Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Žerdeva divi vārti ļauj "Dinamo" pārtraukt 14 zaudējumu sēriju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Žerdeva divi vārti ļauj "Dinamo" pārtraukt 14 zaudējumu sēriju
Nikolajs Žerdevs
Foto: Ilze Zvēra/f64

Kontinentālās hokeja līgas klubam Rīgas "Dinamo" izdevies pārtraukt 14 zaudēto spēļu sēriju, viesos ar 3:2 pagarinājumā pieveicot Bratislavas "Slovan". Par galveno varoni kļuva Nikolajs Žerdevs, kurš pretinieku vārtos iemeta divas ripas.

Rīgas "Dinamo" mača ievadā parādīja, ka nemācās no kļūdām, nopelnīja divus ātrus noraidījumus un ceturtajā minūtē uz 30 sekundēm palika trijatā pret pieciem laukuma saimniekiem. Tomēr Bratislavas "Slovan" aizsargu metieni lidoja garām Jāņa Kalniņa sargātajiem vārtiem, un izdevās izrurēt pretinieku radīto spiedienu.

Taču 14. minūtē Slovākijas komanda izvirzījās vadībā ar 1:0. Metienam no zilās līnijas sekoja rikošets, un rīdziniekus izglāba vārtu stabs, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Mareks Vedenskis, kurš bez jebkādas pretestības guva savus sestos vārtus sezonā. Ieguvuši pārliecību, mājinieki devās uz priekšu, tomēr ielaida.

54 sekundes līdz pirmās trešdaļas beigām Gunārs Skvorcovs pa kreiso malu ielauzās pretinieku zonā un pameta ripu vārtu virzienā. Tā atsitās pret sāncenša nūju un uzlidoja gaisā, bet Nikolajam Žerdevam tas netraucēja – krievu uzbrucējs no gaisa raidīja ripu starp vārtsarga kājsargiem, panāca 1:1 un izcēlās otrajā spēlē pēc kārtas.

Žerdevs bija notikumu centrā arī otrajā trešdaļā. Neitrālajā zonā viņš pameta ripu garām pretiniekam un skrēja uzbrukumā, taču tika nogāzts. Tādējādi Rīgas "Dinamo" tika pie vairākuma, un to ar šāvienu no distances realizēja Karls Stolerijs – 2:1. Ap mājinieku vārtiem valdīja haoss, un Stolerijs to izmantoja, metot bez piespēles apturēšanas.

Tomēr prieki bija īsi – tie ilga tikai 43 sekundes. Bratislavas "Slovan" kanādiešu aizsargs Simons Deprē apslidoja vārtus un neskatoties no neērtā satvēriena pameta ripu vārtu priekšas virzienā. Nelaimīgs rikošets, un no Krišjāņa Rēdliha slidas ripa nonāca Rīgas "Dinamo" vārtos, rezultātam atkal kļūstot neizšķirtam 2:2.

Rīdziniekiem bija vairākas atzīstamas iespējas izcīnīt uzvaru pamatlaikā, tomēr Ņikita Jevpalovs izgājienā divatā pret vienu aizsargu uzmeta virsū vārtsargam, kamēr Brendons Makmilans aizmeta garām tukšiem vārtiem. Pēc Krišjāņa Rēdliha piespēles viņš bija viens vārtu priekšā, noguldīja Mareku Mazanecu uz ledus, bet kļūdījās elementārā situācijā, izniekojot perfektu momentu.

Tomēr pagarinājumā Rīgas "Dinamo" pārtrauca 14 zaudējumu sēriju, kas ilga kopš 28. augusta. Žerdevs pretuzbrukumā nonāca vienatnē pret vārtsargu, nevēlējās izdarīt māņu kustību, tā vietā iemetot tālajā devītniekā – 3:2. Tādējādi Žerdevs divos mačos izcēlies ar trim precīziem metieniem, kā arī nopelnījis vairākumu, kas atnesa ceturtos vārtus. Tikmēr bez viņa līdzdalības nav noticis nekas.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Jānis Kalniņš (Mants Armalis); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Zīle – Nerijus Ališausks, Karls Stolerijs – Ansi Salmela, Georgijs Pujacs; Miks Indrašis – Ņikita Jevpalovs – Roberts Lipsbergs, Nikolajs Žerdevs – Vitālijs Pavlovs – Gunārs Skvorcovs, Frenks Razgals – Brendons Makmilans – Denijs Kristo, Miķelis Rēdlihs – Oskars Batņa – Edgars Kulda, Emīls Ģēģeris.

Bratislavas "Slovan" – Rīgas "Dinamo" 2:3 (1:1, 1:1, 0:0, 0:1)

Vārti: 14:14 Vedenskis (Vorāčeks, Smoleņāks) 1:1, 19:06 Žerdevs (Skvorcovs, Galviņš) 1:1, 37:25 Stolerijs (Salmela, Kristo, vair.) 1:2, 38:08 Deprē 2:2, 64:43 Žerdevs 2:3
Soda minūtes: 6:6
Metieni: 52:29
Vārtsargi: Mareks Mazanecs – Jānis Kalniņš

  -3 [+] [-]

, 2017-10-07 20:47, pirms 8 gadiem
Teicami ģērēts! Dinamo raksturs ir dzīvs! Koļan molodčiks! Tagad tik jānostabilizējas uz uzvaru takas!

 +41 [+] [-]

, 2017-10-07 20:47, pirms 8 gadiem
Tādu sēriju sapisa

  +8 [+] [-]

, 2017-10-07 20:47, pirms 8 gadiem
nu re līderis un glābējs ir atrast....

  -2 [+] [-]

, 2017-10-07 20:47, pirms 8 gadiem
Žera velk pagastu.... Varbūt jau laikus jādod pilsonību?
Kā var notraumēt tiesnesi???

 +10 [+] [-]

, 2017-10-07 20:48, pirms 8 gadiem
Krievs rāda pelaviem, kā tās lietas jādara !!! Malacis! Bija čujs, ka šodien tas notiks.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-07 20:48, pirms 8 gadiem
pamatlaikā vajag vinnēt, šī neskaitās uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 20:48, pirms 8 gadiem
NĒĒĒĒ

  +8 [+] [-]

, 2017-10-07 20:48, pirms 8 gadiem
Visam labajam reiz pienāk beigas. Šoreiz neaizsniedzāmies līdz līgas rekordam.
Slēpts komentārs: biskaps

  +5 [+] [-]

, 2017-10-07 20:48, pirms 8 gadiem
kaut kad jau tam vajadzēja pārtrūkt, visreālākais pret komandu, kam fiziski nav trenera
Slēpts komentārs: pernambucano

 +17 [+] [-]

, 2017-10-07 20:51, pirms 8 gadiem
Veči. Uz lidostu sagaidīt. Kad ielido?!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 20:51, pirms 8 gadiem
klaas rakstīja: Visam labajam reiz pienāk beigas. Šoreiz neaizsniedzāmies līdz līgas rekordam.
cik tad ir zāģu rekords

  +3 [+] [-]

, 2017-10-07 20:53, pirms 8 gadiem
Nu tad beidzot... Žerdevs ar Kalniņu šodien labākie!

 +11 [+] [-]

, 2017-10-07 20:55, pirms 8 gadiem
kauns,nevienam nevajadzīgs krievs Žerdevs iemet jau trešo ripu,kamēr veselam baram vietējo bāleliņu nav nevienas,tas taču skaidri parāda komandas līmeni ko savācis mīkstais juris,kārtējo reizi esam par apsmieklu krieviem,ka dzērāja līmenis ir augstāks par kanādiešu pabirām,nerunājot par vietējiem..Ankipāns tiešam savācis visvājākos kadrus pēdējā laikā..

  +2 [+] [-]

, 2017-10-07 20:55, pirms 8 gadiem
Galvenais, lai kaut kāda zvaigžņu slimība nepiemetas

     [+] [-]

, 2017-10-07 20:56, pirms 8 gadiem
Paldies Koļam

  -1 [+] [-]

, 2017-10-07 20:59, pirms 8 gadiem
Tādam notikumam par godu jāizkar karogi⭐

  +3 [+] [-]

, 2017-10-07 20:59, pirms 8 gadiem
Jepal lasu komentus un nevar nenirg! Futene ar galiga dilsaaa

  +3 [+] [-]

, 2017-10-07 21:03, pirms 8 gadiem
Samocīta jau bija tā uzvara, bet nu labi ka tā. Varbūt Žerdevs būs normāls leģionārs trāpījies, pārējos droši var padzīt ar sūdainu mietu.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:04, pirms 8 gadiem
Tagad tik jāgaida Lauris atgriežamies ierindā.

 +18 [+] [-]

, 2017-10-07 21:05, pirms 8 gadiem
Labak paņemt 5 dzerašus krievus, neka 5 amerikaņi no AHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2017-10-07 21:09, pirms 8 gadiem
erikxxl rakstīja: Labak paņemt 5 dzerašus krievus, neka 5 amerikaņi no AHL
To savulaik pierādīja Rīgas Dinamo savā pirmajā atnākšanā, kad no nevajadzīgajiem krieviem sataisīja sudraba komandu.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:09, pirms 8 gadiem
Cik tālu lidz playoff zonai?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:10, pirms 8 gadiem
sakataka1 rakstīja: Veči. Uz lidostu sagaidīt. Kad ielido?!
Reizē ar futbola izlasi. Šovakar lielā sagaidīšana!

  +8 [+] [-]

, 2017-10-07 21:12, pirms 8 gadiem
Šim rakstam droši varēja likt virsrakstu-Divu KHL reti vāju komandu savstarpējā spēlē uzvar pati vājākā komanda.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-07 21:13, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Pateicoties visas Latvijas neviltotam atbalstam Dinamieši to paveica! Paldies vīri!
Sūdeli, ko es tev rakstīju par manipulēšanu ar Latvijas vārdu?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:14, pirms 8 gadiem
Tagad uzvaras miisies ar zaudejumiem, kaa parejam vidusmera komandam un 20 punkti starpiba saglabasies,bet ciina bus tikai par nepaliksanu pedeja vietaa. Ta pat kaa ieprieksejaa RD sezonaa, kad viss bija loti lidzigi.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:14, pirms 8 gadiem
Čekists šovakar ņems vienu litrīgo Puķinku!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:15, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Tagad uzvaras miisies ar zaudejumiem, kaa parejam vidusmera komandam un 20 punkti starpiba saglabasies,bet ciina bus tikai par nepaliksanu pedeja vietaa. Ta pat kaa ieprieksejaa RD sezonaa, kad viss bija loti lidzigi.
Optimists

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:17, pirms 8 gadiem
Sēriju tiešām mazliet žēl, bet neko darīt. Žerdevs - tas ir kosmoss!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-07 21:19, pirms 8 gadiem
Apsveicu ar uzvaru.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-07 21:22, pirms 8 gadiem
Noskatījos spēles trešo periodu, un jāatzīst, ka pirmo reizi dzirdēju, kā KHL TV HD komentators tik atklāti notirš KHL komandas. Kā viņš ņirdza par Makmilanu.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-07 21:22, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskatījos spēles trešo periodu, un jāatzīst, ka pirmo reizi dzirdēju, kā KHL TV HD komentators tik atklāti notirš KHL komandas. Kā viņš ņirdza par Makmilanu.
nu a ko, leģionārs, maķ jego
kas velk salavatu - legu trijnieks. krievi - statisti. visur legi velk, tikai ne rd.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:24, pirms 8 gadiem
Uzvara paliek uzvara! Paldies, veči - lai cik grūti gāja, beidzot nelaimes šķēps ir lauzts! Koļa malacis - izdarīja visu, ko varēja šodien, un arī visi pārējie cīnījās godam. Kalniņš arī zvērā, un esmu pārliecināts, ka, ja viņš būtu spēlējis Pītersa vietā, tik nenormāli gara zaudējumu sērija nemaz nebūtu radusies!
Bet nu šis slogs no kakla nost, tagad visiem jāsāk rādīt, uz ko viņi ir spējīgi, un komandai jāturpina uzvarēt! Prozit!

     [+] [-]

, 2017-10-07 21:25, pirms 8 gadiem
Es tikai KHL TV HD skatos, biezhi tur ir realas perles no komentetajiem, bet par temu, nevis tuksha dirshana ka musu balelinjiem ...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:25, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Uzvara paliek uzvara! Paldies, veči - lai cik grūti gāja, beidzot nelaimes šķēps ir lauzts! Koļa malacis - izdarīja visu, ko varēja šodien, un arī visi pārējie cīnījās godam. Kalniņš arī zvērā, un esmu pārliecināts, ka, ja viņš būtu spēlējis Pītersa vietā, tik nenormāli gara zaudējumu sērija nemaz nebūtu radusies!
Bet nu šis slogs no kakla nost, tagad visiem jāsāk rādīt, uz ko viņi ir spējīgi, un komandai jāturpina uzvarēt! Prozit!
par pitersu un kalniņu lai atskaitās nedotreneris ozo.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:29, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Pateicoties visas Latvijas neviltotam atbalstam Dinamieši to paveica! Paldies vīri!
Interesanti,kad Tev apniks ņirgāties par DR?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-07 21:29, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: par pitersu un kalniņu lai atskaitās nedotreneris ozo.
Tur nu piekrītu. Nespēju saprast, ko Ozo tajā Pitersā bija atradis.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:32, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Tur nu piekrītu. Nespēju saprast, ko Ozo tajā Pitersā bija atradis.
Taisnība teicienam-meistarību nevar nodzert!

     [+] [-]

, 2017-10-07 21:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sūdeli, ko es tev rakstīju par manipulēšanu ar Latvijas vārdu?
Ievēro formu, kādā tev tika pavēlēts mani uzrunāt!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-07 21:45, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: kauns,nevienam nevajadzīgs krievs Žerdevs iemet jau trešo ripu,kamēr veselam baram vietējo bāleliņu nav nevienas,tas taču skaidri parāda komandas līmeni ko savācis mīkstais juris,kārtējo reizi esam par apsmieklu krieviem,ka dzērāja līmenis ir augstāks par kanādiešu pabirām,nerunājot par vietējiem..Ankipāns tiešam savācis visvājākos kadrus pēdējā laikā..
Jēpi, savā laikā tihonovs no tādiem pašiem vājajiem uztaisīju "komandos" cienīgu blici.... izlaisti visi, un treneris vajadīgs ar krampi!!!!

     [+] [-]

, 2017-10-07 21:46, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šim rakstam droši varēja likt virsrakstu-Divu KHL reti vāju komandu savstarpējā spēlē uzvar pati vājākā komanda.
Gadsimta asprātības no tevis kūsā aumaļām! Cik latviešu literatūras olimpiādēs piedalījies pirms šito izštukoji? Vai tomēr bremžu šķidrums pie vainas?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 21:47, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Ievēro formu, kādā tev tika pavēlēts mani uzrunāt!
Atceros ka lūdzu,lai tevi dēvē par mēslu vaboli.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-07 21:58, pirms 8 gadiem
Justs rakstīja: Jēpi, savā laikā tihonovs no tādiem pašiem vājajiem uztaisīju "komandos" cienīgu blici.... izlaisti visi, un treneris vajadīgs ar krampi!!!!
Nu nevajag Žerdevu saukt par vājo, jo viņš vēl ne tik sen NHL bija 50-60 punktu guvējs, bet KHL lādēja pa punktam spēlē.

Pēdējās sezonās viņš nebija tik labs, jo tika komandās, kur pirmāra ir sistēma, ne individuāls talants - Maskavas Dinamo un Torpedo. Protams, arī ārpuslaukuma akcijas.

Visādi citādi Žerdevs ir labā vecumā esošs ļoti laba līmeņa hokejists. Vecā Dinamo laikos tādi uz Rīgu nebrauca (nu kaut vai tāpēc, ka tad pēc 30 gadiem visi bija baigie veterāni). Tā Dinamo kodolu veidoja daži talantīgākie vietējie un krievi, kas vispār nevarēja tikt savās lielajās komandās Krievijā vai arī jau jauniešu vecumā pārķertie "vēlzieži". Nu vai arī Znaroks, kurš vienkārši pasūtīja dir.st Maskavu par ko dabūja DSQ un braukt pēc tā visa uz turieni viņam būtu diezgan nesmuki.

     [+] [-]

, 2017-10-07 22:07, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka ar Koļu Ankipāns būs uzminējis...

  +4 [+] [-]

, 2017-10-07 22:17, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Tādu sēriju sapisa
kur tadi lohi var rasties,nepatik Dinamo,nelien tada sadala tad!!!!

     [+] [-]

, 2017-10-07 22:22, pirms 8 gadiem
veel sjominu vajag un bus ok,kas ar vinu vsp notiek,augstaka kapa?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 22:24, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Tur nu piekrītu. Nespēju saprast, ko Ozo tajā Pitersā bija atradis.
ozo speciali gremdeja djinamo,lai savickim pa puki atmaksatu

     [+] [-]

, 2017-10-07 23:05, pirms 8 gadiem
Jāiedzer Mežezers!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-07 23:06, pirms 8 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: ozo speciali gremdeja djinamo,lai savickim pa puki atmaksatu
Nu, nu...

     [+] [-]

, 2017-10-07 23:24, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Tagad tik jāgaida Lauris atgriežamies ierindā.
jā, viņam uz Ziemeassvētkiem būšot kaut kāda koncerttūre, varēsi dziedāt līdzi Skrienu, skrienu vēl

     [+] [-]

, 2017-10-07 23:27, pirms 8 gadiem
pēdējo 2 ar pus RD fanu nometnē šodien katarse - pēc 14 zāģīšiem daļēja uzvara par sev līdzīgiem nabagiem! Uzvaru taka, maisam gals vaļā, ģērēsim. Žedernakam pilsonību! Klauni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 23:34, pirms 8 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tu, pašpietiekamaiis uzņēmējmērgli, vai vari vienreiz aizvērties, ja tev šis projekts ir vienaldzīgs!!?
ha ha, proletariāts visā krāšņumā tipiskais rd fans... man šis projekts nav vienaldzīgs, bet gan derdzas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-10-07 23:53, pirms 8 gadiem
Šī uzvara norāda uz uzbrukuma impotenci. Talantīgs dzērājs uztaisa spēli ( visu cieņu).

  +1 [+] [-]

, 2017-10-07 23:59, pirms 8 gadiem
Žerdevs labākais papildinājums DR šosezon... jau četrās spēlēs gandrīz pārspējis visus leģionārus no ZA, kas to pašu iespējuši 20 spēlēs

  -2 [+] [-]

, 2017-10-08 01:06, pirms 8 gadiem
Vai tas krievu plencis atteicās piedalīties sabotāžā pret Kolchoza HL ? Lai aiziet uz Okupācijas muzeju, sapratīs par ko ir stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-08 04:27, pirms 8 gadiem
Šeit jau ož pēc vecajiem laikiem,kurš kož ,tas māk arī spēlēt.Meistarību nenodzersi.Nezin,pa Krievijas ārēm vēl kāds nelabojams puika neklīst?

     [+] [-]

, 2017-10-08 06:22, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: kur tadi lohi var rasties,nepatik Dinamo,nelien tada sadala tad!!!!
)))

  +1 [+] [-]

, 2017-10-08 06:41, pirms 8 gadiem
Justs raksta-Jēpi, savā laikā tihonovs no tādiem pašiem vājajiem uztaisīju "komandos" cienīgu blici.... izlaisti visi, un treneris vajadīgs ar krampi!!!!

Tie laiki ir aizgājuši aizmirstībā,jo šīsdienas paaudzi nekādi nepiespiedīs trenēties pēc Tihonova metodēm,kad puikas pēc treniņa mīza asinis.Pats savām acīm redzēju tos drausmīgos treniņus Kandavā.Tagad demokrātija,nepatīk, paceļ cepuri.Agrāk nebija kur iet,bet hokejs bija sporta veids,kurš sportistiem deva iespēju dzīvot krietni labāk,nekā ierindas pilsonim.Tagad viss ir cilvēka galvā.Gribi ko sasniegt ,trenēsies.Diemžēl tā pareizā domāšana ir katram ,nezinu divdesmitam,bet tas jau cilvēka dabā.Kāpēc sevi piepūlēt.Filosofija

     [+] [-]

, 2017-10-08 08:55, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskatījos spēles trešo periodu, un jāatzīst, ka pirmo reizi dzirdēju, kā KHL TV HD komentators tik atklāti notirš KHL komandas. Kā viņš ņirdza par Makmilanu.
Interesanti, kāpēc tas tā jāuzsver, ka tikai trešo periodu? Attaisnojums no sērijas odin raz ne pid....raz? Skaidrs, ka lupīji visu no zvana līdz zvanam, tikai Kangara raksturs neļauj to atzīt!

     [+] [-]

, 2017-10-08 09:01, pirms 8 gadiem
Runčuks rakstīja: jā, viņam uz Ziemeassvētkiem būšot kaut kāda koncerttūre, varēsi dziedāt līdzi Skrienu, skrienu vēl
Sakarā ar to, ka nolaisties līdz tava infantilisma līmenim ir praktiski neiespējami tā arī nesapratu, kāds sakars Laurim ar kaut kādām dziesmām.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-08 09:03, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Justs raksta-Jēpi, savā laikā tihonovs no tādiem pašiem vājajiem uztaisīju "komandos" cienīgu blici.... izlaisti visi, un treneris vajadīgs ar krampi!!!!

Tie laiki ir aizgājuši aizmirstībā,jo šīsdienas paaudzi nekādi nepiespiedīs trenēties pēc Tihonova metodēm,kad puikas pēc treniņa mīza asinis.Pats savām acīm redzēju tos drausmīgos treniņus Kandavā.Tagad demokrātija,nepatīk, paceļ cepuri.Agrāk nebija kur iet,bet hokejs bija sporta veids,kurš sportistiem deva iespēju dzīvot krietni labāk,nekā ierindas pilsonim.Tagad viss ir cilvēka galvā.Gribi ko sasniegt ,trenēsies.Diemžēl tā pareizā domāšana ir katram ,nezinu divdesmitam,bet tas jau cilvēka dabā.Kāpēc sevi piepūlēt.Filosofija
Kārtējo reizi atļaušos oponēt par TIhonova darba metodēm - tas nav nekas tāds, ko jāuztver par etalonu, vēl mazākā mērā jāmēģina ko tādu atkārtot.

Beigu beigās, tā "Tihonova skola" nebija nekas cits kā klasiskais padomju "Ņem vairāk, met tālāk." Ja kāds tagad mēģinās iestāstīt, ka Viktora Vasiļjeviča "nou hau" - nedzert ūdeni treniņa laikā ir pareizi, tad par īsti gudru viņu neviens neuzskatīs. Un tādus piemērus var saukt vienu pēc otra.

Pareizi jau saki - pašlaik cilvēki ir citādi un viņus nevar "motivēt" ar to, ka, ja savu veselību nebeigsi kā muļķis, tad uz Čehoslovākiju vai, ja paveiksies ļoti, Zviedriju neaizbrauksi.

Tihonova veiksmes stāsts ir nevis viņa treniņu sistēma vai kādi spēles vadīšanas talanti, bet tas, ka vņa rokās bija milzīga vara ar kuru viņš manipulēja. Manipulēja kā Rīgā, tā Maskavā.

Beigu beigās - salasīt vairākus desmitus krieviem nevajadzīgo tautiešu, izdzīt viņus caur Kandavu, kur skatīties, kurš nomirs, bet kurš izdzīvos un tad ar lielākajiem darba zirgiem iet uz čempionātu. Neredzu neko izcilu. Parasta "darba zirgu" komanda. Protams, ka kāda Maskavas Dinamo 7. maiņas hokejistam tā ir lielā iespēja spēlēt Augstākajā līgā un tāpēc viņš vēl ilgi pateiksies trenerim, kas viņu faktiski atgrieza lielajā sportā.

Tik jāatceras cik ilgi spēlēja tie, kas patiešām bija izgājuši īsto Tihonova Kandavu. Savu trīsdesmit gadu jubileju varēji sagaidīt draudzīgajā taksistu kolektīvā.

Jā, bija panākumi, jā Tihonovs bija apsēsts sava darba fanātiķis, taču - nē, viņš nav tas treneris, kura pieredzi tagad būtu jāstāda kā etalonu.

Savukārt par mūsdienu spēlētājiem - arī tad viss bija galvās, t.i., ja gribi tikt sastāvā ir jātrenējas. Neviens netika ar varu spiests, tikai manipulāciju striķīšu bija vairāk. Tagad, ja mēs abstrahējamies no katra indivīda īpašājām vēlmēm, tikai nauda. Bet tas nav maz.

Jaunie hokejisti, kam ir mērķis, trenējas un trenējas daudz. Tāpēc viņi arī spēlē. Kuri netrenējas, vai kuriem to spēju ir mazāk... nu tie spēlē uz vietas.

Te arī ir jāsaprot, ka ne jau hokejs ir pie vainas. Kas pašlaik ir galvenie hokejisti? Kas var sūtīt bērnus trenēties? Nesaku, ka uz ledus ir miljonāru bērni, taču viņi noteikti ir no Latvijas mērogiem diezgan turnīgām ģimenēm. Viņiem hokejs arī nav vienīgā opcija dzīvē. Un es neteikšu, ka tas ir slikti no viņu puses. No hokeja perspektīvām? Tas jau ir jautājums par visu hokeja sistēmu valstī.

Agrāk, ja mēs par to agrāko laiku, hokeju spēlēja nebūt ne tie paklausīgākie un mierīgākie, tāpēc treneru ierašanās miliču iecirkņos arī nebija nekas ārkārtējs + visi robi kas radās meistarkomandā tika aizpildīti ar tādiem pašiem "ārzemniekiem".

  -2 [+] [-]

, 2017-10-08 09:06, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskatījos spēles trešo periodu, un jāatzīst, ka pirmo reizi dzirdēju, kā KHL TV HD komentators tik atklāti notirš KHL komandas. Kā viņš ņirdza par Makmilanu.
Par miskasti ir kļuvis KHL. Daži jēdzīgākie hokejisti, kas nav aizbraukuši uz NHL, ir savākti uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmās komandās, pārējās vietas aizpilda VHL amatieri. Ne jau velti dažas komandas tik izteikti dominē. Vēl brīnos, ka ārzemju komandas nespēj izmantot krievu vidusmēra klubu vājumu. Bet laikam nav motivācijas. Vai tiešām tas pats Slovan, kuram nav leģionāru ierobežojuma, nevar atrast spēlētājus un izveidot komandu, kas vismaz butu stabili play off zonā? DR varbūt vietējo kadru pietrūkst, bet vai tad slovāki nevar izveiot normālu komandu? Un arī tie atsevišķie kadri, kas ir, vienkārši iziet paslidot uz laukuma. Lukašam Kašparam 17 spēlēs 0 gūto vārtu. Par kādu trulu personu viņš ir kļuvis....Tie, kas atbrauc no Amerikas, lielākajā daļā gadījumu nemaz nepiepūlas bet vienkārši atslido savus rubļus
Skaidrs, ka krieviem pašiem, kam ir nedaudz skaidra apziņa, jau ir kauns par kolhoza līgu

  -1 [+] [-]

, 2017-10-08 09:15, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kārtējo reizi atļaušos oponēt par TIhonova darba metodēm - tas nav nekas tāds, ko jāuztver par etalonu, vēl mazākā mērā jāmēģina ko tādu atkārtot.

Beigu beigās, tā "Tihonova skola" nebija nekas cits kā klasiskais padomju "Ņem vairāk, met tālāk." Ja kāds tagad mēģinās iestāstīt, ka Viktora Vasiļjeviča "nou hau" - nedzert ūdeni treniņa laikā ir pareizi, tad par īsti gudru viņu neviens neuzskatīs. Un tādus piemērus var saukt vienu pēc otra.

Pareizi jau saki - pašlaik cilvēki ir citādi un viņus nevar "motivēt" ar to, ka, ja savu veselību nebeigsi kā muļķis, tad uz Čehoslovākiju vai, ja paveiksies ļoti, Zviedriju neaizbrauksi.

Tihonova veiksmes stāsts ir nevis viņa treniņu sistēma vai kādi spēles vadīšanas talanti, bet tas, ka vņa rokās bija milzīga vara ar kuru viņš manipulēja. Manipulēja kā Rīgā, tā Maskavā.

Beigu beigās - salasīt vairākus desmitus krieviem nevajadzīgo tautiešu, izdzīt viņus caur Kandavu, kur skatīties, kurš nomirs, bet kurš izdzīvos un tad ar lielākajiem darba zirgiem iet uz čempionātu. Neredzu neko izcilu. Parasta "darba zirgu" komanda. Protams, ka kāda Maskavas Dinamo 7. maiņas hokejistam tā ir lielā iespēja spēlēt Augstākajā līgā un tāpēc viņš vēl ilgi pateiksies trenerim, kas viņu faktiski atgrieza lielajā sportā.

Tik jāatceras cik ilgi spēlēja tie, kas patiešām bija izgājuši īsto Tihonova Kandavu. Savu trīsdesmit gadu jubileju varēji sagaidīt draudzīgajā taksistu kolektīvā.

Jā, bija panākumi, jā Tihonovs bija apsēsts sava darba fanātiķis, taču - nē, viņš nav tas treneris, kura pieredzi tagad būtu jāstāda kā etalonu.

Savukārt par mūsdienu spēlētājiem - arī tad viss bija galvās, t.i., ja gribi tikt sastāvā ir jātrenējas. Neviens netika ar varu spiests, tikai manipulāciju striķīšu bija vairāk. Tagad, ja mēs abstrahējamies no katra indivīda īpašājām vēlmēm, tikai nauda. Bet tas nav maz.

Jaunie hokejisti, kam ir mērķis, trenējas un trenējas daudz. Tāpēc viņi arī spēlē. Kuri netrenējas, vai kuriem to spēju ir mazāk... nu tie spēlē uz vietas.

Te arī ir jāsaprot, ka ne jau hokejs ir pie vainas. Kas pašlaik ir galvenie hokejisti? Kas var sūtīt bērnus trenēties? Nesaku, ka uz ledus ir miljonāru bērni, taču viņi noteikti ir no Latvijas mērogiem diezgan turnīgām ģimenēm. Viņiem hokejs arī nav vienīgā opcija dzīvē. Un es neteikšu, ka tas ir slikti no viņu puses. No hokeja perspektīvām? Tas jau ir jautājums par visu hokeja sistēmu valstī.

Agrāk, ja mēs par to agrāko laiku, hokeju spēlēja nebūt ne tie paklausīgākie un mierīgākie, tāpēc treneru ierašanās miliču iecirkņos arī nebija nekas ārkārtējs + visi robi kas radās meistarkomandā tika aizpildīti ar tādiem pašiem "ārzemniekiem".
KHL lielā mērā degradē spēlētāju motivāciju. Milzīgas algas saņem praktiski par atslidošanu. Tiem, kas nav paši talantīgākie, cerības uz NHL tikt nav, turklāt Krievijā tiem maksā labu piķi. Ja vajadzētu izcīnīt vietu Zviedrijas vai Šveices vadošajos klubos, tad pakaļa viņiem degtu krietni vairāk. Un KHL ir jāsamazina komandu skaits, jo vairākās komandās lielai daļai spēlētāju hokejs nemaz nebūtu jāspēlē, vismaz ne KHL līmenī (gan Puče ir līdzīgi izteicies, gan jau mūžībā aizgājušais Gimajevs)

     [+] [-]

, 2017-10-08 09:30, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...Te arī ir jāsaprot, ka ne jau hokejs ir pie vainas. Kas pašlaik ir galvenie hokejisti? Kas var sūtīt bērnus trenēties? Nesaku, ka uz ledus ir miljonāru bērni, taču viņi noteikti ir no Latvijas mērogiem diezgan turnīgām ģimenēm...
Kā tad tu nenoturējies un iekomentēji šajā bērnudārzā?
Tev pašam bērni ir? Man, savulaik, abi trenējās hokejā. Ja runājam nopietni, tad ap 100-150 eiro mēnesī var atlicināt diezgan daudzas ģimenes. Jāpārkārto tikai prioritātes, ko vecāki negrib. Tāpēc čīkst par naudu.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-08 10:17, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Kā tad tu nenoturējies un iekomentēji šajā bērnudārzā?
Tev pašam bērni ir? Man, savulaik, abi trenējās hokejā. Ja runājam nopietni, tad ap 100-150 eiro mēnesī var atlicināt diezgan daudzas ģimenes. Jāpārkārto tikai prioritātes, ko vecāki negrib. Tāpēc čīkst par naudu.
Svētdienas rīta vaļība, ziniet.

Mans komentārs gan bija par šobrīd jau esošajiem hokejistiem, kas sāka treniņus deviņdesmitajos un divtūkstošo sākumā. Tad situācija bija cita.

Par izmaksām.

Iesākumā gan piebilde, ka izmaksas un dārgums/lētums ir ļoti subjektīvi rādītāji. Un mūsu uztveri par cenu nosaka ne tikai mūsu faktiskie ienākumi un pieredze, bet arī alternatīvas. Šajā gadījumā - iespēja laist bērnu trenēties citā sporta veidā.

Pirmkārt, ir jāsaprot viena ARHI-svarīga lieta - Rīgas ikdiena daudzviet Latvijā ir kosmoss un tie 100-150 eiro mēnesī ir ļoti liela nauda. Tā atšķirība starp, kā modīgi teikti, Lielrīgas reģionu, un perifēriju ir daudz lielāka nekā liekas dzīvojot galvaspilsētā vai tās tiešā tuvumā.

Otrkārt, trenējoties un jaunajam sportisam augot, aug arī izmaksas, ja mēs runājam par šo jauno censoni kā potenciālu profesionālo hokejistu (ne NHL/KHL/Izlases līmeņa spēlētāju, bet vienkārši hokejistu, kurš par spēlēšanu saņem naudu). Tās ir ne tikai tiešās treniņu/ekipējuma izmaksas, bet arī papildus nodarbības, papildus ledus, papildus svaru zāle, papildus masāža, ārsti, uzturs utt. (Jā, ikdienā to, varbūt, tā nesanāk skaitīt, jo viss ir dabiski, tomēr tās ir papildus izmaksas).

Vēlāk arī, lai vai kā man patiktu Latvija un vietējais hokejs, ja ir doma par profesionālo sportu, kaut kādā vecumā vajag braukt prom. Faktiski gan, ja vien tam ir kādi signāli, jo ātrāk, jo labāk - ap 14-16 gadiem. Savukārt bērna uzturēšana ārzemēs ir papildus izmaksas, lai vai kāda hokejistu atbalsta sistēma tur ne būtu.

Es nemaz nerunāju par pakārtotajām izmaksām, kas rodas - sākot no degvielas vai sab.transporta, lai tiktu uz halli.

Un no otras puses ir alternatīva - futbols vai basketbols, ko spēlē teju katrā (varbūt arī ne katrā, bet tiešā tuvumā var atrast kādu komandu) skolas stadionā/sporta zālē.

Tāpat vēlos piebilst, ka tās visas izmaksas ir bez atdeves. Tas NEKAD neatmaksāsies. Ja bērnam pēc tam hokejs kļūst par tādu stabilu hobiju un dzīves sastāvdaļu, ir ok, bet, ja gados 16 viņš pasaka "Čau!", gribu spēlēt ģitāru... tas ir apsveicami, bet nebūt ne visi vecāki to var mierīgi uztvert.

Vai hokejs ir DĀRGS, DĀRGS, DĀRGS? Nu, audzināt jauno F1 zvaigzni, domāju, ka būtu dārgāk. Taču, ir arī daudz lētāki sporta veidi, kuros, ja nu kas, ir arī lielākas izredzes kaut kur tikt (ja mēs runājam tieši par bērnu gatavošanu sportam). Ir sporta veidi, kas vispār ir par velti (no vecāku puses). Piemēram, vieglatlētika.

Teiksim, pie mums, Rēzeknē, bērnu aizsūtīt uz kādiem treniņiem, izmaksā līdz 30 eiro mēnesī, bet daudz kas ir bez maksas (protams, neizslēdzot kādus neregulārus vienreizējus tēriņus). Ja tagad parādās hokejs (un tāds, kā rādās, arī tuvākajos gados būs, jo pēc 20 gadu solījumiem, beidzot, tomēr tiks sākta ledus halles celtniecība), tad es nedomāju, ka bez kāda sponsora vai pašvaldības dotācijām, to trenēties gribētāji gāzīs riņķī.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-08 10:25, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: KHL lielā mērā degradē spēlētāju motivāciju. Milzīgas algas saņem praktiski par atslidošanu. Tiem, kas nav paši talantīgākie, cerības uz NHL tikt nav, turklāt Krievijā tiem maksā labu piķi. Ja vajadzētu izcīnīt vietu Zviedrijas vai Šveices vadošajos klubos, tad pakaļa viņiem degtu krietni vairāk. Un KHL ir jāsamazina komandu skaits, jo vairākās komandās lielai daļai spēlētāju hokejs nemaz nebūtu jāspēlē, vismaz ne KHL līmenī (gan Puče ir līdzīgi izteicies, gan jau mūžībā aizgājušais Gimajevs)
NHL pat atslidot nevajag, pietiek ar to, ka tavs uzvārds ir Šipačov lai saņemtu 4,5 miljonus pat neejot laukumā. Lūk tas patiešām ir piemērs, kā degradēt motivāciju.

     [+] [-]

, 2017-10-08 10:25, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Justs raksta-Jēpi, savā laikā tihonovs no tādiem pašiem vājajiem uztaisīju "komandos" cienīgu blici.... izlaisti visi, un treneris vajadīgs ar krampi!!!!

Tie laiki ir aizgājuši aizmirstībā,jo šīsdienas paaudzi nekādi nepiespiedīs trenēties pēc Tihonova metodēm,kad puikas pēc treniņa mīza asinis.Pats savām acīm redzēju tos drausmīgos treniņus Kandavā.Tagad demokrātija,nepatīk, paceļ cepuri.Agrāk nebija kur iet,bet hokejs bija sporta veids,kurš sportistiem deva iespēju dzīvot krietni labāk,nekā ierindas pilsonim.Tagad viss ir cilvēka galvā.Gribi ko sasniegt ,trenēsies.Diemžēl tā pareizā domāšana ir katram ,nezinu divdesmitam,bet tas jau cilvēka dabā.Kāpēc sevi piepūlēt.Filosofija
Klau, mani šitais vienmēr ir interesējis - kas bija tik drausmīgs tajos Kandavas treniņos?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-08 11:15, pirms 8 gadiem
gonetohell rakstīja: Klau, mani šitais vienmēr ir interesējis - kas bija tik drausmīgs tajos Kandavas treniņos?
Kopumā tie treniņi bija veidoti pēc principa - spēlēs tas, kurš izdzīvos. Precīzāk, tie bija ne tikai treniņi, bet arī brutāla atlase, kurā tika izvēlēti fiziski spējīgākie hokejisti.

Lai būtu priekšstats, var aptuveni ieskicēt to kā Dinamo tolaik trenējās - no rīta pamosties, noskrien 10 km kross, tad paēd, pavāļājies, sāc skriet pa stadionu, kur programmas nagla ir 16x400 metru intervālu skrējiens, tad atkal paēd, pavāļājies un vakarā vēl pilna programma svaru zālē, kur arī vajadzēja ne jau uzstādīt rekordus svarcelšanā, bet pārsvarā veikt dažādus dinamiskos vingrinājumus. Kopumā trīs mēnešu laikā hokejisti ik dienu trenējās pa 6-8 stundām.

Tas viss tika pavadīts ar dažādām pseidozinātniskām pieejām, piemēram, jau pieminētais aizliegums dzert ūdeni.

Nē, es, iespējams, pat nojaušu ko Tihonovs ar to (ūdens dzeršanas aizliegumu) vēlējās panākt, taču viņam neviens nepateica, ka tā tas nestrādā (taču viņš nebija ne pirmais, ne pēdējais "hārdkōrais" treneris, kas ko tādu piekopj, pat mūsdienās tādi nav baigais retums).

Protams, ka sportistu organismi reaģēja dažādi un tie, kas piedalījās nometnēs pirmos gadus vai gribēja izpildīt pilnīgi visu, ko treneris liek (ar laiku pieredzējušie hokejisti, kas uz nometni brauca ne pirmo gadu, jau zināja kur var "nosačkot" un to arī darīja), īsti priecīgi treniņu beigās nebija.

Turklāt, tas viss notiek absolūtā izolācijā no ārpasaules, t.i., ar ģimenēm tikties nedrīkst, tikai pa telefonu runāt, ārā iet nedrīkst, tikai bāze un treniņi.

Trenēties smagi var un es pat teikšu, ka vajag, bet vēl svarīgāk ir trenēties gurdri, nevis skriet jauna un fanātiska trenera pavadā, kuram ir hipertrofēta paš-svarīguma kults un nenormāli daudz ambīciju.

Ja kāds kaut ko bildīs par rezultātu tad un tā neesamību tagad, varu tā nedaudz atgādināt, ka rezultātu jau var sasniegt dažādi. Tāpat mūsdienu treniņu metodika parāda un pierāda, ka Tihonova pieeja pat tuvu nav stāvējusi sapratnei par optimālu sagatavošanos.

Vēl vairāk - kanādieši (kanādas profesionāļi, kā tolaik sacīja) tādā veidā nav trenējušies vispār, taču sita Tihonova komandas diezgan regulāri (precīzāk - TIhonovam no lielajiem panākumiem pret Kanādas izlasi ir tikai viens Kanādas kauss 1981. gadā).

  +1 [+] [-]

, 2017-10-08 12:03, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: NHL pat atslidot nevajag, pietiek ar to, ka tavs uzvārds ir Šipačov lai saņemtu 4,5 miljonus pat neejot laukumā. Lūk tas patiešām ir piemērs, kā degradēt motivāciju.
Ilgi tā jau viņš nenoturēsies komandā, ja netiks sastāvā. Šipačevs pierakstu NHL ir izcīnījis, bet daudzi nemaz nemēģina to sasniegt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-08 19:30, pirms 8 gadiem
Negribētos nevienu apvainot,bet Jurīti,tad ,kad strādāja Rīgas Dinamo,tev vēl pincītis nestāvēja.Tas pirmais.Tālāk,nepļūtī man par Kandavas elli,jo vienkārši tavam prātam tas nav saprotams.Tālāk,ja tu nolieci Tihonovu,tad saprotu,ka esi vispārībā tūtiņš hokejā,bet šeit sporta centrā tēlo baigo hokeja ekspertu.Dēliņ atbrauc pie manis un padalīšos ar hokeja informāciju,kas man ir 50 gadu garumā.Un vēl.Es zinu vienu hokeja treneri,kurš pirmais sāka spēlētr ar četrām maiņām,un tā bija revolūcijā hokejā.Un Jurīt šī trenera uzvārds bija TIHONOVS.Tā kā aizej savā čangaļu havajā un norauj ūdeni.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-08 19:43, pirms 8 gadiem
Atvainojos protams par savu agresīvo komentu,bet ciest nevaru,ka šeit kāds tēlo pārgudro un savu viedokli grib uzspiest kā vienīgo un pareizo.It īpaši jurītis ,kura zināšanas nesniedzās tālāk par pagājušā gadsimta septiņdesmitiem gadiem.Es tajā laikā naktī stāvēju rindā,kur ik pēc stundas bija "perekļička",un biļetes pārdeva 10:00 no rīta.Ārā tajā laikā apmēram mīnuss 20.Vai kāds no šīsdienas jaunatnes spēj pat to iedomāties?

     [+] [-]

, 2017-10-08 20:16, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Atvainojos protams par savu agresīvo komentu,bet ciest nevaru,ka šeit kāds tēlo pārgudro un savu viedokli grib uzspiest kā vienīgo un pareizo.It īpaši jurītis ,kura zināšanas nesniedzās tālāk par pagājušā gadsimta septiņdesmitiem gadiem.Es tajā laikā naktī stāvēju rindā,kur ik pēc stundas bija "perekļička",un biļetes pārdeva 10:00 no rīta.Ārā tajā laikā apmēram mīnuss 20.Vai kāds no šīsdienas jaunatnes spēj pat to iedomāties?
Ja tev ir ko teikt, oponē, nevis uzvedies kā tā prātu izkūkojušā revolucionāre Martinsone, kuru 70-tajos pa skolām vadāja.
Juris apkopo, analizē dažādus viedokļus, statistiku, runā par sporta zinātnes secinājumiem, bet vienīgais ko tu dari, tas ir lepojies ar vecumu, veciem, viena viedokļa" pareiziem" pierakstiem.
Varbūt aizraksti uz LHF, lai tevi pavadā pa hokeja skolām, treneru semināriem, jo tev taču ir bildes no vecajiem žurnāliem un pieraksti kladēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja