Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bukarts un Ābols būs otrdien, par Punnenovu domās pēc Dānijas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bukarts un Ābols būs otrdien, par Punnenovu domās pēc Dānijas
Rihards Bukarts
Foto: Winterhawks.com

20 gadus vecie uzbrucēji Rihards Bukarts un Rodrigo Ābols Latvijas izlases kandidātu pulku papildinās otrdien, bet par Ivaru Punnenovu skaidrība būs pēc pārbaudes mačiem Dānijā.

Rietumu hokeja līgas klubs Portlendas "Winterhawks" regulāro čempionātu pabeidza ar pieciem zaudējumiem pēc kārtas, un neveiksmju sērija turpinājās arī izslēgšanas mačos, pirmajā kārtā ar 0-4 atzīstot Everetas "Silvertips" pārākumu, lai gan vienības pēc 72 mačiem šķīra tikai deviņi punkti, bet desmit savstarpējos dueļos uzvaras tika dalītas uz pusēm.

Ar diviem vārtiem un trim punktiem par komandas rezultatīvāko spēlētāju izslēgšanas mačos kļuva latviešu uzbrucējs Rihards Bukarts, kurš Portlendas "Winterhawks" papildināja tikai sezonas gaitā, regulārajā čempionātā 55 dueļos sakrājot 53 (26+27) punktus. Viņam neizdevās apsteigt tikai trīs komandas biedrus. Aiz Bukarta muguras palika arī centra uzbrucējs Rodrigo Ābols ar 49 (20+29) punktiem 62 spēlēs. Izslēgšanas cīņās viņš pievienoja vienu piespēli.

Abi 20 gadus vecie uzbrucēji Latvijā ieradīsies pirmdien, bet valstsvienības treniņiem pievienosies otrdien, sarunā ar portālu Sportacentrs.com norādīja izlases menedžeris Juris Štāls. Jau trešdien Latvijas izlase dosies uz Dāniju, kur 7. un 9. aprīlī aizvadīs divas pārbaudes spēles.

Ābols, kurš decembrī ar četriem vārtiem kļuva par Latvijas U20 valstsvienības labāko snaiperi, pasaules čempionātā debitēja pērn, septiņās spēlēs punktus nenopelnot. Viņš uz Ziemeļameriku devās pagājušajā vasarā. Savukārt Bukarts otrpus okeānam spēlē kopš 2013. gada. Pirmajā sezonā viņš guva 28, otrajā - 33, bet šajā - 31 vārtus. Rezultatīvais uzbrucējs divreiz pārstāvējis Latvijas U18, bet vienu reizi - Latvijas U20 izlasi.

Latvijas izlases nometnē atrodas trīs spēlētāji, kuri ir jaunāki gan par Bukartu, gan par Ābolu - 18 gadus vecie aizsargi Kristaps Zīle un Kristiāns Rubīns, kā arī 19 gadus vecais uzbrucējs Frenks Razgals, kurš vakar pārbaudē pret Latvijas U18 izlasi izcēlās ar diviem gūtajiem vārtiem, palīdzot izcīnīt uzvaru ar 8:1.

Ceturtdien vietu Šveices spēcīgākajā līgā nosargāja Langavas "SCL Tigers", kas ar 4:3 pagarinājumā pieveica "Biel" hokejistus, sērijā svinot uzvaru ar 4-2. Visus mačus no rezervistu soliņa skatījās 1994. gadā dzimušais vārtsargs Ivars Punnenovs, un Štāls norādīja, ka Latvijas izlases treneri pārbaudes mačos ar Dāniju grib novērtēt Jāņa Kalniņa un Ervīna Muštukova gatavību, un tikai pēc tam tiks lemts par papildinājumu vārtsargu līnijā.

"Latvijā pēdējo treniņu aizvadīsim otrdien, tāpēc nav vērts skriet notikumiem pa priekšu. Pagaidām ieturēsim pauzi un paskatīsimies, ko var pašreizējie vārtsargi. Punnenova sakarā nesaku ne jā, ne nē," norādīja Štāls. Punnenovs, kurš Šveices spēcīgākajā līgā debitēja pirms trīs gadiem, šosezon 23 spēlēs atvairīja 90,9% metienu un vidēji ielaida 3,11 ripas.

Šodien cīņu par Šveices zeltu sāks Elvis Merzļikins, kurš ievilka "Lugano" finālā, desmit izslēgšanas mačos atvairot 94,2% pretinieku metienu. Regulārajā sezonā 21 gadu vecais spēlētājs aizvadīja 46 mačus, atvairot 92,2% metienu.

1 2 65 komentāri
Slēpts komentārs: VietējaisMurisDzīvelīgs

     [+] [-]

, 2016-04-02 14:37, pirms 8 gadiem
Eu, nu baigi forši marinēt čalim smadzenes. Būs Gudijs, nebūs, pagaidīsim vēl, ne?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 14:39, pirms 8 gadiem
Būtu jau jauki, ja dotu iespēju pierādīt sevi arī Punnenovam, būtu veselīga konkurence par 2./3. vārtsarga vietu

  +7 [+] [-]

, 2016-04-02 14:41, pirms 8 gadiem
Punnenovs drošvien šito izlasīja tikai tagad sportcentrā un tagad domā, trenēties vai braukt sauļoties. Vismaz datumu iedeva.

 +11 [+] [-]

, 2016-04-02 14:45, pirms 8 gadiem
Gudri cilvēki izlasē strādā, paskatīsies ko teiks Tampa, paskatīsies kā ies Merļikinam Šveicē un vai viņš būs ar mieru braukt uz izlasi, ja visi striķi plīsīs tad sauks Ivaru kā ielāpu!

Cūciski, skaidrs ka viņš bija jāaicina jau tagad, viņš bez Gudļevska un Merzļikina būtu stabils dublieris Masaļskim!

Punnenovs izlasē ir spēlējis daudz labāk un drošāk kā tas pats Merzļikins vai mūžīgā vērtība Muštukovs!

Tagad čalim sezona beigusies un jāgaida gandrīz 2 nedēļas līdz izlases kungi izlems, vajadzīgs vai nevajadzīgs!

Tā ir spēlētāja čakarēšana!

Es viņa vietā jau tagad būtu pateicis lai ar viņu nerēķinās jo nu šitāda attieksme ir zemiska un nav cienīga!

 +13 [+] [-]

, 2016-04-02 14:48, pirms 8 gadiem
Tas ir tas pats kas ja meitenei ir divi varianti ar kuriem čaļiem nokniebties, bet viņa saka trešajam, tu pagaidi, ja man šitie divi nepamierinās tad es zvanīšu tev!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 14:49, pirms 8 gadiem
Štāls ir Sportacentrā tagad izteicies, tagad jāgaida ko Baldonieks Delfiem par šo teiks

     [+] [-]

, 2016-04-02 14:59, pirms 8 gadiem
Mūsu tiešajiem konkurentiem dāņiem pč nepalīdzēs salīdzinoši rezultatīvi spēlējošais Jokerit uzbrucējs Regins.
Форвард "Йокерита" Регин не сыграет за Данию на...

     [+] [-]

, 2016-04-02 15:02, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Mūsu tiešajiem konkurentiem dāņiem pč nepalīdzēs salīdzinoši rezultatīvi spēlējošais Jokerit uzbrucējs Regins.
http://allhockey.ru/news/show/253469-Forvard_Yokerita_Regin_ne_sygraet_za_Daniju_na_ChM_iz_za_travmy_plecha
Salīdzinoši rezultatīvais.. labi skan, nez kurš no mūsu izlases KHL ir sasniedzis 50pt robežu tāda kalibra klubā?
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 15:10, pirms 8 gadiem
Pedejo speli kuru Punnenovs aizvadija Latvijas izlases sastaavaa vinsh nostaveeja "sausaa" pret Krieviju 1:0!!! Pec speles Lipmans vinam veltija vardus:"Tu esi jaunais Gudlevskis".
Taalaakais scenarijs raada amatierismu Izlases menedzmentaa, tobish "Tiks lemts pec Daanijas".WTF
Laus spelet 31gadiigam Mustukovam, bet nelaus kandidet NLA vartsargam, kursh sevi loti labi raada Latvijas izlases kreklaa!?
Izlasee bez izskatiishanas tiek atskaitiiti shosezon loti rezultatiivie Brahmanis,Jekimovs un tagat arii Punnenovs!?
Kaads liimenis ir Menedzmentam 10ballu sisteemaa? -3,2?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-02 15:12, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti prātīga rīcība no treneru puses. Pasaka kurus vārtsargus pārbaudīs. Punnenovs ir lietas kursā, kad par viņa izsaukšanu lems. Nevajag lieki raustīt vārtsargu , ja būs pašvaki ar jau esošajiem vārtsargiem tad Punnenovs būs vajadzīgs.
Kas tur prātīgs? Čalim tagad jāgaida zvanīs/nezvanīs.

     [+] [-]

, 2016-04-02 15:14, pirms 8 gadiem
Divi vārtsargi, divas pārbaudes spēles - manuprāt, loģisks solis. Abiem vārtsargiem būs vismaz 60 minūtes, lai sevi parādītu un pierādītu.
Vēl, protams, jāgaida Baldonieka versija. : )

  +4 [+] [-]

, 2016-04-02 15:19, pirms 8 gadiem
Cik ilgi pārbaudīs Muštukovu? Cik gadus vel?

Mums ir jauns NLA līgas v/sargs kurš ja viņu šitā nečakarēs izlasē spēlēs vismaz turpmākos 10 gadus!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-02 15:19, pirms 8 gadiem
marco90 rakstīja: Būtu jau jauki, ja dotu iespēju pierādīt sevi arī Punnenovam, būtu veselīga konkurence par 2./3. vārtsarga vietu
Kapeec ne 1. vartsarga vietu?
Vinsh jau sevi ir loti labi paradijis izases kreklaa, daudz labaak nekaa Merzlikins.Katru gadu vina statistika NLA chempionaataa uzlabojas.Kapeec speeleetaaji tiek "apziimogoti" jau pirms atlases?Taa ir vecaa 90.gadu "atboru" sisteema ar Beresnevu priekshgalaa.Vieniigais kas lauza to bija Nolans, labs piemers ir Miks IndrashisBelavskis(visu cienu ka speletajam) arii bija "miiksts" un taa vietaa lai atjaunotu speeleetaajus vinsh aizsuutija briivdienaas Jevpalovu, bet panema Barajunu(kursh nospeeleeja 10 min un shogad nav pat kandidatos!!!) un Skvorcovu.
Laikam Lipmans nesaprot ka komandai jabuut gan profesionaaliem speletajiem, gan treneriem un menedzmentam.
-"Gerevna"

 +10 [+] [-]

, 2016-04-02 15:29, pirms 8 gadiem
Ar augstas klases vārtsargiem esam tik bagāti, ka jau sāk domāt vai NLA varotčiku saukt uz izlasi tip pagaidi kamēr "NHL" vīri pārbaudās Dānijā, ja jau viņi kārtīgi izgāzīsies tad varbūt tev dosim iespēju...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 15:30, pirms 8 gadiem
-Saistiibaa ar Punnenovu, es gribu zinaat, vai piemeeram Zviedrijaa, Somijaa vai tajaa pashaa Krievijaa, komandas menedzers izteiktu kaut ko tik stulbu.Diez tas motivee Punnenovu?
Respect Punnenovam, zinu ka vinsh ir loti labs kaa vartsargs.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-02 15:42, pirms 8 gadiem
Kauns un negods NLA vārtu vīru šitā čakarēt, pārbaudot visādus joberlīgu kadrus. Priekš kam tādi muštukovi un kalniņi ir vajadzīgi? Lai izkristu uz B grupu?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-02 15:49, pirms 8 gadiem
Kursh var pateikt ka Punnenovs ir vaajaaks par Kalninu,Mustukovu to pashu Masalski?Kursh?
Dzekam ir tikai 22. gadi, vina vecumaa pareejie SALIDZINOSHI bija "0".Dzeks jau aizvada 3 sezonu NLA!
Es gribu teikt ka mums jau viens Skudra ir... !

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 15:58, pirms 8 gadiem
Kapec to Mustakovu vispar sauc uz izlasi ? nedod dievs ja vinu panems vel uz izlasi lidz

  +6 [+] [-]

, 2016-04-02 16:03, pirms 8 gadiem
Jurim Štālam!
Kas tā par spēlētāju čakarēšanu?! Nopērkat tak džekam biļeti uz Latviju, lai atbrauc un patrenējas. tā arī pasaki, ka nevari neko garantēt, bet iedod iespēju džekam.

kas tā par attieksmi pret hokejistiem šogad? Koba ierodas uz treniņu, bet pasaka, ka viņš nav vajadzīgs!!! Esiet tik profesionāli, tu kā GM esi par to atbildīgs!!

Kur ir officiālais kandidātu saraksts?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 16:05, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Kas tur prātīgs? Čalim tagad jāgaida zvanīs/nezvanīs.
Pēc nedēļas zinās. Tāpat citiem pēc sezonas dod laiku atpūsties uz dienām vai nedēļām. Kāda jēha ņemt uz pārbaudes spēlēm vairāk vārtsargus nekā nepieciešams. Galvenais ir ka spēlētājs zina , kad viņam var zvanīt un vai par viņu ir interese.
Bet cik es katru pavasari lasu tad vienmēr ir tik daudz komentātāju kuri ir gudrāki par treneriem. Arī par Znaroku ļoti daudzi zināja labāk kā vajag pavasarī komplektēt izlasi, tāpat bija ar Nolanu.
Daudzi jau zina tagad ka Punnenovs noteikti nav sliktāks par pārējiem vārtsargiem. Profesionāli treneri to nezin bet ierindas līdzjutējs zin.
Tagad pārbaudīs 2 vārtsargus. Viss ir skaidri pateikts.

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:07, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Salīdzinoši rezultatīvais.. labi skan, nez kurš no mūsu izlases KHL ir sasniedzis 50pt robežu tāda kalibra klubā?
Darzs dabuja paris punktus mazak, kad RD bija krietni stipraks...

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:07, pirms 8 gadiem
Cipuli padara par grēkāzi, bet āži sēž pašā LHF.
Ja gribat, lai cilvēki (līdzjutēji) būtu pozitīvi noskaņoti, tad dariet arī savu darbu profesionāli!

bail pat jautāt par apdrošināšanām šogad, gan jau Kira pateica, ja tiksi uz čempi tad tikai dabūsi apdrošināšanu.

varētu jau Sportacentrs pajautāt Kiram!!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-02 16:10, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Jurim Štālam!
Kas tā par spēlētāju čakarēšanu?! Nopērkat tak džekam biļeti uz Latviju, lai atbrauc un patrenējas. tā arī pasaki, ka nevari neko garantēt, bet iedod iespēju džekam.

kas tā par attieksmi pret hokejistiem šogad? Koba ierodas uz treniņu, bet pasaka, ka viņš nav vajadzīgs!!! Esiet tik profesionāli, tu kā GM esi par to atbildīgs!!

Kur ir officiālais kandidātu saraksts?
Par Kobu es piekrītu - izlasē tādi nav vajadzīgi. Cita lieta ir klubs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 16:13, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc nedēļas zinās. Tāpat citiem pēc sezonas dod laiku atpūsties uz dienām vai nedēļām. Kāda jēha ņemt uz pārbaudes spēlēm vairāk vārtsargus nekā nepieciešams. Galvenais ir ka spēlētājs zina , kad viņam var zvanīt un vai par viņu ir interese.
Bet cik es katru pavasari lasu tad vienmēr ir tik daudz komentātāju kuri ir gudrāki par treneriem. Arī par Znaroku ļoti daudzi zināja labāk kā vajag pavasarī komplektēt izlasi, tāpat bija ar Nolanu.
Daudzi jau zina tagad ka Punnenovs noteikti nav sliktāks par pārējiem vārtsargiem. Profesionāli treneri to nezin bet ierindas līdzjutējs zin.
Tagad pārbaudīs 2 vārtsargus. Viss ir skaidri pateikts.
Protams, ka Punis ir labāks par tiem abiem, viņš tomēr spēlē nopietnā līgā, kamēr tie abi māžojas kaut kur. Šobrīd izlases vadība atklāti pasaka, ka tiem abiem ir prioritāte. Tas ir smieklīgi. Pagājušogad izņirgājās par Merzļikinu, šogad par Punnenovu.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-02 16:14, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Par Kobu es piekrītu - izlasē tādi nav vajadzīgi. Cita lieta ir klubs.
es jau nesaku kam jābūt treniņos un kam nē, es runāju par attieksmi.
1. Nosauciet officiālo kandidātu sarakstu un pasakiet, ka pārējie šogad nav vajadzīgi, jo neiederas Ļoņas spēlē. Viss

Iedomājies tu atnāktu uz treniņu, kā to darīji visus n-tos gadus, un tad tev pasaka TU mums neesi vajadzīgs. Kā tu justos?

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:20, pirms 8 gadiem
"Štāls norādīja, ka Latvijas izlases treneri pārbaudes mačos ar Dāniju grib novērtēt Jāņa Kalniņa un Ervīna Muštukova gatavību, un tikai pēc tam tiks lemts par papildinājumu vārtsargu līnijā."

Jēziņ, lūdzu, nē.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 16:21, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: es jau nesaku kam jābūt treniņos un kam nē, es runāju par attieksmi.
1. Nosauciet officiālo kandidātu sarakstu un pasakiet, ka pārējie šogad nav vajadzīgi, jo neiederas Ļoņas spēlē. Viss

Iedomājies tu atnāktu uz treniņu, kā to darīji visus n-tos gadus, un tad tev pasaka TU mums neesi vajadzīgs. Kā tu justos?
Protams, tas ir cits, attieksmes, jautājums. Es vienkārši neredzu Kobam vietu izlasē.
Nešķiet, ka tā ir GM atbildība. Ja Latvijas izlasei būtu GALVENAIS treneris, tad būtu saraksti, būtu apzinātie kandidāti un būtu skaidrība. Tā kā Beresņevs izlasē nekad nav bijis galvenais(vienalga kā viņš oficiāli ir dēvēts), tad nav arī ko gaidīt no viņa.

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:27, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Protams, tas ir cits, attieksmes, jautājums. Es vienkārši neredzu Kobam vietu izlasē.
Nešķiet, ka tā ir GM atbildība. Ja Latvijas izlasei būtu GALVENAIS treneris, tad būtu saraksti, būtu apzinātie kandidāti un būtu skaidrība. Tā kā Beresņevs izlasē nekad nav bijis galvenais(vienalga kā viņš oficiāli ir dēvēts), tad nav arī ko gaidīt no viņa.
arī es neesmu Kobas spēles stila piekritējs, bet nu tiešām vienkārši besī šī spēlētāju čakarēšana no LHF puses.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 16:31, pirms 8 gadiem
Kādā tirsā ratā ir jāpārbauda 4., 5. un 6. vārtsargi? Kāda tam ir funkcija? Negribat aizvainot izsaukto vārtinieku jūtas? Mums ir tāds maratons pārbaudes spēļu priekšā, ka nevar spēles laiku sadalīt 3 vārtsargi?

Pilnīgs murgs, biedri.

Nu, nostāvēs ungāru vārtsargs vienu spēli normāli, tālāk ko? Ņemsim uz PČ, iedosim vēl spēlēt un atņemsim pārbaudes spēļu laiku labākiem vārtsargiem?

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:32, pirms 8 gadiem
marco90 rakstīja: Būtu jau jauki, ja dotu iespēju pierādīt sevi arī Punnenovam, būtu veselīga konkurence par 2./3. vārtsarga vietu
4./5.

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:42, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Darzs dabuja paris punktus mazak, kad RD bija krietni stipraks...
Tas bija mājas klubs un nav Jokerit, aizbrauca uz Kazaņu un sākās problēmas, joprojām tās turpinās!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 16:43, pirms 8 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Kursh var pateikt ka Punnenovs ir vaajaaks par Kalninu,Mustukovu to pashu Masalski?Kursh?
Dzekam ir tikai 22. gadi, vina vecumaa pareejie SALIDZINOSHI bija "0".Dzeks jau aizvada 3 sezonu NLA!
Es gribu teikt ka mums jau viens Skudra ir... !
Punnenovam joprojām ir tikai 21 viņam tikai maija beigās 22 būs!

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:50, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Kādā tirsā ratā ir jāpārbauda 4., 5. un 6. vārtsargi? Kāda tam ir funkcija? Negribat aizvainot izsaukto vārtinieku jūtas? Mums ir tāds maratons pārbaudes spēļu priekšā, ka nevar spēles laiku sadalīt 3 vārtsargi?

Pilnīgs murgs, biedri.

Nu, nostāvēs ungāru vārtsargs vienu spēli normāli, tālāk ko? Ņemsim uz PČ, iedosim vēl spēlēt un atņemsim pārbaudes spēļu laiku labākiem vārtsargiem?
Nē nu Kalniņš arī izlasē ar darbiem ir parādījis ka viņš ir labs v/sargs, arī 24 gadi čalim tikai, tur var runāt vel par kkādām nākotnes perspektīvām un viņš noteikti var spēlēt augstākākā līmenī kā Ungārijā!

Jautājums ir par Muštukovu, cik ilgi var viņu ņemsies un pārbaudīsies?
Kāpēc Jučeru nepārbauda tad vel, viņš Kazahstānā nospēlējis labāk par Muštukovu Francijā!
1 2 65 komentāri