Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Indrašim trīs punkti un "Dinamo" uzvaras vārti papildlaikā

Rolands Eliņš

Indrašim trīs punkti un "Dinamo" uzvaras vārti papildlaikā
Rīgas "Dinamo" svin trešos vārtus
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Ceturto uzvaru pēdējās piecās spēlēs izcīnījusi Rīgas "Dinamo", kas savā laukumā ar 4:3 pieveica "Avtomobolist". "Dinamo" pēdējā periodā bija arī divu vārtu vadībā, taču pārsvaru nenoturēja sešas sekundes pirms pamatlaika beigām. Mikam Indrašim trīs punkti, ieskaitot uzvaras vārtus papildlaikā.

Spēles teksta tiešraide

Pēc iepriekšējā spēlē ciestās neveiksmes pret "Barys" šodien "Dinamo" vārtos stājās Jakubs Sedlāčeks. Viņam tika neparocīgais uzdevums piebremzēt viesus no "Avtomobolist" vienības, kuri iepriekšējās divās spēlēs kopā desmit vārtus.

Taču šodien pirmajā periodā daudz sekmīgāk spēlēja "Dinamo", izvirzoties vadībā 2:0. Pēc visai smagnējā spēles sākuma rezultātu atklāja Māris Bičevskis, trāpot vārtos ar atkārtotu metienu, bet 15. minūtē "Dinamo" ceturtā maiņa izveidoja labu saspēli, pēc kuras uzreiz meta Edgars Kulda un guva savus trešos vārtus šosezon.

Pirmajā periodā gan bija arī kāda "Dinamo" nepatīkama iezīme. Rīgas komanda nopelnīja trīs iespējas spēlēt vairākumā un visas trīs būtībā izniekoja, parādot visai neefektīvu spēli nevienādos sastāvos. Taču pavisam pretējs sniegums tika parādīts mazākumā otrā perioda sākumā, neļaujot viesiem izveidot pilnīgi neko. Iemaņas mazākumā "Dinamo" gan nolēma pārbaudīt pārāk bieži un palika arī triju vīru sastāvā, ko "Avtomobolist" izmantoja, vienus vārtus 30. minūtē atgūstot.

"Avtomobolist" savu lielo pārsvaru otrajā periodā neizšķirtā neprata pārvērst, bet pēdējā mača trešdaļā "Dinamo" atjaunoja divu vārtu pārsvaru. Miks Indrašis pēc ielaušanās pretinieku zonā piespēlēja Filipam Toluzakovam, kurš trāpīja vārtu tālajā augšējā stūrī. Mierīgu spēles galotni gan tas negarantēja, jo "Avtomobolist" ļoti aktīvi uzbruka un 52. minūtē savu panāca, kad slovēnis Roks Tičars tika pie ripas vārtu tuvumā un pievilka viesus līdz vienu vārtu starpībai (2:3).

Pēdējā minūtē, kad viesu vārti bija tukši, "Dinamo" neizdevās izmantot pāris iespējas pielikt punktu mačam, kas noveda pie ļoti nepatīkamas notikumu attīstības. "Avtomobolist" pusātrajā uzbrukumā paspēja izspēlēt līdz brīvam metienam, un Petrs Koukals sešas sekundes pirms pamatlaika beigām nogādāja ripu vārtos, panākot 3:3 un papildlaiku.

Papildlaikā "Dinamo" ieguva iespēju spēlēt vairākumā, kas jau atkal netika izmantota, taču uzvara šoreiz tomēr neizpalika. Pie laba metiena tika Miks Indrašis, kurš nekļūdījās un nokārtoja "Dinamo" panākumu ar 4:3. Indrašim tas bija trešais punkts šajā spēlē, papildinot savas iepriekš nopelnītās divas rezultatīvās piespēles.

Rīgas "Dinamo" – Jekaterinburgas "Avtomobilist" 4:3 P (2:0, 0:1, 1:2, 1:0)

Vārti: 9:09 Bičevskis (Indrašis) 1:0, 14:05 Kulda (Golovkovs) 2:0, Čaikovskis (Vasiļevskis, vair.) 2:1, 44:02 Toluzakovs (Indrašis, Galviņš) 3:1, 51:21 Tičars (Goliševs, Čaikovskis) 3:2. 59:54 Koukals 3:3, 63:53 Indrašis (Galviņš, Dārziņš) 4:3
Metieni: 27:35
Soda minūtes: 12:8
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks – Vladimirs Sohatskis

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jakubs Sedlāčeks (Jānis Kalniņš); Uvis Balinskis – Oskars Cibuļskis, Guntis Galviņš – Ralfs Freibergs, Jēkabs Rēdlihs – Aleksandrs Jerofejevs, Imants Leščovs; Lauris Dārziņš – Māris Bičevskis – Miks Indrašis, Filips Toluzakovs – Tims Sestito – Koltons Gilīss, Gunārs Skvorcovs – Gints Meija – Vitālijs Pavlovs, Roberts Lipsbergs – Georgs Golovkovs – Edgars Kulda.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man gan grūti viņam ko pārmest, jo so so zinu, kā tas viss notiek, un ka džeks godprātīgi atstrādā savu algu. Iespējams, ka izslēdzot mikrofonus džeks galīgi notirš to KrHuLv, bet tiešajā ēterā naudu viņš atpelnī godam.
Es gan nespētu komentēt komandu un līgu, kuru neciešu

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nekļūdos, tad ne pirmā reize, kad komandu sacensībās Tepešs iegāž savu komandu, bet ticu, ka rīt viņš būs top 10. Japāņiem jau vispār vāja sezona priekš viņu standartiem - pat neviens veča nav top 20 PK kopvērtējumā. Vēl jau laiciņš līdz PČ, bet domāju, ka arī norvēģu faniem ir lielas bažas par gaidāmajām komandu sacensībām. Es neticu, ka norvēģi spēs aizstāvēt titulu. Prieks par somiem, kuri pēc 1. lēcienu sērijas pat bija 4.vietā, vismaz kaut kāds cerību stariņš viņu nometnē Poļi pelnīti uzvarēja, jo kopumā nostartēja visstabilāk augstā līmenī. Kubackis pēdējā laikā ļoti labi izskatās.
Es jau sāku ticēt, ka komandām ne vairāk kā ik pēc 5 gadiem ir jāmaina treneri, lai komanda spētu sapurināties. Tas attiecās uz slovēņiem, norvēģiem, japāņiem, un daļēji arī vāciešiem.
Ar poļiem tā arī notika pēc galvenā trenera maiņas, kad sportisti saliedējās tieši kā komanda.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:28, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan nespētu komentēt komandu un līgu, kuru neciešu
Naudai liela vara. Un, ja cilvēkam vispār nav kategoriska nostāja, tad vel jo vairāk.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:32, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau sāku ticēt, ka komandām ne vairāk kā ik pēc 5 gadiem ir jāmaina treneri, lai komanda spētu sapurināties. Tas attiecās uz slovēņiem, norvēģiem, japāņiem, un daļēji arī vāciešiem.
Ar poļiem tā arī notika pēc galvenā trenera maiņas, kad sportisti saliedējās tieši kā komanda.
Es ticu, ka slovēņi var paņemt medaļu gan veču, gan jauktajās komandu sacensībās PČ, bet var mierīgi arī nepaņemt. Slovēņiem jau vispār maz medaļu OS, PČ, PČ lidojumos komandu sacensībās, tāpēc vēl jo vairāk man gribētos, lai šie iekļūtu 3niekā. Par trenera maiņu varbūt Tev taisnība, bet man grūti ko komentēt, jo nezinu kas un kā notiek komandu iekšienēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:42, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: Tikko no arēnas! teicama spēle un kas par emocijām bija pēc gola pagarinājumā! Līdzīgas emocijas atceros tikai senajā 2003.gadā pēc uzvaras futbolā pār Turciju.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:43, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: 5200 tomēr savāca arēnā...
un es tur ari biju

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:45, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: Tikko no arēnas! teicama spēle un kas par emocijām bija pēc gola pagarinājumā! Līdzīgas emocijas atceros tikai senajā 2003.gadā pēc uzvaras futbolā pār Turciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 20:46, pirms 8 gadiem
gaidu klātienes vērotāja Funa iespaidu analīzi- tur kaut kam ir jābūt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:51, pirms 8 gadiem
Kas tas par sviestu, ka SC nav raksta par šodienas LHV spēlēm? Lai kāds mums tas čempionāts būtu, bet tas ir MŪSU un tas jācenšas popularizēt, bet SC pat rakstu ielikt nevar!

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 20:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan nespētu komentēt komandu un līgu, kuru neciešu
Nez ko tavuprāt tieši šai rakstā Ivars dara?... pat bez naudas.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:58, pirms 8 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Spriežot pēc komentāru skaita,Ģinamkas popularitāte aug straujiem tempiem!
Ļenganais Juris grauž nagus?
Šeit jau tā pat apgrozās labi ja kādi 30 deģenerāti, atradis no kā mērīt popularitati. Heh

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 21:18, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: gaidu klātienes vērotāja Funa iespaidu analīzi- tur kaut kam ir jābūt..
Ir 2 labi pavadītu vakaru iespaidi. Piektdien Hristenko stand up, šodien hokejs (kopā ar ģimeni). Tikai pozitīvas emocijas-lieliska atpūta.
Zinu hokejistus, kurus nākošā sezonā vēlos redzēt citā komandā. J.Rēdlihs, Sedlačeks, Pavlovs. Par pēdējo var diskutēt-jo tas atkarīgs no trenera, bet pirmie divi šosezon ir vāji. Jēkabs šajā līmenī spēlēt nevar. Klātienē īpaši dažus vairāk pavēroju-Balinski, Bičevski, J. Rēdlihu, Dārziņu. Klātienē uzreiz savādāk viss izskatās. Patika Dārziņa pārvietošanās laukumā, kustības, spēles redzējums. Viņš neslido tik daudz bet lieliski lasa spēli, Bičevskis cīnās vienmēr un visur līdz galam. Mārim vajadzētu vēl pielikt klāt Dārziņa gudrību laukumā, laukumu Māris pārredz mazāk. Balinskis patika ņemot vērā viņa mazo pieredzi KHL. Īpaši skatījos kā pozicionāli spēlē, kā ar ķermeni prot spēlēt. Kopumā labs.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 21:19, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas tas par sviestu, ka SC nav raksta par šodienas LHV spēlēm? Lai kāds mums tas čempionāts būtu, bet tas ir MŪSU un tas jācenšas popularizēt, bet SC pat rakstu ielikt nevar!
Lūk, tā arī ir LČ lielākā problēma, ka šis čempionāts netiek pienācīgi reklamēts, un tam ir tik sūdīgs mārketings. Tāpēc nav ne skatītāju tribīnēs, ne arī pienācīgs atspoguļojums masu mēdijos.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 21:23, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es ticu, ka slovēņi var paņemt medaļu gan veču, gan jauktajās komandu sacensībās PČ, bet var mierīgi arī nepaņemt. Slovēņiem jau vispār maz medaļu OS, PČ, PČ lidojumos komandu sacensībās, tāpēc vēl jo vairāk man gribētos, lai šie iekļūtu 3niekā. Par trenera maiņu varbūt Tev taisnība, bet man grūti ko komentēt, jo nezinu kas un kā notiek komandu iekšienēs
Ir pamats domāt, ka neviena komanda nelaidīs uz āru to,kas notiek komandas iekšienē. Poļi arī nelaida, bet no viņu snieguma bija redzams, ka Kruičeks galīgi vairs nevelk (nevar motivēt un savākt) Polijas izlasi. Patreiz kaut kas līdzīgs ar slovēņiem un Janusu.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 21:37, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamats domāt, ka neviena komanda nelaidīs uz āru to,kas notiek komandas iekšienē. Poļi arī nelaida, bet no viņu snieguma bija redzams, ka Kruičeks galīgi vairs nevelk (nevar motivēt un savākt) Polijas izlasi. Patreiz kaut kas līdzīgs ar slovēņiem un Janusu.
Nezini, kāpēc Itālijas tramplīnlēcēji tik reti šosezon piedalās PK posmos?

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:09, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nezini, kāpēc Itālijas tramplīnlēcēji tik reti šosezon piedalās PK posmos?
Cik zinu, tad viņiem jau kuro sezonu tramplīnlēkšana ir tādā pusmirušā stāvoklī, jo nav ne naudas, ne arī nopietnu iespēju trenēties. Tas pats variants, kas 2-3 sezonas atpakaļ bija ar somiem, kurus pat Somijā neviens īsti negribēja sponsorēt.
Tāpat itāļu tramplīni šobrīd ir tādi puspamesti, jo pat Pragelato - Trampolino Olimpico šobrīd nav FIS sertificēts, bet Predazzo - Trampolino dal Ben FIS sertifikāti beidzās pagājušā gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:18, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik zinu, tad viņiem jau kuro sezonu tramplīnlēkšana ir tādā pusmirušā stāvoklī, jo nav ne naudas, ne arī nopietnu iespēju trenēties. Tas pats variants, kas 2-3 sezonas atpakaļ bija ar somiem, kurus pat Somijā neviens īsti negribēja sponsorēt.
Tāpat itāļu tramplīni šobrīd ir tādi puspamesti, jo pat Pragelato - Trampolino Olimpico šobrīd nav FIS sertificēts, bet Predazzo - Trampolino dal Ben FIS sertifikāti beidzās pagājušā gadā.
Hmm, bet sievietes gan startē visos posmos, un viena itāliete pat šosezon bija top 3 vienreiz PK un PK kopvērtējumā ar ir ļoti tuvu top 10.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 22:21, pirms 8 gadiem
HMB-NOSKUMIS!!! rakstīja: Es reiz picu esmu pasutijis XXX mahimas stajankaa, pieprasisu turpat Tjomas absolut kasti, ja vien krievs nenozudiis kokos
Krievs? Es Neputnei jau atbildēju, no kurienes rodas Baltslāvi! Proti, liela daļa, apmēram 1/3 no mūsdienu Baltijas valstu iedzīvotājiem ir tieši tādi! Tie ir miksēti savstarpēji starp Baltiem un Slāviem visās trīs Baltijas republikās un kas attiecināms uz Latviešiem, tad VISI, kuriem ir uzvārdi ar nobeigumiem- SKIS-INS-OVS -ENKO un t.t. ir Baltslāvi, gribot vai negribot bet tā ir un vēl jo vairāk, tādu ir ļoti ļoti daudz!!!
P.S. runājot konkrēti par mani, tad es esmu Lettiņu-Estu-Haholu-Poļu miksējums, kādā veidā tur sanāk Krievs?

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:24, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hmm, bet sievietes gan startē visos posmos, un viena itāliete pat šosezon bija top 3 vienreiz PK un PK kopvērtējumā ar ir ļoti tuvu top 10.
Nezinu kas viņiem notiek ar sieviešu tramplīnlēkšanu. Pieļauju, ka tur varētu būt kāda privāta iniciatīva vai ļoti nopietns entuziasms.
Jā, bet vīriešiem tas ne tuvu nav tas ko viņi varētu sasniegt tad, ja viņiem uzrastos savs Adams Mališs, kurš lavīnveidā iekustinātu visu sistēmu, kura pilnībā stagnē jau kopš Roberto Čekons beidza savu karjeru.

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:28, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kas viņiem notiek ar sieviešu tramplīnlēkšanu. Pieļauju, ka tur varētu būt kāda privāta iniciatīva vai ļoti nopietns entuziasms.
Jā, bet vīriešiem tas ne tuvu nav tas ko viņi varētu sasniegt tad, ja viņiem uzrastos savs Adams Mališs, kurš lavīnveidā iekustinātu visu sistēmu, kura pilnībā stagnē jau kopš Roberto Čekons beidza savu karjeru.
Interesanti, vai šie startēs PČ komandu sacensībās, jauktajās stabili startēs.

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:28, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Krievs? Es Neputnei jau atbildēju, no kurienes rodas Baltslāvi! Proti, liela daļa, apmēram 1/3 no mūsdienu Baltijas valstu iedzīvotājiem ir tieši tādi! Tie ir miksēti savstarpēji starp Baltiem un Slāviem visās trīs Baltijas republikās un kas attiecināms uz Latviešiem, tad VISI, kuriem ir uzvārdi ar nobeigumiem- SKIS-INS-OVS -ENKO un t.t. ir Baltslāvi, gribot vai negribot bet tā ir un vēl jo vairāk, tādu ir ļoti ļoti daudz!!!
P.S. runājot konkrēti par mani, tad es esmu Lettiņu-Estu-Haholu-Poļu miksējums, kādā veidā tur sanāk Krievs?
Tusiņā?

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:29, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Vairāk gan gribētos viņu apzīmēt ar vārdu "nožēlojams".
Un to saka bezsmadzeņu radījums, kurš lauvas tiesu laika pavada šmulējot klaviatūru pie tēmām, kuras viņam riebjas?

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:31, pirms 8 gadiem
ja darzins sodien centas to vareja redzet prieks ka rezultativa piespele uzvaras vartu guvuma indrasim un prieks par uzvaru dzimsanas diena.domaju ka darzins ir jaatstaj nakamsezon dinamo labs speletajs lielisks pespeletajs un pie labiem legionariem nakamsezon varetu atverties.bet kopuma spele skatama vareja just ka mums ipasi neko nevajag un spelejam bez uzstraukuma bet priece cinasspars ta turet

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:33, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tusiņā?
Beidzās Rīt no rīta uz tirgus laukuma turpinājums, pats mērs Julien Sanchez piedalīsies Koroče, viņš taisās VISAS arābu naktsveikalu točkas nahrenizēt, jo tur narkotikas ar nelegālo tabaku tirgo, mierīgi gulēt BLTAJIEM cilvēkiem naktīs nedod

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:35, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Beidzās Rīt no rīta uz tirgus laukuma turpinājums, pats mērs Julien Sanchez piedalīsies Koroče, viņš taisās VISAS arābu naktsveikalu točkas nahrenizēt, jo tur narkotikas ar nelegālo tabaku tirgo, mierīgi gulēt BLTAJIEM cilvēkiem naktīs nedod
Kad būs kāds reports par mūsu FRA leģionāriem Ligue Magnus?

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:35, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, vai šie startēs PČ komandu sacensībās, jauktajās stabili startēs.
Komandu nokomplektēt viņi (itāļi) var, bet nekas vairāk viņiem par pirmo raundu nespīd, jo pat viņi līderi Sebastians Koloredo un Dāvids Bresadole pa abiem PK tikai 33 pkt. ir izcīnījuši.
Droši vien, ka jautajā startēs, bet tikai nav skaidrs kurš no džekiem tajā startēs. Itkā patreiz labāks ir Bresadole, bet Coloredo savācis vairāk punktus PK kopā.

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:36, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Un to saka bezsmadzeņu radījums, kurš lauvas tiesu laika pavada šmulējot klaviatūru pie tēmām, kuras viņam riebjas?
Nav taisnība! Bīskaps ir tāds pats melnstrādnieks, kā Bocmaņa Ivara "nolādētie ekonomiskie migranti", tikai ticis labā robā Latvijā, ne visiem tas ir lemts

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:37, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad būs kāds reports par mūsu FRA leģionāriem Ligue Magnus?
Manā apkārtnē Magnusa nav, varu tikai reportu uztaisīt par Daņiliča gaitām

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:41, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Komandu nokomplektēt viņi (itāļi) var, bet nekas vairāk viņiem par pirmo raundu nespīd, jo pat viņi līderi Sebastians Koloredo un Dāvids Bresadole pa abiem PK tikai 33 pkt. ir izcīnījuši.
Droši vien, ka jautajā startēs, bet tikai nav skaidrs kurš no džekiem tajā startēs. Itkā patreiz labāks ir Bresadole, bet Coloredo savācis vairāk punktus PK kopā.
Jauktajā gan viņiem ir cerības tikt 8niekā. Gan Bresadola, gan Kolloredo tikai pa vienai reizei punktos tikuši, bet startējuši, manuprāt, nav pat pusē PK posmu