Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pievienosies divi gados jauni krievu hokejisti no "Avtomobilist"

Andrejs Siliņš

Rīgas "Dinamo" pievienosies divi gados jauni krievu hokejisti no "Avtomobilist"
Ģirts Ankipāns. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Jekaterinburgas "Avtomobilist" pavēstījis, ka sezonu Rīgas "Dinamo" rindās turpinās divi gados jauni krievu uzbrucēji - 23 gadus vecais Aleksandrs Protapovičs un 24 gadus vecais Ņikita Setdikovs.

191 centimetru garais un 95 kilogramus smagais Protapovičs šosezon KHL aizvadījis vien divas spēles, paliekot bez ierakstiem statistikas ailēs. Savukārt 18 mačus uzbrucējs nospēlējis Krievijas augstākajā līgā (VHL), "Avtomobilist" fārmklubā Učali "Gornyak" izceļoties ar pieciem vārtu guvumiem un trim rezultatīvām piespēlēm, kā arī četrām soda minūtēm un koeficientu +1.

Protapovičs lielākoties spēlējis Krievijā, pārstāvot Kazaņas komandas MHL, VHL un KHL. Pagājušajā sezonā "Gornyak" rindās uzbrucējs VHL 56 spēlēs iemeta 14 vārtus un atdeva 14 piespēles. Vienīgā pieredze ārpus dzimtenes Protapovičam ir 2013./2014. gada sezonā, kas pavadīta Ontario junioru līgā Kanādā. 2014. gadā Protapovičs pārstāvēja Krievijas junioru izlasi pasaules čempionātā.

Setdikovs šosezon "Avtomobilist" sastāvā aizvadīja desmit mačus KHL, tiekot pie vienas piespēles, 12 soda minūtēm un negatīva koeficienta (-2). Četrās spēlēs fārmklubā "Gornyak" uzbrucējam vieni vārti un viena piespēle, kā arī pozitīvs koeficients +2.

KHL līmenī Setdikovs spēlējis gan "Avtomobilist", gan arī "Ņižņijnovgorodas Torpedo" un Ufas "Salavat Yulaev". 45 mačos KHL Setdikovam trīs vārti un sešas piespēles. Lielāko pieredzi karjerā Setdikovs guvis VHL, kur aizvadījis 161 regulārā turnīra spēli, izceļoties ar 41 vārtiem un 51 rezultatīvu piespēli, bet 19 izslēgšanas turnīra mačos palicis bez punktiem.

Nākamo spēli Rīgas "Dinamo" aizvadīs 12. novembrī, mājās uzņemot "Salavat Yulaev".

Izmantotie resursi:
Новости. ХК Автомобилист

 +26 [+] [-]

, 2019-11-08 20:03, pirms 6 gadiem
Latvijas izlases bāzes klubs

 +22 [+] [-]

, 2019-11-08 20:06, pirms 6 gadiem
Tas jau kļūst smieklīgi

 +18 [+] [-]

, 2019-11-08 20:08, pirms 6 gadiem

Potenciālie Latvijas izlases kandidāti,Savicki kazli .
Fuņi būs ekstāzē.

 +13 [+] [-]

, 2019-11-08 20:08, pirms 6 gadiem
Bāzes klubs 🤣🤣🤣🤣es jūtu, ka tuvojas brīdis, kad letiņi būs labi ja 1/3 no sastava

  +4 [+] [-]

, 2019-11-08 20:10, pirms 6 gadiem
Omg
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2019-11-08 20:13, pirms 6 gadiem
Rīgas Dinamo krievi nākošnedēļ uzņems krievus.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 20:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un kāds vēlas , lai te nopietni diskutētu. 2 krievi un uzreiz ironija par bāzes klubu, citam smieklīgi.
Ej uz locekli ,vate

  -4 [+] [-]

, 2019-11-08 20:18, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Rīgas Dinamo krievi nākošnedēļ uzņems krievus.
Nomaini plati vaņa!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 20:21, pirms 6 gadiem
🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️ 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️ Ankipān ej prom! Ko tu dari?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 20:22, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Nomaini plati vaņa!
Kad no kāda utainā gribēšu dzirdēt viedokli,to paprasīšu tev.

  +8 [+] [-]

, 2019-11-08 20:22, pirms 6 gadiem
Jurčiks sāk pelnīt plusiņus uz pagoniem , un cer, ka tomēr KHL piemetīs budžetam uz nākamo sezonu un nedos ar kāju pa pakaļgalu

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 20:25, pirms 6 gadiem
Tas ir kaut kāds kosmoss 😁😁

 +11 [+] [-]

, 2019-11-08 20:25, pirms 6 gadiem
Šitam klubam skuju taka tuvojās ar platiem soļiem.
Slēpts komentārs: FUNS

 +10 [+] [-]

, 2019-11-08 20:29, pirms 6 gadiem
Tas tak ir kkads kosmosss. Ok ja nem labu, ta pofig, krievija, indija vai kanada.. Bet sis tak psc... Latvijas liga nav labaku hokejistu?

     [+] [-]

, 2019-11-08 20:29, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Lamāties proti. Tas tevi līdzina krieviem. Tie arī labi prot lamāties.
Kur tu ,alni,kādu lamu vārdu redzi,pilna paRaša ar čļeniem.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-08 20:31, pirms 6 gadiem
Priekš ceturtās maiņas tīri labi. Bet ja izšaus tad var cerēt uz ko augstāku. Taču papildinājums nav tas pats labākais, ko gaidījām.
Slēpts komentārs: FUNS

  +7 [+] [-]

, 2019-11-08 20:33, pirms 6 gadiem
Kam nafig tas ir vajadzīgs? Ak pareizi, Savicka kungam.

Uzbrukums mums buksē, bet ne jau šie divi ruskiji būs baigie glābēji

 +11 [+] [-]

, 2019-11-08 20:36, pirms 6 gadiem
Tagad par katru krievu Dinama zāģi būs vēl lielāks prieks

     [+] [-]

, 2019-11-08 20:38, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Kam nafig tas ir vajadzīgs? Ak pareizi, Savicka kungam.

Uzbrukums mums buksē, bet ne jau šie divi ruskiji būs baigie glābēji
iespēlēs, iegūs pieredzi. Cita loma DR nav, bet jūs jau neklausat

 +11 [+] [-]

, 2019-11-08 20:39, pirms 6 gadiem
Pretīgi!Ieteiktu visiem latvijas patriotiem boikotēt DR spēles!Kad pirmsākumos vajadzēja atbalstu un naudu,tad pozicionēja sevi kā LV izlases bāzes klubu,bet tagad krievus tik velk iekšā!Lai dabūtu krivu naudu,Savickis tak savu māti pārdotu!

  -4 [+] [-]

, 2019-11-08 20:42, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Kad no kāda utainā gribēšu dzirdēt viedokli,to paprasīšu tev.
Beidz blatot gaili! Tevi namejs gaida ar novilktām biksēm!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 20:48, pirms 6 gadiem
kas jums tur rinda jau veidojas uz nameja pēcpusi?
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 20:48, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Beidz blatot gaili! Tevi namejs gaida ar novilktām biksēm!
Tad kad tev, smadzeņu invalīd,dos vārdu varēsi arī klepot.
P.s
Tev jau namejs vītni aprāva,ka zini par biksēm?

     [+] [-]

, 2019-11-08 20:51, pirms 6 gadiem
Bāzinieks kārtīgi pastrādājis. Gaidu šamos pavasarī sbornajā
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +8 [+] [-]

, 2019-11-08 20:53, pirms 6 gadiem
Oo kruts papildinājums, šitie par velti dāvanā Jurim no Rotenberga? Tjipa gribat naudu nākamgad davai ņemat mūsu pārpalikumus...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 20:53, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Tad kad tev, smadzeņu invalīd,dos vārdu varēsi arī klepot.
P.s
Tev jau namejs vītni aprāva,ka zini par biksēm?
Jūs ar namēju esat saldais pārīts,kuri viens otram vītni griež!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 20:55, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Man patīk tas, ka nepaņēma Videlu atpakaļ un Majoni. lai viņi dzenas pēc piķa , un spēlē hvz kur ! Tagad komanda ir nokomplektēta tā, ka varēs uz pilnu jaudu spēlēt visu sezonu. Visiem ir iespējas ! Mūsu jaunajiem, leģiem, visiem būs jārāda maksimums . Ja tas nestrādās, nešaubos, ka pienāks arī Ankipāna laiks, bet pagaidām, cepuri nost . Viņš zina ko dara ! Ir ar skaidru filozofiju, sliņķiem Dinamo vietas nebūs !
Ja tu nerakstītu tik gari, liktos ka perņaks,, atgriezies,,..

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 20:55, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Man patīk tas, ka nepaņēma Videlu atpakaļ un Majoni. lai viņi dzenas pēc piķa , un spēlē hvz kur ! Tagad komanda ir nokomplektēta tā, ka varēs uz pilnu jaudu spēlēt visu sezonu. Visiem ir iespējas ! Mūsu jaunajiem, leģiem, visiem būs jārāda maksimums . Ja tas nestrādās, nešaubos, ka pienāks arī Ankipāna laiks, bet pagaidām, cepuri nost . Viņš zina ko dara ! Ir ar skaidru filozofiju, sliņķiem Dinamo vietas nebūs !
Tiem Savicka nabagiem priekš Videla un Majones finanses nekādi nesanāktu.

  +5 [+] [-]

, 2019-11-08 20:57, pirms 6 gadiem
Holivuda jau ķērusies klāt pie filmēšanas par viedo Ankipāna kungu un vareno DR come back no dirsssas gala.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 20:58, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Jūs ar namēju esat saldais pārīts,kuri viens otram vītni griež!
tev,utainajam ,slapjie sapnīši?
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 21:02, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Jūs ar namēju esat saldais pārīts,kuri viens otram vītni griež!
Nu neesi greizsitdīgs,man veči nepievelk.
Slēpts komentārs: andromons2

  +4 [+] [-]

, 2019-11-08 21:04, pirms 6 gadiem
Labs papildinājums LV izlases oficiālajam bāzes klubam!👍😂

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 21:04, pirms 6 gadiem
Tas jau paliek par cirku, ar klaunu aņķu pie borta un klaunu juriju ivanoviču ofisā. Es vēl mēğinātu saprast, ja paņemtu pieredzējušus-meistarīgus krievus, bet šeit...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 21:05, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Blusainas gaili nesmirdini te,nēsi viens!
Neesi jau tik paškritisks

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 21:05, pirms 6 gadiem
nau pret nevienu komentētāju pretenzijas, bet jaatdzist 😂😂 te garīgo toch var uzlabot, pārsmieties arī 😂😂😂

  -4 [+] [-]

, 2019-11-08 21:06, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Nu neesi greizsitdīgs,man veči nepievelk.
Nu hz,bet namejs ta pievelk!

  +8 [+] [-]

, 2019-11-08 21:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un kāds vēlas , lai te nopietni diskutētu. 2 krievi un uzreiz ironija par bāzes klubu, citam smieklīgi.
Interesanti, mūsu pašu Jansons silda benķi, nevis var normāli spēlēt kaut vai tajā pašā VHL, no kurienes viņu paņēma, bet izlases bāzes klubs paņem vēl 2 krievus. Ironija šeit ir pilnīgi vietā.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 21:07, pirms 6 gadiem
Būtu vismaz kāds ar cieņu no LHF un paziņotu, ka RD NAV Latvijas izlases bāzes klubs, bet Krievijas noziedznieku finansēta naudas mazgātuve. Bet tur jau gandrīz visi ir nopirktie gāzes aģenti.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 21:07, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Nu hz,bet namejs ta pievelk!
Saprotu,gadās
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +5 [+] [-]

, 2019-11-08 21:09, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: ne vienmēr par naudu ir runa. Ja gribētu, tad atļautos , tici man. Bet tādus naudas skrējējus komandā nevajag, vajag tos, kuri ir gatavi spēlēt uz 100% jo mīl hokeju ! Tieši tāds ir Ankipāna hoķis . Visi kapā ! Jā, dažreiz pietrūkst meistarības, bet komanda tiek veidota kā no dzelzs ! Ticiet man, uzvaras būs, daudz un skaistas !
To tu saviem saimniekiem un Funim vari fleitēt.
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +6 [+] [-]

, 2019-11-08 21:14, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Tu tas kurš liepājas miličiem sūkāja ?
ļoti radoša izdoma,kurš sešgadnieks tev pateica priekšā ,ko rakstīt?

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 21:20, pirms 6 gadiem
Esam glābti. Playoff here we come

  +7 [+] [-]

, 2019-11-08 21:25, pirms 6 gadiem
Šādi turpinot Jūs pazaudēsiet atbalstītāju, kurš visu sezonu garumā izlaidis tik ap 20 spēlēm.
Zinu, ka neesmu vienīgais, kuram notiekošais pie sirds neiet.
Visu laiku man galvenie iemesli Dinamo līdzjušanai ir bijuši mīlestība pret hokeju un cerība redzēt, kā letiņu ripas dzenātāji sadod pa biksēm krieviem.
Mīlēt Dinamo rādīto hokeju jau labu laiku ir zobu sāpes. Javēl Rīgas spēlēs krievi skriesies ar krieviem, tad personīgi mana interese ātri pazudīs.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 21:32, pirms 6 gadiem
Jo vairāk krievu komandā, jo labāk! /Funis
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 21:59, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Tu tas kurš liepājas miličiem sūkāja ?
Man po..tava pieredze un lokācija, tikai netēlo te latvieti.

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:05, pirms 6 gadiem
Tipa koržilovi akuļiņini un citas vates kuras spēlēja dinamo 80 gados.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-08 22:05, pirms 6 gadiem
Bet,ko var gribēt-kāda pilsēta,tāds arī klubs!!!Rīgā jau latviešu valodu labu laiku kā nevar dzirdēt,tikai mongoļu-tatāru klaidoņu vervelēšanu!

  +5 [+] [-]

, 2019-11-08 22:07, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja jau tu dažu krievu dēļ komandu sauc par krievu komandu, tad Spartak varbūt ir latviešu komanda
Tad tu atbalsti zema līmeņa vatņiku ņemšanu izlases bāzes klubā.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 22:09, pirms 6 gadiem
Viss loģiski! Динамо Рига ir krievu komanda, kura spēlē krievu līgā. Ir tikai loģiski, ka komandā jābūt arī krieviem. Jo vairāk, jo labāk!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 22:10, pirms 6 gadiem
Savickis paņem savējos ka nekā Savickis nevar savadāk

  -3 [+] [-]

, 2019-11-08 22:18, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tad tu atbalsti zema līmeņa vatņiku ņemšanu izlases bāzes klubā.
Nē neatbalstu. Atbalstu veselīgas konkurences veidošanu komandā un nešķiroju pēc tautības. Ja būs labi lai spēlē, ja nederēs lai atskaita. Kāds būs līmenis lai parāda spēlē. Mums komandā ir daudz vietējie kam vajag konkurenci.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 22:29, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Savickis kā enkurs gremdē DR.
Tu tak saproti nebūs savicka nebūs dainamo.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-08 22:32, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tu tak saproti nebūs savicka nebūs dainamo.
Sakam Savickis, domājam Динамо Рига!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 22:46, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Sakam Savickis, domājam Динамо Рига!
Diemžēl tā ir.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 22:46, pirms 6 gadiem
Jura Savickij drīz projektā iesaistīs arī Pjotru Muraveju (līdz 2003.g Pēteris Skudra). Un tā arī izlases klubs pamazām pārtaps par saveckuju davalku.

  +6 [+] [-]

, 2019-11-08 22:47, pirms 6 gadiem
Nu re kristai permanbucim ekstàze - viss kà vecajos labajos padomju laikos, kad bija tāds RD, kur lielākā dala spēlētāju tika salasīti pa plašo matušku + daži letini... komuņagam erekcija...

     [+] [-]

, 2019-11-08 22:49, pirms 6 gadiem
Par skudru piekrītu - brīnos, ka nav jau panemts! Tad būtu čekists stilā - bartuļis, visādi krievu pabiras un skudra visu to diriģē...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 22:54, pirms 6 gadiem
Funča kā auns mēģina noliegt acīmredzamo... Savickim tādi auni kā reiz ļoti vajadzīgi, šis šiverē, a auni blēj, ka viss kārtībā, rd latviešu nacionālā komanda un izlases bāzes klubs... tikai kas tur vēl izlasei palicis? Visas cerības uz puikiem NHL un Eiropā...

  +5 [+] [-]

, 2019-11-08 22:54, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nē neatbalstu. Atbalstu veselīgas konkurences veidošanu komandā un nešķiroju pēc tautības. Ja būs labi lai spēlē, ja nederēs lai atskaita. Kāds būs līmenis lai parāda spēlē. Mums komandā ir daudz vietējie kam vajag konkurenci.
Konkurenci vajag 1., 2. maiņā nevis vietējiem jaunajiem un čekeriem - to tā jau ir pārpārēm. Turklāt, lai varētu veidot reālu konkurenci ir jābūt īstam farmklubam nevis parodijai, lai tie, kas neiztur konkurenci tiek pie spēļu prakses nevis sēž tribīnēs.Turklāt, ja komandas mērķis ir kārpīties āra no tabulas apakšas vai prātīgāk nebūtu potenciāli līderi nevis spēlētaji, kas KHL neko nopietnu nav parādījuši?Savuk art, ja ir izkārts karogs, vai prātīgāk nebūtu dot iespēju maksimali daudz jaunajiem - lai gūst praksti top līmenī un var atlasīt graudus no sēnalām?
Arī kā bāzes klubam tas ir izsmiekls - abi vārtsargi ārzemnieki, jau tā palielajam ārzemnieku skaitam klāt 2, turklāt ne tuvu ne no top gala. Cita lieta ja šie abi būtu pieredzējuši hokejisti - mūsu jaunievarētu ko mācīties. Šajā gadījumā, pat ja viņi ir puskapeiku labaki par vietējiem, daudz neiegūt
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 23:14, pirms 6 gadiem
Kas, Latvijā krievu par maz vai ?

  +3 [+] [-]

, 2019-11-08 23:15, pirms 6 gadiem
Funi, ja pareizi esmu tevi šo gadu laikā sapratusi, tad viss krieviskais tev it nemaz nav tuvs, tas, kā reiz ir viens no iemesliem, kāpēc tik ļoti jūti par RD, jo mūsu pašu letiņu klubs ar letiņu puikām var sasist kādu krievu klubu. Pareizi, vai kkur kļūdījos? Tad nu lūk, man attiecīgi rodas jautājums - kāds ir kritiskais krievu spēlētāju skaits Dinamo Rīga, lai tu vairs šo klubu neatbalstītu?

  +2 [+] [-]

, 2019-11-08 23:33, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Funi, ja pareizi esmu tevi šo gadu laikā sapratusi, tad viss krieviskais tev it nemaz nav tuvs, tas, kā reiz ir viens no iemesliem, kāpēc tik ļoti jūti par RD, jo mūsu pašu letiņu klubs ar letiņu puikām var sasist kādu krievu klubu. Pareizi, vai kkur kļūdījos? Tad nu lūk, man attiecīgi rodas jautājums - kāds ir kritiskais krievu spēlētāju skaits Dinamo Rīga, lai tu vairs šo klubu neatbalstītu?
NePutn, tu izradās esi tikai ne viltotais putns bet arī īsts nežēlīgs NeCilvēks lai tik sarežģītus atmaskojošus un bezizejā nostādošus jautājumus uzdot cilvēkiem pie kuriem tomēr ar grūtībām bet Funi var pieskaitīt !

  +4 [+] [-]

, 2019-11-08 23:35, pirms 6 gadiem
dīvains papildinājums
lai neteiktu vairāk

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:39, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: NePutn, tu izradās esi tikai ne viltotais putns bet arī īsts nežēlīgs NeCilvēks lai tik sarežģītus atmaskojošus un bezizejā nostādošus jautājumus uzdot cilvēkiem pie kuriem tomēr ar grūtībām bet Funi var pieskaitīt !
Funi, iespējams ar nedaudz mazākām grūtībām, var pie lunkanajiem cilvekiem pieskaitīt, tā kā es ticu, ka viņš izlocīsies un no šīs neērtās situācijas iznāks ar sausām kājām. Tas, protams, tad, ja neizvēlēsies šo neērto jautājumu ignorēt, kas jau būtu gandrīz vai pārāk tipiski šāda veida demagogiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Funi, ja pareizi esmu tevi šo gadu laikā sapratusi, tad viss krieviskais tev it nemaz nav tuvs, tas, kā reiz ir viens no iemesliem, kāpēc tik ļoti jūti par RD, jo mūsu pašu letiņu klubs ar letiņu puikām var sasist kādu krievu klubu. Pareizi, vai kkur kļūdījos? Tad nu lūk, man attiecīgi rodas jautājums - kāds ir kritiskais krievu spēlētāju skaits Dinamo Rīga, lai tu vairs šo klubu neatbalstītu?
Viņa atbilde ir paredzama - no sērijas "klubs ir klubs, tāpēc priecāšos pat tad ja latviešu tur nebūs, tas tik un tā ir Latviju pārstāvošs klubs."

  +1 [+] [-]

, 2019-11-08 23:54, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viņa atbilde ir paredzama - no sērijas "klubs ir klubs, tāpēc priecāšos pat tad ja latviešu tur nebūs, tas tik un tā ir Latviju pārstāvošs klubs."
Neticu gan, ka Funs tā ņems un publiski tagad paziņos, ka jūtīs līdz Rīgas Dinamo tik pat kvēli līdz, ja tur spēlētu, teiksim, tikai krievi, tāpēc jau arī radās jautājums, kāda ir krievu kritiskā masa, pie kuras līdzi jušanas RD būtu attaisnojuma. Atceros vēl kā vakar, kad RD tika atjaunots un svēti tika solīts, ka krievi šajā klubā nespēlēs. Nemaz jau tik ilgs tas laiks nav pagājis, un fani jau jūtami ir pieradināti pie jaunās kārtības - krievi būs un ar katru gadu vairāk un tas ir ok.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-09 00:00, pirms 6 gadiem
"Fantastisks papildinājums", nu tik plēsīsim visus. Trūkst vārdu par šādu papildinājumu, tā turēt PĻURI.

  -4 [+] [-]

, 2019-11-09 00:01, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Konkurenci vajag 1., 2. maiņā nevis vietējiem jaunajiem un čekeriem - to tā jau ir pārpārēm. Turklāt, lai varētu veidot reālu konkurenci ir jābūt īstam farmklubam nevis parodijai, lai tie, kas neiztur konkurenci tiek pie spēļu prakses nevis sēž tribīnēs.Turklāt, ja komandas mērķis ir kārpīties āra no tabulas apakšas vai prātīgāk nebūtu potenciāli līderi nevis spēlētaji, kas KHL neko nopietnu nav parādījuši?Savuk art, ja ir izkārts karogs, vai prātīgāk nebūtu dot iespēju maksimali daudz jaunajiem - lai gūst praksti top līmenī un var atlasīt graudus no sēnalām?
Arī kā bāzes klubam tas ir izsmiekls - abi vārtsargi ārzemnieki, jau tā palielajam ārzemnieku skaitam klāt 2, turklāt ne tuvu ne no top gala. Cita lieta ja šie abi būtu pieredzējuši hokejisti - mūsu jaunievarētu ko mācīties. Šajā gadījumā, pat ja viņi ir puskapeiku labaki par vietējiem, daudz neiegūt
Nevar ņemt komandā tikai tādēļ ka vietējais. Nav mums vietējais vārtsargs. Gudļevskis bija ļoti vājš. Konkurenci vajag visos līmeņos visās maiņās. Labāk tāds papildīnājums nekā nekāds. Krievi nav dārgi. Ja nederēs nespēlēs. DR tagad 3-4 maiņā ir par daudz nemetošie uzbrucēji. Labākie čekeri kuriem varēru piedot vārtu negūšanu ir Pavlovs un Giliss. Pavlovs ir kaut ko arī iemetis. Abi minētie manā skatījumā ir labi 4 maiņas spēlētāji, tikai trūkuma dēļ DR viņi spēlē augstākās maiņās.
Slēpts komentārs: FUNS

  -4 [+] [-]

, 2019-11-09 00:04, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: Funča kā auns mēģina noliegt acīmredzamo... Savickim tādi auni kā reiz ļoti vajadzīgi, šis šiverē, a auni blēj, ka viss kārtībā, rd latviešu nacionālā komanda un izlases bāzes klubs... tikai kas tur vēl izlasei palicis? Visas cerības uz puikiem NHL un Eiropā...
Kas ir tas acīmredzamais? Vai tu patiešām domā ka pavasarī no DR izlasē būs labi ja paŗis hokejisti?

  +2 [+] [-]

, 2019-11-09 00:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nevar ņemt komandā tikai tādēļ ka vietējais. Nav mums vietējais vārtsargs. Gudļevskis bija ļoti vājš. Konkurenci vajag visos līmeņos visās maiņās. Labāk tāds papildīnājums nekā nekāds. Krievi nav dārgi. Ja nederēs nespēlēs. DR tagad 3-4 maiņā ir par daudz nemetošie uzbrucēji. Labākie čekeri kuriem varēru piedot vārtu negūšanu ir Pavlovs un Giliss. Pavlovs ir kaut ko arī iemetis. Abi minētie manā skatījumā ir labi 4 maiņas spēlētāji, tikai trūkuma dēļ DR viņi spēlē augstākās maiņās.
Aizmirsi iekļaut arī 2.maiņu, jo rezultātu veido tikai 1 maiņa 😁 ar šiem krievu viduvējībām būs tagad vēl viena 4.maiņa 😁

  +2 [+] [-]

, 2019-11-09 01:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un kāds vēlas , lai te nopietni diskutētu. 2 krievi un uzreiz ironija par bāzes klubu, citam smieklīgi.
Nu zini, lai arī kā es justu līdzi RD, bet šitais nav pat smieklīgi... Interesanti, vai šie abi tiek ņemti par vārtu guvējiem? Mums štoļi kapļu trūkst? Nu tādā gadījumā 100x labāk iespēlēt mūsu jaunos hokejistus... Pagājušajā gadā jau vienu šitādu ūbertalantu paņēma, ja nemaldos, vienu spēli nospēlēja - Pedans, ja nekļūdos.

     [+] [-]

, 2019-11-09 01:21, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Konkurenci vajag 1., 2. maiņā nevis vietējiem jaunajiem un čekeriem - to tā jau ir pārpārēm. Turklāt, lai varētu veidot reālu konkurenci ir jābūt īstam farmklubam nevis parodijai, lai tie, kas neiztur konkurenci tiek pie spēļu prakses nevis sēž tribīnēs.Turklāt, ja komandas mērķis ir kārpīties āra no tabulas apakšas vai prātīgāk nebūtu potenciāli līderi nevis spēlētaji, kas KHL neko nopietnu nav parādījuši?Savuk art, ja ir izkārts karogs, vai prātīgāk nebūtu dot iespēju maksimali daudz jaunajiem - lai gūst praksti top līmenī un var atlasīt graudus no sēnalām?
Arī kā bāzes klubam tas ir izsmiekls - abi vārtsargi ārzemnieki, jau tā palielajam ārzemnieku skaitam klāt 2, turklāt ne tuvu ne no top gala. Cita lieta ja šie abi būtu pieredzējuši hokejisti - mūsu jaunievarētu ko mācīties. Šajā gadījumā, pat ja viņi ir puskapeiku labaki par vietējiem, daudz neiegūt
99% piekrītu. Par vārtsargiem drusku oponēšu. Gudim deva iespēju, bet nu negāja čalim. A ko vietā? Nav jau ko no letiņiem. Jaunajiem labāk spēlēt, nevis beņi deldēt. A brīva 1. numura nav.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-09 01:28, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nevar ņemt komandā tikai tādēļ ka vietējais. Nav mums vietējais vārtsargs. Gudļevskis bija ļoti vājš. Konkurenci vajag visos līmeņos visās maiņās. Labāk tāds papildīnājums nekā nekāds. Krievi nav dārgi. Ja nederēs nespēlēs. DR tagad 3-4 maiņā ir par daudz nemetošie uzbrucēji. Labākie čekeri kuriem varēru piedot vārtu negūšanu ir Pavlovs un Giliss. Pavlovs ir kaut ko arī iemetis. Abi minētie manā skatījumā ir labi 4 maiņas spēlētāji, tikai trūkuma dēļ DR viņi spēlē augstākās maiņās.
Bet nu iespēju dot jau nu vajadzētu. RD jēga ir tad, ja tas attīsta LV hokeju pa vatņiku naudu. Ja ir, kur spēlēt labā līmenī 2. ešolona un jaunajiem spēlētājiem. Šāds papildinājums LV hikejam nsdod neko. Bļin, tad Skvorcovu paņemtu atpakaļ - pārbaudīts kaplis...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-09 10:40, pirms 6 gadiem
nu ko, ankipāns sameklēja jaunos berjlundus

  -2 [+] [-]

, 2019-11-09 11:45, pirms 6 gadiem
Kad Ņēma Makarovi visi kauca...kad Ņēma Biļanovu kauca...

  +2 [+] [-]

, 2019-11-09 12:48, pirms 6 gadiem
pins19 rakstīja: Kad Ņēma Makarovi visi kauca...kad Ņēma Biļanovu kauca...
kas ir makarovs un biļanovs, lietprati ?

     [+] [-]

, 2019-11-09 15:27, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Tu neesi latvietis, mutes bajāri un mīzēji. bet kad vajadzēs dzimteni sargāt. tad tādi kā tu muks mīzdami
Tev jau ir zināms, ka vajadzēs? Zem kura krievu gāzes miljardiera stenēdama tad par šito uzzināji? Bet sakaitināt tu proti, laikam speciāli apmācīta provokācijas rīkot.