Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Video: Znaroks: "Te nav nekāds humora šovs"

Kristaps Zālītis
Pēc Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dynamo" spēles nokaitētā atmosfērā preses konferencē savus viedokļus klāstīja abu komandu galvenie treneri - Jūliuss Šuplers un Oļegs Znaroks.
Vērtējums: +83

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
Gan Znaroks, gan Vaiders jau nav tādi, kādi bija agrāk.

 +57 [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
Znaroks nepajokam uzvilcies! Nākamajā spēlē jārēķinša ar atklātām rupjībām no Maskavas Dinamo puses,ja viņiem neies spēle..

 +53 [+] [-]

, 2011-02-27 21:31, pirms 14 gadiem
Kurš vēl viņu gribēja redzēt RD trenera amatā?

+110 [+] [-]

, 2011-02-27 21:32, pirms 14 gadiem
Jūlis apvainojies, nemaz nemēģināja saliet

 +29 [+] [-]

, 2011-02-27 21:33, pirms 14 gadiem
ai vecīt ,Znarok, zaudēt jāmāk ar godu.
bet nekas, 2dien tev sāksies atvaļinājums!

 +36 [+] [-]

, 2011-02-27 21:33, pirms 14 gadiem
agents slieka rakstīja: Jeeeeeeebal vnk āksts
Vaiders?

Znaroks tīri normāli atbildēja. Kāds jautājums, tāda atbilde.

 +12 [+] [-]

, 2011-02-27 21:33, pirms 14 gadiem
nervi nervi nervi nervi nervi nervi nervi nervi netur netur netur netur

 +16 [+] [-]

, 2011-02-27 21:33, pirms 14 gadiem
GhettoZenzejs rakstīja: Kurš vēl viņu gribēja redzēt RD trenera amatā?
ES!

 +51 [+] [-]

, 2011-02-27 21:34, pirms 14 gadiem
KAA znaroks var atļauties kaut ko pukstēt par noraidījumu papildlaikā,ko iedeva Kudašovam - nav mazliet jocīgs? Lai paskaita,CIK neiedeva tam pašam Saimonam un citiem garā vājajiem Dinamiešiem....

 +13 [+] [-]

, 2011-02-27 21:34, pirms 14 gadiem
Njāāā... Viens tur domā ,ka uz KVN atnacis

 +42 [+] [-]

, 2011-02-27 21:34, pirms 14 gadiem
Maskavas zaudējumā vainīgi tiesneši. <- HAAA ko nu neteiksi.

  +9 [+] [-]

, 2011-02-27 21:34, pirms 14 gadiem
Sakumaa mazliet zheel palika uusainaa, bet ar spelejot netiiru speeli kopaa ar tiesneshiem, prieks kur tu rodies.

 +45 [+] [-]

, 2011-02-27 21:36, pirms 14 gadiem
Interisanti vai pēc nākamā zaudējuma viņš arī teiks ka nav nekas traks noticis?

  -4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:36, pirms 14 gadiem
jau rej kā suns

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:36, pirms 14 gadiem
ko viņš var pīkstēt, mums spēles laikā nedeva noraidījumus? vajadzēja tad arī izmantot.

 +11 [+] [-]

, 2011-02-27 21:37, pirms 14 gadiem
Kā treneris viņš ir lielisks, it īpaši vēl pievelk ar šo savu attieksmi. Man pesronīgi Patīk tas, ka viņš atsaka ieliet sev, šīs visa viņā rādītās emocijas. Emocijas ir ļoti svarīgas. Vienīgais treknais mīnus ir tas, ka viņš liek sist ''savus'' čaļus. Šīs konferences tik un tā manās acīs viņu paceļ augstu, bet vakardienas spēle tomēr nolaiž lejā.

 +15 [+] [-]

, 2011-02-27 21:37, pirms 14 gadiem
-Ruudins- rakstīja: Interisanti vai pēc nākamā zaudējuma viņš arī teiks ka nav nekas traks noticis?
"Nekas traks nav noticis, pazvaniju Kirovam, biļete uz Rīgu jau kabatā!"

 +16 [+] [-]

, 2011-02-27 21:37, pirms 14 gadiem
Tādā gadījumā, ja Znaroks ir neapmierināts ar tiesnešu darbību, Šupleram vnk vajadzēja uz laukuma lekt un piekaut viņus. Ne jau nu Znaroks ir tas, kuram par tiesnešu lēmumiem jāsūdzās.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 21:38, pirms 14 gadiem
šķiet, ka neprecīzi uzrakstīts no SC puses. jautājums bija, kā pietrūka, lai uzvarētu karā, nevis, ko devāt ēsr...

 +79 [+] [-]

, 2011-02-27 21:38, pirms 14 gadiem
tak nopērciet jaunus serverus. lapa knapi iet.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 21:39, pirms 14 gadiem
Vopšem histēriķis ar NE pilnu rubli!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 21:40, pirms 14 gadiem
ja vien riiga bezjeedziigi nenoraidiisies...viss buus kaartiiba...un maskavaa mees iesoljosim play-off otrajaa kaartaaa!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:40, pirms 14 gadiem
Ja nav normālu jautājumu, tad nevajag jautāt vispār. Žurnālistiem -100

 +28 [+] [-]

, 2011-02-27 21:40, pirms 14 gadiem
znaroks jūt , ka izlidos jau pirmajā kārtā , tāpēc tāds uzvilcies ... patika ankipāna teiktais , vieni spēlē (runā) rupjāk - vieni gudrāk ... tas atspoguļojas gan laukumā , gan preses konferencē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 21:41, pirms 14 gadiem
Tur MD pirms tam OT vismaz 2 noraidījumi bija, pēdējoreiz teisnesis vairs nepaželoja, tā jau visu spēli caur pirkstiem skatijās uz viņiem un vēl viņš žēlojas.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 21:41, pirms 14 gadiem
Kas tas par noformējumu?! Ne pareizi uzrakstīti jautājumi, izlaists arī pēdējais jautājums par Šatanu.

 +42 [+] [-]

, 2011-02-27 21:42, pirms 14 gadiem
Sandijs Semjonovs pat atsūtīts uz kara zonu!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:42, pirms 14 gadiem
niprais3 rakstīja: Kā treneris viņš ir lielisks, it īpaši vēl pievelk ar šo savu attieksmi. Man pesronīgi Patīk tas, ka viņš atsaka ieliet sev, šīs visa viņā rādītās emocijas. Emocijas ir ļoti svarīgas. Vienīgais treknais mīnus ir tas, ka viņš liek sist ''savus'' čaļus. Šīs konferences tik un tā manās acīs viņu paceļ augstu, bet vakardienas spēle tomēr nolaiž lejā.
Visam piekrītu, tikai šobrīd viņa čaļi ir MD nevis RD, ja būtu otrādi viņš nemaz nestrādātu MD

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:43, pirms 14 gadiem
Nu vecīt, Kirovs viņu bez darba toč neatstās, jo tos mērķus mūsējie pilda, bet gadu atpakaļ uzsistā cena var pazust ar visu darbu jau otrdien.. Darbs un sava dzīve ar reputāciju ir svarīgāk pa to teritoriju ne te mazajā Latvijā.
niprais3 rakstīja: Kā treneris viņš ir lielisks, it īpaši vēl pievelk ar šo savu attieksmi. Man pesronīgi Patīk tas, ka viņš atsaka ieliet sev, šīs visa viņā rādītās emocijas. Emocijas ir ļoti svarīgas. Vienīgais treknais mīnus ir tas, ka viņš liek sist ''savus'' čaļus. Šīs konferences tik un tā manās acīs viņu paceļ augstu, bet vakardienas spēle tomēr nolaiž lejā.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:43, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Tur MD pirms tam OT vismaz 2 noraidījumi bija, pēdējoreiz teisnesis vairs nepaželoja, tā jau visu spēli caur pirkstiem skatijās uz viņiem un vēl viņš žēlojas.
Apskaities vēlreiz tās epizodes. Nekā tur nebija. Otrajā pat Ankipānam mierīgi par simulāciju varēja 2.minūtes iedot.

 +20 [+] [-]

, 2011-02-27 21:44, pirms 14 gadiem
Znaroks vairs nesmīn kā vakar. saprot ka žopa!!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:44, pirms 14 gadiem
Šuplers Malacis, mierīgi atbild uz jautājumiem, nekas panikas, viss kartībā.

 +10 [+] [-]

, 2011-02-27 21:45, pirms 14 gadiem
Rezekne the best ~ rakstīja: na**j mumstāds Znaroks vajadzīgs
Tavai latviešu valodas skolotājai šobrīd ir ļoti liels kauns.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 21:45, pirms 14 gadiem
Neko rupju no Znaroka puses nedzirdeeju. Zurnalists gan klauns.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:45, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Šuplers Malacis, mierīgi atbild uz jautājumiem, nekas panikas, viss kartībā.
esot 3:1 vadībā, protams, ka zināms miers iestājas.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:45, pirms 14 gadiem
Nu nekas jau nebija ar to Vaidera jautājumu. Varētu teikt, ka viņš neveiksmīgi pajokoja, bet Znaroks pats vainīgs - pēc pagājušās spēles, taču viņš pats tam jokam piedūrās.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 21:46, pirms 14 gadiem
Autor, Znaroks beigās paspieda roku?

 +12 [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
Kas nodrošina Preses Konferenci? Skaņa ļoti slikta..,ko devāt tehniskajam personālam ēst...???????

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Tam impampiņam, kurš Znarokam uzdeva pēdējo jautājumu nav vairs nekādu tiesību kritiski izteikties par Saimona, vai Kamarova metodēm, jo viņš piekopj tieši tādu pašu stilu,tikai žurnālistikā.

 +24 [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Jautājums tīri Vaidera stilā un viņam pat atbilde neinteresēja.Galvenais bija nokaitināt Znaroku ar šo jautājumu un tas viņam izdevās.Tikai viņš aizmirsa,ka Oļegs vēl nav sklerotiķis un gan jau vajdzēs kaut ko vaicāt Znarokam ,kā Latvijas izlases trenerim.Tad šaubos vai sagaidīs atbildi,kaut gan Vaideram tīrais sports maz interesē.viņam vajag sporta aizkulises mēslus un tur Oļegs viņam tik un tā nebūs palīgs.Taisni jabrīnās par šo radīto histēriju ap Znaroku.Šaubos vai kāds šobrīd vēlētos būt viņa ādā.Atliks Latvijas izlasei labi nospēlēt PČ un šie lielie kritiķi visu būs aizmirsuši.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:51, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Autor, Znaroks beigās paspieda roku?
nee...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-27 21:53, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Tam impampiņam, kurš Znarokam uzdeva pēdējo jautājumu nav vairs nekādu tiesību kritiski izteikties par Saimona, vai Kamarova metodēm, jo viņš piekopj tieši tādu pašu stilu,tikai žurnālistikā.
Vai tad tas nav vinja darbs?

Es gribeetu lai tur seezh Puche un uztaisa kaartiigu shovu, Latvijas zhurnaalistu limenis ir zem katras kritikas, visi baidas ko pajautaat, jautaajumus nemaak noformuleet, kaa taads beernu daarzs. Bet galu gallaa jaunais cilveek, zhurnalista darbs ir "burt draamas" kaa teica Lauris Daarzinsh.
Slēpts komentārs: micik

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:54, pirms 14 gadiem
Nja sportacentrs sāk kārties tas točna Znaroks vainīgs

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:55, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ko jūs te klūpat Oļegam virsū izlases sakarā?? Tas ir vienmer bijis skaidrs ka Oļegs būs liidz pēdējam buus kopa ar to komandu ar ko dotā brīdī cīnās kopā!! Šajā gadījumā ar Maskavas Dynamo puišiem..


kad Oļegs ir kopā ar LV izlasi tad viņš nevienam nekad nav ļāvis teikt kaut vienu sliktu vārdu par kādu no izlases spēlētājiem.. vienmer ir čaļus aizstāvējis, ja kādam neiet, tad to viņš ir paslavējis..


taqgad te teikt ka Znaroku prom no LV izlases... tas ir stulbi.. Oļegs patlaban strādā savā klubā, tur ir viņa čaļi kam viņš uzticas un nevajag viņam to pārmest!!


Varbūt ka visas tas stulbibas ko uz laukuma sastrādā Komarovs izdomā Vītoliņš.. vissi vainu noveļ uz Oļegu jo viņš ir tā redzamā seja Maskaviešu treneru sastāvā..


neticu ka Znaroks lika 6dien Saimonam sist ar nūju pa galvu Spruktam.. pameklejat video kad Saimons vairakus gadus atpakal iesita ar nuju pa galvu NHL spēlē!! Jūs gribat teikt ka arii tad Znaroksviņam teica lai tā dara?? Nēē!! Vienkārši Saimons ir tāds!!


Un vel par Komarovu.. Komarovs ir Oļega kopija.. Oļegs tieši tādā stilā spēlēja LV izlasee.. un mes vissi sitām plaukstas un priecājāmies par to, jo mēs redzējām ka mūsu izlases sastāvā spēlē riktīgs vecis kas nekad neno vie3na nekad nav badiijies!!


Znaroks ir normāls vecis kas savējos nenodod.. nepārmetiet viņam neko!!
Pa lielam jaapiekriit

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:55, pirms 14 gadiem
znaroku nē izlasei,tad jaui labāk lai haris aizved viņus uz čempi

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:56, pirms 14 gadiem
Znaroks ļoti pārliecināts, ka uzvarēs. Un kā jau no Krievijas nācis - te ledus slikts, te tiesneši nepareizi tiesā, te ēdiens nepareizais, slāpekļa saturs gaisā par mazu...

Bet fakts - tas, ka uzvara gūta vienā kaujā, nenozīmē, ka viss karš uzvarēts.
Ja zaudēsim abas spēles Maskavā(ceru, ka nezaudēsim,protams), tad izšķirošā būs Rīgā, un tad tik ies vaļā... ;D

  +9 [+] [-]

, 2011-02-27 21:56, pirms 14 gadiem
micik rakstīja: Katram jazin sava vieta. Znaroks ir izcils treneris, kurs starpcitu izaudzinaja daudzus RD speletajus, kurs izveda finala kubu uz ko neviens nelika un pagatne lielisks speletajs kurs kapaja par Latvijas karogu, bet kas ir Vaiders? Vins nav vina draugs, lai atlautos tadus jocinus.
Gudriniek, paskaties kaada dziive ir Anglijaa futbola treneriem, jeb Kanada hokeja. Zhurnalistiem ir jaauzdod provoceejoshi jautajumi un treneriem uz tiem ir jaatbild. Znarokam klibo elementaara kultuura.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 22:02, pirms 14 gadiem
Znaroks vakar par karu pats sāka runāt. Aizrunājās par tālu. Un šoreiz jautājums bija pilnīgi vietā - kā pietrūka Maskavai, lai uzvarētu. Bet tik sarežģītās shēmās jau Znaroks nevar noorientēties. Viņu normāli nokaitināja tā daļa par ģenerāļu kļūdām.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:02, pirms 14 gadiem
Tvirtucis rakstīja: Bet fakts - tas, ka uzvara gūta vienā kaujā, nenozīmē, ka viss karš uzvarēts.
Ja zaudēsim abas spēles Maskavā(ceru, ka nezaudēsim,protams), tad izšķirošā būs Rīgā, un tad tik ies vaļā... ;D
Vai tad nav tgd pa vienai spēlei? Viena mājās, tad atkal izbraukumā?

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:02, pirms 14 gadiem
Tvirtucis rakstīja: Znaroks ļoti pārliecināts, ka uzvarēs. Un kā jau no Krievijas nācis - te ledus slikts, te tiesneši nepareizi tiesā, te ēdiens nepareizais, slāpekļa saturs gaisā par mazu...

Bet fakts - tas, ka uzvara gūta vienā kaujā, nenozīmē, ka viss karš uzvarēts.
Ja zaudēsim abas spēles Maskavā(ceru, ka nezaudēsim,protams), tad izšķirošā būs Rīgā, un tad tik ies vaļā... ;D
Nu patiesībā ja būs 7.spēle, tad tā būs Maskavā, jo tagad 5.spēle būs Maskavā, ja vajadzēs, tad 6. - Rīgā

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 22:02, pirms 14 gadiem
Tvirtucis rakstīja: Ja zaudēsim abas spēles Maskavā(ceru, ka nezaudēsim,protams), tad izšķirošā būs Rīgā, un tad tik ies vaļā... ;D
Tagad viena Maskavā otra RĪGĀ cien.kungs! Protams,ja viss nenotiks jau izbraukumā.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:03, pirms 14 gadiem
lalalaa rakstīja: Zhurnalista debiluma kalngals! vakar jau pedejais jautajums bija pilnigi neprofesionals un stulbs! shodien tas pats atkartojas!
Manuprāt tieši labi, ka Vaiders šādi kaitina Znaroku, jo tā iedragā viņa nervu sistēmu. Rīdziniekiem vieglākas cīņas, ja pretinieku treneris nevarēs saglabāt vēsu prātu.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:03, pirms 14 gadiem
nesaprotu ko viņš no sevis ir iedomājies! Napeleonu?

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:03, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Tagad viena Maskavā otra RĪGĀ cien.kungs! Protams,ja viss nenotiks jau izbraukumā.
Ok, ok, miers, sapratu.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:04, pirms 14 gadiem
pilnigi piekritu sandis444

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:05, pirms 14 gadiem
Bļaujat, bļaujat sliktu par Znaroku, bet, kad PČ aizvedīs Latviju līdz medaļām(kaut vai ceturdaļfinālam), tad celsiet viņu Dieva vietā
Nu nav smuki no viņa puses, bet ko darīt, tāds viņš ir!

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:06, pirms 14 gadiem
Skatoties uz Znaroku, saprotu, ka viņš vairāk neko nevar kā piedalīties humora šovos! Tuda tebe doroga!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 22:07, pirms 14 gadiem
micik rakstīja: Katram jazin sava vieta. Znaroks ir izcils treneris, kurs starpcitu izaudzinaja daudzus RD speletajus, kurs izveda finala kubu uz ko neviens nelika un pagatne lielisks speletajs kurs kapaja par Latvijas karogu, bet kas ir Vaiders? Vins nav vina draugs, lai atlautos tadus jocinus.
kādā veidā viņš ir izaudzinājis RD spēlētājus???
par to kapāšanu zem Latvijas karoga arī jāpasmīn pie pirmās izdevības pieņēma Vācijas pilsonību, ka tik kāds labums atlec.
Par Vaidera jociņiem, galu galā pats Znaroks vakar aizsāka šito stulbo tēmu par karu starp komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:08, pirms 14 gadiem
vinam nau izredzes mus sakaut znaroks ir tuksa vieta maskavas dinamo komanda

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:10, pirms 14 gadiem
nemak pat uz jautajumiem normali godigi atbildet

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:14, pirms 14 gadiem
Znaroku nolikt un apsmiet tiešām liela jēga nav. labāk - slavēsim savējos!

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:19, pirms 14 gadiem
Bet tas jautājums bija vnk nekompetents... nav brīnums, ka jautātājs kaut kur vairāk aizmugurē bija ielīdis telpai, nevajag jau cilvēku mēģināt par muļķi pataisīt domājams, ka pēc zaudētas spēles reti, kuram trenerim velk uz šitādiem jociņiem....

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:20, pirms 14 gadiem
Mājās pie TV biju bez nerviem ... padalieties ar info, kā bija arēnā ... laikam VISPĀRVARĒJABIKSESPIELIKT ....

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:24, pirms 14 gadiem
mellais lops rakstīja: Mājās pie TV biju bez nerviem ... padalieties ar info, kā bija arēnā ... laikam VISPĀRVARĒJABIKSESPIELIKT ....
Nē,lop bikses neviens nepielika,bet emocijas sita augstu vilni!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:25, pirms 14 gadiem
nu znarok drizak tu gribeji teikt ka vainigs esi tu , nevis tiesnesi! lab mes tevi negribam nolikt un ceram Izlase tevi redzet ka normalu 4ali

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:27, pirms 14 gadiem
lalalaa rakstīja: Zhurnalista debiluma kalngals! vakar jau pedejais jautajums bija pilnigi neprofesionals un stulbs! shodien tas pats atkartojas!
Kapec gan ne ?

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:32, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ko jūs te klūpat Oļegam virsū izlases sakarā?? Tas ir vienmer bijis skaidrs ka Oļegs būs liidz pēdējam buus kopa ar to komandu ar ko dotā brīdī cīnās kopā!! Šajā gadījumā ar Maskavas Dynamo puišiem..


kad Oļegs ir kopā ar LV izlasi tad viņš nevienam nekad nav ļāvis teikt kaut vienu sliktu vārdu par kādu no izlases spēlētājiem.. vienmer ir čaļus aizstāvējis, ja kādam neiet, tad to viņš ir paslavējis..


taqgad te teikt ka Znaroku prom no LV izlases... tas ir stulbi.. Oļegs patlaban strādā savā klubā, tur ir viņa čaļi kam viņš uzticas un nevajag viņam to pārmest!!


Varbūt ka visas tas stulbibas ko uz laukuma sastrādā Komarovs izdomā Vītoliņš.. vissi vainu noveļ uz Oļegu jo viņš ir tā redzamā seja Maskaviešu treneru sastāvā..


neticu ka Znaroks lika 6dien Saimonam sist ar nūju pa galvu Spruktam.. pameklejat video kad Saimons vairakus gadus atpakal iesita ar nuju pa galvu NHL spēlē!! Jūs gribat teikt ka arii tad Znaroksviņam teica lai tā dara?? Nēē!! Vienkārši Saimons ir tāds!!


Un vel par Komarovu.. Komarovs ir Oļega kopija.. Oļegs tieši tādā stilā spēlēja LV izlasee.. un mes vissi sitām plaukstas un priecājāmies par to, jo mēs redzējām ka mūsu izlases sastāvā spēlē riktīgs vecis kas nekad neno vie3na nekad nav badiijies!!


Znaroks ir normāls vecis kas savējos nenodod.. nepārmetiet viņam neko!!
velns, izrāvi vārdus no mutes

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:34, pirms 14 gadiem
kur tagad ir tas maskavas dinamo jampampina provoceetaaj fans kas te rakstiijaas pa dienu? spilvenaa raud?

  +5 [+] [-]

, 2011-02-27 22:34, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Jautājums tīri Vaidera stilā un viņam pat atbilde neinteresēja.Galvenais bija nokaitināt Znaroku ar šo jautājumu un tas viņam izdevās.Tikai viņš aizmirsa,ka Oļegs vēl nav sklerotiķis un gan jau vajdzēs kaut ko vaicāt Znarokam ,kā Latvijas izlases trenerim.Tad šaubos vai sagaidīs atbildi,kaut gan Vaideram tīrais sports maz interesē.viņam vajag sporta aizkulises mēslus un tur Oļegs viņam tik un tā nebūs palīgs.Taisni jabrīnās par šo radīto histēriju ap Znaroku.Šaubos vai kāds šobrīd vēlētos būt viņa ādā.Atliks Latvijas izlasei labi nospēlēt PČ un šie lielie kritiķi visu būs aizmirsuši.
Ja mēs uzvarēsim sērijā, tad krievu žurnālisti ar saviem jautājumiem Znaroku vienkārši izdr*zīs, aplies ar mēsliem un pēc tam vēl paši arī apēdīs, tad viņš šitā neatbildēs.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:36, pirms 14 gadiem
Znaroks ir luuzers. Noraidiijumu vins neredzeeja, lai veel priecaajaas ka ieprieksh pret lauri neiedeva 2 min. Ar zaudeejumu ir jaasadziivo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:39, pirms 14 gadiem
Vakar gan viņam prāts nesās uz humou,šodien laikam kautkas iespaidoja,ak jā pareizi zaudējums un par to,ka nav nekādas panikas tas gan liekas interesanti sērija ir 3-1 un pat nekāda uztraukuma,var jau sevi mierināt

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:39, pirms 14 gadiem
Šoreiz nebiaj jautājuma - ko devāt ēst. To uzdeva vakar u žurnālists no Maskavas, ja kas.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-27 22:41, pirms 14 gadiem
Katru reizi skatoties konferences rodas jautājums - kam to vajag? Nav ne profesionālu žurnālistu, ne jautājumu, kuru varētu uzdot, lai neatkārtotos 100 reizes. Kas tur jautājumus sagatavo? 5. klases skolnieki? Lai treneri divos vārdos pastāsta par spēli un viss... cik var malt vienus un tos pašus idiotiskus jautājumus... Es saprotu, ka treneriem IR pienākums, BET, ja nav ko prasīt - nevajag tiešām KVN taisīt. Klauni goda vārds!

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:43, pirms 14 gadiem
Ar Znaroku un Hari ir cauri

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:44, pirms 14 gadiem
interesanti ko Znaroks un co domā trenēt nākamsezon?
vai tik ne metalurgu gadījumā?

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:46, pirms 14 gadiem
Ricardoo rakstīja: Znaroks ir luuzers. Noraidiijumu vins neredzeeja, lai veel priecaajaas ka ieprieksh pret lauri neiedeva 2 min. Ar zaudeejumu ir jaasadziivo!
klausies aklais, tur tikai Laurim par simulesanu vareja iedot........ latvijas televizija labaka televizija pasaule , ne vini vakar paradija Saimona parkapumu pret Spruktu, ne sodien pret Lavinu, super ,fantastika....... tads pats limenis ka zurnalistiem.........

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 22:47, pirms 14 gadiem
znaroks jau ir zaudejis savu karu
smiekli nak skatoties uz vinu!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:47, pirms 14 gadiem
Starp citu ,kāds zin kāda Harim pagaņala starp viņējiem faniem?

ps. Kas uzminēs tam konfekte!
pēc 10 min uzrakstīšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 22:52, pirms 14 gadiem
special agent ozo rakstīja: Starp citu ,kāds zin kāda Harim pagaņala starp viņējiem faniem?

ps. Kas uzminēs tam konfekte!
pēc 10 min uzrakstīšu.
Zirgs

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 22:55, pirms 14 gadiem
Bandītam bandīta gājieni...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 22:55, pirms 14 gadiem
Značok ,saproti pats -karā kā jau karā!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:57, pirms 14 gadiem
Par Znaroku un viņa dažiem spēlētājiem- viņus var ienīst kad viņi stājās pretī, bet ikviens gribētu redzēt savā komandā. Ka jau Šuplers to vienreiz atzina... Visiem tikai varētu novēlēt tādu attieksmi pret savu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:05, pirms 14 gadiem
Jā, nav vairs optimisma O.Z.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 23:08, pirms 14 gadiem
Viņš man sāk atgādināt Ržigu!
Vai kādreiz RDI ir viņu vinnējis normālosapstākļos? Tad ledus pie vaina, tad traumas,tad tiesneši kas būs nākamais? Zvaigžņu izvietojums vai arī prožektorsvārtussargamacīs spīdēs?

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:09, pirms 14 gadiem
Tarakāns!

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:11, pirms 14 gadiem
Protams tagad daudziem baigais naids pret Znaroku,bet atceresimies ka tur trenee arii Vitolinsh
Tas ir pilnigi normali ka sada atieksme ir pret vinu! kaut nu atrak beigtos taa serija un Pavasarii PC laikaa Olegs aizvedis LV lidz 8niekam untad mes aizmirsisim visu sito s...da busanu ar plejofiem

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:13, pirms 14 gadiem
Artūrs labs! Šitādus vajadzēja jau vakar mest!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:16, pirms 14 gadiem
rpcb rakstīja: Artūrs labs! Šitādus vajadzēja jau vakar mest!
Ko viņš pajautāja???? ,man nav skaņas

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:17, pirms 14 gadiem
special agent ozo rakstīja: Tarakāns!
Un !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:18, pirms 14 gadiem
Značoks jūt, ka kaulainā Tjurkina izskatā jau aiz muguras ar izkapti stāv, tāpat kā Smitam pērn, tāpēc arī nervi netur un stresiņš ne pa jokam. Jūlis ar mierīgu sirdi un prātu virzās aizvien tuvāk Savicka nostādītajam mērķim un plova beigās parādīs, ka ir tiesīgs vadīt komandu arī nākamgad!
GAGARINS BŪS MŪSU!!! TIKAI RĪGA, TIKAI DINAMO!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:18, pirms 14 gadiem
4o KVN u nas? 4o ne ponel? Ramsi poputal? Nu Znarols dod

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 23:20, pirms 14 gadiem
ruskije ņezdajutsa :U

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 23:20, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ko jūs te klūpat Oļegam virsū izlases sakarā?? Tas ir vienmer bijis skaidrs ka Oļegs būs liidz pēdējam buus kopa ar to komandu ar ko dotā brīdī cīnās kopā!! Šajā gadījumā ar Maskavas Dynamo puišiem..


kad Oļegs ir kopā ar LV izlasi tad viņš nevienam nekad nav ļāvis teikt kaut vienu sliktu vārdu par kādu no izlases spēlētājiem.. vienmer ir čaļus aizstāvējis, ja kādam neiet, tad to viņš ir paslavējis..


taqgad te teikt ka Znaroku prom no LV izlases... tas ir stulbi.. Oļegs patlaban strādā savā klubā, tur ir viņa čaļi kam viņš uzticas un nevajag viņam to pārmest!!


Varbūt ka visas tas stulbibas ko uz laukuma sastrādā Komarovs izdomā Vītoliņš.. vissi vainu noveļ uz Oļegu jo viņš ir tā redzamā seja Maskaviešu treneru sastāvā..


neticu ka Znaroks lika 6dien Saimonam sist ar nūju pa galvu Spruktam.. pameklejat video kad Saimons vairakus gadus atpakal iesita ar nuju pa galvu NHL spēlē!! Jūs gribat teikt ka arii tad Znaroksviņam teica lai tā dara?? Nēē!! Vienkārši Saimons ir tāds!!


Un vel par Komarovu.. Komarovs ir Oļega kopija.. Oļegs tieši tādā stilā spēlēja LV izlasee.. un mes vissi sitām plaukstas un priecājāmies par to, jo mēs redzējām ka mūsu izlases sastāvā spēlē riktīgs vecis kas nekad neno vie3na nekad nav badiijies!!


Znaroks ir normāls vecis kas savējos nenodod.. nepārmetiet viņam neko!!
Vecīt +100 tev par visnormālāko komentāru.
Značoks savā darba vietā ir malacis

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:22, pirms 14 gadiem
Šupleram pilsonību!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:23, pirms 14 gadiem

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 23:24, pirms 14 gadiem
Runājot par Rīgas fanu komentāriem, kas vērsti pret Znaroku, tas ir karš, un ne jau Rīgas Dinamo līdzjutēji pasludināja šo karu.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 23:24, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Autor, Znaroks beigās paspieda roku?
sodien un vakar nēēē.
Slēpts komentārs: karpins

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 23:25, pirms 14 gadiem
Mjā... Diezgan smieklīgi klausīties Znaroka spriedelējumus par tiesāšanu. Skaidrs ir tas, ka būs ļoooti rupja un agresīva spēle. Un tas, ka NAV PANIKAS, ir tikai vārdi. Jau skats vien liecina, ka ūdens smeļas mutē... Jāatrod zēniem īstā motivācija lai Maskaviešus piebeigtu.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:26, pirms 14 gadiem
znarokam auzas,ja zaudees!atceraties manus vaardus-maskavas dinamo peedeejaa sezona uusainajam krievam!

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:33, pirms 14 gadiem
Interesanta ir khl.ru mājas lapā publicētā info par tiesnešu sodiem pret Saimonu un Hartiganu 6dienas spēlē.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 23:34, pirms 14 gadiem
Sārms96 rakstīja: Vecīt +100 tev par visnormālāko komentāru.
Značoks savā darba vietā ir malacis
Pilniibaa piekriitu!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:36, pirms 14 gadiem
EŪ mīļie, vai tad pirms kāda laika Šūpis nebija jā ātlaiž?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 23:41, pirms 14 gadiem
keykey rakstīja: Pilniibaa piekriitu!
tu neko nejeedz idiot no hokeja!ir arii eetika hokejaa!pavisam cits ir speeleet pret lielu daļu savas izlases speeleetaajiem un likt kaadu traumeet no viņiem!nez cik krievi tiesnešiem iegruuda?

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:44, pirms 14 gadiem
champion rakstīja: tu neko nejeedz idiot no hokeja!ir arii eetika hokejaa!pavisam cits ir speeleet pret lielu daļu savas izlases speeleetaajiem un likt kaadu traumeet no viņiem!nez cik krievi tiesnešiem iegruuda?
Tu pats no hokeja neko nesaproti, ja doma, ka tagad Znaroks lika Saimonam ar nuju sist Spruktam pa galvu!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 23:44, pirms 14 gadiem
Man savā ziņā patīk tas Znaroks,mums taču jaatceras,ka šajā brīdī viņš nav nekāds mūsējais ,bet pretinieku komandas treneris..Viņam krievi maksā lielu naudu,un viņa uzdevums ir jebkādiem līdzekļiem uzvilkt šo sēriju..Protams tas nav attaisnojums vakardienas gājieniem,bet bez Znaroka ši sērija nebūtu tik interesanta

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:44, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Tiem, kas parmet Znarokam, ka tiesnešus vaino - Paši jūs te pa visu sc raudat, kad tādā situācijā mūsējie zaudē, bet tagad afigenie tiesneša aizstāvji. Liekuļi jūs esat.
Kur Tev ceļam gaisā tiesnešus?!?! Paldies dievam mūsu puišiem izdevās iemest izšķirošu golu, tā jau katru spēli spēlējam mazākumā, pret komandu un vēl tiesnešiem! Tāpēc tas, ka vēl Znaroks atļaujas pateikt, ka tur noraidījuma nebija ir ļoti nekaunīgi... Visu spēli viņiem nedeva noraidījumus, kur tie bija acīmredzami, pat beigās, kad Lauris deva piespēli Krišjānim, kur viņu ar nūju kājās paklupināja divi Maskavas Dinamo spēlētāji, tiesnes pat necentās celt roku un svilpt noraidījumu, bet tākā jau mūsējie bija vairākumā daļēji tiesnesi varēja arī saprast. Tas nemaina faktu, ka tiesā pretīgi un nekompetenti, un varam cerēt Maskavā, ka atkal spēlēsim pret Maskavas Dinamo un Tiesnešiem! Puiši Turaties un milzums daudz Veiksmes viņiem otrdienas spēlē!!!!

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:45, pirms 14 gadiem
musu lidzjuteji vienmer ir bijushi labakie pasaule ,un izskatas ka ari aprieshana pashi labakie reti kursh reali izmanto savas smadzenes tik rej

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:46, pirms 14 gadiem
edza1977 rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=Zxy2U5wd1B4
nu tad znaroks bij laukuma un kapaja !

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:58, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Tu pats no hokeja neko nesaproti, ja doma, ka tagad Znaroks lika Saimonam ar nuju sist Spruktam pa galvu!
tu jefiņ paalis esi??nekas nenotiek ne no kaa!pasakas beidz lasiit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 00:05, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: žēl,ka neatbildēja, kulināriju jautājumi vienmēr iekš sc ir interesanti diskutējami
Kas tieši kulinārijos tevi tā interesē? Кулинарный некудышник, ko?

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 00:12, pirms 14 gadiem
Varbūt Znarokam laiks pārorientēties uz kino? Mati uz otru pusi tikai jāpašķir un varēs krievu kara filmās tēlot Gitļeru!

     [+] [-]

, 2011-02-28 00:21, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ko jūs te klūpat Oļegam virsū izlases sakarā?? Tas ir vienmer bijis skaidrs ka Oļegs būs liidz pēdējam buus kopa ar to komandu ar ko dotā brīdī cīnās kopā!! Šajā gadījumā ar Maskavas Dynamo puišiem..


kad Oļegs ir kopā ar LV izlasi tad viņš nevienam nekad nav ļāvis teikt kaut vienu sliktu vārdu par kādu no izlases spēlētājiem.. vienmer ir čaļus aizstāvējis, ja kādam neiet, tad to viņš ir paslavējis..


taqgad te teikt ka Znaroku prom no LV izlases... tas ir stulbi.. Oļegs patlaban strādā savā klubā, tur ir viņa čaļi kam viņš uzticas un nevajag viņam to pārmest!!


Varbūt ka visas tas stulbibas ko uz laukuma sastrādā Komarovs izdomā Vītoliņš.. vissi vainu noveļ uz Oļegu jo viņš ir tā redzamā seja Maskaviešu treneru sastāvā..


neticu ka Znaroks lika 6dien Saimonam sist ar nūju pa galvu Spruktam.. pameklejat video kad Saimons vairakus gadus atpakal iesita ar nuju pa galvu NHL spēlē!! Jūs gribat teikt ka arii tad Znaroksviņam teica lai tā dara?? Nēē!! Vienkārši Saimons ir tāds!!


Un vel par Komarovu.. Komarovs ir Oļega kopija.. Oļegs tieši tādā stilā spēlēja LV izlasee.. un mes vissi sitām plaukstas un priecājāmies par to, jo mēs redzējām ka mūsu izlases sastāvā spēlē riktīgs vecis kas nekad neno vie3na nekad nav badiijies!!


Znaroks ir normāls vecis kas savējos nenodod.. nepārmetiet viņam neko!!
Nepārmetīšu neko...Ja nu vienīgi to, ka tāds muļķis LV izlasei nav vajadzīgs.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 00:22, pirms 14 gadiem
man tikai viena lieta nepielec..... Ja jau reiz Znaroks ir vecis, tad ko Šuplers viņam izdarīja, ka Znaroks pat roku nepaspiež atvadoties. Varbūt kā treneris labs, bet psiholoģija un intelekts pieklibo, lai būtu izcils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 00:42, pirms 14 gadiem
Piecpadsmit rakstīja: Kur Tev ceļam gaisā tiesnešus?!?! Paldies dievam mūsu puišiem izdevās iemest izšķirošu golu, tā jau katru spēli spēlējam mazākumā, pret komandu un vēl tiesnešiem! Tāpēc tas, ka vēl Znaroks atļaujas pateikt, ka tur noraidījuma nebija ir ļoti nekaunīgi... Visu spēli viņiem nedeva noraidījumus, kur tie bija acīmredzami, pat beigās, kad Lauris deva piespēli Krišjānim, kur viņu ar nūju kājās paklupināja divi Maskavas Dinamo spēlētāji, tiesnes pat necentās celt roku un svilpt noraidījumu, bet tākā jau mūsējie bija vairākumā daļēji tiesnesi varēja arī saprast. Tas nemaina faktu, ka tiesā pretīgi un nekompetenti, un varam cerēt Maskavā, ka atkal spēlēsim pret Maskavas Dinamo un Tiesnešiem! Puiši Turaties un milzums daudz Veiksmes viņiem otrdienas spēlē!!!!
nevajag pārspīlēt. šodien tiesneši tiesāja atzīstami, pēdējo pārkāpumu gan pa TV neparādija, tā ka grūti spriest, bet visumā ok. Ir taču jāatzīst, ka grūti komandas līdzjutējiem būt objektīvākiem par strīpainajiem

  -3 [+] [-]

, 2011-02-28 00:53, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ko jūs te klūpat Oļegam virsū izlases sakarā?? Tas ir vienmer bijis skaidrs ka Oļegs būs liidz pēdējam buus kopa ar to komandu ar ko dotā brīdī cīnās kopā!! Šajā gadījumā ar Maskavas Dynamo puišiem..


kad Oļegs ir kopā ar LV izlasi tad viņš nevienam nekad nav ļāvis teikt kaut vienu sliktu vārdu par kādu no izlases spēlētājiem.. vienmer ir čaļus aizstāvējis, ja kādam neiet, tad to viņš ir paslavējis..


taqgad te teikt ka Znaroku prom no LV izlases... tas ir stulbi.. Oļegs patlaban strādā savā klubā, tur ir viņa čaļi kam viņš uzticas un nevajag viņam to pārmest!!


Varbūt ka visas tas stulbibas ko uz laukuma sastrādā Komarovs izdomā Vītoliņš.. vissi vainu noveļ uz Oļegu jo viņš ir tā redzamā seja Maskaviešu treneru sastāvā..


neticu ka Znaroks lika 6dien Saimonam sist ar nūju pa galvu Spruktam.. pameklejat video kad Saimons vairakus gadus atpakal iesita ar nuju pa galvu NHL spēlē!! Jūs gribat teikt ka arii tad Znaroksviņam teica lai tā dara?? Nēē!! Vienkārši Saimons ir tāds!!


Un vel par Komarovu.. Komarovs ir Oļega kopija.. Oļegs tieši tādā stilā spēlēja LV izlasee.. un mes vissi sitām plaukstas un priecājāmies par to, jo mēs redzējām ka mūsu izlases sastāvā spēlē riktīgs vecis kas nekad neno vie3na nekad nav badiijies!!


Znaroks ir normāls vecis kas savējos nenodod.. nepārmetiet viņam neko!!
Tu bla idots pilnigakais lsis! Pedeja rindkopa man iecepija (kadaaa tada paša stila speleja? Psskaties Znaroka statistiku izlase un Leo kaut vai play of pirmajas speles, uzreiz vari aiztaist muti! Un znaroku na...uj par treneri Lv , tikai Šupleru !

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 01:51, pirms 14 gadiem
gribeetos, lai muuseejie seeriju pabeidz tepat Riigaa tikai viena iemesla deelj - lai redzeetu naakamajaa video preses konferencee Znaroka gjiimi!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 03:18, pirms 14 gadiem
Znarokam kkas nav kaartiibaa ar galvu....lai liek Juuli par izlases treneri, un znaroks lai trenee Krievijas izlasi...man godiigi sakot ir kauns par vinju...visu cienju sasniegumiem kaa speeleetaajam un trenerim, bet vinjsh ar sho savu attieksmi nedara labu LV teelam (kgan cik tur nu daudz LV teelam cik....)...interesanti vai vinjsh shaadi arii atbild pashaules chempja peecspeeles intervijaas ( ja taadas vsp ir, neesmu zinosh shajaa jautaajumaa)!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 04:53, pirms 14 gadiem
Vitijs rakstīja: Znarokam kkas nav kaartiibaa ar galvu....lai liek Juuli par izlases treneri, un znaroks lai trenee Krievijas izlasi...man godiigi sakot ir kauns par vinju...visu cienju sasniegumiem kaa speeleetaajam un trenerim, bet vinjsh ar sho savu attieksmi nedara labu LV teelam (kgan cik tur nu daudz LV teelam cik....)...interesanti vai vinjsh shaadi arii atbild pashaules chempja peecspeeles intervijaas ( ja taadas vsp ir, neesmu zinosh shajaa jautaajumaa)!!
Shaadi atbild uz ko? Uz pasista baalelinja "megaaspraatiigo" jautaajumu par eedinaashanas nianseem? Es pilniibaa atbalstu Znaroku shajaa gadiijumaa! Kaads jautaajums, taada atbilde! Jaa, zaudeeja vinja komanda, bet vai tad taapeec "zhurnaalists" ir tiesiigs celt degunu gaisaa? Vienaa vaardaa - NEPROFESIONAALISMS!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 05:25, pirms 14 gadiem
Znaroks sevi no Latvijas ir iznesis, spēlētāji vairs ar viņu neies... Uz redzēšanos Oļeg, Krievijā vai Vācijā vai kur tur, mute ir jāmācās valdīt

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 06:42, pirms 14 gadiem
Šuplera un Znaroka iekšējo kultūru varēja redzēt pēc viņu atbildētajiem jautājumiem.Domāju,ka Latvijā,lai trenētu izlasi,bez Šuplera ir arī Tambijevs.Oļegs varētu doties Čehovas virzienā,līdzi paņemot Saimonu,kurš no vecuma jau knapi kājas velk spēles beigu daļā.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 08:03, pirms 14 gadiem
Znaroks izteicienos jau paliek smieklīgāks par Ržihu. Plus tas, ka Znaroks uzvedās kā prasts sētas vecis.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-28 08:03, pirms 14 gadiem
champion rakstīja: tu neko nejeedz idiot no hokeja!ir arii eetika hokejaa!pavisam cits ir speeleet pret lielu daļu savas izlases speeleetaajiem un likt kaadu traumeet no viņiem!nez cik krievi tiesnešiem iegruuda?
viņa izlase ir Russia, LV ir viena no komandām, ko viņs reizēm patrennē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 08:35, pirms 14 gadiem
Znaroks uzvilcies,jo tiešām sāk uztraukties par to kā varētu beigties šī sērija.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:51, pirms 14 gadiem
Normāla atbilde uz debīlu jautājumu

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 08:57, pirms 14 gadiem
Jūlim jau nu vajadzēja zināt, ka Značoks ūdeni nedzer, bet gan spirtu. Labi, ka pa purnu vēl neiedeva Jūlim.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:30, pirms 14 gadiem
Piekrītu, žurnālista jautājums nevietā.. Tad ko jūs, tauta, no Znaroka vēlaties??, lai viņš piekrīt Šupleram, lai nodod "savu" Maskavas komandu, lai viņu izfērē no darba (kas zaudējumā sērijā arī notix)... Viņš trenē Krievijas klubu, Maskavas! ?? Come on...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:36, pirms 14 gadiem
re: alvissj-
Jūlim jau nu vajadzēja zināt, ka Značoks ūdeni nedzer, bet gan spirtu. Labi, ka pa purnu vēl neiedeva Jūlim.

aaaaaa Jūlim jau pašam atturībnieka seja!!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 09:51, pirms 14 gadiem
Te lielajiem diskutētājiem vēlreiz gribu paskaidrot, jo redzēju oriģinālu - nebija jautājuma, ko spēlētājiem devāt ēst, ka SC te tiek pasniegts. BIJA jautājums: Ja reiz par karu (un kara tēmu pēc iepriekšējās spēles pats nebijušos augstumos pats Znaroks pacēļa) tad, kā šovakar pietrūka Maskavas Dinamo lai uzvarētu - provianta (tādu vārdu Znaroks varbūt nezina?), munīcijas vai bija kļūdas ģenerāļu plānā (tātad taktikā)? Nu pat ļoti normāls jautājums, varbūt par daudz metaforu, ko Znarokam grūti saprast. Bet par to ēdināšanu - to Znarokam Maskavas žurnālisti jau divreiz prasīja un viņš allaž par ovsjanku arī atbildēja. Tikai ne šoreiz. Te visi baigi grib diskutēt par niansēm kaut paši nav īsti dzirdējuši un šoreiz arī portāls mazliet salaidis grīstē galīgi nepareizi iztulkojot jautājumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 09:56, pirms 14 gadiem
Domāju ka Znarku Maskava patrieks,jo tāds idiots nevienam nav vajadzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 10:02, pirms 14 gadiem
Znaroks preses konferencē uzvedās kā klauns, šitāda augstprātība sen nebija redzēta. Znaroks ir pārāk vienkāršs.

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:03, pirms 14 gadiem
Domāju, ka izlasei laks domāt par citu treneri! Neciešu to ūsaino krievu!!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:21, pirms 14 gadiem
Znaroks bija stipri dusmīgs, jo Rīgas brauciena laikā kaut kur bija pazudusi viņa mīļākā grāmatiņa Маша и медведь

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:43, pirms 14 gadiem
Nē vecīt, tad Čaks viņam lika to darīt..

sandis444 rakstīja: Ko jūs te klūpat Oļegam virsū izlases sakarā?? Tas ir vienmer bijis skaidrs ka Oļegs būs liidz pēdējam buus kopa ar to komandu ar ko dotā brīdī cīnās kopā!! Šajā gadījumā ar Maskavas Dynamo puišiem..


kad Oļegs ir kopā ar LV izlasi tad viņš nevienam nekad nav ļāvis teikt kaut vienu sliktu vārdu par kādu no izlases spēlētājiem.. vienmer ir čaļus aizstāvējis, ja kādam neiet, tad to viņš ir paslavējis..


taqgad te teikt ka Znaroku prom no LV izlases... tas ir stulbi.. Oļegs patlaban strādā savā klubā, tur ir viņa čaļi kam viņš uzticas un nevajag viņam to pārmest!!


Varbūt ka visas tas stulbibas ko uz laukuma sastrādā Komarovs izdomā Vītoliņš.. vissi vainu noveļ uz Oļegu jo viņš ir tā redzamā seja Maskaviešu treneru sastāvā..


neticu ka Znaroks lika 6dien Saimonam sist ar nūju pa galvu Spruktam.. pameklejat video kad Saimons vairakus gadus atpakal iesita ar nuju pa galvu NHL spēlē!! Jūs gribat teikt ka arii tad Znaroksviņam teica lai tā dara?? Nēē!! Vienkārši Saimons ir tāds!!


Un vel par Komarovu.. Komarovs ir Oļega kopija.. Oļegs tieši tādā stilā spēlēja LV izlasee.. un mes vissi sitām plaukstas un priecājāmies par to, jo mēs redzējām ka mūsu izlases sastāvā spēlē riktīgs vecis kas nekad neno vie3na nekad nav badiijies!!


Znaroks ir normāls vecis kas savējos nenodod.. nepārmetiet viņam neko!!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:47, pirms 14 gadiem
Neuzskatu, ka Znaroks būtu jānorej... kultūra cita, ar to jārēķinās!
Rīgas Dinamo ir izcila iespēja pierādīt, ka ar MORDABOJU neko vairs nevar panākt!
Tikai Rīga Tikai Dinamo

 +10 [+] [-]

, 2011-02-28 10:53, pirms 14 gadiem
Nekorekti no SC uzlikt Vaidera jautājumam pilnīgi citus titrus. Vaiders neprasīja par putru, Vaidera jautājums skanēja aptuveni šādi- Jūs, Oļeg, vakar par karu ieminējāties, tad kas Jums šodien pietrūka šajā karā- kavalērijas, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija neveiksmīgs??? Uz ko ''mužiks'' atbildeja-Vai šeit ir jautro un atjautigo klubs?

     [+] [-]

, 2011-02-28 10:57, pirms 14 gadiem
Kur ir noteikumu grāmatā rakstīts kādus noraidījumus dod un kādus nedod papildlaikā??????
Žurnālistam desmit balles par jautājumu

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 11:26, pirms 14 gadiem
Jūlis Znarkam parādija kā jauzvedās un kā jārunā. Izņemot b....Znarka nemāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-28 11:33, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nekorekti no SC uzlikt Vaidera jautājumam pilnīgi citus titrus. Vaiders neprasīja par putru, Vaidera jautājums skanēja aptuveni šādi- Jūs, Oļeg, vakar par karu ieminējāties, tad kas Jums šodien pietrūka šajā karā- kavalērijas, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija neveiksmīgs??? Uz ko ''mužiks'' atbildeja-Vai šeit ir jautro un atjautigo klubs?
jā, vakar pēc spēlēs Ltv7.lv jautājums bija par karu nevis par putru

P.S. Znaroks pats jau ir gatvs KVN personāžs

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 12:09, pirms 14 gadiem
Afigetj, Znarok Tu domā ko runā, es saprastu Jūlis varētu būt neapmierināts ar tiesnešu darbību
Izskatās ka ne tikai atsaldēto bars zilajās formās nemāk zaudēt bet arī "viņu" treneri, nekas Značok līdz Aprīļa beigām nav vairs tālu varēsi doties pakaļ citām medaļām ar izlasi

  +5 [+] [-]

, 2011-02-28 12:36, pirms 14 gadiem
Visiem tiem, kas šobrīd lej s*dus Znarokam uz galvas - tiešām ceru, ka Sējēja "bomba" ir par treneru maiņu - Znaroks uz Rīgu - tad gan es par jums smiešos līdz asarām! Nespļaujiet akā no kuras paši dzerat!
Nu kur var būt tāda divkosība - pēc uzvaras par SWE - ZnaROCK, ZnaROCK, a tagad kā hiēnas ar amnēziju!

     [+] [-]

, 2011-02-28 12:53, pirms 14 gadiem
Beresņevam, Vasiļjeva, Lindstrēma bija vēl skaistākas uzvaras - pār Slovākiju, Krieviju, ASV... Kur viņi tagad ir?

     [+] [-]

, 2011-02-28 13:02, pirms 14 gadiem
tas ir sports

     [+] [-]

, 2011-02-28 13:16, pirms 14 gadiem
man pat bik bail palika klausoties Znaroka atbildes ..

     [+] [-]

, 2011-02-28 14:05, pirms 14 gadiem
Tas Znaroks ir bišku aptaureets, zaudeet nu galiigi nemak. meklee attaisnojumus, ka tiesneshi vainigi vinja komandas zaudejumaa, tad vinjsh laikam nepamanija cik reizes vinja speletajiem neiedeva 2min, kur taam vajadzeja buut.
Žurnalists ar bishku shauj pār strīpu ar savu ēdinašanas jautajumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 15:44, pirms 14 gadiem
Godatais Sporta centrs, ludzu uzliekat subtitrus, savadak es te neko nesaprotu no tas deb krievu valodas.

Znaroku prom no izlases!

Un jaatzist KHL tiesnesi ir pilniga paka*aaa!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 15:54, pirms 14 gadiem
kads var pateikt kas MD par bildi ir uz formas?? ieprieks pateicos..

     [+] [-]

, 2011-02-28 17:52, pirms 14 gadiem
Oļeg. meklē darbu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 19:26, pirms 14 gadiem
jabrinas ka vins kadam neuzrava, likas, ka noslanis kadu!!!

     [+] [-]

, 2011-02-28 23:19, pirms 14 gadiem
Protams, par izlases treneri vajag kādu, Mūsu latviešu ambiciozajiem bāleliņiem, ar saldiem komplimentiem bārstošu kapitālistu. Kurš aizbraucot uz savām mājām diez vai mājiniekiem spētu kartē parādīt kur viņš strādā. Un komandas patriota deva būtu % attiecīga no honorāra.

     [+] [-]

, 2011-03-01 10:51, pirms 14 gadiem
un šitas LOX ir mūsu izlases treneris??? aaaa ha ha ha ...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ha ha ha ha ha ha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaha ha ha ha ha ha ah ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!