Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pret Cipuļa "Amur" pretī trešajai uzvarai pēc kārtas

Jānis Pārums

"Dinamo"  pret Cipuļa "Amur" pretī trešajai uzvarai pēc kārtas
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar plkst. 19:30 "Arēnā Rīga" tikt pie trešā panākuma pēc kārtas mēģinās Rīgas "Dinamo" hokejisti, kas mērosies ar latviešu uzbrucēja un bijušā "dinamieša" Mārtiņa Cipuļa pārstāvēto Habarovskas "Amur".

Divu dienu laikā kopš "Dinamo" pēdējās spēles svētdien pret Georgija Pujaca "Sibir" (3:2) notikušas dažas pārmaiņas – proti, kļuva zināms, ka ribas lūzuma dēļ komandas kapteinis Sandis Ozoliņš nevarēs palīdzēt "Dinamo" aptuveni mēnesi, savukārt slovāku leģionārs Jurajs Mikušs pametis Rīgas komandu un atgriezies Maskavas "Spartak", ar kuru "Dinamo" spēlēs 6. decembrī.

Pēdējās trijās spēlēs rīdzinieki izcīnījuši uzvaras un ir pamatotas cerības, ka uzvaru sērija tiks turpināta arī pret "Amur". Pēdējo panākumi "dinamiešiem" ļāvuši pakāpties uz sesto vietu Rietumu konferencē (28 spēlēs 43 punkti), bet "Amur" ieņem tikai desmito pozīciju Austrumu konferencē – rīdzinieku šīvakara pretinieki spējuši iekrāt vien 29 punktus.

Turklāt "Amur" pēdējās spēlēs nav gājis diez ko spīdoši – četri zaudējumi piecās spēlēs, turklāt pēdējie divi – pēc kārtas. Arī Cipulis, kurš vakar svinēja 30 gadu jubileju (apsveicam, Mārtiņ!), "Amur" rindās 25 spēlēs ticis vien pie trim gūtiem vārtiem un trim piespēlēm (viena piespēle arī pēdējā spēlē pret CSKA (3:5)), taču jāatceras, ka Mārtiņš iepriekšējās sezonas aizvadīja Rīgā, tāpēc šo komandu labi pazīst. Tiesa, arī "Dinamo" zina Cipuļa hokeja prasmes un viltības un centīsies tās neitralizēt.

"Amur" uzbrukuma līderi ir Radiks Zakijevs, kura rēķinā 12 rezultativitātes punkti (5+7) un Stīvens Diksons, kurš līdzšinējās spēlēs izcēlies ar sešiem gūtiem vārtiem un četrām rezultatīvām piespēlēm. Viens no rezultatīvākajiem spēlētājiem un labākais vārtu guvējs komandā ir aizsargs – Aleksandrs Osipovs – astoņi vārti un trīs rezultatīvas piespēles.

Rīdziniekiem būtisks būs jau pieminētais kapteiņa un līdera gan laukumā, gan ģērbtuvēs Ozoliņa zaudējums. Sandis 28 spēlēs nopelnījis 21 punktu (3+18), tikpat cik pēdējā laikā labi spēlējošais Lauris Dārziņš (10+11) un Aleksandrs Ņiživijs (8+13). Tāpat pretiniekiem būs jāpiesargās no Jāņa Sprukta (6+12), Mārtiņa Karsuma (9+6) un citiem...

Abas komandas šosezon jau ir aizvadījušas vienu savstarpējo spēli. 15. septembrī Habarovskā "Dinamo" spraigā cīņā pēcspēles metienos uzvarēja ar 4:3. Uzvaras vārtus toreiz guva Aleksandrs Ņiživijs. Šīvakara spēkošanos tiešraidē demonstrēs LTV7.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
khl.ru

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:23, pirms 15 gadiem
Pēdējās trijās spēlēs rīdzinieki izcīnījuši uzvaras un ir pamatotas cerības, ka uzvaru sērija tiks turpināta arī pret "Amur". Bet virsraksts ir - pretī 3. uzvarai. Neiet kopā kaut kas.

 +15 [+] [-]

, 2010-11-30 11:26, pirms 15 gadiem
Nu vismaz šoreiz nepakāšam vājākam pretiniekam Ir tomēr jāņem tie punkti kuri ir jāņem!! Par uzvaru

  -3 [+] [-]

, 2010-11-30 11:27, pirms 15 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Pēdējās trijās spēlēs rīdzinieki izcīnījuši uzvaras un ir pamatotas cerības, ka uzvaru sērija tiks turpināta arī pret "Amur". Bet virsraksts ir - pretī 3. uzvarai. Neiet kopā kaut kas.
Tu kļūdies, uzvara pret Magņitagorsku,zaudējums Traktoram un uzvaras pret CSKA UN Sibirj!

  +9 [+] [-]

, 2010-11-30 11:27, pirms 15 gadiem
pedejas 2 uzvaras-CSKA un Sibirj maajaas =]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 11:28, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds no autoriem var nokomentēt, kad būs kaut kāda skaidrība, par šodienas sastāvu? Vai no LM kāds ir izsaukts? Kā Troteram ar veselību un kādas šim attiecības ar Šūpi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Morati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sportforever
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 11:36, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Cik punkti un vārti Cipulim kā pirmās maiņas spēlētājam bija pagājušās sezonas sākumā pie nospēlētām tikpat spēlēm kā Mikušam??
Simts gadus tāds Cipulis vairs nav vajadzīgs RD, noiets etaps, daudz labāk lai Štāls uzspēlē...
Zemtekstu nesaprati??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: nortons

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:43, pirms 15 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Pēdējās trijās spēlēs rīdzinieki izcīnījuši uzvaras un ir pamatotas cerības, ka uzvaru sērija tiks turpināta arī pret "Amur". Bet virsraksts ir - pretī 3. uzvarai. Neiet kopā kaut kas.
Viss ir pareizi, Dinamo pēdējās divas spēlēs uzvarēja. Pret Sibirj un CSKA. Pret traktoru bija zaude

  +8 [+] [-]

, 2010-11-30 11:46, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nesapratu gan...
Nu no Cipula tada pati jega ka no Juraja!!!Vienigi tas ka šmejais(cipulis)ir letinš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:49, pirms 15 gadiem
Bez ierunām ir jāuzvar. Būs 4:2

Mikuša vairs nav, bet tik un tā neliek viņam mieru. Uztraucieties par tiem, kas ir DR komandā.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:50, pirms 15 gadiem
Kādas prognozes par vārtusargu?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:52, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Jā, jā tas noteikti būs īstais priekšnoteikums uzvarām...
Drīzāk, ja aizsargi netizlosies aizsardzībā un spēlēs agresīvi nevis pasīvi, ja mūsu uzbrucēji sāks izspēlēt vairākumus daudz sakarīgāk un mest pa vārtiem, ja netiks taisīti stulbi un nevajadzīgi noraidījumi, tad arī būs uzvara un ar Mikušu tur maz sakara...
karoč ja iemetīs vairāk golu kā pretinieks tad būs arī uzvaras

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 11:52, pirms 15 gadiem
Nauriicio rakstīja: Kādas prognozes par vārtusargu?
Mana nojauta saka, ka varētu būt Kriss.

 +13 [+] [-]

, 2010-11-30 11:54, pirms 15 gadiem
Nauriicio rakstīja: Kādas prognozes par vārtusargu?
99%, ka spēlēs Tellkvists, jo iepriekšajā spēlē nesavārija nekādas ziepes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-11-30 12:00, pirms 15 gadiem
kalvis00 rakstīja: 99%, ka spēlēs Tellkvists, jo iepriekšajā spēlē nesavārija nekādas ziepes.
veel neesi sapratis, ka Suplers izlemj kuram buus speeleet vaartos? Un to vinjsh laikam izdomaa peec konsultaacijas ar kaadu slovaaku vedjmu, jo logjiku tajaa visaa saskatiit ir gruuti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 12:01, pirms 15 gadiem
Lai jau nu būtu tā trešā uzvara, cerams ka neuzkāps uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem nez kuro reizi
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +10 [+] [-]

, 2010-11-30 12:06, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tie, kas uzskata, ka Mikušs bija lielāka problēma, un ar viņa aiziešanu viss nostāsies savas vietās, domājams, kļūdās !!! Ne jau tikai Mikuša dēļ mums ir problēmas. Mūsu lielākais ienaidnieks ir - aizsardzība !!! Kopā ar Mikušu bija jātiek vaļā no Ignatjeva, un par to naudu jāiepērk pāris sakarīgu aizsargu, kuri varētu spēlēt arī bez Ignatjeva padomiem !!!
problēma ir nevis aizsargi bet spēle aizsardzībā. Visi te nesen rēja uz Galviņu kuru kā stabu pretinieks apslidoja, tik neviens nepamanīja kā uzbrucējs viduszonā pasīvi noskatījās kā tas pretinieks netraucēti uzņem ātrumu un ieskrienas....

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 12:20, pirms 15 gadiem
DainixDT rakstīja: Tu kļūdies, uzvara pret Magņitagorsku,zaudējums Traktoram un uzvaras pret CSKA UN Sibirj!
Tas par 3 uzvarām bija citāts no teksta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 12:27, pirms 15 gadiem
phKRII rakstīja: psc shitaa pateikt.
Vēl joprojām kremt

     [+] [-]

, 2010-11-30 12:39, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: veel neesi sapratis, ka Suplers izlemj kuram buus speeleet vaartos? Un to vinjsh laikam izdomaa peec konsultaacijas ar kaadu slovaaku vedjmu, jo logjiku tajaa visaa saskatiit ir gruuti
esmu sapratis un tāpēc brīnos, ka vsp kādu spēli RD vārtos ir spēlējis Holts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 12:50, pirms 15 gadiem
Briinos kaa Amur veel nav atvadiijushies no Cipulja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 12:50, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: veel neesi sapratis, ka Suplers izlemj kuram buus speeleet vaartos? Un to vinjsh laikam izdomaa peec konsultaacijas ar kaadu slovaaku vedjmu, jo logjiku tajaa visaa saskatiit ir gruuti
Vo vo, man arī liekas, ka viņam speciāli te veģma mājās un viņa pirms katras spēles saka kas jālie vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 12:56, pirms 15 gadiem
iggy_me rakstīja: Vo vo, man arī liekas, ka viņam speciāli te veģma mājās un viņa pirms katras spēles saka kas jālie vārtos.
Taaa Vedjma ir Vaartsargu treneris

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 12:58, pirms 15 gadiem
Kaut nu šodien būtu kārtīgi mobilizējušies,jo 3 punkti ir ļoti vajadzīgi un par tiem jāgrauž ledus,lai nav tā kā bija ar Automobilistu!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 13:12, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī raksta virsraksts varēja būt,piemēram:,,Vai Rīgas Dinamo turpinās būt KHL nosacīto autsaideru donors?''
Ar māti kopā dzīvo vai arī sieva uztur?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 13:23, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Taaa Vedjma ir Vaartsargu treneris
ne DR gadiijumaa, jo Sergejs ir teicis ka Shuplers pats pienjem leemumu par v-sargu speeli. Vinjsh tikai iesaka kursh buutu piemeerotaaks

 +13 [+] [-]

, 2010-11-30 13:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hokeja klubs Rīgas Dinamo mani uztur.
Ir vairaaki varianti:
1) Ivars peec DR speeleem uzkopj areena Riiga. Nopelniitaa naudinja sanaak lai atsistu autobusa bilesu izmaksas no Liepajas uz rigu un atpakalj, turklaat paliek paari 1,38Ls
2) Ivars meklee aldara uzvareetaju alus tukshaas pudeles, aldaris vinjam par to maksaa vairaak nekaa par parastu pudeli
3) vinsh savas maajas pagrabaa organizee pagriides TV skatiishanos, kur raada DR speeles. Viss notiek uz vecaa labaa Raduga kraasainaa telljuka.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 13:33, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: Ir vairaaki varianti:
1) Ivars peec DR speeleem uzkopj areena Riiga. Nopelniitaa naudinja sanaak lai atsistu autobusa bilesu izmaksas no Liepajas uz rigu un atpakalj, turklaat paliek paari 1,38Ls
2) Ivars meklee aldara uzvareetaju alus tukshaas pudeles, aldaris vinjam par to maksaa vairaak nekaa par parastu pudeli
3) vinsh savas maajas pagrabaa organizee pagriides TV skatiishanos, kur raada DR speeles. Viss notiek uz vecaa labaa Raduga kraasainaa telljuka.
Uzminēji,jo pēdējais variants ir īstais.
Man vel no PSRS laikiem tas ir asinīs, kad paslepus pa naktīm rādiju viģikus. Sāku ar 10 rubļiem no cilvēka pa nakti, bet beigās (kad viģiki jau aizgāja masveidā) 3 rubļi un man jaielej vel bija ļerga klientiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 13:36, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzminēji,jo pēdējais variants ir īstais.
Man vel no PSRS laikiem tas ir asinīs, kad paslepus pa naktīm rādiju viģikus. Sāku ar 10 rubļiem no cilvēka pa nakti, bet beigās (kad viģiki jau aizgāja masveidā) 3 rubļi un man jaielej vel bija ļerga klientiem.
atceros tos laikus. lai cik smiekliigi nebuutu, bet popularitaate tiem pasaakumiem bija liela

     [+] [-]

, 2010-11-30 13:39, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: atceros tos laikus. lai cik smiekliigi nebuutu, bet popularitaate tiem pasaakumiem bija liela
Jā labi laiki bija,jo nauda nāca kā pa reni.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 13:44, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzminēji,jo pēdējais variants ir īstais.
Man vel no PSRS laikiem tas ir asinīs, kad paslepus pa naktīm rādiju viģikus. Sāku ar 10 rubļiem no cilvēka pa nakti, bet beigās (kad viģiki jau aizgāja masveidā) 3 rubļi un man jaielej vel bija ļerga klientiem.
vecīt, PSRS laiki beidzās pirms 20 gadiem, no kādiem PSRS laikiem tev vēl kaut kas var būt asinīs? pirms 20 gadiem tu vēl nemaz plānots nebiji droši vien.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 13:45, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: ne DR gadiijumaa, jo Sergejs ir teicis ka Shuplers pats pienjem leemumu par v-sargu speeli. Vinjsh tikai iesaka kursh buutu piemeerotaaks
Gala lēmumu jebkurā komandā nosaka Galvenais Treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 14:26, pirms 15 gadiem
minchux21 rakstīja: lasīt iemācies, tad paskatīšos
iet runa par 12 punktiem, ka jāņem mājas spēlēs.. viena uzvara ir šodien būs otra, tad spartaks un neftihimik... nu vai tiešām nevar dabūt 12 pts?
Tu tāds jocīgs vējagrābslis esi vai tikai izliecies?! Tev normāli liek saprast, katra uzvara un punkts ir svarīgi, it īpaši pret vieglāk uzvaramām komandām. Tālāk sāksies aizvien smagākas spēles, ar komandām kuras ir jau sakrājušas daudz punktus!

UN KUR TU RĀVI KA ŠODIEN MĒS UZVARĒSIM?!!!!!! TOČ JOKAINS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 14:48, pirms 15 gadiem
Lai Rīgas Dinamo iededz katrā no mums mazu sarkanu zvaigznīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 15:17, pirms 15 gadiem
Morati rakstīja: Nu no Cipula tada pati jega ka no Juraja!!!Vienigi tas ka šmejais(cipulis)ir letinš!
mmm a pausaules čempī ka tik visi Par Cipuli neteiks to labako, ka neka tieši viņš bieži vien kad met iemet vartos!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 15:33, pirms 15 gadiem
Galvenais kamēr nav sākušās pašas smagākās spēles, jāpaspēj saspēlēties un viss būs OK!
Pēc manām domām, šodien visi piecinieki spēles laikā būs mainīti ne vienu reizi vien.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 15:38, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Gala lēmumu jebkurā komandā nosaka Galvenais Treneris
Ne, ne ne Julis, bet veģma, Julis tik ieliek

     [+] [-]

, 2010-11-30 15:41, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Gaišreģis esi?! Tev kristālbumba ir???
Ne, ne, viņa tusē ar Šuplera veģmu

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 16:12, pirms 15 gadiem
Tas, ka Niživijs ir izcils uzbrucējs, visiem ir skaidrs. Bet viņš pārāk miermīlīgs priekš kapteiņa, Šūpi, cerams viss būs okey.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 16:19, pirms 15 gadiem
Es gan domāju, kaŅiživijs ir laba kandidatura. Viņam ir pieredze, meistarība un pie tam viņš jau bija Dinamo kapteiņa amatā,

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 16:22, pirms 15 gadiem
Sprukts, Karsums vai Ankipāns - kāds no šiem būtu labs tieši kapteinis, kas varētu kaut ko sapurināt un noskaņot spēlei, citus tiešām nevaru iedomāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 16:38, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ja Sandis spēs brīvi pārvietoties, lai viņš ir ar komandu ģērbtuvēs, pirms spēlēs, spēles laikā un pēc spēles. Jau komandu morāli viņš noskaņot prot un Sandim ir milzīga pieredze Hokejā, viņš var dot padomu un ja vajag pamācīt jebkuru no "Dinamo Rīga" komandas!
Domāju, ka ģērbtuvē Sandis būs kopā ar komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-11-30 16:55, pirms 15 gadiem
Ieshu sodien uz speeli, ja nebus uzvaras sitishu pec speles visus krievus ko satikshu

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 16:59, pirms 15 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Ieshu sodien uz speeli, ja nebus uzvaras sitishu pec speles visus krievus ko satikshu
reāli, tad tu esi idiots.
ganjau krievi tev arī pāris zobus izlidinās.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 17:04, pirms 15 gadiem
4:0 tā viņam būt!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 17:05, pirms 15 gadiem
un šovakar bez Mikuša! (party)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 17:07, pirms 15 gadiem
Ja Šupleru savāks Spartak, tad būs visiem mutes vaļā. Mani tas neizbrīna - ja Baba pieķeras lietai, tad dara visu iespējamo. Bet lielāku palīdzību par baltā jātnieka neitralizēšanu grūti iedomāties.

Solis viens - jātnieks. Solis divi - SO pēkšņi sāk spēlēt aizsardzībā, ievērot disciplīnu (pildīt savus TV reklāmu solījumus). Notiks lielas lietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 17:10, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: ???? Tu esi skaidrā????
Skaidrs kā Jūlija asara.

     [+] [-]

, 2010-11-30 17:11, pirms 15 gadiem
Būs labi!!!

Sai Baba iziet uz kara takas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 17:13, pirms 15 gadiem
Mūsējiem tagad tāds pateicīgs grafiks. Nākamajās 5 spēlēs (ieskaitot šodienas) katrā 3 punkti ir ļoti reāli ņemami. Kad tik tos arī paņemtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 17:15, pirms 15 gadiem
iggy_me rakstīja: Ne, ne ne Julis, bet veģma, Julis tik ieliek
Julis ielej glaazeee?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 17:18, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Julis ielej glaazeee?
Nu jā, Šamējais salej, kamēr veģma zīlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 17:35, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: NEW ! http://sports.delfi.ua/news/rigas_dinamo/news/spartak-atlaiz-pavlovu-paradas-spekulacijas-par-suplera-iespejamo-piesaistisanu.d?id=35465655
Nja, kādam patīik mēles lieki patrit. visīstaka pīle.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 18:02, pirms 15 gadiem
vai nav par skaļu virsraksts?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 18:10, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī raksta virsraksts varēja būt,piemēram:,,Vai Rīgas Dinamo turpinās būt KHL nosacīto autsaideru donors?''
Patīkami ka Tu novērtē mūsu spēku, ja mēs esam vājo komandu donori, tad cik labi,pat ļoti labi mēs spēlējam ar spēcīgām komandām, ja mums ir vairāk par 50% izcīnītiem punktiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 18:12, pirms 15 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Ieshu sodien uz speeli, ja nebus uzvaras sitishu pec speles visus krievus ko satikshu
Man kauns ka mūsu Dinamo ir tādi līdzjutēji kā Tu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 18:16, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: pilnīgi piekrītu tev
es arī to pašu gribēju teikt...

     [+] [-]

, 2010-11-30 18:28, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 18:55, pirms 15 gadiem
kalvis00 rakstīja: esmu sapratis un tāpēc brīnos, ka vsp kādu spēli RD vārtos ir spēlējis Holts
Sportacentrs laikam ir vienīgā vieta, kur jebkura Šuplera darbība tiek aprieta un izņirgāta. Un visbiežāk - bez iemesla (ja par iemeslu neuzskata muļķīgos Pučes rakstus - laikam jau cilvēks pirmajā Dinamo sezonā nopietni saderējis, ka tāds Šuplers par mēnesi ilgāk netrenēs RD, nu un tad nākas uzdot vēlamo par esošo un saskatīt proglēmas tur, kur viņu nav). Nu kā var kaut ko tik glupu izdomāt- ''veel neesi sapratis, ka Suplers izlemj kuram buus speeleet vaartos? Un to vinjsh laikam izdomaa peec konsultaacijas ar kaadu slovaaku vedjmu, jo logjiku tajaa visaa saskatiit ir gruuti '''-? Kā vēl loģiskāk var sadalīt absolūti vienādi spēlējošu vārtsargu spēles laiku, ja ne viņus mainīt ik pēc pāris spēlēm?

     [+] [-]

, 2010-11-30 19:02, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Sportacentrs laikam ir vienīgā vieta, kur jebkura Šuplera darbība tiek aprieta un izņirgāta. Un visbiežāk - bez iemesla (ja par iemeslu neuzskata muļķīgos Pučes rakstus - laikam jau cilvēks pirmajā Dinamo sezonā nopietni saderējis, ka tāds Šuplers par mēnesi ilgāk netrenēs RD, nu un tad nākas uzdot vēlamo par esošo un saskatīt proglēmas tur, kur viņu nav). Nu kā var kaut ko tik glupu izdomāt- ''veel neesi sapratis, ka Suplers izlemj kuram buus speeleet vaartos? Un to vinjsh laikam izdomaa peec konsultaacijas ar kaadu slovaaku vedjmu, jo logjiku tajaa visaa saskatiit ir gruuti '''-? Kā vēl loģiskāk var sadalīt absolūti vienādi spēlējošu vārtsargu spēles laiku, ja ne viņus mainīt ik pēc pāris spēlēm?
Izskatās arī, ka Puče īsti nesaprot, ka RD gandrīz vai ir viņa maize, jo diezin par ko šie rakstītu savā SA+, ja nebūtu RD, pilnīgi iespējams, ka līdz ar RD izzušanu būtu jāklapē tā bodīte SA+ ciet, jo domāju ka īpaši daudziem neinteresētu Pučes pārdomas Voroņina vai kāda Bersņeva un BAČ sakarā 2reiz dienā.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 19:20, pirms 15 gadiem
balsojam visi par gk, kas sezh rezerve
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 19:30, pirms 15 gadiem
Šuplers velk himnu līdzi - malacis

     [+] [-]

, 2010-11-30 19:30, pirms 15 gadiem
Aiziet!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja