Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

IZM ministre: "Dinamo" jāizbeidz dalība "Krievijas atklātajā čempionātā"

IZM ministre: "Dinamo" jāizbeidz dalība "Krievijas atklātajā čempionātā"
Foto: Raimonds Volonts

Izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece sociālajā tīklā "Twitter" norādījusi, ka beidzot pienācis laiks izbeigt runas par sporta nošķiršanu no politikas, un paskaidrojusi, ka skatās tieši hokeja komandas Rīgas "Dinamo" virzienā. "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis savukārt iepriekš šodien no komentāriem sarunā ar Latvijas Radio atturējās.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins vakardien legalizēja okupācijas spēku atrašanos no 2014. gada daļēji okupētajos Doņeckas un Luganskas apgabalos Ukrainas austrumos. Sākot no 22. februāra pusnakts, okupētajā teritorijā ieradās jaunas karaspēka vienības, kas šodien novedis pie sankcijām pret Putina režīma atbalstītājiem un pārstāvjiem, to vidū sankcionēts arī KHL vadītājs Genārijs Timčenko un Krievijas hokejā labi pazīstamie Igors un Boriss Rotenbergi.

Par situāciju līgā un "Jokerit" fanu kluba pieprasījumu Helsinku komandai atstāt KHL Latvijas Radio šodien vaicāja "Dinamo" padomes priekšsēdētājam Jurim Savickim, kurš iepriekš slaveni vairākkārt izteicies, ka "sportu nevajag jaukt ar politiku". Savickis no komentāriem atteicās, ieteica nogaidīt situācijas attīstību un tad, kā norāda LR, pārtrauca telefonsarunu.

Rīgas "Dinamo" šī KHL sezona jau ir beigusies, jo KHL iepriekš nolēma regulāru sezonu līdz galam neizspēlēt, tā vietā uzreiz ķeroties pie izslēgšanas spēlēs. Tas šobrīd ļauj "Dinamo" vadībai izvairīties no pārdomām, kā būtu šajās dienās doties uz izbraukuma spēlēm Krievijā vai uzņemt, piemēram, Maskavas komandas Arēnā Rīga.

Jautājumu par Rīgas "Dinamo" turpmāku dalību Kontinentālajā hokeja līgā šovakar atsvaidzināja arī sporta nozari pārstāvošās Izglītības un zinātnes ministrijas ministre Anita Muižniece.

"Es ceru, ka beidzot runas par sportu (jā, arī mūziku), kas "it kā" nesaistīts ar politiku, beigsim... ," sociālajā tīklā "Twitter" rakstīja Muižniece. "Jā, es īpaši gribu izcelt Rīgas Dinamo un to, ka šis "stāsts" par dalību "Krievijas atklātajā čempionātā" jābeidz pavisam. "

Rīgas "Dinamo" ir Rīgā bāzēta komanda, kuras galvenais sponsors ir Krievijas kompānija "Gazprom". Tā piedalās KHL jau kopš 2008. gada, un šīs līgas spēļu aizvadīšana Latvijas teritorijā ir jāsaskaņo ar LHF.


Slēpts komentārs: KevinDurant#35
, 2022-02-22 22:47, pirms 2 gadiem
Laiks parādīt arī pašiem hokejistiem, ka viņi draudzējas ar galvu...
, 2022-02-22 22:47, pirms 2 gadiem
Kozjols, Kalvītis un Savickis ir arī LHF vadītāji un tie nekādus lēmumus pret Krieviju nepieņems. Atliek tikai Latviešu spēlētājiem boikotēt DR un tad arī valde būs spiesta atkāpties.
, 2022-02-22 22:47, pirms 2 gadiem
Atbalstu JKP nostāju.
, 2022-02-22 22:48, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Ok, kur tad Dinamo spēles? OHL līga vai apvienosies ar lietuviešiem un igauņiem, kur izveidos nacionālu Baltijas līgu?
Dinamo nekur nespēlēs - tāds nav vajadzīgs!
Slēpts komentārs: KevinDurant#35
, 2022-02-22 22:49, pirms 2 gadiem
Pilnībā viņai piekrītu,ja čekists negrib likvidēt,lai pārceļas pie utainajiem un lai nodēvē komandu" jurkas sūdu bedre" vai kaut kā tamlīdzīgi.
, 2022-02-22 22:53, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Pirmkārt, Savickis nekomentēs, jo viņam ir izdevīgi līgumu ar sponsoriem un viņš turpinās spēlēt KHL. Tā, ka jautājums ir izspriests un turpinām baudīt Dinamo augļus, kuri nenes rezultātus jau vairākas sezonas.
Ja valdībai būs pietiekami ciets mugurkauls, izdos likumu, ka Latvijā aizliegs tam jūdam rīkot spēles, un Savickijs savus līgumus varēs iebāzt ūkstā...
Slēpts komentārs: KevinDurant#35
, 2022-02-22 22:53, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Ok, kur tad Dinamo spēles? OHL līga vai apvienosies ar lietuviešiem un igauņiem, kur izveidos nacionālu Baltijas līgu?
Priekš kam viņiem vispār kaut kur ir jāspēlē, un, vel jo vairāk, zem šāda nosaukuma?
Normāliem cilvēkiem Rīgas ''Dinamo'' asociējas ar Padumjās savienības laikā zem čekas un Iekšlietu ministrijas karoga spēlējošu komandu.
, 2022-02-22 22:54, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Spēlētāji savus darba dēvējus neboikotēs un turpinās spēlet, kur viņi saņem naudu.
Nu, te nu mēs redzēsim, kuri no mūsu bāleliņiem ir veči ar pаutiem un kuri ir tirliņi
, 2022-02-22 22:54, pirms 2 gadiem
gravitons rakstīja: Kozjols, Kalvītis un Savickis ir arī LHF vadītāji un tie nekādus lēmumus pret Krieviju nepieņems. Atliek tikai Latviešu spēlētājiem boikotēt DR un tad arī valde būs spiesta atkāpties.
Viss ir salīdzinoši viegli izdarīt no valdības puses, jo vīzas KHL komandām joprojām izsniedz Ārlietu ministrija.
Šeit ir vajadzīga griba to visu pārtraukt.
, 2022-02-22 22:55, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, te nu mēs redzēsim, kuri no mūsu bāleliņiem ir veči ar pаutiem un kuri ir tirliņi
Piekrītu, bet citam svarīgāks, lai kabatā ir čaukstošais nevis izteikt patieso viedokli.
Slēpts komentārs: huy
, 2022-02-22 22:57, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Piekrītu, bet citam svarīgāks, lai kabatā ir čaukstošais nevis izteikt patieso viedokli.
Ja spēlētājs ir pietiekoši meistarīgs, un motivēts pelnīt naudu ar hokeju, tad viņš vienmēr atradīs iespēju nopelnīt. Eiropā un ASV ir gana daudz līgu, kurās maksā ne sliktāk kā Rīgas ''Aklajās zarnās''.
, 2022-02-22 22:59, pirms 2 gadiem
Psrs laikos Irbe uzlika pim.. CCCP izlesei.
, 2022-02-22 22:59, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: vēlēšanu gads, tagad uz Ukrainas rēķina visi sitīs savu pirmsvēlēšanu kapitālu.
Kopš kara sākuma pagājuši 8 gadi.
Tas gan.
Kaut gan, tagad politikā pa šiem gadiem ir ienākusi jauna politiķu paaudze, kurai nebija iespēja realizēt daudzas idejas, jo tāda nebija valsts politika.
, 2022-02-22 22:59, pirms 2 gadiem
mazāk pļurkstētu pa visādiem triperiem vairāk darītu
sēž visi ministri triperī un tripero kaut ko, bet nevis dara
, 2022-02-22 23:00, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Piekrītu, bet citam svarīgāks, lai kabatā ir čaukstošais nevis izteikt patieso viedokli.
nu, ja ar galvu nedomās, var iegūt tādu pašu nodevēja titulu kā Vetrovs un Tumanovs savulaik...
Slēpts komentārs: Volodja Uljanovs
, 2022-02-22 23:01, pirms 2 gadiem
mums ir sporta likums.
paņem un izmaini punktu par klubiem , ka Latvijā bāzēti klubi nedrīkst (aizliegts) piedalīties Krievijas , Baltkrievijas un Sīrijas čempionātos.
viss elementāri un vienkārši.
, 2022-02-22 23:02, pirms 2 gadiem
Twitterī komentāru iemest un kaut ko reāli darīt lietas labā ir divas dažādas lietas. Bet nu labi, ka kāds sāk kustināt šo lietu.
, 2022-02-22 23:03, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas gan.
Kaut gan, tagad politikā pa šiem gadiem ir ienākusi jauna politiķu paaudze, kurai nebija iespēja realizēt daudzas idejas, jo tāda nebija valsts politika.
tās pašas partijas jau tur +/- grozās
kas ir izdarīts?
tak paši valkājās pa savickija ložu ģinams spēlu laikā un krievu gāzes lobijs ticis sargāts
lūk, ar 15 gadus nokavēšanos nedaudz piekāpušeis atkritumu lobijam, ieviešot pseodosistēmu ar taromātiem
bet nu jā, tagad skaisti papļurkstēs, būs pāris skaļi žesti un viss.
, 2022-02-22 23:05, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Pirmkārt, Savickis nekomentēs, jo viņam ir izdevīgi līgumu ar sponsoriem un viņš turpinās spēlēt KHL. Tā, ka jautājums ir izspriests un turpinām baudīt Dinamo augļus, kuri nenes rezultātus jau vairākas sezonas.
Augļi, vecīt ir ienākušies - šī ir patiesā šīs komandas izveidošanas būtība. Trojas zirgs...
, 2022-02-22 23:08, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Jepal.ja par sportu spriež cilvēki ar kolhoza cūkgana intelektu...kāda tev 5 min overtaimam daļa gar sportu?tev no sporta sajēga kā cūkai no astronautikas
Tev pajolim un vēl te kādam,kam nevajag RD tak neskatieties..kas jums liek skatīties?bet hokejistu vietā nelemiet,kur un kāpēc viņiem spēlēt.vēl jo vairāk tāpēc ka jūs paši viņiem nekādu alternatīvu nepiedāvājat
Zini kur mēs būtu, ja atļautu hokejistiem visu izlemt?
, 2022-02-22 23:09, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tās pašas partijas jau tur +/- grozās
kas ir izdarīts?
tak paši valkājās pa savickija ložu ģinams spēlu laikā un krievu gāzes lobijs ticis sargāts
lūk, ar 15 gadus nokavēšanos nedaudz piekāpušeis atkritumu lobijam, ieviešot pseodosistēmu ar taromātiem
bet nu jā, tagad skaisti papļurkstēs, būs pāris skaļi žesti un viss.
Redzēsim, ka ir ar to gribu. Vismaz kāds ir iekustinājis to ledu, un, galvenais, ka pašā augstākā līmeni, jo nav neviena augstāka persona valstī, kura atbild par sportu.
, 2022-02-22 23:11, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Redzēsim, ka ir ar to gribu. Vismaz kāds ir iekustinājis to ledu, un, galvenais, ka pašā augstākā līmeni, jo nav neviena augstāka persona valstī, kura atbild par sportu.
neesmu baigi iedziļinājies, bet ši ar ir likusies vienīgā puslīdz jēdzīgā no tās saslavētās "jauno politiķu paaudzes"
, 2022-02-22 23:14, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: neesmu baigi iedziļinājies, bet ši ar ir likusies vienīgā puslīdz jēdzīgā no tās saslavētās "jauno politiķu paaudzes"
viņai kā Izglītības ministrei ir visa vara un iespējas izbeigt čekas projektu ģinamo riga Latvijā.
uz LHF nav ko cerēt, ka šiem nedos atļauju.
tāpēc ceru, ka sekos arī darbi no viņas puses, nevis kārtējā tukša triperošana .
, 2022-02-22 23:17, pirms 2 gadiem
Tā, vienkārši ziņkāres pēc, ja Dinamo nemaksā algas aploksnēs, kādā bankā tāda iestāde spēj atvērt kontu LV un vēl maksāt algas cilvēkiem, ja naudas izcelsme ir no valsts Sankciju sarakstā un labuma guvēji ir politiski nozīmīgas personas.

Un ja šādi konti ir iespējami, vai normāls LV uzņēmums vispār drīkstēs sadarboties ar tādu Dinamo, pirms bankas slēdz šī uzņēmuma kontus dēļ sadarbības partnera?
, 2022-02-22 23:19, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: viņai kā Izglītības ministrei ir visa vara un iespējas izbeigt čekas projektu ģinamo riga Latvijā.
uz LHF nav ko cerēt, ka šiem nedos atļauju.
tāpēc ceru, ka sekos arī darbi no viņas puses, nevis kārtējā tukša triperošana .
LHF ?

redzēs, baigi gan neticu
Slēpts komentārs: Modžohēds
, 2022-02-22 23:20, pirms 2 gadiem
Spiests izbeigt dalību Krievijas atklātajā čempionātā, KGB Juris vienkārši brālīgi pieteiks komandu uz dalību neatkarīgo Doņeckas vai Luganskas respubļiku atklātajos čempionātos
, 2022-02-22 23:21, pirms 2 gadiem
Bet skaidrs kā diena, ka Krievijas darbības KHL iespaidos minimāli.
Pie ideāla scenārija KHL paliktu bez ārzemniekiem, tad nu redzēsim, kuram ir principi, un kuram "nauda nesmird"
, 2022-02-22 23:21, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet skaidrs kā diena, ka Krievijas darbības KHL iespaidos minimāli.
Pie ideāla scenārija KHL paliktu bez ārzemniekiem, tad nu redzēsim, kuram ir principi, un kuram "nauda nesmird"
tu gan daudz gaidi no šaibas dauzītājiem
, 2022-02-22 23:21, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: viņai kā Izglītības ministrei ir visa vara un iespējas izbeigt čekas projektu ģinamo riga Latvijā.
uz LHF nav ko cerēt, ka šiem nedos atļauju.
tāpēc ceru, ka sekos arī darbi no viņas puses, nevis kārtējā tukša triperošana .
varētu tagad kāds žurnālists šo jautājumu pajautāt arī LHF vadībai
Armands Bērziņš. Foto: Guntis Lazdāns/OHL
148

''Dinamo'' publicē sastāvu OHL sezonai, A. Bērziņš atgriežas ''Prizmā''

''Optibet'' Hokeja līgas mājaslapā parādījusies informācija par Rīgas ''Dinamo'' sastāvu gaidāmajā sezonā. Tikmēr ''Prizmas'' rindās atgriezies pieredzējušais centra uzbrucējs Armands Bērziņš.
Miks Indrašis. Foto: Rīgas "Dinamo"
42

Nauda Eiropas hokejā. Cik brangs ir KHL klubu solītais kumoss?

Laikā, kad Krievija izvērš asiņainu un naidpilnu agresiju Ukrainā, Latvijas izlases hokejisti liek parakstus uz līgumiem ar Krievijas klubiem. Kā viņi nonāk līdz šādu lēmumu pieņemšanai? Visi kā viens saprot, kas šobrīd notiek Ukrainā, un ka tas, ko dara krievi, ir ,maigi izsakoties, zvērības, taču visam ir sava cena, arī lēmumiem doties strādāt uz Krieviju. Papētot nedaudz dziļāk, secinām, ka Krievijā solītā nauda, salīdzinājumā ar to, ko spēj maksāt Eiropas vadošajās līgās, tiešām ir kosmiska.
Sandis Riekstiņš. Foto: Dmitrijs Suļžics/F64
58

Saeima aizliedz Latvijas sportistu un komandu sacenšanos Krievijā un Baltkrievijā

Saeima ceturtdien, 28. aprīlī, galīgajā lasījumā atbalstīja par steidzamiem atzītos grozījumus Sporta likumā, kas paredz aizliegumu Latvijā reģistrētām sporta spēļu komandām piedalīties Krievijas vai Baltkrievijas nacionālajos čempionātos un kausu izcīņās, informē Saeimas Preses dienests.