Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Ozoliņš nav fiziski gatavs"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Rautakallio: "Ozoliņš nav fiziski gatavs"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Peka Rautakallio pēc šodien piedzīvotā zaudējuma ar 1:4 pret Čerepovecas "Severstal" kritizēja komandu par nenoskaņošanos. Sanda Ozoliņa nespēlēšana trešajā periodā saistīta ar kapteiņa neatbilstošo fizisko kondīciju.

Ne pirmo reizi pēc "Dinamo" spēles dusmīgs bija Rīgas komandas galvenais treneris Peka Rautakallio: "Šodien pretinieks spēlēja pēc mūsu plāna. Pieredzējušie hokejisti pieļāva dumjas kļūdas, pēc kurām "Severstal" radās iespējas gūt vārtus. Kārtējo reizi likām labi izskatīties pretinieku komandas vārtsargam. Šī bija draņķīga spēle. Nezinu, kāpēc tā. Spēlētāju domas bija kaut kur citur, nevis spēlē. Iespējams, viņi jau domāja par brīvdienām. Pirms divām dienām cīnījāmies, bet šodien bijām tālu no savas labākās spēles. Nevaru pieņemt tādu hokeju. Labāk neko vairāk neteikt..."

Vaicāts, kāpēc trešajā periodā rezervē tika nosēdināts kapteinis Sandis Ozoliņš, somu treneris norādīja, ka aizsargs fiziski nevelk: "Viņš ir ļoti tālu no savas labākās kondīcijas. Jā, Sandis katrā spēlē cenšas un izliek sevi visu, taču fiziski nav gatavs. Viņam vēl daudz jāstrādā... Šodien pēdējā periodā nespēlēja tāpēc, ka bija citi hokejisti, kuriem vairāk uzticējos. Cerēju ar trim aizsargu maiņām iegūt vēlamo rezultātu."

Rautakallio pie šodien redzētajiem trūkumiem arī minēja spēli vairākumā, kurā "Dinamo" hokejisti izcēlušies ar sliktām piespēlēm, kas nereti bija novēlotas.

"Severstal" vadītājs Dmitrijs Kvartaļnovs: ""Dinamo" spēlē spēka hokeju, tāpēc prieks, ka izdevās izturēt pret šo komandu. Spēlētāji malači par to, ka nedeva pretiniekam daudz iespēju, bet paši savas spēja izmantot."

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:23, pirms 13 gadiem
Ozoliņš vecs jau paliek,reizēm dara ''brīnumus'' aizsardzībā... Sprukts vispār ir miskaste,es nesaprotu par ko viņam tādu algu maksā? lai viņs pieskartos ripai un turpinātu slidināties??? man vemt gribas ,kad redzu Spruktu "darbībā"...viņš ir par sūdīgu lai viņu arī uz Liepāju sūtītu

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:24, pirms 13 gadiem
Kas attiecas uz spēka spēli ,tas Cipuļa spēka paņēmiens aizvārtē bija iespaidīgs

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:27, pirms 13 gadiem
roberto85 rakstīja: Ozoliņš vecs jau paliek,reizēm dara ''brīnumus'' aizsardzībā... Sprukts vispār ir miskaste,es nesaprotu par ko viņam tādu algu maksā? lai viņs pieskartos ripai un turpinātu slidināties??? man vemt gribas ,kad redzu Spruktu "darbībā"...viņš ir par sūdīgu lai viņu arī uz Liepāju sūtītu
sprukta maiņa ir labākā komandā. ko tad tev diez gribas darit, kad redzi citas maiņas darbībā

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:28, pirms 13 gadiem
Šodien Galviņš bija vairāk pelnījis tikt nosēdināts malā, vismaz 3 reizes viņa kļūdas norāva uzbrukumu vairākumos. Spruktam atkal baterijas nosēdušās, tiesa tam ir arī attaisnojums: spēlē gan vairākumos, gan mazākumos, un ar viņa gabarītiem atjaunoties ir grūtāk. Jāsāk mest iekšā pārējiem, savādāk rezultāta nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:35, pirms 13 gadiem
Lieciet man mīnusus cik gribat, bet manuprāt šī būs pēdējā sezona Ozo karjerā

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 20:40, pirms 13 gadiem
Khmmm...labsvakars visapkaart! Nu ko, jaunu greekaazi visi ir atradushi, ne? Es gan par ko citu gribeeju...nekad neesmu M.Cipuli nolicis, bet nu jau iet manupraat nedaudz par traku...Es ljoti ceru, ka Cipam taa ir kaut kaada melnaa sviitra, bet 15 speelees savaakt tikai 2pts (piespeeles)...kaut kaa neliimeejaas man tas viss kopaa! Shodien arii -iespeeja Cipam iemest bija...un kaada veel, bet shis njem un no metra attaaluma uzmet virsuu Severstalj vaartsargam...koshmars! Nu saprotu, vienreiz nepaveicaas...otreiz nepaveicaas...labi, septinjreiz nepaveicaas...bet ja padsmitreizes nevar iemest, tad kaut kas nav kaartiibaa ar meistariibu un psihologjisko sagatavotiibu! Taas ir manas domas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:41, pirms 13 gadiem
Riebjas tas jūsu negatīvisms! Pēc kara visi gudri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:43, pirms 13 gadiem
kaut kas tajā armijā ir jāmaina, lai nākamo karu varētu uzvarēt.
Tigertron rakstīja: Riebjas tas jūsu negatīvisms! Pēc kara visi gudri!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:44, pirms 13 gadiem
Neesmu kompetents spriest,bet kādam gan cirvim jābūt,lai noņemtu no spēles komandas kapteini???

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:47, pirms 13 gadiem
Tigertron rakstīja: Riebjas tas jūsu negatīvisms! Pēc kara visi gudri!
si nebija ne pirma ne otra tada RD spele..vai nemot tavu komentu ne pirmais kars kuru RD zaudeja samera bezzobaini utt.Tatad secinot un atbildot uz tavu komentu-jau pec ieprieksejiem kariem vajadzeja izdarit secinajumus..tie netika izdariti un negativisms turpinas

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 20:48, pirms 13 gadiem
Jā, tagad visi gudrie saka OZO jāsedina malā, atveriet aciss utt. bļāviens tad kad viņš aizies no hokeja, domājams jau pēc'šīs sezonas, tad jūs bļausiet nē, tikai ne to. OMG. Labi viņš nav varbūt tik fiziski gatavs kā citi, bet viņš ir viens no rezultatīvākajiem komandā + viņš ir tas, kas savām maiņām pārsvarā veido uzbrukumu, nerunājot par vairākumu. + vispār kāpēc pie ozo maiņas ir pielikts kaut kāds Cipulis, šodien lieliski parādija arī kā tiek izjaukta ozo iecerēta piespēle vairākuma laikā.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 20:49, pirms 13 gadiem
gera21 rakstīja: Neesmu kompetents spriest,bet kādam gan cirvim jābūt,lai noņemtu no spēles komandas kapteini???
ka uz to skatas..kapteinis ir paraugs ja kapteinis nerada speli tad ari parejie sak lazot.Nometot kapteni uz 20min ir ceriba ka parejie ari aizdomasies

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:51, pirms 13 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Jā, tagad visi gudrie saka OZO jāsedina malā, atveriet aciss utt. bļāviens tad kad viņš aizies no hokeja, domājams jau pēc'šīs sezonas, tad jūs bļausiet nē, tikai ne to. OMG. Labi viņš nav varbūt tik fiziski gatavs kā citi, bet viņš ir viens no rezultatīvākajiem komandā + viņš ir tas, kas savām maiņām pārsvarā veido uzbrukumu, nerunājot par vairākumu. + vispār kāpēc pie ozo maiņas ir pielikts kaut kāds Cipulis, šodien lieliski parādija arī kā tiek izjaukta ozo iecerēta piespēle vairākuma laikā.
Kadreiz LV izlase speleja Belavskis, Pantilejevs,Vitolins,Znaroks utt visi pa reizie kliedza kritiku un bija ari tadi kas teica tiesi ka Tu.Aizies vini ko tad liksim vieta-atradam un ielikam,nak cita paaudze,katram ir kapacitate tik cik ir un izspiest vairak ka ir ieksa,faktiski neiespejami.Taka Ozo ir jadoma par miera mesanu.

  +6 [+] [-]

, 2011-11-06 20:54, pirms 13 gadiem
Malacis Pekka!Sen jau tā vajadzēja darīt.Nākamais Sprukts un tā tālāk-liekot saprast spēlētājiem ja nespēlēs varēsi labākā gadījumā sēdēt uz soliņa,ja nesaprot uz farmklubu vai uz mājām.100% atbalsts Pekkam!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:57, pirms 13 gadiem
MANS VIEDOKLIS IR TAADS: tisi runajot par sodienas speli teiksu taaa juusupraat kaa ozo kludaas taa ir dibenaa un viņš pie vidsa vainiigs ka komada zaudee, paskatieties un muusu super kruto aizsargu KR. RēDLIHU, velk kaajas varbuut par sekundes simtdallu tikai atrak kaa OZO, met pa vaartiekm jau tad kad redz ka pretiniek guulie szem ripas un neko citu nemak izdomaat kaa mest jo RAUTAKALIO ta liek, ozo redz ka neiet un saak improvizeet, varbuut ari kadam citam to vajadzetu pamegginaat, kada jeega spelet peec sheemas ja redz ka taa neiet cauri neviena piespeele un nekas laukumaa nemainaas uz labo pusi ! TADEEL JAU IR DOMAATI SPELETAJI KURI SPEJ IZSHKKIRT SPELES LIKTENI VIENATNEE, un jamusu komadaa kads taads ir tad tas ir tikai un vieniigi OZO, tie PEKAS leGionari vispaar var nuju sev PAKA*a iebāzt !
UN psele ka gribi bet rautakalio pec speles tapa ttev uzdirsis !
treneris ka snemak spelet ar speletajiem kas vinjam ir bet grib butt NHL alstar komandas vaditajs
REORGANIZACIJAS SAJAAS BRIVDIENAAS JASAK UN NEVIS AR SPELETAJIEM BET AR TRENERIEM !

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 20:58, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: OzO ŠVAKS BET sPRUKTU JAU SEN VAJADZEJA AR VISIEM rEDLIHIEM AIZSUTI UN lIEPAJAS mETALURGU PATRENETIES.
eu tu gudriniek!! Tad Dinamo vispār sezonā lidz šim butu 5 golus iemetuši. Āksts

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:59, pirms 13 gadiem
teush07 rakstīja: Malacis Pekka!Sen jau tā vajadzēja darīt.Nākamais Sprukts un tā tālāk-liekot saprast spēlētājiem ja nespēlēs varēsi labākā gadījumā sēdēt uz soliņa,ja nesaprot uz farmklubu vai uz mājām.100% atbalsts Pekkam!
Ei dir*t ,tik sturgalviga domasana ka Pusei no jums, vnk neaptverama !

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:00, pirms 13 gadiem
edgars_vitols rakstīja: MANS VIEDOKLIS IR TAADS: tisi runajot par sodienas speli teiksu taaa juusupraat kaa ozo kludaas taa ir dibenaa un viņš pie vidsa vainiigs ka komada zaudee, paskatieties un muusu super kruto aizsargu KR. RēDLIHU, velk kaajas varbuut par sekundes simtdallu tikai atrak kaa OZO, met pa vaartiekm jau tad kad redz ka pretiniek guulie szem ripas un neko citu nemak izdomaat kaa mest jo RAUTAKALIO ta liek, ozo redz ka neiet un saak improvizeet, varbuut ari kadam citam to vajadzetu pamegginaat, kada jeega spelet peec sheemas ja redz ka taa neiet cauri neviena piespeele un nekas laukumaa nemainaas uz labo pusi ! TADEEL JAU IR DOMAATI SPELETAJI KURI SPEJ IZSHKKIRT SPELES LIKTENI VIENATNEE, un jamusu komadaa kads taads ir tad tas ir tikai un vieniigi OZO, tie PEKAS leGionari vispaar var nuju sev PAKA*a iebāzt !
UN psele ka gribi bet rautakalio pec speles tapa ttev uzdirsis !
treneris ka snemak spelet ar speletajiem kas vinjam ir bet grib butt NHL alstar komandas vaditajs
REORGANIZACIJAS SAJAAS BRIVDIENAAS JASAK UN NEVIS AR SPELETAJIEM BET AR TRENERIEM !
Ozo ir lielakais ligums komanda.Lidz ar to vina varesana un spejas ir novertetas visaugstak.Nav vins fiziski gatavs un sliktakais liederibas koeficents to daleji ari atspogulo...no nekaa to nevar dabut

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:01, pirms 13 gadiem
kazha23 rakstīja: eu tu gudriniek!! Tad Dinamo vispār sezonā lidz šim butu 5 golus iemetuši. Āksts
Pilnīgi tev piekrītu , Speletaji ir jamak izmantot, nevis jaizdoma ka da sevis iecieniita sjhema pec ka trenet un jaspels, neesmu sis sezonas laika redzeejis ko jaunu kautvai eec 5cu zaudejumu serijas !
1na shenma, viens rezultats, viens komentaars, SPELETAJI IR VAAJI VINJI NEKO NEMAK !

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:03, pirms 13 gadiem
rainmaker rakstīja: Ozo ir lielakais ligums komanda.Lidz ar to vina varesana un spejas ir novertetas visaugstak.Nav vins fiziski gatavs un sliktakais liederibas koeficents to daleji ari atspogulo...no nekaa to nevar dabut
Ja Krisijanis ar Varguu nenoraidiitos katrā spele pa 3reizeem tad ozo nebuutu jaspele 6shi mazakumi!
Labi piekritunav varbut labakaja formaa, bet neteiksu ka spele vissudigak oaizsargiem, kaa acewramaies ieprieksejas sezonas, tad kaadas piespeles dala OZO , nevins nekot adu nedara jo spele strikti pec shēmām kas varbut tajaa bridi neiet, nemak musu speletaji improvizeet !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:06, pirms 13 gadiem
edgars_vitols rakstīja: Ja Krisijanis ar Varguu nenoraidiitos katrā spele pa 3reizeem tad ozo nebuutu jaspele 6shi mazakumi!
Labi piekritunav varbut labakaja formaa, bet neteiksu ka spele vissudigak oaizsargiem, kaa acewramaies ieprieksejas sezonas, tad kaadas piespeles dala OZO , nevins nekot adu nedara jo spele strikti pec shēmām kas varbut tajaa bridi neiet, nemak musu speletaji improvizeet !
es atkartosos..Ozo ir kapteinis,lidz sim bija neaizskarams RD sastava.Speleja slikti vai labi bet speleja.Pekka paradija ka neaizskaramiba pie vina neeksiste un 20min nomesana laus citiem padomat ar.Pietam mazakuma Ozo nespele viens vismaz vel 2-3 hokejisti.Viniem nav minusi tik lieli ka Ozo.Sada nosedinasana liks ari pasam Ozo padomat un sanemties

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:08, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Rautakkulakio turpina vainot citus, tikai ne pats sevi. Fuj kauns trenerim!
a ko vinam darit?nemt nuju un mest vartos?nav jau ta ka vins sanem noraidijumus(nevajadzigus)un aizmet garam tuksiem vartiem.Dala vaina jauznemas gan vinam ir bet nu tad tik pat liela vaina jauznemas ari RD vadibai un menedzamentam

 +10 [+] [-]

, 2011-11-06 21:15, pirms 13 gadiem
Ja Ozo lieliskās piespēles neprot neviens izmantot,tad arī nav brīnums par rezultātiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:17, pirms 13 gadiem
rainmaker rakstīja: a ko vinam darit?nemt nuju un mest vartos?nav jau ta ka vins sanem noraidijumus(nevajadzigus)un aizmet garam tuksiem vartiem.Dala vaina jauznemas gan vinam ir bet nu tad tik pat liela vaina jauznemas ari RD vadibai un menedzamentam
pilnīgi,piekrītu....ko treneris var darīt ja nemāk iemest,smadzenes nestrādā,necīnās utt...

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 21:19, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Rautakkulakio turpina vainot citus, tikai ne pats sevi. Fuj kauns trenerim!
nu bet kurs tad bus tas, kurs metis iekšā. puse no tiem, kas taisija rezultātu pagāšgad, vairs nav musu komandā, otra puse ari taisa to rezultātu. un parejaa komanda ir tāda, kada ta ir ar visiem legionariem prieksgala. rekur ari atmaksajas tas, ka nocel mums visas zvaigznites tiklidz tas iemirdzas

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:21, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: Sprukts visu vasaru taču trenejas gatavojas un nu ir parguris .
Tiešām? Pirms iepriekšējā PČ viņš arī bija paguris..

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:27, pirms 13 gadiem
Izvēlies vārdus "speciālist"!!!
edgars_vitols rakstīja: Ei dir*t ,tik sturgalviga domasana ka Pusei no jums, vnk neaptverama !

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 21:37, pirms 13 gadiem
Statistika Cipulum bēdīga 0+4,bet praktiski visas beidzamās spēles viens no labākajiem komandā,gan uzbrukuma uzsākšanā,spēka cīņā,bet goli nekrīt ,vienkarši žēl Mārtiņa.Bet pat nemetot noteikti noderīgāks komandai par pusi uzbrucēju.Bet OZOtiešām pašlaik nevelk,bet vēl sliktāk ,ka beidzamajos mačos Sprukts aizmidzis.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 21:41, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Vairaakumaa jaaiespeelee Shindels, Cipulis, Luceniuss un buus vaarti.

Snaiperis, Aatrais un Piespeeleetaajs - naaveejosha kombinaacija.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:43, pirms 13 gadiem
Katrai trenera darbībai ir tikai viens kritērijs - rezultāts. Ja pie rezultāta 1:2, noņemot Ozoliņu, kuram šī noteikti nebija pati sliktākā spēle, mačs tiktu izvilkts - cepuri nost, Peka. Malacis. Sanāca tomēr tā, ka sūdus sāka taisīt citi aizsargi. Acīmredzot kļūdains lēmums, pamatots nevis ar kaut kādu spēles loģiku, bet ar Ozo kļūdām dažās iepriekšējās spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:06, pirms 13 gadiem
Interesanti kāpēc neviens no šitiem pajoliem nav DR?

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:25, pirms 13 gadiem
Sprukts nav gatavs? Citigi veroju speli un Janka cinijas ka zvers. Galvinju vajadzeja sedinat mala nevis ozo