Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" šķiras no galvenā trenera un ģenerālmenedžera Skudras

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Rīgas "Dinamo" šķiras no galvenā trenera un ģenerālmenedžera Skudras
Pēteris Skudra. Foto: Dinamoriga.lv

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komanda Rīgas ''Dinamo'' pēc neveiksmīgākās sezonas KHL kluba padomes un valdes sēdē uzklausīja līdzšinējo galveno treneri Pēteri Skudru. Izvērtējot sniegumu, tika pieņemts lēmums neturpināt sadarbību ar galveno treneri.

27. februārī Rīgas ''Dinamo'' noslēdza savu līdz šim neveiksmīgāko KHL sezonu ar zaudējumu pret Habarovskas ''Amur'' ar 2:3. Sezonas laikā divas reizes ''Dinamo'' bija Covid-19 uzliesmojumu, tāpat bieži mainījās sastāvs.

Nedēļas sākumā intervijā portālam ''Sportacentrs.com'' kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis pauda, ka šī bija neapmierinoša un caurkritusi sezona. Tāpat kluba vadītājs neizslēdza, ka uz nākamo sezonu vajadzētu atkal piesaistīt ģenerālmenedžeri, kurš nodarbotos ar komplektācijas jautājumiem.

Šodien notika padomes un valdes sēde, kurā tika uzklausīts līdzšinējais galvenais treneris Pēteris Skudra. Valde pozitīvi novērtēja jauno HK ''Rīga'' hokejistu iekļaušanu sastāvā. Ņemot vērā sportiskos rezultātus, kuri bijuši neapmierinoši, tika pieņemts lēmums neturpināt sadarbību ar Pēteri Skudru. Komanda novēl speciālistam veiksmi turpmākajā karjerā un pateicas par līdzšinējo darbu.

Tāpat Rīgas ''Dinamo'' informē, ka kluba vadība pēc iespējas ātrāk sagatavos valdei apspriešanai ģenerālmenedžera un galvenā trenera kandidatūras, kā arī priekšlikumus efektīvai struktūras reorganizācijai un plānam starpsezonas posmam.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 15:53, pirms 4 gadiem
Treneris vainīgs?
Slēpts komentārs: Banss

  +7 [+] [-]

, 2021-03-03 15:56, pirms 4 gadiem
Žēl

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 15:59, pirms 4 gadiem
Fiksi gan tas lēmums pieņemts. Gaidām skaidrojumu

     [+] [-]

, 2021-03-03 16:00, pirms 4 gadiem
Ābols, tambiks...
Dārgs un labs gan jau nebūs

  -3 [+] [-]

, 2021-03-03 16:01, pirms 4 gadiem
beckham9 rakstīja: Treneris vainīgs?
Protams. SC hokeja dīvāna spečuki viņu lamāja no panckām ārā visu sezonu

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 16:02, pirms 4 gadiem
Paste būs ĢM un tas jau ir oficiāli! Zinu no drošiem avotiem!

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 16:05, pirms 4 gadiem
Mulkigs lemums, Skudra vismaz centas kko pamainit.

  +7 [+] [-]

, 2021-03-03 16:09, pirms 4 gadiem
Karsums Vācijā šobrīd noteikti ierēc..

Tik slikts treneris apvienojumā ar GM nebija bijis vēl Dinamo.. visi leģionāri ko piesaistīja zem katras kritikas... NEVIENS īsti neizcēlās...
citus gadus vismaz ir bijuši, kas vāc punktus.. a te pat tie nebija

 +11 [+] [-]

, 2021-03-03 16:10, pirms 4 gadiem
beckham9 rakstīja: Treneris vainīgs?
viņš komplektēja sastāvu.. ar saviem čomiņiem no Krievijas šogad bija pa īsu..

  +7 [+] [-]

, 2021-03-03 16:14, pirms 4 gadiem
Noteikti Skudras akcijas pēc šīs sezonas ir nokritušas rekordzemu. VHL jau viņu gaida.

  +6 [+] [-]

, 2021-03-03 16:14, pirms 4 gadiem
benchiks rakstīja: Paste būs ĢM un tas jau ir oficiāli! Zinu no drošiem avotiem!
Krievi, amīši un kanadci jau basām kājām skrien...

     [+] [-]

, 2021-03-03 16:17, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: viņš komplektēja sastāvu.. ar saviem čomiņiem no Krievijas šogad bija pa īsu..
It kā jau jā, tikai neviens īsti nezinām, vai brīdī, kad beidzot parādījās kaut kāda skaidrība par finansēm, par esošo budžetu kas labāks bija dabūjams.

 +16 [+] [-]

, 2021-03-03 16:18, pirms 4 gadiem
pavasaris ģinamā sākas kā ierasti
atkal nav ne trenera, ne gm, ne kofera, ne sastāva, ne komandas...
nemainīgi tikai savickijs un ģinamas padome

p.s. kad pirmais brauciens uz kremli pēc kofera? savickijam tagad jau ar vienu rāpošanas reizi nepietiek

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 16:22, pirms 4 gadiem
Iemeta purvā, izvilka no purva, pasūtīja tālāk.

skaisti

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 16:26, pirms 4 gadiem
Nu varēja ,jau ļaut trenēt otru sezonu, ja ne tad ne - jāņem Tambijevs. Savickim arī Skudra nebija baigi ērts, atkati neiet cauri.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 16:32, pirms 4 gadiem
Pēc būtības viss pareizi. Skudram gan reāli nepaveicās ar kovida un vēlās komplektācijas sačakarēto sezonu, bet nu arī viņš pats pieļāva būtiskas kļūdas - visupirms jau spēlētāju un jo sevišķi vārtsargu izvēlē, kā arī nepieņēma pareizos lēmumus krīzes situācijā, padarot Dinamo par caurstaigājamu sētu. Arī spēles vadīšanā atsevišķos mačos varēja pieņemt labākus lēmumus. Varēja būt, moderni sakot, fleksiblāks.
Komandas vadībai novēlu beidzot sākt mācīties no kļūdām, tāpat laicīgi izvēlēties piemērotus ĢM un treneri, un pēc iespējas ātrāk būvēt jaunu komandu. Ja par treneriem, tad manā uztverē no vietējiem tāds varētu būt tikai Ābols. Par ĢM jautājums ir plašs, tur neko neprognozēšu. Vien Pasti gan nevajag klāt komandai laist, citādi uztaisīs vēl krieviskāku sastāvu nekā Skudra. Viņš tomēr pārāk īpatns vecis.

  +8 [+] [-]

, 2021-03-03 16:40, pirms 4 gadiem
Cik bija noprotams, tad Jurka uzticējās Pjotram pilnībā komplektējot sastāvu šais sezonai, bet Pjotrs nošāva greizi ar savu čomu atvilkšanu no Krievijas praktiski noliekot Pastes sarakstu malā. Neesmu hokeja aģents, bet skaidrs, ka tajā kovida laikā, kad citas līgas nezināja vai šogad spēlēs vispār un KHL ieviesa kaut kādus algu griestus beidzot tirgus bija pilns ar hokejistiem. Labiem hokejistiem par zemu cenu. Pat Augustā bija pa pilnam brīvo aģentu.

Daži pirkumi bija Ok. Cerīgais Neftehimik līderu duets, Komareks, Marejs, Vitaseks, Lipons.

Bet atbrauca arī Skudras čoms Paršins, ar kuru kopā vēl pats spēlējis vairākas sezonas, tad arī trenējis vairākas sezonas. Arī Stoļarovs, Gaļimovs, Proskurjakovs, Gračovs visi ex Skudrieši, kuriem visiem kariera iet uz galu lēnām. Tīri čomu būšana, un ja viņi vilktu, neviens neko viņam nevarētu pārmest, bet nevilka.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 16:44, pirms 4 gadiem
Ābols+ / Paste-

     [+] [-]

, 2021-03-03 16:44, pirms 4 gadiem
benchiks rakstīja: Paste būs ĢM un tas jau ir oficiāli! Zinu no drošiem avotiem!
Viņš uz palikšanu vai kā pēc pagājušās sezonas - līdz jauna trenera apstiprināšanai amatā?

 +13 [+] [-]

, 2021-03-03 16:47, pirms 4 gadiem
Mēļo, ka savicka kungs pats vadīs nākamo sezonu, kā galvenais treneris

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 16:48, pirms 4 gadiem
benchiks rakstīja: Paste būs ĢM un tas jau ir oficiāli! Zinu no drošiem avotiem!
Koļcovs jau esot noskrējis kādus 12 km Rīgas virzienā

  +6 [+] [-]

, 2021-03-03 16:49, pirms 4 gadiem
Arī Karsums un Bārtulis Skudram nebija vajadzīgi. Toties Vitaseks, Vaits, Černovs kā reiz "zaje bis", pēc Skudras domām, bija tie, kas iekļausies Dinamo pamatsastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 16:50, pirms 4 gadiem
benchiks rakstīja: Paste būs ĢM un tas jau ir oficiāli! Zinu no drošiem avotiem!
Jaa, paste aiz ģinamkas soliņa labi iederētos

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 16:53, pirms 4 gadiem
Tātad, ja ārzemnieku speciālistu, tad atmaroziku Nazarovu! Ģinamiešiem mīkstie demokrāti neder, nepieciešams īsts briesmonis!
Ja vietējo, tad Guntaru Pasti

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 16:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tātad, ja ārzemnieku speciālistu, tad atmaroziku Nazarovu! Ģinamiešiem mīkstie demokrāti neder, nepieciešams īsts briesmonis!
Ja vietējo, tad Guntaru Pasti
Statistika pierāda, ka šausmīgi neder, ka ar "mīksto" Šupleru gāja švaki, bet ar stingrajiem skudrām, pekām u.t.t. viss kolhozs tika nolikts četrāpus Nazaravu uz ģinamo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 16:59, pirms 4 gadiem
Lai nem Tambijevu un iet atkal visam sitam cauri, haha, vot urodi.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 16:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tātad, ja ārzemnieku speciālistu, tad atmaroziku Nazarovu! Ģinamiešiem mīkstie demokrāti neder, nepieciešams īsts briesmonis!
Ja vietējo, tad Guntaru Pasti
Nazarovs - nu vismaz kaut kāds šovs būtu
Pasti - ko viņš var trenēt? Tāpēc, ka Ozo korišs? Tad jau labāk kaut kādam jaunajam perspektīvajam trenerim dot trenēt - i to lielāka jēga būs.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 17:03, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Lai nem Tambijevu un iet atkal visam sitam cauri, haha, vot urodi.
...ņem....

  +6 [+] [-]

, 2021-03-03 17:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pavasaris ģinamā sākas kā ierasti
atkal nav ne trenera, ne gm, ne kofera, ne sastāva, ne komandas...
nemainīgi tikai savickijs un ģinamas padome

p.s. kad pirmais brauciens uz kremli pēc kofera? savickijam tagad jau ar vienu rāpošanas reizi nepietiek
ceļgaļu aizsargi kā volejbolistiem gan jau iepirkti

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 17:12, pirms 4 gadiem
Vēl nav izmēģināti Balderis, Šostaks un Funarins !

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 17:13, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Noteikti Skudras akcijas pēc šīs sezonas ir nokritušas rekordzemu. VHL jau viņu gaida.
Domāju, ka mierīgi ar Tambijevu kandidēs uz Ņeftehimik vai Admiral krēslu kur spēs atgriezt reputāciju.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 17:13, pirms 4 gadiem
Skudra ar Dinamo sezonu parādīja, ka 97-tajā citi vainīgi nebija!

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 17:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Statistika pierāda, ka šausmīgi neder, ka ar "mīksto" Šupleru gāja švaki, bet ar stingrajiem skudrām, pekām u.t.t. viss kolhozs tika nolikts četrāpus Nazaravu uz ģinamo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Šuplera rūķim bija tādi resursi salīdzinot ar to kas tagad... tagadējie par to visu var tikai sapņot
Ar Nazarova briesmonīgo metodiku, domāju, būtu bijis labāk, lai gan tā ir tikai tukša spekulācija un nekas vairāk

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 17:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Skudra ar Dinamo sezonu parādīja, ka 97-tajā citi vainīgi nebija!
apkakāties izlasē 97. un nākamos 10g. Kiram braukt ar makaroniem pa ausīm, un tagad klubā/ sūdīga karma vai aura../ kurš zin ?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-03 17:21, pirms 4 gadiem
Ko nav žēl, to nav žēl. Varbūt tagad var kaut kā Karsumu tomēr dabūt?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 17:22, pirms 4 gadiem
Klupšanas akmens ir atrasts

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 17:25, pirms 4 gadiem
Loģiski - kā katru gadu - vadība skaidri parāda, ka vainīgs treneris.

Vasarā sastāvu atkal vāks Paste - rudenī jaunais treneris.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-03 17:29, pirms 4 gadiem
Ja Dinamo būs, tad cerams treneris būs Ābols. Bet arī GM ir vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 17:40, pirms 4 gadiem
Beidzot

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 17:53, pirms 4 gadiem
Ja tā paskatās no Jurkas pozīcijām pirms šīs nezināmās sezonas, tad Skudras kandidatūra bija labākais, ko sīkstulis Jurka vien varēja vēlēties.

1)zināms kadrs, ap Dinamo kā aģents, starpnieks grozijies jau sen un daudz
2)Skudra nosēdējis bez darba, pirms tam izmests no Traktoriem, baigo ciparu paprasīt nevarētu
3)treneris,kurš tikai vienreiz nav ticis PO, kurš nāk un sāka, ka ir vīzija, ir formula, ka zina kā to izdarīt, jo taču to jau izdarījis vairākkārt
4)var būt GM, jo ir pieredze, ir gali dažādi un kontakti visur
5) latvietis - tātad Jurkam papīri tīri attiecībā uz latviešu līdzjūtēju

Godīgi sakot arī Es domāju, ka būs baigā disciplīna, baigā fizuha, bet kaut kā nesagāja.

Un kad Skudra sāka norādīt netieši uz "padomes" bezpriģeliem, jau bija skaidrs, ka pats lūdz dievu lai šī sezona ātrāk beigtos un varēs notīties no šī kantora uz neatgriešanos.

Neticu, ka Artis vai Tambiks nāks uz DR. Visi saprot kas te notiek. Uz Dinamo var nākt tikai tādos gadījumos, ja esi ar kaut kādu vārdu, bet izmisis, kā Skudra pirms šīs sezonas. Vai ja tas Tev ir kā tramplīns, jauns augstākais punkts, kā bija Artim, Čičikam, vai ja tev Jurka nu nenormālo piķi noliek pēkšņi, kas nekad nav noticis un nenotiks.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 18:05, pirms 4 gadiem
Man Skudras uzbrukums patika,beidzot bij kkādas kombinācijas,pēdējā laika goli visi bij skaisti. Iepriekšējās pāris sezonas,viss vienkārši,metam gar bortu iekšā un cenšamies dabūt ripu,pārsvarā miņāšanās gar bortiem. Un to slaveno vienu golu iemeta,metot burzmā,varbūt iekritīs...🤦‍♂️

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 18:09, pirms 4 gadiem
Pēteris ir labs treneris, šis nebija adekvāts gads!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 18:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šuplera rūķim bija tādi resursi salīdzinot ar to kas tagad... tagadējie par to visu var tikai sapņot
Ar Nazarova briesmonīgo metodiku, domāju, būtu bijis labāk, lai gan tā ir tikai tukša spekulācija un nekas vairāk
kāds baigais resurss?
nazarovs ir nevienam nevajadzīgs āksts, protams lai mjaukotos pa krievu sādžām, kā šosezon, derēs

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 18:19, pirms 4 gadiem
Varēja jau nu vēl vienu iespēju dot

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 18:26, pirms 4 gadiem
Kad beidzot krievi slēgs to kgb suņa projektu? Šogad no propagandas un maigās varas uzturēšanas viedokļa šiem pilnīgi bezjēdzīgi izšķiesti gazprom miljoni: ne “tautieši” tika klātienē līdzi just, ne arī potenciāli iespaidojamie latvieši pa maksas kanāliem bija uzrunājami (stat. vidējs rd fans tomēr ir tāds kārtīgs proletariāts, kurš nevar visu sezonu maksāt abonamentus, lai reizi nedēļā palūrētu ģinamku). Visa propagandas budžets vējā, labāk būtu mazā bidlas drauģelei kiseļovam atdevuši, tas par to naudu gejropu un pindosus būtu līdz ar zemi norējis😂

  -3 [+] [-]

, 2021-03-03 18:29, pirms 4 gadiem
Jābučo Krieviem kājas ka tērē simtiem ļjamus mūsu atslidotājos

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 18:40, pirms 4 gadiem
Šis ir tas klasiskais matemātikas likums, kad saskaitāmos mainot vietām, rezultāts nemainās. DR uzdevums nav uzvarēt, bet gan piedalīties, būt par sparingpartneriem citām komandām, Savickim iedodot naudu, taču par to tiek pateikts, tikai viņš kā jau paklausīgs čekists to tālāk nestāsta. Būtu DR citi uzdevumi, būtu cits finansējums.

     [+] [-]

, 2021-03-03 18:41, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: Jābučo Krieviem kājas ka tērē simtiem ļjamus mūsu atslidotājos
Sāc stāvēt rindā, tur to bučotāju latviešiem nekad nav trūcis.

     [+] [-]

, 2021-03-03 18:43, pirms 4 gadiem
Atrada vaininieku.ta pie šita bardaka,bez labiem legionāriem,bez stabila laba vārtsarga,bez saviem labiem spēlētājiem,bez naudas un t.t. neglābs neviens treneris.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 18:49, pirms 4 gadiem
Drīzāk Savickis gribēja ietaupīt algu uz 5 mēnešiem...
ja neko lētu un labu neatradīs... dos Skudram 2. iespēju

interesanti... kuriem spēlētājiem ir garantēti līgumi uz nākamo sezonu?

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 19:14, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: Drīzāk Savickis gribēja ietaupīt algu uz 5 mēnešiem...
ja neko lētu un labu neatradīs... dos Skudram 2. iespēju

interesanti... kuriem spēlētājiem ir garantēti līgumi uz nākamo sezonu?
Nevienam. Visiem 30. aprīlī līgums cauri

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 19:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kāds baigais resurss?
nazarovs ir nevienam nevajadzīgs āksts, protams lai mjaukotos pa krievu sādžām, kā šosezon, derēs
Kāds resurss? Nu neāksties, kādi bija leģionāri tad un kādi tie ir tagad...
Kviļupēters labi pateica, kaut vai šova dēļ lai stiepj viņu šurp un kā jau teicu, tā ir mana pārliecība, ka tikai briesmonis varēs esošos ģinamiešus aizvilkt līdz ploviem. Neviens nečīkstēs pretī, jo negribēs kā Saulietis par pusotru paku mēnesī optibetlīgā ākstīties zem mogo krāsām

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 19:52, pirms 4 gadiem
Loģiski, ka Skudras un Dinamo ceļi šķiras! Kā var nešķirties trenera ceļi ar komandu, ja komanda nākošajā sezonā nepastavēs? lol

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 19:59, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: Loģiski, ka Skudras un Dinamo ceļi šķiras! Kā var nešķirties trenera ceļi ar komandu, ja komanda nākošajā sezonā nepastavēs? lol
tas nepastāvēs no 2014.gada pavasara velkas.
savickijs kaut kā vienmēr izrāpo naudu kremlī!
tagad nav ne mazākā iemesla teikt , ka nebūs

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 20:05, pirms 4 gadiem
sapnis rakstīja: Ko nav žēl, to nav žēl. Varbūt tagad var kaut kā Karsumu tomēr dabūt?
Kam viņu vajag? DELā arī nekādus brīnumus nerāda.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 20:41, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāds resurss? Nu neāksties, kādi bija leģionāri tad un kādi tie ir tagad...
Kviļupēters labi pateica, kaut vai šova dēļ lai stiepj viņu šurp un kā jau teicu, tā ir mana pārliecība, ka tikai briesmonis varēs esošos ģinamiešus aizvilkt līdz ploviem. Neviens nečīkstēs pretī, jo negribēs kā Saulietis par pusotru paku mēnesī optibetlīgā ākstīties zem mogo krāsām
es labi atceros ko rakstīja par ģinamku pirms pirmās sezonas - neīstais Hosa, neīstais Petrovickis, vēl kaut kādu caurkritusi ZA špīleri komplektā ar latviešiem, kuri nekad nebija aicināti uz krievu čempi (vienīgi Širokovs), ritīgi BAČa kadri. Sagrāves, kauns un bēdu ieleja, tas bija Šupja materiāls. Tieši pie viņa Hosa bija Hosa kāds nekur nav bijis. Kad to Pruseku paņēma, kas spartakā ēda kā minimums 3 šaibas spēlē? Tu tagad vicinies pirms kaujas! Tagadējam Rd ir padsmit sezonu pieredze, apakšā puiki, kas ka MHLā jau krievu hokeju iepazīst.
Nekāds stingrais treneris neko neglābs, pirmsākumos klubam bija menedžments un vīzija, fārms! Esi tak reāls!

     [+] [-]

, 2021-03-03 20:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nekas, darbu ātri dabūs, varbūt pat NHL. īsti treneri ir pieprasīti visur
Vot i joBans bobans..tiks vēl NHL

     [+] [-]

, 2021-03-03 20:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es labi atceros ko rakstīja par ģinamku pirms pirmās sezonas - neīstais Hosa, neīstais Petrovickis, vēl kaut kādu caurkritusi ZA špīleri komplektā ar latviešiem, kuri nekad nebija aicināti uz krievu čempi (vienīgi Širokovs), ritīgi BAČa kadri. Sagrāves, kauns un bēdu ieleja, tas bija Šupja materiāls. Tieši pie viņa Hosa bija Hosa kāds nekur nav bijis. Kad to Pruseku paņēma, kas spartakā ēda kā minimums 3 šaibas spēlē? Tu tagad vicinies pirms kaujas! Tagadējam Rd ir padsmit sezonu pieredze, apakšā puiki, kas ka MHLā jau krievu hokeju iepazīst.
Nekāds stingrais treneris neko neglābs, pirmsākumos klubam bija menedžments un vīzija, fārms! Esi tak reāls!
Bija klubs, tagad ir bor.....

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 21:01, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nevienam. Visiem 30. aprīlī līgums cauri
Tad jautājums... par kādu paaudžu maiņu treneris runāja, ja komandā pēc sezonas nav spēlētāju ko mainīt... nav spēlētāju ar kuriem lauzt līgumu dēļ spēlētāja vecuma...
Vai Skudra bija plānojis 3 mēnešu laikā veikt komandas paaudžu maiņu, iespēlēt jauno sastāvu un krietni uzlabot rezultātus?

Skaidrs, ka Dināmo filozofija ir "dabūt kapeikas, uzstutēt komandu, rezultāts nav svarīgs - ka tik nauda apgūta"... bet to jau pēcspēles intervijās nedrīkst teikt...

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es labi atceros ko rakstīja par ģinamku pirms pirmās sezonas - neīstais Hosa, neīstais Petrovickis, vēl kaut kādu caurkritusi ZA špīleri komplektā ar latviešiem, kuri nekad nebija aicināti uz krievu čempi (vienīgi Širokovs), ritīgi BAČa kadri. Sagrāves, kauns un bēdu ieleja, tas bija Šupja materiāls. Tieši pie viņa Hosa bija Hosa kāds nekur nav bijis. Kad to Pruseku paņēma, kas spartakā ēda kā minimums 3 šaibas spēlē? Tu tagad vicinies pirms kaujas! Tagadējam Rd ir padsmit sezonu pieredze, apakšā puiki, kas ka MHLā jau krievu hokeju iepazīst.
Nekāds stingrais treneris neko neglābs, pirmsākumos klubam bija menedžments un vīzija, fārms! Esi tak reāls!
Pruseks nebija nekas īpašs, ja kas! Nesaku, ka sūds, bet nekāds hašeks arī nē Ja nepiekrīti man, tad pakonsultējies ar aspirantu vai palūko statistiku, cipari nekādi superīgie viņam nebija
Es neatceros, ko tajos laikos cilvēki rakstīja, tas nemaz nav tik būtiski. Tādu Hossu un pārējos kadrus ātri vien nokoļija naudīgāki KHL klubi, tas jau vien liecina par to, kādas klases leģi Ģinamkai bija. Tagad neviens no šīs patreizējās sūdīgi menedžētās miskastes nevienam nav vajadzīgs, ja tiks izmesti no ģinamkas, varēs uz alpulīgu pie gudļas vai uz optibeteni laist uz lēto haltūru...

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 21:09, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pruseks nebija nekas īpašs, ja kas! Nesaku, ka sūds, bet nekāds hašeks arī nē Ja nepiekrīti man, tad pakonsultējies ar aspirantu vai palūko statistiku, cipari nekādi superīgie viņam nebija
Es neatceros, ko tajos laikos cilvēki rakstīja, tas nemaz nav tik būtiski. Tādu Hossu un pārējos kadrus ātri vien nokoļija naudīgāki KHL klubi, tas jau vien liecina par to, kādas klases leģi Ģinamkai bija. Tagad neviens no šīs patreizējās sūdīgi menedžētās miskastes nevienam nav vajadzīgs, ja tiks izmesti no ģinamkas, varēs uz alpulīgu pie gudļas vai uz optibeteni laist uz lēto haltūru...
tagad jau ir aizbraukuši uz zviedru, šveiciešu un vācu augstākajām līgām.
Nez kā tas gadījās, ka atbrauca pusnabagi un pie mīkstā trenera kļuva pieprasīti? Tad jau pie Nazarova vispār būtu pasaules superzveigznes, tas pēc tavas loģikas.
Pruseku var saukt par neīpašu, vai jebkādos vārdos, pat rupjos, bet viņs vilka spēles un komanda bija PO

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tagad jau ir aizbraukuši uz zviedru, šveiciešu un vācu augstākajām līgām.
Nez kā tas gadījās, ka atbrauca pusnabagi un pie mīkstā trenera kļuva pieprasīti? Tad jau pie Nazarova vispār būtu pasaules superzveigznes, tas pēc tavas loģikas.
Pruseku var saukt par neīpašu, vai jebkādos vārdos, pat rupjos, bet viņs vilka spēles un komanda bija PO
Rūķis vienreiz Značoku pieveica uz tika līdz 2. kārtai.. ar normālu treneri-briesmoni kāds ir Nazarovs.. kas zin, varbūt i fināls to mēs nekad neuzzināsim tāpēc šī diskusija ir muļķīga bet viennozīmīgi būtu vērts paeksperimentēt, pieaicinot viņu uz vienu sezonu.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:20, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rūķis vienreiz Značoku pieveica uz tika līdz 2. kārtai.. ar normālu treneri-briesmoni kāds ir Nazarovs.. kas zin, varbūt i fināls to mēs nekad neuzzināsim tāpēc šī diskusija ir muļķīga bet viennozīmīgi būtu vērts paeksperimentēt, pieaicinot viņu uz vienu sezonu.
Laba biogrāfija

06/09/2016 Andrei Nazarov, maniac coach, fired again in KHL sports.yahoo.com
07/07/2015 Ex-NHL goon now KHL coach punches out team doctor, may face charges si.com
17/09/2014 KHL coach Nazarov goes nuts, flips off refs and fans thehockeynews.com

05/03/2013 Russian coach Andrei Nazarov petitions KHL to have referees go easy on the penalties in th edmontonjournal.com
08/11/2011 Not so jolly hockey sticks! Russian coach attacks fans who bombarded him with cigarette li dailymail.co.uk
26/03/2010 Where Are They Today: Andrei Nazarov fearthefin.com
25/07/2006 Former enforcer slams NHL's drug policy cbc.ca

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:20, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rūķis vienreiz Značoku pieveica uz tika līdz 2. kārtai.. ar normālu treneri-briesmoni kāds ir Nazarovs.. kas zin, varbūt i fināls to mēs nekad neuzzināsim tāpēc šī diskusija ir muļķīga bet viennozīmīgi būtu vērts paeksperimentēt, pieaicinot viņu uz vienu sezonu.
njā...
te pat tupais franku čurbans nobāl ar savu vīziju par ģinamo riga nākotni!

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:21, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Laba biogrāfija

06/09/2016 Andrei Nazarov, maniac coach, fired again in KHL sports.yahoo.com
07/07/2015 Ex-NHL goon now KHL coach punches out team doctor, may face charges si.com
17/09/2014 KHL coach Nazarov goes nuts, flips off refs and fans thehockeynews.com
01/08/2014 Former NHLer Andrei Nazarov To Coach Kazakhstan National Team thehockeyhouse.net
05/03/2013 Russian coach Andrei Nazarov petitions KHL to have referees go easy on the penalties in th edmontonjournal.com
08/11/2011 Not so jolly hockey sticks! Russian coach attacks fans who bombarded him with cigarette li dailymail.co.uk
26/03/2010 Where Are They Today: Andrei Nazarov fearthefin.com
25/07/2006 Former enforcer slams NHL's drug policy cbc.ca
Kārtībai jābūt, nav te nekāda rietumeiropa

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 21:23, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kārtībai jābūt, nav te nekāda rietumeiropa
Tavuprāt Vitjaz ieviesa kārtību laukumā?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: njā...
te pat tupais franku čurbans nobāl ar savu vīziju par ģinamo riga nākotni!
Un kāda tev daļa par DR nākotni? Skaties uz saviem optibetlīgas amatieriem un DR nevajadzīgajiem atbirām

     [+] [-]

, 2021-03-03 21:25, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tavuprāt Vitjaz ieviesa kārtību laukumā?
Tad vēl modē bija tie policisti hokejā.. Pindosu līgās katrā komandā pa policistam, nu te kolhoznieki izdomāja ka ņemsim vairākus ātri jau tas cirks beidzās, pats to labi zini

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rūķis vienreiz Značoku pieveica uz tika līdz 2. kārtai.. ar normālu treneri-briesmoni kāds ir Nazarovs.. kas zin, varbūt i fināls to mēs nekad neuzzināsim tāpēc šī diskusija ir muļķīga bet viennozīmīgi būtu vērts paeksperimentēt, pieaicinot viņu uz vienu sezonu.
nu ja akurāt gribas ka ģinamu trenē cirvis, tad tik do kontraktu, man pa lielam vienalga

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:31, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kāda tev daļa par DR nākotni? Skaties uz saviem optibetlīgas amatieriem un DR nevajadzīgajiem atbirām
tu jau pats rēc no tā vates paura Nazarova. treneri atradis beidzot ģinamai.
tā jau i Petku pārpēs! varēsi vismaz kopā ar funariniem kopā taurēt atkal beidzot ir treneris!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu ja akurāt gribas ka ģinamu trenē cirvis, tad tik do kontraktu, man pa lielam vienalga
Neizskatās, ka būtu vienalga

  -1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:33, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu jau pats rēc no tā vates paura Nazarova. treneri atradis beidzot ģinamai.
tā jau i Petku pārpēs!
Rēcu, rēcu kāpēc lai nerēktu?
Lai dzīvo humors un ģinamka pleiofos

  +2 [+] [-]

, 2021-03-03 21:35, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rēcu, rēcu kāpēc lai nerēktu?
Lai dzīvo humors un ģinamka pleiofos
jā, kā tad būs i PO i Gagarins turpat lidos garām.
par humoru gan piekrītu! varēs riktīgi izņirgties par savickija izvēli atkal!

     [+] [-]

, 2021-03-03 21:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jā, kā tad būs i PO i Gagarins turpat lidos garām.
par humoru gan piekrītu! varēs riktīgi izņirgties par savickija izvēli atkal!
Man gan aizdomas, ka paņems kautkādu Sējējveidīgo jefiņu vai Kuļibabu pa kapeikām, nevis Nazarovu... rēkt varēsim par pēdējo vietu

  +4 [+] [-]

, 2021-03-03 21:39, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man gan aizdomas, ka paņems kautkādu Sējējveidīgo jefiņu vai Kuļibabu pa kapeikām, nevis Nazarovu... rēkt varēsim par pēdējo vietu
tās pēdējās vietas varbūt dažādas.
tādas kā Petka ar krievu pensionāru baru un bez vīzijas.
vai ar sistēmu un vīziju par nākotni, lai tālāk nebūtu pēdējā vieta...

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neizskatās, ka būtu vienalga
nu tev var izskatīties ka šausmīgi pārdzīvoju, mani tas neizbrīnītu

     [+] [-]

, 2021-03-03 21:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tās pēdējās vietas varbūt dažādas.
tādas kā Petka ar krievu pensionāru baru un bez vīzijas.
vai ar sistēmu un vīziju par nākotni, lai tālāk nebūtu pēdējā vieta...
Kamēr juram dos koferi pēdējā brīdī un tikai uz sezonu, tikmēr būs viss bez vīzijas..

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:43, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kamēr juram dos koferi pēdējā brīdī un tikai uz sezonu, tikmēr būs viss bez vīzijas..
tā tas laikam būs.
bet tāpat varētu apgūt daudz normālāk to piķi. nevis bezjēdzīgi notralināt.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 21:43, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kamēr juram dos koferi pēdējā brīdī un tikai uz sezonu, tikmēr būs viss bez vīzijas..
tā bija arī sākumā

     [+] [-]

, 2021-03-03 21:44, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā bija arī sākumā
Nu līdz 14tajam nebija šaubu par to, ka koferi varētu arī neiedot. Bija citi laiki

     [+] [-]

, 2021-03-03 21:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu līdz 14tajam nebija šaubu par to, ka koferi varētu arī neiedot. Bija citi laiki
ap to laiku no komandas lēnu garu izpederēja hokeja cilvēkus un parādi komandēja pati valde - rumpis, priede, savickijs. Rezultāti redzami. tagad var glābt tikai nazarovs, daudz jau ir izglābis

  +1 [+] [-]

, 2021-03-03 22:02, pirms 4 gadiem
Paste arī nākamajai sezonai komplektēs sastāvu no norietējušiem krievu kadriem un ārzemniekiem bez vēlmes cīnīties?

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 22:43, pirms 4 gadiem
Ir jābūt stipri mākslinieciskai dvēselei, lai šo formējumu iedomātos par hokeja komandu!

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 23:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad vēl modē bija tie policisti hokejā.. Pindosu līgās katrā komandā pa policistam, nu te kolhoznieki izdomāja ka ņemsim vairākus ātri jau tas cirks beidzās, pats to labi zini
Tobrīd ZA mīlestība uz policistiem jau strauji gāja uz beigām. Un Vitjaz tie nebija policisti - vismaz trakākajos gados. Tie bija prasti kaušļi.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-03 23:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pruseks nebija nekas īpašs, ja kas! Nesaku, ka sūds, bet nekāds hašeks arī nē Ja nepiekrīti man, tad pakonsultējies ar aspirantu vai palūko statistiku, cipari nekādi superīgie viņam nebija
Es neatceros, ko tajos laikos cilvēki rakstīja, tas nemaz nav tik būtiski. Tādu Hossu un pārējos kadrus ātri vien nokoļija naudīgāki KHL klubi, tas jau vien liecina par to, kādas klases leģi Ģinamkai bija. Tagad neviens no šīs patreizējās sūdīgi menedžētās miskastes nevienam nav vajadzīgs, ja tiks izmesti no ģinamkas, varēs uz alpulīgu pie gudļas vai uz optibeteni laist uz lēto haltūru...
To Suplera un Co vērtību tieši parada tas, ka no viduvējības Spartak Pruseks Rīgā palika par top vārtsargu... Viņa rādītāji Rīgā pirmajā sezonā ir Elites vārtsarga rādītāji.
Un pareizi jau te pateica par tā laika leģiem - pirms sezonas neviens nedomāja, ka tur kaut kas dižs būs. Kas notika pēc tam visi atcerās.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-03 23:34, pirms 4 gadiem
Tambijevs, stingrs, brutāls, savādāks kā bijuši.

     [+] [-]

, 2021-03-04 07:11, pirms 4 gadiem
Pēc zināmās intervijas,kurā Skudra atļāvās pakritizēt arī Dinamo Rīga varenos fīrerus,viņa liktens bija izlemts.Un ilgi nebija jāgaida.