Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Ozoliņš nav fiziski gatavs"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Rautakallio: "Ozoliņš nav fiziski gatavs"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Peka Rautakallio pēc šodien piedzīvotā zaudējuma ar 1:4 pret Čerepovecas "Severstal" kritizēja komandu par nenoskaņošanos. Sanda Ozoliņa nespēlēšana trešajā periodā saistīta ar kapteiņa neatbilstošo fizisko kondīciju.

Ne pirmo reizi pēc "Dinamo" spēles dusmīgs bija Rīgas komandas galvenais treneris Peka Rautakallio: "Šodien pretinieks spēlēja pēc mūsu plāna. Pieredzējušie hokejisti pieļāva dumjas kļūdas, pēc kurām "Severstal" radās iespējas gūt vārtus. Kārtējo reizi likām labi izskatīties pretinieku komandas vārtsargam. Šī bija draņķīga spēle. Nezinu, kāpēc tā. Spēlētāju domas bija kaut kur citur, nevis spēlē. Iespējams, viņi jau domāja par brīvdienām. Pirms divām dienām cīnījāmies, bet šodien bijām tālu no savas labākās spēles. Nevaru pieņemt tādu hokeju. Labāk neko vairāk neteikt..."

Vaicāts, kāpēc trešajā periodā rezervē tika nosēdināts kapteinis Sandis Ozoliņš, somu treneris norādīja, ka aizsargs fiziski nevelk: "Viņš ir ļoti tālu no savas labākās kondīcijas. Jā, Sandis katrā spēlē cenšas un izliek sevi visu, taču fiziski nav gatavs. Viņam vēl daudz jāstrādā... Šodien pēdējā periodā nespēlēja tāpēc, ka bija citi hokejisti, kuriem vairāk uzticējos. Cerēju ar trim aizsargu maiņām iegūt vēlamo rezultātu."

Rautakallio pie šodien redzētajiem trūkumiem arī minēja spēli vairākumā, kurā "Dinamo" hokejisti izcēlušies ar sliktām piespēlēm, kas nereti bija novēlotas.

"Severstal" vadītājs Dmitrijs Kvartaļnovs: ""Dinamo" spēlē spēka hokeju, tāpēc prieks, ka izdevās izturēt pret šo komandu. Spēlētāji malači par to, ka nedeva pretiniekam daudz iespēju, bet paši savas spēja izmantot."

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:46, pirms 14 gadiem
Nu varbūt Ozo nav tā labākā fiziskā forma , taču laukumā tieši priekš dinamo viņš ir neaizstājams. Gribētos redzēt ātrāku spēli tieši no visas komandas . !!

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 19:46, pirms 14 gadiem
un tikai tagad Tu to ieraudzīji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: smiegs

 +20 [+] [-]

, 2011-11-06 19:48, pirms 14 gadiem
billyboy rakstīja: vienmeer visi citi vainiigi.... tu esi vecs mulkis kas var trennet amatierus... brauc majaa luudzu
Un tu esi tas gudrais un istais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-11-06 19:49, pirms 14 gadiem
Zināma taisnība ir.Vecais ir kkas jāmaina.Arī Sprukts nav gatavs.

 +30 [+] [-]

, 2011-11-06 19:49, pirms 14 gadiem
Ozo vai nu jasez mala un jatrenejas vai ari jabeidz vispar spelet.Ne reizi vien ari no NHL klubiem vins ir nolikts mala lai atgust formu un katru reiz vins protas un sanemas.Ar tadu speli ka sodien pat zel paliek Holts.Pedejie varti piesmeja Holtu pa lielam...ar tadu speli RD pat 3000 fanus tribines nav pelnijusi

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 19:49, pirms 14 gadiem
vecums naak... domaaju ka šii sezona un jaabeidz karjera...

 +29 [+] [-]

, 2011-11-06 19:49, pirms 14 gadiem
mariiiio rakstīja: Zināma taisnība ir.Vecais ir kkas jāmaina.Arī Sprukts nav gatavs.
Sprukts visu vasaru taču trenejas gatavojas un nu ir parguris .

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:50, pirms 14 gadiem
To jau visi zināja mēnesi atpakaļ.

 +31 [+] [-]

, 2011-11-06 19:51, pirms 14 gadiem
drosmīgs solis nosēdināt Ozoliņu..

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:52, pirms 14 gadiem
Pareizi ir. Karjeras pēdējā sezona ir jāizbauda nevis jāmokās. Fjodorovs magņitkā jau tāpat dara.

 +15 [+] [-]

, 2011-11-06 19:52, pirms 14 gadiem
sprukts točna nevelk...ozoliņš jau iepriekšejas spēlēs podus gāza...
abi vislabāk apmaksātie hokejisti........

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:52, pirms 14 gadiem
Pekka, Pekka.. Kaut kas tur nestrādā kā vajag..

Vienas un tās pašas problēmas..spēli no spēles vienāda taktika..
Un par Upīti vispār, džeks savā debijas spēlē iemet golu, a viņam pat vēlvienu spēli vairs nedod uzspēlēt. Ar ko tad viņš sliktāks, piemēram par Cipuli, kuram ir 0 vārtu padsmit spēlēs?
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko

  -3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:53, pirms 14 gadiem
Kad aizvāks ceturtās maiņas legion- Pogu? Paņem jeb kuru mūsejo- vīņa gada- spēlēs labāk...Tupāku sspīleri neēsmu redzējis...-tādā līmenī...Krievu otrā izlase... ekskursiju maiņa...cik tas pasākums maksā?

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:53, pirms 14 gadiem
RD komanda pa lielam spele sievietes...ar to domaju cinu pie pretinieku vartiem.Jau kuro speli pretinieks parada ka jatrauce vartu viram,ari pern PO faktiski Znarokiesi tureja lidz RD jo speles jauca gaisu vartu viriem.RD laikam video laika ed popkornu un gul.Tadi ergli briziem uz laukuma ka nez ar ko kulakus vicinas bet normali vartu prieksa maisities traucet un cinities nespej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-11-06 19:55, pirms 14 gadiem
Vairaakumaa jaaiespeelee Shindels, Cipulis, Luceniuss un buus vaarti.

Snaiperis, Aatrais un Piespeeleetaajs - naaveejosha kombinaacija.
Slēpts komentārs: satann

 +15 [+] [-]

, 2011-11-06 19:57, pirms 14 gadiem
kads iepriekseja raksta puksteja ka tie kas aizgaja pirms speles beigam nav isti fani...atbildot vinam-tie kas uz laukuma sanem gana lielas algas briziem nav profesionali sportisti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:58, pirms 14 gadiem
Nu Ozo vrb nav gatavs, bet nav jau arii, ko likt vietaa.... Tas pats Galvinsh spelee vnk... kaa lai pasaka, skrien ar galvu siena!!! Kaa pie vinja ripa, taa 90% buus metiens(Visticamaka, ka garaam) un pretspeeleetaajs var leenaam nogulties, jo Galvinsh taaapt uzmetiss virsuu. Vnk nav mums kvalitatiivu aizsargu, ir tikai vidusmeera...

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:59, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu Ozo vrb nav gatavs, bet nav jau arii, ko likt vietaa.... Tas pats Galvinsh spelee vnk... kaa lai pasaka, skrien ar galvu siena!!! Kaa pie vinja ripa, taa 90% buus metiens(Visticamaka, ka garaam) un pretspeeleetaajs var leenaam nogulties, jo Galvinsh taaapt uzmetiss virsuu. Vnk nav mums kvalitatiivu aizsargu, ir tikai vidusmeera...
tikai atskiriba tada ka Ozo ir RD kapteinis kam jarada priekszime,jasavakj komanda un jabut liderim visos aspektos.Ar tadu speli vins nav cienigs but ne uz laukuma ne valkat kapteina uzsuvi

 +16 [+] [-]

, 2011-11-06 20:00, pirms 14 gadiem
kas jus pilnigi jocigi esat? 1. maiņa velk komandu visu sezonu. tagad paris reizes nesanak, butu jabut citai maiņai, kas nak vinu vietā, bet tadas jau nav, tur tā problema.. bet nu novelt zaudi uz pirmo mainu, tas nu vispar ir absurds

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:03, pirms 14 gadiem
strayik rakstīja: Pekka, Pekka.. Kaut kas tur nestrādā kā vajag..

Vienas un tās pašas problēmas..spēli no spēles vienāda taktika..
Un par Upīti vispār, džeks savā debijas spēlē iemet golu, a viņam pat vēlvienu spēli vairs nedod uzspēlēt. Ar ko tad viņš sliktāks, piemēram par Cipuli, kuram ir 0 vārtu padsmit spēlēs?
nu ja tu akls esi, tad jau pie acu aartsta jaaaiziet!!!!!! Cipulis daudz izciina un veido momentus. Ne jau visi 12 uzbruceeji var mest iekshaa. Kursh tad dariis melno darbu??? Esi taalu no sporta.

 +10 [+] [-]

, 2011-11-06 20:04, pirms 14 gadiem
pie soma neviens nevelk, atskaitot drusku pogu un mikeli

  -4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:05, pirms 14 gadiem
Es ļoti ceru,ka šo "izcilā sportiskā formā " esošo ārzemnieku kompāniju pēc pārtraukuma kāda gudra galva tomēr palūgs atstāt komandu. Bukartu rausta turp-atpakaļ,ceturtā maiņa spēlē kā trenerim iepatīkas,bet citvalstu viduvējībām pārblīvētā komanda nespēj jau kuro maču "izpildīt trenera uzdevumu". Nu,laikam vajadzētu dot tādus uzdevumus,kas atbilst Dinamo iespējām un spēlēt tā,kā tā ir ieradusi agrāk. Bez izmaiņām uz brīnumu nav ko cerēt.

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:06, pirms 14 gadiem
norčam jāmeklē kkas jēdzīgāks pekkas vietā. var jau būt treneris viņš nav slikts, bet RD modelī izskatās rupji sakot galīgi p*kaļā. līdz ar to varbūt nākamais treneris varētu saņemties nosūtīt uz LM tos kuri nemet iekšā tukšos vārtos regulāri un vietā liktu jaunos, tie vismaz kapāsies kārtīgi lai nostiprinātos sastāvā. ja pēc šīm brīvdienām nebūs nekādas izmaiņas, tad domāju ka vef spēlēs būs vairāk līdzjutēji nekā RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:08, pirms 14 gadiem
pikaso12 rakstīja: norčam jāmeklē kkas jēdzīgāks pekkas vietā. var jau būt treneris viņš nav slikts, bet RD modelī izskatās rupji sakot galīgi p*kaļā. līdz ar to varbūt nākamais treneris varētu saņemties nosūtīt uz LM tos kuri nemet iekšā tukšos vārtos regulāri un vietā liktu jaunos, tie vismaz kapāsies kārtīgi lai nostiprinātos sastāvā. ja pēc šīm brīvdienām nebūs nekādas izmaiņas, tad domāju ka vef spēlēs būs vairāk līdzjutēji nekā RD.
trenerim nav ne vainas. Speelee dzeki labaak. Ir tik dazi leeni, kuri nevelk mainjas biedriem.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:12, pirms 14 gadiem
ko jus varat čikstet, pagasgad vartos ari meta tikai darzins ar savu mainu. sogad jau gandriz tas pats. nevajag jau uzreiz mest plinti krumos, ka nesanak, jus ar visiem saviem pekku nost,legionarus nost utt. tape jau jus te tikai komentejat, bet treneri un speletaji ir tur, kur vini ir, jo uzreiz nemet plinti krumos, tapec, ka zin, ka ir bedres un kapumi. vajag tikai turpinat stradat. nevis pie katras neveiksmes sviest visu komandu prom.

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 20:17, pirms 14 gadiem
strayik rakstīja: Pekka, Pekka.. Kaut kas tur nestrādā kā vajag..

Vienas un tās pašas problēmas..spēli no spēles vienāda taktika..
Un par Upīti vispār, džeks savā debijas spēlē iemet golu, a viņam pat vēlvienu spēli vairs nedod uzspēlēt. Ar ko tad viņš sliktāks, piemēram par Cipuli, kuram ir 0 vārtu padsmit spēlēs?
Čalīt, cik reizes var teikt, ka Upīti palūdza uz LM atpakaļ uz divām spēlēm, nevis kaut kur aizsūtīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:23, pirms 14 gadiem
Ozoliņš vecs jau paliek,reizēm dara ''brīnumus'' aizsardzībā... Sprukts vispār ir miskaste,es nesaprotu par ko viņam tādu algu maksā? lai viņs pieskartos ripai un turpinātu slidināties??? man vemt gribas ,kad redzu Spruktu "darbībā"...viņš ir par sūdīgu lai viņu arī uz Liepāju sūtītu

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:24, pirms 14 gadiem
Kas attiecas uz spēka spēli ,tas Cipuļa spēka paņēmiens aizvārtē bija iespaidīgs

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:27, pirms 14 gadiem
roberto85 rakstīja: Ozoliņš vecs jau paliek,reizēm dara ''brīnumus'' aizsardzībā... Sprukts vispār ir miskaste,es nesaprotu par ko viņam tādu algu maksā? lai viņs pieskartos ripai un turpinātu slidināties??? man vemt gribas ,kad redzu Spruktu "darbībā"...viņš ir par sūdīgu lai viņu arī uz Liepāju sūtītu
sprukta maiņa ir labākā komandā. ko tad tev diez gribas darit, kad redzi citas maiņas darbībā

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:28, pirms 14 gadiem
Šodien Galviņš bija vairāk pelnījis tikt nosēdināts malā, vismaz 3 reizes viņa kļūdas norāva uzbrukumu vairākumos. Spruktam atkal baterijas nosēdušās, tiesa tam ir arī attaisnojums: spēlē gan vairākumos, gan mazākumos, un ar viņa gabarītiem atjaunoties ir grūtāk. Jāsāk mest iekšā pārējiem, savādāk rezultāta nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:35, pirms 14 gadiem
Lieciet man mīnusus cik gribat, bet manuprāt šī būs pēdējā sezona Ozo karjerā

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 20:40, pirms 14 gadiem
Khmmm...labsvakars visapkaart! Nu ko, jaunu greekaazi visi ir atradushi, ne? Es gan par ko citu gribeeju...nekad neesmu M.Cipuli nolicis, bet nu jau iet manupraat nedaudz par traku...Es ljoti ceru, ka Cipam taa ir kaut kaada melnaa sviitra, bet 15 speelees savaakt tikai 2pts (piespeeles)...kaut kaa neliimeejaas man tas viss kopaa! Shodien arii -iespeeja Cipam iemest bija...un kaada veel, bet shis njem un no metra attaaluma uzmet virsuu Severstalj vaartsargam...koshmars! Nu saprotu, vienreiz nepaveicaas...otreiz nepaveicaas...labi, septinjreiz nepaveicaas...bet ja padsmitreizes nevar iemest, tad kaut kas nav kaartiibaa ar meistariibu un psihologjisko sagatavotiibu! Taas ir manas domas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:41, pirms 14 gadiem
Riebjas tas jūsu negatīvisms! Pēc kara visi gudri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:43, pirms 14 gadiem
kaut kas tajā armijā ir jāmaina, lai nākamo karu varētu uzvarēt.
Tigertron rakstīja: Riebjas tas jūsu negatīvisms! Pēc kara visi gudri!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:44, pirms 14 gadiem
Neesmu kompetents spriest,bet kādam gan cirvim jābūt,lai noņemtu no spēles komandas kapteini???

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:47, pirms 14 gadiem
Tigertron rakstīja: Riebjas tas jūsu negatīvisms! Pēc kara visi gudri!
si nebija ne pirma ne otra tada RD spele..vai nemot tavu komentu ne pirmais kars kuru RD zaudeja samera bezzobaini utt.Tatad secinot un atbildot uz tavu komentu-jau pec ieprieksejiem kariem vajadzeja izdarit secinajumus..tie netika izdariti un negativisms turpinas

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 20:48, pirms 14 gadiem
Jā, tagad visi gudrie saka OZO jāsedina malā, atveriet aciss utt. bļāviens tad kad viņš aizies no hokeja, domājams jau pēc'šīs sezonas, tad jūs bļausiet nē, tikai ne to. OMG. Labi viņš nav varbūt tik fiziski gatavs kā citi, bet viņš ir viens no rezultatīvākajiem komandā + viņš ir tas, kas savām maiņām pārsvarā veido uzbrukumu, nerunājot par vairākumu. + vispār kāpēc pie ozo maiņas ir pielikts kaut kāds Cipulis, šodien lieliski parādija arī kā tiek izjaukta ozo iecerēta piespēle vairākuma laikā.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 20:49, pirms 14 gadiem
gera21 rakstīja: Neesmu kompetents spriest,bet kādam gan cirvim jābūt,lai noņemtu no spēles komandas kapteini???
ka uz to skatas..kapteinis ir paraugs ja kapteinis nerada speli tad ari parejie sak lazot.Nometot kapteni uz 20min ir ceriba ka parejie ari aizdomasies

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:51, pirms 14 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Jā, tagad visi gudrie saka OZO jāsedina malā, atveriet aciss utt. bļāviens tad kad viņš aizies no hokeja, domājams jau pēc'šīs sezonas, tad jūs bļausiet nē, tikai ne to. OMG. Labi viņš nav varbūt tik fiziski gatavs kā citi, bet viņš ir viens no rezultatīvākajiem komandā + viņš ir tas, kas savām maiņām pārsvarā veido uzbrukumu, nerunājot par vairākumu. + vispār kāpēc pie ozo maiņas ir pielikts kaut kāds Cipulis, šodien lieliski parādija arī kā tiek izjaukta ozo iecerēta piespēle vairākuma laikā.
Kadreiz LV izlase speleja Belavskis, Pantilejevs,Vitolins,Znaroks utt visi pa reizie kliedza kritiku un bija ari tadi kas teica tiesi ka Tu.Aizies vini ko tad liksim vieta-atradam un ielikam,nak cita paaudze,katram ir kapacitate tik cik ir un izspiest vairak ka ir ieksa,faktiski neiespejami.Taka Ozo ir jadoma par miera mesanu.

  +6 [+] [-]

, 2011-11-06 20:54, pirms 14 gadiem
Malacis Pekka!Sen jau tā vajadzēja darīt.Nākamais Sprukts un tā tālāk-liekot saprast spēlētājiem ja nespēlēs varēsi labākā gadījumā sēdēt uz soliņa,ja nesaprot uz farmklubu vai uz mājām.100% atbalsts Pekkam!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:57, pirms 14 gadiem
MANS VIEDOKLIS IR TAADS: tisi runajot par sodienas speli teiksu taaa juusupraat kaa ozo kludaas taa ir dibenaa un viņš pie vidsa vainiigs ka komada zaudee, paskatieties un muusu super kruto aizsargu KR. RēDLIHU, velk kaajas varbuut par sekundes simtdallu tikai atrak kaa OZO, met pa vaartiekm jau tad kad redz ka pretiniek guulie szem ripas un neko citu nemak izdomaat kaa mest jo RAUTAKALIO ta liek, ozo redz ka neiet un saak improvizeet, varbuut ari kadam citam to vajadzetu pamegginaat, kada jeega spelet peec sheemas ja redz ka taa neiet cauri neviena piespeele un nekas laukumaa nemainaas uz labo pusi ! TADEEL JAU IR DOMAATI SPELETAJI KURI SPEJ IZSHKKIRT SPELES LIKTENI VIENATNEE, un jamusu komadaa kads taads ir tad tas ir tikai un vieniigi OZO, tie PEKAS leGionari vispaar var nuju sev PAKA*a iebāzt !
UN psele ka gribi bet rautakalio pec speles tapa ttev uzdirsis !
treneris ka snemak spelet ar speletajiem kas vinjam ir bet grib butt NHL alstar komandas vaditajs
REORGANIZACIJAS SAJAAS BRIVDIENAAS JASAK UN NEVIS AR SPELETAJIEM BET AR TRENERIEM !

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 20:58, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: OzO ŠVAKS BET sPRUKTU JAU SEN VAJADZEJA AR VISIEM rEDLIHIEM AIZSUTI UN lIEPAJAS mETALURGU PATRENETIES.
eu tu gudriniek!! Tad Dinamo vispār sezonā lidz šim butu 5 golus iemetuši. Āksts

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:59, pirms 14 gadiem
teush07 rakstīja: Malacis Pekka!Sen jau tā vajadzēja darīt.Nākamais Sprukts un tā tālāk-liekot saprast spēlētājiem ja nespēlēs varēsi labākā gadījumā sēdēt uz soliņa,ja nesaprot uz farmklubu vai uz mājām.100% atbalsts Pekkam!
Ei dir*t ,tik sturgalviga domasana ka Pusei no jums, vnk neaptverama !

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:00, pirms 14 gadiem
edgars_vitols rakstīja: MANS VIEDOKLIS IR TAADS: tisi runajot par sodienas speli teiksu taaa juusupraat kaa ozo kludaas taa ir dibenaa un viņš pie vidsa vainiigs ka komada zaudee, paskatieties un muusu super kruto aizsargu KR. RēDLIHU, velk kaajas varbuut par sekundes simtdallu tikai atrak kaa OZO, met pa vaartiekm jau tad kad redz ka pretiniek guulie szem ripas un neko citu nemak izdomaat kaa mest jo RAUTAKALIO ta liek, ozo redz ka neiet un saak improvizeet, varbuut ari kadam citam to vajadzetu pamegginaat, kada jeega spelet peec sheemas ja redz ka taa neiet cauri neviena piespeele un nekas laukumaa nemainaas uz labo pusi ! TADEEL JAU IR DOMAATI SPELETAJI KURI SPEJ IZSHKKIRT SPELES LIKTENI VIENATNEE, un jamusu komadaa kads taads ir tad tas ir tikai un vieniigi OZO, tie PEKAS leGionari vispaar var nuju sev PAKA*a iebāzt !
UN psele ka gribi bet rautakalio pec speles tapa ttev uzdirsis !
treneris ka snemak spelet ar speletajiem kas vinjam ir bet grib butt NHL alstar komandas vaditajs
REORGANIZACIJAS SAJAAS BRIVDIENAAS JASAK UN NEVIS AR SPELETAJIEM BET AR TRENERIEM !
Ozo ir lielakais ligums komanda.Lidz ar to vina varesana un spejas ir novertetas visaugstak.Nav vins fiziski gatavs un sliktakais liederibas koeficents to daleji ari atspogulo...no nekaa to nevar dabut

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:01, pirms 14 gadiem
kazha23 rakstīja: eu tu gudriniek!! Tad Dinamo vispār sezonā lidz šim butu 5 golus iemetuši. Āksts
Pilnīgi tev piekrītu , Speletaji ir jamak izmantot, nevis jaizdoma ka da sevis iecieniita sjhema pec ka trenet un jaspels, neesmu sis sezonas laika redzeejis ko jaunu kautvai eec 5cu zaudejumu serijas !
1na shenma, viens rezultats, viens komentaars, SPELETAJI IR VAAJI VINJI NEKO NEMAK !

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:03, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: Ozo ir lielakais ligums komanda.Lidz ar to vina varesana un spejas ir novertetas visaugstak.Nav vins fiziski gatavs un sliktakais liederibas koeficents to daleji ari atspogulo...no nekaa to nevar dabut
Ja Krisijanis ar Varguu nenoraidiitos katrā spele pa 3reizeem tad ozo nebuutu jaspele 6shi mazakumi!
Labi piekritunav varbut labakaja formaa, bet neteiksu ka spele vissudigak oaizsargiem, kaa acewramaies ieprieksejas sezonas, tad kaadas piespeles dala OZO , nevins nekot adu nedara jo spele strikti pec shēmām kas varbut tajaa bridi neiet, nemak musu speletaji improvizeet !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:06, pirms 14 gadiem
edgars_vitols rakstīja: Ja Krisijanis ar Varguu nenoraidiitos katrā spele pa 3reizeem tad ozo nebuutu jaspele 6shi mazakumi!
Labi piekritunav varbut labakaja formaa, bet neteiksu ka spele vissudigak oaizsargiem, kaa acewramaies ieprieksejas sezonas, tad kaadas piespeles dala OZO , nevins nekot adu nedara jo spele strikti pec shēmām kas varbut tajaa bridi neiet, nemak musu speletaji improvizeet !
es atkartosos..Ozo ir kapteinis,lidz sim bija neaizskarams RD sastava.Speleja slikti vai labi bet speleja.Pekka paradija ka neaizskaramiba pie vina neeksiste un 20min nomesana laus citiem padomat ar.Pietam mazakuma Ozo nespele viens vismaz vel 2-3 hokejisti.Viniem nav minusi tik lieli ka Ozo.Sada nosedinasana liks ari pasam Ozo padomat un sanemties

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:08, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Rautakkulakio turpina vainot citus, tikai ne pats sevi. Fuj kauns trenerim!
a ko vinam darit?nemt nuju un mest vartos?nav jau ta ka vins sanem noraidijumus(nevajadzigus)un aizmet garam tuksiem vartiem.Dala vaina jauznemas gan vinam ir bet nu tad tik pat liela vaina jauznemas ari RD vadibai un menedzamentam

 +10 [+] [-]

, 2011-11-06 21:15, pirms 14 gadiem
Ja Ozo lieliskās piespēles neprot neviens izmantot,tad arī nav brīnums par rezultātiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:17, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: a ko vinam darit?nemt nuju un mest vartos?nav jau ta ka vins sanem noraidijumus(nevajadzigus)un aizmet garam tuksiem vartiem.Dala vaina jauznemas gan vinam ir bet nu tad tik pat liela vaina jauznemas ari RD vadibai un menedzamentam
pilnīgi,piekrītu....ko treneris var darīt ja nemāk iemest,smadzenes nestrādā,necīnās utt...

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 21:19, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Rautakkulakio turpina vainot citus, tikai ne pats sevi. Fuj kauns trenerim!
nu bet kurs tad bus tas, kurs metis iekšā. puse no tiem, kas taisija rezultātu pagāšgad, vairs nav musu komandā, otra puse ari taisa to rezultātu. un parejaa komanda ir tāda, kada ta ir ar visiem legionariem prieksgala. rekur ari atmaksajas tas, ka nocel mums visas zvaigznites tiklidz tas iemirdzas

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:21, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Sprukts visu vasaru taču trenejas gatavojas un nu ir parguris .
Tiešām? Pirms iepriekšējā PČ viņš arī bija paguris..

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:27, pirms 14 gadiem
Izvēlies vārdus "speciālist"!!!
edgars_vitols rakstīja: Ei dir*t ,tik sturgalviga domasana ka Pusei no jums, vnk neaptverama !

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:37, pirms 14 gadiem
Statistika Cipulum bēdīga 0+4,bet praktiski visas beidzamās spēles viens no labākajiem komandā,gan uzbrukuma uzsākšanā,spēka cīņā,bet goli nekrīt ,vienkarši žēl Mārtiņa.Bet pat nemetot noteikti noderīgāks komandai par pusi uzbrucēju.Bet OZOtiešām pašlaik nevelk,bet vēl sliktāk ,ka beidzamajos mačos Sprukts aizmidzis.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 21:41, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Vairaakumaa jaaiespeelee Shindels, Cipulis, Luceniuss un buus vaarti.

Snaiperis, Aatrais un Piespeeleetaajs - naaveejosha kombinaacija.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:43, pirms 14 gadiem
Katrai trenera darbībai ir tikai viens kritērijs - rezultāts. Ja pie rezultāta 1:2, noņemot Ozoliņu, kuram šī noteikti nebija pati sliktākā spēle, mačs tiktu izvilkts - cepuri nost, Peka. Malacis. Sanāca tomēr tā, ka sūdus sāka taisīt citi aizsargi. Acīmredzot kļūdains lēmums, pamatots nevis ar kaut kādu spēles loģiku, bet ar Ozo kļūdām dažās iepriekšējās spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:06, pirms 14 gadiem
Interesanti kāpēc neviens no šitiem pajoliem nav DR?

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:25, pirms 14 gadiem
Sprukts nav gatavs? Citigi veroju speli un Janka cinijas ka zvers. Galvinju vajadzeja sedinat mala nevis ozo

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:25, pirms 14 gadiem
teush07 rakstīja: Malacis Pekka!Sen jau tā vajadzēja darīt.Nākamais Sprukts un tā tālāk-liekot saprast spēlētājiem ja nespēlēs varēsi labākā gadījumā sēdēt uz soliņa,ja nesaprot uz farmklubu vai uz mājām.100% atbalsts Pekkam!
Jā atsēdināsim Ozo tad Spruktu, Miķeli tad vēl un vēl, bet kas spēlēs ? Vieglāk jau pašu Peku atsēdināt...profilaksei, varbūt tad aizies.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 23:50, pirms 14 gadiem
Ozo uz laukuma izliek visu. Ja viņa piespēles uzbrucēji izmantotu, būtu citas runas. Pareizi, nav vairs 1996. gads, bet viņš ar pieredzi dod no visas sirds. Viņš vēl parādīs!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-07 00:19, pirms 14 gadiem
1. Ozo vajag atpūsties.
2. Cipuli prom. Ja nevar, tad nevar. Nav vajadzīgs uzbrucējs, kurš nevar iemest. Spēka uzbrucējs? Ha ha. Mēs varam atrast jaunāku un tik pat dedzīgu spēka uzbrucēju, kurš pie tam varēs iemest kaut desmit vārtus sezonā. Jebkurš cits tirgū atrodamais spēka uzbrucējs ir labāks par Cipuli. Lai kā jums tas nepatiktu.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-07 00:35, pirms 14 gadiem
Duraks Peka, Ozo velk tīri labi savam vecumam, paskaties statistiku!!!

     [+] [-]

, 2011-11-07 00:44, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Duraks Peka, Ozo velk tīri labi savam vecumam, paskaties statistiku!!!
ar -14 šaubos vai velk, jā viņš ir rezultatīvākais aizsargs, bet nu var redzēt ka netiek vairs līdz pretspēlētājam- rezultātā zaudēti vārti. šosezon Sotnieks labi izskatās.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 08:16, pirms 14 gadiem
CeGevara7 rakstīja: Ozo uz laukuma izliek visu. Ja viņa piespēles uzbrucēji izmantotu, būtu citas runas. Pareizi, nav vairs 1996. gads, bet viņš ar pieredzi dod no visas sirds. Viņš vēl parādīs!
lai arī parāda sevi administratīvajā darbā,cerams izdosies un nevajag viņu pataisīt par Indijas svēto govi,kas var darīt ko grib un kā grib

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 08:42, pirms 14 gadiem
beidzot Pekka ir sapratis, ka ozo sen jau nevelk. labs solis uz panakumiem. vel lavinjam, spruktam un nizhivijam vajag noradit isto vietu!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 09:12, pirms 14 gadiem
archibald rakstīja: beidzot Pekka ir sapratis, ka ozo sen jau nevelk. labs solis uz panakumiem. vel lavinjam, spruktam un nizhivijam vajag noradit isto vietu!
Laviņam jau ir norādījis

     [+] [-]

, 2011-11-07 09:14, pirms 14 gadiem
Za to Cipulis svaigs kā gurķītis un nekur netiek ne nosēdināts ne arī sūtīts satrp citu rodas jautājums, ko šamējie ar Peku abi pa vakariem dara, jo nu ar šādu sniegumu jebkurš cits treneris sen jau būtu vspēlētāju patriecis, tas pats attiecas gan uz Meiju un Šindelu. Lai viņu vietā nāk mūsu pašu jaunie un ticiet man sliktāki par šiem jau nu viņi nevar būt.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 10:44, pirms 14 gadiem
Varēja varbūt sākt ar mazāku spēles laiku? nosēdināt? nu nezinu,viņš vismaz prot neparedzami un neordināri ieiet zonā,labu pasi iedot, bez viņa Dinamo spēle ir ļoti vienveidīga - ja godīgi - nekāda, un ja brīnās kāpēc tik daudz kļūdas,savos gados ar tādu spēles laiku, jābrīnās par to????? psc nekļūdās tie kas neko nedara

katrā ziņā,ar visu "slikto" fiz.kondīciju viņš uz pārējo aizsargu fona izskatās ka lido..nu ok Galviņš šogad nu baigi labi raujās,cīnās un pārredz laukumu.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-07 13:14, pirms 14 gadiem
Sprukts cīnījās?Un tu redzēji?
Tu laikam biji savu metamo acī iebāzis, tāpēc sūdīgi redzēji. Kur tādi priduroki rodas...
It sevšķi labi Sprukts nospēlēja pie trešo vai ceturto vārtu guvuma, vai ne? Kad vienkārši noskatījās kā tas jauniņais čerepovecs iemet.

OVI FANS rakstīja: Sprukts nav gatavs? Citigi veroju speli un Janka cinijas ka zvers. Galvinju vajadzeja sedinat mala nevis ozo

     [+] [-]

, 2011-11-07 17:49, pirms 14 gadiem
root rakstīja: Interesanti kāpēc neviens no šitiem pajoliem nav DR?
Pilnīgi piekrītu, tādi gudrīši savākušies, hokeja eksperti saucamie

     [+] [-]

, 2011-11-08 12:20, pirms 14 gadiem
Tāpēc, ka mēs neesam profesionāli hokejisti un saņemam naudu par ko citu, tu aprobežotais vecāsmātes kaķa drāzēj.

root rakstīja: Interesanti kāpēc neviens no šitiem pajoliem nav DR?

     [+] [-]

, 2011-11-08 13:03, pirms 14 gadiem
Holts spēlē vāji un Sandis uz Holta fona ir ģēnijs.

     [+] [-]

, 2011-11-08 16:57, pirms 14 gadiem
Jessy rakstīja: Sprukts cīnījās?Un tu redzēji?
Tu laikam biji savu metamo acī iebāzis, tāpēc sūdīgi redzēji. Kur tādi priduroki rodas...
It sevšķi labi Sprukts nospēlēja pie trešo vai ceturto vārtu guvuma, vai ne? Kad vienkārši noskatījās kā tas jauniņais čerepovecs iemet.
Jāāā, nu bet tā arī ir bijis mūždien, ka Sprukts īpaši necīnās ,bet tik slidinās un domā par savu labo līgumu!! Spruktam tiešām nav vietas pat fārmā!!!!