Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Par Troteru un 100 dienām

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Par Troteru un 100 dienām
Brokam Troteram ''Dinamo'' formā vēl jāiejūtas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Protams, biju gaidījis, ka pēc Trotera kritikas tauta smagi sabrauks augumā, bet āda man pietiekami bieza. Un arī turpmāk runāšu, ko domāju, jo man nav jābūt kā svētbildei, kas patīk visiem. Vai kā Vecrīgas meitenēm, kuras no patikšanas vien dzīvo.

Vai man Troters patīk kā spēlētājs? Vai man naids uz viņu? Vai arī esmu ieņēmis galvā, ka viņš slikts un tādēļ ''braucu'' Brokam augumā? Ne viens, ne otrs un arī trešais nē. Pagaidām Troters ar savu spēli vispār nav spējīgs piesaistīt žurnālistu uzmanību, lai par viņu sāktu diskutēt. Bet to, kas ir acīmredzams, arī garām palaist nedrīkst.

Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks uz pirmajām pārbaudes spēlēm Bratislavā bija uzaicinājis virkni hokejistu, kas pirms tam izlasē bija spēlējuši maz vai vispār nebija spēlējuši. Zinot, cik mūsdienu hokejā liela nozīme ir spēlei nevienādos sastāvos, Znaroks brīdināja, lai netaisa nevajadzīgus noraidījumus. Divi aizsargi - Astašenko un Māris Jass ar to netika galā, un Znaroks uz nākamajiem turnīriem viņus neaicināja. Jo trenerim nebija vajadzīgs kapracis starp saviem spēlētājiem.

Ko Troters izdarīja spēlē ar ''AK Bars''? Dabūja divus nepamatotus noraidījumus - vienu, ''Dinamo'' spēlējot vairākumā, otru - trešās trešdaļas sākumā, bet arī pretinieku zonā, kad situācija to nebūt neprasīja. Kāpēc dabūja un ko domāja pirms vai pēc tam - tam šoreiz nav pilnīgi nekādas nozīmes. Viņš četras minūtes no 60 atstāja savu komandu mazākumā un otrā noraidījuma laikā ''AK Bars'' panāca 4:3. Gan Latvijas izlasē, gan Tihonova laiku ''Dinamo'' par spēles disciplīnas neievērošanu šāds Pēcis vai Jēcis dabūtu pa ausīm un droši vien kādu maču pasēdētu arī rezervē. Un viss. Diskusiju klubs ir slēgts!

Kolēģis Miņins iesaka: ''..ja jau ir nerakstītais likums par 100 darba dienām, kuru laikā darbinieks netiek kritizēts, tad arī hokeja kontekstā vajadzētu to ieviest/saglabāt/pielāgot, jo vēl vairāk tāpēc, ka Troteram šī ir pirmā sezona Eiropā (tb tikai tagad ZAmerikā sākas treniņnometnes, un pēc šādas programmas arī līdz šim Broks strādāja).''

Mjā, labs ieteikums. Bet es tad ieteiktu uz šīm 100 dienām skatītājus arēnā laist par brīvu, jo puikas jau vēl nestrādā, bet tikai gatavojas strādāšanai... Kā zināms, profesionālajā sportā katram atlētam ir aģents, kura pienākums ir informēt klientu, kad sākas sezona, treniņnometne, par līgas īpatnībām utt. Un nav dzirdēts, ka Eiropas hokeja klubos būtu 100 dienu pārbaudes laiks. Trotera gadījumā tad tas būtu pārbaudes laiks līdz 7. novembrim. Eiropā viss ir diezgan vienkārši: ja spēlētājs iepriekš noskatīts, ar viņu slēdz līgumu uz visu sezonu, bet, ja nezināms, tad uz pārbaudes laiku, kas pārsvarā ir divas nedēļas vai mēnesis. Bet ''Dinamo'' līgumu ar Troteru parakstīja, viņu pašu nemaz neredzot... Ar centra uzbrucēju, kurš AHL metis gan pats, gan piespēlējis!

Kad 7. augustā Broks ieradās Rīgā un runājās ar ''Dinamo'' GM Sējēju, Normundam lūpa nošļuka zemāk nekā kamieļmātei ''Rakšos''. Jo Troters paziņoja, ka vispār jau viņš spēlējot pa malu, bet, ja vajagot, varot arī par centru. Nezinu, kā šajā situācijā jutās Sējējs, taču droši vien atcerējās, ka tas pats aģents jau pērn bija uz Rīgu atsūtījis Iguldenu, pirktu kā centru, bet ar tekstu - vispār jau man labāk tīk spēlēt malā.

Skaidrs, ka kanādietim/amerikānim iejusties Eiropas hokejā nav viegli un ne visiem tas arī izdodas. Brīnums, ka Hartigans, Vetskots un Elisons pirmajā sezonā to izdarīja tik viegli. Acīmredzot arī Eiropas klubu menedžeriem par to ir jādomā. Kā to dara kolēģi NHL. Pirmajā sezonā, lai iejustos Amerikas hokejā, tev jāspēlē fārmklubā!

Kā Ozoliņš un Irbe 1991./92. g. Kanzassitijā, kā Skrastiņš 1998./99. g. Milvokos. Un Irbe tad jau bija divkārtējs pasaules čempions, 1990. gada pasaules čempionāta labākais vārtsargs! Skrastiņam 25 gadi un pirms tam trīs sezonas vienā no tā laika labākajiem Eiropas klubiem - Turku TPS.

Droši vien ikvienam ziemeļamerikānim ejams šis pats ceļš. Un Troteram vajadzēja iejušanos ''Dinamo'' sākt ar fārmklubu... Turklāt šis profesionālis jaunajā darba vietā ieradās ar divu nedēļu nokavēšanos: ''Dinamo'' nometne sākās 23. jūlijā, Broks Rīgā ieradās 7. augustā. Bet, lai iejustos komandā, bija desmit pārbaudes spēles. No 9. septembra jau jārukā uz pilnu klapi.

P. S. Ceru, ka Troters sevi vēl parādīs, jo spēlētājs jau viņš nav slikts.

1 2 60 komentāri
Slēpts komentārs: rpcb
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-09-22 16:10, pirms 14 gadiem
Par to GM pārsteigumu es tomēr negribētu līdz galam noticēt... Nu nevar būt tā, ka spēlētājs tiek pirkts uz dullo, vadoties tikai pēc aģenta teiktā.

Neticu, ka NS nebija redzējis nevienu video ar Trotteru darbībā vai nebija runājies ar zinātājiem, lai viņam būtu milzīgs pārsteigums spēlētāja ierastā pozīcija laukumā.

 +14 [+] [-]

, 2010-09-22 16:11, pirms 14 gadiem
Apmēram 2/3 daļas no visiem noraidījumiem, kas mēdz būt, var uzskatīt par nevajadzīgiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-22 16:15, pirms 14 gadiem
Dažādu cilvēku, dažādus viedokļus pieņemt nespēj tikai manāmi aprobežots cilvēks, ar ļoti bērnišķīgiem principiem. Taka, viedoklis (Matulim) patīkami atšķiras no lielās masas viedokļa, viņam ir garantēta publicitāte un pa lielam ar to arī pietiek, daļēji piekrītu viedoklim, tāpēc saku, ka nevajag sākt taisnoties.
Mans viedoklis ir tāds 1.Troteram meisterība ir redzama ar neapbruņotu aci, bet arī Arnasonam tā bija redzama un ne tikai redzama.
2. Leģinārsam nekādā gadījumā nepiebnākas enkādas 100 dienas - nevienam sportistam nepienākas. Kas tad tie ir par stulbiem ieteikumiem. Tas Ieteicējs maz ar galvu draudzējas? Nez ko teiktu ja Holtam vai Telkvistam būtu 100 dienu iejušānās laiks, un pirmajās septiņās spēlēs būtu zaudējumi, kas nav/nebija nemaz tik nepiedzīvots un neiepsējams scenārijs?. Līgumu parakstīji - strādā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-22 16:16, pirms 14 gadiem
Da labi, Matuli, kas pateikts tas pateikts, necepies. Tiesa, lai arī kādus aizvēsturiskus faktus tu liktu priekšā, tavu viedokli par objektīvu uzskatīt ir grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-22 16:17, pirms 14 gadiem
Relax ! Sporta Avīzei+ vajag spridzekli, kairinātāju, lecīgu tipiņu, kurš nedomā kā vairums fanu... un par upurjēru izvēlēts Matulis, kurš visu sezonu pamatoti vai nepamatoti "brauks" kādam spēlētājam augumā... Lai citi tikai lasa un šausminās...

  +3 [+] [-]

, 2010-09-22 16:17, pirms 14 gadiem
Otrais noraidījums acīmredzami bija notēlots, Bars hokejists vienkārši izmantoja tiesneša atraktivitāti dodot noraidījumus. Protams, runāšana pēc tam un +10min nebija nepieciešamas, bet skatoties atkārtojumu, tad no 2min tur nevarēja izvairīties.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-22 16:17, pirms 14 gadiem
Matuļa kungam vienkāršī nepatīk Trotters, tas nekas.. domas nemainīs. Man pagājušo sezon mīļākais spēlētājs bija Arnasons, neskatoties uz to, ka lielākā daļa viņu nolika par pašatdevi.. Kā kurš spēlētājs katram iekrīt acī..

  +6 [+] [-]

, 2010-09-22 16:24, pirms 14 gadiem
Matuļa k-gs taisnojās....
Runāt, ko domā var mājas virtuvē. Publiskā telpā profesionālim ir jādomā, ko runā.

To izlasē darīja Znaroks, šo Dinamo darīja Tihonovs... Te nav ne izlase, ne Tihonovs. Te ir 21. gadsimta Dinamo. Te notiek tā, kā dara Šuplers.

Ja sprūk laukā kritika, lai sprūk argumentēta, pārdomāta, uz faktiem balstīta, nevis - ja būtu Tihonovs, ja būtu izlase, ja es būtu Dinamo konsultants... ļur, ļur, bla, bla...

     [+] [-]

, 2010-09-22 16:25, pirms 14 gadiem
rpcb rakstīja: Matuli tāpat neviens par pilnu neņem nav jau viņš nekāds eksperts, vnk onka , kas strādā uz skatītāju, kā amerikas večuki, kas stāsta brīnumus spēļu starplaikos- kurš skaļāk nobļaujas kādu galejību tas ir spicais čalis

Neviens no matuļ onkuļa tāpat negaida briesmu analīzes, kur nu vēl dziļi ieklausās, tā ka viss kārtībā!
Nu vispār jau Matulis ļoti labi saprot hokeju un sen par to arī raksta. Tā kā te pārmetumi ir nevietā. Turklāt viņa specializācija vienmēr ir bijis hokejs. Jā, Matulim dažkārt var pārmest pārlieku subjektivitāti, bet kurš no mums gan nav subjektīvs. Turklāt diezin vai pašlaik ir kāds iemesls īpaši slavēt Troteru. Vienīgi šis raksts nedaudz izskatās pēc tā, ka Jurajam Mikušam vieta tomēr atradīsies...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-22 16:31, pirms 14 gadiem
Mans mīļākais spēlētājs arī bīja Arnnījs. Varbūt kāds zin, kas šogad ar viņu ieberzīsies?
Rihards09 rakstīja: Matuļa kungam vienkāršī nepatīk Trotters, tas nekas.. domas nemainīs. Man pagājušo sezon mīļākais spēlētājs bija Arnasons, neskatoties uz to, ka lielākā daļa viņu nolika par pašatdevi.. Kā kurš spēlētājs katram iekrīt acī..

  -1 [+] [-]

, 2010-09-22 16:35, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Par to GM pārsteigumu es tomēr negribētu līdz galam noticēt... Nu nevar būt tā, ka spēlētājs tiek pirkts uz dullo, vadoties tikai pēc aģenta teiktā.

Neticu, ka NS nebija redzējis nevienu video ar Trotteru darbībā vai nebija runājies ar zinātājiem, lai viņam būtu milzīgs pārsteigums spēlētāja ierastā pozīcija laukumā.
Starp citu ne tikai Matulis, arī Puče raksta, Troters ir pirkt kā centrs, bet klubā vairāk pa malu spēlējis. Es pagājušo gadu brīnījos, kā menedžeris var nopirkt malējo centra vietā, bet skatos Sējējs no kļūdām nav mācījies un atkal uzkāpa uz grābekļa.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-22 16:35, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Par to GM pārsteigumu es tomēr negribētu līdz galam noticēt... Nu nevar būt tā, ka spēlētājs tiek pirkts uz dullo, vadoties tikai pēc aģenta teiktā.

Neticu, ka NS nebija redzējis nevienu video ar Trotteru darbībā vai nebija runājies ar zinātājiem, lai viņam būtu milzīgs pārsteigums spēlētāja ierastā pozīcija laukumā.
redzot, kā notiek ZAmerikāņu spēlētāju ņemšana uz KHL, tas tomēr izklausās ļoti ticami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-22 16:55, pirms 14 gadiem
kanape rakstīja: Matulis ir profesionāls murgotājs , vinsh varētu no diviem vārdiem sapīt staastu uz divaam lapaam - lai tikai sporta avizes lietotaaji, taadi kaa mees, pirktu un lasiitu briinumus
Matuļa rakstiem vismaz ir kāda vērtība un tos ir interesanti palasīt, kamēr SC autoru murgojumi, kas tiek izfantazēti no plikiem spēļu protokoliem, gan ir tikai atraugas par tēmu profesionāls sporta portāls...

  +4 [+] [-]

, 2010-09-22 17:02, pirms 14 gadiem
Viedi vārdi!!! P.S. Lūgums mazgadīgajiem "speciālistiem" savas "pērles" izteikt pagalma smilškastē! Pretīgi lasīt šitos idiotiskos komentārus!

     [+] [-]

, 2010-09-22 17:17, pirms 14 gadiem
Ļoti izklausās pēc taisnošanās no Matuļa puses. Ir jau par ko - nepamatoti skarbs pret Troteru tomēr bija.

     [+] [-]

, 2010-09-22 17:42, pirms 14 gadiem
Ja ar "tauta smagi sabrauks augumā" ir domāta sc.com mazgadīgā auditorija, tad tur nav ko vispār runāt, kad šie paaugsies, tad sapratīs, ka katrs ir tiesīgs uz savu viedokli, un kuram būs taisnība, to redzēsim sezonas beigās.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-22 17:42, pirms 14 gadiem
Nu un, ka Trotteram bija tie 2 noraidījumi. Tad, kad Ozo pirmajās spēlēs sēdēja uz soliņa un šad tad smagi kļūdījās, tad neviens viņam neko nepārmeta. Ok, saprotu, ka viens ir uzbrucējs, bet otrs aizsargs, taču Trotters labi cīnās, biju arēnā uz abām spēlēm un man pilnībā apmierināja viņa spēle un cīņa par ripām.
Nav ko te ķidāt viņa piederību RD, ļaujiet tak Brokam iespēlēties, sezona tikai vēl sākusies!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-22 17:43, pirms 14 gadiem
Re, 100 dienas kādu rezonansi izraisīja.

Bet ja nopietni, tad kā jau arī rakstīju 100 dienas ir pieņemtas deputātiem, ministriem u.c. "šiškām", tāpēc hokeja gadījumā šis termiņš ir jākoriģē (uz ko arī norādu), teiksim 10 spēles.

Par fārmu un/vai ieeju par samazinātu maksu - pilnīgi piekrītu!
Ne jau no "aiz neko darīt" NHL komandas ar Eiropas stāriem (pat pašiem "krutākajiem") slēdz divvirziena līgumus (viņiem to prasa arī kolektīvais līgums, ja nemaldos). Gustavsons, Zukarello-Asens utt.. Lai varētu aizsūtīt uz minorlīgām un nemaksāt to naudu, ko viņi pelnītu NHL.
Un nav nekā "pazorna", ka eiropietis savu ZAmerikas karjeru sāk minoros.

Vienkārši šajā okeāna pusē visi ir tā pārfanojušies par kanādiešiem, ka iedod viņiem tādu naudu, ka uz fārmu sūtīt ir kkā nepieklājīgi, pie tam vietējā publika nesapratīs. Tāpēc arī sākas runas par "pārmaksātajiem", "negatavajiem" un visādi citādi riebīgajiem kanādiešiem, kuri uz šejieni brauc tikai naudu sapelnīt.

Protams, ir arī tādi (Arnasons?), taču būtu kkā nekorekti domāt, ka eiropiešiem vajag laiku, lai iespēlētos Kanādā, bet kanādiešiem nevajag aprast ar Eiropas hokeju.

     [+] [-]

, 2010-09-22 17:47, pirms 14 gadiem
Nē, Matulis raksta ok, man patīk, plus vēl pastāsta šādu tādu informāciju, vienīgais, ko viņam var pārmest ir tas, ka MATUĻA K-GS REGULĀRI SLAVĒ VISUS LB-79.G DZIMUŠOS PUIKAS, JO TUR SPĒLĒJA VIŅA DĒLS.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-22 17:48, pirms 14 gadiem
Un vēl, par gatavošanos.

Līgums ar Troteru tika noslēgts jūlija beigās, tb, +/- mēnesi pirms sezonas sākuma Eiropā.

Hokejists var trenēties kā un cik grib, bet kaut cik pieklājīgu formu viņš pa mēnesi "neuzdīs", ja pirms tam trenējās pēc plāna, ka spēlēt vajadzēs pēc diviem mēnešiem.

 +11 [+] [-]

, 2010-09-22 17:52, pirms 14 gadiem
objektīvi skatoties JEBKURU spēlētāju var nolikt praktiski jebkurā spēlē, ja mēs neuzvarētu vakar tad tur bija vismaz 2!!!! epizodes kad aizsargi 2atā metās virsū vienam un redzot ka iet tam virsū arī pēkšņi abi izdomā paņemt citu un aizslido ABI prom ļaujot pretiniekam PILNĪGI netraucēti ieslidot pjetakā(troters savu vienīgo iespēju tieši tādā situācijā realizēja..), abas reizes mūs pažēloja Mikaels, bet varēja būt jau 10 minūtē 0-3.

davai tad pēc kārtas:
1. rezervē uz 3-5 spēlēm...pilnīgs sviests, tihonovs noņēma arī tretjaku olimpijādē pie neizšķirta rezultāta, kur pagrūda amīšiem, kāda jēga vispār tam tekstam bija? kas šupleram kāds iztulkos šito murgu un viņš mainīs domas un sāks mētāt visus pa rezervi vai arī es nezinu to ka šupleram tuhonovs ir bezierunu autoritāte?!? bez tam nevienam spēlētājam nepatīk ja viņu mētā pa maiņām un rausta, par rezervi es vispār klusēju, tiešām kāds "intelektuālis" var padomāt ka norezervējot spēlētājus komandas gars un cīņasspars kāps? psiholoģiski iedzīsim visus bedrē, super ieteikums, davai uzreiz tad bez vārtsarga pirmo periodu maukt, tas pats efekts.
2. naudas sods, te vispār bez komentāriem, ja līgumā ir tāds punkts tad ir, ja nav tad var ieskrieties visi mūsu sporta komentētaji un ar pieri sienā, nekas nemainīsies.
3. neveiksmīgākais ārzemnieks. kādam ir jābūt neveiksmīgākajam, nevar visi būt veiksmīgi, te jāskatās kontekstā, vai troters ir labaks par štālu/džeriņu/karamnovu? citādi no tā teksta nekāda jēga nav, nu sliktākais ārzemnieks, kas tagad? atlaist? tad sliktākais paliks surovijs, atlaist? tad hartigans, atlaist? tad mums ārzemnieki beigsies jo "visi" sliktākie atlaisti vai rezervē vai fārmos, tad mēs ķersimies pie mūsējiem? sviests.
4. idiotiski noraidījumi. LOL, te pat varētu vispār neko nerakstīt, noraidījums ir idiotisks vienmēr, pat tie pēdējās cerības sodi ir idiotiski jo norāda ka idiotisms sākās kādu laiciņu iepriekš un tam seko idiotisks noraidījums, lai sāktu klasificēt idiotiskos un neidiotiskos vajag nodefinēt, uzbrukuma zonā idiotisks? a ja tiesnesis traktē vienā epizodē tā un otrā citādi un iedod par to par ko agrāk nedeva vai idiots ir tiesnesis vai spēlētājs? īsāk sakot bezsakars.
5. vot šitas punkts vispār izcils, "noraka ak bars spēli", pat ieslēdzot visu savu sarkasmu un humora izjūtu nesaprotu kā var kaut ko tādu pateikt, gribētu dzirdēt kā viens spēlētājs var norakt spēli ar 2+10, es atceros spēles kad kāds mūsējais dabūja 2min sodu kad mums bija 5min sods, atceros daudzas epizodes kad ripu izmeta ārā no savas zonas saņemot sodu un maucot 3 pret 5, piekrītu ka maiņas sajauca šupleram troters, bet tikai liels dīvainis var izdomāt ka nu mēs masēsism ak barsu pie 4-2 3ā periodā, kur nu, ak barsiem trenera nav, viņi nekad nav bijuši iedzinējos, nekad nav spēlējuši plejofa finālos un nav 2kārtējie kosmonautisti, un sanāk ka viņi neiznāca 3ā periodā SISTIES, bet viņi iznāca sagaidīt trotera sodu un tad tikai pēkšņi saprata - wow, mēs tagad varam uzvarēt, citādi sanāk ja nebūtu trotera soda mēs uzvarētu...

manas 5as kapeikas.

     [+] [-]

, 2010-09-22 18:09, pirms 14 gadiem
Juris Miņins

Tā kā Tu esi pie datora, tad man Tev viens jautājums: Cik spēļu šoruden KHL ir aizvadījis Podziņš?

     [+] [-]

, 2010-09-22 18:18, pirms 14 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Juris Miņins

Tā kā Tu esi pie datora, tad man Tev viens jautājums: Cik spēļu šoruden KHL ir aizvadījis Podziņš?
Skatos,ka nemaz vairs jaunieši neciena pieredzes bagātus cilvēkus.
Cik ilgi ,Jāni,esi LV hokeja apritē? Kādi gadi 40 būs??

     [+] [-]

, 2010-09-22 18:22, pirms 14 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Juris Miņins

Tā kā Tu esi pie datora, tad man Tev viens jautājums: Cik spēļu šoruden KHL ir aizvadījis Podziņš?
bez retorikas:
Континентальная Хоккейная Лига - Игроки

  +3 [+] [-]

, 2010-09-22 18:24, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors
Ko Tu saproti ar apriti?

Rakstu kopš 1983. gada 1. aprīļa.
Skatos un atceros kopš 1964. gada pasaules čempionāta.
Dēlu uz hokeju vadāju kopš 1984. gada.
Slidoju kopš apmēram 1964. gada.

Alu dzeru kopš 1976. gada. Bet ne tik daudz, kā dažam tas var likties.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-22 18:25, pirms 14 gadiem
Petrovich27

Mani interesē tieši Miņina atbilde. Tik stulbs jau neesmu, ka nezinu KHL mājas lapu.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-22 18:28, pirms 14 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Gena@Traktors
Ko Tu saproti ar apriti?

Rakstu kopš 1983. gada 1. aprīļa.
Skatos un atceros kopš 1964. gada pasaules čempionāta.
Dēlu uz hokeju vadāju kopš 1984. gada.
Slidoju kopš apmēram 1964. gada.

Alu dzeru kopš 1976. gada. Bet ne tik daudz, kā dažam tas var likties.
To arī saprotu, ka grozoties hokeja spēlētāju,treneru vai kādu citu ar šo sporta veida saistītu cilvēku vidū esi nemaz iemācijies izprast lietas, kas parastiem mirstīgiem bieži vien paslīd garām hokeju skatoties. Tai skaitā arī man.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-22 18:31, pirms 14 gadiem
preciizi teikts Heh, vispār Matulis uzvedas tā kā dzīvnieks, to pierāda šis video un arī vakardienas Matuļa izteikums TV ka Dinamo šogad varenos "drāzīs"!!

Nesaprotu tikai kas tas ir - nodzerta smadzene, nāk virsū marasms vai tāds publiskais tēls, lai pa lēto varētu sev uzmanību pievērst?

  +4 [+] [-]

, 2010-09-22 18:34, pirms 14 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Petrovich27

Mani interesē tieši Miņina atbilde. Tik stulbs jau neesmu, ka nezinu KHL mājas lapu.
runa nav par stulbumu. bet par to, ko esi ar to domājis?
ja jau publiski par to runā (nevis personīgā vēstulē), tad jau arī gribi izteikties par šo jautājumu. runā, lūdzu
1 2 60 komentāri