Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pēdējo piecu spēļu maratonu sāks pret Minsku

Andrejs Siliņš

"Dinamo" pēdējo piecu spēļu maratonu sāks pret Minsku
Juliuss Šuplers un Rīgas "Dinamo"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar 19:30 Arēnā Rīga sāksies Rīgas "Dinamo" pēdējo piecu spēļu maratons Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārajā sezonā, uzņemot Minskas "Dinamo", kuri reizi jau šajā sezonā pievārēti. Spēles tiešraide LTV7 kanālā.

Abas komandas pirmo reizi tikās 31. oktobra vakarā Minskā, kad 7000 līdzjutēju klātbūtnē viesi no Rīgas izcīnīja grūtu uzvaru pēcspēles metienu sērijā. Pirmos vārtus tovakar iztaisīja šobrīd paši karstākie "dinamieši" - Miķelis Rēdlihs un Lauris Dārziņš (abiem jau 11 mačos pēc kārtas gūti rezultativitātes punkti). Pēdējās trešdaļas septītajā minūtē Laviņš izvirzīja Rīgu vadībā (3:2), bet piecas minūtes pirms beigām mājinieki tomēr panāca izlīdzinājumu (3:3). Spēles uzvarētājs bija jānoskaidro bullīšu sērijā, un tajā Ņiživija un Dārziņa raidījumi sasniedza mērķi, kamēr Holta meistarība neļāva minskiešiem iemest vairāk par vienu no trim ripām, līdz ar to rīdziniekiem uzvara ar 4:3. Uzvara pār Minsku toreiz pārtrauca rīdzinieku četru zaudējumu sēriju, taču tad sekoja vēl divas neveiksmes.

Janvārī Latvijas "Dinamo" izcīnījuši piecas uzvaras un piecreiz zaudējuši, bet spēle pret Baltkrievijas "Dinamo" būs pēdējā šajā mēnesī, tātad rīdziniekiem iespēja noslēgt šo mēnesi ar neitrālu bilanci. Vēl jo svarīgāk - katrs punkts ir svarīgs, lai tiktu izslēgšanas spēlēs. Paskatoties uz vietu tabulā, varētu šķist, ka briesmas ir garām, taču jāatceras, ka rīdzinieki aizvadījuši par trim spēlēm vairāk nekā šobrīd devītajā vietā esošie "Torpedo", kuriem par deviņiem punktiem (tātad trim uzvaru tiesām) mazāk.

Ņižņijnovgorodai šodien mačs pret mūsu konferences vājāko blici no Čehovas, taču arī tā ir parādījusi savu spēku, ne reizi pārsteidzot ar uzvarām pār nopietniem spēkiem. Pie tam "Vityaz" priekšā piekāpās arī mūsu šodienas pretiniece, kura arī turpina cīņu par "play-off". Šobrīd Minska atrodas nedaudz sliktākā pozīcijā nekā Rīga - četri punkti mazāk (67) tikpat (49) mačos. Abu "Dinamo" starpā joprojām ir arī galvaspilsētas "Spartak" (47 spēles, 70 punkti).

Minskas "Dinamo" labākie vārtu guvēji ir 24 ar pusi gadus vecais Sergejs Demagins un gadu vecākais kanādietis Džefs Plets - abiem pa 15 reizēm izdevies pārspēt pretinieku vārtsargus. Tomēr neviens no šiem uzbrucējiem nav rezultatīvākais spēlētājs komandā - šo godu nēsā Konstantīns Glazačevs, kuram 47 spēlēs 33 punkti (11+22). Aizsargu rindās naskākais punktiņu vācējs bijis Peters Podhradskis no Slovākijas. 31 gadu vecais aizsargs, kuram Minska ir trešā KHL komanda trīs Krievijā pavadītajos gados (taisnības labad - viens pavadīts Kazahstānā ar Astanas "Barys"), spēlējis 43 mačus, guvis septiņus vārtus un atdevis 18 rezultatīvas piespēles. Viņam arī lielākais spēles laiks komandā - vidēji gandrīz 23 minūtes mačā.

Vārtos Minska liek pārsvarā vai nu vietējo leģendu Andreju Mezinu vai nupat 32. jubileju sagaidījušais ASV izlases pieredzi guvušais Roberts Ešs, kurš kapitulēja "dinamiešu" priekšā pirmajā mačā. Pēdējā mačā tieši amerikānis bija vārtos, kad Minska atzina Čehovas pārākumu pagarinājumā (3:4).

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 17:41, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups, un tagad strauji nomet gāzi.
Šis nav nekāds specializētais Rīgas Dinamo portāls, un te Tu savas tiešibas kačāt nevari.
Ja Tev šeit ir kādas problēmas, tad mierīgi vari doties uz specializētiem RD saitiem (adreses pats atradīsi), un tur maigoties ar sev līdzīgi domājošiem cik tik vien tīk.
Jasaka, ka galīgi aborzēļi tie RD tā saucamie fani.
Konstruktīva kritika ir laba lieta, bet šeit var slavēt Dinamo, var kritizēt, var vienkārši izteikt viedokli, bet es runāju par cilvēkiem kuri meklē rakstu par Dinamo un tad iet iekšā uzn raksta komentārus ar mērķi kaitināt, kaut ko patiešām stulbu pateikt utt. Palasi šī 71 nummura komentārus- ļoti primitīva domāšana ar atklāti izteiktu naidu.
Lūdzu kritizē ar piemēriem no dzīves diskutē. Padomā cik loģiski ir līst iekšā diskusijā par tematu kas Tev galīgi nepatīk, kas Tev neinteresē, pat riebjas utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 17:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups, un tagad strauji nomet gāzi.
Šis nav nekāds specializētais Rīgas Dinamo portāls, un te Tu savas tiešibas kačāt nevari.
Ja Tev šeit ir kādas problēmas, tad mierīgi vari doties uz specializētiem RD saitiem (adreses pats atradīsi), un tur maigoties ar sev līdzīgi domājošiem cik tik vien tīk.
Jasaka, ka galīgi aborzēļi tie RD tā saucamie fani.
Hmm.... Varbūt tieši tur tā lieta ka tie ir FANI, nevis kaut kādi nestabili tizli cilvēciņi kuriem gribas kasīties. Btw, paldies ka pastāstīji par savu fanošanas kultūru...

     [+] [-]

, 2011-01-26 18:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noignorē viņu, un Tev nebūs jalasa viņa komentāri.
Paldies vecīt, nezināju ka tā var izdarīt.
Nu vismaz nebūs jālasa tā glupā muļķa komentāri.

     [+] [-]

, 2011-01-26 18:02, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Visi uz arēnu!!!
A tu pats? Es jau nu braukšu!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 18:15, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: bet sis ir DR raksts un ja gribi izteikt savu viedokli, tad izsaki. nevis speciali uzkurinat citus ar savam debilibam, ka viens otrs seit
Ok,piekrītu, ja speciāli fufeli dzen, bet šeit iet runa, ka arī tie kas raksta par tēmu tiek lamāti no panckām ārā. Tipa, ko Jūs te iedomājaties, ko pret RD pateikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 18:21, pirms 14 gadiem
Šodien paņemsim 3 punktus + Lauris iesītīs gūs vārtus!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 18:21, pirms 14 gadiem
Piektdien SWH brāļi Rēdlihi: Radio SWH [BETA] - Piektdien "Ar dziesmu...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 18:21, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: neturat KHL slodzi, ejat majas, paskaties NHL grafikus! vnk dinamo ir luzeri, tapec vaino kalendru un tikai chikst par ABNORMALO slodzi

Parko DINAMO algas maksa? par atputam, vai par spelesanu, nedavinas Jums grafikus neviens, Krievu līga galu gala, un MINSKAI tads pats grafiks!

Ejat treneties labak, tikai smags darbs var palidzet, Jus droshvien iedomajaties ka esat mega blasteri nesisiet ara visus bez smagiem treniniem?

Normals grafiks un normali nes ara
piedod, bet es neesmu dzirdējis nevienu mūsu hokejistu, kurš teiktu, ka visi ir šausmīgi pārguruši...

     [+] [-]

, 2011-01-26 18:31, pirms 14 gadiem
Ļoti cerams ka šodien CSKA un Torpedo zaudēs, lai mums butu mierīgāk un protams mums jaspēj gūt 3 punktus!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-26 18:32, pirms 14 gadiem
m ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 18:37, pirms 14 gadiem
miljums rakstīja: Ļoti cerams ka šodien CSKA un Torpedo zaudēs, lai mums butu mierīgāk un protams mums jaspēj gūt 3 punktus!
Torpedo pirmajā trešdaļā pret Vitjaz 2:0

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 18:37, pirms 14 gadiem
Runājot par izturību,pēdējās spēlēs liekas ka tās nav kā sākas 3.periods tā Dinamieši lūzt,nesaprotu kas par desām,šuplers vecs vai spēlētaji veci paliek!!!

     [+] [-]

, 2011-01-26 18:38, pirms 14 gadiem
miljums rakstīja: Ļoti cerams ka šodien CSKA un Torpedo zaudēs, lai mums butu mierīgāk un protams mums jaspēj gūt 3 punktus!
Jā,Torpēdo jau zaudē
Торпедо
Витязь
2:0
1-й перерыв

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 18:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok,piekrītu, ja speciāli fufeli dzen, bet šeit iet runa, ka arī tie kas raksta par tēmu tiek lamāti no panckām ārā. Tipa, ko Jūs te iedomājaties, ko pret RD pateikt.
Nevajag iedomāties ka fanineredz dinamo mīnusus labi redz, bet visām lietām ir divas puses-labā un sliktā, Dinamo fani ir labestīgi optimistiski un tāpēc tendēti gan Dinamo gan vispār jauko labo pozitīvo, bet var redžet ka Tu esi tendēts uz negatīvo lamā Dinamo, pat savu LM vari nolamāt ja slikti nospēlē, dzīve ir pozitīva un ja sports dotu negatīvas emocijasman tas nepatiktu. Esa arī varu nosaukt Dinamo mīnusus ko Tu tik ļoti gaidi no fanu puses, bet es tos skaļi nesaku, pats pie sevis analizēju, jo labāk domās jo labāk būs. Bet speciāli priekš Tevis vienu reizi uzrakstīšu tev par prieku mīnusus-turpmāk tā nedarīšu. Dinamo ļoti slikti aizvada 3 trešdaļas, bieži katastrofāli/varbūt fiziskais trūkst, bet drīzāk mēs meistarības tr;ukumu uz KHl fona kompensājam ar milzīgu darba apjomu laukumā/ vairākums sezonas vidū pilnīgi apstājās un tā nav tikai Ozo vaina, arī trenera un spēlētāju, tyrūkst spēles disciplīnas ievērošana - neattaisnotie noaridījumi ir pārāk daudz un vēl viena lieta kaspatiešām var daudziem faniem nepatikt, bet man vi;na ';loti krīt acīs un nepatīk-mūsu labākie uzbrucēji slikti spēlē aizsardzībā, brīžiem katastrofāli un nevis aizsargi iegāž, vet tieši uzbrucēji savāra ziepes un aizsargi vairs nevar izstrēbt, kļūdas ir pozicionāla rakstura-tās ir grūti pamanāmas tāpēc bieži fani lamā aizsargus, bet pozicionāli ļoti slikti aizsardzībā spēlē Ņiživijs, Dārziņš, Miķelis nav labāks, Hartigans. Labi aizsardzībā ir Sprukts,Ankipāns/bet pēdējais uzbrukumā atkal vairs nevelk/.
Nu uzrakstīju vairākus mīnusus ir vēl mīnusi. bet jautājums kāpēc man rakstīt slikto, komandai ir treneri, kuri ir speciālisti, visas komandas analizē kļūdas un negatīvas domas rada negatīvo.
Mani Dinamo kopumā priecē un savējos nelamā un redzēji vai es lamāju Dinamo spēlētājus kā to dara daži citi, es uzrakstīju ko redzu.
Bet ja grib komandai palīdzēt tad raksta labo, saskata labo. Manuprāt labā ir daudz vairāk kā sliktā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 18:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,Torpēdo jau zaudē
Торпедо
Витязь
2:0
1-й перерыв
Redz te jau parādās tava daba-visur kur iespējams iemest ko riebīgu par Dinamo, kas slikts var būt utt.-tev tas laikam sagādā prieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-26 18:56, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nevajag iedomāties ka fanineredz dinamo mīnusus labi redz, bet visām lietām ir divas puses-labā un sliktā, Dinamo fani ir labestīgi optimistiski un tāpēc tendēti gan Dinamo gan vispār jauko labo pozitīvo, bet var redžet ka Tu esi tendēts uz negatīvo lamā Dinamo, pat savu LM vari nolamāt ja slikti nospēlē, dzīve ir pozitīva un ja sports dotu negatīvas emocijasman tas nepatiktu. Esa arī varu nosaukt Dinamo mīnusus ko Tu tik ļoti gaidi no fanu puses, bet es tos skaļi nesaku, pats pie sevis analizēju, jo labāk domās jo labāk būs. Bet speciāli priekš Tevis vienu reizi uzrakstīšu tev par prieku mīnusus-turpmāk tā nedarīšu. Dinamo ļoti slikti aizvada 3 trešdaļas, bieži katastrofāli/varbūt fiziskais trūkst, bet drīzāk mēs meistarības tr;ukumu uz KHl fona kompensājam ar milzīgu darba apjomu laukumā/ vairākums sezonas vidū pilnīgi apstājās un tā nav tikai Ozo vaina, arī trenera un spēlētāju, tyrūkst spēles disciplīnas ievērošana - neattaisnotie noaridījumi ir pārāk daudz un vēl viena lieta kaspatiešām var daudziem faniem nepatikt, bet man vi;na ';loti krīt acīs un nepatīk-mūsu labākie uzbrucēji slikti spēlē aizsardzībā, brīžiem katastrofāli un nevis aizsargi iegāž, vet tieši uzbrucēji savāra ziepes un aizsargi vairs nevar izstrēbt, kļūdas ir pozicionāla rakstura-tās ir grūti pamanāmas tāpēc bieži fani lamā aizsargus, bet pozicionāli ļoti slikti aizsardzībā spēlē Ņiživijs, Dārziņš, Miķelis nav labāks, Hartigans. Labi aizsardzībā ir Sprukts,Ankipāns/bet pēdējais uzbrukumā atkal vairs nevelk/.
Nu uzrakstīju vairākus mīnusus ir vēl mīnusi. bet jautājums kāpēc man rakstīt slikto, komandai ir treneri, kuri ir speciālisti, visas komandas analizē kļūdas un negatīvas domas rada negatīvo.
Mani Dinamo kopumā priecē un savējos nelamā un redzēji vai es lamāju Dinamo spēlētājus kā to dara daži citi, es uzrakstīju ko redzu.
Bet ja grib komandai palīdzēt tad raksta labo, saskata labo. Manuprāt labā ir daudz vairāk kā sliktā.
Tu tā arī neesi sapratis, ka problēma nav pašā komandā, bet vairāk tajā, kas notiek viss ap šo komandu.
Man, piemēram, ir nepieņemami, ka mēs lienam atpakaļ RU sistēmas žņaugos. Un tas ir principa jautājums, jo es personiski pašrocīgi 80-to gadu beigās vācu parakstus, lai mēs tiekam vaļā no šiem krievu žņaugiem. Ja es tagad atbalstītu LV sporta (un netikai) atkal atgriešanos Krievijas paspārnē, tad es nodotu pats sevi, un to ko es esmu darijis.
Lūk tā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 18:57, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: neļurini, ko nezini! tas ka esmu dinamo anti-fanu pulka nenozime uzreiz ka nav dzives

Jā , man nepatik DINAMo ko tagad darit?
Iesaku nodarboties ar sinhrono peldēšanu

     [+] [-]

, 2011-01-26 18:59, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: par garo tekstu vien esi pelnijis +1
Jā ja teksts nebūtu pilns ar kļūdām - ļoti steidzos un pielaidu nepieklājīgi daudz kļūdas, gan jau citi to piedos.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 19:00, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Redz te jau parādās tava daba-visur kur iespējams iemest ko riebīgu par Dinamo, kas slikts var būt utt.-tev tas laikam sagādā prieku.
Redzi-Tev arī ar humora izpratni ir tā kā ir.
Un par to arī es rakstiju, ka pat neliels joks pret RD šeit tiek uztvērts kā šīs komandas notiršana.
Takā par kādu konstruktīvu diskusiju šeit var būt runa, jo galu galā RD oponents vienalga tiks nolikts, ka viņš aptiršs šo komandu.

     [+] [-]

, 2011-01-26 19:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tā arī neesi sapratis, ka problēma nav pašā komandā, bet vairāk tajā, kas notiek viss ap šo komandu.
Man, piemēram, ir nepieņemami, ka mēs lienam atpakaļ RU sistēmas žņaugos. Un tas ir principa jautājums, jo es personiski pašrocīgi 80-to gadu beigās vācu parakstus, lai mēs tiekam vaļā no šiem krievu žņaugiem. Ja es tagad atbalstītu LV sporta (un netikai) atkal atgriešanos Krievijas paspārnē, tad es nodotu pats sevi, un to ko es esmu darijis.
Lūk tā.
Man šķiet,ka Tu sportu sāc jaukt ar politiku.

     [+] [-]

, 2011-01-26 19:08, pirms 14 gadiem
mmaikls rakstīja: Man šķiet,ka Tu sportu sāc jaukt ar politiku.
Tu tā arī neesi sapratis, ka sports+politika+nauda=nešķiramas lietas.
Ne velti KHL projekta ideja nāk no Mr.Putina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 19:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tā arī neesi sapratis, ka problēma nav pašā komandā, bet vairāk tajā, kas notiek viss ap šo komandu.
Man, piemēram, ir nepieņemami, ka mēs lienam atpakaļ RU sistēmas žņaugos. Un tas ir principa jautājums, jo es personiski pašrocīgi 80-to gadu beigās vācu parakstus, lai mēs tiekam vaļā no šiem krievu žņaugiem. Ja es tagad atbalstītu LV sporta (un netikai) atkal atgriešanos Krievijas paspārnē, tad es nodotu pats sevi, un to ko es esmu darijis.
Lūk tā.
Tas ka Tev tas nepatīk jau sen esmu sapratis-dažiem cilvēkiem ir milzīga fobija , ja kaut kas saistās ar PSRS vai Krieviju tā uzreiz nepatīk-sākot ar 8.martu, Dinamo Rīgas izveidi un jebkādu amatpersonu vizīti Krievijā.
Ja kut kas ļoti pietrūkst man no PSRS laikiem tad tas ir sports un čempionāti -80-os gados centos apmeklēt visas Dinamo un Daugavas spēles, pa retam gāju uz VEF, Radiotehniķi, bet pēc PSRS sabrukuma bija tukšums sportā-jā bija Latvijas izlases hokejā, basketbolā, futbolā, bet man ļoti patīk ilgstoši čempionāti kur regulāri var sekot līdzi. sekoju līdzi NHL, vadošiem futbola čempionātiem, cīņa par pasaules kausu biatlonā, bobslejā, bet nebija īstipar ko just hokejā , futbolā. Kad teica ka atjaunos Dinamo -šķita patīkami, labi, bet jau pirmā spēlē Habarovskā pirmajā sezonā jutu ka tas nav tikai labi, tas būs kaut kas vienreizējs , vēl 2-3 spēles tad Rīgā un man bija liels prieks jau tāpēc ka tauta ar sajūsmu pieņēma Dinamo-patīkami ka Dinamo saliedē tautu, rada kopības sajūtu, vismaz šajos grūtajos laikos ir kaut kas ļoti patīkams. Jau maziņi bērniņi skolā lietovārdu troters , Dārziņš, Bukarts utt.
Vari runāt par Krievijas interesēm, Gazprom, milzīgo ļaunumu ko nes šis projekts. Tad jau sanāk tā -ja dinamo izjuks un nebūs mēs būsim brīvi neatkarīgi no Krievijas valgiem, ja dinmao pastāvēs mūsu atkarība būs daudz lielāka-censties jau var tā iegalvot, bet to ka Dinamo var vainot ka Latvija atgriežas Krievijā, tās atkarībā-maigi sakot izklausās...labi nelamāšos.
Malacis ka atmodas laikā vāci parakstus, man arī bija pat prieka asaras 1990.gada 4 .maijā, barikādes izraisīja lielu patriotisma sajūtu, bet tas nenozīmē ka es tagad nolīdzināšu līdz ar zemi visu kas saistās ar Krieviju.

     [+] [-]

, 2011-01-26 19:14, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: neturat KHL slodzi, ejat majas, paskaties NHL grafikus! vnk dinamo ir luzeri, tapec vaino kalendru un tikai chikst par ABNORMALO slodzi

Parko DINAMO algas maksa? par atputam, vai par spelesanu, nedavinas Jums grafikus neviens, Krievu līga galu gala, un MINSKAI tads pats grafiks!

Ejat treneties labak, tikai smags darbs var palidzet, Jus droshvien iedomajaties ka esat mega blasteri nesisiet ara visus bez smagiem treniniem?

Normals grafiks un normali nes ara
Lasu tavus komantarus un brinos,ka tev kads nav banu uzlicis!

     [+] [-]

, 2011-01-26 19:16, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Lasu tavus komantarus un brinos,ka tev kads nav banu uzlicis!
Acīmredzot cilvēks mērķtiecīgi tiecas pēc bana.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 19:16, pirms 14 gadiem
uzvara un Lauris iepisis cepures triku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 19:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tā arī neesi sapratis, ka sports+politika+nauda=nešķiramas lietas.
Ne velti KHL projekta ideja nāk no Mr.Putina.
Es to esmu sapratis. Kamdēļ "DINAMO" nespēlēt par krievu naudu? Latvijā normālu piķi var dabūt Saeimas ZOLES turnīriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 19:19, pirms 14 gadiem
Šodien visiem RD heiteriem būs sēru diena! RĪGAS DINAMO noteikti uzvarēs, domāju, ka ar 3 vārtu starpību!

P.S. Es esmu Rd heiteru heiteris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taisieties, ka tiekat!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 19:20, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kādēļ jāliek bans par to, ka cilvēks neatbalsta Dinamo Rīga?
Tāpēc, ka gvelž muļķības un kaitina pārejos! Tur tak uzreiz redzams - cilvēkam ( drīzak zīdainim) uzmanības deficīts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja