Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Otrajā mačā Omskā "sausais" zaudējums

Kristaps Zālītis

Otrajā mačā Omskā "sausais" zaudējums
Jaromirs Jāgrs gūst pirmo vārtus. Foto: hawk.ru

Zaudējumu 0:3 (0:1, 0:1, 0:1) KHL izbraukuma spēlē pret Omskas "Avangard" šodien ir piedzīvojuši Rīgas "Dinamo" hokejisti. Lai arī otrajā un trešajā trešdaļā rīdzinieki pretinieku vārtus apdraudēja biežāk kā mājnieki, pārspēt vārtsargu "Dinamo" hokejistiem tā arī neizdevās.

"Avangard" pārsvars - tikai pirmajā periodā

Mača ievadā iniciatīvu uzņēmās "Avangard" hokejisti, vērpjot rīdzinieku vārtu priekšā uzbrukumus un krietni apgrūtinot dzīvi "Dinamo" aizsargiem un vārtsargam Danielam Sperlem. Sestajā minūtē Rīgas klubs palika mazākumā un pavisam nedaudz laika bija nepieciešams "Avangard", lai atklātu spēles rezultātu – pēc komandas biedra metiena pirmais pie atlēkušās ripas bija Jaromirs Jāgrs, kurš to raidīja jau praktiski tukšos vārtos – 0:1.

Drīz vien rīdzinieki atkal palika mazākumā, taču šoreiz spēja savus vārtus nosargāt neieņemtus. Turpinājumā rīdziniekiem nebija pārāk daudz iespēju, bet retie mēģinājumi parasti atdūrās "Avangard" aizsardzības spēlētājos vai vārtsarga veiksmīgajā sniegumā. Trešdaļas vidū laba iespēja bija Dārziņam, taču Džons Greiems bija savā vietā.

Perioda otrajā pusē vairākkārt "Dinamo" ieguva skaitlisko vairākumu, tomēr saspēle bija pārāk neprecīza vai vienkārša, līdz ar to pretinieki visus mūsu nodomus ātri vien atkoda un līdz precīzam metienam aizspēlēties neizdevās.

Otrajā trešdaļā - līdzīga cīņa

"Avangard" bīstamus uzbrukumus turpināja vērpt vēl tikai otrā perioda pašā ievadā, kad vienreiz arī prata raidīt ripu vārtos. Pozicionāla "dinamiešu" kļūda aizsardzībā ļāva Jāgram atdot lielmeistara piespēli, pēc kuras tukšos vārtus ripu atlika raidīt Antonam Kurjanovam - 0:2.

Panākuši divu vārtu pārsvaru, mājinieki pārgāja uz spēli "no otrā numura", ļaujot ripu vairāk kontrolēt viesiem. Mūsējie arī prata izkombinēt labas izdevības, bet ne Bļinova izgājiens viens pret vienu, ne Elisona metieni augļus nedeva. Arī mūsējo spēcīgāko ieroci - skaitlisko vairākumu - likt lietā iespējas tā arī neradās. Tiesnesis laukumā pieļāva itin asu cīņu un perioda vienīgais noraidījums bija par sliktu "Dinamo" - par neaizsprādzētu ķiveres siksniņu un runāšanu 2+10 minūtes nopelnīja Lauris Dārziņš.

Skaisti slidojot vārtus gūt nevar

Spēles izšķirošajā trešdaļā laukumā teritoriālais pārsvars jau bija rīdziniekiem, tomēr par spiedienu uz "Avangard" vārtiem gan runāt var tikai optimisti. "Dinamo" krietni vairāk kontrolēja ripu, bet reālu vārtu gūšanas izdevību bija maz. Divreiz Latvijas klubam radās iespēja mēģināt izmantot skaitlisko vairākumu, bet arī šajos brīžos viesi vairāk uzglūnēja medījumam, kā mēģināja to saķert. Kad pretēji cīņas gaitai "Avangard" ar metienu no zilās līnijas mača 54.minūtē pārspēja nedaudz aizgulējušos Sperli, cīņa par uzvaru bija galā. Lai arī par labāko "Dinamo" sastāvā tika atzīts uzbrucējs (Mets Elisons), spēli mūsu priekšējā līnija noslēdza uz "nulles" - zaudējums 0:3.

KHL. Avangard - Dinamo Rīga 3:0 (1:0, 1:0, 1:0).

5:32 Jāgrs (Rjabkins, Kurjanovs, vair.) 1:0, 20:36 Kurjanovs (Rjzancevs, Rosa) 2:0, 53:42 Bondarevs (Kurjanovs, Jāgrs) 3:0.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:27, pirms 16 gadiem
allen vakar nevienu komentu neuzrakstija pēt tā ka pateica ka būs zāģis 7:1

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:28, pirms 16 gadiem
ivar es gaidu atbildi???

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:29, pirms 16 gadiem
liepaijskij truboleteijnij zavod po imenji ivars77
nenjem ljaunaa,proziit

  +3 [+] [-]

, 2008-10-23 18:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas pēc Tavām domām ir RD nenolikšana-nepārtraukta slavas dziesmu dziedāšana!? Ko es šodien laukumā redzēju par to arī runāju (rakstu)!
Uzbrucējam,kas pie tam skaitās komandas līderis, atzīt par labu statistiskos rādītājus 2+2 piecās spēlēs, atzīt par labiem man mute neveras! Vienīgi viņam par labu runā tas,ka citiem džekiem RD vel švakāk iet!
jau fakts ka uzvaras dēvē par haļavām un zaudējumus par likumsakarīgiem ir komandas nolikšana, un beidz d*rst ka raksti visu ko redzēji, Tu raksti visu slikto ko redzēji, bet nepiemini pozitīvo, lai gan ko gan pozitīvu var atrast komandā kura Tev ir kā zobu sāpes, bet tomēr tur Tevi savā varā likdama naski skatīties spēles, čekot onlainus un būt starp līderiem atstāto komentu ziņā...
Hosa - statistiku var vēlēties labāku, bet rādītājs nav slikts, pat neredzu jēgu to apspriest, ja Tavu sirdi silda tajā raidījumā teiktais lai nu tā būtu, es ne brīdi necerēju ka Hosa katru spēli metīs golus, tik daudz jau nu es ar no hokeja saprotu...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:33, pirms 16 gadiem
Puiši kapāja!Malači!Jāpieliek realizācijā!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:33, pirms 16 gadiem
ivaram zobi spiež

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:34, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: "aklie fani", es daudzās intervijās krievijā esmu gan lasijis gan dzirdējis pamatā pozitīvas atsauksmes par Hosu un RD, iepatikās Tev kā LV hokeja kapraču fanam kāds viedoklis un Tu viņam pieķēries, vismaz līdz šim uzskatiju ka brīžiem esi panaivs bet ne stulbs un neobjektīvs.
Es labāk teikšu,ka esmu subjektīvs,jo būt objektīvam ir stipri grūti,jo neesmu neitrāls savā attieksmē pret RD!
Ja,kas tad nākošās spēles būs ideāls rādītājs RD varējumam:
1.Abas komandas spēlēs neitrālā laukumā;
2.Komandas šosezon vel nav tikušās.
Vienīgi AK Bars ir mazliet spēcīgāka pēc statistikas,bet Lada tas pats RD līmenis vien vajadzētu būt!

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:34, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Vēl viens idiņš, tikai ar trīs septītniekiem.
Nu pat jau tie I D I Ņ I ar tiem septītniiekiem paliek jau bikiņ par daudz - tā vien izskatās, ka tas ir viens un tas pats i 777

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:36, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: ivar es gaidu atbildi???
Ko Tu man jautāj?Nredzēju (būšu palaidis garām) Tavu jautājumu!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:37, pirms 16 gadiem
nu cik reizes omska apdraudēja RD vārtus

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:37, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Es par ko. Atceries to Dinamo, ko mēs skatījām 80-tajos. Varēja zaudēt, bet par ko mēs viņus cienījām? Ja neiet, tad kaut vai tas pats Tits Labins no Igaunijas ieskrienas un ieliek pretinieku bortā, Kramskojs izvicina roķeles, borti čīkst no spēka paņēmieniem...Neviens pretinieks nevar atļauties vizināties ar nolaistu galvu... Protams, tagad noteikumi ir citi, bergāki, bet normālu spēka spēli gan būtu jāpiekopj, cik nu "fizika"atļauj. Protams, bija jau arī tagad pagrūstīšanās Sibīrijā, kas lika domāt, ka pratīsim sapurināties, bet...Nezinu, trūkst dvēseles tai spēlei, vai...
liekas daudziem traucē pieņemt šo komandu jo pārāk asociē ar iepriekšējo RD...un izklausās ka vislaik esam tais laikos pa medaļām situšies, lai gan ja neskaita 88. gada sprādzienu tāda pati viduvējība vien bijām...es šo komandu pieņemu, lai gan sākumā par to ideju nebiju sajūsma, bet komanda ir un tā spēlē cerīgāk nekā vairums prognozēja...ir lietas kas man nepatīk tomēr džeki jāatbalsta

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:40, pirms 16 gadiem
Zēl ka nekita iekshaa,bet tāpat maločiki kapāja riktigi,nekas nakamo spēli vinnesim.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:40, pirms 16 gadiem
tas ir pirmais gads ko jūs vel gribat izspiest no RD

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:40, pirms 16 gadiem
erred rakstīja: Pēc 2spēlēm Omskā = 3:3 --- kas var būt labax?...6:0 vai 5:1? protams ar mūsu resursiem pat šis iznakums ir pozitivs....Protams atradisies vienas rievas fani kuri teiks - vajadzēja močīt Omsku abās spēlēs Omskā...bet tāpēc jau viniem ir tikai viena rieva - zem muguras....
Tie jau vairs nav fani !!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:40, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: jau fakts ka uzvaras dēvē par haļavām un zaudējumus par likumsakarīgiem ir komandas nolikšana, un beidz d*rst ka raksti visu ko redzēji, Tu raksti visu slikto ko redzēji, bet nepiemini pozitīvo, lai gan ko gan pozitīvu var atrast komandā kura Tev ir kā zobu sāpes, bet tomēr tur Tevi savā varā likdama naski skatīties spēles, čekot onlainus un būt starp līderiem atstāto komentu ziņā...
Hosa - statistiku var vēlēties labāku, bet rādītājs nav slikts, pat neredzu jēgu to apspriest, ja Tavu sirdi silda tajā raidījumā teiktais lai nu tā būtu, es ne brīdi necerēju ka Hosa katru spēli metīs golus, tik daudz jau nu es ar no hokeja saprotu...
Slikti esi lasijis manus komentārus! Ir arī pozitīvi komentāri,tiesa ne pārāk daudz!
Runa negāja par to,ka viņam būtu jamet katrā spēlē,bet par to,ka džeks,kas NHL bija galīgi nepamanāms šeit atvērās un darija laukumā ko gribēja! Kā atvērās tā aizvērās! RD faniem atliek cerēt,ka tas viņam īslaicīgi!

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:41, pirms 16 gadiem
Ja gribat, varat man saukt par "aklo fanu", bet nevaru nosaukt nevienu spēli, kura man nepatiktu, kā spēle RD. Vienīgā bija pret Lokomativ 1/3. Pēc tam spēle aizgāja. Viņi cīnās un adod sevi visu. Arī sajā spēle viņi darīja visu, bet pietrūka divas lietas - uzbrukuma noslēgums un veiksmes. Sperlu īsti negribas vainot šajos zaudētajos vārtos, izņemot pēdējos. Rēdlihs, kad dabūja apsējo, pirms tam izdarīja smuku spēka paņēmienu un viņš tiešām tos sāk izmatot ar vien biežāk. Man patīk, jo šādās situācijās var izvest pretspēlētāju no nerviem un šis nesavaldās. Jamāk tikai pašam savaldīties un viņam noraidījums.
P.S. Tās izbraukumu spēles, kuras esmu redzējusi, šīs bija vispilnākās tribīnes Krievijā. Omaskā hokeju mīl.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:42, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu cik reizes omska apdraudēja RD vārtus
Reāli bīstami ne vairāk par desmit reizēm,kaut arī metieni gan pa vārtiem,gan vārtu četrstūrī bija daudz (sk.statistiku)

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:44, pirms 16 gadiem
nu un cik bija dinamo uzmetieni bīstamie

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 18:46, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: liekas daudziem traucē pieņemt šo komandu jo pārāk asociē ar iepriekšējo RD...un izklausās ka vislaik esam tais laikos pa medaļām situšies, lai gan ja neskaita 88. gada sprādzienu tāda pati viduvējība vien bijām...
Šai Tava komentāra daļai es pilnībā piekrītu!
Koziols ar vecā RD nosaukuma pārņemšanu iebrauca auzās!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:50, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Slikti esi lasijis manus komentārus! Ir arī pozitīvi komentāri,tiesa ne pārāk daudz!
Runa negāja par to,ka viņam būtu jamet katrā spēlē,bet par to,ka džeks,kas NHL bija galīgi nepamanāms šeit atvērās un darija laukumā ko gribēja! Kā atvērās tā aizvērās! RD faniem atliek cerēt,ka tas viņam īslaicīgi!
Kur ir kas pozitīvs pie šī raksta? vai stāstīsi ka šī spēle no sākuma līdz galam bija viena bēdu ieleja?
Tātad runa negāja par to ka jāmet katrā spēlē, bet tomēr vārtu negūšanu dažas spēlēs sauc par aizvēršanos? Ja neiemetīs arī Helsinkos tad piekritīšu, pagaidām liekas par agru priecājies.

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:50, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu un cik bija dinamo uzmetieni bīstamie
Tie,kas bija jaiesit bija bīstami pat ļoti,bet piekritīšu Kreipānam,ka mūsējiem ir meistarības par maz,un tāpēc šādi ļoti bīstami momenti paliek nerealizēti!
Kamēr RD leģionāriem spēle gāja no rokas tikmēr viņi šādas izdevības,kas bieži bija pat vel retāk,tekoši realizēja,bet tagad, kad leģionāri nevelk,tad nav,kas bīstamos uzbrukumus noslēdz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-23 18:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Šai Tava komentāra daļai es pilnībā piekrītu!
Koziols ar vecā RD nosaukuma pārņemšanu iebrauca auzās!
Kādā ziņā? Ja komanda sauktos Rīgas "Auseklīti to tāpat salīdzinātu ar veco RD... nekas nemainītos. Tavā gadījumā vispār jocīgi, no iebraucējiem sakomplektēts čekistu RD Tev - patriotam, Helsinkietim86 likās varen labs, mūsu pašu džeku RD gan nē

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:54, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: liekas daudziem traucē pieņemt šo komandu jo pārāk asociē ar iepriekšējo RD...un izklausās ka vislaik esam tais laikos pa medaļām situšies, lai gan ja neskaita 88. gada sprādzienu tāda pati viduvējība vien bijām...es šo komandu pieņemu, lai gan sākumā par to ideju nebiju sajūsma, bet komanda ir un tā spēlē cerīgāk nekā vairums prognozēja...ir lietas kas man nepatīk tomēr džeki jāatbalsta
Iespējams, ka traucē 70, 80-to inerce. Es zinu, kā mūsējie tad spēlēja, jo tas notika manā acu priekšā un, kad varēju, vienmēr biju Spora pilī. Protams, ka tas ne tālu nebija superklubs - tādi bija ACSK, Dinamo M,Spartaks. Mūsējie bija vienā līmenī ar Traktoru, Himik, Torpedo, Kriļja sovetov, bet labāki par Saratovas Kristālu, Salavat Julajev, Automobilistu. Tas bija vēl tad, kas Augstākajā līgā spēlēja 10 komandas. Izklaides iespējas toreiz bija ierobežotākas, līdz ar to hokejs bija topā viennozīmīgi. Bija personības - Balderis, Hatuļevs, Reps, Šostaks...Uz šo vīru spēlēm vien bija vērts iet, jo vienmēr kaut ko izstrādāja, kā Balderis trīs vārtus Tretjakam Maskavā 23. februārī. Viņi bija iemantojuši līdzjutāju cieņu. Redzi, tagadējiem čaļiem tas vēl ir jāizdara, lai mēs ietu uz Hossu kā uz Balderi, ja tos var salīdzināt. Jābūt tam, ko sauc par rozīnīti spēlē. Neredzu es to rozīnīti pagaidām. Bet projektu viennozīmīgi vērtēju pozitīvi, tur pat runas nav.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:54, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kur ir kas pozitīvs pie šī raksta? vai stāstīsi ka šī spēle no sākuma līdz galam bija viena bēdu ieleja?
Tātad runa negāja par to ka jāmet katrā spēlē, bet tomēr vārtu negūšanu dažas spēlēs sauc par aizvēršanos? Ja neiemetīs arī Helsinkos tad piekritīšu, pagaidām liekas par agru priecājies.
Bet es jau nemaz nerakstiju,ka spēle bija bēdu ieleja,jo tā bija gana ātra un saistoša!
Es uzsveru tikai vienu lietu-ka nav,kas uzņemās būt par līderi,kāds tas čempja sākumā bija Hosa un citi leģionāri!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 18:54, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: tas ir pirmais gads ko jūs vel gribat izspiest no RD
Ko gan viņi grib izspiest??? Neko - viņi tak nopelniem bagātie treneri, padod tik šiem komandu un nu tik rullēs visus un visur!!! Nesaprotu, tik gudri, bet ko tie pārgudrie vispār te meklē te, kur mēs no muļku zemes - nezinīši??? Man toč kauns par viņiēm, bet ESMU LEPNS PAR MŪSU KOMANDĀM UN ESMU PRIEKOS GAN NEVEIKSMĒS AR VIŅIEM!!!!!!! Cik tad mums to iedzīvotāju un cik tai pašai Krievijai??? Cik % uāli tad iznāk mums to spēlētāju??? Un visur mēs gribam, lai tik būtu uzvaras un pirmās vietas - stulbā padomju ideoloģija vēl daudzos sēž tajās galvās!!!!
paske12345 - piekrītu TEV !!!

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:56, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Ivar77, kas tu bailes pazaudējis esi, mīsli?
Man sāk māk aizdomas,ka vienam otram mīkstam,slēpjoties aiz nika,ir baigā drosme atvērusies!

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:57, pirms 16 gadiem
visiem tautieshiem,tiem kas pret un tiem kas par.
aizejiet uz tuvaako bodi,sazinieties ar paardeveeju,pasniedziet vinjai paaris naudinjas.pretii sanjemsiet stikla taru ar kristaaldzirdu skidrumu.
ejiet ashi maajaa,ielieciet saldeetavaa uz 30min.njemiet araa,atkorkjeejiet.
panjemam kreisajaa rokaa saldeetavaa atzeseetu glaazi,labajaa rokaa pudeli.ja gadiijumaa saak salt rokas uzvelciet vieglus cimdinjus,kraasa peec izveeles,var izmantot odereetus.vecmaaminjas tamboreetie duurainji neder.tad lejiet uzmaniigi glaazee.pudeli saldeetavaa atpakalj.
un ashi glaazi izraut.shidrums ir aarsteejosh,bet jauzmanaas no blakus efektiem.lietot ar meeru,jo pats tanii gadiijumaa esi sev dakteris un izraksti receptes sev.
lai veicas un garsho.proziit

     [+] [-]

, 2008-10-23 18:57, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: tas ir pirmais gads ko jūs vel gribat izspiest no RD
Ok,tad pastāsti mums,kas varētu izmainīties nākošgad un vel tālākā nākotnē??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:03, pirms 16 gadiem
m211 rakstīja: Ja gribat, varat man saukt par "aklo fanu", bet nevaru nosaukt nevienu spēli, kura man nepatiktu, kā spēle RD. Vienīgā bija pret Lokomativ 1/3. Pēc tam spēle aizgāja. Viņi cīnās un adod sevi visu. Arī sajā spēle viņi darīja visu, bet pietrūka divas lietas - uzbrukuma noslēgums un veiksmes. Sperlu īsti negribas vainot šajos zaudētajos vārtos, izņemot pēdējos. Rēdlihs, kad dabūja apsējo, pirms tam izdarīja smuku spēka paņēmienu un viņš tiešām tos sāk izmatot ar vien biežāk. Man patīk, jo šādās situācijās var izvest pretspēlētāju no nerviem un šis nesavaldās. Jamāk tikai pašam savaldīties un viņam noraidījums.
P.S. Tās izbraukumu spēles, kuras esmu redzējusi, šīs bija vispilnākās tribīnes Krievijā. Omaskā hokeju mīl.
Nekādā ziņā saukt par "Aklo fanu" - tad jau daudzi te tādi, mani ieskaitot!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:03, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Iespējams, ka traucē 70, 80-to inerce. Es zinu, kā mūsējie tad spēlēja, jo tas notika manā acu priekšā un, kad varēju, vienmēr biju Spora pilī. Protams, ka tas ne tālu nebija superklubs - tādi bija ACSK, Dinamo M,Spartaks. Mūsējie bija vienā līmenī ar Traktoru, Himik, Torpedo, Kriļja sovetov, bet labāki par Saratovas Kristālu, Salavat Julajev, Automobilistu. Tas bija vēl tad, kas Augstākajā līgā spēlēja 10 komandas. Izklaides iespējas toreiz bija ierobežotākas, līdz ar to hokejs bija topā viennozīmīgi. Bija personības - Balderis, Hatuļevs, Reps, Šostaks...Uz šo vīru spēlēm vien bija vērts iet, jo vienmēr kaut ko izstrādāja, kā Balderis trīs vārtus Tretjakam Maskavā 23. februārī. Viņi bija iemantojuši līdzjutāju cieņu. Redzi, tagadējiem čaļiem tas vēl ir jāizdara, lai mēs ietu uz Hossu kā uz Balderi, ja tos var salīdzināt. Jābūt tam, ko sauc par rozīnīti spēlē. Neredzu es to rozīnīti pagaidām. Bet projektu viennozīmīgi vērtēju pozitīvi, tur pat runas nav.
es tik ķeru beigu posmu, bet kapēc jau pēc nepilniem 2 mēnešiem gribās lai būtu 70, 80 gadu aura? Tas tak nav iespējams - viņi ir atveduši labu hoķi uz Rīgu un LTV7, pagaidām japapriecājas vismaz par to...man ar nebija rozīnītes, bet pēc spēlē ar Loko es to atradu...pēc 0:3 bija tāda nolemtība, bet džeki uztaisīja pēdējās divas trešdaļas par īstiem hokeja svētkiem, lai arī zaudēja, nez kā pa Tv, bet klātienē sajūtas bija superīgas...

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:05, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kādā ziņā? Ja komanda sauktos Rīgas "Auseklīti to tāpat salīdzinātu ar veco RD... nekas nemainītos. Tavā gadījumā vispār jocīgi, no iebraucējiem sakomplektēts čekistu RD Tev - patriotam, Helsinkietim86 likās varen labs, mūsu pašu džeku RD gan nē
Nu tajā laikā mums vienkārši nebija citu iespēju skatīties savādāku hokeju ar citām komandām! Šobrīd šo iespēju lauciņš ir ļoti paplašinājies!

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet es jau nemaz nerakstiju,ka spēle bija bēdu ieleja,jo tā bija gana ātra un saistoša!
Kur Tu rakstīji ka tā bija ātra un saistoša? Kurā lapā to var atrast?

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: es tik ķeru beigu posmu, bet kapēc jau pēc nepilniem 2 mēnešiem gribās lai būtu 70, 80 gadu aura? Tas tak nav iespējams - viņi ir atveduši labu hoķi uz Rīgu un LTV7, pagaidām japapriecājas vismaz par to...man ar nebija rozīnītes, bet pēc spēlē ar Loko es to atradu...pēc 0:3 bija tāda nolemtība, bet džeki uztaisīja pēdējās divas trešdaļas par īstiem hokeja svētkiem, lai arī zaudēja, nez kā pa Tv, bet klātienē sajūtas bija superīgas...
O.K.,lai veicas Tev un mūsu RD, es sāku skatīties UEFA Acsk - Deportivo. Čau