Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Holts: "Neuzskatu sevi par pirmo "Dinamo" vārtsargu"

Jānis Celmiņš

Holts: "Neuzskatu sevi par pirmo "Dinamo" vārtsargu"
Kriss Holts
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

"Kā es jūtos kā "Dinamo" pirmais vārtsargs? Pats sevi par pirmo numuru neuzskatu," atzinis Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kanādiešu vārtsargs Kriss Holts.

"Neteiktu, ka pirms spēles ar "Ak Bars" būtu nervozējis, tieši pretēji – biju priecīgs uzspēlēt pret līgas čempioniem. Spēle izvērtās ļoti spraiga, kļūdījās gan aizsargi, gan es. Kā es jūtos kā "Dinamo" pirmais vārtsargs? Pats sevi par pirmo numuru neuzskatu, sezonu sāku aizvietojot savainoto Telkvistu," atzinis Kriss Holts.

Tāpat vārtsargs pauda, ka līdz spēlei ar "Ak Bars" ar savu sniegumu līdz šim bijis apmierināts, pēc tās tā nevarot teikt.

Holts stājās "Dinamo" vārtos pirmajās piecās KHL spēlēs, atvairot 89,8 procentus pretinieku metienu un vidēji vienā spēlē savos vārtos ielaižot 2,68 ripas.

 +16 [+] [-]

, 2010-09-20 17:20, pirms 15 gadiem
Nu es uzskatu, ka ar savu veiksmīgo spēli Holts izkonkurēs Telkvistu

  +9 [+] [-]

, 2010-09-20 17:22, pirms 15 gadiem
Domāju ka Šūpsi otrdien dos iespēju Telqvistam

 +43 [+] [-]

, 2010-09-20 17:22, pirms 15 gadiem
Tā īsti vēl nav redzēts iespēlējies Telkvists Bet pagaidām Holts ir NR.1

 +14 [+] [-]

, 2010-09-20 17:24, pirms 15 gadiem
visa sezona priekšā, bet cerams, ka labākās spēles gan holtam, gan telkvistam vēl tikai būs!!!
Slēpts komentārs: ChupaaChubzz

 +16 [+] [-]

, 2010-09-20 17:31, pirms 15 gadiem
Puisim ir nepieciešams laiks, lai iejustos KHL hokejā. Ar laiku būs tikai labāks, bet ir redzams, ka ir lietaskoks.

Masaļskis lai izkonkurē Birjukovu un parāda, ka prot spēlēt arī citos klubos, ne tikai Dinamo.

 +10 [+] [-]

, 2010-09-20 17:48, pirms 15 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Nu es uzskatu, ka ar savu veiksmīgo spēli Holts izkonkurēs Telkvistu
Kā viņs var izkonkurēt Telkvistu ja Telkvists nemaz nav ticic kārtīgi pie spēlēšanas , Kad katrs būs nospēlējis pa 10 spēlēm tad varēsi runāt kurš kuru izkonkurēja :O

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 17:48, pirms 15 gadiem
Telkvists jaliek pret Avtomolist, pret Nefkehimik vel nevajadzetu !!!

  -2 [+] [-]

, 2010-09-20 17:53, pirms 15 gadiem
Godīgs, taisnīgs vīrs... Ar šādu naivumu, varbūt pat tiks salīdzinoši tālu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-20 17:59, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka Šupleram šobrīd vajadzētu mainīt vārtsargus.Holts spēlē pieklājīgi labi.Nav ko cilvēkus raustīt.Pietika jau ar to raustīšanu Pruseka/Masaļska laikā.

  +5 [+] [-]

, 2010-09-20 17:59, pirms 15 gadiem
holts ir labs.. bus vel lielaka paarlieciiba un aizies wiss.. galvenais nenokaart galvu un ciiniities
telkvists ar iekapaasies
un mums ir un buus abi labi vartsargi

 +20 [+] [-]

, 2010-09-20 18:02, pirms 15 gadiem
Tā izskatās, ka Holtam ir rakstūrīgs paškritisms, līdzīgi komentāri bija arī pēc SKA spēles. Jebkurā gadījumā tas ir tikai mums pa labu, čalis spēlē labi un ja ir gatavs būt #2 kaut rāda ka var spēlēt kā #1 vis ir lieliski.

Līdz pilnai laimei šai lauciņā vēl pietrūkst Telkvista spožais iznāciens, kas parādītu, ka būs izcils #1

     [+] [-]

, 2010-09-20 18:10, pirms 15 gadiem
superintendants rakstīja: Puisim ir nepieciešams laiks, lai iejustos KHL hokejā. Ar laiku būs tikai labāks, bet ir redzams, ka ir lietaskoks.

Masaļskis lai izkonkurē Birjukovu un parāda, ka prot spēlēt arī citos klubos, ne tikai Dinamo.
Tikko kā Overtime Puče teica, ka Masaļskim mikrotrauma. Kkas ar cirksni laikam un vārtsargam šāda trauma ir nepatīkama.
Slēpts komentārs: janisbo22
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-20 18:14, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka šosezon nebūs pirmā vārtsarga, kā tas bija pāgājušo sezonu.Ja Telkvists neuzlabos savu sniegumu, tad ,protams, Holts
spēlēs vairāk, ja Telkvists spēlē labāk tad ,protams, viņš spēlēs kā pirmais.

     [+] [-]

, 2010-09-20 18:15, pirms 15 gadiem
janisbo22 rakstīja: Domāju ,ka ar Edžu vārtos.Mēs katrā spēlē būtu ielaiduši par vienu ripu mazāk.
Redzot edzas speli pret ska man liekas ka katra spele butu ielaidusi 2 ripas vairak! kadreiz es biju optimistisks par edzu bet nez kaut kas vinam pagaidam nav ka nakas!!

  -2 [+] [-]

, 2010-09-20 18:18, pirms 15 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Izskatās, ka šosezon nebūs pirmā vārtsarga, kā tas bija pāgājušo sezonu.Ja Telkvists neuzlabos savu sniegumu, tad ,protams, Holts
spēlēs vairāk, ja Telkvists spēlē labāk tad ,protams, viņš spēlēs kā pirmais.
eu, nomaini manu bildi!
Slēpts komentārs: rupucis

     [+] [-]

, 2010-09-20 18:19, pirms 15 gadiem
goriks rakstīja: Redzot edzas speli pret ska man liekas ka katra spele butu ielaidusi 2 ripas vairak! kadreiz es biju optimistisks par edzu bet nez kaut kas vinam pagaidam nav ka nakas!!
Treneris viņam neuzticas, un Birjukovs izskatās labāk
Edža savu iespēju pret SKA palaida garām, domāju, ja viņš bbūtu labi nostāvējis, tad varbūt arī būtu pirmais vārtsargs.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 18:23, pirms 15 gadiem
Dotu priekšroku Holtam.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 18:28, pirms 15 gadiem
Lai nu kā vēl ir kur augt.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 18:29, pirms 15 gadiem
jerk rakstīja: eu, nomaini manu bildi!
ej ieskrieties, pats maini

  +9 [+] [-]

, 2010-09-20 18:33, pirms 15 gadiem
Man patiik Holts gan kaa v-sargs gan cilveeks. Nav iedomaajies no sevis nekaadu puperstaaru atshkjiriibaa no dazha laba v-sarga ar lativjas pasi. Puisis saprot ka darba veel daudz. Un tas ka vinjam komandas biedrs ir Telkvists domaaju tikai naaks par labu pasham, jo no Telkvista ir ko pamaaciities. Turklaat Sergejs kaa v-sargu trenneris ar nav zemee metams. Naakamgad Holts buus iespeeleejies un buus Nr.1

  +4 [+] [-]

, 2010-09-20 18:37, pirms 15 gadiem
Mums vispar nav pirmo vartsargu

  +7 [+] [-]

, 2010-09-20 18:39, pirms 15 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Njāā ar Masaļski nevar vņu salīdzināt
Jaa, Holts ir jaunaaks un labaaks. Zheel, ka nav vieteejais

  +9 [+] [-]

, 2010-09-20 18:57, pirms 15 gadiem
Sviests kaut kāds...Kapēc Holts ir jāsalīdzina ar Edžu!!!????

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:06, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nedomāju, ka Šupleram šobrīd vajadzētu mainīt vārtsargus.Holts spēlē pieklājīgi labi.Nav ko cilvēkus raustīt.Pietika jau ar to raustīšanu Pruseka/Masaļska laikā.
Bet kaut kad tā spēļu prakse būs jādod.Paļauties visu sezonu uz vienu vārtinieku arī nevar.Ja jau punkti nāks daudz maz regulāri ,tad var arī paekspermentēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-20 19:07, pirms 15 gadiem
Ja Telkvists labi nospēlēs savu pirmo spēli būs vārtsargs nr1 !

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 19:07, pirms 15 gadiem
kas rīt sāks vārtos stāvet?

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:10, pirms 15 gadiem
Kad vienreiz beigsies šitā tupā pārpublicēšana? It kā autoru pilns,bet viss pārpublicēts,nekā sava nav.

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:10, pirms 15 gadiem
uldisjansons81 rakstīja: kas rīt sāks vārtos stāvet?
Domāju, ka Telkvists, bet to jau tikai Šuplers izlems...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:26, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: Mja bet ko zviedrs radis vartos, vel nezin, varbut ta varbut sitaa, un Holtam vajadzet piestradat pie vartu augshejo dalju atvairishanas, manuprat 4 goli cimda pusee
mjaa par to augsheejo dalju taisniiba,taada vaajaa puse izskataas

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 19:33, pirms 15 gadiem
Mani neapmierina Holts. Pārāk daudz laiž plus bullīšos labāk viņu nelikt. Lai vel pieredzi tur pakraj.
Slēpts komentārs: OMANID<>DINAMO

  +6 [+] [-]

, 2010-09-20 19:35, pirms 15 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: holts nav nekas īpašs parasts vidusmēra vārtsargs , mums vajag vārtsargu , kas glābj bezcerīgās situācijās , kā to darīja masaļskis
Masaļskis noteikti ne vienmēr glāba bezcerīgās situācijās.

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:44, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Masaļskis noteikti ne vienmēr glāba bezcerīgās situācijās.
Nu,vienmēr jau nevar izglābt,bet Masaļskis tiešām glāba daudz reizes.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-20 19:45, pirms 15 gadiem
visu cieņu, protams, Holtam, bet ja viņš nesāks justies kā RD vārtsargs, tad ..... būs. Dinamo, manuprāt, visizteiktāk ir komanda. 27 vienā, nevis 26+1!! ';

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:45, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Nu,vienmēr jau nevar izglābt,bet Masaļskis tiešām glāba daudz reizes.
Vakardienas spēlē arī Holtam bija pāris lieliskas spēles, lielākā daļa tāda līmeņa vārtsargu arī glābj, Edža nebija izredzētais

     [+] [-]

, 2010-09-20 19:50, pirms 15 gadiem
HOLT, piedod, bet manuprāt tu esi sevi jau pietiekami apliecinājis,lai tevi uzskatītu par vārtsargu nr.1.
lai vai kā,vienalga kurš no jums ir 1.nummurs, bet vismaz ir kārtīgs 2.nummurs.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-20 19:51, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Vakardienas spēlē arī Holtam bija pāris lieliskas spēles, lielākā daļa tāda līmeņa vārtsargu arī glābj, Edža nebija izredzētais
Nesaku,ka Edža bija kkāds mega,super staars,bet kāmēr viņš ir latvietis un ir izlases Nr.1. es nedomāju,ka viņu tagad vajadzētu nolikt kā to dara daži labi tikai tāpēc,ka Masaļskis vairs nespēlē DINAMO.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-20 19:51, pirms 15 gadiem
ielaida jau savas ripas, bet bieži arī bija pēdējais cilvēks starp ripu un vārtiem..savus brīnumus viņš arī parāda. esmu apmierināts, ka viņš stāv kastē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-20 20:02, pirms 15 gadiem
un pareizi domaa

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 20:09, pirms 15 gadiem
kā saka par Latviešiem "Latvijā ir daudz labu sportistu daudzos sporta veidos,ir prasmes,spējas,gribaspēks,bet ne vienā,tā var teikt, sporta veida nav STABILITĀTES". Vienu dienu labi dodam vaļā, otrā jau ūdeņus laižam.....

     [+] [-]

, 2010-09-20 20:11, pirms 15 gadiem
Holts paslaik noteikti ir nr:1 un pats to labi zin... atliek tikai ceret ka telquists ir vel labaks.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 20:17, pirms 15 gadiem
Holts laikam ir labāks par Telkvistu-saku laikam jo esmu redzējis tikai vienu zviedra spēli-un viena spēle nav rādītājs. Holts ir ļoti labs otrais vārtsargs, kā pirmais normāls, bet ne vairāk. Jā glābj Holts, bet kurš vārtsargs tad neglābj, bieži ir ripas kuras teiksim vajadzēja paņemt.
Nesaku ka Holts ir slikts,vienkārši nav glābējs kā bija pirmās 2 sezonas.
Slēpts komentārs: sporta fans28

  +1 [+] [-]

, 2010-09-20 20:41, pirms 15 gadiem
Man gan vairaak patiktos,ja Dinamo buutu par sevi parliecinaats 1.numurs...Taadi vaartsargi ar parlieciibu parasti sasniedz daudz vairaak,it ipashi play off speelees.
Neizskataas Holts peec play off vartsarga,taapeec jau arii NHL klubiem vinsh nebija vajadziigs.Tipisks backup vartsargs...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-20 21:16, pirms 15 gadiem
Kam vairāk maksā,tas arī būs pirmais vārtsargs.Viss ir ļoti vienkārši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-20 22:40, pirms 15 gadiem
Jau laicīgi gatavojas tam, ka Telkvists atgriezīsies Bet, nu spēlēja labi. Telkvistam būs, ko pasvīst. Savukārt tas labi komandai...

     [+] [-]

, 2010-09-20 22:46, pirms 15 gadiem
jā, piekrītu, ka ir labs vārtsargs, bet ne pirmais vārstsargs, līdz khl komandas pirmajam vēl ir, kur augt. otrjā sezonā varētu pat izaugt līdz stabilam pirmajam numuram.

     [+] [-]

, 2010-09-20 22:49, pirms 15 gadiem
Ja Telkvists tiešām būs labāks par Holtu - Dinamiešu vārtus būs grūti ieņemt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-09-20 23:35, pirms 15 gadiem
masalskim kaut kaa tomer vairak izdevaas noturet speles beigas.... nezinu par ko Holtu isti slavet... spelee ta kaa jaspeleeee... bet nekads glabejs nau... pret SKA neiztureja beigas, pret Amur arii beigas.... pret Sibir arii nosaciti.. un pret Ak Bars arii ... Treso periodu Holts aizvada neparliecinosi... kas pagajusaa sezona man skjita tiesi masalskis bija tas kas parasti staveja vislabak pedejo periodu

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 23:40, pirms 15 gadiem
nezinu kapeec, bet visvairak ko vien var gribeet, es gribu redzeet zviedru DINAMO kastee.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-20 23:41, pirms 15 gadiem
man patiik vairaak holts nekaa telkvists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-20 23:47, pirms 15 gadiem
rupucis rakstīja: Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kanādiešu vārtsargs Kriss Holts

Holts taču ir amerikāņu, ne kanādiešu vārtusargs
holts ir dzimis kanādā, bet ir amerikas pilsonis, un ir pārstāvējis ASV u-18 izlasi.

     [+] [-]

, 2010-09-21 00:05, pirms 15 gadiem
Es domaaju kad Telkvists nau tajaa labaakajaa formaa
bet es ceru kad vartos vins buus nevis holtsijs, jo biku arii vinam jaadod atpusties un telkvists paraadiis kaa iisti viiri spele hokeju

     [+] [-]

, 2010-09-21 00:14, pirms 15 gadiem
manuprāt holts stāv labāk, bet tellqvistam trauma un vel īsti sevi nav parādijis no labās puses!!! ((:

     [+] [-]

, 2010-09-21 00:21, pirms 15 gadiem
Nu, ir pārtulkots vismaz. Krieviski ne visi lasa. Tiesa, atsaucīti uz oriģinālu neredz.
HAOSS rakstīja: Kad vienreiz beigsies šitā tupā pārpublicēšana? It kā autoru pilns,bet viss pārpublicēts,nekā sava nav.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-21 01:03, pirms 15 gadiem
Holtā ir kaut kas no ... latvieša

  +2 [+] [-]

, 2010-09-21 01:33, pirms 15 gadiem
gagelis2 rakstīja: ja vartusargs 2 min ielaizh 2 golus un peec 30 min apmeeram tas pats notiek tad sorry- vartusargs nav labs!!!!
Kas tie pa tekstiem? Varbūt vēl vajadzētu vārtsargu vispār atstāt vienu pret pieciem un tad pārmest, ka nav labs?

  -3 [+] [-]

, 2010-09-21 07:15, pirms 15 gadiem
King of Pavians rakstīja: Tā īsti vēl nav redzēts iespēlējies Telkvists Bet pagaidām Holts ir NR.1
nav gan lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-21 09:10, pirms 15 gadiem
Holts sevi pirmajās spēlēs ir labi parādījis.. tā tik turpināt!!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-21 09:18, pirms 15 gadiem
Čalis var redzēt centigs un ļoti,ļoti velas sevi apliecināt.TURIES KRISS letiņi ar tevi!!Taču zviedrs man pagaidām liekas,kā kaķis maisā,cerams neesam iegrābušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-21 10:42, pirms 15 gadiem
Nevaru vien sagaidīt Telkvista atgriešanos vārtos. Holts ir labs otrais numurs, bet vienmēr jau mūsējie nespēs samest vairāk kā ielaiž, tas jāņem vērā. Telkvists ir klasi augstāk, tikai jāsaārstējas un jāiespēlējas.

     [+] [-]

, 2010-09-21 14:10, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Ja "Dinamo Rīga" klubam un komandai pietiktu nauda, Masaļskis arī šogad spēlētu "Dinamo Rīga" sastāvā.
Negribas ticēt, ka Telkvists spēlē par sviestmaizi. Cik sapratu, tad Edža bija gatavs nomest cenu, lai spēlētu Rīgā, jo to viņš ļoti vēlējās.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-21 14:44, pirms 15 gadiem
Īstenībā gandrīz katrā spēlē ir ielaidis kādu ripu, kuru varēja neielaist, un pirms spēles ar Kazaņu arī pats to atzina. Līdz ar to līdz 1.vārtsarga vietai jāspēlē labāk - šobrīd komandu lielā mērā velk panākumi uzbrukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-21 17:17, pirms 15 gadiem
vispār jau Dinamo vadība bija likusi cerības uz Telkvistu kā komandas pirmo vārtsargu taču zviedrs izskatās nestabils un Holts pagaidām izskatās visai labi. Telkvists nu ir nonācis visai grūtā situācijā kur no viņa paša vien ir atkarīgs viņa statuss komandā

     [+] [-]

, 2010-09-21 19:08, pirms 15 gadiem
Diplomāts bļin,kurš kareivis negrib būt ģenerālis!!!

     [+] [-]

, 2010-09-22 16:13, pirms 15 gadiem
Man jau vairāk patīk Holts nekā Telkvists.