Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Cīņa par izdzīvošanu: Latvijas junioriem pirmā pārspēle pret austriešiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Cīņa par izdzīvošanu: Latvijas junioriem pirmā pārspēle pret austriešiem
Patriks Bērziņš. Foto: IIHF

Šodien pulksten 16:30 pirmo pārspēli par vietas saglabāšanu spēcīgāko komandu sabiedrībā aizvadīs Latvijas U20 hokeja izlase, kas spēkosies pret austriešiem. Lai nosargātu vietu, nepieciešamas divas uzvaras. Tiešraide kanālā TV6.

• Četrās apakšgrupas spēlēs Latvijas juniori tika pie viena punkta. Pret Šveici divas minūtes līdz beigām tika izlaista vadība un piedzīvots zaudējums bullīšos (2:3).

• Austrieši piedzīvoja trīs sagrāves (0:11 pret Zviedriju, 0:9 pret Čehiju, 0:11 pret Kanādu), bet izšķirošajā spēlē zaudēja arī Vācijai (2:4).

• Vietu elites divīzijā nosargās izlase, kas savstarpējos mačos iegūs divas uzvaras. Pirmā spēle šodien, otrā – 4. janvārī pulksten 17:00. Ja nepieciešams, trešā būs 5. janvārī pulksten 17:00.

• Sāncenšiem ierindā ir viens Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā izvēlēts spēlētājs – Vincencs Rorers, kuru vasarā ar 75. numuru ieguva Monreālas "Canadiens".

• Rorers otro sezonu spēlē Ontārio Hokeja līgā. Ar 26 spēlēs sakrātiem 32 punktiem viņš ir rezultatīvāks par līgas vienīgo latvieti Sandi Vilmani (29 spēles un 24 punkti).

• Vasarā notikušajā NHL draftā ar augsto astoto numuru tika izvēlēts uzbrucējs Marko Kaspers, taču viņš saspringtās sezonas dēļ nav devies uz junioru pasaules čempionātu.

• Kaspers, kurš ikdienā spēlē Zviedrijas augstākajā līgā un 29 spēlēs iekrājis 14 punktus, maijā pārstāvēja Austrijas valstsvienību.

• Pret Latviju Kaspers uz ledus pavadīja vairāk par 20 minūtēm. Pasaules čempionātu viņš noslēdza ar diviem punktiem.

• "Ar švaku spēli viņus neuzvarēsim. Nebūs viegls mačs. Centīsimies darīt visu nepieciešamo," teica Latvijas kapteinis Gustavs Ozoliņš.

• Ar trim piespēlēm tieši aizsargs Ozoliņš ir U20 izlases rezultatīvākais spēlētājs. 0+2 ir Rainera Rullera kontā.

• Latvieši vārtus neguva gan pret Somiju, gan pret Slovākiju, abos mačos zaudējot ar 0:3. Sausā sērija sasniegusi 142:10 minūšu atzīmi.

• "Jābūt viltīgiem, asākiem, ātrākiem. Ātrāk jāmet pa vārtiem, jātraucē vārtsargam. Ir daudz un dažādi aspekti, kā uzlabot savas iespējas," problēmas ar vārtu gūšanu komentēja Ozoliņš.

Pārspēles par vietas saglabāšanu elitē

DatumsLaiksSpēle
02.0116:30Latvija – Austrija
04.0117:00Austrija – Latvija
05.01*17:00Latvija – Austrija

* - ja nepieciešams

Latvijas sastāvs

SpēlētājsGadsKlubsStatistika
Vārtsargi
Patriks Bērziņš2003Danbury Jr. Hatricks (NAHL)13 - 92.1% - 3.65
Linards Lipskis2003Bismarck Bobcats (NAHL)17 - 90.9% - 2.64
Kārlis Mežsargs2003Tri-City Storm (USHL)14 - 87.4% - 3.66
Aizsargi
Niks Feņenko2004Baie-Comeau Drakkar (QMJHL)27 – 4+14
Bogdans Hodass2003Medicine Hat Tigers (WHL)27 – 4+11
Rihards Simanovičs2003Amarillo Wranglers (NAHL)22 – 7+8
Dario Mackevičs2003Mogo/LSPA23 – 4+8
Edgars Kazaks2003Zemgale/LLU6 – 0+1
Gustavs Ozoliņš2003Minnesota Wilderness (NAHL)24 – 2+12
Uzbrucēji
Rodžers Bukarts2004ZSC Lions (Šveice U20)24 – 11+12
Emīls Veckaktiņš2004Lugano (Šveice U20)27 – 6+23
Roberts Cjunskis2003Lugano NL20 (Šveice U20)8 – 4+3
Martins Laviņš2003Cedar Rapids (USHL)18 – 4+7
Darels Dukurs2003SCL Tigers (Šveice U20)27 – 12+11
Rainers Dārziņš2004Skelleftea (Zviedrija U20)7 – 3+1
Ģirts Silkalns2003Fargo Force (USHL)7 – 1+2
Rainers Rullers2004Zemgale/LLU20 – 2+3
Dans Ločmelis2004Lulea (Zviedrija U20)27 – 12+21
Sandis Vilmanis2004Sarnia Sting (OHL)29 – 11+13
Klāvs Veinbergs2003Lincoln Stars (USHL)20 – 6+8
Pēteris Purmalis2003Zemgale/LLU6 – 2+3
Anrī Ravinskis2003Blainville-Boisbrianda Armanda (QMJHL)11 – 1+1
Kristiāns Sāmītis2003Philadelphia Rebels (NAHL)26 – 5+6

Vārtsargiem norādīts aizvadīto spēļu skaits, atvairīto metienu procents, vidēji spēlē ielaistie vārti. Laukuma spēlētājiem norādītas aizvadītās spēles, vārti plus piespēles. Zemgales/LLU hokejistiem norādīta statistika "Mestis" līgā

  +8 [+] [-]

, 2023-01-02 09:11, pirms 3 gadiem
Skaisto zaudējumu laiks beidzies.

     [+] [-]

, 2023-01-02 09:14, pirms 3 gadiem
Nu šitos jau vajadzētu paņemt, bez aizķeršanās. Lai nu kā, bet mūsējiem bija stabils sniegums visu turnīru. Pat bez neviena 0:7
Slēpts komentārs: erred

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 09:43, pirms 3 gadiem
Varenās Austrijas Dižā plāna pimā diena! Šie ir atpūtušies un labā noskaņojumā, gatavi test pārgurušos latviešus !!!

     [+] [-]

, 2023-01-02 10:00, pirms 3 gadiem
erred rakstīja: kārtējais skaistais zaudējums briest ...
kad mūsējie pēdējoreiz ir guvuši vārtus?
Gadu atpakaļ....
?

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 10:28, pirms 3 gadiem
Te parādīsies vai spējam x2 uzvarēt vai arī esam tikai tāda "labo" zaudējumu komanda. Gribās cerēt, ka čaļi parādīs, ka vismaz šis sastāvs pieder elitei.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 10:29, pirms 3 gadiem
Cerams ka aizsargi kādu 3 vārtus gūs

  -3 [+] [-]

, 2023-01-02 10:36, pirms 3 gadiem
TIKAI RĪGA, TIKAI "DINAMO"!!!

HEI, HEI, JŪ-ES-EI!!!

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 10:44, pirms 3 gadiem
erred rakstīja: kārtējais skaistais zaudējums briest ...
kad mūsējie pēdējoreiz ir guvuši vārtus?
Gadu atpakaļ....
Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.

  +4 [+] [-]

, 2023-01-02 10:48, pirms 3 gadiem
Cerams vīri secinājumus ir izdarījuši, un saprot, kāpēc uzbrukumā tā neveicas

  +2 [+] [-]

, 2023-01-02 10:49, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.
Neuzkarini kalkulatoru, dračimoli

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 11:35, pirms 3 gadiem
Tikko pamanīju, ka Veinbergam ir -7.
Vienādos sastāvos esam ielaiduši 10 vārtus.

Klāv, saņemies.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-02 11:41, pirms 3 gadiem
0:11 pret Zviedriju, 0:9 pret Čehiju, 0:11 pret Kanādu ...
kaut kā baigi pārliecinošie tie austrieši neizskatās ...
un ja vēl latvieši uzzinātu hokeja spēles noslēpumu, ka galvenais nav ripas kontrole, individuālā meistarība, laba spēle viduszonā utt, bet gan uzvara, ko var panākt iemetot vismaz +1 ripu vairāk ...

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 12:10, pirms 3 gadiem
Gailēni komentāros pirms katras spēles kladzināja ka šodien vinne garantēta. Nekas jauns! 😀

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 12:12, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.
Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 12:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām
viņi ir atpūtušies, kamēr mēs noguruši
Slēpts komentārs: hokejists77

     [+] [-]

, 2023-01-02 12:29, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: viņi ir atpūtušies, kamēr mēs noguruši
Ar to nekāda sakara. Mēs atbraucām un maucām ar visiem. Aus acīmredzami gatavojās Ger un gan jau arī prātā paturēja mūs - ja nu, tomēr, nesanāk
Tas nenozīmē tikai spēku taupīšanu. Tas nozīmē gatavoties noteiktām pretiniekam - ilgstošs skautings, spēles manieres izvēle tieši pret noteikto pretinieku, iespeletas kombinācijas utt. Īsā turnīrā katram pretiniekam tik ļoti nepielāgosies, spēlējot kā to darīja lv. Es vairāk atbalstu lv variantu - cīnīties katrā spēlē, bet pārspēles parādīs, kurš variants tieši šogad bija pareizi

     [+] [-]

, 2023-01-02 12:33, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ar to nekāda sakara. Mēs atbraucām un maucām ar visiem. Aus acīmredzami gatavojās Ger un gan jau arī prātā paturēja mūs - ja nu, tomēr, nesanāk
Tas nenozīmē tikai spēku taupīšanu. Tas nozīmē gatavoties noteiktām pretiniekam - ilgstošs skautings, spēles manieres izvēle tieši pret noteikto pretinieku, iespeletas kombinācijas utt. Īsā turnīrā katram pretiniekam tik ļoti nepielāgosies, spēlējot kā to darīja lv. Es vairāk atbalstu lv variantu - cīnīties katrā spēlē, bet pārspēles parādīs, kurš variants tieši šogad bija pareizi
Kas liek domāt, ka viņi ir kam vairāk gatavojušies pret mums, kā mēs pret viniem?
Tip ja tu dragā pret USA un citiem, tad austriešus neskauto. Bet šamie drātes laikā no zviedriem domāja par spēli pret LV ?

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 12:44, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Kas liek domāt, ka viņi ir kam vairāk gatavojušies pret mums, kā mēs pret viniem?
Tip ja tu dragā pret USA un citiem, tad austriešus neskauto. Bet šamie drātes laikā no zviedriem domāja par spēli pret LV ?
Primārais viņi gatavojās pret Ger. Mēs - plāns B, ja nesaies ar Ger. Objektīvi skatoties, jebkurā rangā, prognozēs mēs bijām tā komanda, kas sitas par izdzīvošanu. Nebūtu pat mega brīnums, ja viņi vairāk gatavojās tieši mums nevis Ger - skatoties reālos spēku samērus.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 12:53, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Primārais viņi gatavojās pret Ger. Mēs - plāns B, ja nesaies ar Ger. Objektīvi skatoties, jebkurā rangā, prognozēs mēs bijām tā komanda, kas sitas par izdzīvošanu. Nebūtu pat mega brīnums, ja viņi vairāk gatavojās tieši mums nevis Ger - skatoties reālos spēku samērus.
Tātad principā abām komandām bij 2 dienas, lai gatavotos šīm spēlēm, jo tikai tad bija 100% skaidrs ka spēlešim viens pret otru un visas tās pasakas par viņu dižo gatavošanos kamēr Lv "lieki tērē spēkus" jau no turnīra sākuma ir fufelis.

     [+] [-]

, 2023-01-02 13:24, pirms 3 gadiem
te arī redzēsim, ko katrs ir vērts
rezultāts būs uz tāfeles, pārējais lirika

  -3 [+] [-]

, 2023-01-02 13:37, pirms 3 gadiem
Pa TV6 nerādīs! Varbūt kāds varēs iedot saiti kur rādīs!?

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 13:41, pirms 3 gadiem
Sporta Eksperts#1 rakstīja: Pa TV6 nerādīs! Varbūt kāds varēs iedot saiti kur rādīs!?
Šodien pulksten 16:30 pirmo pārspēli par vietas saglabāšanu spēcīgāko komandu sabiedrībā aizvadīs Latvijas U20 hokeja izlase, kas spēkosies pret austriešiem. Lai nosargātu vietu, nepieciešamas divas uzvaras. Tiešraide kanālā TV6.

     [+] [-]

, 2023-01-02 13:45, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām
Tas kas mani dara bažīgu ir tas, ka uzbrukumā īsti nav neviena spilgta līdera, kāds iepriekšējam gadam bija Ansons, kurš vienītī var izšķirt spēli, ja komandai kopumā neiet (kas mums atbildīgās spēlēs mēdz notikt).

     [+] [-]

, 2023-01-02 13:49, pirms 3 gadiem
pozitīvs ir tas, ka abiem karogiem ir pa vidu balta krāsa...

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 13:54, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām
Tu esi nepārliecināts vidējais sūnciemietis ar grafomānijas problēmu un lielu fantāziju

Vācija bija vadībā ar 3 bankām spēles vidū un izslēdza motoru un pilnībā atslidoja numuru, spēli būtu labāk skatījies

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 13:57, pirms 3 gadiem
Edgars rakstīja: Tas kas mani dara bažīgu ir tas, ka uzbrukumā īsti nav neviena spilgta līdera, kāds iepriekšējam gadam bija Ansons, kurš vienītī var izšķirt spēli, ja komandai kopumā neiet (kas mums atbildīgās spēlēs mēdz notikt).
Pret lēnākiem un švakākiem austriešiem visiem būs vairāk laika un telpas un pēkšņi vairāki pēc burvjiem ar ripu izskatīsies, tā nebūs problēma.

Bažīties nav par ko

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:00, pirms 3 gadiem
"Ar švaku spēli viņus neuzvarēsim. Nebūs viegls mačs. Centīsimies darīt visu nepieciešamo," teica Latvijas kapteinis Gustavs Ozoliņš.

• Ar trim piespēlēm tieši aizsargs Ozoliņš ir U20 izlases rezultatīvākais spēlētājs.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 14:01, pirms 3 gadiem
pirmo speli uzvaresim, otra beigsies papildlaikaa ja vien berzins nesaaks mest vaartos

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:08, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Tātad principā abām komandām bij 2 dienas, lai gatavotos šīm spēlēm, jo tikai tad bija 100% skaidrs ka spēlešim viens pret otru un visas tās pasakas par viņu dižo gatavošanos kamēr Lv "lieki tērē spēkus" jau no turnīra sākuma ir fufelis.

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:19, pirms 3 gadiem
Edgars rakstīja: Tas kas mani dara bažīgu ir tas, ka uzbrukumā īsti nav neviena spilgta līdera, kāds iepriekšējam gadam bija Ansons, kurš vienītī var izšķirt spēli, ja komandai kopumā neiet (kas mums atbildīgās spēlēs mēdz notikt).
Nevajag pārspīlēt Ansona varējumu.Ja mēs spēlētu 1divīzijā,kā bija ar Ansonu,tad mums pus komanda būtu līderi!

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:34, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: te arī redzēsim, ko katrs ir vērts
rezultāts būs uz tāfeles, pārējais lirika
Ivara mīļākais teiciens. Kļavu lapa burta audžu dēls, Ivars tevi adoptēja?

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:35, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Tātad principā abām komandām bij 2 dienas, lai gatavotos šīm spēlēm, jo tikai tad bija 100% skaidrs ka spēlešim viens pret otru un visas tās pasakas par viņu dižo gatavošanos kamēr Lv "lieki tērē spēkus" jau no turnīra sākuma ir fufelis.
Principā jā, teorijā mums varēja gatavoties jau no turnīra sākuma, jo skatoties reāli tieši šādam duelim par izdzīvošanu arī bija jābūt. Par to, spēku taupīšana ir pasakas - piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:37, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Principā jā, teorijā mums varēja gatavoties jau no turnīra sākuma, jo skatoties reāli tieši šādam duelim par izdzīvošanu arī bija jābūt. Par to, spēku taupīšana ir pasakas - piekrītu.
Teorijā mēs visu laiku esam vienādā situācijā kurā zeme ir apaļa, šaiba plakana, ledus slidens un ir jānotiek katastrofai, lai tos austriešus nenotestu sērījā līdz 2 uzvarām.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:37, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu esi nepārliecināts vidējais sūnciemietis ar grafomānijas problēmu un lielu fantāziju

Vācija bija vadībā ar 3 bankām spēles vidū un izslēdza motoru un pilnībā atslidoja numuru, spēli būtu labāk skatījies
Kurš nu būtu runājis par fantāziju. Ne es savulaik dzejoju par to, ka speciāli zaudējam, lai dabūtu vieglāku pretinieku un pēc tam pakāšam arī tam. Un smieklīgākais visur, mēģinot iepīt varbūtības teoriju, runā par skaitļiem, bet tikko, kā skaitļi parāda negatīvo sāc sacerēt pasakas par veiksmi un neveiksmi.

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:38, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Teorijā mēs visu laiku esam vienādā situācijā kurā zeme ir apaļa, šaiba plakana, ledus slidens un ir jānotiek katastrofai, lai tos austriešus nenotestu sērījā līdz 2 uzvarām.
Austrieši ir jānoteš, bet tas nebūs tik viegli, kā to raksta Mr. Kalkulators Varbūtības teorija

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:43, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Austrieši ir jānoteš, bet tas nebūs tik viegli, kā to raksta Mr. Kalkulators Varbūtības teorija
Gribētu domāt ka varam to 5:1, bet bez kādiem "viegli". Jā kāds padomās par "viegli", tad sekos manis minētā katastrfa.

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:44, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Gribētu domāt ka varam to 5:1, bet bez kādiem "viegli". Jā kāds padomās par "viegli", tad sekos manis minētā katastrfa.
Austrljas 2 līgas vārtsargi ripas nespēj noķert!

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:47, pirms 3 gadiem
1. Thomas Pfarrmaier 2 7.05 .837 |
2. Michael Sicher 2 8.28 .800 |
3. Benedikt Oschgan 2 10.72 .768

Vienkārši augstākā klase!

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:50, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: 1. Thomas Pfarrmaier 2 7.05 .837 |
2. Michael Sicher 2 8.28 .800 |
3. Benedikt Oschgan 2 10.72 .768

Vienkārši augstākā klase!
kaut arī vārtsargi nav tie labākie, mani tomēr nepamet sajūta, ka vismaz vienā spēlē pret mums kāds no šiem nospēlēs savu labāko spēli karjerā

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:53, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kurš nu būtu runājis par fantāziju. Ne es savulaik dzejoju par to, ka speciāli zaudējam, lai dabūtu vieglāku pretinieku un pēc tam pakāšam arī tam. Un smieklīgākais visur, mēģinot iepīt varbūtības teoriju, runā par skaitļiem, bet tikko, kā skaitļi parāda negatīvo sāc sacerēt pasakas par veiksmi un neveiksmi.
Vajag noteikta līmeņa kognitīvo kapacitāti, lai saprastu, ko es rakstu, tur tā problēma.

Jā, mums bija izdevīgi toreiz pakāst, lai pretī dabūtu vieglāku pretinieku. Tas, ka vieglāku pretinieku uzvarēt ir vieglāk par grūtāku, ir absolūti neatkarīgi no tā, vai izdodas vai neizdodas uzvarēt.

Vienkārši fundamentāli vajag saprast varbūtības, kuras vismaz man bija mācību vielā vidusskolā. Nav baigi sarežģīti, bet nu ne visiem sanāk pabeigt videni

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:55, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: 1. Thomas Pfarrmaier 2 7.05 .837 |
2. Michael Sicher 2 8.28 .800 |
3. Benedikt Oschgan 2 10.72 .768

Vienkārši augstākā klase!
Vēl pasaki, ka maitas nemeta vārtus. Elvis un Ivars arī U20 nevarēja lepoties ar labu statistiku, toties tagad ir lielās izlases pirmie numuri. Ja pretī iet top komandas un komanda nepalīdz, tad pagrūti izglābt. Pret vāciešiem jau bija cienīgs sniegums. Nevajag tagad domāt, ka iesim un cepurēm nomētāsim

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:06, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Vajag noteikta līmeņa kognitīvo kapacitāti, lai saprastu, ko es rakstu, tur tā problēma.

Jā, mums bija izdevīgi toreiz pakāst, lai pretī dabūtu vieglāku pretinieku. Tas, ka vieglāku pretinieku uzvarēt ir vieglāk par grūtāku, ir absolūti neatkarīgi no tā, vai izdodas vai neizdodas uzvarēt.

Vienkārši fundamentāli vajag saprast varbūtības, kuras vismaz man bija mācību vielā vidusskolā. Nav baigi sarežģīti, bet nu ne visiem sanāk pabeigt videni
Bla bla bla. Arī es mācījos varbūtību teorijas, tikai es nemēģinu piemērot to pēc izdevīguma. Par to pašu, ko tu stāsti par mūsu rezultātiem pēdējās 2 grupu spēlēs. Laba realizācija pie 60 metieniem ir 6 vārti. Nekāds sakars ar neveiksmi, kā tu buldurē pasakas. Tu esi tāds pats, kā burts, kurš gadiem aizstāv Bukartu, sakot, ka viņš ir baigi labais uzbrucējs, bet vienkārši neveicas. Pat skaidrojot dzīvi ar matemātiku, ar dažādām teorijām ir moments, kad zūd deviance, statistikā novirze no normas - jeb tas, ko tu sauc par neveiksmi. Skatoties plikos skaitļos - 4 spēlēs gūst 4 vārtus un 2 no 4 spēlēm ir sausā - tā vairs nav neveiksme, tā ir likumsakarība. Ja skatās plašāk - lv visu gadu pieredzi u20 elitē - gūt maz vārtus, diemžēl, ir statistiko objektīvs rezultāts un varbūtība iemest 2 vai mazāk vārti ir krietni lielāka iespēja, kā gūt 5+ vārtus.
Savukārt, atgriežoties pie OS un "vieglāk uzvarēt vājāku, kā stiprāku"- uz papīra, jā. Uz laukuma ir arī citi faktori - katrā pretinieka tiešā brīža sportiskā forma, motivācija, spēles stils, kas atļauj rezultātam atšķirties no teorijas. Dānija mums gadiem ir neērts pretinieks, kas jau saknē liek domāt, vai tiešām viņi ir izdevīgi. Nemaz nerunājot par psiholoģiju, ka šāda pretinieku dalīšana rada arī nenovērtēšanas riskus, nevajadzīgu atslābumu un līdz ar to arī traumu riskus.

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:10, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Teorijā mēs visu laiku esam vienādā situācijā kurā zeme ir apaļa, šaiba plakana, ledus slidens un ir jānotiek katastrofai, lai tos austriešus nenotestu sērījā līdz 2 uzvarām.
zeme ir plakana, šaiba apaļa, ledus gluds ...

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:27, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kurš nu būtu runājis par fantāziju. Ne es savulaik dzejoju par to, ka speciāli zaudējam, lai dabūtu vieglāku pretinieku un pēc tam pakāšam arī tam. Un smieklīgākais visur, mēģinot iepīt varbūtības teoriju, runā par skaitļiem, bet tikko, kā skaitļi parāda negatīvo sāc sacerēt pasakas par veiksmi un neveiksmi.
Tur puika ir pilnīgi sagājis sviestā. Iespējams tad, kad solīja man pa muti un uz vairākiem mēnešiem pazuda, šo tiešām bija iespundējuši trako namā

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:39, pirms 3 gadiem
erred rakstīja: zeme ir plakana, šaiba apaļa, ledus gluds ...
...visas spēles sākas ar rezultātu 0:0

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 15:48, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bla bla bla. Arī es mācījos varbūtību teorijas, tikai es nemēģinu piemērot to pēc izdevīguma. Par to pašu, ko tu stāsti par mūsu rezultātiem pēdējās 2 grupu spēlēs. Laba realizācija pie 60 metieniem ir 6 vārti. Nekāds sakars ar neveiksmi, kā tu buldurē pasakas. Tu esi tāds pats, kā burts, kurš gadiem aizstāv Bukartu, sakot, ka viņš ir baigi labais uzbrucējs, bet vienkārši neveicas. Pat skaidrojot dzīvi ar matemātiku, ar dažādām teorijām ir moments, kad zūd deviance, statistikā novirze no normas - jeb tas, ko tu sauc par neveiksmi. Skatoties plikos skaitļos - 4 spēlēs gūst 4 vārtus un 2 no 4 spēlēm ir sausā - tā vairs nav neveiksme, tā ir likumsakarība. Ja skatās plašāk - lv visu gadu pieredzi u20 elitē - gūt maz vārtus, diemžēl, ir statistiko objektīvs rezultāts un varbūtība iemest 2 vai mazāk vārti ir krietni lielāka iespēja, kā gūt 5+ vārtus.
Savukārt, atgriežoties pie OS un "vieglāk uzvarēt vājāku, kā stiprāku"- uz papīra, jā. Uz laukuma ir arī citi faktori - katrā pretinieka tiešā brīža sportiskā forma, motivācija, spēles stils, kas atļauj rezultātam atšķirties no teorijas. Dānija mums gadiem ir neērts pretinieks, kas jau saknē liek domāt, vai tiešām viņi ir izdevīgi. Nemaz nerunājot par psiholoģiju, ka šāda pretinieku dalīšana rada arī nenovērtēšanas riskus, nevajadzīgu atslābumu un līdz ar to arī traumu riskus.
Tu esi mazs muļķītis.

"Dažādām teorijām zūd deviance"
Pilnīgi centies kaut kā ielikt iekšā arī aptuveni tematiskus svešvārdus, nice.

Tu nerubī vispār tēmu, čali. Metienu procents tiecas uz vidējo pie lielāka izlases lieluma. Te ir kaut kas jāsaprot no statistiskās analīzes, jāsaprot, kas ir izlases lielums, kļūdas intervāls.

Atšķirība starp sliktu major pro spēlētāju un Makdeividu ir salīdzinoši neliela. Girgensonam metienu efektivitāte ir 9%, Makdeividam ap 15%, kas ir ļoti daudz.

Latvijai augustā ar 9 uzbrucējiem no šī paša sastāva metienu efektivitāte bija 3. labākā no visām komandām. Šobrīd tie ir 3%, kas ir neiespējami zemu ilgtermiņā. Neiespējami.

Bet, lai spētu to saprast, ir jāzina kaut kas no hokeja un no analīzes, bet tu nerubī ne vienu, ne otru.

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:48, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: ...visas spēles sākas ar rezultātu 0:0
Austrija - Latvija
pagaidām 0:0

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:49, pirms 3 gadiem
kas būs pēc stundas....

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:51, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Šodien pulksten 16:30 pirmo pārspēli par vietas saglabāšanu spēcīgāko komandu sabiedrībā aizvadīs Latvijas U20 hokeja izlase, kas spēkosies pret austriešiem. Lai nosargātu vietu, nepieciešamas divas uzvaras. Tiešraide kanālā TV6.
Izlasīju jau! Bet programma un TV programma nerāda ka tāda spēle bus

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 15:51, pirms 3 gadiem
erred rakstīja: kas būs pēc stundas....
0:2

     [+] [-]

, 2023-01-02 15:52, pirms 3 gadiem
Sporta Eksperts#1 rakstīja: Izlasīju jau! Bet programma un TV programma nerāda ka tāda spēle bus
https://www.tv3.lv/tv6/programma/20...

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 15:54, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu esi mazs muļķītis.

"Dažādām teorijām zūd deviance"
Pilnīgi centies kaut kā ielikt iekšā arī aptuveni tematiskus svešvārdus, nice.

Tu nerubī vispār tēmu, čali. Metienu procents tiecas uz vidējo pie lielāka izlases lieluma. Te ir kaut kas jāsaprot no statistiskās analīzes, jāsaprot, kas ir izlases lielums, kļūdas intervāls.

Atšķirība starp sliktu major pro spēlētāju un Makdeividu ir salīdzinoši neliela. Girgensonam metienu efektivitāte ir 9%, Makdeividam ap 15%, kas ir ļoti daudz.

Latvijai augustā ar 9 uzbrucējiem no šī paša sastāva metienu efektivitāte bija 3. labākā no visām komandām. Šobrīd tie ir 3%, kas ir neiespējami zemu ilgtermiņā. Neiespējami.

Bet, lai spētu to saprast, ir jāzina kaut kas no hokeja un no analīzes, bet tu nerubī ne vienu, ne otru.
hoķi rubīju amatieru līmenī, analīzi visp nerubīju, tāpēc Tu i viens no maniem mīļākajiem šejienes komentētājiem

     [+] [-]

, 2023-01-02 16:33, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.
To tu uz sava kalkulatora izrēķināji?😁
Neaizmirsti, ka LV pēdējās divās spēlēs pretiniekiem nespēja pat vienus vārtus iemest.
Austrija, protams, nav ne somi, ne arī slovāki, bet tagad stāstīt, ka nu tik letiņi metīs uz velna paraušanu ir vienkārši smieklīgi.

     [+] [-]

, 2023-01-02 16:47, pirms 3 gadiem
tās 5 bankas šodien būs austriešiem?

     [+] [-]

, 2023-01-02 16:49, pirms 3 gadiem

     [+] [-]

, 2023-01-02 16:50, pirms 3 gadiem
Medaļnieki atkal zaudē

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 16:51, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu esi mazs muļķītis.

"Dažādām teorijām zūd deviance"
Pilnīgi centies kaut kā ielikt iekšā arī aptuveni tematiskus svešvārdus, nice.

Tu nerubī vispār tēmu, čali. Metienu procents tiecas uz vidējo pie lielāka izlases lieluma. Te ir kaut kas jāsaprot no statistiskās analīzes, jāsaprot, kas ir izlases lielums, kļūdas intervāls.

Atšķirība starp sliktu major pro spēlētāju un Makdeividu ir salīdzinoši neliela. Girgensonam metienu efektivitāte ir 9%, Makdeividam ap 15%, kas ir ļoti daudz.

Latvijai augustā ar 9 uzbrucējiem no šī paša sastāva metienu efektivitāte bija 3. labākā no visām komandām. Šobrīd tie ir 3%, kas ir neiespējami zemu ilgtermiņā. Neiespējami.

Bet, lai spētu to saprast, ir jāzina kaut kas no hokeja un no analīzes, bet tu nerubī ne vienu, ne otru.
Moments, kad zūd deviance nevis teorija. Moments, kad novirze no normas ir tik liela, ka to vienkārši vairs nevar saukt par novirzi. Un kāpēc tad es runāju par u20 izlasi kopumā? Lai būtu lielāka izlase no, kā ņemt materiālu. Un tur diemžēl, ar rezultātiem neizceļamies. Jā, ilgtermiņā, 3% ir abnormāli zemu, bet skatoties uz īsa turnīra fona - ir lejupejoša tendence. To tu kaut kā neredzi. + Rezultāts uz tablo vieglāk atklājies austriešiem...

     [+] [-]

, 2023-01-02 16:59, pirms 3 gadiem
Austrieši vēl nekad nav uzvarējuši tāda iespēja

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:05, pirms 3 gadiem
Favorīti tiešām vai paši tik iedomājušies ka favorīti. Favorīti ripas pieturēšanā gar apmalēm nezinot ko ar to darīt! 😀

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:06, pirms 3 gadiem
var kāds lūdzu ielikt linku uz tiešraidi?

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:07, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: var kāds lūdzu ielikt linku uz tiešraidi?
TV6

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:07, pirms 3 gadiem
zonā esam iespieduši, pretinieki knapi kājas velk un tāpat nekā

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:08, pirms 3 gadiem
tad nu beidzot

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:12, pirms 3 gadiem
iemet un ierij

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:13, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: tad nu beidzot
Mums ir cerības uzvarēt tikai ja spēlējam 5 :4. 😀
Kad nomainīs mūsu caurumu?

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:13, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: iemet un ierij
plus vēl noraidījums- klasika

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:14, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: plus vēl noraidījums- klasika
nevajadzīgs noraidījums

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:14, pirms 3 gadiem
kkā nesanāk ar to varbūtību mūsējiem

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:15, pirms 3 gadiem
Favorīti smukajās zaudēs

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:17, pirms 3 gadiem
sveiks rakstīja: Mums ir cerības uzvarēt tikai ja spēlējam 5 :4. 😀
Kad nomainīs mūsu caurumu?
Pirmo spēli turnīrā Bērziņš nav tas kas noķer visu.2 spēles sausā. Bet vainīgs protams vārtsargs. Tipiskie lv "fani"

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:20, pirms 3 gadiem
sveiks rakstīja: Mums ir cerības uzvarēt tikai ja spēlējam 5 :4. 😀
Kad nomainīs mūsu caurumu?
Latvijas valsts mežu darbinieks taču nav vārtos.

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:23, pirms 3 gadiem
var kāds lūdzu ielikt linku uz tiešraidi??

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 17:23, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pirmo spēli turnīrā Bērziņš nav tas kas noķer visu.2 spēles sausā. Bet vainīgs protams vārtsargs. Tipiskie lv "fani"
Tātad viņš jātur vārtos neskatoties uz to ka šodien nav viņa diena? Tikai tāpēc ka kaut kad ir nostāvèjis sausā? Tipisks lv gailēns uz sūdu čupas.

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:26, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: var kāds lūdzu ielikt linku uz tiešraidi??
Jā, var.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-02 17:28, pirms 3 gadiem
sveiks rakstīja: Tātad viņš jātur vārtos neskatoties uz to ka šodien nav viņa diena? Tikai tāpēc ka kaut kad ir nostāvèjis sausā? Tipisks lv gailēns uz sūdu čupas.
Cik bieži maina vārtsargu pēc 2 ielaistiem vārtiem, no kuriem 1 ir "viņējais"? Varbūt, tomēr, jāskatās uz uzbrucējiem un aizsargiem, kas 8 periodu laikā iemet 1 ripu?

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:34, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Jā, var.
paldies čurbān

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:34, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: var kāds lūdzu ielikt linku uz tiešraidi??
https://play.tv3.lv/live/tv6-lv,liv...

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:36, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: paldies čurbān
Debīls esi?

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:42, pirms 3 gadiem
kačājam mazākumu statistiku, vismaz tur būsim pirmie

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:45, pirms 3 gadiem
Ābols aizmirsa iemācīt iemest

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:48, pirms 3 gadiem
Tā ir kad brauc pēc medaļām

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:48, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Debīls esi?
Radusies kļūda!Radās neparedzēta kļūda TV3Play portālā.Mēģini vēlreiz.
Paldies čurbān,ka palīdzēji!

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:49, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Ābols aizmirsa iemācīt iemest
Tas jau krietni agrāk bija jāmāca !

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:51, pirms 3 gadiem
https://sports.tv3.lv/hokejs/tiesra...
skatos šeit
ar visu adblocku

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:51, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: Radusies kļūda!Radās neparedzēta kļūda TV3Play portālā.Mēģini vēlreiz.
Paldies čurbān,ka palīdzēji!
disable adblock tai lapai un aizies, man tas pats bija.

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:51, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: Radusies kļūda!Radās neparedzēta kļūda TV3Play portālā.Mēģini vēlreiz.
Paldies čurbān,ka palīdzēji!
Pa tāfeli gribi? Nesauc mani par to franku pļēguru

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:52, pirms 3 gadiem
Normāls būmeru onkuļu bazars

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 17:52, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Pa tāfeli gribi? Nesauc mani par to franku pļēguru
Kamdēļ tad pats esi sevi tā nosaucis ?!

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:54, pirms 3 gadiem
nav nekas jauns
neprotam spēlēt kā pirmais numurs

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:55, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: nav nekas jauns
neprotam spēlēt kā pirmais numurs
Kas liedz spēlēt par otro numuru ?!

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:55, pirms 3 gadiem
WHITE Lives Matters rakstīja: Kas liedz spēlēt par otro numuru ?!
prasi ābolam
zoni vienkārši grib patrenēt mazākumu

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:56, pirms 3 gadiem
visu laiku runā, ka jāuzspiež sava spēle austriešiem, taču mudīšanos pa bortiem un stūriem tak esam jau viņiem uzspieduši!

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:57, pirms 3 gadiem
Jāiemet mazākumā!

     [+] [-]

, 2023-01-02 17:58, pirms 3 gadiem
Mazākumā 3tā pilnā tvaikā slido uzbrukumā ! kur nevis 3:1 bet 3:3 ! @facepalm

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:00, pirms 3 gadiem
ZIRGĀBOLI!!!

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:01, pirms 3 gadiem
Teicama klupināšana pret savējo!

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:02, pirms 3 gadiem
Te ir vnk jāmet un jāiet pēc atlēkošās, tā kombinēšana uz petaku ir lieka

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:03, pirms 3 gadiem
okei, tagad gan labi uzspieda

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:03, pirms 3 gadiem
Brieda jau brieda, spieda jau spieda - kamēr vārti gūti !

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:04, pirms 3 gadiem
būs interesants trešais periods

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:05, pirms 3 gadiem
vajag vairāk mest

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:05, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: būs interesants trešais periods
Kam būs stiprāki nervi un labāka disciplīna - tie paņems 3šajā

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:06, pirms 3 gadiem
mūsu vieta ir devītā

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:08, pirms 3 gadiem
WHITE Lives Matters rakstīja: Kam būs stiprāki nervi un labāka disciplīna - tie paņems 3šajā
Kurš iemetīs tas paņems

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:22, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Kurš iemetīs tas paņems
Galvenais lai tikai nevienam nebūtu kāds zils kropls taurenītis, lai viss būtu skaisti un pelnīti un loģiski

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:25, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Pa tāfeli gribi? Nesauc mani par to franku pļēguru
čurbān vēlreiz paldies,ka palīdzēji....

  -3 [+] [-]

, 2023-01-02 18:26, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: čurbān vēlreiz paldies,ka palīdzēji....
Pls nakuj, ībli

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:27, pirms 3 gadiem
Kur spēli var redzēt? Vispār ir vērts skatīties?

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:27, pirms 3 gadiem
Zviedrijas akmeņlasis vēl dzīvs?

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:29, pirms 3 gadiem
Kur huļibans?

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:31, pirms 3 gadiem
Sporta Eksperts#1 rakstīja: Pa TV6 nerādīs! Varbūt kāds varēs iedot saiti kur rādīs!?
Rāda gan, kepka!

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:31, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kur spēli var redzēt? Vispār ir vērts skatīties?
ir vērts

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:33, pirms 3 gadiem
cerams ka mūsējie iemetīs

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:34, pirms 3 gadiem
beidzot atruma esam krietni paraki par pretinieku, lidz ar to austriesi noraidas !

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:34, pirms 3 gadiem
ka nemāk vairākumā iemest

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:37, pirms 3 gadiem
kāpēc man tik maz mīnusu????

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:37, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Zviedrijas akmeņlasis vēl dzīvs?
lielais ārietis white lives tepat vien spamo

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:38, pirms 3 gadiem
tāda iespēja

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:39, pirms 3 gadiem
vajag nospiest

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:39, pirms 3 gadiem
vairākums labs, komanda ieskrējusies lido uz ledus

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:41, pirms 3 gadiem
irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:41, pirms 3 gadiem
beidzot vadībā

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:41, pirms 3 gadiem
Vecaiskakts nokārtoja !

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:43, pirms 3 gadiem
jāuvarrrrrrrr

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:44, pirms 3 gadiem
5 minnnn

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:44, pirms 3 gadiem
tagad jāpiebeidz viņi

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:44, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: 5 minnnn
Nu tagad jau par 99prochi ir janjem spele !

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:44, pirms 3 gadiem
ceturtos

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:45, pirms 3 gadiem
spēle galā.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:45, pirms 3 gadiem
Austrieši sāks nervozēt

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 18:46, pirms 3 gadiem
tagad tikai z divizijas hokejisti nespetu gut vartus !

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:47, pirms 3 gadiem
Somus sviedrus kur var redzēt?

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:48, pirms 3 gadiem
Austriešiem bija plāns

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:49, pirms 3 gadiem
Nu lūk - spēle nokartota !

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:50, pirms 3 gadiem
beidzot

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:51, pirms 3 gadiem
piektos

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 18:52, pirms 3 gadiem
metieni 40-12

     [+] [-]

, 2023-01-02 18:59, pirms 3 gadiem
berzinam vajag iemest tuksos !!

     [+] [-]

, 2023-01-02 19:04, pirms 3 gadiem
WAP Nokia 6800 rakstīja: berzinam vajag iemest tuksos !!
Džekass tā vietā iepirda !

     [+] [-]

, 2023-01-02 19:07, pirms 3 gadiem
apsveicu vissus ar uzvaru

     [+] [-]

, 2023-01-02 19:08, pirms 3 gadiem
Bērziņam slikra statistika sanāca 😜
Bet viss ir ok ,kas ir ok

     [+] [-]

, 2023-01-02 19:08, pirms 3 gadiem
uzvara ir mūsu