Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Tikšanās ar Hārtliju: Rīgas "Dinamo" cerībā tikt pie pirmā punkta izbraukumā

Agris Suveizda

Tikšanās ar Hārtliju: Rīgas "Dinamo" cerībā tikt pie pirmā punkta izbraukumā
Bobs Hārtlijs. Foto: hawk.ru

Kontinentālās hokeja līgas komanda Rīgas "Dinamo" trīs spēļu izbraukuma sēriju uzsāks pret Boba Hārtlija, Žaka Klutjē un Alda Āboliņa trenēto Omskas "Avangard", kas iepriekšējā sezonā iekļuva Gagarina kausa finālā un kas mājas spēles turpina aizvadīt Balašihā – nepilnu trīs tūkstošu kilometru attālumā no Omskas. Mēneša sākumā "Dinamo" mājās "Avangard" priekšā kapitulēja ar 0:7. Cīņas sākums plkst. 17:00 pēc Latvijas laika.

Pirms trim dienām Rīgas "Dinamo" ar 3:2 apspēlēja Minskas "Dinamo" un beidzot pārtrauca astoņu zaudējumu sēriju. Tā rīdziniekiem bija tikai ceturtā uzvara piecpadsmit spēlēs un tikai otrā uzvara pamatlaikā – sezonas ievadā ar 3:0 izdevās pieveikt Ņižņijnovgorodas "Torpedo". Ar astoņiem punktiem rīdzinieki gan saglabā pēdējo vietu līgā, par trim punktiem atpaliekot no Austrumu konferences vājākās vienības Habarovskas "Amur" un par septiņiem punktiem atpaliekot no Rietumu konferences labāko astotnieka.

Ja abas mājas spēles varētu viest kādu cerību uz snieguma un rezultātu uzlabošanos arī ilgākā termiņā, tad jāatceras, ka visi astoņi punkti ir izcīnīti tieši savā laukumā. Izbraukumā Ģirta Ankipāna trenētā komanda ir aizvadījusi septiņas cīņas un visās zaudējusi ar 3-5 vārtu starpību. Kopumā izbraukumā gūti tikai seši vārti, bet ielaisti – 36, kamēr mājās vārtu bilance ir 15:21. Omskas "Avangard" pirms divām dienām mājās ar 1:0 pieveica jau pieminēto "Amur" un Balašihā sešās spēlēs ir sakrājusi deviņus punktus, tikai vienreiz zaudējot pamatlaikā (1:5 pret Čerepovecas "Severstal").

Omskas "Avangard" ar 21 punktu 15 spēlēs Austrumu konferencē ieņem ceturto vietu, atpaliekot no Kazaņas "Ak Bars" (24), Astanas "Barys" (22) un Jekaterinburgas "Avtomobilist" (22). Rezultatīvākais spēlētājs komandā ar 15 (4+11) punktiem ir kanādietis Teilors Beks, kurš no 2012. līdz 2017. gadam Nacionālajā hokeja līgā (NHL) aizvadīja gandrīz 100 spēļu, bet viņam seko šveicietis Svens Andrigeto (4+9), kurš iepriekšējās sezonas pavadīja Kolorādo "Avalanche". Šosezon komandu pārstāv arī cits bijušais NHL spēlētājs – skandalozais krievs Vjačeslavs Voinovs, kurš ar 12 (6+6) punktiem ir rezultatīvākais aizsargs līgā. Rezultatīvākie rīdzinieku spēlētāji ir uzbrucēji Brendons Makmilens (4+2) un Lauris Dārziņš (1+5).

Kā ziņo Rīgas "Dinamo", savainojumu dēļ izbraukumā, kurā būs jāspēlē arī pret Čeļabinskas "Traktor" un Nursultanas "Barys", nav devušies Emīls Ģēģeris un Kristaps Zīle, bet Ričards Grīnbergs un Patriks Zabusovs spēlēs Krievijas Jaunatnes līgā. Iepriekšējā sezonā "Avangard" un "Dinamo" punktus dalīja uz pusēm, abās spēlēs uzvarot mājiniecei – 5:2 "Avangard" un 3:0 "Dinamo".

Rīgas "Dinamo" sastāvs izbraukumā

Vārtsargi: Aleksanders Salāks (1987), Andrejs Makarovs (1993), Maksims Tretjaks (1996);
Aizsargi: Nerijus Ališausks (1991), Uvis Balinskis (1996), Oskars Bārtulis (1987), Kristofers Berjlunds (1988), Sergejs Gimajevs (1984), Eduards Hugo Jansons (1996), Roberts Mamčics (1995), Bens Māršals (1992), Kristaps Sotnieks (1987);
Uzbrucēji: Kārters Eštons (1991), Oskars Batņa (1995), Daniels Bērziņš (1999), Lauris Dārziņš (1985), Andris Džeriņš (1988), Koltons Gilīss (1989), Roberts Lipsbergs (1994), Rihards Marenis (1993), Brendons Makmilens (1990), Gints Meija (1987), Vitālijs Pavlovs (1989), Frenks Razgals (1996), Miķelis Rēdlihs (1984), Deivids Sarkanis (1994), Antons Trastašenkovs (2000).

Rīgas ''Dinamo'' oktobra spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
2.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Omskas ''Avangard''Mājās0:7
5.1017:00Maskavas CSKA - Rīgas ''Dinamo''Viesos6:1
7.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Podoļskas ''Vityaz''Mājās1:2
9.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''Mājās3:2
12.1017:00Omskas ''Avangard'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
14.1017:00Čeļabinskas ''Traktor'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
16.1016:30Nursultanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
20.1017:30Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''Mājās
23.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Čeļabinskas ''Traktor''Mājās
25.1019:30Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
27.1016:00Maskavas ''Spartak'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
29.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Pekinas ''Kunlun Red Star''Mājās

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  +5 [+] [-]

, 2019-10-12 09:48, pirms 6 gadiem
Ēzeļa ausis nevis pirmais punkts...

  +7 [+] [-]

, 2019-10-12 09:51, pirms 6 gadiem
Kolhozniekiem šis ir nieks
Sadragāts tik ienaidnieks
Pat ja sanāks aizvaidznieks
Tik un tā par algu prieks

  +3 [+] [-]

, 2019-10-12 09:57, pirms 6 gadiem
1-6 Un miers. Par uzvaru tur nav pat jēga domāt. labi ka kādu ripu iemocīs. Ar dārzeņiem tur aršana maza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2019-10-12 10:11, pirms 6 gadiem
Isti jau argumentu nav pret Avangard. Kaut gan, vini joprojam mocas ar savainojumiem, Bobam visu laiku nakas, ja ta var teikt, "lapities". Jaitajums tikai, cik ilgi? Nu un tas, ka spele, ka vienmer saksies no 0:0, to nu atcelis nav neviens. Vardsakot, lai veicas RD!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-12 10:19, pirms 6 gadiem
Avangard nav neuzvarams,tikai vārtos jāliek Makarovs nevis Salāks. Salāks jau Rīgā salaida 7 ripas pret šo pašu komandu. Redzēsim,nav ko fantazēt.

  -4 [+] [-]

, 2019-10-12 10:22, pirms 6 gadiem
Spēlēt , lai latviešu tautu apvij uzvaras vainagi,
Kuri vīti sviedros gūtās kaujās uz ledus
Hārtlija komandai tiks nolauzti ragi
Pēcspēles dziesmas būs saldas kā medus.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 10:25, pirms 6 gadiem
nu , nu , nu , nu ,nu par punktiem vēl sapņo !!!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-12 10:30, pirms 6 gadiem
Šodien vairākas interesantas spēles OHL, tad nahren visādas Rīgas ''Aklās zarnas''.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 10:34, pirms 6 gadiem
Berglunds,Ulmarks,Gudļevskis atlaisti- nauda algām atrasta,tagad OHL kadri uz priekšu ar saldo uzvaras dziesmu uz lūpām..Reāli, ja nevienu atlaisto nevietā neņems skaidrs ,ka baltais karogs jau plīv mastā..nu Žerdevtipa kadri nebūs kalnā vilcēji..lai veicas,ja veiksme RD pusē..

  +5 [+] [-]

, 2019-10-12 10:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien vairākas interesantas spēles OHL, tad nahren visādas Rīgas ''Aklās zarnas''.
Liepājas zābaks savā elementā,neskatīšos bet iepļūtīt vajag.

     [+] [-]

, 2019-10-12 10:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Spēlēt , lai latviešu tautu apvij uzvaras vainagi,
Kuri vīti sviedros gūtās kaujās uz ledus
Hārtlija komandai tiks nolauzti ragi
Pēcspēles dziesmas būs saldas kā medus.
Latvju tautai jau nu uz šito Gazmazmjsamprom projektu galīgi pajāt.

     [+] [-]

, 2019-10-12 10:44, pirms 6 gadiem
Smieklīgs virsraksts

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 10:46, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Latvju tautai jau nu uz šito Gazmazmjsamprom projektu galīgi pajāt.
Tas ir normāli, ka funisti manipulē ar Latvijas tautas vārdu. Vajag taču vēlamo uzdot par faktisko.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 10:48, pirms 6 gadiem
Vēl viens smagais

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 10:49, pirms 6 gadiem
Andrigeto 3+1. Pēc šī veikuma var sākt skaitīt punktus un ripas.
Pārliecinošu apskatu par spēli vakar sniedza profesorsk, kurš kā spilgta komēta ielauzies hokeja expertu aprindās.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 11:04, pirms 6 gadiem
bez cerībām

  +3 [+] [-]

, 2019-10-12 11:05, pirms 6 gadiem
Tikmer RD izbraketais un nevajadzigais Jacob Berglund pievienojies Neftehimik. Ta zino allhockey.ru

  +4 [+] [-]

, 2019-10-12 11:07, pirms 6 gadiem
andromons2 rakstīja: Liepājas zābaks savā elementā,neskatīšos bet iepļūtīt vajag.
Ko var gribet no cilveka, kurs sava dzilakaja butiba ir infantils marasmatikis.

  +7 [+] [-]

, 2019-10-12 11:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Spēlēt , lai latviešu tautu apvij uzvaras vainagi,
Kuri vīti sviedros gūtās kaujās uz ledus
Hārtlija komandai tiks nolauzti ragi
Pēcspēles dziesmas būs saldas kā medus.
Sūdīgas tev vārsmas sanāk, paskaties kā agrāko gadu propagandoni strādāja-

Krievu zemes dēlam

Uz tanka varena ar automatu rokā
nāc, brīvi vēstīdams, kā tas pirms kaŗa bij.
Tu latvjiem dārgs kā dēls, ko skauj tie mīlas lokā,
tu – brālis sengaidīts, ko māsas ziediem vij.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 11:15, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Berglunds,Ulmarks,Gudļevskis atlaisti- nauda algām atrasta,tagad OHL kadri uz priekšu ar saldo uzvaras dziesmu uz lūpām..Reāli, ja nevienu atlaisto nevietā neņems skaidrs ,ka baltais karogs jau plīv mastā..nu Žerdevtipa kadri nebūs kalnā vilcēji..lai veicas,ja veiksme RD pusē..
berglunds jau neftjekamskas oileros
redzēs, kā šim tur iet
tad varēs spriest, kā čiciks prata vai neprata viņu izmantot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-12 11:22, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kas ir autors šim te šedevram? Sudrabkalns, Vācietis, Rokpelnis? Tik nesaki, ka Rainis?
rainis mira jau 1929, nu tu dajoš
https://gulags.wordpress.com/2013/0...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-12 11:24, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sūdīgas tev vārsmas sanāk, paskaties kā agrāko gadu propagandoni strādāja-

Krievu zemes dēlam

Uz tanka varena ar automatu rokā
nāc, brīvi vēstīdams, kā tas pirms kaŗa bij.
Tu latvjiem dārgs kā dēls, ko skauj tie mīlas lokā,
tu – brālis sengaidīts, ko māsas ziediem vij.
Profesionāla dzeja! Sporta centra lietotājam tas nebūs pa spēkam
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2019-10-12 11:34, pirms 6 gadiem
Savickijs un funs joprojām nav nošāvušies, tātad ģinamo arī nekas nemainīsies..."null sieben" jāņem, kas ieplānojuši spēli skatīties!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-12 11:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Savickijs un funs joprojām nav nošāvušies, tātad ģinamo arī nekas nemainīsies..."null sieben" jāņem, kas ieplānojuši spēli skatīties!
Savicki - atkāpies. Zaipis nezin kādēļ šo saukli neatbalsta.

     [+] [-]

, 2019-10-12 11:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien vairākas interesantas spēles OHL, tad nahren visādas Rīgas ''Aklās zarnas''.
Nu tad ko tu šeit dari? Ja tev RD vienalga, ko tu lien pie katra raksta?
Un mūsdienu tehnologijas tiem, kas gribēs neliegs skatīties OHL un RD spēles reizē...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-12 11:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu tad ko tu šeit dari? Ja tev RD vienalga, ko tu lien pie katra raksta?
Un mūsdienu tehnologijas tiem, kas gribēs neliegs skatīties OHL un RD spēles reizē...
Viņš ir kareivis, kurš šādā veidā cīnās ar Latvijas tautu apdraudošo, plaukstošo ļaunuma sērgu vārdā Rīgas Dinamo. Tā ir augstākā misija šajos drūmajos laikos, kad uz katra soļa, aiz katra stūra uzglūn naidnieks.
😁😁😁

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 11:58, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viņš ir kareivis, kurš šādā veidā cīnās ar Latvijas tautu apdraudošo, plaukstošo ļaunuma sērgu vārdā Rīgas Dinamo. Tā ir augstākā misija šajos drūmajos laikos, kad uz katra soļa, aiz katra stūra uzglūn naidnieks.
😁😁😁
Aizdomīgi izklausās pēc vidējā statistiskā krieva, kuram galvenais pasvinēt un paklausīties Ģenseka/Putina runu par kārtējo naidnieku - vai imperiālistu amerikāni vai fašistiem Vācijā un Baltijā.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 12:14, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Aizdomīgi izklausās pēc vidējā statistiskā krieva, kuram galvenais pasvinēt un paklausīties Ģenseka/Putina runu par kārtējo naidnieku - vai imperiālistu amerikāni vai fašistiem Vācijā un Baltijā.
Pfff... bet ko tur brīnities... lai viņš atbild, vai viņš palika padomju flotē arī pēc obligātā militārā dienesta beigām.
Ja palika... tāds padomju karoga bučotājs vien tik bija kādreiz.
Kurš, Latvijai atgūstot neatkarību, uzmeties par lielāko patriotu.
Tipisks glupā tipiņa piemērs. Kādas krāsas karogs, tādas krāsas patriots.

Ūn... zinot, cik cinisks viņš par daudz ko ir... nav baigi ilgi jādomā, kādas viņam kādreiz bija domas par iespējamu Latvijas neatkarību 😁
Domājams, ka par īsti iespējamu viņš to kādreiz neuzskatīja.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 12:21, pirms 6 gadiem
Profesora toto ekspertu biroja prognoze Under 5.5 un Avangard uzvara uz 1.73 koefu - dāvana. Toto kantori vnk dāvina naudu jebkuram. Pus algu atkal lieku. Iepriekšējâs prognozes 8/8 pēdējā mēneša laikā uz Dinamo. Paldies Dinamo!

     [+] [-]

, 2019-10-12 12:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Savicki - atkāpies. Zaipis nezin kādēļ šo saukli neatbalsta.
Tu pats vismaz saproti,ko pats uzraksti.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 12:24, pirms 6 gadiem
Kopsakarības velkot...
Ieteiktu aizdomāties, kādēļ Namejs par Bārtuļa pilsonības epopeju izsakās Bārtuli tik saprotoši un atbalstoši.
Gan jau redz sakarību ar savu pagātni. Kur izdevīgi, to ceļu ejam.
Nav jau nosodāmi. Katram sava dzīve.

Bet nu par kādu patriotismu varam runāt, ja cilvēkam šadi uzskati - naudas dēļ pilsonības maiņa uz krievu pilsonību ir absolūti attaisnojama.
Tieši šādi "patrioti" mums ir visindīgākie.

Par padomju armiju pabeidzot. Vai visas bijušās padomju armijas karjeras militārpersonas saucamas par nodevējiem? Nē, nav.
Bet vai šādu personu uzdošanu par Latvijai vislojālākajiem var atbalstīt. Arī ne.
Un to kādreiz vēsture pierādījusi ar atsevišķu Krievijas Impērijas militārpersonu dzīvi Latvijas armijā un pēc padomju okupācijas.

     [+] [-]

, 2019-10-12 12:28, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kopsakarības velkot...
Ieteiktu aizdomāties, kādēļ Namejs par Bārtuļa pilsonības epopeju izsakās Bārtuli tik saprotoši un atbalstoši.
Gan jau redz sakarību ar savu pagātni. Kur izdevīgi, to ceļu ejam.
Nav jau nosodāmi. Katram sava dzīve.

Bet nu par kādu patriotismu varam runāt, ja cilvēkam šadi uzskati - naudas dēļ pilsonības maiņa uz krievu pilsonību ir absolūti attaisnojama.
Tieši šādi "patrioti" mums ir visindīgākie.

Par padomju armiju pabeidzot. Vai visas bijušās padomju armijas karjeras militārpersonas saucamas par nodevējiem? Nē, nav.
Bet vai šādu personu uzdošanu par Latvijai vislojālākajiem var atbalstīt. Arī ne.
Un to kādreiz vēsture pierādījusi ar atsevišķu Krievijas Impērijas militārpersonu dzīvi Latvijas armijā un pēc padomju okupācijas.
Tātad varam secināt, ka Namejs ir rutinēts kremļa spiegs.

     [+] [-]

, 2019-10-12 12:38, pirms 6 gadiem
Pieļauju, ka rezultāts atkārtosies un tas būtu null- sieben + iesaku bonusā Lāčplēša gaišo plus peļēkos zirņus ar kūpinājumu un olu. Tiem, kas vēlas apciemot Arēnu vai Omsku, atgādinu, ka spēle notiek Maskavas A nomalē- balašihā, Omskā halle ir nojaukta. Nu vismaz 1. periodam dinamiešiem spēka vajadzētu pietikt

     [+] [-]

, 2019-10-12 12:42, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tātad varam secināt, ka Namejs ir rutinēts kremļa spiegs.
Nē 😁
Bet pats savās patiesībās pazudis gan ir 😁

Un tad par vienīgo argumentu paliek "katru cilvēku var nopirkt".
Pfff... no manis pretī būs "jā, varbūt, bet ir atšķiriba, vai Tevi par miljonu nopērk, vai par sviestmaizi". Un tas jau nu ir atkarīgs no Tevis paša mugurkaula.
Es savos 32 neesmu nevienu dienu nodzīvojis padomju savienībā, bet pat es zinu, ka... kamēr vien karjerā nesasniedzi līmeni, kurā bez tā vairs nevarēja, lai kāptu augstāk... tikmēr neviens Tev komunistiskajā partijā stāties nelika. Un tikmēr Tev arī (ar it kā latviski patriotiskām jūtām 😁) neviens nelika bučot Sarkanās armijas karogu un soļot tās rindās ārpus obligātā dienesta.
Ar čeku bija savādāk. Ar to iestādi varēja pats negribot sasmērēties ļoti viegli.
Bet ar partiju un armiju nu gan tā nebija. Tā bija paša cilvēka izvēle.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 12:44, pirms 6 gadiem
profesorsk rakstīja: Profesora toto ekspertu biroja prognoze Under 5.5 un Avangard uzvara uz 1.73 koefu - dāvana. Toto kantori vnk dāvina naudu jebkuram. Pus algu atkal lieku. Iepriekšējâs prognozes 8/8 pēdējā mēneša laikā uz Dinamo. Paldies Dinamo!
Profesora k-gs, es ceru, ka sniegsiet konsultāciju pagastos, apriņķos un novados dzīvojošiem! Pēc ilgstošām pārdomām un analītiska darba, iekļāvu prognozē viesu over 0,5 (litrus nē!) šaibas. Kāds būs Jūsu redzējums???

     [+] [-]

, 2019-10-12 12:44, pirms 6 gadiem
Man vainadziņš rokā
Galva zem tanka
Mednis dus kokā
Nav naudas šim bankā
/ Aspazija 1905./

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 12:54, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tu pats vismaz saproti,ko pats uzraksti.
Saprotu. Tad jau tie,kuri uzskata ka DR gremdē Latvijas hokeju manam sauklim var pievienoties.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 12:55, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Pieļauju, ka rezultāts atkārtosies un tas būtu null- sieben + iesaku bonusā Lāčplēša gaišo plus peļēkos zirņus ar kūpinājumu un olu. Tiem, kas vēlas apciemot Arēnu vai Omsku, atgādinu, ka spēle notiek Maskavas A nomalē- balašihā, Omskā halle ir nojaukta. Nu vismaz 1. periodam dinamiešiem spēka vajadzētu pietikt
Ja būs Salaks vārtos , tad iespējama sagrāve. Via Salaks nedēļas laikā uzņems formu? Neticās, bet ceru.

     [+] [-]

, 2019-10-12 13:14, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kas ir autors šim te šedevram? Sudrabkalns, Vācietis, Rokpelnis? Tik nesaki, ka Rainis?
Andrejs Balodis
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 13:21, pirms 6 gadiem
Cerības tomēr uz uzvaru Dinai ir labas...
Avangards spēlē lieliski, bet pēkšņi nāk spēle un ... paliek galīgi nespējnieki un zaudē!
😎 50/50 ..

     [+] [-]

, 2019-10-12 13:22, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kopsakarības velkot...
Ieteiktu aizdomāties, kādēļ Namejs par Bārtuļa pilsonības epopeju izsakās Bārtuli tik saprotoši un atbalstoši.
Gan jau redz sakarību ar savu pagātni. Kur izdevīgi, to ceļu ejam.
Nav jau nosodāmi. Katram sava dzīve.

Bet nu par kādu patriotismu varam runāt, ja cilvēkam šadi uzskati - naudas dēļ pilsonības maiņa uz krievu pilsonību ir absolūti attaisnojama.
Tieši šādi "patrioti" mums ir visindīgākie.

Par padomju armiju pabeidzot. Vai visas bijušās padomju armijas karjeras militārpersonas saucamas par nodevējiem? Nē, nav.
Bet vai šādu personu uzdošanu par Latvijai vislojālākajiem var atbalstīt. Arī ne.
Un to kādreiz vēsture pierādījusi ar atsevišķu Krievijas Impērijas militārpersonu dzīvi Latvijas armijā un pēc padomju okupācijas.
Par pēdējiem teikumiem- Voldemāru Ozolu būsi domājis vai kaut ko tamlīdzīgi. Tie nu ir ekstraordināri izņēmumi, kas neko nepierāda.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-12 13:30, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un šito visu raksta draņķis, kurš pats n-tos gados ārzemēs kungiem rokas bučoja.
Tā tu arī pamanījies neatbildēt cilvēkam, kurš vaicāja-vai esi arī kādu plaukstošu uzņēmumu izveidojis, vai arī esi prasts demagogs?!
Rej, rej, sevī apmaldījušais divkosi un labuma meklētāj.
Par mani runājot. Es rakstu anonīmi šajā portālā, kur to dara absolūti nomācošais vairākums.
Es rakstu neanonīmi nevalstiskajās organizācijās, kuras pārstāvu, vai kaut facebook, ja izsaku domas par valstiskajiem jautājumiem.
Citiem anonīmiem lietotājiem pierādīt man nav ko. Tas būtu muļķīgi.
Latvijā uz mana vārda ir 2 uzņēmumi, jā. Viens loģistikas jomā darbojas aktīvi un faktiski to pedējos gadus ikdienā tagad kūrē mans tēvs. Pats ikdienā esmu algotnis un sevi par uzņēmēju nekad neesmu saucis, lai gan tīri tehniski esmu.
Bet pierādīt šo visu. Nedz man šeit ir vajadzības. Nedz es grasos.
Šeit mēs primāri runājam par sportu. Kā arī, protams, kad redzu no Tevis kaut kādus absolīti stulbus viedokļus, kas nav saistīti ar sportu, bet kad jau lien ekonimikā, finansēs, vai pat jurisprodencē, no kā Tev saprašanas acīmredzami nekādas... nu tad mēs nonākam pie diskusijām, kas vairs nav par sportu un kas patiesībā būtu šeit nevajadzīgas.

Bet iniciators šīm runām par finansēm, politiku, ekonomiku... iniciators jau esi Tu.
Nu un tad... pats gribi, pats saņem 😁

     [+] [-]

, 2019-10-12 13:33, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Par pēdējiem teikumiem- Voldemāru Ozolu būsi domājis vai kaut ko tamlīdzīgi. Tie nu ir ekstraordināri izņēmumi, kas neko nepierāda.
Jā, piekrītu. Taisnība Tev.
Bet... jāņem vērā arī fakts, ka Staļins bija paranoiķis, kurš pat savus virsniekus masveidā apšāva... kur nu vēl cittautiešus. Tas neļāva tai Latvijas virsnieku pārejai Sarkanajā armijā notikt masveidīgāk.
Ciniski teikt... bet drošāk, diemžēl, Staļinam bija visus nošaut, nevis riskēt palaist Sarkanajā armijā (no viņa domugājiena skatupunkta)

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 13:41, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Rej, rej, sevī apmaldījušais divkosi un labuma meklētāj.
Par mani runājot. Es rakstu anonīmi šajā portālā, kur to dara absolūti nomācošais vairākums.
Es rakstu neanonīmi nevalstiskajās organizācijās, kuras pārstāvu, vai kaut facebook, ja izsaku domas par valstiskajiem jautājumiem.
Citiem anonīmiem lietotājiem pierādīt man nav ko. Tas būtu muļķīgi.
Latvijā uz mana vārda ir 2 uzņēmumi, jā. Viens loģistikas jomā darbojas aktīvi un faktiski to pedējos gadus ikdienā tagad kūrē mans tēvs. Pats ikdienā esmu algotnis un sevi par uzņēmēju nekad neesmu saucis, lai gan tīri tehniski esmu.
Bet pierādīt šo visu. Nedz man šeit ir vajadzības. Nedz es grasos.
Šeit mēs primāri runājam par sportu. Kā arī, protams, kad redzu no Tevis kaut kādus absolīti stulbus viedokļus, kas nav saistīti ar sportu, bet kad jau lien ekonimikā, finansēs, vai pat jurisprodencē, no kā Tev saprašanas acīmredzami nekādas... nu tad mēs nonākam pie diskusijām, kas vairs nav par sportu un kas patiesībā būtu šeit nevajadzīgas.

Bet iniciators šīm runām par finansēm, politiku, ekonomiku... iniciators jau esi Tu.
Nu un tad... pats gribi, pats saņem 😁
Stāstīt jau tu vari visu ko paslēpies aiz datora monitora, bet galvenais, lai ir kāds, kurš tavām pasakām notic.
Man patiesībā pie kājas, ko te lej, kaut kāds biznesa teorētiķis, jo viņa viedoklis man tikpat svarīgs, kā jebkura cita teorētiķa viedoklis.

     [+] [-]

, 2019-10-12 13:42, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā, piekrītu. Taisnība Tev.
Bet... jāņem vērā arī fakts, ka Staļins bija paranoiķis, kurš pat savus virsniekus masveidā apšāva... kur nu vēl cittautiešus. Tas neļāva tai Latvijas virsnieku pārejai Sarkanajā armijā notikt masveidīgāk.
Ciniski teikt... bet drošāk, diemžēl, Staļinam bija visus nošaut, nevis riskēt palaist Sarkanajā armijā (no viņa domugājiena skatupunkta)
Izrādās, ka arī vēstures zināšanā esi švaks.

     [+] [-]

, 2019-10-12 13:44, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā, piekrītu. Taisnība Tev.
Bet... jāņem vērā arī fakts, ka Staļins bija paranoiķis, kurš pat savus virsniekus masveidā apšāva... kur nu vēl cittautiešus. Tas neļāva tai Latvijas virsnieku pārejai Sarkanajā armijā notikt masveidīgāk.
Ciniski teikt... bet drošāk, diemžēl, Staļinam bija visus nošaut, nevis riskēt palaist Sarkanajā armijā (no viņa domugājiena skatupunkta)
Patiesība ir tāda, ka to laiku virsnieki bija visai apolitiski. Varēja kalpot dažādiem režīmiem un varām, tāpat daudzi Vērmahta ģenerāļi vēlāk dienēja gan Bundesrepublikas, gan Austrumvācijas armijās.

     [+] [-]

, 2019-10-12 13:47, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Patiesība ir tāda, ka to laiku virsnieki bija visai apolitiski. Varēja kalpot dažādiem režīmiem un varām, tāpat daudzi Vērmahta ģenerāļi vēlāk dienēja gan Bundesrepublikas, gan Austrumvācijas armijās.
Varbūt ir jāsāk ar to, ka pie Staļina vairums latviešu virsnieki no sarkano strēlnieku pulkiem, nemaz vairs armijā nedienēja, un ieņēma dažādus civilos amatus.

     [+] [-]

, 2019-10-12 14:02, pirms 6 gadiem
Jā uz VAR!

     [+] [-]

, 2019-10-12 14:05, pirms 6 gadiem
https://www.facebook.com/1000044966... 0,7 garantēts

     [+] [-]

, 2019-10-12 14:08, pirms 6 gadiem
Kāds sakars skolnieku diskusijām par politiku, kurš kuram bij labāx skolotājs un smadzeņu skalotājs pie hockeja apskata par Dinu???
To SC!
Tak bloķējiet šos ērmus!!!... jeb atveriet politisko diskusiju sadaļu skolniekiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 14:18, pirms 6 gadiem
Avangard paveicies ar treneri

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 14:36, pirms 6 gadiem
Latvijas izlasei der, Dinai nē!!!

     [+] [-]

, 2019-10-12 14:37, pirms 6 gadiem
Tik švaku komandu kā Ģinamu nekur nerādīs. Cerams,ka Eurosport varēs redzēt Aļonu.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 14:40, pirms 6 gadiem
Divciparnieks nebūs ,jo tagad Jurim labs vārtu vīrs.toties pagrudiens bez ierunām gan.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 14:46, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Patiesība ir tāda, ka to laiku virsnieki bija visai apolitiski. Varēja kalpot dažādiem režīmiem un varām, tāpat daudzi Vērmahta ģenerāļi vēlāk dienēja gan Bundesrepublikas, gan Austrumvācijas armijās.
Vlasovs jau arī iekalts piemineklī starp varoņiem....psrs varoņiem, par Maskavas aizstāvēšanu.

     [+] [-]

, 2019-10-12 14:48, pirms 6 gadiem
Latvijas izlases interesēs ir lai Bobs to savickija komandu pamatīgi izsmērē. Ja pēdējā laikā bija pie kājas ģinamas rezultāti, interesēja tikai daži spēlētāji un hokejs kā tāds, tad šodien par Avangard!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 14:59, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Profesora k-gs, es ceru, ka sniegsiet konsultāciju pagastos, apriņķos un novados dzīvojošiem! Pēc ilgstošām pārdomām un analītiska darba, iekļāvu prognozē viesu over 0,5 (litrus nē!) šaibas. Kāds būs Jūsu redzējums???
Pačukstēšu priekšā, ka reālakais rezultāts šìs dienas spēlē ir 3:1 jeb 4:1 mājinieku labā

  -2 [+] [-]

, 2019-10-12 15:12, pirms 6 gadiem
Auseklīšu rotāti ceļos tālos dinamieši dodas
Laimes mātes vēlējumi ceļa maizē līdzi doti
Ilgotā sapņu pils ar dinamiešiem reizē mostas
Sviedri un latvju dēli – mūsu spēka avoti.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-12 15:19, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas izlases interesēs ir lai Bobs to savickija komandu pamatīgi izsmērē. Ja pēdējā laikā bija pie kājas ģinamas rezultāti, interesēja tikai daži spēlētāji un hokejs kā tāds, tad šodien par Avangard!
nez kam jānotiek, lai no šā izbraukuma izlases bāzes klubs atvestu kaut vienu punktu...
izsmērēs šos ne tikai Bobs, bet arī Petka un kazahi!
paskatoties oktobra grafiku, kas te rakstā iekārts, pret kādu kuņļuņu Rīgā jau varētu varētu kādu punktu aizķert varbūt pat divus. pārējās oktobra spēlēs neliktu ne centa uz ģinamo/ iespējams vēl Petka savickijam var Rīgā atdod 2 punktus/...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 15:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez kam jānotiek, lai no šā izbraukuma izlases bāzes klubs atvestu kaut vienu punktu...
izsmērēs šos ne tikai Bobs, bet arī Petka un kazahi!
paskatoties oktobra grafiku, kas te rakstā iekārts, pret kādu kuņļuņu Rīgā jau varētu varētu kādu punktu aizķert varbūt pat divus. pārējās oktobra spēlēs neliktu ne centa uz ģinamo/ iespējams vēl Petka savickijam var Rīgā atdod 2 punktus/...
petjka pats karājas mata galā, labprātīgi neko neatdos

     [+] [-]

, 2019-10-12 15:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas izlases interesēs ir lai Bobs to savickija komandu pamatīgi izsmērē. Ja pēdējā laikā bija pie kājas ģinamas rezultāti, interesēja tikai daži spēlētāji un hokejs kā tāds, tad šodien par Avangard!
Vo vo Es arī gribētu pamatīgu sakāvi, tā teikt, Savickim no Boba

  +3 [+] [-]

, 2019-10-12 15:28, pirms 6 gadiem
liora_nesterova_132780624770373 rakstīja: MooXi.net - liеlisks prоjekts pieаugušаjiеm, kuri vēlаs atrаst sеksa pаrtneri
Īstais letiņu seksa projekts ir ģināmo - ļauj sevi drāzt visiem,nevienam neatsaka

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 15:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Auseklīšu rotāti ceļos tālos dinamieši dodas
Laimes mātes vēlējumi ceļa maizē līdzi doti
Ilgotā sapņu pils ar dinamiešiem reizē mostas
Sviedri un latvju dēli – mūsu spēka avoti.
Jau piedzērie dienas laikā
Un tāpēc rakstīji dzeju
Mājās šamam bija paika
Bet atejā es atleju.. / aut. nez.?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-12 15:39, pirms 6 gadiem
Soči izmeta Zubovu, Berja par galveno/p.i./...
p.s. neviens klubs nemet no sastāva labākos spēlētājus izņemot ģinamo pat kolhozā bet sastāva veidotājus un trenētājus, ja komanda zāģē...kāds nafig "ģinamo" hokeja projekts, kā te nesen Matulis pieskricelēja savā portālā!

  +2 [+] [-]

, 2019-10-12 15:42, pirms 6 gadiem
profesorsk rakstīja: Pačukstēšu priekšā, ka reālakais rezultāts šìs dienas spēlē ir 3:1 jeb 4:1 mājinieku labā
Kā var būt "3:1 jeb 4:1"? 3 un 4 ir vienādi?

     [+] [-]

, 2019-10-12 19:28, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Kā var būt "3:1 jeb 4:1"? 3 un 4 ir vienādi?
Saproti kā gribi - es skaitu naudu, jo rezultātu uzminēju