Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: ''Dinamo'' - ''Jokerit'' 0:7 (spēle galā)

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Teksta tiešraide: ''Dinamo'' - ''Jokerit'' 0:7 (spēle galā)
Jānis Kalniņš. Foto: Tass/Scanpix

Rīgas ''Dinamo'' komanda trešo reizi šosezon tiekas ar Helsinku ''Jokerit'', cerot uz pirmo uzvaru. Uz ''Arēna Rīga'' ledus vērojams latviešu vārtsargu duelis - Jānis Voris ''Dinamo'' vārtos pret ''Jokerit'' pārstāvi Jāni Kalniņu. Mājiniekiem nākas iztikt bez savainotā Laura Dārziņa, kuru aizstās Andris Džeriņš.

Rīgas ''Dinamo'' - Helsinku ''Jokerit'' 0:7 (0:4;0:3;0:0)

Vārti: 06:48 Regins (Grants, Joensū) 0:1, 07:30 Jensens (Lēvs, Hāpala) 0:2, 09:38 Regins (Lepiste, O`Nīls) 0:3, 14:35 Jensens (Lehtonens, Lepiste, vair.) 0:4, 27:18 Jensens (Lehtonens, Grants) 0:5, 31:21 Regins (Mouzess, O`Nīls, vair.) 0:6, 34:17 Lepiste (Kontiola, Lehtonens, vair.) 0:7
Soda minūtes: 10:8
Vārtsargi: Jānis Voris (no 40:00 Reinis Liepiņš) - Jānis Kalniņš

60` Spēle galā!

57` Izcilu iespēju gūt goda vārtus neizmanto Bens Māršals, kurš pietuvojas vārtiem, nomāna aizsargus iepauzējot, tomēr nespēj trāpīt brīvajā stūrī.

53` ''Dinamo'' gaidāms mazākums, noraidījumu nopelna Mamčics. Jāatzīmē, ka līdzšinējos trīs vairākumus ''Jokerit'' izdevies realizēt.

51` Divatā pret vienu izdodas aizskriet pretuzbrukumā Gintam Meijam un Robertam Mamčicam, aizsargs gan neuztver uzbrucēja piespēli pa gaisu.

48` Regins tuvu ceturtajam vārtu guvumam, bet vārtu priekšā pēdējā brīdī tiek apturēts.

43` Liepiņš atzīmējas ar teicamu atvairījumu, glābjot ''Dinamo'' pēc Granta metiena.

41` Sācies trešais periods. Vori mājinieku vārtos nomaina gadu jaunākais Reinis Liepiņš. Pēc eliteprospects.com datiem 18 gadus vecais Liepiņš šosezon vēl nav aizvadījis nevienu spēli, arī ne HK ''Rīga'' kuras sastāvā ir pieteikts sezonai.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

39` ''Dinamo'' tiek pie vairākuma.

36` Rīdzinieki iekrīt uz pretuzbrukumu. Trijatā pret vienu aizsargu viesi izvirza metiena pozīcijā Aleksi Halmi, kura brīvu metienu atvaira Voris, glābjot komandu. Līdzjutēji pelnīti uzmundrina vārtsargu, skandējot ''Vori, Vori!". Pretējā laukuma galā viena no labākajām epizodēm arī ''Dinamo'', tomēr ļoti droši ar Setdikova metienu no tuvas distances tiek galā Kalniņš.

35` VĀRTI! ''Jokerit'' bez aizķeršanās realizē arī trešo vairākumu, no uzbrukuma zonas vidus Vori pārspēj aizsargs Sami Lepiste, sasniedzot zīmīgo 0:7.

35` Bērziņam otrais noraidījums spēlē, ''Dinamo'' vēl viens mazākums.

32` VĀRTI! Dānijas izlases uzbrucēji joprojām saimnieko uz Rīgas ledus. Jensena piemēram seko arī Regins, ar precīzu metienu noslēdzot teicamu saspēli - 0:6.

32` Oskars Bārtulis, kurš Dārziņa prombūtnē pilda komandas kapteiņa funkcijas, noraidīts par klupināšanu.

30` Uzbrukuma zonā sadursmē ar Stīvu Mouzesu cietis Metjū Majone.

28` VĀRTI! ''Jokerit'' atklāj savu otrā perioda rēķinu. Divatā vienu spēlētāju sedz Mareks Djaloga un Ņikita Setdikovs, Alekss Grānts to pamana un atspēlē Miko Lehtonenam, kurš uzreiz nogādā ripu tālāk Jensenam. Dāņu uzbrucējs sev noformē hat-trick - 0:5.

24` Pagaidām bez bīstamiem momentiem pie ''Dinamo'' vārtiem.

21` Sācies mača otrais periods.

20` Pirmā trešdaļa noslēgusies.

19` Kalniņš tiek galā ar Protapoviča metienu, arī šoreiz vairākums neizmantots.

17` Rīdziniekiem vēl viens vairākums.

15` VĀRTI! ''Jokerit'' realizē vairākumu. Otros vārtus spēlē gūst Jensens, kurš izpilda neatvairāmu metienu, ripai vēl noklaudzot pa vārtu pārliktni - 0:4.

14` Vairākumā izveidots viens bīstams moments, kas paliek nerealizēts - Kalniņš uz brīdi paliek bez nūjas, bet ķer ķērājcimdā spēcīgu Emīla Ģēģera metienu. 20 gadus vecais uzbrucējs Laura Dārziņa prombūtnē ticis pie iespējas spēlēt vairākumā. Tagad mazākumā jau jāspēlē ''Dinamo'', noraidīts Daniels Bērziņš.

12` ''Dinamo'' tiek pie pirmā vairākuma.

10` VĀRTI! ''Dinamo'' aizsardzība jūk pa visām vīlēm, atstājot Vori likteņa varā. Viesiem uzbrukuma zonā tiek dots daudz brīvas vietas, ko ''Jokerit'' arī nekautrējoties izmanto - pēc ātras saspēles nūju ripai atliek pielikt Reginam. 0:3.

8` VĀRTI! ''Jokerit'' pēc nepilnas minūtes gūst vēl vienus vārtus. Aizvārtē kļūdās Kristaps Sotnieks, pazaudējot no redzesloka Niklasu Jensenu, kurš izmanto pretinieka dāvanu, dodas uz vārtu priekšu, un tuvcīņā pārspēj Vori - 0:2. ''Dinamo'' pieprasa 30 sekunžu pārtraukumu.

7` VĀRTI! Vora sausajai sērijai punktu liek Peters Regins, kurš izvirza vadībā viesus. Alekss Grants apspēlē pretspēlētāju, pietuvojas vārtiem un izdara metienu, Aleksandrs Protapovičs nenosedz Reginu, kurš vārtu priekšā tiek pie Vora atsistās ripas - 0:1.

7` Pirmoreiz spēlē kārtīgi nākas iesaistīties arī Vorim. Vārtu priekšā ripu saņem somu milzis Marko Antila, kuram neizdodas to iebakstīt vārtos.

6` Labā ātrumā laukumu šķērso Ņikita Setdikovs, uzbrucēja plaukstas metienu tuvajā stūrī atvaira Kalniņš.

3` Mājinieki sākuši aktīvi un līdz šim vairāk laika pavadījuši uzbrukuma zonā.

1` Spēle sākusies! ''Dinamo'', kā iepriekšējās spēlēs ierasts, iesāk ar ceturto uzbrucēju trijnieku un pirmo aizsargu pāri.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Jānis Voris (Reinis Liepiņš); Nerijus Ališausks - Kristaps Sotnieks, Roberts Mamčics - Bens Māršals, Metjū Majone - Mareks Djaloga, Oskars Bārtulis; Koltons Gilīss - Andris Džeriņš - Kirils Sļepecs, Gints Meija - Aleksandrs Protapovičs - Ņikita Setdikovs, Kārters Eštons - Oskars Batņa - Emīls Ģēģeris, Miķelis Rēdlihs - Daniels Bērziņš - Roberts Lipsbergs, Antons Trastašenkovs.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:16, pirms 5 gadiem
Kalnin raadi meistarklasi un dzen to krievijas klubu dziljaak purvaa lai vienreiz nosliikst ar visiem taas faniem!!!

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:20, pirms 5 gadiem
Tiesraide seit - https://www.hokejatv.com/index/spel...

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:23, pirms 5 gadiem
Sveiciens visiem Jāņos!

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:24, pirms 5 gadiem
Reti kurš skaita līdzi KHL vārtsargu reālo gūto uzvaru skaitu, jo piemēram KHL pēcspēļu metienu sērijā vārtsargs mistiski paliek bez uzvaras vai zaudējuma. Šovakar J. Kalniņam ir iespēja tikt pie savas 70. uzvaras KHL karjerā regulārajās sezonās.

Pamatlaikā ir 51-45, papildlaikā 11-6, pēcspēles metienos 7-8, kopā 69-59.

Kalniņš ar lieliem soļiem ķer Edgaru Masaļski, kurš ir ar uzvarām KHL visbagātākais Latvijas vārtsargs 78-85.

P.S. uzvarot šovakar, Kalniņš pārspēs arī sevis uzstādīto 23 uzvaru rekordu starp Latvijas vārtsargiem regulārajā sezonā, pašlaik Kalniņš ir arī vienīgais Latvijas vārtsargs, kurš ir spējis izcīnīt 20 uzvaras vienā sezonā. Par Kalniņa sasniegumiem KHL varētu tik rakstīt un rakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:25, pirms 5 gadiem
anatolsins rakstīja: Tiesraide seit
spirtacentra skribents esi, ka vēl neesi nobanots par tādu huiņu?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:27, pirms 5 gadiem
oscarscards_3023232088 rakstīja: P.S. uzvarot šovakar, Kalniņš pārspēs arī sevis uzstādīto 23 uzvaru rekordu starp Latvijas vārtsargiem regulārajā sezonā, pašlaik Kalniņš ir arī vienīgais Latvijas vārtsargs, kurš ir spējis izcīnīt 20 uzvaras vienā sezonā. Par Kalniņa sasniegumiem KHL varētu tik rakstīt un rakstīt.
krievi vispār visu vienā katlā met. KHL reti redzu. viņiem otečetsvinj hokej figurē
nez kā tur ir? Vasiļonoks piemēram?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: krievi vispār visu vienā katlā met. KHL reti redzu. viņiem otečetsvinj hokej figurē
nez kā tur ir? Vasiļonoks piemēram?
Viņiem ļoti patīk regulārās sezonas un izslēgšanas spēļu statistiku skaitīt kopā, kas ir ļoti "īpatnēji", arī RD ar šo ir izcēlies. Pa lielam, tie ir divi dažādi turnīri vienas līgas ietvaros. Man liekas, ka pat Nadježdas statistika mājas lapā tiek skaitīta klāt pie KHL totals. Ir par ko parēkt.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:38, pirms 5 gadiem
Skaidri redzams,ka Janka savējiem pateicis lai neplēš pakaļu baigi skrienot,pietiks ar 30% atdevi lai vinnētu čeku jurkas mongoļu varzu.

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:39, pirms 5 gadiem
oscarscards_3023232088 rakstīja: Viņiem ļoti patīk regulārās sezonas un izslēgšanas spēļu statistiku skaitīt kopā, kas ir ļoti "īpatnēji", arī RD ar šo ir izcēlies. Pa lielam, tie ir divi dažādi turnīri vienas līgas ietvaros. Man liekas, ka pat Nadježdas statistika mājas lapā tiek skaitīta klāt pie KHL totals. Ir par ko parēkt.
iespējams, neesmu tik sīki pētījis.
bet nu , pagājušās sezonas visi virsraksti, ka CSKA cik tur gadus nebija vinnējusi PSRS čempi...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:39, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: Kalnin raadi meistarklasi un dzen to krievijas klubu dziljaak purvaa lai vienreiz nosliikst ar visiem taas faniem!!!
Neaizmirsti nomasēt!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:42, pirms 5 gadiem
heheheh

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:42, pirms 5 gadiem
Jānis šodien uzvarēs.

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:43, pirms 5 gadiem
nez tagad gan jau vēl eksistē tāds Bobrova klubs
slinkums meklēt , nez vēl Balderis ir topā.
par Mozjakinu škiet lasīju, ka šis tur iekļuvis...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:43, pirms 5 gadiem
Džokeri ielika otrajā ātrumā.

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:43, pirms 5 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Neaizmirsti nomasēt!
pirms speeles nomaseej

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:43, pirms 5 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:43, pirms 5 gadiem
Voris daudz ripas ķeksēs šovakar no savas kaste laukā ...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:44, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Sveiciens visiem Jāņos!
Ā ha ha..tu tak nu esi viens sasodīti asprātīgs āzis

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:46, pirms 5 gadiem
opā 2 fiksie goli. 2x vairāk ielaists jau tagad nekā DR uzbrukuma 60min šīs sezonas spēju kapacitāte

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:46, pirms 5 gadiem
Žēl Vora,ka jāspēlē tādā čekitu jurkas miskastē,aizsardzība kā bomāru apenes.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:47, pirms 5 gadiem
Uzvarēsim 4-3

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:47, pirms 5 gadiem
Kvēls sveiciens savickēniem,novēlu turpināt tikpat superīgi ierīt kā ierasts un saulaini smaidīt. Nujā,biedrs Fuņikins Funarovičs varētu mani apgaismot - cik vēl līdz fināliem atlicis un vai Naģkas trusiki bija viegli dzelteni..

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:48, pirms 5 gadiem
Vai sers no bērnudārza vai Tvaika ielas izbēdzis? Kaut kā ļoti vienveidīgs. 7 gadīgiem bērniem ir bagātīgāks vārdu krājums.

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:48, pirms 5 gadiem
taksh nem nost puiku lai nepaliek nelabojamas sekas

  +3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:49, pirms 5 gadiem
Karoče atkal neviens nesaprot super trenera shēmas.

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:50, pirms 5 gadiem
Nabaga Voris. Tos indivīdus kas atrodas uz trenera soliņa ar sūdiem nomētāt

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:50, pirms 5 gadiem
Ankips izvoro Vori !

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:51, pirms 5 gadiem
Tiesneši arī nesaprot,lai līdzsvarotu spēli jānoraida divi džokeri.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:52, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Žēl Vora,ka jāspēlē tādā čekitu jurkas miskastē,aizsardzība kā bomāru apenes.
Fakts. Lai puika sevi labi parāda un dur prom no gaznašhujvaš līgas jaukumiem

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:53, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Ā ha ha..tu tak nu esi viens sasodīti asprātīgs āzis
Vai man to nodot tiem kuri man šo ziņu sūtīja. Arī Celmiņam to pašu vari teikt, kurš šodien par Jāņiem janvārī tv runāja.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:54, pirms 5 gadiem
Caurstaigājama sēta aizsardzībā. Bet nu neko, Ankipāns ar Funi varēs visu sezonu norakstīt uz vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:54, pirms 5 gadiem
Čekista varzai galvas jāsakārto,ībļi

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:55, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: pirms speeles nomaseej
Jopcik,es nemaz nezināju ka uz čekistiem te kāds masē. Bet ja pieiet lietai filosofiski - nekam citam tā smirdīgā lpsr atrauga nemaz neder

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:56, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvarēsim 4-3
Nu jau ar 5:4

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:56, pirms 5 gadiem
Uzvarēsim 5-4. Šie teicieni labi patīk SC komentātājiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 19:56, pirms 5 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Jopcik,es nemaz nezināju ka uz čekistiem te kāds masē. Bet ja pieiet lietai filosofiski - nekam citam tā smirdīgā lpsr atrauga nemaz neder

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:56, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vai man to nodot tiem kuri man šo ziņu sūtīja. Arī Celmiņam to pašu vari teikt, kurš šodien par Jāņiem janvārī tv runāja.
Jau ar Celmiņu draud. Galīgi no prāta izkāpis.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:57, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nu jau ar 5:4
Varbūt 2.periodā rakstīšu uzvarēsim 8-7, 9-8 utt.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:57, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jau ar Celmiņu draud. Galīgi no prāta izkāpis.
Celmiņš teica ka šiedien ir Jāņi. Nedraudu, pasaku ka Celmiņš saka to pašu ko es.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:58, pirms 5 gadiem
viss kolhozs sapisiiisss Vori

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:58, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nu jau ar 5:4
Skaidrs,ka uzvsrēsim. Kādā paralēlā dimensijā,baltā palātā,bez klinķa durvīs

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:58, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jau ar Celmiņu draud. Galīgi no prāta izkāpis.
Tu vēl lasi tā slimiķa dzeju?

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:58, pirms 5 gadiem
Palsies spēli var slegt ārā, Ankipans lai gatavo jaunu atrunu pēc spēles, šoreiz vārtsargs nebūs sapratis viņa kombināciju!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 19:58, pirms 5 gadiem
Jokdari atbraukuši skaidrā atšķirībā no nazarbajeviešiem,kuri uz paģirām spēlēja.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-06 19:59, pirms 5 gadiem
šodien ģinamas pietiek

     [+] [-]

, 2020-01-06 19:59, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvarēsim 5-4. Šie teicieni labi patīk SC komentātājiem.
Tieši tā, vēl nekas nav zaudēts.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:00, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vēl lasi tā slimiķa dzeju?
es arī nelasu slimiķa dzeju

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:00, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvarēsim 5-4. Šie teicieni labi patīk SC komentātājiem.
atbildot uz matemātiku ar matemātiku. Lai DR uzvarētu ar 5-4, būtu nepieciešamas 60x5 minūtes, jo tas pa lielam ir laiks, kurā viņi spēj iebakstīt 5 ripas.
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:01, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vai man to nodot tiem kuri man šo ziņu sūtīja. Arī Celmiņam to pašu vari teikt, kurš šodien par Jāņiem janvārī tv runāja.
Varbūt,biedri Fuņikovič,tur tā sāpe,ka atgremojat jau 2x atgremotas asprātības. Ziniet,tas ir kā ēst sarūgušus mēslus. Vai skatīties ģināmo izvarošanu

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:02, pirms 5 gadiem
Novēlu Jānim Kalniņam 3 sausos spēli sezonā!!

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:02, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ankipān , turies!
Kā dakša sūdu čupā.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:03, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: atbildot uz matemātiku ar matemātiku. Lai DR uzvarētu ar 5-4, būtu nepieciešamas 60x5 minūtes, jo tas pa lielam ir laiks, kurā viņi spēj iebakstīt 5 ripas.
Kļūdies. DR gūt vidēji 1,73 vārtus spēlē. Tātad 5 vārtiem vajadzīgas 2,89 spēles.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:03, pirms 5 gadiem
principā šodien ģinamka izdomāja vai fuņa lekciju noklausījās, ka tomēr vārtos ir caurums un nav ko censties un vilkt vārtsargu un taisīt viņam statistiku.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:03, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: Novēlu Jānim Kalniņam 3 sausos spēli sezonā!!
būtu jābūt, ja vien Jokerit nepalaidīsies aizsardzībā

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:04, pirms 5 gadiem
kursh tur kolhozniekiem ar 13nr???

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:04, pirms 5 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Varbūt,biedri Fuņikovič,tur tā sāpe,ka atgremojat jau 2x atgremotas asprātības. Ziniet,tas ir kā ēst sarūgušus mēslus. Vai skatīties ģināmo izvarošanu
Par Jāņiem pirmais iedomājos. Pēc tam sāka nākt līdzīgas īsziņas un Celmiņa apgalvojums.
6.janvāris - turpnāk Latvijā šajā dienā svinēsīm ziemas Jāņus.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:04, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kļūdies. DR gūt vidēji 1,73 vārtus spēlē. Tātad 5 vārtiem vajadzīgas 2,89 spēles.
paldies, bet tas tāpat ir gandrīz 3x ilgāk nekā hokeja noteikumi dod, lai atspēlētos šodien...

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:05, pirms 5 gadiem
Aisardzība ir OHL vājāko komandu līmenī, Ankipāna sistēma strādā.. Sotnieks kā izlases kandidāts galīgi pašvaks, tik negribīgi spēlē, it kā atkal juris algu nemaksā... Žēl RD vārtsargu dēļ šitiem tizloņiem % zemi...

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:05, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: paldies, bet tas tāpat ir gandrīz 3x ilgāk nekā hokeja noteikumi dod, lai atspēlētos šodien...
Palūgsim un gan jau tiesneši atļaus spēlēt gandrīz 3 spēles laikus pēc kārtas

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:05, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: kursh tur kolhozniekiem ar 13nr???
Kaut kāds no Urāliem

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:08, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Aisardzība ir OHL vājāko komandu līmenī, Ankipāna sistēma strādā.. Sotnieks kā izlases kandidāts galīgi pašvaks, tik negribīgi spēlē, it kā atkal juris algu nemaksā... Žēl RD vārtsargu dēļ šitiem tizloņiem % zemi...
Sotniekam ir arī labas spēles,bet ko uz ledus dara Miķelis ļoti grūti saprast,jo var just ka vēl daudz ko var,bet domas viņam kaut kur citur.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:08, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Aisardzība ir OHL vājāko komandu līmenī, Ankipāna sistēma strādā.. Sotnieks kā izlases kandidāts galīgi pašvaks, tik negribīgi spēlē, it kā atkal juris algu nemaksā... Žēl RD vārtsargu dēļ šitiem tizloņiem % zemi...
kāpēc OHL jāiepin krievu līgas mačos? un vispār ko domāji ar OHL?
varbūt OHL junioru līgu, kur šosezon Šilovs spēlē?
tizli.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Par Jāņiem pirmais iedomājos. Pēc tam sāka nākt līdzīgas īsziņas un Celmiņa apgalvojums.
6.janvāris - turpnāk Latvijā šajā dienā svinēsīm ziemas Jāņus.
bleeegg funi joptvaju nopietni lubrak ar tevi ir gjirsaa kkaads alzhaimers vai hvz kkaada skleroze !!!!

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:10, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vēl lasi tā slimiķa dzeju?
Kā es savādāk hokejā orientēšos? Ne Abrags, ne Miņins, ne tu, piemēram, neko nezināja par 5.maiņu, ko jāvadā līdzi izbraukumos ostīt gaisu.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:10, pirms 5 gadiem
Dinamo nemaz nav krievu interesējošs projekts😀 manuprāt, līgas skatāmākā komanda jau vairākus gadus, bet arēna krietni tukšāka kā pret krievu klubiem. Laikam tikai sakritība😀 vai tomēr nē😀😀😀

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:10, pirms 5 gadiem
Apsveicu Nameju ar pelnítu Kubacka pelnítu uzvaru. Izbaudi! Ļoti aizraujoša turneja izdevās.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:12, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Dinamo nemaz nav krievu interesējošs projekts😀 manuprāt, līgas skatāmākā komanda jau vairākus gadus, bet arēna krietni tukšāka kā pret krievu klubiem. Laikam tikai sakritība😀 vai tomēr nē😀😀😀
Tu zini kas ir pirmdiena un apmeklējums vai arī tēlo naivo?

  -4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:14, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā es savādāk hokejā orientēšos? Ne Abrags, ne Miņins, ne tu, piemēram, neko nezināja par 5.maiņu, ko jāvadā līdzi izbraukumos ostīt gaisu.
Konkrēts jautājums. Cik uzbrucējiem jādodas izbraukuma turnejā kurā ir vismaz 3-4 spēles? Gaidu konkrētu atbildi.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:15, pirms 5 gadiem
Otrreiz jau Jokerit no 0:4 rīdziniekiem nezaudēs,un vispār tā spēle bij Somijā!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:16, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Konkrēts jautājums. Cik uzbrucējiem jādodas izbraukuma turnejā kurā ir vismaz 3-4 spēles? Gaidu konkrētu atbildi.
Skolmeistar, ej savus audzēkņus dricelē vai Celmiņu.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:16, pirms 5 gadiem
1.periods. Metieni 11-14, pavadītais laiks uzbrukuma zonā 6:08 - 5:06, rezultāts 0-4.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:16, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Skolmeistar, ej savus audzēkņus dricelē vai Celmiņu.
Arī tevi iedzen stūrī. Cik uzbrucējiem jādodas izbraukumā?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:18, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Konkrēts jautājums. Cik uzbrucējiem jādodas izbraukuma turnejā kurā ir vismaz 3-4 spēles? Gaidu konkrētu atbildi.
bet Funi ja taa nopietni tu sevi uztver kaa ??? gariigi vesels??? nu tu trollo pie shnabiish ja??? nopietni jautaaju

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:18, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā es savādāk hokejā orientēšos? Ne Abrags, ne Miņins, ne tu, piemēram, neko nezināja par 5.maiņu, ko jāvadā līdzi izbraukumos ostīt gaisu.
eksperta Tjomas dzeju par Voroņina sistēmas ar četrām uzbrūkošajām maiņām lasīji?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:19, pirms 5 gadiem
Nu gan visiem churbaniem baigie prieki ☺

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:19, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Par Jāņiem pirmais iedomājos. Pēc tam sāka nākt līdzīgas īsziņas un Celmiņa apgalvojums.
6.janvāris - turpnāk Latvijā šajā dienā svinēsīm ziemas Jāņus.
Celmiņš tavas dzīves autoritāte? Izknieb šo jāņos

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:21, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: bet Funi ja taa nopietni tu sevi uztver kaa ??? gariigi vesels??? nu tu trollo pie shnabiish ja??? nopietni jautaaju
Ar HMB nopietni sarunāties nav vēlmes. Alkoholu šogad vēl neesmu lietojis.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: eksperta Tjomas dzeju par Voroņina sistēmas ar četrām uzbrūkošajām maiņām lasīji?
Būšu palaidis garām.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:22, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Celmiņš tavas dzīves autoritāte? Izknieb šo jāņos
Kā tu izdari secinājumus. Autoritāte pēc tavām domām ir cilvēks kurš atkārto tavu izteikto domu? Tu patiešām tā secini?

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:23, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Dinamo nemaz nav krievu interesējošs projekts😀 manuprāt, līgas skatāmākā komanda jau vairākus gadus, bet arēna krietni tukšāka kā pret krievu klubiem. Laikam tikai sakritība😀 vai tomēr nē😀😀😀
Nebiju tā domājis,bet varētu būt tev taisnība,jo daļa rizaņu laikam nāk uz krievu klubiem.Uz Jokerit halle parasti ir apmeklēta ja sabrauc daudz somu.Tas protams ir dīvaini jo Jokerit hokejs ir krietni skatāmāks kā beidzamajā laikā Somijas izlašu antihokejs.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-06 20:24, pirms 5 gadiem
Funi, tu troļļo vai nopietni?

Vienīgais loģiskais izskaidrojums tavam pārspīlētajam fanātiskumam un kritikas trūkumam pret atsevišķām lietām kluba vadībā var būt izskaidrojams tikai ar vienu:

Tu gan jau ceri, ka Savickis atjaunos DR preču līniju un tava seja tiks printēta uz pelmeņu pakām.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:25, pirms 5 gadiem
Nu re! Arī Voris tagad ir izfukāts))

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:26, pirms 5 gadiem
hmmmmm vareetu pie karseejmeichaam ierikteeties

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:28, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: Funi, tu troļļo vai nopietni?

Vienīgais loģiskais izskaidrojums tavam pārspīlētajam fanātiskumam un kritikas trūkumam pret atsevišķām lietām kluba vadībā var būt izskaidrojams tikai ar vienu:

Tu gan jau ceri, ka Savickis atjaunos DR preču līniju un tava seja tiks printēta uz pelmeņu pakām.
man ar saak likties ka shams njem uz kruuts un ienaak patrollot jo nuu neez neez es tieshaam neez visam ir robezas bet funja textiem es neez hvz

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:29, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Būšu palaidis garām.
nekādu čekeru, tikai uzbrukums. Voroņins kad trenēja metalurgu esot tā darījis. es protams neko tādu neatceros. bet nu ja Tjoma saka, tad tā bija laikam...
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:32, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vidējais DR skatītāju skaits šosezon 6408.
es domaat ka tu ir jaunais krievu experimentaalais produkts = maaksliigais intelekts tu nav cilveeks

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:34, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: Funi, tu troļļo vai nopietni?

Vienīgais loģiskais izskaidrojums tavam pārspīlētajam fanātiskumam un kritikas trūkumam pret atsevišķām lietām kluba vadībā var būt izskaidrojams tikai ar vienu:

Tu gan jau ceri, ka Savickis atjaunos DR preču līniju un tava seja tiks printēta uz pelmeņu pakām.
Lielākais DR enkurs ir Savickis. To esmu daudzas reizes rakstījis. Savickim vajag trenerus kuri nerunā pretī, kuri klausa uz vārda. DR vadības stils ir izteikti autoritārs kas man ir pilnīgi nepieņemami. Ņem komandā spēlātājus ar kuriem var sarunāt otkatu sistēmu. Ļoti augstas prasības pret dārgākajiem leģionāriem. Būtu Savicka vietā cits , Ankipāns jau sen būtu nomainīts, Gudļevski atlaistu daudz ātrāk, neauklētos ar Ozoliņu kā treneri un Pītersu vārtos. Tādus piemērus varētu saukt daudzus. Ābolu neliek kā galveno, jo viņš Savickim pateikt arī kaut ko nepatīkamu. Savickim galvenā doma kā ar DR palīdzību nopelnīt, kā DR izmantot savās finansiālās shēmās.
Tā varētu turpināt rakstīt.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:35, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vidējais DR skatītāju skaits šosezon 6408.
No tiem trešdaļa bērni ar Ikarusiem savesti.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:35, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: man ar saak likties ka shams njem uz kruuts un ienaak patrollot jo nuu neez neez es tieshaam neez visam ir robezas bet funja textiem es neez hvz
Dinamo līnijas degvīnu moš viņam dod. Tā ir dzira, kas čakarē spriestspēju (vadībai, treneriem un dažiem fanu indivīdiem), kā arī traucē sniegumam uzbrukumā un aizsardzībā (spēlētājiem).

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:35, pirms 5 gadiem
0-5. nu ko shēmotājs teiks pēc šī mača. Izsludinu konkursu. Balvā iespēja iemācīties shēmotāja shēmas

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:38, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Lielākais DR enkurs ir Gudļevskis!
Funi, vēl tu nevari rimties...

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:38, pirms 5 gadiem
tiem kuriem riebj skatīties sagrāves pirmdienas vakarā, te ir alternatīva
Amerikas kauss:
https://www.youtube.com/watch?v=F8n...

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:39, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Funi, vēl tu nevari rimties...
Tu vari nepārveidot manu komentāru

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:40, pirms 5 gadiem
Vai būs 0-6? Tak vajag liepiņu ielikt kastē... sliktāk tak nebūs

  +5 [+] [-]

, 2020-01-06 20:40, pirms 5 gadiem
Krievs,Бартульис,kapteinis

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:40, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: No tiem trešdaļa bērni ar Ikarusiem savesti.
Un tu vēlies lai es pēc šāda tava apgalvojuma ar tvei nopietni diskutētu? Vidēji katrā spēlē 2000+ bērni? Tu to nopietni. Ja tā būtu varētu jautāt kādēļ uz futbilu, OHL, basketbolu neved bērnus.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:41, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tu vari nepārveidot manu komentāru
10g tu skaties speeles un komentee te es vnk

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:41, pirms 5 gadiem
Lielākais DR enkurs Savickis. Viņam galvenais ir savs bizness nevis sportiskais princips.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:42, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Lielākais DR enkurs ir Savickis. To esmu daudzas reizes rakstījis. Savickim vajag trenerus kuri nerunā pretī, kuri klausa uz vārda. DR vadības stils ir izteikti autoritārs kas man ir pilnīgi nepieņemami. Ņem komandā spēlātājus ar kuriem var sarunāt otkatu sistēmu. Ļoti augstas prasības pret dārgākajiem leģionāriem. Būtu Savicka vietā cits , Ankipāns jau sen būtu nomainīts, Gudļevski atlaistu daudz ātrāk, neauklētos ar Ozoliņu kā treneri un Pītersu vārtos. Tādus piemērus varētu saukt daudzus. Ābolu neliek kā galveno, jo viņš Savickim pateikt arī kaut ko nepatīkamu. Savickim galvenā doma kā ar DR palīdzību nopelnīt, kā DR izmantot savās finansiālās shēmās.
Tā varētu turpināt rakstīt.
bet ko lai vietā liek? auklējas ar to un šito, atlaiž pa vēlu utt. Bet man liekas, ka skarbākā problēma ir ĢM komplektācijas impotence starpsezonā (un attiecīgi pēc tam, kad sezonā zāģi birst viens pēc otra - arī sezonas laikā, paņemot RU kadrus, kas bez kluba). Protams, grūti pārmest par to, kas notiek sezonas vidū, jo brīvie aģenti ir tik cik ir, bet tas, ka komplektējoties vasarā nevar izlemt par komandas kursu (a: nežmiegties un piemaksāt kvalitatīviem spēlētājiem, paturēt līderus, vai b: reāli būt LV bāzes klubam, kur spēlē jaunie nevis kārtējie n-skaits RU spēlētāji)

Protams, otra problēma ir Ankipāna trenera skills, bet tas jau gana šeit apdziedāts

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:42, pirms 5 gadiem
0-6
2 hat-triki
kaa tie cilvēki var tur arēnā nosēdēt. es jau pēc pirmajam 10 min butu aizgājis

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:42, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu vēlies lai es pēc šāda tava apgalvojuma ar tvei nopietni diskutētu? Vidēji katrā spēlē 2000+ bērni? Tu to nopietni. Ja tā būtu varētu jautāt kādēļ uz futbilu, OHL, basketbolu neved bērnus.
Tu taču teici, ka SC nediskutē nopietni.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:42, pirms 5 gadiem
Pizņets,Vori,mūc prom no tiem impotentiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:43, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: tiem kuriem riebj skatīties sagrāves pirmdienas vakarā, te ir alternatīva
Amerikas kauss:
https://www.youtube.com/watch?v=F8nlX4bbG0U
Kurā sporta veidā?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:43, pirms 5 gadiem
bleggg ankepoon peddar njem nost puiku no kastes

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:43, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: No tiem trešdaļa bērni ar Ikarusiem savesti.
Ikarusi vispār vēl ir Latvijā? kaut kā sen neesmu redzējis.
vienreiz no Minskas braucu ar belaru ikarusu uz Rīgu gadus 5 iepriekš.
kopš tā laika nav redzēti

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:43, pirms 5 gadiem
Žēl Vori...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:44, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurā sporta veidā?
bobi

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:44, pirms 5 gadiem
Ankepons ar vori vārtos
trikus taisa ahūnākos

  +3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:44, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu vēlies lai es pēc šāda tava apgalvojuma ar tvei nopietni diskutētu? Vidēji katrā spēlē 2000+ bērni? Tu to nopietni. Ja tā būtu varētu jautāt kādēļ uz futbilu, OHL, basketbolu neved bērnus.
Sākumā es arī domāju, ko tas Sifons tur muld par autobusiem ar bērniem. Dažas reizes nācās pabūt pie Arēnas pēc DR spēlēm, ko es redzu, pilns ar bērnu autobusiem. Tā ka viņam velti tad braucu virsū.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:44, pirms 5 gadiem
Vēlreiz uzrakstīšu , nevar nekas būt no komandas kura nebūvē savu sastāvu ar perspektīvu uz nākotni. Tas ja tiešām DR grib spelēt hokeju , nevis trenneties un atslidot algu. Ir vēl tads vards ka inflacija kad 10 mlj kuri bija 10 gadu atpakaļ tagad ir tikai 5 mlj vērtībā. Parādiet 1 DR hokejistu kuram ir nākotne hokejā ? Domāju no latviešiem , kurs būs LV izlases līderis ? Ja tādu nav nah..am tad vispār DR klubu vajag ? Savickim tik atmazgat naudu un viss ? Viss tas eiropas hokejs un basketbols stāv nervozi malā uz smēķe kad nāk NHL un NBA , kas nav tur ir vienk 3 skiras sportisti

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:45, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: bet ko lai vietā liek? auklējas ar to un šito, atlaiž pa vēlu utt. Bet man liekas, ka skarbākā problēma ir ĢM komplektācijas impotence starpsezonā (un attiecīgi pēc tam, kad sezonā zāģi birst viens pēc otra - arī sezonas laikā, paņemot RU kadrus, kas bez kluba). Protams, grūti pārmest par to, kas notiek sezonas vidū, jo brīvie aģenti ir tik cik ir, bet tas, ka komplektējoties vasarā nevar izlemt par komandas kursu (a: nežmiegties un piemaksāt kvalitatīviem spēlētājiem, paturēt līderus, vai b: reāli būt LV bāzes klubam, kur spēlē jaunie nevis kārtējie n-skaits RU spēlētāji)

Protams, otra problēma ir Ankipāna trenera skills, bet tas jau gana šeit apdziedāts
Galvenais GM ir Savickis. Viņš nosaka ko ņemt. Trūcīgais budžets, dikatators Savickis, Savicka nevēlēšanās neko mainīt. Ir redzams ka šie paņemtie krievi labāki par mūsējiem čekeriem. Tas var daudziem nepatikt, bet tā ir. Es arī vēlētos lai Lipsbergs, Bērziņš utt. augtu , pilveidotos, bet viņi ir tādi kādi ir. Katram savs līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:45, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: bobi
Beskjū un Olsens piedalās?

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:45, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: Žēl Vori...
nu taksh protams!!! pie 6 kaa puika sanervoozeejaas nu naah tas ir vajadziigs

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sākumā es arī domāju, ko tas Sifons tur muld par autobusiem ar bērniem. Dažas reizes nācās pabūt pie Arēnas pēc DR spēlēm, ko es redzu, pilns ar bērnu autobusiem. Tā ka viņam velti tad braucu virsū.
tas tak jau sen. baigais atklājums...
sifons besās, ka vafeles neved bērnus .

  +4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:45, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Un tu vēlies lai es pēc šāda tava apgalvojuma ar tvei nopietni diskutētu? Vidēji katrā spēlē 2000+ bērni? Tu to nopietni. Ja tā būtu varētu jautāt kādēļ uz futbilu, OHL, basketbolu neved bērnus.
Un kāpēc tu ignorē acīmredzamu faktu māsas klase uz hokeju jau uz četrām spēlēm bijusi,bet kopumā no tās ģimnāzijas uz katru spēli kāda klase brauc.Viņai tas nepatīk jāvaktē skolēni ,lai neiedzer un netiek izgulēties uz nākamo dienu.Un kā viņa man teica tādu klašu no dažādām skolām tur daudz.Protams biļetes par velti vienīgais par ceļu jāmaksā.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beskjū un Olsens piedalās?
nē,bet Kaningems ir atgriezies...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu taču teici, ka SC nediskutē nopietni.
Jā, tā ir. Tikai tu reti kad raksti pilnīgas blēņas.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:46, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: nē,bet Kaningems ir atgriezies...
Trauma bija?

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:47, pirms 5 gadiem
Nu nav ko teikt pēc 0,7

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:47, pirms 5 gadiem
Būs 0-10?

  +4 [+] [-]

, 2020-01-06 20:47, pirms 5 gadiem
Tablo paredz diciparu skaitli?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:47, pirms 5 gadiem
Uzvarēsim 8-7.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:47, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Un kāpēc tu ignorē acīmredzamu faktu māsas klase uz hokeju jau uz četrām spēlēm bijusi,bet kopumā no tās ģimnāzijas uz katru spēli kāda klase brauc.Viņai tas nepatīk jāvaktē skolēni ,lai neiedzer un netiek izgulēties uz nākamo dienu.Un kā viņa man teica tādu klašu no dažādām skolām tur daudz.Protams biļetes par velti vienīgais par ceļu jāmaksā.
vispār 3 eiro biļete maksā tādām ekskursijām. iespejams kaut kas apmaksā. tas nav par velti.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:48, pirms 5 gadiem
0-7

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:48, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Trauma bija?
paņēma brīvu sezonu
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:49, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y - taa izskatās, vēl 25min priekšā

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:50, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvarēsim 8-7
hehe trollo suns

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:50, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvarēsim 8-7
Bezizeja, ne? Mute aizvērta.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:50, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: hehe trollo suns
Nu labi, labi. Uzvarēsim 11-10.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:51, pirms 5 gadiem
Izvilka Funi kā vampīru saulītē.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 20:51, pirms 5 gadiem
O joptvai, kas par rezultātu. Bail pat iedomāties kā fuņi tagad noēd vārtsargu par to, ka ģinamkai ir nullīte.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:51, pirms 5 gadiem
FuNi - tu tak esi dau*is ar lielo D.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:51, pirms 5 gadiem
Kārtīgi nabagus no Динамо Рига pazemo! Uvažuha!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:52, pirms 5 gadiem
Gaidu Ankepona attaisnojumus.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:53, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: O joptvai, kas par rezultātu. Bail pat iedomāties kā fuņi tagad noēd vārtsargu par to, ka ģinamkai ir nullīte.
Es vārtsarsgu kritizēju, ja regulāri spēlē vāji. Voris vēl ļoti zaļš un neuztveru nopietni kā KHL vārtsargu. Lai uzspēlē, apskatās kas un kā, pierod pie pieaugušo hokeju

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:53, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēni brauc uz spēlēm , bet pat tūkstotis uz spēlēm nesanāk no bērniem. Es arī esmu bijis 2 reizes ar skolēniem 10 gadu laikā, bet nekādas problēmas ar bērniem nav bijušas.
Skolēnus varētu vest uz citiem sporta pasākumiem, bet kā lai iemāna tos OHL spēlēs, basketbolā, futbolā. Uz DR ar mieru braukt, bet citur nē. Tas daudz ko pasaka.
Vairāk biļetes dala tieši novadu skolām un tālais ceļš uz mājām provocē iepirkt aliņus kokčas un tamlīdzīgi un skolotājiem to izsekot ir grūti.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:54, pirms 5 gadiem
Klaunāde. Vajag vārtsargam psiholoģiju sagraut, un ļaut izvarot līdz galam. Galvenais, ka pēc spēles pateikt, ka vārtsargs pie vainas

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:55, pirms 5 gadiem
oho čeksitu un kolaborantu izvarošana, šito der ieslēgt

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:55, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Vairāk biļetes dala tieši novadu skolām un tālais ceļš uz mājām provocē iepirkt aliņus kokčas un tamlīdzīgi un skolotājiem to izsekot ir grūti.
Tu domā , ka 10-11 gadīgie jau aliņus , kokčas tekterē?
tak nebrauc uz ģinamo vidusskolēni.
Tev ir diezgan nepareizs priekšstats ...

  +6 [+] [-]

, 2020-01-06 20:55, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Vairāk biļetes dala tieši novadu skolām un tālais ceļš uz mājām provocē iepirkt aliņus kokčas un tamlīdzīgi un skolotājiem to izsekot ir grūti.
Funs vispār ir liels gudrinieks- pilnā nopietnībā stāsta, ka viņa skolniekiem ar alkoholu neesot problēmas. Tas nekas, ka viņš ir sākumskolas skolotājs.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:55, pirms 5 gadiem
LittleOsicc rakstīja: FuNi - tu tak esi dau*is ar lielo D.
Enkurs Savickis

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 20:56, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Funs vispār ir liels gudrinieks- pilnā nopietnībā stāsta, ka viņa skolniekiem ar alkoholu neesot problēmas. Tas nekas, ka viņš ir sākumskolas skolotājs.
Kur tu to rāvi

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:56, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Vairāk biļetes dala tieši novadu skolām un tālais ceļš uz mājām provocē iepirkt aliņus kokčas un tamlīdzīgi un skolotājiem to izsekot ir grūti.
Arī Динамо Рига sniegums laukumā tāds, ka bez aliņiem arēnā starp tiem plebejiem atrasties ir grūti!

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:56, pirms 5 gadiem
shiis sezonas pirmaa speele kuru skatos un secinaajums ir jeebaaaakj

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:57, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Arī Динамо Рига sniegums laukumā tāds, ka bez aliņiem arēnā starp tiem plebejiem atrasties ir grūti!
cik spēles esi bijis?

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:57, pirms 5 gadiem
Reāls drāziens

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:58, pirms 5 gadiem
Otrais periods beidzies. Visi fuņi ekstāzē. Jau gatavo apvainojumus vārtsargam, redz nevar iemest... gribētos livestreemu no ğērbtuves.

     [+] [-]

, 2020-01-06 20:58, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Galvenais GM ir Savickis. Viņš nosaka ko ņemt. Trūcīgais budžets, dikatators Savickis, Savicka nevēlēšanās neko mainīt. Ir redzams ka šie paņemtie krievi labāki par mūsējiem čekeriem. Tas var daudziem nepatikt, bet tā ir. Es arī vēlētos lai Lipsbergs, Bērziņš utt. augtu , pilveidotos, bet viņi ir tādi kādi ir. Katram savs līmenis.
Nezinu vai 15 miljoni ir trūcīgs budžets, nē nu ja mūsu superzvaigznem, kas te spēlē jau 20 gadus😀 maksā 15-20 pakas mēnesī, tad nav jābrīnās, ka šķiet ka naudas nav. Krievija naudu iedos vienmēr tik cik vajadzēs.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 20:58, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Funs vispār ir liels gudrinieks- pilnā nopietnībā stāsta, ka viņa skolniekiem ar alkoholu neesot problēmas. Tas nekas, ka viņš ir sākumskolas skolotājs.
tu pie funja identificeeshanas kur esi??? Gribeetos reaali paskatiit kas par cilveeku; sist nee manlieks ka vish ir vecs cilveeks ar kkaadaam slimiibaam

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:00, pirms 5 gadiem
Ziniet- ar Dinamo jau visādi var... Nenoliegšu- atceros bērnu laikus, kad ar vecotēvu skatījos krievu Dinamo... Tomēr tas, kas notiek šodien- nu TAS ir jāmāk!! Tādu kaunu sen neesmu izjutis... Kaut no otras puses vnk gribas smieties kā ar Kanādas zaudējumu mums 0-11...

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:00, pirms 5 gadiem
Uzskatuu ka Meija , Redlihs , Dzeriņš un Pavlovs , šiem ir jābeidz karjera vai jāspelē Latvijas līgā , jāņem visi ārzemnieki un 1 maiņu ar Latvijas jaunajiem kuriem reāli ir perspektīves , pārējie lai pucē kātu

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:00, pirms 5 gadiem
vot lonjam un arturikam gan pa muti ievilktu !!!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu domā , ka 10-11 gadīgie jau aliņus , kokčas tekterē?
tak nebrauc uz ģinamo vidusskolēni.
Tev ir diezgan nepareizs priekšstats ...
Māsa ir audzinātāja 10 klasei un saku uz 3-4 spēlēm viņi jau ir braukuši.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:01, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: tu pie funja identificeeshanas kur esi??? Gribeetos reaali paskatiit kas par cilveeku; sist nee manlieks ka vish ir vecs cilveeks ar kkaadaam slimiibaam
Pēc bota ar pāris algoritmiem izklausās.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:02, pirms 5 gadiem
Edyy5 rakstīja: Uzskatuu ka Meija , Redlihs , Dzeriņš un Pavlovs , šiem ir jābeidz karjera vai jāspelē Latvijas līgā , jāņem visi ārzemnieki un 1 maiņu ar Latvijas jaunajiem kuriem reāli ir perspektīves , pārējie lai pucē kātu
naax kaads njemt kaads suutiit tur ir jaareformee tas midzenis un jaaklapee ciet

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:02, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: vot lonjam un arturikam gan pa muti ievilktu !!!
uz Siguldu mauksi februārĪ?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:02, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pēc bota ar pāris algoritmiem izklausās.
man ar taa liekas

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:03, pirms 5 gadiem
Tik daudz pozicionālas kļūdas,kad 2 spēlētāji skrien vienam pretiniekam virsū var redzēt tikai Entuziastu hokeja līgā un arī ne visa līmeņa komandās...Bet varbūt tās ir tās izslavētās Ankipāna shēmas?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:03, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: uz Siguldu mauksi februārĪ?
Kamaniņas jau janvārī, vai tad ne?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:03, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: uz Siguldu mauksi februārĪ?
nee braukshu uz Cadiz

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:03, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Māsa ir audzinātāja 10 klasei un saku uz 3-4 spēlēm viņi jau ir braukuši.
diezgan aprobežoti tad skolēni varu teikt...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:03, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nezinu vai 15 miljoni ir trūcīgs budžets, nē nu ja mūsu superzvaigznem, kas te spēlē jau 20 gadus😀 maksā 15-20 pakas mēnesī, tad nav jābrīnās, ka šķiet ka naudas nav. Krievija naudu iedos vienmēr tik cik vajadzēs.
Salīdzini ar citiem KHL klubiem.
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ho...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:03, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kamaniņas jau janvārī, vai tad ne?
pajāt

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:04, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: pajāt
Tev tikai Dukuri laikam interesē.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:05, pirms 5 gadiem
Labi, spēlējam slikti, bet jautājums tāds, kāpēc no Latvijas līgas mēs nevaram kaut izsaukt līderes piemēram Gati Spruktu (15+21) sezonā, mums tak nav kam iemest! Lauri Rancevu 15+7? 15 vārti tas nav maz to ir jāmāk iemest! Ne ar ko nav švakāki čali par Dinamo čaļiem! Un Jeļisejevam 13 vārti Latvijā! Kauns, ar ko Domā Dinamo?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:06, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: pajāt
Pag, ir arī renes sporti, kurus tu neskaties?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:08, pirms 5 gadiem
Vai arī Ķirilu Galohu kāpēc nevaram iegūt no Olimba un Jeļisejevu viņu tiešām Latvijas Līgā izskatās tiešām labi redzēju spēles!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:09, pirms 5 gadiem
vozā rakstīja: Labi, spēlējam slikti, bet jautājums tāds, kāpēc no Latvijas līgas mēs nevaram kaut izsaukt līderes piemēram Gati Spruktu (15+21) sezonā, mums tak nav kam iemest! Lauri Rancevu 15+7? 15 vārti tas nav maz to ir jāmāk iemest! Ne ar ko nav švakāki čali par Dinamo čaļiem! Un Jeļisejevam 13 vārti Latvijā! Kauns, ar ko Domā Dinamo?
Iemest OHL un KHL ir divas dažādas lietas.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:09, pirms 5 gadiem
9:7 dinamo paņems😂😂😂😂😂😂

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:09, pirms 5 gadiem
Un apnicis jau tas joks, ka vārtsargam jāmet un Ankipān meklē- nodrāzti jau.... Tur nav kam mest, tur nav kam meklēt... Viss ir jāizdzēš un jāsāk no baltas lapas kā sāka Loko, kad notika TĀ traģēdija...

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:09, pirms 5 gadiem
Šī mača ierakstu varēsiet atrast pieaugušo satura adresēs

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Iemest OHL un KHL ir divas dažādas lietas.
Dažādas lietas, kaut kā neticas, ka Dinamo ar čaļi ar tādu spēli apspēlētu Kurbadu!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:10, pirms 5 gadiem
Noņemsim vārtsargu, citādi drīz Kalniņš būs vienīgais džokeris, kam vēl nav hettrika šajā spēlē. Ļausim Jankam arī savus 3 iemest!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:11, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pēc bota ar pāris algoritmiem izklausās.
bet pieljauj pareizrakstiibas un gramatikas kluudas hvz es domaat ka cilveeks tomeer

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:13, pirms 5 gadiem
Tie dāņi gan ir pieklājīgi vikingi

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:13, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Un apnicis jau tas joks, ka vārtsargam jāmet un Ankipān meklē- nodrāzti jau.... Tur nav kam mest, tur nav kam meklēt... Viss ir jāizdzēš un jāsāk no baltas lapas kā sāka Loko, kad notika TĀ traģēdija...
Spirtacentra lietotāji varētu samesties DR transportam naudu, paņemot kaut kādu Urālu čārteri. Hehe...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:13, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Pag, ir arī renes sporti, kurus tu neskaties?
kamanās tikai casual fans esmu

baigi nepārdzīvotu,ja kamanas LV nolikvidētu

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu domā , ka 10-11 gadīgie jau aliņus , kokčas tekterē?
tak nebrauc uz ģinamo vidusskolēni.
Tev ir diezgan nepareizs priekšstats ...
Man sīkā 10.klasē mācās , brauca un biļete 3 eiro no skolēna, It kā februārī vēlreiz brauks.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:14, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kamanās tikai casual fans esmu

baigi nepārdzīvotu,ja kamanas LV nolikvidētu

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:14, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kamanās tikai casual fans esmu

baigi nepārdzīvotu,ja kamanas LV nolikvidētu
Un pie viena skeletonu ar bobiem

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:15, pirms 5 gadiem
Zaudet ir cilvecigi,var nesanakt un nepaveikties,bet nespelet un necinities netrnet komandu nerast atrisinajumu......Ankipans LOHS

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:15, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Vairāk biļetes dala tieši novadu skolām un tālais ceļš uz mājām provocē iepirkt aliņus kokčas un tamlīdzīgi un skolotājiem to izsekot ir grūti.
Viņi nedzer aliņus, mūsdienās visi sēž telefonos.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:15, pirms 5 gadiem
Sakarā ar to, ka Rīgas Dinamo vairs nav ko likt vārtos, 3. periodā savu KHL debiju piedzīvos Reinis Liepiņš, kurš šajā sezonā nav spēlējis nevienu spēli, nevienā līgā un nekādā līmenī. Pagājušajā sezonā spēlēja JAHL un Pēterburgas čempionātā (?).

Man galvā velkas paralēles ar Uģi Avotiņu, kurš KHL ir nospēlējis 13 sekundes, kas ir bijis viņa karjeras augstākais punkts, betja salīdzina ar Reini Liepiņu, tad Avotiņš ir spēlējis vaurākos junioru PČ.

Bet neskatoties uz to visu, Reinis Liepiņš ar lielu veiksmes palīdzību kļūs par 10 Latvijas hokeja vārtsargu KHL. Veiksmi Reinim šajā spēlēun turpmākajā karjerā...

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:15, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Un pie viena skeletonu ar bobiem
tikai pār manu līķi

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:15, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Un pie viena skeletonu ar bobiem
Šitā labā himna

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:16, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Un kāpēc tu ignorē acīmredzamu faktu māsas klase uz hokeju jau uz četrām spēlēm bijusi,bet kopumā no tās ģimnāzijas uz katru spēli kāda klase brauc.Viņai tas nepatīk jāvaktē skolēni ,lai neiedzer un netiek izgulēties uz nākamo dienu.Un kā viņa man teica tādu klašu no dažādām skolām tur daudz.Protams biļetes par velti vienīgais par ceļu jāmaksā.
Man sieva strādā valsts biedrībā, neteikšu precīzi kur. Karoč viņai nodaļā sports interesē tikai vienam džekam, nuu pārējās arī ir sievietes. Vienu dienu viņiem atnāk 10 ielūgumi uz dinamo. Vienkārši pilnīgi nekādas saistības, ne sadarbības, nekā ar šo projektu, bet šie atsūta ielūgumus. Beigās visi aizgāja, protams, kaut cik interesēja tikai tam džekam, pārējā laikā dāmas vāvuļoja. Kapājam vienu dienu ar čomu pleisi, iedzeram, runājam par sportu kā parasti, nodir.šam dinamo. Šis stāsta ka viņam reklāmas aģentūrā kur soc tīklus pārvalda, ir sūtīti ielūgumu, tur gan neviens nav gājis. Un tā nav dir šana. Rodas jautājums, viņi tiešām sūta randomā dažādām firmām, uzņēmumiem ielūgumus? Kāds sakars? Ea domāju, ka savi 2-3 k uz katru spēli pērk biļetes paši, bet nu liela daļa ir krievu, kas uz citiem sporta veidiem lv neiet. Redzam arī pret Jokerit , tas krieviem nav dzinulis, lai gan ir līgas grands. Arēna tukšāka kā pret krieviem, kazahiem. Priekš 15 milj budžeta un 12 cilvēkiem vien marketinga,reklāmas nodaļā esot Dinamo, un masu lobija medijos, tas cipars kas pērk biļetes paši patiesībā ir ļoti niecīgs.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:16, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Man sīkā 10.klasē mācās , brauca un biļete 3 eiro no skolēna, It kā februārī vēlreiz brauks.
tāpēc saku, ka tas nav par velti. 3 eiro savickijs prasa no katra par tādu ekskursiju.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:17, pirms 5 gadiem
Iedomājos, ja korejieši izveidotu šādu pašu video, tad norēktos no smiekliem Viņi gan to neveidos, jo saprot drēbi.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:17, pirms 5 gadiem
Liepiņš debitē KHL, tagad gaidām Kivlenieka debiju NHL.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:17, pirms 5 gadiem
oscarscards_3023232088 rakstīja: Sakarā ar to, ka Rīgas Dinamo vairs nav ko likt vārtos, 3. periodā savu KHL debiju piedzīvos Reinis Liepiņš, kurš šajā sezonā nav spēlējis nevienu spēli, nevienā līgā un nekādā līmenī. Pagājušajā sezonā spēlēja JAHL un Pēterburgas čempionātā (?).

Man galvā velkas paralēles ar Uģi Avotiņu, kurš KHL ir nospēlējis 13 sekundes, kas ir bijis viņa karjeras augstākais punkts, betja salīdzina ar Reini Liepiņu, tad Avotiņš ir spēlējis vaurākos junioru PČ.

Bet neskatoties uz to visu, Reinis Liepiņš ar lielu veiksmes palīdzību kļūs par 10 Latvijas hokeja vārtsargu KHL. Veiksmi Reinim šajā spēlēun turpmākajā karjerā...
Tu zini stāstu vispār kāpēc Avotiņš tika laukumā?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:18, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Liepiņš debitē KHL, tagad gaidām Kivlenieka debiju NHL.
salīdzinājums nekāds.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:18, pirms 5 gadiem
Kāda jēga vainot vārtsargu, ja aizsardzībā ir totāls BARDAKS !!!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:19, pirms 5 gadiem
semerjaks rakstīja: Kāda jēga vainot vārtsargu, ja aizsardzībā ir totāls BARDAKS !!!
Vārtsargam goli jāmet

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:20, pirms 5 gadiem
Ankipāns Dzelzs Vīrs!!!
Nekas un neviens viņam nekait un sirdzapziņa tīra!!!
🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋 🙋

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu zini stāstu vispār kāpēc Avotiņš tika laukumā?
toreiz Naumovs visus nah pasūtija?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:21, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vārtsargam goli jāmet
vismaz jācenšas pie ankepona sistēmām

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:21, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vārtsargam goli jāmet
Var mēğināt !!!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: toreiz Naumovs visus nah pasūtija?
jā.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-06 21:22, pirms 5 gadiem
Pieslēdzos , un skatos, ka Vora leģenda ir tikpat ātri beigusies kā sākusies.
Teicu taču, ka puika par zaļu priekš Kolchoza līgas.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieslēdzos , un skatos, ka Vora leģenda ir tikpat ātri beigusies kā sākusies.
Teicu taču, ka puika par zaļu priekš Kolchoza līgas.
prātvēders. tipa ģinamka kolhoza līgā nobriedis produkts
Tu tak uzvedies tieši tāpat kā funarins vai padomju pionieris...

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:23, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēni brauc uz spēlēm , bet pat tūkstotis uz spēlēm nesanāk no bērniem. Es arī esmu bijis 2 reizes ar skolēniem 10 gadu laikā, bet nekādas problēmas ar bērniem nav bijušas.
Skolēnus varētu vest uz citiem sporta pasākumiem, bet kā lai iemāna tos OHL spēlēs, basketbolā, futbolā. Uz DR ar mieru braukt, bet citur nē. Tas daudz ko pasaka.
Esi redzējis, ka kaut ko citu reklamē? Ka tie sīkie lai citu kaut ko zina? Logiski, ka viņi zina tikai Dinamo jo to bāž purnā , ānusā, sākot ar tv un beidzot ar pelmeņiem, (labi, vairs jau nē). Basis , fūzis par to var tikai sapņot. Nevienam klubam Latvijā nav ne desmitā daļa no tās naudas ko Dinamo iegulda reklāmā, + milzīgā viasat pašreklāma. Nospiež ar masu.ar krievu naudu un nav jābrīnās, ka skolnieks negrib braukt uz FK Riga, vai VEFu. Viņi nemaz nezina , kas tas ir. Nesverami kausi.to tev būtu jāspēj saprast.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieslēdzos , un skatos, ka Vora leģenda ir tikpat ātri beigusies kā sākusies.
Teicu taču, ka puika par zaļu priekš Kolchoza līgas.
aha, neredzēji bet tāpat izanalizēji, komanda spēlē labi, Voris nevilka

vēl viens funis

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:23, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Apsveicu Nameju ar pelnítu Kubacka pelnítu uzvaru. Izbaudi! Ļoti aizraujoša turneja izdevās.
Laba dāvana manā lielajā jubilejā.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: prātvēders. tipa ģinamka kolhoza līgā nobriedis produkts
Nav stāts par Rīgas ''Aklajām zarnām'', bet gan par to, ka ka Voris vel par zaļu pro hokejam.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: aha, neredzēji bet tāpat izanalizēji, komanda spēlē labi, Voris nevilka

vēl viens funis
drīzāk lunis
pavasarī gan jau atkal varēsim viņa pērles lasīt pirms PČ

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav stāts par Rīgas ''Aklajām zarnām'', bet gan par to, ka ka Voris vel par zaļu pro hokejam.
Pro hokejs ir arī Anglijas, Francijas 2 līgā

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:27, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav stāts par Rīgas ''Aklajām zarnām'', bet gan par to, ka ka Voris vel par zaļu pro hokejam.
nu tādam hokeja ekspertam , kas uzskata , ka hokejists var progresēt arī 40 gados un pirmo reizi iekļūt valsts izlasē, piedodams!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:27, pirms 5 gadiem
hehe ivarels ar klaat

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:27, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu taču teici, ka SC nediskutē nopietni.
Fuņka pamuļķis nemaz nezin, ka virkne LFV klubu arī ir dažādas akcijas bērniem taisījuši, un stadioni ir bijuši pilni ar bērniem veselām klasēm.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:29, pirms 5 gadiem
Shemu shemas lidz galam nesaprastas neatshifretas Ankipans dara to ar nodomu lai neviens vinu neatkostu

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu tādam hokeja ekspertam , kas uzskata , ka hokejists var progresēt arī 40 gados un pirmo reizi iekļūt valsts izlasē, piedodams!
Vari jau apsaukāties kā vien vēlies, bet rezultāts uz tablo izsaka visu.
Punkts!

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari jau apsaukāties kā vien vēlies, bet rezultāts uz tablo izsaka visu.
Punkts!
Tu te atnaci un iepirdi, ka Voris vainīgs. Tu mazais pimpausi, kaa vartusargs var normāli nokapāt, ja "aizsargi" nespēj sadalīt spēlētājus?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari jau apsaukāties kā vien vēlies, bet rezultāts uz tablo izsaka visu.
Punkts!
viens no visu laiku lielaakajiem pretekliem saka citam = vari apsaukaaties jeebaakj

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari jau apsaukāties kā vien vēlies, bet rezultāts uz tablo izsaka visu.
Punkts!
Jautājums ekspertam: Vai tā ir vārsarga vaina, ja spēlētājs brīvi darbojas "petakā"?.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:34, pirms 5 gadiem
hei ivarel jaa tu esi liels pretiigs muudzis ar spekjainu feisu!!! yo peddar

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:34, pirms 5 gadiem
Kas tas par murgu: ripas laimīgajiem ieguvējiem tā būs būs jāsamaina... wtf? Apsargi ķers puikas?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:34, pirms 5 gadiem
Ko jūs te vāvuļojat mazgadīgie savā starpā?
Škrobe ka netikāt pie ielūguma ?
Mācieties reizrēķinu un Savickis jūs uzaicinās!
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:34, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Jautājums ekspertam: Vai tā ir vārsarga vaina, ja spēlētājs brīvi darbojas "petakā".
Ir tāds teiciens-sliktam dejotājam olas arī traucē.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:35, pirms 5 gadiem
Hokeja zinātājiem, kāpēc Liepiņš nav spēlējis šosezon? Bija traumēts, vai viņam arī HKR neuzticas?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:36, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari jau apsaukāties kā vien vēlies, bet rezultāts uz tablo izsaka visu.
Punkts!
šajā spēlē vārtos arī tavi profi salaks un makars vilktu šaibas no vārtiem...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šajā spēlē vārtos arī tavi profi salaks un makars vilktu šaibas no vārtiem...
arī nav gatavi pro hokejam. Pagaidām tik Liepiņš ir tam gatavs, kārtīgi izmarinēts, nogatavināts

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:37, pirms 5 gadiem
no ko riga pedeja sezona

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šajā spēlē vārtos arī tavi profi salaks un makars vilktu šaibas no vārtiem...
Es saprotu, ka savus puikas vajag aizsargāt vienmēr un visur. Un tas ir normāli un pareizi.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka savus puikas vajag aizsargāt vienmēr un visur. Un tas ir normāli un pareizi.
Bet Tev līdz tam tālu, kā funim!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:39, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šajā spēlē vārtos arī tavi profi salaks un makars vilktu šaibas no vārtiem...
Pilnīgi piekrītu. Namejs ir superzābaks. Otra tāda šeit nav.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:39, pirms 5 gadiem
KHL tomēr ir pasaules otra spēcīgākā hokeja līga un ko mēs latvieši varam gribēt uz lieliskiem rezultātiem? Jokerit ir somu spēcīgākais hokeja klubs un mēs zinam kas hokejā ir Somijā. Un ko nozīmē krievu hokejs vispārēji. Mums japriecājās ka vispār esam šādā līmenī nevis spēlētu kautkādā baltkrievu čempionātā vai tamlīdzīgi.
KHL acīmredzami ir pārāk spēcīga līga priekš mums un KHL līmenis katru gadu tikai aug.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka savus puikas vajag aizsargāt vienmēr un visur. Un tas ir normāli un pareizi.
namej es ta saprotu ka pedeja sezona dinamo

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:40, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Bet Tev līdz tam tālu, kā funim!
Tikai tas nenozīmē, ka tāpēc jābūt tālu no realitātes.
Un tur Tu esi daudz tuvāk Funim, kuram arī trūkst minimālās kritikas spējas.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:42, pirms 5 gadiem
ervins_greogrij_748213876865503232 rakstīja: namej es ta saprotu ka pedeja sezona dinamo
Kamēr tas ( Rīgas ''Aklo zarnu'' likvidācija) nenotiks realitātē, tikmēr neticēšu kam tādam.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:42, pirms 5 gadiem
nezinu kaa jums, bett tada aizdoma, funs un namejs ir viens un tas pats, cilvēks ar personības dalīšanos. Tādiem vieta tikai Tvaika ielā 2

  +2 [+] [-]

, 2020-01-06 21:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai tas nenozīmē, ka tāpēc jābūt tālu no realitātes.
Un tur Tu esi daudz tuvāk Funim, kuram arī trūkst minimālās kritikas spējas.
par kādu kritiku Tu runā?
kad vēl iespēlēt jaunos , ja ne tagad?
jeb Tev kā funim nopietni interesē kura ģinamka paliks pēdējā krievu čemp?
cirvis!
Tu tak esi ne tik ģinamkas nīdējs, bet visa hokeja, kā galvā jāts bimbambolists.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:43, pirms 5 gadiem
Ojoptvai.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kamēr tas ( Rīgas ''Aklo zarnu'' likvidācija) nenotiks realitātē, tikmēr neticēšu kam tādam.
bet iejas runa ka ta ir pedeja un krievija bija rakstit

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: par kādu kritiku Tu runā?
kad vēl iespēlēt jaunos , ja ne tagad?
jeb Tev kā funim nopietni interesē kura ģinamka paliks pēdējā krievu čemp?
Jā, piekrītu, ka jaunos vajag iespēlēt, bet tikai tas jādara ar prātu, un nevis pametot zem pilnā gaitā ejošas lokomotīves. Pasaki kāds ieguvums Vorim bija no šīs pieredzes ko tas ieguva šodien?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:45, pirms 5 gadiem
ervins_greogrij_748213876865503232 rakstīja: bet iejas runa ka ta ir pedeja un krievija bija rakstit
Jau atbildēju.
Neko par šo tēmu nezinu.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:46, pirms 5 gadiem
Kāds kapteinis,tāds rezultāts

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu, ka jaunos vajag iespēlēt, bet tikai tas jādara ar prātu, un nevis pametot zem pilnā gaitā ejošas lokomotīves. Pasaki kāds ieguvums Vorim bija no šīs pieredzes ko tas ieguva šodien?
nevienam nav patīkami izvilkt 7 šaibas no sava tīkla. tālākais mūsu interpretācija.
vienalga uzskatu , ka labāk spēlēt nevis beņķi deldēt.
NHL arī Elvis izvilka 7 šaibas no tīkla. lai mācās.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:47, pirms 5 gadiem
LittleOsicc rakstīja: nezinu kaa jums, bett tada aizdoma, funs un namejs ir viens un tas pats, cilvēks ar personības dalīšanos. Tādiem vieta tikai Tvaika ielā 2
piepluso zaipeli veel

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu, ka jaunos vajag iespēlēt, bet tikai tas jādara ar prātu, un nevis pametot zem pilnā gaitā ejošas lokomotīves. Pasaki kāds ieguvums Vorim bija no šīs pieredzes ko tas ieguva šodien?
Kalniņu arī 1x pameta zem lokomotīves un vēl Kanādā pret nākošajiem NHL profiem! Kur viņš ir tagad?

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:48, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu, ka jaunos vajag iespēlēt, bet tikai tas jādara ar prātu
tālāk. lūdzu komentu, par iespēlēšanu "ar prātu". kā tas notiek? tikai konkrēti, bez banalitātēm.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nevienam nav patīkami izvilkt 7 šaibas no sava tīkla. tālākais mūsu interpretācija.
vienalga uzskatu , ka labāk spēlēt nevis beņķi deldēt.
Par cik jaunajiem puikām vel joprojām ir smalka un jūtīga psiholoģija (īpaši vārtsargiem), kas ir n-tās reizes izdiskutēts, tad šāds nokdauns var panākt daudz vairāk slikta, nekā laba.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik jaunajiem puikām vel joprojām ir smalka un jūtīga psiholoģija (īpaši vārtsargiem), kas ir n-tās reizes izdiskutēts, tad šāds nokdauns var panākt daudz vairāk slikta, nekā laba.
gan jau mamma vakarā samīļos, pankūkas uzceps

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tālāk. lūdzu komentu, par iespēlēšanu "ar prātu". kā tas notiek? tikai konkrēti, bez banalitātēm.
Viens no variantiem, ka laukumā laiž tikai tajās spēlēs, kurās pretiniekos stājas +/- līdzvērtīgs pretinieks.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik jaunajiem puikām vel joprojām ir smalka un jūtīga psiholoģija (īpaši vārtsargiem), kas ir n-tās reizes izdiskutēts, tad šāds nokdauns var panākt daudz vairāk slikta, nekā laba.
Es atvainojos, bet Kalniņam ir ieraksts pret Kanādu 0:16, Merzļikinam pret Krieviju 0:14
Vispār neko nerubī!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viens no variantiem, ka laukumā laiž tikai tajās spēlēs, kurās pretiniekos stājas +/- līdzvērtīgs pretinieks.
un ko tas dod, ja komanda nespēlē? ierīt 7 no "līdzvērtīgās" komandas ir foršāk kā no līdera? kur šo gudrību iemācījies?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: gan jau mamma vakarā samīļos, pankūkas uzceps
bļa vārtsargam 20 gadu, bet atrodas daži īpatņi, kas uzskata ka viņš bērnudārzā iet....

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: iespējams, neesmu tik sīki pētījis.
bet nu , pagājušās sezonas visi virsraksti, ka CSKA cik tur gadus nebija vinnējusi PSRS čempi...
Es šodien ņirdzu par to, ka krievi skatījušies senu finālspēli TV un apsveica savējos ar uzvaru u20 čempī, bet PSRS čempis pārspēj iepriekšminēto faktu 😂😂😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:52, pirms 5 gadiem
Vienam ir visvairāk uzvarēto spēļu šogad KHL, bet otrs spēlē NHL!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-06 21:53, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bļa vārtsargam 20 gadu, bet atrodas daži īpatņi, kas uzskata ka viņš bērnudārzā iet....
ivars dažreiz grib izgudrēties un tad piedzen pilnu portālu ar sūdiem

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu zini stāstu vispār kāpēc Avotiņš tika laukumā?
Pilnīgi melna bilde. Avotiņš varbūt DR loterijā laimēja šīs sekundes, varbūt uzčikājās ar treneri, bet gan jau, ka pateicoties pamatvārtsarga ekipējuma likstām.

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:55, pirms 5 gadiem
oscarscards_3023232088 rakstīja: Pilnīgi melna bilde. Avotiņš varbūt DR loterijā laimēja šīs sekundes, varbūt uzčikājās ar treneri, bet gan jau, ka pateicoties pamatvārtsarga ekipējuma likstām.
Naumovs pasūtīja visus tirst spēles laikā...

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:56, pirms 5 gadiem
Namejs rūdīts jūras vilks, bet šitādus brīnumus raksta

     [+] [-]

, 2020-01-06 21:56, pirms 5 gadiem
oscarscards_3023232088 rakstīja: Es šodien ņirdzu par to, ka krievi skatījušies senu finālspēli TV un apsveica savējos ar uzvaru u20 čempī, bet PSRS čempis pārspēj iepriekšminēto faktu 😂😂😂😂😂😂
to valsti ar prātu nesaprast...