Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienojas kanādietis Saigo un čehs Kundrāteks

"Dinamo" pievienojas kanādietis Saigo un čehs Kundrāteks
Stīvens Saigo
Foto: www.mtv.fi

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" šovakar apstiprinājis divu aizsargu pievienošanos. Komandas rindās nākamsezon spēlēs kanādietis Stīvens Saigo un čehs Tomāšs Kundrāteks.

24 gadus vecais Stīvens Saigo pagājušās divas sezonas pavadīja Somijā, pārstāvot Turku TPS rindas. 113 spēlēs divu gadu laikā Saigo guva 37 (11+26) punktus. Pirms tam Saigo četrus gadus pārstāvēja Mičiganas Tehniskās universitātes vienību "Huskies", bet 2012./13. gada sezonā īsu brīdi spēlēja arī Amerikas Hokeja līgā (AHL). Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā kanādiešu aizsargs nav izvēlēts.

25 gadus vecais Tomāšs Kundrāteks kopš 2008. gada spēlēja Ziemeļamerikā, un – atšķirībā no Saigo – tika gan draftā, gan arī pie neliela spēles laika NHL. 2008. gadā Kundrāteku ar kopējo 90. numuru (trešā kārta) izvēlējās Ņujorkas "Rangers", bet pie teikšanas čehu aizsargs tika Vašingtonas "Capitals" sastāvā, kur 2011.-2013. gadā aizvadīja 32 spēles un guva septiņus (1+6) punktus.

Pirmās divas sezonas Ziemeļamerikā Kundrāteks pavadīja Rietumu hokeja līgā (WHL), bet pēc tam pārsvarā spēlēja AHL komandās Konektikutas "Whale" un Hēršijas "Bears". 263 spēlēs (reg. sezona + "play-off") čehu aizsargs tika pie 103 (36+67) punktiem. Čehijas jauniešu izlašu sastāvā (U20 un U18) Kundrāteks ir piedalījies trijos pasaules čempionātos.

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 20:23, pirms 10 gadiem
Mums vajag labus uzbrucējus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2015-06-19 20:25, pirms 10 gadiem
Dinamo sāk atdzimt un sāk uzreiz ar leģionāru iegādi,ne latviešim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-06-19 20:26, pirms 10 gadiem
Aiziet, AHL tirgus atveras!!! :-D

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 20:28, pirms 10 gadiem
Orlandipo5 rakstīja: Dinamo sāk atdzimt un sāk uzreiz ar leģionāru iegādi,ne latviešim.
Labam Latvietim maks pa plānu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-19 20:29, pirms 10 gadiem
nu pag. Tādi Genovejs un Robinsons bija norm. Kpc, lai šie nebūtu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 20:30, pirms 10 gadiem
Kadu snaiperi no AHL vajag un bus labi!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 20:31, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: vnk latvieši nemāk spēlēt hokeju

manis pēc visi var būt leģionāri
Lashara

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 20:32, pirms 10 gadiem
Kundrāteka pirmā NHL ripa- https://www.youtube.com/watch?v=foX...

 +16 [+] [-]

, 2015-06-19 20:32, pirms 10 gadiem
Vairs spēlētāju nebūs Savickis jau parādos ar šiem 2 iekritis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-06-19 20:33, pirms 10 gadiem
Viena pozitīva iezīme,nav "pensionāri"!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 20:33, pirms 10 gadiem
paskatoties video par Kundrāteku, secināju, ka nebūs piekāpīgs hokejists. kur asumi, tur viņš ir karstuma centrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 20:36, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: vnk latvieši nemāk spēlēt hokeju

manis pēc visi var būt leģionāri
Tev tiešām visi nav mājas! Šķiet, Tu gūsti baudu no savām dumajām piezīmem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-06-19 20:41, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: neko dumju nesaku

agrāk latviešiem bija normāls sastāvs ar skillotiem meistariem kā Beļavskis, Fanduls, Panteļejevs, Kerčs, Cipruss, Semjonovs, Tambijevs

kas ir tagad?

Sprukts, Dārziņš?
Man tevis žēl !

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 20:44, pirms 10 gadiem
Gan jau, ka kārtējie spēlētāji, kuriem Dinamo būs kā tramplīns uz lielo krievu piķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 20:49, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: neko dumju nesaku

agrāk latviešiem bija normāls sastāvs ar skillotiem meistariem kā Beļavskis, Fanduls, Panteļejevs, Kerčs, Cipruss, Semjonovs, Tambijevs

kas ir tagad?

Sprukts, Dārziņš?
Tie laiki ir pagājuši... Dārziņam nav ne vainas,Miķelis var labāk. Šī ir mūsu tagadēja hokejistu paaudze,var šķist ka agrāk zāle bija zaļāka utt,bet nav isti pareizi salīdzinat toreiz un tagad. Esmu atbalstījis LV Hokeja izlasi un atbalstīšu arī LV spēletājus iekš Dinamo,ja arī viņiem neveiksies un nenolikšu,jo viņi ir MŪSU valsts spēlētāji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-19 20:53, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Arnasons nebūs ?
Arnasons Tavās Vafelēs spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: L@tgols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biskaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 20:58, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Mums vajag labus uzbrucējus !
un aizsargus

  -1 [+] [-]

, 2015-06-19 21:04, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: domaju, ka Alfonso77!
Alfonso ir tas pats bēdīgi slavenais Alfrēds! Kvēls Dinaburgas atbalstītājs un eiroskeptiķis!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 21:05, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart, 20:30, pirms 23 minūtēm, ignorēt, atbildēt
vnk latvieši nemāk spēlēt hokeju

Varbūt tu trimpliņ atceries tādus spēlētājus kā Juris Repsis ,Helmuts Balderis,Sandis Ozoliņš,Artūrs Irbe.Pat PSRS laikos viņiem pasē bija rakstīts LATVIETIS.
PS. Es saprotu,ka SC esi pazīstams provokators.Tikai pirms pļurksti ,padomā ko pļurksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 21:13, pirms 10 gadiem
Pozitīvi tas, ka abi jauni un noteikti vēl grib hokejā šo to sasniegt, nevis jau karjeras norietā esoši un atslido algu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 21:16, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Diez viņi zin, ka būs jāspēlē par "Paldies!"?
Diezgan neizdevies joks...

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 21:26, pirms 10 gadiem
>>>Maxvell Smart
Gribi padiskutēt ?OK.Šovakar būšu tik labvēlīgs ,ka esmu gatavs diskutēt ar trolli.
Atbilde vienkārša uz tematiku "latvieši nemāk spēlēt hokeju".Visi mani pieminētie spēlētāji bija latvieši.Nekur negāja runa par šīsdienas paaudzi.Bet varam arī par to.Nezinu kādas nācijas asinis rit tādos hokejistos,kā Girgensons Ķēniņš Gudļevskis Karsums Daugaviņš Bārtulis Varbūt pietiks.Zinu ,ka viņi ir Latvijas izlases spēlētāji un ja sacīsi ,ka viņi nejēdz spēlēt hokeju,tad teikšu vienu.Diskutēju ar nejēgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -8 [+] [-]

, 2015-06-19 21:29, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Maxvell Smart, 20:30, pirms 23 minūtēm, ignorēt, atbildēt
vnk latvieši nemāk spēlēt hokeju

Varbūt tu trimpliņ atceries tādus spēlētājus kā Juris Repsis ,Helmuts Balderis,Sandis Ozoliņš,Artūrs Irbe.Pat PSRS laikos viņiem pasē bija rakstīts LATVIETIS.
PS. Es saprotu,ka SC esi pazīstams provokators.Tikai pirms pļurksti ,padomā ko pļurksti.
Nesen tevis tik karsti aizstāvētais Tihonovs reiz tā arī pateica, ka latvieši nav hokeja spēlētāji... un, starp citu, tā laika Dinamo komplektācija tieši to arī pierādīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-06-19 21:38, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez vai viņi ir informēti, ka algu saņems kā sanāks?
Nē viņi par brīvu spēlēs. DR ir klubs ,kur leģionāri ir ar mieru spēlēt par velti. Tik ļoti viņiem pie mums patīk.

     [+] [-]

, 2015-06-19 21:41, pirms 10 gadiem
vai tiešām neviens (piemēram jaunais Augstkalns) nevar konkurēt ar Saigo? Mums jau nu gan netrūkst AHL un zemāka līmeņa spēlētāji (nedomāju to protams sliktā nozīmē)

     [+] [-]

, 2015-06-19 21:42, pirms 10 gadiem
šie abi speletaji ir labaki par musu latviesiem

  +7 [+] [-]

, 2015-06-19 21:45, pirms 10 gadiem
Vēl viens gudrinieks uzradies.Juris Miņins.Ko neteiksi.Es saprotu,ka tev jaunskungs jāvadās no preses.Jo esi jauns ,lai atcerētos tos laikus.Tad pateikšu tev savu viedokli šajā jautājumā,par Tihonova teikto.To vīņš varēja teikt tad,kad atnāca uz Rīgu,tad tiešām tāda situācija bija un būtībā latviešu puikām bija jābūt lieliem talantiem ,lai tiktu Rīgas Dinamo.Slaistus viņš patrieca,tomēr latviešu puikas vienmēr ir spēlējuši arī viņa komandā.Varbūt tev nosaukt uzvārdus,"hokeja ekspert"No kāda gada sākt?Varbūt ar pirmo Tihonova gadu Rīgā?Andris Hendelis,Juris Liberts,Andris Ansveriņš,Gunārs Krastiņš,Haralds Vasiļjevs,Kārlis Apsītis,Juris Liepiņš.Varu turpināt ,ja ir interese.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 21:45, pirms 10 gadiem
martins2268 rakstīja: šie abi speletaji ir labaki par musu latviesiem
kādēļ?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 21:46, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vēl viens gudrinieks uzradies.Juris Miņins.Ko neteiksi.Es saprotu,ka tev jaunskungs jāvadās no preses.Jo esi jauns ,lai atcerētos tos laikus.Tad pateikšu tev savu viedokli šajā jautājumā,par Tihonova teikto.To vīņš varēja teikt tad,kad atnāca uz Rīgu,tad tiešām tāda situācija bija un būtībā latviešu puikām bija jābūt lieliem talantiem ,lai tiktu Rīgas Dinamo.Slaistus viņš patrieca,tomēr latviešu puikas vienmēr ir spēlējuši arī viņa komandā.Varbūt tev nosaukt uzvārdus,"hokeja ekspert"No kāda gada sākt?Varbūt ar pirmo Tihonova gadu Rīgā?Andris Hendelis,Juris Liberts,Andris Ansveriņš,Gunārs Krastiņš,Haralds Vasiļjevs,Kārlis Apsītis,Juris Liepiņš.Varu turpināt ,ja ir interese.
man ir interese - turpini

     [+] [-]

, 2015-06-19 21:47, pirms 10 gadiem
Vai galvenais treneris arī piekrita un atzina, ka uzdevuma sasniegšanai abi būs gana derīgi komandai?

Var sanākt kā man savu laiku. Nokrāsoju sienas rozā un sapirku bārbijas, bet piedzima dēls.

     [+] [-]

, 2015-06-19 21:49, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart, 21:37, pirms 7 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Girgensons Ķēniņš Gudļevskis Karsums Daugaviņš Bārtulis

=====================================

kkādi čekeri

Vai dieniņ! Un tas bij arguments?Paldies!Pēc šīs atbildes sapratu,ka nevēlies tālāk diskutēt.Troļļo tālāk un kaitini nacionāļus.Tas tev tīri labi izdodās.Es gan viņu vietā tevi ignorētu,kaut gan pat no manas puses šoreiz bija izņēmums,jo spēji aizkaitināt

     [+] [-]

, 2015-06-19 21:51, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Maxvell Smart, 21:37, pirms 7 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Girgensons Ķēniņš Gudļevskis Karsums Daugaviņš Bārtulis

=====================================

kkādi čekeri

Vai dieniņ! Un tas bij arguments?Paldies!Pēc šīs atbildes sapratu,ka nevēlies tālāk diskutēt.Troļļo tālāk un kaitini nacionāļus.Tas tev tīri labi izdodās.Es gan viņu vietā tevi ignorētu,kaut gan pat no manas puses šoreiz bija izņēmums,jo spēji aizkaitināt
kādēļ Tu neizmanto funkciju "Atbildēt"

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 21:53, pirms 10 gadiem
.............., 21:46, pirms 4 minūtēm, ignorēt, atbildēt man ir interese - turpini

Kas tevi interesē? Jeb vienkārši laiži muļķi.Man gan gribētos sagaidīt "hokeja eksperta" viedokli.Tad turpināšu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 21:54, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: .............., 21:46, pirms 4 minūtēm, ignorēt, atbildēt man ir interese - turpini

Kas tevi interesē? Jeb vienkārši laiži muļķi.Man gan gribētos sagaidīt "hokeja eksperta" viedokli.Tad turpināšu.
Nē, nopietni. Tu mani ieinteresēji, bet pēkšņi aprāvies... vairākus no spēlētājiem nezināju

  +5 [+] [-]

, 2015-06-19 21:55, pirms 10 gadiem
.............., 21:51, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt
kādēļ Tu neizmanto funkciju "Atbildēt"

Tāpēc,ka es vecs puik un visas datora gudrības nav abguvis.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-19 21:57, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Girgensons Ķēniņš Gudļevskis Karsums Daugaviņš Bārtulis

=====================================

kkādi čekeri
Laikam jau KHL ir ļoti vāja līga, ja čekeris var iemest golu katrā otrajā spēlē un būt rezultatīvākais komandā ar +16 lietderību.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 21:59, pirms 10 gadiem
.............., 21:54, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
Nē, nopietni. Tu mani ieinteresēji, bet pēkšņi aprāvies... vairākus no spēlētājiem nezināju

Kas tevi interesē.Varu pat spēlētāju statistiku aizsūtīt.Miņinam noteikti tā nav,jo internetā pilnībā statistiku par Rīgas Dinamo spēletājiem neatrast.Bet man ir.Jo kladītēs rakstīju

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:01, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: piekritu, gaidu , kad Rigas Dinamo sasitis CSKA!
Mans dārgais draugs, mans vadoni, mans garīgais līderi!
Negaidīju no tevi dzirdēt šādus vārdus.
Kas noticis??

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:01, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: .............., 21:54, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
Nē, nopietni. Tu mani ieinteresēji, bet pēkšņi aprāvies... vairākus no spēlētājiem nezināju

Kas tevi interesē.Varu pat spēlētāju statistiku aizsūtīt.Miņinam noteikti tā nav,jo internetā pilnībā statistiku par Rīgas Dinamo spēletājiem neatrast.Bet man ir.Jo kladītēs rakstīju
oho... nu tad ko turi sveci zem pūra - tas ir jāpublicē... Uzraksti Matulim privāti! Tas ir ļoti interesanti!
';

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 22:04, pirms 10 gadiem
Juris Miņins raksta-.. un, starp citu, tā laika Dinamo komplektācija tieši to arī pierādīja.

Kur tad tu gudriniek pazudi?Es tev varu uzrakstīt par komandu komplektāciju arī turpinājumā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 22:07, pirms 10 gadiem
.............., 22:01, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt
oho... nu tad ko turi sveci zem pūra - tas ir jāpublicē... Uzraksti Matulim privāti! Tas ir ļoti interesanti!

Nezinu cik daudz info Matulim,jo viņš tomēr nedaudz jaunāks,bet domāju,ka arī viņam pietiekoša informācija,jo kā man izskatās, arī viņam hokejs sirdslieta.

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:07, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: neko dumju nesaku

agrāk latviešiem bija normāls sastāvs ar skillotiem meistariem kā Beļavskis, Fanduls, Panteļejevs, Kerčs, Cipruss, Semjonovs, Tambijevs

kas ir tagad?

Sprukts, Dārziņš?
Beļavskis, Fanduļs, Panteļejevs, jā, ļoti labi spēlētāji, bet Dārziņš ir tikpat labs. Par pārējiem nosauktajiem noteikti labāks.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:08, pirms 10 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts, 21:29, pirms 38 minūtēm, ignorēt, atbildēt

alguns rakstīja: Maxvell Smart, 20:30, pirms 23 minūtēm, ignorēt, atbildēt
vnk latvieši nemāk spēlēt hokeju

Varbūt tu trimpliņ atceries tādus spēlētājus kā Juris Repsis ,Helmuts Balderis,Sandis Ozoliņš,Artūrs Irbe.Pat PSRS laikos viņiem pasē bija rakstīts LATVIETIS.
PS. Es saprotu,ka SC esi pazīstams provokators.Tikai pirms pļurksti ,padomā ko pļurksti.

Nesen tevis tik karsti aizstāvētais Tihonovs reiz tā arī pateica, ka latvieši nav hokeja spēlētāji... un, starp citu, tā laika Dinamo komplektācija tieši to arī pierādīja.

Nopirdās un aizlaidās.

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:11, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: .............., 22:01, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt
oho... nu tad ko turi sveci zem pūra - tas ir jāpublicē... Uzraksti Matulim privāti! Tas ir ļoti interesanti!

Nezinu cik daudz info Matulim,jo viņš tomēr nedaudz jaunāks,bet domāju,ka arī viņam pietiekoša informācija,jo kā man izskatās, arī viņam hokejs sirdslieta.
nuuuu.. kladītēs raksta tikai retais. tas ir nacionāls žurnālistikas dārgums. Vēlreiz saku - neturi sveci zem pūra..

PS
Spied taču vienreiz "atbildēt", bildē parādīju

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen tevis tik karsti aizstāvētais Tihonovs reiz tā arī pateica, ka latvieši nav hokeja spēlētāji... un, starp citu, tā laika Dinamo komplektācija tieši to arī pierādīja.
Šķiet, ka reiz jau par to runājām, ka Latvijā padomju laikā nebija tik daudz mākslīgā ledus slidotavu, lai izaudzinātu pietiekoši daudz Dinamo līmeņa spēlētāju. Tāpēc arī viņus vāca no visas Padomju Savienības. Tomēr pa kādam ļoti labam latviešu spēlētājam Dinamo vienmēr bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-19 22:14, pirms 10 gadiem
Dinamo visus saraus gabalos

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:14, pirms 10 gadiem
zanessa rakstīja: Beļavskis, Fanduļs, Panteļejevs, jā, ļoti labi spēlētāji, bet Dārziņš ir tikpat labs. Par pārējiem nosauktajiem noteikti labāks.
nekad neaizmirsīšu kā Panteļejevs varēja vienatnē, ar vienu roku pieturot spēlētāju un otru roku nūju ar ripu, apvadīt un iemest vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:17, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nuuuu.. kladītēs raksta tikai retais. tas ir nacionāls žurnālistikas dārgums. Vēlreiz saku - neturi sveci zem pūra..

PS
Spied taču vienreiz "atbildēt", bildē parādīju
Nu izmantoju tavu "atbildēt".Nedomāju gan ,ka kādam tas interesē.Ja nu vienīgi hokeja statistikas saitos.Teiksim elite prospect,vai citos.Par pagājušā gadsimta hokejistiem statistika pašvaka,bet man viņa krietni pilnīgāka.

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:18, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Nu izmantoju tavu "atbildēt".Nedomāju gan ,ka kādam tas interesē.Ja nu vienīgi hokeja statistikas saitos.Teiksim elite prospect,vai citos.Par pagājušā gadsimta hokejistiem statistika pašvaka,bet man viņa krietni pilnīgāka.
Es pat teiktu, ka tas ir Tavs pienākums šo statistiku papildināt...Tas ir darbs sabiedrības labā

PS
Paldies par "atbildēt"

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:18, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: neko dumju nesaku

agrāk latviešiem bija normāls sastāvs ar skillotiem meistariem kā Beļavskis, Fanduls, Panteļejevs, Kerčs, Cipruss, Semjonovs, Tambijevs

kas ir tagad?

Sprukts, Dārziņš?
Znaroks un garijs spēlēja 3.līgā. Fanduls beidza somu 2...

  -4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:19, pirms 10 gadiem
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:22, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.
es gan nepiekrītu, jo tad jau (ja šādās kategorijās visu vērtē) latvieši nekam nav derīgi, jo mūsu ir par maz

  +5 [+] [-]

, 2015-06-19 22:23, pirms 10 gadiem
Vēl viens frukts uzradies.Funs.Vai aizvietosi Miņinu ,kurš kā trusis notinās.Esmu gatavs diskusijai.Tikai apgāz manis teikto iepriekšējos komentos

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:24, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Ja jau byus 2 aizsorgi legionari tuotod divejim pošmuoju aizrasgim RD vītas vairs nabyus...

Interesonti kaidi vel byus RD papyldinuojumi??
vietas nav jādod pēc tautības pasē. vieta jāizcīna plēšot drisas, konkurence ir svarīga.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-19 22:24, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:30, pirms 10 gadiem
Kaut ko esmu palaidis garām.Funs aizstāvēja RD ,bet nedomāju ,ka viņš ir trollis.Viņa publicētais koments liek domāt par pretējo.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 22:36, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Kaut ko esmu palaidis garām.Funs aizstāvēja RD ,bet nedomāju ,ka viņš ir trollis.Viņa publicētais koments liek domāt par pretējo.
nedomāju, viņš vienkārši piekrīt viedoklim.. es nepiekrītu, kāds cits piekrīt.. Nevajadzētu izdarīt secinājumus uz turpmāko dzīvi

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:43, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nedomāju, viņš vienkārši piekrīt viedoklim.. es nepiekrītu, kāds cits piekrīt.. Nevajadzētu izdarīt secinājumus uz turpmāko dzīvi
Tā jau ir filosofija.Personiski es domāju savādāk.Jebkurš savs viedoklis ir jāaizstāv ar faktiem.Pārējais viss ir tīrais lejamais ūdens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:45, pirms 10 gadiem
Kā domājiet? Cik vidēji Līgo/Jāņu trīsdienniekā spēj patērēt 185cm garš, vismaz 93kg smags vidēji skillots spēlētājs? Var dalīt, aizsargos, uzbrucējos, vārtsargos. Tāpat ārzemniekos un vietējos. Nūjas tvēriens arī diezgan būtisks.
Neko nemāku teikt, bet viena norvēģu peķorka no "Apinīša"7%, šķiet papardes neredzētu!

  +6 [+] [-]

, 2015-06-19 22:50, pirms 10 gadiem
FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Slēpts komentārs: Ronis90

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:56, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Funis ir dīvāna plejers ar pārkarsušu fana sirdi!

  -4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:59, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Kur provakatorisms? Latvieši dominē basketbolā, tagad arī hokejā (atšķirībā no padomju laikiem dominēja krievi), futbols mūsdienās ir ļoti krievisks. Ko nozīmē no mūsdienu skatu punkta? Gribu zināt ko nozīme'teiciens bez mazākās sajēgas par tiem laikiem. Kuri tad skaitās "tie laiki" un ko tad es par viņiem nezinu. Hokeju sāku skatīties no 70-to gadu beigām.

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:00, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Funis ir dīvāna plejers ar pārkarsušu fana sirdi!
Un kas būtu dīvāna plejers?

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:02, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Funis ir dīvāna plejers ar pārkarsušu fana sirdi!
Pieminēšu, ka pedagogs, pats saproti, sācies gandrīz trīs mēnešus garš atvaļinājums Funim! Varēs pa porālu plosīties uz nebēdu!

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:06, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Pieminēšu, ka pedagogs, pats saproti, sācies gandrīz trīs mēnešus garš atvaļinājums Funim! Varēs pa porālu plosīties uz nebēdu!
Atvaļinājums ir 2 mēneši.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 23:10, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kur provakatorisms? Latvieši dominē basketbolā, tagad arī hokejā (atšķirībā no padomju laikiem dominēja krievi), futbols mūsdienās ir ļoti krievisks. Ko nozīmē no mūsdienu skatu punkta? Gribu zināt ko nozīme'teiciens bez mazākās sajēgas par tiem laikiem. Kuri tad skaitās "tie laiki" un ko tad es par viņiem nezinu. Hokeju sāku skatīties no 70-to gadu beigām.
Atbildēšu pa punktiem.Kur provokatorisms?Vienkārši tajā apgalvojumā,ka latvieši nemāk spēlet hokeju.Un vienalga,piesaucot Tihonovu vai vēl nezin ko.Tas pirmais.No mūsu skatu punkta nozīmē ,ka domāju ,ka esi jaunāks.Bet ja izrādās,ka skaties hokeju no 70 gadu beigām(tas ir piecpadsmit gadu vēlāk nekā es)un raksti tādas lietas.Tad man atliek tikai pabrīnīties par tādu tavu viedokli,ko izteici sava komentā.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 23:14, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Malacis Gunč,parādi,ka ventspilī arī ir hokeja speči!

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:17, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Atbildēšu pa punktiem.Kur provokatorisms?Vienkārši tajā apgalvojumā,ka latvieši nemāk spēlet hokeju.Un vienalga,piesaucot Tihonovu vai vēl nezin ko.Tas pirmais.No mūsu skatu punkta nozīmē ,ka domāju ,ka esi jaunāks.Bet ja izrādās,ka skaties hokeju no 70 gadu beigām(tas ir piecpadsmit gadu vēlāk nekā es)un raksti tādas lietas.Tad man atliek tikai pabrīnīties par tādu tavu viedokli,ko izteici sava komentā.
Varbūt neprecīzi izteicos. uzskatu ka latvieši neprata spēlēt hokeju padomju laikos labā līmenī. Tagad situācija ir mainījusies uz labo pusi. 20 gadus elitē nevar noturēties tikai uz veiksmi vien , bet šeir jāsaka ka daudz pirmajos gados mums palīdzēja krievu tautības Latvijas spēlētāji.
Nu nebija latviešu hokejisti lielā skaitā labā līmenī padomju laikos.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:30, pirms 10 gadiem
>>>Funs
Davai ,beidz liet ūdeni.Es jau tev paskaidroju vienu no iemesliem,kāpēc nevarēja būt padomju laikā RD komandā latviešu vairākums.Otrs iemesls ir vēl konkrētāks.Lai komanda varētu būt konkurētspējīga augstākajā līgā ,tika meklēti spēlētāji pa visu Savienību.Lai arī tie nebija paši labākie,vai arī tādi ,kuriem karjera gāja uz beigām,bet pietiekoši labi ,lai nedraudētu izkrišana no augstākās līgas.Tikai labākie latviešu puikas tika RD tajā laikā,bet bija jau vēl otrā komanda "Latvijas bērzs",ja atceries.Un arī tur letiņi bija ne mazums.Tā kā vienu komandu vienmēr varētu sastādīt no latviešu spēlētājiem,ja tik ļoti tevi satrauc šis nacionālais jautājums.
Tā kā vecīt, arī tajā laikā letiņi spēleja hokeju un ne slikti.Un vēl.Man taču nebūs tev jāstāsta,ka latvieši brauca pēc kara uz Maskavu lasīt lekcijas par Kanādas hokeju.Tiesa,tas šai tēmai atbilst tikai daļēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:38, pirms 10 gadiem
Funs raksta-uzskatu ka latvieši neprata spēlēt hokeju padomju laikos labā līmenī.

Es jau gribētu dzirdēt šim apgalvojumam detalizētu paskaidrojumu,jo citādāk ir grūti strīdēties.Ko nozīmē labs līmenis?Vai spēlēšanu PSRS izlasē ,vai cīnīšanos par medaļām PSRS čempionātā?Un vispārībā? Nekad komanda nav sastāvējusi no vieniem latviešiem.Pat tagad un arī agrāk Latvijas izlase nekad nav spēlejuši vieni latvieši.Arī Ulmaņlaikos,ja kas.?Par ko te diskutējam?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 23:39, pirms 10 gadiem
Kādi viņi būs lietā,to rādīs laiks,bet fakts,ka komanda tiek komplektēta bez trenera,šķiet,nav tas labākais variants!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:48, pirms 10 gadiem
MOB77 rakstīja: Tie laiki ir pagājuši... Dārziņam nav ne vainas,Miķelis var labāk. Šī ir mūsu tagadēja hokejistu paaudze,var šķist ka agrāk zāle bija zaļāka utt,bet nav isti pareizi salīdzinat toreiz un tagad. Esmu atbalstījis LV Hokeja izlasi un atbalstīšu arī LV spēletājus iekš Dinamo,ja arī viņiem neveiksies un nenolikšu,jo viņi ir MŪSU valsts spēlētāji!
Loti labs komments!!! REspect

  +7 [+] [-]

, 2015-06-19 23:50, pirms 10 gadiem
Un pieliekot punktu šim strīdam,es pieminēšu tikai dažus faktus.Artūrs Irbe atzīts par pasaules čempionāta labāko vārtsargu,iekļuvis Stenlija kausa finālā,Sandis Ozoliņš-pasaules junioru čempions,Stenlija kausa īpašnieks un Helmuts Balderis,pasaules čempionāta labākais uzbrucējs,PSRS čempionāta rezultatīvākais spēlētājs.Vai daudz pasaulē ir šādu mazo hokeja nāciju ,kā mēs,kuri var ar to lepoties?Bet man te daži jefiņi saka ,ka latvieši nemāk spēlēt hokeju.Čangali Miņinu ieskaitot."hokeja speciālists".Smiekls nāk.Par Amerikas sportu viņš varbūt ir spečuks.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:57, pirms 10 gadiem
Tā palasot komentus jasaka, ka tiri laba un interesanta diskusija izvertusies.
Vismaz ir verts palasit.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-20 00:04, pirms 10 gadiem
>>>aksels82inbox.lv,

Jūs sakat.Es gan vairāk sliecos domāt,ka tāds monologs vien iznāca.Kaut kā negrib ar manīm neviens diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-20 00:11, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>aksels82inbox.lv,

Jūs sakat.Es gan vairāk sliecos domāt,ka tāds monologs vien iznāca.Kaut kā negrib ar manīm neviens diskutēt.
Kaut vai tas ir monologs.
Bet vismaz šadi var uzzinat kaut ko par to hokeja saimniecibu, kas bija pirms 30 gadiem.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-20 00:29, pirms 10 gadiem
Nu ja.Komenti jau tāds strīds vien ir.Lai uzzinātu par hokeja vēsturi ,gluži vienkārši ir jālasa literatūra.Par Rīgas Dinamo augšupeju laba grāmatiņa ir Miķeļa Rubeņa izdotā "Sešas sezonas"
Zibenīgs temps,negaidīta dramatiska situāciju maiņa.Kaislības ,atlētisms.Vīrs pret vīru.Vīrs pret apmali.Sāpes un spīts.Vīrišķība.Šahista tālredzība,snaipera precizitāte.Viens pret visiem,visi par vienu.Pašaizliedzība.Iegūtie un neiegūtie vārti,izglābtie un it kā bez cīņas atdotie.Treneru domu asums.skatītāju reakcija.Tas viss ir hokejs.
Ar šādiem lozungiem ,vai epitetiem ,nezinu, sākās Miķeļa Rubeņa grāmatiņa,izdota 1975.gadā.Par Rīgas Dinamo ceļa sākumu.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-20 00:37, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>aksels82inbox.lv,

Jūs sakat.Es gan vairāk sliecos domāt,ka tāds monologs vien iznāca.Kaut kā negrib ar manīm neviens diskutēt.
Tā nu vis nesaki! Es rīt būšu Ventspilī! Varam kaut ko papļāpāt! Ir reāla bagāža hokeja "izsekošanā" kopš Dinamo 2.līgas!
Te viens kekss gribēja apšaubīt cienījamā fana, kurš iekš foto, smadzeņu pareizu darbību. Ziņoju, bildē ir cienījams fans, ne es!
Un finally: lai noskaidrotu, kuram ir tiesības gudri svepstēt neta dzīlēs, ierosinu rudenī/ziemā rīkot Challenge Cup ar vairāku komandu dalību! Nu, piemēram: "Imperiona expertu birojs", "Teorētiskie eksperti", "Umru za Dinamo", "TRTD" , "Latgales Vanagi", "Vēsie džeki", "Azartspēļu Heroes", "Atnāc rīt 12.00 uz Purčiku", "Nevari aizšaut 1 EURO?" Nu kaut kā tā!
Davai, ja esi uz vietas, ziņo! Būs par ko parunāt! Raksti personīgi.

     [+] [-]

, 2015-06-20 00:53, pirms 10 gadiem
To Alguns:

Paldies. Bus japamekle tā gramata.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-20 00:57, pirms 10 gadiem
Kaut kā te tāds smagais metāls no Alguna izrāvās. Nodeva ne pa jokam.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-20 00:59, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: To Alguns:

Paldies. Bus japamekle tā gramata.
te viņa ir elektroniski:
Grāmatas "Sešas Sezonas" elektroniskā versija

vēl vari izlasīt šo grāmatu elektroniski melnās ripas bruņinieki par vēsturi:
Grāmatas "Melnās ripas bruņinieki" elektroniskā...

     [+] [-]

, 2015-06-20 01:00, pirms 10 gadiem
Man atkal kaitina tas, ka aiziet diskusija par izlasi lai gan raksts ir par Dinamo leģionāriem! Rakstat par tēmu nevis visi spriež kaut ko par latviešu hokeja vēsturi!

     [+] [-]

, 2015-06-20 01:05, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Man atkal kaitina tas, ka aiziet diskusija par izlasi lai gan raksts ir par Dinamo leģionāriem! Rakstat par tēmu nevis visi spriež kaut ko par latviešu hokeja vēsturi!
Nevar jau neko daudz pateikt par abiem kadriem.
Pec kadam 10 nospeletam spelem jau varetu kaut ko izsecinat par viņiem.

     [+] [-]

, 2015-06-20 01:08, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nevar jau neko daudz pateikt par abiem kadriem.
Pec kadam 10 nospeletam spelem jau varetu kaut ko izsecinat par viņiem.
Es tik varu pateikt ka Saigo tāds Robinsona/Genoveja tipa kaplis. Čeham ļoti zolīdi statu cipari priekš ahl.
Plus vēl ceru ka Jurčinu paturēs, baigi patika kā viņš kapāja

     [+] [-]

, 2015-06-20 01:17, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Es tik varu pateikt ka Saigo tāds Robinsona/Genoveja tipa kaplis. Čeham ļoti zolīdi statu cipari priekš ahl.
Plus vēl ceru ka Jurčinu paturēs, baigi patika kā viņš kapāja
Butiba es gribu lai paliek Jurčina, Soča un Cibuļskis.
Parejie aizsargi prom.
Nevajadzetu jau ari satraukties par abiem leģiem.
Atceros, ka Robinsonu Normis no Norveģijas uz Dinamo atvilka.
Un pat Norges čempi Robinsonam nebija nekada uuber laba statistika.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-20 01:22, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Atceros, ka Robinsonu Normis no Norveģijas uz Dinamo atvilka.
Un pat Norges čempi Robinsonam nebija nekada uuber laba statistika.
no SHL, zviedriem nevis norvēģiem...

  +2 [+] [-]

, 2015-06-20 01:59, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Butiba es gribu lai paliek Jurčina, Soča un Cibuļskis.
Parejie aizsargi prom.
Nevajadzetu jau ari satraukties par abiem leģiem.
Atceros, ka Robinsonu Normis no Norveģijas uz Dinamo atvilka.
Un pat Norges čempi Robinsonam nebija nekada uuber laba statistika.
vajag lai būtu konkurence par vietu sastāvā, lai plēstu pakaļas. un ne tikai uz aizsargiem tas attiecas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-20 07:29, pirms 10 gadiem
Pēc cipariem čehs labs
DR noteikti noderēs, kāds kurš var ne tikai gar bortiņu ripu palaist

  -1 [+] [-]

, 2015-06-20 08:53, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>Funs
Davai ,beidz liet ūdeni.Es jau tev paskaidroju vienu no iemesliem,kāpēc nevarēja būt padomju laikā RD komandā latviešu vairākums.Otrs iemesls ir vēl konkrētāks.Lai komanda varētu būt konkurētspējīga augstākajā līgā ,tika meklēti spēlētāji pa visu Savienību.Lai arī tie nebija paši labākie,vai arī tādi ,kuriem karjera gāja uz beigām,bet pietiekoši labi ,lai nedraudētu izkrišana no augstākās līgas.Tikai labākie latviešu puikas tika RD tajā laikā,bet bija jau vēl otrā komanda "Latvijas bērzs",ja atceries.Un arī tur letiņi bija ne mazums.Tā kā vienu komandu vienmēr varētu sastādīt no latviešu spēlētājiem,ja tik ļoti tevi satrauc šis nacionālais jautājums.
Tā kā vecīt, arī tajā laikā letiņi spēleja hokeju un ne slikti.Un vēl.Man taču nebūs tev jāstāsta,ka latvieši brauca pēc kara uz Maskavu lasīt lekcijas par Kanādas hokeju.Tiesa,tas šai tēmai atbilst tikai daļēji.
Es par A tu par B. Latvijas bērzā protams bija latvieši, bettā bija 2 līga. Latvieši hokeju spēlēja daudz, bet laikam nesaprati. AUGSTĀ LĪMENĪ LATVIEŠI LATVIEŠU SPĒLĒTĀJI BIJA MAZ. Ja par latviešiem hokeja speciālistiem, tad tas ir cits stāsts. Tie ir hokeja teorētiķi un tie mums patiešām padomju laikos bija.

     [+] [-]

, 2015-06-20 08:55, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Nu ja.Komenti jau tāds strīds vien ir.Lai uzzinātu par hokeja vēsturi ,gluži vienkārši ir jālasa literatūra.Par Rīgas Dinamo augšupeju laba grāmatiņa ir Miķeļa Rubeņa izdotā "Sešas sezonas"
Zibenīgs temps,negaidīta dramatiska situāciju maiņa.Kaislības ,atlētisms.Vīrs pret vīru.Vīrs pret apmali.Sāpes un spīts.Vīrišķība.Šahista tālredzība,snaipera precizitāte.Viens pret visiem,visi par vienu.Pašaizliedzība.Iegūtie un neiegūtie vārti,izglābtie un it kā bez cīņas atdotie.Treneru domu asums.skatītāju reakcija.Tas viss ir hokejs.
Ar šādiem lozungiem ,vai epitetiem ,nezinu, sākās Miķeļa Rubeņa grāmatiņa,izdota 1975.gadā.Par Rīgas Dinamo ceļa sākumu.
Rubeņa grāmata ir laba.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-20 09:08, pirms 10 gadiem
Kas tad būs galvenais trenneris Šuplers?! Vēl vajag bakc hossu, petrovicky, elisonu un vēl paris kabanais tad mošk playoff tiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-20 12:17, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kaut kā te tāds smagais metāls no Alguna izrāvās. Nodeva ne pa jokam.
Alguns ir malacis! Tas ka tai laikā nebija daudz latviešu, bija tā brīža situācija, nevis kaut kāds ģenētikas kods "latvieši nevar spēlēt hokeju". Miņins konkrēti iebrauca auzās cenšoties būt pārgudrs, bet funis ir funis, viņam ka tik uztirst latviskajam un iepūst savicka "stabulē".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-20 16:07, pirms 10 gadiem
Virsrakstam vajadzēja būt "Dinamo" pievienojas divi random džeki, kurus jūs dzirdat pirmo reizi un ne bez iemesla".

  -2 [+] [-]

, 2015-06-20 16:30, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Alguns ir malacis! Tas ka tai laikā nebija daudz latviešu, bija tā brīža situācija, nevis kaut kāds ģenētikas kods "latvieši nevar spēlēt hokeju". Miņins konkrēti iebrauca auzās cenšoties būt pārgudrs, bet funis ir funis, viņam ka tik uztirst latviskajam un iepūst savicka "stabulē".
Šo komentāru man jānokopē un pēc iespējas biežāk citur jāparāda, lai redz kā vēlamo uzdot par esošo. Kritizē parasti to ko mīl un ciena, lamā to kas nepatīk. Es kritizēju latviešu tautu, jo visu laiku vēlos, lai latvieši augtu un pilnveidotos. Latvieši nekad nav īsti labi spēlējuši hokeju augstākā līmenī. Kurš no latviešu uzbrucējiem var spēlēt stabili NHL 1-2 miaņā. No visiem laikiem redzu tādu vienu - Balderis. Latviešus tieši par to cienu , ka viņi ir īsti darba rūķi. Hokejā mēs panākumus gūstam caur ļoti smagu darbu -Ķēniņš, Girgensosns- īsti darba rūķi, lieliski sava darba darītāji. Latvieši hokeja panākumus gūst ar savu lielo mīlestību pret hokeju. Tādam kā primitīvajam Bansam tikai atsarst kā nolamāt Funu vai kādu citu, atrast kur piekasīties. Kritiku vispaŗ tāds necieš, voņam laikam latvieši ir lieliski un neko sliktu viņos neredz. Es latviešu tautā saredzui ļoti daudzus plusus un tāpēc kritizēju tos mīnusus lai mē stikai pilnveidotos. Dažam labam to nesaprast.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-20 16:30, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Virsrakstam vajadzēja būt "Dinamo" pievienojas divi random džeki, kurus jūs dzirdat pirmo reizi un ne bez iemesla".
Citām KHL komandām tu laikam esi dzirdējis tos uzvārdus kuri pievienojās.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-20 18:30, pirms 10 gadiem
Kritika protams nav slikta lieta,ja tā ir konstruktīva un pa tēmu.Tomēr Funs nedaudz pārspīlē,jo nevar pateikt ,kā ar nazi nogriezt-latvieši nav hokeja spēlētāji.Tad papriekšu jāuzstāda latiņa,par kādu līmeni iet runa.Un tad strīdēties.Citādi ,tāda viens otra, apvainošana vien sanāk.Es jau sen sacīju,ka mums ir bijuši trīs izcili hokejisti.Irbe,Ozoliņš un Balderis.Un pietiekoši daudz labu hokejistu visās paaudzēs.Nevajag taču meklēt sev salīdzinājumus hokeja lielvalstīs.Mums nav neviena nopietna argumenta,lai to darītu.Tieši tāpēc nepiekritu Funa argumentam,ka latvieši nav hokeja spēlētāji.Ja Funs grib sacīt,ka latvieši spēlē sliktāk par hokeja lielajām nācijām,tad pat šeit strīdēties būtu velti.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-20 18:48, pirms 10 gadiem
Vienīgā pozīcija, kas RD uz sezonas sākumu būs vajadzīga, ir labs maksātnespējas administrators raitas bankrota procedūras novadīšanai...

     [+] [-]

, 2015-06-20 18:55, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Kritika protams nav slikta lieta,ja tā ir konstruktīva un pa tēmu.Tomēr Funs nedaudz pārspīlē,jo nevar pateikt ,kā ar nazi nogriezt-latvieši nav hokeja spēlētāji.Tad papriekšu jāuzstāda latiņa,par kādu līmeni iet runa.Un tad strīdēties.Citādi ,tāda viens otra, apvainošana vien sanāk.Es jau sen sacīju,ka mums ir bijuši trīs izcili hokejisti.Irbe,Ozoliņš un Balderis.Un pietiekoši daudz labu hokejistu visās paaudzēs.Nevajag taču meklēt sev salīdzinājumus hokeja lielvalstīs.Mums nav neviena nopietna argumenta,lai to darītu.Tieši tāpēc nepiekritu Funa argumentam,ka latvieši nav hokeja spēlētāji.Ja Funs grib sacīt,ka latvieši spēlē sliktāk par hokeja lielajām nācijām,tad pat šeit strīdēties būtu velti.
Viss pareizi, koloradofunis ir lai tik fleitē tālāk