Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Emerijs: ''KHL ir vairākas vājas komandas''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Emerijs: ''KHL ir vairākas vājas komandas''
Rejs Emerijs vēl "Atlant" sastāvā
Foto: ITAR - TASS

Skandalozais hokeja vārtsargs kanādietis Rejs Emerijs paudis prieku, ka izdevies atgriezties Nacionālajā hokeja līgā (NHL), kā arī to, ka Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) ir vairākas vājas komandas, kas mazina līgas vidējo līmeni.

''Vairākas komandas spēlē ļoti augstā līmenī, taču ir arī tādas, kas meistarībā ievērojami atpaliek. Lūk, tieši tāda ir galvenā atšķirība starp NHL un KHL,'' savu nostāju atklāti pauda skandalozais vārtsargs Rejs Emerijs, kas iepriekšējo sezonu aizvadīja KHL klubā Mitišču ''Atlant'', savukārt šosezon pārstāvēs pasaules spēcīgākās hokeja līgas NHL klubu Filadelfijas ''Flyers''.

''NO KHL visvairāk atmiņā iesēdušās sliktās viesnīcas dažās pilsētās. Tādas kvalitātes viesnīcā nebiju bijis pat tad, kad spēlēju Amerikas Hokeja līgā (AHL), apmeklējot vairākas mazpilsētas,'' atmiņās dalījās Emerijs, piebilstot, ka tuvākajā laikā neplāno atgriezties Krievijā: ''Pagaidām līgās līmenis pārāk atšķiras. Arī organizatoriskās lietas otrpus okeānam ir nesalīdzināmas.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

1 2 3 103 komentāri

 +34 [+] [-]

, 2009-08-18 21:09, pirms 15 gadiem
ceram ar rigas viesnicam vis ok

 +33 [+] [-]

, 2009-08-18 21:09, pirms 15 gadiem
jāpiekrīt vien ir ...

 +25 [+] [-]

, 2009-08-18 21:11, pirms 15 gadiem
R2000 rakstīja: ceram ar rigas viesnicam vis ok
domāju, ka jā. mums organizācija bija ļoti laba!

 +30 [+] [-]

, 2009-08-18 21:11, pirms 15 gadiem
Domājams. Kaut kādās Krievijas čuhņās mitināties... ne viens vien leģionārs no NHL noteikti uz pakaļas šur tur paliek, ieraugot savu "komnatu"

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 21:11, pirms 15 gadiem
Priex lasīt Reja atziņas par austrumu hokeja dārzu, kas būs tikai sports un nekad krāšns šovs... sadzīve un lietu izpratne tur nekad nebūs, kā pie tēvoča sema...
Bet nu, kā ir tā ir... PEACE!

  -4 [+] [-]

, 2009-08-18 21:13, pirms 15 gadiem
nu ko var gribēt no krievijas , viss šis KHL projekts būtu ideāls bez krievijas , bet ar krievijas komandām

  +8 [+] [-]

, 2009-08-18 21:14, pirms 15 gadiem
Ļoti adekvāts un pareizs viedoklis. Pilnībā piekrītu Emerija teiktajam.

     [+] [-]

, 2009-08-18 21:14, pirms 15 gadiem
Grand Slam rakstīja: Priex lasīt Reja atziņas par austrumu hokeja dārzu, kas būs tikai sports un nekad krāšns šovs... sadzīve un lietu izpratne tur nekad nebūs, kā pie tēvoča sema...
Bet nu, kā ir tā ir... PEACE!
Nū, kā lai to ņem. Arī sports seko laikam līdzi un sportistiem vajag attiecīgos dzīves apstākļus, lai sniegtu skatītājiem kvalitatīvu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:14, pirms 15 gadiem
100% taisnība.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-18 21:16, pirms 15 gadiem
Cerams, ka ar katru gadu šī līga progresēs visās jomās... daudzi KHL funkcionāri ir bijušie NHL zvaignes, spēlētāji ilgus gadus... domājams, tie adaptēs, piemēros visu, ko prasīs Krievijas tirgus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:19, pirms 15 gadiem
vajag vairak arvastu klubus

 +14 [+] [-]

, 2009-08-18 21:20, pirms 15 gadiem
R2000 rakstīja: vajag vairak arvastu klubus
piemēram čehu ''Karlovi Vari'', būtu interesanti pamačoties Zviedrus būtu forši iesaistīt, mums tas būtu ļoti izdevīgi (atšķirībā no Habarovskas).

  +6 [+] [-]

, 2009-08-18 21:20, pirms 15 gadiem
cik ir lasits visados portalos man liekas ka EMERIJS ir bisk iedomigs

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:24, pirms 15 gadiem
ar salidzina ligu kas pastāv vienu gadu ar nhl

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:28, pirms 15 gadiem
naturalakais kretins, kamer sheit tupeja, tikmer viss bija kartiba, nekadu pretenziju, ka aizlaidas atpakalj uz saviem kokvilnas laukiem, ta saka rast daznedazadas problemas, nedomaju ka ilgi vinsh nodzivosies NHL un skries atpakalj un bus laimigs par tam "SLIKTAJAM" viesnicam un visu parejo, ja nepatik, lai mauc uz skandinavijas valstim, nevis uz KHL

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 21:30, pirms 15 gadiem
Bertuzzi - un ko tad viņš tādu nepareizu pateica ?!? Vajag piebremzēt savu mīlestību pret KHL un pavērtēt ar nedaudz kritiskāku skatienu. KHL ir spēcīgs, bet ir ļooooti daudz vājo punktu.

  +9 [+] [-]

, 2009-08-18 21:31, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ļoti adekvāts un pareizs viedoklis. Pilnībā piekrītu Emerija teiktajam.
Tāpēc, ka Tu arī es esi ceļojis kopā ar kādu KHL komandu pa plašo Krieviju??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:33, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Bertuzzi - un ko tad viņš tādu nepareizu pateica ?!? Vajag piebremzēt savu mīlestību pret KHL un pavērtēt ar nedaudz kritiskāku skatienu. KHL ir spēcīgs, bet ir ļooooti daudz vājo punktu.
uztaisi kautko labaaku!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 21:40, pirms 15 gadiem
Man arī šķiet, ka šis ir diezgan adekvāts viedoklis. Es neuzskatu, ka viņš būtu kkādā veidā nolicis KHL, bet pateicis reāli patiesību. Pasakiet vēl, ka tā nav taisnība, ka līmeņu amplitūda starp KHL top komandām un vājā gala komandām ir daudz lielāka kā tas ir NHL. Pats pa Krievijas viesnīcām neesmu braukājis, bet arī ticu, ka šur tur patiešām nav tie labākie apstāķļi.
Slēpts komentārs: Bertuzzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-18 22:28, pirms 15 gadiem
Vispār jau Emerijs izteicās krietni kritiskāk, piemēram, ka šīs vājās komandas ir tik vājās, ka izejot laukumā pret spēcīgajām komandām nav zinājušas, kas tām uz ledus ir jādara, un tas Emerijam ir licies ļoti smieklīgi.
Konkrētus klubus viņš nenosauca, jo vienkārši nezinot kā viņus sauc, tik grūtus nosaukumus neesot iespējams tik vienkārši atcerēties.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-18 22:36, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Vispār jau Emerijs izteicās krietni kritiskāk, piemēram, ka šīs vājās komandas ir tik vājās, ka izejot laukumā pret spēcīgajām komandām nav zinājušas, kas tām uz ledus ir jādara, un tas Emerijam ir licies ļoti smieklīgi.
Konkrētus klubus viņš nenosauca, jo vienkārši nezinot kā viņus sauc, tik grūtus nosaukumus neesot iespējams tik vienkārši atcerēties.
Diez vinš RD ir arī aizmirsis pēc 2:0 zaudējuma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 23:17, pirms 15 gadiem
lielaka starpiba ir tada,ka nhl ir biznes,bet khl ir sponsorsports,kamer fabrika vai gubernators vai ministrija dod naudu,tikmer vis pie vienas vietas,un nekas nemainisies.bet labak ta neka latvijas amatierliga

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 23:18, pirms 15 gadiem
Ka jau z-amerkanim raksturigs acis neko neteikt,aizbraukt prom una aiz muguras stastit-tas slikts,tas labs.Bet,pienemu,ka sis tas jau noteikti NHL ir labaks par KHL,bet janem vera,ka KHL ta bija tikai pirma sezona,protams,Krievija daudzas vietas varbut anv 4zvaigznu viesnicas pie kuram pieradis Emerijs.
Velns ka profesionals sports patiesiba boja sportistus-nav vairs ta vienkarsuma sikstuma un tml Cilveks enespele speli spelesanas pec,bet ka tik vairak naudas nopelnit.Protams,ir albi,ka sportisti daudz pelna-hokejisti,bet manuprat parak uzspustas algas un no ta ari prasibas celas gribot negribot,jo civleks pieradis pie attieciga komforta limena.
Slēpts komentārs: Menti2002
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 23:53, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Interesanti palasīt viņa komentus kad viņš spēlēja KHL ......................................................................................................................................................--------------------------------------------------------------------------------

Рэй Эмери: "Русская Лига очень похожа на НХЛ"
- Что будете делать во время перерыва в чемпионате КХЛ? - Клуб отпустил меня домой. Сегодня (разговор состоялся в субботу после матча с "Амуром". - Прим. А.Р.) улетаю в Канаду на несколько дней, а потом вернусь в Москву.

- Каковы ваши впечатления от нового для себя турнира?

- Пока все отлично. Вообще русская лига во многом похожа на НХЛ. Здесь, как и за океаном, много универсальных игроков, которые в одиночку могут создать себе момент. Команды существуют практически в каждом регионе. Календарь устроен так, что в регулярном чемпионате соперники по несколько раз встречаются друг с другом, и выиграть у одной и той же команды, к примеру, четыре матча за сезон довольно сложно. Поэтому и результаты более непредсказуемые.

- Чем же тогда КХЛ отличается от НХЛ?

- В первую очередь - размерами площадки. В Европе игроки имеют на льду больше простора. Поэтому здесь важно владеть шайбой. Хоккеисты подолгу могут ее разыгрывать. У них, как правило, есть время подумать, выбрать оптимальный вариант продолжения атаки. В НХЛ такой возможности нет: чуть задумался - и тебя тут же припечатают к борту или, если борта поблизости не оказалось, просто собьют с ног. Так что за океаном игроки, получив малейший шанс, сразу бросают по воротам. Отчего нам, голкиперам, приходится несладко. И если рассуждать исключительно с вратарской точки зрения, то в КХЛ играть спокойнее.

- Судя по вашим словам, в России вам нравится...

- Так и есть.

- А как же сведения о том, что вас не прочь видеть в своих рядах "Колорадо"?

- Нигде не видел такую информацию, поэтому никак прокомментировать ее не могу. У меня действующий контракт с "Атлантом" до конца сезона, и сейчас все мои мысли связаны именно с этой командой.

- Значит, возвращаться за океан не собираетесь?

- Не собираюсь как минимум до будущего лета. В межсезонье, подписывая соглашение с "Атлантом", я не вполне представлял, что меня ждет в России. Все-таки в Северной Америке европейский хоккей практически не освещается. Переезд в другую страну - всегда испытание. Особенно в такую далекую... Но сейчас, проведя в России несколько месяцев, могу сказать: я рад, что принял решение приехать сюда. КХЛ - сильная лига, где много серьезных соперников и индивидуально сильных игроков. Да и в самом "Атланте" подобрался хороший коллектив, который к тому же показывает отличный результат.


Patiešām patiess un adekvāts pasažieris,špļauj akā no kuras pašam var nākties vēl padzerties .
nje zrja takogo loha ne v odnoi komadje boljshe odnogo sezona ne derzut on ne sposoben opredelitj, chto sam zelajet

     [+] [-]

, 2009-08-18 23:54, pirms 15 gadiem
Man liekas ka vienkārši trūkst pieredzes. Ar gadiem būs labāk. Piesaistīs komandas no citām valstīm un būs ok. Nevajag kritizēt, vajag gaidīt. Projektam liels potenciāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 00:06, pirms 15 gadiem
Tadus merkakus ir janosauj.......Tad jau Kristiano Ronaldo kad Riga speleja ari vareja pateikt ka tada stadiona vispar var spelet..........

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 00:09, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Neviens jau necenšās pārspīlēt KHL līmeni,jauna līga un sava taisnība Emerijam ir,taču pretīgi būt tik kritiskam pret līgu,kurai nepilnu gadu atpakaļ dziedāja difirambas un bija pats laimīgākais spēlētājs pasaulē. Kā cilvēks viņš ir lecīgs un nepateicīgs mērkaķis.
Tam es pilnīgi piekrītu... Neliels egoists
1 2 3 103 komentāri