Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Namejs": Jebkāda Latvijas dalība Krievijas organizētās sacensībās ir nepieņemama

Rolands Eliņš

"Namejs": Jebkāda Latvijas dalība Krievijas organizētās sacensībās ir nepieņemama
Foto: Raimonds Volonts/Dinamo Rīga

LETA. Jebkāda Latvijas hokejistu, treneru un Latvijas tiesnešu dalība sacensībās, ko organizē Krievijas Hokeja federācija (FHR), šajos apstākļos ir nepieņemama un nav atbalstāma, teikts Latvijas sporta draugu kopas "SDK Namejs" paziņojumā.

Publiskā paziņojumā, ko aģentūrai LETA nosūtīja "SDK Namejs" vadītājs Jānis Barkāns, klubs uzrunā Latvijas hokejistus, līdzjutējus, visu hokeja sabiedrību un Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Rīgas "Dinamo" vadību.

"Ņemot vērā šodienas starptautisko saspīlējumu, kas radies Krievijas agresīvās ārpolitikas rezultātā, uzskatām par pareizu paust savu viedokli. Jebkāda Latvijas hokejistu, treneru un Latvijas tiesnešu dalība sacensībās, ko organizē Krievijas Hokeja federācija, ir nepieņemama un nav atbalstāma," teikts paziņojumā, norādot uz Latvijas pārstāvju dalību KHL, Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) un Krievijas Augstākās hokeja līgas (VHL) turnīros.

Sporta līdzjutēju klubs uzsver, ka ir spiests norobežoties no Rīgas "Dinamo" dalības KHL projektos, jo hokejs kā sporta veids pašlaik Krievijā tiekot apzināti izmantots agresorvalsts vadītāju politisko ambīciju apmierināšanai un netieši veicinot pret Ukrainu vērsto uzbrukumu.

"Mēs, fanu klubs "Namejs", vienmēr esam atbalstījuši un mīlējuši Latvijas hokeju, taču neatbalstīsim agresiju ne hokeja laukumos, ne dzīvē," teikts paziņojumā.

Sporta līdzjutēju klubs "Namejs" ir viens no "Dinamo" fanu kluba dibinātājiem 2008.gadā.

Kā ziņots, arī izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece (JKP) uzskata, ka šī brīža politiskajā situācijā nav pieļaujama Latvijas sporta komandu, tostarp privāto sporta klubu, dalība Krievijā organizētos čempionātos.

Situācija Ukrainā ir saasinājusies pēc Krievijas prezidenta Vladimira Putina pirmdienas lēmuma atzīt tā dēvēto Donbasa "tautas republiku" neatkarību. Otrdien Krievijas Federācijas padome, pamatojoties uz Putina lūgumu, pilnvaroja viņu oficiālai karaspēka ievešanai jau astoņus gadus faktiski okupētajās teritorijās Ukrainas austrumos, turklāt Putins ir paziņojis, ka šīs "republikas" pretendē uz lielāku teritoriju nekā to pašreizējās robežas.

Izmantotie resursi:
LETA

  +4 [+] [-]

, 2022-02-23 18:23, pirms 4 gadiem
Ple!Esmu pozitīvi pārsteigts par šo veco marazmātiķu nostāju. Biju sliktākās domās par viņiem, jo nevienam nebija noslēpums, ka arī viņiem atlec šis tas no Rīgas ''Aklo zarnu'' maciņa.
Slēpts komentārs: jbk
Slēpts komentārs: Andrjuha_Ziekurs

  +7 [+] [-]

, 2022-02-23 18:47, pirms 4 gadiem
dfkthbq1946
111u111
23.02.2022 в 13:11
0
Финнов точно не жалко.А Рига кроме ностальгии по чемпионату СССР ничего не вызывает. Гнать обоих.
Финнов точно не жалко.А Рига кроме ностальгии по чемпионату СССР ничего не вызывает. Гнать обоих.

Tādus komentārus krieu hokeja saitos var atrast regulāri un taisnība viņiem ir.Priekš kam viniem tāds Savicka lūzera klubs,kurš aizņem Toljati,Novokuzņeckas komandu vietas.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-23 18:49, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: dfkthbq1946
111u111
23.02.2022 в 13:11
0
Финнов точно не жалко.А Рига кроме ностальгии по чемпионату СССР ничего не вызывает. Гнать обоих.
Финнов точно не жалко.А Рига кроме ностальгии по чемпионату СССР ничего не вызывает. Гнать обоих.

Tādus komentārus krieu hokeja saitos var atrast regulāri un taisnība viņiem ir.Priekš kam viniem tāds Savicka lūzera klubs,kurš aizņem Toljati,Novokuzņeckas komandu vietas.
Viss pareizi
Krieviem rd nevajag
Vienkāršajiem krievu līdzjutējiem, es domāju
Viņi arī neuztur rd
To uztur varai pietuvināti cilvji
Slēpts komentārs: Andrjuha_Ziekurs

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 18:54, pirms 4 gadiem
O, visu varenais Barkāns ir runājis! Aleluja!

  +4 [+] [-]

, 2022-02-23 18:57, pirms 4 gadiem
Arvienvārdsakot-čekistam un viņa ielikteņiem,kuri bija pieslēgti pie Krievijas barošanās siles,beidzot - kirdik. Tas tev,čekist,par Jurčiku Raganu . Latviešu hokejisti no tā nemirs!

  +8 [+] [-]

, 2022-02-23 19:00, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Laikā kad ASV bombardēja Irāku, balstoties uz viltotiem pierādījumiem, Namejs ar aliņiem sekoja līdzi Žoltokam un Ozoliņam Stenlija kausā un nemaz netaisījās neko boikotēt vai nosodīt ASV noziegumus
Vai tad Rīgas Dinamo spēlēja Irakā?Riktīga kaimiņvalsts skola,kā jau viņu troļļiem pienākās.Ko mēs,paskatieties ko amerikāņi dara?Vai atkal par dopingu.tas nekas,ka pierādīja,ka valsts atbalstīta dopinga programma.Citi arī lietoNorvēģi astmātiķi.Ko mēs? Vectēva drapītes ieraujam.

     [+] [-]

, 2022-02-23 19:03, pirms 4 gadiem
Jokerits savus nameizus jau pasūtīja trīs mājas tālāk
Kaut gan tas viss ir fufelis
Pīļu dīķis ir saviļņojies, gaidīsim, ko teiks arodbiedrības, transporta ceha priekšnieks u.c.
Bet arī tas nav galvenais
Mani interesē pavisam citas lietas
Galvenais ir , ar ko tas viss beigsies
Un tikai tad mĕs redzēsim gāzes jura patieso ietekmi latvijas dzīvē
Tā ka paņemam popkornu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2022-02-23 19:14, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Jokerits savus nameizus jau pasūtīja trīs mājas tālāk
Kaut gan tas viss ir fufelis
Pīļu dīķis ir saviļņojies, gaidīsim, ko teiks arodbiedrības, transporta ceha priekšnieks u.c.
Bet arī tas nav galvenais
Mani interesē pavisam citas lietas
Galvenais ir , ar ko tas viss beigsies
Un tikai tad mĕs redzēsim gāzes jura patieso ietekmi latvijas dzīvē
Tā ka paņemam popkornu
Ar Jokerit ir interesanti.Championat ru raksta,ka Rotenbergs un Timčenko savas akcijas pārdevuši Jarri Kurri,kurš tagad skaitoties pilntiesīgs Jokerit īpašnieks.(Tam es kaut kā neticu)Toties lielā Jokerit Halle pieder abiem maniem pieminētiem krievu oligarhiem,kuri nu iekļuvuši sankciju sarakstā.Tā kā būs interesanti pavērot turpmākos notikumus.Rīgas Dinamo labā šobrīd spēlē laiks,jo viņiem čempis beidzies,bet Jokerit priekšā plovi.Un vēl jau nav zinams,kā attīstīsies tuvākā laikā notikumi Ukrainā.Varbūt varēs uz laiku par sportu vispārībā aizmirst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2022-02-23 19:21, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Gribētos lai pamētā granātas nevis basketbola bumbu?
Man gribētos mieru un krievi,lai vācās ārā no Ukrainas ar visu savu karaspēku.Nevajag te provocēt un tulkot tā kā pašam gribētos.Vai tad malkinģīmis jau nobanots.spēj tik ražot profilus.Neesi aizdomājies,kāpēc tieci nobanots?Es divdesmit gadus zem viena nika,tāpēc ,ka atbildu par saviem vārdiem un muļķības nerakstu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 19:24, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Ar Jokerit ir interesanti.Championat ru raksta,ka Rotenbergs un Timčenko savas akcijas pārdevuši Jarri Kurri,kurš tagad skaitoties pilntiesīgs Jokerit īpašnieks.(Tam es kaut kā neticu)Toties lielā Jokerit Halle pieder abiem maniem pieminētiem krievu oligarhiem,kuri nu iekļuvuši sankciju sarakstā.Tā kā būs interesanti pavērot turpmākos notikumus.Rīgas Dinamo labā šobrīd spēlē laiks,jo viņiem čempis beidzies,bet Jokerit priekšā plovi.Un vēl jau nav zinams,kā attīstīsies tuvākā laikā notikumi Ukrainā.Varbūt varēs uz laiku par sportu vispārībā aizmirst.
Nevajag jaukt tos Rotenbergus, jo sankcijas ir pret abiem brāļiem (Arkādiju un Borisu), bet ne jauno Rotenbergu (Romānu), kurš ir Hartwall Arena īpašnieks, un ir arī Somijas pilsonis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:25, pirms 4 gadiem
Prāta vētrai ir ko padomāt

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:25, pirms 4 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevajag jaukt tos Rotenbergus, jo sankcijas ir pret abiem brāļiem Arkādijs un Boriss), bet ne jauno Rotenbergu (Romānu), kurš ir Hartwall Arena īpašnieks, un ir arī Somijas pilsonis.
Paldies par labojumu,jo tiešām nodomāju,ka arī šis ir ķēris sankcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2022-02-23 19:26, pirms 4 gadiem
Putin Huilo!!!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 19:27, pirms 4 gadiem
j888 rakstīja: Prāta vētrai ir ko padomāt
Prāta vətra jau atteicās no koncerttūres
Busulis gan braukšot

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:28, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: ja ja, vel mūziku jauc iekšā, vispār nositīšu ubļudak, varbūt visiem kas ir uzņēmumi Latvija un cieša sadarbība ar Krieviju arī jāpartrauc un jabankrotē muļķi?
Nē, jaiemācās stradāt savadāk. Ja nevar, tad piz..s

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:29, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Prāta vətra jau atteicās no koncerttūres
Busulis gan braukšot
Tas jau pavēris vaidzińus un jau pastiepis mēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 19:31, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Paldies par labojumu,jo tiešām nodomāju,ka arī šis ir ķēris sankcijas.
Interesanti ir tas, ka Timčenko arī ir Somijas pilsonība. Par brāļiem Rotenbergiem īsti nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:32, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: esmu par busuli un prāta vētru bijis vienmēr un turpināšu būt
Tad izbaudi vovana pēcpusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 19:33, pirms 4 gadiem
rekur īstie funarini un savickalēni

https://www.dinamoriga.lv/lv/fanu-k...

Nameju savickijs izmeta no arēnas uz ielas un izveidoja savu kabatas fanu klubu. kad neēd no saimnieka ķepas tad var pretī saimniekam runāt

     [+] [-]

, 2022-02-23 19:33, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: šitas fanu klubs Namejs ir tas pats , ko savickijs izmeta no arēnas uz ielas un izveidoja savu kabatas fanu klubu ģinamo?
tad saprotama ir tāda reakcija, kad vairs nav jāēd no saimnieka ķepas!
Zini, es redzu, ka publika īsti nesaprot sankciju patiesos mērķus un mēģina zem tām pabāzt rd, mūziku un visādu kuiņu
Turklāt, vēl gūstot politkapitālu gaidāmajām vēlēšanām
Citiem vārdiem, uzņemšanas laukumā ir klapītes un ir režisori
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:34, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: es gribētu redzēt ko tu darītu, ja tev būtu uzņēmums cieši saistīts ar Krieviju, ķipa mestu mieru?
Ne tak, tev nav nekā tapēc vari tukši pļūtīt sūdu ubļudak
U protams ka nav nekaa. Tev arii. Tapeec izbaudi vovana dupsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:37, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Zini, es redzu, ka publika īsti nesaprot sankciju patiesos mērķus un mēģina zem tām pabāzt rd, mūziku un visādu kuiņu
Turklāt, vēl gūstot politkapitālu gaidāmajām vēlēšanām
Citiem vārdiem, uzņemšanas laukumā ir klapītes un ir režisori
nu vispareizāk būtu ja savickijs pats pateiktu - vsjo pietiek.
nezinu vai prāta vētra pati pieņēma lēmumu atteikties no koncertūres vai kas piespieda.
Muižniece protams tagad ķer balsis ar ģinamo aizliegšanu.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:38, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Man ir tavas muterites slapjais pezhuks blakus gulta, ar to man ari pietiek
Aaaa, tas tu, id..ń!!! Neatpazinu

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 19:38, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Laikā kad ASV bombardēja Irāku, balstoties uz viltotiem pierādījumiem, Namejs ar aliņiem sekoja līdzi Žoltokam un Ozoliņam Stenlija kausā un nemaz netaisījās neko boikotēt vai nosodīt ASV noziegumus
Ko tu neteiksi.Ķīmiskos ieročus neatrada ,jo īsi pirms sabiedrotouzbrukuma tie tika aizvesti uz Sīriju.Pie tam ASV un sabiedrotajiem bija ES NATO un Arābu līgas atbalsts un atļauja,bet kāds atbalsts iebrukumam Ukrainā ir bunkurā sajukušajam.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 19:38, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Aaaa, tas tu, id..ń!!! Neatpazinu
krasiļniks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-23 19:40, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Varbūt varam savākties un rīt pie ministrijas pieprasīt Muižnieces demisiju ar Dinamo krekliem, Latvijas krekliem un bungām ?
tu tak šodien pietemsies, gultu pietirsīsi un par visu aizmirsīsi rīt tev atkal jālāpās būs , kamēr pilnas bikses

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:40, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Zini, es redzu, ka publika īsti nesaprot sankciju patiesos mērķus un mēģina zem tām pabāzt rd, mūziku un visādu kuiņu
Turklāt, vēl gūstot politkapitālu gaidāmajām vēlēšanām
Citiem vārdiem, uzņemšanas laukumā ir klapītes un ir režisori
Par cik Muižniece ir aktīva moto sportiste, un līdz ar to apgrozās starp vīriem, tad gan jau viņa zin, kas ir Rīgas ''Aklās zarnas'', un ko tie ziemā ēd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:41, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Varbūt varam savākties un rīt pie ministrijas pieprasīt Muižnieces demisiju ar Dinamo krekliem, Latvijas krekliem un bungām ?
Es tev atłauju. Vari iet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:42, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu neteiksi.Ķīmiskos ieročus neatrada ,jo īsi pirms sabiedrotouzbrukuma tie tika aizvesti uz Sīriju.Pie tam ASV un sabiedrotajiem bija ES NATO un Arābu līgas atbalsts un atļauja,bet kāds atbalsts iebrukumam Ukrainā ir bunkurā sajukušajam.
Pat filma ir

https://m.db.lv/zinas/veiktas-izmai...

https://youtu.be/pP4zhzIyTUA

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu vispareizāk būtu ja savickijs pats pateiktu - vsjo pietiek.
nezinu vai prāta vētra pati pieņēma lēmumu atteikties no koncertūres vai kas piespieda.
Muižniece protams tagad ķer balsis ar ģinamo aizliegšanu.
Kā politiķe viņa rīkojās pareizi jo saprot ,ka daudzi šajā jautājumā viņu atbalstīs un atcerēsies to arī Saeimas vēlēšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 19:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu vispareizāk būtu ja savickijs pats pateiktu - vsjo pietiek.
nezinu vai prāta vētra pati pieņēma lēmumu atteikties no koncertūres vai kas piespieda.
Muižniece protams tagad ķer balsis ar ģinamo aizliegšanu.
Jā, bet tas arī ir sekundāri
Principā, sankcijām ir jēga tad, kad ir politiskā opozīcija
Vai konkurence
Kuras rusņā nav
Vienkāršā tauta būs pirmā, kas cietīs, bet elitei par to nospļauties
Un tauta nebūs tā, kura gāzīs diktatoru
Tas var notikt tikai šaurā lokā, to vidū, kuri pamatīgi zaudē savas pozīcijas pasaulē
Un gatavi mainīt vadoni sava labuma dēļ
Vai volodjam pietuvināto lokā ir tādi
Tas ir jautājums
Kaut kādi rd, savicki un muižnieces... nu, sorry

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 19:45, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Kā politiķe viņa rīkojās pareizi jo saprot ,ka daudzi šajā jautājumā viņu atbalstīs un atcerēsies to arī Saeimas vēlēšanās.
nu labi Muižniece ir mūsdienu politiķe un viss skaidrs , ka tagad ķeras klāt ģinamo un krievu līgai. iepriekšējie ministri ko tādu pat domās nepieļāva , pie tam pandēmijas laikā visādi atbalstīja un izgrozīja ģinamkai spēlēt , kad vietējais sports vispār bija aizklapēts.

bet tādi Nameji ir tirliņi un izlīduši no ierakuma tagad kur tad bija 2014.gadā un vēlāk? atraduši veidu iekost savickijam par to , ka izmeta ārā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:46, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Pat filma ir

https://m.db.lv/zinas/veiktas-izmai...

https://youtu.be/pP4zhzIyTUA
Filma ir režisora skatījums uz notikumiem.Es to filmu esmu redzējis,bet tāpat zināms ,ka Huseinam bija ķīmiskie ieroči ,kurus viņš izmantoja pret kurdiem un nedaudz arī karā pret Irānu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:48, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Filma ir režisora skatījums uz notikumiem.Es to filmu esmu redzējis,bet tāpat zināms ,ka Huseinam bija ķīmiskie ieroči ,kurus viņš izmantoja pret kurdiem un nedaudz arī karā pret Irānu.
Un kāds sakars 80.gadiem , ķīmiskajiem ieročiem , kurus viņam piegādāja ASV ar 2003.gadu, kad tie ieroči viņam vairs nebija?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:48, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, bet tas arī ir sekundāri
Principā, sankcijām ir jēga tad, kad ir politiskā opozīcija
Vai konkurence
Kuras rusņā nav
Vienkāršā tauta būs pirmā, kas cietīs, bet elitei par to nospļauties
Un tauta nebūs tā, kura gāzīs diktatoru
Tas var notikt tikai šaurā lokā, to vidū, kuri pamatīgi zaudē savas pozīcijas pasaulē
Un gatavi mainīt vadoni sava labuma dēļ
Vai volodjam pietuvināto lokā ir tādi
Tas ir jautājums
Kaut kādi rd, savicki un muižnieces... nu, sorry
nu KHL ir Putina un viņam pietuvināto čekistu līga. ja āksti un ģinamo uzmet šos , kur viņi ieguldījuši jau vairāk nekā 100 ļimakus , tad huilo tas var ļoti nepatikt.
p.s. un bijušo čekistu nav. ļoti šaubos ka tāds savickijs nav čekas agents un paliekot bez finansējuma un ietekmes būtu ļoti labi valstij atbrīvoties no tāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu labi Muižniece ir mūsdienu politiķe un viss skaidrs , ka tagad ķeras klāt ģinamo un krievu līgai. iepriekšējie ministri ko tādu pat domās nepieļāva , pie tam pandēmijas laikā visādi atbalstīja un izgrozīja ģinamkai spēlēt , kad vietējais sports vispār bija aizklapēts.

bet tādi Nameji ir tirliņi un izlīduši no ierakuma tagad kur tad bija 2014.gadā un vēlāk? atraduši veidu iekost savickijam par to , ka izmeta ārā.
Par 2014 piekrītu,bet tolaik tak daudzi pat rietumu politiķi daļēji pievēra acis nerunājot par 2008 gada uzbrukumu Gruzijai un tas tikai radīja putleram sajūtu,ka viņš var darīt ko grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:52, pirms 4 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Un kāds sakars 80.gadiem , ķīmiskajiem ieročiem , kurus viņam piegādāja ASV ar 2003.gadu, kad tie ieroči viņam vairs nebija?
Kā tad vēl pasaki ,ka Sīrijai ķīmiskos ieročus arī ASV piegādāja.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:53, pirms 4 gadiem
Režīms sašķēla tautu, sadalot špricētajos un nešpricētajos, tagad šķeļ politiski (šis gan ir vijies cauri gadu gadiem, bet tagad atkal aktualizēts)...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu KHL ir Putina un viņam pietuvināto čekistu līga. ja āksti un ģinamo uzmet šos , kur viņi ieguldījuši jau vairāk nekā 100 ļimakus , tad huilo tas var ļoti nepatikt.
p.s. un bijušo čekistu nav. ļoti šaubos ka tāds savickijs nav čekas agents un paliekot bez finansējuma un ietekmes būtu ļoti labi valstij atbrīvoties no tāda.
Kā saka, ūdens pilieni var akmeni caururbt
Piliens pie piliena, varbūt būs kāda jēga

     [+] [-]

, 2022-02-23 19:55, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Tu aizmirsi ka Savickis ir Latvijas tenisa savienības prezidents?
neaizmirsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:57, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Kā tad vēl pasaki ,ka Sīrijai ķīmiskos ieročus arī ASV piegādāja.
Kāds sakars Sīrijai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 19:59, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Režīms sašķēla tautu, sadalot špricētajos un nešpricētajos, tagad šķeļ politiski (šis gan ir vijies cauri gadu gadiem, bet tagad atkal aktualizēts)...
Normāls demokrātijas process, kad valsts sabiedrībai un tās indivīdiem ir tiesības domāt savādāk, nekā domā citi šīs sabiedrības locekļi.
Daudz sliktāk būtu, ja valsts pārvalde censtos visus ielikt vienā rāmītī, kā tas ir Rusņā un Baltkrievijā.
Patieso sabiedrības saliedētību var redzēt tikai tad, kad valstij draud nopietna ārējā krīze, kura apdraud valsts pastāvēšanu. Lai, nedod Dievs, līdz šādai sabiedrības saliedētībai nekad nebūtu jānonāk. Labāk lai mēs esam maza, ēdelīga un kašķīga tautiņa Baltijas jūras krastā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:01, pirms 4 gadiem
savickijs vai LHF par šo nav kaut kur izteikušies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: savickijs vai LHF par šo nav kaut kur izteikušies?
Līdz piektdienas beigām solījuši izteikties.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-23 20:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: savickijs vai LHF par šo nav kaut kur izteikušies?
Runāšana sudrabs, klusēšana zelts
Pagaidīs zem galda, kamēr troksnis noplaks, piemeklēs argumentus, čekistu skola

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 20:06, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Runāšana sudrabs, klusēšana zelts
Pagaidīs zem galda, kamēr troksnis noplaks, čekistu skola
+ jāsaņem norādes un uzdevumi no huilo

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: + jāsaņem norādes un uzdevumi no huilo
Vot tam tagad točno ne līdz tam
Jādomā, kā aplaimot apbižotos oligarhus
Tiesa, nedomāju, ka cars ar tamlīdzīgiem smerdiem tieši komunicēja, gan jau ir speciāli šušarai domāti kuratori
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:10, pirms 4 gadiem
Kuras skolas un klases audzēkņi Jūs esat?

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:12, pirms 4 gadiem
marina rakstīja: Kuras skolas un klases audzēkņi Jūs esat?
Viļņas partijas skola
Čekas plūsma
Darbs ar masām
Kur tik prasti strādā, kolēga
Varēji pm😀😀😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:16, pirms 4 gadiem
Šobrīd vienīgie rusofobi sēž Kremlī. Visa pasaule cīnās par Krievijas nākotni.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 20:16, pirms 4 gadiem
marina rakstīja: Kuras skolas un klases audzēkņi Jūs esat?
pēc tam, kad beidzu lūrēt dinamo pa teļļuku, izdevās beidzot arī absolvēt augstskolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:19, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Atceries Katy Perry - Hot N Cold?
nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:22, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Viļņas partijas skola
Čekas plūsma
Darbs ar masām
Kur tik prasti strādā, kolēga
Varēji pm😀😀😀
savickijs ģinamo nolaidis līdz tādam bomžu līmenim, ka tagad šos spārda visi kam nav slinkums un visi aktīvie fuņi un atbalstītāji sēž ierakumos vai pārgājuši otrā pusē un palīdz spārdīt

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:24, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Žēl, vispār nezini kas ir Katy Perry?
cik noprotu kāda dziedātāja. gan jau esmu dzirdējis dziesmas man tik tagad nenāk prātā kas tā tāda varētu būt un slinkums pa gogli meklēt. gan jau nekas īpašs, kāda popsa , kas uzmirdz ar vienu hītu un pazūd ar otro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: savickijs ģinamo nolaidis līdz tādam bomžu līmenim, ka tagad šos spārda visi kam nav slinkums un visi aktīvie fuņi un atbalstītāji sēž ierakumos vai pārgājuši otrā pusē un palīdz spārdīt
Spaļiļi kontoru, svoloči😀😀😀
A viss tik labi sākās😉
Te arī marina prokololas
Sakarniekus iegāza😣

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:27, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šobrīd vienīgie rusofobi sēž Kremlī. Visa pasaule cīnās par Krievijas nākotni.
Tikai ir viena bēda: liela dała krievu to savās smadzenēs nespēj saprast

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:29, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tikai ir viena bēda: liela dała krievu to savās smadzenēs nespēj saprast
Krievam vajadzīgs cars
To rāda visa raškas vēsture
Punktum
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:32, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Krievam vajadzīgs cars
To rāda visa raškas vēsture
Punktum
Tak lai viniem ir cars, kēnińš, barvedis, pid..s lai sauc sevi kaa grib. Tikai lai nebāžas citiem virsū ar savaam sarkano homoseksualistu idejaam

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:33, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tikai ir viena bēda: liela dała krievu to savās smadzenēs nespēj saprast
Es šobrīd lasu Sport Express un par to vairs nav ne mazāko šaubu. Tiešām žēl intelektuālo krievu. Pārējie diemžēl nav evolucionējuši tālāk par pērtiķiem.

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:33, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: Daudzi grib atpakaļ padomjlaikus
Daudzi brib uz mēnesi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:35, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tak lai viniem ir cars, kēnińš, barvedis, pid..s lai sauc sevi kaa grib. Tikai lai nebāžas citiem virsū ar savaam sarkano homoseksualistu idejaam
Ideja ir viena
Piedzerties un nokniebties
Kamēr vieni to dara
Citi kāro pəc pasaules kundzības
Katram savs

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:38, pirms 4 gadiem
Atceros kā šitas SDK Namejs uzmeta īstos R2000 fanus,Barkāns vienmēr kā glums zutis ir mācējis piezīsties tur kur piķi saož.
Tagad ari baigie fani atradušies..kauns par tādiem klaigainīšiem.
R2000 fani bija kopā ar komandu visos laikos..nu jā,bet tā jau bija cita paaudze...

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:39, pirms 4 gadiem
Labi, gana troļļot, es pārslēdzos uz atletiko mančestera pirmsspēles studiju

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:40, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es šobrīd lasu Sport Express un par to vairs nav ne mazāko šaubu. Tiešām žēl intelektuālo krievu. Pārējie diemžēl nav evolucionējuši tālāk par pērtiķiem.
Nevaru vairs palasīt ru zińas. Vienalga kadas.

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:41, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Labi, gana troļļot, es pārslēdzos uz atletiko mančestera pirmsspēles studiju
Kas tev par studiju??? Vel 1.25 stundas

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 20:42, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nevaru vairs palasīt ru zińas. Vienalga kadas.
Es vairs nelasu nekādas ziņas, jo īpaši Krievijas, jo tā slimā "vate" ir vienkārši pretīga. Vēmiens nāk.

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:47, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es vairs nelasu nekādas ziņas, jo īpaši Krievijas, jo tā slimā "vate" ir vienkārši pretīga. Vēmiens nāk.
Ir lietas kur tomēr mūs domas pilnībā sakrīt. Tas , protams, nemaina to ka A serija un Juve sū… , bet tas jau tikai sīkums, maza atkāpe

  -2 [+] [-]

, 2022-02-23 20:51, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ir lietas kur tomēr mūs domas pilnībā sakrīt. Tas , protams, nemaina to ka A serija un Juve sū… , bet tas jau tikai sīkums, maza atkāpe
Tikai Tava mamma, bet nu tur neko nevaru darīt - tāda dzīve

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 20:52, pirms 4 gadiem
Kapēc jāprotestē uz citu (hokejistu) rēķina, varbūt labāk pārtraukt iepirkt no Krievijas gāzi, elektrību, naftas produktus u.t.t. bloķēt jebkādu tranzītu pa Latvijas dzelzceļu un Latvijas ostām, tā lai katrs sadzīvē ikdienā solidāri izjūt gandarījumu par protestu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 20:57, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Krievam vajadzīgs cars
To rāda visa raškas vēsture
Punktum
Lai jau ir šiem tas cars, ja jau tik dikti grib. Ja jau vēl sēdētu tai savā raškā un nebāztos virsū citiem(citām valstīm), tad nekādu problēmu, lai drāž tos savus halopus, ja tie ir drāžami. Bet tā jau nav un tie utes bāžas virsū tiem kam var uzbāzties. Mums ir labi, ka ir vismaz kaut kāds NATO lietussargs (cik tur labs vai slikts tas ir cits stāsts) un ja tāda nebūtu, tad domāju nevis Ukraina, bet jau sen mēs(Baltija) būtu pirmie ar kaut kādām krievu "tautas republikām" pierobežas rajonos(piem. Latgalē), kur šie "palīdzētu" tautiešiem...

     [+] [-]

, 2022-02-23 20:59, pirms 4 gadiem
marchelo rakstīja: Kapēc jāprotestē uz citu (hokejistu) rēķina, varbūt labāk pārtraukt iepirkt no Krievijas gāzi, elektrību, naftas produktus u.t.t. bloķēt jebkādu tranzītu pa Latvijas dzelzceļu un Latvijas ostām, tā lai katrs sadzīvē ikdienā solidāri izjūt gandarījumu par protestu.
Tāpēc ka tas ir vienīgais ko tāda kalpu dvēsele māk..mācīt citus kā jādzīvo...
Pilnīgi piekrītu tev-atsakamies no visa,kas ar rus saistīts.uzceļam mūri uz robežas atslēdzam gāzi apkuri un tad skatamies kam būs tirsā-reņģēdājiem vai vateņiem😀😀😀
Reņģēdājiem jau ir tirsā ar visiem komunālajiem un degvielas cenām.brēc kā negudri😀😀😀

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 21:01, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai Tava mamma, bet nu tur neko nevaru darīt - tāda dzīve
Neesi pid.rs, neaiztiec manu mammu

  -2 [+] [-]

, 2022-02-23 21:06, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Neesi pid.rs, neaiztiec manu mammu
Jau par vēlu

  +4 [+] [-]

, 2022-02-23 21:07, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jau par vēlu
Nu tad tu esi pid.rs 😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-02-23 21:12, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nu tad tu esi pid.rs 😂
Piedod. Sveiciens mammai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 21:18, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: džeki ka beigt dzert alko?
Es tirgoju alko. Tu ko?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 21:24, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: es dzeru to ko tu tirgo
Tāpēc jau es tirgoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 21:37, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: man tulit beigsies
Tad jau atliek tikai točkas. Jāzvana draugiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 21:39, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: nu man ir 7 litri vīns, bet vīns man negarsho, tas babietem kad atnak ciemos
Būtu vismaz spirts, ko sajaukt, lai uzčinītu Agdamu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-23 21:46, pirms 4 gadiem
esmu atpakaļ rakstīja: es kadreiz odekolon gribetu pameginat, saka ka labs
Ja dabū ārā spirtu, tad ir tīra manta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 22:23, pirms 4 gadiem
Šitie ir tie alkaši, kas esot iedzinējos 1:4 bļāva pēdējā minūtē ''UZVARĒSIM'' ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-24 03:23, pirms 4 gadiem
Visu varenais Barkāns! Atceros, ka viņš 2004.gadā, tjipa varenais LAT fans, gribēja notitgot biļetes uz LAT spēli par trīskāršu cenu un astoņfaļfinālu, bet beigās no svensoniem nopirkām par 50% lētķa, jo SWE iekrita cits pāris.

     [+] [-]

, 2022-02-24 07:46, pirms 4 gadiem
Jautājums vairs nav aktuāls,jo krievija kļuvusi četros no rīta par noziedznieku valsti.