Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Autors: Ulvis Brože

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"
Gints Bisenieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Vakar Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šobrīd Rietumu konferencē ieņem priekšpēdējo vietu, izlēma atlaist galveno treneri somu speciālistu Peku Rautakalio. "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām," skarbs sarunā ar portālu La.lv ir pieredzējušais hokeja treneris Gints Bisenieks.

"Lielākā daļa hokejistu sevi ir pārvērtējuši. Spēli pret Minsku, tāpat kā pasaules čempionātu, man bija kauns skatīties. Varu izcelt tikai Ģirtu Ankipānu, Rodrigo Laviņu, Aleksandru Ņiživiju, Mārtiņu Karsumu un Miku Indraši. Izskatījās, ka komanda būtu iznākusi uz Latvijas čempionāta maču," skarbus vārdus "Dinamo" hokejistiem veltīja treneris Gints Bisenieks.

"Viņi pelna lielu naudu un domā, ka ir lieli hokejisti. Aleksejs Jašins no Nacionālās hokeja līgas brauca pie Vladimira Jurzinova vasarās trenēties, bet mūsējie jau nevienu papildus minūti uz ledus nepaliek – jābrauc sievām pretī uz skaistuma saloniem… Ar kādām mašīnām viņi brauc, kā uzvedas! Bet spēles nav! Ja varētu nogriezt naudu, tas varētu būt iedarbīgi, bet līgumi jau to neatļauj darīt."

Bisenieks uzskata, ka "Dinamo" sliktie rezultāti nav treneru, bet gan neprofesionālo spēlētāju vaina: "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām – viņš nesaprot, kā var nebūt spēles disciplīnas, kā var būt tā, ka treneris saka vienu, bet spēlētājs dara otru. Peka centās, taču ar to aitu baru netika galā."

"Es ar bažām gaidu Latvijas izlases spēles pret Krieviju – vai viņi spēlēs vai tikai atsitīs numuru?" vaicā treneris.

Izmantotie resursi:
LA.lv


, 2012-11-06 16:09, pirms 12 gadiem
Lielākai daļai Dianmo latviešu spēlētāju ir BAČ līmenis. Lai viņi pamēģina kādā citā KHL klubā iekļūt. Ja viņi mēģinātu to pamēģināt,tad viņi beidzot arī saprastu kādas viduvējības viņi ir. Es ceru,ka šo rakstu lasa visi Dinamo latviešu hokejisti. Un nedod Dievs,ja šie tirliņi vēl Olimpisko spēļu kvalifikāciju izgāzīs. Tad lai viņi saturas. Viņiem būs veltīti tādi vārdi,kādi viņiem pat ļaunākajos murgos nebūs rādījušies.
, 2012-11-06 16:10, pirms 12 gadiem
Nē nu, Bisenieks jau aizstāv savu arodbrali.
Manuprāt, tas nav labs treneris, kas nemāk savākt 'aunu baru' .
, 2012-11-06 16:14, pirms 12 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Es zinu cik - neviens. Ja kāds atstrādātu metienu, tad būtu arī goli. Golu nav, un jau cik spēļu nav bijis. Cik golu tik darba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-06 16:19, pirms 12 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Varu derēt, ka neviens, treniņš beidzies un pa mājām, naudu maksā, ko vairāk vajag, šito vajadzētu iekalt galvā jau esot junioru vecumā, bez papildus darba tu nekas nebūsi, visi rukātāji tāpec tagad arī spēlē NHL, bet kolhozā spēlē pabiras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-06 16:24, pirms 12 gadiem
gudri, modri vārdi
naudu vajag visiem apgriezt, lai sāktu spēlēt!
, 2012-11-06 16:24, pirms 12 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Lielākai daļai Dianmo latviešu spēlētāju ir BAČ līmenis. Lai viņi pamēģina kādā citā KHL klubā iekļūt. Ja viņi mēģinātu to pamēģināt,tad viņi beidzot arī saprastu kādas viduvējības viņi ir. Es ceru,ka šo rakstu lasa visi Dinamo latviešu hokejisti. Un nedod Dievs,ja šie tirliņi vēl Olimpisko spēļu kvalifikāciju izgāzīs. Tad lai viņi saturas. Viņiem būs veltīti tādi vārdi,kādi viņiem pat ļaunākajos murgos nebūs rādījušies.
Mēsls – jebkurā citā KHL klubā viņi būtu leģionāri un pret leģionāriem ir citas prasības, leģionārus neņem 3.-4. maiņai
, 2012-11-06 16:25, pirms 12 gadiem
Pa lielam nebūs melots, ja paskatamies Sprukta teikto par motivācijas trūkumu un salīdzinam kaut vai to pašu Ozoliņu, kurš pēc Torpedo sērijas lauza nūjas un nespēja savaldīt emocijas - tur bija redzams, ka nav pie kājas un iekšā ir kāds sportiskais niknums. Ar pāris izņēmumiem izskatās, ka lielai daļai šis niknums ir piemirsies. It kā jau nav par ko vainot, domāju, ka lielākā daļa cilvēku ir tikpat apātīski savos darbos, tomēr, ja šie ir labākie RD un Latvijas izlases kontekstā, tad ir nedaudz skumji.

Domājat Nolana n-tās reizes izteiktie komentāri, ka izlasē jāspēlē tiem, kuri grib, ir tikai standartfrāzes? Vai arī Pučes teiktais, ka daudziem Znaroks likās par brutālu vai stulbu, nesasaucas ar to, ka viņš tieši to arī prasija (pašatdevi, niknumu, disciplīnu)?
, 2012-11-06 16:29, pirms 12 gadiem
Oinība par visiem 100% piekrītu trenerim,jo man patika Pekas spēles stils tikai kau jau vakar rakstīju mūsu lielās zvaigznītes ir parāk sadomājušas un nav tada trenera vertas
, 2012-11-06 16:30, pirms 12 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
, 2012-11-06 16:31, pirms 12 gadiem
Viedi, precīzi.
, 2012-11-06 16:32, pirms 12 gadiem
MigelsElo rakstīja: Varu derēt, ka neviens, treniņš beidzies un pa mājām, naudu maksā, ko vairāk vajag, šito vajadzētu iekalt galvā jau esot junioru vecumā, bez papildus darba tu nekas nebūsi, visi rukātāji tāpec tagad arī spēlē NHL, bet kolhozā spēlē pabiras.
Tu vari trenēt cik tu gribi tādu Pečuru – Malkins vai Ovečkins no viņa nekad nesanāks. Ir arī tāda lieta, kā talants, bez kura, kaut vai ar nežēlīgu darbu, bet tu tāpat paliksi viduvējība.
, 2012-11-06 16:32, pirms 12 gadiem
Runājot par OS kvalifikāciju, ir visai labas cerības to izgāzt, sazin kā nospēlēs Francija ar Kazahstānu, franču spēku labi varēja redzēt PČ, tā komanda ir laba.
, 2012-11-06 16:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Tu kaut ko citu izņemot LM vadības bučošanu un slimu murgošanu kaut ko proti vispār?Paskaties uz sevi no malas,nožēlojams skats un tā liekas ne man vienīgajam! Āksts
, 2012-11-06 16:34, pirms 12 gadiem
Skarbi gan, bet kautkādā mērā var piekrist!!! Bet ir tak jābūt kautkādām soda sankcijām par sliktu spēli, es domāju ne tikai sēdēšanu uz soliņa, bet arī naudas izteiksmē.
, 2012-11-06 16:36, pirms 12 gadiem
Būtu ideāli ja hokejistiem maksātu algu kā visiem reizi mēnesī, nu ja slikti spēlē, tad arī mazāk maksā vai vispār nemaksā, tad arī viņi domātu ar galvu un kapātu, jo bez algas jau negribās palikt.Bet diemžēl tā nenotiek.
, 2012-11-06 16:37, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
Šitas gan mazliet besī – es saprastu, ja šito būtu teicis Peka, nevis Bisenieks, kas nav ne tuvumā RD.
TU ESI BIJIS KĀDAM KLĀT un skatījies, ko viņi pēc treniņiem dara? Varētu padomāt Bisenieks pats megastārs un NHL komandas treneris, viens tirliņš ierejas, pārējie kranči rej līdz.
Domā tiem spēlētājiem ir pilnīgi PO? Lielai daļai, ja aiziet RD gar degunu, tad darbu varēs atrast zemāka līmeņa līgās un ar mazāku algu.
, 2012-11-06 16:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Interesanti, ka Jūs tālāk par citu personu kritizēšanu SC anālēs tā arī neesiet tikuši. Varbūt ir personības, kas neklanās citu priekšā, netēlo pakalpiņus un nepienes kafiju darba devējam savas karjeras interesēs...
Aicinu nebāzt degunu jautājumos, kuriem pie ratiem nekad neesiet bijuši un nebūsiet. 80% RD stāru ir izauguši Bisenieka acu priekšā, un veselai virknei, no šīs komandas, Bisenieka kungs ir bijis treneris...
Iesaku reizi pa reizei izmantot savu iespēju paklusēt, Nameja kungs...
, 2012-11-06 16:38, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
cik zinu, kādreiz Beļavskis vienmēr palika pēc treniņa un trenēja metienus, kurus gribēja uzlabot! Tāpēc arī vienmēr bija viens no labākajiem metējiem Latvijas izlasē.
, 2012-11-06 16:40, pirms 12 gadiem
Pilna komanda ar biedriņiem
, 2012-11-06 16:44, pirms 12 gadiem
Protams nauda dara savu...kad esi nonācis pie lielā kāposta motivācija zūd daudziem. Tas ir tas, ko jaunajai paaudzei nemāca. Acis deg līdz pirmajam lielajam līgumam. Tas pats attiecas uz leģionu. Tie jau nu vsp netērēs liekus spēkus.
, 2012-11-06 16:45, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu vari trenēt cik tu gribi tādu Pečuru – Malkins vai Ovečkins no viņa nekad nesanāks. Ir arī tāda lieta, kā talants, bez kura, kaut vai ar nežēlīgu darbu, bet tu tāpat paliksi viduvējība.
Talants? Skarstinam bija talants,Skarstinsh visu saniedza ar savu neatlaidibu,disciplinu ,darbu! Tas pats Irbe,nekada talanta nebija,mazinsh,sicinsh,bet ar atieksmi,darbu bija viens labakiem NHL varstsargiem!
Zedno Hara,garsh,lempigs,visi iereca kad sakuma redzeja ka shis slido un kustas pa laukumu,bet kas vinsh ir tagad! Varu deret ka tas viss tika saniegts ar darbu,atieksmi un milsetibu pret sho speli!
Un ar talantu tur nav nekada sakara!
, 2012-11-06 16:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Vai, tad ja cilvēks pats nav paveicis neko nozīmīgu (Bisenieks tomēr šo to ir paveicis), nozīmē, ka viņa izteiktais viedoklis tādēļ būs nepareizs? Piedod, bet no šāda argumenta piesaukšana ir neliecina par sevišķi augstu spriestpēju.

Par CV gan piekrītu, nav iemeslu celt Peku dieva kārtā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-06 16:48, pirms 12 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Interesanti, ka Jūs tālāk par citu personu kritizēšanu SC anālēs tā arī neesiet tikuši. Varbūt ir personības, kas neklanās citu priekšā, netēlo pakalpiņus un nepienes kafiju darba devējam savas karjeras interesēs...
Aicinu nebāzt degunu jautājumos, kuriem pie ratiem nekad neesiet bijuši un nebūsiet. 80% RD stāru ir izauguši Bisenieka acu priekšā, un veselai virknei, no šīs komandas, Bisenieka kungs ir bijis treneris...
Iesaku reizi pa reizei izmantot savu iespēju paklusēt, Nameja kungs...
Kāds viņš sūds kungs!vai tad nepielec,ka cilvēks ir psihiski slims,kurš slimo ar mazvērtības kompleksu un nevar paciest,ka lielākajai daļai Latvijas ir dziļi pie dir ...vienas vietas,tas Liepājas šķūnis un tā sētas komanda!Cilvēks mostas un aizmieg ar domu,ka ir Pasaules naba,bet patiesībā arī Liepājas mērogā ir viens maziņš štruntiņš,kuru paši Liepājnieki necieš un nepievērš uzmanību,jo nespēju noticēt,ka tik feinā pilsētā ar tiek foršiem cilvēkiem ilgi paciestu tādu štruntu kā Ivars ar savām personiskajām prblēmām!
, 2012-11-06 16:52, pirms 12 gadiem
atcerējos pagājušo gadsimtu, kad džeki spēlēja kur nu kurais pasaulē, kad pavasaros brauca uz izlasi, lai sevi parādītu, tiktu pie laba (labāka) līguma, satiktu savus draugus un iepriecinātu līdzjutējus. protams, tad nebija dinamo, kur spēlēt un saņemt lielu naudu, tad par vietu zem hokeja saules bija jācīnās... tagad- spēlē, nespēlē, zaudē vai uzvari, pilna arēna ar līksmojošiem dinamo faniem, algas dienā čungurs kontā un dzīve ir izdevusies
, 2012-11-06 16:53, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Talants? Skarstinam bija talants,Skarstinsh visu saniedza ar savu neatlaidibu,disciplinu ,darbu! Tas pats Irbe,nekada talanta nebija,mazinsh,sicinsh,bet ar atieksmi,darbu bija viens labakiem NHL varstsargiem!
Zedno Hara,garsh,lempigs,visi iereca kad sakuma redzeja ka shis slido un kustas pa laukumu,bet kas vinsh ir tagad! Varu deret ka tas viss tika saniegts ar darbu,atieksmi un milsetibu pret sho speli!
Un ar talantu tur nav nekada sakara!
Buļļa mēsls – talants+DARBS – ja šie abi kopā ir, tad arī sanāk zvaigznes, kaut gan talantīgam spēlētājam tas viss nāk 2x vieglāk.
Paskaties uz OZO, varētu padomāt, ka jaunībā viņš no halles neizgāja vairāk gan, cik izskanējusi informācija, viņš deva uguņus...
, 2012-11-06 16:53, pirms 12 gadiem
Bisenieks kodolīgāk izteica manis nesen pausto viedokli

Ibra, 2012-10-18 18:00, pirms 3 nedēļām
Ok, es par neprotu slidot, bet - mans personīgi subjektīvais viedoklis par šo situāciju: viss ir galvās mums kā latviešiem. Un jo tālāk, jo bail, ka paliek arvien trakāk. Uz situāciju ir jāskatās plašāk. Vajag mazāk kult tukšus salmus a'la "UUUUZVAREESIM!", "tikai Rīga, tikai ...", "mūsu mazā tauta var parādīt kur vēži ziemo Krievijas čempionātā" utt. - vajag STRĀDĀT, ibio! Ņem nūju un slidas (futbolbumbu un konusus/raketi/...) un iet trenējas. Cītīgi! Paliek treniņā par stundu ilgāk. Beidzot saprot, ka tavam individuālajam pienesumam ir nozīme.
Neticu, ka mūsējiem ir TĀDS meistarības trūkums salīdzinājumā ar sāncenšiem. Ne Peka, ne kāds cits nebūs Mesija.
, 2012-11-06 16:56, pirms 12 gadiem
Sava zina piekritu , un ari varu raksturot speletaju koncentracijas trukumu , domajams , ari psihologiskais faktors! Neteiksu ,ka musejie tapat vien paslido par to laukumu un nauda nak kabata , domaju ,ka seit ari ietekme ir psihologiskais faktors
, 2012-11-06 16:57, pirms 12 gadiem
Ja tagadējiem hokejistiem liktu vasarā pastrēdāt kā tas bija padomju laikos ,viņi laikam galus atdotu.Atceros pirms daudziem gadiem ,kad vēl Latvijā bija obligātais iesaukums armijā ,laikam uz kādu laiku armijā bija iesaukti jaunie Ogres[vai arī tolaik vēl Jelgavu viņi pārstāvēja] ASK hokejisti.Pēc tam armijas daļā instruktori un vienkārši jauiesaucamie vēl ilgi bija brīnījušies un smējušies par hokejistiem.Jo visos fiziskajos testos vienkārši čomi bija stiprāki par hokejistiem,daži pat neesot spējuši pāris reizes pie stieņa pievilkties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-06 17:00, pirms 12 gadiem
Ibra rakstīja: Bisenieks kodolīgāk izteica manis nesen pausto viedokli
Esi kādreiz piegājis kādā hallē un paskatījies ledus noslodzes grafiku? Nāk jau nākošās grupas uz ledus, kur tu trenēsies?
Kas pats Bisenieks ir bijis? Spēlējis LAČ "Dispičeros", Viņš ir kāds super puper mega treneris? Viņš ir klāt spēlētājiem katrā treniņā, spēlē un pēc katra treniņa un spēles seko, ko viņi dara?

Pajāt, kāds spēlētājs ir bijis Peka, ir redzams, ka viņš netiek galā ar savu uzdevumu, spītīgi prasot to spēles stilu no spēlētājiem, ko viņi iepriekš nekad nav spēlējuši. Pekam ir kādi lieli panākumi vēsturē? Nē, nav viņš nevienu komandu aivedis kaut vai līdz kausa finālam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Armands Bērziņš. Foto: Guntis Lazdāns/OHL
148

''Dinamo'' publicē sastāvu OHL sezonai, A. Bērziņš atgriežas ''Prizmā''

''Optibet'' Hokeja līgas mājaslapā parādījusies informācija par Rīgas ''Dinamo'' sastāvu gaidāmajā sezonā. Tikmēr ''Prizmas'' rindās atgriezies pieredzējušais centra uzbrucējs Armands Bērziņš.
Miks Indrašis. Foto: Rīgas "Dinamo"
42

Nauda Eiropas hokejā. Cik brangs ir KHL klubu solītais kumoss?

Laikā, kad Krievija izvērš asiņainu un naidpilnu agresiju Ukrainā, Latvijas izlases hokejisti liek parakstus uz līgumiem ar Krievijas klubiem. Kā viņi nonāk līdz šādu lēmumu pieņemšanai? Visi kā viens saprot, kas šobrīd notiek Ukrainā, un ka tas, ko dara krievi, ir ,maigi izsakoties, zvērības, taču visam ir sava cena, arī lēmumiem doties strādāt uz Krieviju. Papētot nedaudz dziļāk, secinām, ka Krievijā solītā nauda, salīdzinājumā ar to, ko spēj maksāt Eiropas vadošajās līgās, tiešām ir kosmiska.
Sandis Riekstiņš. Foto: Dmitrijs Suļžics/F64
58

Saeima aizliedz Latvijas sportistu un komandu sacenšanos Krievijā un Baltkrievijā

Saeima ceturtdien, 28. aprīlī, galīgajā lasījumā atbalstīja par steidzamiem atzītos grozījumus Sporta likumā, kas paredz aizliegumu Latvijā reģistrētām sporta spēļu komandām piedalīties Krievijas vai Baltkrievijas nacionālajos čempionātos un kausu izcīņās, informē Saeimas Preses dienests.