Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase pārbaudes spēlē testēs Kanādas olimpiešu gatavību

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlase pārbaudes spēlē testēs Kanādas olimpiešu gatavību
Elvis Merzļikins
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokeja valstsvienība šovakar pulksten 21:00 aizvadīs pārbaudes spēli pret Kanādas olimpisko izlasi, kas turnīram gatavojas Rīgā. Mūsējiem ierindā būs teju visi labākie Eiropā spēlējošie, izņemot Čehijas leģionārus un Oskaru Bārtuli, kurš treniņā iedzīvojies savainojumā. Dueļa tiešraide kanālā LTV7.

Kanāda olimpiskajās spēlēs uzvarēja gan 2010., gan 2014. gadā. Neskatoties uz Nacionālās hokeja līgas spēlētāju nebraukšanu uz Phjončhanu, no hokeja dzimtenes mājās tāpat gaida zelta medaļas. Lai gan kanādieši nav galvenie favorīti, tomēr atbildības slogs uz pleciem ir jūtams. Kopš pirmdienas komanda pirms izlidošanas uz Dienvidkoreju trenējas Rīgā, kur aizvadīs divas pārbaudes spēles – šovakar pret Latvijas izlasi un otrdienas pusdienlaikā pret baltkrieviem.

Starp 25 sastāvā iekļautajiem spēlētājiem ir viens Rīgas "Dinamo" pārstāvis, kurš šovakar spēkosies ar saviem komandas biedriem – aizsargs Karls Stolerijs. Kanādas izlases ģenerālmenedžeris Šons Burks sastāvā iekļāva 13 Kontinentālās hokeja līgas pārstāvjus, taču Lindens Vejs neilgi pēc tam Astanas "Barys" nomainīja pret Cīrihes "Lions". Vēl deviņi hokejisti spēlē citos Eiropas klubos, bet trīs ceļu uz Rīgu mērojuši no Ziemeļamerikas. Sastāvā nedrīkstēja iekļaut spēlētājus ar Nacionālās hokeja līgas līgumiem, līdz ar to visi trīs – aizsargs Kodijs Golubefs un uzbrucēji Kristians Tomass un Kriss Kellijs – sezonu pavadījuši Amerikas Hokeja līgā.

37 gadus vecais Kellijs ir pieredzējušākais (taču ne vecākais, jo aizsargs Kriss Lī viņu apsteidzis par mēnesi) spēlētājs komandā, tomēr labākie gadi viņam ir aiz muguras. 2011. gadā kopā ar Bostonas "Bruins" Stenlija kausu izcīnījušais Kellijs, kurš 25 izslēgšanas mačos izcēlās ar 13 punktiem, šajā sezonā aizvadīja 16 spēles Belvilas "Senators" rindās, tiekot pie divām piespēlēm. Pirmoreiz viņš komandai pievienojās novembra otrajā pusē, bet pēc mēneša sadarbība tika pārtraukta. Vēl viens pārbaudes laika līgums tika noslēgts 9. janvārī, bet pēdējo pusotru nedēļu Kellijs ir brīvais aģents. Viņš aizvadījis 833 spēles Nacionālajā hokeja līgā, izceļoties ar 289 punktiem.

Par pieredzes trūkumu nevar sūdzēties arī Dereks Rojs, kurš Nacionālajā hokeja līgā aizvadījis 738 spēles, bet kopš 2015. gada spēlē Eiropā. Viņš karjeras labākos gadus aizvadīja Bufalo "Sabres" rindās, četrās sezonās pēc kārtas sakrājot vairāk nekā 60 punktus. 2010. gadā Rojs piedalījās Kanādas izlases nometnē pirms Vankūveras olimpiskajām spēlēm, tomēr palika ārpus sastāva. Divu pasaules čempionātu sudraba medaļu ieguvējs 2016. gadā kļuva par Šveices čempionu, finālsērijā pieveicot Elvi Merzļikinu un "Lugano", turklāt tieši Rojs iemeta zelta vārtus.

Latvijas izlase pirms pārbaudes mača neaizvadīja nevienu treniņu pilnā sastāvā, jo Merzļikins komandai pievienosies tikai šodien, Rīgā ielidojot pusdienlaikā. Viņš vakar aizvadīja maču Šveices čempionātā, divās trešdaļās ielaižot septiņas ripas un tiekot nomainīts. Galvenais treneris Bobs Hārtlijs vēl nezināja, vai Merzļikins sargās vārtus visa mača garumā vai dalīs laiku uz pusēm ar Jāni Kalniņu. Tāpat no Šveices ieradies arī Ronalds Ķēniņš.

Laukuma saimnieki būs gandrīz labākajā sastāvā, jo no labākajiem pietrūks tikai Čehijā spēlējošie – Ralfs Freibergs, Oskars Cibuļskis, Andris Džeriņš un Roberts Bukarts. Toties ierindā ir Latvijas izlases kapteinis Kaspars Daugaviņš, nule ar Prāgas "Sparta" līgumu parakstījušais Artūrs Kulda, kā arī Mārtiņš Karsums. Savukārt treniņā savainojumā iedzīvojies Oskars Bārtulis, kurš pret kanādiešiem uz ledus nebūs redzams.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Elvis Merzļikins, Jānis Kalniņš un Rihards Cimermanis.
Aizsargi: Pauls Svars, Uvis Balinskis, Guntis Galviņš, Georgijs Pujacs, Oskars Bārtulis, Kristaps Zīle, Roberts Kaļķis un Artūrs Kulda.
Uzbrucēji: Emīls Ģēģeris, Oskars Batņa, Gints Meija, Edgars Kulda, Ņikita Jevpalovs, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Miks Indrašis, Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs, Māris Bičevskis, Frenks Razgals, Daniels Bērziņš, Kirils Tambijevs, Ronalds Ķēniņš, Mārtiņš Karsums un Kaspars Daugaviņš.

Kanādas izlases sastāvs

Vārtsargi: Bens Skrivenss ("Salavat Yulaev", KHL), Kevins Pulēns ("Medveščak", Austrija) un Džastins Pīterss ("Haie", Vācija).
Aizsargi: Karls Stolerijs (Rīgas "Dinamo", KHL), Kriss Lī ("Metallurg", KHL), Čejs Genovejs ("Lada", KHL), Marks Andrē Granjāni (Minskas "Dinamo", KHL), Stefans Eliots (HV71, Zviedrija), Kodijs Golubefs ("Heat", AHL), Mets Robinsons (CSKA, KHL) un Maksīms Noro ("Bern", Šveice).
Uzbrucēji: Žilbērs Brulē ("Kunlun", KHL), Vojteks Voļskis ("Metallurg", KHL), Dereks Rojs ("Linkoping", Zviedrija), Kriss Kellijs ("Senators", AHL), Robs Klinkhammers ("Ak Bars", KHL), Brendons Kozuns ("Lokomotiv", KHL), Kvintons Haudens (Minskas "Dinamo", KHL), Renē Burks ("Djurgarden", Zviedrija), Endrū Ebets ("Bern", Šveice), Meisons Reimonds ("Bern", Šveice), Ēriks O'Dels ("Sochi", KHL), Maksīms Lapjērs ("Lugano", Šveice), Lindejs Vejs ("Lions", Šveice) un Kristians Tomass ("Penguins", AHL).

  -4 [+] [-]

, 2018-02-04 12:22, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kas ir boļelas?
Tie ir it kā līdzjutēji, kuri pēc uzvarām brien pie svešu valstu vēstniecībām siekalas šļakstināt, taču pēc zaudes noēd savu komandu bez sāls...

  -2 [+] [-]

, 2018-02-04 12:23, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Neskaidrības par 3. punktu. Vai tu domā, ka DR un KHL ir atdalāmi jēdzieni? Un kādu lomu šī mača sakarā spēlē DR un KHL?
FUNS gribēja tikai pieminēt, ja Girgensons nespēlētu NHL, tad kanādieši nespēlētu hokeju!

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:24, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Neskaidrības par 3. punktu. Vai tu domā, ka DR un KHL ir atdalāmi jēdzieni? Un kādu lomu šī mača sakarā spēlē DR un KHL?
Mans minejums ir tads, ka aptuveni 85 procenti no si sastava parstav RD vai jauniesu HK Riga.

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:25, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Katrs cilvēks ir savādāks. Katram savas domas, katram savs skatījums uz komentāru. Komentāri nepretendē uz ABSOLŪTO patiesību. Kas TEV no malas skatoties nepatika?
Vai šāda spēle notiktu , ja Latvija spēlētu olimpiādē? Visticamāk ka jā.
Vai šāda spēle notiktu , ja DR nespēlētu KHL? Sarežģīts jautājums , bet domāju ka nenotiktu.
Vai šāda spēle notiktu , ja Latvijā nebūtu lieliski hokeja līdzjutēji? Noteikti nenotiktu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:26, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Mans minejums ir tads, ka aptuveni 85 procenti no si sastava parstav RD vai jauniesu HK Riga.
Nevajag minēt, bet veikt padziļinātu analīzi, kā to dara FUNS!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:28, pirms 7 gadiem
Laukuma saimnieki būs gandrīz labākajā sastāvā, jo no labākajiem pietrūks tikai Čehijā spēlējošie – Ralfs Freibergs, Oskars Cibuļskis, Andris Džeriņš un Roberts Bukarts
Tātad ziemeļamerikāņi pēc autora domām ir ""tūristi"" (Zemgus , Dzierkals , Balcers , u.t.t ?

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:30, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Nevajag minēt, bet veikt padziļinātu analīzi, kā to dara FUNS!
Nu nevajag jau visu uztvert burtiski, par to minejumu vairak bija joka limeni. Bet nu paskaiti pats - cik parstavju ir no RD un HK Riga.
Padzilinatai analizei laikam esmu par slinku... Bet nu visu cienu Funim, ka vins tadas taisa!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:31, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Mans minejums ir tads, ka aptuveni 85 procenti no si sastava parstav RD vai jauniesu HK Riga.
Man liekas Funis domāja sekojošo- ja Rīgā nebūtu Krievijas čempionāta hokeja kluba, tad Latvijas hokejas būtu pagrimis, un Kanādai šāds sparingpartneris neinteresētu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:32, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Ja pret Kanādu spēlētu Rīgas Prizma, tad tas būtu tuvu fantāziju pasaulei. Praktiski spēcīgākajam Latvijas izlases modelim savās mājās šī Kanāda ir vairāk kā ģērējama!
nu nav Eiropas kanādieši tik švaki kā lielākā daļa šeit domā + kanādieši jau vairākus turnīrus ir meklējuši labākos virknējumus , spēlētājus un galvenais jau ir labas saiknes izveidojušās

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:34, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Laukuma saimnieki būs gandrīz labākajā sastāvā, jo no labākajiem pietrūks tikai Čehijā spēlējošie – Ralfs Freibergs, Oskars Cibuļskis, Andris Džeriņš un Roberts Bukarts
Tātad ziemeļamerikāņi pēc autora domām ir ""tūristi"" (Zemgus , Dzierkals , Balcers , u.t.t ?
Neatminos, ka Dzierkals vai Balcers būtu izšķīruši kādas spēles likteni pieaugušo izlases sastāvā! (Nākotnē to viņiem noteikti novēlu)

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:34, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man liekas Funis domāja sekojošo- ja Rīgā nebūtu Krievijas čempionāta hokeja kluba, tad Latvijas hokejas būtu pagrimis, un Kanādai šāds sparingpartneris neinteresētu.
Nu tas jau ir vairak no serijas, ka butu, ja butu. Un tada veida spekulacijas es nevelos iesaistities. Ir ta ka ir. Nav jau ari gluzi ta, ka RD Latvijas hokejam nedod neko, ka te daudzi uzskata.

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:35, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Apsveicu, Jūs, tautieši! Šodien būsim liecinieki vēsturiskai ģērei! Kanādas olimpiskā izlase kritīs no mūsu hokeja Lāčplēšiem!
davai pizdlaci, peec lv daiļslidotaja cietas drates tu vairs nekad nekomentesi! ar mieru pastalin?

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:36, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: nu nav Eiropas kanādieši tik švaki kā lielākā daļa šeit domā + kanādieši jau vairākus turnīrus ir meklējuši labākos virknējumus , spēlētājus un galvenais jau ir labas saiknes izveidojušās
Neviens nesaka ka ir švaki, bet gan letiņiem pa zobam!

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:37, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Man patīk kā FUNS komentē NBA rakstus!
Var redzēt, ka seko līdzi visām NBA spēlēm!
Tev taisnība. NBA līdzi nesekoju un nekomentēju. Zinu tikai labākās/vājākās NBA komandas un kā veicās Porziņģim. NBA basketbols man personīgi nepatīk. Pilnīgi man sakrīt domas ar Blūmu,kurš intervijā skaidroja kādēļ nepatīk NBA basketbols. Arī pāris vietējie treneri ir teikuši ka NBA basketbols no skatāmības viedokļa nav priekš viņiem. tas nenozīmē ka apšaubu NBA kvalitāti.
Eirolīgu šosezon skatos regulāri. Patīk basketbols, kurš pamatā balstās uz aizsardzību.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:38, pirms 7 gadiem
pernak, atbildi pa bazaru, ja luzeri zaudes, tad tu čau čau no šejiens. vienreiz atbildi pa bazaru, germani

  -1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:38, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: davai pizdlaci, peec lv daiļslidotaja cietas drates tu vairs nekad nekomentesi! ar mieru pastalin?
Davai tu izēdīsi podu ar paša izkārnījumiem, vienkārši tā pat! Varbūt gudrāks paliksi, teļš!
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

  -1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:39, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: pernak, atbildi pa bazaru, ja luzeri zaudes, tad tu čau čau no šejiens. vienreiz atbildi pa bazaru, germani
Par bazāru tev, čaumala, lai atbild tirgus direktors.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:41, pirms 7 gadiem
Kas Bārtulim atkal?
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:45, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: ceru kanadas 6. sastavs sabers kadas 56 ripas lv pastalnieku all staaraiem
Tu esi dzīva liecība viena medicīnas profesora teiktajam, ka cilvēka stulbumam nav robežu!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:51, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: pedofils

Tu, vai?

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tev taisnība. NBA līdzi nesekoju un nekomentēju. Zinu tikai labākās/vājākās NBA komandas un kā veicās Porziņģim. NBA basketbols man personīgi nepatīk. Pilnīgi man sakrīt domas ar Blūmu,kurš intervijā skaidroja kādēļ nepatīk NBA basketbols. Arī pāris vietējie treneri ir teikuši ka NBA basketbols no skatāmības viedokļa nav priekš viņiem. tas nenozīmē ka apšaubu NBA kvalitāti.
Eirolīgu šosezon skatos regulāri. Patīk basketbols, kurš pamatā balstās uz aizsardzību.
Gribi teikt, ka tev nepatīk Maskavas CSKA?
Es domāju, ka tev patīk gan CSKA, gan NBA, bet nav drosmes to atzīt!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-04 12:55, pirms 7 gadiem
Ja arī vinnēs, tad kaut kādu Kanādas 8. komandu. Par kādu vēsturisku uzvaru šeit iet runa?

     [+] [-]

, 2018-02-04 12:56, pirms 7 gadiem
york89 rakstīja: Ja arī vinnēs, tad kaut kādu Kanādas 8. komandu. Par kādu vēsturisku uzvaru šeit iet runa?
Ja uzvarēs, tad FUNS atzīsies, ka ir NBA fans!
Pagaidām nav tik drošsirdīgs!
Kā zināms, tad aiz katra FUŅA palaga slēpjas īstā patiesība!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-04 13:00, pirms 7 gadiem
Kāda vatēm interese par šo spēli, ka tā sasparojušies komentāros? Tjip - par "kāhāel power" dziedās?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-04 13:04, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kāda vatēm interese par šo spēli, ka tā sasparojušies komentāros? Tjip - par "kāhāel power" dziedās?
fuņka jau pirmajā komentā ieblieza par ģinamo lielo lomu šīs spēles sakarā nevar šis to krievu hokeju neiepīt, būtu teikšana, arī valsts himnā ieliktu teikumu par krievijas čempionātu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-04 13:04, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kāda vatēm interese par šo spēli, ka tā sasparojušies komentāros? Tjip - par "kāhāel power" dziedās?
Tev laikam nav ienacis prata, ka hokejs nesakas un nebeidzas tikai ar RD.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-04 13:14, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: fuņka jau pirmajā komentā ieblieza par ģinamo lielo lomu šīs spēles sakarā nevar šis to krievu hokeju neiepīt, būtu teikšana, arī valsts himnā ieliktu teikumu par krievijas čempionātu.
Arī Latvijas neatkarības atjaunošanā ievērojama loma ir ģinamkai

  -2 [+] [-]

, 2018-02-04 13:14, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kāda vatēm interese par šo spēli, ka tā sasparojušies komentāros? Tjip - par "kāhāel power" dziedās?
Nu bet protams Kanādai tak ar esot kodols no KHL, šiem šodien svētki jebkurā gadījumā, vienalga, kura kome uzvarēs varēs slavēt KHL atspērušies

     [+] [-]

, 2018-02-04 13:15, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Gribi teikt, ka tev nepatīk Maskavas CSKA?
Es domāju, ka tev patīk gan CSKA, gan NBA, bet nav drosmes to atzīt!
es nedomāju,ka Funs ir vienīgias ,kam nepatīk NBA,man personīgi patīk basketbols ,tikai ne NBA ,es piekrītu ,ka spēcīgākā līga,ka labākie špīleri,bet man viņa atgādina Āfrikas futbola čempionātu,ir labi spēlētāji ,bet nav komandas spēles(nu pēdējos gados ,spēlētājiem spēlējot Eiropā ,biki izskatās cerīgāk),nu doma apmēram ,ka eiropiešu basīts interesantāks

  +5 [+] [-]

, 2018-02-04 13:18, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai šāda spēle notiktu , ja Latvija spēlētu olimpiādē? Visticamāk ka jā.
Vai šāda spēle notiktu , ja Latvijas treneris nebūtu Hārtlijs? Domāju ka nenotiktu. Esmu diezgan droši paŗleicināts, ka Hārtlija faktors ir ļoti spēcīgs šajā gadījumā.
Vai šāda spēle notiktu , ja DR nespēlētu KHL? Sarežģīts jautājums , bet domāju ka nenotiktu.
Vai šāda spēle notiktu , ja Latvijā nebūtu lieliski hokeja līdzjutēji? Noteikti nenotiktu.
Latvija Rīgā pret Kanādu ir spēlējusi arī'neskatoties uz treneriem un dinamo ar visu krievijas čempionātu.Galvenais lai Kanāda spēlētu pārbaudes spēli ir bezmaksas vieta treniņiem apmaksāta viesnīca ceļu izdevumu apmaksa un honorārs no spēles to tak Matulim nesen intervijā skaidri pateica.Piemēram pirms PČ tā valsts kurā Kanāda aizvada vienīgo savu pārbaudes spēli apmaksā viņiem braucienu arī uz PČ mājvietu.

     [+] [-]

, 2018-02-04 13:21, pirms 7 gadiem
O.B.- ZB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-04 13:23, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Latvija Rīgā pret Kanādu ir spēlējusi arī'neskatoties uz treneriem un dinamo ar visu krievijas čempionātu.Galvenais lai Kanāda spēlētu pārbaudes spēli ir bezmaksas vieta treniņiem apmaksāta viesnīca ceļu izdevumu apmaksa un honorārs no spēles to tak Matulim nesen intervijā skaidri pateica.Piemēram pirms PČ tā valsts kurā Kanāda aizvada vienīgo savu pārbaudes spēli apmaksā viņiem braucienu arī uz PČ mājvietu.
fuņam smadzene uzsprāgs - parāk daudz informācijas un visā tai gūzmā nekā par ģinamo Jāsmejas, ka šams kladzina cik daudz gadus skatās hokeju, bet neko ārpus krievu līgas nezin