Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Vai fanu boikots palīdzēs uzvarēt?

Jānis Celmiņš

Viedoklis: Vai fanu boikots palīdzēs uzvarēt?
Rīgas "Dinamo" fani
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Piedāvājam portāla Sportacentrs.com lietotāja Dark_Side viedokli par iespējamo Rīgas "Dinamo" spēles/spēļu daļu boikotu komandas audzināšanas nolūkos.

Jau ilgāku laiku klīst runas par Rīgas "Dinamo" spēles/spēļu daļu boikotu komandas audzināšanas nolūkos no komandas atbalstītāju puses. Tāpat ir zināms, ka Minskā būs krietni mazāk mūsējo atbalstītāju kā pērn. Vai šādas akcijas ir nepieciešamas?

Manuprāt, viennozīmīgi jā. Visā pasaulē jebkurā sporta veidā komandas ilgstošu neveiksmju gadījumā kaut kas tiek mainīts. Vai nu tiek patriekts kāds no komandas, kas jauc gaisu, vai mainīts treneris, kam jāvada kolektīvs vai ģenerālmenedžeris, kas šo komandu ir veidojis. Kaut skatoties uz šo sezonu, KHL ir jau ap desmit komandām, kur ir veiktas treneru maiņas. Pie kam tas noticis jau pie pāris zaudējumu sērijas, nevis šādas kāda ir mums pašreiz. Citur pietiek ar vienu neveiksmi pret pastarīti, lai treneri "izsauktu uz paklāja" pie kluba vadības.

Visa informācija, kas ir izskanējusi masu medijos, ka komandas vadība nespēs atrast līdzvērtīgu aizstājēju Juliusam Šupleram liek domāt, ka nevis tā tiešām ir, bet, ka Šuplera darba līgums kluba vadībai ir ļoti neizdevīgs. Lasi – nav naudas jaunam un zinošam trenerim, jo ir jāmaksā lielas kompensācijas pie atlaišanas.

Tāpēc vienīgais kas atliek, ir nevis gaidīt vadības maiņu, kas, ja mani pieņēmumi izrādīsies pareizi, nenotiks, jo Rīgas "Dinamo" cūciņa tika sasista pie Petrovicka iegādes, bet gan likt pašiem spēlētājiem caur nevaru divas reizes ātrāk skriet un visu savu sirdi atstāt laukumā. Pietiktu ar vienu pusperiodu - periodu, lai spēlētāji saprastu ko nozīmē spēlēt klusumā nevis ierastajā gaisotnē, kur emocijas un dažreiz fanātiskais atbalsts liek justies tā it kā mums tiešām būtu sestais laukuma spēlētājs. Lai saprastu to, ka ir jāsakārto sevi.

Jā mums vairs nav sagrāvju, kā bija pirmajā sezonā – 0:7, 0:6, u.t.t., bet varbūt tieši tā arī trūkst? Trūkst tā, ka spēlētāji paši sevi motivē laukumā spēlēt ar divkāršu atdevi, lai netiktu piedzīvota vēl viena sagrāve un pazemojums? Tagad ir savādāk – no sākuma 0:3, tad skaista spēle līdz 4:3, beigās zaudējums, spēles sākumā ir 0:5, tad sāk spēlēt un 3:5... Uz papīra viss tik traki neizskatās, bet acīmredzami - visa problēma ir TIKAI un TIKAI galvās – pārliecības trūkums. Tāpēc ir jārada psiholoģiskais lūzums un ja to nespēj komanda viena, mums tai ir jāpalīdz!

Ja skatāmies globāli, Rīgas "Dinamo" ir emocionāls projekts. Mazajai Latvijai nav pa spēkam uzturēt šāda līmeņa (tagad es domāju materiālā ziņā) komandu. Komandas budžets izskatās (ja skatās uz algu līgumiem) sastādīts divām sezonām un šī ir otrā. Ja pirmā sezona var tikt uzskatīta par izdevušos, tad šo noteikti par tādu nevar nosaukt. Vai naudas devēji arī trešajā sezonā locīs miljonus, lai komanda kultos pa pēdējo vietu? Domāju, ka nē. Un tad diemžēl durvis būs ciet uz augstākā līmeņa hokeju visas sezonas garumā... un ka tik ne uz visiem laikiem....

Vai mēs gribam hokeju tikai 2 nedēļas pavasarī un reizi 4 gados ziemā ja paveicas? Tāpēc palīdzēsim komandai kā varam. Atceramies, arī pēriens reizēm ļoti lieti noder!

Jūtu, ka šodien mūsējie uzvarēs ar divu vārtu pārsvaru, uz tikšanos Arēnā Rīga!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 14:08, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Gan jau atkal kādus 3-4 vārtus ielaidīs, pirmajā un otrā periodā, bet trešajā metīsies atspēlēties...

Jāspēlē visas 60min un jābūt pozitīvam rezultātam.
Nevis atkal metīsies atspēlēties,bet tie,kas iemetīs tos 3-4 sāks atpūsties.Ja arī Dinamo 2-3 iemetīs pretī,ska noturēs pārsvaru.Atcerēsimies kaut vai pēdējo spēli,tad kad mums kaut kas jāglābj,mēs pēdējās 2.min netiekam vispār pie ripas. Un visiem liekas ,ka pieklājīgi nocīnījāmies. Man smiekli nāk par to cīņu līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:13, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es gan būtu par tā saucamo ''fanu'' sektora kārtīgu izsvipšanu, kad viņi izies un nāks iekšā sektorā.
Nebūtu slikta doma.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:15, pirms 15 gadiem
prikols!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-30 14:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neviens jau Tev neliek fanot par RD, un tā ir Tava personiskā izvēle to darīt vai nedarīt.
Ja godīgi, tad man arī pret RD faniem lielas pretenzijas, jo izņemot no MnD nospertiem saukļiem, nekas sakarīgs no fanu sektora nav dzirdams.
Un bungu rībināšana ir tik stulba, ka ieteiktu bundziniekiem aizlaist līdz Magņitkai pamācīties, ka ar bungām var uzvilkt (motivēt) komandu.
Klau, cik zinu Tu neesi bijis nevienā spēlē Arēnā, tapēc varbūt paklusē? Nesmu no fanukluba un netaisos viņus aizstāvēt, bet neba Tu kas spēles vēro pa TV vari noteikt īsto atmosfēru Arēnā un objektīvi spriest par fanukluba kvalitātēm.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 14:17, pirms 15 gadiem
Ja tiešām grib boikotēt to spēli, savu sašutumu var parādīt efektīvākā veidā. Uztaisīt lielu baneri "Nav cīņas, nav atbalsta". To kaut kur redzamā vietā izkārt. Visam sektoram uztaisīt prastas maikas arī ar tādu uzrakstu uz mugurām, un visu to periodu stāvēt ar sejām pret sienu un saukt "Nav cīņas, nav atbalsta" un citus saukļus par šo tēmu . Tas būtu kudi iedarbīgāk.

Bet vispār boikotēšana nav pareizs veids, kā izrādīt savu nepatiku. Komanda ir jāatbalsta, savu viedokli var izteikt citādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-30 14:21, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: pasaki vel tik ka RD fanu klubs ir ahujenijs fanu klubs???
Beidz tak mērīt visu divās mērvienībās - vai nu baigi labs vai baigais sūds. Man ir savas domas par viņiem,ir kas patik, ir kas nē, bet tur rakstītā pamatdoma bija ka viņus javērtē tiem kas iet klātienē nevis TV un datorekspertiem. Ceru ka beidzot pieleca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-30 14:23, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Varētu kāds no faniem noziedoties, izskriet arēnā un sadedzināties. Vot tā būtu AKCIJA!
karātavu humors?

  +5 [+] [-]

, 2009-10-30 14:23, pirms 15 gadiem
Fanu akciju vērtēju divējādi , kaut kas ir jādara , nevar tik iet uz katru spēli atbalstīt ar visu sirdi un maku , un ko tu saņemi pretī ???????
Kārtējo ''skaisto zāģi ''....nevar fani tik pirkt dārgās biļetes uz spēlēm , dārgos DINAMO krekliņus un citus krāmus ar Dinamo simboliku atbalstot klubu , es gribu saņemt kaut ko pretī , uzvaru izskatā netiek ,jau prasīts nezin kaut kas pārdabisks , neesmu pamanījis kad šogad vismaz viena vai pāris spēļu būtu aizvadīts ar 100% atdevi , labākajā gadījumā divus periodus var aizvadīt augstā līmenī , BET VAR , Vienreiz jābeidz auklēties ar spēlētājiem un trenneri , kas var paliek ,kas ne Čau ....
Man jau ir vienalga kas būs Dinamo vairāk spēlētāju no Krievijas , Slovākijas , Kanādas , lai tik uzvaras , un būs kas izsitīsies no latviešu puikām arī , nevis kā tagad vienai daļai Dinamo spēlētāju , viņi jau zin kad neatlaidīs , jo nav ko paņemt vietā , un izveidojas ja tā varētu teikt nesodamība ....zin ka neko nevarēs izdarīt tapēc šodien palaidīšu ''luni ''.
Par iziešanu arā faniem neatbalstu .........drīzāk labāks efekts būtu komandas vai Šuplera izsvilpšana , Sandis tak ar teica cik ''omulīgi''viņš Ņujorkā juties kad fani izsvilpj ..

Pirms sezonas un sezonas sākumā daudzu interneta portālu ''superstārs '' bij Sējējs vairākas reizes dienā nāca klajā ar visnevisādiem paziņojumiem , apklusis , nav ko vairs teikt ????????..............jo vājāki rezultāti jo retāk ko komentē , gribētos lai viņš nāk klajā ar kādu paziņojumu par situāciju komandā .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:28, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: teikshu godigi - tev par atbalstishanas kulturu ir mazas zinashanas!! jo reali RD fanu klubs ir reals suds!!! neviena normala akcija no vinu puses neesmu redzejis!! ko butu izdomajushi pashi fanu kluba biedri!!! katru speli viens un tas pats nons top - gop stop pilnigs piii!!! shoreiz arii itkaa dzeki gribeja kautko pirmo reizii izdarit, bet tas aizgajaa parak traki tautas un visa ta akcija nav izdomataa lidz galam!! tas noziemee ka fanu kluba ir bardaks un viniem pat nav nominali ka sauc lidera ur, kas spetu vinus korifget, pamacit, kursh saprot kautko no fanoshanas kulturas!!!
Nekad neesmu uzstajies ka fanu kultūras eksperts. Es vnk saku ka par viņu trobeli, bungām un citām štellēm objektīvi var spriest tie ka bijuši Arēnā klātienē. Un es tev to atkārtoju jau trešo reizi, ceru ka vismaz tagad daleks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:38, pirms 15 gadiem
baigie fani...! man personīgi termins "fans" asociējas ar to, ka cilvēks ar komandu ir gan uzvarās, gan zaudējumos...bet tagad sanāk, ka tikmēr, kamēr es sēžu un loku aliņu, un Dinamo uzvar-es esmu fans...kad Dinamo kāš visiem pēc kārtas- tad es rīkojos tā kā īstam fanam pienākas un vienkārši aizpišu prom!!!

     [+] [-]

, 2009-10-30 14:38, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: nu bet tu saki ka par vinjiem var spriest tikai tie kas ir redzejushi vinus, bet pasaki ko tu vari spriest par RD faniem, ja neesi redzejis citus klubu fanus??
Es varu spriest par to ko redzu un dzirdu. Es viņus nesalīdzinu ar citiem, klātienē neredzētiem faniem. Vnk es un daudzi citi kas bijuši Arēnā labi zin kāda ir starpība starp justo pie TV un klātieni Arēnā, par to ir tas stāsts, nevis RD fankluba rangu visā plašajā sporta fanu saimē. Ceru ka saprati mani.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-30 14:47, pirms 15 gadiem
Es gan ieteiktu vienu citu variantu, kā kārtīgi sapurināt komandu. Neatcersos, kuras komandas, bet tas notika Bundeslīgā, kad viss stadions visu spēles laiku bez apstājas dziedāja. Troksnis bija nenormāls. Pēc tam par to daudz runāja pretinieku spēlētāji, ka ir neiespējami tādā atmosfērā koncentrēties. Protams tad vajag pilnu arēnu un pliki saukļi kā Sarauj vai Dinamo, nederēs.
Ir taču mums visādas dziesmas, kaut vai par trīs vīriem, par kuriem brīnījās no Daugavas līdz Gaujai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 14:52, pirms 15 gadiem
Lai sevi dēvētu par fanu nepietiek tikai ar to, ka esi nopircis komandas krekliņu, šallīti un esi atnācis uz spēli, aizlējis acis un bļauj vienu saukli. Latvijā fanu kustība nekad nav bijusi, nav un nebūs. Lai sevi sauktu par fanu vai Ultru tad tai ir jābūt bez maz vai reliģijai, kur Tu esi gatavs atdot un ziedot visu, tu labāk nepaēdīsi nekā neredzēsi savas iemīļotās komandas spēli.

Ko nozīmē īsti fani iesaku youtube apskatīties klipiņus ar krakowas wisla, stambulas besiktas un kaut vai to pašu Krievijas klubu Ultru viģikus

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:57, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Es gan ieteiktu vienu citu variantu, kā kārtīgi sapurināt komandu. Neatcersos, kuras komandas, bet tas notika Bundeslīgā, kad viss stadions visu spēles laiku bez apstājas dziedāja. Troksnis bija nenormāls. Pēc tam par to daudz runāja pretinieku spēlētāji, ka ir neiespējami tādā atmosfērā koncentrēties. Protams tad vajag pilnu arēnu un pliki saukļi kā Sarauj vai Dinamo, nederēs.
Ir taču mums visādas dziesmas, kaut vai par trīs vīriem, par kuriem brīnījās no Daugavas līdz Gaujai.
Visa Arēna un dzied? Nesmīdini. Latvijas fani pat vairāk par trim saukļiem izdomāt nevar. Kā tu viņus piespiedīsi dziedāt?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 14:59, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Latvijā fanu kustība nekad nav bijusi, nav un nebūs.
Pilnībā piekrītu. Kaut kāda fanu kustība jau mums ir, bet ļoooti mazos apjomos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 15:07, pirms 15 gadiem
par uzvaru!
mazliet žēl hokejistu - viņi tak cenšas..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 15:17, pirms 15 gadiem
''Ar šādu attieksmi mēs gribam "Dinamo'' kluba vadībai parādīt savu nostāju, ka ir kaut kas jāmaina. Hokejistiem mēs nepārmetam,'' viņš piebilda.
Tā saka fankuba vaditājs
tvnet.lv: TVNET Sports : Hokejs

Es domāju ka tas būtu pret komandu un lažošanu pirmajās trešdaļās, tagad izrādas ka ar džekiem vis OK, vadība vainīga

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:18, pirms 15 gadiem
es arī piekrītu tam, ka tos "fanus", kas pēc himnas dosies uz foajē dzert aliņu, vajag izsvilpt!!! un tā nopietni!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:22, pirms 15 gadiem
Tikai pretienieks ir RETI spēcīgs, nezinu vai tieši pret šo bija prasības jāizvirza..............

  +1 [+] [-]

, 2009-10-30 15:23, pirms 15 gadiem
Muļķīgs raksts. Kamēr redzēs, ka cīnās, tikmēr arī skatīsies un fanos. Iziet uz periodu? Varbūt bērnudārzu tas iejūsmotu.

     [+] [-]

, 2009-10-30 15:29, pirms 15 gadiem
es nezinu vai palīdzēs uzvarēt boikots!!!!! boikots varbūt palīdzēs tikt pie kkādām radikālākām pārmaiņām???

     [+] [-]

, 2009-10-30 15:32, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: ...
Ir taču mums visādas dziesmas, kaut vai par trīs vīriem, par kuriem brīnījās no Daugavas līdz Gaujai.
jā, jā - arī "Katjuša" un "Razcveļi jabloņi i gruši" - vismaz vienai skatītāju daļai tās būs sirdij tuvākas
Slēpts komentārs: remix777

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:52, pirms 15 gadiem
Ko darīt, ja gaisu jauc ,pats naudas devējs. Un neviens pretī runātājs, tur ilgi neuzkavējas.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 15:53, pirms 15 gadiem
remix777 rakstīja: kamēr mes beidzot neuzvarēsim tikmēr es spēles klātienē neapmeklēšu
Nožēlojams teksts. Tad neej, ja nepatīk. Fanam komanda ir jāatbalsta. Latvijā izskatās, ka patīk atbalstīt tikai uzvarētājus. Tu neesi pelnījis komandu, kas uzvar.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-30 16:03, pirms 15 gadiem
gera21 rakstīja: Bet tas tak riktīgi stulbi izskatīsies. Džeki pēc himnām aiztīsies projām, tad otrā perioda sākumā atgriezīsies un bļaus Dinamo, Dinamo. Ja jau pagriž muguru,tad,lai tinās. Kādi tur nahren fani? Labākajā gadījumā faneļi. Nu bet ja ir tādi kā tas "principā" džeks un gudrā blondīne no msporta studijas,tad ko var vēlēties? Man,personīgi, pēc tam būtu kauns spēlētājie acīs skatīties.
Piekrītu! Tā būs tikai tāda pamatīga mērkaķošanās.Tad lai vispār nenāk uz spēli!