Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Esmu apmierināts ar izbraukuma sērijā iegūtajiem septiņiem punktiem"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Šuplers: "Esmu apmierināts ar izbraukuma sērijā iegūtajiem septiņiem punktiem"
Juliuss Šuplers
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēlē Maskavas "CSKA" savā laukumā pēcspēles bullīšu sērijā ar 5:4 uzveica Rīgas "Dinamo". Pēc mača abu komandu treneri dalījās ar iespaidiem.

Rīgas "Dinamo" treneris Juliuss Šuplers: "Mēs lieliski spēlējām 1. un 2. periodā. Pēc tam pretinieks izlīdzināja rezultātu, bet mēs neizmantojām iespējas pagarinājumā. Bullīšu sērijā visu izšķīra pretinieku uzbrucēju meistarība. Un tomēr esmu apmierināts ar izbraukuma sērijā izcīnītajiem septiņiem punktiem."

Maskavas "CSKA" treneris Sergejs Ņemčinovs: "Cīņas gaitā mūsu komanda atradās iedzinējos ar 0:2 un 1:3, taču parādīja raksturu un spēja uzvarēt. Man patika 3. periods mūsu izpildījumā. Nenolaidām rokas pat brīdī, kad rezultāts kļuva 3:4. Puiši sitās viens par otru. Viņi vienkārši ir malači. Manuprāt, mēs spēlējam labāk un labāk. Vai ir izredzes tikt "play-off"? Ir."

Izmantotie resursi:
Профессиональный Хоккейный Клуб ЦСКА

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2011-01-24 22:13, pirms 14 gadiem
labāk pateiktu kāda huja pēc hartigans bullīti meta, trotteram vajadzēja mest vai karsumam

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 22:16, pirms 14 gadiem
šODIEN 2p ZAUDĒti 'Pana dēļ(((

 +13 [+] [-]

, 2011-01-24 22:18, pirms 14 gadiem
kad ieraudzīju Hartiganu, kā bullīšumetēju, mana sejas izteiksme izteica visu, tāds wtf. bet droš, ka CSKA - kā bijusī komanda - faktors.

Taču par CSKA playoff tikšanu - kāds ir nereāls optimists.

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 22:19, pirms 14 gadiem
Vai ir izredzes tikt "play-off"? Ir."

vai ir aizliekts sapnjot?nav

  -4 [+] [-]

, 2011-01-24 22:19, pirms 14 gadiem
Nu šodien gan šuplera kļūda,ka 2pt zadējām,bet nu nekas ,izbraukums ir labs sanācis,tagad vel sakapāsim Minsku mājās

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 22:20, pirms 14 gadiem
Lv puika,kas un kam ir jaaliec?

  +4 [+] [-]

, 2011-01-24 22:21, pirms 14 gadiem
LV_puika rakstīja: Vai ir izredzes tikt "play-off"? Ir."

vai ir aizliekts sapnjot?nav
A ko tad vinjam teikt? Nee nav un beidzam sezonu?

  +7 [+] [-]

, 2011-01-24 22:22, pirms 14 gadiem
Šuplers vienmēr ar visu ir bijis apmierināts.

 +15 [+] [-]

, 2011-01-24 22:27, pirms 14 gadiem
LV_puika rakstīja: Vai ir izredzes tikt "play-off"? Ir."

vai ir aizliekts sapnjot?nav
ak, gramatika...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-24 22:49, pirms 14 gadiem
nu nezinu vai Šuplis ir vainīgs pie visa ,kas ar Dinamo notiek..
Ar vienu nu ok 2 pieredzējušiem aizsargiem ir par maz , man liekas ..

  -1 [+] [-]

, 2011-01-24 22:50, pirms 14 gadiem
Vai ir izredzes tikt "play-off"? Ir."
Baigais optimists

     [+] [-]

, 2011-01-24 23:02, pirms 14 gadiem
Jātnieks bez galvas rullē bet Sarkanās zvaigznes nesējs di*š makaronu caur ausi ACSK treneris pasakot par savām izredzēm pašu Gagarinu no kapa piecēla

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 23:11, pirms 14 gadiem
Pilnīgs cirks aizsardzība šodien laukumā bija...pirms playoff (ja tur tiks) iesaku Šupleram ar Ābolu komandai atgādināt pašus hokeja pamatus kā jāspēlē savā aizsardzības zonā, jo šodien redzētais baidija...kā var mest mazākumā ripu no zonas ārā pa diognāli?un ar ripas izmešanu no savas zonas vispār bija lielas problēmas, tā kā tādi mazi bērni, labi ja katru 3 ripu tikai varēja izmest...ripu nevar izslidināt no zonas, ja pie zilās linijas stāv 2 pretinieka spēlētāji...cirks un pelnīts zaudējums, pēc spēles vispār bija jāzaudē pamatlaikā!!!

     [+] [-]

, 2011-01-24 23:16, pirms 14 gadiem
kas būtu ja Hartigans iemestu???
Te komentāri birtu pavisam savādāki...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 23:34, pirms 14 gadiem
salacgriva2010 rakstīja: kas būtu ja Hartigans iemestu???
Te komentāri birtu pavisam savādāki...
varbut,bet izpildijums bija primitivs.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-24 23:47, pirms 14 gadiem
salacgriva2010 rakstīja: kas būtu ja Hartigans iemestu???
Te komentāri birtu pavisam savādāki...
neuzskatu, ka šodien spēlējām labi, neatkarīgi no tā vai būtu vinnējuši bullīšos. CSKA šodien izskatījās labāk.

     [+] [-]

, 2011-01-24 23:53, pirms 14 gadiem
Jā, Šuplers zaudēja divus punktus! Būtu uzlicis Trotteru, tas 100% būtu iemetis Pajoļu bars, pat NHL labākie veči iemet labi ja vienu no trijiem bullīšiem. Tāds stulbeņu bars te palicis, tas ir psc

  +2 [+] [-]

, 2011-01-24 23:56, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Jā, Šuplers zaudēja divus punktus! Būtu uzlicis Trotteru, tas 100% būtu iemetis Pajoļu bars, pat NHL labākie veči iemet labi ja vienu no trijiem bullīšiem. Tāds stulbeņu bars te palicis, tas ir psc
atvaino Trotteram ir liekas iespejas iemest neka Hartiganam.nau vins tik tehnisks lai mestu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 00:02, pirms 14 gadiem
salacgriva2010 rakstīja: kas būtu ja Hartigans iemestu???
Te komentāri birtu pavisam savādāki...
Kad Hartigans ir metis un iemetis bullīti? Atgādini....

     [+] [-]

, 2011-01-25 00:34, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Kad Hartigans ir metis un iemetis bullīti? Atgādini....
varbūt reniņos
nav runas kad metis vai iemetis.. un vai tas butu kads brinums, ja vins iemestu? uzbrucejiem jamet..

Supis vnk riskeja. :d tas pats bija ar Lūsiņu, .. riskeja. toreiz attaisnojas, soreiz ne

     [+] [-]

, 2011-01-25 01:35, pirms 14 gadiem
Gudrisi Jus maz zinat ka komanda izvelas metejus? Ja hartigans iemestu puse te turetu mutes ciet,divkosu barins!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 01:45, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Jā, Šuplers zaudēja divus punktus! Būtu uzlicis Trotteru, tas 100% būtu iemetis Pajoļu bars, pat NHL labākie veči iemet labi ja vienu no trijiem bullīšiem. Tāds stulbeņu bars te palicis, tas ir psc
nu NHLā vārstargi ar ir klasi augstāki un ķer tādas netveramas ripas, vismaz cik esmu skatījies kaut kādus shoot-outus

     [+] [-]

, 2011-01-25 04:12, pirms 14 gadiem
ihraļi klassno

  +2 [+] [-]

, 2011-01-25 07:42, pirms 14 gadiem
Ko tur pukstēt?Paņēmām 7 punktus no 9!Domāju ka šis izbraukums nebija slikts !

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:08, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Pilnīgs cirks aizsardzība šodien laukumā bija...pirms playoff (ja tur tiks) iesaku Šupleram ar Ābolu komandai atgādināt pašus hokeja pamatus kā jāspēlē savā aizsardzības zonā, jo šodien redzētais baidija...kā var mest mazākumā ripu no zonas ārā pa diognāli?un ar ripas izmešanu no savas zonas vispār bija lielas problēmas, tā kā tādi mazi bērni, labi ja katru 3 ripu tikai varēja izmest...ripu nevar izslidināt no zonas, ja pie zilās linijas stāv 2 pretinieka spēlētāji...cirks un pelnīts zaudējums, pēc spēles vispār bija jāzaudē pamatlaikā!!!
Varētu tev gandrīz pa100% piekrist .Labi ka vel punktu paņēma . ACSK vakar bija daudz stiprāki . Mūsējiem baterijas bišķi nosēdušās . Ir jau arī , kurais mačš ik pēc dienas . Ja arī tiks PO būs kā nodzīti zirgi .Biški pa krutu tas kalendārs sastādīts .

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:51, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Jā, Šuplers zaudēja divus punktus! Būtu uzlicis Trotteru, tas 100% būtu iemetis Pajoļu bars, pat NHL labākie veči iemet labi ja vienu no trijiem bullīšiem. Tāds stulbeņu bars te palicis, tas ir psc
kopš kura laika hokejā kāds garantē 100% bullīša iemešanu. Pat pats Trotters nekad nedotu 100%

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 13:09, pirms 14 gadiem
S jau Weeeleetos lai DR uzspeelee r Atlant pirmaja raundaa... i jakraaj katrs punkts un cereet ka Atlant paraadiis labu sniegumu pedeejaas speeles!!!! un tabulai ir jaaizskataas taadai kada winja ir shobriid! bet zinam ka paars speeles weel ir prieksaa un wiss war mainiities...

Severstal peedeejaas speeles neko dizhu neraada(pret sameera wajam rii)+jaacer ka neraadiis r jo sezonu beigs speeleejot pret waajaam komandaam,iznjemot Ak Bars un Sibir...

Spartak r aizwadiis peedeejas speeles r sameera waajam komandaam un konkurents Severstal Atlant un DR...labs pieteikums uz 4 wietu.

Minska tur pat arii paliks..ja panjemsim riit 3 pt nekur taalaau winji newareetu tikt! noteikti ne augstaak par 7-to

Tabula wareetu izskatiities shaadi:
8. Din Minska
7. Din Riga
6.Atlant wai Severstal
5. Severstal wai Atlant
4. Spartak
SKa wareetu pakaapties uz 2 wietu!! Dinamo Msc nokristies uz 3-sho

     [+] [-]

, 2011-01-25 13:17, pirms 14 gadiem
chujs njuhs un ponja ka pret SKA pirmais raundins!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 13:35, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Varētu tev gandrīz pa100% piekrist .Labi ka vel punktu paņēma . ACSK vakar bija daudz stiprāki . Mūsējiem baterijas bišķi nosēdušās . Ir jau arī , kurais mačš ik pēc dienas . Ja arī tiks PO būs kā nodzīti zirgi .Biški pa krutu tas kalendārs sastādīts .
Nekas tur nebija stiprāki.ACSK spēlē vienīgi Paršins, Mareks, un vēl varbūt pāris.Mūsējie paši vainīgi, ka sapsihojās ar noraidījumiem.Žēl, bet Šupleram īsa atmiņa, iepr. reizē Maskavā CSKA arī tikai vairākumā mums varēja iemest.Šodien tas pats.Bija jāuzvar pamatlaikā svabadi.

     [+] [-]

, 2011-01-25 14:02, pirms 14 gadiem
buucins rakstīja: chujs njuhs un ponja ka pret SKA pirmais raundins!
Ta' tur viskaukas vēl var sanākt i' SKA, i' Znaroks, i' Atlanti, un arī lokomotīves. Manuprāt, kaut cik precīzi sākt prognozēt varēs tikai lielajā februāra pauzē. Pēc tās visām komandām 3 spēles, un arī jau ir puslīdz noskaidrojušies atkritēji

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 14:48, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Pilnīgs cirks aizsardzība šodien laukumā bija...pirms playoff (ja tur tiks) iesaku Šupleram ar Ābolu komandai atgādināt pašus hokeja pamatus kā jāspēlē savā aizsardzības zonā, jo šodien redzētais baidija...kā var mest mazākumā ripu no zonas ārā pa diognāli?un ar ripas izmešanu no savas zonas vispār bija lielas problēmas, tā kā tādi mazi bērni, labi ja katru 3 ripu tikai varēja izmest...ripu nevar izslidināt no zonas, ja pie zilās linijas stāv 2 pretinieka spēlētāji...cirks un pelnīts zaudējums, pēc spēles vispār bija jāzaudē pamatlaikā!!!
Pilnībā piekrītu. Ar tādu aizsardzības spēli PO nav ko darīt. Pret šādu CSKA nepaņemt 3 punktus... katrā gadījumā iegūtais 1 punkts nevar būt iemesls būt apmierinātam par komandas spēli.

     [+] [-]

, 2011-01-25 15:46, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Ta' tur viskaukas vēl var sanākt i' SKA, i' Znaroks, i' Atlanti, un arī lokomotīves. Manuprāt, kaut cik precīzi sākt prognozēt varēs tikai lielajā februāra pauzē. Pēc tās visām komandām 3 spēles, un arī jau ir puslīdz noskaidrojušies atkritēji
protams ka wiss war sagriezties kajam gaisaa taja tabulaa!! bet ja paskatoties uz speelu saraksta un komandu ''overall'' (Tb stipraakaa komanda uzwar waajako utt.) s manupraaat neesmu taalu no pareiza minejuma! ))) bet es tik taa! ...noteikti buus interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 18:02, pirms 14 gadiem
adidzis rakstīja: Pilnībā piekrītu. Ar tādu aizsardzības spēli PO nav ko darīt. Pret šādu CSKA nepaņemt 3 punktus... katrā gadījumā iegūtais 1 punkts nevar būt iemesls būt apmierinātam par komandas spēli.
.....kā arī nav ko darīt ar veselu rindu spēlētāju ar somijas 2 līgas līmeni,nu nevar no miroņa to pirdienu izspiest
1 2 38 komentāri