Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Vai fanu boikots palīdzēs uzvarēt?

Jānis Celmiņš

Viedoklis: Vai fanu boikots palīdzēs uzvarēt?
Rīgas "Dinamo" fani
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Piedāvājam portāla Sportacentrs.com lietotāja Dark_Side viedokli par iespējamo Rīgas "Dinamo" spēles/spēļu daļu boikotu komandas audzināšanas nolūkos.

Jau ilgāku laiku klīst runas par Rīgas "Dinamo" spēles/spēļu daļu boikotu komandas audzināšanas nolūkos no komandas atbalstītāju puses. Tāpat ir zināms, ka Minskā būs krietni mazāk mūsējo atbalstītāju kā pērn. Vai šādas akcijas ir nepieciešamas?

Manuprāt, viennozīmīgi jā. Visā pasaulē jebkurā sporta veidā komandas ilgstošu neveiksmju gadījumā kaut kas tiek mainīts. Vai nu tiek patriekts kāds no komandas, kas jauc gaisu, vai mainīts treneris, kam jāvada kolektīvs vai ģenerālmenedžeris, kas šo komandu ir veidojis. Kaut skatoties uz šo sezonu, KHL ir jau ap desmit komandām, kur ir veiktas treneru maiņas. Pie kam tas noticis jau pie pāris zaudējumu sērijas, nevis šādas kāda ir mums pašreiz. Citur pietiek ar vienu neveiksmi pret pastarīti, lai treneri "izsauktu uz paklāja" pie kluba vadības.

Visa informācija, kas ir izskanējusi masu medijos, ka komandas vadība nespēs atrast līdzvērtīgu aizstājēju Juliusam Šupleram liek domāt, ka nevis tā tiešām ir, bet, ka Šuplera darba līgums kluba vadībai ir ļoti neizdevīgs. Lasi – nav naudas jaunam un zinošam trenerim, jo ir jāmaksā lielas kompensācijas pie atlaišanas.

Tāpēc vienīgais kas atliek, ir nevis gaidīt vadības maiņu, kas, ja mani pieņēmumi izrādīsies pareizi, nenotiks, jo Rīgas "Dinamo" cūciņa tika sasista pie Petrovicka iegādes, bet gan likt pašiem spēlētājiem caur nevaru divas reizes ātrāk skriet un visu savu sirdi atstāt laukumā. Pietiktu ar vienu pusperiodu - periodu, lai spēlētāji saprastu ko nozīmē spēlēt klusumā nevis ierastajā gaisotnē, kur emocijas un dažreiz fanātiskais atbalsts liek justies tā it kā mums tiešām būtu sestais laukuma spēlētājs. Lai saprastu to, ka ir jāsakārto sevi.

Jā mums vairs nav sagrāvju, kā bija pirmajā sezonā – 0:7, 0:6, u.t.t., bet varbūt tieši tā arī trūkst? Trūkst tā, ka spēlētāji paši sevi motivē laukumā spēlēt ar divkāršu atdevi, lai netiktu piedzīvota vēl viena sagrāve un pazemojums? Tagad ir savādāk – no sākuma 0:3, tad skaista spēle līdz 4:3, beigās zaudējums, spēles sākumā ir 0:5, tad sāk spēlēt un 3:5... Uz papīra viss tik traki neizskatās, bet acīmredzami - visa problēma ir TIKAI un TIKAI galvās – pārliecības trūkums. Tāpēc ir jārada psiholoģiskais lūzums un ja to nespēj komanda viena, mums tai ir jāpalīdz!

Ja skatāmies globāli, Rīgas "Dinamo" ir emocionāls projekts. Mazajai Latvijai nav pa spēkam uzturēt šāda līmeņa (tagad es domāju materiālā ziņā) komandu. Komandas budžets izskatās (ja skatās uz algu līgumiem) sastādīts divām sezonām un šī ir otrā. Ja pirmā sezona var tikt uzskatīta par izdevušos, tad šo noteikti par tādu nevar nosaukt. Vai naudas devēji arī trešajā sezonā locīs miljonus, lai komanda kultos pa pēdējo vietu? Domāju, ka nē. Un tad diemžēl durvis būs ciet uz augstākā līmeņa hokeju visas sezonas garumā... un ka tik ne uz visiem laikiem....

Vai mēs gribam hokeju tikai 2 nedēļas pavasarī un reizi 4 gados ziemā ja paveicas? Tāpēc palīdzēsim komandai kā varam. Atceramies, arī pēriens reizēm ļoti lieti noder!

Jūtu, ka šodien mūsējie uzvarēs ar divu vārtu pārsvaru, uz tikšanos Arēnā Rīga!

 +13 [+] [-]

, 2009-10-30 12:00, pirms 15 gadiem
Viedokļu birums....

 +37 [+] [-]

, 2009-10-30 12:03, pirms 15 gadiem
Diskutabls jautājums vai tāda komandas pamešana ir efektīva...futbolistiem pietika ar vienu plakātu lai sapurinātu komandu. Visvieglāk ir spārdīt gulošo un tagad cik saprotu savai guļošajai komandai gatavs iespert viņas fanuklubs. Varbūt pamostas, bet varbut tas sitiens apdulina vēl vairāk..

  +6 [+] [-]

, 2009-10-30 12:03, pirms 15 gadiem
Nekaadaa gadiijumaa nepaliidzees,muljkjiiga ideja.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:03, pirms 15 gadiem
Sakarīgs viedoklis!

 +46 [+] [-]

, 2009-10-30 12:04, pirms 15 gadiem
Īstam fanam ir jādomā un jārīkojas kā laulībā-priekos un bēdās, līdz nāve mūs šķirs! Nav variantu! Par DINAMO

  +6 [+] [-]

, 2009-10-30 12:04, pirms 15 gadiem
Ja arī Dinamo uzvarēs šovakar, tas nebūt nebūs tā "fanu" kluba nopelns. kaut gan viņi ta gribētu domat!
Ceram uz Dinamo uzvaru un pajāt to "fanu" klubu, atbalsts hallē tā pat būs.

 +19 [+] [-]

, 2009-10-30 12:05, pirms 15 gadiem
Fani un komentētāji ir idoti.
Sākot ar RD topikiem ik pēc dažām stundām (uzmanības trūkums ? )
Beidzot ar šādām nožēlojamām idejām ? Ko gribat lai komanda to redzot vispār salūzt ?
Ko jūs gribat panākt ? lai komanda sāk uzvarēt ? nu neuzvarēs, jo beidzot mēs esam tur kur esam, nevis gribam uzlēkt augstāk par savu palaisto pirdienu.
Fani iegādājušies dārgus abonamentus, tagad trīc, jo redziet nav jau patīkami lielu naudu maksāt par zaudējumu skatīšanos !

Tā turpiniet ! Būtu bez plikas bungu dauzīšanas izdomājuši kko pavisam vienreizēju un interesantu, lai komanda apmulstu no sajūsmas un parādītu savu labāko komandu pret šādu komandu, kas būs šodien pretī !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 12:06, pirms 15 gadiem
Nu par Minsku gan drusku kļūdies pagājušogad bija 2 autobusi šogad izskatās ka arī būs divi drusku mazāk cilvēku būs, bet es domāju Minskas operas publiku (stipri līdžiga tai kas bija Liepājas KHL spēle) pārbļausim bez problēmām

  +5 [+] [-]

, 2009-10-30 12:08, pirms 15 gadiem
Nu protams šadi spelejot skatitaji arena vairak nepaliks,bet jaatbalsta ir sava komanda.Un šada mums ir tikai viena

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 12:09, pirms 15 gadiem
Kuru tad lai te nosauc par fanu, ja tādas glupības nākt prātā!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2009-10-30 12:12, pirms 15 gadiem
Bet tas tak riktīgi stulbi izskatīsies. Džeki pēc himnām aiztīsies projām, tad otrā perioda sākumā atgriezīsies un bļaus Dinamo, Dinamo. Ja jau pagriž muguru,tad,lai tinās. Kādi tur nahren fani? Labākajā gadījumā faneļi. Nu bet ja ir tādi kā tas "principā" džeks un gudrā blondīne no msporta studijas,tad ko var vēlēties? Man,personīgi, pēc tam būtu kauns spēlētājie acīs skatīties.

 +11 [+] [-]

, 2009-10-30 12:14, pirms 15 gadiem
viņi principā varētu principā nenākt principā vispār principā uz principā spēli

  +4 [+] [-]

, 2009-10-30 12:14, pirms 15 gadiem
Vismaz Arēna Rīga priekā sit plaukstas. Veselu pusstundu fani pumpēs aliņu un ēdīs čipsus un hotdogus Papildus ienākumi

  +8 [+] [-]

, 2009-10-30 12:15, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka daudz efektīvāk būtu vairāki plakāti vai viens liels pa visu sektoru ar kaut vai to pašu veco uzrakstu, kas bija futbolā - "Nav cīņas, nav atbalsta". Var arī kādus speciālus saukļus par šo tēmu izdomāt. Bet uzskatu, ka aiziešana no sektora vajadzīgo efektu nedos. Drīzāk otrādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 12:16, pirms 15 gadiem
Uzvarēt nepalīdzēs, toties fanu attieksmi pret komandas bezzobaino mūžīgo spēles sākumu parādīs.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 12:17, pirms 15 gadiem
Varējām labāk novētēt to Dinamo, kas mums ir
Nebūtu mums tā, tagad tiešām, skatītos un liktu biksēs par to, ka BAČā varbūt musējie kultos pa vidu ar Mamanoviem sastāvā, bet tas tā..
šadu FANU ricību neatbalstu un nesaprotu, bet tas tā, nerausta nemaz, es, tomēr, skatīšos un izbaudīšu to hokeju ko mums dod.

 +12 [+] [-]

, 2009-10-30 12:19, pirms 15 gadiem
Akcija manuprat ir mulkiga, jo patreiz komandai cinassparu nevar parmest ka sezonas sakuma kaut vai pret to pasu Maskavas Dinamo pirmaja spele.
Par "mazo Latviju" un komandas nepavilksanu vispar ierecu. Es saprotu, ka krize utt. patreiz, bet teikt, ka viena valsts (kaut ari mazina), bet nevar pavilkt KHL klubu, lai ari Krievija to var pavilkt pilsetas, kas nebut nav ar baigakajiem "biezajiem" uznemumiem pilnas (seit es nerunaju protams par Peterburgu, Maskavu utt.)

  +3 [+] [-]

, 2009-10-30 12:19, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: varētu padomāt, ka Dinamo vēl ir kaut kas, ko zaudēt.. Atbalstu fanus.. pēdējā vieta visā līgā nav komandai atbilstoša..
Neviens neapstrīd ka ir problēmas un tabulu esmu redzējis, es nenosodu akcijas, diskusija ir par veidu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 12:21, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Kā tu iedomājies to "protestu" ?
Es neticu, ka pilna, vai vismaz puse arēnas spēs pilnīgi klusi sēdēt. Troksnis vienalga būs, komanda nemaz nesajutīs protestu
Vidējie sektori mierīgi... savukārt pārējiem es arī ieteiktu tomēr vienu periodu pasēdet klusumā te ir problēma galvās, jo spēlēt viņi var tikai kādēļ tā spēlēšana ir jāsāk no rezultāta 3:0.

Arī saukāšanos par kangariem, nodevējiem ir lieka futbola līdzjutēji ir demonstratīvi uzgriezuši laukumam muguru, izsvilpuši... un ne jau LV glory hunters kuri regulāri vazajās uz basketbolu, bet gan cilvēki kas no sporta saprot kaut ko vairāk nekā vnk statistikas aiļu nocitēšana.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-30 12:21, pirms 15 gadiem
tas boikots parādīs tikai to, kuri tiešām ir īsti fani un kuri diemžēl ir lielie fani līdz brīdim, kad komandai labi iet, bet kad neveicas, tad gāž virsū visus iespējamos sūdus.

     [+] [-]

, 2009-10-30 12:22, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Fani un komentētāji ir idoti.
Sākot ar RD topikiem ik pēc dažām stundām (uzmanības trūkums ? )
Beidzot ar šādām nožēlojamām idejām ? Ko gribat lai komanda to redzot vispār salūzt ?
Ko jūs gribat panākt ? lai komanda sāk uzvarēt ? nu neuzvarēs, jo beidzot mēs esam tur kur esam, nevis gribam uzlēkt augstāk par savu palaisto pirdienu.
Fani iegādājušies dārgus abonamentus, tagad trīc, jo redziet nav jau patīkami lielu naudu maksāt par zaudējumu skatīšanos !

Tā turpiniet ! Būtu bez plikas bungu dauzīšanas izdomājuši kko pavisam vienreizēju un interesantu, lai komanda apmulstu no sajūsmas un parādītu savu labāko komandu pret šādu komandu, kas būs šodien pretī !
Tiešā, tiešām.. piekrītu pa visiem 100.
Bet nu kkas tāds jau ir visos sporta veidos, sākot no Ernesta un Andra, beidzot ar Basketbolu, Hokeju utt. Izlutināti, nekad nenovertēs, to kas mums mazai, lai neteiktu vairāk valstij ir, bet da labi, lai jau...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 12:29, pirms 15 gadiem
... audzināt vajag, tas tiesa... šovakar beidzot jāaiziet uz spēli - neesmu šosezon vēl bijis... parasti ,kad aizeju, tad pēc tam nedēļu balss ir ciet no savējo atbalstīšanas...
šeit jau tādi viedoklīši klīst ,ka rodas iespaids -dinamo fani vēl sāks savās rindās cits citu " audzināt" - nez vai ir vajadzīgs kautiņš?! -tad toč būs bardaks un dinamo vadība dabūs pa pakaļu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:32, pirms 15 gadiem
Un kapec "fanu klubs" nevar noorganizet tiksanos ar Dinamo vadibu, lai sanemtu atbildes kas notiek ar Dinamo? Kas tiek domats, lai situaciju mainitu? Ak ja, jums jau laikam nav neviena, kas varetu normalus jautajumus uzdot. Vieni principa teiceji, blondines un alus suceji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-30 12:33, pirms 15 gadiem
Tu savu viedokli vari sev vienā vietā iespraust autor

  -3 [+] [-]

, 2009-10-30 12:33, pirms 15 gadiem
RD vairs nekas nevar palīdzēt-diemžēl!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:41, pirms 15 gadiem
Pēriens varētu būt galējais līdzeklis, kad maigākas sankcijas nav līdzējušas.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:42, pirms 15 gadiem
forši būtu nosēdēt vienu periodu klusumā un tikai uz otro atvērties.. bet tas jau augstākajā līmenī būtu jāorganizē.. pretējā gadījumā Šuplers tiešām tur ir aizsēdējies, un ja vadība, tāpat kā Latvijas valsts valdība ir bezspēcīga, tad nu varbūt jārīkojas līdzjutējiem..

     [+] [-]

, 2009-10-30 12:44, pirms 15 gadiem
"augshai" tas noteikti liks padomat, jo vinjiem galigi nav izdevigi, ka cilveki nenaks uz spelem..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:44, pirms 15 gadiem
pēriens ir vardarbība ! jāmāk pateikt visu ar vārdiem.

šajā gadijumā, nu tad fanu kopa, apvienojaties un lielā korī kaut ko hokejistiem pasakiet, lai viņi jūs sajustu !

     [+] [-]

, 2009-10-30 12:44, pirms 15 gadiem
Hokejistus tas tikai traumēs!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 12:45, pirms 15 gadiem
eh , kā gribētos cerēt ,ka šitās samazgas, ko te dažs labs lej uz Dinamo Rīga komandu , neviens no komandas spēlētāju tuviniekiem nelasa un ,ja lasa, lai neņem galvā...

Neveiksmju sērijas ir pilnīgi visām komandām un ar to jārēķinās... Patiesam komandas līdzjutējam jeb tā sauktajam fanam ir jābūt vispirms komandas un citu mūsu komandas atbalstītāju draugam nevis egoistiskam pieprasītājam, kurš pieprasa vien skaistas uzvaras un pozitīvas emocijas... jā, arī es gribu skaistas uzvaras un virzību iepretim tabulas virsotnei, bet , ja tas nenotiek- man škiet - tiešām laba ideja būtu faniem noorganizēt tikšanos ar komandas vadību un ne tikai tad ,kad ir panākumi priecāties, bet arī kad ir neveiksmes kā patreiz ,komunicēt un likt galvas kopā ,ko darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-10-30 12:47, pirms 15 gadiem
Ak mans dievs , tie skaitās fani? Pat Medison square garden Reindžerus tikai izsvilpj bet prom nedodas! Kaut kāda banānu republika !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:51, pirms 15 gadiem
Šupleru janosūta uz fārmklubu.. lai atgūst pārliecību jeb iegūst pieredzi..

lab tas bij joks..

     [+] [-]

, 2009-10-30 12:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tāpēc, ka vēlās no komandas neiespējamo.
Vienkārši fani ir stipri pārvērtējuši savas iespējas, ja domā, ka dažādi protestējot RD spēlētāji stipri pieliks meistarībā,spēles izpratnē un citās lietās, kas parasti ir dotas no Dieva, un nevar uztrenēt pat vislabākie treneri.
Tieši tā! Man jāsāk domāt, ka mūsu komandā spēlē tādi lielmeistari kā Greckis, Balderis, Mario, ja var šādi rīkoties! Atveriet acis, lielākā daļa no RD spēlētājiem apostījuši tikai AHL un ECHL, nedaudz Baltkrievijas ekstralīgu un varbūt paknābājuši nedaudz no Zviedrijas un Slovākijas, tas attiecas uz gandrīz visiem izņemot Hossu, Pruseku, Ozo, Spruktu, tad man ir jautājums, ko var gaidīt no komandas, kura spēlē atbilstoši savam līmenim?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:57, pirms 15 gadiem
Boikots-nav labākais variants! Protams kluba vadībai ir savs viedoklis,bet uzskatu ka viss vēl priekšā. Katrā ziņā spēles kvalitāte ir uzlabojusies salīdzinājumā ar pag.gadu,izņemot punktu iegūšana.Bet punkti sāks nākt-tas ir viennozīmīgi.........pacietību draugi

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 12:59, pirms 15 gadiem
Un tas saucās Fanu Klubs?! Muļļas!!

Komandu var sapurināt arī savadāk! Ar pozitīvu lādiņu!

Atbalsts arenā uz katru spēli, protams, ir līmenī. Bet vajag kaut ko oriģinālu! Uz vienu spēli!
Piemēram, izveidojat kaut kadus fanu atribūtus, ja nav fanu kluba organizācijai budžeta, tad kaut ko maksimāli lētu, nu kaut vai a4 formāta lapas, krāsainas.
Iedodat meitenēm pie ieejam, vai dalat paši.

Un spēles laikā diriģējat visu zāli! Efekts būs uz urrā!

Izdomāt tak var daudz ko interesantu! Nav nekāds te cirks ar arēnas pamešanu vai klusēšanu jātaisa. Sviests....

     [+] [-]

, 2009-10-30 13:01, pirms 15 gadiem
vajadzētu sākuma spēles neatnākt piemēram 1. periodu, lai hokejisti saprastu ,ka slikti bez faniem , bet nākamajiem diviem periodiem vnk atbalstīt no sirds es domāju, ka tas varētu nostrādāt.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 13:05, pirms 15 gadiem
Stulbi, protams ka nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 13:14, pirms 15 gadiem
Es tik ceru, ka pēc šādas "akcijas" kāds no hokejistiem nenosauks visus fanus par "pajoliem", kā to izdarīja Valters...

Bet akciju neatbalstu!

     [+] [-]

, 2009-10-30 13:16, pirms 15 gadiem
Blje.. gudrinieki! A moshka paliidzees, moshka nee!!! Lai fani provee, sliktaak jau varis nebuus!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-30 13:17, pirms 15 gadiem
Man butu kauns atgriesties ja es aizietu no arenas! Bet var saprast-ja musejie pa istam spele tikai 2,3 periodu tad uz tiem ari lidzjuteji nak! Es tomer par baltiem karogiem un plakatiem, saukliem!

     [+] [-]

, 2009-10-30 13:19, pirms 15 gadiem
Mēs jau esam tikai pieradushu sist plaukstinjas un aukleeties, paskataties kaa citur pasaulee fani riikojaaas!

     [+] [-]

, 2009-10-30 13:22, pirms 15 gadiem
PAR Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-30 13:31, pirms 15 gadiem

Manuprāt, viennozīmīgi jā. Visā pasaulē jebkurā sporta veidā komandas ilgstošu neveiksmju gadījumā kaut kas tiek mainīts. Vai nu tiek patriekts kāds no komandas, kas jauc gaisu, vai mainīts treneris, kam jāvada kolektīvs vai ģenerālmenedžeris, kas šo komandu ir veidojis. Kaut skatoties uz šo sezonu, KHL ir jau ap desmit komandām, kur ir veiktas treneru maiņas. Pie kam tas noticis jau pie pāris zaudējumu sērijas, nevis šādas kāda ir mums pašreiz. Citur pietiek ar vienu neveiksmi pret pastarīti, lai treneri "izsauktu uz paklāja" pie kluba vadības.

Manuprāt, Nē. Rīgas Dinamo ir pilnīgi atšķirīgs no pārējiem 23. KHL klubiem. RD ir veidots kā izlases bāzes klubs (Zinu ka atraušos par šiem vārdiem ), varētu teikt pat fārms. Aļaušos teikt ka konkurence par vietu sastāvā ir viszemākā visā līgā. Šuplers tikai vada fārmklubu, gluži tāpat kā Beresņevs RJD. Ir jāmaina attieksme kluba sastāva veidošanas principos. Par slikto komplektāciju jau runāts simtiem reižu, tādēļ neatkārtošos.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 13:35, pirms 15 gadiem
Kamer tu so speli spele, kamer tu so speli spele viens, tikmer mana dveselite, dveselite purvus brien! Ha

  -2 [+] [-]

, 2009-10-30 13:37, pirms 15 gadiem
Viens jautājums- ko īsti sagaida šie t.s. "fani"? Kāds ir ultimate goal, pie kura Šupleru vairs nevajadzēs atlaist? "Sākt spēlēt normāli" ir stiepjams jedziens, tapat ka lielaka dala citu..

Jasamierinas, ka Dinamo vieta ir 20-ā, kā teica KK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 13:47, pirms 15 gadiem
tas nebūt nepalīdzēs dinamiešiem!
TIKAI RĪGA TIKAI DINAMO!!!

     [+] [-]

, 2009-10-30 13:53, pirms 15 gadiem
Patīk tas vai nepatīk, bet šodien 1ais periods būs bez fanu bungām un karogiem.
Es nepiekristu šādai akcijai, ja redzētu ka veči reāli grauž ledu, bet, diemžēl, šie cīnītāji ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi, pārējie vnk atslido savu laiku.
Mēs tikai parādīsim savu vērtējumu komandas attieksmei pret spēli, un, tātad arī mums - faniem, kuri savu brīvo laiku plāno pēc KHL kalendāra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:07, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Uzskatu, ka daudz efektīvāk būtu vairāki plakāti vai viens liels pa visu sektoru ar kaut vai to pašu veco uzrakstu, kas bija futbolā - "Nav cīņas, nav atbalsta". Var arī kādus speciālus saukļus par šo tēmu izdomāt. Bet uzskatu, ka aiziešana no sektora vajadzīgo efektu nedos. Drīzāk otrādāk.
man ar šķiet ka šāds lēmums būtu efektīgāks, nekā šis te interesantais boikots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 14:08, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Gan jau atkal kādus 3-4 vārtus ielaidīs, pirmajā un otrā periodā, bet trešajā metīsies atspēlēties...

Jāspēlē visas 60min un jābūt pozitīvam rezultātam.
Nevis atkal metīsies atspēlēties,bet tie,kas iemetīs tos 3-4 sāks atpūsties.Ja arī Dinamo 2-3 iemetīs pretī,ska noturēs pārsvaru.Atcerēsimies kaut vai pēdējo spēli,tad kad mums kaut kas jāglābj,mēs pēdējās 2.min netiekam vispār pie ripas. Un visiem liekas ,ka pieklājīgi nocīnījāmies. Man smiekli nāk par to cīņu līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:13, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es gan būtu par tā saucamo ''fanu'' sektora kārtīgu izsvipšanu, kad viņi izies un nāks iekšā sektorā.
Nebūtu slikta doma.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:15, pirms 15 gadiem
prikols!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-30 14:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neviens jau Tev neliek fanot par RD, un tā ir Tava personiskā izvēle to darīt vai nedarīt.
Ja godīgi, tad man arī pret RD faniem lielas pretenzijas, jo izņemot no MnD nospertiem saukļiem, nekas sakarīgs no fanu sektora nav dzirdams.
Un bungu rībināšana ir tik stulba, ka ieteiktu bundziniekiem aizlaist līdz Magņitkai pamācīties, ka ar bungām var uzvilkt (motivēt) komandu.
Klau, cik zinu Tu neesi bijis nevienā spēlē Arēnā, tapēc varbūt paklusē? Nesmu no fanukluba un netaisos viņus aizstāvēt, bet neba Tu kas spēles vēro pa TV vari noteikt īsto atmosfēru Arēnā un objektīvi spriest par fanukluba kvalitātēm.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 14:17, pirms 15 gadiem
Ja tiešām grib boikotēt to spēli, savu sašutumu var parādīt efektīvākā veidā. Uztaisīt lielu baneri "Nav cīņas, nav atbalsta". To kaut kur redzamā vietā izkārt. Visam sektoram uztaisīt prastas maikas arī ar tādu uzrakstu uz mugurām, un visu to periodu stāvēt ar sejām pret sienu un saukt "Nav cīņas, nav atbalsta" un citus saukļus par šo tēmu . Tas būtu kudi iedarbīgāk.

Bet vispār boikotēšana nav pareizs veids, kā izrādīt savu nepatiku. Komanda ir jāatbalsta, savu viedokli var izteikt citādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 14:21, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: pasaki vel tik ka RD fanu klubs ir ahujenijs fanu klubs???
Beidz tak mērīt visu divās mērvienībās - vai nu baigi labs vai baigais sūds. Man ir savas domas par viņiem,ir kas patik, ir kas nē, bet tur rakstītā pamatdoma bija ka viņus javērtē tiem kas iet klātienē nevis TV un datorekspertiem. Ceru ka beidzot pieleca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-30 14:23, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Varētu kāds no faniem noziedoties, izskriet arēnā un sadedzināties. Vot tā būtu AKCIJA!
karātavu humors?

  +5 [+] [-]

, 2009-10-30 14:23, pirms 15 gadiem
Fanu akciju vērtēju divējādi , kaut kas ir jādara , nevar tik iet uz katru spēli atbalstīt ar visu sirdi un maku , un ko tu saņemi pretī ???????
Kārtējo ''skaisto zāģi ''....nevar fani tik pirkt dārgās biļetes uz spēlēm , dārgos DINAMO krekliņus un citus krāmus ar Dinamo simboliku atbalstot klubu , es gribu saņemt kaut ko pretī , uzvaru izskatā netiek ,jau prasīts nezin kaut kas pārdabisks , neesmu pamanījis kad šogad vismaz viena vai pāris spēļu būtu aizvadīts ar 100% atdevi , labākajā gadījumā divus periodus var aizvadīt augstā līmenī , BET VAR , Vienreiz jābeidz auklēties ar spēlētājiem un trenneri , kas var paliek ,kas ne Čau ....
Man jau ir vienalga kas būs Dinamo vairāk spēlētāju no Krievijas , Slovākijas , Kanādas , lai tik uzvaras , un būs kas izsitīsies no latviešu puikām arī , nevis kā tagad vienai daļai Dinamo spēlētāju , viņi jau zin kad neatlaidīs , jo nav ko paņemt vietā , un izveidojas ja tā varētu teikt nesodamība ....zin ka neko nevarēs izdarīt tapēc šodien palaidīšu ''luni ''.
Par iziešanu arā faniem neatbalstu .........drīzāk labāks efekts būtu komandas vai Šuplera izsvilpšana , Sandis tak ar teica cik ''omulīgi''viņš Ņujorkā juties kad fani izsvilpj ..

Pirms sezonas un sezonas sākumā daudzu interneta portālu ''superstārs '' bij Sējējs vairākas reizes dienā nāca klajā ar visnevisādiem paziņojumiem , apklusis , nav ko vairs teikt ????????..............jo vājāki rezultāti jo retāk ko komentē , gribētos lai viņš nāk klajā ar kādu paziņojumu par situāciju komandā .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:28, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: teikshu godigi - tev par atbalstishanas kulturu ir mazas zinashanas!! jo reali RD fanu klubs ir reals suds!!! neviena normala akcija no vinu puses neesmu redzejis!! ko butu izdomajushi pashi fanu kluba biedri!!! katru speli viens un tas pats nons top - gop stop pilnigs piii!!! shoreiz arii itkaa dzeki gribeja kautko pirmo reizii izdarit, bet tas aizgajaa parak traki tautas un visa ta akcija nav izdomataa lidz galam!! tas noziemee ka fanu kluba ir bardaks un viniem pat nav nominali ka sauc lidera ur, kas spetu vinus korifget, pamacit, kursh saprot kautko no fanoshanas kulturas!!!
Nekad neesmu uzstajies ka fanu kultūras eksperts. Es vnk saku ka par viņu trobeli, bungām un citām štellēm objektīvi var spriest tie ka bijuši Arēnā klātienē. Un es tev to atkārtoju jau trešo reizi, ceru ka vismaz tagad daleks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:38, pirms 15 gadiem
baigie fani...! man personīgi termins "fans" asociējas ar to, ka cilvēks ar komandu ir gan uzvarās, gan zaudējumos...bet tagad sanāk, ka tikmēr, kamēr es sēžu un loku aliņu, un Dinamo uzvar-es esmu fans...kad Dinamo kāš visiem pēc kārtas- tad es rīkojos tā kā īstam fanam pienākas un vienkārši aizpišu prom!!!

     [+] [-]

, 2009-10-30 14:38, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: nu bet tu saki ka par vinjiem var spriest tikai tie kas ir redzejushi vinus, bet pasaki ko tu vari spriest par RD faniem, ja neesi redzejis citus klubu fanus??
Es varu spriest par to ko redzu un dzirdu. Es viņus nesalīdzinu ar citiem, klātienē neredzētiem faniem. Vnk es un daudzi citi kas bijuši Arēnā labi zin kāda ir starpība starp justo pie TV un klātieni Arēnā, par to ir tas stāsts, nevis RD fankluba rangu visā plašajā sporta fanu saimē. Ceru ka saprati mani.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-30 14:47, pirms 15 gadiem
Es gan ieteiktu vienu citu variantu, kā kārtīgi sapurināt komandu. Neatcersos, kuras komandas, bet tas notika Bundeslīgā, kad viss stadions visu spēles laiku bez apstājas dziedāja. Troksnis bija nenormāls. Pēc tam par to daudz runāja pretinieku spēlētāji, ka ir neiespējami tādā atmosfērā koncentrēties. Protams tad vajag pilnu arēnu un pliki saukļi kā Sarauj vai Dinamo, nederēs.
Ir taču mums visādas dziesmas, kaut vai par trīs vīriem, par kuriem brīnījās no Daugavas līdz Gaujai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 14:52, pirms 15 gadiem
Lai sevi dēvētu par fanu nepietiek tikai ar to, ka esi nopircis komandas krekliņu, šallīti un esi atnācis uz spēli, aizlējis acis un bļauj vienu saukli. Latvijā fanu kustība nekad nav bijusi, nav un nebūs. Lai sevi sauktu par fanu vai Ultru tad tai ir jābūt bez maz vai reliģijai, kur Tu esi gatavs atdot un ziedot visu, tu labāk nepaēdīsi nekā neredzēsi savas iemīļotās komandas spēli.

Ko nozīmē īsti fani iesaku youtube apskatīties klipiņus ar krakowas wisla, stambulas besiktas un kaut vai to pašu Krievijas klubu Ultru viģikus

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:57, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Es gan ieteiktu vienu citu variantu, kā kārtīgi sapurināt komandu. Neatcersos, kuras komandas, bet tas notika Bundeslīgā, kad viss stadions visu spēles laiku bez apstājas dziedāja. Troksnis bija nenormāls. Pēc tam par to daudz runāja pretinieku spēlētāji, ka ir neiespējami tādā atmosfērā koncentrēties. Protams tad vajag pilnu arēnu un pliki saukļi kā Sarauj vai Dinamo, nederēs.
Ir taču mums visādas dziesmas, kaut vai par trīs vīriem, par kuriem brīnījās no Daugavas līdz Gaujai.
Visa Arēna un dzied? Nesmīdini. Latvijas fani pat vairāk par trim saukļiem izdomāt nevar. Kā tu viņus piespiedīsi dziedāt?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:59, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Latvijā fanu kustība nekad nav bijusi, nav un nebūs.
Pilnībā piekrītu. Kaut kāda fanu kustība jau mums ir, bet ļoooti mazos apjomos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 15:07, pirms 15 gadiem
par uzvaru!
mazliet žēl hokejistu - viņi tak cenšas..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 15:17, pirms 15 gadiem
''Ar šādu attieksmi mēs gribam "Dinamo'' kluba vadībai parādīt savu nostāju, ka ir kaut kas jāmaina. Hokejistiem mēs nepārmetam,'' viņš piebilda.
Tā saka fankuba vaditājs
tvnet.lv: TVNET Sports : Hokejs

Es domāju ka tas būtu pret komandu un lažošanu pirmajās trešdaļās, tagad izrādas ka ar džekiem vis OK, vadība vainīga

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:18, pirms 15 gadiem
es arī piekrītu tam, ka tos "fanus", kas pēc himnas dosies uz foajē dzert aliņu, vajag izsvilpt!!! un tā nopietni!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:22, pirms 15 gadiem
Tikai pretienieks ir RETI spēcīgs, nezinu vai tieši pret šo bija prasības jāizvirza..............

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 15:23, pirms 15 gadiem
Muļķīgs raksts. Kamēr redzēs, ka cīnās, tikmēr arī skatīsies un fanos. Iziet uz periodu? Varbūt bērnudārzu tas iejūsmotu.

     [+] [-]

, 2009-10-30 15:29, pirms 15 gadiem
es nezinu vai palīdzēs uzvarēt boikots!!!!! boikots varbūt palīdzēs tikt pie kkādām radikālākām pārmaiņām???

     [+] [-]

, 2009-10-30 15:32, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: ...
Ir taču mums visādas dziesmas, kaut vai par trīs vīriem, par kuriem brīnījās no Daugavas līdz Gaujai.
jā, jā - arī "Katjuša" un "Razcveļi jabloņi i gruši" - vismaz vienai skatītāju daļai tās būs sirdij tuvākas
Slēpts komentārs: remix777

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:52, pirms 15 gadiem
Ko darīt, ja gaisu jauc ,pats naudas devējs. Un neviens pretī runātājs, tur ilgi neuzkavējas.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:53, pirms 15 gadiem
remix777 rakstīja: kamēr mes beidzot neuzvarēsim tikmēr es spēles klātienē neapmeklēšu
Nožēlojams teksts. Tad neej, ja nepatīk. Fanam komanda ir jāatbalsta. Latvijā izskatās, ka patīk atbalstīt tikai uzvarētājus. Tu neesi pelnījis komandu, kas uzvar.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 16:03, pirms 15 gadiem
gera21 rakstīja: Bet tas tak riktīgi stulbi izskatīsies. Džeki pēc himnām aiztīsies projām, tad otrā perioda sākumā atgriezīsies un bļaus Dinamo, Dinamo. Ja jau pagriž muguru,tad,lai tinās. Kādi tur nahren fani? Labākajā gadījumā faneļi. Nu bet ja ir tādi kā tas "principā" džeks un gudrā blondīne no msporta studijas,tad ko var vēlēties? Man,personīgi, pēc tam būtu kauns spēlētājie acīs skatīties.
Piekrītu! Tā būs tikai tāda pamatīga mērkaķošanās.Tad lai vispār nenāk uz spēli!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 16:07, pirms 15 gadiem
katra zina tas paradis komandai, ka fani velas redzet uzvaras un labaku vietu tabula... bet tiesam nezinu kadu iespaidu atstas uz komandu.. priecasos ja tas vinus sapurinas, vismaz kluba vadiba beidzot izlems nomainit treneri. jo vina darbibas dazreiz ir neizprotamas... piemeram tas kapec vairakuma netiek sutita speciali sagatavota maina, ka tas bija parbaudes speles - tad vareja redzet kombinacijas utt. bet tagad suta visas mainas pec kartas un dzeki pat zona nevar normali ieslidot, kur nu vel par kombinacijam un vartu gusanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-30 16:20, pirms 15 gadiem
Godātie fani,lai tas būtu hokejs,futbols vai baskets -jums ir jāatbild uz diviem jautājumiem;1.ja komanda cīnās,tad viss ir ok!!!Ja puiši profesionāli dara savu darbu(Sākot ar pamošanos),viss ir ok.Ja reāli redz,ka kāds vāra ziepes,jauc gaisu,nu saucat kā gribat,tad jūsu labākā rīcība ir skaļi par to runāt,tikties ar komandas vadību utt.Paskatieties kā Āfrikas komandas spēlē futbolu,u-17,u-19,u-21-nu kaifs skatīties,viņi ir gatavi atdot vissu lai.......Spēlētu(kur nu vēl runāt par tolai uzvarētu).Argentīnai trenerim nosaucot spēlētājus,kuri netiek uz pasaules kausu puikas dienām raud,pārdzīvo.NBA,NHL-spilgti piemēri,es skatos un brīnos,komandas uzvaru un zaudējumu attiecība ir 12-58!!!Bet tibīnes ir gandrīz pilnas!!!Kapēc-tikai un vienīgi tapēc,ka komanda sitas,pat tad,kad tabulā mainīt vairs neko nevar!Skatītājs ir jāciena,jāmīl.2.Par faniem,pagājušo sezon biju uz spēli pret Baris(1-0)nu biju šokā,puse no skatītājiem pat uz laukumu neskatās,sēž bārā,ēd ,dzerdazī sēdēja ar muguru pret laukumu.Nu smieklīgi-soc laikos sporta pilī vīri bij ieurbušies laukumā,pīpētāji skriešus skrēja pārtraukumā papīpēt,lai tikai nenokavētu sākumu.Tagad daudz ģimenes iet vienkārši kā uz atpūtas pasākumu,paklausījos dažas sarunas-tak noteikumus pat nezin.Tādēļ es uzskatu,ka jebkurš kurš mīl sportu,skatās to pat citu klubu,izlašu izpildījumā un priecājas gūst baudu no tā.Es nekaunos,ka tad kad Latvija ar Turciju spēlēja izšķirošo spēli,es visu otro puslaiku nosēdēju uz ceļiem,raudāju,lūdzos un beigās biju neaprakstāmi laimīgs.Šādus gadījumus varu uzskaitīt 10-15.Kamerūna -Anglija futbolā,Grieķija -Krievija basketbolā(ja nemaldos 87.gadā-Niks Gallis ar kompāniju)Bet minot šo pašu nokļūšanu uz Eiropas čempi daudz draugu un paziņas spēli skatījās tādā dzēruma pakāpē ka nu tik,uz lidostu?Nu ja sākšu atžirgt tad noteikti.Domājiet paši,lai ko darītu-jāsaprot cēlonis!Mīliet sportu tā labākajā izpausme,skatieties skaidrā,kad sagaidiet Latvijas izlasi(dāmas basītī Rīgā)pie izejas-nepūšiet viņām virsū un nelūdziet foto,jo tā vienkārši nav zolīdi.Turamies,šodien būs labs hokejs,ka es jums saku!!!

     [+] [-]

, 2009-10-30 16:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šoreiz es Tev atļaušos nepiekrist, jo kam ir dotas acis un ausis, tas var dzirdēt gan fanu saukļus, gan bungu sišanas ritmu. Jā, nevar izjust elektrizēto gaisotni, bet visu pārējo var sajust un saprast arī pie TV ekrāniem.
Nepiekrīti, bet mēs abi zinam kam ir taisnība. Tas pats attiecas uz Liepāju hokejs dzīvajā un pa TV - divas dažādas lietas, gan pati spēle gan vis pārējais. Es runāju par reizēm kad pilna halle, arī tur esmu skatijies gan klātienē, gan TV pārraides.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 16:59, pirms 15 gadiem
te arī parādās mūsu sūda fanu īstā seja.kamēr acis nav pielējuši visi kā ūdeni mutē ieņēmuši bet kad acis ir jau aizlietas tad baigie varoņi.dzērāju bars .paskatieties kā viņu uzvedās pasaules čempos ārzemēs .iedomājieties anģļu tūristus kas vazājās pa vecrīgu kā gaiļi pālī,bet tagad iedomājieties kā izskatās ka tādi idiņi ir nevis 10 kā angļi savā barā bet 100,vai 150 vienā barā .ja tie ir fani tad esmu ķīniešu balerīna .sūdi ne fani.

     [+] [-]

, 2009-10-30 17:11, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Fani un komentētāji ir idoti.
Sākot ar RD topikiem ik pēc dažām stundām (uzmanības trūkums ? )
Beidzot ar šādām nožēlojamām idejām ? Ko gribat lai komanda to redzot vispār salūzt ?
Ko jūs gribat panākt ? lai komanda sāk uzvarēt ? nu neuzvarēs, jo beidzot mēs esam tur kur esam, nevis gribam uzlēkt augstāk par savu palaisto pirdienu.
Fani iegādājušies dārgus abonamentus, tagad trīc, jo redziet nav jau patīkami lielu naudu maksāt par zaudējumu skatīšanos !

Tā turpiniet ! Būtu bez plikas bungu dauzīšanas izdomājuši kko pavisam vienreizēju un interesantu, lai komanda apmulstu no sajūsmas un parādītu savu labāko komandu pret šādu komandu, kas būs šodien pretī !
baigi gudrais atradies tad moš iesaki kaut ko labāku un skaļāku par bungām. Pāķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 20:12, pirms 15 gadiem
ha ha mūsu tizlie fani laikam jūtas apdirsušie...pa vienam tā kā padlas līda pirmajā periodā atpakaļ kā utis .varējāt jau palikt hallē un kārtējo reizi aizliet acis tāpat jau jēga nekāda nav no jums sūdui tādi

     [+] [-]

, 2009-10-30 20:37, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: skalaku par bungam!! recu rekshu un vel ilgi ilgi rekshu!!!! vecit bungas var un vajag izmantot gudrak!!! ja grib lai ir normala atmosfera hokejaa Latvijaa vajag tomer izdarit reiz to ko viena dala cilveku jau teikushi ilgus laikus - atsacities no debilaa SARAUJ!!! cik tad vinji saustis saraustis, kamer ir jau ieraustijushi!!! vajag kadam normaliem dzekiem safiret dziesmas un mocit kautko normalu, jo tas ka reiz vienai fakin lielai dalai tas SARAUJ BUS jau pie vienas vietas jau bija gaidams!! es par daudzveidibu!!!
Da labi, tās jūsu "ultru" dziesmas Latvijā NEKAD neies cauri. Vienkārši tauta tāda nav. Tai nepatīk visas tās trulās dziesmas. Vismaz 70 procenti toč tādas ir, kuras nav ne skanīgas, ne interesantas, ne aizraujošas. Sarauj - tā ir Latvijas klasika un zināmā mērā pat unikāla. Ja kāds sāks dziedāt tās ultru dziesmas, tad nebūs atbalsta vispār. Piekrītu, ka jums ar ASK bija normāls variants - bija gan labas, gan tās pašas sūdīgās ultru dziesmas. Bet tas kas ir ar VEF - tas ir vienkārši idiotisms un ar tām dziesmam jūs pārējo publiku nekad nepaņemsiet.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 22:38, pirms 15 gadiem
Nevis desmit,bet sešās KHL komandās izdarīta treneru maiņas un gandrīz visās sasteigtas,pēc krievu hokeja speciālistu domām.Treneru nomainīt uzspēs vienmēr ,ar to lai steidzās komandas ,kuru mērķis ir izcīnīt Gagarina kausu.Mēs pie šīm komandām it kā neattiecamies.
Raksta beigas,sākot ar emociālo projektu,gan manisprāt ļoti pareizas.

     [+] [-]

, 2009-11-01 13:45, pirms 15 gadiem
kas tas pa vispar ir pa fanu klubu!viniem pasiem nav mazliet pa daudz galva sakapis.jutas taa ka butu galvenie un patiesie fani.nu soreiz jus nodemonstrejat pretejo.pret jums man zuda ciena!!!! PATIES RIGAS DINAMO UN LATVIJAS HOKEJA FANS UZ MUZU! P.S. citreiz mana varda,tas ir normala fana varda, neizsakieties.

     [+] [-]

, 2009-11-02 19:02, pirms 15 gadiem
Viņi teica to kad viņi izgāja ārā atbalsts bija 3 reizes klusāks muļķības iedomīgie ēzeļi padzīt un arēnai tuvu nalaist.