Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vāji sākto mājas spēļu sēriju turpinās ar Ozoliņa "Torpedo" uzņemšanu

Emils Ozerinskis

"Dinamo" vāji sākto mājas spēļu sēriju turpinās ar Ozoliņa "Torpedo" uzņemšanu
"Dinamo" zviedru vārsargs Johans Matsons. Foto: Kaspars Volonts

Šodien trešo mājas spēli pēc kārtas aizvadīs Sergeja Zubova trenētā Rīgas "Dinamo", kas centīsies saņemties pēc divām pamatīgām sakāvēm. Šovakar pulksten 19:30 "Arēnā Rīga" dinamieši uzņems Ņižņijnovgorodas "Torpedo", kuras treneru korpusā ir Latvijas hokeja leģenda Sandis Ozoliņš.

# Sezonas sākums Rīgas "Dinamo" komandai bijis ļoti pieticīgs. Piecās sezonas ievada spēlēs izdevies tikt tikai pie vienas uzvaras pār Ķīnas komandu "Kunlun Red Star", turnīra tabulā spējot tikt tikai pie diviem punktiem, kas "Dinamo" liek ierindoties pēdējā vietā Rietumu konferences tabulā.

# Šovakar norisināsies "Dinamo" trešā mājas spēle četru maču ciklā. Savā laukumā sniegums no dinamiešiem bijis vairāk nekā pieticīgs. Savu līdzjutēju priekšā šīs sezonas "Dinamo" modelis debitēja ar pamatīgu sakāvi pret Čeļabinskas "Traktor" - 1:6. Savukārt cīņā ar Jaroslavļas "Lokomotiv" Rīgas komanda palika sausā - 0:4.

# Līdzšinējās piecās spēlēs Rīgas "Dinamo" rindās labākais vārtu guvējs bijis Čehijas uzbrucējs Rudolfs Červenijs, kurš sakrājis trīs gūtus vārtus. Pie trīs rezultativitātes punktiem tikuši arī kanādieši Brendons Gormlijs un Hanters Šinkaruks, kuru rēķinā pa vieniem vārtiem un divām rezultatīvām piespēlēm.

# Šodienas pretiniece "Torpedo" piecās spēlēs tikusi pie trīs uzvarām un ar sešiem izcīnītiem punktiem atrodas Rietumu konferences dalītā ceturtajā pozīcijā. Šobrīd gan pa sešiem punktiem spējušas sakrāt piecas Rietumu konferences komandas, tādēļ komandu vietas turnīra tabulā ņemt vērā ir nedaudz pāragri.

# "Torpedo" bīstamākais spēlētājs sezonas ievadā bijis slovāks Mareks Hriviks, kurš sakrājis trīs vārtus un divas rezultatīvas piespēles. Komandas vārtu drošība četrās no piecām aizvadītajām cīņām uzticēta Andrejam Tihomirovam, kurš atvairījis 94,6% pretinieku metienu.

# Jau ceturto sezonu Ņižņijnovgorodas "Torpedo" treneru korpusā strādā vienīgais Latvijas hokejists, kurš izcīnījis Stenlija kausu - Sandis Ozoliņš. Viņš "Torpedo" komandā strādā kopš 2019. gada janvāra.

Septembra spēļu kalendārs

DatumsSpēleRezultāts
02.09Lokomotiv - Dinamo3:2
04.09CSKA - Dinamo3:2
06.09Kunlun Red Star - Dinamo5:6
08.09Dinamo - Traktor1:6
12.09Dinamo - Lokomotiv0:4
14.09Dinamo - Torpedo
16.09Dinamo - Baris
19.09Spartak - Dinamo
21.09Maskavas Dynamo - Dinamo
23.09Severstal - Dinamo
27.09Dinamo - HK Sochi
29.09Dinamo - Serverstal

     [+] [-]

, 2021-09-14 10:47, pirms 3 gadiem
Kārtējais zāģis un izsmiekls?

vai pernakam un funarinam vakarā pirksti gaisā?
Slēpts komentārs: pernambucan0

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 10:54, pirms 3 gadiem
Nav neviens, kas celties palīdzēs.
Nav neviens, kas noticēs.
Taikai Tavs, Tavs pieskāriens
Šo dziesmu pabeigt spēs.

     [+] [-]

, 2021-09-14 11:06, pirms 3 gadiem
Bukarts izlaidīšot vairākas nedēļas
https://sportacentrs.com/hokejs/khl...

Šodien bukarts ir admiral pieteikumā
https://online.khl.ru/online/877219...
Apskatīsimies, vai spēlēs un kuri te tirš

  +4 [+] [-]

, 2021-09-14 11:08, pirms 3 gadiem
serjoga ilgi meklē tās atbildes uz jautājumiem

laikam šuplers cītīgi noslēpis to grāmatu ,kad gāja prom

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 11:09, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Apskatīsimies, vai spēlēs un kuri te tirš
domāju, ka sc! Brožē

  +1 [+] [-]

, 2021-09-14 11:15, pirms 3 gadiem
Sākumā lamājos, kāpēc mājas spēles nerāda pa TET, bet tad paskatījos uz pārs spēļu rezultātiem, sapratu, ka Go3 beztolkā pirkt Tā turpināt

     [+] [-]

, 2021-09-14 11:16, pirms 3 gadiem
Izskatās, ka Zubovu gaida Ozo liktenis pie Dinamo stūres. Haris un Oļegs slaistās bez darba , varētu pārņemt projektu.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 11:17, pirms 3 gadiem
Vāji sākto, šie vārdi nepilnīgi apraksta realitāti.

     [+] [-]

, 2021-09-14 11:19, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Vāji sākto, šie vārdi nepilnīgi apraksta realitāti.
Pilnīgi piekrītu! Ja Skudram varēja šur tur attaisnojumus atrast, tad te Zubovam rezultātam bija jābūt uzreiz! Bet nē - turpinās mutē ņemšana katrā spēlē

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 11:19, pirms 3 gadiem
maris777 rakstīja: Izskatās, ka Zubovu gaida Ozo liktenis pie Dinamo stūres. Haris un Oļegs slaistās bez darba , varētu pārņemt projektu.
diezgan nereāli ,ka Znaroks tādu miskasti trenēs.
par Hari. iespējams! varbūt ja palaiž Zubovu!

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 11:19, pirms 3 gadiem
Kad Ozo kreklu vilks pie griestiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 11:20, pirms 3 gadiem
backstab rakstīja: Kad Ozo kreklu vilks pie griestiem?
vai tad nav? ģinamo krekls?

  +3 [+] [-]

, 2021-09-14 11:33, pirms 3 gadiem
Nesaprotu kāpēc šeit ir tas lielākais cepiens pa Zubovu, ja paskatāmies Dinamo treneru soliņu tad tur nekā vairāk kā Zubova nav. Kkādi iesācēju kadri, ka pie velna ir Edgars Lūsiņš? Kas ir kkads Kuļibaba vai kas tur vēl bija. Mums nav specīgs trenera duets. Visu uz saviem pleciem velk galvenais treneris, kas nav pareizi. Paskatāmies pārtraukumus, soliņus kā pārējie treneri, ja viņus tā var nosaukt, strādā ar komandu, nekā, stāv kā mieti, vienīgais Zubovs kko runā ar spēlētājiem. Te pāragri vainot galveno.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 11:42, pirms 3 gadiem
Līdzekļu izšķērdēšana. Tik mazs kuģītis, tik milzīga torpēda...

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 11:45, pirms 3 gadiem
Preview: kā nokāpt no kor.., t.i. no skuju takas un pacelties virs bēdu ielejas- atbildi uz jautājumiem, maini stilu, ieej ritmā un iešuj torpēdu !

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 11:47, pirms 3 gadiem
Un cik var noprast, atpakaļ ierindā ir Karjalainens, varbūt šodien spēles.

     [+] [-]

, 2021-09-14 11:54, pirms 3 gadiem
Tiem godīgajiem letiņiem ir jāņem pletnes un ādas trusiki līdzi, vai uz vietas arī varēs dabūt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-09-14 12:02, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Kārtējais zāģis un izsmiekls?

vai pernakam un funarinam vakarā pirksti gaisā?
Vienīgais izsmiekls šeit esi tu!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:02, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Bukarts izlaidīšot vairākas nedēļas
https://sportacentrs.com/hokejs/khl...

Šodien bukarts ir admiral pieteikumā
https://online.khl.ru/online/877219...
Apskatīsimies, vai spēlēs un kuri te tirš
tomēr nespēlē. flashscore

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:11, pirms 3 gadiem
Jaturpina midit iemita taka!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:12, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tiem godīgajiem letiņiem ir jāņem pletnes un ādas trusiki līdzi, vai uz vietas arī varēs dabūt?
Soreiz visiem tupli laidis torpedu, pa taisno bez priekshspeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:15, pirms 3 gadiem
Vārtsargu vajag likt..vai sākt ar sešiem laukumniekiem

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:18, pirms 3 gadiem
Blue Winston rakstīja: Esi vakcinējies?
Jaa, tikko vienu stakanu iepoteeju ieksha!
Ar nepacietibu gaidu ko papluts un trusis rodzers izfunktieres

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:18, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Soreiz visiem tupli laidis torpedu, pa taisno bez priekshspeles
Biroj, tu teici, ka šodien būšot leila jaunu ziņu diena LV Koronkas un ierobežojumu sakarā?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:20, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Biroj, tu teici, ka šodien būšot leila jaunu ziņu diena LV Koronkas un ierobežojumu sakarā?
Jaa, bet nu tiem jefiniem tas sedes medz ieilgt! Atrak par 5 vakara jaunumus negaidi, tikmer sildamies ar 40 gradiem un smekigo koskonkorva ugunigo dzirinu!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:21, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Beidzot dienas centrālā ziņa! Galvaspilsētā atkal hokeja svētki! Nedaudz žēl Ozoloņa padotos kuriem nāksies uz savām ādām baudīt sadusmoto Dinamiešu ģēri! Molodčiki čaļi! Visi godīgie letiņi uz Arēnu! Mazāk izredzētie pie ekrāniem!
Visizredzētākie pat neslēgs iekšā

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:23, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Jaa, bet nu tiem jefiniem tas sedes medz ieilgt! Atrak par 5 vakara jaunumus negaidi, tikmer sildamies ar 40 gradiem un smekigo koskonkorva ugunigo dzirinu!!!
Man domāt, nekā tur nebūs Citās valstīs, lielajās, ņi hrena nav, ne jau tie jefiņi skries vilcienam pa priekšu Kad būs ukazka no augšas, no Briseles vai Vašingtonas, tad arī kustēsies, bet pagaidām par agru, tas bosiem varētu arī nepatikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:25, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Man domāt, nekā tur nebūs Citās valstīs, lielajās, ņi hrena nav, ne jau tie jefiņi skries vilcienam pa priekšu Kad būs ukazka no augšas, no Briseles vai Vašingtonas, tad arī kustēsies, bet pagaidām par agru, tas bosiem varētu arī nepatikt
Nu kkadus debilismus jau mierigi var izdomat lokala vide, kipa atkal veikalos kvadratud nogriezt vai biblenes ieviest klusas stundas

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:25, pirms 3 gadiem
zinātājs ar milzigām olām rakstīja: Visizredzētākie pat neslēgs iekšā
Nav jau arī ko slēgt Vai tad kaut kur pa TV rādīs? Pa regulāro TV, es domāju

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:25, pirms 3 gadiem
Blue Winston rakstīja: Sporta centrs drīz būs pieejams tikai ar covid sertifikātu
Nebūtu slikti

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:25, pirms 3 gadiem
Blue Winston rakstīja: Sporta centrs drīz būs pieejams tikai ar covid sertifikātu
Jaa un zviedru valodas C limeni kaa minimums

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:26, pirms 3 gadiem
Skatījos, ka Lietuvā veikalos jau sertifikāti

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:27, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nav jau arī ko slēgt Vai tad kaut kur pa TV rādīs? Pa regulāro TV, es domāju
Kas ir regularais tv? Ja tev ir go3 visu var redzet gan regularaja tv gan regularos pelavas zagus

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 12:27, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nav jau arī ko slēgt Vai tad kaut kur pa TV rādīs? Pa regulāro TV, es domāju
čurban, ģinama aizgāja uz neregulāro TV sanāk?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:27, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Skatījos, ka Lietuvā veikalos jau sertifikāti
Tu gribi teikt ka maxima pec salatiem bez shlirces netikt?

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:28, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Nu kkadus debilismus jau mierigi var izdomat lokala vide, kipa atkal veikalos kvadratud nogriezt vai biblenes ieviest klusas stundas
Tu domā, bilbiotēkās gultas izvietot, lai apmeklētājiem kņižkas ir ērtāk lasīt?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:29, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tu domā, bilbiotēkās gultas izvietot, lai apmeklētājiem kņižkas ir ērtāk lasīt?
Var ari ta! Nu karoche tulit akal izsludinas arkartas situaaciju valstee, medicinas joma, uzpurni bus janesa jau 2, jo ar 1 nav droshi un Arena laidis tikai izredzetos

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:30, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Tu gribi teikt ka maxima pec salatiem bez shlirces netikt?
Es kādā video redzēju, ka ar A4 lapām nāk un telefoniem

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:30, pirms 3 gadiem
Regularais tv vsp nizcag termins

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:30, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Kas ir regularais tv? Ja tev ir go3 visu var redzet gan regularaja tv gan regularos pelavas zagus
Regulārie ir bezmaksas kanāli, LTV 1,3,6, 7 un t.t.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:31, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Es kādā video redzēju, ka ar A4 lapām nāk un telefoniem
Nu manis pec ar samuraju zobeniem un akvarelu krasam, tad nevar tikt veikos neshlircetie leishos? Iedomajies kaads navars visiem zemniekiem un pashdarbniekiem, visadas galinas gan svaiga gan kuupinu veida pirks caur fakbukiem pa taisno no rokas

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:32, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Regulārie ir bezmaksas kanāli, LTV 1,3,6, 7 un t.t.
Nav lv bezmaksas kanalu jau sen, mosties churban, nomaini to 1985 kalendaru vismaz uz 2000

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 12:32, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Regulārie ir bezmaksas kanāli, LTV 1,3,6, 7 un t.t.
tak tādos jau sen nav ģinamo.
aizvāca tālāk prom no tautas acīm to apkaunojumu

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:33, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Regularais tv vsp nizcag termins
PSRS laikos bija tikai trīs regulārie kanali, 1. Maskava, 2. Maskava un Rīga Viss pārējais, kabeļi un antēnas bija neregulārie, apmēram tā

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:35, pirms 3 gadiem
Pelavai kartejais peeriens, nu ja po gelu.
Churban cik alus sodien jau izlaki? Nu noapalo lidz desmitiem

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:35, pirms 3 gadiem
Churbans visiem normali minusus krame

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:36, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Nav lv bezmaksas kanalu jau sen, mosties churban, nomaini to 1985 kalendaru vismaz uz 2000
Ja, piemēram, es esmu kādā Latvijas ģerevņā, vecā lauku mājā, interneta tur nav, bet ir parasta TV kaste un veca antēna kastei virsū, kādus kanālus varētu uztvert? Frankos pie tāda veca primitīva rasklada TF1,2,3 un 6 ķeras, kā ir ar to Latvijā?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:37, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ja, piemēram, es esmu kādā Latvijas ģerevņā, vecā lauku mājā, interneta tur nav, bet ir parasta TV kaste un veca antēna kastei virsū, kādus kanālus varētu uztvert? Frankos pie tāda veca primitīva rasklada TF1,2,3 un 6 ķeras, kā ir ar to Latvijā?
Antenu tu vari iespraust tupli un meginat kkadus fm vilnus sakert!
Neviena kanala pie shada rasklada neredzet sen jau

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:37, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nav jau arī ko slēgt Vai tad kaut kur pa TV rādīs? Pa regulāro TV, es domāju
Pa manējo TV rādīs
Ja likšu likmi tad varbūt negribīgi ieslēgšu. Bet stipri šaubos

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:38, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Churbans visiem normali minusus krame
Aga, sev arī? Ielikšu tev plusu, pārliecinies, ka tas nav es!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:38, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ja, piemēram, es esmu kādā Latvijas ģerevņā, vecā lauku mājā, interneta tur nav, bet ir parasta TV kaste un veca antēna kastei virsū, kādus kanālus varētu uztvert? Frankos pie tāda veca primitīva rasklada TF1,2,3 un 6 ķeras, kā ir ar to Latvijā?
sen nekas nav. pierobežā iespējams vatespauru tv vēl ķer ar padomju laiku tehniku

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:40, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Nu manis pec ar samuraju zobeniem un akvarelu krasam, tad nevar tikt veikos neshlircetie leishos? Iedomajies kaads navars visiem zemniekiem un pashdarbniekiem, visadas galinas gan svaiga gan kuupinu veida pirks caur fakbukiem pa taisno no rokas
https://www.delfi.lt/video/

1 video!

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:40, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Antenu tu vari iespraust tupli un meginat kkadus fm vilnus sakert!
Neviena kanala pie shada rasklada neredzet sen jau
Sūdīgi, redzi, Frankos var Tie arī ir tā saucamie regulārie kanāli, kuri ar prastu antēnu ķeras

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:42, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Sūdīgi, redzi, Frankos var Tie arī ir tā saucamie regulārie kanāli, kuri ar prastu antēnu ķeras
Jums tur liberasti kaulu pamet!

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 12:42, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Sūdīgi, redzi, Frankos var Tie arī ir tā saucamie regulārie kanāli, kuri ar prastu antēnu ķeras
franki atpalikusi zeme, kā vatastāna tehnoloģiju jomā!
tāpēc abās tik daudz čurbanu

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 12:44, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: franki atpalikusi zeme, kā vatastāna tehnoloģiju jomā!
tāpēc abās tik daudz čurbanu
Viņi jau velk uz leju

     [+] [-]

, 2021-09-14 12:45, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: franki atpalikusi zeme, kā vatastāna tehnoloģiju jomā!
tāpēc abās tik daudz čurbanu
Kas ir, tas ir Birokrātija līmenī, viss vēl joprojām ar papīra kaudzēm darās, nevis ar jaunajām tehnoloģijām No vienas puses tas ir arī izdevīgi, vieglāk ir apčakarēt ierēdņus vajadzības gadījumā

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:45, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Viņi jau velk uz leju
Lietuvā vēl ar nesen varēja tādu antenu izmantot. tagad nezinu.
ne visa Eiropa ir pārgājusi uz cipariem...

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 12:58, pirms 3 gadiem
Churban kapec franki joprojam afriku uzskata par savu koloniju un mellos par saviem braliem?

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 13:02, pirms 3 gadiem
Pernaks molodčiks. Atradis sevi dzīvē. Regulāra cieta drāte un aizvaidznieks

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 13:03, pirms 3 gadiem
Cik fuņi līdz ploviem?

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:04, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Churban kapec franki joprojam afriku uzskata par savu koloniju un mellos par saviem braliem?
Galīgi greiza tev tā izpratne, mellos par brāļiem te neuzskata, vismaz normālie Franki točna

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:05, pirms 3 gadiem
Speciaalists rakstīja: Pernaks molodčiks. Atradis sevi dzīvē. Regulāra cieta drāte un aizvaidznieks
pārmaiņus pēc var arī uzvarēt.
inčīgi tad palasīt kā funariniem pirksti gaisā un perņa ģērē

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:10, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Galīgi greiza tev tā izpratne, mellos par brāļiem te neuzskata, vismaz normālie Franki točna
čurban nafig vaira par ģinamo riga netopī ar putām uz lūpām te, kā perņa vai fuņa?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:11, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: čurban nafig vaira par ģinamo riga netopī ar putām uz lūpām te, kā perņa vai fuņa?
Tapec ka mizalu par maz iedzeris

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:14, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: čurban nafig vaira par ģinamo riga netopī ar putām uz lūpām te, kā perņa vai fuņa?
Kāda vēl Vaira? Vīķe-Freiberga? Ko tu man par viņu prasi? Ja par Perņu un Fuņu, tad viens ir trollis-jokdaris, otrs degradējies učuks, kurš sapinās gan meistarībā, gan uzskatos
Nevar vienlaikus būt par Dinamo un Attīstībai PAR!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:16, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kāda vēl Vaira? Vīķe-Freiberga? Ko tu man par viņu prasi? Ja par Perņu un Fuņu, tad viens ir trollis-jokdaris, otrs degradējies učuks, kurš sapinās gan meistarībā, gan uzskatos
Nevar vienlaikus būt par Dinamo un Attīstībai PAR!
un tu čurban kāpēc netopī? kaut kā neredzams palicis, kā kluci nolicis uz ģinamo!

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:17, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un tu čurban kāpēc netopī?
Gaidu trenera maiņu un Latvisku sastāvu

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:19, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Gaidu trenera maiņu un Latvisku sastāvu
savickijs nepieļaus

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un tu čurban kāpēc netopī? kaut kā neredzams palicis, kā kluci nolicis uz ģinamo!
Kāds tolks topīt par Šinkarukiem, Radiliem un Mahovskiem? Pat Ēriku Vītolu ne reizi vēl kastē nav ielikuši Pagājušo gadu bija laba maiņa, little Bukarts-Švanenbergs-Dzierkals, prieks bija skatīties, pat ja ne viss vienmēr sanāca, kur viņi ir tagad, ibio, rio?

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:28, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kāds tolks topīt par Šinkarukiem, Radiliem un Mahovskiem? Pat Ēriku Vītolu ne reizi vēl kastē nav ielikuši Pagājušo gadu bija laba maiņa, little Bukarts-Švanenbergs-Dzierkals, prieks bija skatīties, pat ja ne viss vienmēr sanāca, kur viņi ir tagad, ibio, rio?
Vot beidzot ko sakarigu pateici!!! No tautas kluba ne vests, 20 legji sleepo

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:31, pirms 3 gadiem
Tada zina respekt ka nefuno par 20 legjiem bet kartejo reizi vatnika aazha kaaja nema virsroku!!! Jo kad starp 20 legjien bija 8 utainie, tad vel funoja

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:32, pirms 3 gadiem
Metiet mieru šitai visai brehņai! Jāsāk sekot līdz Pasaules čempionātam hokejā inline versijā. Valstsvienība Itālijā cīnīsies par titulu. Grūti atrast jēdzīgu lapu, bet rīt solās būt spraiga cīņa pret Z.Amerikas kontinenta grandiem-Mexico izlasi.

     [+] [-]

, 2021-09-14 13:39, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Man domāt, nekā tur nebūs Citās valstīs, lielajās, ņi hrena nav, ne jau tie jefiņi skries vilcienam pa priekšu Kad būs ukazka no augšas, no Briseles vai Vašingtonas, tad arī kustēsies, bet pagaidām par agru, tas bosiem varētu arī nepatikt
Vispār lielākajā daļā briseles karalistes ierobežojumi ir bijuši spēcīgāki ka LV, nekur nemaz nav tā ka dara visu kā tur, tāka te tu vnk pļūtī kā tāds pavļuts. Tais pašis leišos jau augusta sākumā pieņēma un vakar stājās spēkā.

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/arz...

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:43, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Metiet mieru šitai visai brehņai! Jāsāk sekot līdz Pasaules čempionātam hokejā inline versijā. Valstsvienība Itālijā cīnīsies par titulu. Grūti atrast jēdzīgu lapu, bet rīt solās būt spraiga cīņa pret Z.Amerikas kontinenta grandiem-Mexico izlasi.
baigais sūdz tas inline. tādi sporti tik dāli un otu interesē, kā arī citus renistus.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:43, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Vispār lielākajā daļā briseles karalistes ierobežojumi ir bijuši spēcīgāki ka LV, nekur nemaz nav tā ka dara visu kā tur, tāka te tu vnk pļūtī kā tāds pavļuts. Tais pašis leišos jau augusta sākumā pieņēma un vakar stājās spēkā.

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/arzemes/lietuva-stajusies-speka-stingraki-ierobezojumi-pret-covid-19-nevakcinetajiem.a420966/
Zemniekiem normals navars! Vot leishi ieliek pat paplutam debilisma

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 13:53, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Zemniekiem normals navars! Vot leishi ieliek pat paplutam debilisma
Es jau par to pašu. Kaut kā pieraduši zākāt to Latviju kā vissliktāko, bet kad dzird kas citur notiek saproti ka ir trakāk. Es ar nesaku ka ta nav daudz tupu lēmumu bijis.

     [+] [-]

, 2021-09-14 14:11, pirms 3 gadiem
Značioku (Znaroku) ar HARI par treneri, kamēr var glābt šo sezonu, citādi atkal...bez izslēgšanas spēlem. Žeēl vienkārši cilvēkus, kas apmeklē Arenu Rīga spēles, jo biletes nemaz nav tik lētas. TĒRĒ naudu par šādu komandas sniegumu.,,,tas ir vajprats. Kuat kas steigšus jāuzlabo!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 14:30, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Galīgi greiza tev tā izpratne, mellos par brāļiem te neuzskata, vismaz normālie Franki točna
Kak tam frankos? 33 pēc vakcīnas štirī tāpat, kā iepriekš?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 14:30, pirms 3 gadiem
Papluuts_Lohs rakstīja: Zemniekiem normals navars! Vot leishi ieliek pat paplutam debilisma
Kak tam biroja? Rācenis jau atvests?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 14:33, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Nav neviens, kas celties palīdzēs.
Nav neviens, kas noticēs.
Taikai Tavs, Tavs pieskāriens
Šo dziesmu pabeigt spēs.
Pernaks spēli gaidot smaida,
Dižus domugraudus svaida!
Atliek ģērēt pretiniekus šos,
Lai uzvaru taka atgrieztos!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 14:35, pirms 3 gadiem
Vai kantoris vai birojs tas,
Huļibanam tas nekas.
Ir doma viņam vieda,
Būs drāte atkal cieta!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 14:38, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: PSRS laikos bija tikai trīs regulārie kanali, 1. Maskava, 2. Maskava un Rīga Viss pārējais, kabeļi un antēnas bija neregulārie, apmēram tā
Padomijā viss bija standartizēts, tāpat, kā šņabis pēc gostiem

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 14:39, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Metiet mieru šitai visai brehņai! Jāsāk sekot līdz Pasaules čempionātam hokejā inline versijā. Valstsvienība Itālijā cīnīsies par titulu. Grūti atrast jēdzīgu lapu, bet rīt solās būt spraiga cīņa pret Z.Amerikas kontinenta grandiem-Mexico izlasi.
Nu Gin4 vecais buk, škaļiks jau sagatavots, lai kliedētu rudens drēgnumu?

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 15:02, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Skatījos, ka Lietuvā veikalos jau sertifikāti
Aizvakar biju leišos, lielajā maximā mani gandrīz bez maskas ielaida iekšā, sertifikātus neviens uz veikalu tur nestiepj

     [+] [-]

, 2021-09-14 15:12, pirms 3 gadiem
Mahoviku kastē, būs rezultatīva spēle.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 15:49, pirms 3 gadiem
Kuram ir info kādēļ arēnā no griestiem noņemts Ozoliņa krekls ar 8 numuru. Kādēļ Dinamo daudzas lietas notiek slepeni kā čekas laikos?
1) Pazūd Ozo krekls no arēnas.
2) Nebija info kurš kanāls rādīs spēles.
Par Dinamo talismana maiņu uzzinājām pirmajā Dinamo spēļu dienā. To vēl var pieņemt kā normu.
Kādas ir Dinamo un fanu kluba attiecības. Kaut kāds pašķidrs tas klubs izskatās. Vai tikai covid pie tā vainīgs?

Un tomēr vēlreiz vēlētos atgādinu savu jautājumu uz kuru jebkurš hokeja fans un ne tikai vēlētos dzirdēt atbildēt - KĀDĒĻ ARĒNĀ PIE GRIESTIEM VAIRS NAV OZO KREKLS?

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:05, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Aizvakar biju leišos, lielajā maximā mani gandrīz bez maskas ielaida iekšā, sertifikātus neviens uz veikalu tur nestiepj
Netirs
Esmu kauņā
Akropolē pie maximas stāv cilvis ar skeneri
Neviens bez galimibu pass - sertifikāta iekšā netiek
Kad ieej, tad gan maskas var nebūt

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 16:06, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kuram ir info kādēļ arēnā no griestiem noņemts Ozoliņa krekls ar 8 numuru. Kādēļ Dinamo daudzas lietas notiek slepeni kā čekas laikos?
1) Pazūd Ozo krekls no arēnas.
2) Nebija info kurš kanāls rādīs spēles.
Par Dinamo talismana maiņu uzzinājām pirmajā Dinamo spēļu dienā. To vēl var pieņemt kā normu.
Kādas ir Dinamo un fanu kluba attiecības. Kaut kāds pašķidrs tas klubs izskatās. Vai tikai covid pie tā vainīgs?

Un tomēr vēlreiz vēlētos atgādinu savu jautājumu uz kuru jebkurš hokeja fans un ne tikai vēlētos dzirdēt atbildēt - KĀDĒĻ ARĒNĀ PIE GRIESTIEM VAIRS NAV OZO KREKLS?
Pajāt

  +1 [+] [-]

, 2021-09-14 16:08, pirms 3 gadiem
Zubovu nevar atlaist, viņš var tikai pats aiziet. Šādu hokeju var atļauties spēlēt tikai ļoti meistarīgas komandas. RD un izlase nevar ļaut spēlētājiem darīt laukumā ko grib, tad būs atkal 1:10 rezultāti. Es ļoti ceru, ka Haris to saprot. Skaidrs, ka tādi treneri kā Bobs nekad nebūs spēlētāju favorīti, bet savādāk uzvaras pret stiprākiem pretiniekiem dabūt nevar.
Būtu ļoti forši arī izlasei Ozo pieaicināt uz OS. Viņš noteikti būtu labs motivātors.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-14 16:08, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Netirs
Esmu kauņā
Akropolē pie maximas stāv cilvis ar skeneri
Neviens bez galimibu pass - sertifikāta iekšā netiek
Kad ieej, tad gan maskas var nebūt
Labāk lai tiek izredzētie ar sertifikātu un bez maskas, nekā pārpildīts lielveikals ar čaiņikiem un visi kā viens obligātajos uzpurnos

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:17, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Netirs
Esmu kauņā
Akropolē pie maximas stāv cilvis ar skeneri
Neviens bez galimibu pass - sertifikāta iekšā netiek
Kad ieej, tad gan maskas var nebūt
netiršu

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:20, pirms 3 gadiem
1. uzvara mājās NAV aiz kalniem

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:26, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kuram ir info kādēļ arēnā no griestiem noņemts Ozoliņa krekls ar 8 numuru. Kādēļ Dinamo daudzas lietas notiek slepeni kā čekas laikos?
1) Pazūd Ozo krekls no arēnas.
2) Nebija info kurš kanāls rādīs spēles.
Par Dinamo talismana maiņu uzzinājām pirmajā Dinamo spēļu dienā. To vēl var pieņemt kā normu.
Kādas ir Dinamo un fanu kluba attiecības. Kaut kāds pašķidrs tas klubs izskatās. Vai tikai covid pie tā vainīgs?

Un tomēr vēlreiz vēlētos atgādinu savu jautājumu uz kuru jebkurš hokeja fans un ne tikai vēlētos dzirdēt atbildēt - KĀDĒĻ ARĒNĀ PIE GRIESTIEM VAIRS NAV OZO KREKLS?
hmm.., varbūt iedots ķīmiskā tīrīšanā, uzprasi robokopiem vai huļibabai, arēnā tāds pats bardax kā futenes virslīgā

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:27, pirms 3 gadiem
Sochi rakstīja: Zubovu nevar atlaist, viņš var tikai pats aiziet. Šādu hokeju var atļauties spēlēt tikai ļoti meistarīgas komandas. RD un izlase nevar ļaut spēlētājiem darīt laukumā ko grib, tad būs atkal 1:10 rezultāti. Es ļoti ceru, ka Haris to saprot. Skaidrs, ka tādi treneri kā Bobs nekad nebūs spēlētāju favorīti, bet savādāk uzvaras pret stiprākiem pretiniekiem dabūt nevar.
Būtu ļoti forši arī izlasei Ozo pieaicināt uz OS. Viņš noteikti būtu labs motivātors.
Ābols jau pareizi teica ,ka ar improvizāciju vieglāk uzvarēt zemāka līmeņa izlases kā OS kvalī pret ungāriem un itāliešiem,bet pret spēcīgiem pretiniekiem vajadzīgs hokejs kādu prasīja Hārtlijs,kur ir stingri noteikts kā spēlēt.

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:43, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Netirs
Esmu kauņā
Akropolē pie maximas stāv cilvis ar skeneri
Neviens bez galimibu pass - sertifikāta iekšā netiek
Kad ieej, tad gan maskas var nebūt
Nu ja, tas no vakardienas spēkā

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:43, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: netiršu
aizvakardiena bija citā ērā. Tepat iepriekš esieliku linku kas un kā tur ir no vakardienas

     [+] [-]

, 2021-09-14 16:55, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: aizvakardiena bija citā ērā. Tepat iepriekš esieliku linku kas un kā tur ir no vakardienas
Es pirms diviem gadiem biju Šveicē, tur par kovidu vispār neviens nerunā, un nav pilnīgi nekādu ierobežojumu!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 17:46, pirms 3 gadiem
Arteniss arii sezhot Arena alusvederu sektora brinas kur ir visi dinaburgas heiteri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-09-14 17:52, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kādas ir Dinamo un fanu kluba attiecības. Kaut kāds pašķidrs tas klubs izskatās. Vai tikai covid pie tā vainīgs?
Vecais fanu klubs tika pasūtīts trīs mājas tālāk. Jaunajā tika iecelts vadītājs no Dinamo kluba valdes. Tā teikt, nākamais rebrendings, lai šīs komandas spēles drīzumā apmeklētu tikai bezbiļešu viesi un radinieki.
Tie daži bezmugurkaulnieki tagad ir vecajā fanu sektorā. Tie, kas bija fanu klubā iepriekš, iet uz citiem sektoriem vai neiet vispār. Ar jaunā fanu kluba noteikumiem (esi biedrs, faktiski svētā sūkātājs) var iepazīties Dinamo mājas lapā. Vecie fani uz tādiem neparakstījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-09-14 18:12, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Es pirms diviem gadiem biju Šveicē, tur par kovidu vispār neviens nerunā, un nav pilnīgi nekādu ierobežojumu!!!
Anglijā barčikā uzpīpēju 2007 gadā

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:13, pirms 3 gadiem
A vot jautājums: a huļi baba mums uz klāja,nebij kādreiz ticējums,ka bābas nes nelaimi uz kuģa!?

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:14, pirms 3 gadiem
jbk rakstīja: Vecais fanu klubs tika pasūtīts trīs mājas tālāk. Jaunajā tika iecelts vadītājs no Dinamo kluba valdes. Tā teikt, nākamais rebrendings, lai šīs komandas spēles drīzumā apmeklētu tikai bezbiļešu viesi un radinieki.
Tie daži bezmugurkaulnieki tagad ir vecajā fanu sektorā. Tie, kas bija fanu klubā iepriekš, iet uz citiem sektoriem vai neiet vispār. Ar jaunā fanu kluba noteikumiem (esi biedrs, faktiski svētā sūkātājs) var iepazīties Dinamo mājas lapā. Vecie fani uz tādiem neparakstījās.
ok, jāpalasa jaunie noteikumu, ja atcerēšos

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:17, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ok, jāpalasa jaunie noteikumu, ja atcerēšos
sagribējās par savickija funi kļūt?

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:25, pirms 3 gadiem
Ibteresanti gan, cik torpēdas mums vārtos iešaus šovakar?
es pieņemu, ka 4 vismaz

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:26, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Anglijā barčikā uzpīpēju 2007 gadā
No smoking- Rīgas domes 2003. g. saistošie noteikumi- nepīpēt parkā un nedzert alu no veikala pie estrādes, bet urinēt krūmājā ar izvirzītu pinci bez tieša aizlieguma

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 18:29, pirms 3 gadiem
jbk rakstīja: Vecais fanu klubs tika pasūtīts trīs mājas tālāk. Jaunajā tika iecelts vadītājs no Dinamo kluba valdes. Tā teikt, nākamais rebrendings, lai šīs komandas spēles drīzumā apmeklētu tikai bezbiļešu viesi un radinieki.
Tie daži bezmugurkaulnieki tagad ir vecajā fanu sektorā. Tie, kas bija fanu klubā iepriekš, iet uz citiem sektoriem vai neiet vispār. Ar jaunā fanu kluba noteikumiem (esi biedrs, faktiski svētā sūkātājs) var iepazīties Dinamo mājas lapā. Vecie fani uz tādiem neparakstījās.
Kuri ir tie noteikumi, kas nebija pieņemami? Tipa nevar vafelē spēli skatīties un necenzēti lamāt tiesnešus?
Bet tas viens statuss, kam nav jāmaksā gada biedra nauda ir speciāli perņam domāts?

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:33, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: sagribējās par savickija funi kļūt?
man interesē kas tur tāds, ka pat vecie fuņi pamukuši

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:37, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: No smoking- Rīgas domes 2003. g. saistošie noteikumi- nepīpēt parkā un nedzert alu no veikala pie estrādes, bet urinēt krūmājā ar izvirzītu pinci bez tieša aizlieguma
Par šmaļīšanu publiskajā vietā piekrītu, par alko, savukārt, nepiekrītu kategoriski! Par urinēšanu runājot, vajag nahrenizēt maksas tualetes, tās padarot par brīvajām, kā Bastejkalnā, piemēram
Tikai problēma ir tāda, ka tāda Bastejkalna havaja praktiski ir vienīgā visā Rīgā, ja neskaita lidostu

  +2 [+] [-]

, 2021-09-14 18:37, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Kuri ir tie noteikumi, kas nebija pieņemami? Tipa nevar vafelē spēli skatīties un necenzēti lamāt tiesnešus?
Bet tas viens statuss, kam nav jāmaksā gada biedra nauda ir speciāli perņam domāts?
tur vēl arī jāmaksā, lai kļūtu par funi?

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:43, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tur vēl arī jāmaksā, lai kļūtu par funi?
Tas loģiski. Kā tad tas fanu klubs vispār var pastāvēt, ja visi tikai dzers un nemaksās?
Pie kam, ja neļauj vafelē skatīties spēli, tad gada griezumā būt par briedi ir pat izdevīgi.. Saucas izdevumu samazināšana

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:53, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Par šmaļīšanu publiskajā vietā piekrītu, par alko, savukārt, nepiekrītu kategoriski! Par urinēšanu runājot, vajag nahrenizēt maksas tualetes, tās padarot par brīvajām, kā Bastejkalnā, piemēram
Tikai problēma ir tāda, ka tāda Bastejkalna havaja praktiski ir vienīgā visā Rīgā, ja neskaita lidostu
Tev tik savas intereses

     [+] [-]

, 2021-09-14 18:55, pirms 3 gadiem
Alus tempejiem vajadzetu ierikot specialas kemerkiinas, lidzigi kaa velo baanushiem, tikai tur ieput stabule, ir aatieciga alus deva un kemerkiinai atveras dures BEZMAKSAS!

Kaa tagad moderni teikt - par zalu Latviju

     [+] [-]

, 2021-09-14 19:02, pirms 3 gadiem
Pipuki ši to sūdu pat pa velti nerāda

     [+] [-]

, 2021-09-14 19:04, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Pipuki ši to sūdu pat pa velti nerāda
Labi ka taa, mazak tautu degrade!!!

     [+] [-]

, 2021-09-14 19:05, pirms 3 gadiem
Šovakar Zamboni šķūrēs sniega kupenas pie Autobūvētāju vārtiem! Tagad vai nekad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-14 19:37, pirms 3 gadiem
Gribētos uzzināt ko DR vadība saprot ar šo fanu kluba iekšējās kārtības noteikumu.
"Biedrs apņemas ar savu publisko viedokli nediskreditēt AS Dinamo Riga padomi, valdi un treneru korpusu kā arī spēlētāju sniegumu".

To var tulkot dažādi. Vai tik tas nav domāts ka nedrīkst arī kritizēt.

     [+] [-]

, 2021-09-14 19:38, pirms 3 gadiem
jbk rakstīja: Vecais fanu klubs tika pasūtīts trīs mājas tālāk. Jaunajā tika iecelts vadītājs no Dinamo kluba valdes. Tā teikt, nākamais rebrendings, lai šīs komandas spēles drīzumā apmeklētu tikai bezbiļešu viesi un radinieki.
Tie daži bezmugurkaulnieki tagad ir vecajā fanu sektorā. Tie, kas bija fanu klubā iepriekš, iet uz citiem sektoriem vai neiet vispār. Ar jaunā fanu kluba noteikumiem (esi biedrs, faktiski svētā sūkātājs) var iepazīties Dinamo mājas lapā. Vecie fani uz tādiem neparakstījās.
Paldies par info! Tagad skaidrs kādēļ fanu klubs tāds ļoti pašķidrs un neaktīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-14 19:40, pirms 3 gadiem
grafika elle bet reku var - OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-09-14 19:55, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Par šmaļīšanu publiskajā vietā piekrītu, par alko, savukārt, nepiekrītu kategoriski! Par urinēšanu runājot, vajag nahrenizēt maksas tualetes, tās padarot par brīvajām, kā Bastejkalnā, piemēram
Tikai problēma ir tāda, ka tāda Bastejkalna havaja praktiski ir vienīgā visā Rīgā, ja neskaita lidostu
Nevajag bezmaksas tualetes, lai tur nenakšņo tādi kā Jūs, kuriem urīna nesaturēšana, ja reiz tualete ir tik aktuāla un maksas tualetes iztērē visu odekolonu budžetu.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-14 20:02, pirms 3 gadiem
Bla jus esat vel noželojamāku 5min vairākumu redzējuši?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-14 20:02, pirms 3 gadiem
iespaidīgs 5 min vairākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:07, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: Bla jus esat vel noželojamāku 5min vairākumu redzējuši?
kas tur tāds nožēlojams? golu neielaida! 0-0 lielisks rezultāts pēc pirmā perioda. funim jau pirksti gaisā

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:10, pirms 3 gadiem
Ronaldu tikmēr turpina bombardēt.

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:10, pirms 3 gadiem
Par to fanu klubu te nopietni runā? Cik apdolbītam ir jābūt?
Merķeļa ielā 4 būs ledus?

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:11, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Gribētos uzzināt ko DR vadība saprot ar šo fanu kluba iekšējās kārtības noteikumu.
"Biedrs apņemas ar savu publisko viedokli nediskreditēt AS Dinamo Riga padomi, valdi un treneru korpusu kā arī spēlētāju sniegumu".

To var tulkot dažādi. Vai tik tas nav domāts ka nedrīkst arī kritizēt.
Kā vispār var Fanu klubam būt jebkāda saistība ar Dinamo vadību?

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:11, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ronaldu tikmēr turpina bombardēt.
viaplay skaties?

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:11, pirms 3 gadiem
Dinamo ir jāuzvar

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:12, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: viaplay skaties?
Pagaidām vispār neskatos, drīzi tikšu mājās.

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:12, pirms 3 gadiem
pilnīga impotence laukumā ,it kā ne tie vājākie spēlētāji,bet izskatās kā tikko sanākuši uz pirmo treniņu,izskatās k,a Zubovs drīz varēs pakot čemodānu..

  -2 [+] [-]

, 2021-09-14 20:12, pirms 3 gadiem
jeepis59 rakstīja: pilnīga impotence laukumā ,it kā ne tie vājākie spēlētāji,bet izskatās kā tikko sanākuši uz pirmo treniņu,izskatās k,a Zubovs drīz varēs pakot čemodānu..
Esmu dinamo fans kopš 2008 gada

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:12, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pagaidām vispār neskatos, drīzi tikšu mājās.
skaidrs, tad jau skaitlīšus flešskorā ritini kā es tad

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:13, pirms 3 gadiem
1.periods tīri sakarīgs. Nav kaut kas īpašs, bet par sliktu nevar saukt.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-14 20:14, pirms 3 gadiem
Arēnā sviestmaizes tagad paši ņem līdz? 150 fuņiem turēt vaļā cafe ir skarbi.

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:14, pirms 3 gadiem
Nu pilniigs piz*ets xD 5eur aliņš cmon, dēļ šada hokeja žēl pat ņemt. 5 min vairaakums un veel noraidās jbal

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:15, pirms 3 gadiem
ir kādam viaplejs ? kas tur komentē čempionu līgu?

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:16, pirms 3 gadiem
GreenKu$h rakstīja: Nu pilniigs piz*ets xD 5eur aliņš cmon, dēļ šada hokeja žēl pat ņemt. 5 min vairaakums un veel noraidās jbal
5 eiro!?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 20:18, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 5 eiro!?
Jā, kaut gan manuprāt 5 bija 3 gadi atpakaļ, tagad manuprāt aldaris ir par 6

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:21, pirms 3 gadiem
Māris VML rakstīja: Jā, kaut gan manuprāt 5 bija 3 gadi atpakaļ, tagad manuprāt aldaris ir par 6
Tādā pasākumā max cena var būt 3,5 eur. Stadionā uz izlases spēlēm tā pati susla tā arī maksā.

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:21, pirms 3 gadiem
Māris VML rakstīja: Jā, kaut gan manuprāt 5 bija 3 gadi atpakaļ, tagad manuprāt aldaris ir par 6
narvesens vairs nav?

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:22, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: narvesens vairs nav?
Nezinu, neesmu bijis 1.5 gadu, tad bija

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:24, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: 1.periods tīri sakarīgs. Nav kaut kas īpašs, bet par sliktu nevar saukt.
pēc otrā perioda pirksti būs nolaidušies?
un pēc trešā kopā ar perņu pazudīsi savā skapī!

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pēc otrā perioda pirksti būs nolaidušies?
un pēc trešā kopā ar perņu pazudīsi savā skapī!
Varbūt zaudēs, varbūt uzvarēs. Tas ir sports.

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:30, pirms 3 gadiem
Matsons velk- kopumā ahūni, man ir lečo un vistas šasliks

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:31, pirms 3 gadiem
Un torpedo ļoti slikti

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:32, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Matsons velk- kopumā ahūni, man ir lečo un vistas šasliks
Matsonam maz darba. Maz metieni pa mūsu vārtiem. Pagaidām Torpedo metuši 7 reizes. Viens superseivs no Matsona.

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:33, pirms 3 gadiem
0 bla, 1-0 ģinamo iesita golu tomēr fuņam pirksti vēl vairāk uz augšu, nevis leju noslīd

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:39, pirms 3 gadiem
Ok

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:41, pirms 3 gadiem
2-0! tas jau nopietni. velk uz to , ka perņa ģērēs visu nakti pēc spēles

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:45, pirms 3 gadiem
zaipis- the best

     [+] [-]

, 2021-09-14 20:46, pirms 3 gadiem
Mattsons komandā ievieš stabilitāti, sargā daudz pārliecinošāk kā čehu vārtu vīrs manuprāt

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:04, pirms 3 gadiem
Būs uzvara?

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:06, pirms 3 gadiem
Kamēr aizvilkos pēc alus,Dinamo R iemet divas ripas!Redz kur bij tā vaina.Ar Traktoru skatījos bez miestiņaTiesa,līdz beigām pat neskatījos.

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:15, pirms 3 gadiem
Ooo, esam pat 2:0 vadībā! Vai šis būtu tā sauktais mājas spēļu hokejs?

Zviedru vārtsargs Matsons pagaidām tīkams spēlētājs, savas algas vērts!

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:16, pirms 3 gadiem
Cerams, uz spēles pašām beigām DR nebūs vairākumi

  -1 [+] [-]

, 2021-09-14 21:26, pirms 3 gadiem
В воротах:
36. Рейдеборн Адам (ЦСКА).

Siets laukumā un goli nāk

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:31, pirms 3 gadiem
nu skaidrs, būs jāmēģina noturēt 2:2 lai ir vismaz punkts...

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:35, pirms 3 gadiem
fagcentrs rakstīja: nu skaidrs, būs jāmēģina noturēt 2:2 lai ir vismaz punkts...
Neizdevās to 2-2 noturēt. Atkal 2-1.

     [+] [-]

, 2021-09-14 21:38, pirms 3 gadiem
Ff