Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgā viesosies Karsums, Daugaviņš un ''Spartak''

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Rīgā viesosies Karsums, Daugaviņš un ''Spartak''
Kaspars Daugaviņš. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Piecu mājas spēļu sēriju Rīgas ''Dinamo'' komanda turpinās pret Mārtiņa Karsuma, Kaspara Daugaviņa pārstāvēto un Oļega Znaroka, un Harija Vītoliņa trenēto Maskavas ''Spartak'', ar ko šosezon tikusies jau trīs reizes. Mača sākums pulksten 19:30 un tiešraide kanālā TV6.

Rīgas ''Dinamo'' komanda šobrīd atrodas uz piecu neveiksmju strīpas. Iepriekšējā mačā sīvā cīņā tikai papildlaikā ar 1:2 tika atzīts Ufas ''Salavat Yulaev'' pārākums, un galvenais iemesls, kas ļāva tikt vismaz pie punkta, bija Aleksandera Salāka spēle vārtos - čeham izdevās noturēt komandu spēlē un glābt vairākās šķietami bezcerīgās situācijās.

Komandas galvenais treneris Ģirts Ankipāns preses konferencē pēc spēles pauda, ka spēlētājiem par spēles plāna izpildi un pašatdevi varot ielikt augstāko vērtējumu desmit ballu skalā. Kā galveno iemeslu zaudējumam treneris minēja acīmredzamo: ''Vajadzēja realizēt savas iespējas vairākumā un novest spēli līdz beigām." Rīdziniekiem bija veseli pieci vairākumi, viens no tiem pat četru minūšu, taču vārti netika gūti. Vairākumā pie teikšanas tika arī divi jaunākie sastāva papildinājumi - krievu uzbrucēji Ņikita Setdikovs un Aleksandrs Protapovičs, kuri palika bez punktiem. Visticamāk, ka šovakar ierindā atgriezīsies komandas kapteinis un rezultatīvākais spēlētājs Lauris Dārziņš, kurš savainojuma dēļ izlaida iepriekšējo maču.

Nākamo spēli ''Dinamo'' aizvadīs pret Maskavas ''Spartak'', un abām komandām šī, visticamāk, būs pēdējā tikšanās reize šosezon - vēl gan pastāv neicīga teorētiska iespēja, ka rīdzinieki un maskavieši varētu tikties Gagarina kausa izcīņā, taču, noņemot rozā brilles, atklājas patiesā aina - šāds scenārijs ir maz ticams. Vairāku latviešu pārstāvētā ''Spartak'' ar 32 punktiem ieņem ceturto vietu Rietumu konferencē, savukārt arī uzvara šovakar vēl neļaus ''Dinamo'' izrāpties no pēdējās vietas līgā.

Oļega Znaroka vadītā komanda iepriekšējā mačā ar 3:2 papildlaikā sarūgtināja Rietumu konferences spēcīgāko komandu Maskavas CSKA, Iļjam Zubovam uzvaras vārtu guvumā saņemot rezultatīvu piespēli no Kaspara Daugaviņa. Latvijas izlases uzbrucējs, kurš izlašu pauzē turnīrā Liepājā aizvadīja savu 100. spēli valstsvienības rindās, šosezon nav bijis tik rezultatīvs kā ierasts, taču devis komandai gana lielu pienesumu 25 spēlēs sakrājot 10 (4+6) punktus. Tikmēr ar ''Spartak'' labākā vārtu guvēja godu joprojām var palepoties Daugaviņa cīņubiedrs Mārtiņš Karsums - latvietis 26 mačos guvis deviņus vārtus, pievienojot arī četras rezultatīvas piespēles.

Viens no galvenajiem klupšanas akmeņiem ''Spartak'' bijis sniegums skaitliskajā vairākumā - komandai, kas ar 70 gūtiem vārtiem ir starp rezultatīvākajām līgā, ir tikai 21. labākais vairākums KHL, kas ir tikai vienu vietu virs ''Dinamo''.

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamoSpartak
Vieta konferencē (P)12. (18)4. (32)
Vārtu attiecība (G:Z)44:8570:69
Vairākuma realizācija (vieta līgā)12.9% (22.)13.1% (21.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)71.1% (24.)82.8% (12.)
Soda minūtes (vieta līgā)243 (15.)278 (7.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)L. Dārziņš 19 (7+12)A. Hohlačovs 15 (6+9)

Rīgas "Dinamo" novembra kalendārs

DatumsLaiksKurPretinieksRez.
1. novembris18:30ViesosSochi2:3
3. novembris16:00ViesosSanktpēterburgas SKA3:4 PM
12. novembris19:30MājāsUfas Salavat Yulaev1:2 P
14. novembris19:30MājāsMaskavas Spartak
15. novembris19:30MājāsPodoļskas Vityaz
17. novembris17:00MājāsSochi
20. novembris19:30MājāsMaskavas Dynamo
22. novembris18:30ViesosPodoļskas Vityaz
24. novembris16:00ViesosSochi
26. novembris18:00ViesosČerepovecas Severstal
30. novembris17:00MājāsSanktpēterburgas SKA

Izmantotie resursi:
https://www.khl.ru/

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:10, pirms 6 gadiem
Karsums sarkanajiem nespēlēs šodien. un Dārziņš iespējams ar ka vēl nē... ja ģinamo spēlēs kā pret ufu, tad punktus var sagrāpstīt.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-14 10:13, pirms 6 gadiem
Ja neuzvar, tad principā vispār nav jēgas vairs pat cīnīties par nepalikšanu pēdējiem, jo Minska turpina uzvarēt.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-14 10:33, pirms 6 gadiem
Dinamo jau pārstāja cīnīties, kad piekrita īrēt jaunos krievu brašuļus.

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:50, pirms 6 gadiem
-4 punkti jau no priekšpēdējas vietas līgā atpaliek RD. Tā turpināt!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 10:50, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: Karsums sarkanajiem nespēlēs šodien. un Dārziņš iespējams ar ka vēl nē... ja ģinamo spēlēs kā pret ufu, tad punktus var sagrāpstīt.
interesanti, kas tāds notika pret Ufu, ka ar tādu spēli varot dabūt punktus?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 10:52, pirms 6 gadiem
maris777 rakstīja: Dinamo jau pārstāja cīnīties, kad piekrita īrēt jaunos krievu brašuļus.
Drīzāk jau Savickijs pelna bonusus lai naudas devēji neatteiktu "kāpostu" nākošai sezonai. Hameleons nu ir pilnīgi iedzīts stūrī.

     [+] [-]

, 2019-11-14 10:57, pirms 6 gadiem
Nu kadas uzvaras. Divi speletaji vel mekle jaunu klubu . Ka nesanak, ka pagajushaja sezona ar Slovanu, ka komanda paliks tikai 2 mainas

  +5 [+] [-]

, 2019-11-14 11:13, pirms 6 gadiem
Ja vienā laikā neietu sieviešu basketbols, tad paskatītos, bet laikam sanāks uzslēgt tikai uz beigām.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 11:19, pirms 6 gadiem
Kādā padumjā valstī mēs dzīvojam .Blakus arēnā notiek ļoti svarīga kvalifikācijas spēle basketbolā un joprojām ir dabūjamas biļetes par 5 eur 10 reizes mazākā zālītē, bet par 5 reizes lielāku cenu tiek pārdotas biļetes uz Latvijas hokeju degradējošo Krievijas pasākumu ,kur zāle tiek daļēji piepildīta ar brīvbiļešu akcijām.

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:25, pirms 6 gadiem
Esmu nelielaa komandeejumaa uz vairaakaam dienaam, nav pieejama LV klaviatuura, taapeec rakstishu, kaa nu sanaak Vaivodu Jonis te rakstiija par Savicka bonusiem naakamajam gadam, daleeji vareetu piekrist, tachu nesaprou Krievu logiku Ja es buutu pie varas Kremlii vai pietuvinaatas pie Kremlia organizaacijaa un man intereseetu Maigaa Vara Latvijaa, es meeginaatu veidot Riiga vismaz top 8 klubu, nevis luuzeriigo pastariiti, jo no taada, pat skatoties no Kremlia intereseem, jeegas nav nekaadas Kaada veel nahren Maigaa Vara, ja klubs pastaaviigi zaagee un interese par to, tieshi deel zaagiem, nevis kaut kaadiem citiem iemesliem, kriit un kriit ar katru sezonu? Stuteet luuzeru blici neredzu jeegu, ja jau turaas tik ilgi, znachit ir citi iemesli, ar Maigo Varu nesaistiiti

  -2 [+] [-]

, 2019-11-14 11:29, pirms 6 gadiem
inter hok rakstīja: Kādā padumjā valstī mēs dzīvojam .Blakus arēnā notiek ļoti svarīga kvalifikācijas spēle basketbolā un joprojām ir dabūjamas biļetes par 5 eur 10 reizes mazākā zālītē, bet par 5 reizes lielāku cenu tiek pārdotas biļetes uz Latvijas hokeju degradējošo Krievijas pasākumu ,kur zāle tiek daļēji piepildīta ar brīvbiļešu akcijām.
Tu gribi lai peertikbols paarnemtu areenu Riiga laikaa, kad notiek Hokeja speele? Taa nebuus NEKAD!!! Pat neskatoties uz visaam shniagaam, ar Dinamo saistiitaam, nekaads peertikbols, pie tam vel baabu, nespees izkonkureet KHL!

  +5 [+] [-]

, 2019-11-14 11:41, pirms 6 gadiem
kā Savicijs teiktu... play-off zona nav tālu... mums vēl visas iespējas...
cīnamies par play-off....

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 11:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: interesanti, kas tāds notika pret Ufu, ka ar tādu spēli varot dabūt punktus?
Viņš pārrakstijāsDinamo vietā gribēja ielikt Salāks

  +3 [+] [-]

, 2019-11-14 11:53, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Nu kadas uzvaras. Divi speletaji vel mekle jaunu klubu . Ka nesanak, ka pagajushaja sezona ar Slovanu, ka komanda paliks tikai 2 mainas
kas vēl meklē

     [+] [-]

, 2019-11-14 11:56, pirms 6 gadiem
inter hok rakstīja: Kādā padumjā valstī mēs dzīvojam .Blakus arēnā notiek ļoti svarīga kvalifikācijas spēle basketbolā un joprojām ir dabūjamas biļetes par 5 eur 10 reizes mazākā zālītē, bet par 5 reizes lielāku cenu tiek pārdotas biļetes uz Latvijas hokeju degradējošo Krievijas pasākumu ,kur zāle tiek daļēji piepildīta ar brīvbiļešu akcijām.
Nu gan pirkstu ar locekli mēģini salīdzināt. Kam interesē sieviešu basketbols? Ja viņas spēlētu 17.30, ok, ieietu, par cik izlase. Bet tā tikai Dinamo, turklāt vēl tādā vakarā, kad viesos Spartak. Tās basketbolistes pa OSC sānu durvīm varēs tik palūrēt, kā tūkstoši iet garām uz arēnu.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 11:57, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Viņš pārrakstijāsDinamo vietā gribēja ielikt Salāks
Tas būtu precīzāk, dēl tiem 2.5 seiviem, vispār jau baigi daudz meta garām, es nez ko tur protokolā sarakstīja, dzīvajā izskatījās baigi maz metienu, bet tas viens seivs beigās bija šedevrs

  +4 [+] [-]

, 2019-11-14 12:13, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tas būtu precīzāk, dēl tiem 2.5 seiviem, vispār jau baigi daudz meta garām, es nez ko tur protokolā sarakstīja, dzīvajā izskatījās baigi maz metienu, bet tas viens seivs beigās bija šedevrs
Negribu tagad izlikties gudrāks nekā esmu,bet man liekas,ka jo drošāk spēlē vārtsargs,jo pretiniekam tie metieni nesanāk tik nepiespiesti!saprotot,ka vārtsargs stabils,viņi vairāk cenšas kādu lieku piespēli atdot,lai vārtsargu izraustītu,mētāt vairāk pa stūriem,kas ai palielina garām aizmesto procentu...kaut kā tā

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 12:17, pirms 6 gadiem
Pajāt to KolchozaHujuĻigu !

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:20, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Negribu tagad izlikties gudrāks nekā esmu,bet man liekas,ka jo drošāk spēlē vārtsargs,jo pretiniekam tie metieni nesanāk tik nepiespiesti!saprotot,ka vārtsargs stabils,viņi vairāk cenšas kādu lieku piespēli atdot,lai vārtsargu izraustītu,mētāt vairāk pa stūriem,kas ai palielina garām aizmesto procentu...kaut kā tā
Pareizi raksti, man amatieros ar taa bija, kad pretii ir visai riebiigs varotchiks, kursh raada briinumus vai kuram vienkaarshi veicas, uzbruceeju padara nervozu, tachu tas ir liidz briidim, kad kaads meeslinh tomeer iekriit Pec tam nervi ir atpakal savaa vietaa

  +3 [+] [-]

, 2019-11-14 12:30, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pareizi raksti, man amatieros ar taa bija, kad pretii ir visai riebiigs varotchiks, kursh raada briinumus vai kuram vienkaarshi veicas, uzbruceeju padara nervozu, tachu tas ir liidz briidim, kad kaads meeslinh tomeer iekriit Pec tam nervi ir atpakal savaa vietaa
Tas jau apmēram visās sporta spēlēs ir līdzīgi-jo meistaīgāks pretspēlētājs,jo sarežģītākas darbības jāveic uzbrukumā,lai gūtu punktus +tas spiež uz morālo

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 12:31, pirms 6 gadiem
Es jau labu laiku , ka nespeleju, bet no pieredzes varu pateikt. Jo tu vairak doma, ka parspet vartusargu, jo vairak vinsh ker. Bet pietiek uz dullo uzmest un ielido kads taurenitis...

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:38, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tas jau apmēram visās sporta spēlēs ir līdzīgi-jo meistaīgāks pretspēlētājs,jo sarežģītākas darbības jāveic uzbrukumā,lai gūtu punktus +tas spiež uz morālo
Jo meistarigaks speletajs tev preti, jo nelogiskak tev jaspele. Meistarigs speletajs zin tavus 3 gajienus uz priekshu, jo ari vinsh pats ta daritu. Bet pietiek izdarit pilnigi nelogisku darbibu un pretspeletajs uz sekundi apjuk. Tadel jau hokeja sakushi "Vilcieninus" taisit, jau ej uz vartiem tulit bus metiens, bet tu piespele tam kas aiz muguras un varti ))))

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 12:40, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Negribu tagad izlikties gudrāks nekā esmu,bet man liekas,ka jo drošāk spēlē vārtsargs,jo pretiniekam tie metieni nesanāk tik nepiespiesti!saprotot,ka vārtsargs stabils,viņi vairāk cenšas kādu lieku piespēli atdot,lai vārtsargu izraustītu,mētāt vairāk pa stūriem,kas ai palielina garām aizmesto procentu...kaut kā tā
es tur baigi neanalizēju un neiespringu, bet izskatījās ka vnk daudz met garām, man vispār salavats izskatījās normāli atpūtušies izlašu pauzē

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 12:45, pirms 6 gadiem
Viens dinamo džeks sezonas sākumā teica, ka neredzot iemeslu, lai nespēlētu plovos. Es nesaskatīju nevienu, lai spēlētu. Atkal Nadeždas cienīgā pozīcijā. Stabilitāte apskaužama.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:47, pirms 6 gadiem
Un ja kas, arī ielaistais gols tomēr ir ar plusu Salakam, var teikt ka izvilka, bet tomēr neizvilka. Kā Brodērs Ankipāna metienu 2005 PČ

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:48, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Es jau labu laiku , ka nespeleju, bet no pieredzes varu pateikt. Jo tu vairak doma, ka parspet vartusargu, jo vairak vinsh ker. Bet pietiek uz dullo uzmest un ielido kads taurenitis...
Tas tā varētu būt amatieru līmenī nevis profos. Profos tomēr, katru metienu atstrādā treniņos un viņi ir nevis uz dullo bet refleksi. Ne velti tas pats Ovečkins agrak katru dienu tūkstots metienus izdarīja. Ne velti hokejisti kas tiešam girb kaut ko sasniegt trenē metienu gan pirms gan pēc kopēja treniņa. Protams, ka arīgadās "zilie" metieni, bet tie ir mazākā daļa. Lai apspelētu augsta kalibra vārtsargu nepietiks uz haļavu uzmest. Tur vajadzēs vai nu ļoti precīzu metienu, vai saspēli vai rikošetu utt.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:49, pirms 6 gadiem
latvānijs rakstīja: Viens dinamo džeks sezonas sākumā teica, ka neredzot iemeslu, lai nespēlētu plovos. Es nesaskatīju nevienu, lai spēlētu. Atkal Nadeždas cienīgā pozīcijā. Stabilitāte apskaužama.
Nu neesmu interesejies vai Dinamo liguma tas ierakstits, bet paris gadus atpakal ligumos skaidri un gaishi bija ierakstits punkts. Ja runa ar zhurnalistiem, tad jasaka ka vismaz finala busi. Bet tur jau , ka paveiksies. Un pofig, ka esi no Muhosranskas, bet finala speles tieshi tava komanda.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 12:52, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Negribu tagad izlikties gudrāks nekā esmu,bet man liekas,ka jo drošāk spēlē vārtsargs,jo pretiniekam tie metieni nesanāk tik nepiespiesti!saprotot,ka vārtsargs stabils,viņi vairāk cenšas kādu lieku piespēli atdot,lai vārtsargu izraustītu,mētāt vairāk pa stūriem,kas ai palielina garām aizmesto procentu...kaut kā tā
Hmm, interesanti kāpēc Pekkas laikos ģinamovci konstanti pa emblēmu lādēja... Vislabāk tas izskatījās pret Košečkinu ar viņa 2m augumu.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 12:53, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas tā varētu būt amatieru līmenī nevis profos. Profos tomēr, katru metienu atstrādā treniņos un viņi ir nevis uz dullo bet refleksi. Ne velti tas pats Ovečkins agrak katru dienu tūkstots metienus izdarīja. Ne velti hokejisti kas tiešam girb kaut ko sasniegt trenē metienu gan pirms gan pēc kopēja treniņa. Protams, ka arīgadās "zilie" metieni, bet tie ir mazākā daļa. Lai apspelētu augsta kalibra vārtsargu nepietiks uz haļavu uzmest. Tur vajadzēs vai nu ļoti precīzu metienu, vai saspēli vai rikošetu utt.
Piter, tadel jau vini saucas uz dullo... Protams, ka tev 10 ripas ta neielidos, bet viena gandriz katra spele ta ielido. Pat iesildoties vartusargi ker ripas no visneprognozejamam vietam . Un tapat lido taurenishi... To lieliski redz sezhot 109 sektora )))

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es tur baigi neanalizēju un neiespringu, bet izskatījās ka vnk daudz met garām, man vispār salavats izskatījās normāli atpūtušies izlašu pauzē
Nju klātienē jau ari es nekad tā neanalizēju spēli,kā pa teļuku

  +3 [+] [-]

, 2019-11-14 12:56, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Jo meistarigaks speletajs tev preti, jo nelogiskak tev jaspele. Meistarigs speletajs zin tavus 3 gajienus uz priekshu, jo ari vinsh pats ta daritu. Bet pietiek izdarit pilnigi nelogisku darbibu un pretspeletajs uz sekundi apjuk. Tadel jau hokeja sakushi "Vilcieninus" taisit, jau ej uz vartiem tulit bus metiens, bet tu piespele tam kas aiz muguras un varti ))))
Es galīgi negribētu piekrist,ka tos vilcieniņus tik tagad sākuši taisīt

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:57, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Nju klātienē jau ari es nekad tā neanalizēju spēli,kā pa teļuku
tie klātienes pasākumi jau pamatā ir tarkšķēšana ar kādu sen neredzētu cīņubiedru un mutes izskalošana ar aldara mīzalu, hokejs paliek fonā Lai gan šoreiz bez Aldara, pirmai peris bija tik garlaicīgs, ka nācās pļāpat pat ja nebija par ko pļāpāt

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:57, pirms 6 gadiem
Tik ļoti neinteresē un tik daudz komentāri.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:58, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Piter, tadel jau vini saucas uz dullo... Protams, ka tev 10 ripas ta neielidos, bet viena gandriz katra spele ta ielido. Pat iesildoties vartusargi ker ripas no visneprognozejamam vietam . Un tapat lido taurenishi... To lieliski redz sezhot 109 sektora )))
To ko ķer/neķer iesildoties salīdzināt ar spēli ir amizanti. Un profam tas tavs uz dullo ir reflekss - viņam tas metiens ir atstrādāts tā, ka itkā uz haļavu uzmests metiens tik un tā būš jau entās reizes izdarīts pirms tam. Drīzāk tad jau uz dullo metieni ir tie, ko met/uzmet, kad vārtu priekšā ir savējais/ie - ar cerību uz rikošetu vai pieliktu nūju. Bet arī tas pēc būtības nav dullais metiens, jo jebkura puslīdz sakarīga komanda to atstrādā treniņos.

     [+] [-]

, 2019-11-14 12:58, pirms 6 gadiem
Ulrihs rakstīja: Hmm, interesanti kāpēc Pekkas laikos ģinamovci konstanti pa emblēmu lādēja... Vislabāk tas izskatījās pret Košečkinu ar viņa 2m augumu.
Manuprāt tāpēc,ka lielākai daļai RD hokejistu tā individuālā meistarība uz KHL fona ir tāda,kāda nu irNu un Košečkina gadījumā ari tā emblēma ir paliela,grūti netrāpīt

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 12:59, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Es galīgi negribētu piekrist,ka tos vilcieniņus tik tagad sākuši taisīt
Ja nemaldos Tarasovs pirmais saka vilcieninus.Nu ko tur teikt, cilveks tiesham saprata speli , daudz ko jaunu izdomaja. Vispar PSRS hokejs loti daudz pasaules hokejam ir devis... Tihonovs ar Dinamo pirmie saka spelet ar 4 mainam, bet tagad pasaule laikam nav vairs profesionalo klubu ar 3 mainam...

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tie klātienes pasākumi jau pamatā ir tarkšķēšana ar kādu sen neredzētu cīņubiedru un mutes izskalošana ar aldara mīzalu, hokejs paliek fonā Lai gan šoreiz bez Aldara, pirmai peris bija tik garlaicīgs, ka nācās pļāpat pat ja nebija par ko pļāpāt
tieši tā,man parasti sanāk stipri līdzīgi ar to Arēnas apmeklējumuTāpēc ari teicu,ka klātienē man nekāda spēles analizēšana nesanākTeļukā jau tu sēdi mierīgi,domas pievērstas hoķim,vēl ari atkārtojums ir

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:01, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Manuprāt tāpēc,ka lielākai daļai RD hokejistu tā individuālā meistarība uz KHL fona ir tāda,kāda nu irNu un Košečkina gadījumā ari tā emblēma ir paliela,grūti netrāpīt
+ trenera uzstādījums

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tik ļoti neinteresē un tik daudz komentāri.
Ka man patik komentaros izteiciens Funuklubs. Bet isteniba, protams ka interese. Kaut vai tikai tadel , lai redzetu kadu zagi sanems un pie sevis pec tam priecatos. Redz kads es hokeja eksperts )))

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:03, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Ja nemaldos Tarasovs pirmais saka vilcieninus.Nu ko tur teikt, cilveks tiesham saprata speli , daudz ko jaunu izdomaja. Vispar PSRS hokejs loti daudz pasaules hokejam ir devis... Tihonovs ar Dinamo pirmie saka spelet ar 4 mainam, bet tagad pasaule laikam nav vairs profesionalo klubu ar 3 mainam...
Varbūt ka nepareizi atceros,bet liekas LV -USA 2001 gadā mūsējie to vilcieniņu smuki uztaisijakaut kā tā ir iespiedies atmiņā

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:03, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tu gribi lai peertikbols paarnemtu areenu Riiga laikaa, kad notiek Hokeja speele? Taa nebuus NEKAD!!! Pat neskatoties uz visaam shniagaam, ar Dinamo saistiitaam, nekaads peertikbols, pie tam vel baabu, nespees izkonkureet KHL!
Tev ir laba humora izjūta- baabu peerttikbols, labi pasmējos!
Bet sava taisnība, kam sevišķi interesē babeņu basketbols?
Visu jau nosaka tirgus. Pat uz Eiropas basket čempi , kur spēlēja izlase bija pustukšas arēnas tribīnes.
Uz hoķi , lai kā Dinamo iet, cilvēki iet. . . un ja vēl atbrauc mūsu zvaaigznes- Daugaviņš, Karsums. . .

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:03, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: + trenera uzstādījums
nu par to man grūti spriest,neesmu nekad nekādu info no iekšienes saņēmis..domā uzstādijums bija mest pa emblēmu?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To ko ķer/neķer iesildoties salīdzināt ar spēli ir amizanti. Un profam tas tavs uz dullo ir reflekss - viņam tas metiens ir atstrādāts tā, ka itkā uz haļavu uzmests metiens tik un tā būš jau entās reizes izdarīts pirms tam. Drīzāk tad jau uz dullo metieni ir tie, ko met/uzmet, kad vārtu priekšā ir savējais/ie - ar cerību uz rikošetu vai pieliktu nūju. Bet arī tas pēc būtības nav dullais metiens, jo jebkura puslīdz sakarīga komanda to atstrādā treniņos.
Nu to , ka lidz rekleksu limenim metieni ir atstradati ir pilnigaka taisniba... Bija pat youtuba shows par shiem metieniem. Piespeles no dazadam vietam laukuma, bet metejs trapa pa cigareshu pacinu vartos... Man liekas bija 10 metieni un tikai viens netrapija

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:07, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Ja nemaldos Tarasovs pirmais saka vilcieninus.Nu ko tur teikt, cilveks tiesham saprata speli , daudz ko jaunu izdomaja. Vispar PSRS hokejs loti daudz pasaules hokejam ir devis... Tihonovs ar Dinamo pirmie saka spelet ar 4 mainam, bet tagad pasaule laikam nav vairs profesionalo klubu ar 3 mainam...
2. šķiras līgās - tajā paša Anglijā, Francijā, kas ir profesionālas līgas gadās mači, kad komandas spēlē ar 3. maiņām.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:08, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2. šķiras līgās - tajā paša Anglijā, Francijā, kas ir profesionālas līgas gadās mači, kad komandas spēlē ar 3. maiņām.
ECHL spēlē 3 maiņas .
necilā to brazīli

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:10, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja vienā laikā neietu sieviešu basketbols, tad paskatītos, bet laikam sanāks uzslēgt tikai uz beigām.
protams!
kā kaut kāds ikdienas krievu līgas mačs varbūt svarīgāks par Latvijas izlasi

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:11, pirms 6 gadiem
sinajs rakstīja: Tev ir laba humora izjūta- baabu peerttikbols, labi pasmējos!
Bet sava taisnība, kam sevišķi interesē babeņu basketbols?
Visu jau nosaka tirgus. Pat uz Eiropas basket čempi , kur spēlēja izlase bija pustukšas arēnas tribīnes.
Uz hoķi , lai kā Dinamo iet, cilvēki iet. . . un ja vēl atbrauc mūsu zvaaigznes- Daugaviņš, Karsums. . .
Tas jau ir arī cenas jautājums. Ja uz vienu biļetes ir no 20-30 eiro, uz otru no 5 eiro + pietiekami lielā kvantumā ir brīvbiļetes, ko dala darbos, tad ir vieglāk piepildīt tribīnes. Tajā pat laikā, gan tas nedara godu tiem, kas mēģina basketu nosaukt par nr1. sportu Latvijā, jo ja var piepildīt Arēnu, kad tur notiek koncerti, kur 1 biļete maksā no 60-70 eiro un katru gadu vairāki tūkstoši ir gatavi maksāt +-70eiro lai padzertu klausoties mūziku Salcgrīvā, tad arī basketa arēnu būtu jāpiepilda uz EČ, un PK kvaļa spēlēm, ja jau tas ir "nr1. sports Latvijā"

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:13, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2. šķiras līgās - tajā paša Anglijā, Francijā, kas ir profesionālas līgas gadās mači, kad komandas spēlē ar 3. maiņām.
Es nesekoju shim ligam, bet eksperimentatori Slovan KHL pamanijas pat ar 2 mainam nospelet.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 13:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ECHL spēlē 3 maiņas .
necilā to brazīli
Es jau agrāk esmu teicis - man patīk "nolikt pie vietas". Ja varēja senāk cilāt visādus huļikus, tad brazīlis ir maza bēda.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:13, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu par to man grūti spriest,neesmu nekad nekādu info no iekšienes saņēmis..domā uzstādijums bija mest pa emblēmu?
uzstādījums bija mest un ja uzbrucējus ieliek tādos žņaugos, neļauj improvizēt (ok, kapļi daudz nesaimprovizēs, bet nu tur ir/bija puikas kas prot to šaibu pavazāt), tad tāds košeckins to redz un saprot ka daudz jāspēlē ārā no vārtiem, un kad aizelsies ģinamovecs iejoņo zonā un no pusszonas pirž pa vārtiem, kur ārā izslidojis lielais košeckins, tālāk pats saproti kādi ir varianti - vai nu diktam garām košečkinam, vārtiem un iespejms pat laukumam vai emblēma....

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:13, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Es nesekoju shim ligam, bet eksperimentatori Slovan KHL pamanijas pat ar 2 mainam nospelet.
Nezināšana neatbrīvo no atbildības- nesekojot visam hokejam, bet tikai spicei, nevajag izteikt spriedumus par visu hokeju.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:14, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es jau agrāk esmu teicis - man patīk "nolikt pie vietas". Ja varēja senāk cilāt visādus huļikus, tad brazīlis ir maza bēda.
ja patīk, dari, bet šī nav reize kad ko noliksi pie vietas. trolli pabarosi, kas protams arī ir labs darbs un karmu uzlabos.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: uzstādījums bija mest un ja uzbrucējus ieliek tādos žņaugos, neļauj improvizēt (ok, kapļi daudz nesaimprovizēs, bet nu tur ir/bija puikas kas prot to šaibu pavazāt), tad tāds košeckins to redz un saprot ka daudz jāspēlē ārā no vārtiem, un kad aizelsies ģinamovecs iejoņo zonā un no pusszonas pirž pa vārtiem, kur ārā izslidojis lielais košeckins, tālāk pats saproti kādi ir varianti - vai nu diktam garām košečkinam, vārtiem un iespejms pat laukumam vai emblēma....
Pekas laikā jau bija tīrais "somu hokejs" ar skriešanu zonā bakstīšanos gar bortiem. Tur maz vispār sanāca iespēju uzmest, jo tie, kas kaplēja ar mešanu bieži bija uz jūs, bet tie, kas varetu uzmest, kā tu saki jau bija paspējuši aizelsties.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:16, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es jau agrāk esmu teicis - man patīk "nolikt pie vietas". Ja varēja senāk cilāt visādus huļikus, tad brazīlis ir maza bēda.
nu šis ir tāds pats gadījums kā "funs" vai Tjoma.
veiksmi

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:18, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nezināšana neatbrīvo no atbildības- nesekojot visam hokejam, bet tikai spicei, nevajag izteikt spriedumus par visu hokeju.
Nu labi shoreiz vainigs. Bet es jau komentara izteicu varbutibas iespeju - laikam. Nu redz, tu zini, ka spele ari ar 3 mainam, bet es to nezinaju.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: uzstādījums bija mest un ja uzbrucējus ieliek tādos žņaugos, neļauj improvizēt (ok, kapļi daudz nesaimprovizēs, bet nu tur ir/bija puikas kas prot to šaibu pavazāt), tad tāds košeckins to redz un saprot ka daudz jāspēlē ārā no vārtiem, un kad aizelsies ģinamovecs iejoņo zonā un no pusszonas pirž pa vārtiem, kur ārā izslidojis lielais košeckins, tālāk pats saproti kādi ir varianti - vai nu diktam garām košečkinam, vārtiem un iespejms pat laukumam vai emblēma....
Tā kā Tu tagad aprakstiji,tad jau ari es varu būt trenerisizcila taktika pret Košečkinu

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:23, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pekas laikā jau bija tīrais "somu hokejs" ar skriešanu zonā bakstīšanos gar bortiem. Tur maz vispār sanāca iespēju uzmest, jo tie, kas kaplēja ar mešanu bieži bija uz jūs, bet tie, kas varetu uzmest, kā tu saki jau bija paspējuši aizelsties.
teicu to toreiz un saku ari tagad-paskaties,kur ir somu hokejs un kur LVja spēlētājs ir aizelsies,tad jāprasa,ko viņš dara treniņos?nez tas pats Daugaviņš pie Znaroka gan nav aizelsies-var gan uzkaplēt,gan pasi atdot

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:24, pirms 6 gadiem
Neka Jus nesaprotat. Pasham miegs nak, bet vel 2 stundas jastrada. Bet ar Jums es gandriz , ka majas... Pastrideties, pakasities, pec tam mieru izligt un atkal sakasities... Pareizi Spriditi teica.. Gulbiti Gulbiti kustini kajas, aizness mani uz laimigo zemi...

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:25, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tā kā Tu tagad aprakstiji,tad jau ari es varu būt trenerisizcila taktika pret Košečkinu
soms nederēja šejienei, Puče dziedāja slavasdziesmas somam, tip mēs paši auni kas neprot pielāgoties modernajam hokejam, bet ir tāds Hartlijs, kurš parāda kā izcils treneris spēj savu taktiku realizēt uz laukuma, gan pielāgojot spēlētājus, gan ko pamainot lai taktika arī pielāgotos viņiem. soms bij spītīgs, pats bijis zvaigzne, tāds baldertipa treneris kurš no saviem augstumiem nespēj saprast spēlētāju-parasto

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:26, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu par to man grūti spriest,neesmu nekad nekādu info no iekšienes saņēmis..domā uzstādijums bija mest pa emblēmu?
Pekas laikaa bija bezjeedziigi uzstaadiijumi, tipa, JEBKURU uzbrukumu beigt ar speeka paniemienu, kaa arii skriet pakal JEBKURAI ripai, pat ja tiiri teoreetiski to dabuut savaa riiciibaa bija nereaali Jautaajums, kaada hrena peec? Rezultaataa, Bukarti, Cipuli, Indrashi, ar izkaartaam no totaalas izpumpeeshanas meeleem, no izdeviigaam poziicijaam blieza vaartsargiem veederaa, pa vaartu stabiem un paarliktniem

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:26, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: teicu to toreiz un saku ari tagad-paskaties,kur ir somu hokejs un kur LVja spēlētājs ir aizelsies,tad jāprasa,ko viņš dara treniņos?nez tas pats Daugaviņš pie Znaroka gan nav aizelsies-var gan uzkaplēt,gan pasi atdot
jebkurš tikko pēc maiņas būs aizelsies, arī Daugaviņš! ja nav, tad nav no "sirds' kaplējis, bet atslidojis...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:27, pirms 6 gadiem
Šodien Liela Diena! Hokeja expertu grupa dodas uz galvaspilsētu, lai vērotu izlases bāzes klubu Moskovskij Spartak. Visi darbi nolikti pie malas, tāfeles galdā, analītiskais darbs ir sācies!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:29, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: soms nederēja šejienei, Puče dziedāja slavasdziesmas somam, tip mēs paši auni kas neprot pielāgoties modernajam hokejam, bet ir tāds Hartlijs, kurš parāda kā izcils treneris spēj savu taktiku realizēt uz laukuma, gan pielāgojot spēlētājus, gan ko pamainot lai taktika arī pielāgotos viņiem. soms bij spītīgs, pats bijis zvaigzne, tāds baldertipa treneris kurš no saviem augstumiem nespēj saprast spēlētāju-parasto
ģinamā tomēr izpildītāji bija/ir klasi zemāki, nekā Latvijas izlasē. Hārtlijam vieglāk. tāpēc jau šis no ģinamas atteicās...
Latvijas izlase nav un nebūs ģinama, pat neskatoties uz bāzes kluba statusu tagad!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:29, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: soms nederēja šejienei, Puče dziedāja slavasdziesmas somam, tip mēs paši auni kas neprot pielāgoties modernajam hokejam, bet ir tāds Hartlijs, kurš parāda kā izcils treneris spēj savu taktiku realizēt uz laukuma, gan pielāgojot spēlētājus, gan ko pamainot lai taktika arī pielāgotos viņiem. soms bij spītīgs, pats bijis zvaigzne, tāds baldertipa treneris kurš no saviem augstumiem nespēj saprast spēlētāju-parasto
Nu Balderi vismaz nepin ieksha. Balderis vispar bija pirmais treneris, kas japaniem hokeju macija. Un Japani vairs nav nekadi peramie zeni... Un tur loti liels nopelns Balderim un tiem kas atceras tadu, ari Kramskojam

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:32, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jebkurš tikko pēc maiņas būs aizelsies, arī Daugaviņš! ja nav, tad nav no "sirds' kaplējis, bet atslidojis...
nu te runa ir par to,ka tā aizelsies,ka uzmest nespēj vai spēj tik pa emblēmu

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:33, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu te runa ir par to,ka tā aizelsies,ka uzmest nespēj vai spēj tik pa emblēmu
lab laikam neiebraucu tēmā, aizmirsti. tā ir kad no konteksta kaut ko izrauju! domāju, ka runājat par intervijām pēc periodiem un tikko bijusi maiņa spēlētājam.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:34, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Šodien Liela Diena! Hokeja expertu grupa dodas uz galvaspilsētu, lai vērotu izlases bāzes klubu Moskovskij Spartak. Visi darbi nolikti pie malas, tāfeles galdā, analītiskais darbs ir sācies!
Hokeja ekspertu grupa? Kopsh kura laika tu saac grupoties ar Birojiem un Pimperioniem?

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: soms nederēja šejienei, Puče dziedāja slavasdziesmas somam, tip mēs paši auni kas neprot pielāgoties modernajam hokejam, bet ir tāds Hartlijs, kurš parāda kā izcils treneris spēj savu taktiku realizēt uz laukuma, gan pielāgojot spēlētājus, gan ko pamainot lai taktika arī pielāgotos viņiem. soms bij spītīgs, pats bijis zvaigzne, tāds baldertipa treneris kurš no saviem augstumiem nespēj saprast spēlētāju-parasto
piekrītu par to,ka trenerim jābūt elastīgam atkarībā no pretinieka(kaut vai taktika pret Košečkinu),jāvariē ar spēles zīmējumu atkarībā no izpildītājiem!
Bet nevar noliegt ari to,ka nesalīdzināmi nokomplektētas komandas bija Pekam un ir Bobim!

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jebkurš tikko pēc maiņas būs aizelsies, arī Daugaviņš! ja nav, tad nav no "sirds' kaplējis, bet atslidojis...
Taa bija pareizi Tihonova/Jurzinova laikos Muusdienaas parasti nomainaas nedaudz PIRMS tu esi galiigi izpumpeejies Ne vienmeer taa sanaak, tachu tendence taada ir

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:37, pirms 6 gadiem
Par somu brinumu lietas speletaji stastija. Un mazaka no tam bija, ka vini vienkarshi vinu nesaprata. Murmuleja anglu somu slenga...

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:37, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pekas laikaa bija bezjeedziigi uzstaadiijumi, tipa, JEBKURU uzbrukumu beigt ar speeka paniemienu, kaa arii skriet pakal JEBKURAI ripai, pat ja tiiri teoreetiski to dabuut savaa riiciibaa bija nereaali Jautaajums, kaada hrena peec? Rezultaataa, Bukarti, Cipuli, Indrashi, ar izkaartaam no totaalas izpumpeeshanas meeleem, no izdeviigaam poziicijaam blieza vaartsargiem veederaa, pa vaartu stabiem un paarliktniem
zinu,ka Tev Bukarts patīkmanā skatījumā gan viņš nekādi nevelk KHL,ari izlasē nezinu par kādiem nopelniem tiek likts pirmajās divās maiņās...
un kāpēc tad CAN,Fin hokejisti var tā spēlēt,bet latvieši redz nevar?gribu dzirdēt pamatotu argumentu

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā tomēr izpildītāji bija/ir klasi zemāki, nekā Latvijas izlasē. Hārtlijam vieglāk. tāpēc jau šis no ģinamas atteicās...
Latvijas izlase nav un nebūs ģinama, pat neskatoties uz bāzes kluba statusu tagad!
Pekas laikaa Dinamo bija vismaz 2/3 no izlases, ja ne vairaak

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: lab laikam neiebraucu tēmā, aizmirsti. tā ir kad no konteksta kaut ko izrauju! domāju, ka runājat par intervijām pēc periodiem un tikko bijusi maiņa spēlētājam.
ne ne,mēs te drusku citu tēmu cilājamEs teiktu tēma ir -latvieši un modernais hokejs

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:41, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Hokeja ekspertu grupa? Kopsh kura laika tu saac grupoties ar Birojiem un Pimperioniem?
Mēs sevi pozicionējam kā Highest level ice hockey znatokus! Tikai uz vienu jautājumu nespējam sniegt atbildi. Kā ar vienu otro un trim ceturtajām maiņām tikt PO?

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:41, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pekas laikaa Dinamo bija vismaz 2/3 no izlases, ja ne vairaak
stāsts nav par toBoba izlasē ir laikam 5 NHL spēlētāji,pie tam fantastisks vārtsargs!!Kas bija Pekam?principā +- tas pats kas šodien Čičikam...to jestj nekas

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:41, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: un kāpēc tad CAN,Fin hokejisti var tā spēlēt,bet latvieši redz nevar?gribu dzirdēt pamatotu argumentu
Es tev varu pateikt kadel somi un kanadieshi var... Vini par speleshanu izlase nesanem nevienu centu. Viss paliek federacijai. Bet latvieshi vel nav sakushi spelet, bet jau spriezh par premijam , kas pienakas. Nu ir latvija likums par pasaules chempioniem, vinnejiet un sanemsiet loti pat smuku premiju...

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā tomēr izpildītāji bija/ir klasi zemāki, nekā Latvijas izlasē. Hārtlijam vieglāk. tāpēc jau šis no ģinamas atteicās...
Latvijas izlase nav un nebūs ģinama, pat neskatoties uz bāzes kluba statusu tagad!
Manuprāt šis ir desmitgades sakarīgākais komentārs!!!Vienā teikumā pateici to,ko es maļu gadiem

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:42, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: zinu,ka Tev Bukarts patīkmanā skatījumā gan viņš nekādi nevelk KHL,ari izlasē nezinu par kādiem nopelniem tiek likts pirmajās divās maiņās...
un kāpēc tad CAN,Fin hokejisti var tā spēlēt,bet latvieši redz nevar?gribu dzirdēt pamatotu argumentu
Bukarts bija piemineet kaa piemeers, jo tieshi Pekas laikaa viniam tika sachakareeti tie paarejas gadi no junioru uz pieaugusho Hokeju Labi ka Aabols, laika posmaa starp diviem Somu eezeliem, nedaudz viniu reabiliteeja Nedazdas kausa sezonaa Tad peec Heikilas veiksmiigi emigreeja uz Chehiju

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:43, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Mēs sevi pozicionējam kā Highest level ice hockey znatokus! Tikai uz vienu jautājumu nespējam sniegt atbildi. Kā ar vienu otro un trim ceturtajām maiņām tikt PO?
Sasmidinaji

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:44, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Esmu nelielaa komandeejumaa uz vairaakaam dienaam, nav pieejama LV klaviatuura, taapeec rakstishu, kaa nu sanaak Vaivodu Jonis te rakstiija par Savicka bonusiem naakamajam gadam, daleeji vareetu piekrist, tachu nesaprou Krievu logiku Ja es buutu pie varas Kremlii vai pietuvinaatas pie Kremlia organizaacijaa un man intereseetu Maigaa Vara Latvijaa, es meeginaatu veidot Riiga vismaz top 8 klubu, nevis luuzeriigo pastariiti, jo no taada, pat skatoties no Kremlia intereseem, jeegas nav nekaadas Kaada veel nahren Maigaa Vara, ja klubs pastaaviigi zaagee un interese par to, tieshi deel zaagiem, nevis kaut kaadiem citiem iemesliem, kriit un kriit ar katru sezonu? Stuteet luuzeru blici neredzu jeegu, ja jau turaas tik ilgi, znachit ir citi iemesli, ar Maigo Varu nesaistiiti
Pirms cik gadiem RD tika atjaunots? 12? Toreiz, ja klubs būtu pateicis, ka mums vārtos stāvēs krievs arī vairāki laukuma spēlētāji būs krievi, tev tiešām liekas, ka viss tas būtu aizgājis ar tādu ažiotāžu, kā tas pirmajos gados bija? Pēc cik gadiem no kluba pastāvēšanas tika lauzts kluba vadības sākumā solītais, ka krievi šajā komandā nekad nespēlēs?6-7? Sašutums jau bija, kko pabubināja, bet nu labi - vienu jau var, vairāk gan nē tagad tā jau ir pašsaprotama lieta un pat lielākie krievu nīdēji un Latvijas patrioti, kā Funs, kas pirmajos gados Krievijas himnas laikā gāja uz tualeti savu krānu turēt, tagad atklāti paziņo, ka tautībai jau nemaz nav nozīmes un caur puķēm atzīst, ka klubu sauks par savu arī tad, ja tas sastāvēs tikai no krievu spēlētājiem neesmu politoloģe, bet kkādu sabiedrības domas virzīšanu konkrētā virzienā te tomēr saskatu.
Kāpēc turēt pa pēdējām vietām? Ir kur savus jaunos spēlētājus nogrūst un var tiem renģēdājiem parādīt, ka nekas viņi nav hokejā un uz neko diži labāku, kā pēdējo vietu līgā viņi nav spējīgi. Nu tas tā, ja sazvērestības teorijas meklējam Vai es pati tam visam baigi ticu, nezinu, bet tā pirmā rindkopa pat tīri loģiska likās, otrajā drīzāk vnk naudu atmet tikai tik, lai tas klubs vispār pastāvētu, ja gribat par kko cīnīties, slaucat papildus līdzekļus no savas valsts.

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:47, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: piekrītu par to,ka trenerim jābūt elastīgam atkarībā no pretinieka(kaut vai taktika pret Košečkinu),jāvariē ar spēles zīmējumu atkarībā no izpildītājiem!
Bet nevar noliegt ari to,ka nesalīdzināmi nokomplektētas komandas bija Pekam un ir Bobim!
Pie Boba arī otrais ešelons sakarīgi spēlē, es bezsakaru redzēju tik pirmajā pavasarī pārbaudēs, tur vēl Bobs nebija apsildījis degungalu un arī baudīja visādus bunčus u.t.t. Bet ok, es te arī negribu baigi līdzināt tos trenerus, tā teikt man Bobs tīk, un pārējie pohuj

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:49, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Mēs sevi pozicionējam kā Highest level ice hockey znatokus! Tikai uz vienu jautājumu nespējam sniegt atbildi. Kā ar vienu otro un trim ceturtajām maiņām tikt PO?
Kāpēc uzdot tādu jautājumu diskusijā, kur neredzu neviena "fuņa", kas vēl sapņo par ģinamas PO?

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:51, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Par somu brinumu lietas speletaji stastija. Un mazaka no tam bija, ka vini vienkarshi vinu nesaprata. Murmuleja anglu somu slenga...
Murmuleeja tas ir viens, otrs, treninios PIPEC kas dariijaas Peka demonstree, kaa speeleet 2 pet 2, uzbruceeji pret aizsargiem Peka paleeninaati raada, tipa vinsh ir uzbruceejs, es tagad ripu vadu te, pie borta, peec tam borteeju aizsargu, tas bija galvenais uzdevums Chali meegina dariit lidziii, nesanaak, jo ietreneti speeleet uz bankas iemeshanu, gala rezultaata iemet banku, Peka kliedz, NO,NO,NO, vajazeeja taa, un raada kaa vinsh bortee aizsargu Chali neizpratnee, neko nesaka, tachu peec feisa izteiksmes vareeja redzeet, ka zemapziniaa raada pirkstu uz deniniem

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 13:51, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Bukarts bija piemineet kaa piemeers, jo tieshi Pekas laikaa viniam tika sachakareeti tie paarejas gadi no junioru uz pieaugusho Hokeju Labi ka Aabols, laika posmaa starp diviem Somu eezeliem, nedaudz viniu reabiliteeja Nedazdas kausa sezonaa Tad peec Heikilas veiksmiigi emigreeja uz Chehiju
Bukarta vieta ari ir Čehijā!priekš KHL viņš ir daudz par lēnu!ar to gribu pateikt,ka ne jau Peka vainīgs pie Bukarta veiksmēm vai neveiksmēm!Vienkārši Čehija ir Bukarta spēju griesti!
A Peka,ari čičikam-ir no šiem te Čehijas un Ungārijas līgu spēlētājiem jāuztaisa KHL spēlētāji?cik tas ir reāli?manuprāt nereāli!
kamēr Bobim iedod NHL spēlētājus,vadošos KHL,šveices top špīlerus!tak pavisam cits skats-tik kā to var nesaprast?

     [+] [-]

, 2019-11-14 13:52, pirms 6 gadiem
par Mežoņa "viesošanos" Rīgā nav skaidrība, pret cisku Maskavā otrdien veselības problēmu dēļ nespēlēja. Tā kā bortā vēl palicis reāli iesmērēt tikai Eštonu, pārējie- pustraumēti, vai kapļi un krievzemieši /

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:53, pirms 6 gadiem
Kamēr Profesora k-gs Indijas ašramos meklē atbildi uz sakrālo jautājumu: kāpēc Ufieši neiemeta divas pamatlaikā? ir izkristalizējušās šodienas prioritātes. Spartakovci iemet virs 1.5 (aizdomīgi, bet jāspēj!) un LAT dāmas pieveic CRO.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pie Boba arī otrais ešelons sakarīgi spēlē, es bezsakaru redzēju tik pirmajā pavasarī pārbaudēs, tur vēl Bobs nebija apsildījis degungalu un arī baudīja visādus bunčus u.t.t. Bet ok, es te arī negribu baigi līdzināt tos trenerus, tā teikt man Bobs tīk, un pārējie pohuj
Man jau ari patīk,neko nesaku
bet te ir stāsts par izpildītājiem-ar bukartiem un meijām KHL ari Bobis būtu turpat kur Čičiks
Ka jau tā mīl Gudi vai Kuldu,ko ta neņem uz Avangardu?domāju,ka ari Tu labi zini atbildi

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 13:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pie Boba arī otrais ešelons sakarīgi spēlē, es bezsakaru redzēju tik pirmajā pavasarī pārbaudēs, tur vēl Bobs nebija apsildījis degungalu un arī baudīja visādus bunčus u.t.t. Bet ok, es te arī negribu baigi līdzināt tos trenerus, tā teikt man Bobs tīk, un pārējie pohuj
PČ tomēr nav klubu sezona, tos kapļus(otro ešelonu) uz dažam spēlēm ar var mobilizēt, lai tur līdzi līderiem...
pirms Boba jau ar bija vilcēji pirmajās maiņās un neizkritām, Bobs iepotēja pārējos kaplēt un ir kas vairak...
materiāls ir. jāstrādā. un izlases dziļums tagad ir pietiekošs. pie tam nevis pateicoties ģinamai, bet citiem...

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:00, pirms 6 gadiem
un jā . pie Boba nestaigā pa krogiem PČ laikā vismaz nav dzirdēts....
Namejs arī vairs nav neviena izlases hokejista saticis maijā krogā

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:01, pirms 6 gadiem
Skatos frankos šodien īsā smena

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:02, pirms 6 gadiem
Uh un atkal pie Dinamo raksta valda nostalģiska atmosfēra par padomijas laikiem
Diezvai tā ir sagadīšanās

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:03, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Bukarta vieta ari ir Čehijā!priekš KHL viņš ir daudz par lēnu!ar to gribu pateikt,ka ne jau Peka vainīgs pie Bukarta veiksmēm vai neveiksmēm!Vienkārši Čehija ir Bukarta spēju griesti!
A Peka,ari čičikam-ir no šiem te Čehijas un Ungārijas līgu spēlētājiem jāuztaisa KHL spēlētāji?cik tas ir reāli?manuprāt nereāli!
kamēr Bobim iedod NHL spēlētājus,vadošos KHL,šveices top špīlerus!tak pavisam cits skats-tik kā to var nesaprast?
Tjoma nekad nesapratīs...
vienreiz lasīju viņa murgus, ka Pavlovs esot labāks par Girgensonu

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: un jā . pie Boba nestaigā pa krogiem PČ laikā vismaz nav dzirdēts....
Namejs arī vairs nav neviena izlases hokejista saticis maijā krogā
Kuru krogu Rīgā iesaki, kur par pāris rubčikiem iekert kādu graķiti?
Un kur tāda postpadomju atmosfēra

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:05, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Kamēr Profesora k-gs Indijas ašramos meklē atbildi uz sakrālo jautājumu: kāpēc Ufieši neiemeta divas pamatlaikā? ir izkristalizējušās šodienas prioritātes. Spartakovci iemet virs 1.5 (aizdomīgi, bet jāspēj!) un LAT dāmas pieveic CRO.
Sdelal delo, guljai smelo!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: un jā . pie Boba nestaigā pa krogiem PČ laikā vismaz nav dzirdēts....
Namejs arī vairs nav neviena izlases hokejista saticis maijā krogā
satiku 1. jūnijā, krogā Liepājā

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:05, pirms 6 gadiem
Tā šodien vīna diēta franku gaumē

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:07, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Kuru krogu Rīgā iesaki, kur par pāris rubčikiem iekert kādu graķiti?
Un kur tāda postpadomju atmosfēra
esmu atpalicis! 5+ gadus jau kā Rīgā nedzīvoju. iespējams pat vairs tādi neeksistē kur biju ieklīdis un baudījis postpadomju atmosfēru iepriekš.
Ļoņa vai banss domāju sniegs reālāku un ticamāku situāciju uz šobrīdi. tāpēc jautā viņiem

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:07, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Murmuleeja tas ir viens, otrs, treninios PIPEC kas dariijaas Peka demonstree, kaa speeleet 2 pet 2, uzbruceeji pret aizsargiem Peka paleeninaati raada, tipa vinsh ir uzbruceejs, es tagad ripu vadu te, pie borta, peec tam borteeju aizsargu, tas bija galvenais uzdevums Chali meegina dariit lidziii, nesanaak, jo ietreneti speeleet uz bankas iemeshanu, gala rezultaata iemet banku, Peka kliedz, NO,NO,NO, vajazeeja taa, un raada kaa vinsh bortee aizsargu Chali neizpratnee, neko nesaka, tachu peec feisa izteiksmes vareeja redzeet, ka zemapziniaa raada pirkstu uz deniniem
Tu te runā tā itka būtu piedalījies treniņa pie ierautkala
Baumas paliek baumas!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:09, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Man jau ari patīk,neko nesaku
bet te ir stāsts par izpildītājiem-ar bukartiem un meijām KHL ari Bobis būtu turpat kur Čičiks
Ka jau tā mīl Gudi vai Kuldu,ko ta neņem uz Avangardu?domāju,ka ari Tu labi zini atbildi
Gudis darbu KHL var atrast, protams sezonā grūtāk, viņš ir ok vārtsargs. Otrais.

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:09, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Bukarta vieta ari ir Čehijā!priekš KHL viņš ir daudz par lēnu!ar to gribu pateikt,ka ne jau Peka vainīgs pie Bukarta veiksmēm vai neveiksmēm!Vienkārši Čehija ir Bukarta spēju griesti!
A Peka,ari čičikam-ir no šiem te Čehijas un Ungārijas līgu spēlētājiem jāuztaisa KHL spēlētāji?cik tas ir reāli?manuprāt nereāli!
kamēr Bobim iedod NHL spēlētājus,vadošos KHL,šveices top špīlerus!tak pavisam cits skats-tik kā to var nesaprast?
Peka un Heikila Bukartam nedeva iespeejas realizeeties, biezhi tureeja uz benkia, par nepakliaushanos treneru uzstaadiijumiem, lbaakajaa gadiijumaa iislaiciigi suutija 3.-4. mainiaa un pat mazaakumos, kur vinsh ir galigi nejeega, nelaida pie bulliem, ko vinsh labi prot, kaa arii reti bija vairaakumos, kas ir vinia trumpis Somu filozofija speeleetaaju hierarhijas veidoshanaa bija vienkaarha, var teikt primitiiva, kursh vairaak raujas treniios, tie arii dabuu labaaku lomu komandaa Iedzimtais talants un dotiibas uz attieciigu amplua netika nemti veeraa Jaa, piekriitu, mazliet leens vinsh ir, tachu vairaakumos, it sevishki aizsarga poziicijaa speeleedams, kur viniu pirmais izmeeginaaja Aabols, aatrums nav galvenaa prioritaate, jo aatruma truukumu var kopmenseet ar laukuma paarredzeeshanu, preciizu metienu, piespeeli un vartu garshu kaa taadu

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:09, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pekas laikaa Dinamo bija vismaz 2/3 no izlases, ja ne vairaak
Šobrīd Dinamo atbilst vissavienibas kritērijiem, agrak taču arī nebija tikai latviešu smenas

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma nekad nesapratīs...
vienreiz lasīju viņa murgus, ka Pavlovs esot labāks par Girgensonu
Kaut ko tādu ari iespējams izspiest?
varbūt runa nebija par hokeja kvalitātēm?

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:10, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pekas laikaa bija bezjeedziigi uzstaadiijumi, tipa, JEBKURU uzbrukumu beigt ar speeka paniemienu, kaa arii skriet pakal JEBKURAI ripai, pat ja tiiri teoreetiski to dabuut savaa riiciibaa bija nereaali Jautaajums, kaada hrena peec? Rezultaataa, Bukarti, Cipuli, Indrashi, ar izkaartaam no totaalas izpumpeeshanas meeleem, no izdeviigaam poziicijaam blieza vaartsargiem veederaa, pa vaartu stabiem un paarliktniem
Acīmredzot nebija fizuha!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:10, pirms 6 gadiem
Kaut ko tādu ari iespējams izspiest? - ir !
varbūt runa nebija par hokeja kvalitātēm? - bija!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:11, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Uh un atkal pie Dinamo raksta valda nostalģiska atmosfēra par padomijas laikiem
Diezvai tā ir sagadīšanās
Nu peka strādāja jau neatkarīgajā Latvijā, kur tur padomju laiki

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:12, pirms 6 gadiem
Uh rakstīts cabernet sauvignon, tas laikam franku mēlē?

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:13, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Peka un Heikila Bukartam nedeva iespeejas realizeeties, biezhi tureeja uz benkia, par nepakliaushanos treneru uzstaadiijumiem, lbaakajaa gadiijumaa iislaiciigi suutija 3.-4. mainiaa un pat mazaakumos, kur vinsh ir galigi nejeega, nelaida pie bulliem, ko vinsh labi prot, kaa arii reti bija vairaakumos, kas ir vinia trumpis Somu filozofija speeleetaaju hierarhijas veidoshanaa bija vienkaarha, var teikt primitiiva, kursh vairaak raujas treniios, tie arii dabuu labaaku lomu komandaa Iedzimtais talants un dotiibas uz attieciigu amplua netika nemti veeraa Jaa, piekriitu, mazliet leens vinsh ir, tachu vairaakumos, it sevishki aizsarga poziicijaa speeleedams, kur viniu pirmais izmeeginaaja Aabols, aatrums nav galvenaa prioritaate, jo aatruma truukumu var kopmenseet ar laukuma paarredzeeshanu, preciizu metienu, piespeeli un vartu garshu kaa taadu
vairākums aizsarga pozicijā atceros laikam PČ 2018!nu traģisks viņš tur bija,stabili lēnākais gan domāšanā gan izpildījumānu nav viņš ne KHL ne NHL spēlētājs!čehijā ir OK!
par somu filozofiju jau Tev teicu-paskaties kur ir somi un kur Bukartstā būs vislabākā atbilde

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:14, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kaut ko tādu ari iespējams izspiest? - ir !
Kamēr exports ir galdā, Burts var izspiest praktiski jebko

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:14, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Kuru krogu Rīgā iesaki, kur par pāris rubčikiem iekert kādu graķiti?
Un kur tāda postpadomju atmosfēra
Riigas centraaltirguu tuvaak uz Maskachkas pusi tur ir pilns ar taadiem puspritoniem

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:14, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kaut ko tādu ari iespējams izspiest? - ir !
varbūt runa nebija par hokeja kvalitātēm? - bija!
nu tad tjoma bija pālīvai tikko mērkaķus pa rajonu iztrenkājistā teikt nebija adekvāts

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:18, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Šobrīd Dinamo atbilst vissavienibas kritērijiem, agrak taču arī nebija tikai latviešu smenas
Izlases pirmajos gados, llidz pat kaut kur 2000 vidum, bija apmeeram tas pats, kas vecajaa Riigas Dinamo

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:18, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: vairākums aizsarga pozicijā atceros laikam PČ 2018!nu traģisks viņš tur bija,stabili lēnākais gan domāšanā gan izpildījumānu nav viņš ne KHL ne NHL spēlētājs!čehijā ir OK!
jā, tā ir viņa lielākā bēda, par lēnu domā, pretinieku četrnieks paspēj pārgrupēties un atkal nosegt līnijas

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:18, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu tad tjoma bija pālīvai tikko mērkaķus pa rajonu iztrenkājistā teikt nebija adekvāts
Tjoma kādreiz nav bijis pālī? tā tak viņa ikdiena

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:19, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Izlases pirmajos gados, llidz pat kaut kur 2000 vidum, bija apmeeram tas pats, kas vecajaa Riigas Dinamo
nosauc kuri no Insbrukas sastāva bija spēlējuši vecajā Dinamo. Kādiem 15 jābūt, ne?

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Gudis darbu KHL var atrast, protams sezonā grūtāk, viņš ir ok vārtsargs. Otrais.
nu paskatīsimies..principā viņš ir viduvējs AHL vārtsargs.vai viņu paņems KHL?redzēsim!kātrā ziņā vienmēr esmu priecājies,ja kādam Lv hokejistam izdodas iekļūt spēcīgā klubā
kādreiz par silavnieks Maskavas spartakā tika spēlēt,kaut tepat AEHL stabili zinkovam aiz muguras sēdēja

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:22, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Izlases pirmajos gados, llidz pat kaut kur 2000 vidum, bija apmeeram tas pats, kas vecajaa Riigas Dinamo
Pareizi, tak baisi slāviska bija izlasi ar visiem značokiem un Beļavskiem

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:23, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Riigas centraaltirguu tuvaak uz Maskachkas pusi tur ir pilns ar taadiem puspritoniem
uz čakenes pašā sākumā,vēl pirms elizabetes stūraTur ari uzēst var labi

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma kādreiz nav bijis pālī? tā tak viņa ikdiena
Man ir arī atslodzes dienas.
Es jau nepiedzeros, tikai uzturu kondiciju, lai lustigaks prāts
Nenoliedzami arī vēdera aprises palīdz noturēt

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:24, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Izlases pirmajos gados, llidz pat kaut kur 2000 vidum, bija apmeeram tas pats, kas vecajaa Riigas Dinamo
No veca Dinamo jau 90 gadu sakuma izlase jau vairs nekas nebija palicis. Ja neskaita vecos "dinozaurus". Viena dala vienkarshi pazuda nezinama virziena> Viss kas palicis no veca Dinamo ir lidzjuteji un tie kas kadreiz trenejas un speleja shaja sistema

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:25, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: uz čakenes pašā sākumā,vēl pirms elizabetes stūraTur ari uzēst var labi
Tu doma padomijas bufeti Kalnina ielā?

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:25, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: jā, tā ir viņa lielākā bēda, par lēnu domā, pretinieku četrnieks paspēj pārgrupēties un atkal nosegt līnijas
Man toreiz tas vairākums baigi iekrita atmiņā!neatceros pat pret ko spēlēja...tieši tāpēc iekrita,ka varēju izmantot kā argumentu Bukija faniemman nav nekas pret bukiju,bet čehija ir viņa spēju griesti!Nebūtu paslinks,gan jau ka Rd būtu palicis

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma kādreiz nav bijis pālī? tā tak viņa ikdiena
kaut kad jau uz darbu ietnju brīvdienas ir brīvdienas

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:26, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nosauc kuri no Insbrukas sastāva bija spēlējuši vecajā Dinamo. Kādiem 15 jābūt, ne?
Dinamo, Riiga/Stars, Paardaugava, tas bija faktiski viens un tas pats Liidz kuram tur gadam Krievijas chempii speeleeja? Nezinu preciizi cik tieshi, bet liela dalia, it sevishki vecaakaas paaudzes, bija izgaajusi to Dinamo un postdinamo piramiidu

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:26, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: No veca Dinamo jau 90 gadu sakuma izlase jau vairs nekas nebija palicis. Ja neskaita vecos "dinozaurus". Viena dala vienkarshi pazuda nezinama virziena> Viss kas palicis no veca Dinamo ir lidzjuteji un tie kas kadreiz trenejas un speleja shaja sistema
Lūk arī izskaidrojums padomiski nostalģiskai gaisotnei pie Dinamo rakstiem un smilkstēšanu par vecajiem laikiem

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nosauc kuri no Insbrukas sastāva bija spēlējuši vecajā Dinamo. Kādiem 15 jābūt, ne?
1997 gadā jau to veco ģinamovcu sāka mazināties. sāka jau vietējie puiši(mūsu pašu audzinātie) spēlēt, kas tajā padomju dinamā nemaz nebija spēlējuši, bet kurus pieraksta tam laikam....

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:28, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Tu doma padomijas bufeti Kalnina ielā?
ne tak,tieši uz čakenes!tur ir kā ēdnīca,bet ari stipros var dabūt par normālu cenu
bet labākais variants-paņem škaļiku kabatā,belašiņu un mierīgi vērmanītī uz soliņa lēnu garu,baudot lielpilsētas dzīvi,relaksējies

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:28, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Dinamo, Riiga/Stars, Paardaugava, tas bija faktiski viens un tas pats Liidz kuram tur gadam Krievijas chempii speeleeja? Nezinu preciizi cik tieshi, bet liela dalia, it sevishki vecaakaas paaudzes, bija izgaajusi to Dinamo un postdinamo piramiidu
Nemaz jau ta puramida nebija tik liela. Latvijas berzs un Dinamo. Pardaugava nu noteikti nekads Dinamo nebija, kaut kada KHL parodija speleja. Riga Starss vispar par Latvijas chempionatu malas

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 1997 gadā jau to veco ģinamovcu sāka mazināties. sāka jau vietējie puiši(mūsu pašu audzinātie) spēlēt, kas tajā padomju dinamā nemaz nebija spēlējuši, bet kurus pieraksta tam laikam....
man liekas,vēl Vasiljevu noraka veco laiku dinamo paaudze,tātad 2001 gads..Kerčs,Beļavskis,Vītoliņš,Opuļskis laikam bija...nebija tik vairs znaroka,čudinova un Pavlova..
1997 vēl daudz bija veco,man liekasaizsardība laikam bija svaigāka,tas gan

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:31, pirms 6 gadiem
Atveru šo rakstu, un atkal redzami tikai 3-4 komentāru rakstītāji.
Skaidrs! Atkal visādi ļoņas, primāts un vateņu troļli visas 4 lapas aiztirsuši.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:31, pirms 6 gadiem
Istais Dinamo nomira ar PSRS sabrukumu. Un pat siks budams tu nevareji neskatities hokeju, jo chehu multenes radija partraukumos )))) Un ari es tas multenes skatijos un sagribeju hokeju spelet. Nu paris chempiona tituli ir bet zvaigzne ta ari nekluvu...

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:32, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: No veca Dinamo jau 90 gadu sakuma izlase jau vairs nekas nebija palicis. Ja neskaita vecos "dinozaurus". Viena dala vienkarshi pazuda nezinama virziena> Viss kas palicis no veca Dinamo ir lidzjuteji un tie kas kadreiz trenejas un speleja shaja sistema
No vecaa Dinamo pashaa 90. saakumaa izlasee bija Belavskis, Kercs, Fanduls, Frolikovs, Shostaks, Pavlovs, Znaroks, Semerjaks, Maticins, Grigorjevs, Cudinovs, Naumovs Lettinius es neskaitiiju, ar tiem kopaa sanaaktu praktiski gandriiz vesela blice

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:36, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: man liekas,vēl Vasiljevu noraka veco laiku dinamo paaudze,tātad 2001 gads..Kerčs,Beļavskis,Vītoliņš,Opuļskis laikam bija...nebija tik vairs znaroka,čudinova un Pavlova..
1997 vēl daudz bija veco,man liekasaizsardība laikam bija svaigāka,tas gan
neiešu strīdēties. bet nu no 2001 tur toč tik palika daži meistari, kā Irbe, Ozo, Beļavskis, Panteļejevs, Žoltoks kas vēl ostījuši padomju ģinamku! iespējams vēl kāds. par kaut kādu 2/3 ir tupa runāt!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atveru šo rakstu, un atkal redzami tikai 3-4 komentāru rakstītāji.
Skaidrs! Atkal visādi ļoņas, primāts un vateņu troļli visas 4 lapas aiztirsuši.
tak never vaļātev RD neinteresē,HK Liepāja ari tavu ienaidnieku listē!kā pats teici,ja HK Liepāja spēlēs kaut viens ar RD saistīts hokejists,tad liepājnieku spēles neskatīsiesgodīgi pateikšu,ka tiešām tevi hallē neesmu manījis tajās reizēs,kad sanāk uz Liepāju aizbraukt

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:37, pirms 6 gadiem
Jums darbs vispār ir , ka varat atļauties smirdēt komentos 24/7 7 dienas nedēļā un huiņu dzīt?
Palīgskolas līmenis

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:37, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ne tak,tieši uz čakenes!tur ir kā ēdnīca,bet ari stipros var dabūt par normālu cenu
bet labākais variants-paņem škaļiku kabatā,belašiņu un mierīgi vērmanītī uz soliņa lēnu garu,baudot lielpilsētas dzīvi,relaksējies
Viss sakardinaji, jāņem baltais tomēr

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: neiešu strīdēties. bet nu no 2001 tur toč tik palika daži meistari, kā Irbe, Ozo, Beļavskis, Panteļejevs, Žoltoks kas vēl ostījuši padomju ģinamku! iespējams vēl kāds. par kaut kādu 2/3 ir tupa runāt!
Tā jau ari ir,gadi ņem savu

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:38, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: No vecaa Dinamo pashaa 90. saakumaa izlasee bija Belavskis, Kercs, Fanduls, Frolikovs, Shostaks, Pavlovs, Znaroks, Semerjaks, Maticins, Grigorjevs, Cudinovs, Naumovs Lettinius es neskaitiiju, ar tiem kopaa sanaaktu praktiski gandriiz vesela blice
Tas jaunajam Pavlovam fateris?
Davaj salej un raujam

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:38, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Viss sakardinaji, jāņem baltais tomēr
šitādā laikā,kad drēgns un tumšs baltais stāv pāri visamun mājas apstākļos vēl kārtīgs speķītis ar sīpolu pa virsu

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:39, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Jums darbs vispār ir , ka varat atļauties smirdēt komentos 24/7 7 dienas nedēļā un huiņu dzīt?
Palīgskolas līmenis
Iemet ar kādu graķiti, noņems sasprindzinājumu

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:39, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Jums darbs vispār ir , ka varat atļauties smirdēt komentos 24/7 7 dienas nedēļā un huiņu dzīt?
Palīgskolas līmenis
lai traktors strādā,viņš ir no dzelzs

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:41, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Jums darbs vispār ir , ka varat atļauties smirdēt komentos 24/7 7 dienas nedēļā un huiņu dzīt?
Palīgskolas līmenis
Tur jau tas joks , ka visiem darbs. Un lielakie rakstitaji ir no valsts iestadem un arsti no slimnicam. Man majas pietiek darbu, lai nerakstitos ))))

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:41, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Tur jau tas joks , ka visiem darbs. Un lielakie rakstitaji ir no valsts iestadem un arsti no slimnicam. Man majas pietiek darbu, lai nerakstitos ))))
ārstus jau nu gan liec mierā!!!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:42, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Tas jaunajam Pavlovam fateris?
Davaj salej un raujam
Agraak arii taa domaaju, kad Vitaalijs veel U-20 speeleeja, tachu izraadijaas, ka nav Igors Pavlovs ir sen taalu prom no Latvijas, tachu LV pasi veel joprojaam ir saglabaajis
Droshi vien eertaakai celioshanai pa pasauli

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:43, pirms 6 gadiem
Es pats esmu arsts ))))) Vel 20 minutes mulki japaspele. Redz pie mums darba laika nevar gulet. Uzreiz vilka pasi iedos. Butu es Latvija visu nakti saldi guleti, kamer nauda rekinas. Bet kad, kas nopietns butu maina aizlidotu viena mirkli...

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:44, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ārstus jau nu gan liec mierā!!!
Tak vinsh pats esot Braziiliu doktors Veel Zaipis te nesen murgoja, ka tas esot mans klona profils

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:45, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tā jau ari ir,gadi ņem savu
protams un jo tālāk šitā ģinama spēlē krievos, jo fuņi to attālumu no 1995 līdz 2008 gadam samazinās, kad nebija Rīgā nekāda krievu čempja, bet izlase viņiem pateicoties ģinamai spēlē elitē joprojām
strap citu tā 1994-95 ģinama (pārdaugava) bija apmēram tāda paša pagraba komandele krievu čempī kā tagad dzīvs mironis, tik toreiz krievi naudu nedeva eksistencei, citos veidos Ļeskovs dabūja

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:45, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tak vinsh pats esot Braziiliu doktors Veel Zaipis te nesen murgoja, ka tas esot mans klona profils
ta kāds viņš ārsts,pat drba specifiku nezin

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:47, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tak vinsh pats esot Braziiliu doktors Veel Zaipis te nesen murgoja, ka tas esot mans klona profils
tik pat debīls un mīzalu cienītājs plakanās zemes teorija ar nav sveša un tuva!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:47, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tak vinsh pats esot Braziiliu doktors Veel Zaipis te nesen murgoja, ka tas esot mans klona profils
Bocmani tu tiesham neesi es ))) Es to apstiprinu. Bet Zaipis man ignota kratina ... Rakstit var cik velas , bet es vinu pat neredzu )))

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: protams un jo tālāk šitā ģinama spēlē krievos, jo fuņi to attālumu no 1995 līdz 2008 gadam samazinās, kad nebija Rīgā nekāda krievu čempja, bet izlase viņiem pateicoties ģinamai spēlē elitē joprojām
strap citu tā 1994-95 ģinama (pārdaugava) bija apmēram tāda paša pagraba komandele krievu čempī kā tagad dzīvs mironis, tik toreiz krievi naudu nedeva eksistencei, citos veidos Ļeskovs dabūja
ļoti labi atceros to pārdaugavu!bet ir starpība-tajā spēlēja tikai LV hokejisti,pie tam stipri pajauni!ta kaut Laviņš ari no Pārdaugavs aizlaidās uz ASV!es pat visus uzvārdus tur nosaukt nespēju,bet bija ļoti jauna komanda!un attiecīga vieta SHL pagrabā!

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:48, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ta kāds viņš ārsts,pat drba specifiku nezin
Brazilija neesot ko dariit Jaagaida, kameer kadu pusziivu diileru via sutinieru no razborkaam paarvediis, ja izdosies atdziivinaat, gada preemiju izmaksas

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:49, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ta kāds viņš ārsts,pat drba specifiku nezin
Latvijas darba specifiku es nezinu. Tur tev tiesa. Bet tu nezini musejo un izbrinits baigi busi, ka arsts tev jau pec 1 minutes bus klat, bet neviss kad pamodisies, un kafiju iedzers

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:50, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Brazilija neesot ko dariit Jaagaida, kameer kadu pusziivu diileru via sutinieru no razborkaam paarvediis, ja izdosies atdziivinaat, gada preemiju izmaksas
Trakak. Neatdzivinasi, pec tam menesi vajadzes no visa uzmanities... Kadam tas, bralis, kadam savs choms un salietoties kreku un var sakt shaut...

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:53, pirms 6 gadiem
Visbistamakas profesijas Brazilija ir arsti , policisti un ugunsdzeseji. Vienalga sudos ieklusi. Izglabsi dzivibu, kads nebus savu darbu padarijis. Neizglabsi, Bralis tevis del bus miris...

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:54, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ļoti labi atceros to pārdaugavu!bet ir starpība-tajā spēlēja tikai LV hokejisti,pie tam stipri pajauni!ta kaut Laviņš ari no Pārdaugavs aizlaidās uz ASV!es pat visus uzvārdus tur nosaukt nespēju,bet bija ļoti jauna komanda!un attiecīga vieta SHL pagrabā!
Liidz pat 2000-2002, izlasee bija vairaak taadu, kuri bija izgaajushi caur Dinamo-Paardaugavu, nekaa taadu, kuri nebija izgaajushi Labi atceros Andreja Maicina peedeejo speeli izlasee 2002. gada olimpiaadee, ja nemaldos, kur viniu izlaida uz bulli pret Kazhstaanu un shis iemeta arii

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:55, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Trakak. Neatdzivinasi, pec tam menesi vajadzes no visa uzmanities... Kadam tas, bralis, kadam savs choms un salietoties kreku un var sakt shaut...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 14:57, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Latvijas darba specifiku es nezinu. Tur tev tiesa. Bet tu nezini musejo un izbrinits baigi busi, ka arsts tev jau pec 1 minutes bus klat, bet neviss kad pamodisies, un kafiju iedzers
kāpēc notirs LV ārstus?man piemēram,ir tikai vislabākās asociācijas par ārstu apmeklējumiem un ārstēšanos LV

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:58, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja:
Toties labi maksa un ja pilseta ir miers, tad ir laiks pakomenteties... Mans darba laiks ir beidzies , nododu stafeti nakamajam garlaicibas maktam stradniekam Veiksmigu visiem dienu.

     [+] [-]

, 2019-11-14 14:58, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Liidz pat 2000-2002, izlasee bija vairaak taadu, kuri bija izgaajushi caur Dinamo-Paardaugavu, nekaa taadu, kuri nebija izgaajushi Labi atceros Andreja Maicina peedeejo speeli izlasee 2002. gada olimpiaadee, ja nemaldos, kur viniu izlaida uz bulli pret Kazhstaanu un shis iemeta arii
jā,man liekas šis jau Liepājā tad spēlējatāds reāls pončiks bija,tīrākā nodeva laikmetam bija viņa dalība tajā OS

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 15:01, pirms 6 gadiem
Viens skolotājs, viens dakteris nu Jūs troļļi raujat Jumtu.
Visu cieņu Artemam, ka neliekuļo, bet runā skaidru valodu.(ko dara dzīvē)

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 15:02, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: jā,man liekas šis jau Liepājā tad spēlējatāds reāls pončiks bija,tīrākā nodeva laikmetam bija viņa dalība tajā OS
Maticins reali pochiks ir. Jus vinu redzetu, pat nepazitu. Man Latvija kaiminos dzivoja, bet jau aizbrauca no Latvijas. Cik stastija uz Krieviju

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:04, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Maticins reali pochiks ir. Jus vinu redzetu, pat nepazitu. Man Latvija kaiminos dzivoja, bet jau aizbrauca no Latvijas. Cik stastija uz Krieviju
Cik saņem uz rokas?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 15:05, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Viens skolotājs, viens dakteris nu Jūs troļļi raujat Jumtu.
Visu cieņu Artemam, ka neliekuļo, bet runā skaidru valodu.(ko dara dzīvē)
Nu ko man tagad darit. Izdomat sev jaunu profesiju??? Labi esmu stradnieks banka. Naktssargs un ir daudz briva laika rakstit... Es ne kameras luru ka nauda vairojas, bet SC saitu, ka komentari vairojas ))) Ta bus labi???

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 15:06, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Cik saņem uz rokas?
Latvijas naida ap 2200 eiro bus. Bet tas aptuveni... Es jau neesmu superklases arsts.. Man lidz tam vel 2 - 3 gadus naksies naktis pastradat, kamer neskaitishos emigrants

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:07, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Nu ko man tagad darit. Izdomat sev jaunu profesiju??? Labi esmu stradnieks banka. Naktssargs un ir daudz briva laika rakstit... Es ne kameras luru ka nauda vairojas, bet SC saitu, ka komentari vairojas ))) Ta bus labi???
Uz tādiem kā Jums paļauties nevar!

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:12, pirms 6 gadiem
Nu nav man jegas melot... Ko es no ta iegustu. Lachplesha ordeni? Ja , es esmu no Latvijas, bet aizbraucu. Un ja doma ka esmu superlaimigs, tad rugti maldies... Es neaizbraucu Uz Holivudu stradat, bet uz vienu no bistamakajam valstim pasaule...

  +2 [+] [-]

, 2019-11-14 15:18, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ļoti labi atceros to pārdaugavu!bet ir starpība-tajā spēlēja tikai LV hokejisti,pie tam stipri pajauni!ta kaut Laviņš ari no Pārdaugavs aizlaidās uz ASV!es pat visus uzvārdus tur nosaukt nespēju,bet bija ļoti jauna komanda!un attiecīga vieta SHL pagrabā!
tad tas pagrabs nebija tik dziļš, man liekas tad nebija 24 komandas.
fermas laikam Leskovam nebija, bet vēl bija tie kadri , kas tur bružājušies.
tagad drīz aizies pensijā kapļi , kas vēl pa fermu pērās sākumā pirms ģinamā sāka spēlet - Meija, Džeriņs u.t.t. un tad pipec! Dārziņš paliks, kāds Sotnieks defā, 10 krievi un 3 kanādieši un beņķi deldēs daži latvieši...kaut kā tā nākošagad, ja kremlis iedos naudu

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 15:31, pirms 6 gadiem
es jau tos jaunos spēlētājus arī ļoti labi saprotu, kas deldē beņķi ģinamā par 60-70 pakām ģinamā un noraksta sevi, nevis brauc kaut kur augt spēlēt, kapāties un augt par 10-20 pakām citur pasaulē...ja tāda kremļa čekas nauda mētājas tepat mājās! var tak par tādu piķi pieciest visādus savickijus, fuņus un citus sovjetikus...

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:32, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad tas pagrabs nebija tik dziļš, man liekas tad nebija 24 komandas.
fermas laikam Leskovam nebija, bet vēl bija tie kadri , kas tur bružājušies.
tagad drīz aizies pensijā kapļi , kas vēl pa fermu pērās sākumā pirms ģinamā sāka spēlet - Meija, Džeriņs u.t.t. un tad pipec! Dārziņš paliks, kāds Sotnieks defā, 10 krievi un 3 kanādieši un beņķi deldēs daži latvieši...kaut kā tā nākošagad, ja kremlis iedos naudu
komandu skaits tur bija pagarš,atceros to tabuluturpat vien jau bija,vai tik pat nedalījās divās zonās kaut kad,tad pat virs 24 komēm sanāk..

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:34, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: komandu skaits tur bija pagarš,atceros to tabuluturpat vien jau bija,vai tik pat nedalījās divās zonās kaut kad,tad pat virs 24 komēm sanāk..
neatceros. paskatīšos wiki. ielikšu ja atradīšu

     [+] [-]

, 2019-11-14 15:40, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: komandu skaits tur bija pagarš,atceros to tabuluturpat vien jau bija,vai tik pat nedalījās divās zonās kaut kad,tad pat virs 24 komēm sanāk..
viss pareizi Ļoņa, Tev taisnība, bija pat 28 1994/95
https://en.wikipedia.org/wiki/1994%E2%80%9395_IHL_(Russia)_season

p.s. paskatījos rietumu pagrabu, būtiski nekas nav mainījies no šīs sezonas ar dažiem izņēmumiem tendences...

     [+] [-]

, 2019-11-14 16:16, pirms 6 gadiem
Novēlu latviešiem iemest daudz golus! Tas būtu par godu 18.novembrim.
Mežonim kārtīgi noplosīties un ielīmēt bortā gan krievus,gan kanādiešus un zviedrus.Daugavai kādu efektīgu piespēli un golu iemest,Značokam nelamāties skaļi!
Laurim,Miķelim un citiem tautiešiem no Dinamo- lai veicas kā labākajos gados.
Par lielu Latviju !

     [+] [-]

, 2019-11-14 16:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: viss pareizi Ļoņa, Tev taisnība, bija pat 28 1994/95
https://en.wikipedia.org/wiki/1994%E2%80%9395_IHL_(Russia)_season

p.s. paskatījos rietumu pagrabu, būtiski nekas nav mainījies no šīs sezonas ar dažiem izņēmumiem tendences...
Nu redzi,tad jau vēl atmiņa nepieviļ

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:01, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: kādreiz par silavnieks Maskavas spartakā tika spēlēt,kaut tepat AEHL stabili zinkovam aiz muguras sēdēja
Jasi arī spēlēja krievijā un tauta brīnijās, man liekas tur bija gali, es ne par Mareku, par jaunākajiem....par bondžovi to pašu mēļoja

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:12, pirms 6 gadiem
Kungi, nomet kāds spēles linku, lai var caur telefonu skaitīties..

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:14, pirms 6 gadiem
Suņi rej, bet fuņi soļo tālāk.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-14 17:15, pirms 6 gadiem
Zaipis ir īsts krievu hokeja guru.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-14 17:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jasi arī spēlēja krievijā un tauta brīnijās, man liekas tur bija gali, es ne par Mareku, par jaunākajiem....par bondžovi to pašu mēļoja
šito klausījies?
https://sports.tvnet.lv/6824990/cem...

mani pārsteidza, ka tādi krievu hokeja pazinēji, kas topī par krievu līgu nezin, ka krievi mainījuši likumu un viņu jaunatnes sistēmā ieskaitot MHL nevar spēlēt leģionāri kopš 2014.gada huilo izdotā likuma ja gribi spēlēt, tad ņem krievu pasi un maini hokeja pilsonību!
un tad brīnās šitie neekspreti, ka "daugaviņi", "kuldas" nebrauc mācīties hokeju uz Krieviju, bet uz Šveici, ASV....
žurnaļugas ibio! pagvelzt tikt prot. aizietu un konkrēti uzprasītu Kozjolam vai Savickijam, nah Kalniņu vai Punenovuu nepasauci uz izlasi?
nah krievus īrē no loko un avto, kad mūsu puiši jau tāpat beņķi deldē ģinamā?

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šito klausījies?
https://sports.tvnet.lv/6824990/cem...

mani pārsteidza, ka tādi krievu hokeja pazinēji, kas topī par krievu līgu nezin, ka krievi mainījuši likumu un viņu jaunatnes sistēmā ieskaitot MHL nevar spēlēt leģionāri kopš 2014.gada huilo izdotā likuma ja gribi spēlēt, tad ņem krievu pasi un maini hokeja pilsonību!
un tad brīnās šitie neekspreti, ka "daugaviņi", "kuldas" nebrauc mācīties hokeju uz Krieviju, bet uz Šveici, ASV....
žurnaļugas ibio! pagvelzt tikt prot. aizietu un konkrēti uzprasītu Kozjolam vai Savickijam, nah Kalniņu vai Punenovuu nepasauci uz izlasi?
nah krievus īrē no loko un avto, kad mūsu puiši jau tāpat beņķi deldē ģinamā?
neklausījos, vakarā uzlikšu.
nu par pārējo bez komentāriem...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 17:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Zaipis ir īsts krievu hokeja guru.
aizver muti un nesmirdi jeb pazūdi savickija kuce no šejienes

     [+] [-]

, 2019-11-14 17:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: aizver muti un nesmirdi jeb pazūdi savickija kuce no šejienes
pavirināji miskasti?
skatos funarinam vēl vecās rētas struto, ka lien kasīties

  -1 [+] [-]

, 2019-11-14 17:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: pavirināji miskasti?
skatos funarinam vēl vecās rētas struto, ka lien kasīties
tas cirvis laikam domā, ka esmu no Ziemeļkorejas!

     [+] [-]

, 2019-11-14 18:56, pirms 6 gadiem
Ar mobingu nevajadzētu nodarboties !!!