Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

IZM ministre: "Dinamo" jāizbeidz dalība "Krievijas atklātajā čempionātā"

IZM ministre: "Dinamo" jāizbeidz dalība "Krievijas atklātajā čempionātā"
Foto: Raimonds Volonts

Izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece sociālajā tīklā "Twitter" norādījusi, ka beidzot pienācis laiks izbeigt runas par sporta nošķiršanu no politikas, un paskaidrojusi, ka skatās tieši hokeja komandas Rīgas "Dinamo" virzienā. "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis savukārt iepriekš šodien no komentāriem sarunā ar Latvijas Radio atturējās.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins vakardien legalizēja okupācijas spēku atrašanos no 2014. gada daļēji okupētajos Doņeckas un Luganskas apgabalos Ukrainas austrumos. Sākot no 22. februāra pusnakts, okupētajā teritorijā ieradās jaunas karaspēka vienības, kas šodien novedis pie sankcijām pret Putina režīma atbalstītājiem un pārstāvjiem, to vidū sankcionēts arī KHL vadītājs Genārijs Timčenko un Krievijas hokejā labi pazīstamie Igors un Boriss Rotenbergi.

Par situāciju līgā un "Jokerit" fanu kluba pieprasījumu Helsinku komandai atstāt KHL Latvijas Radio šodien vaicāja "Dinamo" padomes priekšsēdētājam Jurim Savickim, kurš iepriekš slaveni vairākkārt izteicies, ka "sportu nevajag jaukt ar politiku". Savickis no komentāriem atteicās, ieteica nogaidīt situācijas attīstību un tad, kā norāda LR, pārtrauca telefonsarunu.

Rīgas "Dinamo" šī KHL sezona jau ir beigusies, jo KHL iepriekš nolēma regulāru sezonu līdz galam neizspēlēt, tā vietā uzreiz ķeroties pie izslēgšanas spēlēs. Tas šobrīd ļauj "Dinamo" vadībai izvairīties no pārdomām, kā būtu šajās dienās doties uz izbraukuma spēlēm Krievijā vai uzņemt, piemēram, Maskavas komandas Arēnā Rīga.

Jautājumu par Rīgas "Dinamo" turpmāku dalību Kontinentālajā hokeja līgā šovakar atsvaidzināja arī sporta nozari pārstāvošās Izglītības un zinātnes ministrijas ministre Anita Muižniece.

"Es ceru, ka beidzot runas par sportu (jā, arī mūziku), kas "it kā" nesaistīts ar politiku, beigsim... ," sociālajā tīklā "Twitter" rakstīja Muižniece. "Jā, es īpaši gribu izcelt Rīgas Dinamo un to, ka šis "stāsts" par dalību "Krievijas atklātajā čempionātā" jābeidz pavisam. "

Rīgas "Dinamo" ir Rīgā bāzēta komanda, kuras galvenais sponsors ir Krievijas kompānija "Gazprom". Tā piedalās KHL jau kopš 2008. gada, un šīs līgas spēļu aizvadīšana Latvijas teritorijā ir jāsaskaņo ar LHF.


Slēpts komentārs: KevinDurant#35
, 2022-02-22 22:47, pirms 3 gadiem
Laiks parādīt arī pašiem hokejistiem, ka viņi draudzējas ar galvu...
, 2022-02-22 22:47, pirms 3 gadiem
Kozjols, Kalvītis un Savickis ir arī LHF vadītāji un tie nekādus lēmumus pret Krieviju nepieņems. Atliek tikai Latviešu spēlētājiem boikotēt DR un tad arī valde būs spiesta atkāpties.
, 2022-02-22 22:47, pirms 3 gadiem
Atbalstu JKP nostāju.
, 2022-02-22 22:48, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Ok, kur tad Dinamo spēles? OHL līga vai apvienosies ar lietuviešiem un igauņiem, kur izveidos nacionālu Baltijas līgu?
Dinamo nekur nespēlēs - tāds nav vajadzīgs!
Slēpts komentārs: KevinDurant#35
, 2022-02-22 22:49, pirms 3 gadiem
Pilnībā viņai piekrītu,ja čekists negrib likvidēt,lai pārceļas pie utainajiem un lai nodēvē komandu" jurkas sūdu bedre" vai kaut kā tamlīdzīgi.
, 2022-02-22 22:53, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Pirmkārt, Savickis nekomentēs, jo viņam ir izdevīgi līgumu ar sponsoriem un viņš turpinās spēlēt KHL. Tā, ka jautājums ir izspriests un turpinām baudīt Dinamo augļus, kuri nenes rezultātus jau vairākas sezonas.
Ja valdībai būs pietiekami ciets mugurkauls, izdos likumu, ka Latvijā aizliegs tam jūdam rīkot spēles, un Savickijs savus līgumus varēs iebāzt ūkstā...
Slēpts komentārs: KevinDurant#35
, 2022-02-22 22:53, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Ok, kur tad Dinamo spēles? OHL līga vai apvienosies ar lietuviešiem un igauņiem, kur izveidos nacionālu Baltijas līgu?
Priekš kam viņiem vispār kaut kur ir jāspēlē, un, vel jo vairāk, zem šāda nosaukuma?
Normāliem cilvēkiem Rīgas ''Dinamo'' asociējas ar Padumjās savienības laikā zem čekas un Iekšlietu ministrijas karoga spēlējošu komandu.
, 2022-02-22 22:54, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Spēlētāji savus darba dēvējus neboikotēs un turpinās spēlet, kur viņi saņem naudu.
Nu, te nu mēs redzēsim, kuri no mūsu bāleliņiem ir veči ar pаutiem un kuri ir tirliņi
, 2022-02-22 22:54, pirms 3 gadiem
gravitons rakstīja: Kozjols, Kalvītis un Savickis ir arī LHF vadītāji un tie nekādus lēmumus pret Krieviju nepieņems. Atliek tikai Latviešu spēlētājiem boikotēt DR un tad arī valde būs spiesta atkāpties.
Viss ir salīdzinoši viegli izdarīt no valdības puses, jo vīzas KHL komandām joprojām izsniedz Ārlietu ministrija.
Šeit ir vajadzīga griba to visu pārtraukt.
, 2022-02-22 22:55, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, te nu mēs redzēsim, kuri no mūsu bāleliņiem ir veči ar pаutiem un kuri ir tirliņi
Piekrītu, bet citam svarīgāks, lai kabatā ir čaukstošais nevis izteikt patieso viedokli.
Slēpts komentārs: huy
, 2022-02-22 22:57, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Piekrītu, bet citam svarīgāks, lai kabatā ir čaukstošais nevis izteikt patieso viedokli.
Ja spēlētājs ir pietiekoši meistarīgs, un motivēts pelnīt naudu ar hokeju, tad viņš vienmēr atradīs iespēju nopelnīt. Eiropā un ASV ir gana daudz līgu, kurās maksā ne sliktāk kā Rīgas ''Aklajās zarnās''.
, 2022-02-22 22:59, pirms 3 gadiem
Psrs laikos Irbe uzlika pim.. CCCP izlesei.
, 2022-02-22 22:59, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: vēlēšanu gads, tagad uz Ukrainas rēķina visi sitīs savu pirmsvēlēšanu kapitālu.
Kopš kara sākuma pagājuši 8 gadi.
Tas gan.
Kaut gan, tagad politikā pa šiem gadiem ir ienākusi jauna politiķu paaudze, kurai nebija iespēja realizēt daudzas idejas, jo tāda nebija valsts politika.
, 2022-02-22 22:59, pirms 3 gadiem
mazāk pļurkstētu pa visādiem triperiem vairāk darītu
sēž visi ministri triperī un tripero kaut ko, bet nevis dara
, 2022-02-22 23:00, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Piekrītu, bet citam svarīgāks, lai kabatā ir čaukstošais nevis izteikt patieso viedokli.
nu, ja ar galvu nedomās, var iegūt tādu pašu nodevēja titulu kā Vetrovs un Tumanovs savulaik...
Slēpts komentārs: Volodja Uljanovs
, 2022-02-22 23:01, pirms 3 gadiem
mums ir sporta likums.
paņem un izmaini punktu par klubiem , ka Latvijā bāzēti klubi nedrīkst (aizliegts) piedalīties Krievijas , Baltkrievijas un Sīrijas čempionātos.
viss elementāri un vienkārši.
, 2022-02-22 23:02, pirms 3 gadiem
Twitterī komentāru iemest un kaut ko reāli darīt lietas labā ir divas dažādas lietas. Bet nu labi, ka kāds sāk kustināt šo lietu.
, 2022-02-22 23:03, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas gan.
Kaut gan, tagad politikā pa šiem gadiem ir ienākusi jauna politiķu paaudze, kurai nebija iespēja realizēt daudzas idejas, jo tāda nebija valsts politika.
tās pašas partijas jau tur +/- grozās
kas ir izdarīts?
tak paši valkājās pa savickija ložu ģinams spēlu laikā un krievu gāzes lobijs ticis sargāts
lūk, ar 15 gadus nokavēšanos nedaudz piekāpušeis atkritumu lobijam, ieviešot pseodosistēmu ar taromātiem
bet nu jā, tagad skaisti papļurkstēs, būs pāris skaļi žesti un viss.
, 2022-02-22 23:05, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Pirmkārt, Savickis nekomentēs, jo viņam ir izdevīgi līgumu ar sponsoriem un viņš turpinās spēlēt KHL. Tā, ka jautājums ir izspriests un turpinām baudīt Dinamo augļus, kuri nenes rezultātus jau vairākas sezonas.
Augļi, vecīt ir ienākušies - šī ir patiesā šīs komandas izveidošanas būtība. Trojas zirgs...
, 2022-02-22 23:08, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Jepal.ja par sportu spriež cilvēki ar kolhoza cūkgana intelektu...kāda tev 5 min overtaimam daļa gar sportu?tev no sporta sajēga kā cūkai no astronautikas
Tev pajolim un vēl te kādam,kam nevajag RD tak neskatieties..kas jums liek skatīties?bet hokejistu vietā nelemiet,kur un kāpēc viņiem spēlēt.vēl jo vairāk tāpēc ka jūs paši viņiem nekādu alternatīvu nepiedāvājat
Zini kur mēs būtu, ja atļautu hokejistiem visu izlemt?
, 2022-02-22 23:09, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tās pašas partijas jau tur +/- grozās
kas ir izdarīts?
tak paši valkājās pa savickija ložu ģinams spēlu laikā un krievu gāzes lobijs ticis sargāts
lūk, ar 15 gadus nokavēšanos nedaudz piekāpušeis atkritumu lobijam, ieviešot pseodosistēmu ar taromātiem
bet nu jā, tagad skaisti papļurkstēs, būs pāris skaļi žesti un viss.
Redzēsim, ka ir ar to gribu. Vismaz kāds ir iekustinājis to ledu, un, galvenais, ka pašā augstākā līmeni, jo nav neviena augstāka persona valstī, kura atbild par sportu.
, 2022-02-22 23:11, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Redzēsim, ka ir ar to gribu. Vismaz kāds ir iekustinājis to ledu, un, galvenais, ka pašā augstākā līmeni, jo nav neviena augstāka persona valstī, kura atbild par sportu.
neesmu baigi iedziļinājies, bet ši ar ir likusies vienīgā puslīdz jēdzīgā no tās saslavētās "jauno politiķu paaudzes"
, 2022-02-22 23:14, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: neesmu baigi iedziļinājies, bet ši ar ir likusies vienīgā puslīdz jēdzīgā no tās saslavētās "jauno politiķu paaudzes"
viņai kā Izglītības ministrei ir visa vara un iespējas izbeigt čekas projektu ģinamo riga Latvijā.
uz LHF nav ko cerēt, ka šiem nedos atļauju.
tāpēc ceru, ka sekos arī darbi no viņas puses, nevis kārtējā tukša triperošana .
, 2022-02-22 23:17, pirms 3 gadiem
Tā, vienkārši ziņkāres pēc, ja Dinamo nemaksā algas aploksnēs, kādā bankā tāda iestāde spēj atvērt kontu LV un vēl maksāt algas cilvēkiem, ja naudas izcelsme ir no valsts Sankciju sarakstā un labuma guvēji ir politiski nozīmīgas personas.

Un ja šādi konti ir iespējami, vai normāls LV uzņēmums vispār drīkstēs sadarboties ar tādu Dinamo, pirms bankas slēdz šī uzņēmuma kontus dēļ sadarbības partnera?
, 2022-02-22 23:19, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: viņai kā Izglītības ministrei ir visa vara un iespējas izbeigt čekas projektu ģinamo riga Latvijā.
uz LHF nav ko cerēt, ka šiem nedos atļauju.
tāpēc ceru, ka sekos arī darbi no viņas puses, nevis kārtējā tukša triperošana .
LHF ?

redzēs, baigi gan neticu
Slēpts komentārs: Modžohēds
, 2022-02-22 23:20, pirms 3 gadiem
Spiests izbeigt dalību Krievijas atklātajā čempionātā, KGB Juris vienkārši brālīgi pieteiks komandu uz dalību neatkarīgo Doņeckas vai Luganskas respubļiku atklātajos čempionātos
, 2022-02-22 23:21, pirms 3 gadiem
Bet skaidrs kā diena, ka Krievijas darbības KHL iespaidos minimāli.
Pie ideāla scenārija KHL paliktu bez ārzemniekiem, tad nu redzēsim, kuram ir principi, un kuram "nauda nesmird"
, 2022-02-22 23:21, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet skaidrs kā diena, ka Krievijas darbības KHL iespaidos minimāli.
Pie ideāla scenārija KHL paliktu bez ārzemniekiem, tad nu redzēsim, kuram ir principi, un kuram "nauda nesmird"
tu gan daudz gaidi no šaibas dauzītājiem
, 2022-02-22 23:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: viņai kā Izglītības ministrei ir visa vara un iespējas izbeigt čekas projektu ģinamo riga Latvijā.
uz LHF nav ko cerēt, ka šiem nedos atļauju.
tāpēc ceru, ka sekos arī darbi no viņas puses, nevis kārtējā tukša triperošana .
varētu tagad kāds žurnālists šo jautājumu pajautāt arī LHF vadībai
, 2022-02-22 23:22, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: neesmu baigi iedziļinājies, bet ši ar ir likusies vienīgā puslīdz jēdzīgā no tās saslavētās "jauno politiķu paaudzes"
Manas ģimenes pedagoģes saka, ka esot stipri sakarīgāka par iepriekšējo, jo nenākot ārā visādi ''brīnumi''.
, 2022-02-22 23:23, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: LHF ?

redzēs, baigi gan neticu
es ar neticu.
ģinamo riga izbeigsies tikai tad kad huilo neiedos savickijam naudu

patriperos, papļurkstēs un viss . kā vienmēr.
, 2022-02-22 23:24, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tu gan daudz gaidi no šaibas dauzītājiem
Negaidu. Un ne tikai KHL sakarā, tāpat VTB, Eirolīgas klubi, nez, gan jau futbolā ar tur pilns ar leģionāriem.
Ir jau izdevīgs attaisnojums, ka "nejauc sportu ar politiku"
, 2022-02-22 23:25, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es ar neticu.
ģinamo riga izbeigsies tikai tad kad huilo neiedos savickijam naudu

patriperos, papļurkstēs un viss . kā vienmēr.
nu, varētu jau ES pieņemt šādu lēmumu, tad jau nebūs variantu
, 2022-02-22 23:28, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Tā, vienkārši ziņkāres pēc, ja Dinamo nemaksā algas aploksnēs, kādā bankā tāda iestāde spēj atvērt kontu LV un vēl maksāt algas cilvēkiem, ja naudas izcelsme ir no valsts Sankciju sarakstā un labuma guvēji ir politiski nozīmīgas personas.

Un ja šādi konti ir iespējami, vai normāls LV uzņēmums vispār drīkstēs sadarboties ar tādu Dinamo, pirms bankas slēdz šī uzņēmuma kontus dēļ sadarbības partnera?
Kāpēc viņiem Latvijā ir vajadzīgs konts? Kāds Latvijai te sakars?

Tas ir Rīgā bāzēts Krievijas Federācijas klubs.
, 2022-02-22 23:32, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāpēc viņiem Latvijā ir vajadzīgs konts? Kāds Latvijai te sakars?

Tas ir Rīgā bāzēts Krievijas Federācijas klubs.
klubs (uzņēmums), kurš juridiski reģistrēts Latvijas Republikā. Ar visāam no tā izrietošajām tiesiskajām sekām.
, 2022-02-22 23:32, pirms 3 gadiem
Pilnība pievienojos ministrei! Ja šobrīd tur kādam vēl ir šaubas, tad, domāju, Rīgas Dinamo jautājums visai drīz atkritīs pats par sevi. Putina režīms gatavo pilna mēroga iebrukumu Ukrainai, pēc kura sākšanās Krievija, visticamāk, tiks pilnībā izslēgta no pasaules sporta aprites. Tā ka Dinamo būs vai nu jālikvidējas vai jāmeklē citas iespējas. Viens no variantiem, piemēram, spēlēt Somijas čempionāta vai kaut kas tādā garā!
, 2022-02-22 23:33, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: nu, ja ar galvu nedomās, var iegūt tādu pašu nodevēja titulu kā Vetrovs un Tumanovs savulaik...
Kam tad viņi ir nofevēji?pāris aptrakušiem prievīšniekiem?kas dzīvo kaut kādā pašam sev uzburtā pasaulē?es ierēcu par tavu stulbumu
, 2022-02-22 23:34, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Zini kur mēs būtu, ja atļautu hokejistiem visu izlemt?
Nezinu gan...bet var jau tīrākā teoretizēšana kas būtu ja būtu.šobrīd esam tur kur esam...
, 2022-02-22 23:38, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Pilnība pievienojos ministrei! Ja šobrīd tur kādam vēl ir šaubas, tad, domāju, Rīgas Dinamo jautājums visai drīz atkritīs pats par sevi. Putina režīms gatavo pilna mēroga iebrukumu Ukrainai, pēc kura sākšanās Krievija, visticamāk, tiks pilnībā izslēgta no pasaules sporta aprites. Tā ka Dinamo būs vai nu jālikvidējas vai jāmeklē citas iespējas. Viens no variantiem, piemēram, spēlēt Somijas čempionāta vai kaut kas tādā garā!
Tāds Dinamo vairāk nebūs, esi mierīgs. Tas ir Krievijas politprojekts.
, 2022-02-22 23:38, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Pilnība pievienojos ministrei! Ja šobrīd tur kādam vēl ir šaubas, tad, domāju, Rīgas Dinamo jautājums visai drīz atkritīs pats par sevi. Putina režīms gatavo pilna mēroga iebrukumu Ukrainai, pēc kura sākšanās Krievija, visticamāk, tiks pilnībā izslēgta no pasaules sporta aprites. Tā ka Dinamo būs vai nu jālikvidējas vai jāmeklē citas iespējas. Viens no variantiem, piemēram, spēlēt Somijas čempionāta vai kaut kas tādā garā!
Vai kaut kas liecina, ka Somijas čempionāts, vai kāds cits, gatavojas kļūt par atklāto čempionātu tikai tāpēc, lai nodrošinātu Rīgas ''Aklo zarnu'' pastāvēšanu?
, 2022-02-22 23:42, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: nu, varētu jau ES pieņemt šādu lēmumu, tad jau nebūs variantu
Un tad beidzot abraga slapjais sapnis,nosapņots pirms 15 gadiem,būs piepildījies😀😀😀😀aizej norausti ādiņu no laimes😉
Slēpts komentārs: purva_velns
, 2022-02-22 23:46, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Labāk sievišķis būtu ieviesis kārtību tajā bardakā, kas ir izglītības sistēmā
Gan jau hokeja lietās arī bez viņas tiks skaidrībā
šeit stāsts nav tikai par vienu hokeju vien, tā ir valsts nostāja kopumā.
, 2022-02-22 23:48, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāpēc viņiem Latvijā ir vajadzīgs konts? Kāds Latvijai te sakars?

Tas ir Rīgā bāzēts Krievijas Federācijas klubs.
Nu, OK, pat ja klubam nav konts LV bet ir kaut kādā valstī, kurai nav jāievēro sankciju noteiktie klientu un darījumu izvērtējumi. Tāpat ir aktuāls jautājums, kāda velna pēc, lai kāds riskētu saņemt savā uzņēmuma kontā naudu, kura nāk no Krievijas politiskā projekta.
Pieņemu, ka tāds klubs nākotnē vairs vienkārši nebūs spējīgs eksistēt Eiropas savienībā. Pat ceru.
Bet tam vajadzētu attiekties ne tikai uz Dinamo, arī uz tiem LV futbola mistiskajiem veidojumiem un hokeja Oļimpu utt.
, 2022-02-22 23:48, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Labāk sievišķis būtu ieviesis kārtību tajā bardakā, kas ir izglītības sistēmā
Gan jau hokeja lietās arī bez viņas tiks skaidrībā
aizklapējot okupantu līgu, izglītības sistēma cietīs vēl vairāk? skaidrs, ka jāsakārto daudzas lietas.
redze, vēju parkus taisīs, tirgosim energiju! Attapušies. tad stādos priekša, ka visi pie siles esošie visus gadus ir baroti no jurkas naudas, jo līdz atm tā bija niespējamā misija
, 2022-02-22 23:51, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: šeit stāsts nav tikai par vienu hokeju vien, tā ir valsts nostāja kopumā.
Huy uzrakstīja
Vēlēšanas nāk
Valsts nostāja ir pietiekami skaidra
Tā kā rd ir privāts klubs, aizliegt nez vai sanāks
Un ne jau šai k-dzei
Caur sankcijām, ja tās skars naudas devējus
Pieļauju, ka jā
, 2022-02-22 23:55, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: aizklapējot okupantu līgu, izglītības sistēma cietīs vēl vairāk? skaidrs, ka jāsakārto daudzas lietas.
redze, vēju parkus taisīs, tirgosim energiju! Attapušies. tad stādos priekša, ka visi pie siles esošie visus gadus ir baroti no jurkas naudas, jo līdz atm tā bija niespējamā misija
Tagad naudu varēs legāli šķiest pa labi un pa kreisi
Visādu vēja parku ierīkotāji un saules bateriju tirgotāji jau berzē roķeles
Tikai tas ir fufelis mūsu apstākļos
Vēl lielāks, kā sīkās stacijas, par kurām maksājam oik
, 2022-02-22 23:56, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Huy uzrakstīja
Vēlēšanas nāk
Valsts nostāja ir pietiekami skaidra
Tā kā rd ir privāts klubs, aizliegt nez vai sanāks
Un ne jau šai k-dzei
Caur sankcijām, ja tās skars naudas devējus
Pieļauju, ka jā
k-dzei vienai pašai nesanāks, bet viņa šo jautājumu var iniciēt izskatīšanai, piemēram, ES.
Nav problēmu tādu privātu klubu iegrožot - nelielas izmaiņas likumā/-os un lieta darīta.
, 2022-02-22 23:57, pirms 3 gadiem
Skatos, ka savoks ļoņka ir manā satraucies, jo notiek process, lai atņemtu viņa rīku, kurš uzturēja garīgai saiknei ar tik karsti mīļoto Padumjo savienību.
, 2022-02-22 23:58, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Huy uzrakstīja
Vēlēšanas nāk
Valsts nostāja ir pietiekami skaidra
Tā kā rd ir privāts klubs, aizliegt nez vai sanāks
Un ne jau šai k-dzei
Caur sankcijām, ja tās skars naudas devējus
Pieļauju, ka jā
huilo un viņam pietuvinātie pa 8 gadiem kopš Krimas okupācijas tās sankcijas ir iemācījušies apiet , ka pie tirsas viņiem tās sankcijas.
, 2022-02-22 23:59, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: k-dzei vienai pašai nesanāks, bet viņa šo jautājumu var iniciēt izskatīšanai, piemēram, ES.
Nav problēmu tādu privātu klubu iegrožot - nelielas izmaiņas likumā/-os un lieta darīta.
Rd ir sīka soška
Redzēs, ko teiks uefa saistībā ar čempionu līgas finālu utt.
Tas būs daudz ātrāk, nekā jūlijs, kad jurka brauks rāpot koferi
Uz to laiku daudz kam jau būs jābūt skaidram
, 2022-02-23 00:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: huilo un viņam pietuvinātie pa 8 gadiem kopš Krimas okupācijas tās sankcijas ir iemācījušies apiet , ka pie tirsas viņiem tās sankcijas.
Nu re
Tātad veltīga ētera piesārņošana triperī
Atklāti runājot, man šobrīd tas rd pie pakaļas
Tuvojas eventuāli karš tepat blakus
Un tie jau ir lielāki sūdi
, 2022-02-23 00:01, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Skatos, ka savoks ļoņka ir manā satraucies, jo notiek process, lai atņemtu viņa rīku, kurš uzturēja garīgai saiknei ar tik karsti mīļoto Padumjo savienību.
a vērts to padomju atraugu Ļoņku vispār pieminēt? Sen jau to tukšpauri esmu noignoirējis, priecājos, ka visi pārējie šovakar ar viņu pilnībā ignorē (diemžēl, izņemot Tevi)
, 2022-02-23 00:02, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu re
a tādus Gazpromus kas uzsēdinājuši Eiropu uz gāzes adatas, tai skaitā Vāciju, kas ir arī ģinamo riga sponsors , neviens pa sankcijām nesitīs.
, 2022-02-23 00:02, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Rd ir sīka soška
Redzēs, ko teiks uefa saistībā ar čempionu līgas finālu utt.
Tas būs daudz ātrāk, nekā jūlijs, kad jurka brauks rāpot koferi
Uz to laiku daudz kam jau būs jābūt skaidram
Pārcels uz citu valsti. Par to šodien jau visi Eiropas ziņu kanāli vārās - viena no galvenajām tēmām.
, 2022-02-23 00:03, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Huy uzrakstīja
Vēlēšanas nāk
Valsts nostāja ir pietiekami skaidra
Tā kā rd ir privāts klubs, aizliegt nez vai sanāks
Un ne jau šai k-dzei
Caur sankcijām, ja tās skars naudas devējus
Pieļauju, ka jā
Te taču viens jau ļoti precīzi uzrakstīja, ka nekas īpašs nevienam nav jādara, kā vien par Latvijas sporta sistēmu atbildīgai IZM, kuras ministre ir Muižniece, jāizdara pāris grozījumi Latvijas ''Sporta likumā'' aizliedzot Latvijas klubu dalību ārpus ES esošās sporta līgās.
https://likumi.lv/ta/id/68294-sport...
, 2022-02-23 00:03, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Pārcels uz citu valsti. Par to šodien jau visi Eiropas ziņu kanāli vārās - viena no galvenajām tēmām.
Tāpēc jau saku - redzēsim, pārcels, vai nē
, 2022-02-23 00:04, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: a vērts to padomju atraugu Ļoņku vispār pieminēt? Sen jau to tukšpauri esmu noignoirējis, priecājos, ka visi pārējie šovakar ar viņu pilnībā ignorē (diemžēl, izņemot Tevi)
Baigi sagribējās viņam uztirst.
, 2022-02-23 00:04, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tāpēc jau saku - redzēsim, pārcels, vai nē
pārcels, tur vairs nav variantu.
, 2022-02-23 00:05, pirms 3 gadiem
Dinamo sezona beigusies, bet HK Rīga spēlētāju vecākiem gan vajadzētu ieslēgt smadzenes un apdomāt,vai vēlas sūtīt atvases viņpus frontes līnijai!
, 2022-02-23 00:05, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: huilo un viņam pietuvinātie pa 8 gadiem kopš Krimas okupācijas tās sankcijas ir iemācījušies apiet , ka pie tirsas viņiem tās sankcijas.
sankcijas pamatā bija tikai par saistību ar Krimu, kas tur ko neapiet.
Krimā oficiāli nedarbojās ne krievu pasts, ne krievu bankas, ne arī kartes. tik kaut kādi vietējie surogāti. bet nu jā, tā ir apiešana.
, 2022-02-23 00:06, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu re
Tātad veltīga ētera piesārņošana triperī
Atklāti runājot, man šobrīd tas rd pie pakaļas
Tuvojas eventuāli karš tepat blakus
Un tie jau ir lielāki sūdi
ar tikko pamodies kopā ar ministriem kas pietriperojuši ? karš notiek jau 8 gadus.
, 2022-02-23 00:07, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Te taču viens jau ļoti precīzi uzrakstīja, ka nekas īpašs nevienam nav jādara, kā vien par Latvijas sporta sistēmu atbildīgai IZM, kuras ministre ir Muižniece, jāizdara pāris grozījumi Latvijas ''Sporta likumā'' aizliedzot Latvijas klubu dalību ārpus ES esošās sporta līgās.
https://likumi.lv/ta/id/68294-sporta-likums
Mūsu probləma ir tā, ka tikai reti kurš ir reāli saskāries ar karu
Turklāt, dažādās misijās nevis tepat, kas ir pilnīgi kas cits
Resursu, pārtikas cenas, iespējami apdraudējumi dzīvībai utt.
Tas ir svarīgi
Nevis kaut kādi hokeji
, 2022-02-23 00:08, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Psrs laikos Irbe uzlika pim.. CCCP izlesei.
WC labākais vārtsargs'1990.g. URSS sastāvā
, 2022-02-23 00:09, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu re
Tātad veltīga ētera piesārņošana triperī
Atklāti runājot, man šobrīd tas rd pie pakaļas
Tuvojas eventuāli karš tepat blakus
Un tie jau ir lielāki sūdi
vakar utaino cars, 40 mio nāciju pasludināja par izdomātu, mākslīgu, neīstu. jā, ir par ko uztraukties, pat 100 gadus nav pagājis kopš līdzīgiem notikumiem.
, 2022-02-23 00:09, pirms 3 gadiem
Perambuks paģībs šo izlasot
, 2022-02-23 00:09, pirms 3 gadiem
antuuns rakstīja: Dinamo sezona beigusies, bet HK Rīga spēlētāju vecākiem gan vajadzētu ieslēgt smadzenes un apdomāt,vai vēlas sūtīt atvases viņpus frontes līnijai!
šiem jau 2 spēles vien atlikušas - tās pašas mājās. Kaut gan, varētu tās ar noboikotēt...
, 2022-02-23 00:10, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: sankcijas pamatā bija tikai par saistību ar Krimu, kas tur ko neapiet.
Krimā oficiāli nedarbojās ne krievu pasts, ne krievu bankas, ne arī kartes. tik kaut kādi vietējie surogāti. bet nu jā, tā ir apiešana.
Baidens šovakar pateica, ka ASV izsludina sankcijas pret Rusņas suverēno ārējo parādu, neesmu finansists, bet cik lasīju tas ir ļoti, ļoti nopietni.
, 2022-02-23 00:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ar tikko pamodies kopā ar ministriem kas pietriperojuši ? karš notiek jau 8 gadus.
Tas tomər bija vairāk latents
Vismaz no lv situācijas
Protams, manu paziņu lokā ir bēgļi no ukrainas
Bet viņu nebija daudz
Totāls karš ir kas pilnīgi cits
Un tas tagad ir reāls, jo tās sūda republikas ir atzītas caur rašku administratīvo apgabalu robežās, ko tagad məğinās iekarot jau oficiāli ar raškas armijas spēkiem
, 2022-02-23 00:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Baidens šovakar pateica, ka ASV izsludina sankcijas pret Rusņas suverēno ārējo parādu, neesmu finansists, bet cik lasīju tas ir ļoti, ļoti nopietni.
nu es sen neklausos, ko sola, jo izdara daudz mazāk.
bet iespējams, gaida, kas notiks un izmanto sankcijas spiedienam, jo uz šodienas situāciju izskatās ka būs karošana
, 2022-02-23 00:16, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Mūsu probləma ir tā, ka tikai reti kurš ir reāli saskāries ar karu
Turklāt, dažādās misijās nevis tepat, kas ir pilnīgi kas cits
Resursu, pārtikas cenas, iespējami apdraudējumi dzīvībai utt.
Tas ir svarīgi
Nevis kaut kādi hokeji
Mēs pasaules globālos procesus varam ietekmēt tieši tik cik varam.
Neatceros tieši kurš to teica, bet doma bija-jauns lielais karš būs tad, kad aizsaulē būs aizgājusi lielākā daļa no tiem, kuri piedalījās WWII. Diemžēl, bet šis laiks ir pienācis patīk mums tas vai nepatīk.
P.S. Par Ukrainā notiekošo var un vajag domāt, bet pašmāju problēmas tāpēc nevajag pamest novārtā. Vel jo vairāk, ja tā ir saistītā ar Ukrainas krīzes radītājiem.
, 2022-02-23 00:21, pirms 3 gadiem
Pagaidām pāragri spriest/ no 1 puses putlera agresīvās shēmas un sabotāžas, no otras puses- 1 emancipēts babulis tūlīt griboši vēlas likvidēt privātu struktūrvienību, noķērusi zvaigznes tīksmināšanās kroni pēdējos Dombura raidījumos - nestrēbsim karstu, lai sarunā FIN atklāto čempi vispirms
, 2022-02-23 00:25, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tas tomər bija vairāk latents
Vismaz no lv situācijas
Protams, manu paziņu lokā ir bēgļi no ukrainas
Bet viņu nebija daudz
Totāls karš ir kas pilnīgi cits
Un tas tagad ir reāls, jo tās sūda republikas ir atzītas caur rašku administratīvo apgabalu robežās, ko tagad məğinās iekarot jau oficiāli ar raškas armijas spēkiem
protams, ka huilo ies tālāk. iekaros visu Luganskas un Doņeckas apgabalu un tālāk ies. pohuj šim jau uz visu. uz smieklīgajām sankcijām un rietumu pļurkstēšanu. pēc prastas mērkaķošanās izskatās. cik vēl huilo jāiekaro un jāokupē citu zemes, lai rietumiem dalektu un sāktu reāli ko darīt , lai apturētu huilo!

p.s. pie tam huilo tak pateica skaidri un gaiši rietumiem, ka Ukraina kā neatkarīga valsts paliks tikai tādā gadījumā un netiks okupēta pilnībā, ja rietumi atzīs Krimu par Krievijas sastāvdaļu un Ukraina turpmāk ievēros visu ko noteiks Krievija !
, 2022-02-23 00:27, pirms 3 gadiem
Pernaks jau ir nošāvies.
, 2022-02-23 00:33, pirms 3 gadiem
Tagad politikas mironi un leetiem lozungiem kers balsis un tadi abrageli, namgeji un pizdkapji skries par shiem balsot
, 2022-02-23 00:36, pirms 3 gadiem
ruslandi var atslēgt no banku SWIFT norēķinu sistēmas, rublis var devalvēties līdz savienoto belaru zaķu nac.valūtas līmenim un piedzīvot ekonomisku katastrofu, vienīgi var paspēt savā kaitniecībā mēģināt totāli pirms tam ieriebt visiem oponentiem...
, 2022-02-23 00:36, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tas tomər bija vairāk latents
Vismaz no lv situācijas
Protams, manu paziņu lokā ir bēgļi no ukrainas
Bet viņu nebija daudz
Totāls karš ir kas pilnīgi cits
Un tas tagad ir reāls, jo tās sūda republikas ir atzītas caur rašku administratīvo apgabalu robežās, ko tagad məğinās iekarot jau oficiāli ar raškas armijas spēkiem
Putlera vislielākā problēma ir tā, ka viņš nespēj saprast to, ka ne Ukrainas armija, ne arī pati sabiedrība, vairs ne tuvu nav tādas, kādas tās bija vel 2014. gadā. Līdz 2014. gadam Ukrainas aizsardzības ministri (Krievijas pilsoņi) armiju bija nolaiduši līdz kliņķim, bet tagad tā ir atdzimusi par nopietnu spēku.
, 2022-02-23 00:37, pirms 3 gadiem
Ja par sportisko, tad shii kolhoza pelavu agonija sen bija jaizbeidz!
Kas attiecas uz politisko, tad jamer miers shim balaganam bija jau 2014. gada. Parejais ir lirika un 100x seit izrunats. Politikani cer tvert paris pamulku balsis, gobzema stilaa
Slēpts komentārs: Andrjuha_Ziekurs
, 2022-02-23 00:42, pirms 3 gadiem
Visi tik pargudri spriezh par armijas speeku taa it ka ikdiena veiktu tanku apkopi, pizgec
Taa jau limenis seit katastrofali zems bet tapat sejienes politikas eksperti spej no jauna parsteigt
, 2022-02-23 00:43, pirms 3 gadiem
Es Latvijas valdību respektēšu vien tad kad tā pieteiks karu Krievijai un nosūtīs karavīrus uz Ukrainu
, 2022-02-23 00:45, pirms 3 gadiem
lamar-odom rakstīja: Pernaks jau ir nošāvies.
nē, tā viņš teicās pats, it kā fanošot par Oulu Karpat
, 2022-02-23 00:49, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Visi tik pargudri spriezh par armijas speeku taa it ka ikdiena veiktu tanku apkopi, pizgec
Taa jau limenis seit katastrofali zems bet tapat sejienes politikas eksperti spej no jauna parsteigt
Nav ko spriest, nav attīstīta pretraķešu aizsardzība, tā ka viņus var vnk nobumbot. Tanki ta tā, tur vēl varētu pacīnīties, be daud cilveku mirs. Tas tā, īsumā no militāro ekspertu viedokļiem.
baltkrievi blogo, ka šie tais kopējās mācībās tagad varot labi nopelnīt, utainie vislaik dzerot un tiršot, var pirkt pa lēto soļarku un pa dārgo šiem tirgot šmigu
, 2022-02-23 00:49, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Nav ko spriest, nav attīstīta pretraķešu aizsardzība, tā ka viņus var vnk nobumbot. Tanki ta tā, tur vēl varētu pacīnīties, be daud cilveku mirs. Tas tā, īsumā no militāro ekspertu viedokļiem.
Kursh te vadosais militarajos jautajumos?
, 2022-02-23 00:50, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Kursh te vadosais militarajos jautajumos?
te neviens
, 2022-02-23 00:51, pirms 3 gadiem
Utainie tiesham mudaki, doma ka paali ies kauja un uzvares
Ja churbanu algotni izvilks, tad ari uzvares, citadi atraus pa mici un Pukins slepsies bunkura
, 2022-02-23 00:51, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: te neviens
Tu kas butu?
, 2022-02-23 00:55, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Tu kas butu?
toč ne eksperts
vnk lasīju ka ukrainai sakarīga armija, augsta motivācija, jo cīnīsies par savu zemi, bet trūkums ir pretgaisa, pretraķešu aizsardzība

viens ir iekarot, cits pēc tam uzturet to okupacijas pārvaldi
, 2022-02-23 00:58, pirms 3 gadiem
To līgu jau sen vajadzēja pamest, jo tai nav perspektīvas no Latvijas hokeja skatu punkta - tur spēlē tikai mūsējie veterāni un vesels bars krievu spēlētāju un daži kanādieši, kas nav vajadzīgi citās Eiropas līgās! Sen nesekoju līdzi tai līgai, bet cik zinu, tad tur ir arī budžeta nesabalansētības problēmas, kas ietekmē spēju piesaistīt konkurējošus leģionārus. Nu Nekad RD nepacelt to Gagārina kausu - un neizskatās, ka arī tur vispār spētu iekļūt Play-off zonā, jo perspektīvie vietējie puikas jau sen ir otrpus okeānam, bet palicēji balansē uz spēlēšanu OHL, vai kādu viduvēju Eiropas līgu.
, 2022-02-23 00:58, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: toč ne eksperts
vnk lasīju ka ukrainai sakarīga armija, augsta motivācija, jo cīnīsies par savu zemi, bet trūkums ir pretgaisa, pretraķešu aizsardzība

viens ir iekarot, cits pēc tam uzturet to okupacijas pārvaldi
diplomāti ( rietumu un krievu ) no Kijevas laižas prom. 23.februārī utainie svinēs armijas dienu , turpinās taisīt provokācijas un 24.februārī paziņos , ka jāsāk atbrīvot Ukraina no fašistu huntas!
, 2022-02-23 01:07, pirms 3 gadiem
Ukrainai palīdz arī Turcija, jo Krima pirms 18.gs. b attiecās turkiem, tad pirms tatātu ordām, tadd grieķu skitiem
, 2022-02-23 01:10, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Nav ko spriest, nav attīstīta pretraķešu aizsardzība, tā ka viņus var vnk nobumbot. Tanki ta tā, tur vēl varētu pacīnīties, be daud cilveku mirs. Tas tā, īsumā no militāro ekspertu viedokļiem.
baltkrievi blogo, ka šie tais kopējās mācībās tagad varot labi nopelnīt, utainie vislaik dzerot un tiršot, var pirkt pa lēto soļarku un pa dārgo šiem tirgot šmigu
Par cik mūsu puiši vel no 2017. gada Ukrainā ukraiņu karavīrus apmāca, tad viņiem ir ko pastāstīt par Ukrainas armijas izaugsmi.
Kurš tev teica, ka viņiem nav attīstīta pretgaisa aizsardzība. Viņiem ir BUK, un citas pretgaisa aizsardzības sistēmas. Aizmirsi, ka viņi mācību laikā netīšām notrieca Izraēlas pasažieru lidmašīnu? Tāpat viņiem ir iznīcinātāji un helihopteri. Nemaz nerunājot par simtiem modernu tanku un bruņutransportieriem.
Tāpat viņu rīcībā ir dažas interesantas raķešu sistēmas, kuras varētu pat aizsniegt Rusņas pilsētas Varoņežu un Rostovu pie Donas.
Te tāh neliels video:
https://www.youtube.com/watch?v=JaB...
, 2022-02-23 01:17, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Ukrainai palīdz arī Turcija, jo Krima pirms 18.gs. b attiecās turkiem, tad pirms tatātu ordām, tadd grieķu skitiem
Turcija pati grib savākt Ukrainu, bet krievi pasteidzās pirmie
Slēpts komentārs: Volodja Uljanovs
, 2022-02-23 01:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: diplomāti ( rietumu un krievu ) no Kijevas laižas prom. 23.februārī utainie svinēs armijas dienu , turpinās taisīt provokācijas un 24.februārī paziņos , ka jāsāk atbrīvot Ukraina no fašistu huntas!
Domāju ceturtdien būs daudz maz skaidrs..ko Lavrovs ar to pendosu sarunās...ja pendosi piekāpsies,kara nebūs..ja pendosi turpinās lekties,varētu ari būt karš.tas mans viedoklis
Te tak ari skaidri redzams,ka gaidīja kamēr OS beigsies
, 2022-02-23 01:28, pirms 3 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Turcija pati grib savākt Ukrainu, bet krievi pasteidzās pirmie
mans nezin, to jau māca tikai vēl 12. klasē
, 2022-02-23 01:35, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Domāju ceturtdien būs daudz maz skaidrs..ko Lavrovs ar to pendosu sarunās...ja pendosi piekāpsies,kara nebūs..ja pendosi turpinās lekties,varētu ari būt karš.tas mans viedoklis
Te tak ari skaidri redzams,ka gaidīja kamēr OS beigsies
Tikšanās ir atcelta
, 2022-02-23 02:32, pirms 3 gadiem
Tas jau sen bija jāizbeidz. Laizītāji lai laiza tālāk,bet bez Rīgas D komandas.
, 2022-02-23 02:36, pirms 3 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Tikšanās ir atcelta
Nu tad gan nekā laba nav ko gaidīt...
, 2022-02-23 02:57, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Domāju ceturtdien būs daudz maz skaidrs..ko Lavrovs ar to pendosu sarunās...ja pendosi piekāpsies,kara nebūs..ja pendosi turpinās lekties,varētu ari būt karš.tas mans viedoklis
Te tak ari skaidri redzams,ka gaidīja kamēr OS beigsies
es nekad neesmu lietojis vārdu pendoss tupais čurbans Ļoņa
, 2022-02-23 03:29, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es nekad neesmu lietojis vārdu pendoss tupais čurbans Ļoņa
Tagad jau lietoju apzināti...man pat patīk😀😀
, 2022-02-23 03:31, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es nekad neesmu lietojis vārdu pendoss tupais čurbans Ļoņa
Izskatās ka noraudies tavi pendosi pa ļipu...tik žēl ka tevi ar zvirgzdiņu nevar uz turieni aizsūtīt.atstrādāt savu ne par ko piešķirto pensiju😀😀😀
, 2022-02-23 03:31, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es nekad neesmu lietojis vārdu pendoss tupais čurbans Ļoņa
Jebal, emotional damage
, 2022-02-23 03:32, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Izskatās ka noraudies tavi pendosi pa ļipu...tik žēl ka tevi ar zvirgzdiņu nevar uz turieni aizsūtīt.atstrādāt savu ne par ko piešķirto pensiju😀😀😀
Ja krievi naaks ieksha ari Baltija, precizak Latvija, tu pirmais ar pukem skriesi preti ja?
Atgus pazaudetas teritorijas
, 2022-02-23 03:33, pirms 3 gadiem
Cerams anglichani ari driz saks atgut savas zaudetas teritorijas
, 2022-02-23 03:35, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Ja krievi naaks ieksha ari Baltija, precizak Latvija, tu pirmais ar pukem skriesi preti ja?
Atgus pazaudetas teritorijas
Ļoņa, perņa un fuņa no spirtacentra būs pirmajās rindās
, 2022-02-23 03:36, pirms 3 gadiem
Varetu utainie apejot vaciju un poliju pa taisno maukt uz frankiem, makaronu izvarit un iekarot franciju tupajam churbanam pabalstu halava beigtos un shis dabutu mukt atpakal uz Lv
, 2022-02-23 03:37, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Ļoņa, perņa un fuņa no spirtacentra būs pirmajās rindās
Toljiks ir vsp manits? Pec rio spelem te vsp nav kaaju speris, nehuya nezinu mas te notiek! Bet vispar butu loti interesanti dzirdet sho fruktu viedokli ja pukins tiesham saktu zimet tankus uz baltiju
, 2022-02-23 03:38, pirms 3 gadiem
Atmazka noteikti butu ka atriebj zviedru un frichu kundzibas laikus musu zemmiekiem
, 2022-02-23 03:39, pirms 3 gadiem
Kas tur kolumbiem kaste? Varotchiki zapoja?
, 2022-02-23 03:39, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Toljiks ir vsp manits? Pec rio spelem te vsp nav kaaju speris, nehuya nezinu mas te notiek! Bet vispar butu loti interesanti dzirdet sho fruktu viedokli ja pukins tiesham saktu zimet tankus uz baltiju
Tu domā huilo bunkurā jau sen nav sazīmētas kartes kā atjaunot pēeseres ?
, 2022-02-23 03:40, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Kas tur kolumbiem kaste? Varotchiki zapoja?
traumēti Elvis un Korpis.
, 2022-02-23 03:41, pirms 3 gadiem
Bet lonjka nu riktigs morda kolhoznaja. Shitadus zabakus pukins var dzivus aprakt, shie nokliegsies slava leninam un viss, lidzigi kaa allah akbaristi kas ar ljotenem triecas visur ieksha, tads pats debiloids
, 2022-02-23 03:42, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tu domā huilo bunkurā jau sen nav sazīmētas kartes kā atjaunot pēeseres ?
Plans jau ir, tikai shadi turpinot pukinam bus vajadzigi vel 200 gadi lai gan shis jau nemirstigs
Man vairak funariku un lonjku shnaga sini sakara interese
Ja pukina tanki naks ieksha Baltija, ko tad atkal pendosus vainos?
, 2022-02-23 03:43, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Ja krievi naaks ieksha ari Baltija, precizak Latvija, tu pirmais ar pukem skriesi preti ja?
Atgus pazaudetas teritorijas
Galvu esi saspiedis???nu bet ja nāks,tad lai tik nešauj...tad būs norm.a tie kas grib šaudīties lai brauc uz Ukrainu.izskatās ka varēs norm pašaudīties.piem haļavnie pensionāri Zaipis ar Zvirgzdiņu😀😀😀
Lai gan zaipis jau moš kādā okupācijas misijā ir pabijis..hvz...
Bet zvirgzdiņš toč varētu maukt uz Ukrainu pulveri vismaz paostīt,lielais karotājs😀😀😀
, 2022-02-23 03:43, pirms 3 gadiem
Bet nu ukraina jau 5dien ies uz pill klapi vala
, 2022-02-23 03:44, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Galvu esi saspiedis???nu bet ja nāks,tad lai tik nešauj...tad būs norm.a tie kas grib šaudīties lai brauc uz Ukrainu.izskatās ka varēs norm pašaudīties.piem haļavnie pensionāri Zaipis ar Zvirgzdiņu😀😀😀
Lai gan zaipis jau moš kādā okupācijas misijā ir pabijis..hvz...
Bet zvirgzdiņš toč varētu maukt uz Ukrainu pulveri vismaz paostīt,lielais karotājs😀😀😀
Naaks jo? Ko vini te pazaudejusi?
Mosh lai frichi vai pendosi ari nak tikai neshauj?
, 2022-02-23 03:45, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Plans jau ir, tikai shadi turpinot pukinam bus vajadzigi vel 200 gadi lai gan shis jau nemirstigs
Man vairak funariku un lonjku shnaga sini sakara interese
Ja pukina tanki naks ieksha Baltija, ko tad atkal pendosus vainos?
Situācijas mēdz būt dažādas..kurš būs vainīgs,to ari vainošu.bet nu gan jau ka nenāks😀😀😀nomīzīs no varonīgajiem kareivjiem un zemessargiem😉
, 2022-02-23 03:46, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Naaks jo? Ko vini te pazaudejusi?
Mosh lai frichi vai pendosi ari nak tikai neshauj?
Tu jau teici ka nāks.a friči un pendosi te jau ir..neesi pamanijis?būtu kādreiz skaidrā,moš pamanītu😉
, 2022-02-23 03:47, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Situācijas mēdz būt dažādas..kurš būs vainīgs,to ari vainošu.bet nu gan jau ka nenāks😀😀😀nomīzīs no varonīgajiem kareivjiem un zemessargiem😉
Es gribetu lai naktu spaanu soskas ar ierochiem uz LV, tikai lai neshauj, sausim mees
, 2022-02-23 03:47, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Tu jau teici ka nāks.a friči un pendosi te jau ir..neesi pamanijis?būtu kādreiz skaidrā,moš pamanītu😉
Neviens pendosu tanks pa kajam nav maisijies
Tev ir?
Ierunajas skaidrais varonis
, 2022-02-23 03:48, pirms 3 gadiem
Labi es off lonjka ir tik garlaicigs ka neprot nekadi iekardinat uz analizi, zalupis hoki luuur, jaiet gulet!!!
, 2022-02-23 03:48, pirms 3 gadiem
Aces aizlejis jau lasit neprot
, 2022-02-23 03:49, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Bet nu ukraina jau 5dien ies uz pill klapi vala
Ukraiņi nespēs mukt tik ātri😀😀😀pendosi jau ar lielie karotāji tik pret visādām irākām un Sīrijām😀pastīsies kā būs te.
, 2022-02-23 03:50, pirms 3 gadiem
Churbanu Toljiks rakstīja: Es gribetu lai naktu spaanu soskas ar ierochiem uz LV, tikai lai neshauj, sausim mees
Nu jā..tām gan varētu iešaut😀😀😀
, 2022-02-23 06:17, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai kaut kas liecina, ka Somijas čempionāts, vai kāds cits, gatavojas kļūt par atklāto čempionātu tikai tāpēc, lai nodrošinātu Rīgas ''Aklo zarnu'' pastāvēšanu?
Tā jau tikai tāda ideja. Ja nevar neko tādu realizēt, tad jātaisa bode ciet un viss!
, 2022-02-23 06:26, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Domāju ceturtdien būs daudz maz skaidrs..ko Lavrovs ar to pendosu sarunās...ja pendosi piekāpsies,kara nebūs..ja pendosi turpinās lekties,varētu ari būt karš.tas mans viedoklis
Te tak ari skaidri redzams,ka gaidīja kamēr OS beigsies
Nekādas tikšanās nebūs. Blinkens atcēla, jo Maskava ieveda karaspēku Ukrainas teritorijā un pierādīja, ka ir Austrumukrainas konfliktā iesaistītā puse. Tagad Donbass ir pilnīgi oficiāli Krievijas okupēta Ukrainas teritorija. Faktiski krievi sev iešāva kājā. Tagad vairs neviens nopietni viņus neuztvers. Pēdējais bija Makrons, kas norāvās. Putins viņam pa telefonu tieca, ka Doņeckas un Luhanskas republikas neatzīs, bet 24 stundas vēlāk tieši to izdarīja...
, 2022-02-23 06:34, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Spēlētāji savus darba dēvējus neboikotēs un turpinās spēlet, kur viņi saņem naudu.
Tas tavs tāds šaurās pierītes viedoklis. nezinu, cik zemiskam ir jābūt, lai šob'rid no krieva kaut ko ņemtu.
, 2022-02-23 06:39, pirms 3 gadiem
Daļēji piekrītu, ar savu pēdējo vietu KHLlepoties nevaram, bet ar godu aiziet varam! Izskatās arī ka ne KHL , ne MHL hokeja līmeni Latvijā nav cēlis, ja nu vienīgi nodrošinājuši dažas labi atmaksātas darba vietas. Ko tālāk, nezinu!
, 2022-02-23 06:58, pirms 3 gadiem
gravitons rakstīja: Kozjols, Kalvītis un Savickis ir arī LHF vadītāji un tie nekādus lēmumus pret Krieviju nepieņems. Atliek tikai Latviešu spēlētājiem boikotēt DR un tad arī valde būs spiesta atkāpties.
Savickis LHF vadītājos nu gan nav!!! Nevajag viņu visur bāzt!
, 2022-02-23 07:02, pirms 3 gadiem
Jārunā ar somiem, zviedriem, norvēģiem un dāņiem un jāveido Ziemeļu hokeja līga jeb NHL.
, 2022-02-23 07:16, pirms 3 gadiem
aizermans rakstīja: Savickis LHF vadītājos nu gan nav!!! Nevajag viņu visur bāzt!
formāli nav, bet bez viņa ziņas tur svarīgākie jautājumi netiek lemti... tāpat tāds Kalvītis ēd no viņa rokas
, 2022-02-23 07:17, pirms 3 gadiem
Kuskis2 rakstīja: Jārunā ar somiem, zviedriem, norvēģiem un dāņiem un jāveido Ziemeļu hokeja līga jeb NHL.
ja jau zviedri somus un dāņus pie sevis neņem (ir bijušas sarunas), tad saproti pats
, 2022-02-23 07:23, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, te nu mēs redzēsim, kuri no mūsu bāleliņiem ir veči ar pаutiem un kuri ir tirliņi
Kad bērniem jādod ēst, jautājums par ''zvaniem'' aiziet citā plānā. Muižnieci atbalstu
, 2022-02-23 07:31, pirms 3 gadiem
Ja aizliegs Dinamo, kur mūsu elki pensiju sagaidīs? Skriet pa pasauli , un kapāties ar jauniešiem par vietu sastāvā visiem nesanāks. Tad tikai ieraudzīsim īstās sejas
, 2022-02-23 07:40, pirms 3 gadiem
Ne tikai dinamo jāaizliedz spēlēt krievijā,bet jāsāk aktīvi aicināt visas starptautiskās sporta federācijas un SOK izslēgt krieviju no apritēs uz laiku kamēr bunkura žurka nomierināsies un beigs dzīvot savās greizās vēstures murgos.
, 2022-02-23 07:42, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Laiks parādīt arī pašiem hokejistiem, ka viņi draudzējas ar galvu...
100% piekrītu!
Slēpts komentārs: pernambucan0
, 2022-02-23 07:52, pirms 3 gadiem
Es jau sen gribu lai viņi beigtu tur spēlēt
Slēpts komentārs: Volodja Uljanovs
, 2022-02-23 07:59, pirms 3 gadiem
Kuskis2 rakstīja: Jārunā ar somiem, zviedriem, norvēģiem un dāņiem un jāveido Ziemeļu hokeja līga jeb NHL.
Tev 15 gadu?šitos murgus jau 30 gadus atpakaļ murgoja😀😀😀
, 2022-02-23 08:09, pirms 3 gadiem
Alternatīva varētu būt Somijas,Zviedrijas līgas. Bet kas iedos,kur dabūt tādu naudu ?
Neizskatās cerīgi !
Slēpts komentārs: Lex_X
, 2022-02-23 09:13, pirms 3 gadiem
Kuram tas dinamo vairs interesē. 5 gadus stabili pēdējā vietā, ar nekam vairs nederīgiem spēlētājiem no amērikas, krievijas un skandināvijas. Kā izlases kadru kalve jau sen vairs nestrādā...
, 2022-02-23 09:24, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par cik mūsu puiši vel no 2017. gada Ukrainā ukraiņu karavīrus apmāca, tad viņiem ir ko pastāstīt par Ukrainas armijas izaugsmi.
Kurš tev teica, ka viņiem nav attīstīta pretgaisa aizsardzība. Viņiem ir BUK, un citas pretgaisa aizsardzības sistēmas. Aizmirsi, ka viņi mācību laikā netīšām notrieca Izraēlas pasažieru lidmašīnu? Tāpat viņiem ir iznīcinātāji un helihopteri. Nemaz nerunājot par simtiem modernu tanku un bruņutransportieriem.
Tāpat viņu rīcībā ir dažas interesantas raķešu sistēmas, kuras varētu pat aizsniegt Rusņas pilsētas Varoņežu un Rostovu pie Donas.
Te tāh neliels video:
https://www.youtube.com/watch?v=JaBRXsGKH9I
Tad labi ja ir, neesmu specs šais jautājumos.
, 2022-02-23 09:25, pirms 3 gadiem
Iebilstu.
Lai piedalās.
Citadi scenārijs ir - RD izstājas un Savickis paprasīs un saņems skaistu kompensāciju no Latvijas nodokļu maksātājiem par "privāta biznesa slēgšanu valsts labā".
Valsts pa lielam izpirks nefunkcionējošu lūzeru komandu, kas jau sezonas gaitā izpardeva daļu līderu.

Lai RD spēlē kur grib. Tāpat tur spēlē kaut kādi 3-4 latvieši tikai.
LHF ar Kalvi un Savickis ir uz vienu roku, kāpēc jūs ticat, ko viņi varētu teikt?? Varu saderēt ka izm darboņi arī ir lielos draugos ar Kalvi un šis ir plāns kā nokāst naudu par mirstošo RD projektu.

Redzēsiet - dinamo teiks, jā protams.ka beidzam, bet lūdzu kompensāciju.
, 2022-02-23 10:12, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Iebilstu.
Lai piedalās.
Citadi scenārijs ir - RD izstājas un Savickis paprasīs un saņems skaistu kompensāciju no Latvijas nodokļu maksātājiem par "privāta biznesa slēgšanu valsts labā".
Valsts pa lielam izpirks nefunkcionējošu lūzeru komandu, kas jau sezonas gaitā izpardeva daļu līderu.

Lai RD spēlē kur grib. Tāpat tur spēlē kaut kādi 3-4 latvieši tikai.
LHF ar Kalvi un Savickis ir uz vienu roku, kāpēc jūs ticat, ko viņi varētu teikt?? Varu saderēt ka izm darboņi arī ir lielos draugos ar Kalvi un šis ir plāns kā nokāst naudu par mirstošo RD projektu.

Redzēsiet - dinamo teiks, jā protams.ka beidzam, bet lūdzu kompensāciju.
Kāda, bļaķ, kompensācija, ko tu murgo?
, 2022-02-23 10:14, pirms 3 gadiem
prāta vētrai ar aizliegt koncertēt moskovijā
, 2022-02-23 10:19, pirms 3 gadiem
KHL noteikti paliks vājāks, ārzemnieku skaits samazināsies. Līdz ar to KHL vairs noteikti nebūs 2.stiprākā līga. Būs arī daži mūsu spēlētāji, kas vairs neatgriezīsies RD, ja tāds vispār vēl būs.
, 2022-02-23 10:21, pirms 3 gadiem
Kāds Dinamo bija agrāk:
- Labākie vietējie spēlētāji
- Labi ārzemnieki
- OK mārketings
- Play off vai reāla cīņa par to
- Skatītāji tribīnēs
- Publikas interese par komandu

Kāds ir Dinamo pēdējos gados:
- Spēlē vietējie, kas netiek citos klubos
- Tukšas tribīnes
- Pilns ar 5 šķiras bezjēdzīgiem ārzemniekiem
- Tukšas tribīnes
- 0 sabiedrības intereses par klubu
- Regulāra palikšana turnīra pagrabā.

Pēdējo 3 gadus Dinamo eksistē tikai tāpēc, lai Face Off podkāstā būt par ko runāt, pats podkāsts ir daudz aizraujošāks par hokeja komandu.
, 2022-02-23 10:33, pirms 3 gadiem
Esmu diezgan pārliecināts,ka krievi nepieļaus tādu kaunu,ka Somijas un Latvijas klubs izstāsies no KHL maniaka vadītās politikas dēļ un tādēļ nākošsezon KHL varētu pārvērsties,teiksim par atklāto Krievijas čempionātu ar Baris un Minskas Dinamo dalību,bet paši krievi izslēgs Rīgu un Helsinkus kā Krievijai nedraudzīgus klubus.Kaut kā tā,bet laiks visu noliks pie vietas un te pat nav vērts šūmēties.Katrā ziņā neko daudz mēs nezaudēsim ,jo jau šobrīd lielākā daļa RD hokejistu spēlē ārzemju klubos.Lai spēlē tālāk.Personīgi man tāds lūzeru klubs,kā pēdējos5-6 gados galīgi neinteresē.Domāju arī daudziem citiem.
, 2022-02-23 10:39, pirms 3 gadiem
100 % atbalstāms lēmums! Būtu jāaizliedz ar likumu Latvijas klubiem, jebkādā sporta veidā, piedalīties to valstu čempionātos, kuras OKUPĒ citu valstu teritorijas!
, 2022-02-23 10:43, pirms 3 gadiem
RD projekts sevi ir izsmēlis un redzēsim vai latviešu tauta to būs sapratusi.
, 2022-02-23 10:49, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Priekš kam viņiem vispār kaut kur ir jāspēlē, un, vel jo vairāk, zem šāda nosaukuma?
Normāliem cilvēkiem Rīgas ''Dinamo'' asociējas ar Padumjās savienības laikā zem čekas un Iekšlietu ministrijas karoga spēlējošu komandu.
Nu Tu esi āksts ! Vai nu Tu vispār nerubī ko mal, vai nu apzināti muldi...savā laikā RD kā reiz bija simbols, kur mēs sitāmies vismaz kaut kādā veidā pret krieviem un attiecībā par intresi, cilvēki pa naktīm stāvēja rindā lai dabūtu biļetes...
Kas attiecas uz šī brīža situāciju, uzskatu, ka RD jāizstājas no KHL paužot nostāju par notiekošo.
, 2022-02-23 10:51, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Esmu diezgan pārliecināts,ka krievi nepieļaus tādu kaunu,ka Somijas un Latvijas klubs izstāsies no KHL maniaka vadītās politikas dēļ un tādēļ nākošsezon KHL varētu pārvērsties,teiksim par atklāto Krievijas čempionātu ar Baris un Minskas Dinamo dalību,bet paši krievi izslēgs Rīgu un Helsinkus kā Krievijai nedraudzīgus klubus.Kaut kā tā,bet laiks visu noliks pie vietas un te pat nav vērts šūmēties.Katrā ziņā neko daudz mēs nezaudēsim ,jo jau šobrīd lielākā daļa RD hokejistu spēlē ārzemju klubos.Lai spēlē tālāk.Personīgi man tāds lūzeru klubs,kā pēdējos5-6 gados galīgi neinteresē.Domāju arī daudziem citiem.
Piekrītu. Es gan domāju, ka te vairāk būs jaunumu tieši sankciju rezultātā. Rotenbergs jau sankciju sarakstos un līdz ar to spēlēšanās ar Jokerit būs beigusies. Gan jau mums ar kaut kā tas viss atsauksies uz naudas plūsmu, kas st jura un ģinama kontos nāk no krievijas (visi rakstāmi ar mazo burtu).
, 2022-02-23 11:08, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Nu Tu esi āksts ! Vai nu Tu vispār nerubī ko mal, vai nu apzināti muldi...savā laikā RD kā reiz bija simbols, kur mēs sitāmies vismaz kaut kādā veidā pret krieviem un attiecībā par intresi, cilvēki pa naktīm stāvēja rindā lai dabūtu biļetes...
Kas attiecas uz šī brīža situāciju, uzskatu, ka RD jāizstājas no KHL paužot nostāju par notiekošo.
kāds tur simbols, nu jau Tu aizbrauci totālās auzās! Tolaik bij maz pieejamas jebkādas izkalides un tas bija vienkārši NOTIKUMS, nevis kaut kāds tur simbols! Naktīs stāvēja arī pēc teātra abonementiem, piemēram.
, 2022-02-23 11:09, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Nu Tu esi āksts ! Vai nu Tu vispār nerubī ko mal, vai nu apzināti muldi...savā laikā RD kā reiz bija simbols, kur mēs sitāmies vismaz kaut kādā veidā pret krieviem un attiecībā par intresi, cilvēki pa naktīm stāvēja rindā lai dabūtu biļetes...
Kas attiecas uz šī brīža situāciju, uzskatu, ka RD jāizstājas no KHL paužot nostāju par notiekošo.
Tas esi tu, kurš ir galvā traumēts, ja vari iedomāties, ka hokeja (sporta) laukumā notiekošais ir kaut kāda cīņa pret kaut ko ārpus šīs hokeja spēles.
Vel jo vairāk, ja toreiz Rīgas Dinamo pārsvarā spēlēja tie paši krievi no Rusņas.
, 2022-02-23 11:14, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: prāta vētrai ar aizliegt koncertēt moskovijā
Varbūt...bet ja vieniem aizliedz biznesu, tad jau pēc loğikas jāapstādina viss imports/ eksports ar krieviju...bet te nu es esmu 100% pārliecināts, ka būsi pirmais kas sāks ņaudēt, jo būs jāsavelk josta utt...
, 2022-02-23 11:16, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: kāds tur simbols, nu jau Tu aizbrauci totālās auzās! Tolaik bij maz pieejamas jebkādas izkalides un tas bija vienkārši NOTIKUMS, nevis kaut kāds tur simbols! Naktīs stāvēja arī pēc teātra abonementiem, piemēram.
Tagad ir tendence to visu pasniegt tādā gaismā kādā vajag un ir izdevīgi. Vel jo vairāk, ja cilvēki, kuri to dara, Padumjās savienības laikā tēviem vel kulē šūpojās, un to visu zin no kaut kādiem tendencioziem nostāstiem.
, 2022-02-23 11:17, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas esi tu, kurš ir galvā traumēts, ja vari iedomāties, ka hokeja (sporta) laukumā notiekošais ir kaut kāda cīņa pret kaut ko ārpus šīs hokeja spēles.
Vel jo vairāk, ja toreiz Rīgas Dinamo pārsvarā spēlēja tie paši krievi no Rusņas.
Antiņ, izlasi manu rakstu un redzēsi, ka atšķirībā no tevis nelietoju vārdus - iedomājies - , bet rakstu kā bija !
, 2022-02-23 11:18, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Varbūt...bet ja vieniem aizliedz biznesu, tad jau pēc loğikas jāapstādina viss imports/ eksports ar krieviju...bet te nu es esmu 100% pārliecināts, ka būsi pirmais kas sāks ņaudēt, jo būs jāsavelk josta utt...
Tavai zināšanai visi normālie biznesmeņi jau labu laiku ir aizklapējuši visu biznesu ar Rusņu, jo tā ir absolūti neprognozējama valsts un biznesa vide.
, 2022-02-23 11:22, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Antiņ, izlasi manu rakstu un redzēsi, ka atšķirībā no tevis nelietoju vārdus - iedomājies - , bet rakstu kā bija !
Tajā laikā mums lumpeņu bija ne mazāk kā tagad, ja ne pat vairāk.
Pieļauju, ka esi viens no tiem, kurš domā, ka Lāčplēsis ir ir reāla persona, un nevis Pumpura eposa tēls. Arī par tādiem fruktiem ir dzirdēts.
Slēpts komentārs: ej dillēs
, 2022-02-23 11:45, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tajā laikā mums lumpeņu bija ne mazāk kā tagad, ja ne pat vairāk.
Pieļauju, ka esi viens no tiem, kurš domā, ka Lāčplēsis ir ir reāla persona, un nevis Pumpura eposa tēls. Arī par tādiem fruktiem ir dzirdēts.
No comment, ar tevi viss skaidrs...piebilde, mans vecvectēvs bija labs draugs Pumpuram...
, 2022-02-23 11:53, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: No comment, ar tevi viss skaidrs...piebilde, mans vecvectēvs bija labs draugs Pumpuram...
Tas ir jauki, ka tavs vecvectēvs draudzējās ar Latvijas personību ''Zelta fonda'' pārstāvi, bet jautājums, vai tas jebkādi ir veicinājis viņa pēcteču gudrību un erudīciju, joprojām ir atklāts.
, 2022-02-23 11:54, pirms 3 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: 100 % atbalstāms lēmums! Būtu jāaizliedz ar likumu Latvijas klubiem, jebkādā sporta veidā, piedalīties to valstu čempionātos, kuras OKUPĒ citu valstu teritorijas!
Latvija pati piedalās Afganistānas, Irākas un Mali okupācijā

Tas nozīmētu ka Latvijas klubi būtu jāklapē ciet, visi
, 2022-02-23 11:58, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Varbūt...bet ja vieniem aizliedz biznesu, tad jau pēc loğikas jāapstādina viss imports/ eksports ar krieviju...bet te nu es esmu 100% pārliecināts, ka būsi pirmais kas sāks ņaudēt, jo būs jāsavelk josta utt...
blaukšķis esi,tāds pats kā Prāta vētra..ka tik nēesi maskavijas sarakstos,kurus aicina uz vēstniecību...sen jau necienu saldenos kauperistus
, 2022-02-23 12:09, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: blaukšķis esi,tāds pats kā Prāta vētra..ka tik nēesi maskavijas sarakstos,kurus aicina uz vēstniecību...sen jau necienu saldenos kauperistus
😆😆😆 Baisi paliek, cik Latvijā ir daudz inteliktuāļi, kas pēc būtības nespēj saprast un veikt objektīvu analīzi/argumentāciju, bet ir stingrs un skarbs viedoklis par katru cilvēku...
, 2022-02-23 12:11, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: blaukšķis esi,tāds pats kā Prāta vētra..ka tik nēesi maskavijas sarakstos,kurus aicina uz vēstniecību...sen jau necienu saldenos kauperistus
Kaupers noteikti ir šokā par šādu ziņu !😆😆😆
, 2022-02-23 12:16, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: 😆😆😆 Baisi paliek, cik Latvijā ir daudz inteliktuāļi, kas pēc būtības nespēj saprast un veikt objektīvu analīzi/argumentāciju, bet ir stingrs un skarbs viedoklis par katru cilvēku...
man šjā jautājumā sakrīt ar Sipinieci..tas par Prāta vētru,kurai prāta nav ...tikai naudiņš,kas nesmird un rubļos,jo zaļajiem papīrīšiem nav vērtības..D
Eiropas politiķi rindā stāv pēc Gazprom veltēmm...arī rižkij djinamo
, 2022-02-23 12:24, pirms 3 gadiem
Nu ok, novāks no trases Dinamo. Un tālāk? Vai tad kaut kas reāli mainīsies?
Kapēc gāzi joprojām saņemam no krieviem? Kapēc nav sašķidrinātā gāze no Amerikas?
, 2022-02-23 12:26, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu ok, novāks no trases Dinamo. Un tālāk? Vai tad kaut kas reāli mainīsies?
Kapēc gāzi joprojām saņemam no krieviem? Kapēc nav sašķidrinātā gāze no Amerikas?
a Tu saki, ka nebūtu jānovāc?
, 2022-02-23 12:36, pirms 3 gadiem
Savickis ir arenas Rigas ipasnieks taka vins var nelaist izlasei spelet arena jo ipasnieki dara ko grib kaut nesen arenai pieskirts nacionalais status
, 2022-02-23 12:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Manas ģimenes pedagoģes saka, ka esot stipri sakarīgāka par iepriekšējo, jo nenākot ārā visādi ''brīnumi''.
Manas saka tieši to pretējo, bet tas laikam atkarīgs no skolas atrašanās vietas
, 2022-02-23 12:40, pirms 3 gadiem
balderuska rakstīja: Savickis ir arenas Rigas ipasnieks taka vins var nelaist izlasei spelet arena jo ipasnieki dara ko grib kaut nesen arenai pieskirts nacionalais status
ja nelaidīs būs lieli nodokļi jāmaksā...nacionālais status no tā atbrīvo..
, 2022-02-23 12:44, pirms 3 gadiem
balderuska rakstīja: Savickis ir arenas Rigas ipasnieks taka vins var nelaist izlasei spelet arena jo ipasnieki dara ko grib kaut nesen arenai pieskirts nacionalais status
tad zaudēs nacionālās sporta bāzes statusu, par kuru Savickijs tik ilgi cīnījās... nav tik vienkārši.
, 2022-02-23 12:51, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu ok, novāks no trases Dinamo. Un tālāk? Vai tad kaut kas reāli mainīsies?
Kapēc gāzi joprojām saņemam no krieviem? Kapēc nav sašķidrinātā gāze no Amerikas?
Diemžēl, bet pasaules globālā energo resursu biznesā tā nenotiek, ka vīri sanāk un pārpīpē lēmumus pieņemot, un otrā dienā viss notiek. Vel jo vairāk, ja vairums LV valdības pirms tam GAZPROM ēda no rokas, šai organizācijai bija/ir spēcīgs lobijs LV valsts pārvaldes aprindās, un nav nopietnu iestrādņu uz pāreju alternatīviem energo resursu izmantošanu un ieguves avotiem.
Tomēr gluži tā arī nevar teikt, ka nekas nenotiek šai virzienā. Valsts pārvalde par to domā, un arī rīkojas, lai agrāk vai vēlāk pilnībā nolēktu no Rusņas energo resursu piegādes adatas.
, 2022-02-23 12:51, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Diemžēl, bet pasaules globālā energo resursu biznesā tā nenotiek, ka vīri sanāk un pārpīpē lēmumus pieņemot, un otrā dienā viss notiek. Vel jo vairāk, ja vairums LV valdības pirms tam GAZPROM ēda no rokas, šai organizācijai ir spēcīgs lobijs LV valsts pārvaldes aprindās un nav nopietnu iestrādņu uz pāreju alternatīviem energo resursu ieguves avotiem.
Tomēr gluži tā arī nevar teikt, ka nekas nenotiek šai virzienā. Valsts pārvalde par to domā, un arī rīkojas, lai agrāk vai vēlāk pilnībā nolēktu no Rusņas energo resursu piegādes adatas.
Tu Andrejam Ilarionovam seko/klausies?
, 2022-02-23 12:53, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Manas saka tieši to pretējo, bet tas laikam atkarīgs no skolas atrašanās vietas
Varbūt!
, 2022-02-23 12:54, pirms 3 gadiem
Ah, ja būtu Tramps aizvien ASV prezidents... Puķka sēdētu mierīgāks, neuzdrīkstētos visu to, ko dara patreiz
, 2022-02-23 12:54, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tu Andrejam Ilarionovam seko/klausies?
Nē!
Dzirdējis kaut ko par viņu esmu, bet ļoti, ļoti virspusēji. Ja nekļūdos, tad viņš kādreiz ēda Putleram no rokas?
, 2022-02-23 12:55, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tu Andrejam Ilarionovam seko/klausies?
viņs toč par gazprom nerunā...gordons tad jāskatās...šveds.krievu spiegu labāk klausīties,ar putinu kopā mācijās...
, 2022-02-23 12:57, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē!
Dzirdējis kaut ko par viņu esmu, bet ļoti, ļoti virspusēji. Ja nekļūdos, tad viņš kādreiz ēda Putleram no rokas?
Kādreiz ēda. Vēlāk sāka kritizēt un sakašķējās. Tagad sēž štatos, kritizē attālināti
, 2022-02-23 12:57, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ah, ja būtu Tramps aizvien ASV prezidents... Puķka sēdētu mierīgāks, neuzdrīkstētos visu to, ko dara patreiz
Nu, beidz šito huiņu dzīt!
Putleram&Co šāds plāns neradās vienā dienā. Tas tika izstrādāts jau vairākus gadus, un tagad tas vienkārši tiek realizēts. Putlers nekad nav slēpis savus centienus un plānus atjaunot Padumjo savienību vismaz trīs slāvu republiku robežās.
, 2022-02-23 12:58, pirms 3 gadiem
O pezhlaiziem sveetki, tikai kaa ministrija var aizliegt privaatai komandai kaut ko. Pedini juus miikstie.atradushi probleemu, buutu labaak domaajushi ko darīt ar zemo izgliitiibas liimeni, ne valsts a suudu bedre,teiksim atklaati
, 2022-02-23 12:58, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kādreiz ēda. Vēlāk sāka kritizēt un sakašķējās. Tagad sēž štatos, kritizē attālināti
ņemcovs kapos par kritizēšanu
, 2022-02-23 13:00, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē!
Dzirdējis kaut ko par viņu esmu, bet ļoti, ļoti virspusēji. Ja nekļūdos, tad viņš kādreiz ēda Putleram no rokas?
Nu kad Putins atnāca pie varas viņš bija viņa ekonomikas padomnieks, tad kad Putins tikko sāka darīt kaut ko nedemokrātisku uzreiz aizbrauca uz ASV strādāt
, 2022-02-23 13:01, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nu, beidz šito huiņu dzīt!
Putleram&Co šāds plāns neradās vienā dienā. Tas tika izstrādāts jau vairākus gadus, un tagad tas vienkārši tiek realizēts. Putlers nekad nav slēpis savus centienus un plānus atjaunot Padumjo savienību vismaz trīs slāvu republiku robežās.
Plāns vienā dienā neradās, absolūta taisnība.
Bet ir apstākļi, kādos plāni ir realizējami. Sēdētu Tramps, neākstītos, atliktu plānus. Tagad dementiķis un uz priekšu
, 2022-02-23 13:02, pirms 3 gadiem
kramblers rakstīja: O pezhlaiziem sveetki, tikai kaa ministrija var aizliegt privaatai komandai kaut ko. Pedini juus miikstie.atradushi probleemu, buutu labaak domaajushi ko darīt ar zemo izgliitiibas liimeni, ne valsts a suudu bedre,teiksim atklaati
Malacis, Tu reāli nodemonstrēji savu izglītības līmeni
, 2022-02-23 13:02, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kādreiz ēda. Vēlāk sāka kritizēt un sakašķējās. Tagad sēž štatos, kritizē attālināti
Zini, ir tik daudz tādu ilioronovu, ka nav ne laika, ne arī vēlēšanās viņiem visiem izsekot ko saka/raksta.
Es pamatā visu info no krieviskās vides iegūstu caur TV kanālu Current Time (Настоящее Время), kurā izskan daudz interesantu viedokļu. Ir vērts viņu skatīties.
, 2022-02-23 13:04, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nu kad Putins atnāca pie varas viņš bija viņa ekonomikas padomnieks, tad kad Putins tikko sāka darīt kaut ko nedemokrātisku uzreiz aizbrauca uz ASV strādāt
Viņš vienu laiku bija, ja nekļūdos, arī Kaļingradas apgabala gubernators?
, 2022-02-23 13:07, pirms 3 gadiem
Tramps vakar intervijā apgalvoja, ka viņa vadībā šādi gājieni nebūtu. Tikai idioti šādam apgalvojumam pretojās.
Cilvēki, domājiet! Obamas laikā Puķka okupēja Krimu un austrumus. Trampa laikā nomierinājās. Tagad atkal mafija-demokrāti pie varas un Puķka gāzē! Latvijas intereses - Republikāņi pie varas!
, 2022-02-23 13:08, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Zini, ir tik daudz tādu ilioronovu, ka nav ne laika, ne arī vēlēšanās viņiem visiem izsekot ko saka/raksta.
Es pamatā visu info no krieviskās vides iegūstu caur TV kanālu Current Time (Настоящее Время), kurā izskan daudz interesantu viedokļu. Ir vērts viņu skatīties.
Nu ja galīgi darīt nav ko, iesaku paklausīties. Galīgi nav nekāds prokremlistisks saturs.
, 2022-02-23 13:09, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Plāns vienā dienā neradās, absolūta taisnība.
Bet ir apstākļi, kādos plāni ir realizējami. Sēdētu Tramps, neākstītos, atliktu plānus. Tagad dementiķis un uz priekšu
Neuzdod vēlamo par faktisko, jo tas nekādi nav pierādāms.
Plāns tiek realizēts, tad kad to tika plānots realizēt, un tas ir neatkarīgi no tā, kas sēž Vašingtonas Baltajā namā. Vel jo vairāk, ka izsenis ASV demokrātu partija daudz asāk attiecas pret Rusņu, nekā republikāņi. Tāpat kā tam, ka ASV Kongresa abu palātu loma šajos procesos ir ne mazāka kā ASV prezidentam.
, 2022-02-23 13:10, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viņš vienu laiku bija, ja nekļūdos, arī Kaļingradas apgabala gubernators?
It kā nē viņš ir tikai ekonomists , dzīvo ASV no 2006.gada
, 2022-02-23 13:16, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Zini, ir tik daudz tādu ilioronovu, ka nav ne laika, ne arī vēlēšanās viņiem visiem izsekot ko saka/raksta.
Es pamatā visu info no krieviskās vides iegūstu caur TV kanālu Current Time (Настоящее Время), kurā izskan daudz interesantu viedokļu. Ir vērts viņu skatīties.
Viens informācijas avots vienmēr ir slikti
, 2022-02-23 13:17, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tramps vakar intervijā apgalvoja, ka viņa vadībā šādi gājieni nebūtu. Tikai idioti šādam apgalvojumam pretojās.
Cilvēki, domājiet! Obamas laikā Puķka okupēja Krimu un austrumus. Trampa laikā nomierinājās. Tagad atkal mafija-demokrāti pie varas un Puķka gāzē! Latvijas intereses - Republikāņi pie varas!
Un tu gaidīji, ka viņš ko citu sacīs?
Protams, ka tas notika Obamas laikā, jo tieši tajā laikā izvērsās tāda situācija kāda tā izvērsās. Kā saka, situācija bija nobriedusi rīcībai.
Putleram&Co pie kājas, kurš prezidents šēž Baltajā namā, jo Ukrainas gadījumā atklāta konfrontācija ar ASV un NATO nebūs, par cik kaujās nepiedalās ASV un NATO karavīri.
P.S. Atgādinu, ka ASV Kongress Trampam nākot pie varas atņēma virkni pilnvaru attiecībā uz sankciju ieviešanu/atcelšanu vienpersoniski, kuras pirms tam bija visiem iepriekšējiem ASV prezidentiem, jo viņš aktīvi uzstāja, ka Rusņai jāatceļ visas ASV uzliktās sankcijas.
https://www.ekonomika.lv/tramps-pla...
, 2022-02-23 13:19, pirms 3 gadiem
Tramps bija KGB projekts..vēl sovjetu laikā
, 2022-02-23 13:19, pirms 3 gadiem
Atgādināšu, ka Tramps savulaik nordstreamam-2 uzlika sankcijas un visu to noziedzīgo projektu iesaldēja! Vēlāk, pie varas nāca dementiķis Baidens, uuun kā domājiet, atcēla sankcijas gāzesvadam vai nē?

Tagad atkārtoti laikam sankcionēs, jo citu variantu dementiķim nav. Bet puķku es šaubos, vai viņš apturēs.
, 2022-02-23 13:19, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Viens informācijas avots vienmēr ir slikti
Jā, bet tajā TV kanālā skan daudzu cilvēku viedokļi.
Otrs kanāls, kuru šad tad paskatos, ir Dožģ. Arī tur skan viedokļu dažādība.
, 2022-02-23 13:21, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bet tajā TV kanālā skan daudzu cilvēku viedokļi.
Otrs kanāls, kuru šad tad paskatos, ir Dožģ. Arī tur skan viedokļu dažādība.
Tur ir viena līkne solovjovu taču arī jāskatās
, 2022-02-23 13:21, pirms 3 gadiem
Kam patreiz ir mazākais koeficients uz USA 2024 preža vēlēšanām?
Iepriecināšu visus ar veselo saprātu - TRAMPAM
, 2022-02-23 13:25, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Atgādināšu, ka Tramps savulaik nordstreamam-2 uzlika sankcijas un visu to noziedzīgo projektu iesaldēja! Vēlāk, pie varas nāca dementiķis Baidens, uuun kā domājiet, atcēla sankcijas gāzesvadam vai nē?

Tagad atkārtoti laikam sankcionēs, jo citu variantu dementiķim nav. Bet puķku es šaubos, vai viņš apturēs.
Tikai tu aizmirsi, ka Trampam bija pie kājas sabiedrotie Eiropā un NATO.
Baidenam, lai saglābtu šīs attiecības, bija tā jārīkojas.
Un vēlreiz atgādinu, ka šīs sankcijas visas sankcijas Trampa laikā uzlika ASV kongress, un nevis Tramps. Viņam nekas cits neatlika, kā tās parakstīt, jo tās tāpat tiktu ieviestas apejot viņu. Plus viņam tas bija izdevīgi, lai sasniegtu dažus kompromisus ar ASV Kongresu savu bīdīto projektu apstiprināšanai. Kaut vai tas pats žogs uz ASV dienvidu robežām.
, 2022-02-23 13:27, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tur ir viena līkne solovjovu taču arī jāskatās
Agrāk šad tad paskatījos arī Solovjovu un 60 minūtes, bet tad atteicos no tā, kad viņi sāka pārsniegt visas veselā saprāta robežas savos melos.
, 2022-02-23 13:28, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Agrāk šad tad paskatījos arī Solovjovu un 60 minūtes, bet tad atteicos no tā, kad viņi sāka pārsniegt visas veselā saprāta robežas savos melos.
Tad tev nav objektīvs viedoklis
, 2022-02-23 13:29, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tad tev nav objektīvs viedoklis
Viņš diezgan maz ko zin, un mafijas-demokrātu propagandu saklausījies ir pamatīgi.
, 2022-02-23 13:31, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tikai tu aizmirsi, ka Trampam bija pie kājas sabiedrotie Eiropā un NATO.
Baidenam, lai saglābtu šīs attiecības, bija tā jārīkojas.
Un vēlreiz atgādinu, ka šīs sankcijas visas sankcijas Trampa laikā uzlika ASV kongress, un nevis Tramps. Viņam nekas cits neatlika, kā tās parakstīt, jo tās tāpat tiktu ieviestas apejot viņu. Plus viņam tas bija izdevīgi, lai sasniegtu dažus kompromisus ar ASV Kongresu savu bīdīto projektu apstiprināšanai. Kaut vai tas pats žogs uz ASV dienvidu robežām.
Bet sankcijas atcēla kas-dementiķis!
, 2022-02-23 13:31, pirms 3 gadiem
@Priekssedetajs
"Reaktors2 rakstīja: Iebilstu.
Lai piedalās.
Citadi scenārijs ir - RD izstājas un Savickis paprasīs un saņems skaistu kompensāciju no Latvijas nodokļu maksātājiem par "privāta biznesa slēgšanu valsts labā".
Valsts pa lielam izpirks nefunkcionējošu lūzeru komandu, kas jau sezonas gaitā izpardeva daļu līderu.

Lai RD spēlē kur grib. Tāpat tur spēlē kaut kādi 3-4 latvieši tikai.
LHF ar Kalvi un Savickis ir uz vienu roku, kāpēc jūs ticat, ko viņi varētu teikt?? Varu saderēt ka izm darboņi arī ir lielos draugos ar Kalvi un šis ir plāns kā nokāst naudu par mirstošo RD projektu.

Redzēsiet - dinamo teiks, jā protams.ka beidzam, bet lūdzu kompensāciju."

Priekssedetajs: - - Kāda, bļaķ, kompensācija, ko tu murgo?"

Tu tiešām domā, ka demokrātiskā valstī valsts var vienkārši pateikt - hei, jūs savu biznesu piegrieziet, un tas, kam piegrieza neko nevar prasīt pretī?
Man gan liekas elementāra shēma
RD iet pa burbuli (ar vai bez šitā kara) - tā cieš finansiāli, fanu ziņā, un snieguma ziņā.
Tagad politiski jāsaasina jautājums par sportistiem krievijā
Tad RD un LHF nāks klajā ar paziņojumu, ka labprāt izstātos, par godu vlastij utt, BET RD ir daudz daudz ieguldīts. Iedos tāmi ar ieguldījumiem un nākotnes megapeļņu.
Nu un valsts protams, lai vietējais bāleliņš neciestu, teiks - jā, protams, mums politiski ir ļoti vajadzīgs, lai RD nespēlē, bet mēs arī esam atbildīgi par jūsu investīcijām. Citādi jau sanāks nozagt jums to investīciju.
Un kompensēs RD aiziešanu no KHL.
..
ā, un jums arī MHL komandiņa spēlē? Nu to arī ārā, 10 ļimaki pretī.

Tā tas notiek vienmēr kādā pasaulē tu dzīvo?
Domā atnāks tagad dusmīgs politiķis un RD vienkārši ievilks asti starp kājām, un Savickis teiks "jā, tas nekas ka es tur iebliezu naudu, politiķiem ir taisnība"
, 2022-02-23 13:35, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: @Priekssedetajs
Tu tiešām domā, ka demokrātiskā valstī valsts var vienkārši pateikt - hei, jūs savu biznesu piegrieziet, un tas, kam piegrieza neko nevar prasīt pretī?
Var, to covids pierādīja.
Un kāds bļaķ dinamo rīga bizness ir? galīgi sviestā sagājis esi?
, 2022-02-23 13:35, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tad tev nav objektīvs viedoklis
Katra cilvēka viedokļa objektivitātē/subjektivitāte ir atkarīga no tā, kuras puses ''ierakumos'' katrs no mums atrodas.
Tomēr der atcerēties, ka vienmēr ir neapstrīdami fakti. Protams, ka ir arī cilvēki, kuriem ir vēlme ar šiem faktiem manipulēt cerot uz otras puses nezināšanām.
, 2022-02-23 13:38, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Bet sankcijas atcēla kas-dementiķis!
Es tev vēlreiz saku, ka Baidenam nekas cits neatlika, kā tās sankcijas zināmā mērā atcelt, lai uzlabotu attiecības ar ASV sabiedrotiem, galvenokārt Vācijas, Eiropā.
Lai tev Dievs dod tik daudz veselā saprāta 80-mit gados, kā tas ir Baidenam. Kaut gan man ir pamats domāt, ka tev tā nav arī tagad 30-mit gados.
, 2022-02-23 13:39, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Katra cilvēka viedokļa objektivitātē/subjektivitāte ir atkarīga no tā, kuras puses ''ierakumos'' katrs no mums atrodas.
Tomēr der atcerēties, ka vienmēr ir neapstrīdami fakti. Protams, ka ir arī cilvēki, kuriem ir vēlme ar šiem faktiem manipulēt cerot uz otras puses nezināšanām.
Skaidrs
, 2022-02-23 13:40, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: @Priekssedetajs
"Reaktors2 rakstīja: Iebilstu.
Lai piedalās.
Citadi scenārijs ir - RD izstājas un Savickis paprasīs un saņems skaistu kompensāciju no Latvijas nodokļu maksātājiem par "privāta biznesa slēgšanu valsts labā".
Valsts pa lielam izpirks nefunkcionējošu lūzeru komandu, kas jau sezonas gaitā izpardeva daļu līderu.

Lai RD spēlē kur grib. Tāpat tur spēlē kaut kādi 3-4 latvieši tikai.
LHF ar Kalvi un Savickis ir uz vienu roku, kāpēc jūs ticat, ko viņi varētu teikt?? Varu saderēt ka izm darboņi arī ir lielos draugos ar Kalvi un šis ir plāns kā nokāst naudu par mirstošo RD projektu.

Redzēsiet - dinamo teiks, jā protams.ka beidzam, bet lūdzu kompensāciju."

Priekssedetajs: - - Kāda, bļaķ, kompensācija, ko tu murgo?"

Tu tiešām domā, ka demokrātiskā valstī valsts var vienkārši pateikt - hei, jūs savu biznesu piegrieziet, un tas, kam piegrieza neko nevar prasīt pretī?
Man gan liekas elementāra shēma
RD iet pa burbuli (ar vai bez šitā kara) - tā cieš finansiāli, fanu ziņā, un snieguma ziņā.
Tagad politiski jāsaasina jautājums par sportistiem krievijā
Tad RD un LHF nāks klajā ar paziņojumu, ka labprāt izstātos, par godu vlastij utt, BET RD ir daudz daudz ieguldīts. Iedos tāmi ar ieguldījumiem un nākotnes megapeļņu.
Nu un valsts protams, lai vietējais bāleliņš neciestu, teiks - jā, protams, mums politiski ir ļoti vajadzīgs, lai RD nespēlē, bet mēs arī esam atbildīgi par jūsu investīcijām. Citādi jau sanāks nozagt jums to investīciju.
Un kompensēs RD aiziešanu no KHL.
..
ā, un jums arī MHL komandiņa spēlē? Nu to arī ārā, 10 ļimaki pretī.

Tā tas notiek vienmēr kādā pasaulē tu dzīvo?
Domā atnāks tagad dusmīgs politiķis un RD vienkārši ievilks asti starp kājām, un Savickis teiks "jā, tas nekas ka es tur iebliezu naudu, politiķiem ir taisnība"
Nosaukt Rīgas ''Aklās zarnas'' par biznesa projektu var tikai cilvēks ar ''ļoti bagātu iztēli''.
, 2022-02-23 13:41, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es tev vēlreiz saku, ka Baidenam nekas cits neatlika, kā tās zināmā mērā saglābt, lai uzlabotu attiecības ar ASV sabiedrotiem, galvenokārt Vācijas, Eiropā.
Lai tev Dievs dod tik daudz veselā saprāta 80-mit gados, kā tas ir Baidenam. Kaut gan man ir pamats domāt, ka tev tā nav arī tagad 30-mit gados.
Baidens acīmredzami nav rīcībspējīgs , bet tāda ir arī liela daļa SC
, 2022-02-23 13:45, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Baidens acīmredzami nav rīcībspējīgs , bet tāda ir arī liela daļa SC
Par Baidena rīcībspēju nezinu, bet ir pamats domāt, ka viņam nav slikti ar rīcībspēju, jo savādāk viņš joprojām nebūtu ASV prezidents šādā cienījama vecumā. Tiesa apšaubu, ka viņš kandidēs uz vel vienu termiņu.
Par SC komentētāju, lielu tās daļu, rīcībspēju zināmā mērā piekrītu.
, 2022-02-23 13:48, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par Baidena rīcībspēju nezinu, bet ir pamats domāt, ka viņam nav slikti ar rīcībspēju, jo savādāk viņš joprojām nebūtu ASV prezidents šādā cienījama vecumā. Tiesa apšaubu, ka viņš kandidēs uz vel vienu termiņu.
Par SC komentētāju, lielu tās daļu, rīcībspēju zināmā mērā piekrītu.
Tur aiz viņa nav ko ielikt , tāpēc viņa līķi vilks līdz vēlēšanām
, 2022-02-23 14:09, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tur aiz viņa nav ko ielikt , tāpēc viņa līķi vilks līdz vēlēšanām
Es gan tā nedomāju, ka nav ko ielikt, jo Baidena viceprezidente Harisa ir pilnībā nobriedusi politiķe, un mierīgi varētu būt ASV prezidente. Īpaši šobrīd, kad ASV pilnā sparā notiek cīņa par melnādaino un sieviešu tiesībā. Harisas nonākšana ASV prezidenta krēslā tam visam būtu loģisks rezultāts un noslēgums.
, 2022-02-23 17:34, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: a Tu saki, ka nebūtu jānovāc?
Godīgi sakot, man ir vienalga.
Kādus gadus 3 nav vairs aktuāli.
Bet es vairāk par to, ka tas neko nemainīs.
, 2022-02-23 17:55, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es gan tā nedomāju, ka nav ko ielikt, jo Baidena viceprezidente Harisa ir pilnībā nobriedusi politiķe, un mierīgi varētu būt ASV prezidente. Īpaši šobrīd, kad ASV pilnā sparā notiek cīņa par melnādaino un sieviešu tiesībā. Harisas nonākšana ASV prezidenta krēslā tam visam būtu loģisks rezultāts un noslēgums.
Labi
, 2022-02-24 00:06, pirms 3 gadiem
Vajag izveidot jaunu eiropas līgu, kur varētu piedalīties labākās komandas no zemajiem un vidusmēra čempionātiem izņemot top 5 līgas, Zviedrija, Somija, Čehija, Šveice, Vācija, no šim valstīm, ja paši kādu komandu grib pievienot, tad ok.
, 2022-02-24 07:34, pirms 3 gadiem
Šis stāsts ar Anitas būšanu par ministri beidzot jābeidz pavisam! Laiks pievērsties govju ganīšanai.