Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzņems Rinni, Keinu un Minskas "Dinamo"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" uzņems Rinni, Keinu un Minskas "Dinamo"
Rīgas "Dinamo" hokejistiem pamata lielam priekam pagaidām nav bijis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" noslēgs trīs mājas spēļu sēriju. Rīdziniekiem pretiniekos būs Minskas "Dinamo", kas nopelnījusi par vienu punktu mazāk un turnīra tabulā atrodas uzreiz aiz "Dinamo". Mača sākums pulksten 19:30, tiešraide kanālā TV6.

Oktobris Rīgas "Dinamo" nav sācies veiksmīgi: četrās spēlēs izdevies izcīnīt tikai vienu uzvaru un iegūt trīs punktus. Pie panākuma rīdzinieki tika piektdien, savā laukumā papildlaikā uzveicot Čehovas "Vityaz" – 2:1. Viesi rezultātu izlīdzināja tikai pusotru minūti pirms pamatlaika beigām, taču varēja aizbraukt ar trim punktiem – pēdējās sekundēs "Dinamo" izglāba vārtu stabiņš.

Rīgas "Dinamo" klupšanas akmens bijusi momentu realizācija, kas kulmināciju sasniedza svētdien pret Čerepovecas "Severstal", zaudējot ar 0:1. Rīdziniekiem tā bija pirmā "sausā" spēle sezonā, sāncenšu vārtsargu neizdevās pārspēt nevienā no 25 reizēm. Pēc cīņas neapmierināts bija arī "Dinamo" galvenais treneris Peka Rautakalio: ja iepriekš momentu nerealizēšanas sakarā tika piesaukta veiksme, tad šoreiz somu speciālists pateica skaidri – spēlētājiem nav vajadzīgās meistarības.

Taču šā vakara pretiniecei Minskas "Dinamo" klājas vēl bēdīgāk – realizēti vien 5,79% metienu, kas ir nākamais sliktākais rādītājs aiz rīdziniekiem. Arī Rietumu konferences turnīra tabulā Minskas klubs seko Rīgas "Dinamo" – 14 mačos nopelnītie 14 punkti dod vien 13. vietu. Jāizceļ vārtu attiecība – gūti 28 vārti, taču savā cietoksnī ielaistas 46 ripas (salīdzināšanai: Rīgas "Dinamo" vārtu attiecība ir 27:33).

Situāciju uzlabot nav palīdzējis arī somu vārtsargs Peka Rinne, kurš pērn Nacionālajā hokeja līgā (NHL) bija vadošais pēc izcīnīto uzvaru skaita – 73 spēlēs viņam bija 43 panākumi. 29 gadus vecais vārtsargs Minskas "Dinamo" sastāvā ticis tikai pie vienas uzvaras četros mačos, atvairot 90,2% sāncenšu metienu. Vairākas ripas Rinne ielaidis tuvajā stūrī, taču pēdējā spēlē (1:4 pret Maskavas "Spartak") viņš komandu glāba pat neticamās situācijas, kamēr zem kritikas bija minskiešu aizsardzība.

Pieticīgi spēlē vēl viens NHL lokauta laikā piesaistītais hokejists – uzbrucējs Evanders Keins trīs mačos punktus nav nopelnījis, bet ticis pie negatīva lietderības koeficienta -3. Viņam vārtus nav izdevies gūt pēc 13 metieniem. "Domāju, ka kā komanda neesam parādījuši savu potenciālu, rezultāti nav bijuši tie labākie. Šodien darīsim visu, lai situāciju labotu," Rīgas "Dinamo" mājaslapā citēts Keins.

Lietderības koeficienta un soda minūšu ziņā par Minskas "Dinamo" antivaroni izvirzījies komandas kapteinis Jere Karalahti – 47 soda minūtes un -11 koeficients. Pozitīvā ziņā uz partneru fona izceļas aizsargs Pāvels Černooks – koeficients +5. Tiesa, viņš svētdien bija laukumā, kad "Spartak" guva divus vārtus.

Trīs rezultatīvākie Minskas "Dinamo" hokejisti ir leģionāri. Pirmajā vietā ar 10 (6+4) punktiem ir Tims Stepltons. Deviņi (4+5) punkti ir Džefa Pleta kontā, savukārt soms Tēmu Laine guvis sešus vārtus un izdarījis rezultatīvu piespēli. Arī rezultatīvākais aizsargs ir ārzemnieks – Korijam Mērfijam vārti un piecas piespēles.

Minskiešiem šosezon neveicas pirmajā periodā – zaudētas 10 no 14 pirmajām 20 minūtēm. Neveiksme Rīgā varētu būt pēdējā "Dinamo" galvenajam trenerim somam Kari Heikilam. Līdzīgā situācijā atrodas arī rīdzinieku galvenais treneris Rautakalio, tāpēc šovakar laukumā noteikti būs principiāls duelis.

"Abām komandām ir, kur pielikt. Abas vienības sitīsies un centīsies beidzot izcīnīt uzvaru. Mums šobrīd nav starpības, kura komanda pretī – ir jāizcīna uzvaras," apņēmību pauda Rinne.

Spēles sākums pulksten 19:30, tiešraide TV6.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...
Sākums - dinamoriga.lv

 +19 [+] [-]

, 2012-10-09 07:21, pirms 13 gadiem
Par uzvaru un vismaz četriem gūtiem vārtiem

  +3 [+] [-]

, 2012-10-09 07:22, pirms 13 gadiem
Nepatiik man tas Keins - baigi iedomiigais un shkiet, ka vinjam zvaigzhnju slimiiba piemetusies... + himnu laikaa shpljaudaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 07:44, pirms 13 gadiem
nu jaanem 3 punktiņi !

  +5 [+] [-]

, 2012-10-09 07:59, pirms 13 gadiem
Neticas,ka mes Rinnem varetu samest 4 ripas..vins rāda briinumus spēlēs.

 +10 [+] [-]

, 2012-10-09 08:05, pirms 13 gadiem
100 metieni, 0 vārtu, 0 kautiņu, 0 emociju.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-09 08:09, pirms 13 gadiem
jācer uz Daugaviņa teikto vismaz 4 ripas!
Par uzvaru

 +24 [+] [-]

, 2012-10-09 08:09, pirms 13 gadiem
Minska ar saviem labajiem arzemniekiem un lielo naudas maisu sez vel dzilaka dir..a ka Riga
Slēpts komentārs: The Termoss

  +7 [+] [-]

, 2012-10-09 08:16, pirms 13 gadiem
ja kaspars saka ka bus 4 goli, tad arī BŪS!!!!!!!!!!!!!!!1
Slēpts komentārs: salmz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-09 08:27, pirms 13 gadiem
Nu ko, piepūš čaļi vaigus, saņemās un uz priekšu! Vajadzīga uzvara kā ēst, lai slāpētu negatīvismu apkārtējā vidē. Žēl būtu Heikilas, bet katram savs krekls tuvāks.

 +14 [+] [-]

, 2012-10-09 08:32, pirms 13 gadiem
Šodien cīņa- pēdējais ar vispēdējāko. Bet lai nu beidzot veicas!

  +6 [+] [-]

, 2012-10-09 08:33, pirms 13 gadiem
Nu mums iet slikti, bet Minska ar saviem skaļajiem uzvārdiem tāpat ir lielākā pakaļā. Kā katru gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-09 08:46, pirms 13 gadiem
Fox_hokejs rakstīja: Rīga uzņems Zāģi!
Tas ir jauns Minskas Dinamo nosaukums? :-)

  +8 [+] [-]

, 2012-10-09 08:49, pirms 13 gadiem
Par izmantotām iespējām....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-10-09 09:00, pirms 13 gadiem
dzidrais krauklis aka simeks rakstīja: Daugaviņš ir melis vai ekstrasenss? To mēs šovakar uzzināsim
Viņš ir Optimists

  +5 [+] [-]

, 2012-10-09 09:02, pirms 13 gadiem
Uzvaras būs pār turnīra līderēm , kurām drīz būs grūti nokoncetrēties pret lejasgala komandām. Bet šodien būs kārtīgs rubaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 09:15, pirms 13 gadiem
dzidrais krauklis aka simeks rakstīja: Daugaviņš ir melis vai ekstrasenss? To mēs šovakar uzzināsim
Nezinu par Daugaviņu, bet zinu, ka tu latviski gan nemāki lasīt. Daugava savā intervijā teica, ka "domā, ka tiks gūti 4 vārti un ka jāspēlē ar šādu uzstādījumu". Apgalvojuma, ka 4 vārti tiks gūti tur nebija neviena, tātad melis viņš nevar būt nekādi.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 09:21, pirms 13 gadiem
hoķis 2012
Pirms 1 min
Ir pienācis laiks Pekkam krāmēt mantas čemodānā un kopīgi ar visu treneru korpusu pazust no Rīgas Dinamo!!!
Nav nekas jākomentē jo ar tādu spēlētāju sastāvu bija jābūt pavisam citam spēles stilam bet diemžēl tā nenotiek.
Ja salīdzina ar Šupleru tad pekainis var pasniegt tikai limonādi.
Pavisam dīvaini ka komandā nepalika motors...iedvesmotājs...cīņā aicinātājs S.Ozoliņš.Tas liecina ka komandas menedžments spēlētāju atlasē ir tuvs nullei
Vajag paskatīties vai nevar par treneri piesaistīt P.Vorobjovu,kurš zēnus dzīs pareizajās sliedēs un būs rezultāti jo pamatmateriāls ir labs

     [+] [-]

, 2012-10-09 09:34, pirms 13 gadiem
Easy money...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 09:44, pirms 13 gadiem
Nav uguns acīs muusu plejeriem.....briinos ka liidzjuuteeji neiet prom no speelesm..kaa tas vien reiz jau bija!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-09 09:52, pirms 13 gadiem
0-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 09:53, pirms 13 gadiem
livs rakstīja: hoķis 2012
Pirms 1 min
Ir pienācis laiks Pekkam krāmēt mantas čemodānā un kopīgi ar visu treneru korpusu pazust no Rīgas Dinamo!!!
Nav nekas jākomentē jo ar tādu spēlētāju sastāvu bija jābūt pavisam citam spēles stilam bet diemžēl tā nenotiek.
Ja salīdzina ar Šupleru tad pekainis var pasniegt tikai limonādi.
Pavisam dīvaini ka komandā nepalika motors...iedvesmotājs...cīņā aicinātājs S.Ozoliņš.Tas liecina ka komandas menedžments spēlētāju atlasē ir tuvs nullei
Vajag paskatīties vai nevar par treneri piesaistīt P.Vorobjovu,kurš zēnus dzīs pareizajās sliedēs un būs rezultāti jo pamatmateriāls ir labs
Sviests... Gan par Šupleru (kas ar labāk nokomplektētām komandām neko nerāda ne Maskavā ne Doņeckā), gan par Vorobjovu, kura komandas spēlēja vēl nebaudāmāku hokeju kā Dinamo pie Pekkas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-09 10:00, pirms 13 gadiem
vajag 3 pts

  +7 [+] [-]

, 2012-10-09 10:03, pirms 13 gadiem
Nu pagaidiet vismaz lidz novembrim. Kautgan skatoties kā spēlē vadošie klubi,paliek neērti.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-09 10:13, pirms 13 gadiem
Negribētu vainot Peku - momenti ir atliektiem galiem, nav gluži viņa vaina, ka tie paliek neizmantoti. Drīzāk ar špīleriem kaut kas nav kārtībā. Trūkst kapteiņa. Grūti man iedomāties, kā Galviņš varētu kādu sapurināt. Tad jau drīzāk Opuļski vajag nostumt no krēsla, jebšu uzsist pa pakausi, lai beidzot noalgo varbūt ne izcilu snaiperi, bet spēlētāju ar autoritāti, kāds bija Ozoliņš.

     [+] [-]

, 2012-10-09 10:20, pirms 13 gadiem
punkie rakstīja: Negribētu vainot Peku - momenti ir atliektiem galiem, nav gluži viņa vaina, ka tie paliek neizmantoti. Drīzāk ar špīleriem kaut kas nav kārtībā. Trūkst kapteiņa. Grūti man iedomāties, kā Galviņš varētu kādu sapurināt. Tad jau drīzāk Opuļski vajag nostumt no krēsla, jebšu uzsist pa pakausi, lai beidzot noalgo varbūt ne izcilu snaiperi, bet spēlētāju ar autoritāti, kāds bija Ozoliņš.
Viss jau itkā pareizi, bet naudas ta klubam nav! Pietiek tik daudz, lai paņemtu pāris vidēja līmeņa spēlētajus, bet spēlētāji ar autoritāti ir diezgan dārgi. :-(

     [+] [-]

, 2012-10-09 10:21, pirms 13 gadiem
Rinni - Kāds ir orģinālais uzvārds, jo nevar saprast par ko iet runa! Lūgums ja redaktori izvaro ārzemj spēlētāju vārdus, lai ieliek iekavās orģinālu!

     [+] [-]

, 2012-10-09 10:22, pirms 13 gadiem
Liekat citu plati virsu. Singls "PEKKA KRAVĀ KOFERUS" ir izgājis no topa . Jaunais tagad "DAUGAVINS OPTIMISTS".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 10:43, pirms 13 gadiem
kur vēl vakars,nevar sagaidīt.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 10:45, pirms 13 gadiem
Sadosim tiem buļbjašiem zoniņi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 10:59, pirms 13 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Jānis Matulis jaunākajā rakstā nonācis pie slēdziena, ka AHL ir apmēram tāds pats līmenis kā DEL, kamēr NHL un KHL tām ir neaizsniedzama tāle.
Matulis nonācis arī pie slēdziena, ka Giroux un Carle nevar iemest, kautgan Carle ir guvis vairāk vārtu kā jebkurš (izņemot Giroux, Karsumu, Indraši) uzbrucējs.

     [+] [-]

, 2012-10-09 11:08, pirms 13 gadiem
ja godiigi nav vairs ticiibas ne komandai, ne trenerim. briizhiem chalji uz laukuma izskataas tik haotiski bet peka uz solinja tik smiin.
PS: to sorokinu vispar vajag aizvakt no tv6 tieshraideem - tik augstpratigi neviens nav komenteejis speeles, vinjam kaa bijushajam hokejistam vajadzeetu zinaat - cieni pretinieku kaa sevi pashu.

     [+] [-]

, 2012-10-09 11:28, pirms 13 gadiem
Rakstaa piemineti Rinne un Evander Kane,bet nav nekas par haizivi Pavelski,kursh butiibaa NHL kotejas augstaak par jauno Kane. Kaa tad ir,vai Pavelskis shovakar spelees?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 11:31, pirms 13 gadiem
Sorokins brīžam izsakās ne visai labi. Tāds pamācošs tonis. No sērijas "ta nevajag,ta vajag".

     [+] [-]

, 2012-10-09 11:31, pirms 13 gadiem
Kāpēc Pavelski nekur nepieminēja? Šodien nespēlēs viņš?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 11:35, pirms 13 gadiem
Davai dzjeki sanemas!!!! 10:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 12:05, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Ticība ir zudusi !!!
Maziņa gan Tev tā ticībiņa, ja tik viegli esi to pazaudējis. :-(

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:08, pirms 13 gadiem
asid rakstīja: Nu pret Minsku bus vnk pazors, Keins no NHL vienatne slanis RD

Keins ir krosbija limeni
Iepriekšējās spēlēs tā slānija,ka nevienu punktu nav guvis.

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:10, pirms 13 gadiem
Sarkanais Skorpions rakstīja: Šovakar kārtējais antihokejs? Labāk skatieties Maskavas Dinamo - LEV un izbaudiet hokeju! Rīga atkal zaudēs...
Vel ir iespēja SC TV skatīties LM Vs Mogiļev spēli.
Sākums pulksten 18:30.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:16, pirms 13 gadiem
asid rakstīja: KEINS mans milulis par vinju turu ikshkus lai daudz golus lade, prieks skatities vinja meistaribu gan NHL gan KHLA
Mīlnieks:-D Kā atšifrējams Tevis pieminētais KHLA? :-D

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 12:17, pirms 13 gadiem
vēl pāris zaudetas spēles un līdzjutējus varēs iemānīt Arēna tikai ar bezmaksas alu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 12:21, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: vēl pāris zaudetas spēles un līdzjutējus varēs iemānīt Arēna tikai ar bezmaksas alu!
Īsti līdzjutēji no savas komandas negaida zaudētas spēles. Neesam jau mēs arī nekādi alkoholiķi, lai uz hokeju ietu tikai dēļ bezmaksas alus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:24, pirms 13 gadiem
asid rakstīja: Кейн Эвандер
:-D Ko? Tā ir viņa iesauka? :-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:30, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Zaudēt ticību, patiesībā, ir ļoti viegli, toties atgūt - ārkārtīgi grūti !!!
Viss jau ir atkarīgs no ticības (nerunāju par reliģiju). Spēlētājiem ļoti daudz dod fanu atbalsts arī tad, ja komanda zaudē.

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:30, pirms 13 gadiem
Rinne beidzot pabeigs maču ar 97 - 100 % atvairītajiem metieniem. Varbūt būs KHL nedēļas zvaigzne. Izglābs vairākas reizes, kad pretinieku uzbrucējs brīvs met tukšā vārtu stūrī un trāpa cimdā, vai pa stabu un no turienes cimdā... Bet mūsu vārtos kāds mēsliņš vai divi iekritīs, Tellijs ar Jučeru var kaut uz galvas stāvēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-09 12:33, pirms 13 gadiem
asid rakstīja: es jau māju uzliku uz Rigas dinamo UNDER 2, luzeru komplekts :d
Es Tev kartona kasti aizdošu, man šķūnī viena mētājas. Tāda liela, ledusskapis kādreiz bij iekšā. :-P

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:35, pirms 13 gadiem
Lauris Lizbovskis ‏@bowskis
Peka veicis uzreiz 5 izmaiņas Rīgas Dinamo sastāvā pret Minsku !!!
===
O. Interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 12:42, pirms 13 gadiem
Ta ka mes spelejam jepkurs vartusarks iskatas labi . Metieni no jepkuras pozicijas tadus vartusargi ker ka konfetes. Vartusargus vaig apspelet car piespelem ka to darijam agrak un bus rezultats. Bet sitam trenerim tas ir sves

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:44, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Lauris Lizbovskis ‏@bowskis
Peka veicis uzreiz 5 izmaiņas Rīgas Dinamo sastāvā pret Minsku !!!
===
O. Interesanti.
Īsāk sakot to pašu vēžu pārliksana citās kulītēs.
Ne jau maiņās bija problēmas, bet gan pašu radīto 90-100% momentu realizācijā. Un tā jau ir individuālā problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 12:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsāk sakot to pašu vēžu pārliksana citās kulītēs.
Ne jau maiņās bija problēmas, bet gan pašu radīto 90-100% momentu realizācijā. Un tā jau ir individuālā problēma.
To sauc par precizitātes un koncentrācijas trūkumu.

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:52, pirms 13 gadiem
Jaha rakstīja: Minska ar saviem labajiem arzemniekiem un lielo naudas maisu sez vel dzilaka dir..a ka Riga
Minskai tā ir ierasta prakse

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:56, pirms 13 gadiem
pēdējais salmiņš

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:57, pirms 13 gadiem
Jau šodien varēsim redzēt īstos līdzjutējus. Kad iet labi tad draugu daudz, īstos draugus iepazīst grūtā brīdī. Ja vēl šodien zaudēsim un izbraukumā nekā īpaši nebūs tad jau oktobra beigās varēsim patiešām paskatīties cik cilvēku būs arēnā, un arī no apkārtējiem redzēšu kas tad sekos līdzi Dinamo gaitām.
Kādreiz vajag arī grūtus brīžus lai redzētu cik Tev ir draugi. Pats par sevi esmu pārliecināts ka Dinamo man mana komanda neatkarīgi no vietas - interese nemazināsies nekad.
Līdzīgs piemērs jau ir- ļoti patīk biatlons un kad Latvijā tas teisim tā pamira, jo reāli nav Latvijas normālu biatlonistu, tad tik un tā joprojām ir milzīgi liela interese par biatlonistu startiem, arī tad ja sekoju līdzi vai būs 100 vai 110 vieta. Ja patīk tad patīk, ja interesē , tad interesē.
Šodien mums kā izšķirošā cīņa-vai mēs varam pieveikt tādus pašus nelaimes putnus kā mēs paši, tikai ar labāku sastāvu un budžetu.
Spēle pati par sevi nav slikta-kopumā dominējam gandrīz visās spēlēs, bet meistarības līmenis dažiem nav , dažiem krities. Ar šādu spēli un augstāka līmeņa izpildītājiem būtu tabulas augšgalā. Svarīgākais rādītājs - vai mēs veidojam momentus-tie ir. Man ļoti nepatika ka izjauca mūsu maiņas pēdējās 2 spēles-pirms tam momentu bija ļoti daudz, tagad ir bet mazāk. Ja komanda izveido patiešām īstus reālus momentus un daudz, tad nevajag neko jaukt-vainu jāmeklē meistarībā vai pašu galvās. Veiksme jā pietrūkst, bet ar tās palīdzību varbūt būtu kādā spēlē kaut ko vairāk paņēmuši, veiksme vien nevar būt noteicošā visā sezonā.
Mums jau arī no uzbrucējiem nekas tāds īsti labs nav no savējiem-viens pats Karsums, Indrašis, Džeriņš, Meija-visu cieņu , bet vēl nav īsti tas līmenis, vai būs redzēsim. Leģionāri-Žirū izskatās galvastiesu pārāks par visiem komandā, potenciāls milzīgs, paŗējie Šremps ir labs, bet pagaidām no baumām dzirdot laikam kaut kas ar galvu nav kārtībā, Džonsons derēja komandas ķīmijā, bet kad sajauca maiņas kaut kas neiet. Šekura arī neslikts-treneru uzdevums pareizos salikt kopā un pirmo maiņu Karsums-Džonsons-Indrašis nedrīkstēja izjaukt.
Mēs līdz šim sezonā spiedām arā maksimumu-redzam kas ir mūsējie citur. Rēdlihs-normāls, tagad traumēts, Dārziņš nekas īpašs bet pārsvarā notraumējies, Spruktu jāprot izmantot-ja nepratīs tāds arī būs-4 maiņā.
Hossa izcēlās tikai Rīgā. Lev viņam 2 vārti pagaidām, tikpat cik Mikušam, Surovijam 3 vārti.
Aizsardzība mums ir laba, vārtsargi normāli(protams gribas labākus lai būtu pāri 93% atvairītu metienu). Uzbrucēji ir Karsums un leģionāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:24, pirms 13 gadiem
Sarkanais Skorpions rakstīja: Šovakar kārtējais antihokejs? Labāk skatieties Maskavas Dinamo - LEV un izbaudiet hokeju! Rīga atkal zaudēs...
Par LEV piekrītu, bet Maksavas Dinamo - atvainojiet, ļōōōti garlaicīga komanda.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-09 13:28, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: ja godiigi nav vairs ticiibas ne komandai, ne trenerim. briizhiem chalji uz laukuma izskataas tik haotiski bet peka uz solinja tik smiin.
PS: to sorokinu vispar vajag aizvakt no tv6 tieshraideem - tik augstpratigi neviens nav komenteejis speeles, vinjam kaa bijushajam hokejistam vajadzeetu zinaat - cieni pretinieku kaa sevi pashu.
Ko tad tu gribēji, Kreipānu ar saviem "hhhkkkkkhhhkhkhk" un basņām, un Stepīti, kurš apjūsmo Telkvistu par viņa fantastisko meistarību???

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 13:29, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Viennozīmīgi par Minsku! Rinnes dēļ vien vērts atbalstīt šo komandu, ceru, ka čalim šī būs veiksmīga spēle un viņš parādīs, kādēļ ir viens no labākajiem vārtsargiem pasaulē.
Runājot par Rižaņiniem, tad 100% zaude un labākajā gadījumā viens gols Rinnes cietoksnī.
Varēji jau neko nerakstīt, tāpat visi zin tavu viedokli. (Copy paste) jau nav nodilis?

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:33, pirms 13 gadiem
Uzkliegsim mūsu latvisko SARAUJ SARAUJ!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:34, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Karsums- Džonsons-Šremps; Daugaviņš-Žirū-Šehura; Ņiživijs-Džeriņš-Ankipāns; Biezais-Bičevskis-Ivanāns; aizsardzībā nost Sotnieks un Laviņš, klāt Reķis un J. Rēdlihs
Paldies. Būs interesanti pavērot.
Un Indraši vispār norotējis nost. Šis te raksts uzskata, ka Indrašis ir uzkāpis trenerim uz nerva.
TVNET :: Hokejs - Vai Rautakallio iebraucis...

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:37, pirms 13 gadiem
PIEKRĪTU
FUNS rakstīja: Jau šodien varēsim redzēt īstos līdzjutējus. Kad iet labi tad draugu daudz, īstos draugus iepazīst grūtā brīdī. Ja vēl šodien zaudēsim un izbraukumā nekā īpaši nebūs tad jau oktobra beigās varēsim patiešām paskatīties cik cilvēku būs arēnā, un arī no apkārtējiem redzēšu kas tad sekos līdzi Dinamo gaitām.
Kādreiz vajag arī grūtus brīžus lai redzētu cik Tev ir draugi. Pats par sevi esmu pārliecināts ka Dinamo man mana komanda neatkarīgi no vietas - interese nemazināsies nekad.
Līdzīgs piemērs jau ir- ļoti patīk biatlons un kad Latvijā tas teisim tā pamira, jo reāli nav Latvijas normālu biatlonistu, tad tik un tā joprojām ir milzīgi liela interese par biatlonistu startiem, arī tad ja sekoju līdzi vai būs 100 vai 110 vieta. Ja patīk tad patīk, ja interesē , tad interesē.
Šodien mums kā izšķirošā cīņa-vai mēs varam pieveikt tādus pašus nelaimes putnus kā mēs paši, tikai ar labāku sastāvu un budžetu.
Spēle pati par sevi nav slikta-kopumā dominējam gandrīz visās spēlēs, bet meistarības līmenis dažiem nav , dažiem krities. Ar šādu spēli un augstāka līmeņa izpildītājiem būtu tabulas augšgalā. Svarīgākais rādītājs - vai mēs veidojam momentus-tie ir. Man ļoti nepatika ka izjauca mūsu maiņas pēdējās 2 spēles-pirms tam momentu bija ļoti daudz, tagad ir bet mazāk. Ja komanda izveido patiešām īstus reālus momentus un daudz, tad nevajag neko jaukt-vainu jāmeklē meistarībā vai pašu galvās. Veiksme jā pietrūkst, bet ar tās palīdzību varbūt būtu kādā spēlē kaut ko vairāk paņēmuši, veiksme vien nevar būt noteicošā visā sezonā.
Mums jau arī no uzbrucējiem nekas tāds īsti labs nav no savējiem-viens pats Karsums, Indrašis, Džeriņš, Meija-visu cieņu , bet vēl nav īsti tas līmenis, vai būs redzēsim. Leģionāri-Žirū izskatās galvastiesu pārāks par visiem komandā, potenciāls milzīgs, paŗējie Šremps ir labs, bet pagaidām no baumām dzirdot laikam kaut kas ar galvu nav kārtībā, Džonsons derēja komandas ķīmijā, bet kad sajauca maiņas kaut kas neiet. Šekura arī neslikts-treneru uzdevums pareizos salikt kopā un pirmo maiņu Karsums-Džonsons-Indrašis nedrīkstēja izjaukt.
Mēs līdz šim sezonā spiedām arā maksimumu-redzam kas ir mūsējie citur. Rēdlihs-normāls, tagad traumēts, Dārziņš nekas īpašs bet pārsvarā notraumējies, Spruktu jāprot izmantot-ja nepratīs tāds arī būs-4 maiņā.
Hossa izcēlās tikai Rīgā. Lev viņam 2 vārti pagaidām, tikpat cik Mikušam, Surovijam 3 vārti.
Aizsardzība mums ir laba, vārtsargi normāli(protams gribas labākus lai būtu pāri 93% atvairītu metienu). Uzbrucēji ir Karsums un leģionāri.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:41, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: No Tevis teiktā izriet, ka Dinamo šosezon nav bijis fanu atbalsta ???
Noteikti neizriet, fanu atbalsts ir, bet jau pēc pirmajiem zaudējumiem sākās milzīgs negatīvisms. Tika pieprasīta treneru, spēlētāju un visu pārējo komandas darbinieku atlaišana. Leģionāru apriešana sākās vēl stipri pirms pirmajām spēlēm. Tavuprāt tas ir īsts atbalsts? Runa protams nav par visiem Dinamo Rīga atbalstītājiem.

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:41, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Karsums- Džonsons-Šremps; Daugaviņš-Žirū-Šehura; Ņiživijs-Džeriņš-Ankipāns; Biezais-Bičevskis-Ivanāns; aizsardzībā nost Sotnieks un Laviņš, klāt Reķis un J. Rēdlihs
No kurienes tāda info ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:45, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Ko tad tu gribēji, Kreipānu ar saviem "hhhkkkkkhhhkhkhk" un basņām, un Stepīti, kurš apjūsmo Telkvistu par viņa fantastisko meistarību???
nee, es gribu profesionaalu pieeju nevis klausiities saaju iideeshanu, kas nenes nekaadu labumu. ja komanda zaudee tad katram muljkjim ir skaidrs, ka tai nav ne ideaals uzbrukums, ne aizsardziiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 13:48, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Pēdējajos treniņos tādos virknējumos ir spēlējuši...
Jā interesanti!!!
Bet tā Pekas spēlētāju mētāšana nedod rezultātus!
Pakaļa jau svilst tāpēc viena no pēdējām iespējām man liekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:55, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: nee, es gribu profesionaalu pieeju nevis klausiities saaju iideeshanu, kas nenes nekaadu labumu. ja komanda zaudee tad katram muljkjim ir skaidrs, ka tai nav ne ideaals uzbrukums, ne aizsardziiba.
Tieši Sorokina komentāros arī ir profesionālisms, bet Kreipāna tikai :"Gan jau ka tiesnesis bija tuvāk un redzēja labāk", uzvārdus uz krekliņiem var izlasīt jebkurš. Kreipāns ir viens no retajiem, kuram hokejā ir "aizmugure"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:00, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Kur sākās? Atejā, kas saucas SC komentāri, kur pilns ar pokijiem-heiteriem, un kur pilns ar pseidoatbalstītājiem, kas ceļ debesīs jebkuru komandu vai izlasi kā ir uzvaras, kā sāk zaudēt, tā lamā no panckām ārā...
Jebkur, kur publiski tiek apspriesta komanda. Pat, ja hokejisti saka, ka viņi nelasa komentārus, kopējais noskaņojums jebkurā gadījumā līdz viņiem nonāk. Un tādos brīžos kā šis, atbalsts ir vajadzīgs vēl jo vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 14:01, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Tieši Sorokina komentāros arī ir profesionālisms, bet Kreipāna tikai :"Gan jau ka tiesnesis bija tuvāk un redzēja labāk", uzvārdus uz krekliņiem var izlasīt jebkurš. Kreipāns ir viens no retajiem, kuram hokejā ir "aizmugure"
par kreipaanu vispaar neko nemineeju taa kaa nesaprotu, kaapeec tu par vinju runaa tagad.
es saprotu, ka sorokins ir par un atbalsta dinamo, bet ja tiek komenteeta speele tad vinjam ir jaabuut neitraalam. speeli pret lev vispaar nevareeja klausiities, jo bija juutams, ka vinjam ir zobs uz shupleru - "tik haotisks vairaakums", "vinjiem tur paveicaas", "dinamo izskatiijaas labaaki". lev uzvareeeja un skaidrs -vinji bija labaaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:03, pirms 13 gadiem
Principā pēc šīs spēles būs redzams, kura blice ir vispēdējākā
Gribas jau tomēr ticēt, ka ne Rīga, kaut arī esmu salūzis (tieši tāpat kā RD)...bet ceru, ka salūzis esmu tikai es, un Gaujiņš zin, ko saka, citādi lūzīs Rautas taburete..peace

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 14:11, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: par kreipaanu vispaar neko nemineeju taa kaa nesaprotu, kaapeec tu par vinju runaa tagad.
es saprotu, ka sorokins ir par un atbalsta dinamo, bet ja tiek komenteeta speele tad vinjam ir jaabuut neitraalam. speeli pret lev vispaar nevareeja klausiities, jo bija juutams, ka vinjam ir zobs uz shupleru - "tik haotisks vairaakums", "vinjiem tur paveicaas", "dinamo izskatiijaas labaaki". lev uzvareeeja un skaidrs -vinji bija labaaki.
:-D Vai tad Šupleram šobrīd ir kāds tiešs sakars ar LEV?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:17, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: :-D Vai tad Šupleram šobrīd ir kāds tiešs sakars ar LEV?
atvaino bija domaats donbass nevis lev!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 14:18, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Šuplers un Hossa - augstākā rase!
Ārieši? :-D

  +3 [+] [-]

, 2012-10-09 14:23, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: atvaino bija domaats donbass nevis lev!
Bet tas jau ir tikai normāli, ja komentētājs atbalsta savu komandu un jūt viņai līdzi, jo īpaši tad, ja pats tajā ir spēlējis.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-09 14:25, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Bet tas jau ir tikai normāli, ja komentētājs atbalsta savu komandu un jūt viņai līdzi, jo īpaši tad, ja pats tajā ir spēlējis.
.. ja vien tu neesi darbaa kur tev ir attieciigs uzdevums nevis pabaa ar draugiem

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 14:30, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: .. ja vien tu neesi darbaa kur tev ir attieciigs uzdevums nevis pabaa ar draugiem
Nepiekrītu. Katram komentētājam ir savas simpātijas un tīši vai netīši tās viņa komentāros arī parādās. Iespējams, ka tā nevajadzētu būt, bet tā ir.

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:30, pirms 13 gadiem
Būšu nelietis un teikšu tā-novēlu Keinam šovakar iemest pirmo golu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 14:33, pirms 13 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Nepiekrītu. Katram komentētājam ir savas simpātijas un tīši vai netīši tās viņa komentāros arī parādās. Iespējams, ka tā nevajadzētu būt, bet tā ir.
tu pats pilniigi pareizi pateici - Iespējams, ka tā nevajadzētu būt..
vienkaarshi ljoti traucee, ka bilde neiet ar skanju kopaa

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 14:36, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Muļķības, komentētāji ir no konkrētas valsts, kur spēlē konkrēta komanda. KHL komentētāji to gluži nevarētu darīt, bet Latvijā var tāpat kā Ukrainā.
Man vispār nešķiet, ka komentētājiem ir kādi noteikumi, ja vien neskaita elementāras ētikas normas. Tad jau arī politisko procesu komentētājiem būtu jāliek izteikties ne tā kā viņi to reāli domā.

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:41, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: tu pats pilniigi pareizi pateici - Iespējams, ka tā nevajadzētu būt..
vienkaarshi ljoti traucee, ka bilde neiet ar skanju kopaa
Man viss iet kopā. Sorokins analizē situāciju kā hokejists, kurš ir pieredzējis un "izbaudījis" dažādas situācijas un dažādus tiesnešu lēmumus par dažādām situācijām. Es ļoti reti nepiekrītu viņa teiktajam.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 14:45, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Man vispār nešķiet, ka komentētājiem ir kādi noteikumi, ja vien neskaita elementāras ētikas normas. Tad jau arī politisko procesu komentētājiem būtu jāliek izteikties ne tā kā viņi to reāli domā.
Pilnīgi pareizi. Neesmu mūsu komentētāju darbā pamanījis kādas rasisma, rupjību vai kādus citus nepieņemamus izteikumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:51, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Es iedomājos, mūsējie neitrāli komentē OS vai PČ !!!
Taču, man šķiet, te cits storijs...
Domā personīga nepatika pret, kā viņš pats sevi nosauca, "putrOļegu"? :-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 15:07, pirms 13 gadiem
Kur netā var redzēt šodienas spēli? iedosiet kāds linku?

     [+] [-]

, 2012-10-09 15:08, pirms 13 gadiem
punkie rakstīja: Negribētu vainot Peku - momenti ir atliektiem galiem, nav gluži viņa vaina, ka tie paliek neizmantoti. Drīzāk ar špīleriem kaut kas nav kārtībā. Trūkst kapteiņa. Grūti man iedomāties, kā Galviņš varētu kādu sapurināt. Tad jau drīzāk Opuļski vajag nostumt no krēsla, jebšu uzsist pa pakausi, lai beidzot noalgo varbūt ne izcilu snaiperi, bet spēlētāju ar autoritāti, kāds bija Ozoliņš.
no kaa???
naw dinamo tada budzeta!

     [+] [-]

, 2012-10-09 15:10, pirms 13 gadiem
Veiksmi čaļiem beidzot!bet man jautajums-ieprieksejas sezonas kad speles starplaikos speleja komandai uzmundrinosus saukljus muzikas licejs bija cita atmosfera halle,tagad sajuta ka cilveki atnakusi klausities kautkadu radiostacijas top40!!!nav divaini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 15:33, pirms 13 gadiem
asid rakstīja: Kepku ari uzvelc uz acim, es tadu pazorniku pat no balkona neskatitos
Pižiks spiež? Ta Tu to kasti ņemsi, vai tāpat zem tilta dzīvot iesi? :-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 15:36, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Kam tas interesē, ko tāds pokijs, kā tu skatītos vai nē?
Viņam dēļ totalizātoriem drīz jau nemaz balkona vairs nebūs! :-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 16:25, pirms 13 gadiem
Minskā aizsargi ne tuvu nav labi, tapēc ir iespējamas tās 4 ripas.

Varbūt tā, ka 1 iemet vairākumā, 2 no dīvainiem rikošetiem, un pēdējā tukšos vārtos. Visādi var notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-09 17:09, pirms 13 gadiem
Jābeidz māžoties un jāuzvar! Apnikusi jau tā Minska ar saviem leģionāriem.

     [+] [-]

, 2012-10-09 18:01, pirms 13 gadiem
Varētu kāds izpalīdzēt un pateikt adresi, kur internetā varēs šo spēli redzēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 18:35, pirms 13 gadiem
Ludzu, kur var redzet/?TV6 neredzu!

     [+] [-]

, 2012-10-09 18:40, pirms 13 gadiem
esn ari neredzu tv6, kur var redzēt netā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 18:46, pirms 13 gadiem
Varētu kāds lūdzu pateikt ka varētu noskatīties maču internetā ja esmu arzemēs

  -2 [+] [-]

, 2012-10-09 18:50, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, kāpēc virsrakstā piemin kaut kādu Keinu, kurs spēlē ceturtajā maiņā un kuram nav neviena punkta...tad jau būtu labāk rakstījuši Biezais un Bičevskis pret Minskas dinamo!

     [+] [-]

, 2012-10-09 18:59, pirms 13 gadiem
Tas , ka pastnieks nav vairs Rīgas dinamietis, tas vien jau ir solis uz panākumu jebkurā mačā, tātad arī šajā!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 19:01, pirms 13 gadiem
Pirmais, ko uzskatu bija Savicka klūda atbrivoties no Ozoliņa, lai arī dod tos 800 štukas Ozo tos atpelnīja no visas sirds, kā jau kapteinim pienākas.
Otrais, lai arī Galviņš cik viņš labs nebūtu C burtu nav pelnījis drīzāk A, lai nāk pieredze un tad dod to C.
Trešais, vai pekas vietā pirms tam nevajadzēja dabūt Pjotru Vorobjovu? Vot tas ir treneris kurš nav mīksts un izspiestu visu no šī Dinamo sastāva

     [+] [-]

, 2012-10-09 19:01, pirms 13 gadiem
Kur spēli varēs redzēt internetā, paldies jau iepriekš!!

     [+] [-]

, 2012-10-09 19:02, pirms 13 gadiem
JackDaniels rakstīja: Varētu kāds lūdzu pateikt ka varētu noskatīties maču internetā ja esmu arzemēs
Прямые спортивные видео трансляции, футбол,...

     [+] [-]

, 2012-10-09 19:07, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2012-10-09 19:09, pirms 13 gadiem
rādīs viasat vai tv6?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 19:26, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2012-10-09 19:39, pirms 13 gadiem
Nazarov rakstīja: Daugava lade ieksa 4 ripas
tu domā ka viņš ir uz to spējīgs?