Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Videlam trīs punkti, Gudļevskim pirmā sausā spēle KHL, ''Dinamo'' pieveic ''Sibir''

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Videlam trīs punkti, Gudļevskim pirmā sausā spēle KHL, ''Dinamo'' pieveic ''Sibir''
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pozitīvā gultnē jauno KHL sezonu turpina Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas pirmajā mājas spēlē ar rezultātu 3:0 pārliecinoši pieveica Novosibirskas ''Sibir'', sagādājot viesiem ceturto zaudējumu četrās spēlēs. Vārtus guva visi trešās maiņas uzbrucēji - Dārziņš, Rēdlihs un Videls.

Spēles teksta tiešraide

Pirmā Rīgas ''Dinamo'' mājas spēle sākās ne tikai ar uguns mākslinieku priekšnesumiem uz ledus, bet arī ar pamatīgu uguņošanu laukumā. Mājinieki jau no pirmajām spēles minūtēm centās uzkurināt augstu spēles tempu, lai piespiestu pretiniekus kļūdīties. Ilgi nenācās gaidīt, līdz rīdzinieki atklāja rezultātu - viduszonā izdevās ripu pārtvert, vienatnē pa kreiso malu uz priekšu devās Videls, kurš izlēma nemest pats, bet atdot piespēli Dārziņam uz otru malu - vārtsargs pēc kapteiņa metiena vairs nebija glābējs (1:0). ''Dinamo'' hokejisti turpināja uzspiest pretiniekiem savu spēli un pārliecinoši kontrolēja notikumus laukumā.

''Sibir'' gan bija laba iespēja rezultātu izlīdzināt, tiekot pie vairākuma, taču viesi tā laikā teju ielaida paši, kad teicams reids padevās Makmilanam. Perioda otrajā daļā aktivitāte ļāva vairākumā uzspēlēt arī mājiniekiem, piecatā pret trijiem dubultojot pārsvaru, kad pēc teicamas Majones piespēles augšējā stūrī precīzi meta Rēdlihs (2:0). Lai arī vārtsarga vainu saskatīt kādā no zaudētajiem vārtiem grūti, ''Sibir'' pēc Miķeļa vārtu guvuma Denija Teilora vietā vārtos sūtīja Alekseju Krasikovu. Pretējā laukuma galā pagalam maz darba pirmajā periodā bija Kristeram Gudļevskim, kurš atsita vien trīs pretinieku metienu - četrreiz mazāk nekā abi viesu vārtsargi kopā.

Otrais periods sākās ar īstenu noraidījumu maratonu. Vispirms noteikumus pārkāpa Makmilans, bet pēc tam divus noraidījumus pēc kārtas nopelnīja ''Sibir''. Vairākumos teicamas iespējas panākt 3:0 bija gan Klārkam, gan Videlam, taču pārliecinoši viesu vārtos darbojās Krasikovs, ļaujot rezultātu nosargāt nemainīgu. Pēc tam pa divām atpūtas minūtēm tika piešķirts vispirms Klārkam, pēc tam Dzaneti, un pirmoreiz nopietnus draudus mājinieku vārtiem izdevās radīt arī ''Sibir'', kad vārtu pārliktni norībināja Piganovičs.

Pēc sešām otrajā trešdaļā pavadītām minūtēm vairākumā viesi kļuva arvien aktīvāki, liekot biežāk rīdziniekiem uztraukties par savu vārtu drošību. Spēles temps bija nedaudz mazinājies, kas bija izdevīgāk tieši ciemiņiem no Novosibirskas.

Trešo periodu ar labu vairākuma izspēli uzsāka ''Dinamo'', visas divas minūtes uzturoties pretinieku zonā, taču pēc Balinska metiena ripa trāpīja pa vārtu stabu, un Dzierkala metienu atvairīja Krasikovs. Nedaudz vēlāk jau atkal savu neizzūdošo saikni demonstrēja Dārziņš un Rēdlihs, kad pēc Laura pauzes un piespēles pa vārtu pārliktni no vārtu priekšas uzmeta Miķelis.

Ar pāris bīstamiem momentiem atbildēja arī ''Sibir'' hokejisti, taču perioda vidū rīdziniekiem atkal izdevās izcelties vairākumā, kad no vārtu priekšas ripu izbakstīt cauri burzmai izdevās Videlam, kurš guva savu trešo punktu spēlē (3:0). Spēles beigās rīdziniekiem bija vēl vairākas teicamas iespējas gūt vēl vienus vārtus, bet Krasikovs otrreiz sevi pārspēt neļāva. Noslēgumā izcīnīta uzvara ar 3:0 un pirmā sausā spēle KHL Kristeram Gudļevskim, kurš atvairīja visus 20 pretinieku metienus.

Rīgas ''Dinamo'' - Novosibirskas ''Sibir'' 3:0 (2:0;0:0;1:0)

Vārti: 4:04 Dārziņš (Videls) 1:0, 14:02 Rēdlihs (Videls, Majone, vair.) 2:0, 50:33 Videls (Majone, Rēdlihs, vair.) 3:0.
Soda minūtes: 8:16
Metieni: 29:20
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Denijs Teilors (no 14:02 Aleksejs Krasikovs)

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kristers Gudļevskis (Timurs Biļalovs); Kristaps Sotnieks – Uvis Balinskis, Kristaps Zīle – Sergejs Gimajevs, Marks Dzaneti – Metjū Majone, Dmitrijs Šuļeņins; Mārtiņš Dzierkals – Andris Džeriņš – Emīls Ģēģeris, Kevins Klārks – Brendons Makmilans – Matiass Mitinens, Lauris Dārziņš – Līnuss Videls – Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs – Vitālijs Pavlovs – Roberts Lipsbergs, Daniels Bērziņš.

 +10 [+] [-]

, 2018-09-08 19:30, pirms 6 gadiem
Savickis jau sāk atbrīvot vietu savā kabinetā Gagārinam blakus Nadeždas kausam
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-09-08 19:31, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Molodčiki
Tu esi zvērs. Nopērc abonementu bet spītīgi neizmanto!
Slēpts komentārs: M

  +9 [+] [-]

, 2018-09-08 19:32, pirms 6 gadiem
Prieks par Gudiju. Patreiz stabils sniegums.
Jāņem rīt arī punkti.

 +12 [+] [-]

, 2018-09-08 19:32, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Videll>Indrašis
Indrašis pašlaik rezultatīvākais Dynamo rindās, tā kā nevajag tās bultas te vilkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:36, pirms 6 gadiem
Pernaka vardiem runajot - teicama gjere! Ta turpinat, veci! Un jaapsveic protams Gudijs ar pirmo "sauso" macu KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNSS

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:40, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Indrašis atvilka ģinamas lāstu uz Maskavu, tiem 3 zāģi 3 spēlēs jau
Pret Sibir kaut kā izmocīja no 1:3, laikam spinātus saēdās pēc pirmā perioda, bet taisnība jau ir, kaut kas nav ar to Miku kā komandas talismanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 19:42, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Cūcene šī uzvara.
Vienīgā cūcene esi tu.
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 19:45, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Kāpēc tavas izžuvušās smadzeņu paliekas tā domā?
Gāji ārā no arēnas un rakstiji sc??? Tad ar tevi ir vel trakāk nekā domāju

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:45, pirms 6 gadiem
Visus grandus laikam sabiedēja tā jaunā 2 punktu sistēma, kamēr Dinamo iet pēc principa, ka sliktāk jau vairs nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:46, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Cūcene šī uzvara.
CUUCENE IR TAA,KA TU VISPAAR ESI DZIMIS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:48, pirms 6 gadiem
Gudļevskim būs izcila sezona, jo nav daudz metienu pa vārtiem + vārtu priekšā necīnās un necenšas mainīt ripas lidojuma virzienu kā ZA un Gudļevsim tas ir ļoti parocīgi, jo pats nācis no florbola!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:51, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: tev noteikti dikti mazs,ka tu tik agresīvs,cik tev garš ,velk līdz 10 cm?
Mēle tev gara, kā tu izmanto tādu priekšrocību?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 19:51, pirms 6 gadiem
Atkal divi rakstīja: Mēle tev gara, kā tu izmanto tādu priekšrocību?
Aizņemieties līdz 450 eiro 15 minūšu laikā arī ar sabojātu kredītvēsturi un/vai bez oficiālas darba vietas.
Naudu ir iespējams saņemt Jūsu kontā vai izņemt skaidrā naudā pasta nodaļā.

---> rigensis.ga <---

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:52, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Laukuma spelētāji daudz dara lietas labā, nevis "nav kā Pendosijā"
Tehniskais hokejs ir daudz parocīgāks.

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:52, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Prieks par Gudiju. Patreiz stabils sniegums.
Jāņem rīt arī punkti.
*Pašreiz

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 19:53, pirms 6 gadiem
Skatoties spēli, radās mirkļa pārdomas.
Cik atceramies gada sākumā bija tā epopeja, kad DR centās atkratīties no Jurčika Raganas, daļēji noveļot vainu uz to, ka neesot draudzīgs tas tēls.
Šodien, skatoties uz Durex reklāmām, radās jautājums - vai prezervatīvu reklāmas visur nav daudz nedraudzīgākas ģimenēm ar bērniem nekā raganas feiss?

Katram laikam savs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:55, pirms 6 gadiem
pickenroll rakstīja: Skatoties spēli, radās mirkļa pārdomas.
Cik atceramies gada sākumā bija tā epopeja, kad DR centās atkratīties no Jurčika Raganas, daļēji noveļot vainu uz to, ka neesot draudzīgs tas tēls.
Šodien, skatoties uz Durex reklāmām, radās jautājums - vai prezervatīvu reklāmas visur nav daudz nedraudzīgākas ģimenēm ar bērniem nekā raganas feiss?

Katram laikam savs...
Es līdz kādiem 16g par reklāmām uz ledus vispār nedomāju! Bērni viņam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 19:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pēdējos gados daudz laika tika savā zonā pavadīts, ilgi nevarēja ripu no zonas dabūt ārā, tagad izskatās krietni cerīgāk, labākā aizsardzība ir uzbrukums, arī vārtsargiem tas krietni atvieglo spēli, tāpēc arī varētu tev daļēji piekrist, Gudļevskim tas tik par labu nāks
Skatījos spēli pret Magņitku un tur jau labi varēja redzēt, ka tehniskais hokejs nāk par labu vārtsargam!

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 19:59, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Gāji ārā no arēnas un rakstiji sc??? Tad ar tevi ir vel trakāk nekā domāju
Kas man traucē rakstit no VIP vietas? Neesi ārpus pritona bijis kopš1995. gada?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:00, pirms 6 gadiem
Dinamo nav nekāda brīnumu komanda, protams būs sakāves, bet galvenais vākt punktus pret sava kalibra komandām! Paldies par spēli, it kā labi atstrādātas epizodes! Ļoti bailīgi un slikti izskatās vairākums, realizācija ļoti vāja!

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:01, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Dinamo nav nekāda brīnumu komanda, protams būs sakāves, bet galvenais vākt punktus pret sava kalibra komandām! Paldies par spēli, it kā labi atstrādātas epizodes! Ļoti bailīgi un slikti izskatās vairākums, realizācija ļoti vāja!
Magņitka ir Dinamo līmeņa komanda?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:02, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Indrašis atvilka ģinamas lāstu uz Maskavu, tiem 3 zāģi 3 spēlēs jau
Ha ha. Jā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:07, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Kas man traucē rakstit no VIP vietas? Neesi ārpus pritona bijis kopš1995. gada?
Tava vip vieta ir blakus matīsam kabīnē. Mute aiznemta, rokas brīvas un aidā

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:07, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Indrašis pašlaik rezultatīvākais Dynamo rindās, tā kā nevajag tās bultas te vilkt
nav gan rezultatīvākais

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 20:12, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Patiesība tur bija cita epopeja, Jurčiks visur tika uz haļavu, Savickim apnika šo tēlu sponsorēt, tipa, ja gribi nākt, pērc biļeti, taču Jurčiks tik par baltu velti bija ar mieru ar dakšu tribīnēs lēkāt
Viņs pēc tam pirka biļeti, bet ar masku iekšā nelaida. Un nu baigā savicka sponsorēšana - pustukšā hallē ielaist vienu kadru

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:29, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Molodčiki Dinamieši! Likumsakarīga ģēre bez mazākajām šaubām par pārākumu. Nīdējiem kārtējais gardais aizvaidznieks
Perņa molodčiks, beidzot var nokāpt no līkā un mutei vairs nav barankas forma

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 20:30, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Kas man traucē rakstit no VIP vietas? Neesi ārpus pritona bijis kopš1995. gada?
Tev platīna abonements?

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 20:31, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tava vip vieta ir blakus matīsam kabīnē. Mute aiznemta, rokas brīvas un aidā
Matīss tak nepaspēja caurumu kabīne izurbt

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:31, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Indrašis pašlaik rezultatīvākais Dynamo rindās, tā kā nevajag tās bultas te vilkt
Trešais rezultatīvākais ar 2+1. Rezultatīvāki ir Kagarlickis 1+5 un Šipačovs 1+4

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:33, pirms 6 gadiem
Šodien vairākums patika mazāk kā pirmajās divās spēlēs. 1 un 2periodā vairākums nepatika, trešajā jau izskatījās labāks. Izbraukumā bija jūtami labākas izspēles un ripas kontrole vairākumā.

  +4 [+] [-]

, 2018-09-08 20:33, pirms 6 gadiem
Ja nebuutu taa kgb savicka,kuru maigi sakot ieniistu,tad tiesaam atkal justu liidz Dinamo,jo izs,kataas tiiri ceriigi...

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Trešais rezultatīvākais ar 2+1. Rezultatīvāki ir Kagarlickis 1+5 un Šipačovs 1+4
Ka izskatās šogad, PO reāli?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:35, pirms 6 gadiem
Patīkami ka nemetam pa vārtiem pir pirmās izdevības. Šāds spēles stils raksturīgs vājām komandām. Pekas laikā arī DR meta kad vien varēja un pamatā pretiniekus nomētāja un zaudēja. DR ir ļoti raksturīga tendence- metam daudz pa vārtiem - zaudējam, metam normāli vai maz - uzvaram.

  +3 [+] [-]

, 2018-09-08 20:36, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Ka izskatās šogad, PO reāli?
Pirms sezonas rakstīju un tagad to pašu- DR pēc savas spēles kvalitātes ir PO līmeņa komanda.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:41, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nepiesauc nelaimi,tad jau labāk iet uz līmani augstāku līgu,atpakaļ uz Norvēģiju.
hahaha,norvēģijā noteikti,ka ir augstāks līmenis

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:45, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tava vip vieta ir blakus matīsam kabīnē. Mute aiznemta, rokas brīvas un aidā
Tomēr kremt mans apskatnieka VIP statuss?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:48, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Tomēr kremt mans apskatnieka VIP statuss?
Nē, nē sēdi kabīnē. Apskati, izbaudi un izgaršo savu vip statusu

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:52, pirms 6 gadiem
Labi
Rīt tā pat lūdzu.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 20:56, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nē, nē sēdi kabīnē. Apskati, izbaudi un izgaršo savu vip statusu
Interesanti, ko viņš apskata? 90.gadu Princeses un Žirafes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biskaps

     [+] [-]

, 2018-09-08 20:59, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Interesanti, ko viņš apskata? 90.gadu Princeses un Žirafes?
Domāju ka dažāda izmēra desas, iebāztas caurumā

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:00, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Par divu Krievijas komandu spēli raksts momentāli uzcepts, bet par to, ka Zemgale/LLU izcīna Donbass kausu(ar to pievienojoties Donbass, Severstaļ un īpašajai fuņu mīlestībai - Sanktpēterburgas SKA) klusums.
Cik Jums maksā par komentēšanu?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:00, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nu ka es tev saku.
esi bijis uz spēlēm??

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:00, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par ko štampiks profilā?
Šitajā atbildēju Zaipim, kura ir tā aizliegtā frāze un saņēmu vārnu uz 3 dienām

Vai "Prizma" apturēs "Mogo" un "Kurbadu"?...

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:00, pirms 6 gadiem
Cik tam bīskapam maksā par komentēšanu?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:01, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Domāju ka dažāda izmēra desas, iebāztas caurumā
Nebrīnītos.

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņs pēc tam pirka biļeti, bet ar masku iekšā nelaida. Un nu baigā savicka sponsorēšana - pustukšā hallē ielaist vienu kadru
viņs jau ar muguru pret laukumu, maz redz un šīs dienasčats aiztirsts vislaik ar huļa feikprofiliem visu dienu-diez vai to vajag atbalstīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:04, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Cik tam bīskapam maksā par komentēšanu?
Kāpēc vińam jāmaksā???

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:06, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kāpēc vińam jāmaksā???
Kaut kāds ignorētais trollīts purpina. No sērijas, kad zaglis bļauj: "ķeriet zagli."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-09-08 21:11, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nē,bet komentāros stingri sekoju līdz


tad jā es gan pāris reizes gadā aizeju uz kādu spēli,līmenis švaks,daudz no Latvijas hokeja līgas neatšķiras
Slēpts komentārs: biskaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-09-08 21:21, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Par divu Krievijas komandu spēli raksts momentāli uzcepts, bet par to, ka Zemgale/LLU izcīna Donbass kausu(ar to pievienojoties Donbass, Severstaļ un īpašajai fuņu mīlestībai - Sanktpēterburgas SKA) klusums.
Neatradu to rakstu par divām Krievijas komandu spēli,kurš cepts uzreiz. Nekur nav atsevišķs raksts par Dinamo Maskava - CSKA vai SKA - Ufa. Neatradu. Ir tikai raksts par DR spēli.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neatradu to rakstu par divām Krievijas komandu spēli,kurš cepts uzreiz. Nekur nav atsevišķs raksts par Dinamo Maskava - CSKA vai SKA - Ufa. Neatradu. Ir tikai raksts par DR spēli.
Bīskapam nevar ticēt!
Bīskaps nebija padevies skolnieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:23, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Gribēju tev pajautāt,un ko tu esi ieguvis to cirku apmeklējot?
Draugus ar kopīgām interesēm!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:23, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: viņs jau ar muguru pret laukumu, maz redz un šīs dienasčats aiztirsts vislaik ar huļa feikprofiliem visu dienu-diez vai to vajag atbalstīt
HMB ir darabaholiķis. Ļoti mīl savu darbu un ar lielu atdevi pelna savu minimālo algu. Varētu viņš svinīgi atzīmēt savu 100 000 komentāru, 200 000 utt. Tad 1 000 000 komentārs ar salūtu un prēmiju 1kg bezmaksas sausiņi.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:25, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: HMB ir darabaholiķis. Ļoti mīl savu darbu un ar lielu atdevi pelna savu minimālo algu. Varētu viņš svinīgi atzīmēt savu 100 000 komentāru, 200 000 utt. Tad 1 000 000 komentārs ar salūtu un prēmiju 1kg bezmaksas sausiņi.
Jums pie galda stāv 1kg sausiņi?

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:25, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Ja klubs startē čempionātā, kura oficiālajā lapā ir nosaukums "Чемпионат России по хоккею", bez jebkādiem "otkritijiem", ja klubs tiek pilnībā stutēts no Krievijas puses, tad nav būtiski, kur viņš ir reģistrēts. Arī izlases bāzes kluba mīts drīz būs beidzies. Punkts!
7 valstis piedalās tātad grozies kā gribi starptautiska līga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:26, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tu jau varēji maskačkā iziet pie draugiem
Mēs jau ejam, bet vienmēr satiekam fanotājus, kas fano par Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:26, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Jums pie galda stāv 1kg sausiņi?
Neuzminēji. Man uz galda ir aptuveni 500 grami siera cepumi.

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neuzminēji. Man uz galda ir aptuveni 500 grami siera cepumi.
Pusi jau nograuzi?

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:27, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Gribēju tev pajautāt,un ko tu esi ieguvis to cirku apmeklējot?
godīgi sakot - neko man puikas trenējas hokejā un viņi gribēja ar čomiem lai aizvedu,jo visi vietējie fano!!! pat bijām,kad Balcers vēl stavangerā spēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-09-08 21:28, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Bīskapam nevar ticēt!
Bīskaps nebija padevies skolnieks!
Es bīskapu neuztveru nopietni. Sarakstos ar viņu ka ar 1-2.klases skolēnu. Citreiz nomierinu, citreiz pajokoju, citreiz pamācu. Viņš tāds ļoti nezinošs izrādās.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:28, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Pusi jau nograuzi?
Tikko sāku grauzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:29, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Es konkrēti katru spēli analizēju.
Kādi secinājumi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:32, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Bīskapam nevar ticēt!
Bīskaps nebija padevies skolnieks!
biji viņa skolotājs, ja zini, cik izdevies vai neizdevies skolnieks viņš bija?

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:33, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Par Balceru es arī fanoju,būtībā redzēju visu viņa karjeru ,no bērna kā izaug par vīru.
norvēģijā ganrīz visās U komandās ir pa kādam latvietim mums vietējā U11 ir veseli 4... no 12 spēlētājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: coffijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:40, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: biji viņa skolotājs, ja zini, cik izdevies vai neizdevies skolnieks viņš bija?
Te visi par visiem visu zin - pašam brīžiem pārsteigums, ko tikai neuzzini par sevi

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 21:55, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Te visi par visiem visu zin - pašam brīžiem pārsteigums, ko tikai neuzzini par sevi
es ar te regulāri visko jaunu par sevi uzzinu.. šis portāls kā normāla mazpilsēta

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:56, pirms 6 gadiem
КХЛ > NHL !!!

     [+] [-]

, 2018-09-08 21:57, pirms 6 gadiem
Bīskap, ko Tu nesniedz apjomīgu infu??? HC Donbass treneris ir Šupler Jūlis (Baltā Zirga Kavalieris) Хоккейный клуб "Донбасс" - Официальный сайт |...
Tagad Zemgales zēni atlaiž diskotēkā: https://www.06267.com.ua/news/21423...

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 21:59, pirms 6 gadiem
jus tak lielaka daļa slimiķi šeit esat. Jums tak piekast par uzvaram, galvenais noriet parejos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:10, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kam tas lūzeramatieru turnīrs vispār interesē? Vēl trakāk, tādi kā Bīskaps to vērtē augstāk par KHL Atceros, šis vēl Volku savulaik visai skarbi kritizēja, par īpašu aizraušanos ar joberlīgām un ekzotiskajām valstīm Hokejā, ar ko tad pats ir labāks?
Kādam interesē latviešu komandas, kādam tikai krievijas čempionāts. Volx analizēja pakistānas, gruzīnu un zviedru hokeju.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 22:11, pirms 6 gadiem
Pretinieks nebija tas ņiprākais, tomēr Dinamo labu spēli rāda. Varbūt šosezon būs atkal svētki arī mūsu ielā? Cerēsim uz labu!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 22:12, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Pretinieks nebija tas ņiprākais, tomēr Dinamo labu spēli rāda. Varbūt šosezon būs atkal svētki arī mūsu ielā? Cerēsim uz labu!
Es teiktu-galīgi nabagi Vairākumā ripu nevarēja zonā noturēt. Sibir. Laikam fiz.sag.treneris E.R. par daudz sadzinis kājās Smagas pēc vella!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 22:14, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Čekistu projekts rullē.
Tak neinteresējies par to, īstenais letiņ! Vai tevi kāds ar varu spiež? Čekistus vismaz esi kaut filmā redzējis, tūdaliņ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 22:16, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kam tas lūzeramatieru turnīrs vispār interesē? Vēl trakāk, tādi kā Bīskaps to vērtē augstāk par KHL Atceros, šis vēl Volku savulaik visai skarbi kritizēja, par īpašu aizraušanos ar joberlīgām un ekzotiskajām valstīm Hokejā, ar ko tad pats ir labāks?
Beigās izrādīsies krievu separātistu atbalstīts turnīrs, tad gan es ierēkšu par to slimnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 22:21, pirms 6 gadiem
Pagaidām izskatās ka Pavlovs ir pacēlies jaunā kvalitātē. Jau iepriekš teicu ka viens tāds spēlētājs ir vajadzīgs mums, bet šosezon Pavlovs jau savu melno darbu veic ne tikai labi bet jau teicami . Ja viņš kļūs par vienu no komandas līderiem nebrīnīšos. Līderi ir ne tikai tie kuri krāj punktus, bet Pavlovs izskatās pat ļoti labs savā ampluā. Tas ir ļoti patīkams pārsteigums. Šodien arēnā klātienē vairāk pavēroju viņu.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 22:27, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Indrašis pašlaik rezultatīvākais Dynamo rindās, tā kā nevajag tās bultas te vilkt
kurā vietā Indrašis Tev rezultatīvākais??? MYD?

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 22:27, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Dinamo arī ir Latvijas komanda un KHL aktualitātes ziņā ir krietni pārāka par visādiem turnīriem nu jau kādu laiku ekzotiskājā pēc Hokeja mērauklas Ukrainā
ģinama ir par krievu nauda uzstutēts projekts, spēlē krievijas čempī. pirmajās maiņās vairākums importi. Zemgale ir īsta Latvijas komanda, kura spēlē Latvijas čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:27, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Mums vajag iedabūt Dinamo šampiņjonu līgā, lai celtu LV klubu Hokeja prestīžu Eiropā! Formula, kādā veidā to panākt, ir manis aprakstīta iepriekšējā lapā
Nezinu, kā ar prestižu, bet lielos koeficientus savākt varēs. Šodienas pērles: Frolunda (SWE)-Vienna Capitals 1:4 (kofs 8.8), Zug (SUI)-Neman Grodno 2:2 pamatlaikā (kofs 7.0) SWE un FIN (citur nezinu) šis turnīrs ir 0 vērtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 22:30, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Koks ar diviem galiem, vēl KHL Donbasa beigu laikā, pat Krievijā spēlējot, skanēja Ukrainas himna un plīvoja Ukrainas karogs Tagad no tā Donbasa pāri ir palicis tikai nosaukums, kā arī dislokācijas vieta īzti nav zināma P.S. vienu brīdi tik tik tiešām bija dīvaini, Doņecka jau bija DNR kaujinieku rokās, bet Donbass ar Ukrainas simboliku turpināja Krievijā nest Ukrainas vārdu
Tās ir krievu okupētās teritorijas, loģiski ka reģiona un kluba īstā simbolika ir ukraiņu.

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:32, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Dinamo ir vienīgā Latvijas PRO komanda, reģistrēta LHF, spēlēt viņa var kaut vai uz Venēras un par Marsiešu naudu Zemgale, savukārt, kā arī visas pārējās LV čempionāta blices, ir pusamatieri
ģinama ir par krievu naudu krievijā spēlējoša komanda, priekš tāda fuņa īstā un vienīgā. Latviešiem ir savs čempionās un savas komandas kuras cilvēki atbalsta. Vienīgā īstā pro komanda mums ir Latvijas izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:39, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Somija, Slovākija, Baltkrievija, Kazahstāna un Latvija arī ir Krievijas teritorijas? Lielāko daļu komanda tomēr pavada Rīgā, Latvijā Cilvēki atbalsta? Ko atbalsta? Kaut kā švaki atbalsta, tribīnēs vējiņš svilpo, atšķirībā no DR spēlēm
kāds tad šodien bija tas apmeklējums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:39, pirms 6 gadiem
Es vairāk neiešu uz Dinamo spēlēm, sū par to cenu, bet ja es pērku alu es gribu dzert alu nevis urīnu.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 22:40, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Somija, Slovākija, Baltkrievija, Kazahstāna un Latvija arī ir Krievijas teritorijas? Lielāko daļu komanda tomēr pavada Rīgā, Latvijā Cilvēki atbalsta? Ko atbalsta? Kaut kā švaki atbalsta, tribīnēs vējiņš svilpo, atšķirībā no DR spēlēm
tās nav krievu teritorijas, bet tur par krievu naudu ir uzstutētas krievu čempionāta komandas. lai krievs var palielīties, cik šis populars. un arēnā fuņu bars laipni pūš tai krievu stabulē.
Latviešiem kā nācījai vēl jāpieaug, gan attapsies un sāks cienīt savu hokeju. Vai ir otrs ceļs - Latvijas hokejs iznīks. ģinama ir kremļa ši brīža kaprīze, tā kaut kad pāries un stāstam būs beigas.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 22:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tās nav krievu teritorijas, bet tur par krievu naudu ir uzstutētas krievu čempionāta komandas. lai krievs var palielīties, cik šis populars. un arēnā fuņu bars laipni pūš tai krievu stabulē.
Latviešiem kā nācījai vēl jāpieaug, gan attapsies un sāks cienīt savu hokeju. Vai ir otrs ceļs - Latvijas hokejs iznīks. ģinama ir kremļa ši brīža kaprīze, tā kaut kad pāries un stāstam būs beigas.
Labāk lai krievs ar tiem 10 -15 miljoniem stutē hokeja komandu nevis taisa automātus un raķetes. Kas slikts tajā, ka latviešu puišiem ir iespēja par krievu naudu paspēlēt laba līmeņa hokeju? Ja vēl būtu fārmklubs, būtu pavisam labi. Vismaz hokejā neveidojās analogs futbolam, kad izlase sastāv no vietējā (pusamatieru čempja) un spēlētājiem ,kas spēlē 3. šķiras līgās vai sēž rezervē labos klubos. Ja cilvēku par Kremļa fanu padara tas, ka Rīgā ir KHL komanda - piedodiet, atvainojiet, tas cilvēks ir pilnīgs idiots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:49, pirms 6 gadiem
Helsingin Sanomat pirmā lappuse septembra sākumā: https://www.iltalehti.fi/khl/201809...
Jokerita tēma.

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:50, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labāk lai krievs ar tiem 10 -15 miljoniem stutē hokeja komandu nevis taisa automātus un raķetes. Kas slikts tajā, ka latviešu puišiem ir iespēja par krievu naudu paspēlēt laba līmeņa hokeju? Ja vēl būtu fārmklubs, būtu pavisam labi. Vismaz hokejā neveidojās analogs futbolam, kad izlase sastāv no vietējā (pusamatieru čempja) un spēlētājiem ,kas spēlē 3. šķiras līgās vai sēž rezervē labos klubos. Ja cilvēku par Kremļa fanu padara tas, ka Rīgā ir KHL komanda - piedodiet, atvainojiet, tas cilvēks ir pilnīgs idiots.
jā, Pēter, šo naudu krievs atņem savas armijas bruņojumam un dod LV hokeja attīstībai. Lielākais mīnuss ir tas, ka netiek domāts par pašu saimniecību, bet kā Kira, tā tagad Koziols veģetē uz to ka krievs dos naudu un dažiem džekiem būs kur spēlēt, tātad izlasei labi. Īstemiņa domāšana, kucēniem kaulu pamet, visi laizās un priecājās. Un kad nepametīs? Tērēt varēja gudrāk, par to ir stāsts. Ši brīzā ieguvums, darba vietas dažiem izlases spēlētājiem, kuri bez darba nebūtu arī bez Rd un tautai iespēja izmauroties Arēnā.

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:53, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Šito antihokeju skatīties,jādod alus par velti,mikstais pat to urīnu ko viņi dēvē par alu,nedod par velti.
Tev labāk iet troļļošanas skolā. Kaut kā nesanāk tā troļļošana. Sākumā vēl tīri nekas, bet tagad jau sāc atražot pats sevi. Esi ļoti vienveidīgs. Kļūsti daudzveidīgāks , neprognozējamāks.

     [+] [-]

, 2018-09-08 22:54, pirms 6 gadiem
Daudziem sezonas sākumā aste kājstarpē. Banss, zaipis,Namejs klusē par donoriem, vārguļiem utt. Kaut kā apklusuši tie, kuri DR dēvēja par punktu donoriem.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 22:57, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ģinama ir par krievu nauda uzstutēts projekts, spēlē krievijas čempī. pirmajās maiņās vairākums importi. Zemgale ir īsta Latvijas komanda, kura spēlē Latvijas čempionātā.
Vai patiešām Krievijas čempionātā spēlē 7 valstis?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 22:59, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: jā, Pēter, šo naudu krievs atņem savas armijas bruņojumam un dod LV hokeja attīstībai. Lielākais mīnuss ir tas, ka netiek domāts par pašu saimniecību, bet kā Kira, tā tagad Koziols veģetē uz to ka krievs dos naudu un dažiem džekiem būs kur spēlēt, tātad izlasei labi. Īstemiņa domāšana, kucēniem kaulu pamet, visi laizās un priecājās. Un kad nepametīs? Tērēt varēja gudrāk, par to ir stāsts. Ši brīzā ieguvums, darba vietas dažiem izlases spēlētājiem, kuri bez darba nebūtu arī bez Rd un tautai iespēja izmauroties Arēnā.
Tad tas jau ir uzbrauciens LHF nevis RD. Jo klubam nav jādomā par izlasi. Diez vai NHL, kāds domā par to kā palīdzēt ASV vai Kanādas izlasei (protams, RD gadījumā ir vārdi bāzes klubs, bet arī šādā gaījumā no LHF prasītos atbalsts- budžeta vai citādā veidā, lai RD varētu nolīgt visu labākos Eiropā pieejamos latviešus) Un par tiem, kas nebūtu bez darba - bez darba nebūtu tur piekrītu, bet jautājums ir, kur būtu tas darbs, jo nevar noliegt ka RD laviešu puišiem ir placis kur parādīt sevi. Vismaz tiem, kas plāno spēlēt Eiropā - spēlēsi slikti, neizmantosi iespējas - Alpi, Francija, Kazahija, Bač, VHL - tas pats kur aiziet labākie gados jaunie, spēka gados esošie OHListi. Nospēlē zolīdi vai pat labi paverās iespējas uz to pašu KHL, Čehiju. Uz tiem pašiem čehiem pa taisno no OHL būtu pagrūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:11, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ar cik medaļām izdaiļojies ,kad 9.maijā ej uz parādi pie betona kluča?
Cilvēki kuri iet 9.maijā atzīmēt man dalās 2 kategorijās. Tie kuri karojuši vai kuriem ļoti tuvs cilvēks bijis PSRS armijā ir saprotami, tie kuriem nav sakari ar karojošiem ir nosdodāma rīcība. Man pašam šis datums kā Uzvaras diena ir pretīga un nosodu tos kuri bez iemesla apmeklē šo pasākumu. Gribu zināt kāds PAMATS tev ir domāt , ka man šī diena būtu jāatzīmē. Gaidu ļoti loģiski argumentētu atbildi.

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:12, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Iesaki kādu labāku troļļošanas skolu.
Nezinu. Man šī tēma ir sveša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 23:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Cilvēki kuri iet 9.maijā atzīmēt man dalās 2 kategorijās. Tie kuri karojuši vai kuriem ļoti tuvs cilvēks bijis PSRS armijā ir saprotami, tie kuriem nav sakari ar karojošiem ir nosdodāma rīcība. Man pašam šis datums kā Uzvaras diena ir pretīga un nosodu tos kuri bez iemesla apmeklē šo pasākumu. Gribu zināt kāds PAMATS tev ir domāt , ka man šī diena būtu jāatzīmē. Gaidu ļoti loģiski argumentētu atbildi.
Citi lok aldarīti krievu hokejā, citi dzer šņabi sarkanās armijas svētku dienā. Ko tu cimperlējies, visi esat vienādi.

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:25, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Beidz troļļot,es tev uzdevu konkrētu jautājumu,cik medaļas karini pie krūtīm?
Man ir ļoti precīza atbilde. Nulle medaļas.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-08 23:26, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Citi lok aldarīti krievu hokejā, citi dzer šņabi sarkanās armijas svētku dienā. Ko tu cimperlējies, visi esat vienādi.
Kas ir tie visi?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kas ir tie visi?
Nu, jūs- puskrievi.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:29, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, jūs- puskrievi.
Gribētu dzirdēt pamatotu loģisku viedokli kādēļ es esmu puskrievs. Ja ņemtu vērā manus radurakstus, tad sanāk ka esmu 75% latvietis, 25% vācietis. Kā no manis sanāk puskrievs?

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 23:29, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad tas jau ir uzbrauciens LHF nevis RD. Jo klubam nav jādomā par izlasi. Diez vai NHL, kāds domā par to kā palīdzēt ASV vai Kanādas izlasei (protams, RD gadījumā ir vārdi bāzes klubs, bet arī šādā gaījumā no LHF prasītos atbalsts- budžeta vai citādā veidā, lai RD varētu nolīgt visu labākos Eiropā pieejamos latviešus) Un par tiem, kas nebūtu bez darba - bez darba nebūtu tur piekrītu, bet jautājums ir, kur būtu tas darbs, jo nevar noliegt ka RD laviešu puišiem ir placis kur parādīt sevi. Vismaz tiem, kas plāno spēlēt Eiropā - spēlēsi slikti, neizmantosi iespējas - Alpi, Francija, Kazahija, Bač, VHL - tas pats kur aiziet labākie gados jaunie, spēka gados esošie OHListi. Nospēlē zolīdi vai pat labi paverās iespējas uz to pašu KHL, Čehiju. Uz tiem pašiem čehiem pa taisno no OHL būtu pagrūti.
ģinama ir čekistu rokās, tiem vienalga Latvijas hokejs. Par to jau arī es saku. Es sāku ko es redzu un domāju. savickis gan stāstīja kā Sočos esot spēlējis Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 23:30, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai patiešām Krievijas čempionātā spēlē 7 valstis?
Jā, 7 valstīs bāzētas komandas.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gribētu dzirdēt pamatotu loģisku viedokli kādēļ es esmu puskrievs. Ja ņemtu vērā manus radurakstus, tad sanāk ka esmu 75% latvietis, 25% vācietis. Kā no manis sanāk puskrievs?
Tāds demagogs! Vai, vai. Ne jau tavai izcelsmei ir nozīme, bet dzīves laikā izveidotai pasaules uztverei un domāšanai. Tā lūk, savok.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ģinama ir čekistu rokās, tiem vienalga Latvijas hokejs. Par to jau arī es saku. Es sāku ko es redzu un domāju. savickis gan stāstīja kā Sočos esot spēlējis Dinamo...
Izrādās ka ir viens trakais kurš Savicka teikto uztver nopietni. To ka šovakar Savicki izsvilpa DR fani negrib pieminēt ,jo tas nav izdevīgi bansveidīgajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Daudziem sezonas sākumā aste kājstarpē. Banss, zaipis,Namejs klusē par donoriem, vārguļiem utt. Kaut kā apklusuši tie, kuri DR dēvēja par punktu donoriem.
Ne visi septembrī pie +25 ir ieinteresēti dirnēt sc. Jā Tu man piedēvē asti kajstarpē, mēs to varam apspriest klātienē. Es tev acīs pateikšu tieši to pašu ko šodien te esmu uzrakstījis

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:36, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Labi,labi nedirs,te visi savējie,sapratīs.
Ko tad jautā ja netici?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:37, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Izrādās ka ir viens trakais kurš Savicka teikto uztver nopietni. To ka šovakar Savicki izsvilpa DR fani negrib pieminēt ,jo tas nav izdevīgi bansveidīgajiem.
Tad šodien sakarīga publika bijusi nevis fuņa ar perņu

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 23:37, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gribētu dzirdēt pamatotu loģisku viedokli kādēļ es esmu puskrievs. Ja ņemtu vērā manus radurakstus, tad sanāk ka esmu 75% latvietis, 25% vācietis. Kā no manis sanāk puskrievs?
Pusdzīvi esi nodzīvojis psrs, sapnojis ar Tereškovu uz mēnesi aizlidot, fano par rd. 100% puskrievs, neesi nekāds vācietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tad šodien sakarīga publika bijusi nevis fuņa ar perņu
Tad sanāk , ka arēnā uz DR spēlēm iet cilvēki ,kuri neatbalsta Savicki? Kā tas iet kopā ar tavu uztveri par DR līdzjutējiem?

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:38, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Un tu gribi viņu mīksto acīs redzēt?
Negribu. Bet ja vajag, var pa koko uzšaut

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tad sanāk , ka arēnā uz DR spēlēm iet cilvēki ,kuri neatbalsta Savicki? Kā tas iet kopā ar tavu uztveri par DR līdzjutējiem?
Ir kas skatās hokeju un ir fuņi.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:39, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tāds demagogs! Vai, vai. Ne jau tavai izcelsmei ir nozīme, bet dzīves laikā izveidotai pasaules uztverei un domāšanai. Tā lūk, savok.
Nu ja manai pasaules uztverei un domāšanai , tad par 80% esmu latvietis un par 20% Eiropieiski domājošs.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:40, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, 7 valstīs bāzētas komandas.
...un šo valstu himnas, karogi, simbolika

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nu ja manai pasaules uztverei un domāšanai , tad par 80% esmu latvietis un par 20% Eiropieiski domājošs.
Pusfabrikāts tu esi.

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:40, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir kas skatās hokeju un ir fuņi.
Kāda atšķirība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:41, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pusdzīvi esi nodzīvojis psrs, sapnojis ar Tereškovu uz mēnesi aizlidot, fano par rd. 100% puskrievs, neesi nekāds vācietis
Es to pamatojumu gaidu.

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tad sanāk , ka arēnā uz DR spēlēm iet cilvēki ,kuri neatbalsta Savicki? Kā tas iet kopā ar tavu uztveri par DR līdzjutējiem?
RD līdzjutēji ir vnk dīvaini. Paskaties uz sevi, paskaties uz Artjomu un vēl pārīti savējo, es domāju ka pat tu nevari noliegt, ka dīvaina publika.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:41, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pusfabrikāts tu esi.
Tu esi 100% latvietis?

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es to pamatojumu gaidu.
Kādu? Es jau aizmirsu.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:43, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: RD līdzjutēji ir vnk dīvaini. Paskaties uz sevi, paskaties uz Artjomu un vēl pārīti savējo, es domāju ka pat tu nevari noliegt, ka dīvaina publika.
Dīvaini ir šeit DR nīdēji. Mans teikums jau vairākus gadu desmitus- Visdīvainākie cilvēki pasaulē ir tie,kuriem nav nekādu dīvainību.

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:43, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kādu? Es jau aizmirsu.
Ticu. Heroīns vai hašišs traucē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-09-08 23:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu esi 100% latvietis?
Visi astoņi vecvecvecāki ir. Latgaliešus arī skaitu klāt

  -2 [+] [-]

, 2018-09-08 23:46, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ticu. Heroīns vai hašišs traucē?
Heroīnu. Jau 22 gadus. Ar Tereškovu lidosi uz mēnesi vai nē. Abildi ari uz manu jautājumu

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:48, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Visi astoņi vecvecvecāki ir. Latgaliešus arī skaitu klāt
Kā sanāk astoni? Ā, sapratu

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:49, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kā sanāk astoni?
Nu 4 vecvecāki, kam vēl pa 2 vecākiem

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Dīvaini ir šeit DR nīdēji. Mans teikums jau vairākus gadu desmitus- Visdīvainākie cilvēki pasaulē ir tie,kuriem nav nekādu dīvainību.
Tas, ka funis ir dīvains, šķiet, ka pat tavi senie čomi specha ar datmonu neiebildīs.

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:50, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu 4 vecvecāki, kam vēl pa 2 vecākiem
Tad es par četriem zinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-08 23:53, pirms 6 gadiem
Bet vispār dāmu fināls US Open labs, prieks skatīties, kā kāds vismaz pagaidām dominē Serēnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-09-09 00:11, pirms 6 gadiem
По протоколу 7309 skatītāji.

     [+] [-]

, 2018-09-09 00:18, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tas, ka funis ir dīvains, šķiet, ka pat tavi senie čomi specha ar datmonu neiebildīs.
Tieši tā. Uz dīvaiņiem pasaules nākotne balstās. Nedīvainie ir neinteresanti.

     [+] [-]

, 2018-09-09 00:25, pirms 6 gadiem
fanotājs a rakstīja: Kur tas alnis,Funis,palika?
Būs FUNS gulēt aizgājis, sliņķis tāds.

     [+] [-]

, 2018-09-09 00:25, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: По протоколу 7309 skatītāji.
Siltais laiks , jūra un ražas novākšana atņēma skatītājus.

     [+] [-]

, 2018-09-09 01:21, pirms 6 gadiem
Kakls sāp, izbļāvos, piedzēros ahunna un bij zbis .. Pabļaustījos vel pa Arēnu: Dinamo, Dinamo. Pīpēt ejot, Dinamo. Tā tik turēt.

     [+] [-]

, 2018-09-09 05:16, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Domāju ka dažāda izmēra desas, iebāztas caurumā
Tev ir paveicies, ka mūsdienās par to nesoda. Pirms gadiem 30 tu ar savu desēdāja statusu šitā lielīties neatļautos.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-09 05:19, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ticu. Heroīns vai hašišs traucē?
Kāds heroīns? Labākajā gadījumā vecmammas mantojumā atstāto dimedrolu ieņammā.

     [+] [-]

, 2018-09-09 10:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Daudziem sezonas sākumā aste kājstarpē. Banss, zaipis,Namejs klusē par donoriem, vārguļiem utt. Kaut kā apklusuši tie, kuri DR dēvēja par punktu donoriem.
Klau čekas kranci, aizver tak vienreiz pāksti un klusē , nevis tarkšķī trulus komentus visu laiku!
Nekur es neteicu ne par kādiem punktu donoriem! Es katru spēli neskatos un man čekas sunim nav jāatskaitās!
palasi pirmssezonas rakstu, kur es rakstīju, ka krievu aklā zarna šosezon nebūs pēdējā vietā. Apsteigt ir iespējams rietumos Slovan(parādu gūzma), severstaļ (metīs no līgas ārā), minska(vājākā palikusi) varbūt vēl kādu, bet play-off visdrīzāk neiekļūs!
visu gaišu aklā zarna!
p.s. šodien ar neskatīšos spēli un negaidi komentus no manis savā miskastē mēries ar krāniem ar tādiem pašiem deģenerātiem kā pats esi!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-09 10:21, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ģinama ir čekistu rokās, tiem vienalga Latvijas hokejs. Par to jau arī es saku. Es sāku ko es redzu un domāju. savickis gan stāstīja kā Sočos esot spēlējis Dinamo...
Atbalstīt RD, nenozīmē automātā atbalstīt Savicki. Var, taču atbalstīt komandu - spēlētājus, trenerus, bet neņemt vērā vai izsvilpt, kā vakar to darīja Arēnā Savicki. Atkal var vilkt paralēles ar futeni un basketu - visi, taču turēja īkšķus par latvijas izlasi, bet ņirgājās par Indriksonu un visi cer, ka basketa izlase sasniegs, beidzot medaļas, bet nebūt nefano par Voinu un Šnepu.

     [+] [-]

, 2018-09-09 10:30, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Atbalstīt RD, nenozīmē automātā atbalstīt Savicki. Var, taču atbalstīt komandu - spēlētājus, trenerus, bet neņemt vērā vai izsvilpt, kā vakar to darīja Arēnā Savicki. Atkal var vilkt paralēles ar futeni un basketu - visi, taču turēja īkšķus par latvijas izlasi, bet ņirgājās par Indriksonu un visi cer, ka basketa izlase sasniegs, beidzot medaļas, bet nebūt nefano par Voinu un Šnepu.
Šaubos vai bansiks kādreiz ir ko sliktu pateicis par spēlētājiem...
Tik deģenerāts fuņa to piešuj!
Un kas ir DR nīdējs noformulē?
Ja kādam nepatīk, ka Latvijas teritorijā atrodas krievu čempja komanda, tad nepatīk un viss! DR fuņi tik to visu nepārtraukti atgādini un piesauc
fuņa pat dzīvot nevar ja es neskatos spēli un neuzraksta neko
p.s. domāju, ka bansiks tāpat kā es seko kā Latvijas hokejisti spēlē krievu čempī Indrašis, Karsums vai Dārziņš tas būtu un kad met golus vai nemet viņš nevienu nenorej. Un nav starpības kurā klubā spēlē Latvijas izlases hokejisti krievu čempī mums.
p.p.s. es domāju, ka tu nekur neatradīsi nevienu komentu vērstu pret hokejistiem!

     [+] [-]

, 2018-09-09 10:58, pirms 6 gadiem
Par Gudļevski runājot, es un bansiks bijām vieni no tiem, kas paredzēja, ka šis būs dinamkas pirmais varotčiks un viņam dos spēlēt. Šaubījāmies tikai par to, ka ja būs aizsardzība caura un uzbrucēji neiemetīs, tad DR fuņi būs pirmie kas Gudiju nories, ka nevelk līmeni
Fuņa nepārtraukti to tralināja, ka Gudijs viņam nepatīk kā pirmais numurs, kad šis noslēdza līgumu ar dinamku! Neesot stabils! It kā dinamka baigi stabila komanda, kurai katru pavasari kremlis atmet grašus eksistencei. Dinamkai Latvijā nekā nav. 0 pienesums Latvijas hokejam. Tie kas spēlē dinamkā arī bez dinamkas atrastu darbu vai beņķu deldētāji spēlētu savām spējām atbilstošā čempī! Viņam krievi laikam vairāk patīk, kas sēž aiz muguras!

     [+] [-]

, 2018-09-09 13:00, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Savickis jau sāk atbrīvot vietu savā kabinetā Gagārinam blakus Nadeždas kausam
Pāris sliedes vēl sturos jāsaliek