Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" vadība panākusi vienošanos ar Zubovu

Jānis Celmiņš

Rīgas "Dinamo" vadība panākusi vienošanos ar Zubovu
Sergejs Zubovs. Foto: Sputnik / Scanpix

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas “Dinamo” vadība panākusi principiālu vienošanos ar Krievijas hokeja speciālistu Sergeju Zubovu. Viņš jau tuvākajā laikā kļūs par Rīgas komandas galveno treneri, liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Marta mēneša pirmajos datumos "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis atklāja, ka jaunais galvenais treneris tiks nosaukts aptuveni pēc mēneša, sakot, ka starp kandidātiem ir krievu speciālists Sergejs Zubovs, kā arī vēl divi citi treneri. Toreiz klīda runas, ka starp šiem diviem uzvārdos nenosauktajiem ir kāds soms un kanādietis.

Kā liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija, tad “Dinamo” jaunajā sezonā vadīs Zubovs. Ar viņu esot panākta vienošanās, taču līgums varētu tikt parakstīts līdz šīs nedēļas beigām. Pēdējās dienās interesi par šo krievu hokeja speciālistu sākuši izrādīt divi citi klubi, tāpēc domājams, ka līguma parakstīšana atlikta netiks. Vienlaikus gan pieļaujams, ka šis var būt arī blefs no Zubova puses, sakot: “Nevelciet garumā, par mani ir interese arī citur”.

Rīgas kluba ģenerālmenedžeris Edgars Buncis sarunā ar portālu Sportacentrs.com šo informāciju komentēt nevēlējās, atbildot, ka darbs pie galvenā trenera meklējumiem turpinās.

50 gadus vecais Sergejs Zubovs savulaik bija Krievijas izlases aizsargs, kurš spēlēja arī Maskavas CSKA un Dalasas "Stars". Zubova tituli: PSRS čempions (1989), olimpiskais čempions (1992), divkārtējais Stenlija kausa ieguvējs (1994, 1999). Par galveno treneri sāka strādāt 2015. gada oktobrī, kad stājās Sanktpēterburgas SKA stūrmaņa Andreja Nazarova vietā. 2017. gadā kļuva par galveno treneri "Sochi" klubā, kur bija nodarbināts nepilnas trīs sezonas (līdz 2019. gada 12. oktobrim). Pēc tam uzsāka darbu kā NHL kluba Dalasas "Stars" vecākais konsultants.

Kā zināms, Rīgas "Dinamo" septīto sezonu pēc kārtas netika izslēgšanas spēlēs un šoreiz izrādījās KHL vājākā komanda. Īsi pēc sezonas beigām tika paziņots, ka netiks pagarināts līgums ar kluba līdzšinējo galveno treneri Pēteri Skudru.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-08 10:55, pirms 4 gadiem
uz Ģināmo...

     [+] [-]

, 2021-04-08 11:06, pirms 4 gadiem
Ābolu vajadzēja

 +20 [+] [-]

, 2021-04-08 11:10, pirms 4 gadiem
Krievu treneris padara vēl nesimpātiskāku visu, bet nu ja no naudas devējiem tāds uzstādījums, tad variantu nav. Interesanti, ko RD iesāks ar viņa prasībām. Viņš jau nebūs mierā ar tādu sastāvu kāds bija pagājušajā sezonā. Varbūt vismaz kādu labāku krievu atvilks nekā Skudra. Skaidrs arī, ka latviešu attīstība viņam būs pie vienas vietas un tādiem kā Dzierkalam, Ošeniekam un citiem nosacīti jaunajiem, liels spēles laiks nespīd. Ceru, ka maldos.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 11:21, pirms 4 gadiem
Kopumā varēja tad jau Krikunovu no Dinamo M, paķert būtu labāks treneris.

     [+] [-]

, 2021-04-08 11:24, pirms 4 gadiem
Sochi rakstīja: Krievu treneris padara vēl nesimpātiskāku visu, bet nu ja no naudas devējiem tāds uzstādījums, tad variantu nav. Interesanti, ko RD iesāks ar viņa prasībām. Viņš jau nebūs mierā ar tādu sastāvu kāds bija pagājušajā sezonā. Varbūt vismaz kādu labāku krievu atvilks nekā Skudra. Skaidrs arī, ka latviešu attīstība viņam būs pie vienas vietas un tādiem kā Dzierkalam, Ošeniekam un citiem nosacīti jaunajiem, liels spēles laiks nespīd. Ceru, ka maldos.
Nu pēc rezultātiem redzams ka jaunie nevelk šo līmeni, tad kāda jēga tos iespēlēt tik lielā skaitā? Ja grib tikt PO, tad jāsavāc labāks sastāvs un viss.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-08 11:25, pirms 4 gadiem
Bet, piekrītu, ka noteikti jauns treneris neturpinās iesāktos reorganizācijas darbus ar jaunās LV paaudzes iesaistīšanu Dinamo sastāvā (attiecas uz Ošenieku, Bērziņu, Zabusonu, Tumanovu, Ģēgeri, Polcu, utt)

  +4 [+] [-]

, 2021-04-08 11:47, pirms 4 gadiem
Savickis pirmdien SWH teica, ka DR jaunais treneris tiks paziņots pirms vai pēc sieviešu tenisa izlases spēlēm, lai tas neaizēnotu tenisu. Āksts.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 11:48, pirms 4 gadiem
Paklau, vechi, nu un bez jeeliibaam un nodirshanas - vareetu kaads pateikt, kaapeec shis slikts?

Jeb alternatiivi - kaa, pie velna, vareetu KHL suudiigaakaa komanda dabuut labaaku treneri?

Uzsaucieni, alinjsh pieraadiijumiem!

  +5 [+] [-]

, 2021-04-08 11:52, pirms 4 gadiem
bļin, jurka prot sabojāt garīgo jau no rīta. Atkārtošos- āksts

  +4 [+] [-]

, 2021-04-08 11:53, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Kopumā varēja tad jau Krikunovu no Dinamo M, paķert būtu labāks treneris.
Vovam- 70 un pensija Jūrmalā

  +7 [+] [-]

, 2021-04-08 12:01, pirms 4 gadiem
Jūtu, ka no latviešiem tur tikai drīz paliks komandas nosaukums

  -1 [+] [-]

, 2021-04-08 12:04, pirms 4 gadiem
Vai kāds viņu brīdināja, ka viņš nonāks KHL Buffalo Sabres?

  -4 [+] [-]

, 2021-04-08 12:04, pirms 4 gadiem
Kāds tas Zubovs ir pēc dabas? Vairāk tāds mierīgs liberāls demokrāts vai vairāk tāds briesmonis-atmaroziks kā Nazarovs?
Šaubos, ka mīkstie varianti maksimumu no ģinamkas varētu izspiest, ar šiem kadriem un tiem resursiem kādi ir doti, prasās nežēlība un briesmonīga metodika un treniņi kā kādreiz Kandavā.. mošk būs beidzot plovi

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 12:05, pirms 4 gadiem
No Krievijas tas bija sliktākais variants, bet ko var gribēt? Krievu nauda un tas visu izšķir! Savāks pusi komandas ar krieveļiem!

  +4 [+] [-]

, 2021-04-08 12:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāds tas Zubovs ir pēc dabas? Vairāk tāds mierīgs liberāls demokrāts vai vairāk tāds briesmonis-atmaroziks kā Nazarovs?
Šaubos, ka mīkstie varianti maksimumu no ģinamkas varētu izspiest, ar šiem kadriem un tiem resursiem kādi ir doti, prasās nežēlība un briesmonīga metodika un treniņi kā kādreiz Kandavā.. mošk būs beidzot plovi
aha, ir 1970. gads, vajag savilkt 50 krievus, nospīdzināt Kandavā, tos 25 kuri izdzīvo, likt komandā. Tad pēc 19 gadiem būs kolhoza finālā. Apbrīnoju cilvēku spēju nedzīvot šodienā
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

  +5 [+] [-]

, 2021-04-08 12:42, pirms 4 gadiem
Ja puse komandas ir krievi, tad priekš kam tādu komandu? Kaut viņa kausu paņem!?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-08 12:42, pirms 4 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Paklau, vechi, nu un bez jeeliibaam un nodirshanas - vareetu kaads pateikt, kaapeec shis slikts?

Jeb alternatiivi - kaa, pie velna, vareetu KHL suudiigaakaa komanda dabuut labaaku treneri?

Uzsaucieni, alinjsh pieraadiijumiem!
Mans viedoklis - tas ir treneris bez ambīcijām un sava rokraksta. Ne Sočos , vēl jo vairāk - SKA, neko neparādīja. Rīgas variants ir, drīzāk, viņam pagaidu piestātne , lai uzspodrinātu spalvas, jo sliktāk ar Rīgu jau nebūs! No Savicka puses tas, visdrīzāk, ir piespiedu variants, lai izsistu naudu no Gazprom, jo Tretjaks visu laiku sūdzas, ka krievu treneriem nav kur pilnveidoties. Tagad ar šādu "labu" prospektu jēlais Juris var iet pie Gazprom un lūgt savus 5 vērdiņus, jo palīdz krievu hokejam saglabāt perspektīvu treneri... Skaidrs, ka ne Savickim, ne , jo vairāk, Zubovam tas Rīgas DInamo neinteresē kā ilgtermiņa projekts. Bet nu ir, kā ir. Būtu labi, ja vismaz lielākā daļa no komandas būtu vietējie ziķeri, tad jau nebūtu daudz ko pukstēt, bet domāju, ka tā nebūs...
Tas ir mans viedoklis, neko neapgalvoju..

  +3 [+] [-]

, 2021-04-08 12:48, pirms 4 gadiem
“Nevelciet garumā, par mani ir interese arī citur”.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-08 12:51, pirms 4 gadiem
Ko tas čekist ākstās, pie vienas reizes būtu nomainījis nosaukumu kirilicā un pārvietojis uz Sibīriju

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 12:56, pirms 4 gadiem
Kā spēlētājs bija ok
Kā treneris neko neizsaka

  +3 [+] [-]

, 2021-04-08 13:03, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A kas tev pa daļu? Tavās intereses lai tik komanda kāš tālāk katru spēli kā līdz šim, varēs SC komentsadaļā nākt paņirgāties arī turpmāk...
Man prasās ģinamka plovos vai vismaz komanda kas reāli cīnās par ploviem, kā tas bija KHL sākumā. Tā kā budžets ir mazs un mūsējie jau diemžēl ir pieraduši pie atslidošanas nevis kapāšanas režīma ģinamkā, vajag briesmoni kurš nhuj visus sapurinās ibio maķ ar briesmonīgām psrs metodēm, lai tik spēlētāji pamēģina visu kas iekšās neizlikt Te līdzēs tikai Kandavas spīdzināšana, kas to negrib vai to neiztur, lai iet uz aļimpu, klizmu vai zemgali ākstīties
Ar spīdzināšanu pēkšņi sāks golus mest?
Spīdzinot var zaudēt arī ASV amatieriem
Ko tad visus gadus nespīdzināja, lai uzražotu kārtīgus auto, autobusus, mēbeles, sadzīves tehniku?

  -3 [+] [-]

, 2021-04-08 13:13, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ar spīdzināšanu pēkšņi sāks golus mest?
Spīdzinot var zaudēt arī ASV amatieriem
Ko tad visus gadus nespīdzināja, lai uzražotu kārtīgus auto, autobusus, mēbeles, sadzīves tehniku?
Nu spīdzināšana tas mazliet parspīlējot, protams
Bet atslidošanas režīmam jāpienāk gals, vajag briesmoni

  +3 [+] [-]

, 2021-04-08 13:16, pirms 4 gadiem
putina kājslauķim atsūtīja kadru no centra - ustrojiķ i uvažaķ

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 13:19, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu spīdzināšana tas mazliet parspīlējot, protams
Bet atslidošanas režīmam jāpienāk gals, vajag briesmoni
Var jau visu ko salikt līgumā, bet tad atkal tie hokejisti nebūs!
Tikai tie, kas grib ko vairāk par VHL algu!
Darbavieta katru gadu maina nosacījumus, tad arī sagaidi attiecīgus darbiniekus

  +4 [+] [-]

, 2021-04-08 13:35, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A kas tev pa daļu? Tavās intereses lai tik komanda kāš tālāk katru spēli kā līdz šim, varēs SC komentsadaļā nākt paņirgāties arī turpmāk...
Man prasās ģinamka plovos vai vismaz komanda kas reāli cīnās par ploviem, kā tas bija KHL sākumā. Tā kā budžets ir mazs un mūsējie jau diemžēl ir pieraduši pie atslidošanas nevis kapāšanas režīma ģinamkā, vajag briesmoni kurš nhuj visus sapurinās ibio maķ ar briesmonīgām psrs metodēm, lai tik spēlētāji pamēģina visu kas iekšās neizlikt Te līdzēs tikai Kandavas spīdzināšana, kas to negrib vai to neiztur, lai iet uz aļimpu, klizmu vai zemgali ākstīties
Tev labāk paliek, kad apcel vietējo čempi?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-08 13:38, pirms 4 gadiem
Tā kā Znarokam pajuka līgums ar Maskavas Dinamo, varbūt RD varēja parunāt ar viņu.
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 13:58, pirms 4 gadiem
Te viņš vienas sezonas laikā paliks par bezzubovu.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 14:02, pirms 4 gadiem
Black_king rakstīja: Tā kā Znarokam pajuka līgums ar Maskavas Dinamo, varbūt RD varēja parunāt ar viņu.
Znarokam ir raksturs un viedoklis, tas Juram nav vajadzīgs.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 14:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man no tā ne labāk ne sliktāk. Miskaste paliek miskaste.
Man gan interesē gandrīz visi mūsu nacionālie čempionātu sporta spēlēs.

     [+] [-]

, 2021-04-08 14:16, pirms 4 gadiem
Tad tgd ari kreklus var drukat ar krievu burtiem.....Vairs pat nav interese par visu šito-sauciet Rus Dinamo

  -3 [+] [-]

, 2021-04-08 15:01, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man gan interesē gandrīz visi mūsu nacionālie čempionātu sporta spēlēs.
Prieks dzirdēt. Man tikai futenīte no nacionālajiem

  -3 [+] [-]

, 2021-04-08 15:23, pirms 4 gadiem
Sochi rakstīja: Krievu treneris padara vēl nesimpātiskāku visu, bet nu ja no naudas devējiem tāds uzstādījums, tad variantu nav. Interesanti, ko RD iesāks ar viņa prasībām. Viņš jau nebūs mierā ar tādu sastāvu kāds bija pagājušajā sezonā. Varbūt vismaz kādu labāku krievu atvilks nekā Skudra. Skaidrs arī, ka latviešu attīstība viņam būs pie vienas vietas un tādiem kā Dzierkalam, Ošeniekam un citiem nosacīti jaunajiem, liels spēles laiks nespīd. Ceru, ka maldos.
Jau jau DR ir "maigās varas" produkts, tad galvenais tās mērķis ir Lettiņu auditorija Bez Lettiņiem sastāvā un BEZ UZVARĀM auditoriju neatgūt Būs Lettiņi, būs uzvaras, būs arī auditorija, savādāk nekas nesanāks jeb arī tie mērķi ir pavisam citi, mums visiem līdz galam neizprotami
Slēpts komentārs: anetho

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 15:30, pirms 4 gadiem
enkuzens rakstīja: Tad tgd ari kreklus var drukat ar krievu burtiem.....Vairs pat nav interese par visu šito-sauciet Rus Dinamo
Rus Dinamo - pareizi, tā jau pēdējos gadus bija redzams, ka DinR nepilda deklarētās funkcijas - LV hokejistu nodrošināšanu ar stabilu augsta līmeņa spēļu praksi. Savicki uz Krieviju ar visu komandu pie saviem saimniekiem, Tverā komanda sen jau nav! Un tur tribīnes būs pilnas, jo nav nevienas sporta spēļu komandas RUS ČEMPIONĀTU augstākās līgās!
Slēpts komentārs: anetho
Slēpts komentārs: anetho
Slēpts komentārs: anetho

  -3 [+] [-]

, 2021-04-08 16:23, pirms 4 gadiem
Man liekas, te daudzi pārpratuši, ka klubs nav izlase. Var spēlēt spēlētāji ar dažādām nacionalitātēm.

Jaunie latviešu spēletaji vienkārši nevelk khl līmeni, vajag leģionārus. Tā tas ir visās komandās. Ja savējie nav labi, tad klubam uzstādījums ir paņemt labākus.

Tas ir biznesa projekts un klubam nav jāražo lv spēlētāji izlasei. Izlase ir pavisam, kas cits. Ja latviešu spēlētaji grib attīstīties jābrauc jau agrāk vecumā uz Somiju mācīties treniņmetodiku, lai ieliek labus pamatus slidošanā, tehnikā un vispārējā fiziskā sagatavotībā.

Rīgas Dinamo ir tieši tāds pats klubs kā visi citi. Klubs kā biznesa projekts. Te ar labdarbību nenodarbojas. Protams var ielikt jaunos spēlēt hoķi, bet pa 3 mēnešiem jau neieliksi viņiem fizisko sagatavotību, ja visu mūžu nav normāli trenējušies.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 16:26, pirms 4 gadiem
Skudra pats teica, ka nobrīnijies sliktā ziņā kā gatavojas sezonai jaunie Dinamo hokejisti.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-08 16:49, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Sports ir vairāk pielīdzināms Armijai, nekā ražošanai, lauksaimniecībai vai industrijai
Armijā visas tās šņagas, tipa, spīdzināšanas, nostrādā IDEĀLI!
Kandava bija kurorts, ja salīdzina ar obligāto dienestu JEBKURĀ pasalules Armijā
Armija labs salīdzinājums

     [+] [-]

, 2021-04-08 16:53, pirms 4 gadiem
tupie skribenti

  -1 [+] [-]

, 2021-04-08 17:06, pirms 4 gadiem
Calvin rakstīja: Mans viedoklis - tas ir treneris bez ambīcijām un sava rokraksta. Ne Sočos , vēl jo vairāk - SKA, neko neparādīja. Rīgas variants ir, drīzāk, viņam pagaidu piestātne , lai uzspodrinātu spalvas, jo sliktāk ar Rīgu jau nebūs! No Savicka puses tas, visdrīzāk, ir piespiedu variants, lai izsistu naudu no Gazprom, jo Tretjaks visu laiku sūdzas, ka krievu treneriem nav kur pilnveidoties. Tagad ar šādu "labu" prospektu jēlais Juris var iet pie Gazprom un lūgt savus 5 vērdiņus, jo palīdz krievu hokejam saglabāt perspektīvu treneri... Skaidrs, ka ne Savickim, ne , jo vairāk, Zubovam tas Rīgas DInamo neinteresē kā ilgtermiņa projekts. Bet nu ir, kā ir. Būtu labi, ja vismaz lielākā daļa no komandas būtu vietējie ziķeri, tad jau nebūtu daudz ko pukstēt, bet domāju, ka tā nebūs...
Tas ir mans viedoklis, neko neapgalvoju..
interesants viedoklis!
šosezon savickijs vispirms atrod treneri , tad tik brauc uz gazpromu kļančīt naudu varētu i tā būt, piekrītu.

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:20, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A kas tev pa daļu? Tavās intereses lai tik komanda kāš tālāk katru spēli kā līdz šim, varēs SC komentsadaļā nākt paņirgāties arī turpmāk...
Man prasās ģinamka plovos vai vismaz komanda kas reāli cīnās par ploviem, kā tas bija KHL sākumā. Tā kā budžets ir mazs un mūsējie jau diemžēl ir pieraduši pie atslidošanas nevis kapāšanas režīma ģinamkā, vajag briesmoni kurš nhuj visus sapurinās ibio maķ ar briesmonīgām psrs metodēm, lai tik spēlētāji pamēģina visu kas iekšās neizlikt Te līdzēs tikai Kandavas spīdzināšana, kas to negrib vai to neiztur, lai iet uz aļimpu, klizmu vai zemgali ākstīties
te nav nekāda sakara ar mani. ārā ir 2021. gads, ja nu kas.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 17:23, pirms 4 gadiem
enkuzens rakstīja: Tad tgd ari kreklus var drukat ar krievu burtiem.....Vairs pat nav interese par visu šito-sauciet Rus Dinamo
Nekādā gadījumā, versijas: Dinamo Rīga vai Riga- Sochi gazpromexpress

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 17:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A kas tev pa daļu? Tavās intereses lai tik komanda kāš tālāk katru spēli kā līdz šim, varēs SC komentsadaļā nākt paņirgāties arī turpmāk...
Man prasās ģinamka plovos vai vismaz komanda kas reāli cīnās par ploviem, kā tas bija KHL sākumā. Tā kā budžets ir mazs un mūsējie jau diemžēl ir pieraduši pie atslidošanas nevis kapāšanas režīma ģinamkā, vajag briesmoni kurš nhuj visus sapurinās ibio maķ ar briesmonīgām psrs metodēm, lai tik spēlētāji pamēģina visu kas iekšās neizlikt Te līdzēs tikai Kandavas spīdzināšana, kas to negrib vai to neiztur, lai iet uz aļimpu, klizmu vai zemgali ākstīties
Ja jau pie Skudras negribēja spēlēt, tad ko tu te ar savu Kandavu. Ir 21. gadsimts. Sagatavot fizuhu var bez Kandavām. Un interesanti, ka laiku pa laikam leģi jau tagad esošo treniņu stilu sauc par nenormāli smagu (runa par pirmssezonu) Iemauks Kandavu un varēs spēlēt HKR puišeļi visu sezonu. Un pat Rusņā nemīl Kandavveidīgos džekus. Tambijevs mēģina trenēt "oldschool" stilā - izmeta no labi spēlējoša VHL kluba. Tiešām domā, ka tas strādās Rīgā?

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 17:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: te nav nekāda sakara ar mani. ārā ir 2021. gads, ja nu kas.
klavulapa riktīgi sačurbanojies ar čurbanu

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:28, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak neklausi šeit esošos DR heiterus komentāros, Lettiņiem iekš DR tā spēļu prakse bija atliku likām un pat vairāk, tikai ne visi to buru turēja Daži labi pat regulāri pirmajās divās maiņās rukāja, tak čto nevajag te izplatīt mītus par "stjuartiem" reisos
Letiņu jaunie vārtsargi līdz pēdējai sezonai tiešām par stjuartiem strādāja. Un ar laukuma spēlētājiem bija tas pats ko tu tik ļoti noliec ZA - tehniskus jaunos džekus marinēja čekeru maiņās vai turēja tribīnēs. Jaunie pie lielākas teikšanas sāka tikt tikai tad, kad viss bija galīgā tūtē un līderus sāka atlaist...

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:29, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak neklausi šeit esošos DR heiterus komentāros, Lettiņiem iekš DR tā spēļu prakse bija atliku likām un pat vairāk, tikai ne visi to buru turēja Daži labi pat regulāri pirmajās divās maiņās rukāja, tak čto nevajag te izplatīt mītus par "stjuartiem" reisos
aha anete, seviški sezonas sākumā

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: klavulapa riktīgi sačurbanojies ar čurbanu
ja cilvēkam gribas būt dolbajobam, viš var būt dolbajobs, demokrātija ibio

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 17:31, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Man liekas, te daudzi pārpratuši, ka klubs nav izlase. Var spēlēt spēlētāji ar dažādām nacionalitātēm.

Jaunie latviešu spēletaji vienkārši nevelk khl līmeni, vajag leģionārus. Tā tas ir visās komandās. Ja savējie nav labi, tad klubam uzstādījums ir paņemt labākus.

Tas ir biznesa projekts un klubam nav jāražo lv spēlētāji izlasei. Izlase ir pavisam, kas cits. Ja latviešu spēlētaji grib attīstīties jābrauc jau agrāk vecumā uz Somiju mācīties treniņmetodiku, lai ieliek labus pamatus slidošanā, tehnikā un vispārējā fiziskā sagatavotībā.

Rīgas Dinamo ir tieši tāds pats klubs kā visi citi. Klubs kā biznesa projekts. Te ar labdarbību nenodarbojas. Protams var ielikt jaunos spēlēt hoķi, bet pa 3 mēnešiem jau neieliksi viņiem fizisko sagatavotību, ja visu mūžu nav normāli trenējušies.
Ja klubam ir iedots oficiāls nosaukums LATVIJAS IZLASES BĀZES KLUBS no LHF, kas dod klubam licenci sevi pārstāvēt, kā Latvijas klubu - tas uzliek kaut kādus pienākumus. Jo īpasi ja arī kluba īpašnieks ļurina, ka Dinamo pārstāveja Latviju Sočos, Dinamo palīdz Latvijas hokeja nākotnei...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 17:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja jau pie Skudras negribēja spēlēt, tad ko tu te ar savu Kandavu. Ir 21. gadsimts. Sagatavot fizuhu var bez Kandavām. Un interesanti, ka laiku pa laikam leģi jau tagad esošo treniņu stilu sauc par nenormāli smagu (runa par pirmssezonu) Iemauks Kandavu un varēs spēlēt HKR puišeļi visu sezonu. Un pat Rusņā nemīl Kandavveidīgos džekus. Tambijevs mēģina trenēt "oldschool" stilā - izmeta no labi spēlējoša VHL kluba. Tiešām domā, ka tas strādās Rīgā?
cik lasīts, tad tomēr Tambijevs nav "oldschool" un tāpēc tiek atlaists...
viņš neļauj tupajiem "savickijiem" trenēt un vadīt spēles viņa vietā!
cik tur taisnības nezinu, bet ne jau trenēšanas metodes ir pie vainas, bet gan vadība.

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja jau pie Skudras negribēja spēlēt, tad ko tu te ar savu Kandavu. Ir 21. gadsimts. Sagatavot fizuhu var bez Kandavām. Un interesanti, ka laiku pa laikam leģi jau tagad esošo treniņu stilu sauc par nenormāli smagu (runa par pirmssezonu) Iemauks Kandavu un varēs spēlēt HKR puišeļi visu sezonu. Un pat Rusņā nemīl Kandavveidīgos džekus. Tambijevs mēģina trenēt "oldschool" stilā - izmeta no labi spēlējoša VHL kluba. Tiešām domā, ka tas strādās Rīgā?
var uztaisīt smagu nometni, Znaram Pinska'esot elle. Bet te jau puika fano par maurojošu bezsmadzeņu vatespauri trenera krēslā, kas nu nekādi neatbilst tam pašam Znarokam, kurš ir spēcīgs tieši komandas izveidē, kamēr Haris zīmē taktiskās shēmas. Cilvēks pat nesaprot ko runā un nepaskatās vēsturē, tik blēj kaut ko, lai ieziepētos čurbanam. Ar to pašu šerpo treneri Vorobjovu un lielo gatavošanos velkot riepas, tika pilnīgi izgāzts 2006. gada majas čempis, jo fiziski nedvilka.

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja jau pie Skudras negribēja spēlēt, tad ko tu te ar savu Kandavu. Ir 21. gadsimts. Sagatavot fizuhu var bez Kandavām. Un interesanti, ka laiku pa laikam leģi jau tagad esošo treniņu stilu sauc par nenormāli smagu (runa par pirmssezonu) Iemauks Kandavu un varēs spēlēt HKR puišeļi visu sezonu. Un pat Rusņā nemīl Kandavveidīgos džekus. Tambijevs mēģina trenēt "oldschool" stilā - izmeta no labi spēlējoša VHL kluba. Tiešām domā, ka tas strādās Rīgā?
Nezinu aizkulises, kas tur Tambijevam bijis tajā VHLā šosezon. Bet VHL čempions viņš ir un Vladivostoka mēģinot nokoļīt. Bez Značoka un Harija īsti tie LV treneri nav vairs KHLā vajadzīgi. Ne velti tas pats Ābols jelgavas studentus dzenā...

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ja cilvēkam gribas būt dolbajobam, viš var būt dolbajobs, demokrātija ibio
Pats tu i dolbajabs

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: cik lasīts, tad tomēr Tambijevs nav "oldschool" un tāpēc tiek atlaists...
viņš neļauj tupajiem "savickijiem" trenēt un vadīt spēles viņa vietā!
cik tur taisnības nezinu, bet ne jau trenēšanas metodes ir pie vainas, bet gan vadība.
Nav Tamba nekāds oldskūls, viš samērā jauns jau tika uz civilizāciju, prom no ķēcošiem vatņiku treneriem

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: cik lasīts, tad tomēr Tambijevs nav "oldschool" un tāpēc tiek atlaists...
viņš neļauj tupajiem "savickijiem" trenēt un vadīt spēles viņa vietā!
cik tur taisnības nezinu, bet ne jau trenēšanas metodes ir pie vainas, bet gan vadība.
Bļaķ, kā tad īsti ir? Divi dīvāneksperti spļauj ārā dažādas versijas

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats tu i dolbajabs
tu sai ziņā esi daudz vairāk sasniedzis par mani.

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu sai ziņā esi daudz vairāk sasniedzis par mani.
No bocmaņa frāzes samācījies..

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:39, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: No bocmaņa frāzes samācījies..
necitē viņu un es neredzu, bet šaubos vai šis tik gudri spētu atbildēt

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 17:43, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Man liekas, te daudzi pārpratuši, ka klubs nav izlase. Var spēlēt spēlētāji ar dažādām nacionalitātēm.

Jaunie latviešu spēletaji vienkārši nevelk khl līmeni, vajag leģionārus. Tā tas ir visās komandās. Ja savējie nav labi, tad klubam uzstādījums ir paņemt labākus.

Tas ir biznesa projekts un klubam nav jāražo lv spēlētāji izlasei. Izlase ir pavisam, kas cits. Ja latviešu spēlētaji grib attīstīties jābrauc jau agrāk vecumā uz Somiju mācīties treniņmetodiku, lai ieliek labus pamatus slidošanā, tehnikā un vispārējā fiziskā sagatavotībā.

Rīgas Dinamo ir tieši tāds pats klubs kā visi citi. Klubs kā biznesa projekts. Te ar labdarbību nenodarbojas. Protams var ielikt jaunos spēlēt hoķi, bet pa 3 mēnešiem jau neieliksi viņiem fizisko sagatavotību, ja visu mūžu nav normāli trenējušies.
Kas Tu esi? ...varbūt Biznesa augstskolas students... biznesa projekts, tad ej un pērc biļetes, projekt; tas ir čekas projekts - vismaz tas Tev ir skaidrs!? Būtu tas īsts biznesa projekts, sen jau būtu aizklapēts.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 17:44, pirms 4 gadiem
Noteikti laba ziņa!Zubovs bija izcils kā hokejists!Trenera pieredza arī ir laba! Dārziņa saule sāk rietēt, labi ,ja trešās maiņas uzbrukumu virknējumā!Indrašis otrā maiņa!Pirmajai maiņai jānopērk perfekti NHL džeki, kas bijuši rezultatīvi! Ar naudu žmiegties nevajaga! Vecais Torntons ar Jāgru jāpaņem 4 maiņai, sliktāk jau nebūs!;D

     [+] [-]

, 2021-04-08 17:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: necitē viņu un es neredzu, bet šaubos vai šis tik gudri spētu atbildēt
Aizvainoja tevi?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 18:04, pirms 4 gadiem
Jautājums - a priekš kam mums tā krievu komanda Rīgā, Latvijā vispār vajadzīga? Ja jau izlasei no tās nav jēgas, latvieši tās līmeni nevelkot utt? Tad lai savāc savus krievus līdz ar veco putina stabuli un pierakstās ksut kur Pleskavā

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 18:05, pirms 4 gadiem
minka1994 rakstīja: Jūtu, ka no latviešiem tur tikai drīz paliks komandas nosaukums
Dinamo Piga

  +1 [+] [-]

, 2021-04-08 18:35, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: klavulapa riktīgi sačurbanojies ar čurbanu
Smieklīgi, kad kļavulapa, iepletis muti, vēro, ko nu teiks viņa elks, lai vēlāk varētu to pašu atkārtot un piebalsot

     [+] [-]

, 2021-04-08 18:41, pirms 4 gadiem
Dažs turpina murgot,ka ģinamo esot biznesa projekts.Vairāk kā desmit gadi pagājuši,bet pasakas turpinās.

     [+] [-]

, 2021-04-08 18:43, pirms 4 gadiem
biskaps rakstīja: Smieklīgi, kad kļavulapa, iepletis muti, vēro, ko nu teiks viņa elks, lai vēlāk varētu to pašu atkārtot un piebalsot
Tu man atgādini vienu tevlīdzīgu pamuļķi no futbola sadaļās, kurš identiski izteicās pirms kādiem gadiem trim... Toreiz, mans elks esot bijis bocmans tajā laikā man ar bocmani tik tiešām sakrita viedokļi par FKL notiekošo

     [+] [-]

, 2021-04-08 18:44, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Dažs turpina murgot,ka ģinamo esot biznesa projekts.Vairāk kā desmit gadi pagājuši,bet pasakas turpinās.
Lai takš murgo cik grib, nav un nebūs ģinamka biznesa projekts tieši tāpat kā neviens OHL klubs

     [+] [-]

, 2021-04-08 18:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aizvainoja tevi?

  +2 [+] [-]

, 2021-04-08 18:49, pirms 4 gadiem
Sochi rakstīja: Krievu treneris padara vēl nesimpātiskāku visu, bet nu ja no naudas devējiem tāds uzstādījums, tad variantu nav. Interesanti, ko RD iesāks ar viņa prasībām. Viņš jau nebūs mierā ar tādu sastāvu kāds bija pagājušajā sezonā. Varbūt vismaz kādu labāku krievu atvilks nekā Skudra. Skaidrs arī, ka latviešu attīstība viņam būs pie vienas vietas un tādiem kā Dzierkalam, Ošeniekam un citiem nosacīti jaunajiem, liels spēles laiks nespīd. Ceru, ka maldos.
Man trenera nacionalitāte nav tik būtiska, galvenais, lai attīstīti tiek jaunie un gandrīz jaunie hokejisti un komandas kodols ir latvieši. Par Dzierkalu jāsaka, ka nepiekritīšu, ka viņš avansā spēlēja, jo, manuprāt, bija par 120% pelnījis vietu sastāvā.

     [+] [-]

, 2021-04-08 18:53, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja jau pie Skudras negribēja spēlēt, tad ko tu te ar savu Kandavu. Ir 21. gadsimts. Sagatavot fizuhu var bez Kandavām. Un interesanti, ka laiku pa laikam leģi jau tagad esošo treniņu stilu sauc par nenormāli smagu (runa par pirmssezonu) Iemauks Kandavu un varēs spēlēt HKR puišeļi visu sezonu. Un pat Rusņā nemīl Kandavveidīgos džekus. Tambijevs mēģina trenēt "oldschool" stilā - izmeta no labi spēlējoša VHL kluba. Tiešām domā, ka tas strādās Rīgā?
Vai tad VHL var sezonas vidū uztaisīt "Kandavu", uzdzīt fizisko un vēl paspēt atjaunoties? Pie kam ar komandu, kas tikai cīnās, lai iekļūtu play-offā un visas spēles ir svarīgas.
Man liekas, ka to nevar pat OHL, kur decembrī-janvārī ir brīvs faktiski mēnesis

  -2 [+] [-]

, 2021-04-08 20:22, pirms 4 gadiem
Zubovs runā angliski?

     [+] [-]

, 2021-04-08 21:18, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: cik lasīts, tad tomēr Tambijevs nav "oldschool" un tāpēc tiek atlaists...
viņš neļauj tupajiem "savickijiem" trenēt un vadīt spēles viņa vietā!
cik tur taisnības nezinu, bet ne jau trenēšanas metodes ir pie vainas, bet gan vadība.
Cik es lasīju spēlētājiem viņš nepatika. Pārak prasīgs esot bijis. Varētu nosaukt par VHL Tortorellu. Nedeva atlaides, neļāva dzert utt Tieši stingruma dēļ nosaucu par oldschool. Bet var jau bū tas ir vadības piepušķojums.

     [+] [-]

, 2021-04-08 21:20, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Vai tad VHL var sezonas vidū uztaisīt "Kandavu", uzdzīt fizisko un vēl paspēt atjaunoties? Pie kam ar komandu, kas tikai cīnās, lai iekļūtu play-offā un visas spēles ir svarīgas.
Man liekas, ka to nevar pat OHL, kur decembrī-janvārī ir brīvs faktiski mēnesis
Kāds sakars ar sezonas vidu? Es domāju pietiekami skaidri uzrakstīju, ka pirmssezonas. Savukārt par sezonu - nu cik var ticēt rus medijiem - nepatika trenēšanas stils (tieši stingrais) - gan spēlētājiem, gan vadībai - atā atā.

     [+] [-]

, 2021-04-08 21:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāds sakars ar sezonas vidu? Es domāju pietiekami skaidri uzrakstīju, ka pirmssezonas. Savukārt par sezonu - nu cik var ticēt rus medijiem - nepatika trenēšanas stils (tieši stingrais) - gan spēlētājiem, gan vadībai - atā atā.
Sakars tāds, ka otrais tituls bija pārejot sezonas vidū - resp., tajā sezonā noteikti nebija fizuha ar ko viņš paņēma titulu. Resp., viņam tādu "Kandavu" nemaz nevajag - māk arī savādāk motivēt

     [+] [-]

, 2021-04-08 22:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cik es lasīju spēlētājiem viņš nepatika. Pārak prasīgs esot bijis. Varētu nosaukt par VHL Tortorellu. Nedeva atlaides, neļāva dzert utt Tieši stingruma dēļ nosaucu par oldschool. Bet var jau bū tas ir vadības piepušķojums.
Jā, ja dzert neļauj tad obligāti jāmet nost spirts un sports nekad šķirts