Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nenotur vadību un bullīšos zaudē Kuldas "Severstal"

Andrejs Siliņš

"Dinamo" nenotur vadību un bullīšos zaudē Kuldas "Severstal"
Artūrs Kulda uzbrukumā. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Rīgas "Dinamo" trešdienas vakarā Arēnā Rīga Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēlē ar rezultātu 2:3 pēcspēles metienu sērijā piekāpās Artūra Kuldas pārstāvētajai Čerepovecas "Severstal".

Neskatoties uz bažām par mikrotraumu pēc iepriekšējās spēles, “Dinamo” vārtos atkal spēli sāka Jānis Voris. Pirmo spēli mēneša laikā aizvadīja rīdzinieku rezultatīvākais aizsargs Uvis Balinskis, kurš atgriezies no lazaretes.

Spēles teksta tiešraide – šeit!
Spēles sākumā iniciatīva bija “Severstal” rokās. Tomēr, neskatoties uz pārsvaru ripas kontrolē, viesi reti spēja nostiprināties uzbrukuma zonā un pie iespējām gūt vārtus tika pēc “Dinamo” spēlētāju kļūmēm aizsardzībā. Pārliecinoši spēlē bija iegājis Jānis Voris, kurš pirmajā trešdaļā tika galā ar visiem septiņiem pretinieku metieniem un glāba savu komandu, vārtu priekšā apturot Igoru Geraskinu, kad pretinieku uzbrucējs tika atstāts brīvs.

Pirmās trešdaļas izskaņā rīdzinieki tika pie pirmā vairākuma, kas arī ļāva izlīdzināt spēles gaitu un radīt vairākus momentus. Vairākus spēcīgus metienus izpildīja Metjū Majone un Ņikita Setdikovs, kuri allaž tika meklēti uzbrukuma noslēguma fāzē, uz zilās līnijas saspēli diriģēja Balinskis, tomēr nepārspēts spēlētās 20 minūtēs palika arī “Severstal” vārtsargs Vladislavs Podjapoļskis.

Līdzīga aina laukumā izvērtās arī otrajā periodā, tikai šoreiz pamainījās spēles rezultāts. Trešdaļas ievadā lielu spiedienu atkal izvērsa Čerepoveca. “Dinamo” izdevās izturēt arī otro mazākumu, Vorim glābjot pēc Daņila Vovčenko metiena. Pirmie vārti tika gūti spēles 25. minūtē, kad pretuzbrukumā ar metienu no tuvas distances “Severstal” vadībā izvirzīja Bogdans Jakimovs (0:1) – uzbrucējs atstāja sev aiz muguras Mareku Djalogu, kurš par nolaidību aizsardzībā atlikušo trešdaļas laiku pavadīja uz rezervistu soliņa.

Pēc vārtu guvuma mājineki tika iespiesti aizsardzībā arvien dziļāk, bet “Dinamo” talkā nāca veiksme, Vovčenko izniekojot izcilu iespēju no vārtu priekšas. Spēli sev labvēlīgās sliedēs ievirzīt rīdziniekiem izdevās pašā otrās trešdaļas izskaņā. Netika realizēts arī otrais vairākums, bet vienādos sastāvos Podjapoļskim nācās kapitulēt pēc Kristapa Sotnieka metiena (1:1). Vien 23 sekundes vēlāk “Dinamo” jau izvirzījās vadībā, kad savus pirmos vārtus šosezon guva Emīls Ģēģeris, vārtu priekšā pamainot Metjū Majones mestās ripas lidojuma virzienu (2:1).

Viesi gan nebūt negrasījās padoties, un trešās trešdaļas septītajā minūtē realizēja vairākumu – līdzsvaru uz tablo atjaunoja Jegors Jakovļevs, kurš no vārtu priekšas pārvirzīja aiz Vora muguras pa gaisu lidojošu ripu (2:2). Lai arī "Dinamo" pārņēma teritoriālu pārsvaru un viesi spēlēja ļoti uzmanīgi, vienā no viesu pretuzbrukumiem Vadims Kudako ripu meta pa rīdzinieku vārtu pārliktni. Pamatlaika pēdējās minūtēs viesi atkal pārņēma iniciatīvu, un nepilnas desmit sekundes pirms beigām tika pie iemetiena "Dinamo" laukuma pusē, taču to neizmantoja. Pēc 60 spēles minūtēm tablo vēstīja 2:2, un sekoja pagarinājums.

Nebija pagājusi minūte, kad rīdzinieki kļūdījās nomaiņā, tiesnesis fiksēja četrus laukuma spēlētājus vienlaikus un piešķīra mājiniekiem divu minūšu sodu. "Severstal" tika pie pāris labiem momentiem, taču Voris bija vietā un laikā, un mazākums tika izturēts. Papildlaiks beidzās bez rezultāta izmaiņām, un uzvarētāja noskaidrošanai bija nepieciešami pēcspēles metieni - iepriekš sezonā tikai vienu reizi rīdzinieki bija piedalījušies bullīšos.

Majone, Setdikovs, Sļepecs un Protapovičs savus izgājienus nerealizēja, kamēr "Sverstal" rindās Vori pārspēja gan Petuņins, gan Kudako, un "Severstal" izcīnīja panākumu ar 3:2.

Tribīnes Arēnā Rīga šovakar bija visai tukšas, klātienē maču noraudzījās nepilni četri tūkstoši līdzjutēju.

Rīgas ''Dinamo'' - Čerepovecas ''Severstal'' 2:3 (0:0;2:1;0:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 24:09 Jakimovs (Ņevoļins, Hohlovs) 0:1, 38:47 Sotnieks (Meija) 1:1, 39:10 Ģēģeris (Majone, Džeriņš) 2:1, 46:26 Jakovļevs (Morozovs, Kapustins, vair.) 2:2, 65:00 Kudako (p.m.) 2:3.
Soda minūtes: 8:4
Vārtsargi: Jānis Voris - Vladislavs Podjapoļskis

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:11, pirms 5 gadiem
Nekādi pārsteigumi,kā bija jānotiek,tā arī notika

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 22:11, pirms 5 gadiem
Tajās Ankipāna sistēmās tiek ņemts vērā tas, ka, noslēdzot OT, ir jāizpilda pēcspēles metieni?

 +17 [+] [-]

, 2020-01-08 22:12, pirms 5 gadiem
Salašņu bars pat vārtsargu nevar aizstāvēt pēc tik rupja gājiena...lielais kauslis gilis..tik muti virina i nekā...redlihs ar tik tiesnešiem tik kko var uzbļaut...lupatas

  +7 [+] [-]

, 2020-01-08 22:14, pirms 5 gadiem
normāla buļļu brigāde, 3 krievi majonēzē

  +6 [+] [-]

, 2020-01-08 22:16, pirms 5 gadiem
Kā lai rod motivāciju letiņos, ja pat Ankepons neuztic bulli nevienam uzmest.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 22:17, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka spēlētājiem vairs pašiem nav nekādas vēlmes spēlēt, varētu tikai uz ofisu aiziet algas dienā. Tik nožēlojami un bezatbildīgi mest bullīšus var tikai tādi, kuriem pa lielam pohuj par iznākumu. Šobrīd izskatās, ka KHL līdz knapi desmitajai sezonai ir tā nogurdinājusi lejasgala komandas, ka principā sezonas vidū tiek konkrēti likts mīkstais un spēlēt vairs grib tikai jaunie un rezervisti. Vēl kaut ko gudroja NHL līmeni sasniegt. Ka tik šis Rašas naudas atmazgātāju turnīriņš vispār pēc kādiem gadiem 10 nenobrūk.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-08 22:17, pirms 5 gadiem
tas ir vājprāts kā Ankipāns ir nolaidis komandu, neesošā disciplīna neredzēti zemā līmenī .. pat 3 pret 3 nespēj nomainīties. pat tīri labi pieredzējuši hokejisti ir apmaldījušies ģeniālajās shēmās un sistēmās, žēl skatīties. un kā jau katrā darbavietā, kur darbinieki nesaprot / baidās no vadītāja - ilgstoša stresa rezultātā loģiska slimošana / traumas

  +5 [+] [-]

, 2020-01-08 22:18, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Nekādi pārsteigumi,kā bija jānotiek,tā arī notika
ar Vori vārtos tikai 2:2? Tas drīzāk ir pozitīvs pārsteigums!
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:20, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: tas ir vājprāts kā Ankipāns ir nolaidis komandu, neesošā disciplīna neredzēti zemā līmenī .. pat 3 pret 3 nespēj nomainīties. pat tīri labi pieredzējuši hokejisti ir apmaldījušies ģeniālajās shēmās un sistēmās, žēl skatīties. un kā jau katrā darbavietā, kur darbinieki nesaprot / baidās no vadītāja - ilgstoša stresa rezultātā loģiska slimošana / traumas
Jā,taisnība!Ankipāns sačakarējis komandu konkrēti....

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:20, pirms 5 gadiem
Hmm, autors pēcspēles aprakstā nav ne pušplēsta vārda minējis par Severstaļ spēlētāja uzbrukumu Vorim pēdējās pamatlaika minūtēs. Spēli maz skatījās???

  +5 [+] [-]

, 2020-01-08 22:22, pirms 5 gadiem
marissjomkans rakstīja: Hmm, autors pēcspēles aprakstā nav ne pušplēsta vārda minējis par Severstaļ spēlētāja uzbrukumu Vorim pēdējās pamatlaika minūtēs. Spēli maz skatījās???
Kad Siliņš ir skatījies hokeju? Labāk stulbi ierēkt pašam par sevi podkāstos, ka ko gan viņš saprotot no hokeja?

  +8 [+] [-]

, 2020-01-08 22:22, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: DR šodien labi kapāja. Labi redzams, ka daudziem meistarība nav un to kompensē ar milžigu pašatdevi. Labākie laukumā izskatījās Majone, Sļepecs, Setdikovs, Sotnieks. Varbūt Eštons vēl tīri nekas.
Tev nav apnicis tas pārspīlētais optimisms???Vai tu vienkārši tēlo,lai sanāk labs pēcspēles čatiņš???

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:23, pirms 5 gadiem
Ankipān, paņem vēl kādus krievēnus, kuriem spēlēšana KHL jau ir kosmoss, nevajadzēs mocīties ar Miķeļa, Džeras un vēl dažu veterānu motivēšanu ''russkij mir'' ietvaros.Jā, lielas naudas, bet šitā ļauties pazemoties var tikai lupatas.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-08 22:26, pirms 5 gadiem
Ankipāns un Djinama ir sačakarējuši mūsu spēlētājus, un Fuņķam, kas te dzied, ka jāspēlē labākajiem - neviens klavieres nav iemācījies spēlēt tās tikai nesot. Ir jādod spēlēt klavieres jaunajiem čaliem, un tad ar laiku arī iemācīsies spēlēt, pat ja sāķumā nesanāķ.
Bet Djinamkas loģika jau ir viena sezona, un sākam no 0.

(Starp citu, Funi, izlasi šo rakstu Larionovs: "KHL mačus pametu priekšlaicīgi, jo... )

  +8 [+] [-]

, 2020-01-08 22:26, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: DR šodien labi kapāja. Labi redzams, ka daudziem meistarība nav un to kompensē ar milžigu pašatdevi. Labākie laukumā izskatījās Majone, Sļepecs, Setdikovs, Sotnieks. Varbūt Eštons vēl tīri nekas.
Ir bijusi kāda spēle, kurā Tu nemanītu DR spēlētāju lielo pašatdevi?

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:27, pirms 5 gadiem
gjinama meetaaja bulliishus kaa mees 30g apakal uz gailezera/// bet veelos piebilst to ka es labpraaat izfukaatu Igaunijas prezidenti sekssii milfa

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:27, pirms 5 gadiem
Visai neizteiksmīgs un nervozs mačs abu komandu izpildījumā. Miķeļa nevajadzīgais sods 3.periodā nospēlēja ļaunu joku... Kaut gan varēja nospēlēt komanda mazākumā veiksmīgāk, nedrīkst tā drasot, ka iziet ātrumā 4-2... Beigās gan gribējās tiesnešiem arī ar akmeņiem pa pauriem samest, kad neiedeva pretiniekiem 2 min par uzbrukumu Vorim! Ko nu tur mūsējiem pārmest par to, ka nesadeva pa muti rupeklim - tādā brīdī par rezultātu jādomā, nevar taisīt 2 minūtes tāpat vien. Bet PL nolaida lažu ar noraidījumu, nu labi, izturēja, bet PM bēdu ieleja, jo iemest neviens nejēdza... Vai Ankipānam kārtējo reizi izvēle nepareiza, Vorim neko pārmest negribas. Nu tā, šādā sastāvā 1 p. arī puslīdz pieņemami, kaut gan vienmēr gribas uzvarēt. Un varēja nospēlēt labāk. Visi. Jo pretinieki nebija labāki.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-08 22:27, pirms 5 gadiem
Djinamkas dēļ arī Džeriņš būs vēl vairāk iesūnojis. Pēc Čehijas izlasē izskatījās tiešām labi, šogad gan jau atkal neko nerādīs.
Slēpts komentārs: FUNS

 +13 [+] [-]

, 2020-01-08 22:28, pirms 5 gadiem
nabaga Voris. Jāņem vaga no tā bomžu kantora. Satraumēsies vēl. Pat aiztāvēt vienīgo kas tur vēl cīnās neviens nemāk

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 22:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Izlasīju jau pa dienu. Ko lai saka - krievu kultūras līmenis visā pasaulē jau sen ir zināms. Krievija pati sevi bieži pazemo.
Šajā daļā gan jau izlasīji tikai to, ka priekšlaicīgi pamet arēnu, bet pašu svarīgāko - izlaidi, vai ne?

"Kad skatos KHL hokeju, tad parasti pametu spēli priekšlaicīgi, jo ir sajūta, ka vienkārši lieki tērēju savu dārgo laiku. Te mēs redzam, ka mūsu hokejā un sistēmā ir daudz kas jāpamaina. Mums jādod iespēja šiem [U20 izlases] puišiem spēlēt. Daudzas lietas vienkārši ir jāaizvāc. Šodien komandās toni nosaka spēlētāji, kuri citur nav pieprasīti. Vidusmēra leģionāri ir starp līgas līderiem! Bet šie puiši sēž uz soliņa. Te ir detalizēti jātiek skaidrībā un jādod virzība tam, ko vēlamies redzēt. Neviens no tagadējiem puišiem, izņemot trīs četrus, [KHL] nespēlēja vairākumā. Bet mums vajadzīgs labs vairākums. Klubos viņi spēlē 4-5 minūtes!"

  +6 [+] [-]

, 2020-01-08 22:30, pirms 5 gadiem
RINALDS94 rakstīja: Salašņu bars pat vārtsargu nevar aizstāvēt pēc tik rupja gājiena...lielais kauslis gilis..tik muti virina i nekā...redlihs ar tik tiesnešiem tik kko var uzbļaut...lupatas
Par Gillisu piekrītu. Patika viņš pirmajā sezonā, kaut ko iemest varēja, spēka spēli labi spēlēja, ātrums bija un kādam iedot iekšā arī nebija problēmu. Tagad čušs, tikai atsit numuru. Uzmest nevar, piespēli nevar iedot, katrs spēkā paņēmiens ir 2 min, aizstāvēt nevienu nevar, (Meija jau daudz regulārāk izplūcas) un vairs pat iemest zonā ripu vairs nevar. Grūti noticēt, ka šis pats džeks spēlēja Kanādas U18, U20 un vēl nesasniedzis 20 gadus jau NHL neslikti dragāja savā lomā.

Vori khl tiesneši nerespektē vispār. Kā jau Rašā, sākumā "jāizsit" savs vārds, lai uz tevi arī attiektos tie paši noteikumi, kas uz Košečkiniem Ježoviem utt. Divas reizes pa galvu atrauj tā, ka visa arēna norīb, Voris lūgdamies lūdzas lai spēli aptur, bet tiesnesis tomēr nogaida 15 sekundes, mož ielaidīs un miers, tad arī atžirgs pauzes laikā. No muguras uztešas virsū vārtsarga laukumā! Kādi vispār jautājumi??

  +6 [+] [-]

, 2020-01-08 22:32, pirms 5 gadiem
ogreskijs rakstīja: Par Gillisu piekrītu. Patika viņš pirmajā sezonā, kaut ko iemest varēja, spēka spēli labi spēlēja, ātrums bija un kādam iedot iekšā arī nebija problēmu. Tagad čušs, tikai atsit numuru. Uzmest nevar, piespēli nevar iedot, katrs spēkā paņēmiens ir 2 min, aizstāvēt nevienu nevar, (Meija jau daudz regulārāk izplūcas) un vairs pat iemest zonā ripu vairs nevar. Grūti noticēt, ka šis pats džeks spēlēja Kanādas U18, U20 un vēl nesasniedzis 20 gadus jau NHL neslikti dragāja savā lomā.

Vori khl tiesneši nerespektē vispār. Kā jau Rašā, sākumā "jāizsit" savs vārds, lai uz tevi arī attiektos tie paši noteikumi, kas uz Košečkiniem Ježoviem utt. Divas reizes pa galvu atrauj tā, ka visa arēna norīb, Voris lūgdamies lūdzas lai spēli aptur, bet tiesnesis tomēr nogaida 15 sekundes, mož ielaidīs un miers, tad arī atžirgs pauzes laikā. No muguras uztešas virsū vārtsarga laukumā! Kādi vispār jautājumi??
Djinamkā nav ne kapteiņa, ne kāda, kas var aizstāvēt savējos. Smieklīga komanda. Tas pa lielam parāda šī kluba vērtību - 0.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:34, pirms 5 gadiem
Laikam jau nemaz nav populāri prasīt, lai Ankipāns beidzot tinās prom ar savām shēmām. Jau kuro sezonu viņš paliek pēdējā vietā un nekas netiek darīts, kaut citi treneri tika mesti pat pēc nolieta pusgada? Bet laikam jau arī pats Savicka kungs ir tik ļoti atēdies, ka maz par to streso. Krievijas naudiņa nāk ar jebkuru treneri, tā kā var iztikt arī ar Ankipanka katastrofas hokeju 5 sezonu garumā.

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:35, pirms 5 gadiem
Vitok rakstīja: Tev nav apnicis tas pārspīlētais optimisms???Vai tu vienkārši tēlo,lai sanāk labs pēcspēles čatiņš???
Tas jau kremļa kvekšķis,ko liek to dara,ko dod to ēd..un pēc spēles izved laukā padirsināt

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 22:36, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Laikam jau nemaz nav populāri prasīt, lai Ankipāns beidzot tinās prom ar savām shēmām. Jau kuro sezonu viņš paliek pēdējā vietā un nekas netiek darīts, kaut citi treneri tika mesti pat pēc nolieta pusgada? Bet laikam jau arī pats Savicka kungs ir tik ļoti atēdies, ka maz par to streso. Naudiņa nāk ar jebkuru treneri, tā kā var iztikt arī ar Ankipanka katastrofas hokeju 5 sezonu garumā.
Ankipāns ir lēts, bez mugurkaula. Ko vēl Savickim vajag? Jo vairāk naudas paliek viņam pašam..hahah. Jāslauc nauda kamēr var, jo nevar zināt, cik ilgi Krievi vispār centīsies Krievijas Hokeja Līgai karināt klāt kaut kādu starptautiskumu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:38, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Šajā daļā gan jau izlasīji tikai to, ka priekšlaicīgi pamet arēnu, bet pašu svarīgāko - izlaidi, vai ne?

"Kad skatos KHL hokeju, tad parasti pametu spēli priekšlaicīgi, jo ir sajūta, ka vienkārši lieki tērēju savu dārgo laiku. Te mēs redzam, ka mūsu hokejā un sistēmā ir daudz kas jāpamaina. Mums jādod iespēja šiem [U20 izlases] puišiem spēlēt. Daudzas lietas vienkārši ir jāaizvāc. Šodien komandās toni nosaka spēlētāji, kuri citur nav pieprasīti. Vidusmēra leģionāri ir starp līgas līderiem! Bet šie puiši sēž uz soliņa. Te ir detalizēti jātiek skaidrībā un jādod virzība tam, ko vēlamies redzēt. Neviens no tagadējiem puišiem, izņemot trīs četrus, [KHL] nespēlēja vairākumā. Bet mums vajadzīgs labs vairākums. Klubos viņi spēlē 4-5 minūtes!"
To arī izlasīju. Protams ka būs cilvēki kas tā domās. Ja tagad es lasīšu kādu citu ,kurš teiks ka KHL ir ļoti augsts līmenis, tad kam man ticēt. To kam es gribu ticēt vai to ko es pats redzu?
Es redzu ka KHL sportiskais līmenis ir augsts un hokejs ir baudāms un skatāms. Skatoties hokeju man nav jādomā kāds ir kultūras līmenis tiem krieviem ko redzu, kāds bardaks valda daļā komandu, kādas ir Krievijas pilsētas utt. Es redzu hokeju kurš man patīk. Kad ir iespēja skatos arī NHL.
Daži arī lasa un atceras tikai to manis rakstīto ko viņi grib lasīt.
Ja man būtu iespējas REGULĀRI skatīties tiešraidē NHL , bet KHL spēles būtu naktī, tad daudz vairāk skatītos NHL.
Tāpat ar futbolu. Izvēlējos vienu no labākajām pasaules līgām ,kur regulāri varu redzēt daudz spēles tiešraidē un tās skatos-Anglijas premjerlīga.
Es esmu raksījis un rakstīšu-KHL līmenis ir augsts tikai kā sportiskais, varētu teikt arī ka algas ir augstas un daļai komandu bāzes ir ļoti labas, bet no cilvēciskā, sadzīviskā Krievija ir šausmas.
Es pats personīgi nespētu dzīvot un strādāt Krievijā ne uz kādiem noteikumiem. Man ir pretīgi jau iedomājoties vien par dzīvi tur.

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:42, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Laikam jau nemaz nav populāri prasīt, lai Ankipāns beidzot tinās prom ar savām shēmām. Jau kuro sezonu viņš paliek pēdējā vietā un nekas netiek darīts, kaut citi treneri tika mesti pat pēc nolieta pusgada? Bet laikam jau arī pats Savicka kungs ir tik ļoti atēdies, ka maz par to streso. Krievijas naudiņa nāk ar jebkuru treneri, tā kā var iztikt arī ar Ankipanka katastrofas hokeju 5 sezonu garumā.
Treneris nav vainīgs, ja komandā ar mazu budžetu ir savākti vāji spēlētāji, kuri nevar dabūt ripu vārtos. Ankipāna nomaiņa ilgtermiņā neko nedotu. Vienīgais, tas nāktu par labu viņa veselībai un nerviem. Viņš neizskatās labi.

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:43, pirms 5 gadiem
Bez vārtsargiem, bez aizsargiem un bez uzbrucējiem un ar tupu treneru komandu ...
Nu rezultāts ir redzams turnīra tabulā!
Pozitīvs ir tas, ka bērni no arī reğioniem tiek atvesti un ēdināti ar gardajiem Rīgas picēriju izkāninājumiem... tas pats atiecas uz policijas, ugunsdzēsēju brīvbiļetēm ...
Slēpts komentārs: FUNS

  -4 [+] [-]

, 2020-01-08 22:46, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Bez vārtsargiem, bez aizsargiem un bez uzbrucējiem un ar tupu treneru komandu ...
Nu rezultāts ir redzams turnīra tabulā!
Pozitīvs ir tas, ka bērni no arī reğioniem tiek atvesti un ēdināti ar gardajiem Rīgas picēriju izkāninājumiem... tas pats atiecas uz policijas, ugunsdzēsēju brīvbiļetēm ...
Pica un kotletes - 2 labākie ēdieni uz pasaules priekš Fuņa.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 22:46, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: To arī izlasīju. Protams ka būs cilvēki kas tā domās. Ja tagad es lasīšu kādu citu ,kurš teiks ka KHL ir ļoti augsts līmenis, tad kam man ticēt. To kam es gribu ticēt vai to ko es pats redzu?
Es redzu ka KHL sportiskais līmenis ir augsts un hokejs ir baudāms un skatāms. Skatoties hokeju man nav jādomā kāds ir kultūras līmenis tiem krieviem ko redzu, kāds bardaks valda daļā komandu, kādas ir Krievijas pilsētas utt. Es redzu hokeju kurš man patīk. Kad ir iespēja skatos arī NHL.
Daži arī lasa un atceras tikai to manis rakstīto ko viņi grib lasīt.
Ja man būtu iespējas REGULĀRI skatīties tiešraidē NHL , bet KHL spēles būtu naktī, tad daudz vairāk skatītos NHL.
Tāpat ar futbolu. Izvēlējos vienu no labākajām pasaules līgām ,kur regulāri varu redzēt daudz spēles tiešraidē un tās skatos-Anglijas premjerlīga.
Es esmu raksījis un rakstīšu-KHL līmenis ir augsts tikai kā sportiskais, varētu teikt arī ka algas ir augstas un daļai komandu bāzes ir ļoti labas, bet no cilvēciskā, sadzīviskā Krievija ir šausmas.
Es pats personīgi nespētu dzīvot un strādāt Krievijā ne uz kādiem noteikumiem. Man ir pretīgi jau iedomājoties vien par dzīvi tur.
Tu vispār lasi vai nu ar rozā brillēm, vai vispār nelasi. Citu variantu nav. Kur tur kas runāts par līmeni? Tur pat tas lāga nav rakstīts.

Te mēs redzam, ka mūsu hokejā un sistēmā ir daudz kas jāpamaina. Mums jādod iespēja šiem [U20 izlases] puišiem spēlēt. Daudzas lietas vienkārši ir jāaizvāc. Šodien komandās toni nosaka spēlētāji, kuri citur nav pieprasīti. Vidusmēra leģionāri ir starp līgas līderiem!
Taisnība, un vienīgais teikums, kur kaut kas runāts par līmeni. NHL izbijušie kadri KHL izskatās labi.
Bet šie puiši sēž uz soliņa. Te ir detalizēti jātiek skaidrībā un jādod virzība tam, ko vēlamies redzēt. Neviens no tagadējiem puišiem, izņemot trīs četrus, [KHL] nespēlēja vairākumā.
Tiek ņemti vidusmēra leģionāri, tā vietā lai ļautu spēlēt jaunajiem čaliem. Šis pat vairāk attiecas uz Djinamku, kur paņems jebko, tā vietā lai iedotu savējiem spēlēt, un atļautu iemācīties spēlēt tās klavieres.
Neviens no tagadējiem puišiem, izņemot trīs četrus, [KHL] nespēlēja vairākumā. Bet mums vajadzīgs labs vairākums. Klubos viņi spēlē 4-5 minūtes!"
Un tas pats attiecas uz Djinamku, Latvijas izlasi, un jaunajiem čaliem kas spēlē Djinamkas "fārmkluba" parodijā. Nejūti, ka šis treneris norāda uz to, ka ,lai iemācītos spēlēt, ar 4-5 minūtēm nepietiek? Tas pats arī šodien parādijās. Neviens jaunais, neviens vietējais. Tavuprāt, ko djinamka šādi ieguvusi ilgtermiņā. Nākamsezon visus šos leģus atlaidīs. Kas tad metīs bullīšus? Atkal leģionāriem uzticēs, pat ja tie nejēdz tos mest?
Nebūtu loģiskāk gatavot jaunos ilgtermiņā, koē?

Pat nezinu, kādēļ cenšos normāli atbildēt. Trešdienas kafijas pārdozēšana laikam dara mani..dīvainu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 22:49, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tu lasīt māki. Rakstīju ka meistarības nav. Nosaucu 4-5 hokejistus kuri laukumā labi izskatījās. Vai tu par optimismu sauci ka es 3/4 spēlētāju no komandas nav meistarība. Es nerakstu skarbi, bet kritika ir jāredz arī normālā tekstā. Varbūt esi no tiem ,kuriem patīk tikai lamāties.
Kapā patiešām labi, tikai jēgas no tā ir maz. Ja nelamājās tātad optimists peč tavām domām.
Es vienmēr un visos apstākļos domāju kas bija labs.
Un tagad tu un pārājie lasiet uzmanīgi.
Ja es nevaru mainīt tad ja redzēšu 30 mīnusus un 1 plusu, rakstīšu par to plusu.
J aes varu kaut ko mainīt un redzēšu 30 plusus un 1 mīnusu, es uzsvēršu to mīnusu.
Kuri ir pietiekošo gudri manu domu sapratīs, kuri gribēs atkal tēlos muļķīšus.
Es nebojāju savu noskaņojumu, nerunāju par slikto, ja ES NEKO NEVARU MAINĪT.
Kādēļ man bojāt sev noskaņojumu, kādēļ runāt par slikto tāpat vien.
Spakuha...ko cepies?

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:53, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Bez vārtsargiem, bez aizsargiem un bez uzbrucējiem un ar tupu treneru komandu ...
Nu rezultāts ir redzams turnīra tabulā!
Pozitīvs ir tas, ka bērni no arī reğioniem tiek atvesti un ēdināti ar gardajiem Rīgas picēriju izkāninājumiem... tas pats atiecas uz policijas, ugunsdzēsēju brīvbiļetēm ...
Nu, Picu darbnīca tīri ok. Arī Makssunmorics ir laba. Bet labi..visi jau dodas uz CanCan un čilī.

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:53, pirms 5 gadiem
Vēl varētu izdalīt brīvbiļetrs arī pedagogiem un medicīnas darbiniekiem Savickis ...
Gan jau kāds arī uz Arenu Riga atvilktos no bērniem ...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:56, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu, Picu darbnīca tīri ok. Arī Makssunmorics ir laba. Bet labi..visi jau dodas uz CanCan un čilī.
Man arī patīk Picu darbnīca.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:57, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu vispār lasi vai nu ar rozā brillēm, vai vispār nelasi. Citu variantu nav. Kur tur kas runāts par līmeni? Tur pat tas lāga nav rakstīts.

Te mēs redzam, ka mūsu hokejā un sistēmā ir daudz kas jāpamaina. Mums jādod iespēja šiem [U20 izlases] puišiem spēlēt. Daudzas lietas vienkārši ir jāaizvāc. Šodien komandās toni nosaka spēlētāji, kuri citur nav pieprasīti. Vidusmēra leģionāri ir starp līgas līderiem!
Taisnība, un vienīgais teikums, kur kaut kas runāts par līmeni. NHL izbijušie kadri KHL izskatās labi.
Bet šie puiši sēž uz soliņa. Te ir detalizēti jātiek skaidrībā un jādod virzība tam, ko vēlamies redzēt. Neviens no tagadējiem puišiem, izņemot trīs četrus, [KHL] nespēlēja vairākumā.
Tiek ņemti vidusmēra leģionāri, tā vietā lai ļautu spēlēt jaunajiem čaliem. Šis pat vairāk attiecas uz Djinamku, kur paņems jebko, tā vietā lai iedotu savējiem spēlēt, un atļautu iemācīties spēlēt tās klavieres.
Neviens no tagadējiem puišiem, izņemot trīs četrus, [KHL] nespēlēja vairākumā. Bet mums vajadzīgs labs vairākums. Klubos viņi spēlē 4-5 minūtes!"
Un tas pats attiecas uz Djinamku, Latvijas izlasi, un jaunajiem čaliem kas spēlē Djinamkas "fārmkluba" parodijā. Nejūti, ka šis treneris norāda uz to, ka ,lai iemācītos spēlēt, ar 4-5 minūtēm nepietiek? Tas pats arī šodien parādijās. Neviens jaunais, neviens vietējais. Tavuprāt, ko djinamka šādi ieguvusi ilgtermiņā. Nākamsezon visus šos leģus atlaidīs. Kas tad metīs bullīšus? Atkal leģionāriem uzticēs, pat ja tie nejēdz tos mest?
Nebūtu loģiskāk gatavot jaunos ilgtermiņā, koē?

Pat nezinu, kādēļ cenšos normāli atbildēt. Trešdienas kafijas pārdozēšana laikam dara mani..dīvainu.
Katram sava vīzija. Tavs uzskats pretendē uz savu patiesību tāpat kā mans. Mans uzskats ka nav obligāti jāiespēlē jaunie. Kādam var dot iespēju un tā arī tiek dota, bet tam nav jābūt masveidā. Atbrauc 3 krievu uzbrucēji uz DR un viņi izskatās laukumā daudz labāki par latviešu kapļiem un arī mūsu Džeriņu, Miķeli. Jā tas nav patīkami un daudzi tēlo ka to neredz, bet acīs krīt kādi ir tie 3 krievi un kādi ir Lipsbergi, Bērziņi, Ģēģeri. Jautājums kādēļ mūsu jaunie nespēlē tik labi.
Ilgtermiņā var domāt ja mums būtu patiešām cerīgi jaunie, bet labākie spēlē Amerikā.
Lai DR sniegums uzlabotos ilgtermiņā noteikti vajadzētu 2 lietas. Savicka vietā cilvēku kurš no sporta kaut ko saprot. Reāli saprotu ka tas nav iespējams.
Otra lieta - mums būtu savs īsts farmklubs, kurš spēlē Baltkrievijā, VHL. Labi būtu DEL, SHL, Čehijā, bet kas tur mūs ņems. Vislabākā vieta farmklubam laikam būtu Baltkrievija.
Jābūt lielam talantam, lai sekmīgi ielektu no MHL uz KHL. Starpposms nav.
DR ir nabadzīgākais klubs KHL vai viens no un ļoti grūti arī pie šiem 2 nosacījumiem veidot ilgtermiņa stratēģiju, jo bagātie tik un tā pārvilinās.

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:57, pirms 5 gadiem
Visi draudzīgi apsveicam FUNI, Loņķu un citus Homo Sovjetikus ar Interfrontes dibināšanas gadadienu!

     [+] [-]

, 2020-01-08 22:57, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man arī patīk Picu darbnīca.
Picu darbnīca? izklausās kaut kas jauns?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 22:58, pirms 5 gadiem
Larionova iesauka ir Profesors

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 22:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visi draudzīgi apsveicam FUNI, Loņķu un citus Homo Sovjetikus ar Interfrontes dibināšanas gadadienu!
Tu jau ar kaut kāds sovjetiks, ka kaut ko tādu atceras vispār un kad dibināta

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:00, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu jau ar kaut kāds sovjetiks, ka kaut ko tādu atceras vispār un kad dibināta

Tikko noskatījos ''Vēlais ar Streipu'', kurš atgādināja par šo datumu.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Picu darbnīca? izklausās kaut kas jauns?

Man jau liekas, ka nemaz tik jauns nav. Es tur vienīgās 2 reizes biju pagājušā gada novembrī un decembrī.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visi draudzīgi apsveicam FUNI, Loņķu un citus Homo Sovjetikus ar Interfrontes dibināšanas gadadienu!
Vai vajag pie katra DR raksta atgādināt, ka maigi sakot neesi īpaši gudrs. Mēs tāpat to zinām.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-08 23:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tikko noskatījos ''Vēlais ar Streipu'', kurš atgādināja par šo datumu.
Par zilajiem un amerikosiem viņam mīļākās tēmas.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 23:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Picu darbnīca? izklausās kaut kas jauns?
Picu darbnīca
Tiešām nezini? Man liekas sakarīgākās picas, ko var dabūt, par savu cenu. Čili, CanCan un kas tur vēl var iet dillēs. Man šķiet, ka vismaz 4 gadus jau pastāv.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:02, pirms 5 gadiem
Namej, teici, ka šosezon cītīgi skaties ziemeļu divcīņu - kurš ir Tavs favorīts?

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:04, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Picu darbnīca
Tiešām nezini? Man liekas sakarīgākās picas, ko var dabūt, par savu cenu. Čili, CanCan un kas tur vēl var iet dillēs. Man šķiet, ka vismaz 4 gadus jau pastāv.
nezinu. es jau diezgan pasen nedzīvoju Rīgā. čili atceros.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu. es jau diezgan pasen nedzīvoju Rīgā. čili atceros.
Nav jau tikai Rīgā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:06, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par zilajiem un amerikosiem viņam mīļākās tēmas.
Vispār jau interesanti viņu paklausīties.
Īpaši par vēsturiskajām tēmām.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:06, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Picu darbnīca
Tiešām nezini? Man liekas sakarīgākās picas, ko var dabūt, par savu cenu. Čili, CanCan un kas tur vēl var iet dillēs. Man šķiet, ka vismaz 4 gadus jau pastāv.
Imantā Mana pica arī sakarīga, cenas neatceros Liekas dārgāk par Picu darbnīcu. Ir arī Extra pica, bet tā bija laba agrāk, man liekas tagad zudusi kvalitāte. Čili un kankkana gadiem neesmu ēdis, pat nez kādas ir. Vēl ir Lulu, bet gadās naktī, kad citu tāpat nav un parasti tajā stadijā vairs nav tik svarīga kvalitāte, bet pati pica

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikko noskatījos ''Vēlais ar Streipu'', kurš atgādināja par šo datumu.
kaut ko tādu neskatos. kur nu vēl ar Streipu

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:08, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Imantā Mana pica arī sakarīga, cenas neatceros Liekas dārgāk par Picu darbnīcu. Ir arī Extra pica, bet tā bija laba agrāk, man liekas tagad zudusi kvalitāte. Čili un kankkana gadiem neesmu ēdis, pat nez kādas ir. Vēl ir Lulu, bet gadās naktī, kad citu tāpat nav un parasti tajā stadijā vairs nav tik svarīga kvalitāte, bet pati pica
Nesen pabiju Cancan. Mīkla, un minimāla kārtiņa ar pārējām sastāvdaļām. Nožēloju izmesto naudu...

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:08, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Nav jau tikai Rīgā.
tiešam nezinu. nav gadījies būt. ja redzēšu, obligāti ienākšu. man un bērniem picas garšo.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visi draudzīgi apsveicam FUNI, Loņķu un citus Homo Sovjetikus ar Interfrontes dibināšanas gadadienu!
Nevaru saprast, regulāri komentos piemini fuņu, taču, kad viņš oponē, neko neatbildi, bet tomēr regulāri viņu piemini. Kāpēc izvairies no debates?

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:09, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Namej, teici, ka šosezon cītīgi skaties ziemeļu divcīņu - kurš ir Tavs favorīts?
Vel neesmu izšķīries.
Mazliet vairāk fanoju par vāciešiem

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:10, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tiešam nezinu. nav gadījies būt. ja redzēšu, obligāti ienākšu. man un bērniem picas garšo.
tagad jau visam ir mājaslapas

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Imantā Mana pica arī sakarīga, cenas neatceros Liekas dārgāk par Picu darbnīcu. Ir arī Extra pica, bet tā bija laba agrāk, man liekas tagad zudusi kvalitāte. Čili un kankkana gadiem neesmu ēdis, pat nez kādas ir. Vēl ir Lulu, bet gadās naktī, kad citu tāpat nav un parasti tajā stadijā vairs nav tik svarīga kvalitāte, bet pati pica
Pie Arenās un Olimpiskā netālu ir Lulu laikam. Tur vienreiz biju naktī.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 23:10, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Nesen pabiju Cancan. Mīkla, un minimāla kārtiņa ar pārējām sastāvdaļām. Nožēloju izmesto naudu...
tā viens noraksturoja arēnas picu: "tur tai mīklā netīšam bija iekritis arī desas gabaliņs"

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:11, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel neesmu izšķīries.
Mazliet vairāk fanoju par vāciešiem
Mani mīļākie divcīņnieki bija/ir Lamī-Šapuī un Akito Vatabe.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:11, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nevaru saprast, regulāri komentos piemini fuņu, taču, kad viņš oponē, neko neatbildi, bet tomēr regulāri viņu piemini. Kāpēc izvairies no debates?
Nevēlos, lai viņš mani diskusijās noved līdz savam stulbuma līmenim.
Ja nopietni, tad ar viņu nav jēgas diskutēt, jo viņam ir profesionālais stulbums, kāds ir vairums pedagogu, kuri domā, ka ir tikai viena taisnība-viņu.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie Arenās un Olimpiskā netālu ir Lulu laikam. Tur vienreiz biju naktī.
Lulu es pats biju sen, viņējo apm 2x gadās sanāk pasūtīt uz mājām, nu uz tām, kur tai brīdī tiek kosts

  -2 [+] [-]

, 2020-01-08 23:12, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie Arenās un Olimpiskā netālu ir Lulu laikam. Tur vienreiz biju naktī.
Ļoti labi zināma vieta. Lulū pica.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:12, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vai vajag pie katra DR raksta atgādināt, ka maigi sakot neesi īpaši gudrs. Mēs tāpat to zinām.
Kas "jūs"? Interfrontes biedri?

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:13, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lulu es pats biju sen, viņējo apm 2x gadās sanāk pasūtīt uz mājām, nu uz tām, kur tai brīdī tiek kosts
Man liekas, ka Lulu nemaz tik sen nav tur. Es, cik atceros, tur bija kaut kāds krogs vai bārs, bet tagad nekā tāda nav tur. Pats gan nekas tajā bārā nebiju iegājis. Vai arī ko jaucu?

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tagad jau visam ir mājaslapas
it kā. bet nu kamēr kāds nepasaka, tikmēr jau nesērfoju meklējot picerijas parasti nejauši ieklīstu vai kāds iesaka...

  -2 [+] [-]

, 2020-01-08 23:14, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevēlos, lai viņš mani diskusijās noved līdz savam stulbuma līmenim.
Ja nopietni, tad ar viņu nav jēgas diskutēt, jo viņam ir profesionālais stulbums, kāds ir vairums pedagogu, kuri domā, ka ir tikai viena taisnība-viņu.
Precīzi par sevi pateici, jo uzskatu ka patiesības pasaulē var būt daudz, bet Namejam ir tikai viena patiesība. Kuri domā ne tā kā Namejs , tiek apsaukāti.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:14, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti labi zināma vieta. Lulū pica.
Tur pēc spēlēm ej?

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka Lulu nemaz tik sen nav tur. Es, cik atceros, tur bija kaut kāds krogs vai bārs, bet tagad nekā tāda nav tur. Pats gan nekas tajā bārā nebiju iegājis. Vai arī ko jaucu?
kur tieši?

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:15, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: it kā. bet nu kamēr kāds nepasaka, tikmēr jau nesērfoju meklējot picerijas parasti nejauši ieklīstu vai kāds iesaka...
neatceros nosaukumu, bet sakarīga bija klusajā centrā, atradu pēc adreses Srēlnieku 11, pica bija laba, cenu neatceros, bet inčīgs interjers un speciāls bērnu stūrītis.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-08 23:16, pirms 5 gadiem
Tas viss ir poxuj.
Galvenais ir tas, ka MŪSU PROPAGANDA(!) CĪTĪGI NOKLUSĒ (!), ka igauņiem ir gandrīz nafta.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:17, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kur tieši?
Mālpils iela laikam tā ir. Nu, ka nogriežas no Valdemāra ielas. Kkur tur, kur tagad Lulu un Narvesens, tajā radiusā. Man liekas, ka tur agrāk kaut kāds bārs bija.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:20, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mālpils iela laikam tā ir. Nu, ka nogriežas no Valdemāra ielas. Kkur tur, kur tagad Lulu un Narvesens, tajā radiusā. Man liekas, ka tur agrāk kaut kāds bārs bija.
Uz tās ielas bija bārs, gandrīz pretī LB veikalam, tur varēja dabūt Bauskas alu, kas pēc Arēnas čurām likās kā dievu nektārs Esmu braukājis pa Malpils ielu, bet pat nepamanīju kas tur tagad ir, tas krogs vienubrīd bija ciet un nekā nebija, iespējams ka tagad ir Lulu

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:20, pirms 5 gadiem
Pasaules čempionātam gatavojas Dinamo superblice !

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:22, pirms 5 gadiem
Slikti ir tas ka atkal par vienu punktu Dinamo Rīga atrāvās

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Uz tās ielas bija bārs, gandrīz pretī LB veikalam, tur varēja dabūt Bauskas alu, kas pēc Arēnas čurām likās kā dievu nektārs Esmu braukājis pa Malpils ielu, bet pat nepamanīju kas tur tagad ir, tas krogs vienubrīd bija ciet un nekā nebija, iespējams ka tagad ir Lulu
Tāpēc man likās, ka neko nejaucu un biju to agrāk pamanījis. Man Baušķenieks arī iet pie sirds. Es decembrī pirmo reizi biju tajā bārā uz Briāna ielas, tik nosaukumu neatceros. Tur laikam tikai Labieša aliņi bija. Arī nav tālu no Arēnas un Olimpiskā.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man arī patīk Picu darbnīca.
Man tā ir vismīļākā pica
Vēl Doka pica ir ok.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpēc man likās, ka neko nejaucu un biju to agrāk pamanījis. Man Baušķenieks arī iet pie sirds. Es decembrī pirmo reizi biju tajā bārā uz Briāna ielas, tik nosaukumu neatceros. Tur laikam tikai Labieša aliņi bija. Arī nav tālu no Arēnas un Olimpiskā.
Tur kur tu biji ir pa 3 kafe vai bāriem uz kvadrātmetru, ja dzēri labieti, tad visticamāk biji Labietī. Turpat jau ir visādi delisneki, Valmiermuiža, Piens, Nemiers, De Flou, One one un vēl kaut kas, tāds letiņu tusiņkvartāls

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpēc man likās, ka neko nejaucu un biju to agrāk pamanījis. Man Baušķenieks arī iet pie sirds. Es decembrī pirmo reizi biju tajā bārā uz Briāna ielas, tik nosaukumu neatceros. Tur laikam tikai Labieša aliņi bija. Arī nav tālu no Arēnas un Olimpiskā.
Taisni pa Mālpils ielu un pēc tam pa kreisi braucot ir Labieša alus darbnīca.. Gan jau tur arī biji..

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:28, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Picu darbnīca? izklausās kaut kas jauns?
Gadi 10 varētu jau būt.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:28, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Tas viss ir poxuj.
Galvenais ir tas, ka MŪSU PROPAGANDA(!) CĪTĪGI NOKLUSĒ (!), ka igauņiem ir gandrīz nafta.

Tas bija nedēļas hīts!

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tur kur tu biji ir pa 3 kafe vai bāriem uz kvadrātmetru, ja dzēri labieti, tad visticamāk biji Labietī. Turpat jau ir visādi delisneki, Valmiermuiža, Piens, Nemiers, De Flou, One one un vēl kaut kas, tāds letiņu tusiņkvartāls
Ir ir.. Tik tas kvartāls liekas traki smieklīgs, ja esi pusgadu nodzīvojis netālu no Stodoļnī ielas čehijā...

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:31, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Taisni pa Mālpils ielu un pēc tam pa kreisi braucot ir Labieša alus darbnīca.. Gan jau tur arī biji..
Nē, tur gan nebiju.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tur kur tu biji ir pa 3 kafe vai bāriem uz kvadrātmetru, ja dzēri labieti, tad visticamāk biji Labietī. Turpat jau ir visādi delisneki, Valmiermuiža, Piens, Nemiers, De Flou, One one un vēl kaut kas, tāds letiņu tusiņkvartāls
Kas sakāms par tām pārējām vietām turpat?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tas bija nedēļas hīts!
Rībers, ja tā turpinās, nākotnē var kļūt par uzvarām bagātako divcīņnieku PK.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:35, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas sakāms par tām pārējām vietām turpat?
es zinu ka tur ir aktīva kustība, pats neesmu aktīvais tusētājs, Valmiermiužā pāris reizes pasēdēts, ir ok, vasarā tur vēl tā Stricka villa, turpat netālu Talinnas pagalms, tā teikt kompakti, netīk vienā, ej citā, viss blakus.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:37, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Ir ir.. Tik tas kvartāls liekas traki smieklīgs, ja esi pusgadu nodzīvojis netālu no Stodoļnī ielas čehijā...
Rīga ir maziņa, bet kopumā latviešiem pēdējā laikā ir tendence tusēties ārpus Vecrīgas visādos Ezīšos, pagalmos, kvartālos

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:38, pirms 5 gadiem
Ankipāna un Savicka Dinai ir tā iesprausts , ka pat Hārtlijs negribēs pusi no komandas alusletiņiem ņemt uz PČ ...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-08 23:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es zinu ka tur ir aktīva kustība, pats neesmu aktīvais tusētājs, Valmiermiužā pāris reizes pasēdēts, ir ok, vasarā tur vēl tā Stricka villa, turpat netālu Talinnas pagalms, tā teikt kompakti, netīk vienā, ej citā, viss blakus.
Es jau arī nekāds lielais tusētājs neesmu, bet sestdien pēc basketbola ir doma aiziet pa bāriem.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Rīga ir maziņa, bet kopumā latviešiem pēdējā laikā ir tendence tusēties ārpus Vecrīgas visādos Ezīšos, pagalmos, kvartālos
Ezītis man patīk.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-08 23:41, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Ankipāna un Savicka Dinai ir tā iesprausts , ka pat Hārtlijs negribēs pusi no komandas alusletiņiem ņemt uz PČ ...
Puse no komandas ir maksimums ko var vispār paņemt, jo otra puse jau sen nav letiņī...

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:44, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ezītis man patīk.
Turpat netālu ir, Talinnas pagalmā, starp Miera, Cēsu, Talinnas ielām, es gan tur biju vasarā kad naktī +20 un pa āru vairāk, tur ārā galdi no paletēm u.t.t., ziemā gan jau vairāk iekšā, pašā Ezītī. Katrā ziņā grūti no tā visa ko ieteikt, kā teicu viss blakus, atliek izvēlēties, kaut iedzer Labietī, skuķus makšķerē Pienā vai kā tā, pēc paša noskaņojuma

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Turpat netālu ir, Talinnas pagalmā, starp Miera, Cēsu, Talinnas ielām, es gan tur biju vasarā kad naktī +20 un pa āru vairāk, tur ārā galdi no paletēm u.t.t., ziemā gan jau vairāk iekšā, pašā Ezītī. Katrā ziņā grūti no tā visa ko ieteikt, kā teicu viss blakus, atliek izvēlēties, kaut iedzer Labietī, skuķus makšķerē Pienā vai kā tā, pēc paša noskaņojuma
Es zinu par to Ezīti Tallinas kvartālā, bet neesmu bijis tur - es biju Vecrīgā un uz Avotu ielas.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:48, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es zinu par to Ezīti Tallinas kvartālā, bet neesmu bijis tur - es biju Vecrīgā un uz Avotu ielas.
Uz Avotu neesmu bijis, biju uz Slokas/Kalnciema, tīri lai vienu alu iedzertu sestdienas vakarā ap 18, bija tad grūti vietu atrast, bet ar tām vietām jau visādi, te populārs un piebāzts, tad rodas citas top vietas un paliek mierīgāk, tie eži jau saražoti daudz tagad

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Uz Avotu neesmu bijis, biju uz Slokas/Kalnciema, tīri lai vienu alu iedzertu sestdienas vakarā ap 18, bija tad grūti vietu atrast, bet ar tām vietām jau visādi, te populārs un piebāzts, tad rodas citas top vietas un paliek mierīgāk, tie eži jau saražoti daudz tagad
Es uz Avotu ielīdu īsi pirms slēgšanas jau labā vafelē. Neviena tur vairs nebija, izdzērām ar čomu verandā pa vienam aliņam katrs, tad uz mājām.

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es uz Avotu ielīdu īsi pirms slēgšanas jau labā vafelē. Neviena tur vairs nebija, izdzērām ar čomu verandā pa vienam aliņam katrs, tad uz mājām.
Nu es tā Tallinas kvartālā, visa kustība bija ārā, zinu ka iegāju pēc kokčas, bet pat neatceros kā izskatījās, atceros ka iekšā neviens nesēdēja, tik iegāja pēc porcijas

     [+] [-]

, 2020-01-08 23:56, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Nu es tā Tallinas kvartālā, visa kustība bija ārā, zinu ka iegāju pēc kokčas, bet pat neatceros kā izskatījās, atceros ka iekšā neviens nesēdēja, tik iegāja pēc porcijas
Ēst gan tur neko neesmu ņēmis, bet, cik esmu dzirdējis, ir bijušas ok atsauksmes.

     [+] [-]

, 2020-01-09 00:01, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ēst gan tur neko neesmu ņēmis, bet, cik esmu dzirdējis, ir bijušas ok atsauksmes.
jā, ir ok! neateros ko ņēmu, bet ja būtu slikti, toč atcerētos

     [+] [-]

, 2020-01-09 00:09, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Gadi 10 varētu jau būt.
tiešam tik daudz?

     [+] [-]

, 2020-01-09 00:10, pirms 5 gadiem
nu lab . ģinamo populārs
es pēc ģinamo neizslēdzu tv6 un ātrumu noskatījos. tik sen neredzēta, ka bija interesanti...

     [+] [-]

, 2020-01-09 00:11, pirms 5 gadiem
šodien flešskors rāda, ka Gulbis, biatlons un handbols būs. galvenais par handbolu neaizmirst 21:30

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 00:12, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Treneris nav vainīgs, ja komandā ar mazu budžetu ir savākti vāji spēlētāji, kuri nevar dabūt ripu vārtos. Ankipāna nomaiņa ilgtermiņā neko nedotu. Vienīgais, tas nāktu par labu viņa veselībai un nerviem. Viņš neizskatās labi.
kāpēc izlasē tie paši spēlētāji spēj dabūt ripu vārtos? Jeb Ankipānu aizstāvēsi, tāpat kā Vecvagaru?

     [+] [-]

, 2020-01-09 04:57, pirms 5 gadiem
emilino rakstīja: Kā lai rod motivāciju letiņos, ja pat Ankepons neuztic bulli nevienam uzmest.
Tas ir uzstādījums no saimniekiem, tāpat kā visa šī parodija! Jābeidz šis cirks!

     [+] [-]

, 2020-01-09 05:33, pirms 5 gadiem
Ko var riet pastalnieki,ziedojiet naudu Dinamo un bus bus jums speku samera attiecigi speletaji.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 10:04, pirms 5 gadiem
Berglunds Ņižņekamskā - 24 spēlēs 10+7
Ullstroms Šveicē - 14 spēlēs 4+9

Vai tiešām problēma bija spēlētājos? Vai arī Ģirts tiešām ir pavisam sūdīgs speciālists, kurš neprot izmantot spēlētājus?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 10:22, pirms 5 gadiem
norcha 172 rakstīja: Ankipān, paņem vēl kādus krievēnus, kuriem spēlēšana KHL jau ir kosmoss, nevajadzēs mocīties ar Miķeļa, Džeras un vēl dažu veterānu motivēšanu ''russkij mir'' ietvaros.Jā, lielas naudas, bet šitā ļauties pazemoties var tikai lupatas.
Tu bledz idiot, pret tiem krieviniem vismazak pretenzijas, viniem vismaz ir kada tehnika, neka koka klucis Pavlovs un citi tur slidinas

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 10:25, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Ankipāna un Savicka Dinai ir tā iesprausts , ka pat Hārtlijs negribēs pusi no komandas alusletiņiem ņemt uz PČ ...
Pricom tur Ankipans? kadu speletajus dot, ar tadiem strada, nehuja. nerubi no hokeja, bet centies kautko dirssss,tads pamulkiisss

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 11:24, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: kāpēc izlasē tie paši spēlētāji spēj dabūt ripu vārtos? Jeb Ankipānu aizstāvēsi, tāpat kā Vecvagaru?
Izlasē arī nespēj. Izlasē labāk spēlē tie, kuri spēlē ārzemēs, pirmkārt jau Amerikā. Vecvagars ir labs treneris. Neaizmirsti, ka viņa vadītā izlase sarežģītos apstākļos un par spīti daudziem heiteriem gandrīz tika uz PK, kas vīriešu izlasei būtu bijis vēsturisks panākums.

     [+] [-]

, 2020-01-09 12:45, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Izlasē arī nespēj. Izlasē labāk spēlē tie, kuri spēlē ārzemēs, pirmkārt jau Amerikā. Vecvagars ir labs treneris. Neaizmirsti, ka viņa vadītā izlase sarežģītos apstākļos un par spīti daudziem heiteriem gandrīz tika uz PK, kas vīriešu izlasei būtu bijis vēsturisks panākums.
Peedeejos gados izlasee rezultaatus taisa Darzinsh, Dzerinsh, Daugavinsh, Indrashis un Bukarts, Balcers ar Blugeru saaka nesen, Girgensons vispaar praktiski netaisa neko Gandriiz neskaitaas, tas par tavu peertikbolu un Vecvagaru Gandzriiz ir kaa Svorda mineetaa Igauniu nafta, starp citu, kas taa par naftu, man pimaa dzirdeezhana?

     [+] [-]

, 2020-01-09 12:55, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Peedeejos gados izlasee rezultaatus taisa Darzinsh, Dzerinsh, Daugavinsh, Indrashis un Bukarts, Balcers ar Blugeru saaka nesen, Girgensons vispaar praktiski netaisa neko Gandriiz neskaitaas, tas par tavu peertikbolu un Vecvagaru Gandzriiz ir kaa Svorda mineetaa Igauniu nafta, starp citu, kas taa par naftu, man pimaa dzirdeezhana?
pameklē internetā-degslāneklis igaunijā!domāju,ka pietiekoši var atrast informāciju,ja ir vēlēšanās..

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 13:08, pirms 5 gadiem
man ari visvairak sap par Dzerinu-bija normals kapatajs-tagad lidzinas lupatai=darzenim - vienigais kas tev dzeri atliek-ej sedi nistakaja loza Latvija-cekista sesnieku bara...

     [+] [-]

, 2020-01-09 13:24, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Izlasē arī nespēj. Izlasē labāk spēlē tie, kuri spēlē ārzemēs, pirmkārt jau Amerikā. Vecvagars ir labs treneris. Neaizmirsti, ka viņa vadītā izlase sarežģītos apstākļos un par spīti daudziem heiteriem gandrīz tika uz PK, kas vīriešu izlasei būtu bijis vēsturisks panākums.
Iesaku paskatīties rezultatīvākos izlasē... Tur būs ne tikai Balcers un Bļugers, bet arī tie paši Dārziņš, Džeriņš (kad abi spēlē), Indrašis, vecākais Bukarts, Daugaviņš, Karsums (kad abi spēlē, jo īpaši otrais), no aizsargiem kvalitāti tur Galviņš, Cibuļskis, Sotnieks, labi piebalsojot Balinskim un Rubīnam. Bariņš no Dinamo vai plašāk ņemot Eiropas sanāk.
Un par tiem sarežģītajiem apstākļiem Vecvagara sakarā - es zinu, ka esmu to teicis entās reizes, bet nav grūti atkārtoties - sarežģīti apstakļi bija visiem. Kalendāra un Fiba/Uleb kašķa dēļ cieta visi. Viņa trenera kvalitāti parāda pēdējā vieta ar u-20, laikā kad vel nebija sācies krahs jauniešu basketā, kašķi ar to pašu Blūmu un tas, ka mums pēdejam mačam bija tik izšķiroša nozīme - ar labaku treneri nebūtu tik daudz ūdeņu izliets pirmajā spēlē ar Melnkalni un viesos varētu nospēlēt mierīgāk, līdz ar to varētu atļauties nepārturēt Strēlnieku.

     [+] [-]

, 2020-01-09 13:34, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: pameklē internetā-degslāneklis igaunijā!domāju,ka pietiekoši var atrast informāciju,ja ir vēlēšanās..
Tak peedeejaas dienaas es vispaar iznemot SC nekur neko neluuru FB pa retam tikai privaato ziniu paskatos Parsvaraa KHL, NHL un tagad Rokene buus vairaakas dienas, taa arii ir visa mana informatiivaa telpa peec visiem Sveetkiem

     [+] [-]

, 2020-01-09 13:38, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: pameklē internetā-degslāneklis igaunijā!domāju,ka pietiekoši var atrast informāciju,ja ir vēlēšanās..
Neesmu no skaudiigajiem, ja taa ir patiesiiba, tad no sirds noveelu Eestu braaliem praatiiigi to visu izmantot turpmaakai labklaajiibai! Lettiniem savukaart noveelu neskaust, kaa arii neskumt, gan jau kaut kas kaadreiz arii pie mums paraadiisies

     [+] [-]

, 2020-01-09 13:52, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Neesmu no skaudiigajiem, ja taa ir patiesiiba, tad no sirds noveelu Eestu braaliem praatiiigi to visu izmantot turpmaakai labklaajiibai! Lettiniem savukaart noveelu neskaust, kaa arii neskumt, gan jau kaut kas kaadreiz arii pie mums paraadiisies
Tur no tā slānekļa jau včieši kara laikā degvielu taisīja,tas nav nekas tikko atklāts..tik pāris tupajiem troļļiem tas izrādījās kas jauns..

     [+] [-]

, 2020-01-09 17:31, pirms 5 gadiem
Secinājums- DR vieno dažādas intereses un dažādas gaumes.

     [+] [-]

, 2020-01-09 19:13, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Iesaku paskatīties rezultatīvākos izlasē... Tur būs ne tikai Balcers un Bļugers, bet arī tie paši Dārziņš, Džeriņš (kad abi spēlē), Indrašis, vecākais Bukarts, Daugaviņš, Karsums (kad abi spēlē, jo īpaši otrais), no aizsargiem kvalitāti tur Galviņš, Cibuļskis, Sotnieks, labi piebalsojot Balinskim un Rubīnam. Bariņš no Dinamo vai plašāk ņemot Eiropas sanāk.
Un par tiem sarežģītajiem apstākļiem Vecvagara sakarā - es zinu, ka esmu to teicis entās reizes, bet nav grūti atkārtoties - sarežģīti apstakļi bija visiem. Kalendāra un Fiba/Uleb kašķa dēļ cieta visi. Viņa trenera kvalitāti parāda pēdējā vieta ar u-20, laikā kad vel nebija sācies krahs jauniešu basketā, kašķi ar to pašu Blūmu un tas, ka mums pēdejam mačam bija tik izšķiroša nozīme - ar labaku treneri nebūtu tik daudz ūdeņu izliets pirmajā spēlē ar Melnkalni un viesos varētu nospēlēt mierīgāk, līdz ar to varētu atļauties nepārturēt Strēlnieku.
Tiem hokejistiem, kuri vēl spēlē RD, ir laba statistika izlasē, jo viņi ir spēlējuši daudzos PČ, bet jaunāks neviens nepaliek un Dārziņš vairs nav tāds, kāds bija pirms gadiem 3-5. Par basketbolu arī es esmu vairākkārt teicis un varu vēlreiz atkārtot, ka Melnkalne no FIBA/ULEB kašķa cieta mazāk, jo izlases kodols spēlēja vietējā Budučnost, kas bez problēmām laida spēlētājus uz izlases spēlēm. Tādējādi Melnkalne atlases cikla laikā bija labāk nokomplektēta un tāpēc arī beigās aizbrauca uz PK.

     [+] [-]

, 2020-01-10 06:27, pirms 5 gadiem
.