Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"CSKA" revanšējas bullīšu sērijā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"CSKA" revanšējas bullīšu sērijā
Lauris Dārziņš
Foto: Aleksandrs Safonovs, championat.ru

Šodien Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēlē Maskavā Rīgas "Dinamo" pēc neizšķirta pamatlaikā un papildlaikā pēcāk pēcspēles metienu sērijā ar 4:5 zaudēja vietējam "CSKA". Vārtus pamatlaikā mūsējo labā guva Krišjānis Rēdlihs, Juris Štāls, Sandis Ozoliņš un Broks Troters.

"Dinamo", uzvarot pamatlaikā, bija iespēja izvirzīties 5. vietā Rietumos. Mūsējiem pret "CSKA" nevarēja palīdzēt savainotais Jānis Sprukts, kura vietā centra uzbrucēja posteni 2. maiņā ieņēma Andris Džeriņš.

Rīdzinieki sāka ar ugunīgu uzbrukumu (Marks Hartigans mēģināja noslēgt Gunta Galviņa piespēli), bet pavisam drīz mājinieki pārņēma iniciatīvu, ko vēl vairāk pastiprināja Mārtiņa Karsuma un Laura Dārziņa noraidīšana ar dažu sekunžu intervālu. Pateicoties veiksmei (vārtu stabs) un Krisa Holta meistarībai, krievi nespēja izmantot lielo vairākumu. Arī dinamieši ar Jura Štāla centienu palīdzību tika pie vairākuma, kas gan palika neizmantots. Spēles turpinājumā ripa atkal vairāk bija pie armijniekiem, un "Dinamo" atbildēja vien ar pretuzbrukumiem, tiesa, bez rezultatīva noslēguma. Vienubrīd metienu attiecība bija 7:1 "CSKA" labā, taču pirmajā pārtraukumā komandas devās pie sausa rezultāta - 0:0.

Toties 2. trešdaļa sākās ar vārtu birumu. Tikuši vairākumā, rīdzinieki 42 sekundēs to pārvērta vārtu guvumā - Dārziņš bīstami meta, "CSKA" vārtsargs Stīvs Valikets pēc atsišanas palika guļus stāvoklī, un to nevainojami izmantoja Krišjānis Rēdlihs, ar ļoti precīzu metienu atklājot mača rezultātu (1:0). Un jau pēc divām minūtēm "Dinamo" panāca arī 2:0. Pat vēl neiegājis pretinieku zonā, meta Štāls, un rupji kļūdījās vārtsargs, ripu mēģinot notvert ar ķērājcimdu - nenoķēra un vārti! Šai brīdī Valikets likumsakarīgi tika nomainīts, laukumā nākot citam vārtsargam - Sergejam Gaidučenko. Šīs maiņas vai kā cita dēļ, taču "CSKA" krietni pielika, ātri atspēlēja vienus vārtus, ar trešo mēģinājumu esot precīzam Aleksandram Suglobovam (vairs tikai 2:1 "Dinamo" labā), un turpināja uzbrukt. "Dinamo" brīžiem glāba Holts, brīžiem arī veiksme... Spēlei ejot tādā gultnē, uzvara nepavisam nešķita droša, taču tieši laikā nāca kapteiņa Ozoliņa vārti. Arī šajā epizodē rīdziniekiem paveicās, ripai izspraucoties cauri vārtsargam un ielidojot pašā vārtu stūrī - Ozo vārti un 3:1 "Dinamo" labā pirms pēdējā perioda.

Nepatīkamā situācijā Rīgas komanda nonāca 3. trešdaļas sākumā - Ģirtam Ankipānam trāpot ar nūju pretiniekam pa seju, "Dinamo" uz ilgu laiku palika trijatā pret pieciem maskaviešiem. "CSKA" ļoti ātri izkombinēja līdz drošam vārtu guvumam, un Deniss Paršins panāca 2:3. Pagāja vēl 35 sekundes, un armijnieki jau izlīdzināja rezultātu - tai pašā vairākumā precīzs bija Jans Mareks un 3:3... Juliuss Šuplers pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, un Rīgas vienība atguvās, diezgan ātri atgūstot vadību. Pēc Miķeļa Rēdliha piespēles ar vārtsargu tika galā Broks Troters - 4:3 "Dinamo" labā! Arī šoreiz mūsējie vadību nenosargāja - pēc rīdzinieku iespiešanas zonā un redzamības nosegšanas Holtam ar asu metienu 4:4 panāca Vjačeslavs Kozlovs. Perioda vidū rīdzinieki tika pie lielā vairākuma (otrais noraidījums par ripas izmešanu ārpus laukuma) uz veselu minūti, taču atjaunot pārsvaru neizdevās - Tomašs Surovijs no labas pozīcijas netrāpīja pa ripu. Pēc brīža jau "CSKA" tika pie vairākuma. Momenti mājiniekiem bija, taču Holts savu darbu paveica nevainojami. Kā pēdējā laikā jau ierasts, "Dinamo" bija jāspēlē papildlaiks.

Tajā "Dinamo" tika pie vairākuma pēc Iļjas Zubova uztriekšanās Holtam. Spēlējot četratā pret trim, rīdzinieki neko prātīgu neizveidoja. Vienādos sastāvos mūsējie arīdzan uzbruka vairāk, tomēr vārti netika gūti - 4:4. Bullīšu sērijā Dārziņš ar veiksmes palīdzību burtiski cauršāva Gaidučenko, tomēr arī Kozlovs viegli Holtu pārspēja. Otrajā sērijā Šuplers negaidīti uzticēja mest Hartiganam, kurš meta ar lielu spēku, taču garām. Mareks jau izvirzīja vadībā "CSKA"... Ņiživijs arī iemeta, sēriju paildzinot. Paršins gribēja iemest starp kājsargiem, taču Holts vairs neuzķērās. Papildus metienu sērijā Kozlovs trāpīja pašā stūrī, bet Ņiživijs otro reizi ar vārtsargu netika galā - "CSKA" uzvara ar 5:4.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Jēkabs Rēdlihs - Sandis Ozoliņš, Arvīds Reķis - Kristaps Sotnieks, Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Oskars Cibuļskis; Aleksandrs Ņiživijs - Marks Hartigans - Tomāšs Surovijs, Mārtiņš Karsums - Andris Džeriņš - Ģirts Ankipāns, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miķelis Rēdlihs, Ainārs Podziņš - Roberts Petrovickis - Juris Štāls

KHL regulārā sezona, 24. janvāris

Maskavas ''CSKA'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:4 (0:0, 1:3, 3:1, 0:0, 1:0)

Vārti: 21:14 Kr.Rēdlihs (Dārziņš, vair.) 0:1, 23:15 Štāls (Ozoliņš) 0:2, 25:28 Suglobovs 1:2, 39:10 Ozoliņš (Hartingans, Ņiživijs) 1:3, 40:34 Paršins (Mareks, Buravčikovs, vair.) 2:3, 41:09 Mareks (Suglobovs, Paršins, vair.) 3:3, 43:26 Troters 3:4, 47:01 Kozlovs 4:4, 65:00 Kozlovs
Soda minūtes: 14:12
Metieni: 44:30
Vārtsargi: Stīvs Valikets (no 23:15 Sergejs Gaidučenko) - Kriss Holts

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-01-24 20:43, pirms 14 gadiem
MĪKSTI! Šupleram sodu par speciāli pazaudētu spēli!!!!

Nr.71 saldi sapnīši, žēl....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Robduks

 +46 [+] [-]

, 2011-01-24 20:44, pirms 14 gadiem
Hartigans vnk PRO būlīšos. Žēl ka zaudēti tik svarīgi punkti.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:44, pirms 14 gadiem
Pa skaisto piesmeja Holtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-01-24 20:44, pirms 14 gadiem
kāpēc jālaiž Hartigans uz bullīšiem?? Stulbais šuplers..

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:44, pirms 14 gadiem
Bijām pelnījuši vairāk !
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs: DinamoRiiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fire

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:46, pirms 14 gadiem
Šī spēle bija jāuzvar, nu paldies dievamvēl to pašu vienīgo punktu ieguvām, lai gan vājš mierinājums ja varēja būt trīs.

 +29 [+] [-]

, 2011-01-24 20:46, pirms 14 gadiem
ai psc...vareja jau Troteru Hartigana vieta laist

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:46, pirms 14 gadiem
Pat divas iesistas pļuhas šovakar nepalīdzēja Rīgas zēniem saprast, ka 3 punkti varētu noderēt šajā sezonā. Ģerbtuvēs šovakar bija nolemts slidināties. Briesmīgs hokejs un pelnīts zāģis.

  +8 [+] [-]

, 2011-01-24 20:46, pirms 14 gadiem
Sodien CSKA vartsargiem neveicas,uz bullsiem vajadzeja likt Lusinu,ka parsteigumu,sliktak jau nebutu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:46, pirms 14 gadiem
pelniits pad.irsiens.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 20:47, pirms 14 gadiem
Nah uzreiz janodirs DR par to ka zaudeja spele?Gan nakamreiz uzvarees!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:47, pirms 14 gadiem
Ekstrasensam, kas teica, ka Dinamo vinnēs 100% neliels FAIL

  -3 [+] [-]

, 2011-01-24 20:47, pirms 14 gadiem
Ankipānam būs ko padomāt,muļķīgas 2min un 2 goli tajā laikā

 +20 [+] [-]

, 2011-01-24 20:48, pirms 14 gadiem
Zel ka neuzvarejam , bet 7 punkti no 9 iespejamiem izbraukuma ari nav slikti!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-24 20:48, pirms 14 gadiem
Paldies Tev Ģirt (Ankipān)!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-01-24 20:48, pirms 14 gadiem
Dāvinām punktiņus

  +6 [+] [-]

, 2011-01-24 20:48, pirms 14 gadiem
Cik var dāvināt tos punktus..vāks.Žēl ka Matainis un Holts neizvilka Hartigans bullīšos,wtf?
Slēpts komentārs: Tu saki?

  +5 [+] [-]

, 2011-01-24 20:49, pirms 14 gadiem
discipliina iespaarda.. taa jau nemaak speeleet aizsardziibaa, kur nu veel mazaakumaa

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 20:49, pirms 14 gadiem
Tie noraidijumi ir vnk nezinu un + vel saak noraidiities tie kas parasti spele mazakuma tad ir vapshe pi***... Holtu shodien vnk plosija visu speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:49, pirms 14 gadiem
9ball rakstīja: Hartigans wtf?? Zheel..
Paskaties nhl tur daudzi speelētāji tikai uz speecīgu un precīzu metienu bulliishos iet

 +14 [+] [-]

, 2011-01-24 20:49, pirms 14 gadiem
Kapec Hartiganu sutija mest bulliti? Tapec ka vins gribeja iemest savam bijusajam klubam? Stulbums

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:49, pirms 14 gadiem
J obans K obans..CSKA pasaka paldies:
1. Girts Ankipāns
2.Kristaps Sotnieks
3.Marks Hartigans

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:49, pirms 14 gadiem
4aliic rakstīja: Ankipānam būs ko padomāt,muļķīgas 2min un 2 goli tajā laikā
jebkurš varēja būt viņa vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:50, pirms 14 gadiem
cik tipiski....
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:51, pirms 14 gadiem
Surovijam jāpasēž malā. . .un Hartigana bullītis- where amazing happens!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Slava bullīšos normāli iekabināja Holtam, žēl, ka Dinamo nevienam spēlētājam nav tādas meistarības pakāpes.
Ozo

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:51, pirms 14 gadiem
Labi ko tagad vairs te gudros mums telot, zaudejam 2 punktus , bet MInskaj ari tikaj 1 puntkts sodien
Slēpts komentārs: TROTTERlove
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:52, pirms 14 gadiem
Mikeli vajadzeeja,hartigana vietaa laist!!!! Laba speele no CSKA puses pie 3-1 nesaluuza komanda.........

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:52, pirms 14 gadiem
Petrovickis vairākuma AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Slēpts komentārs: Guevara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:52, pirms 14 gadiem
KĀPĒC BULĪŠOS NELAIŽ MIĶELI????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:53, pirms 14 gadiem
Bija daudz variantu ko laist Hartigana vietaa.. Mikjelis, Trotters, Ozo, Karsums, Shtaals... nu bija, a kapec tads aptumsums un peeksni - Aha, tagad uzliksim citu kanaadieti, gan sevi attaisnos!.... aha, shas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:53, pirms 14 gadiem
verty rakstīja: Petrovickis vairākuma AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Njā,par to man arī parāva rēka varaja tak kvai Karsumu ielikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:53, pirms 14 gadiem
Un jaa Petro pat uz podzina fona neizcelas , kad sii maina ir laukumaa dzirdu tikai Stals, Podzins it kaa Petro vsp nebutu... Un ripas izraidishana no savas zonas ir, kaut kas fenomenaals ! Labak tad jau taisit paarmetienu nekaa atdot piespeli pretiniekam uz zilo liiniju !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:54, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: iznesa normali!


1 februari arena bus velviens iznesiens no CSKA! tagad arena riga

Dinamo, jums lidz play off 2 kartai ka lidz menesim
Pagājušosezon Dinamo mēnesi jau sasniedza

  +8 [+] [-]

, 2011-01-24 20:54, pirms 14 gadiem
Nu Nizivijs jau nevar katru reizi izvilkt visu komandu bullisos, vienu iemeta, otrais nepadevas. Kad Hartigans paradijas uz ledus sist bulliti, man jau tagad bija skaidra atbilde

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:54, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: KĀPĒC BULĪŠOS NELAIŽ MIĶELI????
vienu brīdi jau viņu laida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
Šodienas spēles "zvaigznes" Ankipāns un Hartigans Hartigans bullīšos ir nulle, kam viņu laida laukumā Ankipānu vispār atsēdināt malā uz viņa sirdsapziņas zaudējums, citi skrien un met, bet šis palaiž visu pūliņus vējā Kas ar Hartiganu notiek, kāpēc kustībās lēns sašaujam sev kājas, lai play off ielīstu uz vēdera, grrrrrrr

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
Nesaprotu, kpc ņiživijam liek abus bullīšus pēc kārtas mest, vai tad viņam vienīgajam visi jāsamet????

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
Ankipāns problēmas rada ne jau pirmo reiz-uz solina taisa nožēlas pilnu mūli,nav vārdu.Prieks kā vienmēr cauru aizsardzību un arī vārtsargu.Holts kat ko jau ker,bet vilcējs nav bijis ne reizi.Skatoties citas komandas prieks skatīties kā darbojas vārtsargi-mums prieks aizgāja ar Edžu......Ar vārtsargiem Sējējs izsāvis galīgi greizi.....Varēja padomāt par kādu aizsargu,bet nekas atlabs Laviņš un viss būs "ok"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: jā, bet izredzes uz 6. vietu sarūk
Es domaju mums ko 6 vieta ko 7 vieta. Maskavas Dinamo vai CKA vienalga ir jauzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ESMU lepns par CSKA, 59 sekunzhu laika, ideali goli! ta ir jaspele, nevis ka Dinamo 5-3 pakash ripu sava zona

laiari kursh butu shaubijies? dinamo tak nekad nav macejusi spelet, nekas jauns jau toch nav
Gribu nah izkauties ar tevi tagad

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nevajag Jums nekadas brivdienas, vajag zagjus vairak
tavai CiSKAi noteikti vajag zāģus

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:56, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Slava bullīšos normāli iekabināja Holtam, žēl, ka Dinamo nevienam spēlētājam nav tādas meistarības pakāpes.
Tev ir kāds instruments ar kuru var izmērīt meistarības pakāpi? Pagājušajā spēlē Ņiživijs labi iekabināja Gaudučenko un tavs Kozlovs palika gribot
Bet liels prieks par Minsku, kura ar 2reiz lielāku budžetu nekā RD ļoti iespējams, ka neiekļūs playoff jau trešo gadu pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:56, pirms 14 gadiem
kaa vienmer aunu bars noliek komandu kaa zaude...eh nu veel labaaki fani skaitaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:56, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: jā, bet izredzes uz 6. vietu sarūk
Es domaju mums vienalga tagad 6 vieta vai 7 vieta, Maskavas Dinamo vai CKA , tapat ir jauzvar
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
vo,vo Štāls toč bullīti būtu no centra būtu iemetis...
Bet vajadzēja laist Broku,Karsumu,vai Suroviju,da kautvai Štālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
Sandis444,kuram RD speletajam ir 2as uzvaras Stenlija kausaa?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Būšu tāds parupjš.. nah.uj Petrovickis spēlē vairākumā kad mums ir jāspēlē 5:3??? Ko viņš tādu ir izdarijis lai izpelnītos tādu godu?? Pedālis vecais!


Tā vien gribas lai sezona beidzas ātrāk un Jūlius ar savu otru ārlaulības dēlu (Robertu) pis prom uz Slovākiju!!


Un vel Hartigans.. nu tak uzliec Štālu lai met.. es nesapratu ko Hartigans gribeja izdarit ar tadu metienu? Apmali salauzt vai aizsargstiklu izsist?? Tā arī nepalika skaidrs.. viens gan ir skaidrs.. v/sargu pārspēt viņš negribēja!!

Jūlis gan vienmēr saka ka Dinamo speletaji bullišus mest nemaz taa isti negrib (un tas nav mans izdomaajums) bet es domaju ka tā ir tāda muļķā dzīšana!!


Un vel Sotnieks uzdavināja CSKA 4to golu.. nu kurš normāls aizsargs pie pašiem vārtiem atstāj sev aiz muguras pretinieku spēlētāju?? Vāks!! Štastniju atstāja aiz muguras, tas nosedza Holtam redzamību un Kozlovs panāca 4:4.. malacis Soča!!
Pilnīgi Tev piekrītu par Petrovicki. Kāpēc viņš vispār ir RD? Nebrīnošos, ja Petrovickis noskaitīja savam slovāku draugam Šupleram pieklājīgu "atkatu" no sava līguma pussezonā ar RD. Tā profesionālajā sportā notiek, īpaši ar tādiem "vecmeistariem" kā Petrovickis.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: KĀPĒC BULĪŠOS NELAIŽ MIĶELI????
Julis jau sen teica , ka prasa speleetaajiem kurs grib tas ari iet... Es nezinu vrb kaadreiz vajadzetu ari skarbaak pateikt- cipa nekaadu neieshanu ej uz laukumu un met!!!

     [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pret Minsku būs būt vai nebūt, protams ceru uz Minskas panākumu. Cerams, ka no vadības būs attiecīgie rīkojumi.
Kādi rīkojumi Kroksi? Ko tu pīpē pat Puče netic tavai Minskai.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pret Minsku būs būt vai nebūt, protams ceru uz Minskas panākumu. Cerams, ka no vadības būs attiecīgie rīkojumi.
Būt vai nebūt būs Minskai, jo neatkarīgi no spēles iznākuma mēs joprojām būsim viņiem priekšā.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-24 20:57, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Joks vai nejoks, bet CSKA saglaba teoretiskas iespejas tikt 8 nieka !


CSKA palikusas 7 speles vel
slima sunja murgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:58, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Dāvinām punktiņus
Davanu akcija turpinas

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 20:58, pirms 14 gadiem
HARTIGANS NEDER BULLĪŠIEM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 20:58, pirms 14 gadiem
Tŗīs punkti bija mūsu. Bet - disciplīnas kā nav, tā nav. Bullīšos Hartigans - nonsenss. Bet visvairāk krīt ārā Surovijs. Nevienu piespēli uztvert nespēj, vārtos trāpīt nevar. Leģionārs... Komandai vienīgais attaisnojums - nogurums. Paskataties uz Ozo, tam puikam sejā viss rakstīts. Nākamā spēle izšķirs visu. UZ ARĒNU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 20:59, pirms 14 gadiem
Ieliekat pie Ignore to losi Nr 71, es piem tagad vinja komentarus neredzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:00, pirms 14 gadiem
nedveds rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu par Petrovicki. Kāpēc viņš vispār ir RD? Nebrīnošos, ja Petrovickis noskaitīja savam slovāku draugam Šupleram pieklājīgu "atkatu" no sava līguma pussezonā ar RD. Tā profesionālajā sportā notiek, īpaši ar tādiem "vecmeistariem" kā Petrovickis.
Rocība atļāva paņemt tikai Petrovicki. Kā saka- bagāts pērk ko grib, nabags-kam iznāk. Šajā gadījumā tikai Petrovickim sanāca. Toties, piemēram, Maskavas Dinamo pērk neskatoties uz cenu, tas pats attiecināms uz Minsku un vēl veselu virkni komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:01, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Iespejams netiks, bet tas nav galvenais,

galvenais CSKA uzdevums pamatigi sakapat DINAMO - izjaukt vinju ieceres uz augstam vietam
jaa, tas tieshaam ir vinju galvenais uzdevums, vadiiba tik par to vien runaa da vinjiem tur visiem p ohujs

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:01, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Tagad MINSKA ies uz visu banku, domajams ari bus zagjis!


viss iet pec planiem!
Aizver muti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:01, pirms 14 gadiem
Apustulis rakstīja: Pie skaistiem "Zāģiem" jau esam pieraduši. Jaspele ne tik skatami, bet jauzvar!
Tas tiesa esmu noilgojies pec taa teikt neskaistas , bet droshas uzvaras kaut uz spelem divaam nomierinat sev nervus

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 21:01, pirms 14 gadiem
Hartigans bullīšos izskaidrojams ar iepriekšējās spēles bullīšiem, vārtsargs meta nūju ārā, tātad nevajag apspēlēt, jāmet pa augšu, diemžēl netrāpīja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:02, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Bail pat iedomaties kaa dinamo tiks nests ara play offa, ja jau tagad pat CSKA zaudeja
vai nu saki kur, va nu vācies no šī portāla. Nekaitini mus, ta jau te nevienam nav garastavokļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Rocība atļāva paņemt tikai Petrovicki. Kā saka- bagāts pērk ko grib, nabags-kam iznāk. Šajā gadījumā tikai Petrovickim sanāca. Toties, piemēram, Maskavas Dinamo pērk neskatoties uz cenu, tas pats attiecināms uz Minsku un vēl veselu virkni komandām.
Tikai Minska ēd putekļus aiz Dinamo muguras

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Iespejams netiks, bet tas nav galvenais,

galvenais CSKA uzdevums pamatigi sakapat DINAMO - izjaukt vinju ieceres uz augstam vietam
ja sodien CSKA ta mus sakapaja,ka es varesu atguties pec sis sagraves tu lo.i play off.tad redzesim.diemzel lielie sakapataji CSKA,tur pat nebus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Bail pat iedomaties kaa dinamo tiks nests ara play offa, ja jau tagad pat CSKA zaudeja
taadu pashu dziesminju dziedaaji pagajusho gadu

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
Sandis444,tas jau protams,ka vinjsh nebija galvenais panakumu kaldinatajs,bet fakts paliek fakts.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Bail pat iedomaties kaa dinamo tiks nests ara play offa, ja jau tagad pat CSKA zaudeja
Normali kopsh kura laika DR ir tik grandiozs klubs ka CSKA prieksh mums ir PAT komanda???

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Paskataties uz Ozo, tam puikam sejā viss rakstīts. Nākamā spēle izšķirs visu.
jā, pavērojiet Sanda seju spēles laikā, no tās var daudz nolasīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:04, pirms 14 gadiem
Ankipanu uz speli nosedinat mala a Hartiganam treneties mest soda metienus nevis censties kadu arenas lapu izsist!
Petrovicki vispar prom no komandas-galigi calim neiet...isi sakot pelnits zaudejums,jeb atdota drosa uzvara un ceru,ka beigas nepietruks sie divi punkti

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:04, pirms 14 gadiem
Hartigans tajā laikā pa 4maiņu tik spēlēja,pāris goli jau bija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:04, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Rocība atļāva paņemt tikai Petrovicki. Kā saka- bagāts pērk ko grib, nabags-kam iznāk. Šajā gadījumā tikai Petrovickim sanāca. Toties, piemēram, Maskavas Dinamo pērk neskatoties uz cenu, tas pats attiecināms uz Minsku un vēl veselu virkni komandām.
Nevajag uzskatīt vēlomo par esošo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:05, pirms 14 gadiem
Es gan domāju, ka RD ir jāzvana trauksmes zvani, trešajā periodā jau nu tiešām CSKA bija daudz labāki, tas ir fakts. Nogurums? Iespējams, taču jājautā, kas notiks pēc turnīra Norvēģijā, kādam no RD taču tur būs jāspēlē.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:05, pirms 14 gadiem
Iespējams Hartigans pateica ka gatavs mest būllīti. Nav jau viss atkarīgs tik daudz no trenera kā no pašiem spēlētājiem. Aizsardzība šodien zemā līmenī. 1.vārti kur Holtu pa zemi vazāja 201 minūti un neviens pat neiedomājās kaut vai nogāzt CSKA spēlētāju gar zemi - slikti.
Holta vājā vieta - starp kājsargiem. Pirmie 3 bullīši tur arī gāja, labi ka vismaz 1 atsita.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:06, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: No vienas puses negribas lai Dinamo tiek play off.. jo tad skaidri butu zinaams ka Julis pissiis prom no Rigas.. bet ja tiks play off un čali paveic atkal kadu brinumu tad nav garantijas ka Juli atlaidiis!!
piekriitu, liekas, lai ilgterminjaa sasniegtu kaut ko ir jaamaina treneris, bet iisterminja gribas labi speelet. Labi spelesim, shveiks paliks

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 21:06, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nevajag uzskatīt vēlomo par esošo
Tā nav? Tad kāpēc Šatans nespēlē Rīgā, vai kāpēc Sikora nespēlē Rīgā, kāpēc Demitra nespēlē Rīgā?

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:07, pirms 14 gadiem
Un pirmaa maina tiesaam ka iebukseeja taa nevar izliist ara dazhbriid , jau liekas tulit jau bus , bet nekaa !!! Kaut kas viniem lastu uzlicis nu nav vini slikti speletaji es neteiktu, ka tas seonas saakums bija nejaushiba!!
And it`s all started from Juaraj Mikush
Mosh vinsh kads burvis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:09, pirms 14 gadiem
Sandis444,tas,ka es ceru uz Suplera(ar visiem vinja ieliktenjiem) atlaishanu ari ir galvenais iemesls,kapec es ceru uz RD zaudejumiem...ja tas piepilditos un netiktu njemti visadi Suurie,Petrovicki,kaa ari 2 arzemju vartsargi,tad es pavisam savadak skatitos uz Dinamo spelem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:10, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā nav? Tad kāpēc Šatans nespēlē Rīgā, vai kāpēc Sikora nespēlē Rīgā, kāpēc Demitra nespēlē Rīgā?
Kāpēc Radulovs vai Demitra nespēlē Minskā? Ja kas no MnD neviens nav pat TOP 30 rezultatīvāko sarakstā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:10, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es gan domāju, ka RD ir jāzvana trauksmes zvani, trešajā periodā jau nu tiešām CSKA bija daudz labāki, tas ir fakts. Nogurums? Iespējams, taču jājautā, kas notiks pēc turnīra Norvēģijā, kādam no RD taču tur būs jāspēlē.
Kas notiks,notiks tas pats kas pagājušā gadā,pēc olimpiskajām spēlēm,labāk sāks spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:10, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: JĀ, bet tu pieminēji Minsku, tad pasaki man lūdu kādas zvaigznes tur ir
Sikora, Ešs, Štumpels, Plets..

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:10, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nekas tak te nebsu vel 10 gadus, micisanas par tiksanu play offa un tur pasesana!

vajag radikalas parmainas
Es Tev pateikshu ko vajag:

1) Jaunu treneri
2) Dabuut Daugavu, Kuldu un mosh Kazhu uz shejieni, visi ir paudushi veelmi spelet Dinamo
3)Un tad panjemt 3-4 bet labus legjionaarus

Viss vairaak mums neko nevajag

Mums vajag savaakt tikai labakos letinjus pa pasauli un panjemt 3-4 labus legjionarus. Holta, Elisona, Trotera liimenii

Viss mees buusim pusfinaala kaa likts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-01-24 21:11, pirms 14 gadiem
Pokemonu un ekspertu sarakste.Idioti!

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:11, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: vismaz troterra 3io iepriecina
Jap,tā bija viena no nedaudzajām lietām,kas šodienas spēlee iepriecināja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 21:11, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Kāpēc Radulovs vai Demitra nespēlē Minskā? Ja kas no MnD neviens nav pat TOP 30 rezultatīvāko sarakstā
Muļķis vai izliecies? Sliecos uz pirmo.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:11, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Tŗīs punkti bija mūsu. Bet - disciplīnas kā nav, tā nav. Bullīšos Hartigans - nonsenss. Bet visvairāk krīt ārā Surovijs. Nevienu piespēli uztvert nespēj, vārtos trāpīt nevar. Leģionārs... Komandai vienīgais attaisnojums - nogurums. Paskataties uz Ozo, tam puikam sejā viss rakstīts. Nākamā spēle izšķirs visu. UZ ARĒNU!
Surovijs šod galīgi nekāds - bija labi momenti pie vārtiem...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:11, pirms 14 gadiem
Pie 2 : 0 un 3 : 1 pārāk sapriecājos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:12, pirms 14 gadiem
Tagad, SASIST BELORUSUS un PLAY OFF ir Mūsu!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-24 21:12, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Sikora, Ešs, Štumpels, Plets..
Baigās zvaigznes Tur līdz Ozoliņa zvaigznes statusam visiem kā līdz mēnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:13, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Es Tev pateikshu ko vajag:

1) Jaunu treneri
2) Dabuut Daugavu, Kuldu un mosh Kazhu uz shejieni, visi ir paudushi veelmi spelet Dinamo
3)Un tad panjemt 3-4 bet labus legjionaarus

Viss vairaak mums neko nevajag

Mums vajag savaakt tikai labakos letinjus pa pasauli un panjemt 3-4 labus legjionarus. Holta, Elisona, Trotera liimenii

Viss mees buusim pusfinaala kaa likts
Tu taču esi pilnīgs āksts!Ja jau tik gudrs,ko sēdi sportacentrā,Tev taču Holivudā jābūt!

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:13, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Un pirmaa maina tiesaam ka iebukseeja taa nevar izliist ara dazhbriid , jau liekas tulit jau bus , bet nekaa !!! Kaut kas viniem lastu uzlicis nu nav vini slikti speletaji es neteiktu, ka tas seonas saakums bija nejaushiba!!
And it`s all started from Juaraj Mikush
Mosh vinsh kads burvis
Kādam rokas pa īsu!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:14, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kam RD leģionārus ja mums ir Miķelis un Dārziņš??
No MnD neviens pat nav TOP 30 rezultatīvāko sarakstā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:15, pirms 14 gadiem
DzigitsAndy,aizej izgulies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:15, pirms 14 gadiem
zivs90 rakstīja: kaa vienmer aunu bars noliek komandu kaa zaude...eh nu veel labaaki fani skaitaas...
Te nav neviena fana!!!Fani nesēž netā un nenoliek savu komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Muļķis vai izliecies? Sliecos uz pirmo.
Visi sliecās tuvāk uz savējo

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:16, pirms 14 gadiem
citreiz esam teikuši, ka pietrūka veiksmes, šoreiz veiksme bija 200% mūsu pusē, bet bez pašatdeves pat veiksme novirzās

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:16, pirms 14 gadiem
Kapēc Šuplers nevar neturēt rezultātu jau kuro spēli!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:16, pirms 14 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Tu taču esi pilnīgs āksts!Ja jau tik gudrs,ko sēdi sportacentrā,Tev taču Holivudā jābūt!
kas tieshi p imp ausi tev nepatiik?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:16, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: No MnD neviens pat nav TOP 30 rezultatīvāko sarakstā.
kādā sakarā leģionāru tirzāšana,kādi ir tādi ir,pat nav svarīgi cik...Tev viss jautājums naudā,Dinamo ko ir tie miljoni ko kaut vai Lukašenko vai citi iepludina sastāva veidošanā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:16, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Bail pat iedomaties kaa dinamo tiks nests ara play offa, ja jau tagad pat CSKA zaudeja
pats tiko uzdir*i savai komandai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 21:17, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: DzigitsAndy,aizej izgulies!
Aiztaisi ciet to ko vajag pokemon!

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:17, pirms 14 gadiem
Sitiet mani vai nost,vai lieciet man mīnusus,bet tam ņiživijam jābeidz vadīties vairākumā! to viņš var darīt pirms spēles!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:18, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Es Tev pateikshu ko vajag:

1) Jaunu treneri
2) Dabuut Daugavu, Kuldu un mosh Kazhu uz shejieni, visi ir paudushi veelmi spelet Dinamo
3)Un tad panjemt 3-4 bet labus legjionaarus

Viss vairaak mums neko nevajag

Mums vajag savaakt tikai labakos letinjus pa pasauli un panjemt 3-4 labus legjionarus. Holta, Elisona, Trotera liimenii

Viss mees buusim pusfinaala kaa likts
Tas butu loti loti stulbi un neformulesu kapec , jo tas tika apspriests n-taas reizes

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:18, pirms 14 gadiem
Es par dinamo un saprotu to,ka gudri d*rst nav malku cirst,taču kad mēs vienreiz sapratīsim to,ka uz rezultāta noturēšānu mēs nemākam spēlēt.
Kā mēs iesitam grūtus un pelnītus vārtus tā spēli atdodam un ļaujam nomētāt mūsu kasti.Tas vislabāk izpaužas 3.perioda,kad esot vadība ielienam zonā un gaidam,kad mums iemetis.
Manuprāt esam palikuši mīksti-par viegli atdodam spēli. ^^

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:18, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: kas tieshi p imp ausi tev nepatiik?
nesāc nu raudāt!Cik dižs eksperts esi jau pierādīji,žēl,ka smadzeņu nav tikai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:18, pirms 14 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: kādā sakarā leģionāru tirzāšana,kādi ir tādi ir,pat nav svarīgi cik...Tev viss jautājums naudā,Dinamo ko ir tie miljoni ko kaut vai Lukašenko vai citi iepludina sastāva veidošanā?
Es pagaidām neredzu jēgu no tiem iepludinātajiem Lukašenko miljoniem hokejā

  +5 [+] [-]

, 2011-01-24 21:19, pirms 14 gadiem
Hokeja fanāts rakstīja: pats tiko uzdir*i savai komandai!
vo vo,vins tak ir lohs,Dinamo 3.gadu pec kartas tiks play off,nebrinos ja, ka minimums 2.karta,bet vina CSKA labi,ja vispar apsteigs Vityaz un bus 10. no 11.

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:19, pirms 14 gadiem
Īstenībā, ja mums te vienam leģionāram nebūtu hroniska nespēja trāpīt "pareizi" pa ripu, varbūt tad spēlējot vairākumā būtu ieguvuši to vienas ripas pārsvaru, kurš, iespējams, būtu ļāvis mums tomēr uzvarēt pamatlaikā .

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:19, pirms 14 gadiem
Lindross rakstīja: Sitiet mani vai nost,vai lieciet man mīnusus,bet tam ņiživijam jābeidz vadīties vairākumā! to viņš var darīt pirms spēles!
Un ja nav kam atdot, ko tad vinam kaa stabam staavet???

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:20, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Tas butu loti loti stulbi un neformulesu kapec , jo tas tika apspriests n-taas reizes
Juus gan te nolasijushies, kas var buut stulb tajaa, ka sakopo labaakos saveejos un penjem triis - 4us labus legjionaarus! Kas jums cilveeki galvaa notiek? Beidziet suukt to alinju un puust tauriites, paskataties hokeju un padomaajiet speelei liidz

  -3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:20, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Tie visi ir ļoti augsta īmeņa spēlētāji, bet ne zvaigznes
Lūdzu noskaties gadu mijas sākumā dažus NHL play-ofus ar devils piedalīšanos un tad parunā par Sikoru kā ne-zvaigzni, Štumpels LA Kings sastāvā ilgus gadus bija vadošais punktu guvējs, Ešs izbijis augsta līmeņa NHL vārtsargs, Plets arī spīd, tiesa KHL.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:20, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Pelnīts zaudējums:

1) Atkal zaudējām 3.periodu, turklāt, kāpēc mums tādas problēmas ieiet pretinieku zonā, bet tos mēs laižam bez cīņas.

2) Kā var ļaut iemest pretiniekam tādus vārtus kā pirmos??? Bija skaidrs, ka viņš tikai turpinās "dabivatj" un piespēli nedos, varēja visa komanda nostāties vārtu priekšā -0 vai kaut vai viņu nogāzt, sliktāk jau nu nebūtu!!!

3) Miķelītim par pārkāpumu pretinieka zonā pēdējās 2.trešdaļas sekundēs, pa-tus vajadzētu noraut... nav nekāda attaisnojuma, jo tobrīd mūsu vārti nebija apdraudēti... toties tas ļāva notikt tam kas notika 3.trešdaļas sākumā.... Ankipāns arī pacentās, bet ticu, ka tas bija netīšām (bīstama spēle ar augsti paceltu nūju), taču nebūtu tas būtu par ķeksēšanu...

4) Kāda velna pēc HGARTIGANS meta bullīti (super izteiksmīgu)??? Trešajam metējam tad jau vajadzēja būt Miķelītim, kurš pēdējās spēlēs nevienu reizi vien apbēdinājis pretinieku vārtsargu izslidojot 1:0 ... tā šis varbūt reabilitētos. Vai kaut vai Troters, štāls vai labāk Karamnovs (kurs gan to nevarētu, jo atkal ir HK Rīga; kad beidzot šo talanbtīgo puisi beigs raustīt, lai viņš iespēlējas normālā maiņā).

5) Tagad obligāti 3 punkti pret Minsku, jo ņemot vērā parējos pretiniekus, būs grūti izsist kaut punbktu (jacer uz konkurentu neveiksmēm).

6) Kas atkal notiek ar aizsardzību... apnikušas šīs "asprātīgās piespēles" savā zonā un uzdāvinātie vārti.

6) Holtam diemžēl ne labāka spēle, tomēr ceru, ka saņemsies un Telkvistu redzēsim laukumā tikai, ja, nedod Dievs, Holts būs savainots vai kādi citi nepārvarami apstākļil...

7) Kaut kā tiesneši, lai gan maču aizvadīja diezgan korekti, tomēr bieži, īpaši pie mūsējo vairākuma izspēles gadījās ar savām slidām ripas ceļā, kad mūsējie pie bortiem saspēlējās. Un par Dārziņa noraidījumu spēles sākumā neizteikšos...

Nu ko... paši sevi esam gandrīz jau izmetuši no play-off... jo ne Minska, ne atkal CSKA mačus neatdos, nemaz nerunājot par Salātiem un Magnitku, kā arī Traktoru (ja tobrīd mums šī spēle vēl kaut ko dos)...
Nepiesauc nelaimi Traktors būs jāuzvar tā skaisti un pamatīgi

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:20, pirms 14 gadiem
Dzigit,tu jau savaa smadzeniitee vari par mani domat,ko gribi,acimredzot kadas problemas dziivee,ka jakjeras klat apvainojumiem internetaa,bet nu nekas,kam negadaas...

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:20, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: jaaaaaaaaaaaaaa CSKA ja vas lublu
Tad paņem arī priekšā.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:21, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Es pagaidām neredzu jēgu no tiem iepludinātajiem Lukašenko miljoniem hokejā
Pareizi,arī citu klubu ntie miljoni nav nekas,tāpēc čikstēt te par leģionāru,jeb zvaigžņu iepirkšanu ir lieki.Minska ir tam pierādījums,baltkrievu puiši solu silda,bet vidusmēra un zem leģionāri var atkal ārpus playoff palikt,kas ir pat ļoti reāli..

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:21, pirms 14 gadiem
Labi muuseejie speeleeja, bet treshaas treshdaljas saakums diemzheel iegaaza. Jaabuut arii nedaudz galvaa sistam, lai tagad deklameetu ka CSKA ir labaaki par Dinamo Riiga. Ir atshkjiriiba, vai tu 20 dienu laikaa speelee 7 vai 12 speeli, turklaat tie kas 7 nospeeleejusi ir par 2 dienaam vairaak atpuutushies. Shoreiz Riidziniekiem grafiks nenaaca par labu, bet nekas, 1. februaarii paraadiisim, kur veezhi ziemo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:22, pirms 14 gadiem
narcisens rakstīja: Es par dinamo un saprotu to,ka gudri d*rst nav malku cirst,taču kad mēs vienreiz sapratīsim to,ka uz rezultāta noturēšānu mēs nemākam spēlēt.
Kā mēs iesitam grūtus un pelnītus vārtus tā spēli atdodam un ļaujam nomētāt mūsu kasti.Tas vislabāk izpaužas 3.perioda,kad esot vadība ielienam zonā un gaidam,kad mums iemetis.
Manuprāt esam palikuši mīksti-par viegli atdodam spēli. ^^
Jā, bet iepriekšējās divās sezonās ļoti labi mācējām noturēt kaut vai vienu vārtu pārsvaru.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:22, pirms 14 gadiem
Ko pikstat Njunnas??? Jus LABAK varat? NEviens jums nespiez fanot par RD ,neviens no speletajiem jums nav apsoljis uzvaras vai nepielaut kludas, ka jau sporta notiek! JA RD tiks talak visi malees oi malaciisi milulisi aiziet aiziet. TAgad visus noliek gar zemi. DR ir labi spelejusi so izbraukumu ,dabujusi 7 punktus no 9viniem. LAbi gadas kludas, bet tas ir sports!!! Par RIGAS DINAMO ,veiksmes, un neveiksmes!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:22, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Dzigit,tu jau savaa smadzeniitee vari par mani domat,ko gribi,acimredzot kadas problemas dziivee,ka jakjeras klat apvainojumiem internetaa,bet nu nekas,kam negadaas...
Tu aunapiere niku būtu izvēlējies normālu,nevis kaut kādus sapņus!Aizskrien pasūdzies papucim,ka tev dara pāri!

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:22, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Juus gan te nolasijushies, kas var buut stulb tajaa, ka sakopo labaakos saveejos un penjem triis - 4us labus legjionaarus! Kas jums cilveeki galvaa notiek? Beidziet suukt to alinju un puust tauriites, paskataties hokeju un padomaajiet speelei liidz
A tu Daugavinam un Kuldam paprasiji ?? vini vel nav atmetishu ceribas tapec nevajag , ja viniem tur labi tad ari man labi Herbis ar neizvelejas DR , ne jau visiem tagat gribas skriet uz KHL !!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 21:23, pirms 14 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Pareizi,arī citu klubu ntie miljoni nav nekas,tāpēc čikstēt te par leģionāru,jeb zvaigžņu iepirkšanu ir lieki.Minska ir tam pierādījums,baltkrievu puiši solu silda,bet vidusmēra un zem leģionāri var atkal ārpus playoff palikt,kas ir pat ļoti reāli..
Hokejs ir hokejs, spēlē labākie , kaut vai tas vidusmēra amerikānis spēlē labāk par to letiņu, baltkrievu vai sazin ko, bet viņš spēlē labāk, tātad viņam jāspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:23, pirms 14 gadiem
Kārtējā izsētā spēle Dinamo....2:0, 3:1...uttt...ka tikai nepitrūkst beigās mums tie punktiņi....un Hartigans bullīšos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:23, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Kpc pie kaut viena zaudejuma mēs nevaram atzīt, ka pretinieks bija labāks (šajā gadijumā bullīšos)
Arī vairākumā- 5 pret 3 panāca 2:3 un 5 pret 4 izlīdzināja 3 : 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:24, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Kpc pie kaut viena zaudejuma mēs nevaram atzīt, ka pretinieks bija labāks (šajā gadijumā bullīšos)
te tas nenotiks![Pokemoni un eksperti sarosās tikai tad kad komanda zaudē,un tad visi vainīgi Šuplers Troters Tellkvists Ņiživijs Surovijs utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:24, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Par visu to tu runā pagātnes formā!!
Talants ar gadiem nepazūd.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:25, pirms 14 gadiem
Luudzu , Juris Staals!

vareja jau Karsums uzmest bulli.

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:26, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tieši tā! Ko dod nauda ja nav smadzeņu kā to lietderīgi izmantot.
Par to līgā jau ir galvenais mūžīgais temats,nauda kā spaļi un tik pērk zvaigznes,bet rezultāts.Ja Minska netiks playoff,var tikai sākt domāt kas notiks,tā komanda var vispār pazust no KHL,kā to Lukašenko jau solīja sezonas sākumā man šķiet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:27, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: A tu Daugavinam un Kuldam paprasiji ?? vini vel nav atmetishu ceribas tapec nevajag , ja viniem tur labi tad ari man labi Herbis ar neizvelejas DR , ne jau visiem tagat gribas skriet uz KHL !!
Jaa ,es esmu ar dazhiem no vinjiem runajis, nu dziivosim redzeesim

  -3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vienīgais kas te ko piesauc,ir mazgadīgie sīkpirži,kas mētājās ar vārdiem un savā iedomu pasaulē visus apspēlē. Labākais ieteikums,nedali ādu,no nenomedīta lāča. Ka nesanāk pašam bez tās palikt.
Oj kā man patiks pēdējās spēles ar RD piedalīšanos. Ufa un Magņitka kārto savus rēķinus un diemžēl RD ir trāpījusies slikta kalendāra izloze. Turklāt Traktors izsenis ir spēlējis labu hokeju, šogad austrumi vienkārši palikuši spēcīgāki un visām komandām astotniekā vietas nav, šie arī mēģinās sevi pierādīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vienīgais kas te ko piesauc,ir mazgadīgie sīkpirži,kas mētājās ar vārdiem un savā iedomu pasaulē visus apspēlē. Labākais ieteikums,nedali ādu,no nenomedīta lāča. Ka nesanāk pašam bez tās palikt.
Točna teikts...kad labi visi tādi un šitādi,komanda zaudē āda uz otru pusi...divkoši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:29, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Tāda tā mūsdienu jaunatne (arī es) ir. Kc neviens nepriecājas par to, ka mum ir 7/9 no punktiem izbraukumā, kas ir krietni vairāk nekā objektīvi vajadzēja cerēt
Pie baigās jaunatnes vairs neesmu,bet palasu vienmēr komentus,vienā dienā Ņiživijs zvaigzne,otrā jau ieraksts kur zemē..

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:29, pirms 14 gadiem
Vel man patika kaa Anatolijs pateica - esmu teicis ka shii liiga ir vis godiigaakaa nenotiek spelu uzpirkshana u.t.t
Sory Anatolij , bet taadu izteicienu vajag formuleet, faktus ludzu no kurienes tev taada inf??? Tad jau piemeram vajadzeja mineet taas netiiraas liigas, es vismaz par tadam nezinu!! Man jau likas ka vinsh to saka salidzinaajumaa ar NHL ja tas ir taa tad , tas ir drosmiigi

  -3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:29, pirms 14 gadiem
Mjaa,Dzigit,gudri spriest par lietam,kur tev nav ne mazakas saprashanas ir tiesham inteligenta cilveka pazime(Tas par tam lietam,ko tu teici man un megjinaji k.kada veida apvainot - par citam lietam es tev daleji piekritu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:30, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Labākie fani pasaulē...
aga labums tāds,ka sīkie vismaz uz čempjiem nebrauc

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:31, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Mjaa,Dzigit,gudri spriest par lietam,kur tev nav ne mazakas saprashanas ir tiesham inteligenta cilveka pazime(Tas par tam lietam,ko tu teici man un megjinaji k.kada veida apvainot - par citam lietam es tev daleji piekritu).
Āmen!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:33, pirms 14 gadiem
Tieši tāpēc jau teica,ka pietiek šķiest piķi ja nav rezultāta...nedomāju,ka baltkrieviem ar labiem spēlētājiem problēmas...

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:33, pirms 14 gadiem
Komanda kļūdijās,bet tas ir cilvēcīgi,mēs visi mēdzam kļūdīties.Bet ar to viss nebeidzas jāturpina tālāk cīnīties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 21:34, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēli redzēju tikai fragmentāli.
Uzreiz jasaka, ka tas bija tas pats vecais CSKA ar savu vareno uzbrukumu, bet pavājo aizsardzību.
Šodien viņi bija pelnijuši visus 3 punktus un ne tikai 2 punktus.
Diez RD spēlētāji tā kapātu, ja zinātu, ka praktiski nav izredžu tikt Play Off?
Šobrīd CSKA spēlētāji jau cīnās par nākamo sezonu,līgumi garantēti ne visiem,un darba vietas vajadzēs,bet bez snieguma nevienam vajadzīgs nebūsi...

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:36, pirms 14 gadiem
žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:37, pirms 14 gadiem
Interesanti butu redzet kaadu komandu veidotu Minskas Junost,ja viniem tomer lautu spelet KHL.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:38, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Zīmīgi ka Belari savā BAČ nespēj savākt perspektīvu blici no pašmāju kadriem. Vai arī BAČ nespēj izaudzēt tāda līmeņa kadrus.Tad kāda hu.a pēc tas vispār ir vajadzīgs viņiem ?!
Skatijos šodienas spēli starp Vitjaz un MnD.
Komentētāji-experti gudri sprieda, kas pie vainas šādam MnD sniegumam. Un abi teica, ka viens no galveniem iemesliem ir,ka MnD ir savākti pārāk daudz dažādu hokeja skolu audzēkņi. Ne pārāk daudz leģionāru, bet tieši pārāk daudz dažādu hokeja skolu pārstāvji.
Ja godīgi, tad šodien MnD demonstrēja katostrofālu sniegumu. Otrā periodā bija tāda sajūta, ka MnD spēlētāji laukumā atrodas pienākuma pēc. Rupjas kļūdas piespēlēs,piespēļu uztvēršanā, pēc ripas neskrien, pie bortiem necīnās, un par aizsardzību vispār nav vērts runāt.
Brīnumainā kārtā trešā periodā saņēmās +/-, un tāpēc izvilka to vienu punktu.
Ja tā MnD spēlēs pret RD, tad RD īpašu problēmu nevajadzētu būt.

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:39, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Interesanti butu redzet kaadu komandu veidotu Minskas Junost,ja viniem tomer lautu spelet KHL.
Līdzīgu kā MnD, vietējo spēlētāju resursi šiem nav tik lieli, pagaidām.

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:40, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: fakts paliek fakts, MINSKA pakasa VITJAZIEM nepsaprotami kada veida
fakts paliek fakts,tu neko nesajedz no hokeja,tu turpini atbalstit vecas krievu komandas,kas tabula ir aiz musejiem,ka Vityazu un CSKA.Un Namej 9999 Riga spele ik pec dienas nevis ik pec cetram atputas dienam,nu i sto,ka zaudeja???Saciet pienemt ne Minska ne CSKA netiks play off,bet Rigas Dinamo tiks saciet samierinaties

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jo ātrāk noņems Fetisovu un Ņemčinovu no amatiem,jo ātrāk tam būs iespēja izķepuroties. Savādāk šis duets to klubu galīgi uz grunts nolaidīs. Viens vārds bardaks. Veicas ka vēl ir spēcīgākā Maskavā jauniešu skola. Savādāk jau sen noietu pa pieskari. Kaut var teikt,ka jau ir nogājis.
Jā, piekrītu.
Kā jau vienreiz rakstiju, tad uz CSKA bērnu un jauniešu hokeja skolu savus bērnus ved arī citu Maskavas klubu spēlētāji. Tas jau ir kvalitātes rādītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-24 21:42, pirms 14 gadiem
Ko var visu laiku nolikt muuseejos?
No izbraukuma atvest 7 no 9 punktiem ir loti labi, un turklaat pie saada grafika. Zaudeejaam deel speeka truukuma, nu un bulliisos pretiniekiem ir loti labi mesitari. Ja buutu Hartigans ieskiilis tad jau visi teiktu, davai Hartiganu visu laiku liekam lai met bulliiti. Par Staala golu, izsaku liidzjuutiibu vaartsargam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-24 21:45, pirms 14 gadiem
veči tā atgaiņājās no trim punktiem kas paši vai krita rokās,ka beigās arī sanāca,tīri vai jāapsveic...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Esi ievērojis,ka naudīgie RUS klubi ņem liek uzsvaru uz vienas tautības leģionāriem ?! Un tas ir pareizi. Ir bijušas daudzas studijas,kur rus spečuki par šo jautājumu runāja.
Jā,AK Bars ar saviem somiem ir dzīva liecība, ka tā ir pareiza rīcība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Esi ievērojis,ka naudīgie RUS klubi ņem liek uzsvaru uz vienas tautības leģionāriem ?! Un tas ir pareizi. Ir bijušas daudzas studijas,kur rus spečuki par šo jautājumu runāja.
Tava teorija izskaidro to kāpēc Kļavu lapas gadu no gada NHL netiek playofos , nu man palika skaidrs.

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tajā klubā reāli ir ļoti perspektīvi un spēcīgi jaunieši,bet nav laba trenera. Kā arī klubu vada balamute,kas skaisti runā,bet maz dara.
Njā,Fetisovs ir aparačiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:50, pirms 14 gadiem
Par spēli: ļoti skatāma un aizraujoša, - Ankipāna nevajadzīgais noraidījums un WTF Hartigans taču nav metējs viņš ir šķēlējs un bullīšos viņam nav ko darīt,vajadzēja vai nu Troteru vai Miķeli vai Petrovicki! Kopumā: labi ka ir kaut punkts,bet varēja būt 3. Izbraukums ir veiksmīgs 7 no 9 iespējamajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Līdzīgu kā MnD, vietējo spēlētāju resursi šiem nav tik lieli, pagaidām.
Nu nezinu gan.
Gan jau ka tajā pašā Minskas Yunostj varētu atrast kādu maiņu labus spēlētājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:54, pirms 14 gadiem
Lindross rakstīja: Sitiet mani vai nost,vai lieciet man mīnusus,bet tam ņiživijam jābeidz vadīties vairākumā! to viņš var darīt pirms spēles!
piekrītu un kā par nelaimi vēl viens tamborētājs uzradies...

     [+] [-]

, 2011-01-24 21:54, pirms 14 gadiem
Holts ir piekusis to visiem jasaprot!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 21:56, pirms 14 gadiem
nemiersmc rakstīja: Holts ir piekusis to visiem jasaprot!!!
Nesaktoties uz 4 ielaistajiem vārtiem, teikšu ka Holts nospēlēja kārtējo labo spēli

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 21:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu nezinu gan.
Gan jau ka tajā pašā Minskas Yunostj varētu atrast kādu maiņu labus spēlētājus.
Īstenībā Baltkrievijai būtu jāvar uztaisīt kvalitatīvs vietējais čempionāts, jo valsts ar 10 miljoniem iedzīvotāju tomēr. Kā jau savā rakstā par salīdzinoši iespaidīgajām hokeja arēnām Baltkrievijā minēju. Visi priekšnosacījumi tam ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 22:11, pirms 14 gadiem
Ejiet un tad trenējiet Dinamo, lielie hokeja eksperti, viens par otru gudrāki... Nu labi šoreiz neizdevās, bet priecājieties, ka mums ir Dinamo, kurš nav nekāds līgas autsaiders un spēj cīnīties un tikt playoffos un gādāt arī ļoti patīkamas emocijas!!!

     [+] [-]

, 2011-01-24 22:12, pirms 14 gadiem
Tāds Bardaks aizardzībā, it sevišķi 1.periodā, vēl nebija bijis! Visi teš uzbrukumā, uzbrucēji nepalīdz, braukājās ar ripu ... Protams uzbrukums nebija slikts. Ja vēl izmantotu momentus būtu pavisam labi.
Tomēr ACSK jau 1.periodā varēja iemest kādus 2-3 golus (arī mēs varējām), un tad pat 1 punktiņu izcīnīt būtu pagrūti...
Šādi aizrāvušies ar skaistu spēli uzbrukumā, ātrām īsām piespēlītēm savā zonā, kas noved pie zaudētām ripām, un bez aizsardzības no Minskas Dinamo varam dabūt pa muguru...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 22:14, pirms 14 gadiem
loti lielu lomu zaudeetaa speelee ir jauznemas Ankipanam.. !Tik pavirsu noraidijumu nevar atlauties nopelnit..!

     [+] [-]

, 2011-01-24 22:16, pirms 14 gadiem
Tabulā vēl var sanākt visādi, bet kopumā mums vairāk ir jāskatās uz Minsku un Torpedo.

Riga 71p - minska, cska, salavat, met mg. traktor

Torpedo 62p - vitjaz, atlant, nefthimik, auto, ak bars, Baris, avangardm, jugra

Minska 67p - riga, cska, traktor, salavats, met mg.

spartak 70p - cska, amur, metalurg mk, sibir, nefthimik, ak bars, auto

Severstaļ 72p - salavat, sibir, amur, met nk. ak bars, auto, nefthimik

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 22:18, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Oj kā man patiks pēdējās spēles ar RD piedalīšanos. Ufa un Magņitka kārto savus rēķinus un diemžēl RD ir trāpījusies slikta kalendāra izloze. Turklāt Traktors izsenis ir spēlējis labu hokeju, šogad austrumi vienkārši palikuši spēcīgāki un visām komandām astotniekā vietas nav, šie arī mēģinās sevi pierādīt.
Tad jau Tev patiks arī MnD spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 22:22, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Nu RIGAS dinamo ir uz izkrisanas robezas ja zaudes minskai tad viss...
Kas viss? MnD ar uzvaru tāpat vēl nebūs pat noķēruši RD.

     [+] [-]

, 2011-01-24 22:23, pirms 14 gadiem
Kad vairākumā 5:3 es ieraudzīju uz laukuma Petrovicki-tad sapratu,ka vēlos,lai Šuplers pēc iespējas ātrāk kāpj savā baltajā zirgā un dodas uz mājām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 22:27, pirms 14 gadiem
mans viedoklis : bez sprukta nav arī aizsardzības mazākuma, kas arī šodien bija atslēgas elements CSKA

jācer ka DR varēs pabeigt sezonu uz augstas nots...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 22:33, pirms 14 gadiem
Jauki, Ozo ir rezultatīvāks par jebkuru RD leģionāru, turklāt, spēļu tak ir mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 22:35, pirms 14 gadiem
Man patika viena epizode kur tiesnesi no sakuma borta iegruda bet uzreiz pec tam uz mutes nolika ''zebra'' pats par sevi velak ieņirdza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 22:42, pirms 14 gadiem
Ja atlikušajās spēlēs paņemsim 8 punktus,būs labi un arī pietiekoši,lielai panikai nav pamata!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 22:43, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Nu RIGAS dinamo ir uz izkrisanas robezas ja zaudes minskai tad viss...
Ha ha ha neturpini savus sunu murgus Ne Minska ne CSKA netiks play off,bet DinAMO Pirmaja karta izsitis vai nu Maskavas Dinamo,Atlant vai SKA,tad tu redzesi.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 22:53, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ar kadiem resursiem, nabaga HOLTU 20 speli pec kartas mochisiet?
Starp citu Minska vispar netiks,man par to prieks,lai jau perk savus somus,mes 2.karta tiksim,tad tu redzesi.ja Superam kaut kada sajega vel pieleks varam tikt vel talak un Holts play offa nestaves visas speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-24 23:06, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Nu RIGAS dinamo ir uz izkrisanas robezas ja zaudes minskai tad viss...
Tas vēl nav zvanīts.

     [+] [-]

, 2011-01-24 23:11, pirms 14 gadiem
Es lasu tās nezāles cska urļika fana komentārus, izcelties jau viņam sanāk, protams nožēlojamā veidā, bet es zinu 1000% kad mūsējie būs playoffaa un kā es rēkšu par to lasharu ^^

     [+] [-]

, 2011-01-24 23:13, pirms 14 gadiem
Vispaar noskatoties speeli palika labs iespaids, abas komandas raadija loti labu sniegumu, brizhiem atrumi, ari domashanas aatrumi bija NHL liimenii. Nezinu kas ar to CSKA notiek, bet ar taadiem speletajiem un taadu speeli kaa shodien playoff bija jaatiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 00:19, pirms 14 gadiem
zel ka newinneja, bet nu bomonga jau ar vienmer nebuus.

     [+] [-]

, 2011-01-25 00:49, pirms 14 gadiem
da ko tas tambijevs dara 2.maiņā? Tač viņš spēlēt nejēdz. Viņa vietā mierīgi var mēģināt likt jauno talantu Panteļejevu, kurš atzinīgi cīnījās RSL-2 līgā. Un es pareģoju, ka Irbe spēlēs NHL pēc padomju savienības izjukšanas.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 01:16, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: da ko tas tambijevs dara 2.maiņā? Tač viņš spēlēt nejēdz. Viņa vietā mierīgi var mēģināt likt jauno talantu Panteļejevu, kurš atzinīgi cīnījās RSL-2 līgā. Un es pareģoju, ka Irbe spēlēs NHL pēc padomju savienības izjukšanas.
apnika alus plastmasas divlitrenēs un pārgāji uz līmi?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 01:19, pirms 14 gadiem
nr. 71 ir izteiktos sevis meklējumos, maina logo blakus savam numuram ik pēc 2 nedēļām - Spartaks, Atlants, CSKA... nevajag viņu ņemt nopietni, lai vāvuļo...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-25 03:14, pirms 14 gadiem
skatiijos speeli un wnk ah-oO-eval...

1) bl' Trotters weel ilgaak wareeja pa zemi pavaaljaties kad Suglobovs meta(3 metieni!!!!!!!!!)...winja deelj rii pa-irsaam golu! h_i zin ko wins tur dariija...M Redlihs r nokrit un sliid ka pim'is...Darzins r WTF! Holts+

2)nu te bl ' aaaaa Ankipaans krasavchiks...zin ka jau mazakumaa jaaspeelee piesardziigi un sitaadi izgaajieni i lieki.manupraat Holts bez probleemaam buutu atvairijis metienu ja taads sekotu+ja nemaldos aizsargi ar abi staaveeja! ...kaada huEA peec.!??????naw komentu!

nu un Sotnieks r Reki- kad skatiijos atkaartojumu man likaas 1 aizsargs tur buutu nospeleejis weiksmiigaak neka shie abi...

3)Manupraat te Galvins ka wecene nospeleeja! ne vins iisti blokeeja ne sedza ko..liiko sukaaja!! pat ja holts buutu atsitis metienu tas kurs to piespeeli atdeva jau sen buutu pirmais pie waartiem un atleecoshaa ripa atkal pie winja...un atkal Galvins kautkur suukaa...leeni mieriigi slido tjip ajj Holts izgllaaabs...

4)Citi uzspeej gan uz ripu paskatiities gan nosegt uzbruceeju,pagruustiities-Sotnieks malacis meginaja tikmeer ar acu skatienu nogalinaat ripu...ripa aizshaaavaas garaam un skatiens weeljoprojaam uz ripu!!!!! pat Holts winjam bij gatavs ieskelt! Kozlovam r biku weiksme tur uzsmaidija!.. raidiija winju tur apziniigi!

Zinu ka i rupji ..un wiedokli no malas wienmeer ir gudri un pateikt ko bij jaadara un kas pa kam ir wiegli,bet kamooooooooon like...

     [+] [-]

, 2011-01-25 07:14, pirms 14 gadiem
Kur ir Miķeļa piespēle Troteram statistikā??????

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 07:20, pirms 14 gadiem
Nu situācija protams vēl ļoti slidena... Bet mana prognoze ir sekojoša- Ja RD UZVAR pamatlaikā Minsku- MĒS esam PLAY OFF...!!! (Prognozē protams nav matemātiska, bet mans domāt, ka ar to vajadzētu pietikt)

     [+] [-]

, 2011-01-25 09:34, pirms 14 gadiem
vakar redzēju pirmo un pēdējo+ papildlaiku un bulīšus. nu ļoti žēl ka tā izvērtās visa spēle. nepatīkami ka ceškas salauza spēli. bet nu nav variantu. mājās, tobiš arēnā Rīga jāsakauj visi bez variantiem un tad var mazliet atslābt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:00, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Tabulā vēl var sanākt visādi, bet kopumā mums vairāk ir jāskatās uz Minsku un Torpedo.

Riga 71p - minska, cska, salavat, met mg. traktor


Torpedo 62p - vitjaz, atlant, nefthimik, auto, ak bars, Baris, avangardm, jugra

Minska 67p - riga, cska, traktor, salavats, met mg.

spartak 70p - cska, amur, metalurg mk, sibir, nefthimik, ak bars, auto


Severstaļ 72p - salavat, sibir, amur, met nk. ak bars, auto, nefthimik
Principaa, Riigai, Minskai un Torpedo reaali ir vinneet 2-3 speeles. Stipri apshaubu, ka Minska vinnees vairaak. Torpedo lai arii 8 speeles rezervee, vinjiem ir jaavinnee 4 speeles lai apsteigtu muus (vienu var papildllaikaa vai bulliishos), pienjemot, ka muuseejie vars neuzvar. Diez vai vinji spees paarspeet Avangardu, Ak Bars, Baris un Jugru. Shogad Austrumi tieshaam ir stipraaki par rietumiem.
Attieciigi, ja mees vinneejam 2 speeles (reaalaakais scenarijs) tam pasham Torpedo jaauzvar jau 6 no 8. Vai reaali? Diez vai, bet nu skatiisimies. Muuseejiem galvenais uzvareet un tad jau ko paareejie dara, uz mums neattiecas.

Un nobeidzot manu vaavuljojumu suutu Galvinjam suminaajumu dzimenee!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:00, pirms 14 gadiem
Nu labi, ka minskieši arī zaudējaNu jā, "sanāca" atkal izlaist uzvaru no rokām, aizsardzība, Holts, šķiet arī drusku paguris, lai gan darīja jau ko varēja.Parasti par Šupleru cenšos neko sliktu neteikt, bet šoreiz daži viņa lēmumi izskatījās dīvaini.Bet nu, varēja jau būt vēl sliktāk, vismaz punkts ir, tikai nevajadzētu šādam scenārijam atkal kļūt par sistēmu.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 10:25, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Sikora, Ešs, Štumpels, Plets..
zvaigznes? sasmējos. Man tiešām grūti saprast par, ko tu čali priecājies?!
Eša statistika Sv% 89.8, GAA 3.21, manuprāt bez komentāriem, maigi sakot pašvaki, priekš ''tādas zvaigznes''
Štumpels 40 spēlēs savācis 26p, mūs Dārziņš tikpat spēlēs savācis gandrīz par 20 p vairāk.
Plats, nu kaut ko, jau viņs var, nav tā, ka galīgs nespejnieks, bet nu ja viņš, kā tu saki, ''spīd'' , tad mūsu Miķelis vai Ņiživijs ir polarzvaigznes.

Ja minska savāktu visus savus Kaļužnijus, Ugarovus un parejos kas izmētāti pa KHL, uzmestu $ Salejam , lai nak mājās, ar S.Kasticinu parunatu iespejams + patiprinātos ar pārīti normāliem leģionāriem būtu stabila play off zonas komanda.

Bet tagad galigi nesaprotu, ko tu tajos nespējniekos saskati 3. gadu kāp uz tā paša grābekļa. Kaut gan spēlētāji jau nav vainigi atbrauca nopelnīt, d-rsu neplēšot, bet vadība gan pilnīgākie dolbas ka tris gadus kāp uz viena un tā paša grābekļa, kaut gan kā krievi saka ''garbatavo mogila izpravet'' tā, ka nakamgad arī vari gaidīt visādus Peltonenus, Sikoras, kuriem sen, jau neko vairs nevajag

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:39, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: zvaigznes? sasmējos. Man tiešām grūti saprast par, ko tu čali priecājies?!
Eša statistika Sv% 89.8, GAA 3.21, manuprāt bez komentāriem, maigi sakot pašvaki, priekš ''tādas zvaigznes''
Štumpels 40 spēlēs savācis 26p, mūs Dārziņš tikpat spēlēs savācis gandrīz par 20 p vairāk.
Plats, nu kaut ko, jau viņs var, nav tā, ka galīgs nespejnieks, bet nu ja viņš, kā tu saki, ''spīd'' , tad mūsu Miķelis vai Ņiživijs ir polarzvaigznes.

Ja minska savāktu visus savus Kaļužnijus, Ugarovus un parejos kas izmētāti pa KHL, uzmestu $ Salejam , lai nak mājās, ar S.Kasticinu parunatu iespejams + patiprinātos ar pārīti normāliem leģionāriem būtu stabila play off zonas komanda.

Bet tagad galigi nesaprotu, ko tu tajos nespējniekos saskati 3. gadu kāp uz tā paša grābekļa. Kaut gan spēlētāji jau nav vainigi atbrauca nopelnīt, d-rsu neplēšot, bet vadība gan pilnīgākie dolbas ka tris gadus kāp uz viena un tā paša grābekļa, kaut gan kā krievi saka ''garbatavo mogila izpravet'' tā, ka nakamgad arī vari gaidīt visādus Peltonenus, Sikoras, kuriem sen, jau neko vairs nevajag
pēdējā rindkopa ļoti pareiza,tā arī būs

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:45, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Būšu tāds parupjš.. nah.uj Petrovickis spēlē vairākumā kad mums ir jāspēlē 5:3??? Ko viņš tādu ir izdarijis lai izpelnītos tādu godu?? Pedālis vecais!


Tā vien gribas lai sezona beidzas ātrāk un Jūlius ar savu otru ārlaulības dēlu (Robertu) pis prom uz Slovākiju!!


Un vel Hartigans.. nu tak uzliec Štālu lai met.. es nesapratu ko Hartigans gribeja izdarit ar tadu metienu? Apmali salauzt vai aizsargstiklu izsist?? Tā arī nepalika skaidrs.. viens gan ir skaidrs.. v/sargu pārspēt viņš negribēja!!

Jūlis gan vienmēr saka ka Dinamo speletaji bullišus mest nemaz taa isti negrib (un tas nav mans izdomaajums) bet es domaju ka tā ir tāda muļķā dzīšana!!


Un vel Sotnieks uzdavināja CSKA 4to golu.. nu kurš normāls aizsargs pie pašiem vārtiem atstāj sev aiz muguras pretinieku spēlētāju?? Vāks!! Štastniju atstāja aiz muguras, tas nosedza Holtam redzamību un Kozlovs panāca 4:4.. malacis Soča!!
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
suņa murgi

  +2 [+] [-]

, 2011-01-25 11:27, pirms 14 gadiem
KHL grafiks jau speciāli uztaisīts lai mēs un Minska netiktu playoff, kur vēl 12 spēles 24 dienās, pēc būtības šobrīd komandai bija knapi kājas jāvelk, un ja vēl var no izbraukuma atvest 7p no 9, tas ir vienkārši apbrīnojami, un ja CSKA pēc 4 dienu atpūtas var knapi neizškirtu izvilkt, neskaitot protams shotoutus, uz ko vēl viņi cer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-25 12:09, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: zvaigznes? sasmējos. Man tiešām grūti saprast par, ko tu čali priecājies?!
Eša statistika Sv% 89.8, GAA 3.21, manuprāt bez komentāriem, maigi sakot pašvaki, priekš ''tādas zvaigznes''
Štumpels 40 spēlēs savācis 26p, mūs Dārziņš tikpat spēlēs savācis gandrīz par 20 p vairāk.
Plats, nu kaut ko, jau viņs var, nav tā, ka galīgs nespejnieks, bet nu ja viņš, kā tu saki, ''spīd'' , tad mūsu Miķelis vai Ņiživijs ir polarzvaigznes.

Ja minska savāktu visus savus Kaļužnijus, Ugarovus un parejos kas izmētāti pa KHL, uzmestu $ Salejam , lai nak mājās, ar S.Kasticinu parunatu iespejams + patiprinātos ar pārīti normāliem leģionāriem būtu stabila play off zonas komanda.

Bet tagad galigi nesaprotu, ko tu tajos nespējniekos saskati 3. gadu kāp uz tā paša grābekļa. Kaut gan spēlētāji jau nav vainigi atbrauca nopelnīt, d-rsu neplēšot, bet vadība gan pilnīgākie dolbas ka tris gadus kāp uz viena un tā paša grābekļa, kaut gan kā krievi saka ''garbatavo mogila izpravet'' tā, ka nakamgad arī vari gaidīt visādus Peltonenus, Sikoras, kuriem sen, jau neko vairs nevajag
Toties es jau 3 sezonu smejos par RD, kur sapērk apšaubāmas kvalitātes leģionārus, uzstāda par komandas mērķi tikšānu Play Off, un tad iedomājas ka tas jau ir baigi krutais panākumu kalngals.
Kāda starpība starp komandu, kas tiek Play Off, ( bet tāpat zināms ka viņa ne uz ko vairāk nepretendē) no komandas, kas netiek Play Off.
Ne vienā ne otrā gadijumā nav ne medaļu, ne kausu.

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties es jau 3 sezonu smejos par RD, kur sapērk apšaubāmas kvalitātes leģionārus, uzstāda par komandas mērķi tikšānu Play Off, un tad iedomājas ka tas jau ir baigi krutais panākumu kalngals.
Kāda starpība starp komandu, kas tiek Play Off, ( bet tāpat zināms ka viņa ne uz ko vairāk nepretendē) no komandas, kas netiek Play Off.
Ne vienā ne otrā gadijumā nav ne medaļu, ne kausu.
Nu beidz Ivar sheit jau tu atkal shauj greizi. Tad jau par visiem sporta veidiem varam runaat sekojoshi, ja nav medaljas, tad nah vairaak censties? Tad krosaa, sleeposhanaa, visaas saciisktees tikliidz shkjeerso finisha liiniju pirmie 3, tad paartraucm sacensiibas. Zini cik tad nauda ietauiitos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:32, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: tak nekas te nebus, tiko krievu komandas iesledz 2 atrumu, ta dinamo spele izjuk pilniba, play offa nebus ko darit shogad!


cik reizes vakar 5-3 dinamo uzmeta pa vartiem, kadas 2 ?

DOMA play offa, shtals ari liks no centra golus ?


Dinamo uzbrukums katostrofala limeni, parsvara visa komanda sezh aizsardziba, jo zin ka savadak nemak
Tu tieshaam esi muljkjis vai tikai izliecies? Beerniibaa neesi galvu apauksteejis vai arii beerniiba tev aizkaveejusies? Kaads 2ais aatrums? Tad ko tu nenjerksti par to 1,5 minuuti saakumaa kad CSKA speeleeja 5:3? Noskrien tu tik daudz cik muuseejie janvaarii noskreejushi un domaajams tu pat pam.iizt nevareetu jo rokas triiceetu. Neaizmirsti arii faktu, ka DR ir 6 rezultatiivaakaa komanda KHL un mums priekshaa ir taadi grandi kaa Magnjitka, Avangard, Ak Bars, Loko un Juulija Salaats.

Pirms pljuutii par teemaam kuras nepaarzini, padomaa vai vispaar vajag muti veert valjaa.

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:33, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Nu beidz Ivar sheit jau tu atkal shauj greizi. Tad jau par visiem sporta veidiem varam runaat sekojoshi, ja nav medaljas, tad nah vairaak censties? Tad krosaa, sleeposhanaa, visaas saciisktees tikliidz shkjeerso finisha liiniju pirmie 3, tad paartraucm sacensiibas. Zini cik tad nauda ietauiitos?
Nē,stāsts jau ir par ko citu.
Un stāsts ir par to, ka abas komandas ir +/- vienādas. Jā, viena ar lielas veiksmes palīdzību ir divas sezonas pārkāpusi tai Play Off robežai, bet nevienam nav pat domu bijusi, ka tā var pretendēt uz ko vairāk.
Otra netika tajos Play Off, bet varēja ne tikai tur tik. Varēja pat uz ko reāli pretendēt, ja vien būtu gudri rīkojušies, jo līdzekļi atļāva.
Takā abas komandas uz viena pakāpiena vien atrodas. Tikai viena komanda ir stulba (tās vadība), bet otra komanda ir nabagi.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:34, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Kas pie velna notiek 3 periodā
Tas ir vāks šitā izlaist 3pt
vāks ir turēt komandā spēlētājus,kas netiktu ne3vienā citā khl komandā laviņš reķis ankipāns hartigans petrovickis meija džeriņš jāiespēlē hk rīga labākie-indrašis,upītis,vilkoits,jakovļevs un jāatmet cerības,ka kāds,kas nav sevi parādījis sevi līdz šim pēkšņi pārtaps par nhl zvaigzni

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:34, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Nu un ja rodas kads tehniskaks uzbrucejs, tad 3 dinamo aizsargi vinju spej tikai apturet ar 2 minusu sodu
man jau saak likties ka tu no hokeja saproti tik daudz cik kjiinietis no latvieshu tautasdziesmaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,stāsts jau ir par ko citu.
Un stāsts ir par to, ka abas komandas ir +/- vienādas. Jā, viena ar lielas veiksmes palīdzību ir divas sezonas pārkāpusi tai Play Off robežai, bet nevienam nav pat domu bijusi, ka tā var pretendēt uz ko vairāk.
Otra netika tajos Play Off, bet varēja ne tikai tur tik. Varēja pat uz ko reāli pretendēt, ja vien būtu gudri rīkojušies, jo līdzekļi atļāva.
Takā abas komandas uz viena pakāpiena vien atrodas. Tikai viena komanda ir stulba (tās vadība), bet otra komanda ir nabagi.
Bet summeejot kopaa visu, tad arii sanaak tas sezonas gala iznaakums. Paskat, ja Minskai buutu riikojusies gudraak, ja Vitjaz visu sezonu speeleetu taa, kaa vinji to dar tagad, ja CSKA padziitu visu savu shalandru vadiibaa. Tad runaatu citu dziesmu. DR vadiiba ar izceljaas ar origjinaaliem gaajieniem, bet kautkaa muuseejie dzjeki laukumaa paraada ka vinjiem pajaat uz notiekosho augshaa.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-25 12:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties es jau 3 sezonu smejos par RD, kur sapērk apšaubāmas kvalitātes leģionārus, uzstāda par komandas mērķi tikšānu Play Off, un tad iedomājas ka tas jau ir baigi krutais panākumu kalngals.
Kāda starpība starp komandu, kas tiek Play Off, ( bet tāpat zināms ka viņa ne uz ko vairāk nepretendē) no komandas, kas netiek Play Off.
Ne vienā ne otrā gadijumā nav ne medaļu, ne kausu.
Un Minskai kaut vienu sezonu ir bijušas ambīcijas uz ko vairāk kā Play off pirmās kārtas pārvarēšanu ar visiem saviem leģionāriem, mega arēnu un ko tur vēl ne? Es domāju pamatotas pretenzijas. To ka kluba vadība pirms sezonas bļaustās par Gagarina kausa finālu, Krievijā pat nopietni neuztver. Speciālisti pat pasmejas, ka ar tādu sastāvu neko vairāk kā cīņu par pleiofu nepānāksi. Protams, tas attiecas arī uz RD, bet iztērējot daudz mazāku naudu, jau trešo gadu pēc kārtas tiek sasniegts vairāk kā Minskai, tas par kko liecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:40, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Bet summeejot kopaa visu, tad arii sanaak tas sezonas gala iznaakums. Paskat, ja Minskai buutu riikojusies gudraak, ja Vitjaz visu sezonu speeleetu taa, kaa vinji to dar tagad, ja CSKA padziitu visu savu shalandru vadiibaa. Tad runaatu citu dziesmu. DR vadiiba ar izceljaas ar origjinaaliem gaajieniem, bet kautkaa muuseejie dzjeki laukumaa paraada ka vinjiem pajaat uz notiekosho augshaa.
Tas ir no seriāla kā būtu, ja būtu, bet ir tā kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:43, pirms 14 gadiem
tr00 rakstīja: Un Minskai kaut vienu sezonu ir bijušas ambīcijas uz ko vairāk kā Play off pirmās kārtas pārvarēšanu ar visiem saviem leģionāriem, mega arēnu un ko tur vēl ne? Es domāju pamatotas pretenzijas. To ka kluba vadība pirms sezonas bļaustās par Gagarina kausa finālu, Krievijā pat nopietni neuztver. Speciālisti pat pasmejas, ka ar tādu sastāvu neko vairāk kā cīņu par pleiofu nepānāksi. Protams, tas attiecas arī uz RD, bet iztērējot daudz mazāku naudu, jau trešo gadu pēc kārtas tiek sasniegts vairāk kā Minskai, tas par kko liecina.
Pasaki kā līdzjutējus ietekmē tas cik viņu komanda iztērē naudu komandas budžetam?
Man piemēram po, cik MnD izterē, jo man interesē parādītais rezultāts.
Kā jau rakstiju-vieni stulbi, bet otri nabagi.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties es jau 3 sezonu smejos par RD, kur sapērk apšaubāmas kvalitātes leģionārus, uzstāda par komandas mērķi tikšānu Play Off, un tad iedomājas ka tas jau ir baigi krutais panākumu kalngals.
Kāda starpība starp komandu, kas tiek Play Off, ( bet tāpat zināms ka viņa ne uz ko vairāk nepretendē) no komandas, kas netiek Play Off.
Ne vienā ne otrā gadijumā nav ne medaļu, ne kausu.
Kuri, tad ir, tie apšaubāmās klases leģionāri kurus RD, jau 3 sezonu pērk, ja neskaita Šuplera šizofreniskās izpausmes ar Mikušu un Petrovicki? Lai kādi visi Igguldeni bijushi savus 33 punktus savāca un iekabinaja visiem finskas peltoneniem. Vienkārši Mūsu pašu zēni ir sapratuši, ka tas velns nav tik melns kā viņu mālē un, ka paši var spēlēt, nevis pa lielam tikai bolīt acis uz Hossu un co (kā tas bija 1 sezonā). Tāpēc pag sezon un veljovairak šosezon tas leģionāru devums arī nešķiet vairs tik liels kā tas bija 1.sezonā

''Kāda starpība starp komandu, kas tiek Play Off, ( bet tāpat zināms ka viņa ne uz ko vairāk nepretendē) no komandas, kas netiek Play Off.
Ne vienā ne otrā gadijumā nav ne medaļu, ne kausu.'' Sorry bet šī tava frāze vispār neiztur kritiku, te pat komentēt neko īpaši negribas. Apmeram kada starpība noskriet distanci 24. vai 4. medaļu tāpat nav uz PČ arī nevajag braukt, lai Kanada ar Krieviju uzrauj par zeltu
Un kapēc nepretendē ne uz, ko vairāk kā iekļūšanu Play off, vai tad pag sezonā nepārverējām 1. kārtu???? cik zinu tad 2. kārtā arī neierijām 0-4 sērijā bez variantiem

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:45, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Tad nav ko list KHL, fiziska neatlauj, spele baltkrievija'!


paskaties NHL grafikus ...... Tur atrums vel 2x lielaks ka khla, kads chikst?

SANEM ALGU TAD SPELE, khl nav prieksh mikstajiem!! Nevari turet laidies prom


A parko te jabrinas? visiem tapat skaidrs, ka dinamo fiziska vispar nepastav, tikai chikst - tiesnesi, monstruals grafiks, nevaram vinnet !

Ko tad gribat, ielist 2 pasaules labaka liga aiz NHL un lai Jums atnes idealu grafiku?
Un atkal tu paraadi ka esi tups kaa zaabaks jautaajumos, kurus domaa ka paarzini.
Davai, noskrien 3km no riita un vakaraa skrienam atkal 3km, ar nosaciijumu, ka esam trenneejushies abi regulaari, bet es esmu "atpuuties" 4 dienas vairaak. Paskatiisimies kuram beigaas speeka buus vairaak. NHL grafiks ir paraugstunda attieciibaa uz to ko sniedz KHL ar savaam 54 speeleem. Lai arii NHL ir 30 machu vairaak, tur nav taadas nelogjikas kaa tas ir KHL. Ja tu speelee vienaa ritmaa, tu speelee, bet ja tev jaaraustaas kaa punkjim uz draats, tad nekaada fiziskaa sagatavoshanaas tev nepaliidzees sezonaas viduu neiekrist bedree. bedres ir arii NHL komandaam, bet 30 speelju handikaps ljauj labaak izveerteet, tad kura komanda sezonas griezumaa ir bijusi labaaka. Turklaat visos sporta veidos tiek ieveerots cikls, kaadam komanda gatavojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 12:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasaki kā līdzjutējus ietekmē tas cik viņu komanda iztērē naudu komandas budžetam?
Man piemēram po, cik MnD izterē, jo man interesē parādītais rezultāts.
Kā jau rakstiju-vieni stulbi, bet otri nabagi.
Jebkurā gadījumā Dinamo uz kopējā KHL fona izskatās cienījamāk, nekā, piemērām, Latvijas sieviešu biatlonistes, kalnu slēpotāji vai kautvai futbolisti. Bet nu tas nenozīmē, ka Latvijā ir jābeidz finansēt un atbalstīt visi šie sporta veidi. Ta jau mums būtu tikai BMX ar Štrombergu un blakusvāģu moči (Serģa-Rasmaņa laikā). Neko vairāk jau nevaram. Nafig arī vajag.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 12:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,stāsts jau ir par ko citu.
Un stāsts ir par to, ka abas komandas ir +/- vienādas. Jā, viena ar lielas veiksmes palīdzību ir divas sezonas pārkāpusi tai Play Off robežai, bet nevienam nav pat domu bijusi, ka tā var pretendēt uz ko vairāk.
Otra netika tajos Play Off, bet varēja ne tikai tur tik. Varēja pat uz ko reāli pretendēt, ja vien būtu gudri rīkojušies, jo līdzekļi atļāva.
Takā abas komandas uz viena pakāpiena vien atrodas. Tikai viena komanda ir stulba (tās vadība), bet otra komanda ir nabagi.

Ar katru dienu aiz vien trakāk Man vairs nav ko piebilst

  -2 [+] [-]

, 2011-01-25 13:02, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja:
Ar katru dienu aiz vien trakāk Man vairs nav ko piebilst
Ļoti argumentetēts viedoklis.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-25 13:17, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Kuri, tad ir, tie apšaubāmās klases leģionāri kurus RD, jau 3 sezonu pērk, ja neskaita Šuplera šizofreniskās izpausmes ar Mikušu un Petrovicki? Lai kādi visi Igguldeni bijushi savus 33 punktus savāca un iekabinaja visiem finskas peltoneniem. Vienkārši Mūsu pašu zēni ir sapratuši, ka tas velns nav tik melns kā viņu mālē un, ka paši var spēlēt, nevis pa lielam tikai bolīt acis uz Hossu un co (kā tas bija 1 sezonā). Tāpēc pag sezon un veljovairak šosezon tas leģionāru devums arī nešķiet vairs tik liels kā tas bija 1.sezonā

''Kāda starpība starp komandu, kas tiek Play Off, ( bet tāpat zināms ka viņa ne uz ko vairāk nepretendē) no komandas, kas netiek Play Off.
Ne vienā ne otrā gadijumā nav ne medaļu, ne kausu.'' Sorry bet šī tava frāze vispār neiztur kritiku, te pat komentēt neko īpaši negribas. Apmeram kada starpība noskriet distanci 24. vai 4. medaļu tāpat nav uz PČ arī nevajag braukt, lai Kanada ar Krieviju uzrauj par zeltu
Un kapēc nepretendē ne uz, ko vairāk kā iekļūšanu Play off, vai tad pag sezonā nepārverējām 1. kārtu???? cik zinu tad 2. kārtā arī neierijām 0-4 sērijā bez variantiem
Ko tik kautrīgi nepieminēji Fosteru,Svetu un kas tur vel pa RD pagrozijās.
Nerakstīšu sīki, ko es domāju par Tavu komentāru, bet man Tava doma ir skaidra-es tai ballē piedalijos, stūrī pastāvēju un tagad varu lepni sev uzsist pa krūtīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 13:41, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tik kautrīgi nepieminēji Fosteru,Svetu un kas tur vel pa RD pagrozijās.
Nerakstīšu sīki, ko es domāju par Tavu komentāru, bet man Tava doma ir skaidra-es tai ballē piedalijos, stūrī pastāvēju un tagad varu lepni sev uzsist pa krūtīm.
Fosters bija ņemts kā ielāps uz laiku, jo kādam bija jāspēlē kāmēr trauma, sev atvēlētajās nedaudzajās spēlēs dublīti ielika un škiet, ka arī kādu pasiņu atdeva,pec tam pateica paldies paldies tā ka ar viņu viss kartibā, pamēģini sezonas vidū, centra pozīcijā, uz sitiena, ko labāku atrast. Nu Svets jā... tur Sējējs norāva greizi, bet nekļūdās, jau tikai tas, kas neko nedara. Viņš riskēja, domāja ka pa lētu naudu dabūs normalu blūlaineru, turklāt svetam arīmetiens ir no labās puses, kas tirgū starp aizsargiem ir liels deficīts, jo aizsargs ar labo tverienu ir labi pielietojams PP. Nu nesanāca viss kā cerēts, arī pateica paldies un parādija durvis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 13:49, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tik kautrīgi nepieminēji Fosteru,Svetu un kas tur vel pa RD pagrozijās.
Nerakstīšu sīki, ko es domāju par Tavu komentāru, bet man Tava doma ir skaidra-es tai ballē piedalijos, stūrī pastāvēju un tagad varu lepni sev uzsist pa krūtīm.
Fosters tika njemts kaa aizvietotaajs uz laiku, nesaprotu kapeec vinju nepatureeja ilgaak, jo speeleeja labi.
Lii nospeeleejot sezonas atlikusho dalju Somijaa, ieguva labaakaa aizsarga nominaaciju, tika All-star, tagad ir pievienojies jau Caps komandai un gaida savu izdeviibu.
Kuri tad buutu tie sliktie legjionaari?
Mikush? ja paskataas DR kontekstaa, tad jaa, bet ja puika buutu komandaa no augusta, tad domaajams ka vinjsh buutu labs papildinaajums, iemetot vinju sezonas gaitaa, izjaucot paareejaas mainjas, protams nekas labs nesanaaca
Petro? Lai arii atkal nonaacis galiigi jeels komandaa, domaju ka vinsh veel gluzhi pensijaa laizhams nav, protams mums vajag tagad un uz reiz, bet taa nav.
Kariyja? Nebuutu trauma sezonas saakumaa, domaaju ka buutu daudz vairaak punktu sezonas izskanjaa
Pruseks? Pirmo sezonu tieshi pateicoties vinjam un Sergeja pienesumam, DR tika Playof
Igguldens? 33 punkti sezonaa nav slikts raadiitaajs
Arnasons? DR vadiibas kljuuda, lai gan kaa speeleetaajs vinjsh nebija slikts, bet nu slinkaakaa speeleetaaja stautss KHL domaajams buutu viegli dabuujams.
Hossa? laimiigaa slovaaku pasaka, tur nav ko teikt vairaak.

Kas mums veel no legjiem ir bijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 14:01, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Dinamo sastavs vel uz 10 sezonam jau tagad skaidrs- letais darbaspeks rukās vel ilgi jo ilgi!

Loti shaubos ka pec shis sezonas kko normalu nopirks, ja jau pagashgad kad Dinamo tika 2 karta play offa gaudoja ka naudas nav, tagad vispar nebus Acimredzami kalvitis kadus 10 limakus ievilka nāsīs


tapat micisies vel par ieklusanu play offa 8 nieka, kadus 12 gadus vismaz , ari skaidrs

Tads NASING SPEŠAL veidojums vien ir
vot lasot tavus textus, nesaprotu, vai Tvaika ielaa netu ievilkushi vai kas ir ar tevi? Pilnmeeness tak jau kaa garaam. Kur var taadu tuftu laist?

     [+] [-]

, 2011-01-25 14:18, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasaki kā līdzjutējus ietekmē tas cik viņu komanda iztērē naudu komandas budžetam?
Man piemēram po, cik MnD izterē, jo man interesē parādītais rezultāts.
Kā jau rakstiju-vieni stulbi, bet otri nabagi.
Kā tad nosaukt citu līgu komandas, ja jau komandu ar apmēram 15 miljoniem dolāru budžetu Tu sauc par nabagiem? bail pat iedomāties kā tad varētu nosaukt tādu bagātnieku komandu kā LM.

     [+] [-]

, 2011-01-25 14:30, pirms 14 gadiem
a kape mikelim nav pispele pi trottere vartu guvuma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-25 16:25, pirms 14 gadiem
Te daži brauc virsū Šupleram,bet vai jūs gribat pieļaut tādas kļūdas kā citi klubi kas neskaitāmas reizes maina treneri un tā dēļ netiek play off!? Tāpēc es saku Šupler 4ever!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 17:13, pirms 14 gadiem
Bildē labi noķerts moments - Lauris "vilku" ielenkumā

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 18:11, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Te daži brauc virsū Šupleram,bet vai jūs gribat pieļaut tādas kļūdas kā citi klubi kas neskaitāmas reizes maina treneri un tā dēļ netiek play off!? Tāpēc es saku Šupler 4ever!!!
mūžīgi mūžos -no kā tev gudrība?no lauku radiem vai vecākiem ?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-25 18:22, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: zvaigznes? sasmējos. Man tiešām grūti saprast par, ko tu čali priecājies?!
Eša statistika Sv% 89.8, GAA 3.21, manuprāt bez komentāriem, maigi sakot pašvaki, priekš ''tādas zvaigznes''
Štumpels 40 spēlēs savācis 26p, mūs Dārziņš tikpat spēlēs savācis gandrīz par 20 p vairāk.
Plats, nu kaut ko, jau viņs var, nav tā, ka galīgs nespejnieks, bet nu ja viņš, kā tu saki, ''spīd'' , tad mūsu Miķelis vai Ņiživijs ir polarzvaigznes.

Ja minska savāktu visus savus Kaļužnijus, Ugarovus un parejos kas izmētāti pa KHL, uzmestu $ Salejam , lai nak mājās, ar S.Kasticinu parunatu iespejams + patiprinātos ar pārīti normāliem leģionāriem būtu stabila play off zonas komanda.

Bet tagad galigi nesaprotu, ko tu tajos nespējniekos saskati 3. gadu kāp uz tā paša grābekļa. Kaut gan spēlētāji jau nav vainigi atbrauca nopelnīt, d-rsu neplēšot, bet vadība gan pilnīgākie dolbas ka tris gadus kāp uz viena un tā paša grābekļa, kaut gan kā krievi saka ''garbatavo mogila izpravet'' tā, ka nakamgad arī vari gaidīt visādus Peltonenus, Sikoras, kuriem sen, jau neko vairs nevajag
Vo vo, es ar sasmējos, Ešs ar Pletu jau nu īstākās superzvaigznes