Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzņems Rinni, Keinu un Minskas "Dinamo"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" uzņems Rinni, Keinu un Minskas "Dinamo"
Rīgas "Dinamo" hokejistiem pamata lielam priekam pagaidām nav bijis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" noslēgs trīs mājas spēļu sēriju. Rīdziniekiem pretiniekos būs Minskas "Dinamo", kas nopelnījusi par vienu punktu mazāk un turnīra tabulā atrodas uzreiz aiz "Dinamo". Mača sākums pulksten 19:30, tiešraide kanālā TV6.

Oktobris Rīgas "Dinamo" nav sācies veiksmīgi: četrās spēlēs izdevies izcīnīt tikai vienu uzvaru un iegūt trīs punktus. Pie panākuma rīdzinieki tika piektdien, savā laukumā papildlaikā uzveicot Čehovas "Vityaz" – 2:1. Viesi rezultātu izlīdzināja tikai pusotru minūti pirms pamatlaika beigām, taču varēja aizbraukt ar trim punktiem – pēdējās sekundēs "Dinamo" izglāba vārtu stabiņš.

Rīgas "Dinamo" klupšanas akmens bijusi momentu realizācija, kas kulmināciju sasniedza svētdien pret Čerepovecas "Severstal", zaudējot ar 0:1. Rīdziniekiem tā bija pirmā "sausā" spēle sezonā, sāncenšu vārtsargu neizdevās pārspēt nevienā no 25 reizēm. Pēc cīņas neapmierināts bija arī "Dinamo" galvenais treneris Peka Rautakalio: ja iepriekš momentu nerealizēšanas sakarā tika piesaukta veiksme, tad šoreiz somu speciālists pateica skaidri – spēlētājiem nav vajadzīgās meistarības.

Taču šā vakara pretiniecei Minskas "Dinamo" klājas vēl bēdīgāk – realizēti vien 5,79% metienu, kas ir nākamais sliktākais rādītājs aiz rīdziniekiem. Arī Rietumu konferences turnīra tabulā Minskas klubs seko Rīgas "Dinamo" – 14 mačos nopelnītie 14 punkti dod vien 13. vietu. Jāizceļ vārtu attiecība – gūti 28 vārti, taču savā cietoksnī ielaistas 46 ripas (salīdzināšanai: Rīgas "Dinamo" vārtu attiecība ir 27:33).

Situāciju uzlabot nav palīdzējis arī somu vārtsargs Peka Rinne, kurš pērn Nacionālajā hokeja līgā (NHL) bija vadošais pēc izcīnīto uzvaru skaita – 73 spēlēs viņam bija 43 panākumi. 29 gadus vecais vārtsargs Minskas "Dinamo" sastāvā ticis tikai pie vienas uzvaras četros mačos, atvairot 90,2% sāncenšu metienu. Vairākas ripas Rinne ielaidis tuvajā stūrī, taču pēdējā spēlē (1:4 pret Maskavas "Spartak") viņš komandu glāba pat neticamās situācijas, kamēr zem kritikas bija minskiešu aizsardzība.

Pieticīgi spēlē vēl viens NHL lokauta laikā piesaistītais hokejists – uzbrucējs Evanders Keins trīs mačos punktus nav nopelnījis, bet ticis pie negatīva lietderības koeficienta -3. Viņam vārtus nav izdevies gūt pēc 13 metieniem. "Domāju, ka kā komanda neesam parādījuši savu potenciālu, rezultāti nav bijuši tie labākie. Šodien darīsim visu, lai situāciju labotu," Rīgas "Dinamo" mājaslapā citēts Keins.

Lietderības koeficienta un soda minūšu ziņā par Minskas "Dinamo" antivaroni izvirzījies komandas kapteinis Jere Karalahti – 47 soda minūtes un -11 koeficients. Pozitīvā ziņā uz partneru fona izceļas aizsargs Pāvels Černooks – koeficients +5. Tiesa, viņš svētdien bija laukumā, kad "Spartak" guva divus vārtus.

Trīs rezultatīvākie Minskas "Dinamo" hokejisti ir leģionāri. Pirmajā vietā ar 10 (6+4) punktiem ir Tims Stepltons. Deviņi (4+5) punkti ir Džefa Pleta kontā, savukārt soms Tēmu Laine guvis sešus vārtus un izdarījis rezultatīvu piespēli. Arī rezultatīvākais aizsargs ir ārzemnieks – Korijam Mērfijam vārti un piecas piespēles.

Minskiešiem šosezon neveicas pirmajā periodā – zaudētas 10 no 14 pirmajām 20 minūtēm. Neveiksme Rīgā varētu būt pēdējā "Dinamo" galvenajam trenerim somam Kari Heikilam. Līdzīgā situācijā atrodas arī rīdzinieku galvenais treneris Rautakalio, tāpēc šovakar laukumā noteikti būs principiāls duelis.

"Abām komandām ir, kur pielikt. Abas vienības sitīsies un centīsies beidzot izcīnīt uzvaru. Mums šobrīd nav starpības, kura komanda pretī – ir jāizcīna uzvaras," apņēmību pauda Rinne.

Spēles sākums pulksten 19:30, tiešraide TV6.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...
Sākums - dinamoriga.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:30, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Zaudēt ticību, patiesībā, ir ļoti viegli, toties atgūt - ārkārtīgi grūti !!!
Viss jau ir atkarīgs no ticības (nerunāju par reliģiju). Spēlētājiem ļoti daudz dod fanu atbalsts arī tad, ja komanda zaudē.

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:30, pirms 12 gadiem
Rinne beidzot pabeigs maču ar 97 - 100 % atvairītajiem metieniem. Varbūt būs KHL nedēļas zvaigzne. Izglābs vairākas reizes, kad pretinieku uzbrucējs brīvs met tukšā vārtu stūrī un trāpa cimdā, vai pa stabu un no turienes cimdā... Bet mūsu vārtos kāds mēsliņš vai divi iekritīs, Tellijs ar Jučeru var kaut uz galvas stāvēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-09 12:33, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: es jau māju uzliku uz Rigas dinamo UNDER 2, luzeru komplekts :d
Es Tev kartona kasti aizdošu, man šķūnī viena mētājas. Tāda liela, ledusskapis kādreiz bij iekšā. :-P

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:35, pirms 12 gadiem
Lauris Lizbovskis ‏@bowskis
Peka veicis uzreiz 5 izmaiņas Rīgas Dinamo sastāvā pret Minsku !!!
===
O. Interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 12:42, pirms 12 gadiem
Ta ka mes spelejam jepkurs vartusarks iskatas labi . Metieni no jepkuras pozicijas tadus vartusargi ker ka konfetes. Vartusargus vaig apspelet car piespelem ka to darijam agrak un bus rezultats. Bet sitam trenerim tas ir sves

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:44, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Lauris Lizbovskis ‏@bowskis
Peka veicis uzreiz 5 izmaiņas Rīgas Dinamo sastāvā pret Minsku !!!
===
O. Interesanti.
Īsāk sakot to pašu vēžu pārliksana citās kulītēs.
Ne jau maiņās bija problēmas, bet gan pašu radīto 90-100% momentu realizācijā. Un tā jau ir individuālā problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-09 12:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsāk sakot to pašu vēžu pārliksana citās kulītēs.
Ne jau maiņās bija problēmas, bet gan pašu radīto 90-100% momentu realizācijā. Un tā jau ir individuālā problēma.
To sauc par precizitātes un koncentrācijas trūkumu.

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:52, pirms 12 gadiem
Jaha rakstīja: Minska ar saviem labajiem arzemniekiem un lielo naudas maisu sez vel dzilaka dir..a ka Riga
Minskai tā ir ierasta prakse

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:56, pirms 12 gadiem
pēdējais salmiņš

     [+] [-]

, 2012-10-09 12:57, pirms 12 gadiem
Jau šodien varēsim redzēt īstos līdzjutējus. Kad iet labi tad draugu daudz, īstos draugus iepazīst grūtā brīdī. Ja vēl šodien zaudēsim un izbraukumā nekā īpaši nebūs tad jau oktobra beigās varēsim patiešām paskatīties cik cilvēku būs arēnā, un arī no apkārtējiem redzēšu kas tad sekos līdzi Dinamo gaitām.
Kādreiz vajag arī grūtus brīžus lai redzētu cik Tev ir draugi. Pats par sevi esmu pārliecināts ka Dinamo man mana komanda neatkarīgi no vietas - interese nemazināsies nekad.
Līdzīgs piemērs jau ir- ļoti patīk biatlons un kad Latvijā tas teisim tā pamira, jo reāli nav Latvijas normālu biatlonistu, tad tik un tā joprojām ir milzīgi liela interese par biatlonistu startiem, arī tad ja sekoju līdzi vai būs 100 vai 110 vieta. Ja patīk tad patīk, ja interesē , tad interesē.
Šodien mums kā izšķirošā cīņa-vai mēs varam pieveikt tādus pašus nelaimes putnus kā mēs paši, tikai ar labāku sastāvu un budžetu.
Spēle pati par sevi nav slikta-kopumā dominējam gandrīz visās spēlēs, bet meistarības līmenis dažiem nav , dažiem krities. Ar šādu spēli un augstāka līmeņa izpildītājiem būtu tabulas augšgalā. Svarīgākais rādītājs - vai mēs veidojam momentus-tie ir. Man ļoti nepatika ka izjauca mūsu maiņas pēdējās 2 spēles-pirms tam momentu bija ļoti daudz, tagad ir bet mazāk. Ja komanda izveido patiešām īstus reālus momentus un daudz, tad nevajag neko jaukt-vainu jāmeklē meistarībā vai pašu galvās. Veiksme jā pietrūkst, bet ar tās palīdzību varbūt būtu kādā spēlē kaut ko vairāk paņēmuši, veiksme vien nevar būt noteicošā visā sezonā.
Mums jau arī no uzbrucējiem nekas tāds īsti labs nav no savējiem-viens pats Karsums, Indrašis, Džeriņš, Meija-visu cieņu , bet vēl nav īsti tas līmenis, vai būs redzēsim. Leģionāri-Žirū izskatās galvastiesu pārāks par visiem komandā, potenciāls milzīgs, paŗējie Šremps ir labs, bet pagaidām no baumām dzirdot laikam kaut kas ar galvu nav kārtībā, Džonsons derēja komandas ķīmijā, bet kad sajauca maiņas kaut kas neiet. Šekura arī neslikts-treneru uzdevums pareizos salikt kopā un pirmo maiņu Karsums-Džonsons-Indrašis nedrīkstēja izjaukt.
Mēs līdz šim sezonā spiedām arā maksimumu-redzam kas ir mūsējie citur. Rēdlihs-normāls, tagad traumēts, Dārziņš nekas īpašs bet pārsvarā notraumējies, Spruktu jāprot izmantot-ja nepratīs tāds arī būs-4 maiņā.
Hossa izcēlās tikai Rīgā. Lev viņam 2 vārti pagaidām, tikpat cik Mikušam, Surovijam 3 vārti.
Aizsardzība mums ir laba, vārtsargi normāli(protams gribas labākus lai būtu pāri 93% atvairītu metienu). Uzbrucēji ir Karsums un leģionāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:24, pirms 12 gadiem
Sarkanais Skorpions rakstīja: Šovakar kārtējais antihokejs? Labāk skatieties Maskavas Dinamo - LEV un izbaudiet hokeju! Rīga atkal zaudēs...
Par LEV piekrītu, bet Maksavas Dinamo - atvainojiet, ļōōōti garlaicīga komanda.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-09 13:28, pirms 12 gadiem
ledinja rakstīja: ja godiigi nav vairs ticiibas ne komandai, ne trenerim. briizhiem chalji uz laukuma izskataas tik haotiski bet peka uz solinja tik smiin.
PS: to sorokinu vispar vajag aizvakt no tv6 tieshraideem - tik augstpratigi neviens nav komenteejis speeles, vinjam kaa bijushajam hokejistam vajadzeetu zinaat - cieni pretinieku kaa sevi pashu.
Ko tad tu gribēji, Kreipānu ar saviem "hhhkkkkkhhhkhkhk" un basņām, un Stepīti, kurš apjūsmo Telkvistu par viņa fantastisko meistarību???

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 13:29, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Viennozīmīgi par Minsku! Rinnes dēļ vien vērts atbalstīt šo komandu, ceru, ka čalim šī būs veiksmīga spēle un viņš parādīs, kādēļ ir viens no labākajiem vārtsargiem pasaulē.
Runājot par Rižaņiniem, tad 100% zaude un labākajā gadījumā viens gols Rinnes cietoksnī.
Varēji jau neko nerakstīt, tāpat visi zin tavu viedokli. (Copy paste) jau nav nodilis?

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:33, pirms 12 gadiem
Uzkliegsim mūsu latvisko SARAUJ SARAUJ!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:34, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Karsums- Džonsons-Šremps; Daugaviņš-Žirū-Šehura; Ņiživijs-Džeriņš-Ankipāns; Biezais-Bičevskis-Ivanāns; aizsardzībā nost Sotnieks un Laviņš, klāt Reķis un J. Rēdlihs
Paldies. Būs interesanti pavērot.
Un Indraši vispār norotējis nost. Šis te raksts uzskata, ka Indrašis ir uzkāpis trenerim uz nerva.
TVNET :: Hokejs - Vai Rautakallio iebraucis...

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:37, pirms 12 gadiem
PIEKRĪTU
FUNS rakstīja: Jau šodien varēsim redzēt īstos līdzjutējus. Kad iet labi tad draugu daudz, īstos draugus iepazīst grūtā brīdī. Ja vēl šodien zaudēsim un izbraukumā nekā īpaši nebūs tad jau oktobra beigās varēsim patiešām paskatīties cik cilvēku būs arēnā, un arī no apkārtējiem redzēšu kas tad sekos līdzi Dinamo gaitām.
Kādreiz vajag arī grūtus brīžus lai redzētu cik Tev ir draugi. Pats par sevi esmu pārliecināts ka Dinamo man mana komanda neatkarīgi no vietas - interese nemazināsies nekad.
Līdzīgs piemērs jau ir- ļoti patīk biatlons un kad Latvijā tas teisim tā pamira, jo reāli nav Latvijas normālu biatlonistu, tad tik un tā joprojām ir milzīgi liela interese par biatlonistu startiem, arī tad ja sekoju līdzi vai būs 100 vai 110 vieta. Ja patīk tad patīk, ja interesē , tad interesē.
Šodien mums kā izšķirošā cīņa-vai mēs varam pieveikt tādus pašus nelaimes putnus kā mēs paši, tikai ar labāku sastāvu un budžetu.
Spēle pati par sevi nav slikta-kopumā dominējam gandrīz visās spēlēs, bet meistarības līmenis dažiem nav , dažiem krities. Ar šādu spēli un augstāka līmeņa izpildītājiem būtu tabulas augšgalā. Svarīgākais rādītājs - vai mēs veidojam momentus-tie ir. Man ļoti nepatika ka izjauca mūsu maiņas pēdējās 2 spēles-pirms tam momentu bija ļoti daudz, tagad ir bet mazāk. Ja komanda izveido patiešām īstus reālus momentus un daudz, tad nevajag neko jaukt-vainu jāmeklē meistarībā vai pašu galvās. Veiksme jā pietrūkst, bet ar tās palīdzību varbūt būtu kādā spēlē kaut ko vairāk paņēmuši, veiksme vien nevar būt noteicošā visā sezonā.
Mums jau arī no uzbrucējiem nekas tāds īsti labs nav no savējiem-viens pats Karsums, Indrašis, Džeriņš, Meija-visu cieņu , bet vēl nav īsti tas līmenis, vai būs redzēsim. Leģionāri-Žirū izskatās galvastiesu pārāks par visiem komandā, potenciāls milzīgs, paŗējie Šremps ir labs, bet pagaidām no baumām dzirdot laikam kaut kas ar galvu nav kārtībā, Džonsons derēja komandas ķīmijā, bet kad sajauca maiņas kaut kas neiet. Šekura arī neslikts-treneru uzdevums pareizos salikt kopā un pirmo maiņu Karsums-Džonsons-Indrašis nedrīkstēja izjaukt.
Mēs līdz šim sezonā spiedām arā maksimumu-redzam kas ir mūsējie citur. Rēdlihs-normāls, tagad traumēts, Dārziņš nekas īpašs bet pārsvarā notraumējies, Spruktu jāprot izmantot-ja nepratīs tāds arī būs-4 maiņā.
Hossa izcēlās tikai Rīgā. Lev viņam 2 vārti pagaidām, tikpat cik Mikušam, Surovijam 3 vārti.
Aizsardzība mums ir laba, vārtsargi normāli(protams gribas labākus lai būtu pāri 93% atvairītu metienu). Uzbrucēji ir Karsums un leģionāri.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:41, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: No Tevis teiktā izriet, ka Dinamo šosezon nav bijis fanu atbalsta ???
Noteikti neizriet, fanu atbalsts ir, bet jau pēc pirmajiem zaudējumiem sākās milzīgs negatīvisms. Tika pieprasīta treneru, spēlētāju un visu pārējo komandas darbinieku atlaišana. Leģionāru apriešana sākās vēl stipri pirms pirmajām spēlēm. Tavuprāt tas ir īsts atbalsts? Runa protams nav par visiem Dinamo Rīga atbalstītājiem.

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:41, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Karsums- Džonsons-Šremps; Daugaviņš-Žirū-Šehura; Ņiživijs-Džeriņš-Ankipāns; Biezais-Bičevskis-Ivanāns; aizsardzībā nost Sotnieks un Laviņš, klāt Reķis un J. Rēdlihs
No kurienes tāda info ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-09 13:45, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Ko tad tu gribēji, Kreipānu ar saviem "hhhkkkkkhhhkhkhk" un basņām, un Stepīti, kurš apjūsmo Telkvistu par viņa fantastisko meistarību???
nee, es gribu profesionaalu pieeju nevis klausiities saaju iideeshanu, kas nenes nekaadu labumu. ja komanda zaudee tad katram muljkjim ir skaidrs, ka tai nav ne ideaals uzbrukums, ne aizsardziiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 13:48, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Pēdējajos treniņos tādos virknējumos ir spēlējuši...
Jā interesanti!!!
Bet tā Pekas spēlētāju mētāšana nedod rezultātus!
Pakaļa jau svilst tāpēc viena no pēdējām iespējām man liekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 13:55, pirms 12 gadiem
ledinja rakstīja: nee, es gribu profesionaalu pieeju nevis klausiities saaju iideeshanu, kas nenes nekaadu labumu. ja komanda zaudee tad katram muljkjim ir skaidrs, ka tai nav ne ideaals uzbrukums, ne aizsardziiba.
Tieši Sorokina komentāros arī ir profesionālisms, bet Kreipāna tikai :"Gan jau ka tiesnesis bija tuvāk un redzēja labāk", uzvārdus uz krekliņiem var izlasīt jebkurš. Kreipāns ir viens no retajiem, kuram hokejā ir "aizmugure"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:00, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Kur sākās? Atejā, kas saucas SC komentāri, kur pilns ar pokijiem-heiteriem, un kur pilns ar pseidoatbalstītājiem, kas ceļ debesīs jebkuru komandu vai izlasi kā ir uzvaras, kā sāk zaudēt, tā lamā no panckām ārā...
Jebkur, kur publiski tiek apspriesta komanda. Pat, ja hokejisti saka, ka viņi nelasa komentārus, kopējais noskaņojums jebkurā gadījumā līdz viņiem nonāk. Un tādos brīžos kā šis, atbalsts ir vajadzīgs vēl jo vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-09 14:01, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Tieši Sorokina komentāros arī ir profesionālisms, bet Kreipāna tikai :"Gan jau ka tiesnesis bija tuvāk un redzēja labāk", uzvārdus uz krekliņiem var izlasīt jebkurš. Kreipāns ir viens no retajiem, kuram hokejā ir "aizmugure"
par kreipaanu vispaar neko nemineeju taa kaa nesaprotu, kaapeec tu par vinju runaa tagad.
es saprotu, ka sorokins ir par un atbalsta dinamo, bet ja tiek komenteeta speele tad vinjam ir jaabuut neitraalam. speeli pret lev vispaar nevareeja klausiities, jo bija juutams, ka vinjam ir zobs uz shupleru - "tik haotisks vairaakums", "vinjiem tur paveicaas", "dinamo izskatiijaas labaaki". lev uzvareeeja un skaidrs -vinji bija labaaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-09 14:03, pirms 12 gadiem
Principā pēc šīs spēles būs redzams, kura blice ir vispēdējākā
Gribas jau tomēr ticēt, ka ne Rīga, kaut arī esmu salūzis (tieši tāpat kā RD)...bet ceru, ka salūzis esmu tikai es, un Gaujiņš zin, ko saka, citādi lūzīs Rautas taburete..peace