Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Otrajā mačā Omskā "sausais" zaudējums

Kristaps Zālītis

Otrajā mačā Omskā "sausais" zaudējums
Jaromirs Jāgrs gūst pirmo vārtus. Foto: hawk.ru

Zaudējumu 0:3 (0:1, 0:1, 0:1) KHL izbraukuma spēlē pret Omskas "Avangard" šodien ir piedzīvojuši Rīgas "Dinamo" hokejisti. Lai arī otrajā un trešajā trešdaļā rīdzinieki pretinieku vārtus apdraudēja biežāk kā mājnieki, pārspēt vārtsargu "Dinamo" hokejistiem tā arī neizdevās.

"Avangard" pārsvars - tikai pirmajā periodā

Mača ievadā iniciatīvu uzņēmās "Avangard" hokejisti, vērpjot rīdzinieku vārtu priekšā uzbrukumus un krietni apgrūtinot dzīvi "Dinamo" aizsargiem un vārtsargam Danielam Sperlem. Sestajā minūtē Rīgas klubs palika mazākumā un pavisam nedaudz laika bija nepieciešams "Avangard", lai atklātu spēles rezultātu – pēc komandas biedra metiena pirmais pie atlēkušās ripas bija Jaromirs Jāgrs, kurš to raidīja jau praktiski tukšos vārtos – 0:1.

Drīz vien rīdzinieki atkal palika mazākumā, taču šoreiz spēja savus vārtus nosargāt neieņemtus. Turpinājumā rīdziniekiem nebija pārāk daudz iespēju, bet retie mēģinājumi parasti atdūrās "Avangard" aizsardzības spēlētājos vai vārtsarga veiksmīgajā sniegumā. Trešdaļas vidū laba iespēja bija Dārziņam, taču Džons Greiems bija savā vietā.

Perioda otrajā pusē vairākkārt "Dinamo" ieguva skaitlisko vairākumu, tomēr saspēle bija pārāk neprecīza vai vienkārša, līdz ar to pretinieki visus mūsu nodomus ātri vien atkoda un līdz precīzam metienam aizspēlēties neizdevās.

Otrajā trešdaļā - līdzīga cīņa

"Avangard" bīstamus uzbrukumus turpināja vērpt vēl tikai otrā perioda pašā ievadā, kad vienreiz arī prata raidīt ripu vārtos. Pozicionāla "dinamiešu" kļūda aizsardzībā ļāva Jāgram atdot lielmeistara piespēli, pēc kuras tukšos vārtus ripu atlika raidīt Antonam Kurjanovam - 0:2.

Panākuši divu vārtu pārsvaru, mājinieki pārgāja uz spēli "no otrā numura", ļaujot ripu vairāk kontrolēt viesiem. Mūsējie arī prata izkombinēt labas izdevības, bet ne Bļinova izgājiens viens pret vienu, ne Elisona metieni augļus nedeva. Arī mūsējo spēcīgāko ieroci - skaitlisko vairākumu - likt lietā iespējas tā arī neradās. Tiesnesis laukumā pieļāva itin asu cīņu un perioda vienīgais noraidījums bija par sliktu "Dinamo" - par neaizsprādzētu ķiveres siksniņu un runāšanu 2+10 minūtes nopelnīja Lauris Dārziņš.

Skaisti slidojot vārtus gūt nevar

Spēles izšķirošajā trešdaļā laukumā teritoriālais pārsvars jau bija rīdziniekiem, tomēr par spiedienu uz "Avangard" vārtiem gan runāt var tikai optimisti. "Dinamo" krietni vairāk kontrolēja ripu, bet reālu vārtu gūšanas izdevību bija maz. Divreiz Latvijas klubam radās iespēja mēģināt izmantot skaitlisko vairākumu, bet arī šajos brīžos viesi vairāk uzglūnēja medījumam, kā mēģināja to saķert. Kad pretēji cīņas gaitai "Avangard" ar metienu no zilās līnijas mača 54.minūtē pārspēja nedaudz aizgulējušos Sperli, cīņa par uzvaru bija galā. Lai arī par labāko "Dinamo" sastāvā tika atzīts uzbrucējs (Mets Elisons), spēli mūsu priekšējā līnija noslēdza uz "nulles" - zaudējums 0:3.

KHL. Avangard - Dinamo Rīga 3:0 (1:0, 1:0, 1:0).

5:32 Jāgrs (Rjabkins, Kurjanovs, vair.) 1:0, 20:36 Kurjanovs (Rjzancevs, Rosa) 2:0, 53:42 Bondarevs (Kurjanovs, Jāgrs) 3:0.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:33, pirms 16 gadiem
Žēl, ka zaudējām.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:34, pirms 16 gadiem
Laba spēle, bet nebūs golu, nebūs uzvaru...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:35, pirms 16 gadiem
Addicted,mustukovs???r2000 sastává ielaist 6 vártus,ja nemaldos,pret LM,tad ko vinam pagaidám darít KHL?

     [+] [-]

, 2008-10-23 17:35, pirms 16 gadiem
hems rakstīja: 5 минут играли команды без остановки, в результате Курьянов и Хартиган вместо двух минут отсидели по пять на скамейке штрафников- ko tas nozīmē... es nevaru saprast???
bija abpusējas noraidījums, tapēc komandas spēlēja pilnos sastāvos, noraidītie tiek izlaisti tik brīdī kad apturēta spēle, lai nerastos situācija ka abās komandās laukumā pa 6 spēlētāji. Sanāca ka soda laiks beidzās, bet spēle tās 5min. ritēja bez pārtraukšanas un nebija iespējas šamējos izlaist no sodīto soliņa

     [+] [-]

, 2008-10-23 17:35, pirms 16 gadiem
Omskieši visu laiku atsitās, ievērības cienīgs fakts, bet rezultāts tik un tā 0:3 !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:37, pirms 16 gadiem
traktors-atlant 2:1, ta ka traktors iet mums garam

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:37, pirms 16 gadiem
Liekas jāsaka ka spēli izšķīra augstāka individuālā meistarība. Bik žēl par trešajiem vārtiem, ja neiekristu spēles galotne būtu aizraujošāka uz saspringtāka.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 17:38, pirms 16 gadiem
Bija normāla spēle, ko darīt, ka tā ripa neiet vārtos? Citreiz iees. Netaisīsim traģēdiju tur, kur viņas nav jo Dinamo šodien līdzvērtīgi spēkojās ar vienu no KHL līderiem, tas, ka rezultāts 0:3 - nu ko darīt, tāda dzīve. Bija jau arī pozitīvie momenti šajā spēlē, jo pa bortiem diezgan normāli Avangard tika smērēti.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:38, pirms 16 gadiem
Vot par Sperli piekrítu.Bet sliktáks jau arí nav,vajadzígi divi laba límenja varotchiki,Mustukovam vél jápaspélé r2000

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:38, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: Man liekas, ka par Kreipānu labāka komentētāja nav - viņš sakarīgi stāsta par spēles gaitu, pastāsta arī kādu interesantu faktu, cepuri nost...
Pilnīgi piekrītu.Man patīk viņa izsmeļošais stāstījums

  -4 [+] [-]

, 2008-10-23 17:39, pirms 16 gadiem
Nepatīk Sperle uz BČ viņu.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:39, pirms 16 gadiem
Red Wing rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Man patīk viņa izsmeļošais stāstījums
+1, labāka par Kreipānu tāpat mums Latvijā nav.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:40, pirms 16 gadiem
hems rakstīja: 5 минут играли команды без остановки, в результате Курьянов и Хартиган вместо двух минут отсидели по пять на скамейке штрафников- ko tas nozīmē... es nevaru saprast???
Neliels izklāsts. Kāpēc?
Tas nozīmē to, ka abpusēju noraidījumu viņi saņēma, kad Rīga pret Omsku jau spēlēja vairākumā 5:4, un šajā situācijā spēlētāju skaits laukumā paliek nemainīgs. Kad iznāk ārā noraidītais sanāk ka spēle notiek 5:5. bet kā jau bija rakstīts bija abpusējs noraidījums un divi cilvēciņi vēl arvien sēž uz noraidīto soliņa, un šajā gadījumā noraidītie spēlētāji drīkst nākt laukumā tikai tad , kad noraidījuma laiks ir beidzies un spēle ir apturēta, pretējā gadījumā, ja spēlētāji tiek izlaisti pēc 2 minutēm, sanāks spēlēt 6:6.

Tradēģija nav notikusi, un Avangards nav nemaz monstrs, kā te daži labi komentētāji iedomājušies. Man šķita, ka Avangards apspēlēja mūs ar mūsu ieročiem ; precīzu aizsardzību, asiem pretuzbrukumiem un pretinieka iemidzināšanu. Tā ir trenera darīšana, bet likās, ka Naumovs šo spēli arī būtu izvilcis, jo vakar Avangardam bija daudz lielāks pērsvars.
Bet neskatoties uz visu:
PROZĪT!!!!
PARLIELĀM UZVARĀM!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:40, pirms 16 gadiem
maartins85 rakstīja: nu tie krievu komentetaji galigako hujnju tur runa ka mums te nav ko darit ko tad KHL dara tas 14 komandas kas ir zemak par mums turnira tabulaa?
Neko tādu neviens tur nerunāja. Nezinu, kādu spēli skatījies...Es paslēgalēju LTV7 un planeta , konstatēju, ka Kreipānu un Zaharovu klausīties vispār nav iespējams. Tiesa, šoreiz arī krievs nebija tas labākais. Bet, iespējams, tāpēc, ka nebija jau par ko īsti stāstīt- uzvarētājs bija skaidrs jau pēc pirmajiem vārtiem, intrigas nekādas, domājams, ka mūsējiem pietika ar 6 izcīnītajiem punktiem un nekādu izcilu cīņassparu, par ko te publika fontanē, es šajā spēlē no mūsu puses nemanīju.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:41, pirms 16 gadiem
Kaspar,tas,ka tev vins nepatík.. Kuru tas interesé?Shupleru vai?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:41, pirms 16 gadiem
es tā skatos kad vinnējam tad ok tad kad zaudējam uzrodas maitas putni piemērs allen

     [+] [-]

, 2008-10-23 17:42, pirms 16 gadiem
Nominatīvs rakstīja: Kāda jēga no tādas skaistas spēles mūsējo izpildījumā,kad mūsējie pat Jāgra maiņai lika aizstāvēties,ja neizdodas panākt pašu galveno-iesist vārtus
savā ziņā var piekrist, tomēr tāda spēle dod cerību nākotnei, lai gan pašā spēlē izcīnīti 0 punkti. Es gan labi atceros ka pēc uzvarām ne īpaši skatāmās spēlēs tomēr izcīnītiem 3 punktiem RD komentos ar tika smagi aplikti...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:42, pirms 16 gadiem
man patika spēle un nezinu neko atņemt tik pielikt vārtus

     [+] [-]

, 2008-10-23 17:43, pirms 16 gadiem
lidzjutejs3 rakstīja: tiesnesi vnk ZB
Jaa, jaa, kaa vinjsh metaas zem muusu ripaam un raustiija Elisonu aiz nuujas, lai tas netraapiitu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:43, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: savā ziņā var piekrist, tomēr tāda spēle dod cerību nākotnei, lai gan pašā spēlē izcīnīti 0 punkti. Es gan labi atceros ka pēc uzvarām ne īpaši skatāmās spēlēs tomēr izcīnītiem 3 punktiem RD komentos ar tika smagi aplikti...
šis zaudējums spēles ziņā kotējas augstāk par dažām uzvarām, bet par skaistu spēli punktus nedala

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:44, pirms 16 gadiem
Kā SPerle vārtos, ta 0:3, man nepatik ka vinjs spele!!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-23 17:44, pirms 16 gadiem
nu nekas vismaz kopsummaa 1:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:46, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: šis zaudējums spēles ziņā kotējas augstāk par dažām uzvarām, bet par skaistu spēli punktus nedala
vai ta man kaut kur ierakstījies ka dala?

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:46, pirms 16 gadiem
nu sperle varbūt vainīgs ir pie 3 vārtiem

     [+] [-]

, 2008-10-23 17:46, pirms 16 gadiem
maartins85 rakstīja: PURVA VELNS. ja jau tu saki ka neko tadu vins nav teicis, tad man jautajums kuru speli tu skatijies, jo Zaharovs pec musu izgajiena, ta ari pateica, ja mes nevaram pat tadas situacijas realizet tad mums te nav ko darit.
Es skatījos pa Sport- planetaun tur komentētājs norādī`ja, ka tāds ir rīdzinieku spēles stuils - pretuzbrukumi, kas šoreiz nepalīdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 17:50, pirms 16 gadiem
Divreiz pēc kārtas brīnums reti kad notiek!
Avangard parādija ,ka pat ar pilnu jaudu nespēlējot var RD paņemt!
RD atkal parādija,ka ja neiet leģionāriem,tad uz labvēlīgu rezultātu grūti cerēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 17:50, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: uzvarētājs bija skaidrs jau pēc pirmajiem vārtiem, intrigas nekādas, domājams, ka mūsējiem pietika ar 6 izcīnītajiem punktiem un nekādu izcilu cīņassparu, par ko te publika fontanē, es šajā spēlē no mūsu puses nemanīju.
varbūt tu pārāk lielu uzmanību veltīji staigāšanai starp kanāliem un komentētāju analizēšanai nevis speles vēraošanai, bet līdz trešajiem vārtiem intriga bija, cīņaspars un spiediens arī bija, bet jāatzīst ka meistarības pietika vien pretinieka pamīcīšanai pa zonu, bet vārtu gūšanai gan pietrūka.