Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"
Gints Bisenieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Vakar Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šobrīd Rietumu konferencē ieņem priekšpēdējo vietu, izlēma atlaist galveno treneri somu speciālistu Peku Rautakalio. "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām," skarbs sarunā ar portālu La.lv ir pieredzējušais hokeja treneris Gints Bisenieks.

"Lielākā daļa hokejistu sevi ir pārvērtējuši. Spēli pret Minsku, tāpat kā pasaules čempionātu, man bija kauns skatīties. Varu izcelt tikai Ģirtu Ankipānu, Rodrigo Laviņu, Aleksandru Ņiživiju, Mārtiņu Karsumu un Miku Indraši. Izskatījās, ka komanda būtu iznākusi uz Latvijas čempionāta maču," skarbus vārdus "Dinamo" hokejistiem veltīja treneris Gints Bisenieks.

"Viņi pelna lielu naudu un domā, ka ir lieli hokejisti. Aleksejs Jašins no Nacionālās hokeja līgas brauca pie Vladimira Jurzinova vasarās trenēties, bet mūsējie jau nevienu papildus minūti uz ledus nepaliek – jābrauc sievām pretī uz skaistuma saloniem… Ar kādām mašīnām viņi brauc, kā uzvedas! Bet spēles nav! Ja varētu nogriezt naudu, tas varētu būt iedarbīgi, bet līgumi jau to neatļauj darīt."

Bisenieks uzskata, ka "Dinamo" sliktie rezultāti nav treneru, bet gan neprofesionālo spēlētāju vaina: "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām – viņš nesaprot, kā var nebūt spēles disciplīnas, kā var būt tā, ka treneris saka vienu, bet spēlētājs dara otru. Peka centās, taču ar to aitu baru netika galā."

"Es ar bažām gaidu Latvijas izlases spēles pret Krieviju – vai viņi spēlēs vai tikai atsitīs numuru?" vaicā treneris.

Izmantotie resursi:
LA.lv

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:04, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Esi kādreiz piegājis kādā hallē un paskatījies ledus noslodzes grafiku? Nāk jau nākošās grupas uz ledus, kur tu trenēsies?
Kas pats Bisenieks ir bijis? Spēlējis LAČ "Dispičeros", Viņš ir kāds super puper mega treneris? Viņš ir klāt spēlētājiem katrā treniņā, spēlē un pēc katra treniņa un spēles seko, ko viņi dara?

Pajāt, kāds spēlētājs ir bijis Peka, ir redzams, ka viņš netiek galā ar savu uzdevumu, spītīgi prasot to spēles stilu no spēlētājiem, ko viņi iepriekš nekad nav spēlējuši. Pekam ir kādi lieli panākumi vēsturē? Nē, nav viņš nevienu komandu aivedis kaut vai līdz kausa finālam...
Kas meklē, tas atrod. Tāpat kā tās nākošās grupas nāk uz ledus, tāpat citas komandas iet uz plejofiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-06 17:08, pirms 12 gadiem
Pat tāds hokeja eksperts ir nokaitināts līdz "baltajām pelītēm." Iespaidīgi vārdi, bet ka tik nesanāk vēlāk nožēlot, jo tomēr aizvainojoši tas arī bija. Visi tomēr ir cilvēki.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:10, pirms 12 gadiem
nu skarbi vardi!!! bet nu liela dala patiesibas ir!!! it seviski par treniniem arpuskartas!!! bet tas jau no suppja laikiem ka pa virsu noteiktajam trenejaas tik OZO

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:13, pirms 12 gadiem
pilnigi piekritu un ja zel ka tas algas nevar samazinat, deretu kadu atlaist . nu vairak lieku uz legionariem, jo kurs tad musu balelinus aiztiks smiekligi nekad nebiju domajis ka musu hokejisti ir tadi ... FUJ !

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:14, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Esi kādreiz piegājis kādā hallē un paskatījies ledus noslodzes grafiku? Nāk jau nākošās grupas uz ledus, kur tu trenēsies?
Kas pats Bisenieks ir bijis? Spēlējis LAČ "Dispičeros", Viņš ir kāds super puper mega treneris? Viņš ir klāt spēlētājiem katrā treniņā, spēlē un pēc katra treniņa un spēles seko, ko viņi dara?

Pajāt, kāds spēlētājs ir bijis Peka, ir redzams, ka viņš netiek galā ar savu uzdevumu, spītīgi prasot to spēles stilu no spēlētājiem, ko viņi iepriekš nekad nav spēlējuši. Pekam ir kādi lieli panākumi vēsturē? Nē, nav viņš nevienu komandu aivedis kaut vai līdz kausa finālam...
Vēlreiz, kāds sakars tam kāds cilvēks, cik veiksmīgs treneris/hokejists ir bijis Bisenieks ar to ko viņš saka? Liela daļa neveiksmīgu darba veicēju ir bijuši lieliski analītiķi. Pieņemu, ka tu neesi labs hokejists, vai hokeja treneris, tad pēc tavas loģikas, kādā sakarā vēl te komentē un izsaki savu viedokli? Atgādina teicienu par muļķi, kurš skatās uz pirksta, kad tam rāda virzienu.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-06 17:16, pirms 12 gadiem
Ibra rakstīja: Kas meklē, tas atrod. Tāpat kā tās nākošās grupas nāk uz ledus, tāpat citas komandas iet uz plejofiem.
Bet tu konkrēti skaties pēc katra treniņa, ko katrs spēlētājs dara, vai paliek vēl uz ledus, vai iet griezt riteni vai arī brauc uz skaistuma salonu pēc sievas, lai varētu apgalvot, ka viņi neko nedara? Ja ne, tad pagaidām tu tikai tukši tirs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:16, pirms 12 gadiem
Īsti profi kas grib kaut ko sasniegt speciāli vasarās pērk ledus laiku hallēs un trenējās. 90% no šiem kadriem visa vasara paiet rotācijā no vienas ballītes uz otru.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-06 17:19, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Visvairāk izlaižas Rīgas Dinamo klubā! Redz, Kuldam nav problēmu, bet bijušiem RD stāriem gan (izņemot Ozoliņu).
Bārtulis arī izskatās kompetents, Ozo ar visu viņa dzeršanu NHL tomēr savu disciplīnu ir iedzinuši galvā. Kāpēc tad RD stāri ir tik traumatiski citās komandās? Jo viņi vasarā labi atpūšās, aizbrauc uz Krieviju, bet tur treneris-Terminators droši vien uzmet tādas slodzes ko šie tūristi nav nekad izjutuši. Nav brīnums ka organisms netur.
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:28, pirms 12 gadiem
vartsargi vismaz censas kaut ko darit. pret minsku telly vismaz lava ceret uz kko! A kolegi vinam seja iesplava!

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:30, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu vari trenēt cik tu gribi tādu Pečuru – Malkins vai Ovečkins no viņa nekad nesanāks. Ir arī tāda lieta, kā talants, bez kura, kaut vai ar nežēlīgu darbu, bet tu tāpat paliksi viduvējība.
nepiekrītu, palasi attiecīgo literatūru un sapratīsi, ka maldies... talants dzimst smagā darbā...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:31, pirms 12 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Īsti profi kas grib kaut ko sasniegt speciāli vasarās pērk ledus laiku hallēs un trenējās. 90% no šiem kadriem visa vasara paiet rotācijā no vienas ballītes uz otru.
Cik esmu dzirdējis, tad to dara arī lielākā dal RD spēlētāji, ja ne visi

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 17:32, pirms 12 gadiem
Un kas tad citus gadus bija (kad visiem labi bija) šogad kardināli samazinājusies profisionalitāte?? Muļķības, vnk komandu nu rietumos vairāk, Vitjazs šogad arī sadomājuši hokeju spēlēt un cik ilgi var veikties, kad mazs budzets iet rokā ar tīri neko sniegumu?... bez tam sezona vēl nav galā RD vienmēr kā pa viļņiem gājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:35, pirms 12 gadiem
Dinamo piemeties Gulbja un Biedriņa sindroms laikam, varbūt vairs nav spēka un psiholoģijas noskaņoties katrai spēlei kā pēdējai. Nesaprotu šrempa labumu komandai, ja vinu liek 4 maiņā spēlēt.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:36, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: nepiekrītu, palasi attiecīgo literatūru un sapratīsi, ka maldies... talants dzimst smagā darbā...
Muļķības – gribi teikt, es varētu kļūt par izcilu mūziķi, uzņēmuma vadītāju, ķirurgu, hokejistu, basketbolistu, futbolistu, gleznotāju vai da jebko, ja tikai es smagi strādātu? Ja man nav talants tajās jomā, maksimums par ko es varu kļūt, tas ir par labu viduvējību...

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:36, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es izsaku savu viedokli tapēc, ka ES ZINU, ka BISENIEKS NAV PASTĀVĪGI KOPĀ AR RD HOKEJSTIEM un neizseko katra hokejista gaitas, ko viņš dara pirms, pēcv treniņa, ko viņs ved uz skaituma salonu, ko viņš dara un cik trenējas vasarā utt.. Tapēc viņa apgalvojums ir pirdiena vērts. Viņš var izteikt tikai savus minējumus.
Un kaut vai tā pati spēle ar Mn Dinamo – tu vari apgalvot, ka RD spēlētāji kaut vai zemapziņā, bet neizgāza spēli, lai tiktu vaļā no Pekkas?
Tikpat labi varu jautāt kā tu zini, ka viņi izgāza?

Bet ne par to es rakstīju, fakts, ka tu sarunā jauc iekšā to kāds bijis Bisenieks kā treneris ir pavisam lieki, pat vairāk - stulbi, to parasti dara, kad nav pretargumentu.

Un tad jau var teikt, ka speciāli vai zemapziņā speciālisti arī izgāza spēles, lai tiktu vaļā no Znaroka, Nolana nu arī Pekas. Skaidrs, ka katrs dalās ar saviem vērojumiem un nevienam tas nav pilnībā vai pat ne tuvu objektīvs. Protams, Bisenieks varēja iztikt bez liekajām emocijām.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:38, pirms 12 gadiem
Iesaku dažam labam lieku reizi noskatīties sekojošo video, un tad sākt runāt par papildus individuāliem treniņiem u.t.t.
Kuzmenkovs: man ir paveicies ar komandas biedriem

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:38, pirms 12 gadiem
Okjeens rakstīja: gudri, modri vārdi
naudu vajag visiem apgriezt, lai sāktu spēlēt!
sēdēs tad uz rezervistu soliņa un dziedās "Bēdu manu lielu bēdu- ar par bēdu nebēdāj"

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:39, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: atceros pirmo znaroka sezonu pie mvd stūres kad viņa rīcībā bija tādi paši viduvējības un hokeja bomžī kā rd, pēc nevaiksmīgās sezonas znaroks viņiem iedeva tādu treniņu smeatku ka nākamajā sezonā tie hokeja bomži aizcīnijās līdz finalam un kļuva par normāliem hokejistiem. tas bija znaroka nopelns. un kurš to pašu liedza izdarīt somam, acīm redzot viņa negribēšana un nevarība, tāpēc lai gaida vien tālāk ovečkinus
Šoreiz tev gribu piekrist – un pie reizes, cik spēlētāji ir teikuši, ka Znaroks kaut vai ir bargs, bet tajā pašā laikā ir cilvēcīgs un gatavs uzklausīt katru, izrunāt problēmas un spēlētāji viņam ir kā ģimene...

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:39, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Muļķības – gribi teikt, es varētu kļūt par izcilu mūziķi, uzņēmuma vadītāju, ķirurgu, hokejistu, basketbolistu, futbolistu, gleznotāju vai da jebko, ja tikai es smagi strādātu? Ja man nav talants tajās jomā, maksimums par ko es varu kļūt, tas ir par labu viduvējību...
Nē, tas nav tik vienkārši, lai kļūtu par talantīgu (un tad seko viss Tevis uzskaitītais) jau no mazotnes ir smagi jāstrādā. saku, palasi attiecīgo literatūru - lūdzu, nopērc šo [http://thetalentcode.com/], domāju, ka mainīsi domas
pie reizes uzdod sev jautājumu - kas ir talants?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 17:41, pirms 12 gadiem
Gints labi pateica kas ir kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:45, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Nē, tas nav tik vienkārši, lai kļūtu par talantīgu (un tad seko viss Tevis uzskaitītais) jau no mazotnes ir smagi jāstrādā. saku, palasi attiecīgo literatūru - lūdzu, nopērc šo [http://thetalentcode.com/], domāju, ka mainīsi domas
pie reizes uzdod sev jautājumu - kas ir talants?
Iedzimtas spējas kaut ko darīt, redzēt, dzirdēt, saprast utt. labāk nekā citiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:00, pirms 12 gadiem
objektīvais1 rakstīja: tieši tā, labs treneris ir tāds kurs var kautko labu izspiest no jebkura sastāva, bet ja rautam vajag tikai malkinus un ovečkinus tad viņš ir sūdīgs treneris
Ko tu tur vari izpiest, ja cilvēks nevar vai negrib spēlēt...

  +5 [+] [-]

, 2012-11-06 18:04, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Jo lielāks iedzīvotāju skaits, jo talantu vairāk, piedevām ja tiek radīti atbilstoši apstākļi talantu attīstīšanai.
Piemēram, kaut vai Krosbijs – 18 gadīgs spēlētājs savā pirmajā NHL sezonā gūst 102 punktus – daži man grib ieskaidrot, ka viņš no daudziem desmitiem tūkstošu viņa vecuma un vecākiem spēlētājiem no visas planētas ir strādājis vissmagāk un ka tur ar iedzimtam spējām nav nekāda sakara

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:05, pirms 12 gadiem
sketa rakstīja: Ko tu tur vari izpiest, ja cilvēks nevar vai negrib spēlēt...
Mēsls, parasti, ja spēlētājs neizpilda trenera uzdevumus treniņos, viņu atlaiž...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 18:06, pirms 12 gadiem
Es gan nepiekritu teiktajam. Speletaji RD nav slikti. Pekka bijis izcils speletajs? Ne visi izcili speletaji pec tam ir labi treneri. Tomer komadas speli veido treneris. Sagatavoshanos plano treneri... Speletaji-tikai materials, ar kuru stradat. Ja esi labs treneris, paradi, ka tads esi. Shupleram vairak paveicas, kaut gan, vina darba rezultats ar Donbasu apliecina to, sava zina, to, kadas klases treneris vins ir. Atceros Juliuss stastija par to, ka musu speletajiem meistaribas trukst. Donbasa nav nemakuligo, nemeistarigo Latvijas speletaju (Bartulis nenemsim vera), bet ir savakti speletaji no Somijas, Zviedrijas u.c. hokeja lielvalstim. Kur rezulats?! Tads pats treneris, manas acis, ir Pekka. Visi slikti, speletaji slikti, nemak iemest u.t.t. tachu komanda nespele, tai nav speles, nav momentu. Ta jau ir treneru atbildiba! Man atminaa nak 2000. gads, kad Latvijas futbola izlases sturi pec Revaza Dzodzuašvili, kura vadiba mes pretendejam uz ieklushanu Eiro2000, parnema anglis Gerijs Dzonsons. Speletaji, pasrvara, tie pashi, bet zaudejumi nak viens pec otra, komandai speles kaa tadas nav. Kad zaudeja Sanmarino, treneri atlaida. Un ari musu futbola izlases speletaji bija slikti, viniem nebija meistaribas u.t.t. Atnaca Starkovs, sakartoja speli un ar tiem pashiem speletajiem mes iekluva Eiro 2004. Taa kaa, nav ko te aplikt speletajus, ja pashi treneri ir chabigi.