Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Pārmaiņas "Dinamo" turpinās – prom Gudļevskis un J. Berjlunds

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pārmaiņas "Dinamo" turpinās – prom Gudļevskis un J. Berjlunds
Kristers Gudļevskis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas Rietumu konferences pēdējā vietā esošais klubs Rīgas "Dinamo" pēc desmit aizvadītām spēlēm nolēmis lauzt līgumus ar vārtsargu Kristeru Gudļevski un zviedru uzbrucēju Jākobu Berjlundu, vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Gudļevskis sācis deviņas no desmit spēlēm, atvairot tikai 86,3% metienu un vidēji ielaižot 3,45 ripas. Sezonas otrajā mačā viņš atvairīja visus 25 metienus un palīdzēja mājās ar 3:0 pārspēt Ņižņijnovgorodas "Torpedo", bet sekoja trīs spēles pēc kārtas ar četrām ielaistām ripām. Pēdējās divas spēles Gudļevskis aizvadīja viesos pret Čerepovecas "Severstal" un Jaroslavļas "Lokomotiv", ielaižot attiecīgi sešus un četrus vārtus.

Rīgas "Dinamo" jau oficiāli pavēstījusi par krievu vārtsarga Andreja Makarova pievienošanos, un tuvākajā laikā Latvijā ieradīsies arī čehs Aleksanders Salāks, kurš sezonas ievadā bija bez darba, bet pērn sargāja Jaroslavļas "Lokomotiv" vārtus. Lai varētu atļauties Salāku, pieņemts lēmums šķirties no Gudļevska. Salāks pagājušajā sezonā aizvadīja 20 spēles, kurās tika galā ar 92,2% metienu. Iepriekš viņš pārstāvējis arī Novosibirskas "Sibir" un Sanktpēterburgas SKA.

Berjlunds pagājušajā sezonā kļuva par Vācijas čempionāta labāko vārtu guvēju, bet "Dinamo" rindās viņš astoņās spēlēs guva trīs vārtus un pievienoja vienu rezultatīvu piespēli. Visus trīs vārtus zviedrs iemeta sezonas pirmajās trīs spēlēs, bet turpinājumā sekoja nosēdināšana rezervē, ko galvenais treneris Ģirts Ankipāns skaidroja ar uzbrucēja problēmām pielāgoties KHL pārlidojumiem un spēles tempam.

"Dinamo" desmit mačos izdevies izcīnīt tikai trīs uzvaras, turklāt tikai viena no tām bijusi pamatlaikā, un komanda ar sešiem punktiem ieņem pēdējo vietu Rietumu konferencē. Izbraukumā rīdzinieki piedzīvojuši tikai neveiksmes. Nākamā spēle tiks aizvadīta rītvakar, pulksten 19:30 uzņemot Sanktpēterburgas SKA, bet trešdien Rīgā viesosies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs un Omskas "Avangard".

  -4 [+] [-]

, 2019-09-30 09:42, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Prieks par DR ļoti lielo popularitāti. Interesa ļoti liela. Tātad tautas klubs-lamā, kritizē, mīl, cildina, apsaukā- MILZĪGA INTERESE. Tā turpināt!!!!!
pilnīgi piekrītu,te palasot lielākā daļa paši debīli

  -2 [+] [-]

, 2019-09-30 09:49, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Bet, ja šīs sarunas būtu par sporta veidu, kur bumbu met augstu piekarinātā atkritumu grozā, ar cauru apakšu, tad jau swordam viss būtu pa prātam.
kāds sakars. Cik reižu esmu teicis, ka man ir svarīgs nevis sporta veids kā tāds, bet starptautiskā sportiskā panākuma nozīmība, svars. Ja turnīrs ir būtisks, lai tas būtu hoķis, nekādu iebildumu.
Bet jūs tik klausaties, ko aburts kladzina un blējat līdzi par ķipa basis vs hoķis. Pirms viņa pat prātā nenāca, ka kaut kas tur dalāms.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 09:52, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: kāds sakars. Cik reižu esmu teicis, ka man ir svarīgs nevis sporta veids kā tāds, bet starptautiskā sportiskā panākuma nozīmība, svars. Ja turnīrs ir būtisks, lai tas būtu hoķis, nekādu iebildumu.
Bet jūs tik klausaties, ko aburts kladzina un blējat līdzi par ķipa basis vs hoķis. Pirms viņa pat prātā nenāca, ka kaut kas tur dalāms.
Teikt jau tu vari, bet to, ka tavs slapjais sapnis ir pērtiķbola popularitātes pieaugums, tu nevari noslēpt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 09:59, pirms 5 gadiem
Ļoti ceru, ka komandas spēlē neuzlabosies, jo saglabās pēdējo vietu KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 10:03, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Teikt jau tu vari, bet to, ka tavs slapjais sapnis ir pērtiķbola popularitātes pieaugums, tu nevari noslēpt.
Kļūst pat interesanti. Nu pastāsti pastāsti konkrētāk, kas tieši par to liecina, ja jau es to tā "nevaru noslēpt"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 10:09, pirms 5 gadiem
Viss kārtībā, jau pāris spēles atpakaļ rakstīju, ja nesāks beidzot kaut ko arī noķert, nevis tikai ar savu rumpi atsist, tad būs jāmeklē cita darba vieta. Prognozes piepildījās labi/slikti laiks rādīs. Bet Gudļevski nu nebija Nr1 vārtsargs, nekad nav bijis, ar uzdevumu galā netika. Par zviedru, kaut kas ir jādara, vai labākais risinājums diezin vai... Bet nu turnīrs tikai sācies vēl viss priekšā!

     [+] [-]

, 2019-09-30 10:10, pirms 5 gadiem
Ja kādam ir interese pievienoties NHL fantasy līgai, varat to izdarīt šeit - https://hockey.fantasysports.yahoo....

Drafts 01.10. 20:00.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 10:11, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai tu tik tiešām nespēj apjēgt faktu, ka daudziem tieši tas, par ko tu rakstīji, ir vajadzīgs un to nespēs aizstāt nekas cits!!!? Pričom te gadsimts, robežas vaļā, daudzi citi sporta veidi, ja kādam bērnības un jaunības atmiņas ir iesēdušās vecajā labajā Sporta Pilī un tā laika Rīgas Dinamo, kāpēc lai tas viss būtu jāizzīdē? Jebkuram normālam cilvēkam, nezinu kā tev, nostaļģija dod pozitīvas emocijas, vai arī tu esi kategoriski pret nostaļģijām?
Nu re!! Atbraucām!!!

"Dinamo sakarā uz mani ru propaganda neiedarbojas absolūti nekādi" (Aptuvens citāts no Artema Brūvera ne vienu vien reizi".

Bet ko mēs redzam šeit? NOSTALĢIJA PĒC PADOMJU LAIKIEM!!! Nostaalģija pēc tā, kā mūsu varenie dinamieši cīnās pret "citu psrs pilsētu" klubiem, tāds iekšējais čempionātiņš mums te

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 10:19, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pērtiķbola Eirolīgas likšana augstāk par KHL, kā to šņagu var izskaidrot? Dzīvodams Francijā vēl neesmu saskāries ne ar vienu pērtiķbola Eirolīgas funi Varbūt arī tas tāpēc, ka ikdienā kontaktējos pārsvarā ar Baltiem cilvēkiem, kuriem tas pērtiķbols kā tāds ir vispār pie pakaļas Domāju, līdzīga aina varētu būt arī citās Riedumeiropas valstīs KHL, savukārt, ir gana populāra līga ikvisur, kur kotējas Hokejs
Es vnk nezinu, ko atbildēt uz tādiem murgiem. "Dzīvodams Francijā, neesi sastapis", bļins, tu pat dzīvodams Latvijā, neesi informēts, ka šeit populārākā uzvārda izskaņa ir -iņš, nevis -ovs, neesi informēts, ka Vērmanītis ir vērmaanītis, nevis kkāds tur mistisks krievu atvasinājums, neesi informēts, ka katrs normāls latvietis fanoja PRET PSRS utt

Interesanti, kādi eirolīgas fani tev tā randomā uz ielas jāsatiek, protams, ka 99% i futbols, khl fanus arī tur nesatiksi. Tak aizej uz spēlēm pilsētās, kur ir Eirolīga un apskaties,

Es vispār par sportisko runāju, basī konkurence lielāka un Eirolīga ir visas Eiropas labāko apvienojums. A KHL nav pat visas Eiropas hoķa labākie kopā. tīri sportiski. Un vēl vispār es salīdzināju ar leišiem, ka viņiem 3.vieta (un 99.gada zelts) Eirolīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-09-30 10:22, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Kļūst pat interesanti. Nu pastāsti pastāsti konkrētāk, kas tieši par to liecina, ja jau es to tā "nevaru noslēpt"?
Tā kā nesekoju taviem komentāriem un lieku viņus līdzīgā kategorijā ar fuņveidīgajiem, nācās paņemt talkā Arhīvu. Un, kā jau domāju, nebija problēmu atrast pērtiķbolu cildinošus komentārus no tavas puses.
Pietiek jau ar to, ka rakstīji, cik ļoti mērkaķošanās ir kvalitatīvāka un paši viņi fiziskāki par hokejistiem. Ko tādu var izdomāt tikai slims pērtiķbola fans vai galīgs neandertālietis, tāpēc secinājumu nav grūti izdarīt.

Bez pārsteigumiem: Horvātija un Slovēnija tiek...

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 10:25, pirms 5 gadiem
Da vispār nesaprotu, kāpēc joprojām Tjomam atbildu, tak sen jau skaidrs, ka skaidrojumu, kas garāki par vienu teikumu, viņš neuztver.

Tagad vairāk interesē, vai patiešām Bīskaps tik pat apdāvināts Skatos, viņam pašam avatarā ģinama nostrīpota, tad tak sanāk, ka viņš pērtiķbolists, ne? Kāpēc tiek pieļauti izņēmumi? Ja jau tik primitīvi kā zābaki visu uztveram, tad arī uz sevi to attiecini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-09-30 10:34, pirms 5 gadiem
pie vienas vietas sis cekistu kantoris-kur krateklis-bikses pietaisijis-par Darzinu piekritu-pilnigs nulle-baidas no cinas-mikstais .auts...

     [+] [-]

, 2019-09-30 10:35, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Tā kā nesekoju taviem komentāriem un lieku viņus līdzīgā kategorijā ar fuņveidīgajiem, nācās paņemt talkā Arhīvu. Un, kā jau domāju, nebija problēmu atrast pērtiķbolu cildinošus komentārus no tavas puses.
Pietiek jau ar to, ka rakstīji, cik ļoti mērkaķošanās ir kvalitatīvāka un paši viņi fiziskāki par hokejistiem. Ko tādu var izdomāt tikai slims pērtiķbola fans vai galīgs neandertālietis, tāpēc secinājumu nav grūti izdarīt.

http://sportacentrs.com/basketbols/izlases/19092019-bez_parsteigumiem_horvatija_un_slovenija_
Jā, un? Bija konkrēta runa par Tjomas apgalvojumiem, ka hokejs ir "mazskaitlīgāks, pret kvalitatīvāks", kurus viņš, piedevām, pamatoja ar loģikas katastrofu "hokejs ir labāks, nekā agrāk, basis ir sliktāks, nekā agrāk, tātad hoķis kvalitatīvāks par basi", tad es salīdzināju vispasaules basi ar vispasaules hoķi 1vs1. Kas nav skaidrs?

Es gribu, lai mums ir panākumi sportā , nevis vnk jebkurš random basis lai mums populārs. ja hoķis, tad kārtīgs os. basis kotējas augtāk un mums komanda laba, tāpēc, protams, tas prioritārāks šobrīd.
Bet protams, ka jebkuru basi iemainītu pret, teiksim, 1/4f regbijā šobrīd Nerunājot par futeni.

     [+] [-]

, 2019-09-30 10:44, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: .
Pietiek jau ar to, ka rakstīji, cik ļoti mērkaķošanās ir kvalitatīvāka un paši viņi fiziskāki par hokejistiem. Ko tādu var izdomāt tikai slims pērtiķbola fans vai galīgs neandertālietis, tāpēc secinājumu nav grūti izdarīt.
A ja par šo tēmu aizskaram, kā būtu, ja to efektīgo neandertāliešu epitetu vietā būtu kādi pretargumenti? Diezgan fascinē vispār, ka šajā sarunā tu nepamani Tjomas grandiozās loģikas pērles
(1. hoķis ir mazskaitlīgāks, bet kvalitatīvāls,
2. to viņš secinājis, skatoties kkādu basi, kur esot bijis daudz kļūdu
3. hoķis progresējis, basis regresējis, tātad hoķis>basis. Jautājums, vai tādā veidā nesanāks, ka florbols>futbols?),

bet piesējies maniem pretargumentiem. Tad konkrētāk, kas tajos nepatīk.

  +4 [+] [-]

, 2019-09-30 10:52, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par uzvārdu galotnēm gan var strīdēties, es neesmu tik pārliecināts, ka galotne -iņš- būtu izplatītāka nekā -ovs-,-jevs-,-enko-,-eiko-,- ičs-, -ins-, un t.t. Daudziem, kuri uzskata sevi par Lettiņiem, ir šādas te uzvārdu galotnes, par cittautiešiem vispār nerunāju Katrs Lettiņš fanoja pret PSRS? Pēc 1986. gada jā, piekrītu, tāda mode uzradās, taču līdz tam laikam neesmu sastapis tādus, kuri to darītu atkklāti Tagad, protams, daudzi tēlo varoņus un disidentus, taču realitātē, līdz Perestroikai un Atmodai, lielākā daļa bija likumpaklausīgi LPSR iedzīvotāji
tu pretī -iņš noliki 6 dažādas izskaņas. katru atsevišķi noteikti, ka iņš pārsitīs vienos vārtos. Bērziņš, kļaviņš, liepiņš, ozoliņš utt.

Par čekas represijām neko neesi dzirdējis? Cilvēki reāli zaudēja darbus, nepaklausīgākie sēdēja cietumos, ja uzvedās ne tā. ka minimums, audzinošas ārrunas. Vēl pasaki, ka par to arī neko nezini Protams, ka puskrievus un krievus tas vispār neskāra, tie jau lojāli padomijai jebkurā gadījumā. tāpēc tādi kā tu blisinās un nesaprot, as tad padomjlaikos slikts, ķipa mums tak viss bija kārtība
No latviešiem īsti kārtībā bija tikai pielīdējiem. un tu kūdi, lai joprojām tādi būtu visi.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 10:53, pirms 5 gadiem
O! Svētais ar olgalvi pa abiem vainīgo atrada! Izrādās tas ir Gudis, nevis caurā TRTD aizsardzība un nespējīgais uzbrukums, Gudim bija pa nullēm visas spēles jāstāv, jo pārējie nespējnieki neko iemest nevarēja bieži vien pat vienu golu. Gudim veiksmi un sagatavoties normāli uz pavasari, lai izlasē var kapāt un nākotnē iesaku turēties tālāk no šitā mēslu kluba ar sapuvušo vadību un nejēgām treneriem.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 10:58, pirms 5 gadiem
Skaties,Tjoma, atradu priekš Tevis.
https://nra.lv/izklaide/143438-nosk...

aaaaaaaarpraaaaaatss, tev vispār ir nojausma, kādā tu infotelpā dzīvo, ja pie pilna prāta tu sarunā par populārāko uzvārdu izskaņu Latvijā apsver -jevs -enko - ičš....

     [+] [-]

, 2019-09-30 11:01, pirms 5 gadiem
un turpat aiz top 10 noteikti ir Ceriņš... vēl tak pilns ar vizdažādākajiem iņiem. Biedriņš joptvai. Nav vispār konkurences tam.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 11:03, pirms 5 gadiem
Svord, kāda Tev daļa par to, kādi sporta veidi un līgas kādam interesē? Izskatās, ka gribi visiem te uzspiest savas intereses un prioritātes. Nu, tad sekojam tikai futbolam - tas taču kotējas visā pasaulē. Nesekojam un nerunājam vispār par citiem sporta veidiem. Sen jau esmu pamanījis, ka patīk uzbraukt hokejam, protams, ne tik rupji un bērnišķīgi kā tam pašam burtam. Tu hoķī atzīsti tikai NHL un OS, vai ne? Atceros, ka esi nolicis arī PČ hokejā. Hokejā arī bez NHL ir daudz kā interesanta, kam var sekot un interesēties...

P.S. Tavs piesuktais regbijs iesūkā pie mums, ja salīdzina ar hoķi. Tu jau tur saredzi nelaimi, bet es uzskatu, ka tas ir normāli.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 11:05, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Prieks par DR ļoti lielo popularitāti. Interesa ļoti liela. Tātad tautas klubs-lamā, kritizē, mīl, cildina, apsaukā- MILZĪGA INTERESE. Tā turpināt!!!!!
Āksts! Es mierīgi skatos hokeju. Patika spēle Čerepovecā. Goli visām gaumēm.
Šodien neliels uztraukums par SKA. Vai spēs noskaņoties pret vāju komandu.

     [+] [-]

, 2019-09-30 11:06, pirms 5 gadiem
Daudz laimes Indrašim dzimšanas dienā! Šodien paliek 29 gadi.

     [+] [-]

, 2019-09-30 11:09, pirms 5 gadiem
So, Bīskap, iečekošu vēlāk. no manis šādi neandertāliski punkti:

1. Basketbolistu vairāk (tātaad konkurence!)
2. Basketbolisti ir garāki
3. Basketbolistiem jākonkurē pret afro Ameriku, kuriem basis ārkārtīgi populārs un kuri biezā slānī pa visu pasauli. Un nemēģināsi, taču ieskaidrot, ka Afro tīri ģenētiski neskien ātrāk, nelec augstāk, nav veiklāki.

So, izskaidro, kas tieši šajos punktos tāds tik "slims un neandertālisks" un iedod savus pretargumentus, kāpēc lai basi neuzskatītu par kvalitatīvāku globāli.

Un vēlreiz atgādinu, ka es tur tikai Tjomam atbildēju, kad viņš no zila gaisa izrāva, ka hoķis kvalitatīvāks.

  -4 [+] [-]

, 2019-09-30 11:15, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Svord, kāda Tev daļa par to, kādi sporta veidi un līgas kādam interesē? Izskatās, ka gribi visiem te uzspiest savas intereses un prioritātes. Nu, tad sekojam tikai futbolam - tas taču kotējas visā pasaulē. Nesekojam un nerunājam vispār par citiem sporta veidiem. Sen jau esmu pamanījis, ka patīk uzbraukt hokejam, protams, ne tik rupji un bērnišķīgi kā tam pašam burtam. Tu hoķī atzīsti tikai NHL un OS, vai ne? Atceros, ka esi nolicis arī PČ hokejā. Hokejā arī bez NHL ir daudz kā interesanta, kam var sekot un interesēties...

P.S. Tavs piesuktais regbijs iesūkā pie mums, ja salīdzina ar hoķi. Tu jau tur saredzi nelaimi, bet es uzskatu, ka tas ir normāli.
Es vēlreiz saku, ka viss, ko gribu ir legit panākumi Latvijai pasaules sportā. Nu tā, lai svars. Kā, teiksim, visi zina Islandes futeni vai Samoa regbiju. Šobrīd visiem topā japāņi

Nevis pašu uzhaipots bobslejists, piemēram, par ko visur pofig. Tieši tāda, un ne cita iemesla dēļ uzbraucieni PČ hoķī. paralēli vispār nhl plejofi notiek, wtf. svara nekāda.

Nu pašiem var daudz, kas patikt, protams, iekšējie čempionāti utt. Viss, ko prasu, i norm panākumi pasaulē.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 11:21, pirms 5 gadiem
Vārtu līnijas sakārtošana ir būtiska, bet tas ne tuvu ir vienīgais, kas vajadzīgs komandas spēka un varēšanas atjaunošanā. Par to kādas pārdomas šeit :

Dinamo Rīga pārbūves priekšā.Šovakar cīņa pret...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 11:33, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: So, Bīskap, iečekošu vēlāk. no manis šādi neandertāliski punkti:

1. Basketbolistu vairāk (tātaad konkurence!)
2. Basketbolisti ir garāki
3. Basketbolistiem jākonkurē pret afro Ameriku, kuriem basis ārkārtīgi populārs un kuri biezā slānī pa visu pasauli. Un nemēģināsi, taču ieskaidrot, ka Afro tīri ģenētiski neskien ātrāk, nelec augstāk, nav veiklāki.

So, izskaidro, kas tieši šajos punktos tāds tik "slims un neandertālisks" un iedod savus pretargumentus, kāpēc lai basi neuzskatītu par kvalitatīvāku globāli.

Un vēlreiz atgādinu, ka es tur tikai Tjomam atbildēju, kad viņš no zila gaisa izrāva, ka hoķis kvalitatīvāks.
Neandertālisks bija tikai kā pretvariants patiesībai - tam, ka esi slims(ne vienmēr tas ir slikti) pērtiķbola fans. Jā, tas ka mērkaķi ir garāki, tas noteikti ir arguments. Man ir pilnīgi vienalga, cik kvalitatīvi viņi met to bumbu atkritumu grozā. Un, ja nebūtu tik ļoti ieciklējies, tad apjēgtu, ka mans teiktais ir tikai par to, ka esi pērtiķbola cildinātājs un hokeja nolicējs, nevis par kvalitātēm. Ar savu "argumentāciju" tu to tikai apstiprini. Protams neesi tāds kā vienrievis kristapiņš, bet tāpat tendenciozi mēģini slavēt bumbotājus un nolikt hokeju...un ne jau tikai paRašas čempionātu.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 11:46, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: kāds sakars. Cik reižu esmu teicis, ka man ir svarīgs nevis sporta veids kā tāds, bet starptautiskā sportiskā panākuma nozīmība, svars. Ja turnīrs ir būtisks, lai tas būtu hoķis, nekādu iebildumu.
Bet jūs tik klausaties, ko aburts kladzina un blējat līdzi par ķipa basis vs hoķis. Pirms viņa pat prātā nenāca, ka kaut kas tur dalāms.
blēt sāka pērtiķi, hoķis tik tiem iedod ribās

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 12:16, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Haha.. Ankipāns teica ,ka nejau vārtsarga problēma tak. jēgas no vārtsargu maiņas ja nemetam iekšā? 10 spēlēs tikai 16 vārti.
Par to jau stāsts! Laukuma spēlētāji mīksti, tāpēc arī nevaram neko iemuļļāt uzbrukumā un arī savam vārtsargam palīdzēt nē! Vārtsargi ir pēdējā pozīcija, ko te vajadzēja aiztikt!!

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 12:24, pirms 5 gadiem
Pilnīgi nesaprotama diskusija aiziet.Labi man futbols un hokejs interesē visvairāk,bet tāpat sekoju basketbolam handbolam un volejbolam un par šo sporta veidu mūsu izlasēm fanošu tāpat kā par hokeja izlasi.Vispār pārsteidz tagadējā fanu šaurā specializācija,jo 70-80 gados vieni un tie paši fani atbalstīja visu šo sporta veidu komandas savoku čempionātā.Vienīgais krievi tiešām negāja uz VEF un ASK spēlēm un uz Celtnieka arī praktiski nē.

     [+] [-]

, 2019-09-30 12:24, pirms 5 gadiem
rediss77 rakstīja: Lai liek tad attiecigas bilesu cenas, ka bomzu klubam pienakas, kada videjam LV fanam starpiba cik ielaiz arzemju vartsargi, vai cik punktus savac svensoni ? Man nav nekas pret dinamo, bet ja pat vartsargs nav musejais, ko seit atbalstit, kada starpiba 6, 9 vai pedeja vieta ? Klubs ar visu miksto treneri baidas iespelet vietejos, LV hokejam labums 0.
Piekrītu Tev. Tikai man jāatzīstas, ka dinamo spēles neesmu redzējis jau 3 sezonas - man jau sen pacietība beidzās Bet skaidrs, ka tie līdzjutēji, kas vēl "turējās", pēc šādiem gājieniem arī atbirs.