Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" Pēterburgā tiek pie punkta

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Dinamo" Pēterburgā tiek pie punkta
Marsela Hosa divi vārti rīdziniekiem sagādāja punktu Pēterburgā.
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas "Dinamo" hokejisti tika pie punkta izbraukumā mačā ar KHL vicelīderiem "SKA" - pamatlaiks noslēdzās neizšķirti 2:2, bet papildlaika vidū mājiniekiem uzvaru sagādāja lielisks Alekseja Jašina metiens.

Informācija tiek papildināta

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:10, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Slidojums sūdīgs? Tu ņirgājies? Rokas lēnas, bet iemetienos labākais, bet neiešu jau ar ākstu, vai pārteicos, ekspertu strīdēties!
domāju ka normāli varēšu padiskutēt,bet izrādas nē,...tik uzbraukt māk un tur tā visa poņa ho hokeja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 22:11, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet nevar arī gaidīt, ka viņi tā nostāsies un ļaus mums mierīgi izspēlēt vairākumu līdz vārtu guvumam, it sevišķi spēles pēdējajās minūtēs
Nevajag krist galējībās. Loģiski ka nebūs viņi tā nostāsies un ļaus mums mierīgi izspēlēt vairākumu, bet sakarīgāku izspēli es vēlējos redzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:12, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: lada knapinas ar naudu, bet dinamo panem arzemju speletaju, kas ir rezerve<<>?kur te ir logika,var redzet ka kalvitis te ar pastradajis,nolaidis ari klubu,ne tik valsti???
LABA SPELE SODIEN?
ne jau Kalvītis viens to spēlētāju ņēma, pirka u.t.t
vispaŗ, to paveica Skudra.
cik noprotu arī Sējējs to īsti nezināja un Šuplers arī.
man arī tas liekas mazliet varbūt leiki, bet ko nu vairs. .
bet lai spēle, veiksmi viņam.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:13, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Hokejistam galvenais ir viņa liederība laukumā-Sprukts ir ļoti labs mazākumā, cīņā pie bortiem , cīņā vārtu priekšā, iedevis visvairāk rezultatīvas piespēles.
pie bortiem ..piekrītu,bet to punktu man šķiet par maz,ja vēl pagājušo sezon pa NHL cerēja nu tā kā vairāk vajadzētu,par goliem nerunāsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:18, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: patik ir gaumes lieta, bet Masalskis ir labaks vartsargs. labi, ka ir tads backup ka Pruseks
Abi ir nostāvējuši vienādu spēles laiku šosezon /Masaļskis 29 minūtes vairāk par Pruseku un atvairīto metienu procents prusekam 90,5 bet Masaļskim 89,5. Masaļskis ir nestabilāks par Pruseku-Masaļskis var arī ilgākā laika posmā atvairīt ap 80-85 % un tas ir maz, bet ja spēlē aizies pat ap 93-95% , bet Pruseks ir stabilāks -lielas kļūdas netaisa un visu laiku spēlē labi -virs 90 % bet nedaudz.
Tā kā kopumā abas pēdējās sezonas Pruseks nedaudz ieliek Masaļskim.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:21, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: domāju ka normāli varēšu padiskutēt,bet izrādas nē,...tik uzbraukt māk un tur tā visa poņa ho hokeja
Nu labi atvaino, Varbūt mazliet par paskarbi izteicos, vienkārši kaitina ka daudzi te bez poņas kliedz visādas muļķības par spēlētājiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:21, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Lasot komentārus ,uzzināju ,ka šodien pie visa vainīgs ir Sprukts.Lai gan Jankam 2rez. punkti un bez viņa nebūtu to pašu pāris golu,vienalga vainīgs!Interesanta loģika(vai arī tās absolūts trūkums).
Tu redzeji Jankas piespelers,vins pats meta un neiemeta kaa rezultaataa Hossa bija pie vartiem un visu izdarija Jankas vieta!!!!Un pieslidojot vinam klaat teica,ja Tu nevari iemest tad darissu to es!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:22, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Abi ir nostāvējuši vienādu spēles laiku šosezon /Masaļskis 29 minūtes vairāk par Pruseku un atvairīto metienu procents prusekam 90,5 bet Masaļskim 89,5. Masaļskis ir nestabilāks par Pruseku-Masaļskis var arī ilgākā laika posmā atvairīt ap 80-85 % un tas ir maz, bet ja spēlē aizies pat ap 93-95% , bet Pruseks ir stabilāks -lielas kļūdas netaisa un visu laiku spēlē labi -virs 90 % bet nedaudz.
Tā kā kopumā abas pēdējās sezonas Pruseks nedaudz ieliek Masaļskim.
Nu Masaļskis sezonas sākumā un tagad ir divi dažādi masaļski...Sākumā sačakarēja statistiku, tagad tā ir kāda ir, lai gan paveic daudz, bet ja met iekšā pēc otrajiem un trešajiem metieniem no vārtupriekšas, vaina jameklē citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 22:23, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: patik ir gaumes lieta, bet Masalskis ir labaks vartsargs. labi, ka ir tads backup ka Pruseks
tas drošvien tāpēc ka no Sākuma Masaļskis vispār nebija formā un vēl slims bija, pats vienā intervijā teica, tāpēc arī spēle negāja! Un arī tas ka Masaļskim vienmēr tā ir bijis spēlē viņs labi tikai tad ja viņam 100 procentīgi uzticās!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:25, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu labi atvaino, Varbūt mazliet par paskarbi izteicos, vienkārši kaitina ka daudzi te bez poņas kliedz visādas muļķības par spēlētājiem!
protams,kam negadās bet nu janka šosezon nepārliecina..vai kāds no NHL šosezon viņu grībētu,diez vai,un ne jau tapēc ka šiem pēc feisa viņš nepatīk,bet pec snieguma...manuprāt

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:25, pirms 15 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Tu redzeji Jankas piespelers,vins pats meta un neiemeta kaa rezultaataa Hossa bija pie vartiem un visu izdarija Jankas vieta!!!!Un pieslidojot vinam klaat teica,ja Tu nevari iemest tad darissu to es!!
Nu ko tu tur lej, ja Sprukts pie otriem vārtiem nebūtu nocīnījies vārtu priekšā, Hossa tur varētu slidot cik grib, nekādu vārtu nebūtu!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-26 22:27, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: pie bortiem ..piekrītu,bet to punktu man šķiet par maz,ja vēl pagājušo sezon pa NHL cerēja nu tā kā vairāk vajadzētu,par goliem nerunāsim
Punktu nav daudz ja ņem vērā ka viņš ir viens no komandas līderiem, bet esmu skatījies gan Karsuma gan Sprukta statistiku AHL - abiem ir ļoti līdzīga un pat minimāli labāka ir Spruktam, lai gan līdzjutēji vairāk cerēja uz Karsumu.
Pie tam tās iespējas ko Sprukts neizmanto viņš rada pats.
Piekrītu ka Sprukta slidojums ir normāls bet ne labs, arī ripas pārvaldīšanas tehnika varētu būt labāka-ne jau pēdējās spēles iespaidā , bet vispār Sprukts ar tehniku nav izcēlies-viņš ir tieši labs cīnītājs kāds Dinamo bija nepieciešams un vislabāk manuprāt viņš iederas Hosas maiņā-arī pirms sezonas viņi abi kopā spēlēja labi un Hosa labprāt spēlēja kopā tieši ar Spruktu jo redzēja kāds cīnītājs un piespēles meistars viņš ir.
Par tiem vārtiem domāju ka Sprukts sezonas beigās būs kaut kur starp 5-6 labākajiem vārtu guvējiem, jo iespējas viņš māk radīt sev labas un neveiksmju josla kaut kad pāries kā piemēram Cipulim, bet nevar prasīt lai Sprukts mestu tikpat labi kā Dārziņš vai Hosa-tā nav viņa stiprā puse.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:27, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu ko tu tur lej, ja Sprukts pie otriem vārtiem nebūtu nocīnījies vārtu priekšā, Hossa tur varētu slidot cik grib, nekādu vārtu nebūtu!
nu bet apzināta piespēle ar tur nebij,tik uz labu laimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:28, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: protams,kam negadās bet nu janka šosezon nepārliecina..vai kāds no NHL šosezon viņu grībētu,diez vai,un ne jau tapēc ka šiem pēc feisa viņš nepatīk,bet pec snieguma...manuprāt
Nu par to NHL ir tā ka neceļu Spruktu baigi debesīs, NHL līmeņa spēlētājs tā īsti nekad viņš nav bijis! bet es neskatos Diamo spēlētājus tikai pēc tā cik vārti ir iemesti kā te dažs labs, es vērtēju pilnīgi visu kopā, droši varu apgalvot ka Dinamo Sprukts ir viens NO labākajie spēlētājiem, un tāpēc mani kaitina tie fani, kad viens kaut ko iekliedzās, un pārējie seko, un nu tik noliek spēlētāju!

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:29, pirms 15 gadiem
Hossa zvērs, skatāma spēle bija. Domāju ka zaudējā, jo nebija mājas spēle, nebija līdzjutēju skaļais un lielas atbalsts. Bet spēlēja jau labi

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:29, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Masalskim ir 6 uzvaras, Prusekam - 3.
Vārtsargu tomēr raksturo ne jau uzvaras bet atvairītie metieni.
Protams ka tagad labāks ir Masaļskis, bet nav zināms kad viņš atkal salūzīs jo viņš nav stabils sezonas garumā kāds ir Pruseks.
Atceries kā Masaļskis spēlēja Dinamo un kā pēc tam Vācijā-protams pēc traumas bet pat tad tas bija pārāk slikti.

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:30, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Masaļskis pat izveido bieži vien šādas situācijas, lai viņam iebliež ar 2.-3. metienu. Pret MVD vispār bija labi, pretenieks nav vēl izgājis no aizvārtes, kad Masala jau guļ uz zemes, tad tie izgājieni 3-5 m no vārtiem, kad uz atkārtotu metienu viņš nav spējīgs atgriezties...Un arī spēle aiz vārtiem ar nūju katreiz liek bailēs saraukties..
tu jau te raksti tā it kā `vārtos būtu baigi viegli apmērām stāvi tikai un atsit

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:30, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Masaļskis pat izveido bieži vien šādas situācijas, lai viņam iebliež ar 2.-3. metienu. Pret MVD vispār bija labi, pretenieks nav vēl izgājis no aizvārtes, kad Masala jau guļ uz zemes, tad tie izgājieni 3-5 m no vārtiem, kad uz atkārtotu metienu viņš nav spējīgs atgriezties...Un arī spēle aiz vārtiem ar nūju katreiz liek bailēs saraukties..
Vispār taisnība, bet tas ir tas patsMasaļskis, kurš citos momentos var paņemt tādas ripas, kas izskatās jau 100% vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 22:32, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Masaļskis pat izveido bieži vien šādas situācijas, lai viņam iebliež ar 2.-3. metienu. Pret MVD vispār bija labi, pretenieks nav vēl izgājis no aizvārtes, kad Masala jau guļ uz zemes, tad tie izgājieni 3-5 m no vārtiem, kad uz atkārtotu metienu viņš nav spējīgs atgriezties...Un arī spēle aiz vārtiem ar nūju katreiz liek bailēs saraukties..
Loģiski, arī viņš kļūdās, tomēr RD ir problēmas ar savu vārtu priekšu, liekas dažubrīd vnk par agru atslēdzas, kad moments vēl nav beidzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:33, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu par to NHL ir tā ka neceļu Spruktu baigi debesīs, NHL līmeņa spēlētājs tā īsti nekad viņš nav bijis! bet es neskatos Diamo spēlētājus tikai pēc tā cik vārti ir iemesti kā te dažs labs, es vērtēju pilnīgi droši varu apgalvot ka Dinamo Sprukts ir viens NO labākajie spēlētājiem, un tāpēc mani kaitina tie fani, kad viens kaut ko iekliedzās, un pārējie seko, un nu tik noliek spēlētāju!
tieši tā man nepatīk ja spēlētājs tiek pārslavēts.šī nav manuprāt Jāņa sezona....ir viņš redzēts labāks.par to viens NO ..kurš tad ir viens NO sliktākajiem DINAMO spēlētājiem? manuprāt tādu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:36, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Punktu nav daudz ja ņem vērā ka viņš ir viens no komandas līderiem, bet esmu skatījies gan Karsuma gan Sprukta statistiku AHL - abiem ir ļoti līdzīga un pat minimāli labāka ir Spruktam, lai gan līdzjutēji vairāk cerēja uz Karsumu.
Pie tam tās iespējas ko Sprukts neizmanto viņš rada pats.
Piekrītu ka Sprukta slidojums ir normāls bet ne labs, arī ripas pārvaldīšanas tehnika varētu būt labāka-ne jau pēdējās spēles iespaidā , bet vispār Sprukts ar tehniku nav izcēlies-viņš ir tieši labs cīnītājs kāds Dinamo bija nepieciešams un vislabāk manuprāt viņš iederas Hosas maiņā-arī pirms sezonas viņi abi kopā spēlēja labi un Hosa labprāt spēlēja kopā tieši ar Spruktu jo redzēja kāds cīnītājs un piespēles meistars viņš ir.
Par tiem vārtiem domāju ka Sprukts sezonas beigās būs kaut kur starp 5-6 labākajiem vārtu guvējiem, jo iespējas viņš māk radīt sev labas un neveiksmju josla kaut kad pāries kā piemēram Cipulim, bet nevar prasīt lai Sprukts mestu tikpat labi kā Dārziņš vai Hosa-tā nav viņa stiprā puse.
nu jācer jau ka atvērsies,un īstajā laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 22:39, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tieši tā man nepatīk ja spēlētājs tiek pārslavēts.šī nav manuprāt Jāņa sezona....ir viņš redzēts labāks.par to viens NO ..kurš tad ir viens NO sliktākajiem DINAMO spēlētājiem? manuprāt tādu nav.
Nu Sprukts nav pārslavēts, viņu tieši pārāk zemu vērtē, es uzskatu ka viņs ir normāls spēlētājs, kas veic lielu darbu apjomu visos spēlēs komponentos, ir aktīvs, pamanāms kas ir apsveicami, protams kā katram spēlētājam ir arī savi mīnusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 22:45, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Sprukts nav pārslavēts, viņu tieši pārāk zemu vērtē, es uzskatu ka viņs ir normāls spēlētājs, kas veic lielu darbu apjomu visos spēlēs komponentos, ir aktīvs, pamanāms kas ir apsveicami, protams kā katram spēlētājam ir arī savi mīnusi!
es varu pateikt godīgi,es biju gaidījis no viņa labāku sniegumu,un ceru ka sagaidīšu,jo tagat īsti nepārliecina.