Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Eštonam divi vārti, lieliskais Makarovs kaldina Rīgas zaudējumu sērijas beigas

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Eštonam divi vārti, lieliskais Makarovs kaldina Rīgas zaudējumu sērijas beigas
Kārters Eštons. Foto: Oksana Džadana/F64

Ļoti smagu panākumu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) izcīnījusi Rīgas "Dinamo" vienība, kas, pateicoties Kārtera Eštona diviem rezultatīviem metieniem un Andreja Makarova 38 atvairītiem raidījumiem, ar 3:2 nolauza Minskas "Dinamo".

Spēles teksta tiešraide – šeit!

Pirmajā trešdaļā tika piedzīvots šosezon vēl neredzēts vārtu birums rīdzinieku izpildījumā. Gana daudz iespēju bija arī minskiešiem, taču viesi realizēja tikai vienu momentu, kamēr mājinieki – trīs. Vispirms Kārters Eštons realizēja pirmo vairākumu pēdējās septiņās spēlēs, pirmais tiekot pie vārtsarga Ņikitas Tolopilo atsistās ripas vārtu priekšā (1:0), bet astotajā minūtē Rīgas “Dinamo” pirmo reizi šosezon panāca divu vārtu pārsvaru. Teicams reids pāri visam laukumam padevās Kristapam Sotniekam, aizsargs pēc tam nogādāja ripu Gintam Meijam, kurš izpildīja precīzu plaukstas metienu (2:0).

Mājinieku pārsvars gan tika sadeldēts vien 11 sekundes vēlāk, kad no zilās līnijas precīzi meta minskiešu aizsargs Vladislavs Jerjomenko (2:1). Ballīte turpinājās, un spēles desmitajā minūtē tika gūti arī ceturtie vārti – atkal īstajā vietā un laikā atradās Eštons, savācot un ieraidot vārtos Tolopilo atsisto ripu (3:1). Kanādietim neilgi pirms pirmās trešdaļas beigām bija teicama iespēja noformēt sev hattrick, taču izgājienā viens pret vienu pārāks izrādījās viesu vārtsargs.

Komandas centās uzturēt augstu spēles tempu arī otrajā trešdaļā, taču vārti netika gūti. Vairāk darba gan bija Tolopilo, kurš tika galā ar 12 metieniem, savukārt Makarovs mājinieku vārtos atvairīja septiņas ripas. Labas iespējas izcelties vairākumā neizdevās realizēt ne Laurim Dārziņam, ne Miķelim Rēdliham, kad viesus glāba vārtsargs, savukārt minskiešu rindās labākā iespēja radās komandas kapteinim Kirilam Gotovecam – šoreiz visu savu meistarību demonstrēja Makarovs, labojot komandas biedru kļūdu saspēlē aizvārtē un tverot Gotoveca mesto ripu ķērājcimdā.

Trešā perioda sākumā viesiem izdevās uzspiest pretiniekiem savu spēli un pārņemt iniciatīvu. Rīdzinieki īsā laikā nopelnīja veselus trīs noraidījumus pēc kārtas, un trešā reize Minskai izrādījās laimīgā – Andrejs Kosticins izpildīja piespēli uz vārtu priekšu, un ripa pēc neveiksmīga rikošeta nonāca aiz vārtu līnijas (3:2).

Atlikušās septiņas minūtes tika aizvadītas ar konstantu minskiešu spiedienu Rīgas aizsardzības zonā, mājiniekus no kārtējās katastrofas glābjot fantastiskajam Makarovam, kurš neticamos veidos atvairīja Tēmu Pulkinena un Aleksandra Kitarova mestās ripas.

Pēdējās divās minūtēs viesi spēlēja bez vārtsarga Tolopilo, amerikāņa Šeina Prinsa maiņai piespiežot mūsējos pie saviem vārtiem un tikai laimīgas apstākļu sakritības dēļ rezultātam saglabājoties labvēlīgam.

Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo'' 3:2 (3:1;0:0;0:1)

Vārti: 03:22 Eštons (vair.) 1:0, 07:09 Meija (Sotnieks) 2:0, 7:20 Jerjomenko (Granjāni) 2:1, 09:38 Eštons (Meija) 3:1, 52:25 Kosticins (vair.) 3:2.
Metieni: 24:40 (11:19;12:7;1:19)
Soda minūtes: 12:8 (2:2;4:4;6:2)
Vārtsargi: Andrejs Makarovs - Ņikita Tolopilo.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs
Andrejs Makarovs (Aleksanders Salāks); Nerijus Ališausks - Oskars Bārtulis, Roberts Mamčics - Uvis Balinskis, Kristofers Berjlunds - Kristaps Sotnieks, Sergejs Gimajevs; Lauris Dārziņš - Brendons Makmilans - Miķelis Rēdlihs, Kārters Eštons - Koltons Gilīss - Gints Meija, Andris Džeriņš - Vitālijs Pavlovs - Roberts Lipsbergs, Frenks Razgals - Daniels Bērziņš - Oskars Batņa, Patriks Zabusovs.

Rīgas ''Dinamo'' oktobra spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
2.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Omskas ''Avangard''Mājās0:7
5.1017:00Maskavas CSKA - Rīgas ''Dinamo''Viesos6:1
7.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Podoļskas ''Vityaz''Mājās1:2
9.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''Mājās3:2
12.1017:00Omskas ''Avangard'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
14.1017:00Čeļabinskas ''Traktor'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
16.1016:30Nursultanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
20.1017:30Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''Mājās
23.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Čeļabinskas ''Traktor''Mājās
25.1019:30Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
27.1016:00Maskavas ''Spartak'' - Rīgas ''Dinamo''Viesos
29.1019:30Rīgas ''Dinamo'' - Pekinas ''Kunlun Red Star''Mājās

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:02, pirms 6 gadiem
Viens vards- malači.

Divi vārdi- Makarovs mūris.

Trīs vārdi- Kapteini Dārziņu PENSIJĀ
Slēpts komentārs: pernambucano

  +8 [+] [-]

, 2019-10-09 22:02, pirms 6 gadiem
uz 10 min izšāva un tas arī viss

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:02, pirms 6 gadiem
Nja izmocija uzvaru... nav duhas rīdziniekeim normali var nospelēt 30min

  -4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:03, pirms 6 gadiem
Oskars molodčiks!! Iedevis komandai otro elpu!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:03, pirms 6 gadiem
Fuņiem, kamēr Ziemassvētkos bikses pillas - viedoklis no malas par ģinamku

https://www.facebook.com/zigaceloju...

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:03, pirms 6 gadiem
Slikti. Būtu bijusi vēlviena zaude, varbūt būtu vismaz ankipanki atlaists...

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:03, pirms 6 gadiem
Divu lūzeru starpā Rīgas lūzeri uzrādijās veiksmīgāki.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:03, pirms 6 gadiem
tak nekas te nebūs !!!

  +4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:03, pirms 6 gadiem
Dinamo komanda 3. periodā "Trener, uzbrukuma arī var iet?"Žēl makarova, uz seviem pleciem jāiznes visa spēle, it īpaši 3.periodā, izskatijāmies kā sētas puikas aizsardzībā.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-09 22:04, pirms 6 gadiem
Un uzkāpa pernaks uz uzvaras kakas

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:04, pirms 6 gadiem
A kpc iepriekš nevilka melnas formas?
Slēpts komentārs: FUNS

  +8 [+] [-]

, 2019-10-09 22:05, pirms 6 gadiem
Sakāva. Knapi izmocīja būtu precīzāk.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:05, pirms 6 gadiem
Go0dFather rakstīja: A kpc iepriekš nevilka melnas formas?
Da kaut pliki, spēle no tā nemainīsies

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:06, pirms 6 gadiem
Tāda eiforija it kā Pasaules kausu būtu paņēmuši😀😀 uzvarot divu nabagu cīņā 😀😀😀 p.s. šodien ap pus septiņiem gāju gar arēnu, skatos pilns ar autobusu parku sabraukuši, skolēnus stumj arēnā. Nu kādi 15 autobusi točna, un tas stundu pirms spēles. Brutāli dinamo mēģina imitēt interesi piebāžot arēnu ar skolniekiem un izdalītajām biļetēm. Uz pagājušo spēli čoms aicināja, kurš IT uzņēmumā strādā ,biļetes sadotas , nav kas iet🤦 tā tos pāris tūkstošus salasa. Domāju biļetes tur nopērk labi ja tūkstotis.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:06, pirms 6 gadiem
Nav labi divi punkti čekai, bet labi viena lieta pēdējā vieta līga ir saglabāta.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:07, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Fuņiem, kamēr Ziemassvētkos bikses pillas - viedoklis no malas par ģinamku

https://www.facebook.com/zigacelojumi/videos/660731884451625/
Varbūt tev patīk rupji cilvēki, kura ar to vēlas lētu popularitāti. Kas nu kuram tuvāks. Namejam tāds varētu patikt.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:08, pirms 6 gadiem
JĀĀĀĀĀĀĀ!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:08, pirms 6 gadiem
Varotčiks, protams, pavilka, kad DR aizsardzība plīsa pa vīlēm 3.p. otrajā pusē. Jautājums paliek, cik Makarov būs stabils. Tas, ka iemeta trīs golus – nu pēc tāda sausuma perioda, kaut kad kaut kam arī jāiekrīt. Optimistiem tikai vēl nevajadētu čurāt karstu, ka DR ir atpakaļ. 50 minūtes tomēr atkal neko nevarēja iemest.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:08, pirms 6 gadiem
Te džekiem jāsaka paldies vārtsargam! Bet kopumā uzbrukums jēls,azsardzība jēla!

  +6 [+] [-]

, 2019-10-09 22:09, pirms 6 gadiem
Dārziņš,Džeriņš,Rēslihs nu pagalam švaki.Vajag uz liepāju aizsūtīt.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:09, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tāda eiforija it kā Pasaules kausu būtu paņēmuši😀😀 uzvarot divu nabagu cīņā 😀😀😀 p.s. šodien ap pus septiņiem gāju gar arēnu, skatos pilns ar autobusu parku sabraukuši, skolēnus stumj arēnā. Nu kādi 15 autobusi točna, un tas stundu pirms spēles. Brutāli dinamo mēģina imitēt interesi piebāžot arēnu ar skolniekiem un izdalītajām biļetēm. Uz pagājušo spēli čoms aicināja, kurš IT uzņēmumā strādā ,biļetes sadotas , nav kas iet🤦 tā tos pāris tūkstošus salasa. Domāju biļetes tur nopērk labi ja tūkstotis.
Tev gan grūta dzīve. Interesanti kādēļ uz basketbolu ar varu neved bērnus. Varbūt policija jāiesaista par bērnu piespiedu skatīšanos. Droši vien visi bērni bija važās un raudoši.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:10, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tāda eiforija it kā Pasaules kausu būtu paņēmuši😀😀 uzvarot divu nabagu cīņā 😀😀😀 p.s. šodien ap pus septiņiem gāju gar arēnu, skatos pilns ar autobusu parku sabraukuši, skolēnus stumj arēnā. Nu kādi 15 autobusi točna, un tas stundu pirms spēles. Brutāli dinamo mēģina imitēt interesi piebāžot arēnu ar skolniekiem un izdalītajām biļetēm. Uz pagājušo spēli čoms aicināja, kurš IT uzņēmumā strādā ,biļetes sadotas , nav kas iet🤦 tā tos pāris tūkstošus salasa. Domāju biļetes tur nopērk labi ja tūkstotis.
Nesaprotu, kāpēc tevi gadiem ilgi tas uztrauc?
Tas ir psc, tupais bimbambolistis.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:11, pirms 6 gadiem
Kāda spēles disciplīna ir,ka 3.trešdaļā viens pēc otra noraidās?Noveicās,ka vārtsargs izglāba.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:11, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tāda eiforija it kā Pasaules kausu būtu paņēmuši😀😀 uzvarot divu nabagu cīņā 😀😀😀 p.s. šodien ap pus septiņiem gāju gar arēnu, skatos pilns ar autobusu parku sabraukuši, skolēnus stumj arēnā. Nu kādi 15 autobusi točna, un tas stundu pirms spēles. Brutāli dinamo mēģina imitēt interesi piebāžot arēnu ar skolniekiem un izdalītajām biļetēm. Uz pagājušo spēli čoms aicināja, kurš IT uzņēmumā strādā ,biļetes sadotas , nav kas iet🤦 tā tos pāris tūkstošus salasa. Domāju biļetes tur nopērk labi ja tūkstotis.
Domā uz VEF ČL pirks vismaz tūkstotis?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:11, pirms 6 gadiem
Man liekas ģinamas fuņiem nav jālielas par 3 iemestiem goliem Minskai pirmajā periodā, junioram , kam bija debijas mačs....pēc tam pilnīgi jēla spēle un knapi nosargāts 2-3.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:11, pirms 6 gadiem
Man asaras birst no priekiem, esam atpakaļ uz uzvaru takas, tik nez kur tā vedīs..

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt tev patīk rupji cilvēki, kura ar to vēlas lētu popularitāti. Kas nu kuram tuvāks. Namejam tāds varētu patikt.
Bīskapam vnk interesē aprobežotu alkoholiķu viedoklis.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:13, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nav labi divi punkti čekai, bet labi viena lieta pēdējā vieta līga ir saglabāta.
Vēl viens bimja jebanuķiks! Tu taču neinteresējies par RD!
Viena tupa publika, tie bimbisti

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev gan grūta dzīve. Interesanti kādēļ uz basketbolu ar varu neved bērnus. Varbūt policija jāiesaista par bērnu piespiedu skatīšanos. Droši vien visi bērni bija važās un raudoši.
Lai tak tie dzīves pabērni cep savus palagus ar savām miklajām fantāzijām kā draugu draugu draugiem ir biļetes. Realitatē ir pavisam cita aina un to šo primātu komentāri nekādā veidā ietekmēt nespēs.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:13, pirms 6 gadiem
Kāpēc netika izcelts tas, ka šī bija 4 punktu spēle? Tā vien šķiet, ka pietuvojāmies Minskai par 4 punktiem, nu jau vairs tikai 7, bet bija 9!!

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt pēc pēdējām 2 spēlēm kāds sapratīs, kādēļ Gudļevskis nav DR. Nezinu vai Makarovs ir stabils, bet šajās spēlēs viņš 'parāda kā spēlē KHL pirmie vārtsargi. Salaks savā vienīgajā spēlē parādīja ļoti vāju sniegumu.
Tu esi lunis, cik tu vari ņemties ar Gudlevski, bloķēti metieni vien parāda kā spēle ir uzlabojusies, un arī ieilgstot zaudējumu sērijai vietējie kadri arī raustās no sastāva tīrīšanas. Neviens top vārtsargs nevilktu tās spēles kuras pasēja ar 4,.5 vārtu starpību

  +3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:14, pirms 6 gadiem
Redzēju gan tikai pēdējās 10 minūtes, bet nu malači, ka noturēja. Bet šitā sēdēt aizsardzībā ir diezgan bīstami. Nesmuka uzvara arī ir uzvara. Apsveicu!

  +6 [+] [-]

, 2019-10-09 22:14, pirms 6 gadiem
Ir Vārtsargs,ir uzvara!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:14, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bīskapam vnk interesē aprobežotu alkoholiķu viedoklis.
Ja nespēj lasīt(šajā gadījumā - klausīties) starp rindiņām, tad labāk nekomentē vispār

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:14, pirms 6 gadiem
Visa Ankepona trenera ģenialitāte slēpjas Ābola atbildē Lūsiņam, ka atklāta spēle nebija Dinamo plānā. Principā- haļava- sameta 3 vārtus puišelim un sākas slavas dziesmas varonīgajiem Lāčplēšiem.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:15, pirms 6 gadiem
Šodien 6 spēles. Ļoti interesants fakts. Vienā spēlē metienu skaits ir vienāds, bet pārējās 5 spēlēs uzvarēja komandas , kuras mazāk met pa vārtiem. Tātad no 5 spēlēm kurās kāda komanda met vairāk par pretinieku, visās 5 uzvar komanda kura izdarījusi mazāk metienu. Reti kad kaut ko tādu var redzēt vienā dienā.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:15, pirms 6 gadiem
Därziņš plastalīns.
Komanda uz 3. Periodu fiziski netur..

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:17, pirms 6 gadiem
Es baigi nesekoju Dinamo, bet tie rezultāti, kas ir oktobra tabulā, 0:7,1:6, kas tie tādi? Okei, varbūt tikuši play-off neesam tikuši jau kādus 5gadus, bet tādi rezultāti gan nav bijuši....
Paskatoties uz sastāvu arī nešķiet, ka kāds trūkst, lai būtu tādi rezultāti, kas noticis?

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:19, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev gan grūta dzīve. Interesanti kādēļ uz basketbolu ar varu neved bērnus. Varbūt policija jāiesaista par bērnu piespiedu skatīšanos. Droši vien visi bērni bija važās un raudoši.
Es runāju par mākslīgu burbuli , ko ar milzīgu , milzīgu naudu Latvijas mērogiem ( no Kremļa) ir uzpūtis dinamo. Zem tā nav seguma. Tā ir Kremļa skola. Tas rezultāts ir nožēlojams, ka jāved ar autobusiem bērni , dauuuudz autobusiem, lai kaut cik izskatītos pilnāka arēna klubam, kam ir 12 cilvēki mārketinga nodaļā, kas atvēl 2 milj sezonā reklāmai, mārketingam... Nevienam citam klubam jebkurā sporta veidā Latvijā nav tāds gada budžets visiem izdevumiem 🤦😀 un ar to , ar savestiem bērniem, izdaltām biļetēm, ka savulaik darīja Barons LMT basketbolā, kad bomzis varēja aiziet uz spēli par velti😀 dinamo iet uz ko līdzīgu. Vienkārši sasmējos šodien ejot gar arēnu un redzot to skatu.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:20, pirms 6 gadiem
Makarovs dabiski izglāba šo spēli,jo jair soēcīgs vartsargs tad arī var vinēt mcmilans labi spēlē Eštons arī nav slikts,Meija patika,Pavlovs un Soča ,Bārtulis arī nav slikts pārējie pagaidam nu nevelk

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:23, pirms 6 gadiem
Apsveicu Funi un Pernaku ar ilgi gaidīto orgasmu
Puiki vismaz beidzot izšāva riekstus un tagad var ar bravūru gavilēt par sakāvi

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:23, pirms 6 gadiem
Kasparens rakstīja: Visa Ankepona trenera ģenialitāte slēpjas Ābola atbildē Lūsiņam, ka atklāta spēle nebija Dinamo plānā. Principā- haļava- sameta 3 vārtus puišelim un sākas slavas dziesmas varonīgajiem Lāčplēšiem.
Kāpēc ne? lai papriecājas...
par "tendenci" sezonas kopumā tāpat neviens funis tagad nedomā, kas sagaida...

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:23, pirms 6 gadiem
Labi ka skolniekus laiž par brīvu,jo aug nākošie hokejisti,tā dara normāli domājošie. Vai Jums labāk patīk pustukšas tribīnes naudas dēļ.Laidiet visus par brīvu,nevis sportu pārvēršot par naudas kalvi. Kāda jēga Minskai no uzvarām ja tās ir ārzemnieku,bet paši baltkrievi nekā nevar. Kāda Jums darīšana par naudu,galvenais ir atbalsts,tāpēc jābūt daudz cilvēkiem...

  +4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:24, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Molodčiki čaļi!!! Lāčplēšu raksturs nevaid miris! Teicama ģēre! Visa Latvija šovakar bija ar Jums!
Tu pats saprati, ko uzrakstīji?
Tā ir, ka dzimtā valoda nav latviešu

  +3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:24, pirms 6 gadiem
Metienu attiecība 3 periodā 1:19...😁😁😁 viens metiens pa periodu, tas ir nopietni?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:25, pirms 6 gadiem
Cik punkti līdz PO?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:26, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: Metienu attiecība 3 periodā 1:19...😁😁😁 viens metiens pa periodu, tas ir nopietni?
nevar noliegt, ka tagad krita ripām priekšā vismaz un slaucīja vārtu priekšu...uzbrukums gan pazuda pēc pirmā perioda.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:26, pirms 6 gadiem
Bet vispār šī uzvara toto spēlmaņiem ir izdevīga, jo pret spēcīgu pretinieku būs atkal izdevīgi koeficienti

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:26, pirms 6 gadiem
Oho!
Aklai vistai trāpijās graudu uzknāpt?

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:27, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Es runāju par mākslīgu burbuli , ko ar milzīgu , milzīgu naudu Latvijas mērogiem ( no Kremļa) ir uzpūtis dinamo. Zem tā nav seguma. Tā ir Kremļa skola. Tas rezultāts ir nožēlojams, ka jāved ar autobusiem bērni , dauuuudz autobusiem, lai kaut cik izskatītos pilnāka arēna klubam, kam ir 12 cilvēki mārketinga nodaļā, kas atvēl 2 milj sezonā reklāmai, mārketingam... Nevienam citam klubam jebkurā sporta veidā Latvijā nav tāds gada budžets visiem izdevumiem 🤦😀 un ar to , ar savestiem bērniem, izdaltām biļetēm, ka savulaik darīja Barons LMT basketbolā, kad bomzis varēja aiziet uz spēli par velti😀 dinamo iet uz ko līdzīgu. Vienkārši sasmējos šodien ejot gar arēnu un redzot to skatu.
Vai tev pašam patīk tik ļoti paša izplatītā dezinformācija. Šosezon esmu bijis uz 5 DR spēlēm un bērni no skatītāju skaita varbūt maksimums ir procenti 10. Drīzāk jau mazāk. Zinu ka skolām piedāvā iespēju apmeklēt DR spēles. Ja skola vēlas , tad brauc bērni, kuri vēlas. Bieži vien tie ir bērni ,kuri paši spēlē hokeju.
Tikai nevajag tik atklāti melot. Arēnā neredzu nekādus milzīgus bērnu pūļus.
No otras puses priecājies ka rūpējās par bērniem un viņiem ir iespēja apmeklēt spēles. Ja tu zini ka kāds bērns ar varu sēdināts autobusā un vests uz spēli, raksti policijā iesniegumu.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:28, pirms 6 gadiem
Ari nesmuka uzvara ir uzvara. Paldies RD par to. Kaut gan - atsevisks PALDIES vartsatgam Makarovam!

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oho!
Aklai vistai trāpijās graudu uzknāpt?
HKL pelnīta uzvara?

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:28, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tev pašam patīk tik ļoti paša izplatītā dezinformācija. Šosezon esmu bijis uz 5 DR spēlēm un bērni no skatītāju skaita varbūt maksimums ir procenti 10. Drīzāk jau mazāk. Zinu ka skolām piedāvā iespēju apmeklēt DR spēles. Ja skola vēlas , tad brauc bērni, kuri vēlas. Bieži vien tie ir bērni ,kuri paši spēlē hokeju.
Tikai nevajag tik atklāti melot. Arēnā neredzu nekādus milzīgus bērnu pūļus.
No otras puses priecājies ka rūpējās par bērniem un viņiem ir iespēja apmeklēt spēles. Ja tu zini ka kāds bērns ar varu sēdināts autobusā un vests uz spēli, raksti policijā iesniegumu.
Aldarīša pūļus redzi?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:28, pirms 6 gadiem
Dinamo čekistu misene.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:29, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oho!
Aklai vistai trāpijās graudu uzknāpt?
Liepājas zābaks gudro domu iemeta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:30, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: HKL pelnīta uzvara?
Protams!
Man nāk smiekli par visādiem razgaliem un bērziņiem, kuri HKL spēlē ceturtā maiņā, bet šie spēlē Rīgas ''Aklās zarnās.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:31, pirms 6 gadiem
Ahh. Varam teikt attā Maršalam, tikko preses konferencē Ankipāns teica, ka Bārtulis ir paņemts viņa vieta. Un diezin vai, Oskars tik viegli ļaus, ka viņa vietu aizņems tagad... "Good bye Marshall"

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:31, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: [+] [-] Ziņot
zaipis , 22:01, pirms 27 minūtēm , ignorēt , atbildēt
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Varotčiks ir varotčiks, taču laukuma spēlmaņi nebūt nebija juniori
nemeklē "atmazkas" jēlai ģinamo riga spēlei...labi, ka sakrita pirmajā periodā. tālāk bezcers. iespiesti zonā kā "salagas".
Vecīt, viens no galvenajiem iespiešanas iemesliem ir pakāstie iemetieni
Oho, galvenais franku gorilla arī klāt

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams!
Man nāk smiekli par visādiem razgaliem un bērziņiem, kuri HKL spēlē ceturtā maiņā, bet šie spēlē Rīgas ''Aklās zarnās.
Tas pats Giliss OHL mestu mazāk par Kaļeiņikovu, esmu drošs.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:34, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: [+] [-] Ziņot
Vecīt, viens no galvenajiem iespiešanas iemesliem ir pakāstie iemetieni
Vecīt, es Tev jau tur atbildēju. labi ka kolhozā nav pieņemts , ka uzbrūkošie liek uz ledus pirmie nūju...
par maču ar atbildēju. domāju samazgās minsku, beigās izrādijās knapi izglābās...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:34, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas pats Giliss OHL mestu mazāk par Kaļeiņikovu, esmu drošs.
Iespējams, bet tas mums pārbaudīt nesanāks.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:35, pirms 6 gadiem
Dā izvilka vienkārši spēli,tādām viduvējām komandām vajadzīgs stiprs vārtsargs tad kaut kas var sanākt ,a tā Ar Gudļevsji kurš nistāv divus mačus a tālāk ir čau ,nezinu kāda bija komandas kompesija ,nu nesaprotu bija redzams Ka Tretjaks arī pat nav otrais vārtsags nu tādu pofigismu no treneru puses,Gudlevskis ir divu spēļu vārtsags ,tālaāk 00,nē parakstīt kā pirmo un cerēt ka sezona būs laba,Makarovs parādija kā komanda ir jāvelk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:35, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Aldarīša pūļus redzi?
Kādam varbūt nepatiks, bet vakar arēnā Olimp-Mogo spēlē redzēju pietiekoši daudz stipri iedzērušus tipus. Atnāk paskatās uz savējiem radiem , draugiem un ierauj tā spēcīgāk. Ja skaitītu dzērājus uz 1000 skatītājiem tad vakardienas spēlē to bija daudz. DR spēlēs parasti esmu 3 stāvā un tur apdzērušies ir stipri mazāk kā pirmajā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas pats Giliss OHL mestu mazāk par Kaļeiņikovu, esmu drošs.
Tikai tirgus cena Gilisam OHL būtu daudz augstāka.

  -4 [+] [-]

, 2019-10-09 22:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oho!
Aklai vistai trāpijās graudu uzknāpt?
Jā pamanīju ka Liepāja uzvarēja 6-1

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Jā pamanīju ka Liepāja uzvarēja 6-1
Liepāja ir 2.vietā, ja kas.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:40, pirms 6 gadiem
Iemeta tīnim 3 vārtus un uzreiz keponiem pirksti gaisā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:44, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Es runāju par mākslīgu burbuli , ko ar milzīgu , milzīgu naudu Latvijas mērogiem ( no Kremļa) ir uzpūtis dinamo. Zem tā nav seguma. Tā ir Kremļa skola. Tas rezultāts ir nožēlojams, ka jāved ar autobusiem bērni , dauuuudz autobusiem, lai kaut cik izskatītos pilnāka arēna klubam, kam ir 12 cilvēki mārketinga nodaļā, kas atvēl 2 milj sezonā reklāmai, mārketingam... Nevienam citam klubam jebkurā sporta veidā Latvijā nav tāds gada budžets visiem izdevumiem 🤦😀 un ar to , ar savestiem bērniem, izdaltām biļetēm, ka savulaik darīja Barons LMT basketbolā, kad bomzis varēja aiziet uz spēli par velti😀 dinamo iet uz ko līdzīgu. Vienkārši sasmējos šodien ejot gar arēnu un redzot to skatu.
Manuprāt, ilgtermiņam ļoti pareizs gājiens. Ja ne Dinamo, tad Latvijas hokejam, vienmēr būs skatītāji.

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:45, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Džonis šmakovkins, tas tu?
Jā, eksport, atpazini. Vai arī atcerējies.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liepāja ir 2.vietā, ja kas.
Zinu. OHL sekoju līdzi. Arī uz spēlēm aizeju.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:47, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Manuprāt, ilgtermiņam ļoti pareizs gājiens. Ja ne Dinamo, tad Latvijas hokejam, vienmēr būs skatītāji.
Manuprāt, ilgtermiņam tas ir gājiens Maskavas acij, redz, pie mums pilna arēna nāk, lai Juris nākamgad atkal var braukt ziepēties un ubagot naudiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 22:49, pirms 6 gadiem
darzin-beidz slidinaties-kauna traips-vartsargu sit sis mierigi noskatas-klauns un lupata-tu esi vecene-savicka mutautins-ej sedi loza un klanies cekistiem-lupata-lupata -lupata....

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:49, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tādā gadījumā uzvarēt iemetienus mazākumā būtu vienkāršāk
paskaties kādu video pirms rēc...
https://www.nhl.com/video/kanes-pow...

te vēl apgreidots noteikumi par iemetieniem NHL;
https://www.nhltraderumors.me/2019/...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:52, pirms 6 gadiem
Bananāss rakstīja: Iemeta tīnim 3 vārtus un uzreiz keponiem pirksti gaisā.
paši Vori nomīzīs likt kastē līdz sezonas beigām pat esot "dibenā" un izmetīs maijā uz ielas...nekā jauna!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-09 22:53, pirms 6 gadiem
Beidzot vadzis ir lūzis! Lai kā te atsevišķai naidīgai personu grupai negribētos, Dinamo parādīja raksturu un uzvarēja ļoti svarīgu spēli. Gribas ticēt, ka tas palīdzēs spēlētājiem un komandai kopumā izkļūt no bedres un atgriezties uz uzvaru ceļa. Dinamo grib un var uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: paši Vori nomīzīs likt kastē līdz sezonas beigām pat esot "dibenā" un izmetīs maijā uz ielas...nekā jauna!
Izlases bāzes klubs, kā nekā. Iespēlējam nekam nederīgus prospektus un blatņikus kā, piemēram, Razgalu, kurš izlasē tik pie milzīgas veiksmes var tikt, jo papucim rokas par īsām, iespēlējam krievu minorlīgas spēlējošus vārtsargus, bet savējos izmētājam pa pasauli, kuri sāk spēlēt pirmo vijoli izlasē. Bukarti, Cibiņš, Freibergs, Galviņš un citi.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 22:56, pirms 6 gadiem
Nu ko, kā jau teicu būs 3/4 goli ir cerība uzvarēt, komanda malači redz ja tīra atsistās ripas un palīdz vārtsargam ir arī rezultāts, bet galvenais, čaļi bloķē arī ripas, redz atlaida, izbrīvēja naudu samaksāja kavējumus un čaļi spēlē

     [+] [-]

, 2019-10-09 22:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: paši Vori nomīzīs likt kastē līdz sezonas beigām pat esot "dibenā" un izmetīs maijā uz ielas...nekā jauna!
Kas maksā, tas pasūta mūziku. Nekā jauna. Diemžēl...

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:02, pirms 6 gadiem
Cik Es sapratu ka Maršalam idaho štats tuvakajs dienas moša
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:06, pirms 6 gadiem
atā Ešton, paldies par cīņu, bet, turpinot čekistu tradīcijas, drīz no Ankipāna dzirdēsim, ka tev nepatīk lidmašīnu piedāvātais gaiss un tādēļ RD tev teiks paldies un uzredzēšanos

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:08, pirms 6 gadiem
Bananāss rakstīja: Kas maksā, tas pasūta mūziku. Nekā jauna. Diemžēl...
ja belari nemīzīs tālāk likt junioros sastāvā, tad viss notiks un būs . krievi nemīž, tas sen skaidrs. tik ģinamo riga fuņiem dodiet jau gatavus spēlētājus no AHL un VHL, savus metam miskastē...
un tad brīnās no kurienes vitjazam uzradies kastes sargs ar 97% un nav pabiras krievu līgā...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-09 23:09, pirms 6 gadiem
whatsappā klejo joks - "cilvēki esiet uzmanīgi, netīšām atstāju uz priekšējā beņķa mašīnā 2 dinamo biļetes.. kad atnācu atpakaļ pie auto, logs bija izdauzīts un kāds blakus bija nolicis vēl divas"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:12, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: whatsappā klejo joks - "cilvēki esiet uzmanīgi, netīšām atstāju uz priekšējā beņķa mašīnā 2 dinamo biļetes.. kad atnācu atpakaļ pie auto, logs bija izdauzīts un kāds blakus bija nolicis vēl divas"
+ 1 Asprātīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 23:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ja belari nemīzīs tālāk likt junioros sastāvā, tad viss notiks un būs . krievi nemīž, tas sen skaidrs. tik ģinamo riga fuņiem dodiet jau gatavus spēlētājus no AHL un VHL, savus metam miskastē...
un tad brīnās no kurienes vitjazam uzradies kastes sargs ar 97% un nav pabiras krievu līgā...
DR jauno daudz sastāvā. Tagad pats redzi ka jaunie nevelk KHL līmeni.

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:14, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Te tak raksta par iemetiena apļa izvēli vairākumos un par aizmugures fiksēšanu strīpaino svilpes brīdi aizturētā soda laikā, nevis par nūjas pareizo turēšanu iemetienu apļos
tak viss iet tālāk, par nūju jau bija iepriekš. man slinkums meklēt vēsturi, jau noiet etaps. tagad pat riņķi var paņemt pirms kastes kuru grib jeb pa sitienam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:19, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja pirmie liek nūju uzbrūkošie, tas dod priekšrocības aizsargājošajiem Es vispār tās šņagas atceltu, kas pirmais tiek, tam arī ripa, kā tas bija agrāk
amatiera vērtējums. profi kaut ko citu saka...
netaisos būt "eksperts", bet noteikumi NHL tiek virzīti uz to, lai golu būtu vairāk...tas ir fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:21, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: whatsappā klejo joks - "cilvēki esiet uzmanīgi, netīšām atstāju uz priekšējā beņķa mašīnā 2 dinamo biļetes.. kad atnācu atpakaļ pie auto, logs bija izdauzīts un kāds blakus bija nolicis vēl divas"
Tātad, loģiski spriežot, ļoti daudzi cilvēki staigā apkārt ar dinamo biļetēm.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:23, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja pirmie liek nūju uzbrūkošie, tas dod priekšrocības aizsargājošajiem Es vispār tās šņagas atceltu, kas pirmais tiek, tam arī ripa, kā tas bija agrāk
vispār esi redzējis Ovečkinu no labās točkas ieliekot golu, kā vates fans?
viņš tak no kreisās tik liek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:26, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu par ko tagad runā, par iemetiena brīdi vai par iemetiena apļa izvēli?
par abiem.
tavs skaidrojums par priekšrocību ir amatierisks, profi saka ko citu.
apļa izvēle vispār tālums priekš kolhoza(es domāju tādi kolhoznieki pat tik daudz nezina, kur nu vēl man pērties pagātnē par nūju)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tās ir dažādas lietas Apļa izvēle nāk par labu uzbrūkošajiem, ko nevar teikt par nūjas likšanu pirmajiem Vai arī ir tā, ka ir jāizvēlas, tipa, apli vai nūju? Tādā gadījumā es izvēlētos nūju, proti, ka pretinieks liek nūju pirmais Galvenais ir dabūt ripuli savā kontrolē un po barabanu, no kuras malas mauc Ovečkins
Tev ir sekla domāšana par hokeju, kā prastam kolhozniekam...

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:34, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Funi, labāk pasaki, kāda ir iemetienu statistika šīvakara mačā? Ko domā par visai bieži pakāstiem iemtieniem?
26-34.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-10-09 23:37, pirms 6 gadiem
Monstruāls cīniņš Daugavas krastos! Bērniem neļaujiet ieskatīties KHL tabulā!

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:38, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Maigi sakot, ne visai pārliecinoši
Pret Vitjaz bija 35-32
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:39, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu par Futbolu rītvakar?
Eu, epta! Poļi teica, ka braukšot bez vorotčika!
Vakar pasekoju dāmu kājbumbai. Stiprās sita vājās bez variantiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:42, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu par Futbolu rītvakar?
Tjoma zini kāpēc Latvijā ir tik maz spēlētāju, kas tur nūju uz "nepareizo" pusi(spēlē) jeb labo? un ne tikai Latvijā?
p.s futbols tiešām rītvakar...

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:42, pirms 6 gadiem
Minskai deviņpadsmit gadīgs vārtsargs sargāja vārtus,kuram tā bija pirmā spēle KHL,tieši šī iemesla dēļ Rīgas dinamiešiem izdevās iemest trīs ripas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma zini kāpēc Latvijā ir tik maz spēlētāju, kāpēc tur nūju uz "nepareizo" pusi jeb labo? un ne tikai Latvijā?
p.s futbols tiešām rītvakar...
Mūsu korefaniem no Mexico 99% labējie!

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:44, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Mūsu korefaniem no Mexico 99% labējie!
Kas jauns LT un EE čempjos?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:44, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Rītvakar es par Poļiem! Kā nekā, mani radi, ibio, rio! Lettiņiem tāpat nekas nespīd no turnīra viedoķla skatoties Poļiem ir vajadzīgi punkti priekš nosptiprināšanās Vispār ideāls variants, ja no grupas tiek ārā Poļi ar Slovēņiem
Man sieva ar poļu Vecmuterītes izcelsmi! Šampūnvīrs trjošaku ieliks vārtu rāmī!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:45, pirms 6 gadiem
Beidzot ! Malači. Gan vārtsargs, gan Eštons . Beidzot kāds var iemest. Tagad ar pārliecību uz priekšu. Gk ir, ir pārliecība, ir pārliecība, būs arī goli! Gana laba komanda, jāstrādā tik ! Ceru uz kādu sakarīgu papildinājumu tuvā nākotnē .

  -1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas jauns LT un EE čempjos?
Pilnīgs zastojs. Pa 4 blicēm ņemās savā sulā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:46, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Mūsu korefaniem no Mexico 99% labējie!
taviem koferaniem no Mexico var būt nūjas pat uz abiem, tie neko globāli neietekmē hokejā...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:47, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: Beidzot ! Malači. Gan vārtsargs, gan Eštons . Beidzot kāds var iemest. Tagad ar pārliecību uz priekšu. Gk ir, ir pārliecība, ir pārliecība, būs arī goli! Gana laba komanda, jāstrādā tik ! Ceru uz kādu sakarīgu papildinājumu tuvā nākotnē .
Laiks pie miera! Pasaku laiks sestdien Sienāzītī!

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: taviem koferaniem no Mexico var būtpat uz abiem, tie neko globāli neietekmē hokejā...
Ietekmē CAN, USA, SWE, CZE, FIN, nedaudz SUI un SVK. RUS-aki arī, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:50, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Ietekmē CAN, USA, SWE, CZE, FIN, nedaudz SUI un SVK.
neaizmirsti RUS pie TOP6 un nedaudz GER.

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:51, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Minskas jaunais varotčiks nolažojās tikai pie Meijas vārtiem, turklāt vairākas reizes arī glāba
neaizmirsti, ka viņam tas bija pirmais mačs kolhozā...

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: neaizmirsti RUS pie TOP6 un nedaudz GER.
Taisnība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:52, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Taisnība!
un tad LAT kaut kur maliņā stāv...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-09 23:53, pirms 6 gadiem
Kaut kad ir ieplānota EXPERTU drope? Starptautiskā. Ieeja tikai ar speciāi izsniegtiem flajeriem, kuri apstiprina piederību zinātājiem.
Tjoma Francuzskijs ar Wild Card!

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: un tad LAT kaut kur maliņā stāv...
Uz kādu TTT jaunā modeļa spēli ir plānots doties šosezon Eirolīgā?

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:54, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Manuprāt, kopumā debija izdevās
nu trīs ripas aprīt pirmajā periodā nekas izdevies nebija...kopumā jā. labi , ka nenorāva nost.

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:56, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz kādu TTT jaunā modeļa spēli ir plānots doties šosezon Eirolīgā?
labs jautājums, gan jau aiziešu. tagad nepateikšu.

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:57, pirms 6 gadiem
Kā jau teicu, pret Minsku bùs pirmā uzvara. 9/9 soļojam tālāk. Paldies dinamo! +500eur
Nākamā dinamo uzvara - neftehimik. Lìdz tam.zāği, bet vairs ne tik lielas sagrāves
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-09 23:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: labs jautājums, gan jau aiziešu. tagad nepateikšu.
Nākošajā 3dienā jau pirmā mājas spēle. Vēl nezinu, vai došos, bet gribētos. Biļetes cenas ir paceltas no 5 uz 7 eiro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 00:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Makarovs gan pirmo ielaida mēsliņu, pirms tam atsitot ripuli tieši pretiniekam uz nūjas
Tu par Makarovu vispār ko zini? esi lasījis ko šis pirda, kad bija Sabres prospekts un kāpēc VHL spēlēja, kad izmeta no ZA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-10 00:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nākošajā 3dienā jau pirmā mājas spēle. Vēl nezinu, vai došos, bet gribētos. Biļetes cenas ir paceltas no 5 uz 7 eiro.
tagad noteikti nē. nav laika. kaut kad uz grupu turnīru beigām...
un ģinamo pie reizes apskatīties dzīvajā

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 00:03, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par to neko nezinu
nemaz nešaubos...kā jau teicu pārsvarā ģinamo fani ir sekli. un fuņi vispār dibenā. nekā personīga, tikai novērojumi no malas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 00:06, pirms 6 gadiem
Eu, a kur Saša Salāks? Uz beņķa vai Vecrīgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 00:20, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Man asaras birst no priekiem, esam atpakaļ uz uzvaru takas, tik nez kur tā vedīs..
Sports ir sports, visādi var gadīties, bet kaut kā šķiet, ka komanda tomēr atgūsies lēnām, bet pamatīgi.

     [+] [-]

, 2019-10-10 00:48, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Oskars molodčiks!! Iedevis komandai otro elpu!
Nu Tu gan esi pseidofans! Tavejie te zaudeja vienu speli pec otras un no Tevis te smakas nebija! tagad uzvareja peksni Tu te iepirdies!

  +4 [+] [-]

, 2019-10-10 01:23, pirms 6 gadiem
Kāds, nah, fans, tāds pat klauns, kā Funis Funjevičs Funarevs. Kad menti grimst, tad klusums. Nožēlojami. Funis vismaz vērpj statistiku, cik vecas slidas katram, cik kupenas biezums pie bortiem, cik izmaksās biļete nākamajam vorotčikam no Sahalīnas utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 02:05, pirms 6 gadiem
Cik gan naida pilnam un/vai aprobežotam jābūt, lai vēlētu savējiem sliktu... Rakstu par to ne pirmo reizi, bet nebeidzu brīnīties, kā var būt "cilvēki", kas skatās savas valsts klubu mačus tikai tāpēc, lai aprietu spēlētājus un citus līdzjutējus, vienalga, vai klubs uzvar vai zaudē. Piesedzoties ar "čekistiem", visādiem krievu projektiem utt. Ejiet visi jūs dir.rst uz mūžīgā poda, no kura nekad nenokāpj!

  +4 [+] [-]

, 2019-10-10 02:16, pirms 6 gadiem
denebs rakstīja: Cik gan naida pilnam un/vai aprobežotam jābūt, lai vēlētu savējiem sliktu... Rakstu par to ne pirmo reizi, bet nebeidzu brīnīties, kā var būt "cilvēki", kas skatās savas valsts klubu mačus tikai tāpēc, lai aprietu spēlētājus un citus līdzjutējus, vienalga, vai klubs uzvar vai zaudē. Piesedzoties ar "čekistiem", visādiem krievu projektiem utt. Ejiet visi jūs dir.rst uz mūžīgā poda, no kura nekad nenokāpj!
Da zdrastvujet sovetckij sojuz!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 06:31, pirms 6 gadiem
24 metieni nav neskaitāmi metieni, labi, ka pozitīvs rezultāts
Vēl daudz darbiņa jāpaveic, lai tiktu uz augšu

     [+] [-]

, 2019-10-10 07:39, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Kāds, nah, fans, tāds pat klauns, kā Funis Funjevičs Funarevs. Kad menti grimst, tad klusums. Nožēlojami. Funis vismaz vērpj statistiku, cik vecas slidas katram, cik kupenas biezums pie bortiem, cik izmaksās biļete nākamajam vorotčikam no Sahalīnas utt.
Funis Funjevičs Funarevs arī nepiekrīt Ankipānam par neskaitāmiem metieniem. Ja vārtos būtu Gudļevskis mums vakar laikam būtu sagrāve Un Funarevs rēķinātiu cik sekundes līdz Ankipāna atlaišanai.

     [+] [-]

, 2019-10-10 07:47, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Normāli cilvēki whatsapos netusē, tāpēc arī tik truli joki iet cauri
Normālie tusē SC, vai ne?

     [+] [-]

, 2019-10-10 07:56, pirms 6 gadiem
Šī uzvara pielīdzināma zaudējumam. drausmīgs hokejs ģinamkas izpldījumā. Ankipān, atkāpies.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-10 07:57, pirms 6 gadiem
goriks rakstīja: Nu Tu gan esi pseidofans! Tavejie te zaudeja vienu speli pec otras un no Tevis te smakas nebija! tagad uzvareja peksni Tu te iepirdies!
Pird tu, muģila. Es analizēju un atbalstu.

     [+] [-]

, 2019-10-10 07:59, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Kāds, nah, fans, tāds pat klauns, kā Funis Funjevičs Funarevs. Kad menti grimst, tad klusums. Nožēlojami. Funis vismaz vērpj statistiku, cik vecas slidas katram, cik kupenas biezums pie bortiem, cik izmaksās biļete nākamajam vorotčikam no Sahalīnas utt.
Kopš nomīzi no buļļiem, zēniņ, vairs netiec ņemts par pilnu.

     [+] [-]

, 2019-10-10 08:14, pirms 6 gadiem
Makars no burana spridzina

  -1 [+] [-]

, 2019-10-10 08:15, pirms 6 gadiem
Ar Dinamo līdz nāve mūs šķirs

     [+] [-]

, 2019-10-10 08:50, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja pirmie liek nūju uzbrūkošie, tas dod priekšrocības aizsargājošajiem Es vispār tās šņagas atceltu, kas pirmais tiek, tam arī ripa, kā tas bija agrāk
es kļūdījos, TU neesi pat amatieris, bet diletants...
tātad uzbrūkošajam nūja uz ledus...ripa no tiesneša rokas krīt lejā. aizsargājošam ar nūju jāizdara divas kustības, lai dabūtu ripu pirmajam. tas ir gan jāvirza nūja lejup , gan jātrāpa pa ripu...
tam kam nūja uz ledus vajag tik vienu kustību veikt.
nezinu procentus, bet skatoties "tīri uz aci" no 10 iemetieniem tik 1-2 trāpa pa ripu aizsargājošās komandas iemetienu meistars...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-10 09:48, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vispār man šķiet, ka tu kļūdies jau pašos pirmssākumos Cik esmu pavērojis, NHL ir identiski KHL, proti, pirmie nūju uz ledus liek tie, kuri aizsargājas, nevis otrādi Vismaz KHL tā ir 100% un pārsvarā uzvar uzbrūkošie P.S. Dinamo varētu būt izņēmums, bieži kāš iemetienus visādi un visur
ģinamo iemetienos ir pilnīgi lūzeri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-10 10:09, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: DR ir divas lielas problēmas, pirmā ir iemetieni, otrā ir nevīžīga spēle savā zonā, kontrolējot ripu, tieši tamdēļ bieži tiek vazāti, kā tu vakar teici Tiklīdz uzvar iemietienus un akurāti iziet ārā no zonas, tā spēle kaut cik normalizējas
šonakt skatījos flajerus. paskaties kā komanda atbalsta vārtsargu un kas apkārt notiek...ja slinkums visu spēli noskatīties, tad vari hailaitus paskatīties, daudz kas redzams, ko dara komanda kas grib uzvarēt, nevis atsist numuru:
https://www.nhl.com/gamecenter/njd-...
p.s un velnus ar nevar nosaukt par kaut kādiem lūzeriem, stāvēja un cīnījās, nevis atslidoja...un Šnaideru vainot "golos" var tik funis!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-10 10:24, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vēl viena lieta, nevajag raustīties izdarīt pārmetienus! Kā pretinieks uzsēžas virsū, mūsējie apjūk, sākās visādas avantūras, muhļīšanās, čakarēšanās, ripas nevajadzīga vilkšana atpakaļ savā zonā, kā rezultātā ripa tiek pazaudēta jeb uzdāvināta pretiniekam Vienkāršāk ir pārmesties, ja neesi spējīgs neko citu izgudrot
Kontekstā ar tavu bļaušanu par zaudētajiem iemetieniem savā zonā, izklausās pēc lieliska plāna

     [+] [-]

, 2019-10-10 10:29, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kontekstā ar tavu bļaušanu par zaudētajiem iemetieniem savā zonā, izklausās pēc lieliska plāna
ģinamas fani dzīvo padomju laikos. tad pat pāri bortam varēja ripas mest ārā un piespiest pie borta
tā domāšana par hokeju nu ļoti atpaliek...
netiek līdzi, mūsdienām.
nav brīnums, ka ne tik Tjoma sēž pie lielā galda un mobilais ar pogām
vispār brīnos, kā šis no stacionārā uz mobilo pārgāja pie tādas pasaules uztveres
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-10-10 10:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamas fani dzīvo padomju laikos. tad pat pāri bortam varēja ripas mest ārā un piespiest pie borta
tā domāšana par hokeju nu ļoti atpaliek...
netiek līdzi, mūsdienām.
nav brīnums, ka ne tik Tjoma sēž pie lielā galda un mobilais ar pogām
vispār brīnos, kā šis no stacionārā uz mobilo pārgāja pie tādas pasaules uztveres
Nesen skatījos sižetu no okupetās Doņeckas, tur žurnāliste ar pamatīgu patosu noavadīja sižetu, kurā stāsta par lielisko tehnoloģisko 21 gs sasniegumu jaunajā "republikā" - pilsētā atklāts taksofons! Tur vnk līdz asarām, bet perņas, fuņi un tjomas tur lieliski iederētos.

     [+] [-]

, 2019-10-10 10:50, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vispār ir vajadzīgs viss pēc iespējas lielāks un plašāks, jo nespēju pilnvērtīgi strādāt ar miniatūrām lietām Taču tas nenozīmē, ka nav saprašanas
Tev uz rašku jāpārceļas, tur ir gana plašs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-10 10:52, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kur tu tādu šņagu redzēji? Nezinu, kā tur Doņeckā, bet Harkovā, kas nav tālu no turienes, taksofoni parādījās vēl 80.to beigās
Tu esi tik aptaurēts ar huilo režīmu, ka pat nesaproti, ka Doņecka ir okupēta un atgriezusies 80.gados...
Harkovā iespējams vairs neviena taksofona nav un Doņeckā nebija līdz 2014 okupācijai...

  +3 [+] [-]

, 2019-10-10 10:53, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kur tu tādu šņagu redzēji? Nezinu, kā tur Doņeckā, bet Harkovā, kas nav tālu no turienes, taksofoni parādījās vēl 80.to beigās
konkrēto sižetu skatījos jūķubā kādu nedēlu atpakaļ. Taksofoni biji visur un jaunajā ērā tie ir novākti, jo nav vajadzīgi, bet kur krievs, tur atgriešanās pagātnē, bet protams viss pasniegts kā sasniegums

  -2 [+] [-]

, 2019-10-10 10:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: konkrēto sižetu skatījos jūķubā kādu nedēlu atpakaļ. Taksofoni biji visur un jaunajā ērā tie ir novākti, jo nav vajadzīgi, bet kur krievs, tur atgriešanās pagātnē, bet protams viss pasniegts kā sasniegums
es tak saku, ka ģinamas fani ir sekli fuņi vispār padibenes , kas pagrabā dzīvo!

     [+] [-]

, 2019-10-10 11:10, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vacapi ir sērga, truba visu laiku, faktiski 24/7, pielipināta pie pirkstiem un ausīm SC ir vaļas brīžiem, uzrakstu kaut ko, ateju maliņā, apmēram tā
Vacaps ir tieši tāds pats saziņas veids kā parastais mobilais telefons, tik ar plašākām iespējām un lētāks, protams, atkarīgs var palikt arī no zobu bakstāmā graušanas, bet ne jau zobu bakstāmais pie tā vainīgs. Līdzīgi jau ir ar feisbuķi, tas var būt neticami noderīgs kā personīgi, tā profesionāli, bet nu nospiedošs vairākums gan tur tupi nosit laiku. Instagrams gan man liekas viena liela sociāla sūdu čupa, gan jau arī tur var atrast kādas jēgpilnas lietas, bet nu liekas, ka daudz grūtāk kā feisbukā. SC pa lielam ir palikuši par vietu, kur izpausties iekšējam trollim bet tā vispar, labāk dzīvot dzīvi reāli nevis virtuāli, nu, vismaz es pie tāda secinājuma esmu nonākusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-10 11:17, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Francijā vēl joprojām ir tādas točkas, pārsvarā Babaju, kur par lēto var pazvanīt, samaksājot naļičku, nav dārgi, kapeikas maksā, saucās Taksifoni vai Kolboksi
babaji uz frankiem dodas pēc labākas dzīves...Doņeckā un citās okupētās/aneksētās/ vietās mongoļi vietējos pataisījuši par babajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-10 11:33, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Francijā vēl joprojām ir tādas točkas, pārsvarā Babaju, kur par lēto var pazvanīt, samaksājot naļičku, nav dārgi, kapeikas maksā, saucās Taksifoni vai Kolboksi
ticu ka ir babajiem, nešaubos ka arī Mozambikā kāds ir un tagad šim sarakstam pievienojam vareno doņecku

     [+] [-]

, 2019-10-10 11:43, pirms 6 gadiem
Kas Latvijas hokeja federācija grib atlaist Hārtliju? To Puče piemin jaunājā hatrick raidijumā

     [+] [-]

, 2019-10-10 11:44, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pilnībā piekrītu, reālā dzīve ir interesantāka
reālā dzīvē ir tāda, ka Savickijs ar saviem fuņiem arēnā liek aizvākt plakātus ar uzrakstu "ankipān atkāpies", kur valda PSRS laikmeta smaka...
nedod "dievs" "tādiem laikiem vai intersanatākai dzīvei" atgriezties visā Latvijā...
p.s. bet Tev jau laikam pokuj, tak frankos esi un topī par huilo pa TV un no tālienes galvenais lai babaju nav. Latvijā urlas tādi paši babaji !
TRTD

     [+] [-]

, 2019-10-10 11:53, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Kas Latvijas hokeja federācija grib atlaist Hārtliju? To Puče piemin jaunājā hatrick raidijumā
neviens. Avangard jau vasarā paziņoja, ka Hārtlijs vairs nebūs Latvijas izlases treneris...
Savickiji, fuņi un cūkmeņi tagad gatavo augsni kā jau rūdīti čekisti,ko iebarot Latvijai, ka nav vienojušies un Hārtlijs vainīgs, lai sevi padarītu par baltiem un pūkainiem...

     [+] [-]

, 2019-10-10 11:56, pirms 6 gadiem
Negaidīti, bet pēc vienas spēles neko prognozēt nevar. Sliktu nevēlu, tikai nav vairs ne kādreizējā interese ne kādreizējā komanda.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-10 12:57, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Pird tu, muģila. Es analizēju un atbalstu.
Sasmidinaji! Lielais atbalstitajs! ha!