Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Nabokovs: "Viena uzvara nenozīmē to, ka KHL tagad spēcīgāka par NHL"

Nabokovs: "Viena uzvara nenozīmē to, ka KHL tagad spēcīgāka par NHL"
Jevgeņijs Nabokovs spēlē ar ''Hurricanes'' savos vārtos ielaida trīs ripas
Foto: ITAR-TASS

Bijušais Nacionālās hokeja līgas (NHL) un šī brīža Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Sanktpēterburgas "SKA" vārtsargs Jevgeņijs Nabokovs atzinis, ka pēc uzvaras pār NHL komandu nevajag uzreiz sagriezt pasauli ar kājām gaisā.

Pirms divām dienām ''SKA'' savā laukumā ar 5:3 pārspēja Nacionālās hokeja līgas (NHL) vienību Karolīnas ''Hurricanes''. Pēc spēles ''SKA'' uzbrucējs Maksims Sušinskis teica: ''Tagad visi Amerikā zinās, ka mūsu līga tiešām ir spēcīgākā. Tāpat vien no NHL nebrauc prom labākie spēlētāji. Domāju, ka šī nav pēdējā KHL komandas uzvara pār NHL klubu.''

Citas domas par izcīnīto uzvaru ir "SKA" vārtsargam Jevgeņijam Nabokovam. ''Domāju, ka mums būtu grūti spēlēt NHL,'' iesāk vārtsargs. ''Aizvadīt vienu spēli, tas ir viens, bet tu nospēlē 82 spēles tur... Ja "SKA" tiktos nevis ar ''Hurricanes'', bet, piemēram, ar ''Red Wings'' vai arī ar ''Sharks'', tad spēle būtu grūtāka. Šīs ir daudz spēcīgākas un meistarīgākas komandas. Rupji sakot, tad ''Hurricanes'' komandā, izņemot Eriku Stālu un vārtsargu Vordu, neviena cita laba spēlētāja vairs nav. Jā, ir tur labi spēlētāji, bet ne tāda līmeņa, lai spēlētu ''Sharks'', ''Red Wings'', ''Flyers'' vai ''Penguins'' komandās.''

''Saprotiet vienu. Šeit nav runa par necieņu, jo ''Hurricanes'' gatavojas regulārajam čempionātam, tāpēc spēle ar ''SKA'' viņiem nav pats galvenais. Viņiem pats galvenais veiksmīgi nospēlēt Helsinkos pret ''Wild'' komandu,'' turpina Nabokovs.

Uz jautājumu, ko Nabokovs domā par šādu Sušinska izteicienu - ''Tagad visi Amerikā zinās, ka mūsu līga tiešām ir spēcīgākā'', tad vārtsargs atbildēja: ''Es tad uzdošu pretjautājumu. Ja Vācijas komanda Manheimas "Adler" nospēlēja 2:2 ar ''Sharks'', tad tas nozīmē, ka Vācijas hokeja līgu jāpielīdzina NHL? Viena spēle nesagriezīs pasauli kājām gaisā. Nesaprotu, kāpēc mēs gribam uzreiz straujas pārmaiņas. Mēs uzvarējām ''Hurricanes'', jo šobrīd bijām spēcīgāki. Tas nenozīmē, ka KHL tagad spēcīgāka par NHL. Pirmdien ''SKA'' pārspēja ''Hurricanes'', un šeit beigās ieliekat punktu,'' tā vārtsargs.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

 +30 [+] [-]

, 2010-10-06 15:54, pirms 15 gadiem
Viens normāls, neap---ries spēlētājs!

 +15 [+] [-]

, 2010-10-06 15:54, pirms 15 gadiem
Nabokovam taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-10-06 15:56, pirms 15 gadiem
Vismaz viens saprātīgs cilvēks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-06 15:58, pirms 15 gadiem
beidzot kādam tas bija japasaka un japiezemē visa šitā padarišana

 +11 [+] [-]

, 2010-10-06 16:00, pirms 15 gadiem
Tiešām ideāli un pareizi pateikts! 100 % piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-06 16:01, pirms 15 gadiem
Dooh...

  -4 [+] [-]

, 2010-10-06 16:03, pirms 15 gadiem
Tad te jātaisa vecā labā supersērija, lai to noskaidrotu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-06 16:09, pirms 15 gadiem
Sušinskis kā jau kārtīgs KRIEVS,neko nesaprot! Lai šīs SKĀ aizbrauc uc Amēriku kad tur NHL sezona ir uzņēmusi apgriezienus,uzspēlē ar tiem pašiem "Viesuļiem" viņu laukumā ar viņu noteikumiem!!! Dabūs pa ''pakaļu" ka maz neliksies!

 +17 [+] [-]

, 2010-10-06 16:10, pirms 15 gadiem
Nav apnicis bīdīt stulbus tekstus par un ap NHL un KHL ?? Visiem skaidrs ka KHL līdz NHL līmenim vēl ejams tāls ceļš un šie, ja var tā dēvē sparingmači ne par ko neliecina

  +8 [+] [-]

, 2010-10-06 16:11, pirms 15 gadiem
tā sasmējos par Sušinska teikto

 +10 [+] [-]

, 2010-10-06 16:13, pirms 15 gadiem
A Šušinskim vienalga, viņam tik un tā KHL pati labākā...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-06 16:14, pirms 15 gadiem
bērnudārzam jau tikai tā liekas nu un lepnajiem krieviem

  +3 [+] [-]

, 2010-10-06 16:19, pirms 15 gadiem
Krievu stilā tagad ņemsies gadu par to kurš stiprāks un kurš sliktāks.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-06 16:20, pirms 15 gadiem
Ta pat visiem pirms spelesbija skaidrs,ka Khl limena zina nav slikta liga un,ka atseviska spele varetu uzvaret Nhl klubu.Ari khl klubu cehu,zviedru,Sveices klubs varetu apspelet-vismaz atseviska spele noteikti.

  +8 [+] [-]

, 2010-10-06 16:23, pirms 15 gadiem
Man liekas ka KHL un NHL spēku ziņā nevajag salīdzināt. NHL ir un būs spēcīgākā līga pasaulē. Tur spēlē labākie hokejisti. Dažos bagātākajos KHL klubos kāds saņems vairāk nekā viņam NHL piedāvā. KHL mārketinga ziņā ir ļoti vāja + hokeja halles ir mazas un vienmēr nav pilnas uz spēlēm. Nu Sušinskis var domāt ko viņš grib..

  +4 [+] [-]

, 2010-10-06 16:25, pirms 15 gadiem
100% piekrītu,nabokovam....ok,bet varētu uztaisīt,tādas spēles,kā stenlija kausa ieguvēji pret gagarina kausa ieguvējiem....vot tad būtu cita štele.....tulīt pēc turnīra beigām,piem lidz 4 uzvarām......

  +3 [+] [-]

, 2010-10-06 16:27, pirms 15 gadiem
Sušinskis kā kārtīgs Krievs no NHL pats aizbēga, ja nemaldos tādēļ, ka nebija spējīgs iemācīties angļu valodu un komandā tāds īpašā cieņā netika turēts.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 16:28, pirms 15 gadiem
djkrissb rakstīja: 100% piekrītu,nabokovam....ok,bet varētu uztaisīt,tādas spēles,kā stenlija kausa ieguvēji pret gagarina kausa ieguvējiem....vot tad būtu cita štele.....tulīt pēc turnīra beigām,piem lidz 4 uzvarām......
kura turnīra beigām? KHL, NHL vai Pasaules čempionāta?

     [+] [-]

, 2010-10-06 16:32, pirms 15 gadiem
KHL, NHL ,Pasaules čempionāta....beigām.....

     [+] [-]

, 2010-10-06 16:32, pirms 15 gadiem
Labi, ka mums ir spēlētājs, kas spēlē Flyers, pēc Nabakova vārdiem tas nozīmē, ka Bārtulis ir ļoti laba līmeņa spēlētājs un pēc gadiem varētu būt viens no atslēgas aizsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-06 16:37, pirms 15 gadiem
djkrissb rakstīja: KHL, NHL ,Pasaules čempionāta....beigām.....
neviens no piedāvātajiem variantiem nav reāls:
- pēc Gagarina fināla gandrīz uzreiz ir PČ
- pēc PČ vēl ~3-4 nedēļas turpinās NHL play-offi
- pēc Stenlija kausa fināla KHL klubi jau sen kā ir atvaļinājumos... bez tam arī NHL Stenlija kausa ieguvējs ir izpumpējies līdz nemaņai.

     [+] [-]

, 2010-10-06 16:37, pirms 15 gadiem
Pilnībā pareizi pateica...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 16:38, pirms 15 gadiem
un tad buus uzvareetajs viens un visss.....šitas bazars jau sāk pamazam piegriesties.....

  +3 [+] [-]

, 2010-10-06 16:42, pirms 15 gadiem
To, kura līga stiprāka un no kurienes vējš pūš, parādīja pēdējās olimpiskās spēles. Pārliecinoši un uzskatāmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 16:43, pirms 15 gadiem
King of Pavians rakstīja: Labi, ka mums ir spēlētājs, kas spēlē Flyers, pēc Nabakova vārdiem tas nozīmē, ka Bārtulis ir ļoti laba līmeņa spēlētājs un pēc gadiem varētu būt viens no atslēgas aizsargiem.
Tev nu gan taisna domasana..., ta ka pavianam...
Ta jau tas baumas rodas, ka joka vai ne joka pec, kads sita pasaka un aiziet.. Nabokovs uzskata Bartuli par vienu no labakajiem NHL aizsargiem...
Cerams, ka pajokoji
P.s. Protams, kas zin ka Bartulim iegrozas karjera, varbut, ka tev ari bus taisniba...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 16:56, pirms 15 gadiem
a divas uzvaras?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-06 16:58, pirms 15 gadiem
sito jau visi sen zin

  +4 [+] [-]

, 2010-10-06 16:59, pirms 15 gadiem
sušinskis prosta jaku dabūja.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 17:00, pirms 15 gadiem
''Tagad visi Amerikā zinās, ka mūsu līga tiešām ir spēcīgākā. Tāpat vien no NHL nebrauc prom labākie spēlētāji. Domāju, ka šī nav pēdējā KHL komandas uzvara pār NHL klubu.''

- Paldies Suhinska kungs, tagad mees zinaam, ka jus esat tik dumsh cik sejaa rakstiits.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-06 17:14, pirms 15 gadiem
labs bullitis
YouTube
- 9 year old kid hockey phenom...
p;feature=player_embedded#!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 17:29, pirms 15 gadiem
djkrissb rakstīja: 100% piekrītu,nabokovam....ok,bet varētu uztaisīt,tādas spēles,kā stenlija kausa ieguvēji pret gagarina kausa ieguvējiem....vot tad būtu cita štele.....tulīt pēc turnīra beigām,piem lidz 4 uzvarām......
Piekrītu , bet vēl vajadzētu līdz 4 uzvarām un 2 spēles tur 2 šeit tad tur un šeit-protams utopija, bet ja tā spēlētu katru gadu NHL un KHL labākās komandas-tad pēc gadiem 10 mēs varētu mēģināt šalīdzināt līgu spēku samērus. Un arī tad ne tuvu tas nebūtu objektīvi jo līgas reālo spēku salīdzina arī pēc vidusmēra un vājāķām komandām.Palaist KHL Vitjaz pret viņu vājāko līdz 4 uzvarām.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 17:32, pirms 15 gadiem
Man vienalga, ES PAR DINAMO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 17:54, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Krievu stilā tagad ņemsies gadu par to kurš stiprāks un kurš sliktāks.
Par PETROGRADU šeit ņemas vēl šobaltdien!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-06 17:57, pirms 15 gadiem
varbuut nabokovs domaa savaadaak,bet ska nav kahl vadoshaa komanda!!! lai red vinks spelee ar salavatu,lidotaaji ar ak barsu,pingviini pret znaroku!!!

     [+] [-]

, 2010-10-06 18:01, pirms 15 gadiem
jenotpauris rakstīja: varbuut nabokovs domaa savaadaak,bet ska nav kahl vadoshaa komanda!!! lai red vinks spelee ar salavatu,lidotaaji ar ak barsu,pingviini pret znaroku!!!
CIRVIS ! Pats iebrauci, ko gribēji pateikt?

  -2 [+] [-]

, 2010-10-06 18:15, pirms 15 gadiem
nu bet tas tak ir krievs... ja Nabokovs pārnāks uz KHL.. viņš teiks tāpat kā Sušinskis.. kamēr viņš ir tur.. viņš saka tā..
bet reāli tas tak katram skaidrs ka NHL ir spēcīgākā līga...bet kā būs nākotnē, to nezin neviens...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 18:41, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Nabokovs spēlē SKA, tas tā ja kas
šim gan jau Ozoliņš vēl pa Sharks ņemas

     [+] [-]

, 2010-10-06 18:54, pirms 15 gadiem
šitā diskusija jau ir palikusi jēla.

     [+] [-]

, 2010-10-06 19:15, pirms 15 gadiem
Lielmeistars rakstīja: CIRVIS ! Pats iebrauci, ko gribēji pateikt?
izlasi rakstu--varbuut pieleks!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 20:20, pirms 15 gadiem
telqvists izskatas, ka savejos vartos jau grib iemest, lai vismaz kka izceltos saja spele!

     [+] [-]

, 2010-10-06 21:14, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Nabokovs spēlē SKA, tas tā ja kas
nu lab.. bik kļūdījos... biju protams domājis Brizgalovu..

     [+] [-]

, 2010-10-06 23:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: neviens no piedāvātajiem variantiem nav reāls:
- pēc Gagarina fināla gandrīz uzreiz ir PČ
- pēc PČ vēl ~3-4 nedēļas turpinās NHL play-offi
- pēc Stenlija kausa fināla KHL klubi jau sen kā ir atvaļinājumos... bez tam arī NHL Stenlija kausa ieguvējs ir izpumpējies līdz nemaņai.
Vislabakais butu gadumija!! Tapat ka bija vecoslaikos kad tas Dinamo brauca uz statiem. Abam komandam sezonas iesakusies, saspelejusies ir. Taka vislabak butu salidzinat ap so laiku. Uztaisit Santaklausa/dedmaroza kausu