Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

IZM ministre: "Dinamo" jāizbeidz dalība "Krievijas atklātajā čempionātā"

Rolands Eliņš

IZM ministre: "Dinamo" jāizbeidz dalība "Krievijas atklātajā čempionātā"
Foto: Raimonds Volonts

Izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece sociālajā tīklā "Twitter" norādījusi, ka beidzot pienācis laiks izbeigt runas par sporta nošķiršanu no politikas, un paskaidrojusi, ka skatās tieši hokeja komandas Rīgas "Dinamo" virzienā. "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis savukārt iepriekš šodien no komentāriem sarunā ar Latvijas Radio atturējās.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins vakardien legalizēja okupācijas spēku atrašanos no 2014. gada daļēji okupētajos Doņeckas un Luganskas apgabalos Ukrainas austrumos. Sākot no 22. februāra pusnakts, okupētajā teritorijā ieradās jaunas karaspēka vienības, kas šodien novedis pie sankcijām pret Putina režīma atbalstītājiem un pārstāvjiem, to vidū sankcionēts arī KHL vadītājs Genārijs Timčenko un Krievijas hokejā labi pazīstamie Igors un Boriss Rotenbergi.

Par situāciju līgā un "Jokerit" fanu kluba pieprasījumu Helsinku komandai atstāt KHL Latvijas Radio šodien vaicāja "Dinamo" padomes priekšsēdētājam Jurim Savickim, kurš iepriekš slaveni vairākkārt izteicies, ka "sportu nevajag jaukt ar politiku". Savickis no komentāriem atteicās, ieteica nogaidīt situācijas attīstību un tad, kā norāda LR, pārtrauca telefonsarunu.

Rīgas "Dinamo" šī KHL sezona jau ir beigusies, jo KHL iepriekš nolēma regulāru sezonu līdz galam neizspēlēt, tā vietā uzreiz ķeroties pie izslēgšanas spēlēs. Tas šobrīd ļauj "Dinamo" vadībai izvairīties no pārdomām, kā būtu šajās dienās doties uz izbraukuma spēlēm Krievijā vai uzņemt, piemēram, Maskavas komandas Arēnā Rīga.

Jautājumu par Rīgas "Dinamo" turpmāku dalību Kontinentālajā hokeja līgā šovakar atsvaidzināja arī sporta nozari pārstāvošās Izglītības un zinātnes ministrijas ministre Anita Muižniece.

"Es ceru, ka beidzot runas par sportu (jā, arī mūziku), kas "it kā" nesaistīts ar politiku, beigsim... ," sociālajā tīklā "Twitter" rakstīja Muižniece. "Jā, es īpaši gribu izcelt Rīgas Dinamo un to, ka šis "stāsts" par dalību "Krievijas atklātajā čempionātā" jābeidz pavisam. "

Rīgas "Dinamo" ir Rīgā bāzēta komanda, kuras galvenais sponsors ir Krievijas kompānija "Gazprom". Tā piedalās KHL jau kopš 2008. gada, un šīs līgas spēļu aizvadīšana Latvijas teritorijā ir jāsaskaņo ar LHF.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 07:31, pirms 3 gadiem
Ja aizliegs Dinamo, kur mūsu elki pensiju sagaidīs? Skriet pa pasauli , un kapāties ar jauniešiem par vietu sastāvā visiem nesanāks. Tad tikai ieraudzīsim īstās sejas

  +9 [+] [-]

, 2022-02-23 07:40, pirms 3 gadiem
Ne tikai dinamo jāaizliedz spēlēt krievijā,bet jāsāk aktīvi aicināt visas starptautiskās sporta federācijas un SOK izslēgt krieviju no apritēs uz laiku kamēr bunkura žurka nomierināsies un beigs dzīvot savās greizās vēstures murgos.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-23 07:42, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Laiks parādīt arī pašiem hokejistiem, ka viņi draudzējas ar galvu...
100% piekrītu!
Slēpts komentārs: pernambucan0

     [+] [-]

, 2022-02-23 07:52, pirms 3 gadiem
Es jau sen gribu lai viņi beigtu tur spēlēt
Slēpts komentārs: Volodja Uljanovs

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 07:59, pirms 3 gadiem
Kuskis2 rakstīja: Jārunā ar somiem, zviedriem, norvēģiem un dāņiem un jāveido Ziemeļu hokeja līga jeb NHL.
Tev 15 gadu?šitos murgus jau 30 gadus atpakaļ murgoja😀😀😀

  -3 [+] [-]

, 2022-02-23 08:09, pirms 3 gadiem
Alternatīva varētu būt Somijas,Zviedrijas līgas. Bet kas iedos,kur dabūt tādu naudu ?
Neizskatās cerīgi !
Slēpts komentārs: Lex_X

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 09:13, pirms 3 gadiem
Kuram tas dinamo vairs interesē. 5 gadus stabili pēdējā vietā, ar nekam vairs nederīgiem spēlētājiem no amērikas, krievijas un skandināvijas. Kā izlases kadru kalve jau sen vairs nestrādā...

     [+] [-]

, 2022-02-23 09:24, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par cik mūsu puiši vel no 2017. gada Ukrainā ukraiņu karavīrus apmāca, tad viņiem ir ko pastāstīt par Ukrainas armijas izaugsmi.
Kurš tev teica, ka viņiem nav attīstīta pretgaisa aizsardzība. Viņiem ir BUK, un citas pretgaisa aizsardzības sistēmas. Aizmirsi, ka viņi mācību laikā netīšām notrieca Izraēlas pasažieru lidmašīnu? Tāpat viņiem ir iznīcinātāji un helihopteri. Nemaz nerunājot par simtiem modernu tanku un bruņutransportieriem.
Tāpat viņu rīcībā ir dažas interesantas raķešu sistēmas, kuras varētu pat aizsniegt Rusņas pilsētas Varoņežu un Rostovu pie Donas.
Te tāh neliels video:
https://www.youtube.com/watch?v=JaBRXsGKH9I
Tad labi ja ir, neesmu specs šais jautājumos.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-23 09:25, pirms 3 gadiem
Iebilstu.
Lai piedalās.
Citadi scenārijs ir - RD izstājas un Savickis paprasīs un saņems skaistu kompensāciju no Latvijas nodokļu maksātājiem par "privāta biznesa slēgšanu valsts labā".
Valsts pa lielam izpirks nefunkcionējošu lūzeru komandu, kas jau sezonas gaitā izpardeva daļu līderu.

Lai RD spēlē kur grib. Tāpat tur spēlē kaut kādi 3-4 latvieši tikai.
LHF ar Kalvi un Savickis ir uz vienu roku, kāpēc jūs ticat, ko viņi varētu teikt?? Varu saderēt ka izm darboņi arī ir lielos draugos ar Kalvi un šis ir plāns kā nokāst naudu par mirstošo RD projektu.

Redzēsiet - dinamo teiks, jā protams.ka beidzam, bet lūdzu kompensāciju.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 10:12, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Iebilstu.
Lai piedalās.
Citadi scenārijs ir - RD izstājas un Savickis paprasīs un saņems skaistu kompensāciju no Latvijas nodokļu maksātājiem par "privāta biznesa slēgšanu valsts labā".
Valsts pa lielam izpirks nefunkcionējošu lūzeru komandu, kas jau sezonas gaitā izpardeva daļu līderu.

Lai RD spēlē kur grib. Tāpat tur spēlē kaut kādi 3-4 latvieši tikai.
LHF ar Kalvi un Savickis ir uz vienu roku, kāpēc jūs ticat, ko viņi varētu teikt?? Varu saderēt ka izm darboņi arī ir lielos draugos ar Kalvi un šis ir plāns kā nokāst naudu par mirstošo RD projektu.

Redzēsiet - dinamo teiks, jā protams.ka beidzam, bet lūdzu kompensāciju.
Kāda, bļaķ, kompensācija, ko tu murgo?

     [+] [-]

, 2022-02-23 10:14, pirms 3 gadiem
prāta vētrai ar aizliegt koncertēt moskovijā

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 10:19, pirms 3 gadiem
KHL noteikti paliks vājāks, ārzemnieku skaits samazināsies. Līdz ar to KHL vairs noteikti nebūs 2.stiprākā līga. Būs arī daži mūsu spēlētāji, kas vairs neatgriezīsies RD, ja tāds vispār vēl būs.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 10:21, pirms 3 gadiem
Kāds Dinamo bija agrāk:
- Labākie vietējie spēlētāji
- Labi ārzemnieki
- OK mārketings
- Play off vai reāla cīņa par to
- Skatītāji tribīnēs
- Publikas interese par komandu

Kāds ir Dinamo pēdējos gados:
- Spēlē vietējie, kas netiek citos klubos
- Tukšas tribīnes
- Pilns ar 5 šķiras bezjēdzīgiem ārzemniekiem
- Tukšas tribīnes
- 0 sabiedrības intereses par klubu
- Regulāra palikšana turnīra pagrabā.

Pēdējo 3 gadus Dinamo eksistē tikai tāpēc, lai Face Off podkāstā būt par ko runāt, pats podkāsts ir daudz aizraujošāks par hokeja komandu.

  +8 [+] [-]

, 2022-02-23 10:33, pirms 3 gadiem
Esmu diezgan pārliecināts,ka krievi nepieļaus tādu kaunu,ka Somijas un Latvijas klubs izstāsies no KHL maniaka vadītās politikas dēļ un tādēļ nākošsezon KHL varētu pārvērsties,teiksim par atklāto Krievijas čempionātu ar Baris un Minskas Dinamo dalību,bet paši krievi izslēgs Rīgu un Helsinkus kā Krievijai nedraudzīgus klubus.Kaut kā tā,bet laiks visu noliks pie vietas un te pat nav vērts šūmēties.Katrā ziņā neko daudz mēs nezaudēsim ,jo jau šobrīd lielākā daļa RD hokejistu spēlē ārzemju klubos.Lai spēlē tālāk.Personīgi man tāds lūzeru klubs,kā pēdējos5-6 gados galīgi neinteresē.Domāju arī daudziem citiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 10:39, pirms 3 gadiem
100 % atbalstāms lēmums! Būtu jāaizliedz ar likumu Latvijas klubiem, jebkādā sporta veidā, piedalīties to valstu čempionātos, kuras OKUPĒ citu valstu teritorijas!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 10:43, pirms 3 gadiem
RD projekts sevi ir izsmēlis un redzēsim vai latviešu tauta to būs sapratusi.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-23 10:49, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Priekš kam viņiem vispār kaut kur ir jāspēlē, un, vel jo vairāk, zem šāda nosaukuma?
Normāliem cilvēkiem Rīgas ''Dinamo'' asociējas ar Padumjās savienības laikā zem čekas un Iekšlietu ministrijas karoga spēlējošu komandu.
Nu Tu esi āksts ! Vai nu Tu vispār nerubī ko mal, vai nu apzināti muldi...savā laikā RD kā reiz bija simbols, kur mēs sitāmies vismaz kaut kādā veidā pret krieviem un attiecībā par intresi, cilvēki pa naktīm stāvēja rindā lai dabūtu biļetes...
Kas attiecas uz šī brīža situāciju, uzskatu, ka RD jāizstājas no KHL paužot nostāju par notiekošo.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 10:51, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Esmu diezgan pārliecināts,ka krievi nepieļaus tādu kaunu,ka Somijas un Latvijas klubs izstāsies no KHL maniaka vadītās politikas dēļ un tādēļ nākošsezon KHL varētu pārvērsties,teiksim par atklāto Krievijas čempionātu ar Baris un Minskas Dinamo dalību,bet paši krievi izslēgs Rīgu un Helsinkus kā Krievijai nedraudzīgus klubus.Kaut kā tā,bet laiks visu noliks pie vietas un te pat nav vērts šūmēties.Katrā ziņā neko daudz mēs nezaudēsim ,jo jau šobrīd lielākā daļa RD hokejistu spēlē ārzemju klubos.Lai spēlē tālāk.Personīgi man tāds lūzeru klubs,kā pēdējos5-6 gados galīgi neinteresē.Domāju arī daudziem citiem.
Piekrītu. Es gan domāju, ka te vairāk būs jaunumu tieši sankciju rezultātā. Rotenbergs jau sankciju sarakstos un līdz ar to spēlēšanās ar Jokerit būs beigusies. Gan jau mums ar kaut kā tas viss atsauksies uz naudas plūsmu, kas st jura un ģinama kontos nāk no krievijas (visi rakstāmi ar mazo burtu).

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 11:08, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Nu Tu esi āksts ! Vai nu Tu vispār nerubī ko mal, vai nu apzināti muldi...savā laikā RD kā reiz bija simbols, kur mēs sitāmies vismaz kaut kādā veidā pret krieviem un attiecībā par intresi, cilvēki pa naktīm stāvēja rindā lai dabūtu biļetes...
Kas attiecas uz šī brīža situāciju, uzskatu, ka RD jāizstājas no KHL paužot nostāju par notiekošo.
kāds tur simbols, nu jau Tu aizbrauci totālās auzās! Tolaik bij maz pieejamas jebkādas izkalides un tas bija vienkārši NOTIKUMS, nevis kaut kāds tur simbols! Naktīs stāvēja arī pēc teātra abonementiem, piemēram.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-23 11:09, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Nu Tu esi āksts ! Vai nu Tu vispār nerubī ko mal, vai nu apzināti muldi...savā laikā RD kā reiz bija simbols, kur mēs sitāmies vismaz kaut kādā veidā pret krieviem un attiecībā par intresi, cilvēki pa naktīm stāvēja rindā lai dabūtu biļetes...
Kas attiecas uz šī brīža situāciju, uzskatu, ka RD jāizstājas no KHL paužot nostāju par notiekošo.
Tas esi tu, kurš ir galvā traumēts, ja vari iedomāties, ka hokeja (sporta) laukumā notiekošais ir kaut kāda cīņa pret kaut ko ārpus šīs hokeja spēles.
Vel jo vairāk, ja toreiz Rīgas Dinamo pārsvarā spēlēja tie paši krievi no Rusņas.

     [+] [-]

, 2022-02-23 11:14, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: prāta vētrai ar aizliegt koncertēt moskovijā
Varbūt...bet ja vieniem aizliedz biznesu, tad jau pēc loğikas jāapstādina viss imports/ eksports ar krieviju...bet te nu es esmu 100% pārliecināts, ka būsi pirmais kas sāks ņaudēt, jo būs jāsavelk josta utt...

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 11:16, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: kāds tur simbols, nu jau Tu aizbrauci totālās auzās! Tolaik bij maz pieejamas jebkādas izkalides un tas bija vienkārši NOTIKUMS, nevis kaut kāds tur simbols! Naktīs stāvēja arī pēc teātra abonementiem, piemēram.
Tagad ir tendence to visu pasniegt tādā gaismā kādā vajag un ir izdevīgi. Vel jo vairāk, ja cilvēki, kuri to dara, Padumjās savienības laikā tēviem vel kulē šūpojās, un to visu zin no kaut kādiem tendencioziem nostāstiem.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 11:17, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas esi tu, kurš ir galvā traumēts, ja vari iedomāties, ka hokeja (sporta) laukumā notiekošais ir kaut kāda cīņa pret kaut ko ārpus šīs hokeja spēles.
Vel jo vairāk, ja toreiz Rīgas Dinamo pārsvarā spēlēja tie paši krievi no Rusņas.
Antiņ, izlasi manu rakstu un redzēsi, ka atšķirībā no tevis nelietoju vārdus - iedomājies - , bet rakstu kā bija !

     [+] [-]

, 2022-02-23 11:18, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Varbūt...bet ja vieniem aizliedz biznesu, tad jau pēc loğikas jāapstādina viss imports/ eksports ar krieviju...bet te nu es esmu 100% pārliecināts, ka būsi pirmais kas sāks ņaudēt, jo būs jāsavelk josta utt...
Tavai zināšanai visi normālie biznesmeņi jau labu laiku ir aizklapējuši visu biznesu ar Rusņu, jo tā ir absolūti neprognozējama valsts un biznesa vide.

     [+] [-]

, 2022-02-23 11:22, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Antiņ, izlasi manu rakstu un redzēsi, ka atšķirībā no tevis nelietoju vārdus - iedomājies - , bet rakstu kā bija !
Tajā laikā mums lumpeņu bija ne mazāk kā tagad, ja ne pat vairāk.
Pieļauju, ka esi viens no tiem, kurš domā, ka Lāčplēsis ir ir reāla persona, un nevis Pumpura eposa tēls. Arī par tādiem fruktiem ir dzirdēts.
Slēpts komentārs: ej dillēs

  -3 [+] [-]

, 2022-02-23 11:45, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tajā laikā mums lumpeņu bija ne mazāk kā tagad, ja ne pat vairāk.
Pieļauju, ka esi viens no tiem, kurš domā, ka Lāčplēsis ir ir reāla persona, un nevis Pumpura eposa tēls. Arī par tādiem fruktiem ir dzirdēts.
No comment, ar tevi viss skaidrs...piebilde, mans vecvectēvs bija labs draugs Pumpuram...

  +1 [+] [-]

, 2022-02-23 11:53, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: No comment, ar tevi viss skaidrs...piebilde, mans vecvectēvs bija labs draugs Pumpuram...
Tas ir jauki, ka tavs vecvectēvs draudzējās ar Latvijas personību ''Zelta fonda'' pārstāvi, bet jautājums, vai tas jebkādi ir veicinājis viņa pēcteču gudrību un erudīciju, joprojām ir atklāts.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-23 11:54, pirms 3 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: 100 % atbalstāms lēmums! Būtu jāaizliedz ar likumu Latvijas klubiem, jebkādā sporta veidā, piedalīties to valstu čempionātos, kuras OKUPĒ citu valstu teritorijas!
Latvija pati piedalās Afganistānas, Irākas un Mali okupācijā

Tas nozīmētu ka Latvijas klubi būtu jāklapē ciet, visi

     [+] [-]

, 2022-02-23 11:58, pirms 3 gadiem
Erikovič rakstīja: Varbūt...bet ja vieniem aizliedz biznesu, tad jau pēc loğikas jāapstādina viss imports/ eksports ar krieviju...bet te nu es esmu 100% pārliecināts, ka būsi pirmais kas sāks ņaudēt, jo būs jāsavelk josta utt...
blaukšķis esi,tāds pats kā Prāta vētra..ka tik nēesi maskavijas sarakstos,kurus aicina uz vēstniecību...sen jau necienu saldenos kauperistus

  -3 [+] [-]

, 2022-02-23 12:09, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: blaukšķis esi,tāds pats kā Prāta vētra..ka tik nēesi maskavijas sarakstos,kurus aicina uz vēstniecību...sen jau necienu saldenos kauperistus
😆😆😆 Baisi paliek, cik Latvijā ir daudz inteliktuāļi, kas pēc būtības nespēj saprast un veikt objektīvu analīzi/argumentāciju, bet ir stingrs un skarbs viedoklis par katru cilvēku...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-23 12:11, pirms 3 gadiem
serbs rakstīja: blaukšķis esi,tāds pats kā Prāta vētra..ka tik nēesi maskavijas sarakstos,kurus aicina uz vēstniecību...sen jau necienu saldenos kauperistus
Kaupers noteikti ir šokā par šādu ziņu !😆😆😆