Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" Pēterburgā tiek pie punkta

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Dinamo" Pēterburgā tiek pie punkta
Marsela Hosa divi vārti rīdziniekiem sagādāja punktu Pēterburgā.
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas "Dinamo" hokejisti tika pie punkta izbraukumā mačā ar KHL vicelīderiem "SKA" - pamatlaiks noslēdzās neizšķirti 2:2, bet papildlaika vidū mājiniekiem uzvaru sagādāja lielisks Alekseja Jašina metiens.

Informācija tiek papildināta

 +54 [+] [-]

, 2009-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
Hossa!!! nu nav komentāru! lielisks!

Sprukts, jūtu, ka arī drīz sāks mest iekšā!

Viens punkts arī ir labi. Bija iespējas arī uzvarēt..
Slēpts komentārs: sportmen
Slēpts komentārs: Meric

 +56 [+] [-]

, 2009-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
Žēl ka zaudējums. Bet Hossa malacis.
Slēpts komentārs: Nastradamus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
Nu cik var zaudēt visu laiku tajos papildlaikos?

  -4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
Sprukts KATASTROFA!!
Ja dinamo nepanjem 3p tad obligaati tiaki 1p!
Slēpts komentārs: Zebrdaazis

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
žēl

 +20 [+] [-]

, 2009-11-26 20:24, pirms 16 gadiem
nav slikti bet gribejas kaut ko vairak, bet malaci

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
saktams hokejs

 +52 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Tomeer... bet Masalskis sodien bija zweers(hossa tapat) arsaadu speeli waartsarga mees buusim speeks OS!
Slēpts komentārs: Jurchiks#2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Hossa monstrs malacis priece vismaz viens punkts nedrikstam nolaist rokas malaci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
nu nevar tā spēlēt spēles beigās

  +5 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Metiens jau BOMBA!
Bet vismaz viens punkts!

 +11 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Nu kopumaa cita komanda saliidzinot kaa bija pirms paartraukuma!

  +9 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Ja ir disciplīna ir arī rezultāts! Prieks par vismaz izcīnīto punktu!
Nu, Hossa kā vienmēr elementā!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Nu ja negribam mēs, tad paņem SKA

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
par maz metienu uz vārtiem. prieks par punktu, bet mani kaut kā nepārliecināja sniegums . Hossa malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
labāk tas viens punkts, nekā neviens

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
kopumā diezgan labi spēlēja ...nu vajadzeja noturēt vadību vismaz vienreiz ,bet ir tā kā ir kopumā labi..!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:25, pirms 16 gadiem
Laba spēle
Protams pretinieks.....
Ar tādām spēlēm varam vinnēt visas komandas(tikai šoreiz veiksme..pietrūka)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
diezgan normali ! smuka spele !

  +7 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Zaudēja spēli pēdējās vairākuma 4 minūtēs, kad neprata pat kārtīgi ieiet zonā, nostāties un uzmest pa vārtiem. Šajās minūtēs radās tāda sajūta, ka RD spēlē pirmo spēli iekš KHL

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
EU, KO PAR ŠO SAKA PIRMSSPĒLES REĀLISTI ?
Man ir jautājums jums reālisti - Jums reāli ir smadzenes ? reālistu klubiņš bļ*d.
Par spēli- cīnījās kā komanda līdz pēdējai minūtei, malači!

 +15 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Kad Janka izgaaja pret vartsargu un uzmeta virsuu tad komenteetajam vajadzeja teikt nevis atkal Ess,bet gan atkal Janka!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
sprukts bez komentariem hossa zvērs

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Man poh par to punktu, ja zinu, ka kārtējo reizi varējām paņemt trīs. eh...

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Hossa malacis
Slēpts komentārs: garais_999

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Šī translācija jau pretendēja uz produktu, ko ir iespējams pārdot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Dusmas! 4min vairākums...bet kas no tā sanāca,mēs visi redzējām...žēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Gribi sabojāt garīgo? noskaties dinamo spēli.

Ko mēs darītu bez hossas ? neko.

baigi smukā arēna ska.

un fani ar nemaz tik daudz vājāki par mūsu pārslavētajiem faniem nebija.
Slēpts komentārs: purva_velns

  +5 [+] [-]

, 2009-11-26 20:26, pirms 16 gadiem
Likumsakarīgi!Ja netiek izmantotas(pat netika lāgā mēģināts izmantot) tādas iespējas kādas bija mūsējiem spēles beigās un pagarinājuma sākumā(vairākums),tad par to ir jāsaņem sods!Tāds beri-ņihaču pret SKA neies cauri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:27, pirms 16 gadiem
"Dinamo" Pēterburgā tiek pie punkta, izskatas Hosa par to baigi priecigs (bildee)

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:27, pirms 16 gadiem
vnk kad spēlēja 4 pret trim3 skatīties riebīgi,pat nenostājas pa minūti zonā,kautkāds haoss valdīja,un vairākuma pēdējā vairak Edžas vārti bij apdraudēti ar to vienu sitienu nekā Eša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kalcium

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:27, pirms 16 gadiem
NeooNs rakstīja: Atkal Šuplera tēma sākās
varbūt tu neredzi to, ko redzu es, bet es jau kuro spēli redzu nodzītus spēlētājus, kas nevar uzvarēt spēles beigas! spēlēšana trīs maiņās mums norok un noraks arī turpmāk, piemini manus vārdus!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:27, pirms 16 gadiem
Tad kada jega, tam pusminutes partraukumam, ja mes tikai pa savu zonu dzivojamies, bija tak pedejas 4min. iespeja uzvaret....
Laikam jau bus japiekrit, tam viedoklim, ka Suplers svarigos mirklos komadu vnk nemak vadit un MOTIVET.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:27, pirms 16 gadiem
normali nospelejam, SKA panjema uz klases, ko darit, kad vajadzeja shie sanjemas

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:28, pirms 16 gadiem
zaibal jau tie skaistie zaudejumi ! vajag uzvaras ! sitadas iespejas ir jaizmanto taks ja grib play off tikt ! zb bisk jau ! sprukt sit beidzot ieksa!

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:28, pirms 16 gadiem
nenoveicās mūsējiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:28, pirms 16 gadiem
Spēle vairākumā .0.Pirmais metiens pa vārtiem kad vairākums beidzies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:28, pirms 16 gadiem
papildlaikaa jashina pretspeeleetaaju noblokjeeja taapeec winjsh tika pie metiena!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:28, pirms 16 gadiem
Un Hossa bez petrovicka met iekšā tas ar labi!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:28, pirms 16 gadiem
Zel ka neredzeju pirmo periodu,vai tad tiessam Janka iedeva divas filigraanas piespeles?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:29, pirms 16 gadiem
Dinamo spēli vienkārši atdeva. Šitā nolohoties beigās vairākumā, tas ir pi.dets. Nav vārdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:29, pirms 16 gadiem
BEIKERTS rakstīja: sprukts bez komentariem hossa zvērs
bez komentāriem ir tas, ka mēs nevaram 3 minūšu laikā vairākumā ieiet un nostāties zonā.
ar šādu mīkstmiesīgu spēli mum PO ies secen pavisam noteikti.
šuplers atkal preses konferencē teiks, ka puiši cīnījās un ir priecīgs arī par 1 punktu, jo taču tādi meistari esot SKA...
lai cik žēl nebūtu, es biju absolūti pārliecināts, ka Rīga zaudēs papildlaikā.
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:29, pirms 16 gadiem
laba speele. masalskis vnk zveers!
hossa atkal istajaa vietaa! sprukts neiemeta bet vizmaz ir kas nociinaas wartu priekshaa! ieniistu jashinu tik maz jau pietruuka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:29, pirms 16 gadiem
Spēla skatām, atceraties, ka tā ir līdervinība, tas, ka mēs mākam spēlēt pret šo komandu nenozīme, ka kādas citas māk, nebūtu arī uz playofiem slikt tik 16. vietā, tad playofos pret ska nodzītu vellu Tā būtu viņiem lielākā problēma, ja mēs paliktu 16 nevis 15, bet līdz tam vēl jādzīvo...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:29, pirms 16 gadiem
andrisd rakstīja: Ja nezaudetu , tu neko neteiktu
tas ir tavs rakstīšanas stils, ne manējais. ja tu kaut kam nepiekrīti, lūdzu argumentē un pastāsti man, kad mēs uzvarēsim spēles beigas ar nodzītām trīs maiņām? ble, pēc 30sec pauzes, izlaist vairakumā spruktu, cipuli un ankipānu.. nu kurš no viņiem iemetīs? ai, labi.. turpinat vasināt par vienu punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:29, pirms 16 gadiem
Bijam tuvu uzvarai,ar sadu speli parejas 3 speles noteikti vinnesim,ka jau es paredzeju...........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:30, pirms 16 gadiem
Galvin. vienreiz muti aiztaisi un sac normali visu speli spelet, nevis epizodiski, lai Talsos par Tevim kauns nav....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:30, pirms 16 gadiem
mums šogad pleiofu nebūs,jo katrs punkts ir dārgs un CSKA un Atlant mums nedadzīt,vēl pat Minskai jātiek garām....diemžēl

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:30, pirms 16 gadiem
sportmen rakstīja: Tad kada jega, tam pusminutes partraukumam, ja mes tikai pa savu zonu dzivojamies, bija tak pedejas 4min. iespeja uzvaret....
Laikam jau bus japiekrit, tam viedoklim, ka Suplers svarigos mirklos komadu vnk nemak vadit un MOTIVET.
newis shuplers nemaak wadiit wai motiweet, bet wnk pietruuka ozo, kas laukumaa motivee!!!

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:30, pirms 16 gadiem
sportmen rakstīja: Galvin. vienreiz muti aiztaisi un sac normali visu speli spelet, nevis epizodiski, lai Talsos par Tevim kauns nav....

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:30, pirms 16 gadiem
Asa,ātra,korekta spēle!Taču uzvarai bij jābūt mūsējai,žēl ka bez mūsu SNAIPERA neviens cits nespēja gūt vārtus...Bet prieks, ka Hossa turpina būt snaiperis KHL!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:31, pirms 16 gadiem
Bēdīgi skatīties uz Dinamo vairākuma izspēlēm visas sezonas garumā šinī mačā pēdējās minūtes pamatlaikā un papildlaika sākums 2+2 neviena bīstama momenta ar tādu vairākumu mums pleiofos nav ko darīt ,ja vispār tiksim tik tālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:31, pirms 16 gadiem
Hossa ar Masaļski nozaga punktus SKA. Reāli skatoties pēdējos periodos bija nospiedošs SKA pārsvars. Pārējā komanda parādija saliedētu spēli aizsardzībā. Diemžēl pagarinājumi nav mūsu stiprā puse, pie tik brīva laukuma mūsējie nespēj apturēt pretiniekus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:31, pirms 16 gadiem
Toč rēka sanāca par Sorokinu beigās. Filigrāni ar savu apgriezienu aizslidoja garām pretiniekam. Tas ir viss, ko mēs varam vairākumā

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:31, pirms 16 gadiem
Artis4000 rakstīja: Bijam tuvu uzvarai
nu ne tuvak par SKA, momentu zinja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:31, pirms 16 gadiem
BEZZOBAINA SPELE NO MUSU PUSES

  +5 [+] [-]

, 2009-11-26 20:32, pirms 16 gadiem
Karija ir Ok,pēc tādas traumas nav ko aprunāt džekam virsū
fanu klubs#13 rakstīja: izgājienus 2 pret 1 ir jārealizē,žēl ka Sējējs sapircis kautkādus Karijas kas neko šosezon nav parādijis.Cipulis,Niživijs,Iguldens???????????Pussezona aizvadīta ar mīnus zīmi.Vienīgi pozitīvi par Masaļski var izteikties.Dārziņš,Rēdlihs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:32, pirms 16 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: nedod Dievs, Šuplers arī nākamgad būs RD treneris!
WTF???????????????????????

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:32, pirms 16 gadiem
bukartam trīs spēlēs divi vārti, bet šis sēž uz beņķa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:33, pirms 16 gadiem
berni aizverat savas mutes un liekat jankam mieru...

paskatieties pret ko spelejam,prek komandu kas ir musu konforences lideris,otro vietu apsteidzot par 11 punktiem..

laba spele dinomo izpildijuma..1 punkts sezonas beigas noderes..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:34, pirms 16 gadiem
extremists rakstīja: berni aizverat savas mutes un liekat jankam mieru...

paskatieties pret ko spelejam,prek komandu kas ir musu konforences lideris,otro vietu apsteidzot par 11 punktiem..

laba spele dinomo izpildijuma..1 punkts sezonas beigas noderes..
tikai to pash komandu mes samalam tepat majas nesen taka tas ka lideris tas neko vel neizsaka.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:35, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Nu nemaz tik nospiedošs tas nebija!! Realas iespejas mums bija tik pat cik SKA!! 2 pret 1 izgajieni bija ja nemaldos tad 4as reizes.. 3iis jau nu noteikti...
Nu trešajā periodā gandrīz visi bīstamie momenti bija tikai uz RD vārtiem. Arī ripa vairāk bija mūsu pusē. Pamatlaika metieni 35:22 liecina arī par pārsvaru. Bija izteikts SKA pārsvars, tikai Masaļskis bija labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:35, pirms 16 gadiem
Jaaa no Arnasona tieshaam liela jeega.
kapee vinju vispaar pirka???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:36, pirms 16 gadiem
cerēt var ka slīdes bet nu cska un atlant domāju kāps uzaugšu,nu ja mēs metāsimies ar punktiem tad mēs ar slīdēsim
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Starp citu NN Torpedo slīd uz leju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:36, pirms 16 gadiem
Hossa vārti lielsks.
nomoka spēle pret SKA!
Man patiik vārti hossa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:36, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Vel labak bus, kad ierinda atgriezisies pamatvartsargs Pruseks
kas bus labak?! mes pekshnji saksim mest ieksha?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:37, pirms 16 gadiem
blee neredzeeju speeli ... ritiigi zeeel ((
ar nepacietiibu jaagaida atkaartojums

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:37, pirms 16 gadiem
Driizaak zaudee 2 pts.
bija jaapanjem shii speele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-11-26 20:37, pirms 16 gadiem
Spēle laba,čaļi malači vismaz punktu izcīnījām.
Sprukts labi to čali pie vārtiem aizmeta prom izskatījās funny

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:37, pirms 16 gadiem
tikai tad ka Edžam galīgi neies
Avery rakstīja: Vel labak bus, kad ierinda atgriezisies pamatvartsargs Pruseks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:38, pirms 16 gadiem
Žēl tik tas,ka ieskatoties kopējā KHL komandu tabulā redzams ka pārējās komandas pietuvinās un punktu starpība paliek aizvien mazāka...Bijām bedrē-izrāpāmies-nevajadzētu krist atpakaļ...

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:38, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Paskaties, kur viņu aizsargi, un arī uzbrucēji ir spēlējuši pirms un ar kādiem panākumiem, un tad izsaki savus noželojamos komentārus...
Paskaties, kā RD spēlēja 2+2 vairākumā un tad izsakies aizskaroši par kolēģiem, kas komentē internetā. Mācies būt pieklājīgs un argumentēt savu viedokli, nevis mētāties ar apvainojumiem. Esmu ievērojis, ka tā rīkojies jau ne reizi vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:38, pirms 16 gadiem
bernudarzs mutes ciet un priecajaties par 1.punktu pret ssaadu komandu.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:40, pirms 16 gadiem
sanchuzz96 rakstīja: Hossa vārti lielsks.
nomoka spēle pret SKA!
Man patiik vārti hossa
Ar google translatoru tulkots?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:40, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ielaidisim nevis tris ripas, bet vienu!
Nu nez, man liekas ka Masaļskis pēdējas spēlēs spēlē gandrīz perfekti... Bet nu šodien viņu vainot pie kādiem vārtiem nedrīkst...

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:40, pirms 16 gadiem
paņemt,pārtraukumu un tā nočakarēt četras minūtes,un ko viņi tur varēja plānot???laikam bija likuši cerību uz vienīgo metienu kas pa to laiku tika izdarīts...

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:40, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: tikai to pash komandu mes samalam tepat majas nesen taka tas ka lideris tas neko vel neizsaka.
par to ka jacinas par uzvaru katra spele,es neko nesaku..

vnk gribetos mazliet piezeminat sprukta nolicejus,pec sis speles vins ir rezultivakais latvietis dinamo rindas...

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:40, pirms 16 gadiem
BEIKERTS rakstīja: sprukts bez komentariem hossa zvērs
tikai kurš to hosu par zvēru pataisīja BESĪ tie hosas D līdēji - kurš ir redzējis hosu kapājam ai sanāca visi priecīgi hosam nesanāca pofig jāatbalsta arī ir savējie, jo nod... visus ir viegli, bet čaļiem no tā pārliecība nerodas

p.s. rezultāts ir likumsakarīgs, bet varēja būt labāks

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:42, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Edzhas lieliskā spēle guļot uz ledus, atsitot ripu sev priekšā un izejot 3-4m no vārtiem, liek aizdomāties, vai tikai nebūs Olimpiādē graujoši zaudējumi no favorītkomandām, kad viņi sapratīs, kā spēlēt pret Edžu....
Graujoši zaudējumi būs jebkurā gadijumā Jašins un Sušinskis ir pavāji salīdzinot ar tiem spēlētājiem, kas būs olimpiādē.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:43, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Graujoši zaudējumi būs jebkurā gadijumā Jašins un Sušinskis ir pavāji salīdzinot ar tiem spēlētājiem, kas būs olimpiādē.
āksts

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:44, pirms 16 gadiem
vienmer gribas vairak , bet bija labi ka notureja ni4u !

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:44, pirms 16 gadiem
extremists rakstīja: par to ka jacinas par uzvaru katra spele,es neko nesaku..

vnk gribetos mazliet piezeminat sprukta nolicejus,pec sis speles vins ir rezultivakais latvietis dinamo rindas...
bet kādu reakciju tu gaidīji? Pretīm vārtiem saņem ripu - nevis momentā met, bet pārceļ nūju, kko domā, ja met, tad nepaceļ, vai pārāk augstu paceļ... Tas tikai pašsaprotami...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:45, pirms 16 gadiem
Punkts ir, ko vairāk vajag, ņemot vērā, ka pārsvars bija SKA?
Žēl par neizmantoto vairākumu, bet, ja katru reizi par to sev matus plēš, drīz par plikpauri staigās. Vismaz nezaudējām pamatlaikā.
A varējām - Edgars daudzos momentos kā riktīgs zvērs vārtos cīnījās. Paldies viņam!!!
Ceru vēl kādreiz KHL laikā sagaidīt hattrick no Hossas
Olimpiāde, Slovākija... Nu viņš ir teicams uzbrucējs, toties mums ir izils vārtsargs

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:45, pirms 16 gadiem
Laikam esmu kaut ko palaidis garām, jo KĀPĒC NESPĒLĒJA ARNASONS? Varētu, lūdzu, kāds man to paskaidrot! Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:45, pirms 16 gadiem
Tiek jau tiek, ar to mūsējos arī apsveicu!!! Bet pēc spēles kvalitātes un gaitas, bijām pelnījuši arī vairāk...Paliek tāds pats rūgtums, kā pēc spēles ar Lokomotīvi Rīgā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:45, pirms 16 gadiem
Jurchiks#2, 20:25, pirms 19 minūtēm, citēt
nedod Dievs, Šuplers arī nākamgad būs RD treneris!

Nedod dievs tu vēl te komentēsi...

  +6 [+] [-]

, 2009-11-26 20:47, pirms 16 gadiem
Žēl ka Ozo nebija,Čajaneks nebūtu tik drošs uz ledus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:47, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Komandas ar šādas klases ekstraklases spēlētājiem, ka SKA nav puikas no Elektrēnu Enerģijas, kas ļaus tev nostāties vairākumā un izspēlēt momentus... Spēlē Salavat Yulajev pret Sibirj, kad SY spēles beigās kāsa 2:3 un bija viņiem viens noraidīts, viņi iespieda mazākumā Sibirj savā zonā, nu nav mums tie spēlētāji tik meistarīgi
P.S. Ar ko tad es tevi nabadziņu tā aizvainoju
Padomā pats. Normālā diskusijā arī trulus smaidiņus un mēlītes rāda tikai bērni.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:48, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: tikai kurš to hosu par zvēru pataisīja BESĪ tie hosas D līdēji - kurš ir redzējis hosu kapājam ai sanāca visi priecīgi hosam nesanāca pofig jāatbalsta arī ir savējie, jo nod... visus ir viegli, bet čaļiem no tā pārliecība nerodas

p.s. rezultāts ir likumsakarīgs, bet varēja būt labāks
Ej paaarstee nervus!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:48, pirms 16 gadiem
guntis86 rakstīja: Laikam esmu kaut ko palaidis garām, jo KĀPĒC NESPĒLĒJA ARNASONS? Varētu, lūdzu, kāds man to paskaidrot! Paldies!
Vienkārši tāpēc, ka treneris negribēja redzēt viņu spēlējam.
Katrā ziņā man personīgi Arnasona nepietrūka: ir viņš, nav viņa, atšķirību nemanīju.

Ak jā, piemirsu pieminēt Sprukta īstenoto pretspēlētāja aizmešanu - izskatījās vienk :-*

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:48, pirms 16 gadiem
dryy rakstīja: VINJSH PILDA SAVU DARBU. JASHINS NAV VAINIIGS KA DINAMO NEVAR SANJEMTIES UN UZVARET !
nu tad izeed arii tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:48, pirms 16 gadiem
Vairākums vnk nožēlojams. Pat zonā nemākam ieet.... neviens bistams moments pedēja 4 min vairākumā..
Ok iemetām 2vārtus vairākumā, bet tiem vārtiem nebija nekāda sakara ar iespēlētu vairākumu

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:48, pirms 16 gadiem
Ekvators sasniegts ar 32 punktiem. Bēdīgi, neredzu iespēju savākt otrajā pusē 54 punktus, lai tiktu PO. Tīrajā bilancē tas nozīmē 18-10.
Jāsāk domāt par nākamo sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:49, pirms 16 gadiem
zikoo7 rakstīja: bernudarzs mutes ciet un priecajaties par 1.punktu pret ssaadu komandu.
Neieredzu komentārus- pret KĀDU komandu, KāDS pretinieks utt. Nav ko vnk burbuļus ''sist'' laukumā un jāspēlē kā mājas spēlēs. būs arī rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:49, pirms 16 gadiem
fearangel rakstīja: Hossa!!! nu nav komentāru! lielisks!

Sprukts, jūtu, ka arī drīz sāks mest iekšā!

Viens punkts arī ir labi. Bija iespējas arī uzvarēt..
iekšā viņš jau tāpat met, cerams ka drīz to darīs arī vārtos..zb jau skaīties kā viņam ripa pārlec, noslīd, aizslīd, vai arī pats paslīd, netrāpa, nobremzē...

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:49, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: āksts
... esi tu.
Ovečkins, Malkins, Kovaļčuks, Datsjuks, Sjomins,Gaboriks, Hossa, Čara, Havlats, Jagrs, Hejduks, Svatošs un citi stāri..

Pret Latvijas aizsardzību, nekas labs priekš Latvijas tur nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:49, pirms 16 gadiem
LorySokolova rakstīja: Vienkārši tāpēc, ka treneris negribēja redzēt viņu spēlējam.
Katrā ziņā man personīgi Arnasona nepietrūka: ir viņš, nav viņa, atšķirību nemanīju.

Ak jā, piemirsu pieminēt Sprukta īstenoto pretspēlētāja aizmešanu - izskatījās vienk :-*
Man liekas par cik Arnansons ir kanadietis, vinjam gruti te iejusties sezonas vidu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:53, pirms 16 gadiem
Nu viss bija daudzmaz labi,bet tas pēdējais 4 minūšu vairākums visu labo iespaidu sabojāja un zaudēti vārti pēc tam vairs neizbrīnīja...Un Karija jau otro spēli pēc kārtas neiemeta no ideālas pozīcijas -tā kā nelamāsim tikai Spruktu!

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:54, pirms 16 gadiem
Masaļskis malacis!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:54, pirms 16 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu viss bija daudzmaz labi,bet tas pēdējais 4 minūšu vairākums visu labo iespaidu sabojāja un zaudēti vārti pēc tam vairs neizbrīnīja...Un Karija jau otro spēli pēc kārtas neiemeta no ideālas pozīcijas -tā kā nelamāsim tikai Spruktu!
Mošk pamēģini pats pēc smadzeņu satricinājuma un meneša sedēšanas mājas dabūs fizisko formu un pārvarēt bailes spēlēt utt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:55, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: Man liekas par cik Arnansons ir kanadietis, vinjam gruti te iejusties sezonas vidu...
Nu viņu es nevainoju ne par ko katrā ziņā... Aklimatizācija utt. Tomēr no tā līmeņa spēlētāja, kādu viņam piedēvē, gribētos, lai tas tā operatīvāk būtu.

Mani vnk ļoti fascinē, cik uzsvērti teneru sastāvs parāda attieksmi pret šo iegādi - izlaida paslidināties, un pietiek
Radās sajūta, ka 4-tajai maiņai stipri pietrūkst. Tos mūsu uzbrucējus jaunos diemžēl agaidām izģērbj burtiski. Bet ar laiku būs jau labi.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 20:55, pirms 16 gadiem
Spēle man patika,
Kā dunci mugurā iedūra tas gols papildlaikā
Ar cerību uz nākamajām spēlēm!
Gan jau Sprukts sāks mest un tie kas viņu noliks varēs vien mutes turēt vaļā
Hossa ļoti labi spēlēja un Masaļskim arī cepuri nost!
Tikai Rīga, Tikai Dināmo!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:55, pirms 16 gadiem
nezinu vai kāds to jau minēja, bet mūsu Hossas brālis Marians arī divas šaibas raidīja pretinieku vārtos tikai vakar un tikai NHL

  -4 [+] [-]

, 2009-11-26 20:56, pirms 16 gadiem
Nesaprotu tad nah.... vispār jāpiedalās tādā turnīrā, ja ejam ar tādu filazofiju. Kāda starpība, kas par pretinieku, ir jāspēlē un jācīnās par katru iespēju. Potenciāli stiprākai komandai psiholoģiski ir grūtāk spēlēt pret vājāku nekā otrādi, un nav nemaz tas līmenis tik atšķirīgs, lai necīnītos par uzvaru. Man jau jāpiekrīt tiem, kas te raksta, ka Šuplers vienkārši nevelk šādā līmenī. Spēles iznākumu bieži vien nosaka nianses. Ar disciplīnu un pareizu taktiku bieži vien var sakaut meistarību. Mums kaut kas nav kārtībā ar šīm lietām. Kā piemēru varu minēt Šuplera gājienu ar pāriešanu uz 3. maiņām- kā rezultāts spēles beigas nekādas, jo spēlētāji vairs fiziski nevelk.

zikoo7 rakstīja: bernudarzs mutes ciet un priecajaties par 1.punktu pret ssaadu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:57, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šodien galvenie konkurenti arī vāc punktus. Atlant OT vinēja mentus, bet MnD pēc otrēs trešdaļas vin MD ar rezultātu 3:2.
Situācija arvien pasliktinās. Tādā veidā kā šodien zaudētu 2 punktu cena pieaug. Baidos, ka sezonas beigās tā var būt nepaceļama nasta, sevišķi, ņemot vērā Krievijas sporta specifiku.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:57, pirms 16 gadiem
rigamons rakstīja: Nesaprotu tad nah.... vispār jāpiedalās tādā turnīrā, ja ejam ar tādu filazofiju. Kāda starpība, kas par pretinieku, ir jāspēlē un jācīnās par katru iespēju. Potenciāli stiprākai komandai psiholoģiski ir grūtāk spēlēt pret vājāku nekā otrādi, un nav nemaz tas līmenis tik atšķirīgs, lai necīnītos par uzvaru. Man jau jāpiekrīt tiem, kas te raksta, ka Šuplers vienkārši nevelk šādā līmenī. Spēles iznākumu bieži vien nosaka nianses. Ar disciplīnu un pareizu taktiku bieži vien var sakaut meistarību. Mums kaut kas nav kārtībā ar šīm lietām. Kā piemēru varu minēt Šuplera gājienu ar pāriešanu uz 3. maiņām- kā rezultāts spēles beigas nekādas, jo spēlētāji vairs fiziski nevelk.
Tieši 10niekā

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:58, pirms 16 gadiem
LorySokolova rakstīja: Nu viņu es nevainoju ne par ko katrā ziņā... Aklimatizācija utt. Tomēr no tā līmeņa spēlētāja, kādu viņam piedēvē, gribētos, lai tas tā operatīvāk būtu.

Mani vnk ļoti fascinē, cik uzsvērti teneru sastāvs parāda attieksmi pret šo iegādi - izlaida paslidināties, un pietiek
Radās sajūta, ka 4-tajai maiņai stipri pietrūkst. Tos mūsu uzbrucējus jaunos diemžēl agaidām izģērbj burtiski. Bet ar laiku būs jau labi.
neteikšu ka 4tā maiņa mums sūdīga brīžiem liekas kudi labāka par to paš pirmo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:59, pirms 16 gadiem
sportmen rakstīja: Nav vardu,,,,pedejos noraidijumos pat pretinieku zona nenostajamies.....TA MUSS TAS 1 PUNKTS IR VAJADZIGS. Tak jaspele par uzvaru, ko tad atnakusi kerlingu paspelet
Lašara

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 20:59, pirms 16 gadiem
Skaista un skatama spele, paldies puisem par cinu!!!

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:59, pirms 16 gadiem
jāpaskatās atkārtojumi, bet man leikas, ka pie visiem 4 ielaistajiem vārtiem (arī tiem kur koroļuks ar kāju aktīvu dalību ņema Galviņš ļaujot pretiniekiem darīt DA JEBKO !

Un Jūlis turpina spēlēt Bingo ar sastāviem ! Atkārtoju - Jūli - mačā pret Spartak Tev bija Bingo, lieliskas un saskanīgas maiņas !

Bet Xocca dara savu darbiņu

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 20:59, pirms 16 gadiem
man ir 29,labs darbs un daudz draugi, peec darbadienas patiik padir.sties ar laukiem. Par to sasisto seju, padomaa, ka nesanaak pasham saape

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:00, pirms 16 gadiem
Nav par ko priecāties un vēl par diviem punktiem tālāk no play-off. Diezgan nožēlojami...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:00, pirms 16 gadiem
Labāk 4. maiņā būtu spēlējis Arnasons, jo tad būtu spēcīgāka maiņa, kuru biežāk varētu laist laukumā. Ja tur saliek tikai jaunos, tad tā maiņa spēlē maz, un jaunajiem no tā nav nekāda labuma. Lai divi jaunie spēle kopā ar NHL veci un mācās laukumā, nevis tikai izbauda spēles atmosfēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:02, pirms 16 gadiem
guntis86 rakstīja: Labāk 4. maiņā būtu spēlējis Arnasons, jo tad būtu spēcīgāka maiņa, kuru biežāk varētu laist laukumā. Ja tur saliek tikai jaunos, tad tā maiņa spēlē maz, un jaunajiem no tā nav nekāda labuma. Lai divi jaunie spēle kopā ar NHL veci un mācās laukumā, nevis tikai izbauda spēles atmosfēru.
Tas tiesa, Arnasons mācija jaunos AHL. Viņš Hārtfordā bija uzskatāms piemērs jaunajiem, cik zemu var krist ar nepareizu attieksmi.

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:03, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: neteikšu ka 4tā maiņa mums sūdīga brīžiem liekas kudi labāka par to paš pirmo...
Nē, es nevienā mirklī neteicu, ka būtu sūdīga. Viss ir ok, vienkārši šodien vairākos momentos iekrita acīs, ka entuziasma un tieksmes uz vārtiem mūsu džekiem ir ar uzviju (un tas ir baigi labi), bet līdz kaut kam nopietnākam viņus viegli nelaida.
Man liekas, ka tur pieredzi vairāk maķenīt vajag. Potenciāls jau tur ir.
Šodien uznāca smiekli - Meija laukumā, uzreiz atcerējos fotogaleriju ar daudziem Meijām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:04, pirms 16 gadiem
labi ,ka dabūjām punktu,bet tie punkti pa vienam vienkārši kaitina ,jo no 8stotās vietas un uz aukšu visi diemžēl gūst pa 3 punktiem un no DINAMIEšIEM diezgan strauji atālinās.. līdz ar to plejofi arī bedīgs fakts!!!!!! HOSSA zvērs!!! un Masala arī labs bija ,kā nekā ap 40 metini pa vārtiem!

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:04, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: Mošk pamēģini pats pēc smadzeņu satricinājuma un meneša sedēšanas mājas dabūs fizisko formu un pārvarēt bailes spēlēt utt?
Nu tad,lai Karija nespēlē,ja nav vēl gatavs spēlēt-lai kaut Arnasonu liek Karijas vietā-varbūt viņš neizniekotu ideālo momentu,kādi visas spēles laikā ir tikai daži.Mums kaut kā ir par daudz to neizmantoto momentu.

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:05, pirms 16 gadiem
Žēl, ka mūsējie nevar iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:06, pirms 16 gadiem
lada knapinas ar naudu, bet dinamo panem arzemju speletaju, kas ir rezerve<<>?kur te ir logika,var redzet ka kalvitis te ar pastradajis,nolaidis ari klubu,ne tik valsti???
LABA SPELE SODIEN?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:06, pirms 16 gadiem
viens punkts protams,ka nav slikti ar SKA.Bet par cik punktii vajadzīgi kā ēst,tad situācijā,kad tiek dota iespēja vairākums 2+2,bet diemžēl pat nostāties nevaram nu ļoti žēl.Veiksmi nākošajā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:07, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Starp citu NN Torpedo slīd uz leju...
Esi pārliecināts Torpedo pēdejās 3 spēlēs 3 uzvaras.Mūsu grupas 6,7,8 vieta iet klāt 1-3 niekam ,bet 9,10 abi Dinamo grimst purvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:07, pirms 16 gadiem
Minska at 4:2 trešajā periodā uzvar Maskavas Dinamo

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:08, pirms 16 gadiem
labi ,ka dabūjām punktu,bet tie punkti pa vienam vienkārši kaitina ,jo no 8stotās vietas un uz aukšu visi diemžēl gūst pa 3 punktiem un no DINAMIEšIEM diezgan strauji atālinās.. līdz ar to plejofi arī bedīgs fakts!!!!!! HOSSA zvērs!!! un Masala arī labs bija ,kā nekā ap 40 metini pa vārtiem!!!!!! un vispaar kad pārējie sāks mest iekšā!!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:08, pirms 16 gadiem
IIZ70, Fedorov91 cik jus brasi.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:09, pirms 16 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Esi pārliecināts Torpedo pēdejās 3 spēlēs 3 uzvaras.Mūsu grupas 6,7,8 vieta iet klāt 1-3 niekam ,bet 9,10 abi Dinamo grimst purvā.
TU JAU GUDRS ESI PASTIES AR KADAM KOMANDAM PEDEJAS SPELES SPELEJAM,UN KADA MUMS GRUPA?

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:10, pirms 16 gadiem
Erzelis rakstīja: IIZ70, Fedorov91 cik jus brasi.
Es priecājos par Saulieti, turklāt man nav žēl maskaviešus.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:10, pirms 16 gadiem
mums bija daudz nerealizētu momentu, ska vairāk ^^

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:11, pirms 16 gadiem
paldies par speeli puishiem, bija skataama; shkrobe jau par zaudeejumu papildlaikaa, bet 1punkts arii ir punkts.
HOSSA valda KHL

  -3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:11, pirms 16 gadiem
Kas tas bija par sviestu pedeejaas 3minuutes pamatlaikaa!!!!!
un es atvainojos bet vai kaads var pateikt man kaapeec dinamo tur taadu speeleetaaju ka Karija??????

  +6 [+] [-]

, 2009-11-26 21:12, pirms 16 gadiem
verty rakstīja: Sprukts KATASTROFA!!
Ja dinamo nepanjem 3p tad obligaati tiaki 1p!
Katastrofa esi tu, Sprukts jau kuros spēli ir viens no labākajiem n

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:12, pirms 16 gadiem
LorySokolova rakstīja: Nē, es nevienā mirklī neteicu, ka būtu sūdīga. Viss ir ok, vienkārši šodien vairākos momentos iekrita acīs, ka entuziasma un tieksmes uz vārtiem mūsu džekiem ir ar uzviju (un tas ir baigi labi), bet līdz kaut kam nopietnākam viņus viegli nelaida.
Man liekas, ka tur pieredzi vairāk maķenīt vajag. Potenciāls jau tur ir.
Šodien uznāca smiekli - Meija laukumā, uzreiz atcerējos fotogaleriju ar daudziem Meijām
nu pieredzes trukums, jau ir galvenais kas ne;jauj igrat ka vajg vinjiem... bet ari bez skatas ok... vismaz ir kkada darbiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:13, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: nu pieredzes trukums, jau ir galvenais kas ne;jauj igrat ka vajg vinjiem... bet ari bez skatas ok... vismaz ir kkada darbiba
Jā, tieši tas mani arī priecē.

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:13, pirms 16 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu tad,lai Karija nespēlē,ja nav vēl gatavs spēlēt-lai kaut Arnasonu liek Karijas vietā-varbūt viņš neizniekotu ideālo momentu,kādi visas spēles laikā ir tikai daži.Mums kaut kā ir par daudz to neizmantoto momentu.
ja vinjsh butu iespelets tad ja... bet shis atbrauca kad musejie bij izbaraukuma un majas nelaida ipash spelet un tagad musejie atkala izlaidushies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:15, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: nenervozee,marcels ar marianu ne tikai triis ripas sametiis.un man par to skaudiib ane briidi neuznaaks...
mazaak skaitiisim sveschas ripas,metiisim saveejaas.
Jāmet savējās - pilnīgi piekrītu. Bet, ja man vajadzētu skatīties uz pretdarbību "Hossa- Masaļskis", tad uzticētos Edgaram.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:16, pirms 16 gadiem
viko21 rakstīja: TU JAU GUDRS ESI PASTIES AR KADAM KOMANDAM PEDEJAS SPELES SPELEJAM,UN KADA MUMS GRUPA?
Ja jau tu tik gudrs,tad aizej Savickim un Kalvītim pasaki ar un pret ko jāspēlē.Jeb tev ir problēmas ar hokeja sapratni un domāji ka pretī nāks vieni Vitjazi???Es neredzu jēgu braukāt un kāst ja nav motivācijas cīnīties.Cipulis droši uzskata ka spēlē Belaru līgā,goli paši nāks.Kauns par tās maiņas sniegumu.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:16, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Mūsu līgums ir vispārzināms fakts, un tāpēc man mazliet japajūt līdz MnD.
Es kā somu hokeja fans vispār par MnD jūtu līdzi vairāk nekā visādiem tur Tiesto faniem.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:16, pirms 16 gadiem
ceru , ka RD vadība nebūs tik stulba un nākamajā sezonā nepazaudēs hossu.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:18, pirms 16 gadiem
Man tik intrese,kas notiks tad....,kad Hosa dazadu apstaklu del vairs nemetis? Es apmeram varu iedomaties

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:19, pirms 16 gadiem
green rakstīja: Man tik intrese,kas notiks tad....,kad Hosa dazadu apstaklu del vairs nemetis? Es apmeram varu iedomaties
tagad trīs reizes pār plecu nospļaujies un sit pret galdu

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:19, pirms 16 gadiem
Nevajag pārmest Cipulim. Viņš ar nolaistām piedurknēm uz laukuma nenāk, kā arī visi citi puiši tāpat.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:20, pirms 16 gadiem
Lasot komentàrus rodas sajùta, ka vienìgie kas saprot un màk spèlèt hokeju ir sportacentrs.com komentàru rakstìtàji.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:21, pirms 16 gadiem
LorySokolova rakstīja: Nevajag pārmest Cipulim. Viņš ar nolaistām piedurknēm uz laukuma nenāk, kā arī visi citi puiši tāpat.
Skaidra lieta, pie tā, ka spēlētāji trešā perioda otrā pusē izskatās kā nodzīti zirgi, ir tikai un vienīgi trenera vaina! Džekiem vispār neko nevar pārmest, cīnijās un viss būtu bijis jē, ja ne Šuplera lieliskā taktika jau kuro spēli pēc kārtas.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:24, pirms 16 gadiem
BEIKERTS rakstīja: sprukts bez komentariem hossa zvērs
eu, eu kurš Hosam asistēja abus vārtu guvumus, laikam jau tas tik bija tas pats Sprukts kuru noliekat, nu pagaidām viņam nekrīt tās ripas iekša , bet viņs izdara visu pārējo melno darbu kas laukumā darāms !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:25, pirms 16 gadiem
Man vairāk rodas iespaids, ka daudzi par zaudējumu pamatu uzskata gandrīz vai spēlētāju nevēlēšanos būt rezultatīviem un uzvarēt. Nu smieklīgi tas ir...
Nevar cilvēkam uzspiest uz podziņas "tūlīt pat sāc labi spēlēt". Var jau meklēt vainīgos, bet nebūs tā, ka pie vainas kaut kas tik vienkārši un veikli novēršams.
Un uzskatu, ka ir muļķīgi domāt, ka to, ko redzam no malas mēs, nezina viņi visi tur.

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:25, pirms 16 gadiem
Laba Spele....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:29, pirms 16 gadiem
siiks47 rakstīja: Laba Spele....
kur?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:32, pirms 16 gadiem
Žēl ka par labu spēli nelaiž PO, vajag punktus!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:33, pirms 16 gadiem
un papriecājis ar par to ka minska atraujas no mums
Fedorov91 rakstīja: Es priecājos par Saulieti, turklāt man nav žēl maskaviešus.

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:34, pirms 16 gadiem
Stupid rakstīja: Žēl ka par labu spēli nelaiž PO, vajag punktus!!!!!
Nu nepārprotiet, bet ar RD šodienas tipa spēli priekš PO par maz, 100punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:37, pirms 16 gadiem
Jā, un DMn-DM 4-2.... Galvenie konkurenti uzvar, bet mēs....

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 21:39, pirms 16 gadiem
Hossam Latvijas pilsooniibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:43, pirms 16 gadiem
17. vieta zaudē 2. vietai pagarinājumā un 17. vietas komandas "līdjutēji" kaut ko gudri [cenzē]! nav ko teikt...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:49, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Kamēr treneris būs Šuplers, tik gļēva spēle vairākumā pat spēles beigās būs Dinamo vizītkarte. Riktīgi nokaitināja.
Tas toč, beigas bij trulas.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:51, pirms 16 gadiem
Nevis ieguts punkts, bet pazaudeeti divi punkti. Peteri, vai tad neskatijies speli? visu cienju par PUNKTU, bet soreiz augstakstavoshie speki darija visu, lai dotu musejiem iespeju uzvaret pamatlaika vai vismaz pirmo reizi pagarinajuma.... tachu nekaa ... pagarinajumos zaudeta serija turpinas 0-5 Un kapec? to jau visu redzeja, ka pedejas 4 minutes vairakuma nebija neviena!!!!!!!!! metiena uz vartiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:52, pirms 16 gadiem
Visu cieņu ziņas autoram, tomēr labāk nesteigties tik ļoti, rakstot! Tie Rbinini un Reidlihi izskatās diezgan amizanti
Slēpts komentārs: Rambāna kungs

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:53, pirms 16 gadiem
labi, punktiņš rokā, gan arī pagarinājumos reiz vinnēsim, žēl, ka Hosa 3. golu neiemeta

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:54, pirms 16 gadiem
Lasot komentārus ,uzzināju ,ka šodien pie visa vainīgs ir Sprukts.Lai gan Jankam 2rez. punkti un bez viņa nebūtu to pašu pāris golu,vienalga vainīgs!Interesanta loģika(vai arī tās absolūts trūkums).

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:54, pirms 16 gadiem
un atkal 2 izgajieni DIVI pret VIENS - netiek realizeti. Gan jaunais Meija met virsu kajsargam, gan snaiperis Hosa- neparcelj pari vartsarga kaajsargam. zhel.

     [+] [-]

, 2009-11-26 21:55, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es priecājos par Saulieti, turklāt man nav žēl maskaviešus.
Par to ka netiek sastāvā?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 21:56, pirms 16 gadiem
rolex rakstīja: Lasot komentārus ,uzzināju ,ka šodien pie visa vainīgs ir Sprukts.Lai gan Jankam 2rez. punkti un bez viņa nebūtu to pašu pāris golu,vienalga vainīgs!Interesanta loģika(vai arī tās absolūts trūkums).
10-niekā. Lai gan vajadzētu vēl palasīt iepriekšējās spēles komentus.
Nedz, drīz kāds nāks klajā ar viedokli, ka krīzi sekmēja Arnasona pirkšana, bet cūku gripas sporas izbārsta ap sevi tūļīgais Janka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-26 21:57, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Katastrofa esi tu, Sprukts jau kuros spēli ir viens no labākajiem n
leiciet Janku mierā- viņš vismaz laukumā ir redzams katrā spēlē punkti , bet kur ir pārējie

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 21:59, pirms 16 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: leiciet Janku mierā- viņš vismaz laukumā ir redzams katrā spēlē punkti , bet kur ir pārējie
piekrītu, labi, viņs nav metējs, bet piespēles labas dod un arī laukumā atrod sev pareizo vietu.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-26 22:00, pirms 16 gadiem
verty rakstīja: Sprukts KATASTROFA!!
Ja dinamo nepanjem 3p tad obligaati tiaki 1p!
Tava ,,katastrofa,, ir 3 rezultatīvakā Dinamo komandā un visvairāk rezultatīvas piespēles un tava ,,katastrofa,, šodien izkārtoja 2 vārtu momentus Hosam vārtu priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:02, pirms 16 gadiem
Laba spēle! Visumā šī spēle lecināja,ka toreiz Rīgā 4:1 nebija tikai sagadīšanās, mēs varam ar SKA spēlēt arī normāli.Protams, žēl, ka nepaņēmām 2 punktus, bet labāk 1 nekā 0.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 22:03, pirms 16 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: leiciet Janku mierā- viņš vismaz laukumā ir redzams katrā spēlē punkti , bet kur ir pārējie
kāpēc tu to saki, citējot mani, it kā es viņu noliktu! Es arī saku, tie kas kaut ko no hokeja mazliet saprot, manuprāt irpamanījuši ka Sprukts ir viens no labākajiem komandas spēlētājiem, jau kuro reizi pēc kārtas!

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:03, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Priecājies, ka vēl bija šādas - SY pret Sibirj bija iespieduši zonā preteniekus mazākumā spēlējot un aktīvi uzbruka radot vārtu momentus, Sibirj tikai meta ārā ripas no zonas...Lielākajai daļai mūsu spēlētājiem tikai sapņot par tādu pieredzi, meistarību un sasniegumiem, kādi ir pusei SKA spēlētāju, domā ka viņiem grūti saspringt uz 3 minūtēm
Protams var arī paņemt pretinieku spēlētāju CV un priecāties. Kā kuram labpatīk, demokrātija!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-26 22:04, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Katastrofa esi tu, Sprukts jau kuros spēli ir viens no labākajiem n
viens no labākajiem???.....vai tās piespēles bij apzinātas Hossam,vai tik laimīga sagadīšanās...izskatījās otrs variants. Viena laba epizode gan bij,kad Janks aizlidināja to karstgalvino vārtupriekšas kad tur tas tusons notikās.....vēl kas, visi atdzīst ka slidojums šim sūdīgs,rokas lēnas...vai tas hokejistam nav galvenais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:07, pirms 16 gadiem
patiesība labs rezultāts, ņemot vērā, ka nav OZO un Roberts!

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:08, pirms 16 gadiem
Parashuts rakstīja: patiesība labs rezultāts, ņemot vērā, ka nav OZO un Roberts!
Tieši gribēju rakstīt to pašu
P.S. Atlanti šodien pieveikuši MVD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:09, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: viens no labākajiem???.....vai tās piespēles bij apzinātas Hossam,vai tik laimīga sagadīšanās...izskatījās otrs variants. Viena laba epizode gan bij,kad Janks aizlidināja to karstgalvino vārtupriekšas kad tur tas tusons notikās.....vēl kas, visi atdzīst ka slidojums šim sūdīgs,rokas lēnas...vai tas hokejistam nav galvenais?
Slidojums sūdīgs? Tu ņirgājies? Rokas lēnas, bet iemetienos labākais, bet neiešu jau ar ākstu, vai pārteicos, ekspertu strīdēties!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:09, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: viens no labākajiem???.....vai tās piespēles bij apzinātas Hossam,vai tik laimīga sagadīšanās...izskatījās otrs variants. Viena laba epizode gan bij,kad Janks aizlidināja to karstgalvino vārtupriekšas kad tur tas tusons notikās.....vēl kas, visi atdzīst ka slidojums šim sūdīgs,rokas lēnas...vai tas hokejistam nav galvenais?
Hokejistam galvenais ir viņa liederība laukumā-Sprukts ir ļoti labs mazākumā, cīņā pie bortiem , cīņā vārtu priekšā, iedevis visvairāk rezultatīvas piespēles.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:10, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Slidojums sūdīgs? Tu ņirgājies? Rokas lēnas, bet iemetienos labākais, bet neiešu jau ar ākstu, vai pārteicos, ekspertu strīdēties!
domāju ka normāli varēšu padiskutēt,bet izrādas nē,...tik uzbraukt māk un tur tā visa poņa ho hokeja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 22:11, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet nevar arī gaidīt, ka viņi tā nostāsies un ļaus mums mierīgi izspēlēt vairākumu līdz vārtu guvumam, it sevišķi spēles pēdējajās minūtēs
Nevajag krist galējībās. Loģiski ka nebūs viņi tā nostāsies un ļaus mums mierīgi izspēlēt vairākumu, bet sakarīgāku izspēli es vēlējos redzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:12, pirms 16 gadiem
viko21 rakstīja: lada knapinas ar naudu, bet dinamo panem arzemju speletaju, kas ir rezerve<<>?kur te ir logika,var redzet ka kalvitis te ar pastradajis,nolaidis ari klubu,ne tik valsti???
LABA SPELE SODIEN?
ne jau Kalvītis viens to spēlētāju ņēma, pirka u.t.t
vispaŗ, to paveica Skudra.
cik noprotu arī Sējējs to īsti nezināja un Šuplers arī.
man arī tas liekas mazliet varbūt leiki, bet ko nu vairs. .
bet lai spēle, veiksmi viņam.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:13, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Hokejistam galvenais ir viņa liederība laukumā-Sprukts ir ļoti labs mazākumā, cīņā pie bortiem , cīņā vārtu priekšā, iedevis visvairāk rezultatīvas piespēles.
pie bortiem ..piekrītu,bet to punktu man šķiet par maz,ja vēl pagājušo sezon pa NHL cerēja nu tā kā vairāk vajadzētu,par goliem nerunāsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:18, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: patik ir gaumes lieta, bet Masalskis ir labaks vartsargs. labi, ka ir tads backup ka Pruseks
Abi ir nostāvējuši vienādu spēles laiku šosezon /Masaļskis 29 minūtes vairāk par Pruseku un atvairīto metienu procents prusekam 90,5 bet Masaļskim 89,5. Masaļskis ir nestabilāks par Pruseku-Masaļskis var arī ilgākā laika posmā atvairīt ap 80-85 % un tas ir maz, bet ja spēlē aizies pat ap 93-95% , bet Pruseks ir stabilāks -lielas kļūdas netaisa un visu laiku spēlē labi -virs 90 % bet nedaudz.
Tā kā kopumā abas pēdējās sezonas Pruseks nedaudz ieliek Masaļskim.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:21, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: domāju ka normāli varēšu padiskutēt,bet izrādas nē,...tik uzbraukt māk un tur tā visa poņa ho hokeja
Nu labi atvaino, Varbūt mazliet par paskarbi izteicos, vienkārši kaitina ka daudzi te bez poņas kliedz visādas muļķības par spēlētājiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:21, pirms 16 gadiem
rolex rakstīja: Lasot komentārus ,uzzināju ,ka šodien pie visa vainīgs ir Sprukts.Lai gan Jankam 2rez. punkti un bez viņa nebūtu to pašu pāris golu,vienalga vainīgs!Interesanta loģika(vai arī tās absolūts trūkums).
Tu redzeji Jankas piespelers,vins pats meta un neiemeta kaa rezultaataa Hossa bija pie vartiem un visu izdarija Jankas vieta!!!!Un pieslidojot vinam klaat teica,ja Tu nevari iemest tad darissu to es!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:22, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Abi ir nostāvējuši vienādu spēles laiku šosezon /Masaļskis 29 minūtes vairāk par Pruseku un atvairīto metienu procents prusekam 90,5 bet Masaļskim 89,5. Masaļskis ir nestabilāks par Pruseku-Masaļskis var arī ilgākā laika posmā atvairīt ap 80-85 % un tas ir maz, bet ja spēlē aizies pat ap 93-95% , bet Pruseks ir stabilāks -lielas kļūdas netaisa un visu laiku spēlē labi -virs 90 % bet nedaudz.
Tā kā kopumā abas pēdējās sezonas Pruseks nedaudz ieliek Masaļskim.
Nu Masaļskis sezonas sākumā un tagad ir divi dažādi masaļski...Sākumā sačakarēja statistiku, tagad tā ir kāda ir, lai gan paveic daudz, bet ja met iekšā pēc otrajiem un trešajiem metieniem no vārtupriekšas, vaina jameklē citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 22:23, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: patik ir gaumes lieta, bet Masalskis ir labaks vartsargs. labi, ka ir tads backup ka Pruseks
tas drošvien tāpēc ka no Sākuma Masaļskis vispār nebija formā un vēl slims bija, pats vienā intervijā teica, tāpēc arī spēle negāja! Un arī tas ka Masaļskim vienmēr tā ir bijis spēlē viņs labi tikai tad ja viņam 100 procentīgi uzticās!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:25, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu labi atvaino, Varbūt mazliet par paskarbi izteicos, vienkārši kaitina ka daudzi te bez poņas kliedz visādas muļķības par spēlētājiem!
protams,kam negadās bet nu janka šosezon nepārliecina..vai kāds no NHL šosezon viņu grībētu,diez vai,un ne jau tapēc ka šiem pēc feisa viņš nepatīk,bet pec snieguma...manuprāt

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:25, pirms 16 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Tu redzeji Jankas piespelers,vins pats meta un neiemeta kaa rezultaataa Hossa bija pie vartiem un visu izdarija Jankas vieta!!!!Un pieslidojot vinam klaat teica,ja Tu nevari iemest tad darissu to es!!
Nu ko tu tur lej, ja Sprukts pie otriem vārtiem nebūtu nocīnījies vārtu priekšā, Hossa tur varētu slidot cik grib, nekādu vārtu nebūtu!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 22:27, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: pie bortiem ..piekrītu,bet to punktu man šķiet par maz,ja vēl pagājušo sezon pa NHL cerēja nu tā kā vairāk vajadzētu,par goliem nerunāsim
Punktu nav daudz ja ņem vērā ka viņš ir viens no komandas līderiem, bet esmu skatījies gan Karsuma gan Sprukta statistiku AHL - abiem ir ļoti līdzīga un pat minimāli labāka ir Spruktam, lai gan līdzjutēji vairāk cerēja uz Karsumu.
Pie tam tās iespējas ko Sprukts neizmanto viņš rada pats.
Piekrītu ka Sprukta slidojums ir normāls bet ne labs, arī ripas pārvaldīšanas tehnika varētu būt labāka-ne jau pēdējās spēles iespaidā , bet vispār Sprukts ar tehniku nav izcēlies-viņš ir tieši labs cīnītājs kāds Dinamo bija nepieciešams un vislabāk manuprāt viņš iederas Hosas maiņā-arī pirms sezonas viņi abi kopā spēlēja labi un Hosa labprāt spēlēja kopā tieši ar Spruktu jo redzēja kāds cīnītājs un piespēles meistars viņš ir.
Par tiem vārtiem domāju ka Sprukts sezonas beigās būs kaut kur starp 5-6 labākajiem vārtu guvējiem, jo iespējas viņš māk radīt sev labas un neveiksmju josla kaut kad pāries kā piemēram Cipulim, bet nevar prasīt lai Sprukts mestu tikpat labi kā Dārziņš vai Hosa-tā nav viņa stiprā puse.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:27, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu ko tu tur lej, ja Sprukts pie otriem vārtiem nebūtu nocīnījies vārtu priekšā, Hossa tur varētu slidot cik grib, nekādu vārtu nebūtu!
nu bet apzināta piespēle ar tur nebij,tik uz labu laimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:28, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: protams,kam negadās bet nu janka šosezon nepārliecina..vai kāds no NHL šosezon viņu grībētu,diez vai,un ne jau tapēc ka šiem pēc feisa viņš nepatīk,bet pec snieguma...manuprāt
Nu par to NHL ir tā ka neceļu Spruktu baigi debesīs, NHL līmeņa spēlētājs tā īsti nekad viņš nav bijis! bet es neskatos Diamo spēlētājus tikai pēc tā cik vārti ir iemesti kā te dažs labs, es vērtēju pilnīgi visu kopā, droši varu apgalvot ka Dinamo Sprukts ir viens NO labākajie spēlētājiem, un tāpēc mani kaitina tie fani, kad viens kaut ko iekliedzās, un pārējie seko, un nu tik noliek spēlētāju!

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:29, pirms 16 gadiem
Hossa zvērs, skatāma spēle bija. Domāju ka zaudējā, jo nebija mājas spēle, nebija līdzjutēju skaļais un lielas atbalsts. Bet spēlēja jau labi

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:29, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Masalskim ir 6 uzvaras, Prusekam - 3.
Vārtsargu tomēr raksturo ne jau uzvaras bet atvairītie metieni.
Protams ka tagad labāks ir Masaļskis, bet nav zināms kad viņš atkal salūzīs jo viņš nav stabils sezonas garumā kāds ir Pruseks.
Atceries kā Masaļskis spēlēja Dinamo un kā pēc tam Vācijā-protams pēc traumas bet pat tad tas bija pārāk slikti.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:30, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Masaļskis pat izveido bieži vien šādas situācijas, lai viņam iebliež ar 2.-3. metienu. Pret MVD vispār bija labi, pretenieks nav vēl izgājis no aizvārtes, kad Masala jau guļ uz zemes, tad tie izgājieni 3-5 m no vārtiem, kad uz atkārtotu metienu viņš nav spējīgs atgriezties...Un arī spēle aiz vārtiem ar nūju katreiz liek bailēs saraukties..
tu jau te raksti tā it kā `vārtos būtu baigi viegli apmērām stāvi tikai un atsit

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:30, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Masaļskis pat izveido bieži vien šādas situācijas, lai viņam iebliež ar 2.-3. metienu. Pret MVD vispār bija labi, pretenieks nav vēl izgājis no aizvārtes, kad Masala jau guļ uz zemes, tad tie izgājieni 3-5 m no vārtiem, kad uz atkārtotu metienu viņš nav spējīgs atgriezties...Un arī spēle aiz vārtiem ar nūju katreiz liek bailēs saraukties..
Vispār taisnība, bet tas ir tas patsMasaļskis, kurš citos momentos var paņemt tādas ripas, kas izskatās jau 100% vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 22:32, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Masaļskis pat izveido bieži vien šādas situācijas, lai viņam iebliež ar 2.-3. metienu. Pret MVD vispār bija labi, pretenieks nav vēl izgājis no aizvārtes, kad Masala jau guļ uz zemes, tad tie izgājieni 3-5 m no vārtiem, kad uz atkārtotu metienu viņš nav spējīgs atgriezties...Un arī spēle aiz vārtiem ar nūju katreiz liek bailēs saraukties..
Loģiski, arī viņš kļūdās, tomēr RD ir problēmas ar savu vārtu priekšu, liekas dažubrīd vnk par agru atslēdzas, kad moments vēl nav beidzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:33, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu par to NHL ir tā ka neceļu Spruktu baigi debesīs, NHL līmeņa spēlētājs tā īsti nekad viņš nav bijis! bet es neskatos Diamo spēlētājus tikai pēc tā cik vārti ir iemesti kā te dažs labs, es vērtēju pilnīgi droši varu apgalvot ka Dinamo Sprukts ir viens NO labākajie spēlētājiem, un tāpēc mani kaitina tie fani, kad viens kaut ko iekliedzās, un pārējie seko, un nu tik noliek spēlētāju!
tieši tā man nepatīk ja spēlētājs tiek pārslavēts.šī nav manuprāt Jāņa sezona....ir viņš redzēts labāks.par to viens NO ..kurš tad ir viens NO sliktākajiem DINAMO spēlētājiem? manuprāt tādu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:36, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Punktu nav daudz ja ņem vērā ka viņš ir viens no komandas līderiem, bet esmu skatījies gan Karsuma gan Sprukta statistiku AHL - abiem ir ļoti līdzīga un pat minimāli labāka ir Spruktam, lai gan līdzjutēji vairāk cerēja uz Karsumu.
Pie tam tās iespējas ko Sprukts neizmanto viņš rada pats.
Piekrītu ka Sprukta slidojums ir normāls bet ne labs, arī ripas pārvaldīšanas tehnika varētu būt labāka-ne jau pēdējās spēles iespaidā , bet vispār Sprukts ar tehniku nav izcēlies-viņš ir tieši labs cīnītājs kāds Dinamo bija nepieciešams un vislabāk manuprāt viņš iederas Hosas maiņā-arī pirms sezonas viņi abi kopā spēlēja labi un Hosa labprāt spēlēja kopā tieši ar Spruktu jo redzēja kāds cīnītājs un piespēles meistars viņš ir.
Par tiem vārtiem domāju ka Sprukts sezonas beigās būs kaut kur starp 5-6 labākajiem vārtu guvējiem, jo iespējas viņš māk radīt sev labas un neveiksmju josla kaut kad pāries kā piemēram Cipulim, bet nevar prasīt lai Sprukts mestu tikpat labi kā Dārziņš vai Hosa-tā nav viņa stiprā puse.
nu jācer jau ka atvērsies,un īstajā laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:39, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: tieši tā man nepatīk ja spēlētājs tiek pārslavēts.šī nav manuprāt Jāņa sezona....ir viņš redzēts labāks.par to viens NO ..kurš tad ir viens NO sliktākajiem DINAMO spēlētājiem? manuprāt tādu nav.
Nu Sprukts nav pārslavēts, viņu tieši pārāk zemu vērtē, es uzskatu ka viņs ir normāls spēlētājs, kas veic lielu darbu apjomu visos spēlēs komponentos, ir aktīvs, pamanāms kas ir apsveicami, protams kā katram spēlētājam ir arī savi mīnusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:45, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Sprukts nav pārslavēts, viņu tieši pārāk zemu vērtē, es uzskatu ka viņs ir normāls spēlētājs, kas veic lielu darbu apjomu visos spēlēs komponentos, ir aktīvs, pamanāms kas ir apsveicami, protams kā katram spēlētājam ir arī savi mīnusi!
es varu pateikt godīgi,es biju gaidījis no viņa labāku sniegumu,un ceru ka sagaidīšu,jo tagat īsti nepārliecina.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:45, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pat Laviņa atgriešanās neatviegloja Spruktu Jāņa dzīvi ex-eSports.
Publikai ir savi "favorīti". Ja kāds aizvadija sliktu spēli, tad tas bija Galviņš. Palaida Jašinu, kad viņš guva vārtus, kā lieki arī aizbrauca iedunkāt Butu aiz vārtiem, tādā veidā uzdāvinot vārtus Sušinskim.

Vēl arī Čajaneks nogrūda Sotnieku kā mazu bērnu, kad tika gūti tie vārti. Aizsargu kvalitāte ir zema.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:49, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Publikai ir savi "favorīti". Ja kāds aizvadija sliktu spēli, tad tas bija Galviņš. Palaida Jašinu, kad viņš guva vārtus, kā lieki arī aizbrauca iedunkāt Butu aiz vārtiem, tādā veidā uzdāvinot vārtus Sušinskim.

Vēl arī Čajaneks nogrūda Sotnieku kā mazu bērnu, kad tika gūti tie vārti. Aizsargu kvalitāte ir zema.
ja Galviņš un Sotnieks nepieļautu tevis pieminētās kļūdas,viņi nespēlētu KHL,bet NHL.Tie tomēr ir citas klases spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:51, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: es varu pateikt godīgi,es biju gaidījis no viņa labāku sniegumu,un ceru ka sagaidīšu,jo tagat īsti nepārliecina.
mani viņs it kā pārliecina, bet protams ka arī es gaidu labāku sniegumu no viņa, un tā tas arī būs, jo katram spēlētājam ir kritumi, un kāpumi sezonā!

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:54, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Galvinu pret Jasinu noblokeja, tur bija divas minutes. butu aiz vartiem nebrauca dunkat, bet nelaut izdarit piespeli. tur vainigi bija uzbruceji, kas netika atpakal - Darzins un Mikelis. Sotnieks nolohojas pret Susinski
Pilnīgi precīzi! Bet kopumā Sotnieks šodien pēc pirmās kļūdas pielaišanas, pārējo spēli nospēlēja ļoti labi, patika kā šodien spēlēja arī Laviņš!

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:56, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Pilnīgi precīzi! Bet kopumā Sotnieks šodien pēc pirmās kļūdas pielaišanas, pārējo spēli nospēlēja ļoti labi, patika kā šodien spēlēja arī Laviņš!
rezultāts ju pasakapriekšā kā aizsargi nospēlējuši,domāju neviena vaina,kam kļūdas negadās

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:57, pirms 16 gadiem
Bronsons rakstīja: rezultāts ju pasakapriekšā kā aizsargi nospēlējuši,domāju neviena vaina,kam kļūdas negadās
Tieši tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:59, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Publikai ir savi "favorīti". Ja kāds aizvadija sliktu spēli, tad tas bija Galviņš. Palaida Jašinu, kad viņš guva vārtus, kā lieki arī aizbrauca iedunkāt Butu aiz vārtiem, tādā veidā uzdāvinot vārtus Sušinskim.
labāk paskaties ko pie otrā gola darīja M.Rēdlihs. Tieši "pateicoties" viņam Guntim nācās slidot pie Buta.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:59, pirms 16 gadiem
labi turam īkšķus

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 23:01, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Pilnīgi precīzi! Bet kopumā Sotnieks šodien pēc pirmās kļūdas pielaišanas, pārējo spēli nospēlēja ļoti labi, patika kā šodien spēlēja arī Laviņš!
Galviņš sāka skriet pakaļ Jašinam līdz zilajai līnijai, tā vietā lai atrastos starp Jašinu un vārtiem. Un Galviņš brauca tieši iedunkāt. Pirmā dzirdēšana ka neļauj izdarīt piespēli ar dunku krūšu līmenī. Parasti ar nūju mēģina piesegt piespēles trajektoriju.
Ja nebūtu traumu Sotnieks vispār nespēlētu, viņš šogad ir 7/8 aizsargs. Nevar runāt par NHL, ja viņš normālos apstākļus nav pat KHL līmenis.

     [+] [-]

, 2009-11-26 23:02, pirms 16 gadiem
NeooNs rakstīja: Godīgi sakot, uz spēles beigam mūsējie knapi izturēja, jāpriecājās ka ir punkts, ASK bija daudz momentu
mūsējiem to nebija mazāk!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-26 23:02, pirms 16 gadiem
Rīgas Dinamo izredzes uz Playoff vietu ir 8,7 %

sportsclubstats.com

     [+] [-]

, 2009-11-26 23:09, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Rīgas Dinamo izredzes uz Playoff vietu ir 8,7 %

http://www.sportsclubstats.com/KHL/WesternConferen.html
Ir bijis arī sliktāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-27 00:38, pirms 16 gadiem
krist-apsss rakstīja: ko mees dariitu bez hosas , psc buutu
Ko tu raudi, ta nekas nebūtu, citi iemestu vārtus, un viss notiktos, neapstrīdu ka Hossa ir malacis, bet nevaig jau viņu pielīdzināt kaut kādam bez maz Dievam, pilnīgi parasts hokejists, ar saviem plusiem, un saviem mīnusiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-27 02:23, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Galviņš sāka skriet pakaļ Jašinam līdz zilajai līnijai, tā vietā lai atrastos starp Jašinu un vārtiem. Un Galviņš brauca tieši iedunkāt. Pirmā dzirdēšana ka neļauj izdarīt piespēli ar dunku krūšu līmenī. Parasti ar nūju mēģina piesegt piespēles trajektoriju.
Ja nebūtu traumu Sotnieks vispār nespēlētu, viņš šogad ir 7/8 aizsargs. Nevar runāt par NHL, ja viņš normālos apstākļus nav pat KHL līmenis.
Kāpēc Tu tā domā? Man gan patīk, kad mūsu aizsargi pret tehniskajiem uzbrucējiem spēlē augumā nevis uz ripu. Labs piemērs bija pret CSKA pirmā spēle (1:2), kuru pakāsām dēļ tā, ka mūsu aizsargi gribēja eleganti nocelt ripas ar nūju.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-27 04:05, pirms 16 gadiem
ko jūs te murgojat, ka laba spēle? jau kuro spēli aizsargi staav kā bābas un skatās kā Masaļskis atsit ripu. šodien tieši tāpat pirmie divi goli. kā var pie saviem vārtiem pretinieks trīs reizes pēc kārtas uzmest. mūsējie gan pie pretinieka vārtiem tādās situācijās lido ar purnu ledū. pavērojiet kā uz rezervistu soliņa dakteris vienam pēc otra plāksterus līmē. a mūsējie kā bābas pie vārtiem. man sieva florboliste aktīvāk nokapātu. Esmu riktīgs hokeja fans, bet tā sieviešu aizsardz'ība sāk piegriezties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-27 08:42, pirms 16 gadiem
Spēle bija skatāma, nopietns pretinieks! Tomēr manuprāt, beigas šitā nedrīkst spēlēt, 4min laikā pat normāla vairākuma izspēles momenta nebija. Saprotu, ka bija nogurums un tādā garā, bet vajadzēja jau nu vairāk pacensties, priekš kam tad Jūlis ņēma to pārtraukumu.
Edgars un Marsels malači, arī pārējie feini puikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-27 09:05, pirms 16 gadiem
Kāda vispār jega dot kaut vienu piespēli sprukstiņam !?
KAUNS, MILZĪGS KAUNS viņa vietā būtu jebkuram normālam Latvijas iedzīvotājam par neizmantotajām iespējām pēdējos trīs zaudējumos! Septiņi punkti 3 spēlēs uz viņa sirdsapziņas! Žēl komandas biedru ! Un vēl - griežās kā vilciņš uz ledus, kamēr Jašins netraucēts met golu.... Kauns, Jāni, KAUNS !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-27 12:35, pirms 16 gadiem
verty rakstīja: Sprukts KATASTROFA!!
Ja dinamo nepanjem 3p tad obligaati tiaki 1p!
tu esi katastrofaals muljkjis, ja neko nerubii tad nekomentee

     [+] [-]

, 2009-11-27 13:41, pirms 16 gadiem
SKA jau baigi lielie savās mājās!
Tik un tā mēs savās mājās viņus labāk salikām!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-27 16:03, pirms 16 gadiem
Hossa vienkārši lielisks!Trūkst vārdu