Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Emerijs: ''KHL ir vairākas vājas komandas''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Emerijs: ''KHL ir vairākas vājas komandas''
Rejs Emerijs vēl "Atlant" sastāvā
Foto: ITAR - TASS

Skandalozais hokeja vārtsargs kanādietis Rejs Emerijs paudis prieku, ka izdevies atgriezties Nacionālajā hokeja līgā (NHL), kā arī to, ka Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) ir vairākas vājas komandas, kas mazina līgas vidējo līmeni.

''Vairākas komandas spēlē ļoti augstā līmenī, taču ir arī tādas, kas meistarībā ievērojami atpaliek. Lūk, tieši tāda ir galvenā atšķirība starp NHL un KHL,'' savu nostāju atklāti pauda skandalozais vārtsargs Rejs Emerijs, kas iepriekšējo sezonu aizvadīja KHL klubā Mitišču ''Atlant'', savukārt šosezon pārstāvēs pasaules spēcīgākās hokeja līgas NHL klubu Filadelfijas ''Flyers''.

''NO KHL visvairāk atmiņā iesēdušās sliktās viesnīcas dažās pilsētās. Tādas kvalitātes viesnīcā nebiju bijis pat tad, kad spēlēju Amerikas Hokeja līgā (AHL), apmeklējot vairākas mazpilsētas,'' atmiņās dalījās Emerijs, piebilstot, ka tuvākajā laikā neplāno atgriezties Krievijā: ''Pagaidām līgās līmenis pārāk atšķiras. Arī organizatoriskās lietas otrpus okeānam ir nesalīdzināmas.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

 +34 [+] [-]

, 2009-08-18 21:09, pirms 16 gadiem
ceram ar rigas viesnicam vis ok

 +33 [+] [-]

, 2009-08-18 21:09, pirms 16 gadiem
jāpiekrīt vien ir ...

 +25 [+] [-]

, 2009-08-18 21:11, pirms 16 gadiem
R2000 rakstīja: ceram ar rigas viesnicam vis ok
domāju, ka jā. mums organizācija bija ļoti laba!

 +30 [+] [-]

, 2009-08-18 21:11, pirms 16 gadiem
Domājams. Kaut kādās Krievijas čuhņās mitināties... ne viens vien leģionārs no NHL noteikti uz pakaļas šur tur paliek, ieraugot savu "komnatu"

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 21:11, pirms 16 gadiem
Priex lasīt Reja atziņas par austrumu hokeja dārzu, kas būs tikai sports un nekad krāšns šovs... sadzīve un lietu izpratne tur nekad nebūs, kā pie tēvoča sema...
Bet nu, kā ir tā ir... PEACE!

  -4 [+] [-]

, 2009-08-18 21:13, pirms 16 gadiem
nu ko var gribēt no krievijas , viss šis KHL projekts būtu ideāls bez krievijas , bet ar krievijas komandām

  +8 [+] [-]

, 2009-08-18 21:14, pirms 16 gadiem
Ļoti adekvāts un pareizs viedoklis. Pilnībā piekrītu Emerija teiktajam.

     [+] [-]

, 2009-08-18 21:14, pirms 16 gadiem
Grand Slam rakstīja: Priex lasīt Reja atziņas par austrumu hokeja dārzu, kas būs tikai sports un nekad krāšns šovs... sadzīve un lietu izpratne tur nekad nebūs, kā pie tēvoča sema...
Bet nu, kā ir tā ir... PEACE!
Nū, kā lai to ņem. Arī sports seko laikam līdzi un sportistiem vajag attiecīgos dzīves apstākļus, lai sniegtu skatītājiem kvalitatīvu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:14, pirms 16 gadiem
100% taisnība.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-18 21:16, pirms 16 gadiem
Cerams, ka ar katru gadu šī līga progresēs visās jomās... daudzi KHL funkcionāri ir bijušie NHL zvaignes, spēlētāji ilgus gadus... domājams, tie adaptēs, piemēros visu, ko prasīs Krievijas tirgus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:19, pirms 16 gadiem
vajag vairak arvastu klubus

 +14 [+] [-]

, 2009-08-18 21:20, pirms 16 gadiem
R2000 rakstīja: vajag vairak arvastu klubus
piemēram čehu ''Karlovi Vari'', būtu interesanti pamačoties Zviedrus būtu forši iesaistīt, mums tas būtu ļoti izdevīgi (atšķirībā no Habarovskas).

  +6 [+] [-]

, 2009-08-18 21:20, pirms 16 gadiem
cik ir lasits visados portalos man liekas ka EMERIJS ir bisk iedomigs

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:24, pirms 16 gadiem
ar salidzina ligu kas pastāv vienu gadu ar nhl

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:28, pirms 16 gadiem
naturalakais kretins, kamer sheit tupeja, tikmer viss bija kartiba, nekadu pretenziju, ka aizlaidas atpakalj uz saviem kokvilnas laukiem, ta saka rast daznedazadas problemas, nedomaju ka ilgi vinsh nodzivosies NHL un skries atpakalj un bus laimigs par tam "SLIKTAJAM" viesnicam un visu parejo, ja nepatik, lai mauc uz skandinavijas valstim, nevis uz KHL

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 21:30, pirms 16 gadiem
Bertuzzi - un ko tad viņš tādu nepareizu pateica ?!? Vajag piebremzēt savu mīlestību pret KHL un pavērtēt ar nedaudz kritiskāku skatienu. KHL ir spēcīgs, bet ir ļooooti daudz vājo punktu.

  +9 [+] [-]

, 2009-08-18 21:31, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ļoti adekvāts un pareizs viedoklis. Pilnībā piekrītu Emerija teiktajam.
Tāpēc, ka Tu arī es esi ceļojis kopā ar kādu KHL komandu pa plašo Krieviju??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:33, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Bertuzzi - un ko tad viņš tādu nepareizu pateica ?!? Vajag piebremzēt savu mīlestību pret KHL un pavērtēt ar nedaudz kritiskāku skatienu. KHL ir spēcīgs, bet ir ļooooti daudz vājo punktu.
uztaisi kautko labaaku!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:40, pirms 16 gadiem
Man arī šķiet, ka šis ir diezgan adekvāts viedoklis. Es neuzskatu, ka viņš būtu kkādā veidā nolicis KHL, bet pateicis reāli patiesību. Pasakiet vēl, ka tā nav taisnība, ka līmeņu amplitūda starp KHL top komandām un vājā gala komandām ir daudz lielāka kā tas ir NHL. Pats pa Krievijas viesnīcām neesmu braukājis, bet arī ticu, ka šur tur patiešām nav tie labākie apstāķļi.
Slēpts komentārs: Bertuzzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-18 22:28, pirms 16 gadiem
Vispār jau Emerijs izteicās krietni kritiskāk, piemēram, ka šīs vājās komandas ir tik vājās, ka izejot laukumā pret spēcīgajām komandām nav zinājušas, kas tām uz ledus ir jādara, un tas Emerijam ir licies ļoti smieklīgi.
Konkrētus klubus viņš nenosauca, jo vienkārši nezinot kā viņus sauc, tik grūtus nosaukumus neesot iespējams tik vienkārši atcerēties.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-18 22:36, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vispār jau Emerijs izteicās krietni kritiskāk, piemēram, ka šīs vājās komandas ir tik vājās, ka izejot laukumā pret spēcīgajām komandām nav zinājušas, kas tām uz ledus ir jādara, un tas Emerijam ir licies ļoti smieklīgi.
Konkrētus klubus viņš nenosauca, jo vienkārši nezinot kā viņus sauc, tik grūtus nosaukumus neesot iespējams tik vienkārši atcerēties.
Diez vinš RD ir arī aizmirsis pēc 2:0 zaudējuma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 23:17, pirms 16 gadiem
lielaka starpiba ir tada,ka nhl ir biznes,bet khl ir sponsorsports,kamer fabrika vai gubernators vai ministrija dod naudu,tikmer vis pie vienas vietas,un nekas nemainisies.bet labak ta neka latvijas amatierliga

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 23:18, pirms 16 gadiem
Ka jau z-amerkanim raksturigs acis neko neteikt,aizbraukt prom una aiz muguras stastit-tas slikts,tas labs.Bet,pienemu,ka sis tas jau noteikti NHL ir labaks par KHL,bet janem vera,ka KHL ta bija tikai pirma sezona,protams,Krievija daudzas vietas varbut anv 4zvaigznu viesnicas pie kuram pieradis Emerijs.
Velns ka profesionals sports patiesiba boja sportistus-nav vairs ta vienkarsuma sikstuma un tml Cilveks enespele speli spelesanas pec,bet ka tik vairak naudas nopelnit.Protams,ir albi,ka sportisti daudz pelna-hokejisti,bet manuprat parak uzspustas algas un no ta ari prasibas celas gribot negribot,jo civleks pieradis pie attieciga komforta limena.
Slēpts komentārs: Menti2002
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 23:53, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Interesanti palasīt viņa komentus kad viņš spēlēja KHL ......................................................................................................................................................--------------------------------------------------------------------------------

Рэй Эмери: "Русская Лига очень похожа на НХЛ"
- Что будете делать во время перерыва в чемпионате КХЛ? - Клуб отпустил меня домой. Сегодня (разговор состоялся в субботу после матча с "Амуром". - Прим. А.Р.) улетаю в Канаду на несколько дней, а потом вернусь в Москву.

- Каковы ваши впечатления от нового для себя турнира?

- Пока все отлично. Вообще русская лига во многом похожа на НХЛ. Здесь, как и за океаном, много универсальных игроков, которые в одиночку могут создать себе момент. Команды существуют практически в каждом регионе. Календарь устроен так, что в регулярном чемпионате соперники по несколько раз встречаются друг с другом, и выиграть у одной и той же команды, к примеру, четыре матча за сезон довольно сложно. Поэтому и результаты более непредсказуемые.

- Чем же тогда КХЛ отличается от НХЛ?

- В первую очередь - размерами площадки. В Европе игроки имеют на льду больше простора. Поэтому здесь важно владеть шайбой. Хоккеисты подолгу могут ее разыгрывать. У них, как правило, есть время подумать, выбрать оптимальный вариант продолжения атаки. В НХЛ такой возможности нет: чуть задумался - и тебя тут же припечатают к борту или, если борта поблизости не оказалось, просто собьют с ног. Так что за океаном игроки, получив малейший шанс, сразу бросают по воротам. Отчего нам, голкиперам, приходится несладко. И если рассуждать исключительно с вратарской точки зрения, то в КХЛ играть спокойнее.

- Судя по вашим словам, в России вам нравится...

- Так и есть.

- А как же сведения о том, что вас не прочь видеть в своих рядах "Колорадо"?

- Нигде не видел такую информацию, поэтому никак прокомментировать ее не могу. У меня действующий контракт с "Атлантом" до конца сезона, и сейчас все мои мысли связаны именно с этой командой.

- Значит, возвращаться за океан не собираетесь?

- Не собираюсь как минимум до будущего лета. В межсезонье, подписывая соглашение с "Атлантом", я не вполне представлял, что меня ждет в России. Все-таки в Северной Америке европейский хоккей практически не освещается. Переезд в другую страну - всегда испытание. Особенно в такую далекую... Но сейчас, проведя в России несколько месяцев, могу сказать: я рад, что принял решение приехать сюда. КХЛ - сильная лига, где много серьезных соперников и индивидуально сильных игроков. Да и в самом "Атланте" подобрался хороший коллектив, который к тому же показывает отличный результат.


Patiešām patiess un adekvāts pasažieris,špļauj akā no kuras pašam var nākties vēl padzerties .
nje zrja takogo loha ne v odnoi komadje boljshe odnogo sezona ne derzut on ne sposoben opredelitj, chto sam zelajet

     [+] [-]

, 2009-08-18 23:54, pirms 16 gadiem
Man liekas ka vienkārši trūkst pieredzes. Ar gadiem būs labāk. Piesaistīs komandas no citām valstīm un būs ok. Nevajag kritizēt, vajag gaidīt. Projektam liels potenciāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 00:06, pirms 16 gadiem
Tadus merkakus ir janosauj.......Tad jau Kristiano Ronaldo kad Riga speleja ari vareja pateikt ka tada stadiona vispar var spelet..........

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 00:09, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Neviens jau necenšās pārspīlēt KHL līmeni,jauna līga un sava taisnība Emerijam ir,taču pretīgi būt tik kritiskam pret līgu,kurai nepilnu gadu atpakaļ dziedāja difirambas un bija pats laimīgākais spēlētājs pasaulē. Kā cilvēks viņš ir lecīgs un nepateicīgs mērkaķis.
Tam es pilnīgi piekrītu... Neliels egoists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 00:18, pirms 16 gadiem
Pa to piķi ko pelnīja jau varēja atļauties pats kādas extras hoteļos pasūtīt. Varēs tagad gulēt ērtās gultās un mīkstu soliņu deldēt! Viņam nav iekšā! Uz getto miskasti dedzināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 00:35, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Liecies mierā,viņš labāk soliņu deldēs NHL "pašā labākajā līgā pasaulē",nekā viņu blaktis,utis viesnīcās krievzemē grauzīs + komandas ārsti vairs keponus galvā nevilks .
Lai viņam veicas! Ja godīgi, man liels vainags par viņu! Vienīgais ar ko viņš izcēlās KHL, tā bija skina krāsa. Ir 10tiem interesantāku kadru uz ko skatīties, tikai uzskatu, ka ir kļūdaini aiz sevis atkāpšanās tiltus dedzināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 00:47, pirms 16 gadiem
neapsaubami taisniba jau vinam ir-bet pats jau ari nav Veins Gretzky. Turklat khl ir ar politisku novirzienu un Latvija lieliski zinams ka Krievu politiki aizvainojas ja pasaka ko sliktu par krieviem./pasaule zinama krievu paranoja/Ta ka atpakal tiesam nebus vins gaidits

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 00:54, pirms 16 gadiem
doktorss rakstīja: neapsaubami taisniba jau vinam ir-bet pats jau ari nav Veins Gretzky. Turklat khl ir ar politisku novirzienu un Latvija lieliski zinams ka Krievu politiki aizvainojas ja pasaka ko sliktu par krieviem./pasaule zinama krievu paranoja/Ta ka atpakal tiesam nebus vins gaidits
Kā TU zini, ka viņam ir taisnība? Pats biji ar viņu vienā numuriņā, lai teiktu, ka blaktis uz galvas krita? Tā ir aģenta kompetence panākt, lai līgumā būtu atrakstītas sadzīviskas lietas! Bet varbūt tā ie NHL apmaksāta PR kampaņa, lai visi ZAmerikas veči ieklausās cik tur viss briesmīgi???????

     [+] [-]

, 2009-08-19 01:05, pirms 16 gadiem
man patiik ssitaadi kas saka reaalu taisniibu...pats taads nedaudz esmu par ko ne vienu vien reizi esmu noraavies......bet nu kaapeec to neteikt skalli kaut arii taisniiba dazziem dedzina pautus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 08:11, pirms 16 gadiem
Emerijs toreiz stāvēja vārtos
dinamoriga.eu: Dinamo uzvar līgas līdervienību Atlant -...

     [+] [-]

, 2009-08-19 09:59, pirms 16 gadiem
hehe, bet emerijs ir ideaals papets, marionete, shis ir tik stulbs ka nesaprot elementaaras lietas toties labpraat nokjengaa ieprieksheejos darba deveejus ZINOT ka tagadeejiem tas naaks ljoti pie sirds...

un diemzheel naakas secinaat ka ar vienu taadu idinju KHL viss gada darbs liigas popularizeeshanai z-amerikaa ir kakjim zem astes, un nevienu jau nekasa ka krievijaa kriize iespeera tieshi pirmaas khl sezonas laikaa un daudzi klubi tieshaam saaka ekonomeet uz paarlidojumiem, viesniicaam, rublis ar smuki nobira un algas daudziem tika paarskatiitas, chalim neinteresee vispaar kas notiek apkaart ka tikai paziimeeties jaunajaa liigaa, jo speeleet daudz diez vai dabuus

vispaar shitas viss man jau saaka tgaadinaat 70-80os gadus un auksto karu starp CCCP un USA, tagad tikai ir NHL un KHL, ja uzrodas kaads dumikjiitis tad visi laboraat to izmanto saviem meerkjiem, a dumikjiitis ir tikai bezgala par to laimiigs

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 10:03, pirms 16 gadiem
Menti2002 rakstīja: Nu nu puika ko Tu te tagad stasti!!!!Tad paskaidro to ka Krievija uzvareja pasaules cempi spelejot gandriz ar visiem KHL kluba speletajiem un Kanada ar savu NHL puteklus ierija...........CCCP Forever....Nhl tas ir ka sovs bet Khl ir istu viru liga..........
padomju netira palieka... tev moska parcelties vel uz krieviju, tad varesi beidzot but laimigs un staigat apkrt ar savu CCCP

  -2 [+] [-]

, 2009-08-19 10:04, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kurai taisnībai jātic ? Šai ? ......................................................................................................................................................--------------------------------------------------------------------------------

Рэй Эмери: "Русская Лига очень похожа на НХЛ"
- Что будете делать во время перерыва в чемпионате КХЛ? - Клуб отпустил меня домой. Сегодня (разговор состоялся в субботу после матча с "Амуром". - Прим. А.Р.) улетаю в Канаду на несколько дней, а потом вернусь в Москву.

- Каковы ваши впечатления от нового для себя турнира?

- Пока все отлично. Вообще русская лига во многом похожа на НХЛ. Здесь, как и за океаном, много универсальных игроков, которые в одиночку могут создать себе момент. Команды существуют практически в каждом регионе. Календарь устроен так, что в регулярном чемпионате соперники по несколько раз встречаются друг с другом, и выиграть у одной и той же команды, к примеру, четыре матча за сезон довольно сложно. Поэтому и результаты более непредсказуемые.

- Чем же тогда КХЛ отличается от НХЛ?

- В первую очередь - размерами площадки. В Европе игроки имеют на льду больше простора. Поэтому здесь важно владеть шайбой. Хоккеисты подолгу могут ее разыгрывать. У них, как правило, есть время подумать, выбрать оптимальный вариант продолжения атаки. В НХЛ такой возможности нет: чуть задумался - и тебя тут же припечатают к борту или, если борта поблизости не оказалось, просто собьют с ног. Так что за океаном игроки, получив малейший шанс, сразу бросают по воротам. Отчего нам, голкиперам, приходится несладко. И если рассуждать исключительно с вратарской точки зрения, то в КХЛ играть спокойнее.

- Судя по вашим словам, в России вам нравится...

- Так и есть.

- А как же сведения о том, что вас не прочь видеть в своих рядах "Колорадо"?

- Нигде не видел такую информацию, поэтому никак прокомментировать ее не могу. У меня действующий контракт с "Атлантом" до конца сезона, и сейчас все мои мысли связаны именно с этой командой.

- Значит, возвращаться за океан не собираетесь?

- Не собираюсь как минимум до будущего лета. В межсезонье, подписывая соглашение с "Атлантом", я не вполне представлял, что меня ждет в России. Все-таки в Северной Америке европейский хоккей практически не освещается. Переезд в другую страну - всегда испытание. Особенно в такую далекую... Но сейчас, проведя в России несколько месяцев, могу сказать: я рад, что принял решение приехать сюда. КХЛ - сильная лига, где много серьезных соперников и индивидуально сильных игроков. Да и в самом "Атланте" подобрался хороший коллектив, который к тому же показывает отличный результат.
..........................................................................................................
Vai tai kuru viņš tagad runā ? Taisnības nesēju atradis .
Nebaz te savu krievu suda tekstu

     [+] [-]

, 2009-08-19 10:55, pirms 16 gadiem
Rej, rej, Emerij, tikai nekod un nesit, un nebriinies, ja pat saveejie nesaprot

     [+] [-]

, 2009-08-19 10:58, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ļoti adekvāts un pareizs viedoklis. Pilnībā piekrītu Emerija teiktajam.
Nu tas ir raditaajs! taatad emerijs tiesham nav melojis...

     [+] [-]

, 2009-08-19 11:04, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kurai taisnībai jātic ? Šai ? ......................................................................................................................................................--------------------------------------------------------------------------------

Рэй Эмери: "Русская Лига очень похожа на НХЛ"
- Что будете делать во время перерыва в чемпионате КХЛ? - Клуб отпустил меня домой. Сегодня (разговор состоялся в субботу после матча с "Амуром". - Прим. А.Р.) улетаю в Канаду на несколько дней, а потом вернусь в Москву.

- Каковы ваши впечатления от нового для себя турнира?

- Пока все отлично. Вообще русская лига во многом похожа на НХЛ. Здесь, как и за океаном, много универсальных игроков, которые в одиночку могут создать себе момент. Команды существуют практически в каждом регионе. Календарь устроен так, что в регулярном чемпионате соперники по несколько раз встречаются друг с другом, и выиграть у одной и той же команды, к примеру, четыре матча за сезон довольно сложно. Поэтому и результаты более непредсказуемые.


..........................................................................................................
Vai tai kuru viņš tagad runā ? Taisnības nesēju atradis .
ko amishi runa klausities nav jegas... luuk hosam bija atklaata milestiba, to pieradija tas, ka vinsh pat piekrita palikt neskatoties uz sliktakajiem nosacijumiem! Parasti tiek baarstitas standart fraazes, turklat uz visam pusem! domaju neviens neizmirsiis Hartigana- es nekad nespeleshu krievija! un nedriikst aizmirst krievu zhurnalistu godkaaribu, shie jau tgd grib celt KHL sazin kados augstumos, bet reali viss organizatoriskais ir tadaa miskaste! ja kko grib sasniegt vajag aicinat profesionalus cilvekus, kas sakartos visas lietas apkart laukumam ta ka nakas!

     [+] [-]

, 2009-08-19 11:17, pirms 16 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: ko amishi runa klausities nav jegas... luuk hosam bija atklaata milestiba, to pieradija tas, ka vinsh pat piekrita palikt neskatoties uz sliktakajiem nosacijumiem! Parasti tiek baarstitas standart fraazes, turklat uz visam pusem! domaju neviens neizmirsiis Hartigana- es nekad nespeleshu krievija! un nedriikst aizmirst krievu zhurnalistu godkaaribu, shie jau tgd grib celt KHL sazin kados augstumos, bet reali viss organizatoriskais ir tadaa miskaste! ja kko grib sasniegt vajag aicinat profesionalus cilvekus, kas sakartos visas lietas apkart laukumam ta ka nakas!
Tiem žurnālistiem un funkcionāriem ļoti patīk pārspīlēt. Īsā laikā viņu sporta portālos izlasīju 2 apmēram šādas ziņas:

1) Krievijā ir labākie hokeja komentētāji pasaulē.

2) Krievijā hokejs ir daudz populārāks nekā Kanādā un hokeja inventāra veikali vispār nav salīdzināmi.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 12:02, pirms 16 gadiem
Skaidrs, ka Emerijam taisnība.Es par to jau entās reizes esmu izteicies.Dabīgi, ka spēlējot Krievijā uz vietas, viņš neteiks, ka viesnīcas ir pilnas ar tarakāniem.Drusku jau džekam bija kultūršoks.
Kas attiecas uz citādi domājošiem, tad visā pēcpadomju telpā ir šī problēma.Tepat esportā jau arī izskan, - getto, skins, mērkaķis, uttt.
Ko tad vēl var gribēt no krieviem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 12:37, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu,taču nevar būt tik stulbam cilvēkam kā viņš. Dodoties uz KHL būt starā no līgas un priecāties par jauno dzīves pavērsienu,pēc gada nodirsti to līgu,kas zin ko viņš dziedās vēl pēc gada ??????????? .........
pričom stulbs??? Tu pats šo interviju (oriģinālu) esi lasījis?
Nu, un ko Emerijs nepareizi pateica?? Gribi teikt, ka viņš meloja??

     [+] [-]

, 2009-08-19 12:41, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu,taču nevar būt tik stulbam cilvēkam kā viņš. Dodoties uz KHL būt starā no līgas un priecāties par jauno dzīves pavērsienu,pēc gada nodirsti to līgu,kas zin ko viņš dziedās vēl pēc gada ??????????? .........
Nepieļauj iespēju, ka tikai soli pa solim viņš saprata kur ir nonācis, tāpēc sākumā dziedāja citu dziesmu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 12:48, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ja viss ir tik pelēkos toņos un drūms,kāpēc uz to tarakānu apsēsto līgu nāk jauni leģionāri un vecie nemūk klupdami krizdami ? Tādam taisnības nesējam kurš dzied katreiz savu dziesmu diez ko ticības nav. Un tavs izteiciens,"Ko tad vēl var gribēt no krieviem... nearko neatšķirās no getto, skins, mērkaķis, uttt.
nauda, nauda... viens naudas dēļ ir gatavs pieciest daudz ko, cits ne... ja esi ievērojis, tad daudz ir tādu leģionāru, kas pēc sezonas Krievijā tur vairs neatgriežas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 13:06, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Abrag,bez šaubām KHL vēl tāls ceļš ir ejams un ir daudz mīnusu.Bet frāze ciesties dēļ naudas biku banāli skan. Un ja tam čalītim nebūtu piedāvāts līgums NHL,100 % viņš paliktu KHL un būtu laimīgs ar visiem tarakāniem viesnīcā.
nu, bet tā nav ciešanās, ja Tevi iemestu vidē, kur visi runā Tev nesaprotamā valodā un reti kurš saprot Tevi (prot valodu, kuru Tu pārvaldi)? Bez tam sadzīves apstākļi (dzīves līmenis valstī) ir krietni zemāks par to, pie kura esi pieradis?

Un kāpēc domā, ka viņš būtu tādā gadījumā atgriezies KHL? varbūt, teiksim, izvēlētos DEL, SEL vai NLA un spēlētu par kādiem 400.000 - 500.000 EUR sezonā? (ir pietiekami daudz piemēru, kas tomēr izvēlas labāk Eiropas attīstītās valstis nekā KHL).

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 13:19, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Abrag,bez šaubām KHL vēl tāls ceļš ir ejams un ir daudz mīnusu.Bet frāze ciesties dēļ naudas biku banāli skan. Un ja tam čalītim nebūtu piedāvāts līgums NHL,100 % viņš paliktu KHL un būtu laimīgs ar visiem tarakāniem viesnīcā.
Krievija to ceļu iet jau kopš PSRS sabrukšanas (tātad 20 gadus) un vairāk izskatās, ka mīņājas uz vietas. Tagad ir KHL nevis RSL (tā pati konfekte citā papīriņā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 13:29, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kurš man piedāvatu līgumu par 2 000 000 $ gadā ciest . Nabaga cietējs Emerijs!
Saproti, ja tu neesi viņa vietā, nevajag būt tik kategoriskam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 13:29, pirms 16 gadiem
Man liekas ka drusku sakapis galva, ticis nhl, domaju ka sezonu vins nospeles sudigi un pats prasisies atpakal uz khl, si nav pirma reize kad vins noliek khl pec liguma parakstisanas ar filadelfiju! Runajot par apstakliem krievijā tur piekritu, krievija paliek krievija saja zina asv nesasniegs vel ilgi!

     [+] [-]

, 2009-08-19 13:46, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kurš man piedāvatu līgumu par 2 000 000 $ gadā ciest . Nabaga cietējs Emerijs!
Tev neviens nepiedāvās... esi mierīgs.

džeks vienu gadu izbaudīja Krieviju - saņēma savus 2 mlj $ un viņam pietika.
daudziem nauda nav vienīgā svarīgā lieta pasaulē - mēģini to apjēgt. piemēram, neskatoties uz KHL piedāvājumiem, Straka spēlē Čehijā, Palfijs Slovākijā...

P.s. arī man viens tuvs radagabals atteicās no iespējas strādāt Krievijā, kaut tika piedāvāta vismaz 3x lielāka nauda kā viņš saņem šeit.

     [+] [-]

, 2009-08-19 13:48, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Negribu pat uzsākti šo bezjēdzīgo sarunu. Šis RSL vai KHL ir pēdējā laikā tik platu soli spēris uz priekšu,ka tikai redzēt negribošais neredz atšķirību. RSL ir nesis pasaulei Ovi,Kovi,Malkinus,Seminus un ............... pasaules zvaigžņu. Ar RSL vai KHL komandas kodolu PČ gūst uzvaras pār SUPER PROFISIONĀĻIEM no zemes kur viss ir tikai apbrīnus vērts. Leģionāri sāk doties kuplā skaitā uz tu KHL vai RSL. Pašmāju spēlētāji sāk atgriesties uz savām mājām un dod priekšroku RSL,vai KHL un ......................................
tas, ka viena hokeja līga attīstās, vēl nenozīmē, ka pati Krievija arī tikpat strauji attīstītos... spēlētāji tomēr nedzīvojas pa hokeja laukumu vien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:02, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ko tu gribi teikti ar to ? Ka krievijā viss stāv uz vietas ?
+/- tā jau arī ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:04, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tādi spēlētāji kā Hudlers,Radulovs un ...... arī NHL nespēlē un nedzīvo ASV,redz sadzīves ekstras arī vēl nenozīmē visu ! Pat top komanda. Uz taviem argumentiem vienmēr var atrasti pret argumentus ! Viena cilvēka viedoklis galīgi neatspoguļo lietu būtību.
redzi, katram savs. Cilvēkiem ir dažādas vērtības dzīvē... bez tam, tāds Radulovs tagad spēlē savās mājās (dzimtajā zemē) - kas ir nav mazsvarīgi.
Savukārt, vilks viņu zin - kur spēlēs tāds Hudlers pēc gadiem 2... bez tam viņam kā čeham ir daudz vieglāk Krievijā kaut vai valodas ziņā.

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:05, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ko tu gribi teikti ar to ? Ka krievijā viss stāv uz vietas ?
nē, gribu teikt - ka starp dzīves līmeni Krievijā un ZAmerikā vai Rietumeiropā vēl joprojām ir milzīga starpība.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 14:07, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja:
Sadzīviskā ziņā krievi mēģina pārņemt visu krāšņāko no rietumiem, bet ... viņi visu laiku pa vairākiem gadiem atpaliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:39, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ar to arī bija jāsāk,nevis ar KHL līgas nodiršanu. Tik pat labi var aizbraukti uz Īriju tikti pie tizla darba deveja un pēc tam atgriežoties Latvijā nodirsti visu ĪRU valsti. Tas ka Emerijam bija grūti krievijā vai nepatika vēl nenozīmē ka tur ir jācieš un bla bla bla ......... Tas pats Roberts Ešš ir tīri apmietināts ar dzīvi krievijā un viņa intervijas ir pozitīvas. Ir kanādieši KHL,kas cenšās dabūti krievu pilsonību,lai neskaitītos leģionāri. Nevajag spriesti par visu līgu un vēl mazāk par valsti,pēc viena cilvēka izteicieniem.
Redzi, Ešs vēl pagaidām ir Krievijā (kā pats minēji - arī Emerija intervija pirms PO bija pozitīva)

otrkārt, nerunā daudzskaitlī - to pilsonību dabūt cenšas vien Tailers Moss (pie kam, tad viņam būtu dubultpilsonība)

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:45, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu ja runāt pat Toljati un tamlīdzīgiem mestiem,tad es tev piekrītu,bet ja skatās Maskavu, ST Pēterburgu,tad tur nu galīgi nekādas atšķirības nav. Bet miesti ir arī NHL ,pieminot to pašu "Baffolo". Nesekoju līdzi NHL,bet tiku lasījis par Buffalo klubu un to attīstīto pilsētu!
redzi, Krievija nesākas nebeidzas ar Maskavu un un Pēterburgu. (un arī tad Maskava vēl sociālā ziņā ļoooooooti atpaliek no Berlīnes vai Stokholmas; ne jau debesskrāpji un biezie autiņi uz ielām norāda uz sociālajiem apstākļiem kopumā).

Par Bufalo daudz neko nezinu, taču jebkurā Amerikas miestā dzīves līmenis ir daudz augstāks nekā jebkurā Krievijas miestā!

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:50, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, Krievija nesākas nebeidzas ar Maskavu un un Pēterburgu. (un arī tad Maskava vēl sociālā ziņā ļoooooooti atpaliek no Berlīnes vai Stokholmas; ne jau debesskrāpji un biezie autiņi uz ielām norāda uz sociālajiem apstākļiem kopumā).

Par Bufalo daudz neko nezinu, taču jebkurā Amerikas miestā dzīves līmenis ir daudz augstāks nekā jebkurā Krievijas miestā!
Vispār nesaprotu nafig piepīt Bufalo. ASV pilsētās orientējos pietiekami labi, lai teiktu ka tur viss maigi izsakoties ir OK (itsevišķi ņemot vērā, ka viņi ietilpst NY štatā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:56, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Bezjēga ar tevi diskutēt par šo tēmu. Tev viss ir melns un pelēks Redzi es lasīju par Bufallo,ka tur ir tāds miests,ka spēlētājiem pat lāgā aizieti nav kur. Un vēl,krievu sociālās problēmas uz milionāriem hokejistiem galīgi neattiecās.Nejauc pirkstu ar ........
nu beidz smīdināt tautu: "Bufalo neesmu bijis - bet redz, lasīju, ka miljonu pilsēta Bufalo ir miests, kur galīgi nav kur aiziet!"

nu, nu - tie Tavi "hokejisti - miljonāri" dzīvo Krievijā bagātnieku geto un ir pilnībā nošķirti no pārējās dzīves vai ne?

Starp citu, par šo tēmu Sporta Avīzē (ja nemaldos, šā gada februārī) bija plaša intervija ar Hariju Vītolīņu - par darbu un sadzīves apstākļiem HK MVD. Jeb domā, ka arī Vītolīņš glupības stāstīja?

     [+] [-]

, 2009-08-19 14:57, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Bezjēga ar tevi diskutēt par šo tēmu. Tev viss ir melns un pelēks Redzi es lasīju par Bufallo,ka tur ir tāds miests,ka spēlētājiem pat lāgā aizieti nav kur. Un vēl,krievu sociālās problēmas uz milionāriem hokejistiem galīgi neattiecās.Nejauc pirkstu ar ........
Tu aizmirsti vienu senu patiesību-Krieviju ar prātu nesaprast. Grozi kā gribi. Es piekrītu, ka ne viens vien hokejists ir gatavs dažus gadus uzbliezt KHL, bet es nezinu, kad pienāks brīdis, ka ārzemju spēlētājs būs gatavs visu karjeru (15-20 gadus) nospēlēt KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 15:11, pirms 16 gadiem
Kharlamovs ir iekarsis...
Kaut arī esi liels krievu un Krievijas hokeja fans, var redzēt, ka par daudzām lietām Krievijā, kas tieši neattiecas uz hokeja spēlēšanu, esi maigi izsakoties, vāji informēts.

     [+] [-]

, 2009-08-19 15:11, pirms 16 gadiem
skaidrs ka Emerijs pateica vairākas pareizas lietas un tikpat skaidrs ir ka tas ņegrs ir diezgan pastulbs radījums, ko viņš ir vairākārt apliecinājis gan ar vārdiem gan darbiem

     [+] [-]

, 2009-08-19 15:17, pirms 16 gadiem
Kharlamovs meklē saitu par Bufalo...

     [+] [-]

, 2009-08-19 15:19, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev laikam ir piemirsie,ka tā līga pastāv tikai vienu gadu ! Tad par kādu (15-20 gadus) nospēlēt KHL iet runa ?
Krievija pēc PSRS sabrukuma pastāv jau 18 gadus un hokeja līga Krievijā arī - KHL NETIKA no jauna izveidota, tā ir tikai "uztjūnēta" RSL.

     [+] [-]

, 2009-08-19 15:20, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev laikam ir piemirsie,ka tā līga pastāv tikai vienu gadu ! Tad par kādu (15-20 gadus) nospēlēt KHL iet runa ?
Te nav PILNĪGI nekāda sakara ar to, cik ilgi KHL pastāv. Te iet runa par to vai ārzmenieks būtu spējīgs visu savu karjeru veltīt spēlēšanai Krievijā. Turklāt manā skatījumā krievu mentalitāte neļauj viņiem veiksmīgi saglabāt fundamentālus projektus. Krievijas impērija sabruka, PSRS tīri muļķīgā veidā uz līdzenas vietas beidza pastāvēt utt. Tagad, protams, ir pats sākums un baigais entuziasms, bet zinot vēsturi viņiem vienkārši apniks.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 15:20, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un runājot par milionāriem,pamosties ja nēsi to ievērojis,tad pasaulē populāri,bagāti cilvēki arī ir nošķirti no pārējās cilvēku massas.
jā, jā - un pārvietojās tikai par bagātnieku ielām, kur citu cilvēku vispār nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 15:24, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - un pārvietojās tikai par bagātnieku ielām, kur citu cilvēku vispār nav
kad Deivids izdomāja aizvest Viktoriju iepirkties Londonā tika slēgts vesels kvartāls ap tirdzniecības centru, lieki piebilst ka viņi uz tām dažām stundām bija vienīgie pircēji visā centrā

     [+] [-]

, 2009-08-19 15:25, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Mazs piemērs Kalužskaja oblast tālajā 1989,ģerevņa ellē ratā mazs puišelis vārdā Andris ar vecakiem aizbrauc pavērot kā tur dzīvo tauta,skats ir drūms,visas mājas gaiši zilā krāsā un bla bla bla.................. Gads 2008 Tā pati vieta vairāk nekā pēc 20 gadiem,miests ellē ratā Ģerevņā ir ievilkta gāze ūdens elektrība un bla bla bla...........
te nu ir acīmredzams progress!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 17:52, pirms 16 gadiem
KHL nekad nekonkurēs ar NHL, lai arī kas tur mainītos ;D

     [+] [-]

, 2009-08-19 20:11, pirms 16 gadiem
Emm, nu neko nepareizu viņš nepateica, bet kāds tur brīnums - KHLam ir kanapi gadiņš, vel tāls ceļš ejams - kaut vai tā pati paplašināšanās uz r-eiropas pusi, tas jau KHL padarīs par mazāk krieviski-sādžisku. NHL un KHL krāniņus salīdzināt ir daudz par agru...

Nu nav 5 stars viesnīcas Sibīrijai apmēram pret vidu. Moš Emerijs neapjauta, ka visa pasaule nav z-amerika.

Vēl pietrūka, lai šis nosauc komandas, kuras viņaprāt ir vājas!

     [+] [-]

, 2009-08-20 12:21, pirms 16 gadiem
saprotams - daudziem patīk KHL un Rīgas iesaistīšanās tajā, tādēļ rozā brilles uz acīm uzkritušas... nu nepastāv tā līga 2.gadu ne tuvu (es runāju par faktisko situāciju)... tā ir tā pati RSL un vēl senākas "āmura un sirpja" teritorijas līgas mantiniece... krievi tā spēlē jau ilgus gadus un viņiem ir labi, iespējams tādēļ, ka neko labāku nekad nav redzējuši...

runājot par komandu spēkiem - domājat tādi paši Vitjaz varētu izrādīt nopietnu pretestību piemēram NYI vai LAK?

nepārprotiet - KHL sekoju aktīi līdzi (NHL arī), bet daudzējādā ziņā NHL ir priekšā ar savu sistēmu, pieredzi, mantojumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja