Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" un Hosa bullīšu 11. sērijā pieveic "Barys"

Rolands Eliņš

"Dinamo" un Hosa bullīšu 11. sērijā pieveic "Barys"
Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) mačā pret Austrumu konferences otrās vietas īpašnieci Astanas „Barys” Rīgas "Dinamo" hokejisti sīvā mačā divreiz izvirzījās vadībā un beigās izcīnīja uzvaru pēcspēles metienos ar 3:2. Izšķirošo bullīti 11. sērijā realizēja Marsels Hosa

Maču mūsējie uzsāka ļoti aktīvi, taču neveiksmīga epizode piemeklēja Krišjāni Rēdlihu – viņš pārkāpa noteikumus un pēc tam arī smagi nokrita uz ledus, gūstot savainojumu. Rēdlihs gan atgriezās laukumā jau otrajā periodā.

Tikmēr vairākumā pa Mikaela Telkvista sargāto vārtu stabu trāpīja Douss, taču rezultāts atklāts netika. Pēc tam divas iespējas vairākumā bija arī rīdziniekiem, taču abas neizdevās pārāk spožas. 14. minūtē pretinieku vārtu priekšā ielauzās Sandis Ozoliņš, ar kura metienu „Barys” vārtsargs Āri Ahonens tika galā, taču turpat jau bija arī Roberts Bukarts un Kails Vilsons, un pēdējais ar precīzu metienu atklāja rezultātu (1:0).

Pirmais periods kopumā nebija pārāk ātrs, taču otrajā trešdaļā „Barys” centās arvien vairāk kāpināt tempu, un jau atkal „Dinamo” varēja pateikties vien vārtu stabam. Nekāds vārtu stabs gan neglāba 26. minūtē, kad vairākumā rezultātu izlīdzināja Dmitrijs Upers. Uzreiz pēc tam noraidījumu saņēma arī Roberts Bukarts, taču mazākumā „Dinamo” nenācās spēlēt, jo nesavaldījās arī „Barys” hokejists un atbildēja ar rupjību.

Perioda vidū atkal vairākumā bija „Dinamo”, un atkal lielisks bija Ozoliņš – īstajā brīdī viņš pieslēdzās uzbrukumam un sagaidīja Marsela Hosas piespēli, pēc kuras nevilcinoties raidīja ripu vārtos. Vēlāk mazākumā laba iespēja bija arī Gintam Meijam, taču precīzs bija Ahonens. Perioda beigas sagaidīt ar vadību neizdevās Nikolaja Antropova dēļ, kurš pēc ieilguša „Barys” spiediena raidīja vārtos atlēkušo ripu (2:2).

Trešajā periodā viens pret Telkvista vārtiem izrāvās Brendons Bočenskis, taču zviedrs šajā duelī bija pārāks. Nepatīkamu savainojumu guva Gints Meija, kuršlaukumu ar saviem spēkiem atstāt nevarēja. Pamatlaika beigās „Dinamo” arī ieguva iespēju spēlēt vairākumā, taču izdarīties spiediens palika bez rezultātiem.

40 vairākuma sekundes palika arī papildlaikam, un Vilsons no ļoti labas izdevības trāpīja pa vārtu stabu. Mūsējo uzbrukums ievilkās arī vienādos sastāvos, taču asumi uzvirmoja starp Metu Robinsonu un Dastinu Boidu, pēc kuriem mačs izlīdzinājās. 12 sekundes pirms pamatlaika beigām Indrašis atstāja „Dinamo” mazākumā, taču uzvarētāju tik un tā nācās noskaidrot pēcspēles metienos.

Ļoti sīva cīņa norisinājās arī bullīšos, un tikai 11.(!) metienu kārtā Rīgas komandai izdevās izcīnīt uzvaru, kad precīzs metiens padevās Marselam Hosam, bet Dmitrija Upera mestā ripa atsitās pret Telkvista sargāto vārtu stabu.

Pēcspēles metieni:

Pols Šehura - 1:0, Nikolajs Antropovs - vārtsargs, Roberts Bukarts - vārtsargs, Naidžels Douss - 1:1, Aleksandrs Ņiživijs - 2:1, Dastins Boids - 2:2, Naidžels Douss - vārtsargs, Aleksandrs Ņiživijs - vārtsargs, Dastins Boids - vārtsargs, Pols Šehura - vārtsargs, Taglats Žailaulovs - vārtsargs, Aleksandrs Ņiživijs - vārtsargs, Romāns Starčenko - vārtsargs, Kails Vilsons - vārtsargs, Brendons Bočenskis - pāri vārtiem, Māris Bičevskis - vārtsargs, Dmitrijs Upers - 2:3, Aleksandrs Ņiživijs - 3:3, Nikolajs Antropovs - vārtsargs, Aleksandrs Ņižvijs - vārtsargs, Dmitrijs Upers - stabs, Marsels Hosa 4:3

Rīgas ”Dinamo” sastāvs

Mikaels Telkvists (Rihards Cimermanis); Sandis Ozoliņš - Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs, Edgars Siksna; Marsels Hosa - Kails Vilsons - Roberts Bukarts, Aleksandrs Ņiživijs - Pols Šehura - Mārtiņš Cipulis, Marcels Haščāks - Māris Bičevskis - Miks Indrašis, Vitālijs Pavlovs - Artūrs Kuzmenkovs - Gints Meija, Deivids Sarkanis.

KHL regulārais čempionāts, 13. novembris, Rīga

Rīgas "Dinamo" - Astanas "Barys" 3:2 (1:0, 1:2, 0:0, 1:0)

Vārti: 13:46 Vilsons (Bukarts, Ozoliņš) 1:0, 25:44 Upers (Rudenko, Žailaulovs, vair.) 1:1, 32:30 Ozoliņš (Hosa, Vilsons, vair.) 2:1, 37:42 Antropovs (Semjonovs, Žailaulovs) 2:2, 65:00 Hosa 3:2
Soda minūtes: 16:16
Metieni: 27:30
Vārtsargi: Mikaels Telkvists - Āri Ahonens

 +18 [+] [-]

, 2013-11-13 22:12, pirms 11 gadiem
Ha ha,labs,patika man šitā bullīšu sērija

 +53 [+] [-]

, 2013-11-13 22:13, pirms 11 gadiem
IZBAUDU TO LAIKU,KAMĒR REDZU OZOLIŅU DR KREKLĀ. MŪSU LEGENDA

 +13 [+] [-]

, 2013-11-13 22:13, pirms 11 gadiem
es uzliesmoju no emocijām

  +7 [+] [-]

, 2013-11-13 22:13, pirms 11 gadiem
Komandas sporta veids kuru pagaidām jēga skatīties šajā sezonā...

 +19 [+] [-]

, 2013-11-13 22:13, pirms 11 gadiem
Hossa labi iešķēla.

 +17 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
13 speeles 1 zaudeejums pamatlaikaa, fantastika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Viennozīmīgi paldies Telkvistam un Ozoliņam par šiem 2 punktiem!!!

  +5 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Uzvara pateicoties vienozimigi Telkvistam labs sniegums ,un kapteina spele Ozolina izpildijuma malaci puikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Labi, ka uzvarējām, bet šobrīd vairāk satraucos par to, kas ar Meiju! Izskatijās jau traģiski

  +7 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
nu pa smuko.
20 pēcspēles -buļļi visām gaumēm!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Apsveicu visus ar uzvaru trilleri!

Bet par tam bullishu serijam runajot, gadijuma garaka serija mums nav pret Torpedo??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: PuLVeris

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
yupii. ņišviš ar kauko iemeta... malaci.... labi 2 punkti

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Uhh, kas par bullīšu sēriju! Paldies!

 +26 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Viss soliņš: Davai Saška- ej izdomā kaut ko

  +6 [+] [-]

, 2013-11-13 22:14, pirms 11 gadiem
Cik 3. perioda sākums garlaicīgs tik emocijām bagātas beigas!
OZO, TELLY labākie!
Slēpts komentārs: PuLVeris

  +4 [+] [-]

, 2013-11-13 22:15, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bukarts ir kādu bullīti iemetis?
Šajā sezonā 2/5!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:15, pirms 11 gadiem
Hossu jau agrāk vajdzēja likt. Gaidīju viņu jau uz kādu 5o bullīti skaists mačs

  +3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:15, pirms 11 gadiem
Pieveikta viena no līgas top komandām, kas, protams, dubult patīkami.

5dien Avangardam pa pēcpusi jāsadod, šie vienmēr bijuši mūsu klienti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2013-11-13 22:16, pirms 11 gadiem
Malači Vīri Punktu sērija turpinās
P.S.Un nežēlīgakais prieks ka pēc uzvaras nebūs jālasa visādi Zuši,Goldforrašas,un pilotāžas jo troļļi pazūd kā mūsējie vinnē

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:16, pirms 11 gadiem
Pelniita uzvara!!! Mes vnk esam labaaki!!!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-13 22:16, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bukarts ir kādu bullīti iemetis?
2/5 šosezon

 +20 [+] [-]

, 2013-11-13 22:16, pirms 11 gadiem
spele man patika,taču tiesašana zem kritikas !!! Žēl Meijas kurš aizrapo lidz tiesnesim un ludzas lai speli apstadinatu-------->no malas izskatijas drausmigi

  +3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:17, pirms 11 gadiem
STARKOV,ATKĀPIES! rakstīja: Šajā sezonā 2/5!
Paldies par info!

  -2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:17, pirms 11 gadiem
Gisborns rakstīja: Tak aizej nosprāgsti tirliņ...
tā nu gan nerunā

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:17, pirms 11 gadiem
krištianu rakstīja: Labi, ka uzvarējām, bet šobrīd vairāk satraucos par to, kas ar Meiju! Izskatijās jau traģiski
Saites saites...
Slēpts komentārs: KaputHitler

  +8 [+] [-]

, 2013-11-13 22:18, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nu Zuti, Zuti...Tu ir AKA īstens experts
Viņš jau te zem cita nika priecājas kopā ar mums.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:18, pirms 11 gadiem
TELKVISTU UZ SOČIEM ! Sarauj Rīga Sarauj!

  +6 [+] [-]

, 2013-11-13 22:18, pirms 11 gadiem
Hossa vienkārši iznāca, uzmeta un iemeta - ko tur daudz. Tīri un precīzi.

Apsveicu visus fanus ar vienreizēju spēli un emocijām. Vienos sviedros un pārdzīvojumos. Lieliska spēle

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:18, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: tā nu gan nerunā
man patika, kā viens cilvēciņš uz šādu pasūtīšanu atbildēja

nav laika, jāiet hoķis lūrēt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-11-13 22:20, pirms 11 gadiem
Cerams, ka Meijam viss ok..

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:20, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Atvainojos.
Nu vo, no pumpaina tīņa jau kļūsti par vīru.
Apsveicu ar uzvaru.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:21, pirms 11 gadiem
Nu tad tagad 5dien Avangards janem!

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:21, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Atvainojos.
Tauta neuztver sarkasmu, tā nav tava vaina.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:22, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nepieņemu tavu atvainošanos! Ka ķeršu...
Kas tu būtu? Makaka?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:22, pirms 11 gadiem
reku,vinnejam omsku un panaakam Znaroku

  +6 [+] [-]

, 2013-11-13 22:22, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bukarts ir kādu bullīti iemetis?
Bukarts kopumā labi izpilda bullīšus. Man ļoti patīk kā viņš met tos. Šodien viņa bullītis bija slikts. Bukarts šogad iemetis 2 no 5 - 40%. Ja bullīšus iemet 33% tad tas jau ir labi. KHL ir labi vārtsargi un pagaidām KHL bullīši šajā sezonā realizēti aptuveni 30%. Dinamo pirms šodienas bija 7 vietā līgā ar to realizāciju 7 no 18.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:22, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Rīgas Dinamo pierādīja,ka šogad viņi visus var uzvarēt! Lai nāk kas nākdams , bet viņi tiks kristīti !
Kristīti? It kā jau tie inkvizitoru laiki ir aizgājuši....

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:23, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bukarts kopumā labi izpilda bullīšus. Man ļoti patīk kā viņš met tos. Šodien viņa bullītis bija slikts. Bukarts šogad iemetis 2 no 5 - 40%. Ja bullīšus iemet 33% tad tas jau ir labi. KHL ir labi vārtsargi un pagaidām KHL bullīši šajā sezonā realizēti aptuveni 30%. Dinamo pirms šodienas bija 7 vietā līgā ar to realizāciju 7 no 18.
KHL ir labi ārzemju vārtsargi, nough said.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:24, pirms 11 gadiem
Vēl viens punkts un Dinamo būs ieguvuši tikpat punktus, cik iepriekšējā sezonā kopā (52 spēles 51p.) un šobrīd Dinamo nav nospēlējuši pusi no spēlēm (24/52).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bukarts kopumā labi izpilda bullīšus. Man ļoti patīk kā viņš met tos. Šodien viņa bullītis bija slikts. Bukarts šogad iemetis 2 no 5 - 40%. Ja bullīšus iemet 33% tad tas jau ir labi. KHL ir labi vārtsargi un pagaidām KHL bullīši šajā sezonā realizēti aptuveni 30%. Dinamo pirms šodienas bija 7 vietā līgā ar to realizāciju 7 no 18.
Tev ar paldies par info, tik par tiem 33% īsti negribu piekrist, ka tas ir labs rezultāts, apmierinošs jā, bet ne labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:26, pirms 11 gadiem
nolimited rakstīja: Vēl viens punkts un Dinamo būs ieguvuši tikpat punktus, cik iepriekšējā sezonā kopā (52 spēles 51p.) un šobrīd Dinamo nav nospēlējuši pusi no spēlēm.
pašlaik viņiem 24 spēlēs ir 47 punkti, vēl 4 vajag...

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:27, pirms 11 gadiem
EEu, admins dzēš komentārus

  +5 [+] [-]

, 2013-11-13 22:28, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: EEu, admins dzēš komentārus
Baigie brīnumi??? Šeit cenzūra tāda pati kā komunisma laikos.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:29, pirms 11 gadiem
Meijam lauzta potīte

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:29, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tev ar paldies par info, tik par tiem 33% īsti negribu piekrist, ka tas ir labs rezultāts, apmierinošs jā, bet ne labs!
Bullīšu statistikai ļoti cītīgi sekoju līdzi visas sezonas, jo ļoti interesē tieši statistika par bullīšiem. Jau sen biju piefiksējis ka aptuveni katrs 3 bullītis tiek iemests. 50 % realizāciju sezonas garumā ļoti reti kāda komanda sasniedz. Slovan ir realizējis tieši 33,3 % šosezon un līgā atrodas 10 vietā. Protams ka gribas lai būtu 40% sezonas laikā bet tas jau ir lielisks rezultāts. Tā bullīšus realizē labākie meistari ap 40-45 % un tā ir augstākā klase.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:29, pirms 11 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis9 rakstīja: Es dročīju skatoties uz bullīšiem
Ar to tevi ari apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:29, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Meijam salauzta kāja
Nopietni?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:30, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nopietni?
Jā.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:30, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tev ar paldies par info, tik par tiem 33% īsti negribu piekrist, ka tas ir labs rezultāts, apmierinošs jā, bet ne labs!
Cik tad, tavuprāt, vidēji iemet bullīšus? 80%?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:30, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Nebaidies, cīnīties pret keponiem nav viegli, ļoti skumji ļautiņi ar tumšonīgu prātu, skumji, bet katras jaunās paaudzes vidējais IQ samazinās, tapēc tas ir pilnīgi dabīgi, ka mēs redzam ko šādu.
Pirms tam pļūtīji par Girgensonu,Nolanu,,,tagad sāksi te ar pļūtīt?
Nu jā bet par to IQ žēl,ka tu atpaliec no pārējiem savas 5 klases biedriem,tajos inteliģences testos

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:31, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Jā.
Snap, tik traki uzkrita virsū, nu traki nu.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:31, pirms 11 gadiem
Meijam iespējams potītes lūzums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:32, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nebija tā labākā!

Tik ilgi kamēr letiņu spēlētāji neiemācīsies tēmēti iemest vārtu "9", tikmēr ir jāaizmirst par snaiperu būšanu, būs tik lādiņu pienesēji citiem spēlētājiem! Vēl viena liela sū.du būšana, ripiņu piespēlēt uz nūju neprotam, vai nu slidās vai uz neērto nūjas pusi, bet ja arī viss ir sanāk un izdodas tikt pie metiena, tad tie pa lielam ir virsū vārtsargam vai garām vārtiem, tā pa sīkumam un n-tie momenti nočakarēti! Plus pie visa letiņu hokejistiem patīk spēlēt pa laukuma stūriem, var pat teikt, ka DR spēlētāji ir visur, tik ne vārtu priekšā!!!
Kur vēl iekopēsi savu subjektīvo sacerējumu?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:32, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Jā.
no kurienes info?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:32, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: no kurienes info?
Tak visi zin, ka anjo ir insaiders.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:33, pirms 11 gadiem
žēl čaļa. labu spēli rāda. ja lauzta potīte, tad uz OS nebrauks, loģiski.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:33, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bullīšu statistikai ļoti cītīgi sekoju līdzi visas sezonas, jo ļoti interesē tieši statistika par bullīšiem. Jau sen biju piefiksējis ka aptuveni katrs 3 bullītis tiek iemests. 50 % realizāciju sezonas garumā ļoti reti kāda komanda sasniedz. Slovan ir realizējis tieši 33,3 % šosezon un līgā atrodas 10 vietā. Protams ka gribas lai būtu 40% sezonas laikā bet tas jau ir lielisks rezultāts. Tā bullīšus realizē labākie meistari ap 40-45 % un tā ir augstākā klase.
Paldies, ar statistiku īpaši neaizraujos, tāpēc ir pamācoši dzirdēt vai lasīt izzinošu info!
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:33, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tak visi zin, ka anjo ir insaiders.
Pasīvais?

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:33, pirms 11 gadiem
Jā,Meijam esot lauzta potīte.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-13 22:34, pirms 11 gadiem
Pirms Hossas bullīša komentētāji šo noliek gar zemi, bet Hossa parādīja visiem kur vēži ziemo...
Malači

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:34, pirms 11 gadiem
Dinamo Rīga Twitter konts raksta: Meijam iespējams potītes lūzums.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:34, pirms 11 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:34, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: no kurienes info?
Ak, tad prasi info pumpainam tīnim?
twitters

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:34, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: no kurienes info?
Ābols konferencē teica ka tā izskatas un Meija uz ilgu laiku ir araa

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:34, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Baigie brīnumi??? Šeit cenzūra tāda pati kā komunisma laikos.
Un pie tam skaitās vārda brīvība Vajadzēja kā štatos izdzēsa manu komentu uzreiz tiesā par 10000 tūkstošiem,ka pārkāpj vārda brīvību

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:35, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Pasīvais?
Smēķētājs?

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:35, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Ak, tad prasi info pumpainam tīnim?
twitters
Atvainojos.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:37, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: Atvainojos.
Sasmējos.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:37, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Lai dzīvo ģimka
http://www.youtube.com/watch?v=mwB3Fdzvmus
Šito viņam Ka Ge Be iemācīja , Savicka īstais segvārds ir slidenais , iegūts pēc misijām kostarikā un kolumbijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Smēķētājs?
Ja pateikšu kas , būs ban

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:38, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Sasmējos.
es arī

  -3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:38, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Ja pateikšu kas , būs ban
saki droši

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:38, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Ja pateikšu kas , būs ban
Nu, no Veselības ministres noteikti.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:39, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Kur vēl iekopēsi savu subjektīvo sacerējumu?
Nu tad pasaki ar savu super nesubjektīvo murmulēšanu, ko tad nepareizu es pateicu! Tu gribi teikt, ka katrs otrais latviešu hokejists spēlē NHL, jo ir snaiperi vai spēles veidotāji, piespēlētāji? To, ka latviešu hokejisti mīl spēlēt gar bortiem un aizvārtē savā laikā jau Jurzinovs kritizēja, pagājuši 30 gadi, nekas nav mainījies! Par piespēlēm, paskaiti līdz, cik katrā uzbrukumā ir precīzas piespēles uz nūjas lāpstiņu un tādas tik uz partnera pusi, slidās, uz neērto nūjas lāpstiņas pusi, aiz muguras! Neslinko!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:39, pirms 11 gadiem
Jūs, jau parādot pirkstu, sasmejaties

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:41, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu tad pasaki ar savu super nesubjektīvo murmulēšanu, ko tad nepareizu es pateicu! Tu gribi teikt, ka katrs otrais latviešu hokejists spēlē NHL, jo ir snaiperi vai spēles veidotāji, piespēlētāji? To, ka latviešu hokejisti mīl spēlēt gar bortiem un aizvārtē savā laikā jau Jurzinovs kritizēja, pagājuši 30 gadi, nekas nav mainījies! Par piespēlēm, paskaiti līdz, cik katrā uzbrukumā ir precīzas piespēles uz nūjas lāpstiņu un tādas tik uz partnera pusi, slidās, uz neērto nūjas lāpstiņas pusi, aiz muguras! Neslinko!
Uzvara paliek uzvara, Baris palika uz 2 vārtiem, kas ir gandrīz uz pusi mazāk nekā šie parasti gūst vidēji spēlē. Man gan žēl viņu nākamos pretiniekus kuri norausies pēc pilnas programmas.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:42, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: Ābols konferencē teica ka tā izskatas un Meija uz ilgu laiku ir araa
Bet par Meiju,jācer ka nav pārāk traks lūzums tai potītei Ja tāds bez visādākiem saišu plīsumiem,tad parastam cilvēkam 6-8 nedēļas rehabilitācija aizņem...Bet tā kā Gints ir sportists,tad nu jā,cerams uz Sočiem viņš būs ierindā

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Uzvara paliek uzvara, Baris palika uz 2 vārtiem, kas ir gandrīz uz pusi mazāk nekā šie parasti gūst vidēji spēlē. Man gan žēl viņu nākamos pretiniekus kuri norausies pēc pilnas programmas.
Par uzvaru priecājos, bet par parādīto sniegumu - nē!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:43, pirms 11 gadiem
DINAMO SPEEEKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:44, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Lai dzīvo ģimka
http://www.youtube.com/watch?v=mwB3Fdzvmus
Protams vefa fanelis atkal mēģina rakt!
Ja Tu pārvaldītu krievu miljonus, Tu publiski atzītu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:45, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pieveikta viena no līgas top komandām, kas, protams, dubult patīkami.

5dien Avangardam pa pēcpusi jāsadod, šie vienmēr bijuši mūsu klienti
Bet vai tad Dinamo paši nav vieni no KHL līderiem? 3.vieta konferencē. Var pat teikt, ka Barys jābūt priecīgiem, ka izvilka 1 punktu pret vienu no KHL līderiem

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:45, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: saki droši
Rafs nav liels

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:45, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par uzvaru priecājos, bet par parādīto sniegumu - nē!
spēles laikā, radās sajūta ka ja šoreiz izspruksim, tad Astanā gan mūsējos kārtīgi samizos.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:46, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: Pulveris ir noilgojies pec Pekas hokeja kurs bija ideals pretinieku vartsargu statistikas uzlabosanai metieni mesanas pec,pat no nulles lenkia,ja un tiesi "devitnieka"!
Zini kas pēc tevis noilgojies? Kukluksklans!

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:46, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu tad pasaki ar savu super nesubjektīvo murmulēšanu, ko tad nepareizu es pateicu! Tu gribi teikt, ka katrs otrais latviešu hokejists spēlē NHL, jo ir snaiperi vai spēles veidotāji, piespēlētāji? To, ka latviešu hokejisti mīl spēlēt gar bortiem un aizvārtē savā laikā jau Jurzinovs kritizēja, pagājuši 30 gadi, nekas nav mainījies! Par piespēlēm, paskaiti līdz, cik katrā uzbrukumā ir precīzas piespēles uz nūjas lāpstiņu un tādas tik uz partnera pusi, slidās, uz neērto nūjas lāpstiņas pusi, aiz muguras! Neslinko!
Ārprāts tu kopē savu komentu no viena raksta otrā,tā kā saucamais "spameris" un vēl nesaproti kas par lietu Atjēdzies mīļo cilvēk taču

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:46, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams vefa fanelis atkal mēģina rakt!
Ja Tu pārvaldītu krievu miljonus, Tu publiski atzītu?
Tur jau neizskatījās pēc atzīt/neatzīt, bet vairāk pēc tā ka viņš pats tā neuzskata.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:46, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: nedomāju, daudzi te krietni pārvērtē šīs kazahu komandas iespējas. un vēl skatoties kas nāks viņiem pretī. šī sezona viņiem vnk trāpījusies veiksmīga, tāpat kā starp citu mums
Ņe, kazahiem kodols ir nemainīgs jau 3 gadus, tagad sāk parādīties pirmie augļi, tavs apgalvojums nav valids.

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:47, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: Pulveris ir noilgojies pec Pekas hokeja kurs bija ideals pretinieku vartsargu statistikas uzlabosanai metieni mesanas pec,pat no nulles lenkia,ja un tiesi "devitnieka"!
Pekas hokejam vienkārši vēl nav pienācis laiks. Tad, kad hokejā vārti būs tik lieli kā regbijā, tad tas būs pienācis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:50, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: kā jau komentātors pieminēja komandas sniegums šajā spēlē bija nevienmērīgs. spiediens uz pretinieku bija labs bet iemesti vārti tikai divi. protams arī Telly paglāba. labs kas labi beidzas
PuLVeris jau saka,ka latvieši- Hossa un Šečura nemāk iemest vārtu devītniekā. Pareiz,tāpēc tik 2 punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:52, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: ja atmetam pirmo mainiu,tad otra un tresa ir nominali pirma un otra Kazahstanas Slavu izlase tapec joki bus mazi pasaules 4empi! vel jo vairak,ka sie gribes atriebties par olimpiadi un vel jo vairak,ka Baltkrievi ari negribes palikt pedejie Batjkas prieksa! un vel jo vairak,m ums butu jakoncentrejas ne tik daudz uz olimpiadi,ka uz pasaules 4empiuonatu Baltkrievija,lai neizlidotu ara ka korki no elites!
Jā, davai sākam koncentrēties tūliņ!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:53, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Rafs nav liels
Nedzīvoju Rafā

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:54, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: Kroksi,tu vispar saproti ko raksti? KKK jau ir sen novecojisi paradiba viniu vieta ir SVAIGI SPEKI,kuru rindas esmu pats personigi
Aa, tā Eiropas atbrīvošanas kustība?

  -4 [+] [-]

, 2013-11-13 22:54, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: Pulveris ir noilgojies pec Pekas hokeja kurs bija ideals pretinieku vartsargu statistikas uzlabosanai metieni mesanas pec,pat no nulles lenkia,ja un tiesi "devitnieka"!
Kāpēc Tu manā vietā runā, ko es domāju un pēc kā esmu noilgojies?

Es vēlos, lai DR spēle moderno hokeju, kur visi 5 spēlētāji uzbrūk un aizsargājas, lai ir zibenīga pāreja uzbrukumā un aizsardzībā, ar precīzām piespēlēm un pārdomātiem, tēmētiem metieniem, lai aizsardzībā pretiniekus novirza pie bortiem, nevis ļaut viņiem veikt brīvus manevrus pa savu aizsardzības zonu, maksimāla piespēļu līniju segšana un metienu bloķēšana [pozicionālā spēle], galu galā, lai uzbrukumā nezaudētu ripu uz zilās līnijas. Uzbrukumā lielāku spiediena radīšanu uz vārtu priekšu, ar ieslidošanu. Tomēr, lai spēli uzvarētu ir jāgūst vārti, vismaz par vienu vairāk kā pretinieki, tas nozīmē, ka ir jāaudzina snaiperi, nu ir jānostāda metiens!

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:54, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: Kroksi,tu vispar saproti ko raksti? KKK jau ir sen novecojisi paradiba viniu vieta ir SVAIGI SPEKI,kuru rindas esmu pats personigi
Illuminati?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:55, pirms 11 gadiem
Kurš te bāž mīnusus arī normāliem komentāriem?

  +3 [+] [-]

, 2013-11-13 22:56, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc Tu manā vietā runā, ko es domāju un pēc kā esmu noilgojies?

Es vēlos, lai DR spēle moderno hokeju, kur visi 5 spēlētāji uzbrūk un aizsargājas, lai ir zibenīga pāreja uzbrukumā un aizsardzībā, ar precīzām piespēlēm un pārdomātiem, tēmētiem metieniem, lai aizsardzībā pretiniekus novirza pie bortiem, nevis ļaut viņiem veikt brīvus manevrus pa savu aizsardzības zonu, maksimāla piespēļu līniju segšana un metienu bloķēšana [pozicionālā spēle], galu galā, lai uzbrukumā nezaudētu ripu uz zilās līnijas. Uzbrukumā lielāku spiediena radīšanu uz vārtu priekšu, ar ieslidošanu. Tomēr, lai spēli uzvarētu ir jāgūst vārti, vismaz par vienu vairāk kā pretinieki, tas nozīmē, ka ir jāaudzina snaiperi, nu ir jānostāda metiens!
Tu vispār reālu hokeju arī skaties?

     [+] [-]

, 2013-11-13 22:56, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Tur jau neizskatījās pēc atzīt/neatzīt, bet vairāk pēc tā ka viņš pats tā neuzskata.
Grūti spriest, nevaru ielīst viņa galvā.
Kas gan ar viņu notiktu, ja pateiktu ka nebija okupēta? Nekas, tāpat kā nekas nenotiek ar saskaņiešiem vai krievu biznesmeņiem kas sponsorē krievu dzērājus 9.maijā. Ja pateiktu ka bija okupēta, tad vari būt drošs, šonedēļ viņa karjera Iterā būtu beigusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 22:57, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tu vispār reālu hokeju arī skaties?
Nē, ēdu viņu vakaros ar sviestmaizi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-13 22:59, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nē, ēdu viņu vakaros ar sviestmaizi!!!
Nu, laikam jau. Ja jau spriedelē par kaut kādu utopiski ideālu gadījumu, kad neviens pretinieks pretī nespēlē un ļauj mierīgi darīt visu, ko nu tev tur gribās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:01, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Kurš te bāž mīnusus arī normāliem komentāriem?
Tu. Kurš ta vēl?? Satiksmes rajons?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:02, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Tu. Kurš ta vēl?? Satiksmes rajons?
kāpēc domā,ka dzīvoju Jelgavā?

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:03, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: vai tad mums pč ar kazahiem jāspēlē?
Ir,ir tur viņam taisnība
2014 IIHF World Championship - Wikipedia, the...

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:03, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Tu. Kurš ta vēl?? Satiksmes rajons?
Mazpisāni ir satiksmes rajons.

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Grūti spriest, nevaru ielīst viņa galvā.
Kas gan ar viņu notiktu, ja pateiktu ka nebija okupēta? Nekas, tāpat kā nekas nenotiek ar saskaņiešiem vai krievu biznesmeņiem kas sponsorē krievu dzērājus 9.maijā. Ja pateiktu ka bija okupēta, tad vari būt drošs, šonedēļ viņa karjera Iterā būtu beigusies.
Nepiekrītu, viņš pats atzina,ka nevienu lielu lēmumu bez viņa piekrišanas Itera nevar izpildīt.

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:04, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: kas tie tadi ILLUMINATI? ja kaut kas no holivudas,tad saku uzreiz,NESKATOS TADUS SUDUS!
Pietiek guglē ierakstīt ''il'' un parādīsies pietiekoši par šo tēmu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:05, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: kas tie tadi ILLUMINATI? ja kaut kas no holivudas,tad saku uzreiz,NESKATOS TADUS SUDUS!
Skaties,skaties un kā vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:09, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: kāpēc domā,ka dzīvoju Jelgavā?
Pats sevi nodevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:12, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, laikam jau. Ja jau spriedelē par kaut kādu utopiski ideālu gadījumu, kad neviens pretinieks pretī nespēlē un ļauj mierīgi darīt visu, ko nu tev tur gribās.
Vajag tiekties uz ideālo, protams, bet ir arī jāsaprot esošā situācija. Manuprāt Ābols ir atradis ceļu, ka var panākt maksimālo rezultātu ar esošajiem kadriem, bet tikai tāpēc, ka pa lielam viņš šos spēlētājus pazīst jau n-tos gadus, zin viņu vājās un spēcīgās puses. Tikai jautājums, ja nebūtu Ozoliņa, Ņiživija un ārzemnieku trio Vilsona, Hossas, Ščečura un bieži peltā Telkvista, domā DR rādītu to pašu sniegumu? Bez Ozoliņa pārējie nosauktie nav nekādas zvaigznes un supermeistari, tas nozīmē, ka viņus nomainot ar jebkuriem citiem DR spēlētājiem spēles ritējumam un rezultātam nebūtu jāmainās un DR varētu braši rullēt pa KHL galvgali, jo latviešu spēlētāji ir augsti kvalificēti spēlētāji un pelnījuši spēlēt NHL, tik viņiem neveicas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:15, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: pedejo holivudas"sedevru" pilniba noskatijos 90.to gadu vidu,un tas bija PULP FICTION ja godigi,noskatijos ar mokam,jo neerti bija atstat kinoteatri USA,it seviski ja tev blakus sez Jenkiu draudzene,kuru tu grasies pec kino nedaudz... pamicit pec tam,vairak par reklamam,ar sakostiem zobiem, nebija pa psihiskam spekam, neko tamlifzigu verot!
Skaidrs, Kino ar nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:16, pirms 11 gadiem
Augstaka_Pilotaza rakstīja: Barys bija saguruši, šitā braukājot, nav brīnums, ka večiem svaigums pazuda un spēle arī. Neko darīt, mājās būs cits spēks.
Nesaki vis, domājams,ka tad jau Rīgas komandu vadīs jauns,azartisks treneru korpuss- puika_labs_ un PuLVeris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-13 23:17, pirms 11 gadiem
Papuasam viss ir noriebies rakstīja: Pats sevi nodevi.
sīkāk?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:18, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Pirmā spēle, ko redzēju ar Barys piedalīšanos, bet šī komanda atstāja ļoti patīkamu iespaidu, tādēļ jau atrodas tur, kur atrodas. Žēļ, ka Ābols un viņa antihokejs bojāja šo skaisto spēli, tādēļ ceru, ka Barys atbildes spēlē Rižaņiniem parādīs kā jāspēlē hokejs.
Izskatās, ka Ģinama ir viena no nesimpātiskākajām Kolchoza komandām, tādēļ arī daudziem neparocīga.
Kas ar Meiju?
Jūs troļļi esat pazaudējuši savu asumu diemžēl. Nenopietna kritika, nekas interesants :/

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:19, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Nesaki vis, domājams,ka tad jau Rīgas komandu vadīs jauns,azartisks treneru korpuss- puika_labs_ un PuLVeris.
Paldies par siltiem vārdiem, Tev ar slidu asinātāj, lai galoda nenodilst!

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:19, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: pedejo holivudas"sedevru" pilniba noskatijos 90.to gadu vidu,un tas bija PULP FICTION ja godigi,noskatijos ar mokam,jo neerti bija atstat kinoteatri USA,it seviski ja tev blakus sez Jenkiu draudzene,kuru tu grasies pec kino nedaudz... pamicit pec tam,vairak par reklamam,ar sakostiem zobiem, nebija pa psihiskam spekam, neko tamlifzigu verot!
Kapēc? Laba filma, lai gan piebiedrojos tev un necienu letas pop-holivudas filmas.

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:21, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paldies par siltiem vārdiem, Tev ar slidu asinātāj, lai galoda nenodilst!
Tencinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:26, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Nepiekrītu, viņš pats atzina,ka nevienu lielu lēmumu bez viņa piekrišanas Itera nevar izpildīt.
Teorētiski varbūt tā ir, bet neticu ka viņam tiešām ir gala vārds.

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:27, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: nezinu,man ir alergija pret tadiem "sedevriem",kur no pasa sakuma nevar saprast,par ko isti ir sizets man vairak labpatik tadas,kur pasa sakuma ir, VIENA JAUKA DIENA... notika tas un tas,bija tie un tie,un tagad SEKOJIET TALAK! isi,saprotami,sagremojami,bez liekam "makslinieciskam" perversijam!
Man tomēr otrādi, bet nekas, dažreiz der arī standarta kino vēstījums.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-13 23:27, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Kapēc? Laba filma, lai gan piebiedrojos tev un necienu letas pop-holivudas filmas.
Laikam skaties tik Avs Home Produced Movie izražotās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:32, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Laikam skaties tik Avs Home Produced Movie izražotās?
Arī.

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:34, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Teorētiski varbūt tā ir, bet neticu ka viņam tiešām ir gala vārds.
Katrā ziņā līdz šim pret viņu biju neitrāls, bet tagad jau rodas sava veida antipātijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-13 23:41, pirms 11 gadiem
Pret Omsku pilna arēna būs. Kruta

     [+] [-]

, 2013-11-13 23:56, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Katrā ziņā līdz šim pret viņu biju neitrāls, bet tagad jau rodas sava veida antipātijas.
Manā apziņā viņš arī ievilka mīnusiņu.
Biznesā ir nerakstīts likums, par politiku un reliģiju nerunāt. Apspriežot šādus tematus, pilnīgi neko neiegūsi, bet zaudēt var ļoti daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-14 00:03, pirms 11 gadiem
Balss ciet-liels PALDIES par fantastiskajām emocijām!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-14 00:34, pirms 11 gadiem
Pec vakardienas savicka intervijas - da nu naheen viņa visi projekti un sis tīms. Čalis parādija, ka ir mīkstais, bez sava viedokļa un to tik vienn prot kā noliekties pagriezt muguru un atdoties par naudu... Pretīgi!

     [+] [-]

, 2013-11-14 01:02, pirms 11 gadiem
Augstaka_Pilotaza rakstīja: tici man, ja nebūtu tas pārbrauciens un vienas slidas izrāde, par ko esmu sarūgtināts, būtu 1:6,

bet pats redzēji spēli?

es jā, skatījos Barys kazahu hokeju, ļoti patika, var redzēt, ka tā ir KOMANDA! Īsti dzelžaina komanda, kas šosezon sevi pierāda un neļaus kāpt uz galvas, jo īpaši varēja redzēt viņu spēka spēli un to izpildījumu. ja papētīji, tad redzēji, ka komanda ir kā vilki/plēsoņas, atliek tikai minēt, kas būtu, ja viņi spēlētu mājās pie sevīm un Rīga viesoties?!

Bet labs hokejs no Barys, skatāms, ātrs, un efektīvs.
nu pretīm nebija nemaz ne sliktāka KOMANDA, kas beigās "vilkus" staipīja, pluinīja un plosīja viņu pašu zonā tā, ka spalvas vien pa gaisu lidoja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 01:07, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Pirmā spēle, ko redzēju ar Barys piedalīšanos, bet šī komanda atstāja ļoti patīkamu iespaidu, tādēļ jau atrodas tur, kur atrodas. Žēļ, ka Ābols un viņa antihokejs bojāja šo skaisto spēli, tādēļ ceru, ka Barys atbildes spēlē Rižaņiniem parādīs kā jāspēlē hokejs.
Izskatās, ka Ģinama ir viena no nesimpātiskākajām Kolchoza komandām, tādēļ arī daudziem neparocīga.
Kas ar Meiju?
es saprotu, ka jūties spicais provokātors un skarbais autsaiders, taču patreizējā situācijā tu izskaties pēc iebuksējuša klauna ar iepriekš sagatavotiem tekstiem gan zaudējuma, gan uzvaras gadījumā... manās acīs tu kļuvi par nožēlojamu ložņu brīdī, kad sāki raudāt par Arēnas neiejūtīgo attieksmi pret nabaga tautieti Skudru, tagad tevi uzskatu oar tādu pašu latvieti kā veco kgbešņiku Savicki, viņš arī esot liels patriots un latviešu aizstāvis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-14 06:32, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Pirmā spēle, ko redzēju ar Barys piedalīšanos, bet šī komanda atstāja ļoti patīkamu iespaidu, tādēļ jau atrodas tur, kur atrodas. Žēļ, ka Ābols un viņa antihokejs bojāja šo skaisto spēli, tādēļ ceru, ka Barys atbildes spēlē Rižaņiniem parādīs kā jāspēlē hokejs.
Izskatās, ka Ģinama ir viena no nesimpātiskākajām Kolchoza komandām, tādēļ arī daudziem neparocīga.

Kas ar Meiju?
Kas ir? Sāk pietrūkt fantāzijas,ka tik neizteiksmīgs komentārs? Vai arī esi samierinājies,ar to,ka DR zaudējumu sērija nesākas un jau tagad var puslīdz droši var teikt,ka viņi būs play-off?

     [+] [-]

, 2013-11-14 06:49, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: spēles laikā, radās sajūta ka ja šoreiz izspruksim, tad Astanā gan mūsējos kārtīgi samizos.
Nez vai - RD mājās tradicionāli (arī šogad) spēlē vājāk nekā viesos.
Tāpēc mani baida decembris...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-14 11:24, pirms 11 gadiem
Jocīgi lasīt to "ekspertu" domas, kuri arī tagad kritizē DR par spēles stilu, par to ka neprot spēlēt, par to ka kļūdās aizsardzībā, daži vēl runā par kaut kādām "haļavām".
Mēs spēlējam KHL, pēc prognozēm mēs bijām to 5 komandu skaitā ,kurām nekas nespīd šosezon. Mēs esam pēc budžeta 25 vietā līgā.
24 spēles, bez punktiem esam palikuši tikai 5. Par kādu "haļavu" vai slikto spēli aizsardzībā var runāt ja pēc ielaistajiem vārtiem līgā esam 2 vietā. Daži pārmet ka mēs gar bortiem mīcamies. Kā kuram patīk jo tieši no bortiem var ļoti labi meklēt tās lieliskās piespēles un centru, metienu pozīciju. Gar bortiem spēlējot ir gan plusi gan mīnusi, zibenīgas piespēles uz metienu pozīciju no borta-tie ir skaisti vārtu guvumi un pie bortiem var vieglāk ripu noturēt zonā nekā laukuma vidū. Un ja ir iespējams protams nespēlēt pie borta.
Protams ir lietas kas jāuzlabo, bet būtu jocīgi ja tādas nebūtu. Jāuzlabo mazākums, nedrīkst zaudēt piespēles uzbrukuma zonā uz zilās līnijas, vairākumā jātrenē ieiešana zonā, bet kopumā tā nav slikta, ja salīdzina ar citām komandām.
Kādreiz domāju kā DR būtu jāspēlē lai nelamātu komandu. Jāgrauj pretinieks, jāspēlē tik skaisti it kā mēs būtu klasi augstāka par citiem, uz to var tiekties, bet reāli saprotu ka tas nav iespējams.
Daži te sauc kas būtu ja noņemtu Sandi, Telkvistu, Šehuru, Hossu, Vilsonu, Robinsonu. Tā var runāt arī citām komandām-noņemiet citiem 6 līderus.
Mēs ar savu budžetu nenoturēsim Latvijas izlases līderus, ja tie gribēs aiziet. DR dod iespēju tiem Latvijas izlases kandidātiem , kuri nez vai tiktu kādā citā KHL klubā.
Kopumā iekļūšanu PO uzskatīšu jau par mazo varoņdarbu šosezon, PO pārvarēšanu pirmā kārtā jau būs lielais varoņdarbs.
Mūs velk leģionāri, Sandis, un latviešu cīnītāji 3-4 maiņā, latviešu aizsargi aizsardzībā. esam iemācījušies spēlēt aizsardzībā kas noderēs izlasē.
Mani šogad DR rezultāti ir ļoti patīkami pārsteiguši un īpaši 2 lietas, aizsardzība kopumā un tas ka ņemam punktus gan labās gan sliktās spēlēs.

     [+] [-]

, 2013-11-14 12:21, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Jocīgi lasīt to "ekspertu" domas, kuri arī tagad kritizē DR par spēles stilu, par to ka neprot spēlēt, par to ka kļūdās aizsardzībā, daži vēl runā par kaut kādām "haļavām".
Mēs spēlējam KHL, pēc prognozēm mēs bijām to 5 komandu skaitā ,kurām nekas nespīd šosezon. Mēs esam pēc budžeta 25 vietā līgā.
24 spēles, bez punktiem esam palikuši tikai 5. Par kādu "haļavu" vai slikto spēli aizsardzībā var runāt ja pēc ielaistajiem vārtiem līgā esam 2 vietā. Daži pārmet ka mēs gar bortiem mīcamies. Kā kuram patīk jo tieši no bortiem var ļoti labi meklēt tās lieliskās piespēles un centru, metienu pozīciju. Gar bortiem spēlējot ir gan plusi gan mīnusi, zibenīgas piespēles uz metienu pozīciju no borta-tie ir skaisti vārtu guvumi un pie bortiem var vieglāk ripu noturēt zonā nekā laukuma vidū. Un ja ir iespējams protams nespēlēt pie borta.
Protams ir lietas kas jāuzlabo, bet būtu jocīgi ja tādas nebūtu. Jāuzlabo mazākums, nedrīkst zaudēt piespēles uzbrukuma zonā uz zilās līnijas, vairākumā jātrenē ieiešana zonā, bet kopumā tā nav slikta, ja salīdzina ar citām komandām.
Kādreiz domāju kā DR būtu jāspēlē lai nelamātu komandu. Jāgrauj pretinieks, jāspēlē tik skaisti it kā mēs būtu klasi augstāka par citiem, uz to var tiekties, bet reāli saprotu ka tas nav iespējams.
Daži te sauc kas būtu ja noņemtu Sandi, Telkvistu, Šehuru, Hossu, Vilsonu, Robinsonu. Tā var runāt arī citām komandām-noņemiet citiem 6 līderus.
Mēs ar savu budžetu nenoturēsim Latvijas izlases līderus, ja tie gribēs aiziet. DR dod iespēju tiem Latvijas izlases kandidātiem , kuri nez vai tiktu kādā citā KHL klubā.
Kopumā iekļūšanu PO uzskatīšu jau par mazo varoņdarbu šosezon, PO pārvarēšanu pirmā kārtā jau būs lielais varoņdarbs.
Mūs velk leģionāri, Sandis, un latviešu cīnītāji 3-4 maiņā, latviešu aizsargi aizsardzībā. esam iemācījušies spēlēt aizsardzībā kas noderēs izlasē.
Mani šogad DR rezultāti ir ļoti patīkami pārsteiguši un īpaši 2 lietas, aizsardzība kopumā un tas ka ņemam punktus gan labās gan sliktās spēlēs.
Mani arī priecē, ka tiek spēlēts uz rezultātu un tas tiek panākts, vienīgi žēl, ka aizsardzībā tiek bieži lažots, bet par laimi lažas labo Telkvists, bet kā daži teiks, tāpēc jau Tellijs ir paņemts, lai glābtu komandu. Ja iztirzā aizsardzības kļūdas, tad tās pa lielam ir kļūdas piespēlēs un pa retam pozicionālās kļūdas. Uzbrukumā par mīcīšanos pie bortiem, to var darīt, kā saka FUNS, ja ir zibenīgas piespēles uz metienu pozīciju, bet tas nozīmē, ka kādam ir jābūt šai pozīcijā, lai šo piespēli uzņemtu un veiktu metienu, tāpēc arī akcentēju, ka jābūt spēlētāja ieslidošanai uz vārtu priekšu ar domu saņemt piespēli un veikt metienu. Tas atkal nozīmē, ka jābūt saskaņotai uzbrucēju un aizsargu pozicionālai sadarbībai, lai nepieļautu pretuzbrukuma iespējas. utt.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-14 13:54, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Mani arī priecē, ka tiek spēlēts uz rezultātu un tas tiek panākts, vienīgi žēl, ka aizsardzībā tiek bieži lažots, bet par laimi lažas labo Telkvists, bet kā daži teiks, tāpēc jau Tellijs ir paņemts, lai glābtu komandu. Ja iztirzā aizsardzības kļūdas, tad tās pa lielam ir kļūdas piespēlēs un pa retam pozicionālās kļūdas. Uzbrukumā par mīcīšanos pie bortiem, to var darīt, kā saka FUNS, ja ir zibenīgas piespēles uz metienu pozīciju, bet tas nozīmē, ka kādam ir jābūt šai pozīcijā, lai šo piespēli uzņemtu un veiktu metienu, tāpēc arī akcentēju, ka jābūt spēlētāja ieslidošanai uz vārtu priekšu ar domu saņemt piespēli un veikt metienu. Tas atkal nozīmē, ka jābūt saskaņotai uzbrucēju un aizsargu pozicionālai sadarbībai, lai nepieļautu pretuzbrukuma iespējas. utt.
Pavēro tikko kāds pie borta no DR iegūst ripu kontrolē tā uzreiz parasti kāds vai kādi no mūsējiem meklē labu vietu vārtu priekšā. šeit viss ir kārtībā, problēmas tomēr rodas bet ne bieži par straujiem pretinieku pretuzbrukumiem.
Par Telkvistu, beidzot mums ir vārtsargs kāds bieži ir vidējām komandām kas tās ievelk līderos. Tādai komandai kā DR liela nauda katru sezonu būtu jāmaksā labam vārtsargam un tad tikai pēc laba , lieliska vārtsarga atrašanas ir jāmeklē pārējie hokejisti.