Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš vienojies ar Maskavas "Dynamo" par divu gadu līgumu

Daugaviņš vienojies ar Maskavas "Dynamo" par divu gadu līgumu
Kaspars Daugaviņš
Foto: gshc.ch

Latvijas izlases uzbrucējs Kaspars Daugaviņš (25) vienojies ar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubu Maskavas "Dynamo" par kontraktu uz divām sezonām, šodien vēsta Krievijas galvaspilsētas vienības mājas lapa.

"Tikko pret drafta izvēli aizmainījām uz "Dynamo" tiesības uz uzbrucēju Kasparu Daugaviņu, kurš, iespējams, nākamo sezonu aizvadīs šajā KHL klubā, šodien Rīgas kluba mājaslapā atklāj "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs. Savukārt tikmēr Maskavas "Dynamo" mājas lapā šodien parādījusies informācija, ka ar spēlētāju jau panākta vienošanās par kontraktu uz divām sezonām.

2009.gada KHL drafta otrajā kārtā ar kopējo 35. numuru Kasparu Daugaviņu izvēlējās Ņizņijnovgorodas "Torpedo", bet vēlāk vēlāk tiesības uz Daugaviņu ieguva Rīgas "Dinamo". 2012-2014 sezonas lokauta laikā uzbrucējs rīdzinieku sastāvā paspēja aizvadīt 35 spēles, kopumā izceļoties ar 14 (5+9) punktiem. Savukārt šo sezonu viņš ļoti veiksmīgi aizvadīja Šveices spēcīgākās līgas (NLA) klubā "Geneve-Servette", kur regulārajā sezona guva 44 (18+26) punktus, kļūstot par turnīra ceturto rezultatīvāko spēlētāju, kā arī tiekot atzīts par marta labāko spēlētāju Eiropā. Izslēgšanas spēlēs, kur Kaspara pārstāvētā komanda tika līdz pusfinālam, atzīstot nākamo čempionu Cīrihes "Lions" pārākumu, Daugaviņš atzīmējās ar 13 (5+8) punktiem 12 spēlēs.

Pievienoties Maskavas "Dynamo" komandai, Daugaviņš kļūs jau par otro latviešu spēlētāju divkārtējo Gagarina ieguvēju rindās. Kā zināms, aizvadītajā sezonā Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētajā vienībā visai veiksmīgi spēlēja vēl viens Latvijas izlases spēlētājs - Mārtiņš Karsums.

Izmantotie resursi:
Хоккейный клуб «Динамо» (Москва)...
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

  +9 [+] [-]

, 2014-04-23 17:42, pirms 11 gadiem
tad, no cik gadu vecuma kjuust par briivo agjentu? vai tad normaalaas liigaas arii ir shaadi noteikumi?

     [+] [-]

, 2014-04-23 17:45, pirms 11 gadiem
Tajā pašā saitā raksta, ka Daugaviņam esot 2 gadu līgums ar Maskavas " Dinamo".

     [+] [-]

, 2014-04-23 17:48, pirms 11 gadiem
Dinamo mājas lapā tas pats.

     [+] [-]

, 2014-04-23 17:49, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2014-04-23 17:49, pirms 11 gadiem
seja12387 rakstīja: tad, no cik gadu vecuma kjuust par briivo agjentu? vai tad normaalaas liigaas arii ir shaadi noteikumi?
Spēlētājs kļūst par neierobežoto brīvo āģentu no 28 gadu vecuma, protams ja nav līgums ar kādu klubu, šādā gadijumā spēlētājs kļūst par ierobežoto brīvo āģentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2014-04-23 18:03, pirms 11 gadiem
Atdot pret drafta izvēlēm šajā līgā nozīmē atdot pret neko. Ko tad RD paņems? Kadrus no HKR, kuri nevienam citam nav vajadzīgi, lol.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:04, pirms 11 gadiem
No sirds apsveicu! Teicams kāpums pa profesionālā sporta kāpnēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2014-04-23 18:05, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Atdot pret drafta izvēlēm šajā līgā nozīmē atdot pret neko. Ko tad RD paņems? Kadrus no HKR, kuri nevienam citam nav vajadzīgi, lol.
Nauda, vnk saka ,ka drafta izvēle

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:05, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Jau menesi atpakal Sportbox.ru bija raksts ka M Dynamo būs vel viens Latvijas izlases spēlētājs - lūk kā

Malacis Kaspars - paņēma zīli (miljonu līgumu) rokā.. pareiza izvēle, nevis braukt uz NHL un riskēt pazaudēt to reputāciju kas šosezon ir izveidota Eiropā + paņēma karjeras lielāko līgumu
Izrāvi vārdus no mutes. Lai Kasparam veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:07, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Vecumam tur loma maza, ja vecaaki atjauj tad driikst..., bet jaa galveno lomu spelee vecums!
Tak pārlasi kaut reizi to sviestu ko tu te raksti

 +12 [+] [-]

, 2014-04-23 18:07, pirms 11 gadiem
Rekā, KHL nācās maksāt miljonu, lai Daugaviņš pamestu augstāku līmeni Šveicē.

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:07, pirms 11 gadiem
Krievi gan ar info precizitāti neiespringst
В прошлом сезоне форвард выступал за швейцарский клуб «Женева-Серветт». В 43 играх набрал 42 очка (17+25).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:09, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Tas ir atkal solis uz leju Daugavina karjeraa.
Bija jau:
NHL -> NLA, tagad diemzel atkal uz leju: NLA -> Kolhozene

Jebkurs saprot ka NLA ir kvalitativaka un augstak vertejama un nopietnaka liga neka Kolhozene, novelesim Daugavinam ar laiku pakapties atpakal uz NLA

No NLA butu realakas iespejas tikt atpakal uz NHL.
Bet nauda, viņš pievienojas sportistu miljonāru sarakstam. Gan jau zem 1.5 miljoniem ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: knaible
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ernijzz

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:12, pirms 11 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Kur tad paliek izlases bāzes klubs kā te verkšķēja zaebis
Ja tev ir tāda nauda, tad noziedo DR, lai paņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:12, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Tas ir atkal solis uz leju Daugavina karjeraa.
Bija jau:
NHL -> NLA, tagad diemzel atkal uz leju: NLA -> Kolhozene

Jebkurs saprot ka NLA ir kvalitativaka un augstak vertejama un nopietnaka liga neka Kolhozene, novelesim Daugavinam ar laiku pakapties atpakal uz NLA

No NLA butu realakas iespejas tikt atpakal uz NHL.
Ir jau tā , kā tu saki, bet Šveicē ar milijoniem nemētājas.Kas tev žēl, ka Kaspars mazliet nopelnīs ģimenei naudiņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:14, pirms 11 gadiem
par cik si loti laba sezona vinam, domaju, ka looooti labu piki maskava samaksaas, jo gan jau sis nebija vienigais piedavajums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 18:15, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Tad jau sanāk, ka mūsu atseviķi mēdiji tikai dullina cilvēkiem galvas ar ''ļauno'' krieviju. Sportisti mierīgi paraksta lielus līgumus un tur spēlēs.
Jā, zviedri par to vien sapņo kā varētu uzspēlēt Kolhozā kaut kādā čuhņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 18:18, pirms 11 gadiem
Nu žēl, ka kolhozā paliks ,tomēr tā cerēju ka uz Bufallo ...!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:25, pirms 11 gadiem
Robijs Huds rakstīja: nav runa par DR, puišel

Zaebis pirms mēneša ar putām uz lūpām rakstīja, ka Maskavas Dynamo kļūs par Krievijas bāzes klubu, diemžēl līguma noslēgšana ar leģionāru neliecina, ka tiks veidots izlases bāzes klubs
Spaisu kurī? Kāds bāzes klubs? Ja tādu izveidotu, budžetam būtu jābūt vienkārši astronomiskam

  +6 [+] [-]

, 2014-04-23 18:25, pirms 11 gadiem
Nu varēja jau iet uz savu sapni - NHL. Bija riktīgs cīnītājs, būtu arī labākā līmenī spēlējis, alga jau ar nebutu pus miljons, visticamāk ka to miljonu gadā arī iedotu. Pielicis spēlē jau šogad ar bija ļoti daudz. Kaut kā nedaudz žēl! Vēderā tāda neliela vilšanās, ka necīnijās, bet aizgāja pēc lielā naudas maisa uz to zemo līmeni - Krieviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-04-23 18:28, pirms 11 gadiem
Vienozīmīgi, ka tas ir kritiens atpakal.
NHL butu labak braucis spēlēt!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:30, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Daugaviņs ir neierebežoti brīvai aģents, jo DR viņam līgumu nepiedavāja pagarināt un zaudēja visas tiesības uz viņu. Vai ir kāds cits info pieejams?
Sējējs domā tāpat tiesības par Daugaviņu atdeva Maskavas Dinamo?
Vai domā, ka Sējējs viņš vienkārsi tupa tirš?

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:30, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Ta jau galigi garam ,ka parceljas uz okupantu valsts "sirdi"
Vai tad uz Vašingtonu aizgāja?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:30, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Par algu runajot - kur ir oficiala informacija par to ka Daugavinam miljonu maksas? No kurienes taa summa ir izrauta?
Es ar domāju, ka miljons viņam sezonā nebūs.
Tas, ka Puče vakar tādu frāzi izmeta, nenozime, ka ta ir taisnība.
Šaubos ka Puče ir redzējis Daugaviņa līgumu.

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:31, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vienozīmīgi, ka tas ir kritiens atpakal.
NHL butu labak braucis spēlēt!
Kurš viņu tur ņemtu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:32, pirms 11 gadiem
nu tad viss skaidrs, tedis pie sevis grib kuldu, bet daugaviņš acīmredzot savu nhl sapni jau izsapņojis.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:32, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: KolhozaAnsis, 18:26, pirms dažām sekundēm

nezinu kuru kolhoza ligu tu doma, ja latvijas kolhoza ligu tad ta patiesam kotejas zemak neka sveices. bet eiropa pati specigaka liga ir khl un tas ir fakts ko atzist jebkurs hokejists un hokeja specialists. kaut kads lasara no venspils ka tu iespejams doma savadak bet tu jau nesi ne hokejists ne hokeja specialists bet parasts sc pokemins
Un kas Tu pats esi?
KHL noteikti nav spēcīgākā līga eiropā, KHL var likt tikai naudu galdā, bet neko vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:33, pirms 11 gadiem
Iemainīt tualeti pret hokeja ''kūrortu''? Nauda spēlē savus ritmus. Nu neko, veiksmi!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:33, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kurš viņu tur ņemtu ?
Ticu, ka kāds ņemtu.
Katrā ziņā labāk pameigināt vēlreiz, un tad redz vai nu ir, vai nu nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 18:34, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: aksels82inbox.lv, 18:28, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt

uz khl parvacas ari nhl superzvaigznes ka kovalcuks tapec logiski ka ari dogs grib uz pasaule specigako ligu khl
Ak, tad tagad pasaulē jau?
Citats no tava iepriekseja komenta : "bet eiropa pati specigaka liga ir khl un tas ir fakts".
Značit Tu ej pretrunā ar sevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:35, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu ko viņs varēja atdot, ja viņam pec reglamenta neka nepieder
Protams, ja viņs šo ir paveicis realitate, tad cepuri nost - Ostaps Benders
1. Хоккеист приобретает статус «Неограниченно свободный агент» в следующих слу-
чаях:
1) если Хоккеист достиг возраста 29 лет (по году рождения) и срок действия его
Контракта истек 30 апреля;
2) если Хоккеисту не исполнилось 29 лет (по году рождения), срок действия его
Контракта истек 30 апреля, и он не получил квалификационного предложения
от своего прежнего Клуба в срок до 30 апреля;
3) если Контракт Хоккеиста с предыдущим Клубом был расторгнут по соглашению
сторон либо по инициативе Клуба (кроме расторжения Контракта по инициативе
Клуба по основаниям, которые относятся к дисциплинарным взысканиям);
4) если Хоккеист достиг возраста 28 лет (по году рождения), срок действия его
Контракта истек 30 апреля и он отыграл в Чемпионатах КХЛ 100 матчей (по
состоянию на 30 апреля 2012 г.), 150 матчей (по состоянию на 30 апреля 2013 г.),
200 матчей (по состоянию на 30 апреля 2014 г.) – для полевых Игроков; 75 матчей
(по состоянию на 30 апреля 2012 г.), 125 матчей (по состоянию на 30 апреля
2013 г.), 175 матчей (по состоянию на 30 апреля 2014 г.) – для вратарей.
2. Хоккеист, получив статус «НСА», имеет право вести переговоры о своем трудоу-
стройстве с любым Клубом. Его прежний Клуб теряет приоритетное право на за-
ключение нового Контракта.
ko man postē KHL reglamentu? esmu lasījis un zinu...kā tu zini, ka viņam nav piedāvāts kvalifikācijas līgums u.t.t.

te paša Sējēja vārdi, ne jau es to izdomāju:
"Piemēram, tikko pret drafta izvēli aizmainījām uz Maskavas DINAMO tiesības uz uzbrucēju Kasparu Daugaviņu, kurš iespējams nākamo sezonu aizvadīs šajā KHL klubā. "

Sējējs: panāktas vienošanās ar Reķi un...

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:36, pirms 11 gadiem
Daugaviņš malacis. Gan uzspēlēs augstākā līmeni, gan kolhozu noslauks. Tas arī jāsteidz darīt, nevar zināt cik ilgi tie prieki vēl būs. NHL tāpat nebūtu jegas sisties pa ceturto maiņu. Galu galā, Daugaviņš jau veterāns, jāsāk domat arī par naudas krāšanu pensijai. Redzēs kā KHL oligarhā veiksies NHL rezervistam. Nebrīnīšos, ja būs top 5 punktos komandā.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:36, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Tak beidz te trollot un hu*nu dziit, pasam neapnik?
Beidz, viņš tak vienā dienā muldēja, ka Mozjakins esot labākais hokejists pasaulē. Tā pārsmējos, tas "labākais" hokejists 2012 gada PČ izskatijās wnk briesmīgi, un to "labāko" hokejistu pat Bils uz OS nepaņēma.

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:36, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Par algu runajot - kur ir oficiala informacija par to ka Daugavinam miljonu maksas? No kurienes taa summa ir izrauta?
Es domaju ka ne mazāk kā 3 miljoni, jo, kā jau minēju, manuprāt, NHL nemaksātu mazāk kā miljonu, ja ne pat 1,5 miljonus par sezonu, bet lai Daugaviņs iemainītu NHL pret Krievijas čuhņu, kā minimums 3 miljoni par sezonu. Manuprat, nevajadzēja viņam tā steigties ar to Krieviju, visticamāk ka pēc tiem 2 gadiem NHL viņs vairs nebūs vajadzīgs. Tiešām zēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 18:37, pirms 11 gadiem
Rugiks rakstīja: Es domaju ka ne mazāk kā 3 miljoni, jo, kā jau minēju, manuprāt, NHL nemaksātu mazāk kā miljonu, ja ne pat 1,5 miljonus par sezonu, bet lai Daugaviņs iemainītu NHL pret Krievijas čuhņu, kā minimums 3 miljoni par sezonu. Manuprat, nevajadzēja viņam tā steigties ar to Krieviju, visticamāk ka pēc tiem 2 gadiem NHL viņs vairs nebūs vajadzīgs. Tiešām zēl!
NHL viņam dotu minimālo un nevairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 18:38, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Jebkurs hokejists?
Ludzu iekopee linku kur piem. Sandis Ozolins ko tadu butu teicis?
Pat Malkins pirms paris gadiem KHL smagi kritizeja.
Teica, ka te hokejs esot galīgi lēns.

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:43, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kā viņam var būt piedavats līgums, ja viņs septembrī slidinājās ar Kurbadu!!!??
Es jau Tev neko neparmetu, bet saku, ka šo jautājumu jau 2 nedēļas atpakaļ izķidajam un nav vairs verts dzisinat mēli.
elementāri:
KHL jāpiedāvā līdz 30.aprīlim...tad Daugava kapāja Bruins un sapņoja par Stenliju un daudzu gadu un miljonu līgumu ar Meku un atteicās no Rīgas mazā kvalifikācijas piedāvājuma...jūlijā jau spēlētājs tik Kurbadam bija vajadzīgs!
tā es to redzu, ka tiesības saglabājās uz Daugaviņu...
nedomāju, ka Dinamo Maskava ir tādi auni un atdeva draftu par tukšu gaisu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:47, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Jebkurs hokejists?
Ludzu iekopee linku kur piem. Sandis Ozolins ko tadu butu teicis?
Tu to klaunu ņem galvā? Tam tak pilns rublis nav..

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 18:47, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Atlant speletaji kops decembra algas neesot sanemusi.
Spartaks un Amurs speletajiem milzu summas parada.
Un katru sezonu vairaki sadi gadijumi!


Nesen gandriz CSKA bankroteja, Putins palidzeja, bet kur garantija ka Maskavas Dinamo palidzes, ja nu kas?

Nekads joks, bet ikdienas realitaate Kolhoza hokeja liigaa ka speletaji algas nesanem!
Tu maz zini, kas ir Maskavas Dinamo saimnieks / saimnieki un kā intereses pārstāv? Tā kā nerunā muļķības. Salīdzināji ar "Atlant"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 18:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nedomāju, ka Dinamo Maskava ir tādi auni un atdeva draftu par tukšu gaisu...
Drafts varētu būt mazākais, ko viņi atdeva, tantes pieturā runā par visādiem koferiem virzienā uz Rīgu...

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 18:53, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tu maz zini, kas ir Maskavas Dinamo saimnieks / saimnieki un kā intereses pārstāv? Tā kā nerunā muļķības. Salīdzināji ar "Atlant"...
Maskavas Dynamo saimnieks ir Rotenbergs, kas iekļauts Rietumu sarakstos par sankcijām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:54, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: aksels82inbox.lv, 18:32, pirms 1 minūtes

to atzist jebkurs hokejists kurs ir uzspelejis khl, ka ta ir specigaka liga, iespejams pat pasaule
riktīga stipra, somu pašvakā izlase olimpiādē izmazgāja halles grīdu ar Krievijas izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 18:55, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Drafts varētu būt mazākais, ko viņi atdeva, tantes pieturā runā par visādiem koferiem virzienā uz Rīgu...
man zinoši cilvēki, kas strādājuši KHL komandās ne tikai Rīgā,arī stāsta, ka naudas koferis ir nerakstīts likums visos darījumos starp klubiem...

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:55, pirms 11 gadiem
Nākamsezon būs vienā maiņā ar Karsumu, tik pa vidu kaut ko jēdzīgu derētu ielikt.

     [+] [-]

, 2014-04-23 18:57, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: tas ir variants, bet tapec jau nevajag kluset, kad tas tiek apspriests.
Tagad man japeta pa jaunu vai sis variants iet cauri.
kā lai es zinu ko tu ar ko apspried
vienkārši nejauši trāpīju uz tavu apgalvojumu, ka Sējējs atdevis to kas viņam nepieder...
un Maskavas Dinamo ir pilnīgi lohi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 19:02, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: Paraleela_linija

somijas izlasei tani spele bija vairak speletaju no khl neka krievijas izlasei. logiski ka somi izmazgaja krievu nhlliesus. turklat somi ta kartigi piesmeja ari jenku nhliesus 5-0, tikai muzsena psihalgisa barjera pret zviedriem viniem liedza dabuszeltu
turpini sapņot, tava KHL izlase vispār nākamjā kārtā netiktu.

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:05, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nākamsezon būs vienā maiņā ar Karsumu, tik pa vidu kaut ko jēdzīgu derētu ielikt.
Spruktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:07, pirms 11 gadiem
NO ŠVEICES KOMFORTA UZ KOLHOZU! Biju par viņu labākās domās.
Kāds tad cipars tika piedāvāts, ka šis tik ātri aizmirsa savu vienīgo sapni - NHL??? Nu tagad toč NHL vairs no kolhoza atpakaļ netikt. Paņems tos miljonus, ko pēc tam?
Ps. Dinamo arī auni, atdod Maskavai tiesības uz Kasparu par fakin drafta izvēli??? Piķi nevarēja normālu pieprasīt? Tad čīkst, ka nav naudas labu spēlētāju iegādei!
Karsumu arī aizlaida uz Maskavu par tādu pašu ciparu kādu viņš Rīgā saņēma. Menedžeris tādā gadījumā ar galvu vispār domā?

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:11, pirms 11 gadiem
esmu vīlies

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:14, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: esmu vīlies
piekrītu. Gribējās vēl šo redzēt uz nhl ledus. viņš ņem un uz kolhozu aiziet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:16, pirms 11 gadiem
Žēl,ka Kaspars pārcēlās uz KHL,tas ir drošs solis uz leju karjerā NLA līmenis ir augstāks,bet nu KHL vairāk maksā.Tas jau ir Kaspara ziņā,tā ir viņa dzīve,dara ko vēlas,bet personiski domāju labāk būtu palicis NLA.Tad arī būtu ļoti tuvu NHL līgumam.

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:17, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Kāda jēga atbalstīt Rīgas Dinamo, ja nejēdz nopirkt labus spēlētājus?
Sējējs ar MD budžetu Rīgu līdz Gagarina kausam aizvestu, varbūt pat sasniegtu NLA, SM vai SHL līgu līmeni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:22, pirms 11 gadiem
Nu ko,vel viens miljonārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:23, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Jau menesi atpakal Sportbox.ru bija raksts ka M Dynamo būs vel viens Latvijas izlases spēlētājs - lūk kā

Malacis Kaspars - paņēma zīli (miljonu līgumu) rokā.. pareiza izvēle, nevis braukt uz NHL un riskēt pazaudēt to reputāciju kas šosezon ir izveidota Eiropā + paņēma karjeras lielāko līgumu
vinam jau miljonu neviens nemaksas ja nu vienigi rubļos ,
tad jau redzes , vai pavilks KHL līmeni

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:24, pirms 11 gadiem
varēja pie reizes vēl jučeru paņemt, lai būtu kā 3 musketieri

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:24, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ta sanak
neiet cauri tas tavs variants - izpetīju. Ja arī viņam iedeva to kvalifikācijas līgumu, tad vasara vajadzeja noslegt kontraktu, aizmainīt uz citu klubu. Ta kā kontrakts netika noslegts tad vēl Daugaviņam patvaļīgi vajadzeja noslegt līgumu ar kādu klubu, tad DR varēja iesniegt KHL prasību lai visas tiesības tiktu saglabatas uz viņu. tomer visu maisa apstāklis, ka septembrī viņs ne ar vienu nebija nekādus kontraktus noslēdzis, patvaļīgi pametis klubu, jo vienkārsi no DR nebija intereses un tada gadījumā viņs kļūst par NBA.
tak beidz filozofēt un tuftu dzīt...pētītājs atradies!
ne visu herņu izliek presē ko aģents dara, jo pasi spēlētaji jau reti piedalās šajās spēlītēs...
Kulda ar septembrī nebija noslēdzis līgumu ar Jets un slidinājās ar Kurbadu... tiesības taču saglabājās...
tāpēc tas arī ir kvalifikācijas līgums lai saglabātu tiesības...tak, nav obligāti jāslēdz līgums...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:27, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Visi lielie muldetaji saka NLA limenis augstaks lai gan pasi nevienu speli pat nav redzejusi. Nekas tur augstaks nav, ja nu vienigi kalni siem augstaki

Kaa piemeru varesim mineet sezonas beigas dogmena status KHL pret NLA
esmu redzējis daudz NLA spēļu, hokejs ir ātrāks, tuvāks NHL, līmeni salīdzināt grūti.
lol, veci, salīdzini spēlētāju motivāciju, spēlējot lejasgala KHL klubā ar apziņu, ka biedzoties lokautam, nebūs problēmu atgriezties NHL (Dinamo) ar spēlēšanu nepārtraukti sevi pierādot ar iespēju atgriezties NHL (Servette).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:36, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: NO ŠVEICES KOMFORTA UZ KOLHOZU! Biju par viņu labākās domās.
Kāds tad cipars tika piedāvāts, ka šis tik ātri aizmirsa savu vienīgo sapni - NHL??? Nu tagad toč NHL vairs no kolhoza atpakaļ netikt. Paņems tos miljonus, ko pēc tam?
Ps. Dinamo arī auni, atdod Maskavai tiesības uz Kasparu par fakin drafta izvēli??? Piķi nevarēja normālu pieprasīt? Tad čīkst, ka nav naudas labu spēlētāju iegādei!
Karsumu arī aizlaida uz Maskavu par tādu pašu ciparu kādu viņš Rīgā saņēma. Menedžeris tādā gadījumā ar galvu vispār domā?
Par Kasparu viss ir vienkārši! Maskava piedāvāja lielāku ciparu nekā Servette un, plus vēl Daugaviņam rodas iespēja parādīt sevi KHL! Par NHL runājot, tad tur viņam būtu grūti, ko pierāda viņa daudz maz pilnvērtīgā sezona Otavā, 65 spēlēs tikai 11 punkti! Tiešām nezinu vai Kaspars ir gatavs, šobrīd vēlreiz kapāties NHL 3, 4 maiņā, ar cerību uz divām top maiņām! Kā nekā viņam šobrīd jau ir 25 gadi un gribi vai negribi jāsāk jau palēnām domāt par materiālām lietām nevis ieciklēties uz ideāliem par sapņu sasniegšanu NHL! Lai viņam viss izdodas Maskavas Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-04-23 19:45, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Daugaviņam? Nešaubies - Daugaviņs parakstot līgumu sezonā stabili penīs pāri pa miljonu $!

Bet te cilvēki nesaprot ka šī ir lieliska iespeja sportistam nopelnīt un otra tāda iespēja karjerā var nebūt!

Nesaprotu kapec piemeram tie kas pāmet Daugaviņam viņa izvēli kapēc viņi paši neiet teiksim strādāt par par minimālo algu un pildīt kkāda 6tā darbinieka pienākumus??

Kapēc Daugaviņam jābrauc uz NHL kur viņu jau vienreiz nožļembāja kā Orbit košļeni un pēc tam izspļāva atkritumos!?!

Skaidrs ka lielu lomu nospēlēja atalgojums ko deva M Dynamo! Saku velreiz - NHL viņš tādu naudu nepelnīs NEKAD!

+ Maskavā pretim ir Vītoliņš, Karsums, Znaroks! Un no Pučes varēja noprast ka Znaroks ļooti gribējis Kasparu redzēt Dynamo kreklā!
nauda nauda nauda.
bet kādi apstākļi, tā pati medicīna, vēl pāris gadus atpakaļ vienā KHL spēlē savainoto no laukuma nonesa nost deķī (!) nevis uz nestuvēm, traumas kaut kā neārstējās, lidmašīnas lūst, viesnīcās prusaki...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 19:50, pirms 11 gadiem
Muļķīgāku lēmumu manā izpratnē vairs nevarētu pieņemt. Mjā, ja man būtu jāizvēlas vai strādāt savā profesijā Šveicē, vai Krievijā, bet par lielākām naudiņām, tad viennozīmīgi izvēlētos Šveici ar sakārtotu un skaistu vidi un normālām cilvēciskām attiecībām. Nevis pieļaut, ka mani dr...ž visādi milicijas puspilkveži un braukalēt pa visādām Čeļabinskām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:56, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tu KHL reglamentu sauc par tuftu!? Varbūt, varbūt.....................vot, ja viņs būtu slidinajies kaut kur Otava,Zenēva tad ta varetu teikt, ka "mes nezinam ko tur aģents sasledzis", bet šeit skaidri un gaiši zinam, ka Daugaviņs pats teica, ka intereses no Dinamo, kāda cita KHL kluba nav bijušas. Tad jau tagad arī Lipsbergs atbrauks no WHL un dinamska ar viņu neslegs līgumu, nevajag, netiek sastāva un tik tur tiesības
Kulda arī ir NBA
beidz taču vienreiz demagoģēt...tu esi diezgan tālu no reālās situācijas kas darās spēlētāju tirgū cik var saprast...
p.s. Kulda ir ierobežoti brīvais aģents NHL un uz viņu tiesības pieder Jets!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 19:57, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: nauda nauda nauda.
bet kādi apstākļi, tā pati medicīna, vēl pāris gadus atpakaļ vienā KHL spēlē savainoto no laukuma nonesa nost deķī (!) nevis uz nestuvēm, traumas kaut kā neārstējās, lidmašīnas lūst, viesnīcās prusaki...
Nauda nauda nauda...

NHL minimālā ir apmēram 500 000, 600 000 $ mīnus vēl nodokļi! Izrēķini pats cik tur beigās sanāk! Protams eksistē vēl bonusu sistēma utt., bet tas tomēr nav tas pats, kas KHL ļimons uz galda(tas būtu tas mazākais Kaspara gadījumā), kā arī nodokļi zemāki! Par tādu piķi var paciest arī prusakus Novokuzņeckā!

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 19:58, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Ko tur paraadiit
Jaabrauc un jaasavaac tikai tie smirdiigie miljoni
Tikai tāds nieks, ka pēc visām esošām un vēl iespējamām sankcijām, krītošo rubli un krievu gatavošanas krīzei viņš varētu to algu arī nesaņemt. Tur jābūt galvu saspiedušam, lai no Šveices pārietu uz Krieviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:02, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Daugaviņam? Nešaubies - Daugaviņs parakstot līgumu sezonā stabili penīs pāri pa miljonu $!
Nesaprotu kapec piemeram tie kas pāmet Daugaviņam viņa izvēli kapēc viņi paši neiet teiksim strādāt par par minimālo algu un pildīt kkāda 6tā darbinieka pienākumus??
Cilvēciņ, te puse rakstītāju savām rokā vēl pusdienas nav nopelnījuši, bet sēž vacākiem uz kakla Neņem to lietu tik nopietni.

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:04, pirms 11 gadiem
Kad pie iepriekšējā raksta ierakstīju komentāru, ka parakstījis līgumu ar Maskavu, tad man salika mīnusus Ziņa laikam skaitās patiesa, kad to ieliek SC

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:06, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Nauda nauda nauda...

NHL minimālā ir apmēram 500 000, 600 000 $ mīnus vēl nodokļi! Izrēķini pats cik tur beigās sanāk! Protams eksistē vēl bonusu sistēma utt., bet tas tomēr nav tas pats, kas KHL ļimons uz galda(tas būtu tas mazākais Kaspara gadījumā), kā arī nodokļi zemāki! Par tādu piķi var paciest arī prusakus Novokuzņeckā!
Nav jau zvanīts, ka NHL kāds tagad piedāvā viņam vienvirziena līgumu...tur vēl tirgi tik sāksies...
tāpat nav izslēgts, ka jūlijā viņš aizbrauc uz NHL, jo pagaidām līgums jau nav parakstīts, bet tikai vienošanās...
kā saka, ja NHL neko nepiedāvās līdz jūlijam paņemšu šo...nodrošinājies jau laikus, lai nesanāk kā pagājušo vasaru, ka septembrī bez līguma sēdēja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 20:07, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Muļķīgāku lēmumu manā izpratnē vairs nevarētu pieņemt. Mjā, ja man būtu jāizvēlas vai strādāt savā profesijā Šveicē, vai Krievijā, bet par lielākām naudiņām, tad viennozīmīgi izvēlētos Šveici ar sakārtotu un skaistu vidi un normālām cilvēciskām attiecībām. Nevis pieļaut, ka mani dr...ž visādi milicijas puspilkveži un braukalēt pa visādām Čeļabinskām.
Kāpēc muļķīgs lēmums?
Katram savā profesijā ir jācenšās nopelnit pēc iespējas vairāk naudiņas! Ja Maskava viņam piedāvā labu piķi, tad būtu grēks to neizmantot! Un visas tās runas, ka šveicē ir smuki utt., Jautājums tāds, kas Kasparam liedz atgriezties Šveicē ar labu naudiņu un labu statistiku kabatā pēc 2 gadiem?

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:10, pirms 11 gadiem
Es gribētu redzēt Daugaviņu NHL Buffalo rindās kopā ar Girgensonu un Nolanu, bet arī Maskavā nebūs slikti, arī Karsums bija viņa maiņas biedrs olimpjādē (tpt kā Karsums) un arī Znaroks viņu trenēja valsts izlasē.
Novēlu veiksmi un ceru ka pieredze tur viņam nāks tikai par labu!

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:10, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Jautājums tāds, kas Kasparam liedz atgriezties Šveicē ar labu naudiņu un labu statistiku kabatā pēc 2 gadiem?
Tad viņam jau jābūt NHL komandā.

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:11, pirms 11 gadiem
trexa rakstīja: Daugava ir malacis ka uzmeta NHL un NLA. Visi spēlētāji labāk izvēlas KHL ja ir tāda iespēja. Ceru ka viņam tur veiksies.
tikai tie kas izkrituši cauri amerikas līgām

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:12, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Nav jau zvanīts, ka NHL kāds tagad piedāvā viņam vienvirziena līgumu...tur vēl tirgi tik sāksies...
tāpat nav izslēgts, ka jūlijā viņš aizbrauc uz NHL, jo pagaidām līgums jau nav parakstīts, bet tikai vienošanās...
kā saka, ja NHL neko nepiedāvās līdz jūlijam paņemšu šo...nodrošinājies jau laikus, lai nesanāk kā pagājušo vasaru, ka septembrī bez līguma sēdēja
Nu, te paklīda runas, ka Nolans šamo uz Bufalo ņemšot! Ņemot vērā tādu opciju, domāju, ka vienvirznieku viņš dabūtu par manis minētajām naudiņām! Nedomāju ka kāds cits NHL klubs viņu gribētu pie sevis ar one way līgumu!

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:12, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Nu, te paklīda runas, ka Nolans šamo uz Bufalo ņemšot! Ņemot vērā tādu opciju, domāju, ka vienvirznieku viņš dabūtu par manis minētajām naudiņām! Nedomāju ka kāds cits NHL klubs viņu gribētu pie sevis ar one way līgumu!
te jau baigi visi sacerējās

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:14, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Kāpēc muļķīgs lēmums?
Katram savā profesijā ir jācenšās nopelnit pēc iespējas vairāk naudiņas! Ja Maskava viņam piedāvā labu piķi, tad būtu grēks to neizmantot! Un visas tās runas, ka šveicē ir smuki utt., Jautājums tāds, kas Kasparam liedz atgriezties Šveicē ar labu naudiņu un labu statistiku kabatā pēc 2 gadiem?

Katrā profesijā vispirms ir saglabāt personisko integritāti un nepārdoties. Esmu ārsts, kurš katru otro vīkendu bez pamatdarba Latvijā pavada taisot anestēzijas dažādās zviedru slimnīcās. Ja man to piedāvātu darīt to visādās muhosranskās (esmu to darījis), pat par milzu naudu, tad atteiktos. Pirmkārt, tāpēc, ka nevēlos atrasties tajā vidē un vēl tāpēc, ka atļaušos apgalvot, ka pašreizēā situācijā krievijā pēc pusgada algas var arī neizmaksāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:21, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Nu, te paklīda runas, ka Nolans šamo uz Bufalo ņemšot! Ņemot vērā tādu opciju, domāju, ka vienvirznieku viņš dabūtu par manis minētajām naudiņām! Nedomāju ka kāds cits NHL klubs viņu gribētu pie sevis ar one way līgumu!
tagad viņam ir spēcīgs arguments KHL piedāvā tik, ja gribat mani tad tik, ja nē, tad čau...
p.s. labs gadījums bija Dinamo Rīga vienošanās ar Henrik Karlsson, lai izsistu līgumu no NHL...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:22, pirms 11 gadiem
Atbilde xZ

Nav īpaši korekti salīdzināt hokejista profesju ar ārsta! Profesionālam hokejistam darba stāžs(sauksim to tā) ir īss, kamēr tu, kā labs speciālists ,varēsi praktizēt līdz70 gadiem!

  +5 [+] [-]

, 2014-04-23 20:24, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: pūce, 20:11, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt

kovalcuks, brali kosticini, radulovs, frolovs, viņi visi uzmeta apvienoto amerikas un kanadas ligu, un deva prieksroku varenajai khl. logiski ka ari daugavins velas tikt khl un izmanto izpeju ja tada paradas.
Tu tak esi stulbs zābaks!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tagad viņam ir spēcīgs arguments KHL piedāvā tik, ja gribat mani tad tik, ja nē, tad čau...
p.s. labs gadījums bija Dinamo Rīga vienošanās ar Henrik Karlsson, lai izsistu līgumu no NHL...
Tas arī! Taču ja mēs skatāmies uz doto situāciju daudz maz objektīvi, tad ir skaidrs, ka Daugaviņa gadījumā,visticamāk, nekāda spekulēšana nenotika! Nu nav viņš tāds labs ķēriens, lai viņš varētu tur īpaši tirgoties!

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:32, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Tas arī! Taču ja mēs skatāmies uz doto situāciju daudz maz objektīvi, tad ir skaidrs, ka Daugaviņa gadījumā,visticamāk, nekāda spekulēšana nenotika! Nu nav viņš tāds labs ķēriens, lai viņš varētu tur īpaši tirgoties!
ja būs tad tikai par vienvirziena līgumu un ilgumu spekulācijas un skaitļi apmēram tādi paši +/- kā KHL, bet tas viss priekšā, ja būs vispār...varbūt viņu apmierina Maskavas piedāvājums un nerausies par katru cenu uz NHL, tā kā viņš te presē klārēja nesen...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 20:32, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Atbilde xZ

Nav īpaši korekti salīdzināt hokejista profesju ar ārsta! Profesionālam hokejistam darba stāžs(sauksim to tā) ir īss, kamēr tu, kā labs speciālists ,varēsi praktizēt līdz70 gadiem!
Galvenais punkts bija tāds, ka šobrīd aboslūti nav skaidrs, vai Krievijā pārredzmā nākotnē vispār maksās algas. Kā jau teicu, rublis krīt līdz nemaņai un sankcijas pat nav pieņemtas. Tā kā mans vienīgais ieteikums Daugavam būtu uz turieni nebraukt. lai izlasa kaut vienu Economist eksemplāru. Tīri racionāli domājot: labāk zīle rokā, kā nesegts rublis kokā

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:42, pirms 11 gadiem
žēl,ļoti cerēju,ka spēlēs pie Indiāņa kopā ar Zemgu.

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja būs tad tikai par vienvirziena līgumu un ilgumu spekulācijas un skaitļi apmēram tādi paši +/- kā KHL, bet tas viss priekšā, ja būs vispār...varbūt viņu apmierina Maskavas piedāvājums un nerausies par katru cenu uz NHL, tā kā viņš te presē klārēja nesen...
Nu par to jau laikam ir tas stāsts, ka viņš savos 25 gados vairs negrib tik ļoti rauties uz to NHL! Kaspars vienkārši izcili nospēlēja NLA, un kāpēc tad viņam vajadzētu sisties vēlreiz uz NHL? NHL tur viņu zina kā Bostonas un Otavas spēlētāju, toties KHL viņš ir viens no labākajiem Eiropas špīleriem!
P.S. Es person īgi arī labprātāk būtu gribējis, lai Daugaviņš labāk būtu provējis izsisties NHL, bet tāda ir realitāte, un priekš viņa tā ir laba!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 20:52, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Nu par to jau laikam ir tas stāsts, ka viņš savos 25 gados vairs negrib tik ļoti rauties uz to NHL! Kaspars vienkārši izcili nospēlēja NLA, un kāpēc tad viņam vajadzētu sisties vēlreiz uz NHL? NHL tur viņu zina kā Bostonas un Otavas spēlētāju, toties KHL viņš ir viens no labākajiem Eiropas špīleriem!
P.S. Es person īgi arī labprātāk būtu gribējis, lai Daugaviņš labāk būtu provējis izsisties NHL, bet tāda ir realitāte, un priekš viņa tā ir laba!
p.s. pie tam Maskavas Dynamo pilns ar savējiem...nav nekāds Sibīrijas oligarha klubs ar daudziem nezināmiem!

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:55, pirms 11 gadiem
Nez, ko Kulda domā darīt vasarā?
Viņš, gan varētu meģināt braukt uz NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:57, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Galvenais punkts bija tāds, ka šobrīd aboslūti nav skaidrs, vai Krievijā pārredzmā nākotnē vispār maksās algas. Kā jau teicu, rublis krīt līdz nemaņai un sankcijas pat nav pieņemtas. Tā kā mans vienīgais ieteikums Daugavam būtu uz turieni nebraukt. lai izlasa kaut vienu Economist eksemplāru. Tīri racionāli domājot: labāk zīle rokā, kā nesegts rublis kokā
Vai Krievijā maksās algas?
Tas vairāk attiecās uz budžeta iestāžu darbiniekiem kā arī uz pensionāriem utt. Arī es savā biznesā saskaros ar rubļa vērtības pazemināšanos, taču nedomāju, ka tas skars Kremļa finansēto projektu KHL!!!
Stāsts ir par to, ka šādās situācijās vis vairāk cieš nabadzīgākie cilvēki, kā vienā tā otrā pusē!

     [+] [-]

, 2014-04-23 20:59, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nez, ko Kulda domā darīt vasarā?
Viņš, gan varētu meģināt braukt uz NHL.
lai brauktu uz NHL, viņam vispirms jālauž līgums ar Salavatu un jāatrod NHL klubs, kas viņu izpirks no Jets un gribēs slēgt normālu līgumu...

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:01, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: lai brauktu uz NHL, viņam vispirms jālauž līgums ar Salavatu un jāatrod NHL klubs, kas viņu izpirks no Jets un gribēs slēgt normālu līgumu...
Runaja jau, ka Buffalo itka viņu gribot.
Tad jau redzēs.
Katra ziņā ja ne šogad, tad nākošgad NHL viņs domaju, ka būs.

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:02, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Vai Krievijā maksās algas?
Tas vairāk attiecās uz budžeta iestāžu darbiniekiem kā arī uz pensionāriem utt. Arī es savā biznesā saskaros ar rubļa vērtības pazemināšanos, taču nedomāju, ka tas skars Kremļa finansēto projektu KHL!!!
Stāsts ir par to, ka šādās situācijās vis vairāk cieš nabadzīgākie cilvēki, kā vienā tā otrā pusē!
kā būs to redzēs, ik pa laikam kādam krievu klubam notiek problēmas ar algu izmaksām...šosezon Spartaks, Amur, Atlant...
kas būs nākošgad to neviens nezin...bet tāpēc jau spēlētāji neslēgs ligumus? šaubos, viņiem maz sakara ar to pie tam, jo tāda līmeņa sportistiem daudz ko fīrē un nosaka aģents...

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:03, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Runaja jau, ka Buffalo itka viņu gribot.
Tad jau redzēs.
Katra ziņā ja ne šogad, tad nākošgad NHL viņs domaju, ka būs.
runāt daudz ko var...reāli redzam, ka ir tā kā ir...Kulda ir Salavata spēlētājs vēl uz vienu sezonu!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 21:04, pirms 11 gadiem
Ja pieķersies Putina un Gazproma topa personīgajiem kontiem (uz ko tas velk šobrīd), tad nebūs arī KHL. Par pārējo piekrītu.

Spaceman rakstīja: Vai Krievijā maksās algas?
Tas vairāk attiecās uz budžeta iestāžu darbiniekiem kā arī uz pensionāriem utt. Arī es savā biznesā saskaros ar rubļa vērtības pazemināšanos, taču nedomāju, ka tas skars Kremļa finansēto projektu KHL!!!
Stāsts ir par to, ka šādās situācijās vis vairāk cieš nabadzīgākie cilvēki, kā vienā tā otrā pusē!

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:06, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kā būs to redzēs, ik pa laikam kādam krievu klubam notiek problēmas ar algu izmaksām...šosezon Spartaks, Amur, Atlant...
kas būs nākošgad to neviens nezin...bet tāpēc jau spēlētāji neslēgs ligumus? šaubos, viņiem maz sakara ar to pie tam, jo tāda līmeņa sportistiem daudz ko fīrē un nosaka aģents...
Bet toties būšot tak somu Jokerit un Soču Leopardi!

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:12, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Bet toties būšot tak somu Jokerit un Soču Leopardi!
Burē jau atkratījās no Leopardiem - par maz naudas...diezvai tur notiks kas nopietns...un vai vispār startēs...
p.s. krieviem tagad tomēr citas prioritātes kur nauda aiziet...

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:12, pirms 11 gadiem
Dogmens pārsteidz

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 21:16, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Ja pieķersies Putina un Gazproma topa personīgajiem kontiem (uz ko tas velk šobrīd), tad nebūs arī KHL. Par pārējo piekrītu.
Atļaušos apgalvot, ka Eiropa(tai skaitā arī mēs) esam pārāk neizlēmīgi un gļēvi, lai ieviestu kaut cik reālas sankcijas pret Krieviju!
Ja nebūs KHL(Krievijas rupors Baltijas telpā) tad tici man nenbūs arī pašas Krievijas mūsdienu izteiksmē! Sāksies aukstais karš

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kā būs to redzēs, ik pa laikam kādam krievu klubam notiek problēmas ar algu izmaksām...šosezon Spartaks, Amur, Atlant...
kas būs nākošgad to neviens nezin...bet tāpēc jau spēlētāji neslēgs ligumus? šaubos, viņiem maz sakara ar to pie tam, jo tāda līmeņa sportistiem daudz ko fīrē un nosaka aģents...
Lasiju, ka Avto budžets jaunajā sezonā būšot būtiski mazāks.

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:17, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Bet toties būšot tak somu Jokerit un Soču Leopardi!
Lada ar laikam.
Un kaut kad vēl tas Norvēģu klubs.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 21:18, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lada ar laikam.
Un kaut kad vēl tas Norvēģu klubs.
sāk jau besīt, kas par daudz, tas par skādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:19, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: aplami, būtu labāk uz NHL gājis.
te vismaz būs stabils spēles laiks

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:19, pirms 11 gadiem
1. Tas jau ir sācies (Aukstais karš). Patīk vai nepatīk. tā ir.
2. Ja par sankcijām izlems ASV ar to pietiek, tam maz sakara ar ES. Finansiālā ķēdīte panesīsies, jo ASV ir kontrole par jebkurām transakcijām USD vai tā šveice vai Gērnsija.

Spaceman rakstīja: Atļaušos apgalvot, ka Eiropa(tai skaitā arī mēs) esam pārāk neizlēmīgi un gļēvi, lai ieviestu kaut cik reālas sankcijas pret Krieviju!
Ja nebūs KHL(Krievijas rupors Baltijas telpā) tad tici man nenbūs arī pašas Krievijas mūsdienu izteiksmē! Sāksies aukstais karš

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 21:19, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: sāk jau besīt, kas par daudz, tas par skādi
Bet toties Harļikam lielie prieki.
Tas jau nekas, ka daži citi līgas klubi nevar algas samaksāt savējiem, galvenais tak okupēt visu eiropu!

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:20, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Burē jau atkratījās no Leopardiem - par maz naudas...diezvai tur notiks kas nopietns...un vai vispār startēs...
p.s. krieviem tagad tomēr citas prioritātes kur nauda aiziet...
Zini tas viss ir diezgan bēdīgi, lai varētu par to vienkārši iesmiet!
Es nekad nebiju domājis, ka NATO ir laba lieta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 21:26, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: KolhozaAnsis, 18:08, pirms 4 minūtēm, ignorēt, atbildēt

vari sevi manit lasara, bet ari pats labi apzinies ka pie pabiram setas ligas neviens negrib spelet. tiklidz ir iespeja pakapties augstak tad sportists to izmanto. ari daugavins izmanto iespeju ko piedavaja vitolins. znaroks dez vai ie sevis nemtu tadu nenopietnu putnindejotaju ka dogavins. acim redzot vitolinam ir padoma cits hokejs jo znaroks lasija fiziski specigus, ruditus vecus
Šķiet, -pats esi ekstāzē par savu gudrību. ..

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 21:29, pirms 11 gadiem
Godīgi? Es negaidīju! Varēja jau palikt Šveicē!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 21:29, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: 1. Tas jau ir sācies (Aukstais karš). Patīk vai nepatīk. tā ir.
2. Ja par sankcijām izlems ASV ar to pietiek, tam maz sakara ar ES. Finansiālā ķēdīte panesīsies, jo ASV ir kontrole par jebkurām transakcijām USD vai tā šveice vai Gērnsija.
Es ļoti ceru, ka nebūs, jo pārāk viss ir pārāk saistīts savā starpā! Un nebur te drāmu augšā! Tāpat tie krievi ir atkiarīgi no Eiropas utt., mēs cietīsim daudz mazāk, ja tik tiešām iestāsies aukstais karš, kurš, manuprāt, vēl ne tuvu njav iestājies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 22:50, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Es ļoti ceru, ka nebūs, jo pārāk viss ir pārāk saistīts savā starpā! Un nebur te drāmu augšā! Tāpat tie krievi ir atkiarīgi no Eiropas utt., mēs cietīsim daudz mazāk, ja tik tiešām iestāsies aukstais karš, kurš, manuprāt, vēl ne tuvu njav iestājies!
Carība ir laba lieta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-24 00:47, pirms 11 gadiem
Lielie gudrie latvieši - visu ko var nobērt no augšas līdz lejai citus bet diemžēl pašiem nekā nav , kas mums pašiem ir ? amatieru līga un viss , KHL malači lai atīstas un aug , pluss tam visam tur vēl spēlē mūsu džeki un hokeju var izbaudīt ikdienā neviss gaidīt katru gadu PČ.
Daugaviņš malacis , kapēc riskēt un spēlēt NHL kā 3/4 maiņas uzbrucējam ja viņš mīl mest golus un KHL viņš var spēlēt 1/2 maiņā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-24 06:39, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: pūce, 20:11, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt

kovalcuks, brali kosticini, radulovs, frolovs, viņi visi uzmeta apvienoto amerikas un kanadas ligu, un deva prieksroku varenajai khl. logiski ka ari daugavins velas tikt khl un izmanto izpeju ja tada paradas.
stulbs tu esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-24 08:41, pirms 11 gadiem
Degradācija kolhozā var sākties!
Sapnis par NHL līdz ar to izsapņots...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-24 09:59, pirms 11 gadiem
Visu nosaka saņemamais "piķis"un nav ko te cepties jo NHL tādu naudu nopelnīt nevar!!!
Var runāt par patriotismu ar pliku pakaļu bet sportistam ir jānopelna un jādzīvo arī pēc karjeras beigšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja