Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienojas kanādietis Saigo un čehs Kundrāteks

"Dinamo" pievienojas kanādietis Saigo un čehs Kundrāteks
Stīvens Saigo
Foto: www.mtv.fi

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" šovakar apstiprinājis divu aizsargu pievienošanos. Komandas rindās nākamsezon spēlēs kanādietis Stīvens Saigo un čehs Tomāšs Kundrāteks.

24 gadus vecais Stīvens Saigo pagājušās divas sezonas pavadīja Somijā, pārstāvot Turku TPS rindas. 113 spēlēs divu gadu laikā Saigo guva 37 (11+26) punktus. Pirms tam Saigo četrus gadus pārstāvēja Mičiganas Tehniskās universitātes vienību "Huskies", bet 2012./13. gada sezonā īsu brīdi spēlēja arī Amerikas Hokeja līgā (AHL). Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā kanādiešu aizsargs nav izvēlēts.

25 gadus vecais Tomāšs Kundrāteks kopš 2008. gada spēlēja Ziemeļamerikā, un – atšķirībā no Saigo – tika gan draftā, gan arī pie neliela spēles laika NHL. 2008. gadā Kundrāteku ar kopējo 90. numuru (trešā kārta) izvēlējās Ņujorkas "Rangers", bet pie teikšanas čehu aizsargs tika Vašingtonas "Capitals" sastāvā, kur 2011.-2013. gadā aizvadīja 32 spēles un guva septiņus (1+6) punktus.

Pirmās divas sezonas Ziemeļamerikā Kundrāteks pavadīja Rietumu hokeja līgā (WHL), bet pēc tam pārsvarā spēlēja AHL komandās Konektikutas "Whale" un Hēršijas "Bears". 263 spēlēs (reg. sezona + "play-off") čehu aizsargs tika pie 103 (36+67) punktiem. Čehijas jauniešu izlašu sastāvā (U20 un U18) Kundrāteks ir piedalījies trijos pasaules čempionātos.

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-19 22:14, pirms 9 gadiem
Dinamo visus saraus gabalos

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:14, pirms 9 gadiem
zanessa rakstīja: Beļavskis, Fanduļs, Panteļejevs, jā, ļoti labi spēlētāji, bet Dārziņš ir tikpat labs. Par pārējiem nosauktajiem noteikti labāks.
nekad neaizmirsīšu kā Panteļejevs varēja vienatnē, ar vienu roku pieturot spēlētāju un otru roku nūju ar ripu, apvadīt un iemest vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:17, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: nuuuu.. kladītēs raksta tikai retais. tas ir nacionāls žurnālistikas dārgums. Vēlreiz saku - neturi sveci zem pūra..

PS
Spied taču vienreiz "atbildēt", bildē parādīju
Nu izmantoju tavu "atbildēt".Nedomāju gan ,ka kādam tas interesē.Ja nu vienīgi hokeja statistikas saitos.Teiksim elite prospect,vai citos.Par pagājušā gadsimta hokejistiem statistika pašvaka,bet man viņa krietni pilnīgāka.

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:18, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Nu izmantoju tavu "atbildēt".Nedomāju gan ,ka kādam tas interesē.Ja nu vienīgi hokeja statistikas saitos.Teiksim elite prospect,vai citos.Par pagājušā gadsimta hokejistiem statistika pašvaka,bet man viņa krietni pilnīgāka.
Es pat teiktu, ka tas ir Tavs pienākums šo statistiku papildināt...Tas ir darbs sabiedrības labā

PS
Paldies par "atbildēt"

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:18, pirms 9 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: neko dumju nesaku

agrāk latviešiem bija normāls sastāvs ar skillotiem meistariem kā Beļavskis, Fanduls, Panteļejevs, Kerčs, Cipruss, Semjonovs, Tambijevs

kas ir tagad?

Sprukts, Dārziņš?
Znaroks un garijs spēlēja 3.līgā. Fanduls beidza somu 2...

  -4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:19, pirms 9 gadiem
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:22, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.
es gan nepiekrītu, jo tad jau (ja šādās kategorijās visu vērtē) latvieši nekam nav derīgi, jo mūsu ir par maz

  +5 [+] [-]

, 2015-06-19 22:23, pirms 9 gadiem
Vēl viens frukts uzradies.Funs.Vai aizvietosi Miņinu ,kurš kā trusis notinās.Esmu gatavs diskusijai.Tikai apgāz manis teikto iepriekšējos komentos

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:24, pirms 9 gadiem
L@tgols rakstīja: Ja jau byus 2 aizsorgi legionari tuotod divejim pošmuoju aizrasgim RD vītas vairs nabyus...

Interesonti kaidi vel byus RD papyldinuojumi??
vietas nav jādod pēc tautības pasē. vieta jāizcīna plēšot drisas, konkurence ir svarīga.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-19 22:24, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:30, pirms 9 gadiem
Kaut ko esmu palaidis garām.Funs aizstāvēja RD ,bet nedomāju ,ka viņš ir trollis.Viņa publicētais koments liek domāt par pretējo.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 22:36, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Kaut ko esmu palaidis garām.Funs aizstāvēja RD ,bet nedomāju ,ka viņš ir trollis.Viņa publicētais koments liek domāt par pretējo.
nedomāju, viņš vienkārši piekrīt viedoklim.. es nepiekrītu, kāds cits piekrīt.. Nevajadzētu izdarīt secinājumus uz turpmāko dzīvi

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:43, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: nedomāju, viņš vienkārši piekrīt viedoklim.. es nepiekrītu, kāds cits piekrīt.. Nevajadzētu izdarīt secinājumus uz turpmāko dzīvi
Tā jau ir filosofija.Personiski es domāju savādāk.Jebkurš savs viedoklis ir jāaizstāv ar faktiem.Pārējais viss ir tīrais lejamais ūdens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-19 22:45, pirms 9 gadiem
Kā domājiet? Cik vidēji Līgo/Jāņu trīsdienniekā spēj patērēt 185cm garš, vismaz 93kg smags vidēji skillots spēlētājs? Var dalīt, aizsargos, uzbrucējos, vārtsargos. Tāpat ārzemniekos un vietējos. Nūjas tvēriens arī diezgan būtisks.
Neko nemāku teikt, bet viena norvēģu peķorka no "Apinīša"7%, šķiet papardes neredzētu!

  +6 [+] [-]

, 2015-06-19 22:50, pirms 9 gadiem
FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Slēpts komentārs: Ronis90

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 22:56, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Funis ir dīvāna plejers ar pārkarsušu fana sirdi!

  -4 [+] [-]

, 2015-06-19 22:59, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Kur provakatorisms? Latvieši dominē basketbolā, tagad arī hokejā (atšķirībā no padomju laikiem dominēja krievi), futbols mūsdienās ir ļoti krievisks. Ko nozīmē no mūsdienu skatu punkta? Gribu zināt ko nozīme'teiciens bez mazākās sajēgas par tiem laikiem. Kuri tad skaitās "tie laiki" un ko tad es par viņiem nezinu. Hokeju sāku skatīties no 70-to gadu beigām.

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:00, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Funis ir dīvāna plejers ar pārkarsušu fana sirdi!
Un kas būtu dīvāna plejers?

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:02, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Funis ir dīvāna plejers ar pārkarsušu fana sirdi!
Pieminēšu, ka pedagogs, pats saproti, sācies gandrīz trīs mēnešus garš atvaļinājums Funim! Varēs pa porālu plosīties uz nebēdu!

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:06, pirms 9 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Pieminēšu, ka pedagogs, pats saproti, sācies gandrīz trīs mēnešus garš atvaļinājums Funim! Varēs pa porālu plosīties uz nebēdu!
Atvaļinājums ir 2 mēneši.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-19 23:10, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Kur provakatorisms? Latvieši dominē basketbolā, tagad arī hokejā (atšķirībā no padomju laikiem dominēja krievi), futbols mūsdienās ir ļoti krievisks. Ko nozīmē no mūsdienu skatu punkta? Gribu zināt ko nozīme'teiciens bez mazākās sajēgas par tiem laikiem. Kuri tad skaitās "tie laiki" un ko tad es par viņiem nezinu. Hokeju sāku skatīties no 70-to gadu beigām.
Atbildēšu pa punktiem.Kur provokatorisms?Vienkārši tajā apgalvojumā,ka latvieši nemāk spēlet hokeju.Un vienalga,piesaucot Tihonovu vai vēl nezin ko.Tas pirmais.No mūsu skatu punkta nozīmē ,ka domāju ,ka esi jaunāks.Bet ja izrādās,ka skaties hokeju no 70 gadu beigām(tas ir piecpadsmit gadu vēlāk nekā es)un raksti tādas lietas.Tad man atliek tikai pabrīnīties par tādu tavu viedokli,ko izteici sava komentā.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-19 23:14, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: FUNS, 22:19, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Tihonovam par latviešiem bija taisnība-latvieši nav hokeja spēlētāji. Ka Rīgas Dinamo spēlēja augstākā līgā no latviešiem vien kaujas spējīgu komandu izveidot nebija iespējams. Kāds labs jau trāpījās, bet kopumā nepietika vienai laba līmeņa komandai. Domāju latviešu spēletājus kā tautību nevis Latvijas spēlētājus.

Funs raksta ar puspatiesībām.Tīri provokatoriskā stilā.Protams,ka Rīgas Dinamo nebija spējīga izveidot visu komandu no latviešiem.Kur tad viņi ņemtos,ja Latvijā bija tikai Rīgas Daugavas atklātais hokeja laukums,Rīgas sporta pils un Talsu hokeja entuziastu izveidotais puslaukums ar mākslīgo ledu,kur pats esmu lauzis kaulus.Tajā laikā pat par to nedomāja,latvietis vai krievs.Vai čangalsFuns vienkārši skribelē no šīsdienas skatu punkta,bet bez mazākās sajēgas par tiem laikiem.
Malacis Gunč,parādi,ka ventspilī arī ir hokeja speči!

     [+] [-]

, 2015-06-19 23:17, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Atbildēšu pa punktiem.Kur provokatorisms?Vienkārši tajā apgalvojumā,ka latvieši nemāk spēlet hokeju.Un vienalga,piesaucot Tihonovu vai vēl nezin ko.Tas pirmais.No mūsu skatu punkta nozīmē ,ka domāju ,ka esi jaunāks.Bet ja izrādās,ka skaties hokeju no 70 gadu beigām(tas ir piecpadsmit gadu vēlāk nekā es)un raksti tādas lietas.Tad man atliek tikai pabrīnīties par tādu tavu viedokli,ko izteici sava komentā.
Varbūt neprecīzi izteicos. uzskatu ka latvieši neprata spēlēt hokeju padomju laikos labā līmenī. Tagad situācija ir mainījusies uz labo pusi. 20 gadus elitē nevar noturēties tikai uz veiksmi vien , bet šeir jāsaka ka daudz pirmajos gados mums palīdzēja krievu tautības Latvijas spēlētāji.
Nu nebija latviešu hokejisti lielā skaitā labā līmenī padomju laikos.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:30, pirms 9 gadiem
>>>Funs
Davai ,beidz liet ūdeni.Es jau tev paskaidroju vienu no iemesliem,kāpēc nevarēja būt padomju laikā RD komandā latviešu vairākums.Otrs iemesls ir vēl konkrētāks.Lai komanda varētu būt konkurētspējīga augstākajā līgā ,tika meklēti spēlētāji pa visu Savienību.Lai arī tie nebija paši labākie,vai arī tādi ,kuriem karjera gāja uz beigām,bet pietiekoši labi ,lai nedraudētu izkrišana no augstākās līgas.Tikai labākie latviešu puikas tika RD tajā laikā,bet bija jau vēl otrā komanda "Latvijas bērzs",ja atceries.Un arī tur letiņi bija ne mazums.Tā kā vienu komandu vienmēr varētu sastādīt no latviešu spēlētājiem,ja tik ļoti tevi satrauc šis nacionālais jautājums.
Tā kā vecīt, arī tajā laikā letiņi spēleja hokeju un ne slikti.Un vēl.Man taču nebūs tev jāstāsta,ka latvieši brauca pēc kara uz Maskavu lasīt lekcijas par Kanādas hokeju.Tiesa,tas šai tēmai atbilst tikai daļēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:38, pirms 9 gadiem
Funs raksta-uzskatu ka latvieši neprata spēlēt hokeju padomju laikos labā līmenī.

Es jau gribētu dzirdēt šim apgalvojumam detalizētu paskaidrojumu,jo citādāk ir grūti strīdēties.Ko nozīmē labs līmenis?Vai spēlēšanu PSRS izlasē ,vai cīnīšanos par medaļām PSRS čempionātā?Un vispārībā? Nekad komanda nav sastāvējusi no vieniem latviešiem.Pat tagad un arī agrāk Latvijas izlase nekad nav spēlejuši vieni latvieši.Arī Ulmaņlaikos,ja kas.?Par ko te diskutējam?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-19 23:39, pirms 9 gadiem
Kādi viņi būs lietā,to rādīs laiks,bet fakts,ka komanda tiek komplektēta bez trenera,šķiet,nav tas labākais variants!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:48, pirms 9 gadiem
MOB77 rakstīja: Tie laiki ir pagājuši... Dārziņam nav ne vainas,Miķelis var labāk. Šī ir mūsu tagadēja hokejistu paaudze,var šķist ka agrāk zāle bija zaļāka utt,bet nav isti pareizi salīdzinat toreiz un tagad. Esmu atbalstījis LV Hokeja izlasi un atbalstīšu arī LV spēletājus iekš Dinamo,ja arī viņiem neveiksies un nenolikšu,jo viņi ir MŪSU valsts spēlētāji!
Loti labs komments!!! REspect

  +7 [+] [-]

, 2015-06-19 23:50, pirms 9 gadiem
Un pieliekot punktu šim strīdam,es pieminēšu tikai dažus faktus.Artūrs Irbe atzīts par pasaules čempionāta labāko vārtsargu,iekļuvis Stenlija kausa finālā,Sandis Ozoliņš-pasaules junioru čempions,Stenlija kausa īpašnieks un Helmuts Balderis,pasaules čempionāta labākais uzbrucējs,PSRS čempionāta rezultatīvākais spēlētājs.Vai daudz pasaulē ir šādu mazo hokeja nāciju ,kā mēs,kuri var ar to lepoties?Bet man te daži jefiņi saka ,ka latvieši nemāk spēlēt hokeju.Čangali Miņinu ieskaitot."hokeja speciālists".Smiekls nāk.Par Amerikas sportu viņš varbūt ir spečuks.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-19 23:57, pirms 9 gadiem
Tā palasot komentus jasaka, ka tiri laba un interesanta diskusija izvertusies.
Vismaz ir verts palasit.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-20 00:04, pirms 9 gadiem
>>>aksels82inbox.lv,

Jūs sakat.Es gan vairāk sliecos domāt,ka tāds monologs vien iznāca.Kaut kā negrib ar manīm neviens diskutēt.