Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bisenieks: "Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"
Gints Bisenieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Vakar Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas šobrīd Rietumu konferencē ieņem priekšpēdējo vietu, izlēma atlaist galveno treneri somu speciālistu Peku Rautakalio. "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām," skarbs sarunā ar portālu La.lv ir pieredzējušais hokeja treneris Gints Bisenieks.

"Lielākā daļa hokejistu sevi ir pārvērtējuši. Spēli pret Minsku, tāpat kā pasaules čempionātu, man bija kauns skatīties. Varu izcelt tikai Ģirtu Ankipānu, Rodrigo Laviņu, Aleksandru Ņiživiju, Mārtiņu Karsumu un Miku Indraši. Izskatījās, ka komanda būtu iznākusi uz Latvijas čempionāta maču," skarbus vārdus "Dinamo" hokejistiem veltīja treneris Gints Bisenieks.

"Viņi pelna lielu naudu un domā, ka ir lieli hokejisti. Aleksejs Jašins no Nacionālās hokeja līgas brauca pie Vladimira Jurzinova vasarās trenēties, bet mūsējie jau nevienu papildus minūti uz ledus nepaliek – jābrauc sievām pretī uz skaistuma saloniem… Ar kādām mašīnām viņi brauc, kā uzvedas! Bet spēles nav! Ja varētu nogriezt naudu, tas varētu būt iedarbīgi, bet līgumi jau to neatļauj darīt."

Bisenieks uzskata, ka "Dinamo" sliktie rezultāti nav treneru, bet gan neprofesionālo spēlētāju vaina: "Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām – viņš nesaprot, kā var nebūt spēles disciplīnas, kā var būt tā, ka treneris saka vienu, bet spēlētājs dara otru. Peka centās, taču ar to aitu baru netika galā."

"Es ar bažām gaidu Latvijas izlases spēles pret Krieviju – vai viņi spēlēs vai tikai atsitīs numuru?" vaicā treneris.

Izmantotie resursi:
LA.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Handry

 +82 [+] [-]

, 2012-11-06 15:43, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu!

 +75 [+] [-]

, 2012-11-06 15:43, pirms 13 gadiem
pilnīgi taisnība,6 spelētāji kas kapā un dara-pārējie atsež stundas un gaida ieskaitījumu

 +10 [+] [-]

, 2012-11-06 15:43, pirms 13 gadiem
Skarbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2012-11-06 15:45, pirms 13 gadiem
Bet patiesi!

 +11 [+] [-]

, 2012-11-06 15:45, pirms 13 gadiem
Aigars30 rakstīja: Bet patiesi!
+ daudz

 +42 [+] [-]

, 2012-11-06 15:46, pirms 13 gadiem
Tieši tā, visu pareizi pateica.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-11-06 15:47, pirms 13 gadiem
piekriitu par algas samazinaassanu speeleetaajiem ja speele neit vai arii ssie negrib speeleet par visiem 100. Bet nu zzeel ka tas nav iespeejams . Pilniigi piekriitu Biseniekam

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 15:47, pirms 13 gadiem
pilnigi piekrītu
uzdevums gagarina kauss
lai savickis plakatu pie gultas pielimē
tur arī būs kauss.
KolhozaAnsis rakstīja: Un domājiet ka Ābols tiks galā un Ģinamku ievedīs PO? Tak vēlreiz, mīļie cilvēki, iepazīstaties ar Ģinamkas SASTĀVU! Nekāds PO nebūs.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 15:50, pirms 13 gadiem
Taisnība grauž acis...

 +21 [+] [-]

, 2012-11-06 15:51, pirms 13 gadiem
"Viņi pelna lielu naudu un domā, ka ir lieli hokejisti. Aleksejs Jašins no Nacionālās hokeja līgas brauca pie Vladimira Jurzinova vasarās trenēties, bet mūsējie jau nevienu papildus minūti uz ledus nepaliek – jābrauc sievām pretī uz skaistuma saloniem… Ar kādām mašīnām viņi brauc, kā uzvedas! Bet spēles nav! Ja varētu nogriezt naudu, tas varētu būt iedarbīgi, bet līgumi jau to neatļauj darīt."

Zin, glužī, kā no manas mutes izņemti vārdi...
Patiesībā, aptuveni katra otrā hokeja līdzjūtēja viedoklis, it sevisķi, ja cilvēks ir pieredzējis 80. gadu Dinamo - tad pat katra, nevis katra otrā, un vispār hokeja attīstību Latvijā no krievu laikiem līdz mūsdienām.

 +62 [+] [-]

, 2012-11-06 15:52, pirms 13 gadiem
Lielākā daļa latviešu spēlētāju Dinamo ir tikai tapēc , kad ir latvieši .
Aldziņa nāk cietā spēlē tu labi vai slikti kāda starpība , bet ja tu zinātu , kad farmā tavas kļūdas gaida 3-4 spēlētāji uz tavu vietu , tādu luni laist kā tagad neviens nevarētu atļauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 15:55, pirms 13 gadiem
juings rakstīja: Lielākā daļa latviešu spēlētāju Dinamo ir tikai tapēc , kad ir latvieši .
Aldziņa nāk cietā spēlē tu labi vai slikti kāda starpība , bet ja tu zinātu , kad farmā tavas kļūdas gaida 3-4 spēlētāji uz tavu vietu , tādu luni laist kā tagad neviens nevarētu atļauties.
Arī piekrītu tam. Viņiem ir monopola stāvoklis, jo vietā jau nav ko paņemt

     [+] [-]

, 2012-11-06 15:57, pirms 13 gadiem
Visam var piekrist, izņemot Ņiživija izcelšanu. Jau LDz kausā Peka tieši par Ņiživiju izteicās kritiski, norādot, ka spēles zīmejums liek iet uz vartiem, bet Ņiživijs muģījās pie bortiem, kur parasti zaude ripu. Tagad nekas nav mainījies.

 +24 [+] [-]

, 2012-11-06 15:58, pirms 13 gadiem
Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 15:58, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Nja, par to ieslīgšanu pašapmierinātībā treneris tikai apstiprināja aizdomas, par kurām daudzi citi klusēja jau kopš pagājušās sezonas. Skumji, un vēl jo skumjāk tas ir izlases kontekstā, jo jābūt lielam optimistam lai ticētu, ka šie "stāri" spēlējot pie Nolana pēkšņi atvērsies...
Ko viņš var apstiprināt vai neapstiprināt – viņš katram spēlētājam klāt stāv? Viņš tikai var izteikt savu viedokli, un tie viedokļi ir desmitiem par tēmu. Varbūt tomēr jāpameklē problēma arī trenerī, kurš mēģina uzspiest savu stilu spēlētājiem, kas nav līdz galam gatavi to izpildīt, jo līdz šim nav bijuši tā trenēti....

 +57 [+] [-]

, 2012-11-06 15:58, pirms 13 gadiem
Biedriņa sindroms... Pēdējā laikā sportā šādi kadri savairojušies.
Slēpts komentārs: Hunter

     [+] [-]

, 2012-11-06 15:58, pirms 13 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Aizej un paskaties uz piņķiem...

  +8 [+] [-]

, 2012-11-06 15:58, pirms 13 gadiem
motorolers2 rakstīja: Arī piekrītu tam. Viņiem ir monopola stāvoklis, jo vietā jau nav ko paņemt
To visu var apiet ar divvirziena līgumiem. Vai jebkāda cita veida naudas apcirpšanu. Un tas jau ntos gadus ir pierādījies, kā labs motivators, arī pirms gadiem 20. Ja sēdēji tribīnēs, neko nesaņēmi, gribēji kārtīgi paēst, bija jātrenējas un jāspēlē...

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 15:59, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Bisenieks arī sevi pieskaita izcilajiem spēlētājiem, kas ar vājiem un stipri viduvējiem spēlētājiem nevar iegūt rezultātu!
un kad Peka tiktu pie izciliem spēlētājiem bikses pieliktu un netiktu tālu (līdzīgi kā bijis ar SKA un citiem treneriem).

  +8 [+] [-]

, 2012-11-06 15:59, pirms 13 gadiem
Kāda attieksme, tādi rezultāti...

 +14 [+] [-]

, 2012-11-06 16:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Nu neko jau viņš to Peku neslavē, bet par attieksmi gan pasaka. Viņiem jau acīs nedeg, tas jau tas sliktākais. Nezinu, kas viņus spēs sapurināt,nez vai tas būs Artis Abols. Lai puišiem veicas, bet Biseniekam jau taisnība ir.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:02, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Aizej un paskaties uz piņķiem...
Kāda jēga?
Tādu pēc treniņa ripas dzenāšanu arī es varu nomaukt.
Vienreiz tur biju, Zirgojoties trīs piespēles un četri metieni desmit minūšu laikā, sapratu, ka nav ko bojāt ilūzijas un degradēt attieksmi pret hokeju, braucu mājās...

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:03, pirms 13 gadiem
marta rakstīja: Nu neko jau viņš to Peku neslavē, bet par attieksmi gan pasaka. Viņiem jau acīs nedeg, tas jau tas sliktākais. Nezinu, kas viņus spēs sapurināt,nez vai tas būs Artis Abols. Lai puišiem veicas, bet Biseniekam jau taisnība ir.
Paziņojums, ka, ja netisk play-off - nākamgad Dinamo nebūs...
Tas viņus sapurinās

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:04, pirms 13 gadiem
Taa ir! Pilnīgi piekritu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:09, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Paziņojums, ka, ja netisk play-off - nākamgad Dinamo nebūs...
Tas viņus sapurinās
iespējams, ka nebūs tāpat! pat, ja izpildīs Savicka pirmssezonas uzstādījumu!

 +12 [+] [-]

, 2012-11-06 16:09, pirms 13 gadiem
Kādis vispār Dinamo ir stāvoklis ar divvirzienu līgumiem?
Svētais visiem sadevis 2 gadu vienvirziena?

 +19 [+] [-]

, 2012-11-06 16:09, pirms 13 gadiem
Lielākai daļai Dianmo latviešu spēlētāju ir BAČ līmenis. Lai viņi pamēģina kādā citā KHL klubā iekļūt. Ja viņi mēģinātu to pamēģināt,tad viņi beidzot arī saprastu kādas viduvējības viņi ir. Es ceru,ka šo rakstu lasa visi Dinamo latviešu hokejisti. Un nedod Dievs,ja šie tirliņi vēl Olimpisko spēļu kvalifikāciju izgāzīs. Tad lai viņi saturas. Viņiem būs veltīti tādi vārdi,kādi viņiem pat ļaunākajos murgos nebūs rādījušies.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 16:10, pirms 13 gadiem
Nē nu, Bisenieks jau aizstāv savu arodbrali.
Manuprāt, tas nav labs treneris, kas nemāk savākt 'aunu baru' .

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 16:14, pirms 13 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Es zinu cik - neviens. Ja kāds atstrādātu metienu, tad būtu arī goli. Golu nav, un jau cik spēļu nav bijis. Cik golu tik darba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 16:19, pirms 13 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Varu derēt, ka neviens, treniņš beidzies un pa mājām, naudu maksā, ko vairāk vajag, šito vajadzētu iekalt galvā jau esot junioru vecumā, bez papildus darba tu nekas nebūsi, visi rukātāji tāpec tagad arī spēlē NHL, bet kolhozā spēlē pabiras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:24, pirms 13 gadiem
gudri, modri vārdi
naudu vajag visiem apgriezt, lai sāktu spēlēt!

  -3 [+] [-]

, 2012-11-06 16:24, pirms 13 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Lielākai daļai Dianmo latviešu spēlētāju ir BAČ līmenis. Lai viņi pamēģina kādā citā KHL klubā iekļūt. Ja viņi mēģinātu to pamēģināt,tad viņi beidzot arī saprastu kādas viduvējības viņi ir. Es ceru,ka šo rakstu lasa visi Dinamo latviešu hokejisti. Un nedod Dievs,ja šie tirliņi vēl Olimpisko spēļu kvalifikāciju izgāzīs. Tad lai viņi saturas. Viņiem būs veltīti tādi vārdi,kādi viņiem pat ļaunākajos murgos nebūs rādījušies.
Mēsls – jebkurā citā KHL klubā viņi būtu leģionāri un pret leģionāriem ir citas prasības, leģionārus neņem 3.-4. maiņai

 +19 [+] [-]

, 2012-11-06 16:25, pirms 13 gadiem
Pa lielam nebūs melots, ja paskatamies Sprukta teikto par motivācijas trūkumu un salīdzinam kaut vai to pašu Ozoliņu, kurš pēc Torpedo sērijas lauza nūjas un nespēja savaldīt emocijas - tur bija redzams, ka nav pie kājas un iekšā ir kāds sportiskais niknums. Ar pāris izņēmumiem izskatās, ka lielai daļai šis niknums ir piemirsies. It kā jau nav par ko vainot, domāju, ka lielākā daļa cilvēku ir tikpat apātīski savos darbos, tomēr, ja šie ir labākie RD un Latvijas izlases kontekstā, tad ir nedaudz skumji.

Domājat Nolana n-tās reizes izteiktie komentāri, ka izlasē jāspēlē tiem, kuri grib, ir tikai standartfrāzes? Vai arī Pučes teiktais, ka daudziem Znaroks likās par brutālu vai stulbu, nesasaucas ar to, ka viņš tieši to arī prasija (pašatdevi, niknumu, disciplīnu)?

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:29, pirms 13 gadiem
Oinība par visiem 100% piekrītu trenerim,jo man patika Pekas spēles stils tikai kau jau vakar rakstīju mūsu lielās zvaigznītes ir parāk sadomājušas un nav tada trenera vertas

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:30, pirms 13 gadiem
Reaalais rakstīja: Spēcīgi teikts! Intresanti būtu zināt, cik no mūsejiem hokejistiem paliek pēc treniņa un vēl piestrādā, pilnveido sevi (metienu, individuālo tehniku utml.)
Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:31, pirms 13 gadiem
Viedi, precīzi.

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:32, pirms 13 gadiem
MigelsElo rakstīja: Varu derēt, ka neviens, treniņš beidzies un pa mājām, naudu maksā, ko vairāk vajag, šito vajadzētu iekalt galvā jau esot junioru vecumā, bez papildus darba tu nekas nebūsi, visi rukātāji tāpec tagad arī spēlē NHL, bet kolhozā spēlē pabiras.
Tu vari trenēt cik tu gribi tādu Pečuru – Malkins vai Ovečkins no viņa nekad nesanāks. Ir arī tāda lieta, kā talants, bez kura, kaut vai ar nežēlīgu darbu, bet tu tāpat paliksi viduvējība.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 16:32, pirms 13 gadiem
Runājot par OS kvalifikāciju, ir visai labas cerības to izgāzt, sazin kā nospēlēs Francija ar Kazahstānu, franču spēku labi varēja redzēt PČ, tā komanda ir laba.

 +15 [+] [-]

, 2012-11-06 16:33, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Tu kaut ko citu izņemot LM vadības bučošanu un slimu murgošanu kaut ko proti vispār?Paskaties uz sevi no malas,nožēlojams skats un tā liekas ne man vienīgajam! Āksts

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 16:34, pirms 13 gadiem
Skarbi gan, bet kautkādā mērā var piekrist!!! Bet ir tak jābūt kautkādām soda sankcijām par sliktu spēli, es domāju ne tikai sēdēšanu uz soliņa, bet arī naudas izteiksmē.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:36, pirms 13 gadiem
Būtu ideāli ja hokejistiem maksātu algu kā visiem reizi mēnesī, nu ja slikti spēlē, tad arī mazāk maksā vai vispār nemaksā, tad arī viņi domātu ar galvu un kapātu, jo bez algas jau negribās palikt.Bet diemžēl tā nenotiek.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:37, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
Šitas gan mazliet besī – es saprastu, ja šito būtu teicis Peka, nevis Bisenieks, kas nav ne tuvumā RD.
TU ESI BIJIS KĀDAM KLĀT un skatījies, ko viņi pēc treniņiem dara? Varētu padomāt Bisenieks pats megastārs un NHL komandas treneris, viens tirliņš ierejas, pārējie kranči rej līdz.
Domā tiem spēlētājiem ir pilnīgi PO? Lielai daļai, ja aiziet RD gar degunu, tad darbu varēs atrast zemāka līmeņa līgās un ar mazāku algu.

 +22 [+] [-]

, 2012-11-06 16:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Interesanti, ka Jūs tālāk par citu personu kritizēšanu SC anālēs tā arī neesiet tikuši. Varbūt ir personības, kas neklanās citu priekšā, netēlo pakalpiņus un nepienes kafiju darba devējam savas karjeras interesēs...
Aicinu nebāzt degunu jautājumos, kuriem pie ratiem nekad neesiet bijuši un nebūsiet. 80% RD stāru ir izauguši Bisenieka acu priekšā, un veselai virknei, no šīs komandas, Bisenieka kungs ir bijis treneris...
Iesaku reizi pa reizei izmantot savu iespēju paklusēt, Nameja kungs...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:38, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
cik zinu, kādreiz Beļavskis vienmēr palika pēc treniņa un trenēja metienus, kurus gribēja uzlabot! Tāpēc arī vienmēr bija viens no labākajiem metējiem Latvijas izlasē.

 +17 [+] [-]

, 2012-11-06 16:40, pirms 13 gadiem
Pilna komanda ar biedriņiem

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:44, pirms 13 gadiem
Protams nauda dara savu...kad esi nonācis pie lielā kāposta motivācija zūd daudziem. Tas ir tas, ko jaunajai paaudzei nemāca. Acis deg līdz pirmajam lielajam līgumam. Tas pats attiecas uz leģionu. Tie jau nu vsp netērēs liekus spēkus.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:45, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu vari trenēt cik tu gribi tādu Pečuru – Malkins vai Ovečkins no viņa nekad nesanāks. Ir arī tāda lieta, kā talants, bez kura, kaut vai ar nežēlīgu darbu, bet tu tāpat paliksi viduvējība.
Talants? Skarstinam bija talants,Skarstinsh visu saniedza ar savu neatlaidibu,disciplinu ,darbu! Tas pats Irbe,nekada talanta nebija,mazinsh,sicinsh,bet ar atieksmi,darbu bija viens labakiem NHL varstsargiem!
Zedno Hara,garsh,lempigs,visi iereca kad sakuma redzeja ka shis slido un kustas pa laukumu,bet kas vinsh ir tagad! Varu deret ka tas viss tika saniegts ar darbu,atieksmi un milsetibu pret sho speli!
Un ar talantu tur nav nekada sakara!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-06 16:46, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Vai, tad ja cilvēks pats nav paveicis neko nozīmīgu (Bisenieks tomēr šo to ir paveicis), nozīmē, ka viņa izteiktais viedoklis tādēļ būs nepareizs? Piedod, bet no šāda argumenta piesaukšana ir neliecina par sevišķi augstu spriestpēju.

Par CV gan piekrītu, nav iemeslu celt Peku dieva kārtā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:48, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Interesanti, ka Jūs tālāk par citu personu kritizēšanu SC anālēs tā arī neesiet tikuši. Varbūt ir personības, kas neklanās citu priekšā, netēlo pakalpiņus un nepienes kafiju darba devējam savas karjeras interesēs...
Aicinu nebāzt degunu jautājumos, kuriem pie ratiem nekad neesiet bijuši un nebūsiet. 80% RD stāru ir izauguši Bisenieka acu priekšā, un veselai virknei, no šīs komandas, Bisenieka kungs ir bijis treneris...
Iesaku reizi pa reizei izmantot savu iespēju paklusēt, Nameja kungs...
Kāds viņš sūds kungs!vai tad nepielec,ka cilvēks ir psihiski slims,kurš slimo ar mazvērtības kompleksu un nevar paciest,ka lielākajai daļai Latvijas ir dziļi pie dir ...vienas vietas,tas Liepājas šķūnis un tā sētas komanda!Cilvēks mostas un aizmieg ar domu,ka ir Pasaules naba,bet patiesībā arī Liepājas mērogā ir viens maziņš štruntiņš,kuru paši Liepājnieki necieš un nepievērš uzmanību,jo nespēju noticēt,ka tik feinā pilsētā ar tiek foršiem cilvēkiem ilgi paciestu tādu štruntu kā Ivars ar savām personiskajām prblēmām!

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:52, pirms 13 gadiem
atcerējos pagājušo gadsimtu, kad džeki spēlēja kur nu kurais pasaulē, kad pavasaros brauca uz izlasi, lai sevi parādītu, tiktu pie laba (labāka) līguma, satiktu savus draugus un iepriecinātu līdzjutējus. protams, tad nebija dinamo, kur spēlēt un saņemt lielu naudu, tad par vietu zem hokeja saules bija jācīnās... tagad- spēlē, nespēlē, zaudē vai uzvari, pilna arēna ar līksmojošiem dinamo faniem, algas dienā čungurs kontā un dzīve ir izdevusies

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 16:53, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Talants? Skarstinam bija talants,Skarstinsh visu saniedza ar savu neatlaidibu,disciplinu ,darbu! Tas pats Irbe,nekada talanta nebija,mazinsh,sicinsh,bet ar atieksmi,darbu bija viens labakiem NHL varstsargiem!
Zedno Hara,garsh,lempigs,visi iereca kad sakuma redzeja ka shis slido un kustas pa laukumu,bet kas vinsh ir tagad! Varu deret ka tas viss tika saniegts ar darbu,atieksmi un milsetibu pret sho speli!
Un ar talantu tur nav nekada sakara!
Buļļa mēsls – talants+DARBS – ja šie abi kopā ir, tad arī sanāk zvaigznes, kaut gan talantīgam spēlētājam tas viss nāk 2x vieglāk.
Paskaties uz OZO, varētu padomāt, ka jaunībā viņš no halles neizgāja vairāk gan, cik izskanējusi informācija, viņš deva uguņus...

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:53, pirms 13 gadiem
Bisenieks kodolīgāk izteica manis nesen pausto viedokli

Ibra, 2012-10-18 18:00, pirms 3 nedēļām
Ok, es par neprotu slidot, bet - mans personīgi subjektīvais viedoklis par šo situāciju: viss ir galvās mums kā latviešiem. Un jo tālāk, jo bail, ka paliek arvien trakāk. Uz situāciju ir jāskatās plašāk. Vajag mazāk kult tukšus salmus a'la "UUUUZVAREESIM!", "tikai Rīga, tikai ...", "mūsu mazā tauta var parādīt kur vēži ziemo Krievijas čempionātā" utt. - vajag STRĀDĀT, ibio! Ņem nūju un slidas (futbolbumbu un konusus/raketi/...) un iet trenējas. Cītīgi! Paliek treniņā par stundu ilgāk. Beidzot saprot, ka tavam individuālajam pienesumam ir nozīme.
Neticu, ka mūsējiem ir TĀDS meistarības trūkums salīdzinājumā ar sāncenšiem. Ne Peka, ne kāds cits nebūs Mesija.

     [+] [-]

, 2012-11-06 16:56, pirms 13 gadiem
Sava zina piekritu , un ari varu raksturot speletaju koncentracijas trukumu , domajams , ari psihologiskais faktors! Neteiksu ,ka musejie tapat vien paslido par to laukumu un nauda nak kabata , domaju ,ka seit ari ietekme ir psihologiskais faktors

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 16:57, pirms 13 gadiem
Ja tagadējiem hokejistiem liktu vasarā pastrēdāt kā tas bija padomju laikos ,viņi laikam galus atdotu.Atceros pirms daudziem gadiem ,kad vēl Latvijā bija obligātais iesaukums armijā ,laikam uz kādu laiku armijā bija iesaukti jaunie Ogres[vai arī tolaik vēl Jelgavu viņi pārstāvēja] ASK hokejisti.Pēc tam armijas daļā instruktori un vienkārši jauiesaucamie vēl ilgi bija brīnījušies un smējušies par hokejistiem.Jo visos fiziskajos testos vienkārši čomi bija stiprāki par hokejistiem,daži pat neesot spējuši pāris reizes pie stieņa pievilkties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-06 17:00, pirms 13 gadiem
Ibra rakstīja: Bisenieks kodolīgāk izteica manis nesen pausto viedokli
Esi kādreiz piegājis kādā hallē un paskatījies ledus noslodzes grafiku? Nāk jau nākošās grupas uz ledus, kur tu trenēsies?
Kas pats Bisenieks ir bijis? Spēlējis LAČ "Dispičeros", Viņš ir kāds super puper mega treneris? Viņš ir klāt spēlētājiem katrā treniņā, spēlē un pēc katra treniņa un spēles seko, ko viņi dara?

Pajāt, kāds spēlētājs ir bijis Peka, ir redzams, ka viņš netiek galā ar savu uzdevumu, spītīgi prasot to spēles stilu no spēlētājiem, ko viņi iepriekš nekad nav spēlējuši. Pekam ir kādi lieli panākumi vēsturē? Nē, nav viņš nevienu komandu aivedis kaut vai līdz kausa finālam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:04, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Esi kādreiz piegājis kādā hallē un paskatījies ledus noslodzes grafiku? Nāk jau nākošās grupas uz ledus, kur tu trenēsies?
Kas pats Bisenieks ir bijis? Spēlējis LAČ "Dispičeros", Viņš ir kāds super puper mega treneris? Viņš ir klāt spēlētājiem katrā treniņā, spēlē un pēc katra treniņa un spēles seko, ko viņi dara?

Pajāt, kāds spēlētājs ir bijis Peka, ir redzams, ka viņš netiek galā ar savu uzdevumu, spītīgi prasot to spēles stilu no spēlētājiem, ko viņi iepriekš nekad nav spēlējuši. Pekam ir kādi lieli panākumi vēsturē? Nē, nav viņš nevienu komandu aivedis kaut vai līdz kausa finālam...
Kas meklē, tas atrod. Tāpat kā tās nākošās grupas nāk uz ledus, tāpat citas komandas iet uz plejofiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-06 17:08, pirms 13 gadiem
Pat tāds hokeja eksperts ir nokaitināts līdz "baltajām pelītēm." Iespaidīgi vārdi, bet ka tik nesanāk vēlāk nožēlot, jo tomēr aizvainojoši tas arī bija. Visi tomēr ir cilvēki.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:10, pirms 13 gadiem
nu skarbi vardi!!! bet nu liela dala patiesibas ir!!! it seviski par treniniem arpuskartas!!! bet tas jau no suppja laikiem ka pa virsu noteiktajam trenejaas tik OZO

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:13, pirms 13 gadiem
pilnigi piekritu un ja zel ka tas algas nevar samazinat, deretu kadu atlaist . nu vairak lieku uz legionariem, jo kurs tad musu balelinus aiztiks smiekligi nekad nebiju domajis ka musu hokejisti ir tadi ... FUJ !

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:14, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Esi kādreiz piegājis kādā hallē un paskatījies ledus noslodzes grafiku? Nāk jau nākošās grupas uz ledus, kur tu trenēsies?
Kas pats Bisenieks ir bijis? Spēlējis LAČ "Dispičeros", Viņš ir kāds super puper mega treneris? Viņš ir klāt spēlētājiem katrā treniņā, spēlē un pēc katra treniņa un spēles seko, ko viņi dara?

Pajāt, kāds spēlētājs ir bijis Peka, ir redzams, ka viņš netiek galā ar savu uzdevumu, spītīgi prasot to spēles stilu no spēlētājiem, ko viņi iepriekš nekad nav spēlējuši. Pekam ir kādi lieli panākumi vēsturē? Nē, nav viņš nevienu komandu aivedis kaut vai līdz kausa finālam...
Vēlreiz, kāds sakars tam kāds cilvēks, cik veiksmīgs treneris/hokejists ir bijis Bisenieks ar to ko viņš saka? Liela daļa neveiksmīgu darba veicēju ir bijuši lieliski analītiķi. Pieņemu, ka tu neesi labs hokejists, vai hokeja treneris, tad pēc tavas loģikas, kādā sakarā vēl te komentē un izsaki savu viedokli? Atgādina teicienu par muļķi, kurš skatās uz pirksta, kad tam rāda virzienu.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-06 17:16, pirms 13 gadiem
Ibra rakstīja: Kas meklē, tas atrod. Tāpat kā tās nākošās grupas nāk uz ledus, tāpat citas komandas iet uz plejofiem.
Bet tu konkrēti skaties pēc katra treniņa, ko katrs spēlētājs dara, vai paliek vēl uz ledus, vai iet griezt riteni vai arī brauc uz skaistuma salonu pēc sievas, lai varētu apgalvot, ka viņi neko nedara? Ja ne, tad pagaidām tu tikai tukši tirs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:16, pirms 13 gadiem
Īsti profi kas grib kaut ko sasniegt speciāli vasarās pērk ledus laiku hallēs un trenējās. 90% no šiem kadriem visa vasara paiet rotācijā no vienas ballītes uz otru.

  +7 [+] [-]

, 2012-11-06 17:19, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Visvairāk izlaižas Rīgas Dinamo klubā! Redz, Kuldam nav problēmu, bet bijušiem RD stāriem gan (izņemot Ozoliņu).
Bārtulis arī izskatās kompetents, Ozo ar visu viņa dzeršanu NHL tomēr savu disciplīnu ir iedzinuši galvā. Kāpēc tad RD stāri ir tik traumatiski citās komandās? Jo viņi vasarā labi atpūšās, aizbrauc uz Krieviju, bet tur treneris-Terminators droši vien uzmet tādas slodzes ko šie tūristi nav nekad izjutuši. Nav brīnums ka organisms netur.
Slēpts komentārs: Shmidzis

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:28, pirms 13 gadiem
vartsargi vismaz censas kaut ko darit. pret minsku telly vismaz lava ceret uz kko! A kolegi vinam seja iesplava!

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:30, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu vari trenēt cik tu gribi tādu Pečuru – Malkins vai Ovečkins no viņa nekad nesanāks. Ir arī tāda lieta, kā talants, bez kura, kaut vai ar nežēlīgu darbu, bet tu tāpat paliksi viduvējība.
nepiekrītu, palasi attiecīgo literatūru un sapratīsi, ka maldies... talants dzimst smagā darbā...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:31, pirms 13 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Īsti profi kas grib kaut ko sasniegt speciāli vasarās pērk ledus laiku hallēs un trenējās. 90% no šiem kadriem visa vasara paiet rotācijā no vienas ballītes uz otru.
Cik esmu dzirdējis, tad to dara arī lielākā dal RD spēlētāji, ja ne visi

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 17:32, pirms 13 gadiem
Un kas tad citus gadus bija (kad visiem labi bija) šogad kardināli samazinājusies profisionalitāte?? Muļķības, vnk komandu nu rietumos vairāk, Vitjazs šogad arī sadomājuši hokeju spēlēt un cik ilgi var veikties, kad mazs budzets iet rokā ar tīri neko sniegumu?... bez tam sezona vēl nav galā RD vienmēr kā pa viļņiem gājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 17:35, pirms 13 gadiem
Dinamo piemeties Gulbja un Biedriņa sindroms laikam, varbūt vairs nav spēka un psiholoģijas noskaņoties katrai spēlei kā pēdējai. Nesaprotu šrempa labumu komandai, ja vinu liek 4 maiņā spēlēt.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:36, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: nepiekrītu, palasi attiecīgo literatūru un sapratīsi, ka maldies... talants dzimst smagā darbā...
Muļķības – gribi teikt, es varētu kļūt par izcilu mūziķi, uzņēmuma vadītāju, ķirurgu, hokejistu, basketbolistu, futbolistu, gleznotāju vai da jebko, ja tikai es smagi strādātu? Ja man nav talants tajās jomā, maksimums par ko es varu kļūt, tas ir par labu viduvējību...

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:36, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es izsaku savu viedokli tapēc, ka ES ZINU, ka BISENIEKS NAV PASTĀVĪGI KOPĀ AR RD HOKEJSTIEM un neizseko katra hokejista gaitas, ko viņš dara pirms, pēcv treniņa, ko viņs ved uz skaituma salonu, ko viņš dara un cik trenējas vasarā utt.. Tapēc viņa apgalvojums ir pirdiena vērts. Viņš var izteikt tikai savus minējumus.
Un kaut vai tā pati spēle ar Mn Dinamo – tu vari apgalvot, ka RD spēlētāji kaut vai zemapziņā, bet neizgāza spēli, lai tiktu vaļā no Pekkas?
Tikpat labi varu jautāt kā tu zini, ka viņi izgāza?

Bet ne par to es rakstīju, fakts, ka tu sarunā jauc iekšā to kāds bijis Bisenieks kā treneris ir pavisam lieki, pat vairāk - stulbi, to parasti dara, kad nav pretargumentu.

Un tad jau var teikt, ka speciāli vai zemapziņā speciālisti arī izgāza spēles, lai tiktu vaļā no Znaroka, Nolana nu arī Pekas. Skaidrs, ka katrs dalās ar saviem vērojumiem un nevienam tas nav pilnībā vai pat ne tuvu objektīvs. Protams, Bisenieks varēja iztikt bez liekajām emocijām.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:38, pirms 13 gadiem
Iesaku dažam labam lieku reizi noskatīties sekojošo video, un tad sākt runāt par papildus individuāliem treniņiem u.t.t.
Kuzmenkovs: man ir paveicies ar komandas biedriem

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:38, pirms 13 gadiem
Okjeens rakstīja: gudri, modri vārdi
naudu vajag visiem apgriezt, lai sāktu spēlēt!
sēdēs tad uz rezervistu soliņa un dziedās "Bēdu manu lielu bēdu- ar par bēdu nebēdāj"

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:39, pirms 13 gadiem
objektīvais1 rakstīja: atceros pirmo znaroka sezonu pie mvd stūres kad viņa rīcībā bija tādi paši viduvējības un hokeja bomžī kā rd, pēc nevaiksmīgās sezonas znaroks viņiem iedeva tādu treniņu smeatku ka nākamajā sezonā tie hokeja bomži aizcīnijās līdz finalam un kļuva par normāliem hokejistiem. tas bija znaroka nopelns. un kurš to pašu liedza izdarīt somam, acīm redzot viņa negribēšana un nevarība, tāpēc lai gaida vien tālāk ovečkinus
Šoreiz tev gribu piekrist – un pie reizes, cik spēlētāji ir teikuši, ka Znaroks kaut vai ir bargs, bet tajā pašā laikā ir cilvēcīgs un gatavs uzklausīt katru, izrunāt problēmas un spēlētāji viņam ir kā ģimene...

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:39, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Muļķības – gribi teikt, es varētu kļūt par izcilu mūziķi, uzņēmuma vadītāju, ķirurgu, hokejistu, basketbolistu, futbolistu, gleznotāju vai da jebko, ja tikai es smagi strādātu? Ja man nav talants tajās jomā, maksimums par ko es varu kļūt, tas ir par labu viduvējību...
Nē, tas nav tik vienkārši, lai kļūtu par talantīgu (un tad seko viss Tevis uzskaitītais) jau no mazotnes ir smagi jāstrādā. saku, palasi attiecīgo literatūru - lūdzu, nopērc šo [http://thetalentcode.com/], domāju, ka mainīsi domas
pie reizes uzdod sev jautājumu - kas ir talants?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 17:41, pirms 13 gadiem
Gints labi pateica kas ir kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:45, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: Nē, tas nav tik vienkārši, lai kļūtu par talantīgu (un tad seko viss Tevis uzskaitītais) jau no mazotnes ir smagi jāstrādā. saku, palasi attiecīgo literatūru - lūdzu, nopērc šo [http://thetalentcode.com/], domāju, ka mainīsi domas
pie reizes uzdod sev jautājumu - kas ir talants?
Iedzimtas spējas kaut ko darīt, redzēt, dzirdēt, saprast utt. labāk nekā citiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:00, pirms 13 gadiem
objektīvais1 rakstīja: tieši tā, labs treneris ir tāds kurs var kautko labu izspiest no jebkura sastāva, bet ja rautam vajag tikai malkinus un ovečkinus tad viņš ir sūdīgs treneris
Ko tu tur vari izpiest, ja cilvēks nevar vai negrib spēlēt...

  +5 [+] [-]

, 2012-11-06 18:04, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Jo lielāks iedzīvotāju skaits, jo talantu vairāk, piedevām ja tiek radīti atbilstoši apstākļi talantu attīstīšanai.
Piemēram, kaut vai Krosbijs – 18 gadīgs spēlētājs savā pirmajā NHL sezonā gūst 102 punktus – daži man grib ieskaidrot, ka viņš no daudziem desmitiem tūkstošu viņa vecuma un vecākiem spēlētājiem no visas planētas ir strādājis vissmagāk un ka tur ar iedzimtam spējām nav nekāda sakara

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:05, pirms 13 gadiem
sketa rakstīja: Ko tu tur vari izpiest, ja cilvēks nevar vai negrib spēlēt...
Mēsls, parasti, ja spēlētājs neizpilda trenera uzdevumus treniņos, viņu atlaiž...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 18:06, pirms 13 gadiem
Es gan nepiekritu teiktajam. Speletaji RD nav slikti. Pekka bijis izcils speletajs? Ne visi izcili speletaji pec tam ir labi treneri. Tomer komadas speli veido treneris. Sagatavoshanos plano treneri... Speletaji-tikai materials, ar kuru stradat. Ja esi labs treneris, paradi, ka tads esi. Shupleram vairak paveicas, kaut gan, vina darba rezultats ar Donbasu apliecina to, sava zina, to, kadas klases treneris vins ir. Atceros Juliuss stastija par to, ka musu speletajiem meistaribas trukst. Donbasa nav nemakuligo, nemeistarigo Latvijas speletaju (Bartulis nenemsim vera), bet ir savakti speletaji no Somijas, Zviedrijas u.c. hokeja lielvalstim. Kur rezulats?! Tads pats treneris, manas acis, ir Pekka. Visi slikti, speletaji slikti, nemak iemest u.t.t. tachu komanda nespele, tai nav speles, nav momentu. Ta jau ir treneru atbildiba! Man atminaa nak 2000. gads, kad Latvijas futbola izlases sturi pec Revaza Dzodzuašvili, kura vadiba mes pretendejam uz ieklushanu Eiro2000, parnema anglis Gerijs Dzonsons. Speletaji, pasrvara, tie pashi, bet zaudejumi nak viens pec otra, komandai speles kaa tadas nav. Kad zaudeja Sanmarino, treneri atlaida. Un ari musu futbola izlases speletaji bija slikti, viniem nebija meistaribas u.t.t. Atnaca Starkovs, sakartoja speli un ar tiem pashiem speletajiem mes iekluva Eiro 2004. Taa kaa, nav ko te aplikt speletajus, ja pashi treneri ir chabigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:12, pirms 13 gadiem
O!!! Giča, kā ar p....pi pa zobiem iedeva!!!
Skaidra valoda un lietas beidzot nosauc īstajos vārdos!!! Un pie tās izlaidības lielā mērā ir vainīgi , nu jau tagadējie treneri Ābols ar Ignetjevu!!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:13, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: to OILER1981

Runa nav par spēlētāju prasmi, bet par attieksmi pret darbu!
Un ko Tu zini par viņu attieksmi pret darbu?
Cik RD treniņos esi piedalījusies?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:15, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Varu deret,ne viens!
Pat Hossa biezi palika pec treniniem lai patrenetu metienu no sava punkta!
Ta pat Skarstinsh (lai vinam vieglas smiltis),kad bija lokauts,speleja Latvija, pec speles sedas uz treneziera un mina pedalus pa divam stundam,bet musejie STARI pie svama dailavam!
vinjam bija lielaaka miilestiiba un atbildiibas sajuuta pret dinamo faniem nekaa juusu pashu latvju baalelinjiem. vinjsh stundaam ilgi palika peec treninjiem un ar to neplaatiijaas un ripu vaartos dabuut maaceeja. bet jums redz vajadzeeja kadu labaaku-dabuujat

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:15, pirms 13 gadiem
Atlaist pusi komandas un vietā paņemt kaut pusi liepjnieku .Tāpat sezona pa pakaļu .

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ko Tu zini par viņu attieksmi pret darbu?
Cik RD treniņos esi piedalījusies?
Šoreiz tev pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:18, pirms 13 gadiem
Tad kad dinamka zaudeeja visi gudrie kladzinaaja ka peka ir jaatlaiz a tagad jau nez maz vai jau puse dinamkas ir jaatlaiz, tak tiekat skaidriiba vienreiz, peka bija labs coach tapat ka shuplers, bet ko es te gudri nesaakshu runaat, vnk tracina shie sunju murgi. Trukst puishiem meistariiba neko dariit.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:18, pirms 13 gadiem
Atvainojiet, kas hokeja pasaulee ir Gints Bisenieks? Cik izcilu speletaju vins izaudzinaja, lai nebutu viduvejibu, uz kuriem nav iespejams skatities?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:25, pirms 13 gadiem
OILER1981 rakstīja: Atvainojiet, kas hokeja pasaulee ir Gints Bisenieks? Cik izcilu speletaju vins izaudzinaja, lai nebutu viduvejibu, uz kuriem nav iespejams skatities?
Nosauc man cik tad mums ir tās hokeja izcilības(uz vienas rokas pirkstiem pat nesanāks) un kuri trenneri viņus izaudzinājuši,-atklājuši!???

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 18:25, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Šoreiz tev pilnīgi piekrītu
Ši Pekomānija jau sāk mazliet pārsteigt.
Labprāt pašam Biseniekam uzdotu jautājumu-cik viņš klātienē ir noskatījies RD treniņus?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:28, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Nosauc man cik tad mums ir tās hokeja izcilības(uz vienas rokas pirkstiem pat nesanāks) un kuri trenneri viņus izaudzinājuši,-atklājuši!???
Piemēram,Banovs (ceru, ka zini, kuri ir viņa audzēkņi), pēc Pekkas vadīto treniņu apmeklēšanas nesaprašanā raustīja plecus, jo bija cerējis daudz vairāk tajos ieraudzīt ko tādu ko viņš savā ilgajā trenera karjerā nebūtu redzējis.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:30, pirms 13 gadiem
Tas ari parada to, kadi treneri mums ir.
KNIFSS rakstīja: Nosauc man cik tad mums ir tās hokeja izcilības(uz vienas rokas pirkstiem pat nesanāks) un kuri trenneri viņus izaudzinājuši,-atklājuši!???

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:33, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemēram,Banovs (ceru, ka zini, kuri ir viņa audzēkņi), pēc Pekkas vadīto treniņu apmeklēšanas nesaprašanā raustīja plecus, jo bija cerējis daudz vairāk tajos ieraudzīt ko tādu ko viņš savā ilgajā trenera karjerā nebūtu redzējis.
Jevgēnijs Banovs saka: „Kārlis ir perfekts Padomju audzināšanas piemērs”?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:36, pirms 13 gadiem
kalibubs rakstīja: Vai, tad ja cilvēks pats nav paveicis neko nozīmīgu (Bisenieks tomēr šo to ir paveicis), nozīmē, ka viņa izteiktais viedoklis tādēļ būs nepareizs? Piedod, bet no šāda argumenta piesaukšana ir neliecina par sevišķi augstu spriestpēju.

Par CV gan piekrītu, nav iemeslu celt Peku dieva kārtā.
Turklāt pamatu ielikšana bērniem nepavisam nav maznozīmīga lieta.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemēram,Banovs (ceru, ka zini, kuri ir viņa audzēkņi), pēc Pekkas vadīto treniņu apmeklēšanas nesaprašanā raustīja plecus, jo bija cerējis daudz vairāk tajos ieraudzīt ko tādu ko viņš savā ilgajā trenera karjerā nebūtu redzējis.
Neteikšu to par Banovu, bet variants, ieraugot uz ledus konusus: "Aj, šito taču es tāpat zinu," arī ir garām.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 18:39, pirms 13 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tas ari parada to, kadi treneri mums ir.
Es jau nu gan neteiktu ka mums ir slikti treneri, uz RD brauc visādi aizjūras, čehu-slovāku draftētie talanti, bet izrādās viņi nav nearko labāki par mūsu bāleliņiem, mūsējiem vēl šos jāvelk, nevis otrādi. Kas tad viņus audzināja, ne jau citplanētieši?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:39, pirms 13 gadiem
Bisenieks pats ir konkrēts lūzers, bet šoreiz daļa taisnības vina vārdos ir - viduvējības un aitu bars - skarbi, bet precīzi. Nevienu neizceļot - es vēl piebilstu alkaši un tiešām zīmuļi un stulbu veceņu izvadātāji))

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:41, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Ne jau Bisenieks pirmais vai pēdējais, kurš tā izsakās. Un ja Tu domā, ka mūsu mazajā miestā viņi viens par otru neko nezin, tad tas jau ir naivums!
Tādā gadījumā var Tev arī uzprasīt to pašu. Ja Tu piedalies, tad atspēko.
Bet es jau gari un plaši nespriedelēju par LV spēlētāju varēšanu vai nevarēšanu. Es vienkārši ieskatījos Pekkas CV. Un pie tam to izdarīju vel tad, kad Pekka tiko pievienojās RD. Un jau tad rakstīju, ka ar šo treneri RD nekas nespīd.
Pamatojums-tādā vecumā kāds ir Pekkam vai nu ir labs CV, vai arī nav. Ja nav, tad labs tas nekad nekļūs, jo šajā vecumā trenerim sen jau sevi ir jābūt pierādījušam.
P.S. Un visi kaut kā aizmirsuši, ka pie Pekkas pēkšņi pazuda pieci leģionāri, kuriem CV +/- tā neko līdz atbraukšanai uz Rīgu.
Arī viņi ir sliņķi, neprofesionāļi? Kas par sagadīšanos, ka vienā komandā savākusies tādu slaistu varza.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:41, pirms 13 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es gan nepiekritu teiktajam. Speletaji RD nav slikti. Pekka bijis izcils speletajs? Ne visi izcili speletaji pec tam ir labi treneri. Tomer komadas speli veido treneris. Sagatavoshanos plano treneri... Speletaji-tikai materials, ar kuru stradat. Ja esi labs treneris, paradi, ka tads esi. Shupleram vairak paveicas, kaut gan, vina darba rezultats ar Donbasu apliecina to, sava zina, to, kadas klases treneris vins ir. Atceros Juliuss stastija par to, ka musu speletajiem meistaribas trukst. Donbasa nav nemakuligo, nemeistarigo Latvijas speletaju (Bartulis nenemsim vera), bet ir savakti speletaji no Somijas, Zviedrijas u.c. hokeja lielvalstim. Kur rezulats?! Tads pats treneris, manas acis, ir Pekka. Visi slikti, speletaji slikti, nemak iemest u.t.t. tachu komanda nespele, tai nav speles, nav momentu. Ta jau ir treneru atbildiba! Man atminaa nak 2000. gads, kad Latvijas futbola izlases sturi pec Revaza Dzodzuašvili, kura vadiba mes pretendejam uz ieklushanu Eiro2000, parnema anglis Gerijs Dzonsons. Speletaji, pasrvara, tie pashi, bet zaudejumi nak viens pec otra, komandai speles kaa tadas nav. Kad zaudeja Sanmarino, treneri atlaida. Un ari musu futbola izlases speletaji bija slikti, viniem nebija meistaribas u.t.t. Atnaca Starkovs, sakartoja speli un ar tiem pashiem speletajiem mes iekluva Eiro 2004. Taa kaa, nav ko te aplikt speletajus, ja pashi treneri ir chabigi.
Tu atsaldēts esi?
Salīdzināsim materjālu kāds bija Shuplera un Pekas rīcībā
Shuplers: Hossa( lai kāds viņš arī nebūtu, bet ripu viņš mācēja vārtos dabūt) Novaks Elisons Karija Troters Iguldens Surovijs Pujacs Masalskis Ozolinsh Darzinš Sprukts M.Redlihs Niživijs( jo visiem zināms, ka zinot Pekas spēles sistēmu Niživijam nebija vietas šajā sastāvā, vajadzēja viņu palais, jo darbu viņš KHL atrastu labi gan viņam gan Dinamo)
Pekam: Pirmajā sezonā vēl kaut ko izdevās glābt ar Ozo un Redliha palīdzību. No šīs sezonas LEĢIONĀRIEM labākais labākujā gadijumā ir Iguldena līmenī...
Mēs bijām viduvēja komanda pirms krievi palika gudrāki sastāvu komplektācijā un paši esam kļuvuši vājāki, tad ko var gribēt? Ar šādiem izpildītājiem un caurumiem vārtos mēs pie Šuplera haotiskā hokeja zaudētu Avto ar lielu rezultātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 18:45, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Tu atsaldēts esi?
Salīdzināsim materjālu kāds bija Shuplera un Pekas rīcībā
Shuplers: Hossa( lai kāds viņš arī nebūtu, bet ripu viņš mācēja vārtos dabūt) Novaks Elisons Karija Troters Iguldens Surovijs Pujacs Masalskis Ozolinsh Darzinš Sprukts M.Redlihs Niživijs( jo visiem zināms, ka zinot Pekas spēles sistēmu Niživijam nebija vietas šajā sastāvā, vajadzēja viņu palais, jo darbu viņš KHL atrastu labi gan viņam gan Dinamo)
Pekam: Pirmajā sezonā vēl kaut ko izdevās glābt ar Ozo un Redliha palīdzību. No šīs sezonas LEĢIONĀRIEM labākais labākujā gadijumā ir Iguldena līmenī...
Mēs bijām viduvēja komanda pirms krievi palika gudrāki sastāvu komplektācijā un paši esam kļuvuši vājāki, tad ko var gribēt? Ar šādiem izpildītājiem un caurumiem vārtos mēs pie Šuplera haotiskā hokeja zaudētu Avto ar lielu rezultātu...
kas vinjam bija vaines? cik man saprotams, uzbruceeja darbs ir trapiit vartos ko vinjsh ari darija vai arii vel kaut kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:48, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Jevgēnijs Banovs saka: „Kārlis ir perfekts Padomju audzināšanas piemērs”?
Apmēram tā, bet galvenais nav tas,ka viņam ir pēcpadomju domāšana, bet gan tas ka neko super jaudīgu neieraudzīja.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:50, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: kas vinjam bija vaines? cik man saprotams, uzbruceeja darbs ir trapiit vartos ko vinjsh ari darija vai arii vel kaut kas?
Paskaties cik viņam punktu un kāds +/- koificents sezonā... Ieskaitot to ka maiņas partneriem bijā ģērbtuvēj jāskaidrojas vai marians zina ko nozīmē aizsardzība

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:51, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Starp rindām jūtu, velc uz Šuplera pusi. Nu tad vajadzētu viņu ielikt atpakaļ un paskatīties, kas būs. Sevišķi aizsardzībā!
Es nevelku ne uz vienu pusi.
Es vienkārši Tev priekšā lieku reālus un bezkaislīgus faktus.
Nekad neticēšu, ka komandā gandrīz visi šai komandā ir slaisti u.t.t.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:53, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Paskaties cik viņam punktu un kāds +/- koificents sezonā... Ieskaitot to ka maiņas partneriem bijā ģērbtuvēj jāskaidrojas vai marians zina ko nozīmē aizsardzība
marians? tu jauc!

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:53, pirms 13 gadiem
Sorry tiešām

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:54, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Sorry tiešām
malacis!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 18:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apmēram tā, bet galvenais nav tas,ka viņam ir pēcpadomju domāšana, bet gan tas ka neko super jaudīgu neieraudzīja.
Neatceros,vai Tev teicu,ka man tieši arī ir padomju laiku pieeja šajos jautājumos.Noteikti pieprasītu''kandavu'',bez žēlastības izsijātu šīs zvaigznes,neizprotu neadekvāti lielās summas līgumos jau pirms sezonas sākuma!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 19:06, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Neatceros,vai Tev teicu,ka man tieši arī ir padomju laiku pieeja šajos jautājumos.Noteikti pieprasītu''kandavu'',bez žēlastības izsijātu šīs zvaigznes,neizprotu neadekvāti lielās summas līgumos jau pirms sezonas sākuma!
Var,protams, mēģināt atkārtot Tihonova un Jurzinova metodes, bet tad šādus treniņus jāvada tiešām augsta līmeņa speciālistam. Savādāk var sanākt tā kā sanāca Znarokam divas sezonas pēc kārtas, kad sezonas vidū pus komanda ar vienādām traumām bija savainoto sarakstos. Krievu hokeja spečuki tad rakstīja, ka tās ir sekas nepareizi novadītiem starpsezonu fiziskiem treniņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 19:08, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Marianam punktu daudz un koefs augsts
vinjsh nedomaja marianu!!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
Kas tas par čali? Ne kā par spēlētāju, ne kā par treneri neko nēsmu dzirdējis - pat sliktu! Viduvējibas... Nu nu!

  +5 [+] [-]

, 2012-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
Izlasiet Hatuleva dzīvesstāstu ,grāmatu. Tur aprakstīts kā trenējas tolaik . Tagad tik sēž viesnīcas numurinos un skatās internetā filmas. Pilnas pakaļas hemoroidu.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 19:22, pirms 13 gadiem
bogdans911 rakstīja: Kas tas par čali? Ne kā par spēlētāju, ne kā par treneri neko nēsmu dzirdējis - pat sliktu! Viduvējibas... Nu nu!
Nu,tad jau Tu mums vispār esi īsts hokeja ''guru'',nesaprotu ko meklē šajā neprašu lapelē!?

     [+] [-]

, 2012-11-06 19:22, pirms 13 gadiem
pilnīgi piekrītu,dunduki ne spēlētāji.

     [+] [-]

, 2012-11-06 19:38, pirms 13 gadiem
taisniiba...
it sevisķi ar tādu aunu kapteini priekšgalā neko labāku ari turpmāk nevar gaidīt..

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 19:42, pirms 13 gadiem
tu zini ko jefinj,del tadiem kaa tu,kas cel slaistus debesis,aizsstav vinus, man nak vemiens...sakot jau ar to,ka tu atlavies kritizet Irbes teikto..domaju par visiem 100 procentiem,ka vins par dinamo, lai ari nav iesaistits, zin daudz reiz vairak kaa tu...taa kaa nespregaa te
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ko Tu zini par viņu attieksmi pret darbu?
Cik RD treniņos esi piedalījusies?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 19:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet es jau gari un plaši nespriedelēju par LV spēlētāju varēšanu vai nevarēšanu. Es vienkārši ieskatījos Pekkas CV. Un pie tam to izdarīju vel tad, kad Pekka tiko pievienojās RD. Un jau tad rakstīju, ka ar šo treneri RD nekas nespīd.
Pamatojums-tādā vecumā kāds ir Pekkam vai nu ir labs CV, vai arī nav. Ja nav, tad labs tas nekad nekļūs, jo šajā vecumā trenerim sen jau sevi ir jābūt pierādījušam.
P.S. Un visi kaut kā aizmirsuši, ka pie Pekkas pēkšņi pazuda pieci leģionāri, kuriem CV +/- tā neko līdz atbraukšanai uz Rīgu.
Arī viņi ir sliņķi, neprofesionāļi? Kas par sagadīšanos, ka vienā komandā savākusies tādu slaistu varza.
Tāds man ar jautājums radās šosezon, jo nav skaidrs, kur tie 10 miljoni ir iztērēti. Es nevienu spēlētāju neredzu vairāk par 300k vērtu (izņemot Karsumu, Galviņu, Daugaviņu, Reķi). Praktiski latvieši visi pārējie ir pārmaksāti, ko nodrošināja GM neesamība, jo Juris ar cūkmenu līdz gm ir kā man līdz balerīnai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 19:53, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tāds man ar jautājums radās šosezon, jo nav skaidrs, kur tie 10 miljoni ir iztērēti. Es nevienu spēlētāju neredzu vairāk par 300k vērtu (izņemot Karsumu, Galviņu, Daugaviņu, Reķi). Praktiski latvieši visi pārējie ir pārmaksāti, ko nodrošināja GM neesamība, jo Juris ar cūkmenu līdz gm ir kā man līdz balerīnai.
Kas to lai zin pa kādu reni aiztek RD naudiņa.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 20:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti, kas ir bijis pie vainas, ka Bisenieka k-gs kā treneris nekur tālāk par LAČ komandu trenēšanu nav ticis?
Varbūt Biseniekam, pirms Pekku sāka slavēt, vajadzēja vispirms ieskatīties viņa trenera CV?
Tu, pseidopatriot, tiec kaut pie bērnu komandas vispirms un tad gudri atkal kārtējoreiz noliec kādu no hokeja vides...
` Hokeja marrutka experts`.
Pasekojot Taviem textiem un spriedelējumiem,
rodas iespaids, ka vismaz 3 plaukti ar hokeja prīzēm aizkrauti Liepājā.
Reāli noteikti, ka pats uz slidām bez atbalsta ķeblīša nestāvi nemaz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 20:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas to lai zin pa kādu reni aiztek RD naudiņa.
Tieši tā man ir tāds pats jautājums, ja pagājušajā sezona nauda bija tik pat dauz vai pat mazāk, bet no algu sarakstiem prom ir Ozolins, Redlihs, Sprukts, Hossa ( kurš nebija lēts, bet lētāks ) Sējējs, Wargs, Lundmarks, Melins, Nieminens, Sindels, Melins, Lucenius, Cipulis, Holts.
Klāt nākuši Daugaviņs, Žirū, Karls, Shremps, Opulskis, Shehura, Telkvists, Jonsons.
Domāju arī Niživijam un Reķim ir līgumi par mazākām summām...
tad jautājums - KUR PIĶIS????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:21, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas to lai zin pa kādu reni aiztek RD naudiņa.
Galvenais, ka mums ir labākais sastāvs komandas vēsturē

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:23, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Elisons bomzis?
Elisons pievienojas tikai otraja sezona un kluva vel labaks ka bija!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 20:25, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: vinjam bija lielaaka miilestiiba un atbildiibas sajuuta pret dinamo faniem nekaa juusu pashu latvju baalelinjiem. vinjsh stundaam ilgi palika peec treninjiem un ar to neplaatiijaas un ripu vaartos dabuut maaceeja. bet jums redz vajadzeeja kadu labaaku-dabuujat
Tur raksti mums,tas nozime ari man? Nee,es vienmer esmu teicis ka Hossa ir labakais legionars kad RD ir bijis!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 20:27, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Tieši tā man ir tāds pats jautājums, ja pagājušajā sezona nauda bija tik pat dauz vai pat mazāk, bet no algu sarakstiem prom ir Ozolins, Redlihs, Sprukts, Hossa ( kurš nebija lēts, bet lētāks ) Sējējs, Wargs, Lundmarks, Melins, Nieminens, Sindels, Melins, Lucenius, Cipulis, Holts.
Klāt nākuši Daugaviņs, Žirū, Karls, Shremps, Opulskis, Shehura, Telkvists, Jonsons.
Domāju arī Niživijam un Reķim ir līgumi par mazākām summām...
tad jautājums - KUR PIĶIS????
Vai tas ir tavs PIĶIS,ka tā uztraucies?

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:28, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Interesanti, ka Jūs tālāk par citu personu kritizēšanu SC anālēs tā arī neesiet tikuši. Varbūt ir personības, kas neklanās citu priekšā, netēlo pakalpiņus un nepienes kafiju darba devējam savas karjeras interesēs...
Aicinu nebāzt degunu jautājumos, kuriem pie ratiem nekad neesiet bijuši un nebūsiet. 80% RD stāru ir izauguši Bisenieka acu priekšā, un veselai virknei, no šīs komandas, Bisenieka kungs ir bijis treneris...
Iesaku reizi pa reizei izmantot savu iespēju paklusēt, Nameja kungs...
Nav jēgas nemaz ar to pamuļķi diskutēt!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 20:31, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: Pekomanijai tagad ir cita nozime! ja neliek par atskaites punktu,ko tagad vajag un ko nevajag Pekam,domas ir sadalijusas vieni uzstaj,ka Peka bija ists treneris,tikai "auni" speletaji nespeja(negribeja) pildit vinia noradijumus,otri,tai skaita es,uzskatu ka labi vien ir un POSHOL VINS NA...! visa vaina bija tiesi vinia "hokeja filozofija", ar primimitivu, pretiniekam ieprieks paredzamu speles zimejumu un te, ne no kurienes, paradas Bisinieks,kurs nezin kada hrena pec, sak aizstavet ne cik pasu Peku,cik vinia tizlo hokeja izpratni un ideologiju! un lielaka dalia SC lietotaju uzkeras uz si akia,labakajas Padomju tradicijas, bara intsinkta vaditi,sak gremot so leto Bisinieka vafeliu torti! labu apetiti,damas un kungi!
Nu ja tu esi pa stulbu lai saprastu ka valstis vai klubi ar maziem cilvēku(hokejistu) vai naudas resursiem panākumus var gūt spēlējot tikai noteikta tipa hokeju t.i. aizsardzības ar noteiktu sistēmu!!! Protams ja spēlētāju selekcija notiek ņemot vērā Žirū statistiku un Šrempa youtube video noskatīšanos un neņemot vērā trenera vēlmas par viņa izvēlētās sistēmai atbilstošu spēlētāju piesaisti tad arī sanāk ka nezinam ko darīt ar Niživiju, Bukartu, Šrempu un citiem.

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:37, pirms 13 gadiem
Garpeters rakstīja: Vai tas ir tavs PIĶIS,ka tā uztraucies?
Teorētiski nē? Bet kāpēc biļetes tik dārgas un gāze? Mani vairāk uztrauc 2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-06 20:39, pirms 13 gadiem
Garpeters rakstīja: Vai tas ir tavs PIĶIS,ka tā uztraucies?
Ar galvu domā?
Jā tas ir mans piķis, jo es esmu nodokļu maksātājs un es lietoju gāzi. Ja man jāpaskaidro par ko es runāju tad tu esi pārāk stulbs, lai es vispār censtos...

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:43, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Tieši tā man ir tāds pats jautājums, ja pagājušajā sezona nauda bija tik pat dauz vai pat mazāk, bet no algu sarakstiem prom ir Ozolins, Redlihs, Sprukts, Hossa ( kurš nebija lēts, bet lētāks ) Sējējs, Wargs, Lundmarks, Melins, Nieminens, Sindels, Melins, Lucenius, Cipulis, Holts.
Klāt nākuši Daugaviņs, Žirū, Karls, Shremps, Opulskis, Shehura, Telkvists, Jonsons.
Domāju arī Niživijam un Reķim ir līgumi par mazākām summām...
tad jautājums - KUR PIĶIS????
Vai es izskatos pēc RD (ITERAS) grāmatveža?

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:44, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Interesanti, ka Jūs tālāk par citu personu kritizēšanu SC anālēs tā arī neesiet tikuši. Varbūt ir personības, kas neklanās citu priekšā, netēlo pakalpiņus un nepienes kafiju darba devējam savas karjeras interesēs...
Aicinu nebāzt degunu jautājumos, kuriem pie ratiem nekad neesiet bijuši un nebūsiet. 80% RD stāru ir izauguši Bisenieka acu priekšā, un veselai virknei, no šīs komandas, Bisenieka kungs ir bijis treneris...
Iesaku reizi pa reizei izmantot savu iespēju paklusēt, Nameja kungs...
+1.
Precīzi, bet , diemžēl,
Namejam grūti to būs saprast. Citā orbitā rotē.
SA+ viņa "spozme" izpaužas jau jautajumos A.P....
Sakompleksēts pīplis, - ar akūtu uzmanības trūkumu .

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:45, pirms 13 gadiem
Kur tur var izcelt ankipānu, paskatamies slidošanu viņa izpildījumā, slidojums kā aizšauta zirga skrējiens...no ripas atmetās kā no karsta kartupeļa

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 20:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai es izskatos pēc RD (ITERAS) grāmatveža?
bet hokejistu cipari tev tuvi, ne? Varbūt varētu tā mazliet parēķināt, vienīgi nezin kādi brīnumi ir saslēgti ar leģionāriem.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 20:45, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: 4ehija un Slovakija nav daudz ko lielakas par Latviju,ja kas un tur nu galigi nespele tadu hokeju,ko Peka piedava ar ko tad vini ir labaki par Lettiniem? ja mums butu stingri ieverotas tas hokeja tradicijas,kas naca vel no veca Dinamo laikiem,kuras turpinaja istenot nakamas paaudzes izlase,un kuras nezeligi partrauca Tedis ar Peku,mes butu IIHF reitinga stabila astotnieka komanda pie JAUNAS pasaules 4empionata izspeliu sistemas!
Ko tu runā? TU VISPĀR SAPRATI KO PATEICI? Ieej google un paskaties, cik Čehijā un Slovākijā ir reģistrētu pro spēlētāju, cik viņiem ir NHL, KHL spēlētāju. Mums ja nebūtu dināmo maximusm 5 būtu KHL un viens NHL kuram arbitrāžas tiesā jāgriežas, lai tur vispār būtu!!!

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:46, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tur raksti mums,tas nozime ari man? Nee,es vienmer esmu teicis ka Hossa ir labakais legionars kad RD ir bijis!
nee, visiem! gluzhi manas domas!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 20:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ši Pekomānija jau sāk mazliet pārsteigt.
Labprāt pašam Biseniekam uzdotu jautājumu-cik viņš klātienē ir noskatījies RD treniņus?
Cik tu treniņus esi noskatījies?
Es esmu pāris reizes bijis uz Piņķiem uz treniņiem..
Treniņu laikā puikas dara, ko liek, ik pa brīdim var redzēt, ka kāds aiziet līdz maksimuma, bet zini,. neviens par labu/izcilu profesionāli nekļūst darot tikai treniņos prasīto. Spēlētājus izceļ individuālais darbs. Tāpat kā jebkuru, ikdienas darba ņēmēju darba tirgū. Labi vajag specifisku masveidību...
Nu teiksim tulki. Piemēram, angļu valoda. Praktiski ikviens tulks zinās angļu valodu, tas nozīmē, ka izvēle ir plaša, bet kam būs priekšrocības? Tiem, kas zinās vēl kādu papildu valodu, kas būs iemācījušies kko vairāk, jo ar parastu skoliņu nepietiek. Pat ar parastu augstskolu nepietiek, varbūt pat maģistrs ir par īsu, ja tas ir tikai divās valodās... Tāda jau tā doma, tur jau tā sāls.
Protams, nevienam hokejistam nevar pārmest viņa dzīves uztveri, bet tad arī tas viņam pašam ir jāatzīst, nevis intervijās jārausta pleci un jāmeklē mistiski vainīgie...

     [+] [-]

, 2012-11-06 20:48, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Ar galvu domā?
Jā tas ir mans piķis, jo es esmu nodokļu maksātājs un es lietoju gāzi. Ja man jāpaskaidro par ko es runāju tad tu esi pārāk stulbs, lai es vispār censtos...
ir cilveeki kuri nesaprot un nesapratiis, nav jeegas teereet laiku

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 20:48, pirms 13 gadiem
Nevar nepiekrist te vienam, kurš izteicās, ka NAMEJS 999 ir Liepājas pakaļas laizītājs haha cepums, Tev.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 20:57, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Ar galvu domā?
Jā tas ir mans piķis, jo es esmu nodokļu maksātājs un es lietoju gāzi. Ja man jāpaskaidro par ko es runāju tad tu esi pārāk stulbs, lai es vispār censtos...
tik vien esi spējīgs kā nosaukt otru par stulbu?Zems līmenis,vai maz zini cik maksā gāze?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:00, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Cik tu treniņus esi noskatījies?
Es esmu pāris reizes bijis uz Piņķiem uz treniņiem..
Treniņu laikā puikas dara, ko liek, ik pa brīdim var redzēt, ka kāds aiziet līdz maksimuma, bet zini,. neviens par labu/izcilu profesionāli nekļūst darot tikai treniņos prasīto. Spēlētājus izceļ individuālais darbs. Tāpat kā jebkuru, ikdienas darba ņēmēju darba tirgū. Labi vajag specifisku masveidību...
Nu teiksim tulki. Piemēram, angļu valoda. Praktiski ikviens tulks zinās angļu valodu, tas nozīmē, ka izvēle ir plaša, bet kam būs priekšrocības? Tiem, kas zinās vēl kādu papildu valodu, kas būs iemācījušies kko vairāk, jo ar parastu skoliņu nepietiek. Pat ar parastu augstskolu nepietiek, varbūt pat maģistrs ir par īsu, ja tas ir tikai divās valodās... Tāda jau tā doma, tur jau tā sāls.
Protams, nevienam hokejistam nevar pārmest viņa dzīves uztveri, bet tad arī tas viņam pašam ir jāatzīst, nevis intervijās jārausta pleci un jāmeklē mistiski vainīgie...
Bet es jau nespriedelēju par RD spēlētāju iespējām, jo tiešām neesmu redzējis nevienu RD treniņu.
Es vienkārši atveru jebkura RD leģionāra statistikas rādītājus, un es redzu, ka teiksim, tas pats Robs Šremps vel pērn Zviedru Modo rindās ir bijusi normāla individuālā individuālā statistika. Ne super, bet normāla.
Tā mēs varam ņemt jebkuru no RD leģionāriem, un gala rezultātā atklājas, ka tieši RD tie ir aizmirsuši kā golus jāmet.
Savādi, vai ne?

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:02, pirms 13 gadiem
ledinja rakstīja: ir cilveeki kuri nesaprot un nesapratiis, nav jeegas teereet laiku
vai vēl viena nodokļu maksātāja un gāzes lietotāja?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:02, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: bet hokejistu cipari tev tuvi, ne? Varbūt varētu tā mazliet parēķināt, vienīgi nezin kādi brīnumi ir saslēgti ar leģionāriem.
Nemaz tik tuvi tie cipari man nav.
Attiecībā uz RD algām var tikai minēt cik katram ir tā alga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 21:05, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: tada gadijuma rodas jautajums,kapec mums to hokejistu ir tik maz? ja salidzina Latviju,4ehiju un Slovakiju,tad gan teritorijas ,gan iedzivotaju skaita zinia easm apmeram vienadas valstis, ar aptuveni vienadu ekonomisku situaciju(tur ari sudu pietiekami ) un kapec tad vini mus parspej pratkiski visos galvenajos sporta veidos,pirmkart jau futbola un hokeja? no kurienes tad viniem tik daudz to registreto hokejistu? kas mums trauce sasniegt to pasu?
tāpēc, ka:
- čehiem un slovākiem ir KRIETNI vairāk hokeja haļļu => līdz ar to ar hokeju nodarbojās 10x vairāk bērnu (Čehijā pat 20x).
- viņiem vietējo Ekstralīgu klubu ir profesionāli. Uz to spēlēm nāk daudz skatītāju, tās regulāri tiek translētas TV.
- hokejā arī no valsts un pašvaldību puses tiek daudz ieguldīts
u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:06, pirms 13 gadiem
un nav ko paņemt vietā....
un nebūs arī ko, jo jau U-17 "izlases" līmenī atsit vēlmi trenēties, jo skaidrs, ka tavs darbs nevienam nav vajadzīgs. Izlasē tiks tādi purmaļi ( tēvs SIA Arčers) un citi, kuri var samaksāt štuku ,iepriekš aizbraucot uz komercturnīru (kur gadu jaunākiem visiem zaudē), bet tagad brauks uz Baltkrieviju kā izlase....... tā lūk notiek LV ar LHF atbalstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:09, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: ...ja salidzina Latviju,4ehiju un Slovakiju,tad gan teritorijas ,gan iedzivotaju skaita zinia esam apmeram vienadas valstis,
kapec tad vini mus parspej pratkiski visos galvenajos sporta veidos,pirmkart jau futbola un hokeja?
--------
... neesam ne tuvu tomēr vienādas valstis...:

Čehija : iedzīvotāji - 10 674 947 (2010.)
Slovākija : iedzīvotāji - 5 400 998 (2011.)
Latvija : 2011 . gada tautas skaitīšana - 2 070 371...
--------
IZJŪTI ATŠĶIRĪBU ?

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 21:11, pirms 13 gadiem
cloud rakstīja: --------

Čehija : iedzīvotāji - 10 674 947
Slovākija : iedzīvotāji - 5 400 998
Latvija : 2011 . gada tautas skaitīšana - 2 070 371
--------
IZJŪTI ATŠĶIRĪBU , ?
Tam nav nozīmes. Cik Ķīnā vai Japānā ir iedzīvotāju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:18, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: tadel velreiz jautaju,kas mums trauce izveidot ko lidzigu? piemeram, katra miesta uzcelt pa maksligajai ledus hallei(ts nebut nav tik dargi ),skolas ieviest OBLIGATO hokeja stundu zeniem fizkulturas vieta, oficiali pasludinat hokeju par VALSTS PRIORITATIVO sporta veidu! ka Hruscevs savulaik PSRS ieviesa kukuruzas politiku,mums vajadzetu to pasu darit ar hokeju! pie tadas pieejas, rezultati ilgi nebutu jagaida! piegriezt skabekli negeriskiem bimbamboliem un citiem atklati neaktualiem sportiem(atstat tikai futbolu,ka hokeja vasaras aizvietotaju! ) un AIDA!UZ PRIEKU! AIZIET!
futbols - "hokeja vasaras aizvietotājs"??? Kāpēc???
Tad jau daudz tuvāki ir rollerhokejs, lauka hokejs vai florbols... Tavos krajos arī hockey pista (skat. Hockey Pista Serie A1 - 4° giornata -... )

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tam nav nozīmes. Cik Ķīnā vai Japānā ir iedzīvotāju?
... mana atbilde bija par 3 Eiropas hokeja valstu (čehu ,slv, lat) iedzivotāju skaitlisko SKAITLISKO vienādošanu(?).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:21, pirms 13 gadiem
cloud rakstīja: ... mana atbilde bija par 3 Eiropas hokeja valstu (čehu ,slv, lat) iedzivotāju skaitlisko SKAITLISKO vienādošanu(?).
pēdējā no tām, diemžēl, nav hokeja valsts... 2 profesionāli klubi, tas ir daudz par maz, lai mēs pat pretendētu uz hokeja valsts statusu. Arī ar hallēm ir diezgan analoģiski... Arena Riga + mazpadsmit treniņhalles (pēc izmēriem)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:24, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: nea,futbols tomer i futbols! vispasaules sporta speliu karalis,ka neka viniu no si tronia nenogazt! ari skatamibas zinia daudz no hokia neatpaliek atskiriba no bimbambola,ir varti,ir vartsargu faktors,ir vartu gusanas svariguma effekts ... vel dauz ko var pieminet
futbols ir melno un muslimu sports! Kauns, ka Tu tik zemu nolaidies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:29, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pēdējā no tām, diemžēl, nav hokeja valsts... 2 profesionāli klubi, tas ir daudz par maz, lai mēs pat pretendētu uz hokeja valsts statusu. Arī ar hallēm ir diezgan analoģiski... Arena Riga + mazpadsmit treniņhalles (pēc izmēriem)...
-
pēc a la vikipedijas `halļu mērauklas` - nē, bet pēc pēdējo 15 gadu vietu statistikas - pagaidām vēl ir. .
Top 16...elite. sauc kā gribi, bet fakts.
...pagaidām.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:29, pirms 13 gadiem
Vai tad Bisenieks pats arī nebija bērnu treneris, kurš sagatavo "materiālu'' vai aitu baru ar kuru vēlāk strādāt Nolaniem un Rautakalio.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 21:30, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: nav gan! ta ir EIROPIESU sporta veids,kurs izplatijas ari pareja pasaule nekad melnie un muslimi nav bijusi galvenie noteiceji!
Nu jau ir! Viņi uz masu ir futbolu pārņēmuši! Daudz skatīsies futeni - lēnām arī par muslimu kļūsi!

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:30, pirms 13 gadiem
MigelsElo rakstīja: Varu derēt, ka neviens, treniņš beidzies un pa mājām, naudu maksā, ko vairāk vajag, šito vajadzētu iekalt galvā jau esot junioru vecumā, bez papildus darba tu nekas nebūsi, visi rukātāji tāpec tagad arī spēlē NHL, bet kolhozā spēlē pabiras.
NHL tagad vispar neviens nespēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 21:45, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Atbildēt viņam, nozīmē būt apkrautam ar mīnusiem Es šito jau sen novēroju...
Tu taču rakstīji, ka tas ir tīņiem..

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 21:46, pirms 13 gadiem
"Peka ar to aitu baru un viduvējībām netika galā"
Nu tad vajag Vorobjovu iecelt par treneri, tad viņiem ceļi trīcēs spēles laikā. Kaut gan mūsējiem ir pārāk jūtīgas dvēseles. Būs tā kā pagājušo reizi ar Vorobjovu Laviņš sūdzējās par trenera atieksmi pie kādas viņš nav pieradis bet Tribuncovs vispār uzmeta visus un aizgāja spēles laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 21:53, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Teorētiski nē? Bet kāpēc biļetes tik dārgas un gāze? Mani vairāk uztrauc 2.
Mēs jau viņu neiegūstam un krievi viņu tirgo pa tik cik var pārdot, jo lētākas alternatīvas tāpat nav. Tikai nevajag man stāstīt par lēto kurināšanu ar malku, koksne tiek eksportēta par divreiz lielāku cenu nekā viņa ir malkai, uz vietas paliek tikai visādi s*di, tad jau drīzāk kurināt ar skaidu vai kūdras briketēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-06 22:14, pirms 13 gadiem
10 +.
Slēpts komentārs: M9

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 22:20, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: tas nu gan man nedraud! drizak es kadu arabieti par hipusku vai pankusku parvertisu
t.i. apsēklosi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 22:22, pirms 13 gadiem
Es visu laiku taicu treners nav nepiekā vainīgs

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 22:24, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Tev gan jau nesaliks
Profili viņam mainīti ntās reizes...
Es tā ceru, tas uz Tavu atbildību.
Un tiešām tici, ka viņš pēc sakomentēšanas pārlogojas katrā?

     [+] [-]

, 2012-11-06 22:24, pirms 13 gadiem
Vīrs un Vārds!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 22:27, pirms 13 gadiem
NHL veci Daugaviņu un DHL spēlējušo Reķi saukt par viduvējībām... nu, nu.

     [+] [-]

, 2012-11-06 22:28, pirms 13 gadiem
Klīst baumas,ka Dinamo mēģinās noslēgt līgumu ar Omskas"GazMjas" treneri .

     [+] [-]

, 2012-11-06 22:29, pirms 13 gadiem
Šerberts rakstīja: NHL veci Daugaviņu un DHL spēlējušo Reķi saukt par viduvējībām... nu, nu.
DHL? viņiem DHL | Latvia | Latviešu ir arī sava hokeja komanda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: M9

     [+] [-]

, 2012-11-06 22:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: DHL? viņiem DHL | Latvia | Latviešu ir arī sava hokeja komanda?
Nu pārteicos, būtu labāk izteicies par lietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 22:51, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Tā nebiju es! Patiesībā to zīmi ievelku ļooooti retos gadījumos
Es zinu, ka nebiji, bet, re, sāku ar Tevi runāt, un mīnusi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 22:59, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Kad studijā ir kāds kadrs, tā parasti ir, neķer kreņķi
Kā var neķert, ja Tu sev tagad ieliki plusu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 23:16, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Man tikai viens profils, nekādi to nevaru izdarīt! Te kāds ar prikoliem nodarbojas
Jā, jā, tā visi saka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-06 23:40, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Tu atsaldēts esi?
Salīdzināsim materjālu kāds bija Shuplera un Pekas rīcībā
Shuplers: Hossa( lai kāds viņš arī nebūtu, bet ripu viņš mācēja vārtos dabūt) Novaks Elisons Karija Troters Iguldens Surovijs Pujacs Masalskis Ozolinsh Darzinš Sprukts M.Redlihs Niživijs( jo visiem zināms, ka zinot Pekas spēles sistēmu Niživijam nebija vietas šajā sastāvā, vajadzēja viņu palais, jo darbu viņš KHL atrastu labi gan viņam gan Dinamo)
Pekam: Pirmajā sezonā vēl kaut ko izdevās glābt ar Ozo un Redliha palīdzību. No šīs sezonas LEĢIONĀRIEM labākais labākujā gadijumā ir Iguldena līmenī...
Mēs bijām viduvēja komanda pirms krievi palika gudrāki sastāvu komplektācijā un paši esam kļuvuši vājāki, tad ko var gribēt? Ar šādiem izpildītājiem un caurumiem vārtos mēs pie Šuplera haotiskā hokeja zaudētu Avto ar lielu rezultātu...
Kad OZO spēlēja tad visi te viņu nodi.rsa,kad palaida tad beidzot poņa atnāca,auns tu tāds! P,S lai tas Bitenieks iet Dērst,Ābols visu sakārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 23:42, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Bisenieks gan jau pats tāds bijis jaunībā.
Ev Vāciet,es tevi nēsu nolicis pie ignorētajiem,tikai tāpēc ka tu ik pa laikam izspļauj kautko labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 00:03, pirms 13 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Lielākai daļai Dianmo latviešu spēlētāju ir BAČ līmenis. Lai viņi pamēģina kādā citā KHL klubā iekļūt. Ja viņi mēģinātu to pamēģināt,tad viņi beidzot arī saprastu kādas viduvējības viņi ir. Es ceru,ka šo rakstu lasa visi Dinamo latviešu hokejisti. Un nedod Dievs,ja šie tirliņi vēl Olimpisko spēļu kvalifikāciju izgāzīs. Tad lai viņi saturas. Viņiem būs veltīti tādi vārdi,kādi viņiem pat ļaunākajos murgos nebūs rādījušies.
Es varu apgalvot, ka neviens nelasa komentārus. Ja nu vienīgi Podziņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 01:11, pirms 13 gadiem
Savukārt tādai viduvējībai kā Znarokam gan nav grūti + pa vidu kausus nocelt top līgās

tfu, stfu biseniek. Neamācēja Peka savākt komandu un viss. Šuplers varbūt bija drusku aizmidzis, bet izšķirošajos momentos prata lauzt spēli vai sezonas gaitu

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 07:33, pirms 13 gadiem
bisenieks mak tikai savus bernus iekaustit ko trene,nevis hokeju macit.Telo baigo ekspertu, talak pa mazu bernu trenesanu nekur nav ticis,varbut matus nodzen tad kautkur tiksi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 08:17, pirms 13 gadiem
Diemžēl, bet viedi vārdi.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 08:28, pirms 13 gadiem
kn23m rakstīja: Patiesībā risinājums ir tikai viens!! Tāpat kā Minskā - lai spēlē 70%/80% leģionāru un tie kas no mūsējiem kapājas lai tad tiek sastāvā, a, pārējie lai spēlē Baltkrievijas, Latvijas vai citā čempī un brauc savām sievām pakaļ uz saloniem ar zapiņu!!
Traks esi? tada gadijuma DR speles pie pustuksam tribinem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 08:50, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Papagailiska standartfrāze. Kāpēc HK Rīga spēlē pie pustukšām tribīnēm? Tāpēc ka standartfrāžu lietotājiem vajag dzīvajā redzēt ovečkinus, malkinus?
Kads sakars te ir ar HK Riga? Nevar salidzinat junioru cempionatu ar KHL.Cilveki nak uz Arenu Riga atbalstit savejos,latviesus, DR sastava.Oveckini un Malkini bus ne vienmer,visticamak tas ta ir tikai sogad,NHL lokauta laika. Neies tacu tauta skatities uz 70-80% otrskirigu legionaru blici, latviesiem nav ta mentalitate,kada ir Minskas parkrievotiem baltkrieviem

     [+] [-]

, 2012-11-07 08:57, pirms 13 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Savukārt tādai viduvējībai kā Znarokam gan nav grūti + pa vidu kausus nocelt top līgās
+100500
Znarokam visa komanda pagāšgad bij viduvējības un aitu bars, gandrīz visi vienādi kāpļi un norm, Gagarinu paņēma

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 09:02, pirms 13 gadiem
tieši tapēc arī aitu baram vajag kārtīgu treneri kurš ne tikai stāsta zīmējumu lukumā, bet ja vajag tad arī d.r.āž un izdresē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 09:11, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Iedzimtas spējas kaut ko darīt, redzēt, dzirdēt, saprast utt. labāk nekā citiem.
nu redz, patiesībā (ja neiedziļinos un viena komentāra ietvaros Tev mēģinu pastāstīt) tās spējas neiedzimst (ļoti reti var runāt par ģēniju, kurš tiešām piedzimst un gada vecumā risina integrāļus), bet rodas no mazotnes specifiskas vai nu audzināšanas vai apstākļu sakritības rezultātā. Tu vari savam bērnam radīt šīs apstākļu sakritības un viņš kļūs par izcilnieku, bet vari radīt - un viņš var arī nekļūt! Bet visam pamatā ir vairākkārtīgi atkārtotas darbības, piem. grupa the beatles uzreiz nekļuva par tādiem, kādus mēs vi;ņus zinām šobrīd. Viņu talants attīstījās pēc Japānas koncerttūres, kur viņi katru dienu dienā nospēlēja vismaz 8-10 stundas. Tad iedomājies analoģiju sportā. 8-10 stundas darba katru dienu un teiksim gadu no vietas...
Kādas pūles prasa, lai dzimtu talants (kas nav nekādas superspējas)...
bet tas tā īsumā, par to var interesēties dziļāk.. iesaku - interesanti!
aizmirsu pieminēt, ka vislabāk cilvēks attīstās līdz pubertātei,pubertātes vecumā

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 09:17, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Es nemaz nesaku, ka mums vajadzīgs Minskas variants, vienīgi šī frāze "pustukšās tribīnes"... nu par daudz tiek lietota. Tu gribi teikt, ka pārkrievoti baltkrievi iet skatīties čehus, kanādiešus? Jocīgi sanāk. Un pēc manām domām latvieši nav mazāk pārkrievoti Tie karogu vicinātāji, kuri pastāvīgi iet uz arēnu un kliedz "malači" pat pie sliktas spēles, ies un kliegs arī ja te vieni ārzemnieki būtu, tikai pie mums tas nav iespējams finansiālu apsvērumu dēļ. Aizmirsi arī par krieviem, latvieši Rīgā ir mazākumā, bet tiem gan jau uzvaras vajag, nevis skatīties uz latviešiem. Viss nav tik vienkārši
Parkrievota Minska ir kosmopolitiska pilseta,kur klubu brends ir svarigaks par nacionalo.Riga un Latvija ta noteikti nav. Tie krievi,kuri atbalsta DR,atbalsta ari Latviajas izlasi un ir tadi pasi valsts patrioti,ka latviesi.Vismaz vairakums no tiem.Uz Arenu lioti daudz brauc ari no lauku rajoniem,tie ir vismaz kadi 30-40%.Lioti saubos,ka provinciali rausies uz Rigu,lai atbaslitu Arnasonus,Sindelus un Melinus. Pastav liela iespeja,ka lielaka dalia lidzjuteju tik tiesam parslegtos uz HK Riga atbalstisanu,ja vien nebutu jabrauc katru reizi uz Pinkiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 09:41, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: No provincēm nē. Bet Rīgu Tu pārvērtē, jo tā arī ir kļuvusi par kosmopolītisku, diemžēl. Kas attiecas uz krieviem, viņi atbalsta RD, bet PČ lielākā daļa Rus izlasi, pat vairāk, tādi ir arī pietiekami daudz latviešu vidū.
Protams,ka krievi atbalsta RUS,tacu ja spele pret Latviju,tad vismaz tie,kas fano par DR, ir Latvijas puse

     [+] [-]

, 2012-11-07 09:45, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: to vistukaralis2

Viens piemērs arī šajā portālā. Atlaists RD treneris, citā rakstā Nolans gatavojas pārbaudes spēlēm. Nekā. Bet tiklīdz būs ziņa par kādu Jakupovu vai tml., tad kāds latvietis tūlīt būs klāt
Tu kaut ko jauc. Gan par Rautokalio atlaisanu,gan par gaidamajam parbaudes spelem ir vairaki simti komentaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 09:59, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Es minēju vienu konkrētu aktīvu lietotāju
Harlamovs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 10:53, pirms 13 gadiem
Un vislielākais pofigists komandā ir tās kapteinis Galviņš. Reizēm riebjas skatīties viņa beizizteiksmes sejā. Pilnīgi nekāda sportiskā niknuma! Un tāds lai būtu komandas iedvesmotājs? B1tch, please!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-07 11:52, pirms 13 gadiem
Patiesība, kā vienmēr, ir kaut kur pa vidu. RD lielākā daļa spēlētāju tomēr ir tikai vidēja līmeņa hokejist. Daži mums ir virs vidējā, bet izcilnieku nav vispār. Un pašiem hokejistiem vien ir labāk zināms, kāpēc viņi tajā vidus līmenī grozās. No otras puses, ja komanda ir veidota lielākoties no vidēja līmeņa spēlētājiem, tad ir jāspēlē arī attiecīga veida hokejs - vairāk jāsēž aizsardzībā, jāatdot iniciatīva pretiniekiem, jātaisa pretuzbrukumi. Pekas veidotais spēles stils ir acij tīkamāks, jo rada ilūziju, ka mūsējie visus pretiniekus pamatīgi mīca visas spēles gaitā. No vienas puses tā arī ir, jo parasti RD savus pretiniekus ievērojami pārspēj izdarīto metienu skaita ziņā. No otras puses tas nedod uzvaras. Tāpēc nākas atgriezties pie senās patiesības, ka labāk nesmuka spēle un uzvara, nevis skaisti zaudējumi.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 12:02, pirms 13 gadiem
Kā bisenieks zina, kas cik ,un kur ,trenējas ,jeb varbūt viņam jāatskaitas!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 12:33, pirms 13 gadiem
Somu atlaiz no darba ceturto reizi, tas ari izsaka visu, mulkot ipasniekus un speletajus ar "nakotnes hokeju" neizdodas ilgak par gadu. Bet Bisenieks ir masieris sieviesu kosmetikas salona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 13:27, pirms 13 gadiem
mazulitiss rakstīja: un nav ko paņemt vietā....
un nebūs arī ko, jo jau U-17 "izlases" līmenī atsit vēlmi trenēties, jo skaidrs, ka tavs darbs nevienam nav vajadzīgs. Izlasē tiks tādi purmaļi ( tēvs SIA Arčers) un citi, kuri var samaksāt štuku ,iepriekš aizbraucot uz komercturnīru (kur gadu jaunākiem visiem zaudē), bet tagad brauks uz Baltkrieviju kā izlase....... tā lūk notiek LV ar LHF atbalstu
Padlies ar info, ka tad vini nospeleja to komercturniru?

     [+] [-]

, 2012-11-07 13:41, pirms 13 gadiem
subjektīvs un izcili žultains viedoklis ar izteiktu mērķi kādu aizvainot. Šāds dialogs ar masu medijiem ir liela kļūda.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 14:47, pirms 13 gadiem
spēlētājiem visu var ieskaidrot ar pareizi akcentētām prēmijām par uzvaru,par vārtiem,par iekļūšanu PO,utt...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-07 17:09, pirms 13 gadiem
Neko pielikt, neko atņemt! Bisenieks perfekti pateica un tā arī ir!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 17:31, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: +100500
Znarokam visa komanda pagāšgad bij viduvējības un aitu bars, gandrīz visi vienādi kāpļi un norm, Gagarinu paņēma
Znarokam noteikti nebija ne sliktāki (ne MD, ne MVD), bet arī ne labāki, kā citās komandās.
Es drīzāk gribēju teikt, ka Pekas zvaigžņu spēlētāja statuss nenozīmē neko.
Un arī komandai nevajag būt zvaigznēm, lai sasniegtu augstus līmeņus

Tomēr arī šogad var redzēt, cik ļoti Maskavas Dinamo ir sabalansēts - atnāca Ovečkins un pēkšņi sāka veidot 20% visa uzbrukuma.
Saslima - momentā sāka citi mest iekšā un rezultāts nemainījās vispār.
Attiecīgi var redzēt, ka pastāv komanda(!) un pat Ovečkins arī ir tikai tāds derīgs ieliktenis.

RD savukārt komanda gandrīz katru sezonu cieš no spēlētāju, sevišķi vadošo bizošanas apkārt - pirmkārt RD sāk pamatīgi buksēt, otrkārt -daudzie līderi dodas prom un tur iedzīvojas sliktā reputācijā un traumās.
Redzot izlases sniegumu, man arī tā cerība, ka RD iespēlētās maiņas nu tik dos PČ un OS ir izplēnējušas. RD šķiet spēlētājus tikai notrulinājos +nedaudz pacēlis akcijas (bet ne kvalitāti).
Neloģisku iemeslu dēļ izlase spēlē labāk, kad tiek savākta pa gabaliem, nevis no vienas komandas.

     [+] [-]

, 2012-11-07 17:34, pirms 13 gadiem
kn23m rakstīja: Patiesībā risinājums ir tikai viens!! Tāpat kā Minskā - lai spēlē 70%/80% leģionāru un tie kas no mūsējiem kapājas lai tad tiek sastāvā, a, pārējie lai spēlē Baltkrievijas, Latvijas vai citā čempī un brauc savām sievām pakaļ uz saloniem ar zapiņu!!
neviens neskatīsies RD spēles.
Skatītāju kvantumu uztur TIKAI tas, ka spēlē izlases daļa, kas arī ir galvenais fanošanas objekts LAtvijā.
Te nekad neietu cauri tāds variants kā NHL, kad cilvēki fano par komandu, kas sastāv no pilnīgiem svešiniekiem attiecīgajai valstij, štatam vai pilsētai. (vai tiešām AV un Kanādā tā kultūra ir tik augsta, ka viņi iet fanot par morāli estētiskām vērtībām kā labs atlētiskais sniegums un sportiskā solidaritāte? )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 21:01, pirms 13 gadiem
SuMmers rakstīja: Bisenieks arī sevi pieskaita izcilajiem spēlētājiem, kas ar vājiem un stipri viduvējiem spēlētājiem nevar iegūt rezultātu!
un kad Peka tiktu pie izciliem spēlētājiem bikses pieliktu un netiktu tālu (līdzīgi kā bijis ar SKA un citiem treneriem).
ok.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-09 13:57, pirms 13 gadiem
Es nemaz nemeģināju lasit visu,to putru,pēc virsraksta,vareja visu pateikt,ka viņam pilnigi pareizi.

Pagajušo gadu,pasaules čempionāta,Nolanam,nebija asistenta,mums nevajag,neparko uztraukties,es uzticos Nolanam,un izlase ir labas rokas!
Ja,jus te sūdzas,peka,Nolans,asistenti,nav labi,tad vispar,ko varat visu laiku beztolka runat,ja nemākat vienkaršu teikumu noformulēt.

232, 2012-11-06 16:09, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Kādis vispār Dinamo ir stāvoklis ar divvirzienu līgumiem?
Svētais visiem sadevis 2 gadu vienvirziena?

Ja speletājs,negrib parakstit,ligumu uz diviem gadiem,tad viņiem ir tādas tiesibas,nav spiesta lieta.
Mums drizak ir japriecājas,ka mums,tagat,komanda ir tādi speletāji,kā Karls.Girox un citi...
Pagajušo sezoni,tadi klauni bija sapirkti,kā Wargs,lundmargs ,kas tie pa speletajiem,pieredze ņifiga nebija,labak priecajieties,kadi ir leģionari.

Jafano,nevis janoniecin.