Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Karsuma 5+20 soda minūtes neliedz "Spartak" izcīnīt uzvaru pret "Dinamo"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Karsuma 5+20 soda minūtes neliedz "Spartak" izcīnīt uzvaru pret "Dinamo"
Brendons Makmilans un Mārtiņš Karsums. Foto: spartak.ru

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" izbraukumā piedzīvoja zaudējumu pret Maskavas "Spartak" – 2:3. Jau pirmajā trešdaļā spēle beidzās Mārtiņam Karsumam, kurš nopelnīja lielo noraidījumu. "Dinamo" savus abus vārtus iemeta noslēdzošajā trešdaļā, ar 39 sekunžu intervālu izceļoties Vitālijam Pavlovam un Robertam Lipsbergam.

Iepriekšējās divas uzvaras "Dinamo" vārtos kaldināja čehs Aleksanders Salāks, kurš atvairīja 70 no 71 metiena, taču šovakar viņa vārds nebija atrodams pieteikumā. Tādējādi cietoksnī stājās Andrejs Makarovs, kurš slimības dēļ nebija kopā ar komandu izbraukuma sākumā. Dīkstāve viņam nebija nākusi par labu – Makarovs atvairīja tikai trīs no sešiem metieniem un otrās trešdaļas ievadā tika nomainīts, vietu vārtos ieņemot Maksimam Tretjakam.

Mārtiņš Karsums noraidījumu līdz mača beigām nopelnīja devītajā minūtē, kad no mugurpuses apmalē ietrieca Brendonu Makmilanu. Kanādietis, kurš oktobra vidū nopelnīja KHL nedēļas labākā uzbrucēja godu, laukumu spēja pamest tikai ar palīdzību no malas. Viņš otrās trešdaļas sākumā centās atgriezties, bet nospēlēja tikai divas nomaiņas un vairs ledu neieraudzīja.

Toties labā ziņa, ka pirmo spēli kopš septembra vidus aizvadīja 20 gadus vecais uzbrucējs Emīls Ģēģeris, kuram bija savainojums. Viņš darbojās ceturtajā virknējumā, tiesa, pēc Makmilana traumas "Dinamo" sastāvs piedzīvoja izmaiņas. Piemēram, par pirmās maiņas centru kopā ar Lauri Dārziņu un Miķeli Rēdlihu kļuva Gints Meija.

"Dinamo" iedzinējos nonāca jau trešajā minūtē. Komandu mazākumā atstāja Oskars Bārtulis, kurš aiz vārtiem nospēlēja ar augstu paceltu nūju tieši pret Karsumu. Precīzs plaukstas metiens tālajā stūrī padevās Aleksandram Hohlačovam, "Spartak" pēdējo gadu labākajam snaiperim – 1:0. Neilgi pēc tam rīdziniekiem bija piecas vairākuma minūtes sakarā ar Karsuma pārkāpumu, taču Makmilana iztrūkums bija ļoti jūtams.

Pirmās trešdaļas beigās laukuma saimnieku pārsvaru dubultoja Iļja Zubovs, kurš guva savus pirmos vārtus sezonā. Andreja Kuteikina metiens no distances lidoja garām vārtiem, bet ripa veiksmīgi no apmales atlēca pie Zubova – 2:0. Savukārt punktu Makarova spēlei "Dinamo" vārtos pielika Ansels Gaļimovs. Saņēmis ripu pie zilās līnijas, viņš ieslidoja zonā un no iemetiena labā apļa izdarīja skaistu metienu tālajā stūrī – 3:0.

Savukārt "Dinamo" savus vārtus iemeta spēles beigās ar 39 sekunžu intervālu. Vispirms Kristaps Sotnieks nogādāja ripu līdz vārtu priekšai un izdarīja vairākus metienus, taču punktu pielika Vitālijs Pavlovs – 1:3. Viņam tas bija trešais vārtu guvums. Jau nākamajā epizodē deficītu līdz minimumam samazināja Roberts Lipsbergs, kurš "Dinamo" kreklā nebija iemetis kopš 2017. gada 3. oktobra. Turklāt arī toreiz viņš iemeta Maskavā – mačā pret CSKA.

Bārtulis meta no zilās līnijas, vārtu priekšā pacīnījās Kristofers Berjlunds, bet punktu ar metienu tukšos vārtos pielika netraucētais Lipsbergs – 2:3. Tādējādi rīdziniekiem veiksmīgas bija divas epizodes, kurās laimi vārtu priekšā devās meklēt aizsardzības balsti.

Atlikušajās septiņās minūtēs "Dinamo" neizdevās spēli izglābt. Nākamais mačs otrdien savā laukumā pret Pekinas "Kunlun Red Star".

Maskavas "Spartak" – Rīgas "Dinamo" 3:2 (2:0, 1:0, 0:2)

Vārti: 2:18 Hohlačovs (Kuteikins, vair.) 1:0, 16:11 Zubovs (Ļeščenko, Kuteikins) 2:0, 21:30 Gaļimovs (Ļeščenko, Stoļarovs) 3:0, 52:22 Pavlovs (Eštons, Sotnieks) 3:1, 53:01 Lipsbergs (Berjlunds, Bārtulis) 3:2
Soda minūtes: 29:6
Metieni: 19:32
Vārtsargi: Juliuss Hudāčeks – Andrejs Makarovs (no 21:30 Maksims Tretjaks)

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Andrejs Makarovs (Maksims Tretjaks); Oskars Bārtulis – Nerijus Ališausks, Bens Māršals – Roberts Mamčics, Kristofers Berjlunds – Kristaps Sotnieks, Uvis Balinskis; Miķelis Rēdlihs – Brendons Makmilans – Lauris Dārziņš, Gints Meija – Daniels Bērziņš – Kārters Eštons, Roberts Lipsbergs – Andris Džeriņš – Vitālijs Pavlovs, Emīls Ģēģeris – Koltons Gilīss – Rihards Marenis, Antons Trastašenkovs

Rīgas ''Dinamo'' oktobra spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
2.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Omskas ''Avangard''Mājās0:7
5.1017:00Maskavas CSKA - Rīgas ''Dinamo''Viesos6:1
7.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Podoļskas ''Vityaz''Mājās1:2
9.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''Mājās3:2
12.1017:00Omskas ''Avangard'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos4:1
14.1017:00Čeļabinskas ''Traktor'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos4:3
16.1016:30Nursultanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos4:3 P
20.1017:30Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''Mājās1:2
23.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Čeļabinskas ''Traktor''Mājās2:0
25.1019:30Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos1:2
27.1016:00Maskavas ''Spartak'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos3:2
29.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Pekinas ''Kunlun Red Star''Mājās

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:22, pirms 5 gadiem
Atpakaļ, kur jābūt Pēdējā vieta konferencē!

  +3 [+] [-]

, 2019-10-27 18:23, pirms 5 gadiem
kas ar Salāku? jurkam atkal nav naudas?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:24, pirms 5 gadiem
Abas likmes iziet perfekti. Apsveicu visus ar uzvaru. Paldies Dinamo! 12/14 un turpinam!

  +5 [+] [-]

, 2019-10-27 18:24, pirms 5 gadiem
WTF na*uj Salaks nebija kastē??? Un pēkšņi Makarovs kuram teikts ka izbraukumā nedosies,jo apslimis? Loģikas nekādas!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:24, pirms 5 gadiem
salaks devies prom

  +4 [+] [-]

, 2019-10-27 18:24, pirms 5 gadiem
Džerinš galīgi atšālējies-pie noņemta vārtsarga divreiz iespēlē spartakiešiem ripu...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:25, pirms 5 gadiem
Tratjakovs tagad jāpatur arī uz nākamo spēli vārtos 🥅

  +3 [+] [-]

, 2019-10-27 18:27, pirms 5 gadiem
Makleins rakstīja: salaks devies prom
Alus markas un cenas LV nepatīkamas?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:27, pirms 5 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: kas ar Salāku? jurkam atkal nav naudas?
Nu, kad stāstīju visiem, kas kā neklausās mīnusus liek . Salākam nauda ir samaksāta, jautājums ir par punktu, kuru slēdzot viņu iekļāva līgumā un te ir ļoti interesanti, vai Jurčiks to gatavs izpildīt

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 18:28, pirms 5 gadiem
es domāju, ka nākamais loģiskais solis ir trenera nomaiņa ar skudru, tas piestāvētu savicka domu gājienam, viņam komandā vajag krievus vai vismaz tādus, kas gatavi mainīt pilsonību

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:29, pirms 5 gadiem
profesorsk rakstīja: Abas likmes iziet perfekti. Apsveicu visus ar uzvaru. Paldies Dinamo! 12/14 un turpinam!
ja tu liktu reālu naudu, pēdējo mēnešu laikā būtu labos plusos

 +12 [+] [-]

, 2019-10-27 18:29, pirms 5 gadiem
Pareizi krievu komentētāji teica-kāpēc vairākumā nāk spēlētāji kuriem statistikas ailītēs ir nulles!?Ankipāna kārtējais šedevrs!!!Par viņa lēmumiem jau visa KHL līga ieņirdz!

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:29, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nu, kad stāstīju visiem, kas kā neklausās mīnusus liek . Salākam nauda ir samaksāta, jautājums ir par punktu, kuru slēdzot viņu iekļāva līgumā un te ir ļoti interesanti, vai Jurčiks to gatavs izpildīt
kas tas pa punktu? tipa kā Pītersam , ka jāstāv kastē visu laiku?

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:29, pirms 5 gadiem
profesorsk rakstīja: Abas likmes iziet perfekti. Apsveicu visus ar uzvaru. Paldies Dinamo! 12/14 un turpinam!
💪🏻👍
Apsveicu!
Protams, paveicās, ka izšāva 2 slotaskāti, bet nu veiksme jānopelna.....😉

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:31, pirms 5 gadiem
Makarovs galīgi knaps ne noķert savos vārtos,ne iemest pretinieku vārtos.

Ankipān meklē ......

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:31, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nu, kad stāstīju visiem, kas kā neklausās mīnusus liek . Salākam nauda ir samaksāta, jautājums ir par punktu, kuru slēdzot viņu iekļāva līgumā un te ir ļoti interesanti, vai Jurčiks to gatavs izpildīt
Kāpēc visu laiku jālielās ar savām insaidera zināšanām?

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:32, pirms 5 gadiem
Vitok rakstīja: Pareizi krievu komentētāji teica-kāpēc vairākumā nāk spēlētāji kuriem statistikas ailītēs ir nulles!?Ankipāna kārtējais šedevrs!!!Par viņa lēmumiem jau visa KHL līga ieņirdz!
Tu apšaubi Jurkas kompetenci?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kas tas pa punktu? tipa kā Pītersam , ka jāstāv kastē visu laiku?
Nu īsti par spēles laiku Salāks sūdzēties nevar, kvai tāpēc, ka viņu noslēdzot nu nebija 100% formā, tur ir cita lieta cerams žurnaļugas uzrakstīs par to ja , protams, nenoraustīsies

  +4 [+] [-]

, 2019-10-27 18:32, pirms 5 gadiem
man personīgi neizprotama RD klusēšana par Salaku,divas izcilas spēles un ..nav pat pieteikumā..vai atkal Savickis nepilda savas saistības un negrib maksāt?klusums no RD puses ,pēkšņi izsauc uz Maskavu slimo Makarovu un no slimības gultas liek vārtos,kurš protams nav gatavs spēlei..rezultātā zaudēta spēle,jo ielaistie 3 goli izsit komandu no ritma..nu par RD spēlēšanu vairākumā neizteikšos,jo izņemot Dārziņu,Makmillanu nav ko likt,ja jau jāliek Gillis ar Džeriņu ,kuri nu nemaz nav šogad iekša metēji,bet nav jau ko likt,zviedri atlaisiti ,naudas vairs nav..vienvārdu sakot cīņa lai nepaliktu savā zonā pēdējie..

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 18:32, pirms 5 gadiem
Ir kādam reāla info, Kas ar Salāku notiek???
Jo izsaukt no Rīgas neveselu Makarovu....? Kautkas nav

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:33, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: man personīgi neizprotama RD klusēšana par Salaku,divas izcilas spēles un ..nav pat pieteikumā..vai atkal Savickis nepilda savas saistības un negrib maksāt?klusums no RD puses ,pēkšņi izsauc uz Maskavu slimo Makarovu un no slimības gultas liek vārtos,kurš protams nav gatavs spēlei..rezultātā zaudēta spēle,jo ielaistie 3 goli izsit komandu no ritma..nu par RD spēlēšanu vairākumā neizteikšos,jo izņemot Dārziņu,Makmillanu nav ko likt,ja jau jāliek Gillis ar Džeriņu ,kuri nu nemaz nav šogad iekša metēji,bet nav jau ko likt,zviedri atlaisiti ,naudas vairs nav..vienvārdu sakot cīņa lai nepaliktu savā zonā pēdējie..
PRECĪZI☹️

  +6 [+] [-]

, 2019-10-27 18:33, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nu īsti par spēles laiku Salāks sūdzēties nevar, kvai tāpēc, ka viņu noslēdzot nu nebija 100% formā, tur ir cita lieta cerams žurnaļugas uzrakstīs par to ja , protams, nenoraustīsies
nu tak raksti, ja pateici A...baigā jēgā no tā, ka nepateici B. tikpat labi var par visu ko melst jebkurš.
Slēpts komentārs: Džonnijs

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:34, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc visu laiku jālielās ar savām insaidera zināšanām?
Kurš lielās, vienkārši cilvēkiem viss tika pateikts, un tagad ir simts jautājumi, kas ar Salāku kas ar Makarovu..
Par naudas izmaksām pakāpeniski pastāstīju, mīnusi bira, par prēmijām, arī mīnusi kad komanda sāk spēlēt, kā to paredzēju, ta ooo vārtsargi jauni lūk tāpēc visi rauj pakaļas vienkārši smieklīgi

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:34, pirms 5 gadiem
Drīz Dārziņu laidīšot vaļā,pārāk rezultatīvs paliek

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:36, pirms 5 gadiem
izskatās, ka rd sezonu khlā nemaz nepabeigs, laba ziņa!

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:37, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Kurš lielās, vienkārši cilvēkiem viss tika pateikts, un tagad ir simts jautājumi, kas ar Salāku kas ar Makarovu..
Par naudas izmaksām pakāpeniski pastāstīju, mīnusi bira, par prēmijām, arī mīnusi kad komanda sāk spēlēt, kā to paredzēju, ta ooo vārtsargi jauni lūk tāpēc visi rauj pakaļas vienkārši smieklīgi
Cik Tev gadu, ka tā ieciklējies uz tiem mīnusiem? Smieklīgi ir būt Savicka palaistuvei.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 18:37, pirms 5 gadiem
Vecais,labais Dinamo ir atpakaļ.

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:37, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Pa dirsu Tev ar siksnu, Āmen!
Tak, lai cilvēks priecājās viņš beidzot varēs atvērt atkal aliņu, sēdēt dīvānā, laist gāzīti un priecāties dzerot aliņu, ļauj viņam pabaudīt laimi

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik Tev gadu, ka tā ieciklējies uz tiem mīnusiem? Smieklīgi ir būt Savicka palaistuvei.
Es par tiem ierēcu, jo tas parāda cik tomēr viegli manipulējami cilvēki ir un neredz sakarības. Kurš ir tad Savicka palaistuve ?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:42, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik Tev gadu, ka tā ieciklējies uz tiem mīnusiem? Smieklīgi ir būt Savicka palaistuvei.
pēc trulajiem smaidiņiem spriežot, pamatskolas vecums, bet ir cerības, ka ar gadiem paliks gudrāks
ja pieaudzis, tad cerību uz to mazāk

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:45, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu tak raksti, ja pateici A...baigā jēgā no tā, ka nepateici B. tikpat labi var par visu ko melst jebkurš.
Vienalga, ir līgumā kāds noteikums vai nav, ja Salaks vairs nespēlēs Dinamo, tad tā būs milzīga Savicka&Co izgāzšanās. Vismaz lielākā šosezon noteikti, kaut arī šosezon apkaunojuma pietiek

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:46, pirms 5 gadiem
go_home rakstīja: Vienalga, ir līgumā kāds noteikums vai nav, ja Salaks vairs nespēlēs Dinamo, tad tā būs milzīga Savicka&Co izgāzšanās. Vismaz lielākā šosezon noteikti, kaut arī šosezon apkaunojuma pietiek
a ko šo ar taisās nahrenizēt jeb pats iet prom?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: a ko šo ar taisās nahrenizēt jeb pats iet prom?
Nu ir diezgan dīvaini, ka viņš pēkšņi šodien nespēlēja un ka no Rīgas neplānoti tika izsaukts slims Makarovs...

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:48, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Tu apšaubi Jurkas kompetenci?
Toties neapšaubu Jurkas impotenci!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-27 18:48, pirms 5 gadiem
laba spēle, ļoti žēl ka neizdevās izlīdzināt. Bet kopumā ok. Spartaks arī izgāja cīnīties cik jaudas, traki motivēti. Bija grūti, bet parādīja lauvas sirdis ! Lepojos ar sniegumu !

  -3 [+] [-]

, 2019-10-27 18:49, pirms 5 gadiem
Tātad atkal ir pēdējā vieta visā KHL viss izdarīts

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 18:49, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: pēc trulajiem smaidiņiem spriežot, pamatskolas vecums, bet ir cerības, ka ar gadiem paliks gudrāks
ja pieaudzis, tad cerību uz to mazāk
Ou redz kā, izrādās smaidu lietojums/nelietojums nosaka vecumu . To izdomāji sēžot uz poda vai tīrot ielu no lapām?

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:50, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Ou redz kā, izrādās smaidu lietojums/nelietojums nosaka vecumu . To izdomāji sēžot uz poda vai tīrot ielu no lapām?
viss skaidrs
brīvs

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:51, pirms 5 gadiem
go_home rakstīja: Nu ir diezgan dīvaini, ka viņš pēkšņi šodien nespēlēja un ka no Rīgas neplānoti tika izsaukts slims Makarovs...
varbūt ne tik Makarovam pļutka piemetās, bet tagad Salākam. vismaz Prāmnieks savā feicofā teica tā par Makarova slimību un nespēlēšanu Rīgā.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt ne tik Makarovam pļutka piemetās, bet tagad Salākam. vismaz Prāmnieks savā feicofā teica tā par Makarova slimību.
Komandu taupības režīmā sākuši barot ar "Uzmanību lētāk" produkciju..

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:52, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: viss skaidrs
brīvs
Oi es nobijos, purva velns pasaka brīvs iespaidīgi argumenti.

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt ne tik Makarovam pļutka piemetās, bet tagad Salākam. vismaz Prāmnieks savā feicofā teica tā par Makarova slimību un nespēlēšanu Rīgā.
tā vai citādi, bet komunikācija tur ir akmens laikmeta līmenī
kas nepārsteidz

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:53, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Komandu taupības režīmā sākuši barot ar "Uzmanību lētāk" produkciju..
Pats redzēju, kā Makarovs Rimčikā ņēma nocenoto paiku.

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:55, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: tā vai citādi, bet komunikācija tur ir akmens laikmeta līmenī
kas nepārsteidz
man liekas visi pie tā pieraduši. izlasē(LHF) jau neko daudz labāka komunikācija.
jautājumus jau neviens skribents neuzdod, jo mīž. un , ka jo uzzin tad nesaka, jo zin kas sekos no čekas pūžņa.
par jau Prāmnieks ar vienreiz stāstīja. spēlētāji esot jūtīgi, intervijas atteiks u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 18:55, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pats redzēju, kā Makarovs Rimčikā ņēma nocenoto paiku.
Kas ir, aizsteidzās tev priekšā?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:56, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Tātad atkal ir pēdējā vieta visā KHL viss izdarīts
Lūdzu paskaidro, kāpēc bimbambola fani, skatās to kas viņiem nepatīk?

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt ne tik Makarovam pļutka piemetās, bet tagad Salākam. vismaz Prāmnieks savā feicofā teica tā par Makarova slimību un nespēlēšanu Rīgā.
Teorētiski jau var tā būt, bet neliekas, ka tas ir ticami

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:56, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kas ir, aizsteidzās tev priekšā?
Kā Tu uzminēji?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 18:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā Tu uzminēji?
Pēc dedukcijas metodes

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:57, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Lūdzu paskaidro, kāpēc bimbambola fani, skatās to kas viņiem nepatīk?
ko jautā , ja atbildes ir zināmas sīki ķēmi , kuri pie kompīša baigo kaifu ķer. sabloķē un nelasi tos pāķus

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas visi pie tā pieraduši. izlasē(LHF) jau neko daudz labāka komunikācija.
jautājumus jau neviens skribents neuzdod, jo mīž. un , ka jo uzzin tad nesaka, jo zin kas sekos no čekas pūzņa.
par jau Prāmnieks ar vienreiz stāstīja.
starp citu, vai liepājas turnīra izlases sastāvs ir kur redzams
pats piefiksēju tikai mājienus, ka būs karsums, smirnovu grib redzēt, vārtos nazarovs , vēl šo to
lhf lapā info nav

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:58, pirms 5 gadiem
Ankipān, meklē...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 18:58, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Pēc dedukcijas metodes
Es joprojām nesaprotu, kāpēc neatzīsti, ka Tavs kādreizējais niks bija arhivs? A?

     [+] [-]

, 2019-10-27 18:58, pirms 5 gadiem
Un, jā, tabulā ir kļūda - Dinamo šodien zaudēja, nevis uzvarēja

     [+] [-]

, 2019-10-27 19:01, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: starp citu, vai liepājas turnīra izlases sastāvs ir kur redzams
pats piefiksēju tikai mājienus, ka būs karsums, smirnovu grib redzēt, vārtos nazarovs , vēl šo to
lhf lapā info nav
nu apmēram to pašu vien būšu lasījis ko Tu. šajā pauzē pie tam , ne tik lielā izlase spēlēs , bet visas.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 19:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kas tas pa punktu? tipa kā Pītersam , ka jāstāv kastē visu laiku?
Cik atceros, tad SKA laikā, kurš viņu (Stinti) pussezonas vidū aizsūtīja uz Sibir, bija stāsts par disciplīnu ārpus hokeja laukuma, un komandas gara graušanu. Tikai tās bija runas, un nekas konkrēts.

     [+] [-]

, 2019-10-27 19:06, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik atceros, tad SKA laikā, kurš viņu (Stinti) pussezonas vidū aizsūtīja uz Sibir, bija stāsts par disciplīnu ārpus hokeja laukuma, un komandas gara graušanu. Tikai tās bija runas, un nekas konkrēts.
viņš tur bija ielaidis vairākus vieglus vārtus pēc kārtas, sapsihojās utt.
bet ļoti necaurspīdīgi tas viss bija
iespējams, puika ar ne to labāko raksturu

     [+] [-]

, 2019-10-27 19:07, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Es par tiem ierēcu, jo tas parāda cik tomēr viegli manipulējami cilvēki ir un neredz sakarības. Kurš ir tad Savicka palaistuve ?
Dīvaini, bet piekrītu, ka vairums SC lietotāju ir totāli lohi, vai latviski sakot-lumpeņi.
teica viņiem, ka komanda tik sūdīgi spēlē, jo protestē pret naudu neizmaksāšanu, bet šie naivie nelgas domā ka vārtsargs, vai galvenais treneris vainīgs.
Ne nosmieties!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 19:09, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: viņš tur bija ielaidis vairākus vieglus vārtus pēc kārtas, sapsihojās utt.
bet ļoti necaurspīdīgi tas viss bija
iespējams, puika ar ne to labāko raksturu
Ne par velti viņš sezonas sākumā bija bez līguma, līdz RD viņu paņēma. KHL krievu klubi viņu laikam vairs redzēt negrib.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:10, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne par velti viņš sezonas sākumā bija bez līguma, līdz RD viņu paņēma. KHL krievu klubi viņu laikam vairs redzēt negrib.
ankipāns saka, ka šam mikrotrauma, bet viņam ticamība maza
https://www.championat.com/hockey/n...

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 19:12, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: ankipāns saka, ka šam mikrotrauma, bet viņam ticamība maza
https://www.championat.com/hockey/news-3884987-ankipans--o-kulde-skazhem-tak-interes-est-no-u-nas-drugie-problemy.html
Iespējams ka tā ir taisnība.
Laiks rādīs.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:15, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dīvaini, bet piekrītu, ka vairums SC lietotāju ir totāli lohi, vai latviski sakot-lumpeņi.
teica viņiem, ka komanda tik sūdīgi spēlē, jo protestē pret naudu neizmaksāšanu, bet šie naivie nelgas domā ka vārtsargs, vai galvenais treneris vainīgs.
Ne nosmieties!
Tātad, ja cilvēkiem nav pilnīgi nekādas informācijas par algu nemaksāšanu un viņi netic kāda baumām, viņi ir lumpeņi?
Līdz šim liberālajā sabiedrībā, valdīja uzskati, ka tikai lumpeņi tic sazvērestības teorijām.

     [+] [-]

, 2019-10-27 19:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dīvaini, bet piekrītu, ka vairums SC lietotāju ir totāli lohi, vai latviski sakot-lumpeņi.
teica viņiem, ka komanda tik sūdīgi spēlē, jo protestē pret naudu neizmaksāšanu, bet šie naivie nelgas domā ka vārtsargs, vai galvenais treneris vainīgs.
Ne nosmieties!
Negaidīti, bet pārsteidzi. Nu apsaukt par lumpeņiem negribās, bet naivi un ļoti tic "labajam" gan.

     [+] [-]

, 2019-10-27 19:20, pirms 5 gadiem
Laikam šī būs viena no sliktākajām sezonām..

  +3 [+] [-]

, 2019-10-27 19:21, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tātad, ja cilvēkiem nav pilnīgi nekādas informācijas par algu nemaksāšanu un viņi netic kāda baumām, viņi ir lumpeņi?
Līdz šim liberālajā sabiedrībā, valdīja uzskati, ka tikai lumpeņi tic sazvērestības teorijām.
Nu šajā gadījumā tās sakritības bija pārak aizdomīgas- komanda izcili pabeidz pārbaudes spēļu sezonu un iesāk īsto sezonu. Tad pamatīgs čušs bez atdeves - nevis komandai negaja, bet komanda atslidoja, bez cīņasspara, bez atdeves. Un tad kā uz burvju mājienu spēle, kapāšana viss atgriezās. Nestrādā arī variants - aizdzina ļauno Gudļevski, jo spēle atgriezās tikai tad, kad paspēja notestēt abus jaunpienācējus Makarovu un Salāku. Variants - vainīgs Gudis galīgi nestrādā. Variants - vainīgs treneris daļeji gan paliek spēkā, gan tāpēc, ka Anki neprot izspiest maksimumu, gan tāpēc, ka Ankī ir arī Ģm, kas nolasīja sastāvu. Bet algu izmaksa/neizmaksa - tas šajā gadījumā izskatās pēc ticamākās versijas. Par ko es, fire, tas pats Namejs un vēl daži runāja jau laiciņu atpakaļ. Cits biežāk to pieminēja cits retāk un jebkurā gadījumā ir likumsakarības, kas to padara ļoti ticamu. Kaut vai tas, ka ja ir ieekonomēta nauda (50% no atlaisto algām), bet paņemts tikai dārgs Salāks un visticamākais lēts Makarovs - kāpēc nav papildinājumu laukumā - citus gadus vismaz atrada lētus krievus, caurkritušus ahlistus vai 2. šķiras letiņus. Šogad pat tādus neņem.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:24, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tātad, ja cilvēkiem nav pilnīgi nekādas informācijas par algu nemaksāšanu un viņi netic kāda baumām, viņi ir lumpeņi?
Līdz šim liberālajā sabiedrībā, valdīja uzskati, ka tikai lumpeņi tic sazvērestības teorijām.
Zini, ir lietas, kuras var uzzināt pēc cilvēku, vai cilvēku grupas, uzvedības.
Nebija jābūt īpaši gudram un zinošam, lai saprastu, ka RD spēlētāji laukumā nodarbojas ar aktiermākslu. Viņi iet laukumā, tipa spēlē, bet patiesībā imitē spēlēšanu. Lai īpašniekam nebūtu pamata tiekt, ka spēlētāji nepilda līguma nosacījumus. Vieni imitē, ka pilda līguma finansiālos nosacījumus, bet otri imitē, ka pilda līguma darbības pusi.
Lai arī kā nenosauktu šo naivo cilvēku grupu, bet tas ir nenoliedzami, ka viņi ir tupi zābaki.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas visi pie tā pieraduši. izlasē(LHF) jau neko daudz labāka komunikācija.
jautājumus jau neviens skribents neuzdod, jo mīž. un , ka jo uzzin tad nesaka, jo zin kas sekos no čekas pūžņa.
par jau Prāmnieks ar vienreiz stāstīja. spēlētāji esot jūtīgi, intervijas atteiks u.t.t.
Nu lv arī neprot tos jautājumus uzdot. Vai nu uzdod brutāli un tik tieši, ka negrib atbildēt, vai arī tik ļoti pielien, ka tikko kā uzdod ko skarbaku neviens negrib atbildēt, jo ir pierasts, ka uzdod tikai "pareizos jautājumus" Un kad pasūta - tad Eliņi un Noviki sapūšās un cep aizvainojuma pilnus rakstus, vai podkāstos noliek (kā ar to pašu Kurucu vai Briedi)

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:29, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu lv arī neprot tos jautājumus uzdot. Vai nu uzdod brutāli un tik tieši, ka negrib atbildēt, vai arī tik ļoti pielien, ka tikko kā uzdod ko skarbaku neviens negrib atbildēt, jo ir pierasts, ka uzdod tikai "pareizos jautājumus" Un kad pasūta - tad Eliņi un Noviki sapūšās un cep aizvainojuma pilnus rakstus, vai podkāstos noliek (kā ar to pašu Kurucu vai Briedi)
Zelta vārdi. Tieši tāpēc arī neuzdod normālus jautājumus, pat mājiena formā, jo kā lai saka, īsti nav ļauts. Kopš Brieža gadījuma bik sportacentrs nobijies, ka , ja būs neerti raksti/jautājumi, sekos attiecīga rīcība.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 19:32, pirms 5 gadiem
Karsums tik skrien bortos kā akls auns. Tad brīnās, ka pēc sezonas knapi kopā turas.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:33, pirms 5 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: izskatās, ka rd sezonu khlā nemaz nepabeigs, laba ziņa!
Pamato!

     [+] [-]

, 2019-10-27 19:33, pirms 5 gadiem
Tretjaks gan malacis. Veiksmi vińam

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:55, pirms 5 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Atpakaļ, kur jābūt Pēdējā vieta konferencē!
Ouaah hahahaa mhhh bleg chau matiis kastreetie keponi dabuuja pa girsu

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:57, pirms 5 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Pamato!
tu pamato - kāpēc šodien Salāka nebija, nekādu komentāru, savickis televeikalu skatlogos murrā, cik viss labi, bet te klusē kā kārtīgs vecā rūdijuma čekists... te viss skaidrs, naudas vairs nav, labākajā gadījumā atspēlēs Vilkoita džeki līdz sezonas beigām... nevienu vairs rd ar savu bezcerīgo pēdējo vietu neineresē, funis ar permanbuci divatā nespēs apmaksāt to zaudētāju koamndu. Pat bērni, kurus bez maksas laiž uz rd spēlēm, nav debīli, saprot, ka šitā komanda nerullē

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 19:59, pirms 5 gadiem
girsaa girsaa kolhoznieceem silta shmeka girsaa

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 19:59, pirms 5 gadiem
Cik punktu līdz PO zonai vēl?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:01, pirms 5 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Cik punktu līdz PO zonai vēl?
100 punkt un tad silta shmeka girsaa

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:03, pirms 5 gadiem
neviens vairs netic šim projektam, tas pat šeit ir redzams cik var muļļāt pa pēdējo vietu, šogad pat naģeždas kauss nav paredzēts

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 20:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dīvaini, bet piekrītu, ka vairums SC lietotāju ir totāli lohi, vai latviski sakot-lumpeņi.
teica viņiem, ka komanda tik sūdīgi spēlē, jo protestē pret naudu neizmaksāšanu, bet šie naivie nelgas domā ka vārtsargs, vai galvenais treneris vainīgs.
Ne nosmieties!
Pēc kādiem kritērijiem Tu esi virs vidējā SC komentētāja?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:14, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, ir lietas, kuras var uzzināt pēc cilvēku, vai cilvēku grupas, uzvedības.
Nebija jābūt īpaši gudram un zinošam, lai saprastu, ka RD spēlētāji laukumā nodarbojas ar aktiermākslu. Viņi iet laukumā, tipa spēlē, bet patiesībā imitē spēlēšanu. Lai īpašniekam nebūtu pamata tiekt, ka spēlētāji nepilda līguma nosacījumus. Vieni imitē, ka pilda līguma finansiālos nosacījumus, bet otri imitē, ka pilda līguma darbības pusi.
Lai arī kā nenosauktu šo naivo cilvēku grupu, bet tas ir nenoliedzami, ka viņi ir tupi zābaki.
Tu tik vērīgi skatijies RD spēles, ka spēj atšķirt, tas ir spēlētāju meistarības trūkums, vai viņi "atsit numuru" ? Ja tā, tad tev piemīt fantastisks talants. Ko lai saka, super, malacis!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:15, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēc kādiem kritērijiem Tu esi virs vidējā SC komentētāja?
Tos lai izvirza kāds cits, jo nav labs tonis pašam sevi vērtēt publiskā telpā.
Vienīgi atklāts jautājums, vai es šo vērtējumu ņemu vērā.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-27 20:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tos lai izvirza kāds cits, jo nav labs tonis pašam sevi vērtēt publiskā telpā.
Vienīgi atklāts jautājums, vai es šo vērtējumu ņemu vērā.
Visus pārējos par idiotiem saukt gan ir labais tonis.

     [+] [-]

, 2019-10-27 20:20, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu tik vērīgi skatijies RD spēles, ka spēj atšķirt, tas ir spēlētāju meistarības trūkums, vai viņi "atsit numuru" ? Ja tā, tad tev piemīt fantastisks talants. Ko lai saka, super, malacis!

Ja cilvēks hokeju skatās vairāk par 35 gadiem, tad viņš šo to tajā saprot un zin.
Tikai šoreiz nav stāsts par to cik kurš ilgi skatās hoķi, bet gan ko kāds grib saskatīt laukumā redzamajā, un kam kurš tic.
Ja cilvēks ir tendēts ticēt, ka pie visa vainīgs treneris vai vārtsargs, tad ilgs laiks nepaies, kad viņš sevi uz to ieprogrammēs, un citiem variantiem neticēs. Pat nepieļaus citu variantu esamību.

     [+] [-]

, 2019-10-27 20:22, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visus pārējos par idiotiem saukt gan ir labais tonis.
Ne visus, bet vienu lielu sabiedrības grupu var stabili par tādiem saukt.
Un to caur puķēm regulāri dara sabiedrībā daudz atpazīstamākas personības.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 20:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tos lai izvirza kāds cits, jo nav labs tonis pašam sevi vērtēt publiskā telpā.
Vienīgi atklāts jautājums, vai es šo vērtējumu ņemu vērā.
Par tevi runā dzīvē sasniegtais. Prapars, tālākie komentāri lieki. Klasika.

     [+] [-]

, 2019-10-27 20:36, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ja cilvēks hokeju skatās vairāk par 35 gadiem, tad viņš šo to tajā saprot un zin.
Tikai šoreiz nav stāsts par to cik kurš ilgi skatās hoķi, bet gan ko kāds grib saskatīt laukumā redzamajā, un kam kurš tic.
Ja cilvēks ir tendēts ticēt, ka pie visa vainīgs treneris vai vārtsargs, tad ilgs laiks nepaies, kad viņš sevi uz to ieprogrammēs, un citiem variantiem neticēs. Pat nepieļaus citu variantu esamību.
RD fani, strādā, mācās, audzina bērnus, apmeklē citus izklaides pasākums un hokejs ir tikai pāris stundu izklaide vakaros, viņiem pofig par kaut kādiem zemūdens akmeņiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:48, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne visus, bet vienu lielu sabiedrības grupu var stabili par tādiem saukt.
Un to caur puķēm regulāri dara sabiedrībā daudz atpazīstamākas personības.
Viens ir saukt, bet otrs ir palīdzēt šiem cilvēkiem kādā jomā. Kurā jomā Jūs palīdzat?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:52, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Viens ir saukt, bet otrs ir palīdzēt šiem cilvēkiem kādā jomā. Kurā jomā Jūs palīdzat?
Palīdzēt var tikai tiem,kuri grib, lai viņiem palīdz.
Neesmu daudz palīdzējis, bet tie kuri ir man palūguši palīdzību, nekad neesmu to atteicis.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 20:53, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: RD fani, strādā, mācās, audzina bērnus, apmeklē citus izklaides pasākums un hokejs ir tikai pāris stundu izklaide vakaros, viņiem pofig par kaut kādiem zemūdens akmeņiem.
Aha, tikai tas viņiem netraucē gudri spriedelēt par lietām, kuras viņiem tipa ''pofig''.

     [+] [-]

, 2019-10-27 20:56, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, ir lietas, kuras var uzzināt pēc cilvēku, vai cilvēku grupas, uzvedības.
Nebija jābūt īpaši gudram un zinošam, lai saprastu, ka RD spēlētāji laukumā nodarbojas ar aktiermākslu. Viņi iet laukumā, tipa spēlē, bet patiesībā imitē spēlēšanu. Lai īpašniekam nebūtu pamata tiekt, ka spēlētāji nepilda līguma nosacījumus. Vieni imitē, ka pilda līguma finansiālos nosacījumus, bet otri imitē, ka pilda līguma darbības pusi.
Lai arī kā nenosauktu šo naivo cilvēku grupu, bet tas ir nenoliedzami, ka viņi ir tupi zābaki.
Iemesli sliktai komandas spēlei, var būt daudz un dažādi.
Pats redzamākais, komanda pēdējos 3-4 gadus spēlē ļoti slikti, pagājušajā gadā uzradās daži līderi, tie arī taisīja rezultātu, šogad viņu nav, komanda atkal atgriezās pagrabā.

     [+] [-]

, 2019-10-27 20:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aha, tikai tas viņiem netraucē gudri spriedelēt par lietām, kuras viņiem tipa ''pofig''.
nu taksh aizej pajem alu iedzer atpuutini rokas, pirkstus iebaaz savaas resnaas sievinas cohumaa pameklee silkes! tev nav apnicis te girst dekaadeem zhvirgzdin ko?

  +3 [+] [-]

, 2019-10-27 21:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aha, tikai tas viņiem netraucē gudri spriedelēt par lietām, kuras viņiem tipa ''pofig''.
Bet tev jau arī Dinamo ir pofig un "viņu spēles neskaties". Tajā pat laika vienmēr esi klāt, lai analizētu speles, kuras neskaties vai paskatījies pāris minūtes, fuņveidīgos sauktu par k*cēm un dinamiesus par aklajām zarnām.

     [+] [-]

, 2019-10-27 21:02, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Zelta vārdi. Tieši tāpēc arī neuzdod normālus jautājumus, pat mājiena formā, jo kā lai saka, īsti nav ļauts. Kopš Brieža gadījuma bik sportacentrs nobijies, ka , ja būs neerti raksti/jautājumi, sekos attiecīga rīcība.
Tur paldies PSRS un tam, ka neesam tikuši vaļa no PSRs mantojuma - tad, taču arī neviens neprasītu intervijā, kāpēc partija ir lohi, kāpēc nav ko ēst, kāpēc jūs skaitaties VEF strādnieki, bet pelnat 5x vairāk un rūpnīcā reizi gadā ieejat. Tas pats tagad. Un līdz ar to tie sportisti, kas nav izbaudījuši intervijas Rietumos vai mūsdienu Krievijā arī sacepjās, kad paprasa kaut ko asāku.

     [+] [-]

, 2019-10-27 21:03, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aha, tikai tas viņiem netraucē gudri spriedelēt par lietām, kuras viņiem tipa ''pofig''.
Cik viņi ir pieci, seši, desmit? Divdesmit noteikti nav.
Tu savā brīvajā laikā, sēdi un raksti komentārus, lielākajai sabiedrības daļai, tā jau ir pagātne.
Aprunājies ar cilvēkiem, cik vispār ir tādu kas vakaros raksta komentārus?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 21:04, pirms 5 gadiem
Jā,šoreiz Makarovs iegāza,komanda viņam ticēja jo pret Traktor un Baris viņš bija glābējs,šodien kapracis. Sacīt ka komanda negribēja spēlēt,nav pareizi,beigās pat varēja izraut neizšķirtu. Vairākumā spēlēja švaki,kur arī galvenā vaina. Dinamo ir spējīgi ar saviem lētajiem hokejistiem uzlikt jebkurai salasītai dārgai komandai. Tas vēl jāpierāda,arī šodien varēja mierīgi salikt Znarokam,bet vēl viena spēle ar Spartaku Rīgā kur būs revanšs.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 21:06, pirms 5 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Iemesli sliktai komandas spēlei, var būt daudz un dažādi.
Pats redzamākais, komanda pēdējos 3-4 gadus spēlē ļoti slikti, pagājušajā gadā uzradās daži līderi, tie arī taisīja rezultātu, šogad viņu nav, komanda atkal atgriezās pagrabā.
tu tikai nepamani ļoti svarīgu aspektu - pat vissliktakajās sezonās, lai cik slikti neietu nebija tik slikti kā šīs sezonas sākumā un vienmēr ir kapāts. Pat ja ripas vārtos negāja, vai savos vārtos bija caurums - aizsargi, uzbrucēji kapāja, cīnījās, bloķeja metienus utt. Šogad uz pietiekami ilgu laika periodu nekā no tā nebija. Līdzīgs laika periods (ilgak, kā 1-2 spēles) ir bijis tikai 1 reizi un toreiz pats Savickis atzina, ka ir problēmas ar algu izmaksu. Šogad ļoti līdzīgi - pēc laba starta (1. 2 spēles bija solīdas.) Komanda spēlēja ar vien jēlāk tieši no kapiņa viedokļa. Pat tādi čekeri kā Giliss, Makmilans, kas parasti sitās par katru cm atslidoja. To pašu var teikt par aizsargiem utt. Un pēc 7-8 spēlēm, kā pēc burvju mājiena visi - pat tādi kā Dārziņš, kas vienmēr ir bijis pamaigs guļās zem ripām, bortē sitās. Vai tiešām nav mazliet aizdomīgi?

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 21:26, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Cik viņi ir pieci, seši, desmit? Divdesmit noteikti nav.
Tu savā brīvajā laikā, sēdi un raksti komentārus, lielākajai sabiedrības daļai, tā jau ir pagātne.
Aprunājies ar cilvēkiem, cik vispār ir tādu kas vakaros raksta komentārus?
Neuzdod vēlamo par faktisko.
Viņi ne tikai raksta, bet arī iet uz arēnu ar plakātiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 21:30, pirms 5 gadiem
Viens ar mikrotraumu nav iekļauts pat pieteikumā,bet otrs pusslims tiek izsaukts no Rīgas,kaut gan visur bazūnēja,ka Makarovs izbraukumā nedosies.Beigu beigās Tretjaks aizvadīja labu spēli pēc Makarova nomaiņas.Skaidrs,ka sakarā ar Salaku mums tiek karināti makaroni uz ausīm,bet gan jau ,agri vai vēlu patiesība uzpeldēs.Īlenu maisā nenoslēpsi.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 21:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko.
Viņi ne tikai raksta, bet arī iet uz arēnu ar plakātiem.
Kurā vietā viņi raksta, šeit?
Kāpēc es neredzu vairāk par desmit, kas kaislīgi aizstāvētu RD?
Varbūt arī rakstītu, bet cilvēki pēdējos gados ļoti maz lieto datorus, visi vārda tiešākajā nozīmē, sēž viedtālruņos, kuros rakstīt nav ērti.
Darbā kādreiz papļāpājam, cik bieži mājās tiek lietots dators? Praktiski visi kompi izmanto maksājumu veikšanai, jo telefonā neērti, vai kādu filmu noskatītos. Viss, kompis jau ir pagātne.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 21:50, pirms 5 gadiem
Namejam sēras. Liepājas klubu šosezon apsteidza Pertija. Tagad nabadziņš ir pamatīgi izgāzies. Dusmas uz visu pasauli, citi ir idioti, viņš gudrais.
Profesionālis labi spēlē arī tad ja aizkavējas algu izmaksas, bet liepājniekam to nesaprast. Viņam šķiet ka nauda visiem ir galvenā.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 21:55, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Namejam sēras. Liepājas klubu šosezon apsteidza Pertija. Tagad nabadziņš ir pamatīgi izgāzies. Dusmas uz visu pasauli, citi ir idioti, viņš gudrais.
Profesionālis labi spēlē arī tad ja aizkavējas algu izmaksas, bet liepājniekam to nesaprast. Viņam šķiet ka nauda visiem ir galvenā.
beidz jau tirst!!cilvēki,ari profesionāļi strādā deļ naudas!!vai ari tu joprojām dzīvo komunismā???un esi gatavs par velti rauties uz gaišo nākotni?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 21:56, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Viņam šķiet ka nauda visiem ir galvenā.
Mūsu čaļiem hokejs krūtīs.

     [+] [-]

, 2019-10-27 22:03, pirms 5 gadiem
kaut kāda šņaga ar to RD...Ja jau Makarovs tik slims,ka pat ļotenē nevar iekāpt,tad kāda velna pēc bija šodien jāliek kastē???

  -3 [+] [-]

, 2019-10-27 22:13, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: beidz jau tirst!!cilvēki,ari profesionāļi strādā deļ naudas!!vai ari tu joprojām dzīvo komunismā???un esi gatavs par velti rauties uz gaišo nākotni?
Protams ka strādāju pēc iespējas labāk neatkarīgi no tā maksā vai nemaksā, liela vai maza alga. To pierādīju krīzes gados kad alga tika samazaināta gandrži uz pusi, bet nestrādāju sliktāk. Ja neapmierina alga, ej prom, bet slikti nekādā gadījumā nestrādā.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-27 22:23, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka strādāju pēc iespējas labāk neatkarīgi no tā maksā vai nemaksā, liela vai maza alga. To pierādīju krīzes gados kad alga tika samazaināta gandrži uz pusi, bet nestrādāju sliktāk. Ja neapmierina alga, ej prom, bet slikti nekādā gadījumā nestrādā.
Td jau Tu toč esi komunists!ja tādu būtu bijis vaiākums,mēs tagad komunismā dzīvotu
es gan uzskatu,ka pida.ri ir tie algu nemaksātāji..un punkts

  -2 [+] [-]

, 2019-10-27 22:45, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Td jau Tu toč esi komunists!ja tādu būtu bijis vaiākums,mēs tagad komunismā dzīvotu
es gan uzskatu,ka pida.ri ir tie algu nemaksātāji..un punkts
Man darbs ir sirdsslieta un esmu profesionālis. Nečīkstu par sīkumiem. Man slikti maksā - es sliktāk strādāšu-čīkstuļu filozofija. Neapmierina alga-ej projām no darba. Cilvēks var cīnīties citām metodēm, bet ne sliktāk strādājot. Komunisms ir viena no lielākām sērgām pasaulē. Man pilnīgi nepieņamama ideoloģija - vērsta uz cilvēces degradāciju.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-27 22:52, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Td jau Tu toč esi komunists!ja tādu būtu bijis vaiākums,mēs tagad komunismā dzīvotu
es gan uzskatu,ka pida.ri ir tie algu nemaksātāji..un punkts
Ļoņa, Tu pārāk ilgi gāji līdz šai atklāsmei, tas bija skaidrs tiko šis sāka drukāt komentus pie RD rakstiem
Slēpts komentārs: FUNS

  +4 [+] [-]

, 2019-10-27 23:38, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man darbs ir sirdsslieta un esmu profesionālis. Nečīkstu par sīkumiem. Man slikti maksā - es sliktāk strādāšu-čīkstuļu filozofija. Neapmierina alga-ej projām no darba. Cilvēks var cīnīties citām metodēm, bet ne sliktāk strādājot. Komunisms ir viena no lielākām sērgām pasaulē. Man pilnīgi nepieņamama ideoloģija - vērsta uz cilvēces degradāciju.
Sportā par profesionāli sauc to, kas par spēlēšanu saņem algu. Un ja tu strādā darbu, par kuru tev līgumā sola noteiktu summu, bet beigās tu saņem ievērojami mazāku vai vispār neko nesaņem un tu tam nepievērs uzmanību - tu esi nevis profesionālis, bet vienkārši ļauj sev kāpt uz galvas.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 07:26, pirms 5 gadiem
Funis ir nevis profesionālis, bet pamuļķis.
Tikai pamuļķis var nezināt, ka par profesionāli sauc cilvēku, kurš ar savu darbu pelna naudu, bet kad viņš par to naudu nesaņem, tad viņš ir amatieris.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-28 07:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funis ir nevis profesionālis, bet pamuļķis.
Tikai pamuļķis var nezināt, ka par profesionāli sauc cilvēku, kurš ar savu darbu pelna naudu, bet kad viņš par to naudu nesaņem, tad viņš ir amatieris.
Pilnīgas muļķības. Profesionālis strādā atbildīgi vispirms.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-28 07:36, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sportā par profesionāli sauc to, kas par spēlēšanu saņem algu. Un ja tu strādā darbu, par kuru tev līgumā sola noteiktu summu, bet beigās tu saņem ievērojami mazāku vai vispār neko nesaņem un tu tam nepievērs uzmanību - tu esi nevis profesionālis, bet vienkārši ļauj sev kāpt uz galvas.
Ja man kaut kas nepatīk, eju prom. Darbu nevar veikt slikti, vai nu strādā godprātīgi vei nestrādā nemaz-tāds varētu būt katra cilvēka moto.

     [+] [-]

, 2019-10-28 07:37, pirms 5 gadiem
Tā teorija par naudu protams varbūt, tāpat kā citas teorijas par Ankipāna noliešanu vai neveselīgo klimatu.
Ja mūsu skribenti baidās teikt publiski vai nezin kas un kā,
tad palasot krievu ekspertus nekur finansiālas problēmas nenāk ārā it kā, ko tādi kadri kā Ševčenko kultivē pat tad kad viņu it kā nav.
toties lielais vairums krievu līgas ekspertu ģinamas neveiksmēs norāda tiešu uz Ankipānu un Savicki un viņu diletantismu...

     [+] [-]

, 2019-10-28 07:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tā teorija par naudu protams varbūt, tāpat kā citas teorijas par Ankipāna noliešanu vai neveselīgo klimatu.
Ja mūsu skribenti baidās teikt publiski vai nezin kas un kā,
tad palasot krievu ekspertus nekur finansiālas problēmas nenāk ārā it kā, ko tādi kadri kā Ševčenko kultivē pat tad kad viņu it kā nav.
toties lielais vairums krievu līgas ekspertu ģinamas neveiksmēs norāda tiešu uz Ankipānu un Savicki un viņu diletantismu...
Jā, un pēc astoņu spēļu noliešanas Ankeponam pēkšņi pazūd diletantisms, un Rīgas''Aklās zarnas'' pēkšņi sāk uzvarēt, un rādīt pavisam citu raksturu.
Tev pašam smiekli nenāk?
Tas, ka Mīkstais Juris atlaida Gudi, gan ir diletantisms. Par to nav šaubu. Kamēr leģus atlaida, lai saglābtu Rīgas''Aklo zarnu'' budžetu.

     [+] [-]

, 2019-10-28 09:09, pirms 5 gadiem
Kur ir Fire? Ja reiz pateici, A, tad pasaki B!!! Kas tas ir par mistisko punktu, saistībā ar Salāku? Nauda ir samaksāta, labi, spēles laiks arī it kā ir, kas vēl tam kadram ir vajadzīgs? Te pat hipotētiski grūti kaut ko vēl iedomāties Kas viņš ir, Čehs? Ko Čehs Rīgā var gribēt, aliņu par velti, prostitūti uz Jura rēķina, Ržihu Ankepona vietā, Fire, atbildi, variantu ir miljards!!!

     [+] [-]

, 2019-10-28 10:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man darbs ir sirdsslieta un esmu profesionālis. Nečīkstu par sīkumiem. Man slikti maksā - es sliktāk strādāšu-čīkstuļu filozofija. Neapmierina alga-ej projām no darba. Cilvēks var cīnīties citām metodēm, bet ne sliktāk strādājot. Komunisms ir viena no lielākām sērgām pasaulē. Man pilnīgi nepieņamama ideoloģija - vērsta uz cilvēces degradāciju.
funi,manā bērnībā bija filma-Komunists!iesaku Tev noskatīties!man gan liekas,ka esi no tās filmas iedvesmojies

     [+] [-]

, 2019-10-28 10:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ļoņa, Tu pārāk ilgi gāji līdz šai atklāsmei, tas bija skaidrs tiko šis sāka drukāt komentus pie RD rakstiem
jā,it kā notirš PSRS,bet sirdī īsts komunists

     [+] [-]

, 2019-10-28 10:28, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kur ir Fire? Ja reiz pateici, A, tad pasaki B!!! Kas tas ir par mistisko punktu, saistībā ar Salāku? Nauda ir samaksāta, labi, spēles laiks arī it kā ir, kas vēl tam kadram ir vajadzīgs? Te pat hipotētiski grūti kaut ko vēl iedomāties Kas viņš ir, Čehs? Ko Čehs Rīgā var gribēt, aliņu par velti, prostitūti uz Jura rēķina, Ržihu Ankepona vietā, Fire, atbildi, variantu ir miljards!!!
bet piekrīti,ka kaut kas nav riktīgi!!!Salāks stāv uz galvas,velk bezcerīgu komandu-viņš mistiski pazūd.vietā ieliek Makarovu,kurš tiiko vēl bija tik slims,ka lidmašīnā iekāpt nevarēja??
par algām grūti spriest-es neredzu,ka komanda būtu sākusi spēlēt kardināli labāk..es tik redzu,ka vārtsargi vārtos rāda Dieva zīmes..

     [+] [-]

, 2019-10-28 21:57, pirms 5 gadiem
Reiz senos laikos uzpircējs (vārds izdomāts), Arnolds meklēja savam veikalam labu rudens produkciju, naudas kā parasti nebija, bet savās aprindās sevi dēvēja par komersantu, nu ziniet tādu ar keponu, ūsām un braucošu ar Ford Granadu, biznesmens ar lielo burtu laukos, bet pilsētā apsmiekls. Tad ieradies Rīigas centrāltirgū viņš kā okšķeris par atlīdzību (renegāts nobāl) viņš devās okšķerēt, pa cik Jums kāposti, kartupeļi, bietes. Redz vienā vietā pie mikroautobusa RAF stāv tāds klus nebļaustīgs tirgotājs, skatās, cena vrodibi ok, produkts tīrs, viss itkā ok, bet Arnolds ir hitrs kā lapsa, apgājjis apli viņš iet pie tirgotāja:

Arnolds "Vecīt nav slikti nav slikti, bet tā cena par augstu, man ir veikalu tīkls laukos, zin viss var būt labāk".
Tirgotājs "Kas ir ne tā, ko Jums tieši vajag?"
Arnolds "Daram tā izpārdošu pie sevis tavu produkciju pa šiko, davai atdod man pirmo partiju nedaudz nometot cenu, ja tie būs labas "formas", labi katliņā "vārīsies", būs "garšīgi" es Tev uzdāvināšu daļu savā veikalā, noslēgšu līgumu uz visu sezonu par visu partiju un paņemšu preci par Tevis nosaukto cenu".
Tirgotājs "Nu klau, tas ir labs piedāvājums, bet vai vēl kko atmetīsi?"
Arnolds "Kāda runa vecais, protams, lai es kādreiz, kādu būtu apmānījis ar skaistām gleznām , bildēm un stāstiem? NEKAD!"
Tirgotājs "Sarunāts, lūk ejam pārkrauju Tev pirmo partiju , ņem ciet, Tu man naudu un darīts".

Arnolds laimīgs preci dabūjis lētāk, pie tam jau zināms ne to sliktāko, uzvāra pirmo katliņu viņš un klienti...sadrupa..pārvārīja, uzvāra otro, gandrīz labi tālāk kā pa sviestu, preci pērk un prasa vēl, labi garšo, labi vārās (pārvārīt nedrīkst), forma laba.
Tirgotājs raujās, vāc ražu nu tik būs, bērni ēduši, pašam saremontēts RAF, maybe Latviju pat nopirks vai UAZiku uh viss būs ok, smaids sejā.

Nedēļa galā, Tirgotājs zvana Arnoldam, "Arnold, kā iet, kā prece, kad ņemsi nākošo partiju".
Arnolds "Klau te tāda lieta, forma laba, vārās labi, garšo, cilvēki pērk klau davaj es ēnmšu preci par to pašu cenu ko iepriekš, te itkā blakus sētā neslikta prece un cena zemāka?"
Tirgotājs "Kā tad solītais, kā vīrs un vārds, sarunāts ir, kā tā es tak nevaru par benzīna /ceļa naudu tirgot".
Arnolds "Saproti, makas patukš , varbūt tomēr...?".
Tirgotājs "Tfu pidritvaikociņ..."