Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nosūta Indraši un J.Rēdlihu uz fārmklubu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" nosūta Indraši un J.Rēdlihu uz fārmklubu
Miks Indrašis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Šodien pulksten 11:00 ar līgumreisu gada pēdējās izbraukuma spēlēs devies Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo". Mačiem pret Čerepovecas "Severstal" un Čehovas "Vityaz" gatavosies trīs vārtsargi, astoņi aizsargi un 15 uzbrucēji. Tikmēr aizsargs Jēkabs Rēdlihs un uzbrucējs Miks Indrašis nosūtīti uz fārmklubu "Liepājas metalurgs".

Rīgas "Dinamo" hokejistiem 2012. gadā atlikušas vēl divas spēles - rīt pulksten 17:00 pret Čerepovecas "Severstal" un sestdien 17:30 pret Čehovas "Vityaz". Šodien izbraukumā devušies trīs vārtsargi, astoņi aizsargi un 15 uzbrucēji.

Starp viņiem ir gan aizsargs Oskars Cibuļskis, kurš atradās savainoto spēlētāju sarakstā un pēdējo maču laikā turpināja ārstēt savainojumu, gan Raitis Ivanāns, kuram bija mikrosavainojums. Tāpat spēlēt varēs vienas spēles diskvalifikāciju izcietušais "Dinamo" kapteinis Mārtiņš Karsums.

Toties uz Čerepovecu nav izlidojuši aizsargs Jēkabs Rēdlihs un uzbrucējs Miks Indrašis: abi nosūtīti uz fārmklubu "Liepājas metalurgs", kas spēlē Baltkrievijas čempionātā.

Indrašis pēdējo spēli sāka pirmajā "Dinamo" virknējumā, bet mača gaitā tika nosēdināts uz rezervistu soliņa. "Spēlēs tie, kas gribēs spēlēt un cīnīties. Ir tādi spēlētāji, kas bloķē metienus, un ir tādi, kas šosezon nav bloķējuši nevienu metienu," pēc zaudējuma atzina "Dinamo" galvenais treneris Artis Ābols.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Vārtsargi: Māris Jučers, Mikaels Telkvists, Kristers Gudļevskis.
Aizsargi: Guntis Galviņš, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Matjē Karls, Rodrigo Laviņš, Mārtiņš Porejs, Krišjānis Rēdlihs, Oskars Cibuļskis.
Uzbrucēji: Mārtiņš Karsums, Džeimijs Džonsons, Aleksandrs Ņiživijs, Pols Šehura, Aleksandrs Žirū, Kaspars Daugaviņš, Andris Džeriņš, Ģirts Ankipāns, Raitis Ivanāns, Māris Bičevskis, Gints Meija, Elvijs Biezais, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Roberts Bukarts.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

  +5 [+] [-]

, 2012-12-26 13:27, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,atkal pie vainas treneru attieksme pret savējiem.
Un tā visi treneri pēc kārtas. Pekka sēdināja tālākā rezervē, Nolans no pirmās maiņas nometa uz ceturto maiņu, un Ābols tagad vispār nelietis.
Man jau šis variants atgādina to ko dažs labs te raksta par Bukartu-super spēlētājs, kuru nesaprot neviens treneris.
Vēlreiz atkārtošos (citā topikā jau to teicu) trenerim ir jābūt arī labam psihologam, jo viņam ir darbs ar cilvēkiem no kuriem katrs ir ar kādu savu "uti" aiz ādas! Ir jāatrod pieeja spēlētājam! Ir jāatrod pareizie vārdi ar ko motivēt spēlētājus, ja arī kādam kas ir "sakāpis galvā", bet nevajag jau tapēc tagad "cirst nost" vienu no savām "metošākājām rokām"!!! Lai paņem un pamācās kaut vai no sava mentora Šuplera tādu lietu kā nejaukšanos iekšā spēlētāju galvās un negruzīšanu virsū spēlētājiem! Es visādi esmu kritizējis Jūli, bet vismaz viņam pietika prāta savus metošos uzbrucējus nevis sēdināt malā (šad tad jau arī viņš nosēdināja, bet parasti ne ilgāk par spēli vai periodu), bet tieši pēc savārītiem sūdiem sūtīt laukumā "izpirkt vainu"!!! Hossa, Dārzs arī nekādi baigie aizsardzības "kapļi" nebija, bet viņi toties varēja iemest un no viņiem bija tolks tieši uzbrukumā un Jūlis to labi saprata un viņus tur arī labi mācēja izmantot (vismaz nemaisija džekiem spēlēt)!

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:32, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Namej,bet nu Jekabs tak jums noderes..pieredzejis,nav supertalants,bet darbarukis..
Dzīvosim redzēsim.
Viss atkarīgs no Ješkas paša motivācijas. Ja viņš šo savu spēlētāja karjeras posmu uztvērs ar izpratni, tad būs OK, bet ja nē, tad arī LM nekas viņam nesanāks.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-26 13:32, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Līdz šim (vismaz NHL tā bija ir un domāju arī būs), ka bija katrai maiņai sava noteikta loma uz laukuma - vieniem jāveido uzbrukums, jāmet ripas vārtos citiem vārdiem sakot ir jābūt "triecienmaiņai", citiem jāpilda čeking maiņas funkcijas, kur galvenais bija neielaist ripu savos vārtos un pie iespējas novirzīt spēli uz pretinieku zonu, pie iespējas uzmest pa vārtiem vai iegūt iemetienu pretinieku zonā, lai var iznākt komandas vadošās(pirmās divas) maiņas un pabeigt viņu iesākto! Ja nezināji, tad pat katram spēlētājam ir sava noteikta loma uz laukuma atkarībā no viņa "profila"(iespējām) un specializācijas! Piem vienam ir specializācija "dot pa muti"(Raitis) otram ir speciālizācija kaplēties aizsardzībā vai pie PK (Daugaviņš), trešajiem (Specca, Alfredsons u.t.t.) ir uzdevums gūt vārtus nevis "bakstīties" pa aizsardzību!! Ja tevi iespieda aizsardzībā, tad neesi bijis savos "uzdevumu augstumos" spēlē uzbrukumā! Pat KHL (it seviški biezajos klubos) ir vērojama šāda "darba dalīšana", kur līderu maiņām ir jātaisa rezultāts, pārējiem (3-4 maiņai) vairāk ir jādomā par savu vārtu drošību! Ko mēs tagad redzam RD? Visas četras čekeru maiņas un brīnamies "a kapēc viņi nevar iemest" vairāk par 1-2 goliem pa spēli?? Faktiski sākumā RD vismaz bija viena maiņa, kas nosacīti arī varēja pretendēt uz rezultāta taisītājas lomu un faktiski arī to rezultātu taisija (Karsuma - Džonsona- Indraša trijnieks), bet tad arī šis trijnieks sāka buksēt kā šī maiņa tika izjaukta (audzināšanas nolūkos)! Nevajadzēja viņu vispār aiztikt ne Pekam, ne Ābolam, jo ir acīmredzami, ka ar citiem partneriem (Sašku, Kasparu, u.,t.t) šī maiņa ne uz pusi nav tik laba kā savā defaultajā variantā.... un šajā maiņā es piem. neuzskatu ka tieši jaunais Indraši būtu tas sūdīgākais "ķēdes posms".... manuprāt šai maiņai pietrūkst viena tiešām laba (Kaut vai Elisona, Hartigana līmeņa) centra uzbrucēja! Džonsons, manuprāt, vairāk atbilstu 2-3 maiņas centram un nekam vairāk....
Tu esi aizmirsis par vienu būtisku lietu arī tās triecienmaiņas spēlē aizsardzībā, jo viņiem tak pretī arī nāk (lielākoties) triecienmaiņas. Tādēļ nevar teikt ka viņi spēlē tikai uzbrukumā un kā pretinieki iegūst ripu slido mainīties, lai laukumā nāktu tie kas spēlē aizsardzībā (Nav Handbols). Vienīgā starpība ir tāda ka triecienmaiņas var atļauties ielaist kādu golu vairāk nekā 4 maiņa. (Bet tas ir nevis tādēļ ka viņi met vairāk golus, bet ir lielāki kontrakti) un Indrašim nevajadzētu būt nekādam lielajam kontraktam, tādēļ arī viņu var mierīgi sūtīt uz LM..

P.S. Nav tāda komandas sporta veida, kur kāds spēlētājs varētu nespēlēt aizsardzībā, jo tiklīdz kāds izdomā noslinkot tā uzreiz ir labs vārtu gūšanas moments uzbrūkošajai komandai..

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,beidz tekstā likt tos bezjēdzīgos smiekliņus, jo tas atsit visu vēlmi lasīt ko esi uzrakstijis.
Visticamāk, tas ir arī viņa līmenis. Vairāk par smiekliņiem nekā nezin.
Pat nesaprot priekš kam tie konspekti vajadzīgi. Tie piemēram ļauj atsvaidzināt to kas varbūt ir piemirsies. Nu, varbūt viņam ir fenomenāla atmiņa? Kas to lai zin!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 13:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā es Tev varu piekrist, bet.........
RD gadījumā jau ir pavisam citi spēles noteikumi, un ja kāds nevēlās spēlēt pēc šīs komandas noteikumiem, tad ar viņu notiek tas kas notiek.Ņemot vērā RD komplektāciju, tad viņi spēles var uzvarēt tikai kā komanda. Nu nav Indrašis nekāds Malkins,Krosbijs vai vel kāds super talants,kas spēj viens pats izvilkt spēli.
Varbūt arī nav (un nebūs nekad) čalis ne Malkins, ne Ovečkins, ne Kovi, bet vismaz Hossas, Dārza līmeni čalis var sasniegt, ja vien treneri tagad čali nesačakarēs! Nu nav visiem jābūt "čekeriem"! Tas, ka RD ir tagad lielākais vairums savākti čekeri jau ir paša RD problēmas (un lielas problēmas, jo metēju ir maz un pat tos vēl tagad treneri-ņeuči sēdina malā).... ak jā! Vismaz vienu spēli čalis izvilka un vēl kādu!!! Континентальная Хоккейная Лига - Протокол игры

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 13:36, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Vēlreiz atkārtošos (citā topikā jau to teicu) trenerim ir jābūt arī labam psihologam, jo viņam ir darbs ar cilvēkiem no kuriem katrs ir ar kādu savu "uti" aiz ādas! Ir jāatrod pieeja spēlētājam! Ir jāatrod pareizie vārdi ar ko motivēt spēlētājus, ja arī kādam kas ir "sakāpis galvā", bet nevajag jau tapēc tagad "cirst nost" vienu no savām "metošākājām rokām"!!! Lai paņem un pamācās kaut vai no sava mentora Šuplera tādu lietu kā nejaukšanos iekšā spēlētāju galvās un negruzīšanu virsū spēlētājiem! Es visādi esmu kritizējis Jūli, bet vismaz viņam pietika prāta savus metošos uzbrucējus nevis sēdināt malā (šad tad jau arī viņš nosēdināja, bet parasti ne ilgāk par spēli vai periodu), bet tieši pēc savārītiem sūdiem sūtīt laukumā "izpirkt vainu"!!! Hossa, Dārzs arī nekādi baigie aizsardzības "kapļi" nebija, bet viņi toties varēja iemest un no viņiem bija tolks tieši uzbrukumā un Jūlis to labi saprata un viņus tur arī labi mācēja izmantot (vismaz nemaisija džekiem spēlēt)!
Arī šeit es Tev piekrītu tikai daļēji, jo...........
Treneri ir dažādi, un ne visi vēlas pielāgoties spēlētāju kaprīzēm. Ir treneri,kas prasa lai visi spēlētāji piemērojas viņa prasībām, un ja spēlētāji šīm prasībām negrib piemēroties, tad...... .
Ne tikai treneriem ir jābūt elastīgiem, bet arī spēlētājiem bieži ir jāprot tādiem būt.

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim redzēsim.
Viss atkarīgs no Ješkas paša motivācijas. Ja viņš šo savu spēlētāja karjeras posmu uztvērs ar izpratni, tad būs OK, bet ja nē, tad arī LM nekas viņam nesanāks.
A viņi tad šodien spēlēs?

  +3 [+] [-]

, 2012-12-26 13:40, pirms 12 gadiem
Nu ar šito var arī beigt skatīties Rīgas Dinamo spēles šosezon. Pilnīgi nesakarīgs lēmums no Ābola puses, gluži tāpat kā komandas vadības attieksme pret sastāva komplektāciju šosezon vispār. Ja man būtu iespēja lemt, tad jau rīt no komandas tiktu atskaitīti Karls, Šehura, Džonsons un Žirū. Šo ārzemnieku iekļaušana sastāvā nav attaisnojusies ne par mata tiesu. Spēles laiks - milzīgs, atdeve - nekāda. Pilnīgi izgāzta sezona. Neredzu jēgu no uzbrucēja - leģionāra, ja viņš sezonā nemet 20-25 ripas. Arī aizsargs - leģionārs, ja tiek ņemts, tad tam ir jābūt labākajam aizsargam komandā nevis vienkārši viduvējam spēlētājam, kas aizņem vietu. Un ko mēs tagad redzam? Mūsu jaunais čalis, uzbrucējs, viens no labākajiem vārtu guvējiem, spēlēs farmklubā, kamēr sezonu izgāzušie ārzemnieki turpinās gremdēt komandu un atņemt mūsu pašu spēlētājiem viņu minūtes laukumā. Protams, kungi - treneri var darīt kā grib, bet man personīgi kā skatītājam tāds hokejs nav vajadzīgs. Pie Dinamo Rīga spēļu vērošanas atgriezīšos nākamsezon. Cerams, bez minētās leģionāru brigādes, bez trenera Ābola, bet ar Miku Indraši, Jēkabu Rēdlihu un citiem mūsu čaļiem. Ja vadība patiešām domā par hokeju Latvijā un par tādas komandas izveidošanu, kas var reāli par kaut ko cīnīties, tad jau tagad ir laiks aizdomāties par to kā atgriezt komandā Miķeli Rēdlihu, Lauri Dārziņu, Edgaru Masaļski, iespējām iegūt Kuldu, Bārtuli. Man nav nekas arī pret ārzemniekiem, ja tie ir tāda līmeņa ārzemnieki kā Hossa. Ja ir iespējas piesaistīt kaut vai vienu tādu spēlētāju, kāpēc nē. Bet tas, kas notiek šozezon ar sastāvu, ir pilnīgs absurds. Indraša nosūtīšana uz Baltkrievijas čempionātu man kā skatītājam ir pēdējā pile. Tādā veidā Ābols drīz spēlēs pie tukšām tribīnēm, bet mēs mēģināsim tikt uz Liepājas Metalurga spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: It kā esi zinošs hokeja lietās, bet tomēr dažreiz es Tevi īsti nesaprotu.
Tu taču zini,ka hokejs nesastāv no atsevišķiem spēles elementiem u.t.i. viens spēlētājam tika jāmet ripa vārtos, bet vel kādam citam ir tikai jāstāv aizsardzībā. Tu taču saproti, ka hokejs ir komandas spēle, kur netiek (izņemot vārtsargiem) dalīti pienākumi laukumā. Visa maiņa iet uzbrukumā, un visa arī aizsargājas. Ja kāds krīt arī no savas maiņas spēles, tad pret viņu kaut kā ir jāvēršas.
''Netiek dalīti pienākumi laukumā''. Varbūt vari pārīti komandas nosaukt kur tā notiek.''krīt ārā no savas maiņas spēles''. Krīt- ar rezultivitāti

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 13:43, pirms 12 gadiem
nezinu par attieksmi, bet Indrašim ir laba tehnika, tiešām labi spēlē neesmu daudz redzējis, bet to ko esmu redzējis varu teikt ka indrašis ir viens no tehniskākajiem RD sastāvā

  +5 [+] [-]

, 2012-12-26 13:44, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Varbūt arī nav (un nebūs nekad) čalis ne Malkins, ne Ovečkins, ne Kovi, bet vismaz Hossas, Dārza līmeni čalis var sasniegt, ja vien treneri tagad čali nesačakarēs! Nu nav visiem jābūt "čekeriem"! Tas, ka RD ir tagad lielākais vairums savākti čekeri jau ir paša RD problēmas (un lielas problēmas, jo metēju ir maz un pat tos vēl tagad treneri-ņeuči sēdina malā).... ak jā! Vismaz vienu spēli čalis izvilka un vēl kādu!!! Континентальная Хоккейная Лига - Протокол игры
NU ko sačakarēs, ja sačakarēs tad tikai viņš tikai pats sevi izčakarēs, varu tev pačukstēt ka Indrašim ir daudz nopietnākas problēmas ar attieksmi kā tu domā, tieši šis brauciens uz Liepāju varbūt čalim atkal attaisīs acis un parādīs ka vēl ne būt nav sasniegtas nekādas virsotnes un ka pēc īsa uzplaiksnījuma nevajag atspringt.
Pēc tava un citu teiktā sanāk, ka Nolans, Peka, Ābols un vēl vesels bars par to vien domā kā sačakarēt karjeru tādiem spēlētājiem kā Bukarts, Indrašis u.t.t

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:44, pirms 12 gadiem
par ko ta Ješku,pēdejā spēlē tie saucamie vadošie aizsargi bija laukumā kad zaudējām vārtus,tad varbūt kādu no šiem uz pāraudzināšanu nevis nosaldē Jēkabu tribīnēs un tagad ar kāju uz LM.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 13:46, pirms 12 gadiem
Ābols nav beidzis kaut kādus RPIVA kursus par psiholoģiju ? Ja ir , tad tas visu izskaidro !

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:48, pirms 12 gadiem
bomars21 rakstīja: A viņi tad šodien spēlēs?
Kad saņemšu LM pieteikumu spēlei,tad pateikšu vai šovakar spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-26 13:49, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Džonsons, manuprāt, vairāk atbilstu 2-3 maiņas centram un nekam vairāk....
Nu pasakiet man kaut vai vienu iemeslu, kāpēc tāds spēlētājs vispār Rīgas Dinamo ir vajadzīgs?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 13:49, pirms 12 gadiem
fisheroj rakstīja: ''Netiek dalīti pienākumi laukumā''. Varbūt vari pārīti komandas nosaukt kur tā notiek.''krīt ārā no savas maiņas spēles''. Krīt- ar rezultivitāti
Ceru,ka nevēlies teikt, ka Ābols sliktais ņem un nabaga Miku speciāli rok nost.

     [+] [-]

, 2012-12-26 13:50, pirms 12 gadiem
alutins05 rakstīja: Tu esi aizmirsis par vienu būtisku lietu arī tās triecienmaiņas spēlē aizsardzībā, jo viņiem tak pretī arī nāk (lielākoties) triecienmaiņas. Tādēļ nevar teikt ka viņi spēlē tikai uzbrukumā un kā pretinieki iegūst ripu slido mainīties, lai laukumā nāktu tie kas spēlē aizsardzībā (Nav Handbols). Vienīgā starpība ir tāda ka triecienmaiņas var atļauties ielaist kādu golu vairāk nekā 4 maiņa. (Bet tas ir nevis tādēļ ka viņi met vairāk golus, bet ir lielāki kontrakti) un Indrašim nevajadzētu būt nekādam lielajam kontraktam, tādēļ arī viņu var mierīgi sūtīt uz LM..

P.S. Nav tāda komandas sporta veida, kur kāds spēlētājs varētu nespēlēt aizsardzībā, jo tiklīdz kāds izdomā noslinkot tā uzreiz ir labs vārtu gūšanas moments uzbrūkošajai komandai..
Protams visiem ir jāspēlē aizsardzībā (pie tādas vajadzības), bet ir muļķīgi to prasīt no spēlētāja, kas tomēr ir vairāk vadošās maiņas uzbrucējs un kuram tomēr primārais uzdevums ir gūt vārtus! Vēl muļķīgāk (no trenera puses) ir par zaudētiem vārtiem vai komandas kopēju neatstrādāšanu aizsardzībā, tad vainot vienu (jaunu) spēlētāju! Diez kaut kādā NYI pie zaudētiem vārtiem, kad laukmā atradās teiksim Tavaress un piem. čalim nesanaca nobloķēt metienu... viņam arī koučs pēc tam izvirzītu pretenzijas un nosūtītu uz farmu?

  +4 [+] [-]

, 2012-12-26 13:52, pirms 12 gadiem
WOW jau gandriiz 200 komenti par Indrasha aizsutishanu uz LM. Visi te baigi cepas ka sis aizmauks paspelet uz LM. Neviens nemaz nezin patieso iemeslu kapec vinju tur nosuta

  +3 [+] [-]

, 2012-12-26 13:53, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: NU ko sačakarēs, ja sačakarēs tad tikai viņš tikai pats sevi izčakarēs, varu tev pačukstēt ka Indrašim ir daudz nopietnākas problēmas ar attieksmi kā tu domā, tieši šis brauciens uz Liepāju varbūt čalim atkal attaisīs acis un parādīs ka vēl ne būt nav sasniegtas nekādas virsotnes un ka pēc īsa uzplaiksnījuma nevajag atspringt.
Pēc tava un citu teiktā sanāk, ka Nolans, Peka, Ābols un vēl vesels bars par to vien domā kā sačakarēt karjeru tādiem spēlētājiem kā Bukarts, Indrašis u.t.t
Šeit citēšu slaveno bērnu un jauniešu treneri A. Cicurski-ne visi jaunie spēlētāji iztur grūto pāreju no junioru hokeja uz pieaugušo hokeju. Citam slava sagroza galvu, vel kādam to izdara pirmā mīlestība u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-26 13:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī šeit es Tev piekrītu tikai daļēji, jo...........
Treneri ir dažādi, un ne visi vēlas pielāgoties spēlētāju kaprīzēm. Ir treneri,kas prasa lai visi spēlētāji piemērojas viņa prasībām, un ja spēlētāji šīm prasībām negrib piemēroties, tad...... .
Ne tikai treneriem ir jābūt elastīgiem, bet arī spēlētājiem bieži ir jāprot tādiem būt.
Kā jau teicu čalis vēl ir nosacīti jauns (pirmā sezona nopietnā pro līmenī), bet te jau nezin kapēc visi no viņa prasa ideālu spēli gan aizsardzībā gan uzbrukumā + vēl arī lai čalim zvaigznes pēc tā visa gar acīm negrieztos.... ja arī ir čalis tagad zvaignīti saķēris, tad šī (zvaigžņu) slimība ir jāizslimo! Un ne vienmēr nosūtīšana uz farmu var tam palīdzēt....

  +4 [+] [-]

, 2012-12-26 13:55, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Kā jau teicu čalis vēl ir nosacīti jauns (pirmā sezona nopietnā pro līmenī), bet te jau nezin kapēc visi no viņa prasa ideālu spēli gan aizsardzībā gan uzbrukumā + vēl arī lai čalim zvaigznes pēc tā visa gar acīm negrieztos.... ja arī ir čalis tagad zvaignīti saķēris, tad šī (zvaigžņu) slimība ir jāizslimo! Un ne vienmēr nosūtīšana uz farmu var tam palīdzēt....
Nu zvaigznu slimibai labakais piemers ir Anisins. Chalis smagi sacakareja savu karjeru.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 13:55, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: NU ko sačakarēs, ja sačakarēs tad tikai viņš tikai pats sevi izčakarēs, varu tev pačukstēt ka Indrašim ir daudz nopietnākas problēmas ar attieksmi kā tu domā, tieši šis brauciens uz Liepāju varbūt čalim atkal attaisīs acis un parādīs ka vēl ne būt nav sasniegtas nekādas virsotnes un ka pēc īsa uzplaiksnījuma nevajag atspringt.
Pēc tava un citu teiktā sanāk, ka Nolans, Peka, Ābols un vēl vesels bars par to vien domā kā sačakarēt karjeru tādiem spēlētājiem kā Bukarts, Indrašis u.t.t
Cik ir dzirdēts, tad lielu cerību es uz viņu nelieku, varēs BAČos u.t.t. plivināties zvaigznēs

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 13:56, pirms 12 gadiem
Als,ko Tu butu darijis Abola vieta?..laut turpinat vinam "slimot" pirmaja maina?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 14:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ceru,ka nevēlies teikt, ka Ābols sliktais ņem un nabaga Miku speciāli rok nost.
Nē. Tik atceries kāds Ābols bija kā spēlētājs.Cīņasspars-jā , pašaizliedzība-jā , rezultivitāte-? , tehnika-? Jautājums kas uzbrucējam ir prioritātes

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 14:01, pirms 12 gadiem
Hmm. Vienu no rezultatiivaakajiem speeleetaajiem uz LM? Jaabuut nopietnam iemeslam!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-26 14:02, pirms 12 gadiem
pareizs lēmums,bet kāpēc Jēkabu? Vispār Metalurgs reāli cīnās par med aļām. Varbūt tas ir paaugsinājums?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 14:04, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: NU ko sačakarēs, ja sačakarēs tad tikai viņš tikai pats sevi izčakarēs, varu tev pačukstēt ka Indrašim ir daudz nopietnākas problēmas ar attieksmi kā tu domā, tieši šis brauciens uz Liepāju varbūt čalim atkal attaisīs acis un parādīs ka vēl ne būt nav sasniegtas nekādas virsotnes un ka pēc īsa uzplaiksnījuma nevajag atspringt.
Pēc tava un citu teiktā sanāk, ka Nolans, Peka, Ābols un vēl vesels bars par to vien domā kā sačakarēt karjeru tādiem spēlētājiem kā Bukarts, Indrašis u.t.t
Vai Indrašis būtu lielākais vaininieks visās RD neveiksmēs?? izskatās, ka tagad tā (Ābolaprāt) sanāk! Arī tajos jau tagad slavenajos ielaistajos vārtos, manuprāt, vairāk vaina būtu jāuzņemas ex- kapteinim (nesaorientējās uz atlekušo ripu), Miks tur nemaz īsti to metienu nevarēja nobloķēt pat gribot, jo metiens bija ass un ātrs un tur tad hvz kā Mikam viņš bija jābloķē un hokejā ir likums - ja nevari nobloķēt metienu tad vismaz neaizsedz viņu un nemaisi kīperam viņu redzēt ko arī Miks darija un Tellijs arī visu redzēja, ripu atsita.... bet pēc tam jau "Galva" nesaorientējās un rezutāts tālāk bija zaudēti vārti... jautājums ir aktuāls - vai te Miks viens būtu vainīgs?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 14:07, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Vai Indrašis būtu lielākais vaininieks visās RD neveiksmēs?? izskatās, ka tagad tā (Ābolaprāt) sanāk! Arī tajos jau tagad slavenajos ielaistajos vārtos, manuprāt, vairāk vaina būtu jāuzņemas ex- kapteinim (nesaorientējās uz atlekušo ripu), Miks tur nemaz īsti to metienu nevarēja nobloķēt pat gribot, jo metiens bija ass un ātrs un tur tad hvz kā Mikam viņš bija jābloķē un hokejā ir likums - ja nevari nobloķēt metienu tad vismaz neaizsedz viņu un nemaisi kīperam viņu redzēt ko arī Miks darija un Tellijs arī visu redzēja, ripu atsita.... bet pēc tam jau "Galva" nesaorientējās un rezutāts tālāk bija zaudēti vārti... jautājums ir aktuāls - vai te Miks viens būtu vainīgs?
Neieciklējies uz to vienu golu. Tas džeks spēlē baltos cimdos, bet viņam nav tas līmenis, lai to darītu KHL. BAČā varēs lidināties.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 14:07, pirms 12 gadiem
voldemorts rakstīja: Nu pasakiet man kaut vai vienu iemeslu, kāpēc tāds spēlētājs vispār Rīgas Dinamo ir vajadzīgs?
To Tu svētajam paprasi... manuprāt viņš vispār RD nav vajadzīgs! Un arī tagad, kad viņš tomēr te ir es viņam neredzu vietu augstāk par 2-3 maiņu... ja vien te būtu kāds jēdzīgāks centrs par viņu! Bet šobrīd RD tāda vienkārši nav!

     [+] [-]

, 2012-12-26 14:16, pirms 12 gadiem
interesantie komentāri, kā DR iet labi, tā visi slavē treneri un līderus, kā iet, tā kā šobrīd, tā visi pēc kārtas met ar sūdainām lāpstām visiem pēc kārtas ... treneris - treneris vispār neko no hokeja nesaprot, spēlētāji ir tikai uz LM sūtami ...

Man tā domāt, ka tieši izlases kontekstā DR spēlētāji atkal būs motivēti biki vairāk nekā iepriekšējo gadu

P.s. Mečim tieši ir nepieciešams papildinājums smagajā galā

     [+] [-]

, 2012-12-26 14:17, pirms 12 gadiem
Interesanti, bet varu gan ar dažām atkāpēm piekrist gan Ivaram, gan Alam . abi daudz kur manas domas pauž. Laikam tapēc, ka pats no hokeja neko nesaprotu ...
bet viens nu gan ir skaidrs- katram jaunajam, kurš lepni iesoļo lielajā hoķī, ir jāizsit grudaks( veco laiku SA slengs ), lai duhs zin savu vietu .

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 14:18, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Neieciklējies uz to vienu golu. Tas džeks spēlē baltos cimdos, bet viņam nav tas līmenis, lai to darītu KHL. BAČā varēs lidināties.
Domā,ka mečim nevajag spēlētājus kas var normāli nokapāt uzbrukumā, un arī aizsardzībā,kad vajag?
Pērn abi ar Upīti jau pierādīja, ka vārtus gūt prot, bet......
Iespējams, ka tā bija tikai sagadīšanās, bet kad abi pameta meči, tad mečim lietas sāka iet labāk.
Takā mums te Liepājā arī īpaši nevajag spēlētājus, kas nodarbojas ar personiskās statistikas audzēšanu, bet vajag tādus, kas strādā komandas labā.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 14:19, pirms 12 gadiem
als rakstīja: To Tu svētajam paprasi... manuprāt viņš vispār RD nav vajadzīgs! Un arī tagad, kad viņš tomēr te ir es viņam neredzu vietu augstāk par 2-3 maiņu... ja vien te būtu kāds jēdzīgāks centrs par viņu! Bet šobrīd RD tāda vienkārši nav!
Svētais vispār vel dzīvs ?
Sezonās sākumā dikti runātīgs bija, cik skaļu tekstu neizrunāja, pēc Pekkas atlaišanas vispār kautkur ne redzams, ne dzirdams :/

     [+] [-]

, 2012-12-26 14:19, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Als,ko Tu butu darijis Abola vieta?..laut turpinat vinam "slimot" pirmaja maina?
Skatoties ko Ābolam vajag! Iemestus vārtus (vairāk par vieniem) un vismaz vienu labu - uz rezultāta taisīšanu orientētu maiņu, kas varētu to spēli arī pavilkt vai četras "kapļu" maiņas, kas ne sūda nevar iemest, bet toties baigi "kaplējas" pa aizsardzību, kur bieži vien arī ar to visu "kaplēšanos" tāpat pamanās sataisīt lažas un zaudēt spēles! Es personīgi dotu čalim spēlēt, lai atstrādā "parādu" un parāda (pierāda), ka nav vēl zaudējis saikni ar realitāti un nelido pa mākoņiem! Es nezinu.... es viens esmu pamanijis tādu lietu, ka saucamā 1. maiņa citādos salikumos vienkārši "nestrādā" kā vajag un smagi buksē? Kamēr savā defaultajā variantā viņa ir šissezonas RD galvenais spēks uzbrukumā!