Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vēlreiz negūst vārtus un Makarova debijā zaudē SKA

Rolands Eliņš

"Dinamo" vēlreiz negūst vārtus un Makarova debijā zaudē SKA
Andrejs Makarovs debijas spēlē Rīgas "Dinamo" sastāvā. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālajā hokeja līgā neveiksmīgi turpina spēlēt Rīgas "Dinamo" vienība, kas otrajā mačā palika bez vārtu guvuma un ar 0:3 zaudēja spēcīgajai Sanktpēterburgas SKA. "Dinamo" sastāvā debitēja krievu vārtsargs Andrejs Makarovs, bet ar viņa spēli nepietika, lai izvairītos no astotā zaudējuma sezonas 11 spēlēs.

Spēles teksta tiešraide

Rīgas „Dinamo” vēl nav oficiāli paziņojusi par sadarbības pārtraukšanu ar Kristeru Gudļevski, bet šodien vārtos jau tika sūtīts komandas jaunpienācējs Andrejs Makarovs, kamēr tribīnēs Arēnā Rīga bija čehu vārtsargs Aleksanders Salāks, par kura pievienošanos komandai ziņots krievu medijos. Taču komandas galvenās problēmas joprojām bija meklējamas gūto vārtu ailītē – šodien negūstot vārtus, „Dinamo” savu sauso sēriju pagarināja līdz 123 minūtēm. Iepriekšējās četrās spēlēs kop izdevies gūt tikai divus vārtus, bet 16 vārtu guvumiem 11 spēlēs „Dinamo” ir pārliecinoši mazrezultatīvākā komanda visā KHL.

Šodienas mačā pret Rietumu konferences līdervienību „Dinamo” nokļuva iedzinējos 11. minūtē, kad SKA bija iespiedusi dinamiešus aizsardzības zonā un veiksmīgi uzbrukumam pieslēdzās aizsargs Artjoms Zubs, kurš ar ripu apslidoja vārtus un pārspēja Makarovu. Pirmajā periodā SKA neizmantoja savas iespējas dubultot pārsvaru, bet Rihards Marenis izgājienā viens pret vienu nopelnīja Rīgai pirmo vairākumu.

Otrajā periodā spēles gaita un rezultāts īpaši nemainījās, un veiksmīgi spēlē bija iegājis Makarovs, kurš tika galā arī ar izgājienu viens pret vienu. Taču trešā perioda sākumā SKA panāca 2:0, precīzi tālajā vārtu stūrī metot Jaroslavam Dibļenko.

„Dinamo” trešajā periodā centās uzbrukt arvien aktīvāk, taču labus momentus izveidot izdevās reti. Piecas minūtes pirms beigām izdevās iegūt vairākumu, un tajā pavērās izcila iespēja pārtraukt sauso sēriju – pēc rikošeta no vārtsarga ripa nokrita pie tukša vārtu stūra, tieši pie Brendona Makmilana nūjas, bet viņš pamanījās aizmest garām. Vēl lielāka neveiksme dinamiešus gaidīja laukuma pretējā pusē, kad SKA metās izgājienā divi pret vienu un piespēli centās bloķēt Kriss Berjlunds, taču netīšām ievirzīja ripu pats savos vārtos...

„Dinamo” nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām pret Boba Hārtlija vadīto ”Avangard”, bet arī pēc tam vieglas dienas nav gaidāmas – piektajā oktobrī jāviesojas pie Maskavas CSKA.

Rīgas "Dinamo" – Sanktpēterburgas SKA 0:3 (0:1, 0:0, 0:2)

Vārti: 10:37 Zubs (Kagarļickis) 0:1, 40:39 Dibļenko (Plotņikovs, Lehtere) 0:2, 58:30 Ketovs 0:3
Soda minūtes: 6:6
Metieni: 23:30
Vārtsargi: Andrejs Makarovs – Aleksejs Meļņičuks

Izmantotie resursi:
Хоккей – Континентальная Хоккейная Лига –...

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 21:50, pirms 5 gadiem
Fakking 0 bankas !!man pietiek!Dinamo joptvai pilna krasnuma

 +32 [+] [-]

, 2019-09-30 21:50, pirms 5 gadiem
Ar vārtsarga maiņu vārtu gūšana neuzlabojās, cik negaidīti.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-30 21:50, pirms 5 gadiem
Kā parasti nekas nemainās!
Vienīgais + ka 100% izturēts mazākums
Vārtu vīrs tīri labs, lai izdodas

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 21:52, pirms 5 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Ar vārtsarga maiņu vārtu gūšana neuzlabojās, cik negaidīti.
Nu pretinieks ir no stiprākā gala. Pagaidīsim spēli pret vidusslāņa komandu un tad spriedīsim.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 21:53, pirms 5 gadiem
Nu tukšos pretinieka vārtos nevar iemest,tad jāmet savējos!

 +15 [+] [-]

, 2019-09-30 21:53, pirms 5 gadiem
Kamēr neatradīs vārtsargu,kurš met golus pretinieku vārtos,tikmēr zāģēs.
Slēpts komentārs: erred

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 21:54, pirms 5 gadiem
Kas tad nu? Kur vārti? Kur uzvara?

 +10 [+] [-]

, 2019-09-30 21:54, pirms 5 gadiem
Aizmirsu izteikt līdzjūtību jaunajiem vārtu vīriem kuriem būs jāpavada sezonā šajā klubā. Tiešām!

 +16 [+] [-]

, 2019-09-30 21:54, pirms 5 gadiem
Jēga bija pirkt Makarovu, ka golus nevar iemest

P..S laba spēle Makarovam, vienīgais kas centās.

  +7 [+] [-]

, 2019-09-30 21:54, pirms 5 gadiem
hahaha labs. Es par Gūdiju. kā var nopirkt 2 jaunus vārtsargus un vieu uz Gudļevski uspīt ja mums nav kas met iekšā? Savickis pretīgs cilvēks. Ēterā varēja saprast , ka vainu noveļ uz Gùdiju kvai to neatzina. Ankipān ej prom!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 21:55, pirms 5 gadiem
Neko pārmest Makarovam, uzreiz dažas labas epizodes, kuras uzturēja komandu spēlē, bet Dārziņa intervija pasaka visu - galīgi saskābis kapteinis

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 21:55, pirms 5 gadiem
Makarovs ar 0+0 nav ne parcik labāks par Gudļevski!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 21:55, pirms 5 gadiem
Moshk ankipaans cereeja ka jaunie vaartsargi metiis shaibas? :d

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 21:55, pirms 5 gadiem
Ja vairākumā no metra nevar iemest tukšos vartos, tad ko var gribēt. Viņi gaida, kad pretinieki savos sāks mest, lai spēle interesantāka pašiem?

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 21:55, pirms 5 gadiem
Virsrakstā kļūda, Dinamo guva vārtus.

  +7 [+] [-]

, 2019-09-30 21:56, pirms 5 gadiem
Kursh nakamais vainigs? Cerams serija aizies lidz 10 15 zagjiem. Bus interesanti, cik ilgi Ankipans mekles vainigos

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 21:56, pirms 5 gadiem
Funarik, kur tu esi?
Pareizi, #PaKrūmiem
Ko dod atzīstama Makarova spēle, ja paliec uz sausas barankas, kad pretinieks spēlē ar pusspeku

 +11 [+] [-]

, 2019-09-30 21:57, pirms 5 gadiem
MOKA rakstīja: Kursh nakamais vainigs? Cerams serija aizies lidz 10 15 zagjiem. Bus interesanti, cik ilgi Ankipans mekles vainigos
Ankipāns nemeklē, viņš dara to, ko pasaka Savickis. Ankipāns nevainoja Gudļevski, bet Savickis lika atlaist.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
Tās beigas

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
Ģeti v podvale igraļi v gestapo
Zverski zamucen santehņik Potapov

     [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
Labi kepkas, Ska ir Ska, bet palikt uz barankas?

     [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
uz vienas slidas ska apslidoja sitos nabagus, pilniga impotence, fiziskaa sagatvaotiba suds, zaude ripas uz savas zilas linijas auzas, pusprofesionala komanda

  +8 [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
Prieks, ka pernaka iemītā taka turpinās

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
Klubdami kristdami savos vārtod

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:00, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Ankipāns nemeklē, viņš dara to, ko pasaka Savickis. Ankipāns nevainoja Gudļevski, bet Savickis lika atlaist.
Ankipans pavera vala un savickis iebaza un ta jau kuro reizi!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:00, pirms 5 gadiem
Ja ievēro konsekvenci, tad jāatlaiž Makarovs un Makmilans.

 +11 [+] [-]

, 2019-09-30 22:01, pirms 5 gadiem
A ko var gribēt ja spēlē 4 ceturtās maiņas un vēl nedatreneris Ankipāns... Tā Ankipāna turēšana pie stūres ir de javu kā ar Ozoliņu, pēc šitādiem zāģiem Ankipāns drīz varēs ieņemt Ozoliņa pamesto Lido tirdzniecības aģenta vietu.. uz turieni viņam ceļš kopā ar visu Funi..

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 22:01, pirms 5 gadiem
Jādzen prom tas klauns Ankipāns-vairākumā liek Mareni un Meiju,kuri ir 3.-4 maiņas kapļi.Laikam bāzes klubs trenē kandidātus izlasei!

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:01, pirms 5 gadiem
Dinamiska ģēre, ar Makarovu vārtos ,turpinās

  +5 [+] [-]

, 2019-09-30 22:02, pirms 5 gadiem
gribās uzrakstīt kaut ko smieklīgu, bet šis ir traģsiki... nah mest tukšos, ja var iemest savos....

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 22:04, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Ankipāns nemeklē, viņš dara to, ko pasaka Savickis. Ankipāns nevainoja Gudļevski, bet Savickis lika atlaist.
Viņi abi ir tādā pakaļā ka nezin ko darīt

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:04, pirms 5 gadiem
minka1994 rakstīja: Neko pārmest Makarovam, uzreiz dažas labas epizodes, kuras uzturēja komandu spēlē, bet Dārziņa intervija pasaka visu - galīgi saskābis kapteinis
Redz Gudiju aprēja,bet šito liela ,lai arī abi pirmie vārti viņa vaina.Nekas nākamajā spēlē ,lai izprovē Salaku un pēc tam vēl kādu var testēt.

  +8 [+] [-]

, 2019-09-30 22:06, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: A ko var gribēt ja spēlē 4 ceturtās maiņas un vēl nedatreneris Ankipāns... Tā Ankipāna turēšana pie stūres ir de javu kā ar Ozoliņu, pēc šitādiem zāģiem Ankipāns drīz varēs ieņemt Ozoliņa pamesto Lido tirdzniecības aģenta vietu.. uz turieni viņam ceļš kopā ar visu Funi..
pie Ozo bija daudz sakarīgāka spēle, ja viņš nebūtu bijis apmāts ar ta amerikosu cauruma iespēlēšanu, varbūt vēl tagad trenētu.

  +9 [+] [-]

, 2019-09-30 22:07, pirms 5 gadiem
Ieteiktu Latvijas izlases kandidātam Makarovam saņemties - ilgi šāda 0+0 statistika netiks piedota!

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:10, pirms 5 gadiem
Mums ir jauns Dzelzs Vīrs!
Ankipāns!!!
Iztur jau vairāk par K.S. ....
😟

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:11, pirms 5 gadiem
Gaidīsim nākamo čekista pavēli saviem sulaiņiem.
Slēpts komentārs: andromons2

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:12, pirms 5 gadiem
Man vienam liekas, ka tāpat kā izlasē arī Dinamo uzbrucēji pārtur ripu, kamēr pazaudē momentu?! Tā jai protams, ka vārtus nevar gūt.

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:13, pirms 5 gadiem
b2 rakstīja: Ja ievēro konsekvenci, tad jāatlaiž Makarovs un Makmilans.
nsakosie uz izeju Ulstrems un Mcmillan

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 22:15, pirms 5 gadiem
andromons2 rakstīja: Nu tu zābaks,pirmos vārtus totāli aizsargi noluņoja,vartsargu tur galīgi vainot nevar!
Zābaks esi tu ar savu moskavijas zilo d burtu pierē.Nesen vienā spēlē līdzīgu iemeta Gudijam ,tad funarini gan vainoja vārtsargu.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:16, pirms 5 gadiem
No sākuma Savicki vajadzētu atlaist, lai kaut ko mainītu. Šausmas. RD vadību nemaz neuztrauc par zāģiem.

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 22:16, pirms 5 gadiem
Kaut kā ar jauno vārtsargu arī vairāk par 0 iemest nevaram. Dīvaini kaut kā.
Slēpts komentārs: FUNS

  +7 [+] [-]

, 2019-09-30 22:18, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Biju spēlē. Atmosfēra, priekš pirmdienas un pēdējās vietas ļoti daudz skatītāji. Paskatos ko raksta nīgriņie dīvāna ekspertiņi. Mazie dusmu kamolīši spriež par Ankipānu.Gudļevski, Makarovu utt.
Ir cerība, ka vārtsargu līnija būs sakārtota. Viena spēle nav rādītājs, bet šodien Makarovs neizskatījās slikts. Var domāt kā uzlabot uzbrukumu.
Ar nepacietību gaidu trešdienas spēli.
Ar uzbrukumu arī vajadzēja sākt, ko dod vārtsargs, ja uzbrucēji pat tukšos vārtos nevar trāpīt?

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:18, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Labi kepkas, Ska ir Ska, bet palikt uz barankas?
Patiesībā SKA vienmēr ir bijuši Rīgas ''Aklo zarnu'' klienti arī ar spēcīgākiem sastāviem par patreizējo.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:19, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu pretinieks ir no stiprākā gala. Pagaidīsim spēli pret vidusslāņa komandu un tad spriedīsim.
Nāvīgi ilgi būs jāgaida,jo 2.10 Avangards;5.10.CSKA;7.10 līgas līderis Vitjaz un tikai 9.oktobrī Minska.Baltkrieviem jau šobrīd 5 punkti vairāk.Vārdu sakot esam dziļā paka.ā

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:20, pirms 5 gadiem
Domaju vajag Gudim ari aizliegt ieiet Arena ieksa ,mos lai savickis daliek Gudlevska bildi pie arenas ,ka nevar ienakt vins,mos vins nelaimi nes.

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:22, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā SKA vienmēr ir bijuši Rīgas ''Aklo zarnu'' klienti arī ar spēcīgākiem sastāviem par patreizējo.
Jā-spilgtā atmiņā spēle,kad arī pēc zaudējumu sērijas Rīgā tika SKA pieveikts-liekas bija 4:1 un vēl Jēkabs Rēdlihs Ribinam pa pieri kārtīgi sadeva!Tagad tāda mīkstmiešu komanda izskatās.Kāda tad ir Gilisa funkcija ?Bakstīt ripu gar bortiem?

 +10 [+] [-]

, 2019-09-30 22:23, pirms 5 gadiem
Gudlevskis vainīgs pie zaudējuma! 🙈

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:25, pirms 5 gadiem
Pret Latvijas izlases trenera komandu arī es atnāktu, bet... tur būs atkal Ankipāns uzkkāris savu vēderu uz Dārziņa gslvas...
🤕

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:26, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr kopā ar DR.
Juri tu?

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 22:28, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Dīvāna treneri sāk aktivizēties. Malači.
Juri, ko teiksi, ja Hartlijs sauks Gudi uz izlasi?

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:28, pirms 5 gadiem
Kur ģenerālis Pernaks?

  -3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:32, pirms 5 gadiem
Visam vajag laiku un nevajag tev vemt,ka viss ir slikti un visi slikti. Labākais dīvāna eksperts ir klusējošs eksperts.

  -4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:35, pirms 5 gadiem
Makmilanam tas moments ilgi murgos rādīsies... Un viss varēja (vajadzēja!) būt savādāk. Šķiet, ka kāds lāsts uzlikts, puiši raujas kārtīgi, bet vienmēr atgadās pāris neveiksmīgas epizodes, kas visus labos centienus salaiž dēlī. Ļoti labi saprotu, kā Lauris jūtas, bet sāk mākt bažas, ka arī komandai zemapziņā kaut kur tas nepārliecības velns sēž un neļauj pilnībā atraisīties. To jārisina vispirms jau nu treneriem. Ja Ankipāns to nespēj, lai dod vietu citam!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:37, pirms 5 gadiem
denebs rakstīja: Makmilanam tas moments ilgi murgos rādīsies... Un viss varēja (vajadzēja!) būt savādāk. Šķiet, ka kāds lāsts uzlikts, puiši raujas kārtīgi, bet vienmēr atgadās pāris neveiksmīgas epizodes, kas visus labos centienus salaiž dēlī. Ļoti labi saprotu, kā Lauris jūtas, bet sāk mākt bažas, ka arī komandai zemapziņā kaut kur tas nepārliecības velns sēž un neļauj pilnībā atraisīties. To jārisina vispirms jau nu treneriem. Ja Ankipāns to nespēj, lai dod vietu citam!
Drīzāk kapteini vajadzētu nomainīt sākumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:49, pirms 5 gadiem
MOKA rakstīja: Kursh nakamais vainigs? Cerams serija aizies lidz 10 15 zagjiem. Bus interesanti, cik ilgi Ankipans mekles vainigos
Noka, nejau Ankipāns gribēja atlaist GK, Ankipāns zin ka nav kas met iekšā, bet Gudis negribēja piekāpties Savickim plus salēcās ar viņu , lūk arī no Savicka nāca šī vēlme.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 22:51, pirms 5 gadiem
bēdīgs skats. skaidrs, ka brīvdienās Ankipāns pievilka skrūvītes, komanda joprojām spēlēja centīgi - bet uzbrukumā pilnīgs bezsakars - cerība tikai uz kaut kādiem laimīgiem rikošetiem. jēdzīgs bija tikai beigās vairākums 6 vs 4 (bez rezultāta).

Makarovs tāds pat Gudļevska (atgādinu - viņam sezonas 2 pirmās spēles 41/40) līmenis, ilgtermiņā nekas īpaši labāks nebūs, droši vien lētāks. cerības, ka Salaks būs formā.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:52, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Neapnika visu laiku vienu un to pašu papagaiļot no vairākiem profiliem un par to sevi plusot?
Ja tu domā, ka tas ir asprātīgi, tad stipri maldies
Man šķiet, šis kadrs ir aktīvs mīnusotājs īpaši kad par imigrācijas tematu aiziet saruna

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:52, pirms 5 gadiem
Fluks rakstīja: Gudlevskis vainīgs pie zaudējuma! 🙈
Ja tā padomā, tad Gudis ir malacis. Kārtīgu kumosu izkampa no krievu komandas budžeta un deva savu artavu tam, lai komanda atrastos tabulas beigās. Uvažuha!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:53, pirms 5 gadiem
janis_silmalis_106563077329889 rakstīja: No sākuma Savicki vajadzētu atlaist, lai kaut ko mainītu. Šausmas. RD vadību nemaz neuztrauc par zāģiem.
ko vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 22:55, pirms 5 gadiem
andromons2 rakstīja: Nu tu zābaks,pirmos vārtus totāli aizsargi noluņoja,vartsargu tur galīgi vainot nevar!
Tu, laikam nesaprati ironiju? Pirmais ironizē par to, ka šādā situācijā kā Tu saki nevar vainot esot vārtos Gudim, viņu vainoja. Otrs mūsējie iemeta 0 vārtus, tā arī ir Gudija vaina.

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 22:56, pirms 5 gadiem
Lauris Dārziņš cīņasspars, sezonā:

spēka paņēmieni - 1
pārkāpumi pret viņu - 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:57, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Biju spēlē. Atmosfēra, priekš pirmdienas un pēdējās vietas ļoti daudz skatītāji. Paskatos ko raksta nīgriņie dīvāna ekspertiņi. Mazie dusmu kamolīši spriež par Ankipānu.Gudļevski, Makarovu utt.
Ir cerība, ka vārtsargu līnija būs sakārtota. Viena spēle nav rādītājs, bet šodien Makarovs neizskatījās slikts. Var domāt kā uzlabot uzbrukumu.
Ar nepacietību gaidu trešdienas spēli.
Hahaha apļūtīji kājas, gaidu no Tevis sotaku euro . Tātad argumenti, šādā pašā spēlē Gudi tu noliktu. Teici, ka bez Guda mūsējiem būs 3/4 goli spēlē, kur ta viņi ir? Haha znatna apļūtīji kājeles

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 22:57, pirms 5 gadiem
Nevis komanda, bet miskaste!!! Ankipanam ir japazud, idins ne treneris

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:59, pirms 5 gadiem
Sarežģīts texta uzdevums par sportu. Komanda D vidēji spēlē gūst 1.45 vārtus. Cik vārtus drīkstēs gūt komanda A, lai komanda D izcīnītu 1 vai 2 punktus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2019-09-30 23:00, pirms 5 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: Nevis komanda, bet miskaste!!! Ankipanam ir japazud, idins ne treneris
Nu redz, pirms spēles prēmijas piesolīja, taču nevar puiši iemest pat tukšā vārtu malā, nevar. Kā teiktu FUNS, Makarova vaina, saproti, slikti stāvēja.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 23:13, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevskis jau līdz 2.periodam būtu ielaidis-neredzēja metienu, bija 1 pret 0 izgājiens. Gudļevskis bija ļoti vājš un labi ka viņš nav vārtos.
Paga paga nenolec no Tēmas, Tu apgalvoji, ka nevar iemest , jo slikts vārtsargs, vecīt nu esi mužiks atbildi par pateikto. 0 goli, pēc Tevis teiktā Makarovs ir slikts vārtsargs. Nemaini kā tāda m___ka viedkli.

P.S. Makarovs nostāvēja ok, taču ir viena niance, tik daudz 2-1 vai 1-1 kā pret gudi viņam nebija, otrs, viņam komanda vairākkārt notīrija ripas priekšā atsistās, trešķārt par šodienas spēli čaļiem piesolīja prēmijas tā kā davai vainu turi savu viedokli, jeb turi muti

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 23:13, pirms 5 gadiem
Pernambukano sit plaukstas - nīstā ŅHĻ ierij no Ķēniņa kluba pagaidām.

  +8 [+] [-]

, 2019-09-30 23:13, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr kopā ar Dinamo.
Izsaku līdzjūtību, tas šo gadu gaitā ir atstājis visiem redzamas pēdas

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:15, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Izsaku līdzjūtību, tas šo gadu gaitā ir atstājis visiem redzamas pēdas
Viņš tāds ir tikai SC, jo te nevienu neutzver nopietni. Viņa vārdi.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:16, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kādā sakarā par kļūdainām prognozēm Tev jāmaksā nauda? Kā var tik debīlu kko izdomāt?
Neesi tēmā nelien pa vidu. Bija runa no kuras FUNIS nolēca, teica, ja nebūtu Gudis tad mūsējie mestu iekšā golus, piedāvāju ok, ja viņš atbild par sevis teikto, par katru zaudi nākamajās 10 spēlēs 100 eiriki. FUNIS apgalvo Gudis vainīgs pie zaudējuma (neviens cits), tātad Guda nebija, kur: 1. IR UZVARA? 2. KUR ir Goli ?

Elementāri, ja čalis TIIIK STRIKTI tajā ka ir 1 gols vidēji spēlē, vaino vārtsargu, tad , lai atbild pa savu teikto .

Bija piedāvājums arī stāvēt vārtos (ekipējumu iedotu) viņš taču ir GK eksperts, nu lai parāda meistarību, arī nomīza. Sorrī, ja vecis netur vārdu vainu viņš ir varavīksnes karoga nēsātājs vai lupata
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 23:20, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nav nekāds brīnums, jo visaktīvākie DR heiteri pārsvarā ir pērtiķbola fuņi, turklāt vēl aktīvi liberasti, antirasisti, antihomofobi un profeministi
... sorosieši, attīstībai-par elektorāts, visādi pseidoeiropieši.
Neredzu pamatu basketa fanātismam, ņemot vērā ka izlasei nekādu panākumu nemaz nav

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 23:21, pirms 5 gadiem
Paga paga nenomaini tēmu. Kas Tavuprāt ir līdzšinējās spēles? NE SEZONA?
Vecīt atbildi par pateikto, Tev teicu, problēma, ka iemetam 1 ripu spēlē... Tu teici, tas ir tikai Gudļevska dēļ, ja viņa nebūtu būtu psc cik daudz goli. Tad nu davai, kur viņi ir?
Pēc Tava teiktā skaidri saprotams - nav gudļevska būs uzvara grausim. Kur viņa ir .

Uzdošu Tev vēlreiz jautājumu Tu apgalvoji, ka vārtsarga vaina, ka mūsējie nevar iemest. (pārbaudam Tavu dubultmorāli), šodien arī bija vārtsarga vaina, ka 0 vārti?
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:22, pirms 5 gadiem
Nakamie vainigie ir atrasti notiekti kads no treneru korpusa loti iespejams tas bus Abols. Ozolins Klodans.
No speletajiem Ulstrems Makmilans Redlihs Dzerins

     [+] [-]

, 2019-09-30 23:22, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: ... sorosieši, attīstībai-par elektorāts, visādi pseidoeiropieši.
Neredzu pamatu basketa fanātismam, ņemot vērā ka izlasei nekādu panākumu nemaz nav
Nu mūsu basīša lielākā problēma ir LBS un tajā esošie pērtiķi. Jau kuro labo iespēju viņi izbojā ar iekšējām intrigām un nespēju.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 23:23, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Trešdien uz Avangard ies krievi, bērni un fuņveidīgie funoīdi.
Un tu sukasi savu iso

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnīgs bezsakars. Nebiju domāji, ka tik liels antiņš esi. FUNS uzreiz teica, ka neprot stāvēt vārtos un neko Tev nesolīja, beidz te izdomāt kaut kādas muļķības.
Nu tāpēc, ka nolēca no Tēmas. Nemāk stāvēt vārtos NU UN? Ja nemāk, tad, lai nerunā aplamības lūk arī viss, ja cilvēks absolūta nulle ir konkrētajā jautājumā, lai klusē, vsjo. Nav jāsola, ja vecis atbild par teikto tad viņš nemaina kā čuskulēns savu viedokli kā tas izdevīgi. Vsjo.

  -2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:29, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nu mūsu basīša lielākā problēma ir LBS un tajā esošie pērtiķi. Jau kuro labo iespēju viņi izbojā ar iekšējām intrigām un nespēju.
Un kas būtu savādāk, ja esošo pērtiķu vietā būtu citi pērtiķi?
Jo neviens ar veselo saprātu tur netieksies

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:29, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: hahaha labs. Es par Gūdiju. kā var nopirkt 2 jaunus vārtsargus un vieu uz Gudļevski uspīt ja mums nav kas met iekšā? Savickis pretīgs cilvēks. Ēterā varēja saprast , ka vainu noveļ uz Gùdiju kvai to neatzina. Ankipān ej prom!!!!!
Piekrītu, domāju, ka arī šodien Gudļevskis vainīgs, jo nebija reziultatīvs...
Ar šādu vadību Dinamo nekas nebūs!!!

     [+] [-]

, 2019-09-30 23:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kas būtu savādāk, ja esošo pērtiķu vietā būtu citi pērtiķi?
Jo neviens ar veselo saprātu tur netieksies
Nu zin, kā būtu ja būtu, taču jau ar kurām izlasēm sanāk šaize, to sen jau tecu, tagad vainīgos arī citi pamana, bet to neviens izmainīt, laikam nevar.

Vnk skatos uz to tā, ja šie dara sliktu darbu, jālaiž citus, iespējams, sanāks labāk, lūk arī viss. Nemainot neko, nevarēs noskaidrot vai būs labāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 23:35, pirms 5 gadiem
Nav jau Makarovs vainīgs, bet vainot pie neveiksmēm Gudļevski...
Vadība ne tur meklē risinājumu!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 23:43, pirms 5 gadiem
Ejat tak bērni gulēt,rīt uz skolu!
😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-30 23:48, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ko tu Funim piepesies, te ir daudz citu kadru, kuri netur savu vārdu un tie ir no DR heiteru nometnes Mani kretinē anonimitāte Kāmēr tā nebūs nahrenizēta, kārtības šeit neredzēt!
Tu tak čoms ar Celmiņu, pacel šito jautājumu

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:50, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ko tu Funim piepesies, te ir daudz citu kadru, kuri netur savu vārdu un tie ir no DR heiteru nometnes Mani kretinē anonimitāte Kāmēr tā nebūs nahrenizēta, kārtības šeit neredzēt!
Nu neviens tiik ļoti nevaino vienu konkrētu personu...lūk arī viss, un nerunā tiiik lielas muļķības pat DR heiteri.

DR problēma ir fiziskā sagatavotība, koncentrēšanās spēles uzdevumam, maz kontakta cīņas , nav precizitātes pasos un metienos, tas viss ir no fizuhas. LDZ kausā čaļi lidoja, cīnījās par ripām, palīdzēja vārtsargiem, bloķēja, tātad var.
Šobrīd ir bedre, un agrāk vai vēlāk komanda no tās izlīdīs, bet jautājums vai nav par vēlu un tagad strauji forsējot fizuhu nesāksies traumas.
Slikts darbs treneru kolektīvā, redz, ka nestrādā komanda, mainat ik spēli vārtsargus vai tas būtu Brodērs vai Ruā mainat, neļaujat emocionāli gasot vārtsargu, treneru korpusā ir Masaļskis taču viņš ar Anki liek to, kam ir nogurums un neiet kkas. Treneru kļūda. Un te var turpināt. Nākamais komandai kad neiet pauzēs nav jānak Savickim un gudrības jārunā, tas komandai nepalīdz. Komanda sāks spēlēt labāk agri vai vēlu.

  +5 [+] [-]

, 2019-09-30 23:53, pirms 5 gadiem
Kas tad nu? Makarovs pat vienus vārtus nespēja iemest? 😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-10-01 00:00, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai tad Funis tev personiski uzrakstīja, ka atbildēs tavā priekšā par teikto? Predjavas var taisīt, ja ir dots zobs, teļņažka pārrauta uz krūtīm, tipa, mamoi kļanusj, taču nekas tāds no Fuņa šoreiz nebija manāms Pie tam vēl tavs kosjaks acīmredzams bija tas, ka nepiedāvāji Funim alternatīvu, tipa, ja uzvar, es lieku sotaku, ja zāģē, tad liec tu Bija tikai otrais variants, kurš nevar būt izskatāms par nopietnu iepriekš savstarpēji sarunātu derību
Redz, ja cilvēkam būtu normāli argumenti, argumentēti nevis divkosīga un muļķīga nepatika, tad tiktu piedāvāti arī citi varianti. Normālu argumentu nebij, nebija arī citu piedāvājumu, kviti.

Arī tagad: DR zaudē 0-3 ar Gudi vārtos, Gudija vaina, DR zaudē 0-3 ar citu vārtos, tā nav vārtsarga vaina. Kamēr cilvēks dzīvos ar dubultstandartiem, tikmēr piedāvājumi būs tādi!

Pie kam stāvot vārtos piedāvāju viņam arī klātienē mūsu vārtsargiem un treneriem dzīvajā pastāstīt savus argumentus (teiksi nav unikāla pieredze?) manuprāt labs piedāvājums.

Funi respektētu tad, ja savu itkā līniju par to, ka visā vainīgs GK, viņš turpinātu arī šodien aaa 0-3 vainīgs GK, ok skaidrs, cilvēkam ir sava pozīcija nevis kkādas antipātijas pret konkrētu personu, respect. Bet tad kad vecis sāk katrā situācijā variēt un mainīt savus uzskatus, tas paliek muļķīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-10-01 00:10, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: ---Pie kam stāvot vārtos piedāvāju viņam arī klātienē mūsu vārtsargiem un treneriem dzīvajā pastāstīt savus argumentus---
Kā to var saprast? Kā tu vari kaut ko tādu piedāvāt Funim? Tu gribi cirku arēnā redzēt Hokeja vietā?
Nejau arēna jomajo . Redz kas notiek, kad cilvēks pa vidu tēmā iejaucas . Runa par komandu, kurā spēlēju brīvajā laika, amatieros, tur spēlē arī tie, kuri paši pro līmenī spēlējuši . Būtu interesanti paskatīties, ko funis spēj argumentēt cilvēkiem, kuri paši ir no šī lauciņa, neviens tak viņu tur nebūtu sitis vai spīdzinājis! Neesam jau zvēri - parēktu, tas gan nenoliegšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 00:22, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nav nekāds brīnums, jo visaktīvākie DR heiteri pārsvarā ir pērtiķbola fuņi, turklāt vēl aktīvi liberasti, antirasisti, antihomofobi un profeministi
Varu apsveikt, tava muļķīgā propaganda strādā, ja atkārto viņu pietiekami daudz. tu vari izdomāt principā jebko, atliek būt pietiekami skaļam,redzamam, aitas sāk līdzi blēt.

Pat mani te viens labi zināms īpatnis nodēvējis par "slimu pērtiķbola fanu", kaut man vispār basis NEKAD nav bijis nr1 (tagad gan Ziņģis nr1 LV sporta aktualitāte) un vispār kāds nahren tieši ar basketbolu sakars, ja pasaka kaut ko kritisku par Dinamo. Agrāk neviens pat nepieminēja tādu basis vs hoķis, pirms tu nesāki te sludināt

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 00:24, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Funis tak raustās atklāties, jo esot viens no cienījamākiem un atpazīstamākiem pedagogiem LV Koiva te vienubrīdi pat ņēmās viņu izskaitļot, bet nekas no tā nesanāca Iespējams, ka soc.tīklos , izņemot SC, nekur negrozas
Ja, tas, ko Tu saki ir taisnība, tas izskaidro daudz...tas izskaidro, kāpēc izglītība Latvijā krītās ar katru gadu ar tādiem pasniedzējiem tās līmenis necelsies .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:31, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Funis tak raustās atklāties, jo esot viens no cienījamākiem un atpazīstamākiem pedagogiem LV Koiva te vienubrīdi pat ņēmās viņu izskaitļot, bet nekas no tā nesanāca Iespējams, ka soc.tīklos , izņemot SC, nekur negrozas
Mani interesēs stāsts, kā, nerubījot lv gramatiku, var nokārtot eksāmenus un pabeigt augstskolas, lai kļūtu par pedagogu. Varbūt padomjlaikos tā varēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:35, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: No kurienes tu ķēri, ka Fakings ir numur viens LV sportā?
precizēšu - nr 1 eksporta prece sportā. Starptautiskajai arēnai.

Ir kādi citi iespējamie varianti?

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:38, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: precizēšu - nr 1 eksporta prece sportā. Starptautiskajai arēnai.

Ir kādi citi iespējamie varianti?
Tfu, tfu, tfu, Ziņģim neies tik labi pēc traumas, bet Merzļikins spīdēs NHL, tad pārslēgsies tam kuram labāk sokas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:41, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: NeBalto starptautisko arēnu neatzīstu principa pēc! Krietni svarīgāk ir būt atpazīstamam Balto bīča Voleja vai Sieviešu Tenisa vērotāju starpā, nekā Pendosijas nēģeru getto pērtiķu vidienē
Gada sportista titulu Krištopānam.

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:42, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: NeBalto starptautisko arēnu neatzīstu principa pēc! Krietni svarīgāk ir būt atpazīstamam Balto bīča Voleja vai Sieviešu Tenisa vērotāju starpā, nekā Pendosijas nēģeru getto pērtiķu vidienē
Svorda iesauka ir Duļins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 00:46, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pats bēdīgākais ir tas, ka viņš nav nekādas tur fizikas, kīmijas, matemātikas, algebras, ģeometrijas, bet gan vēstures pasniedzējs Pie tam vēl zemāko klašu skolēniem Pēc viņa domām, globalizācija, rasu sajaukšana, multikulturālisms ir ne tikai normālas, bet arī vēsturiski neizbēgamas parādības
Jā, tātad viss ir vēl bēdīgāk, kā varēja domāt, šādus pie mazajiem nevar laist, borē galvā pilnīgi greizas domas. Un izskatās, ka pats īsti pat nezina savu specialitāti..aizmirsis kā šis globalizācijas pārmaiņas parasti ir notikušas.. tikai ir viens BET to šobrīd mēģina uzspiest mākslīgi. Te rodas jautājums augstskolā diploms ir pirkts vai kā.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 00:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tfu, tfu, tfu, Ziņģim neies tik labi pēc traumas, bet Merzļikins spīdēs NHL, tad pārslēgsies tam kuram labāk sokas?
Jā, pārslēgšos, jo nevar tak diviem latviešiem vienlaicīgi līdzi just, lol. Atkal būvē te kkādas nometnes. Kad reiz to būtību sapratīsi, visu laiku te velc uz tjomas retoriku. Būtība ir vēlēt savējiem starptautiski NOZĪMĪGUS panākumus. poxuj, kurā sporta veidā, bet starptautiski nozīmīgus. Un šobrīd priekšplānā uz tādu statusu Tingis Pingis, tad Briedis, varbūt kaut ko būtisku aizmisu.

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:48, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: NeBalto starptautisko arēnu neatzīstu principa pēc! Krietni svarīgāk ir būt atpazīstamam Balto bīča Voleja vai Sieviešu Tenisa vērotāju starpā, nekā Pendosijas nēģeru getto pērtiķu vidienē
Kas tev liek domāt, ka arī starp Eiropas, Z-amerikas, Austrālijas baltajiem vispopulārākais latvietis sportā nav Porziņģis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:50, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Jā, pārslēgšos, jo nevar tak diviem latviešiem vienlaicīgi līdzi just, lol. Atkal būvē te kkādas nometnes. Kad reiz to būtību sapratīsi, visu laiku te velc uz tjomas retoriku. Būtība ir vēlēt savējiem starptautiski NOZĪMĪGUS panākumus. poxuj, kurā sporta veidā, bet starptautiski nozīmīgus. Un šobrīd priekšplānā uz tādu statusu Tingis Pingis, tad Briedis, varbūt kaut ko būtisku aizmisu.
Tenisam jābūt augstāk par boksu.

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tenisam jābūt augstāk par boksu.
Es par personālijām. Nu lab, ja sievietes skaitās, tad ir mums divas, jā
Bet bokss taču ir ārkārtīgi populārs. Un ja Briedim izdotos krūzeros nostiprināties nr1, tas jau būtu ļoti daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 00:57, pirms 5 gadiem
jesssaaaaa...Kipura TV ēra beigusies..vismaz uz kādu periodu

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 00:58, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Es par personālijām. Nu lab, ja sievietes skaitās, tad ir mums divas, jā
Bet bokss taču ir ārkārtīgi populārs. Un ja Briedim izdotos krūzeros nostiprināties nr1, tas jau būtu ļoti daudz.
Man tāda Krištopāna sekmes interesēs daudz vairāk par Brieža. Pajāt to popularitāti. Tu tikai uz to skaties, es gan mierīgi interesējos par sporta veidiem, kuri nav tie populārākie.

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:58, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: jesssaaaaa...Kipura TV ēra beigusies..vismaz uz kādu periodu
Kas tad nu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 01:00, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas tad nu?
sporta studiju vēl neredzēji?

Kipurs un Skrastiņš pievienojas LV izlases treneru štābam

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:02, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tādas nominācijas tak nav nekur, populārākais Latvietis pasaulē sportā starp Baltajiem Ja tāda būtu, tad, visticamāk, ārpus konkurences būtu Mairis Briedis Tālāk nāktu Tenisistes, tad kāds no Hokejistiem, nav svarīgi no kuras līgas, tāds Fakings varbūt arī dominētu tikai Z-Amerikā, taču ne visā pasaulē kopumā
Tādas nominācijas nav, bet tu tak pats tādu ieviesi, runājot par to, ka svarīgi ir tikai tas, kas Baltajai Auditorijai būtisks Nu tad par to arī runājam, okei. Joprojām domāju, ka Porziņģis būtu nr1, NBA tomēr ir superpopulārs pasaulē.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 01:02, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Roķene ir ļoti populāra Eiropā! Pērtiķbolam stroga ieliek! Jautājums, kāpēc Latvijā ar to popularitāti ir tā, kā ir?
Es to šoreiz neattiecināju tieši uz handbolu, bet vispār.

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:02, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Es par personālijām. Nu lab, ja sievietes skaitās, tad ir mums divas, jā
Bet bokss taču ir ārkārtīgi populārs. Un ja Briedim izdotos krūzeros nostiprināties nr1, tas jau būtu ļoti daudz.
nu CNN viņu neesmu redzējis..

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:02, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: sporta studiju vēl neredzēji?

Kipurs un Skrastiņš pievienojas LV izlases treneru štābam
Ā, kko redzēju - par Skrastiņu dzirdēju, bet Ķipuru kaut kā palaidu garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 01:12, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Superpopulārs pasaulē varbūt, bet ne Baltajā pasaulē! Par mušām, sūdiem un populārākajiem pasaulē kulinārijas izstrādājumiem esmu vairākkārt rakstījis, negribu atkārtoties
nestāsti, ka jebkurš baltais nav dzirdējis Maiklu Džordanu vai Lebronu Džeimsu. Toties, ja sāksi jautāt kkādus bokseru vārdus, tur jau būs daudz švakāk. nerunājot par jebkuru handbolistu. Kur nu vēl bīču
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:22, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: nestāsti, ka jebkurš baltais nav dzirdējis Maiklu Džordanu vai Lebronu Džeimsu. Toties, ja sāksi jautāt kkādus bokseru vārdus, tur jau būs daudz švakāk. nerunājot par jebkuru handbolistu. Kur nu vēl bīču
kā var būt dzirdējis,ja par viņiem NERAKSTA tādā kvantumā,kā par tiem basistiem??

Latvijā tak uz ielas arī reti kurš spētu nosaukt uz sitiena Dukura,Samoilova,Štromberga ārzemju konkurentus,jo par viņiem pilnīgi neko LV mediji neraksta

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man tāda Krištopāna sekmes interesēs daudz vairāk par Brieža. Pajāt to popularitāti. Tu tikai uz to skaties, es gan mierīgi interesējos par sporta veidiem, kuri nav tie populārākie.
Ja paanalizētu kritērijus, par ko es interesējos un cenšoties loģiski izdomāt, par ko interesējas vispār sporta fans, nonāku pie šādiem trīs punktiem:

1. Lokālas lietas, vietējais čempionāts, Liepāja vs Ventspils, Bauska pret Jēkabpili. Var paplašināt Baltijas mērogā. Dinamo acīmredzami skaitās pie lokālajiem, ķipa mūsu Rīga pret pārējām Ru pilsētām

2. Specifiska interese uz īpašiem sporta veidiem, kas patīk tīri vizuāli, pats nodarbojies utt. Nu, kā deils par reni, piemēram. Un jā, arī hoķītis

3. Vēlme uz starptautiski nozīmīgiem panākumiem, lai mūsējais nes Lv vārdu pasaulē, lai uzvar lielā konkurencē utt.

Problēma ir tur, ka daudzi piedēvē trešajam punktam to, kas tur nemaz neietilpst Redz, ja nebūtu Dukuru, skeletons šeit interesētu tikai Deilam. Bet tagad visi fano un saka, ka tjipa viņiem patīk (2.punkts), bet patiesībā fano tikai tāpēc, ka domā, ka tas i trešais

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 01:27, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja paanalizētu kritērijus, par ko es interesējos un cenšoties loģiski izdomāt, par ko interesējas vispār sporta fans, nonāku pie šādiem trīs punktiem:

1. Lokālas lietas, vietējais čempionāts, Liepāja vs Ventspils, Bauska pret Jēkabpili. Var paplašināt Baltijas mērogā. Dinamo acīmredzami skaitās pie lokālajiem, ķipa mūsu Rīga pret pārējām Ru pilsētām

2. Specifiska interese uz īpašiem sporta veidiem, kas patīk tīri vizuāli, pats nodarbojies utt. Nu, kā deils par reni, piemēram. Un jā, arī hoķītis

3. Vēlme uz starptautiski nozīmīgiem panākumiem, lai mūsējais nes Lv vārdu pasaulē, lai uzvar lielā konkurencē utt.


Problēma ir tur, ka daudzi piedēvē trešajam punktam to, kas tur nemaz neietilpst Redz, ja nebūtu Dukuru, skeletons šeit interesētu tikai Deilam. Bet tagad visi fano un saka, ka tjipa viņiem patīk (2.punkts), bet patiesībā fano tikai tāpēc, ka domā, ka tas i trešais
Man tramplīnlēkšana interesē daaaudz vairāk par skeletonu, pofig, ka Dukuri ņem medāļus.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 01:27, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par Džordanu esmu agrāk šo to dzirdējis, par Lebronu uzzināju tikai šeit, jo ir viens pāķis, kurš reģistrējās ar viņa vārdu un neandertālisko fotku avatārā
nu redz, pat tu esi dzirdējis. Tas ir NBA. Tur arī atbilde. Ja esi topā nba, par tevi dzirdēs pat visradikālākais rasists.

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:30, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Redz Gudiju aprēja,bet šito liela ,lai arī abi pirmie vārti viņa vaina.Nekas nākamajā spēlē ,lai izprovē Salaku un pēc tam vēl kādu var testēt.
Tieši tā-nu tik lēni tas Makarovs cēlās augšā.kā lācis!Bet nu lai veicas,varb;ut bija pārguris pēc lidojuma uz Rīgu..!

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:31, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja paanalizētu kritērijus, par ko es interesējos un cenšoties loģiski izdomāt, par ko interesējas vispār sporta fans, nonāku pie šādiem trīs punktiem:

1. Lokālas lietas, vietējais čempionāts, Liepāja vs Ventspils, Bauska pret Jēkabpili. Var paplašināt Baltijas mērogā. Dinamo acīmredzami skaitās pie lokālajiem, ķipa mūsu Rīga pret pārējām Ru pilsētām

2. Specifiska interese uz īpašiem sporta veidiem, kas patīk tīri vizuāli, pats nodarbojies utt. Nu, kā deils par reni, piemēram. Un jā, arī hoķītis

3. Vēlme uz starptautiski nozīmīgiem panākumiem, lai mūsējais nes Lv vārdu pasaulē, lai uzvar lielā konkurencē utt.


Problēma ir tur, ka daudzi piedēvē trešajam punktam to, kas tur nemaz neietilpst Redz, ja nebūtu Dukuru, skeletons šeit interesētu tikai Deilam. Bet tagad visi fano un saka, ka tjipa viņiem patīk (2.punkts), bet patiesībā fano tikai tāpēc, ka domā, ka tas i trešais
Šoreiz pilnībā piekrītu, kolīdz skeletonā nebūs panākumu, tas haips zudīs ap šo sporta veidu. Tad arī redzēs īstos šī sporta veida fanus.

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:32, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: jesssaaaaa...Kipura TV ēra beigusies..vismaz uz kādu periodu
a vispār bijā kāds labs renes komentētājs, kas tev ir ok?

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:34, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja paanalizētu kritērijus, par ko es interesējos un cenšoties loģiski izdomāt, par ko interesējas vispār sporta fans, nonāku pie šādiem trīs punktiem:

1. Lokālas lietas, vietējais čempionāts, Liepāja vs Ventspils, Bauska pret Jēkabpili. Var paplašināt Baltijas mērogā. Dinamo acīmredzami skaitās pie lokālajiem, ķipa mūsu Rīga pret pārējām Ru pilsētām

2. Specifiska interese uz īpašiem sporta veidiem, kas patīk tīri vizuāli, pats nodarbojies utt. Nu, kā deils par reni, piemēram. Un jā, arī hoķītis

3. Vēlme uz starptautiski nozīmīgiem panākumiem, lai mūsējais nes Lv vārdu pasaulē, lai uzvar lielā konkurencē utt.


Problēma ir tur, ka daudzi piedēvē trešajam punktam to, kas tur nemaz neietilpst Redz, ja nebūtu Dukuru, skeletons šeit interesētu tikai Deilam. Bet tagad visi fano un saka, ka tjipa viņiem patīk (2.punkts), bet patiesībā fano tikai tāpēc, ka domā, ka tas i trešais
viss ir atkarīgs,ko tai TV kastē rāda...ja pa Eurosport visu laiku rādītu reni,tad arī Latvijā noteikti,ka kāds arī bez manis par to interesētos

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:40, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: a vispār bijā kāds labs renes komentētājs, kas tev ir ok?
Rīmenis varbūt,ka vēl jaunāks bija vēl bija OK,bet tad es atkal tik dziļi nesekoju renei(arī nebija vēl interneta)

bet tā Ekmanis ir tikai OK

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 01:42, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Rīmenis varbūt,ka vēl jaunāks bija vēl bija OK,bet tad es atkal tik dziļi nesekoju renei(arī nebija vēl interneta)

bet tā Ekmanis ir tikai OK
Žēl, ka Rīmenis tik reti komentē PK regbijā.

     [+] [-]

, 2019-10-01 01:46, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: viss ir atkarīgs,ko tai TV kastē rāda...ja pa Eurosport visu laiku rādītu reni,tad arī Latvijā noteikti,ka kāds arī bez manis par to interesētos
Bet kāds lai būtu iemesls tā no zila gaisa vnk sākt reni daudz rādīt, kritērijiem taču kaut kādiem jābūt.

     [+] [-]

, 2019-10-01 02:05, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet kāds lai būtu iemesls tā no zila gaisa vnk sākt reni daudz rādīt, kritērijiem taču kaut kādiem jābūt.
protams,ka grūti ieinteresēt to pasaules cilvēku paskatīties arī kādas citas renes sacenes,ja to tik skalo,ka renē visnozīmīgākais ir OS..tieši tāpat kā ar regbiju un PK(protams citos mērogos)

     [+] [-]

, 2019-10-01 04:55, pirms 5 gadiem
Par aizvadīto cīņu mums visiem vairāk vai mazāk ko labu grūti par Rīgas Dinamo pateikt. Zaudējumu sērija ir viena lieta, cita, par ko vilšanās, ka komanda nespēj gūt vārtus. Manāmi viss pajucis. Kas gan to būtu gaidījis, ka turnīra ievads būs tieši šāds "rīdzienieku" izpildījumā? Diemžēl sportā arī tā gadās...

Par aizvadīto cīņu pēc spēles komentārs arī šeit:

Dinamo Rīga nedienas turpinās, bet būs arī...

  +6 [+] [-]

, 2019-10-01 05:25, pirms 5 gadiem
Savickijs un Ankepons konkrēti aptirsušies komplektējot komandu un kļūdas nogāž uz Gudļevski
redzēs , ko fuņi brēks pavasarī, kad Gudis iedos kurvīti vai nebūs gatavs spēlēt...
atceraties, ka Gudis bija izlases otrais varotčiks iepriekšējos divos čempjos aiz Merzļikina un nospēlēja ļoti labi savas atvēlētās spēles...
protams varotčiki izlases kontekstā ir Eiropā - Kalniņš un Punnenovs, bet abi jau nav bijuši iepriekšejos divus gadus - traumu dēļ un PČ praktiski nav spēlējuši...
nezinu praktiski nevienu TOP līgu komandu, kas izmet no komandas sezonas sākumā(pat 10 spēles nav nospēlētas) pirmo varotčiku. Ja komandai neiet, tad sēdina uz beņķa, iespēlē otro numuru vai kādu junioru...
tas pats Salaks, kas ieradies Rīgā tagad kā pirmais numurs, pagājušā sezonā bija Lokomotiv plānots kā pirmais, bet tipa nevilka un tika sēdināts uz beņķa, bet viņu neizmeta no komandas līdz sezonas beigām...
čekisti, kas pasludinājuši ģinamo par izlases bāzes klubu vēsā mierā izmet izlases varotčiku, parakstot Salaku un Makarovu atzīst, ka otrā numura viņiem nav, junioru(Vori) laikam vispār neizskata iespēlēt un pēc šīs sezonas izmetīs uz ielas, kā visus iepriekšējos juniorus.

konkrēti lohi! no LHF un ģinamo konkrēti smird pēc sūdiem...
komandā 3 varotčiki, no kuriem , neviens nevar spēlēt Latvijas izlasē!
ģinamo izlases bāzes klubs
turpinājums sekos, nemaz nešaubos, ka LHF un ģinamo čekisti visu satirsīs Latvijas hokejā...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 06:28, pirms 5 gadiem
Visiem Gudļevska nīdējiem laba dāvana 0:3!

viena iespēja iemest tukšos vārtos, pat to nevar izmantot, pamet garām mistiski, bet tur jau redz ka nūjas lāpstiņas izliekums pie vainas. vispār visa tā aina, kā dodamies uzbrukumā, saspēles, dikti vāji izskatās. Uzbrukuma zonā atrodoties, tāda sajūta ka šiem karsts kartupelis rokās, kuru met viens pie otra. Tas pats ska, bauda skatīties, kā spēcīgi deva piespēles izmantojot atsitienu pret bortu, one timer utt., te ģinama pilnīgi kā neēduši izskatās vai vienkārši visi kājām gājuši no Liepājas līdz arenai Riga, ka tik noguruši visi

     [+] [-]

, 2019-10-01 07:22, pirms 5 gadiem
Kāds zin, kad ir Starptautiskā Klaunu diena? Gribu sveikt Funi!

  -4 [+] [-]

, 2019-10-01 07:26, pirms 5 gadiem
Komandu veiktā distance spēlē km. DR 70,02, SKA 67,77.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 07:26, pirms 5 gadiem
Vēl jau interesanti ir tas ,ka izlases bāzes klubs spītīgi spēlē uz lielā laukuma,lai gan PČ visticamāk notiks uz mazā laukuma.Ja nemaldos,tad lielie laukumi krievijas čempionātā tikai septiņiem vai astoņiem klubiem palikuši.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-01 07:45, pirms 5 gadiem
Vai funis jebkad ir atzinies, ka kļūdījies? Kkā nevaru atcerēties precedentu pa visiem šiem gadiem.. var jau būt, ka funis vnk nekad nekļūdās, domāju, ka tādus tīrradņus katrs savā dzīvē esam satikuši, tā tik tiešām ir īpaša kategorija cilvēku.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-01 08:13, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Kāds zin, kad ir Starptautiskā Klaunu diena? Gribu sveikt Funi!
klauniem nav dienas, bet nedēļa
https://en.wikipedia.org/wiki/Inter...

funarikiem svinības no augusta ieilgst uz visu ģinamas sezonu

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 08:24, pirms 5 gadiem


LA-BOS antifans , 2019-09-30 15:09, vakar
Vajadzētu tā kā turpināt zaudējumu sēriju. Ideālā variantā atkal uz nullēm.

Kā sacīt, jāsaka - savs līmenis ir jānotur visas sezonas garumā, nevis tikai uz pirmajām spēlēm.



Kā pareģis!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 08:38, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Varu apsveikt, tava muļķīgā propaganda strādā, ja atkārto viņu pietiekami daudz. tu vari izdomāt principā jebko, atliek būt pietiekami skaļam,redzamam, aitas sāk līdzi blēt.

Pat mani te viens labi zināms īpatnis nodēvējis par "slimu pērtiķbola fanu", kaut man vispār basis NEKAD nav bijis nr1 (tagad gan Ziņģis nr1 LV sporta aktualitāte) un vispār kāds nahren tieši ar basketbolu sakars, ja pasaka kaut ko kritisku par Dinamo. Agrāk neviens pat nepieminēja tādu basis vs hoķis, pirms tu nesāki te sludināt
Atgādināšu, ka tieši tu biji tas īpatnis, kurš atvilkās un sāka tirst par to, ka "pasaules durvis ir vaļā, ir taču citi sporta veidi"(no sērijas - naher hoķi). Tā ka tagad sēdi biksēs un attīsties.

     [+] [-]

, 2019-10-01 08:44, pirms 5 gadiem
janis_silmalis_106563077329889 rakstīja: No sākuma Savicki vajadzētu atlaist, lai kaut ko mainītu. Šausmas. RD vadību nemaz neuztrauc par zāģiem.
Nū... mani arī neuztrauc šie zaudējumi un vēl dažus simtus tūkstošu latvijā tas neuztrauc. Tāpēc jau mūs nevajag atlaist no darba Savickis tāds pats - viņu neuztrauc.

     [+] [-]

, 2019-10-01 08:46, pirms 5 gadiem
WeAreFamily rakstīja: Domaju vajag Gudim ari aizliegt ieiet Arena ieksa ,mos lai savickis daliek Gudlevska bildi pie arenas ,ka nevar ienakt vins,mos vins nelaimi nes.
Šis labs. Un izrādās ragana-Jurčiks nebija vainīgs - sirsnīgi atvainoties un aicināt atpakaļ.

     [+] [-]

, 2019-10-01 08:54, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tak cēlu jau, Celmiņšons atbildēja, ka to esot grūti tīri tehniski izdarīt Iespējams, ka tā arī ir
Ne viņš portālu dibināja, tik ar laiku par galveno tika iecelts, aiz viņa vēl ir vesels lērums pelēko kadru, kuri pārzin visas tās informatiskās tehniskās šņagas Matulis tak ar neko nevar izdarīt, ja viņa vadītā maksas lapa Vienos Vārtos gļuko Vienu laiku pat bija tā, ka gribot samaksāt, nevarēju tai tikt klāt, bet Janka saka, tur viņš ne ar ko nevarot palīdzēt, jo atbild par savu rakstu saturu, neko citu
Par ko Tu te runā Artjem? Ja par hokejs spēli, tad kaut kādā sev vien zināmā, kodētā valodā?

     [+] [-]

, 2019-10-01 08:58, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Komandu veiktā distance spēlē km. DR 70,02, SKA 67,77.
Nu ar daiļslidošanu hokeju nevar vinnēt. Tas nu ir fakts.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 09:03, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Vēl jau interesanti ir tas ,ka izlases bāzes klubs spītīgi spēlē uz lielā laukuma,lai gan PČ visticamāk notiks uz mazā laukuma.Ja nemaldos,tad lielie laukumi krievijas čempionātā tikai septiņiem vai astoņiem klubiem palikuši.
ģinamo nevis spītīgi spēlē, bet atslido kremļa naudu krievu līgā un gaida no valsts naudu arēnas pārbūvei izlašu un PČ vajadzībām, Savickijs jau cenu nosaucis -1,5 miljoni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 09:25, pirms 5 gadiem
Ģinamao nebeidz iepriecināt ar savu stabilitāti.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 09:49, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cik sapratu, Gudiju atšuva viena iemesla dēļ, viņš izrādījās pārāk dārgs un to naudu Savickis tagad grib dabūt atpakaļ Par Vori un pārējiem HK Rīga spēlmaņiem klīst bauma, ka esot ieinteresetība (nav skaidrs kā konkrēti, LHF, HK Rīga vadības, DR vai Savicka kantora) uz augšu nevienu necelt Kāpēc tā un kam tas būtu vajadzīgs, nav skaidra bilde, iespējams, ka LHF šogad ir priorotāte uztrenēt U-20, bet ar lielo izlasi gan jau ka Bobs tiks galā arī bez bāzes kluba
1. tagad , ja kontraktu lauž klubs , tad jāizmaksā 50% no sezonas algas...Salaks noteikti nav lētāks par Gudiju + Makarovs, nezinu kāds ietaupījums, bet nu kolhozā viss iespējams. krievu līgā papīrs pacieš visu un čekas kuces nokārto , lai būtu ietaupījums piespiežot lauzt līgumus pēc abpusējas vienošanās, kā bieži redzams...
2. LHF ir paziņojusi, ka līgums ar Bobu ir pagarināts un viņš būs novembra izlašu pauzē ar izlasi un pavasarī? Avangards apgalvo, ka Bobs vairs nav Latvijas izlases treneris...

  -2 [+] [-]

, 2019-10-01 09:59, pirms 5 gadiem
darzin-tev nav jaspele hokejs-tev jaiet uz adisanas kursiem-mizels...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 10:06, pirms 5 gadiem
Pietiek ! krievelim vārtos tika dota iespēja, lai tinas "back to pooRussia" !

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 10:42, pirms 5 gadiem
Laiks čekas faniem pieslēgties basketbolam,kur ar jauno vadību būs labs restarts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:21, pirms 5 gadiem
huters rakstīja: Pietiek ! krievelim vārtos tika dota iespēja, lai tinas "back to pooRussia" !
Ja nesāks regulāri gūt vārtus, tad viennozīmīgi. Tāpat tiks svītrots no Latvijas izlases kandidātu sarakstiem.

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: 1. tagad , ja kontraktu lauž klubs , tad jāizmaksā 50% no sezonas algas...Salaks noteikti nav lētāks par Gudiju + Makarovs, nezinu kāds ietaupījums, bet nu kolhozā viss iespējams. krievu līgā papīrs pacieš visu un čekas kuces nokārto , lai būtu ietaupījums piespiežot lauzt līgumus pēc abpusējas vienošanās, kā bieži redzams...
2. LHF ir paziņojusi, ka līgums ar Bobu ir pagarināts un viņš būs novembra izlašu pauzē ar izlasi un pavasarī? Avangards apgalvo, ka Bobs vairs nav Latvijas izlases treneris...
Kur Tu to Avangard pausto izlasīji?
Tas jau ir interesanti. To ka LHF blefo ir iznācis gana daudz saskārties, bet kā ir gadījumā ar Avangard.

     [+] [-]

, 2019-10-01 13:07, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Cik sapratu, Gudiju atšuva viena iemesla dēļ, viņš izrādījās pārāk dārgs un to naudu Savickis tagad grib dabūt atpakaļ
Tu saprati ko pateici???? izrādījās?
Viņš ir tieši tik dārgs, par cik savickija varza ar vinu noslēdza līgumu. Izrādījās te kādam. kur tādi cirvji rodas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja